tamsam
02-20-2019, 10:40 AM
انا شاب باواخر العشرينات تبدا قصتي من عمر 16 عندما بدا كثير من اصدقاء بالتحدث عن العاده السريه وانا لا اعلم عنها شيء فبدات اتسائل كيف يفعلونها وبماذا يشعرون الي ان جاء الرد من احد الاصدقاء المقربين بان يقوم بفرك القضيب حتي يشعر النشوه ويخرج المني فطلبت منه ان يريني كيف يفعلها ولكنه رفض وقال تفعلها بنفسك وقم بالتجرب وفي نفس اليوم قمت بالتجربه وقد نجحت وكنت اول مره احس هذا الاحساس الرهيب الذي اتمني ان اشعر به مره ثانيه ومازلت ابحث عن هذا الشعور مره ثانيه فالمره الاولي لن تتكرر ومنذ ذلك اليوم وانا افعهلها كل يوم مرتين اللي ان شاهدت الافلام السكس وعرفت كل شيء
شاهدت جميع الانواع وعلق بذهني نوع واحد فقط وهو الرجال مع الرجال وبدات ابحث في هذا الموضوع حوالي ٥ سنوات وتعرفت علي اشخاص الا اني كنت اخاف انا اقابل اي احد خوفا ان ينفضح امري الي ان اتي اليوم الذي قررت فيه ان اقابل شخص ممن تعرفت عليهم كنت حينها في ٢٠ من عمري وهو في الثلاثينيات تعرفنا عن طريق احد البرامج قررنا ان نتقابل في احد المقاي وجاء الوقت وانا خائف وقلبي ينبض بسرعه من المواجه فهذه اول مره اقابل فيها احد وذهب الي المقي في انتظاره حتي اتي وانا لم اكن اعرف شكله فاتصل بي فقلت له علي مكان جلوسي فاتي وانا قلبي سوف ينخلع من مكانه فوجدته شاب جميل مهتم بمظهره وسلم علي وجلس وتحدثا كثيرا لنتعرف ببعضنا الي ان تاخر الوقت وانا اريد ان اذهب فقال لي سوف اقوم بتوصلك للمنزل
فقلت له لا سوف اذهب بمفردي خوفا ان يعرف مكان منزلي فهذه اول مره اقابله
فقالي لي تعال مع سوف اريك منزلي حتي لا تخاف
فذهبت معه وعند وصولنا طلب مني ان ادخل معه لكي اطمان اكثر فدخلت معه وبدا ببعض المداعبه والتهريج لكي يذهب خوفي وفجاه وجدته يضع يده علي قضيبي فاحسست بكهرباء تسير في جسدي فهذه اول مره تحدث معي ان يمسك احد قضيبي
فقالي لي مالك ما الذي حدث
قلت لا شيء
قال هل تضايقت
فقلت له لا
قال خذت راحته فلا يوجد احد هنا فانا اعيش بمفردي
فقلت له لقد تاخر الوقت وانا اريد الذهاب
قال لا تقلق سوف تذهب فقط نصف ساعه ليس الا
فقلت في نفسي ولما لا انتظر فمن الممكن ان تفعل شيء اليوم
المهم نكمل بقي كلامنا عادي علشان انا زهقت من اللغه العربيه
بعد لما وافقت لقيته قرب مني وبيتكلم بصوت واطي كده ونفسه بيقرب وباسي بوسه انا لسه فاكره لحد الوقتي بعد البوسه زوبري وقف زي الحجر معرفش ازاي لقيته مسكه وبدا يلعب فيه وقال ممكن اشوفه قولت ماشي نزل علي ركبته وبيفتح البنطلون ونزله وبدا يبوس فيه من علي البوكسر وانا روحت في دنيا تانيه احساس رهيب وبعد كده نزل البوكسر وبدا يبوسه ويمصه فيه اووووووف علي الاحساس ويحطه في بوقه ويطلعه وانا خلاص مش قادر امسك نفسي نفس اللي كنت بشوفه في الافلام هو هو اللي بيحصل فضل يمص شويه لحد لما خلاص مش قادر هجبه في بوقه قولتله انا هجيبهم قالي ماشي وجبتهم في بوقه وعلي وشه وفضل يلحس فيه لحد لما نضفه خالص وكنت اول مره انزل كمية اللبن دي
بعد لما خلصت دخلت الحمام علشان اغسل لقيته جاي ورايا وكان عاوز يكمل قولتله لا مره تانيه لاني تاخرت عرض عليا انه يوصلي وانا رفضت ونزل من عنده وروحت اليوم ده علي اد ما كنت خايف علي اد ما روحت مبسوط جدا من الاحساس اللي انا حسيته وقولت اخد دش ودخلت الحمام وقعدت افكر فيه واتخيل جسمه وانا ماسك زوبر وبحلب فيه لحد لما نزلت وخلصت وطلعت دخلت انام تاني يوم لقيته باعتلي رسايل كتير انه مبسوط وكده وبيتمني نتقابل تاني انا الصراحه بقي المره دي كنت طمعان اني ادخله وكنت مستني لما يكلمني ونتفق قبل ما اروح اقابله المهم اتفقنا اننا نتقابل في يوم وروحت نفس المكان علي الكافيه وهو جه بس مكانش في خوف زي المره الاولي قاعدنا شويه واتكلمنا وجه الوقت اللي انا بتمناه وقالي تعالي نروح البيت عندي قولتله ماشي بس المره دي هيبقي غير اللي فاتت هيكون في تطورات قالي وده اللي انا عاوزه بس انتا بتاعك الصراحه كبير علي سنك مش عارف كل ده يطلع منك ازاي قولته اعمل ايه بس قالي هنحاول براحه قولتله ماشي روحنا عنده البيت ودخلنا قعدنا نتكلم شويه في السكس لحد لما سخن ولقيته حط ايده علي زوبري وانا طبعا زوبري واقف من اول لما بقينا لوحدنا منتظر الفرصه قعد يلعب فيه وطلعه من تحت البنطلون ويعض فيه بالراحه من علي البوكسر ويحرك بوقه رايح جاي وانا في عالم تاني وطلعه من تحت البوكسر ونزل مص فيه وانا ماسك راسه وكاني بنيك في بوقه وقلعته التيشرت وبمشي ايدي علي جسمه وبمسك بزازه واضغط علي الحلمات زي ماكنت بشوف في الافلام قمت وقفت وهو قاعد علي ركبه وفضلت انيك شويه في بوقه لحد لما خلاص مش قادر وجبتهم في بوقه وكان مبسوط قام غسل ورجع تاني كان زوبري بينام مسكه ونزل مص زي ما يكون مجنون لحد لما وقف تاني وبقي علي اخرهم وانا هجت علي الاخر دخلنا الاوضه عنده وجاب مزلج علشان يسهل الامور حطيت علي زوبري وعلي خرم طيزه ونيمته علي السرير علي بطنه وحط تحته مخده وانا بدات ادخله واحده واحده وهو بيتوجع ونفس الوقت مبسوط بس انا كنت غشيم شويه اول مره بقي وكده اول لما حسيت الراس دخلت قولت اكيد كده خلاص روحت ساحبه عليا ودخلته كله راح مصوت واااااااااااه طلعه طلعه قولتله في ايه قالي بيوجع جامد واتا بطلع قالي استني شويه علي كده وهو كان بيموت من الوجع المهم دقيقتين وانا متسمر مكاني مش بتحرك لحد لما ارتاح شويه وبدا هو يتحرك تحتي وياخد علي الوضع
الموضوع بقي عادي سهل بقبت ادخله واطلعه وهو ااااه اوووف جامد يخربيتك ده كله يطلع منك انتا وانا كنت في عالم اخر ايه ده زوبري في طيز ده حلم ولا علم غيرت الوضع ونام علي ضهره وانا نازل نيييك مش راحمه قالي انتا طولت كده ليه انا مش قادر استحمل قولتله ما دي تاني مره لازم اطول شويه وكملت نيك وانا مغمض عيني من النشوه اللي انا فيها بفتح عيني لقيته بينزل وبيصرخ وهو بينزل ااااااه ااااااه كفايه مش قادر قولتله خلاص انا هنزل ونزلت جوه طيزه وكان اللبن مولع نااااااار وهو نازل اول مره انيك وكمان انزل جوه ايه الاحساس الفشيخ ده وفضلت سايبه جوه لحد لما نام وقمت غسلت وقولتله ايه رايك قالي ايه الجمال ده اول مره اتناك واكون متمتع كده قولتله واللي جاي هيبقي احلي قالي امته قولتله خلينا علي تواصل ونزلت من عنده وانا طااااااااير
يتبع..........
شاهدت جميع الانواع وعلق بذهني نوع واحد فقط وهو الرجال مع الرجال وبدات ابحث في هذا الموضوع حوالي ٥ سنوات وتعرفت علي اشخاص الا اني كنت اخاف انا اقابل اي احد خوفا ان ينفضح امري الي ان اتي اليوم الذي قررت فيه ان اقابل شخص ممن تعرفت عليهم كنت حينها في ٢٠ من عمري وهو في الثلاثينيات تعرفنا عن طريق احد البرامج قررنا ان نتقابل في احد المقاي وجاء الوقت وانا خائف وقلبي ينبض بسرعه من المواجه فهذه اول مره اقابل فيها احد وذهب الي المقي في انتظاره حتي اتي وانا لم اكن اعرف شكله فاتصل بي فقلت له علي مكان جلوسي فاتي وانا قلبي سوف ينخلع من مكانه فوجدته شاب جميل مهتم بمظهره وسلم علي وجلس وتحدثا كثيرا لنتعرف ببعضنا الي ان تاخر الوقت وانا اريد ان اذهب فقال لي سوف اقوم بتوصلك للمنزل
فقلت له لا سوف اذهب بمفردي خوفا ان يعرف مكان منزلي فهذه اول مره اقابله
فقالي لي تعال مع سوف اريك منزلي حتي لا تخاف
فذهبت معه وعند وصولنا طلب مني ان ادخل معه لكي اطمان اكثر فدخلت معه وبدا ببعض المداعبه والتهريج لكي يذهب خوفي وفجاه وجدته يضع يده علي قضيبي فاحسست بكهرباء تسير في جسدي فهذه اول مره تحدث معي ان يمسك احد قضيبي
فقالي لي مالك ما الذي حدث
قلت لا شيء
قال هل تضايقت
فقلت له لا
قال خذت راحته فلا يوجد احد هنا فانا اعيش بمفردي
فقلت له لقد تاخر الوقت وانا اريد الذهاب
قال لا تقلق سوف تذهب فقط نصف ساعه ليس الا
فقلت في نفسي ولما لا انتظر فمن الممكن ان تفعل شيء اليوم
المهم نكمل بقي كلامنا عادي علشان انا زهقت من اللغه العربيه
بعد لما وافقت لقيته قرب مني وبيتكلم بصوت واطي كده ونفسه بيقرب وباسي بوسه انا لسه فاكره لحد الوقتي بعد البوسه زوبري وقف زي الحجر معرفش ازاي لقيته مسكه وبدا يلعب فيه وقال ممكن اشوفه قولت ماشي نزل علي ركبته وبيفتح البنطلون ونزله وبدا يبوس فيه من علي البوكسر وانا روحت في دنيا تانيه احساس رهيب وبعد كده نزل البوكسر وبدا يبوسه ويمصه فيه اووووووف علي الاحساس ويحطه في بوقه ويطلعه وانا خلاص مش قادر امسك نفسي نفس اللي كنت بشوفه في الافلام هو هو اللي بيحصل فضل يمص شويه لحد لما خلاص مش قادر هجبه في بوقه قولتله انا هجيبهم قالي ماشي وجبتهم في بوقه وعلي وشه وفضل يلحس فيه لحد لما نضفه خالص وكنت اول مره انزل كمية اللبن دي
بعد لما خلصت دخلت الحمام علشان اغسل لقيته جاي ورايا وكان عاوز يكمل قولتله لا مره تانيه لاني تاخرت عرض عليا انه يوصلي وانا رفضت ونزل من عنده وروحت اليوم ده علي اد ما كنت خايف علي اد ما روحت مبسوط جدا من الاحساس اللي انا حسيته وقولت اخد دش ودخلت الحمام وقعدت افكر فيه واتخيل جسمه وانا ماسك زوبر وبحلب فيه لحد لما نزلت وخلصت وطلعت دخلت انام تاني يوم لقيته باعتلي رسايل كتير انه مبسوط وكده وبيتمني نتقابل تاني انا الصراحه بقي المره دي كنت طمعان اني ادخله وكنت مستني لما يكلمني ونتفق قبل ما اروح اقابله المهم اتفقنا اننا نتقابل في يوم وروحت نفس المكان علي الكافيه وهو جه بس مكانش في خوف زي المره الاولي قاعدنا شويه واتكلمنا وجه الوقت اللي انا بتمناه وقالي تعالي نروح البيت عندي قولتله ماشي بس المره دي هيبقي غير اللي فاتت هيكون في تطورات قالي وده اللي انا عاوزه بس انتا بتاعك الصراحه كبير علي سنك مش عارف كل ده يطلع منك ازاي قولته اعمل ايه بس قالي هنحاول براحه قولتله ماشي روحنا عنده البيت ودخلنا قعدنا نتكلم شويه في السكس لحد لما سخن ولقيته حط ايده علي زوبري وانا طبعا زوبري واقف من اول لما بقينا لوحدنا منتظر الفرصه قعد يلعب فيه وطلعه من تحت البنطلون ويعض فيه بالراحه من علي البوكسر ويحرك بوقه رايح جاي وانا في عالم تاني وطلعه من تحت البوكسر ونزل مص فيه وانا ماسك راسه وكاني بنيك في بوقه وقلعته التيشرت وبمشي ايدي علي جسمه وبمسك بزازه واضغط علي الحلمات زي ماكنت بشوف في الافلام قمت وقفت وهو قاعد علي ركبه وفضلت انيك شويه في بوقه لحد لما خلاص مش قادر وجبتهم في بوقه وكان مبسوط قام غسل ورجع تاني كان زوبري بينام مسكه ونزل مص زي ما يكون مجنون لحد لما وقف تاني وبقي علي اخرهم وانا هجت علي الاخر دخلنا الاوضه عنده وجاب مزلج علشان يسهل الامور حطيت علي زوبري وعلي خرم طيزه ونيمته علي السرير علي بطنه وحط تحته مخده وانا بدات ادخله واحده واحده وهو بيتوجع ونفس الوقت مبسوط بس انا كنت غشيم شويه اول مره بقي وكده اول لما حسيت الراس دخلت قولت اكيد كده خلاص روحت ساحبه عليا ودخلته كله راح مصوت واااااااااااه طلعه طلعه قولتله في ايه قالي بيوجع جامد واتا بطلع قالي استني شويه علي كده وهو كان بيموت من الوجع المهم دقيقتين وانا متسمر مكاني مش بتحرك لحد لما ارتاح شويه وبدا هو يتحرك تحتي وياخد علي الوضع
الموضوع بقي عادي سهل بقبت ادخله واطلعه وهو ااااه اوووف جامد يخربيتك ده كله يطلع منك انتا وانا كنت في عالم اخر ايه ده زوبري في طيز ده حلم ولا علم غيرت الوضع ونام علي ضهره وانا نازل نيييك مش راحمه قالي انتا طولت كده ليه انا مش قادر استحمل قولتله ما دي تاني مره لازم اطول شويه وكملت نيك وانا مغمض عيني من النشوه اللي انا فيها بفتح عيني لقيته بينزل وبيصرخ وهو بينزل ااااااه ااااااه كفايه مش قادر قولتله خلاص انا هنزل ونزلت جوه طيزه وكان اللبن مولع نااااااار وهو نازل اول مره انيك وكمان انزل جوه ايه الاحساس الفشيخ ده وفضلت سايبه جوه لحد لما نام وقمت غسلت وقولتله ايه رايك قالي ايه الجمال ده اول مره اتناك واكون متمتع كده قولتله واللي جاي هيبقي احلي قالي امته قولتله خلينا علي تواصل ونزلت من عنده وانا طااااااااير
يتبع..........