دخول

عرض كامل الموضوع : قصه سكس غريبه الجزء التمهيدي


العنتيل الخطير
01-23-2019, 03:10 PM
انا في بدايه الموضوع هعرفكم بنفسي انا اسمي احمد عندي ٢١ سنه من المنصورة في يوم من الأيام كنت راجع من الجامعه وكنت هايج وكان زبي واقف بسبب المناظر اللي بشوفها في الجامعه ودا مكنش اول مره انا علي طول بنزل الجامعه بشوف مناظر فجره بصراحه بنات الواحد يحس انها نزله تتناك مش نزله تتعلم وخصوصا ان في كذا طيز كده الواحد بينزل الجامعه لازم بتفرج عليهم هبدا ليكم القصه عشان مطولش انا كنت راكب في المواصلات وكانت المواصلات زحمه جدا المهم ركبت بنت معايه وحظي بسبب الزحمه وكده ان البنت جت وقفت جنبي البنت كانت عليها جسم زي جسم مني فاروق بالظبط حاجه كده خيال بزاز اي ولا الطيز حاجه كده فجره المهم البنت جت وقفت قدامي بسبب المطبات اللي كانت في الطريق وبسبب الزحمه العربيه تتهز البنت طيزها يخبط في وبي حصل كده بتاع ٣او ٤مرات وانا خلاص جبت اخري وزبي وقف المهم بعد ما زبي وقف العربيه اتهزت تاني قامت رجعه ولما حست ان زبي وقف فضلت لزقه طيزها عند زبي بتاع نص دقيقه كده بس للاسف البنت في اول محطه نزلت بس وهي نزلت ضحكت وغمزتلي وانا زعلت جدا انها نزلت المهم روحت وانا متضايق والمنظر مش عايز يروح عن بالي فتحت موقع نسوانجي وقعدت اتفرج علي فيديوهات واقراء قصص فيه عشان اهدي نفسي من المنظر دا وانا المنظر مش بيروح عن بالي خالص قعدت اركب ٣ ايام وانا محضر رقم تليفوني في ورقه اوروح في نفس التوقيت دا عشان اقبلها بس للاسف مجتش المهم في اليوم الرابع دا لقيتها جت ركبت فرحت جدا جدا وهي لما شفتي ضحكت ضحكه خفيفه كده المهم لقيتها جت وقفت قدامي تاني عشان تجرب نفس احساس المره اللي فاتت انا كنت اول ما شفتها زبي وقف وبقا حديد جت لزقت في زبي المهم طلعت الرقم ودخلتو في جيب البنطلون بتعها وانا فرحان جدا عشان اخيرا هقدر اتواصل معاها ونقدر نتقف علي ميعاد نتقابل فيه المهم فضلت كل ما يجي مطب والعربيه تتهز هي ترجع وشكلها كانت هيجه علي الاخر وعايزة تتناك وكانت بترجع بطريقه ممكن الناس تحس وتاخد بالها المهم انا رجعت شويه عشان الناس متخدش بالها جت المحطه بتعتها نزلت وبصت وهي زعلانه عشان اني رجعت وهي نزله ودخلت ايدها في جيبها لقت الورقه طلعتها لقت رقم الفون بتاعي ضحكت جدا وفرحت وانا شفتها وهي بتضحك وفرحانه وقامت بعتلي بوسه المهم روحت وانا مستعد للمعركه والمعارك اللي هيحصل


بعد ما روحت بقا وانا فرحان جدا قعدت استني منها مكلمه لحد الساعه ظ،ظ¢ بليل لقيت الفون بيرن قومت علي طول بسرعه ورديت عليها كان صوتها حنين اوي في المملكه وهي شكلها اصلا بنت أمورة وجسمها زبي هيقتنصو المهم اتكلمت والحوار دا كا الآتي
انا/عرفه انا مستني المكالمه دي من امته انا مستني المكالمه دي من اول يوم قابلتك فيه وانتي مش عايزة تروحي عن بالي وكل يوم بفكر فيكي وكنت بنزل كل يوم في نفس الميعاد علي امل اني أقبلك
هي/ياااه انت داخل مستعجل اوي طب منتعرف يا واد المهم اتعرفت بيها طلع اسمها حنان عندها ظ¢ظ* سنه في كليه تجاره وانا بدأت تمهد بقا في الحوار وقولت ليها بس عجبني اوي الخبطه اللي طيزك خبطت زبي بيها دي قامت ضحكه بشرمطه كده وبتقولي بس انت اللي كنت مصدر زبك اوي وقامت بتقولي انا كان نفسي اغتصبلك زبك في العربيه كنت تعبانه اوي وانت تعبتني اكتر روحت نزلتهم في اليوم دي ولا خمس مرات وتعبت جدا من احساس زبك وهو علي طيزي انا عايزة منك طلب قومت قولت ليها انا اللي عايزك نعمل واحد فون علي السريع كده قامت ضحكه وبتقولي وليه علي السريع انا معاك علي الهادي انا معاك طول الليل اهو لما نشوف ونتصرف في مقابله المهم بدأت نتكلم معاها لبسه اي كان الجو حر شويه بتقولي انا لبسه هوتشورت وباضي ومش لبسه تحتهم حاجه وانا كنت لابس شورت وبس وقومت واحد منها بوسه وفضلت امصمص شفايفا وفضلت اقطع فيها وهي تتاوه وتلعب في كسها ومولعه وبدأت أتخيل أن أحنا مع بعض بقا وقامت داخل واخدها في حضني وحضنها جامد وقومت مدخل ايدي من تحت الباضي عند بزازها اقفش فيهم وانا حاضنها من دهرها وفضلت ابوس في رقبتها وبقفش في بزازها واشد في الحلمات جامد اوي والبنت بتصرخ في الفون وانات بتعتها تدل علي انها شرموطه وبتقولي ولعني اكتر افشخني وانا زبي كان هيخرم الشورط قومت مخليها تخلع البضي وقومت نازل ايد عند بزازها وايد بتلعب في خرم طيزها من ورا وماسك في بقي فردة البز التانيه عمال ارضع واحلي فيها امصمص واسمع من البنت احلي اه اه اه وهيجانه وخلاص البت مش قدره من الهيجان وتصرخ وانا فضلت اعضعض حلمات بزازها لقيت البت بتقولي يخربيتك احححححححح انا جبتهم خلاص قوم قولت ليها هتيهم في بقي وقومت نازل علي كسها فضلت الحس فيه وادخل لساني في كسها وانيكها بلساني واحح علي دي متعه وأنا خلاص مش قادر قولت ليها تيجي نعمل وضع 69وقامت قفشه في زبي وتمص فيه اكنها مسكه مصاصه امممممم اححححح اوف وتقولي يخربيتك كل دا زب دا لو دخل فيه هيخرمني وانا مستمتع بالمص وعمال ادخل لساني جوه اعضعض في زنبورها واشد فيه بشويه وهي متمتع علي الاخر وقامت منزله علي بقي وانا نزلت في بقها وعلي بزازها وخلاص قالت ليها انها خلاص تعبت بجد ومش هتقدر تنتظر اكتر من كده وان هي عايزة تتناك حقيقي وان هي هتكلمني وتس نظبط مع بعض علي ميعاد ونتقابل وبدأنا نتكلم وتس وبدأت اشوف جسمها الصور زبي وابعتو ليها وبنحاول نتفق على ميعاد ومكان نتقابل فيه ودا اللي هكملو في الجزء الجاي

العنتيل الخطير
01-23-2019, 03:11 PM
اول مره اكتب قصه سكس عايز اشوف رايكو عشان اكمل الملحمه

شوفوني
01-23-2019, 07:09 PM
ما هو منشور اقل من مستوى مقدمة او جزء من قصة

اغلاق مؤقت

ولما تكون جاهز تكمل القصة ابقى كلمني خاص افتح لك الموضوع واقول لك كيف تضيف التتمة

تحياتي



/archive/index.php/t-84667.htmlقصص ورويات عن فشخوتي الستاتقصة رجل ينيك معزةقصه سكس مصوره مع زوج ابنتي بالصور/archive/index.php/t-561419.html/archive/index.php/t-368172.htmlقصص نيك تبادل زوجات الاخوة/archive/index.php/f-9-p-534.htmlقصص سكس ناكني في الغابة غصب/archive/index.php/t-390423.html/archive/index.php/t-147933.html/archive/index.php/t-200005.html/archive/index.php/t-243592.htmlسكس ابن ينيك أم الرمل في الفندق الام الساخن.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-8629.html/archive/index.php/t-101997.html/archive/index.php/t-170040.htmlقصص سكس خطيبتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-253244.htmlسكس نيك الام صاحبت الطيز الكبيره الجزء الاولقصص سكسي محارم شفت امي تتناك في منزلناقصة تقول اول مرة اتناكمكتمله سلاح مرات خالي الفتاك الصفحه الثانيهقصص نيك شيميلﺃﺟﻤﻞ ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺳﻌﻮﺩﻳﺔ site:rusmillion.ruقصص نيك عربى مقرؤةقصص سكس ف مركز الشرطه/archive/index.php/t-523180.htmlقصص نيك جارتي رفيدة/archive/index.php/t-168551.htmlقصص،سكس،طلبت،ابو،زوجي،ينيكني/archive/index.php/t-446838.htmlقصص لواط. نيك ورعان.comفيلم سكس احب نيكي نامو لوحدهم زبوفي كسها هندي/archive/index.php/t-477421.html/archive/index.php/t-404472.html/archive/index.php/t-134450.html/archive/index.php/t-280792.htmlقصص سكس مصوره خوات القيصر /archive/index.php/t-254469.html/archive/index.php/t-333568.htmlقصص جنس مصري في المصيف site:rusmillion.ruقصص محارم نيك وقافيأجمل قصص سحاق و سكس مثيرة مكتوبةقصص سكس نيك نائمة طويلة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-127484.htmlقصص سكس يمني واحنا مخزنين بالقاتقصص سكس صور امي الفلاحه/archive/index.php/t-432464.htmlقصص وروايات منتدى سكس حقنة شرجية site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-30962.htmlقصص جنس سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-533650.html/archive/index.php/t-278258.html/archive/index.php/t-439479.htmlقصص نيك زجتي الشرموطه خلتني قصص نيك بالموبايلقصص سكس مع أمه السكرانه.com site:rusmillion.ruقصص نبك. site:rusmillion.ruقصص سكس صديقته/archive/index.php/t-408222.html/archive/index.php/t-237329.htmlقصص جنسية ضروع استقصص سكس عمي النياك.com site:rusmillion.ruقصص سكس صاحبي اسالب تجوز اختي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-80366.html/archive/index.php/t-523655.htmlروايات وقصص سكس انا امرأة ناكني من طيزي أرحمني دخلو ااااه اااح site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-289572.html/archive/index.php/t-44151.htmlقصص شرموطة فشخقصص سكس عمي النياك.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-221094.htmlقصص لواط فى رمضانقصص جنس محجبات/archive/index.php/t-116672.html/archive/index.php/t-369779.htmlرواية سكس جماعي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-231919.htmlقصص نيك مع اربعينيه site:rusmillion.ruقصص نيك مكوتيقصص سكس شعبي site:rusmillion.ruقصص سكس نيك محارم عنيف site:rusmillion.ruنيك الاخة بدون لايعرفون اهلهانواع القضيب الصناعي نسونجيقصص سكس طيزها كبير site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-398356.htmlصوربنات عاريات نسوانجي