lady_sniper
01-07-2019, 08:38 PM
انا (م) ٢٦ سنة..... وقت القصة كنت ٢٣ سنة
ليا صديق تقريبا متربيين مع بعض، كان دايما بيبهرني بانه بيعرف بنات كتييييير قوي و انا غشيم طبعا مبعرفش اكلم البنات ازاي و بالتالي كلهم واخدين جانب بعيد عني، بحب السفر جدا، سافرت كذا مرة شرم الشيخ و دهب لحد ما حصل اول مرة اتعرف على واحدة و كانت اجنبية
في دهب في اماكن كامبات بتبقى الحمامات فيها مختلطة، يعني ببقى باخد دش و في واحدة جنبي بتاخد دش.
قمت بالليل اخد دش عشان محرج اني اقلع قدام رجالة تانية في النهار بسبب ان زبري كبير قوي و كان اي حد بيبحلق فيه.
و انا واقف بستحما و قالع هدومي خالص، دخلت البنت دي و انا مش حاسس بيها، و قلعت ملط و بدات تاخد الدش.
سمعت صوت المية بتاعتها ف التفت بسرعة و زبري كان واقف و هي كانت باصة ناحيتي، و اول ما شافت زبري شهقت جدااا و فضلت باصة عليه تقريبا دقيتين كاملين.
انا برده كنت مبحلق فيها عشان كانت اول مرة اشوف واحدة ملط قدامي غير الافلام الاباحية اللي كنت بشوفها.
لقيتها بتقولي ممكن المسه، انا مكنتش عارف ارد اقول ايه ف فضلت ساكت، هي من نفسها مستنتش مني رد و جت لحد عندي و مسكته
و لقته واقف و جامد، قامت نزلت على ركبها و بدات تمصلي و انا روحت ف عالم تاني.
قعدت تمص فيه و هاجت قويي و تمص و انا اولع و اهييج و هي تتمحن و صوتها و هي بتقول اه مكتومة كان يجنننن
قومتها و شلتها بايدي و عملنا وضع ال 69 و انا واقف، فضلت تمصلي و انا الحس في كسها
لحد ما جاتها رعشتها مرة، ف نزلتها و وقفتها و ضهرها للحيطة و رفعت رجلها على ايدي و بدات افرش كسها و هي تان و تهييج و تتمحن و تقول ااااااه و فضلت كده لحد ما قالتلي دخله مش قادرة، اول ما دخلته شهقت قوييي و مكانتش قادرة حتى تصرخ من المحن، فضلت انيك فيها على الوضع ده، بعدين غيرت الوضع و لقيتها بتقولي دخلو في طيزي، ف لفيت وشها للحيطة و بدات احشرة براحة في طيزها و هي تقول ااااهههه و تتمحن، وجعها قوي في الاول بعد كده اتبسطت
فضلت انيكها لمدة ٣٥ دقيقة و نزلت جواها مرتين....مرة في طيزها و مرة في كسها
صاحبي و صاحبته كانو معايا في دهب لما رجعت و نمت و صحيت تاني يوم، حكيتله بيني و بينه
في نفس اليوم بليل لقيت الاجنبية دي جاية بتدور عليا، و لقتني، اخدتني من ايدي و فضلنا نتمشى شوية و بنتكلم، و واحنا ماشيين لقيت في صوت اهات جي من عند البحر و انا مش شايف، قلتلها تيجي نشوف مين و نشاركهم؟ قالتلي فكرة مجنونة بس اوك
رحت انا و هي و اللي لقيتهم كان صاحبي و صاحبته...شافونا بس كانو مولعين من الهيجان، قامت هي نزلت على ركبها قدام زبري و طلعت زبري من الشورت و بدات تمصه قدام صاحبي و صاحبته، بعد كده صاحبت صاحبي لما شافت حجم زبري قالتله حاجة، لقيته بيقولي تعالى نعمل فورسوم انا و الاجنبية وافقنا على طول، و انا من زمان و انا اصلا نفسي في صاحبته عشان جسمها جمييل و ملبن، بزازها كبيرة طبيعي، و طيزها مدورة و مشدودة و معندهاش دهون تقريبا عشان رياضية زيي انا و صاحبي، المهم انا و هو بدانا ناخد واحدة واحدة منهم ننيكها سوا، بدانا بصاحبته و اول ما دخلت زبري في كسها، شهقت كانه اتقسم نصين
فضلت انيك فيها من قدام و صاحبي واخد طيزها و شغال من ورا
شوية و بدلناها مع الاجنبية، و كانت مبسوطة اخر انبساط، بعد كده، اخدت صاحبته و بدات انيكها في طيزها لوحدي و هي كانت بتصرخ ف الاول لحد ما نزلت جوا طيزها، بعد كده بدلت مع صاحبي و اخدت الاجنبية و بدات انيك في طيزها شوية بعدين روحت نيكتها في كسها لحد ما نزلت جوا كسها
بعد كده فضلنا سوا كلنا لمدة الاربع ايام اللي قعدناهم في الكانب هناك، و لما رجعنا القاهرة، صاحبة صاحبي طلبتني اني اروحلها على اساس انه هو كمان موجود، و لما روحت مكانش موجود، و بدات انيكها، صاحبي جه ساعتها و لقاني بنيكها، و شغال بنيك في كسها، و لحظة دخوله الاوضة علينا كنت بنزل في كسها،
زعل جدا مني و منها، و سابها و هي بعد كده سافرت لاهلها برة
و من يومها و اما مش لاقي اي واحدة تانيه تريحني
ليا صديق تقريبا متربيين مع بعض، كان دايما بيبهرني بانه بيعرف بنات كتييييير قوي و انا غشيم طبعا مبعرفش اكلم البنات ازاي و بالتالي كلهم واخدين جانب بعيد عني، بحب السفر جدا، سافرت كذا مرة شرم الشيخ و دهب لحد ما حصل اول مرة اتعرف على واحدة و كانت اجنبية
في دهب في اماكن كامبات بتبقى الحمامات فيها مختلطة، يعني ببقى باخد دش و في واحدة جنبي بتاخد دش.
قمت بالليل اخد دش عشان محرج اني اقلع قدام رجالة تانية في النهار بسبب ان زبري كبير قوي و كان اي حد بيبحلق فيه.
و انا واقف بستحما و قالع هدومي خالص، دخلت البنت دي و انا مش حاسس بيها، و قلعت ملط و بدات تاخد الدش.
سمعت صوت المية بتاعتها ف التفت بسرعة و زبري كان واقف و هي كانت باصة ناحيتي، و اول ما شافت زبري شهقت جدااا و فضلت باصة عليه تقريبا دقيتين كاملين.
انا برده كنت مبحلق فيها عشان كانت اول مرة اشوف واحدة ملط قدامي غير الافلام الاباحية اللي كنت بشوفها.
لقيتها بتقولي ممكن المسه، انا مكنتش عارف ارد اقول ايه ف فضلت ساكت، هي من نفسها مستنتش مني رد و جت لحد عندي و مسكته
و لقته واقف و جامد، قامت نزلت على ركبها و بدات تمصلي و انا روحت ف عالم تاني.
قعدت تمص فيه و هاجت قويي و تمص و انا اولع و اهييج و هي تتمحن و صوتها و هي بتقول اه مكتومة كان يجنننن
قومتها و شلتها بايدي و عملنا وضع ال 69 و انا واقف، فضلت تمصلي و انا الحس في كسها
لحد ما جاتها رعشتها مرة، ف نزلتها و وقفتها و ضهرها للحيطة و رفعت رجلها على ايدي و بدات افرش كسها و هي تان و تهييج و تتمحن و تقول ااااااه و فضلت كده لحد ما قالتلي دخله مش قادرة، اول ما دخلته شهقت قوييي و مكانتش قادرة حتى تصرخ من المحن، فضلت انيك فيها على الوضع ده، بعدين غيرت الوضع و لقيتها بتقولي دخلو في طيزي، ف لفيت وشها للحيطة و بدات احشرة براحة في طيزها و هي تقول ااااهههه و تتمحن، وجعها قوي في الاول بعد كده اتبسطت
فضلت انيكها لمدة ٣٥ دقيقة و نزلت جواها مرتين....مرة في طيزها و مرة في كسها
صاحبي و صاحبته كانو معايا في دهب لما رجعت و نمت و صحيت تاني يوم، حكيتله بيني و بينه
في نفس اليوم بليل لقيت الاجنبية دي جاية بتدور عليا، و لقتني، اخدتني من ايدي و فضلنا نتمشى شوية و بنتكلم، و واحنا ماشيين لقيت في صوت اهات جي من عند البحر و انا مش شايف، قلتلها تيجي نشوف مين و نشاركهم؟ قالتلي فكرة مجنونة بس اوك
رحت انا و هي و اللي لقيتهم كان صاحبي و صاحبته...شافونا بس كانو مولعين من الهيجان، قامت هي نزلت على ركبها قدام زبري و طلعت زبري من الشورت و بدات تمصه قدام صاحبي و صاحبته، بعد كده صاحبت صاحبي لما شافت حجم زبري قالتله حاجة، لقيته بيقولي تعالى نعمل فورسوم انا و الاجنبية وافقنا على طول، و انا من زمان و انا اصلا نفسي في صاحبته عشان جسمها جمييل و ملبن، بزازها كبيرة طبيعي، و طيزها مدورة و مشدودة و معندهاش دهون تقريبا عشان رياضية زيي انا و صاحبي، المهم انا و هو بدانا ناخد واحدة واحدة منهم ننيكها سوا، بدانا بصاحبته و اول ما دخلت زبري في كسها، شهقت كانه اتقسم نصين
فضلت انيك فيها من قدام و صاحبي واخد طيزها و شغال من ورا
شوية و بدلناها مع الاجنبية، و كانت مبسوطة اخر انبساط، بعد كده، اخدت صاحبته و بدات انيكها في طيزها لوحدي و هي كانت بتصرخ ف الاول لحد ما نزلت جوا طيزها، بعد كده بدلت مع صاحبي و اخدت الاجنبية و بدات انيك في طيزها شوية بعدين روحت نيكتها في كسها لحد ما نزلت جوا كسها
بعد كده فضلنا سوا كلنا لمدة الاربع ايام اللي قعدناهم في الكانب هناك، و لما رجعنا القاهرة، صاحبة صاحبي طلبتني اني اروحلها على اساس انه هو كمان موجود، و لما روحت مكانش موجود، و بدات انيكها، صاحبي جه ساعتها و لقاني بنيكها، و شغال بنيك في كسها، و لحظة دخوله الاوضة علينا كنت بنزل في كسها،
زعل جدا مني و منها، و سابها و هي بعد كده سافرت لاهلها برة
و من يومها و اما مش لاقي اي واحدة تانيه تريحني