فارس_الظلام
09-20-2015, 01:44 AM
( بنوته دلوعه ) ـــــــــــــــــــــــــــ ( الجزء الأول )
دودي : اآاآاآاه يا آدم طيزي وجعتني ..انت وحث اوي اوييي ومفتري
آدم : ششششش
دودي : (بانكسار) حاضر حاتر حهوششش اهو بث ثيل ايدك من على طيزي بتحرقني
وينام آدم جنبي وانا اسهر مبسوطة انه ضربني على طيزي زي كل يوم ،مش كل يوم اوي يعني لأنه عارف ان دا بيعجبني فبيجوع شهوتي ساعات ..شقي ومفتري يا آدم
طول منا سهرانه بقعد افكر وعمري ما زهقت ،افكر فايده الخشنه وهي بتلمسني وقد ايه بتبقى قاسية وحنينه في نفس الوقت ..اآاآاآاه بفكر ف حاجات كتير اوي واكتر حاجه بسرح فيها
هي لما بيحس بوجعي ولما بنهج بزيادة يقوم يديني صباعه ممممم واقعد امص فيه زي الرضيع الجعان ،الجعان اوي لحد ما اهدى .بسرح فيها اوي لحد ما افوق على نفسي وانا بمص في صوابعي
تاني يوم الصبح
آدم : كل دا بتحضري الفطار يا دودي
دودي : خلصت اهو ياحبيبي ..خلصت شاور ولا لسه
وفجأة الاقي آدم لازق فيا من ورا واحس بكل جسمه عريان ..اآاآاآاه ويفضل يحك ف طيزي ويضمني لجسمه اوي من تحت لحد ما اسيب واقع
يقوم ماسكني من بزازي ويرفعني لفوق يسندني اصرخ اوي اوييي
وبعدين يقعدني على الكرسي ويسيبني تايهه ويروح يلبس ويرجع وانا زي ما انا تايهه
آدم بالبدله شبه توم كروز مع ملامح قمحي وتقاسيم وجهه القاسية ،طويل بشكل مناسب ومش عريض اوي .وانا دودي دلوعه اوي اوي وشقيه اوي اوي بس مطيعه وبسمع الكلام
جسمي رفيع وطيزي مدورة اوي ورفيعه بس بزازي هما ال كبار عندي 20 سنه بس صدري عنده 25 سنه هههههه وآدم عنده 23 سنه ..على فكرا احنا عايشين في شقه من غير جواز حاجه كدا زي النظام الامريكي ولحد دلوقتي لسه فيرجين
اصل متعتنا حاجات مختلفه مش اي حد يعرفها ^^
افوق من ضربة آدم على خدي
آدم : هو انا كل شوية لازم افوقك كدا
دودي : انت ال بتتوهني يبقى انت ال تفوقني ****
آدم : يا سلام وتوهانك دا هيخلص امتى
دودي : طول ما انت موجود مش هيخلص
اه نسيت اقولكم اني عريانه ..اوامر آدم اني افضل عريانه فالبيت حتى وهو مش موجود *^
( الجزء الثاني ) ___________
يرجع آدم من الشغل ،وسواء تعبان او مش تعبان بيطلعهم عليا ..وانا بحب لما بيطلعهم عليا بصراحه ^^
آدم داخل من الباب وانا بستقبله عريانه يرمي الشنطه فبزازي اآاآاآاه وملحقش اخد نفسي واحضنهم يقوم هو عاضض شفايفي ممممممم
ويمسك جسمي ويشدني ل أقرب حيطه
طاااااخ طاااااخ على طيزي
وانا اااااااه ااااه يا آدم مممممم (شوق ولهفةة)
يزنق جسمي فالحيطه جامد ويقسى على بزازي ااااه
بعب.... ولسه مكملش الكلمه يكون هو كاتم نفسي ويديني بعبوص
اااااه طيزي يا آدم طيزيييي
طاااااخ طاااااخ ويضربني بعنف أكتر اآاآاآه
وفجأة يهدى وانا نفسي ما يهداش ابدا .
بعد ما كان واقف بالجنب يتعدل ويحك جسمه فطيزي
وزبه واقف طبعا ويقعد يخبط فيا من ورا
وانا ادوب وافضل اعض في شفايفي لحد ما تجيب دم .
وبعد كدا يبوسني في رقبتي ويسبني ..اقوم واقعه على الارض واتووه
( الجزء الثالث )
حتقولوا عليا مجنونه لو قولتلكم اني بحب اتفرج عليه وهو بياخد شاور ،بحب اتفرج اكتر ما بحب اشاركه الشاور
بقعد اتفرج عليه وهو عارف بس مش بيبقى بيبص ..حاجه جميلة جدا لما تعيش مع حد مش شرط تكون بتحبه بس متعلق بيه وفاهمك وفاهمه في بيت واحد
طلع من الحمام شالني زي العروسه وابتسملي خبيت وجهي بكسوف وخبيت نفسي فحضنه
ضرب وكمان رومانسية ومن غير جنس حياه جميله جدا حتى لو كانت غريبة .
حطني على السرير براحه وانا عريانه طبعا وقلع هدومه براحه ما عدا شورت جينز وال بعد كدا مش براحه خالص هجم على بزازي كأنه بينتقم منهم ضمهم لبعض اوي وهو مفعصهم ورافعهم لفوق وبصلي بنظرة حيوان بيهجم عل فريسته وفعلا هجم على بزازاي اآآاآاه ارحمني اآاآاااه وهو ولا سائل فيا
عمال يعضهم ويمصمهم ااااااه بيغتصبني
طاااااخ طااااخ على بزازي وانا ماسكه فالسرير اوي زي ال بتولد ومش قادرة اعمل حاجه .
سكت ثواني وانا عماله انهج يدوب جاب مشبكين وركبهم في حلماتي وسابهم قايدين نار
نزل يلحس فجسمي من اول بزازي لحد بطني ويبوس صرتي ممممم بيحبها *^
ولما وصل ل كسي بستغرب ازاي بيقدر يقاومه قام قالبني على بطني وااااه من المشابك وجعتني اوي
اااااه بعبصني وانا مش حاسه بالدنيا بعبوص جامد وقعد يلعب في خرمي بصباعي واحد وهو مثبت جسمي ال عمال يتلوى بايده التانيه
وبعد البعبصه ساب جسمي عمال يفرك ويتلوى ومدد جنبي زي ما بيحب يتفرج عليا دايما ويحسس على جسمي من وقت للتاني وانا طبعا اتنفض .
احساس جميل اوي اني ابقى عريانه قدامه ..طول الوقت ^^
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــيتبع
أي حاجه مش عجباكم قولولي وحغير الاسلوب فالاجزاء الجاية وأي حاجه عايزيني اضيفها قولولي وحضيفها بردو فالاجزاء الجايه وانا كتبتها بالعامية عشان تلمسكم اكتر وتحسوها اكتر ..
#فاجر
دودي : اآاآاآاه يا آدم طيزي وجعتني ..انت وحث اوي اوييي ومفتري
آدم : ششششش
دودي : (بانكسار) حاضر حاتر حهوششش اهو بث ثيل ايدك من على طيزي بتحرقني
وينام آدم جنبي وانا اسهر مبسوطة انه ضربني على طيزي زي كل يوم ،مش كل يوم اوي يعني لأنه عارف ان دا بيعجبني فبيجوع شهوتي ساعات ..شقي ومفتري يا آدم
طول منا سهرانه بقعد افكر وعمري ما زهقت ،افكر فايده الخشنه وهي بتلمسني وقد ايه بتبقى قاسية وحنينه في نفس الوقت ..اآاآاآاه بفكر ف حاجات كتير اوي واكتر حاجه بسرح فيها
هي لما بيحس بوجعي ولما بنهج بزيادة يقوم يديني صباعه ممممم واقعد امص فيه زي الرضيع الجعان ،الجعان اوي لحد ما اهدى .بسرح فيها اوي لحد ما افوق على نفسي وانا بمص في صوابعي
تاني يوم الصبح
آدم : كل دا بتحضري الفطار يا دودي
دودي : خلصت اهو ياحبيبي ..خلصت شاور ولا لسه
وفجأة الاقي آدم لازق فيا من ورا واحس بكل جسمه عريان ..اآاآاآاه ويفضل يحك ف طيزي ويضمني لجسمه اوي من تحت لحد ما اسيب واقع
يقوم ماسكني من بزازي ويرفعني لفوق يسندني اصرخ اوي اوييي
وبعدين يقعدني على الكرسي ويسيبني تايهه ويروح يلبس ويرجع وانا زي ما انا تايهه
آدم بالبدله شبه توم كروز مع ملامح قمحي وتقاسيم وجهه القاسية ،طويل بشكل مناسب ومش عريض اوي .وانا دودي دلوعه اوي اوي وشقيه اوي اوي بس مطيعه وبسمع الكلام
جسمي رفيع وطيزي مدورة اوي ورفيعه بس بزازي هما ال كبار عندي 20 سنه بس صدري عنده 25 سنه هههههه وآدم عنده 23 سنه ..على فكرا احنا عايشين في شقه من غير جواز حاجه كدا زي النظام الامريكي ولحد دلوقتي لسه فيرجين
اصل متعتنا حاجات مختلفه مش اي حد يعرفها ^^
افوق من ضربة آدم على خدي
آدم : هو انا كل شوية لازم افوقك كدا
دودي : انت ال بتتوهني يبقى انت ال تفوقني ****
آدم : يا سلام وتوهانك دا هيخلص امتى
دودي : طول ما انت موجود مش هيخلص
اه نسيت اقولكم اني عريانه ..اوامر آدم اني افضل عريانه فالبيت حتى وهو مش موجود *^
( الجزء الثاني ) ___________
يرجع آدم من الشغل ،وسواء تعبان او مش تعبان بيطلعهم عليا ..وانا بحب لما بيطلعهم عليا بصراحه ^^
آدم داخل من الباب وانا بستقبله عريانه يرمي الشنطه فبزازي اآاآاآاه وملحقش اخد نفسي واحضنهم يقوم هو عاضض شفايفي ممممممم
ويمسك جسمي ويشدني ل أقرب حيطه
طاااااخ طاااااخ على طيزي
وانا اااااااه ااااه يا آدم مممممم (شوق ولهفةة)
يزنق جسمي فالحيطه جامد ويقسى على بزازي ااااه
بعب.... ولسه مكملش الكلمه يكون هو كاتم نفسي ويديني بعبوص
اااااه طيزي يا آدم طيزيييي
طاااااخ طاااااخ ويضربني بعنف أكتر اآاآاآه
وفجأة يهدى وانا نفسي ما يهداش ابدا .
بعد ما كان واقف بالجنب يتعدل ويحك جسمه فطيزي
وزبه واقف طبعا ويقعد يخبط فيا من ورا
وانا ادوب وافضل اعض في شفايفي لحد ما تجيب دم .
وبعد كدا يبوسني في رقبتي ويسبني ..اقوم واقعه على الارض واتووه
( الجزء الثالث )
حتقولوا عليا مجنونه لو قولتلكم اني بحب اتفرج عليه وهو بياخد شاور ،بحب اتفرج اكتر ما بحب اشاركه الشاور
بقعد اتفرج عليه وهو عارف بس مش بيبقى بيبص ..حاجه جميلة جدا لما تعيش مع حد مش شرط تكون بتحبه بس متعلق بيه وفاهمك وفاهمه في بيت واحد
طلع من الحمام شالني زي العروسه وابتسملي خبيت وجهي بكسوف وخبيت نفسي فحضنه
ضرب وكمان رومانسية ومن غير جنس حياه جميله جدا حتى لو كانت غريبة .
حطني على السرير براحه وانا عريانه طبعا وقلع هدومه براحه ما عدا شورت جينز وال بعد كدا مش براحه خالص هجم على بزازي كأنه بينتقم منهم ضمهم لبعض اوي وهو مفعصهم ورافعهم لفوق وبصلي بنظرة حيوان بيهجم عل فريسته وفعلا هجم على بزازاي اآآاآاه ارحمني اآاآاااه وهو ولا سائل فيا
عمال يعضهم ويمصمهم ااااااه بيغتصبني
طاااااخ طااااخ على بزازي وانا ماسكه فالسرير اوي زي ال بتولد ومش قادرة اعمل حاجه .
سكت ثواني وانا عماله انهج يدوب جاب مشبكين وركبهم في حلماتي وسابهم قايدين نار
نزل يلحس فجسمي من اول بزازي لحد بطني ويبوس صرتي ممممم بيحبها *^
ولما وصل ل كسي بستغرب ازاي بيقدر يقاومه قام قالبني على بطني وااااه من المشابك وجعتني اوي
اااااه بعبصني وانا مش حاسه بالدنيا بعبوص جامد وقعد يلعب في خرمي بصباعي واحد وهو مثبت جسمي ال عمال يتلوى بايده التانيه
وبعد البعبصه ساب جسمي عمال يفرك ويتلوى ومدد جنبي زي ما بيحب يتفرج عليا دايما ويحسس على جسمي من وقت للتاني وانا طبعا اتنفض .
احساس جميل اوي اني ابقى عريانه قدامه ..طول الوقت ^^
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــيتبع
أي حاجه مش عجباكم قولولي وحغير الاسلوب فالاجزاء الجاية وأي حاجه عايزيني اضيفها قولولي وحضيفها بردو فالاجزاء الجايه وانا كتبتها بالعامية عشان تلمسكم اكتر وتحسوها اكتر ..
#فاجر