Ahmed siso
08-19-2019, 04:12 PM
قصتي مع مراتي تبتدي انها بتهيج جدا علي زب الرجالة و ديه حاجة بتهيجني اوي لما بشوفها بتهيج علي زب كبير و بتخيل انه دخل كسها المربرب
جسم مراتي ابيض و متناسق و جميل ليها طيز حلوة و بيضاء و مدورة و بزاز كبيرة سفرنا انا وهي شرم الشيخ و كنا مقررين نعمل مساج واتفقت مع شاب وسيم مفتول العضلات يطلع الغرفه عشان يعملنا مساج، مراتي نامت علي السرير بعد ما قلعت كل هدومها قبل ما يدخل و غطيت طزها بفوطة عشان كانت مكسوفة
دخل الشاب الغرفة و كان لابس شورت قصير و ضيق و رش زيت علي ظهر مراتي و فضل يعمل مساج لظهرها و كانت مستمتعة جدا بدأ يمسك فخدها و يعفص فيهم و يدخل ايده تحت الفوطة يلمس طزها وانا قاعد اتفرج طلب منها انها تنام علي ظهرها و حط زيت علي صدرها و هو بيعفصهم جامد و من هنا بدات تهيج وهو بدأ يمد ايده علي كسها بنعومة و يلعبلها فيه حسيت انها مكسوفة مني فطلعت برة الاوضة و قاعدت اراقبهم من خلف الباب مراتي هاجت جامد فبدات تمد ايدها علي زبه فزبه وقف وهاج جدا لما لاحظت ده قلعته الشورت عشان تشوف زبه و تمسكه ، فأول ما شفته اتنهدت و قالتلوا كل ده ! ده اكبر من زب جوزي بكتير و بدات تعفص في بضانه و تمصهم و هو يحرك كسها فقالتله مش حدخله بقا مش قادرة فبدئ يمص كسها بعنف و هي ماسكه زبه بتمص بضانه فشدت زبه ناحية كسها عشان يدخله وهو كان رافض في الاول لحد ما ضعف و نط عليها جامد و هي بتتوجع من قوته ،دخلت عليهم و هي بتتناك بسعادة و انا غيران وانا بقول نيك لا مساج بس متفقناش علي انه ينيك ،قالتلي نفس اجرب جيت اشيله من عليها زقني جامد علي الكرسي و كتفني و شالها علي زبه و فضل ينيك فيها و انا قاعد متكتف مش عارف اعمل حاجة و هي بتبصلي و بتضحك هجت جدا اكني بتفرج علي فيلم سكس بس الي بتتناك مراتي انا! فقالتلي نفكك بشرط تيجي معانا فقلتلها ماشي.
دخلت معاهم و هي في النصف قاعدين نحسس كل حته في جسمها و كانت اربع ايدين بكل حنيه بتمسك كسها و صدرها و نبوس كل جسمها و بقينا نتسابق مين الي يدخل زبه الاول فقامت تجري و احنا وراها وطيزها الملبن عمالة تنطط قدمنا و احنا زبنا بيتنططوا برضه نقسهم يطولوها، لحد ما زنقناها في ركن و شلناها مع بعض و دخلنا زبنا في كسها و طيزها لحد ما جبناهم و بعد كده حشرنها و احنا علي جنبنا و احنا بندقها و ووضع تاني و هي فوقيه و انا فوقيها و قضينا الليلة كلها ننيك و نمنا شوية من التعب صحيت في نصف اليل لقيته بينيك فيها من غير ما يقولولي و هي راكبه فوقيه قاعدت اتفرج شوية و اخدناها ودخلنا تحت الدش و المياه نازلة نبوس و نحسس في كسها تحت المياه و احنا لسانا في كسها بيقطع فيه.
جسم مراتي ابيض و متناسق و جميل ليها طيز حلوة و بيضاء و مدورة و بزاز كبيرة سفرنا انا وهي شرم الشيخ و كنا مقررين نعمل مساج واتفقت مع شاب وسيم مفتول العضلات يطلع الغرفه عشان يعملنا مساج، مراتي نامت علي السرير بعد ما قلعت كل هدومها قبل ما يدخل و غطيت طزها بفوطة عشان كانت مكسوفة
دخل الشاب الغرفة و كان لابس شورت قصير و ضيق و رش زيت علي ظهر مراتي و فضل يعمل مساج لظهرها و كانت مستمتعة جدا بدأ يمسك فخدها و يعفص فيهم و يدخل ايده تحت الفوطة يلمس طزها وانا قاعد اتفرج طلب منها انها تنام علي ظهرها و حط زيت علي صدرها و هو بيعفصهم جامد و من هنا بدات تهيج وهو بدأ يمد ايده علي كسها بنعومة و يلعبلها فيه حسيت انها مكسوفة مني فطلعت برة الاوضة و قاعدت اراقبهم من خلف الباب مراتي هاجت جامد فبدات تمد ايدها علي زبه فزبه وقف وهاج جدا لما لاحظت ده قلعته الشورت عشان تشوف زبه و تمسكه ، فأول ما شفته اتنهدت و قالتلوا كل ده ! ده اكبر من زب جوزي بكتير و بدات تعفص في بضانه و تمصهم و هو يحرك كسها فقالتله مش حدخله بقا مش قادرة فبدئ يمص كسها بعنف و هي ماسكه زبه بتمص بضانه فشدت زبه ناحية كسها عشان يدخله وهو كان رافض في الاول لحد ما ضعف و نط عليها جامد و هي بتتوجع من قوته ،دخلت عليهم و هي بتتناك بسعادة و انا غيران وانا بقول نيك لا مساج بس متفقناش علي انه ينيك ،قالتلي نفس اجرب جيت اشيله من عليها زقني جامد علي الكرسي و كتفني و شالها علي زبه و فضل ينيك فيها و انا قاعد متكتف مش عارف اعمل حاجة و هي بتبصلي و بتضحك هجت جدا اكني بتفرج علي فيلم سكس بس الي بتتناك مراتي انا! فقالتلي نفكك بشرط تيجي معانا فقلتلها ماشي.
دخلت معاهم و هي في النصف قاعدين نحسس كل حته في جسمها و كانت اربع ايدين بكل حنيه بتمسك كسها و صدرها و نبوس كل جسمها و بقينا نتسابق مين الي يدخل زبه الاول فقامت تجري و احنا وراها وطيزها الملبن عمالة تنطط قدمنا و احنا زبنا بيتنططوا برضه نقسهم يطولوها، لحد ما زنقناها في ركن و شلناها مع بعض و دخلنا زبنا في كسها و طيزها لحد ما جبناهم و بعد كده حشرنها و احنا علي جنبنا و احنا بندقها و ووضع تاني و هي فوقيه و انا فوقيها و قضينا الليلة كلها ننيك و نمنا شوية من التعب صحيت في نصف اليل لقيته بينيك فيها من غير ما يقولولي و هي راكبه فوقيه قاعدت اتفرج شوية و اخدناها ودخلنا تحت الدش و المياه نازلة نبوس و نحسس في كسها تحت المياه و احنا لسانا في كسها بيقطع فيه.