شادي الفادي
09-23-2019, 12:52 PM
انتهينا في الجزء اللي فات لغاية مارجعت من الوردية الصبح دخلت عليها لقيتها نايمه علي بطنها ومتغطية بالملاية وملط طبعا متفرهطة و اتروقت في التليفون امبارح سبتها نايمه ودخلت اخدت دش ولبست البوكسر بس وجيت جنبها وقولت لها صباح الخير يا عروسة ودار الحوار ده :-
هي: ايه عروسة دي
انا : انتي النهارده عروستي وليلة دخلتك
هي: يا راجل اعقل ونام انت جاي تعبان م الشغل فيك حيل؟
انا : انتي غريبة اوي النهارده سخنه اوي ومفرهطة واول مرة تنامي ملط كده
هي: اتهديت من شغل البت نمت ماحستش بنفسي وجسمي مكسر
انا: وانا هاكسرهولك اكتر يا لبوتي
هي: دانت رايق ع الاخر انت جاي منين؟ رحت زانق زبي في طيازها الملبن مصدق وقف زي الحديدة وتخن اوي
انا:عايز ك تتشرمطي ع الاخر
هي: ما انا شرموطة معاك دايما بس انت اللي مش واخد بالك
انا : شفايفك سخنه اوي كده ليه
هي: شفايفي بس؟
انا : وبزازك زي ما تكون متقطعة ومحمرة اوي
هي : وايه كمان ؟
انا : ووراكك لازقين في بعض وكسك مليان عسل انتي كنتي بتحلمي ولا ايه؟
هي: اه
انا : احكيلي
هي : حلمت ان 3 بيناموا معايا لغاية ما اتهديت ( وبتضحك )
انا : وانا مكنتش معاكم ؟
هي: لا يا حبيبي انت كنت في الشغل
انا :طيب تعالي يامنيوكتي اركبي عليا و قلعيني البوكسر
هي : يخرب عقلك عمري ما شفت زبك جامد كده ايه اللي حصلك النهاردة
انا : جاهزلك يا شرموطتي
هي : انت بقيت سافل اوي
وقعدت انيك فيها ساعة ونص كاملين وهيا تتغنج وتقوللي نيكك حلو اوي النهاردة يخرب عقلك هديتني
خلصنا ماتش النيك وقالتلي هاروح عند خالتي النهارده عشان تعبانه اوي وهارجع ع الغدا انا مجهزاه قولتلها متاخريش
قالتلي ماشي يا حبي
دخلت الحمام وانا رحت ع الصالون فتحت التسجيلات ع التليفون وسمعت الحوار ده:
هو: هاتيجي ولا اجيللك
هي:يابني اعقل هاتفضحنا
هو: خلاص هاستناكي النهارده
هي : هاشوف هاقدر ولا اطلع ولا لا
هو : هاستناكي علي نار ومحضرلك مفاجأه
هي : يا خوفي من مفاجاتك دي
هو: انت ما تتنسيش ومن ساعة ما شوفتك ولمست جسمك مش قادر اشيلك من دماغي ولازم اشوفك
هي: طيب هاشوف باي
علي ما طلعت م الحمام كنت في ثواني كنت لابس ومتغطي كاني هاكمل نومي
لبست واتمكيجيت خفيف ونزلت بصيت م الشباك لقيها واقفة مستنية تاكسي
نزلت وراها بسرعة واداريت وركبت تاكسي وراها نزلت العجوزة واستنت خمس دقايق لقيت عربية وقفت جنبها وركبوا وطاروا ...زكان نفسي اروح وراها بنت اللبوة واشوفها وهيا بتتناك
رجعت الهانم الساعة3 العصر عملت نفسي لسه نايم دخلت عليا وقلعت كل هدومها ودخلت الحمام رحت ع الموبايل بتاعها واخدت نمرة اللي كانت معاه وبقلب في الصور لقيت فيديو مصيبة ياتري ايه اللي فيه
هانكمل المرة الجاية تابعوني باراءكم
هي: ايه عروسة دي
انا : انتي النهارده عروستي وليلة دخلتك
هي: يا راجل اعقل ونام انت جاي تعبان م الشغل فيك حيل؟
انا : انتي غريبة اوي النهارده سخنه اوي ومفرهطة واول مرة تنامي ملط كده
هي: اتهديت من شغل البت نمت ماحستش بنفسي وجسمي مكسر
انا: وانا هاكسرهولك اكتر يا لبوتي
هي: دانت رايق ع الاخر انت جاي منين؟ رحت زانق زبي في طيازها الملبن مصدق وقف زي الحديدة وتخن اوي
انا:عايز ك تتشرمطي ع الاخر
هي: ما انا شرموطة معاك دايما بس انت اللي مش واخد بالك
انا : شفايفك سخنه اوي كده ليه
هي: شفايفي بس؟
انا : وبزازك زي ما تكون متقطعة ومحمرة اوي
هي : وايه كمان ؟
انا : ووراكك لازقين في بعض وكسك مليان عسل انتي كنتي بتحلمي ولا ايه؟
هي: اه
انا : احكيلي
هي : حلمت ان 3 بيناموا معايا لغاية ما اتهديت ( وبتضحك )
انا : وانا مكنتش معاكم ؟
هي: لا يا حبيبي انت كنت في الشغل
انا :طيب تعالي يامنيوكتي اركبي عليا و قلعيني البوكسر
هي : يخرب عقلك عمري ما شفت زبك جامد كده ايه اللي حصلك النهاردة
انا : جاهزلك يا شرموطتي
هي : انت بقيت سافل اوي
وقعدت انيك فيها ساعة ونص كاملين وهيا تتغنج وتقوللي نيكك حلو اوي النهاردة يخرب عقلك هديتني
خلصنا ماتش النيك وقالتلي هاروح عند خالتي النهارده عشان تعبانه اوي وهارجع ع الغدا انا مجهزاه قولتلها متاخريش
قالتلي ماشي يا حبي
دخلت الحمام وانا رحت ع الصالون فتحت التسجيلات ع التليفون وسمعت الحوار ده:
هو: هاتيجي ولا اجيللك
هي:يابني اعقل هاتفضحنا
هو: خلاص هاستناكي النهارده
هي : هاشوف هاقدر ولا اطلع ولا لا
هو : هاستناكي علي نار ومحضرلك مفاجأه
هي : يا خوفي من مفاجاتك دي
هو: انت ما تتنسيش ومن ساعة ما شوفتك ولمست جسمك مش قادر اشيلك من دماغي ولازم اشوفك
هي: طيب هاشوف باي
علي ما طلعت م الحمام كنت في ثواني كنت لابس ومتغطي كاني هاكمل نومي
لبست واتمكيجيت خفيف ونزلت بصيت م الشباك لقيها واقفة مستنية تاكسي
نزلت وراها بسرعة واداريت وركبت تاكسي وراها نزلت العجوزة واستنت خمس دقايق لقيت عربية وقفت جنبها وركبوا وطاروا ...زكان نفسي اروح وراها بنت اللبوة واشوفها وهيا بتتناك
رجعت الهانم الساعة3 العصر عملت نفسي لسه نايم دخلت عليا وقلعت كل هدومها ودخلت الحمام رحت ع الموبايل بتاعها واخدت نمرة اللي كانت معاه وبقلب في الصور لقيت فيديو مصيبة ياتري ايه اللي فيه
هانكمل المرة الجاية تابعوني باراءكم