دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة يوسف عمل ايه في محارم حتى الجزء الثاني


المشاكس بيسو
08-17-2019, 03:34 PM
نا يوسف 18 جسمي كويس
عندي اختين واخ اخويه اكبر مني 4 سوات و اختي اصغر نتي بسه ونص والصغيره اصغر مني 5 سوانات نسكون في بيت عالئلي احان واعمامي وا ابويه و امي كل واحد مننا ليه شقه منفصله عن التانيه في كل شي

تبداء القصه اوا قاعد في البيت بتفرج عي التليون اختي جات منه اختي الكبره الي اصغر نني بسنه ونص
يوسف عاوزه منك شويه طلبات روح هاتهم
قلتلها لا
منه علشان خاطري
يوسف تدفي كام
منه يوسف كفياك هزار
يوسف لا انا مش بهزر
منه طيب عاوز ايه
يوسف تعمليلير شاي
منه ماشي
انا روحت جبت الطلبات وجيت قعدت شويه مع امي واخواتي نهزر وبع كده جه ابوبه قعدنا مع بعض وبعد كده كل واحد راح الاوضه بتاعتو ينام صحنا الصبح انا روحت الشغل واخويه راح الشغل وابويه شغل وامي قاعد قي البيت اخواتي البنات حتي الان مشيش حاجه حصلت بعد كده روحت الشغل عادي وبعد كده روحت بعد العصر كان ابوبه جه وامي واخويه كلوهم جم البيت انا اخر واحد برجع متاخر وعد اليوم عادي وتاني ويوم روحت الشغل الساعه7 ونص روحت بعد شويه
حد اتصل بصاحب الشغل واقال ابوك عمل حادثه ومشينا كلنا معاه وكل واحد روح بيت روحت كانت السعه 9 وربع روحت لقيت الي مكنتش اتخيلو دخلت باب الشقه لقيت اختي منه في الحمام وانا بلمت سايبه الباب مفتوح واختي الصغيره مي نايمه رواحة انا بعد ملقيت اختي في الحمام ملط خوفت مي اختي تشوفي روحت براحه بصيت عليها براحه لقيتها نايه روحت رجعت تاني ابص علي منه في الحمام واتفاجائت بالي شوفو اختي لفت وشها
انا اول مره اعرف ان اكتي كبرت لدرجه ده اه اختي عندها 16 ونص بس مش لدرجه بزازها كبار قوي ايه ده وجسمها ابياض خالص ولا كسها انا اول مره اشوف كس بالجمال ده ولا طيزها كانت كويسه بس مش كبيره اكبر منها طيز مي هي بتتستحما وشغاله تغسع في رقبته وبعدين بزازها زانا بقول في سري يارت كونت اليفه وشغاله تغسل في بطنها بعديز زهرها ولفت النحيه التانيه تغسل رجليه وبان الوحش بوضوح كسها
ابيض بحمار جامد ومنفوخ وكبير وال الزنبور الي باين ايه الجمال ده لونو احمر اااخ كان نفسي اخش اديه الزب التمام وبعد كده طيزاه ايه الحلاوه دي ولا خرمها صغير خالص اه وبعد كده قامت غسلت جسمها من الصبون واحت لفت شيفاني
يوسف قولت جوه نفسي اكله قبل ما تكلني
قولتلها ايه يا بت الي عملام ته ازاي تسيبي الباب مفتوح كد ه

منه اااااااااااه راحت قافله الباب بسرعه
روحت بعد كده قدت في الصاله وزبي قايم وعمال ادعك فيه منفوق الهدوب به كده ب دقيقتين
منه يوسف ممكن تجيبلي هدوي من جوه علي السرير بتاعي
انا كمان مش واخده هدومك معاكي
روحت دخلت جوه اوضه البنات لقيت المفاجأ الي خلتي هموت



انتظرو الجزء القادم

]
تتبع

الجزء الثاني
اول ما دخلت الاوضه لقيت اختي مي نايمه علي بطنها والجلبيه الي كانت لبسها مرفوعه فوق عند بطنها وطيز مي كبيره قوي مع صغر سنها لاكين كبيره واه علي جمال طيزها هي سمرا شويه ولابسه كلوت احمر بس خفيف وطيزها من التوع الي تحسو ان الفردتين بوعاد عن بعض وكل ده وانا واقف متنح فضلت واقف كدا لغايه ما اختي منه نادت عليه
منه \ يوسف ايه مش لاقي الهدوم ولا ايه
انا فوقت لما سعتها ورديت خلاص لقيتهم
و روحت وديت الهدوم ل منه
بعد كده روحت ل مي علشان اغطيها علشان لو دخلت منه هتعرف انا اتاخرت ليه وانا لو عليه كونت نزلت الشورت خالص

بعد كده روحت قعدت في الصاله لغايت ما منه خرجت وجات عليه وهي خايفه
منه \ ولاهي ما كونت اعرف انك هتيجي بدري كده انت دايما بتيجي متاخر
انا \ انتي ازاي اصلا تدخلي من غير ما تقفلي الباب
منه \ عادي يا يوسف بدل مفيش حد
انا \ طيب و مي ممكن تصحه
منه \ عادي يا يوسف ما احنا سعات بنستحما مع بعض
انا \ طيب خلاص
منه \صح انت طولت ليه كده وانت بتجيب الهدوم
انا \ اصل لقيت اخنك رجليه باينه وغطيتها
منه \طيب اقوم انا اصرح شعري علشان ورايه غسيل
انا\ ماشي
منه \عندك حاجه تتغسل
انا \ ايوه الهدوم الي انا لابسها
منه \ ماشي اقلعهوم وسيبهوم
انا \ انا داخل الاوضه
منه \ ماشي

انا دخلت الاوضه فردت جسمي علي السرير مش مسدق الي انا شفتوا وقاعد بفكر لقيت منه داخله عليه جات ناحيتي وانا نايم علي السرير علي ظهري لغايت ما وصلت عند وشي راحت نازله بوشها عي وشي واشتغلت بوس فيه انا اتجاوبت معها روحت حطيت ايدي علي راسها وشديت راسها نحيتي وقعدنا نبوس بعض روحت انا قايم مره وحده روحت زاقتها علي السرير راحت هي واقعه عي ظهرها قومت انا نطيت فوقيها وبقي بقها قبال بقي واشتغلنا بوس تاني انا ايدي الاتنين علي بزازها كل وحده في ايد وشغال اقفش فيهوم مش قادر روحت رافع راسي و جسمي روحت مقطع الجلبيه الي كانت لبسها نصين من فوق عند بزازها ونزلت مص في بزازها من فوق القميص البني الشفاف وهي مش لابسه سنتيانه روحت نازل مص فيهوم من فوق راحت هي قالت بصوت كلو اثاره
منه \ بزازي عجبوك
انا \ عجبوني بس هو في اجمل من كده
منه \ ايوه عارفه حاسه ب زبك عند كوسي
انا سمعت الجمله دي وخلاص مبقتش قادر روحت نازل بعنف علي بزازها
منه \ براحه عليه شويه
انا \ امممممم
منه راحت رافع راسي من علي بزازها راحت قاطعه القميص الي هي لابساه نوصين وقالت كده احسن
انا شوفت المظر ده روحت نازي عي بزازها علي طول قعدت امص فيهوم لحد ما شبعت روحت نازل علي كسها وقعدت امص فيه وهي تدوس علي راسي ناحيه كسها فضلنا علي الحال ده خمس دقايق
منه \ خلاص كفايه مص في كسي انا عوزه اشوف زبك و احسوا جوه بقي
قومت انا ناحيتها روحت واقف قدمها علي الارض وهي قاعده علي السرير راحت ماسكه زبي من فوق البنطلون تقيسو راحت منزله البنطلون و الشوت و اول ما شافت زبي راحت ضحكت
انا \ بضحكي ليه
منه \ اصل اخيرا مسكتوا في ايدي
انا \ مش فاهي
منه \ اصل كونت ب ابص عليك وانت في الحمام واكان نفسي امسكو واديني مسكتوا
انا \ طيب اهو قدامك وفي ايدك شوفي هتعملي ايه
نزلت تمص بيجي 10 دقايق روحت انا شايل زبي من بقها ونيمتها علي طرف السرير ونزلت علي كسها بزبي وفضلت انيك فيها يعدي 3 دقايق لحد ما حسيت الباب بيفتح روحت انا باصص عي الباب بسرعه ولقيت راس الشخص بانت وكانت المفاجأه




:eek::eek::eek::eek:



تتبع :smi::s[/SIZE]mi:

Tonimark
08-17-2019, 03:43 PM
هى القصة حلوة بس كلها اخطاء املائية ومحتاجة تصحيح

سكون الظهيرة
08-17-2019, 03:48 PM
القصة بدايتها حلوة و ننتظر القادم شكرا لك

Abody mostafa
08-17-2019, 03:58 PM
سرد كويس منتظرين بفية الاجزاء

EL-fahd
08-17-2019, 04:51 PM
في انتظار باقي القصة

المشاكس بيسو
08-17-2019, 09:36 PM
انا اول مره اكتب قصص علي فكره
والبرنامج الي عندي الخط بتاعوا صغير علشان كده في غلطات


وشكرأ عي الملاحظه

شوفوني
08-17-2019, 11:45 PM
تم اضافة الجزء الثاني

قراءة ممتعة

سكون الظهيرة
08-17-2019, 11:53 PM
الجزء الثاني جميل فيه سرعة احداث لكن ممكن الكاتب ليه غرض و ممكن يبينه بالاجزاء الي جايى

شكرا مرة تانية

Abody mostafa
08-18-2019, 07:07 AM
سرد رائع بقية الاجزاء

زوبر جاهز
08-20-2019, 10:10 PM
حلوووووووووووووو عيله شراميط/>

محب العشق
08-20-2019, 10:35 PM
اولا فى أخطاء كتير
ثانيا هى اختك مفتوحه علشان تنيكها فى كسها
استمر و ياريت تفهمنا اتفتحت ازاى

محمد عشماوي الز
08-21-2019, 01:09 AM
حلوه بس اختك مفتوحة والا انت اللي فتحتها

عاسق للرومنسية
08-21-2019, 10:20 AM
القصة جميله و لكن سؤال حطيت زبك في كسها عادي يعني مفيش حاجه يعني انت اللي فتحت كسها ولا لقتها مفتوحه جاهزة

المشاكس بيسو
08-24-2019, 09:13 AM
يا جماعه معلش اتأخرت عليكوم بس لاب توب بتاعي باظ وهو عند الراجل بيصلح فيه اول ما يوصل هكمل القصه
و ثاني مره اسف علي التأخير

عاشق البزاز1
08-24-2019, 07:57 PM
الاخطاء الاملائية خلتني قفلت القصه من اول سطرين

المشاكس بيسو
01-05-2020, 08:45 PM
انا يوسف 18سنه جسمي كويس
عندي اختين واخ اخويه اكبر مني ب 4 سنوات و اختي اصغر مني بسنه ونص والصغيره اصغر مني ب5 سنوات و نسكون في بيت عائلي احنا وعمامي وا ابويه و امي كل واحد مننا ليه شقه منفصله عن التانيه في كل شي

تبداء القصه كنت قاعد في البيت بتفرج علي الفون اختي جات هي اختي الكبيره الي اصغر مني بسنه ونص
يوسف عاوزه منك شويه طلابات روح هاتهم
قلتلها لا
منه علشان خاطري
يوسف تدفي كام
منه يوسف كفياك هزار
يوسف لا انا مش بهزر منه طيب عاوز ايه
يوسف تعملي كوبايه شاي
منه ماشي
انا روحت جبت الطلابات وجيت قعدت شويه مع امي واخواتي نهزر وبعد كده جه ابوبه قعدنا مع بعض وبعد كده كل واحد راح الاوضه بتاعتو ينام صحنا الصبح انا روحت الشغل واخويه راح الشغل وابويه راح الشغل وامي قاعد في البيت و اخواتي البنات حتي الان مفيش حاجه حصلت بعد كده روحت الشغل عادي وبعد كده رجعت من الشغل بعد العصر كان ابوبه جه وامي واخويه كلوهم جم البيت وانا اخر واحد برجع البيت متاخر ومشي اليوم عادي وتاني ويوم روحت الشغل زي عادتي الساعه7 ونص و وصلت بعد شويه
حد اتصل بصاحب الشغل واقال ابوك عمل حادثه ومشينا كلنا معاه وكل واحد رجع بيت رجعت انا كانت السعه 9 وربع روحت لقيت الي مكنتش اتخيلو دخلت باب الشقه لقيت اختي منه في الحمام وانا بلمت سايبه الباب مفتوح واختي الصغيره مي نايمه روحت انا بعد ملقيت اختي في الحمام ملط خوفت مي اختي تشوفي روحت براحه بصيت عليها براحه لقيتها نايمه رجعت تاني ابص علي منه في الحمام واتفاجائت بالي شفتوا اختي لفت وشها
انا اول مره اعرف ان اختي كبرت لدرجه دي اه اختي عندها 16 ونص بس مش لدرجه بزازها كبار قوي ايه ده وجسمها ابيض خالص ولا كسها انا اول مره اشوف كس بالجمال ده ولا طيزها كانت كويسه بس مش كبيره اكبر منها طيز مي وهي بتستحما وشغاله تغسل في رقبتها وبعدين بزازها و انا بقول في سري يارت كونت اليفه وشغاله تغسل في بطنها بعدين ضهرها ولفت النحيه التانيه تغسل رجليه وبان الوحش بوضوح كسها
ابيض بحمار جامد ومنفوخ وكبير وال الزنبور الي باين ايه الجمال ده لونه احمر اااخ كان نفسي اخش اديها الزب التمام وبعد كده طيزاه ايه الحلاوه دي ولا خرمها صغير خالص اه وبعد كده قامت غسلت جسمها من الصبون و راحت لفت شيفاني
انا- قولت جوه نفسي اكلها قبل ما تكوني
قولتلها ايه يا بت الي انت عملاه ده ازاي تسيبي الباب مفتوح كده

منه- اااااااااااه راحت قافله الباب بسرعه
روحت بعد كده قدت في الصاله وزبي قايم وعمال ادعك فيه منفوق البنطلون بعد كده ب دقيقتين
منه- يوسف ممكن تلفيني الهدوي من جوه علي السرير بتاعي
انا كمان مش واخده هدومك معاكي
روحت دخلت جوه اوضه البنات لقيت المفاجأه الي خلتني هموت
اول ما دخلت الاوضه لقيت اختي مي نايمه علي بطنها والجلبيه الي كانت لبسها مرفوعه فوق عند بطنها وطيز مي كبيره قوي مع صغر سنها لاكن كبيره واه علي جمال طيزها هي سمرة شويه ولابسه كلوت احمر بس خفيف وطيزها من النوع الي تحس ان الفردتين كل وحده في ناحيه وكل ده وانا واقف متنح فضلت واقف كدا لغايه ما اختي منه نادت عليه
منه \ يوسف ايه مش لاقي الهدوم ولا ايه
انا فوقت لما سعتها و رديت خلاص لقيتهم
و روحت واديت الهدوم ل منه
بعد كده رجعت ل مي تاني علشان اغطيها علشان لو دخلت منه هتعرف انا اتاخرت ليه وانا لو عليه كونت نزلت الشورت خالص

بعد كده روحت قعدت في الصاله لغيت ما منه خرجت وجات عليه وهي خايفه
منه \ ولاهي ما كونت اعرف انك هتيجي بدري كده انت دايما بتيجي متاخر
انا \ انتي ازاي اصلا تدخلي من غير ما تقفلي الباب وراكي
منه \ عادي يا يوسف بدل مفيش حد عادي
انا \ طيب و مي ممكن تصحه
منه \ عادي يا يوسف ما احنا بنات زي بعض وسعات بنستحما مع بعض عادي
انا \ طيب خلاص
منه \صح انت طولت ليه كده وانت بتجيب الهدوم
انا \ اصل لقيت اختك رجليه باينه وغطيتها
منه \طيب اقوم انا اسرح شعري علشان عندي غسيل
انا\ ماشي
منه \عندك حاجه تتغسل
انا \ ايوه الهدوم الي انا لابسها
منه \ ماشي اقلعهوم وسيبهوم
انا \ انا داخل الاوضه
منه \ ماشي

انا دخلت الاوضه فردت جسمي علي السرير مش مسدق الي انا شفتوا وقاعد بفكر لقيت منه داخله عليه جات ناحيتي وانا نايم علي السرير علي ظهري لغايت ما وصلت عند وشي راحت نازله بوشها علي وشي واشتغلت بوس فيه انا اتجاوبت معها روحت حطيت ايدي علي راسها وشديت راسها نحيتي وقعدنا نبوس بعض روحت انا قايم مره وحده روحت زاقتها علي السرير راحت هي واقعه علي ظهرها قومت انا نطيت فوقيها واشتغلنا بوس تاني انا ايدي الاتنين علي بزازها كل وحده في ايد وشغال اقفش فيهوم مش قادر روحت رافع راسي و جسمي روحت مقطع الجلبيه الي كانت لبسها نصين من فوق عند بزازها ونزلت مص في بزازها من فوق القميص البني الشفاف وهي مش لابسه سنتيانه روحت نازل مص فيهوم من فوق راحت هي قالت بصوت كلو اثاره
منه \ بزازي عجبوك
انا \ عجبوني بس هو في اجمل من كده
منه \ ايوه عارفه حاسه ب زبك عند كسي
انا سمعت الجمله دي وخلاص مبقتش قادر روحت نازل بعنف علي بزازها
منه \ براحه عليه شويه
انا \ امممممم
منه راحت رافع راسي من علي بزازها راحت قاطعه القميص الي هي لابساه نوصين وقالت كده احسن
انا شوفت المظر ده روحت نازي علي بزازها علي طول قعدت امص فيهوم لحد ما شبعت روحت نازل علي كسها وقعدت امص فيه وهي تدوس علي راسي ناحيه كسها فضلنا علي الحال ده خمس دقايق
منه \ خلاص كفايه مص في كسي انا عوزه اشوف زبك و احس بية جوه بقي
قومت انا واقف قدمها علي الارض وهي قاعده علي السرير راحت ماسكه زبي من فوق البنطلون تقيسو راحت منزله البنطلون و الشوت و اول ما شافت زبي راحت ضحكت
انا \ بضحكي ليه
منه \ اصل اخيرا مسكتوا في ايدي
انا \ مش فاهي
منه \ اصل كونت ب ابص عليك وانت في الحمام واكان نفسي امسكو واديني مسكتوا
انا \ طيب اهو قدامك وفي ايدك شوفي هتعملي ايه
1. نزلت تمص في بيجي 10 دقايق روحت انا شايل زبي من بقها ونيمتها علي طرف السرير ونزلت علي كسها بزبري وفضلت انيك فيها حوالي 3 دقايق لحد ما حسيت الباب بيفتح روحت انا باصص علي الباب بسرعه ولقيت راس ا بانت وكانت المفاجأه



الجزء الثالث





انا حسيت الباب بيفتح روحت انا باصص علي الباب بسرعه ولقيت راس ا بانت وكانت المفاجأه مي اختي
اول ما شوفتها حسيت ان قلبي هيوقف وقلت في نفسي اكيد مي هتروح تقول ل ابويه و ابوه اكيد هيقتلني انا مني وصوت مي يقطع الصمت الي في الاوضه
- مي و انا مليش في الحب جانب
- انا 00000
ومي باصه في عيني وجايه ناحيت السرير و زقت مني من علي زبي ونزلت مص فيه وقعدت علي الوضع ده 3 دقايق وبصتلي وقلت
مي - اهو بعرف امص اشمعنا مني يعني
مني – زقتها من علي زبي وقالت هو ده مص و حطت زبي كل في بقها واشتغلت مص في زبي لمدة دقيقه تقريبآ
مني – هو ده المص مش الي انتي كنتي بتعمليه
ونزلت مي علي زبي و اول ما حطت زب في بقها قام ناطر البن في بقها
رفعيت مي راسها لفوق وبلعت البن كله
وضحكت مي وقالت
مي – شوفتي اني احسن منك اول ما حط زبرو في بقي مستحملش وجابهم علي طول
لقيت ايد بتهز جسمي وصوت بيقول يوسف اصحي انا صحيت وحسيت ان في ميه عند زبري فعرفت سعتها ان كونت بحلم والكلام ده مفيش حاجه حصلت اصلا
مني – يوسف نمت تاني قوم بقي
انا – عاوزه ايه
مني - انا هغسل عندك هدوم عايزة تتغسل
انا – ايوه في هدوم علي الكرسي هناك و الهدوم الي عليه
مني – طيب قوم اقلع يلا
انا – طيب اطلعي بره
مني - حاضر
طلعت بره لاوضه وسابت الباب مفتوح
مني تعالي
مني ايوه
انا – اقفلي الباب اصلك مش متعوده تقفلي وراكي
قفلت مني الباب قومت انا قلعت هومي طبعآ غرقت البوكسر قلعت ملط وخبيت البوكسر لبست الهدوم وخدت الهدوم الوسخه و اطلعت علي الحمام علشان ادي الهدوم ل مني دخلت لقيت مني ميله طيزها ل باب الحمام بصيت عليه لغات ما قامت
انا- خدي الهدوم اهي
مني- هاتهم
طلعت انا بره في الصاله
مني جايه تقولي يوسف انت جايب الهدوم من غير بكسر
انا قولت في سري يما ناصحه
انا –البوكسر لسه نضيف امشي يلا
مني- حاضر
مي – صباح الخير
انا صباح النور لسه صاحيه
مي- ايوه انت مروحتش الشغل النهرده ليه
انا روحت و رجعت اصل حصل 00000000000
جات امي من بره وقعدنا وجه ابويه اخويه مش اشغل وعدا اليوم عادي
تاني يوم
حيت الصبح عادي ابوي واخويا راحوا الشغل وانا قعدت في البيت مع امي و اخواتي البنات
بعد سعتين كده
امي – اروح انا اجيب خضار البيت
انا – خليكي يا امي اروح انا اجيبهم
امي – مش عايزه اتعبك يا يوسف
انا – تعبك راحة
امي قلتلي علي الحجات ال هي عوزاها
قمت انا لبسنت ونزلت قبلتني مرات عمي الكبير
ملحوظة |(احنا سكنين في بيت واحد احنا و 2 عمامي )
اسمها ساره بس بنقول ليها ام جنا وهي عايشه هي وبنتها وحدهم في الشقه اصل عمي مسافر
ام جنا – يوسف رايح فين
انا – اريح اجيب طلبات البيت
ام جنا – معلش هاتلي الطلابات دي معاك اصل ملحقتش ندي ((((ندي دي تبقي مرات عمي التاني ))
تجبلي الطلبات معها
انا – ماشي
خدت الحاجه وروحت السوق اجيب الطلبات وقبلتني هناك ندي
ندي – ازيك يا يوسف
انا – تمام يا ام دنيا
ام دنيا – جبت طلباتك ولا لسه
انا – اه جبت
ام دنيا – طيب لا بينا
ورحت وعدي اليوم عادي وفات اسبوع عادي مفيش حاجه مهمه كونت بروح اوضه البنات اتفرج عليهم و هما نيمين و عدي الاسبوع ورجعت الشغل
بعد الاسبوع \
رجعت انا من الشغل علي الساعه 5 العصر كده قعدت انا وا خويه نهزر ونضحك وعدي اليوم علي الساعه 10 بليل كده جتلي رساله علي الفيس من صفحه مجهوله كانت الرساله فيديو فتحت الفيديو لقيت الي مكنتش اتوقعه مرات عمي (ام جنا ) بتتناك من واحد مش باين وشوه بس هي وشها واضح جدا
اتفرجت عليه مره و اتنين و تلاته ومش مسدق حولت اعرف مين صاحب الصفحه دي بس معرفتش
قعدت افكر اعمل ايه قولت بدل هي مره شرموطه يبقا انا اوله ونمت من كتر التفكير صحيت تاني يوم روحت الشغل عادي بعد ما رجعت قعدت مع ابويه شويه لغايه ما اكلنا سوا وبعد العشا لبست وقلت ل ابويه اني رايح اقعد مع صحابي شويه ونزلت علي شقه ام جنا
خبط فتحت
ام جنا –ايوه يا يوسف
انا- انا عايز اقعد معاكي شويه
ام جنا – اتفضل
دخلت قعدت انا هي في اصون
انا – امال فين جنا
ام جنا – عند دنيا فوق
انا- تمام
مسكت التليفون وجبت الفيديو و قلتلها شوفي كده الفيديو ده


(خليكوم متبعين القصه ونشوف هيحصل ايه ))

تتبع000

المشاكس بيسو
01-05-2020, 09:17 PM
الجزء الرابع يوم الجميس
انتزرووووووووو

شوفوني
01-06-2020, 06:08 AM
جنس اطفال

اعلاق

لا تحاول التحايل لنشر المخالف

الوضوع تم اعلافه سابقا وها انت تعيد نشره بنفس المخالفة

مرة اخرى ستوقف عضويتك

شكرا للالتزام



اه اه اه متوحش كفايه نيك مص بزازيقصص بنات حلوت سكس صغرسكس قبحة ابي اتناكقصص سكس المحارم أنا وأمي بعد سفر ابي ننام في غرفتها.com site:rusmillion.ruتحت رجلين rusmillion site:rusmillion.ruسكس نيك شهقته من حجم زبه قصه/archive/index.php/t-290569.htmlقصص انا سالب عايزة اتناكقصص نياك يدوخ مصري/archive/index.php/t-319907.html/archive/index.php/t-396839.html/archive/index.php/t-333858.htmlﻳﻨﻴﻜﻨﻲ ﻓﻲ ﺍﻟﻤﺘﺮﻭ قصص سكس/archive/index.php/t-525496.html/archive/index.php/t-206431.html/archive/index.php/t-565661.html/archive/index.php/t-290347.htmlسكس عربي اخ واخته تبكي جديدقصص سكس في المزرع site:bfchelovechek.ruقصص سكس ولد ينيك طيز مرة كبيرةسكس،نسوانجي،بستار نجمهقصص سكس انا الطلب المراهق في المدرسه /archive/index.php/t-217033.html/archive/index.php/t-166606.html قصةنيك شرموطة/archive/index.php/t-519701.htmlقصص سكس عربيه واقعيه مثيره/archive/index.php/t-196117.htmlقصص سكس زوجه محرومه وشاب حوثيporn واحدبيحلم انه ينيك بنتقصة شرموط تتناك من مجنون/archive/index.php/t-519289.htmlقصص اباحية انا وكبار السن site:rusmillion.ruقصص ممارسة الجنس مع طيز زوجتي الملبن/archive/index.php/t-207889.htmlقصص سكس محارم تحرش/archive/index.php/t-147855.htmlمطبات سكسيةقصص نيك من الصغر وزبه الغليظ site:rusmillion.ruقصص كيف انتاك مع الحيواناتضاجعت بزاز زوجتيقصص نيك أنا وأختي التي لا ينجب زوجها.com/archive/index.php/t-97756.html/archive/index.php/t-363992.htmlسكس مصري لابتوب نعمة./archive/index.php/t-452060.htmlقصص "نيك"عرب ""ميلف" "مصرية سرور عايز اقرا قصه مره تتناك من الحصان قصه جديده غير المزرعه/archive/index.php/t-230088.html/archive/index.php/t-208833.html/archive/index.php/t-561443.htmlقصص-سكس محارم انا جارتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-1463.htmlجوزي بدو فوت اصبعتي بطزو/archive/index.php/t-282561.htmlفي بيت جدتي مررب زبي علي الممحونات/archive/index.php/t-233127.htmlقصص سكس ام مايكل/archive/index.php/t-8893.html/archive/index.php/t-374107.htmlنيك الكس وبنت تقول فشختني نيك/archive/index.php/t-229366.html/archive/index.php/t-339065.htmlقصص سكس طالبات تقصص نيك محارم يمني مطلقه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-335031.html/archive/index.php/t-295059.htmlقصص نكني وناك امي اخ/archive/index.php/t-374426.html/archive/index.php/t-7576.htmlقصص سكس محارم ابني ناكني بدون وعي بسبب الجن منتديات نسوانجي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-459218.htmlينيك زوجتي بطيزه بلعمل