عاشق.الجنس11
06-04-2018, 05:57 PM
الجزء الاول
اسمي عادل وعندي 24 سنة بشتغل في التجارة الحرة ( الاستيراد والتصدير ) وخصوصا الاغذية وعايش مع والدتي وهيا ست كبيرة 62 سنة مريضة بجالطة بالمخ بسبب حزنها علي وفاة والدي يعني سببتلها مشاكل في المشي والنظق والحركة واختي سارة وده اكبر مني ب 4 سنين متجوزة وكانت عايشة مع جوزها بالخليج ومعاها بنوته 6 شهور اسمها ارين طبعا بعد وفاة والدي وتعب ومرض والردتي كان لازم ترجع وتسيب جوزها عشان تخدم والدتي وجوزها بينزل كل سنة 30 يوم ويرجع تاني سامحوني علي المقدمة بس كانت مهمة عشان تعيشو الاحداث سارة في يوم كنت راجع من الشغل تعبان لاني كنت بكبر شركتي الصغيرة وبدور علي مكتب منفصل بدل مكتب المحاماة الشرك بيني وبين صديقي انا الصبح وهو بليل وكنت تعبان جدا جدا جدا سلمت علي والدتي واختي وقلت انا تعبان وداخل انام ردت سارة عليا مش هتاكل قلتلها لا ولاحظت ان وشها اصفر ومتغير سالتها مالك قالت تعبانة شوية ومرهقة من تغيير الجو وخصوصا انها رجعت من 10 ايام قلتلها تحبي نروح لدكتور قالت لا انا اخدت مسكن للبرد وهبقي كويسة ودخلت نمت بعد ساعة لاقيت ولدتي بتصحيني وتقولي اختك تعبانة ومعدتها واجعها وبتعيط قمت جري علي اوضة اختي لاقيتها تعبانة وبتعيط لبستها العباية علي الترنج البرمودا اللي لابساه واخدتها و نزلنا جري علي الصيدلية اللي جنب بيتنا عشان الساعة 2 بليل ومش هنلاقي عيادة فاتحة وبعد ما سالها حاسه بايه والكلام ده فسر ده انه ميكروب في المعدة وقالها موقتا هيديها حقنة مسكنة وهيكتبلها لبوس شرجي عشان يلين المعدة وكمان في البيت تاخد حقنة شرجية كل 3 ساعات عشان تسهل تنضيف المعدة وبلاش براشيم عشان المعدة ولو الالم رجع تاني لازم تروح الصبح مستشفي قالت انا بخاف من الحقن قلتها مفيش حل سريع افضل منه قالتلي انت بتعرف تضرب حقن ناخدها ونطلع وانت اضربهالي الدكتور قالها اوك بس ده تقيلة قلتلها خديها المرة ده انا اعصابي تعبانة دلوقتي ولو في تاني هبقي اضربها انا المهم الدكتور جهز الحقنة ودخلت اختي ودخلت معاها من الالم مش قادرة تقف رفعت العباية وطلبت مني اساعدها نولتلها البنطلون لحد اخر طيزها ونزلت الاندر الاسود لاقيتها بصت ليا بكسوف وبتقولي بصوت واطي مش كل ده المهم الدكتور ضرب الحقنة وهبا صوتت وعيطت صحت المنظقة كلها وبعدها اعقد يدعك مكان الحقنة وخرج و بدات احضنها احفف عليها ولبستها هدومها واول مرة اجس بنشوة جنسية ناحية اختي طيوها احلوت وكبرت بعد الجواز ولا انا اللي عمري ما فكرت فيها المهم اخدنا الحقنة الشرجية واللبوس وطلعنا وطمنت امي واختي عمالة تعيط من مفعول الحقنة المهم قلتها يلا خدي اللبوس اعقدت تقول لا زي العيال دخلناها اوضتها ونيمتها علي السرير وقلتها انا اللي هحطها عشان مش هتحطيها لو سيبتك قالت لا نيمتها علي بطنها بالعافية ونزلت البنوطلون والاندر بتاعها وفتحت طيزها بايد وبالايد التانية حطيت اللبوسة وصباعي بعدها عشان اتاكد انها دخلت بعد ما صرخت في الاول لاقيتها عمال تزوم وتتلوي وانا صباعي جوه خرم طيزها وانا سرحت في طيزها لاقيتها مبسوطة بحركة صباعي والبعبصة قولتلها ادعكلك الحقنة قالت ماشي بس صباعك هيفضل كده قلتلها ايو دقيقة بس عشان تسيح اللبوسة مالقتش منها رد اعقدت كدخ دقيتقين صلاعي في طيزها والايد التانية بتدعك في طيزها مكان الحقنة بعدها لاقيت حاجة بيضة طالعة براحة بين رجلها عرفت انه عسلها وهيا هاجت من البعبصة واتشنجت فجاة بعدها طلعت صباعي لاقيتها بصتلي من الجنب والكسوف والفرحة باين عليها مسحت بايدي عسلها فايدي اول ما نزلت علي كسها اترعشت اكتر واتعدلت بصيت عليها وانا ممبتسم وسيبتها وخرجت وانا سرحان في عالم التي وعمال امص صباعي مكان البعبصة والعسل بتاعها اعقدت افكر فيها وقت ظويل لحد ما جت الساعة 5 معاد الحقنة الشرجية زي ما قال الدكتور بعد 3 ساعات حصل اللي مكنتش عمري بفكر فيه
مستني تشجبعكم ورايكم وبكرة هنزلكم الجزء التاني
الجزء التاني
بعتذر عن الاخطاء الاملائية لان اللاب بتاعي حروفه عربي بس وبسبب عملي باحدي الدول العربية متعود علي الكتابة بالانجليزية لكن هحاول اصححها في الجزء التاني
نرجع لاخر حاجة وقفت عندها معاد الحقنة الشرجية خرجت من اوضتي وروحت عند اختي لاقيتها نايمة بصيت علي كسها من الترنج اللي لابساه لاقيته غرقان ميه من شهوته شميته وهنا بقي اتغير تفكيري كله لاختي صحتها لاقيتها اتكسفت وغطت نفسها وقلتلها معاد الحقنة الشرجية لاقيت ملامح وشها اتغير وبتقولي انها بقت كويسة قلتلها زيادة تاكيد هقوم اجهز الحقنة وهي قالت هقوم اغير هدومي جهزت الحقنة وهي جت من الحمام لابسة ترنج بناتي لونه فوشيه وضيق اوي اعقدت جنبي وشافت الحقنة خافت هي عبارة عن كيس شبه المحلول لكن بيتفته ويتقفل ( قربة ) موصل بخرطوم شفاف وفي النهاية ماسورة طولها 15 سنتي قولتلها ماتخافيش انا هحاول ادخلها واحدة واحدة نيمتها علي بطنها وطلبت منها تقلع نزلت البنطلون لحد تحت رقبتها والاندر الاصفر قلتلها انا هحاول امهدلها بصباعي الاول عشان ميعورهاش وهي اتبسطت اوي وتفيت غلي خرم طيزها وبدات العب بصباعي علي باب الخرم دواير دواير وهي راحت في عالم تاني وبدات ادخل صباعي واحدة واحدة وهي عمال تقول اه اه بيوجع براحة يا عادل والنبي وانا عمال ادعك بايدي التانية طيزها لحد ما بقيت بنيكها بصباعي وهي بدات تطلع اصوات اهات واحدة بتتناك اه اي اووه اخخخخ وهكذا وبعد كده لاقيت كسها مطلع عسل ومنظره كان جامد خضوضا انها قافلة رجليها ولاقيته احمر اوي اوي فهمت اني بعد ما اديتها اللبوسة كانت بنتفرك فيه تريح نفسها المهم بدات ادخل الحقنة في طيزها واحدة واحدة هي مدتها 3 دقايق لان هتكون بطيئة عشان المحلول يعمل نتيجة زي التعليمات اللي مكتوبة علي علبة المحلول هزت راسها بدون ولا كلمة اعقدت اتفرج علي كسها لثواني وعملت نفسي بمسح الميه اللي نزلت من طيزها في بداية الحقنة وامسح بايدي علي كسها لاقيتها اترعشت واتكسفت مني ودار بينا الحوار ده
انا : انتي بتروحي بسرعة اوي كده ( قلت اضرب علي طول عشان اشيل الكسوف بينا )
سارة : بس ياعادل عشان بتكسف
انا : كبرتي واحلويتي يا سارة
سارة: انا طول عمري حلوة بس انت مش واخد بالك
انا : فعلا انا عمري ما شفتك ولا حتي في خيالي ست ينفع حتي اسرح فيها
سارة : ليه يعني وحشة مثلا
انا : مش قصدي بس انت اختي وعمري ما اتكلمنا في كده حتي عمرنا ما غيرنا هدومنا قدام بعض حتي
سارة اه اه اه بطني اتملت
انا : لسه فاضل شوية استحملي
انا : سارة علي فكرة عسلك حلو اوي
سارة : بس بقي عشان بتكسف وقوم من هنا لحد ما اخلص هبقي انده عليك
انا : لا مقصدش بس عايز اسالك سوال بس بدون حرج
سارة : اتفضل
انا : عسلك لسه بينزل لحد دلوقتي هو انتي متعوده مع جوزك من ورا
سارة : قالت لا بس بصباعه ممكن يدوخني خصوصا لو علي غفلة
انا : عشان كده روحتي مع اللبوسة
سارة : طبعا خصوصا اني متعوده يوميا انام مع جوزي وانا هنا بقالي اسبوعين محدش لمسني
الحقنة خلصت قفلتها وبدات اشيلها وانا عمال اطلع شوية منها وادخلها تاني لاقيتها بتقولي كفاية ابوس ايدك بطني هتنفجر
سيبتها تقوم تروح الحمام وهيا حاطه صباعها في طيزها عشان الميه متنزلش وماشية قدامي وانا عمال اتفرج علي طيزها وهيا عمالة تترقص خصوصا انها طيزها كبيرة
رجعت سارة لاقيتني لسه اعقد قالتلي وهي بتداري كسها بايدها انت لسه قاعد
قمت ووقفت قصادها وقلت مستني اطمن عليكي وبدون اي رد منها روحت زانقها في الحيطة وشفتي في شفتها كانت بتقاوم في الاول وبدات تزقني وانا حطيت ايدي مكان ايدها علي كسها وبدات افرك فيها لحد ما مقاوتها ليا راحت وبدات تتجاوب معايا وانا لسه شفايفي في شفايفها رحت اخدتها ورحنا علي السرير وبدات اقلعها التيشرت وافرك في بزازها لانها كانت من غير برا عشان في البيت وابوس فيها ونزلت علي رقبتها لاقيتها راحت مني خالص وبدات تترعش واعقدت انزل والحس بزازها لاقيت لبن نزل منها عشان هي لسه بترضع رفضت هي اشرب منه وقالت بلاش من هنا نزلت علي كسها واعقدت الحس في عسلها والعب في بظرها بلساني وادخل لساني واخرجه كاني بنيكها وهيا عمالة توحوح تحتي لحد ما اترعشت تاني ونزلت عسلها في بقي وبعدها قلبتها علي بطنها واعقدت الحس في خرم طيزها وهي عمالة تقولي خلاص يخربيتك ريحني بقي دخله دخله ابوس ايدك وانا ولا كاني سامع حاجة اعقدت ادخل لساني في طيزها كاني بنيكها وهي عماله تترعش تاني وتالت تقريبا جابت 3 مرات تاني سكت لاقيتها مش بتتحرك قلت لا يكون اغمي عليها بعبصتها وصباعي دخل نصه في طيزها لاقيتها اتنطرت من مكانها واتعدلت وقالتلي ابوس ايدك بلاش قمت وقفت راحت منزله البنظلون بتاعي والبوكسر بعصبيه وطلعت بتاعي واتخضت وقالت ده تخين وكبير يخربيتك واعقدت تمص وتلحس في زبري بخبرة ولا اجدعها شرموطة وانا واقف عمال بايدي اقفش في بزازها بتاع 15 دقيقة شديتها من ايدها ووقفتها واعقدت ابوس فيها وبتاعي راشق في سوتها اللي فوق كسها ونزلت علي رقبتها لاقيتها اترعشت تاني وقالت ابوس ايدك نكني لفتها وهيا واقفه وخليتها توطي علي السرير بايدها ( فرنساوي ) ودخلت زبي واحدة واحدة ضيق اوي فهمت ان زب جوزها صغير خليتها فتحت رجليها ودخلتها واحدة واحدة وهيا عمالة تقول اه اه بيوجع ده كبير اوي روحت بعبصتها في طيزها وانا في نفس الوقت بدخل بتاعي مرة واحدة فيها لاقيتها صرخت صرخة خفت تكون امي صحيت جريت فتحت الباب اطمن لاقيت امي نايمة في اوضتها رجعت تاني لاقيتها نايمة علي بطنها زي ما سيبتها وبتقولي حرام عليك خرجتو ليه قلتها عشان صوتك الفضيحة قالت كل اللي عملته فيا ومش عايزني اصوت مسكتها تاني ونمت عليها ورفعت رجليها وبايدي ومن تحت طيزها بعبصتها تاني ما انا عرفت المفتاح بتاعها فين بقي ودخلته واعقدت انيك فيها انيك فيها انيك فيها لحد ما خلاص قربت اجيب لاقيتها قفشت فيا وقالت نزل انا مركبة مانع بعد ما ولدت نزلت فيها عمالة تقولي اح اح سخن اوي اوي يخربيتك انت كنت غايب عني فين قامت باستني وراحت الحمام تتشطف ورجعت لاقتني اعقد منتظرها قالت انت مصيبة وانا اللي فاكراك غلبان انت عرفت كل الحركات ده فين قلتها تعالي وانا احكيلك وتحكيلي ايه اللي تعرفيه عن الجنس لان شكلك خبرة وخرجنا اعقدنا في الصالة واعقدت تحكيلي بقي كل حاجة عن النيك والسكس واول مرة ليها وهيا راجعة من الكلية وصاحبتها امنية وده اللي هنعرفه في الجزء التالت
اسمي عادل وعندي 24 سنة بشتغل في التجارة الحرة ( الاستيراد والتصدير ) وخصوصا الاغذية وعايش مع والدتي وهيا ست كبيرة 62 سنة مريضة بجالطة بالمخ بسبب حزنها علي وفاة والدي يعني سببتلها مشاكل في المشي والنظق والحركة واختي سارة وده اكبر مني ب 4 سنين متجوزة وكانت عايشة مع جوزها بالخليج ومعاها بنوته 6 شهور اسمها ارين طبعا بعد وفاة والدي وتعب ومرض والردتي كان لازم ترجع وتسيب جوزها عشان تخدم والدتي وجوزها بينزل كل سنة 30 يوم ويرجع تاني سامحوني علي المقدمة بس كانت مهمة عشان تعيشو الاحداث سارة في يوم كنت راجع من الشغل تعبان لاني كنت بكبر شركتي الصغيرة وبدور علي مكتب منفصل بدل مكتب المحاماة الشرك بيني وبين صديقي انا الصبح وهو بليل وكنت تعبان جدا جدا جدا سلمت علي والدتي واختي وقلت انا تعبان وداخل انام ردت سارة عليا مش هتاكل قلتلها لا ولاحظت ان وشها اصفر ومتغير سالتها مالك قالت تعبانة شوية ومرهقة من تغيير الجو وخصوصا انها رجعت من 10 ايام قلتلها تحبي نروح لدكتور قالت لا انا اخدت مسكن للبرد وهبقي كويسة ودخلت نمت بعد ساعة لاقيت ولدتي بتصحيني وتقولي اختك تعبانة ومعدتها واجعها وبتعيط قمت جري علي اوضة اختي لاقيتها تعبانة وبتعيط لبستها العباية علي الترنج البرمودا اللي لابساه واخدتها و نزلنا جري علي الصيدلية اللي جنب بيتنا عشان الساعة 2 بليل ومش هنلاقي عيادة فاتحة وبعد ما سالها حاسه بايه والكلام ده فسر ده انه ميكروب في المعدة وقالها موقتا هيديها حقنة مسكنة وهيكتبلها لبوس شرجي عشان يلين المعدة وكمان في البيت تاخد حقنة شرجية كل 3 ساعات عشان تسهل تنضيف المعدة وبلاش براشيم عشان المعدة ولو الالم رجع تاني لازم تروح الصبح مستشفي قالت انا بخاف من الحقن قلتها مفيش حل سريع افضل منه قالتلي انت بتعرف تضرب حقن ناخدها ونطلع وانت اضربهالي الدكتور قالها اوك بس ده تقيلة قلتلها خديها المرة ده انا اعصابي تعبانة دلوقتي ولو في تاني هبقي اضربها انا المهم الدكتور جهز الحقنة ودخلت اختي ودخلت معاها من الالم مش قادرة تقف رفعت العباية وطلبت مني اساعدها نولتلها البنطلون لحد اخر طيزها ونزلت الاندر الاسود لاقيتها بصت ليا بكسوف وبتقولي بصوت واطي مش كل ده المهم الدكتور ضرب الحقنة وهبا صوتت وعيطت صحت المنظقة كلها وبعدها اعقد يدعك مكان الحقنة وخرج و بدات احضنها احفف عليها ولبستها هدومها واول مرة اجس بنشوة جنسية ناحية اختي طيوها احلوت وكبرت بعد الجواز ولا انا اللي عمري ما فكرت فيها المهم اخدنا الحقنة الشرجية واللبوس وطلعنا وطمنت امي واختي عمالة تعيط من مفعول الحقنة المهم قلتها يلا خدي اللبوس اعقدت تقول لا زي العيال دخلناها اوضتها ونيمتها علي السرير وقلتها انا اللي هحطها عشان مش هتحطيها لو سيبتك قالت لا نيمتها علي بطنها بالعافية ونزلت البنوطلون والاندر بتاعها وفتحت طيزها بايد وبالايد التانية حطيت اللبوسة وصباعي بعدها عشان اتاكد انها دخلت بعد ما صرخت في الاول لاقيتها عمال تزوم وتتلوي وانا صباعي جوه خرم طيزها وانا سرحت في طيزها لاقيتها مبسوطة بحركة صباعي والبعبصة قولتلها ادعكلك الحقنة قالت ماشي بس صباعك هيفضل كده قلتلها ايو دقيقة بس عشان تسيح اللبوسة مالقتش منها رد اعقدت كدخ دقيتقين صلاعي في طيزها والايد التانية بتدعك في طيزها مكان الحقنة بعدها لاقيت حاجة بيضة طالعة براحة بين رجلها عرفت انه عسلها وهيا هاجت من البعبصة واتشنجت فجاة بعدها طلعت صباعي لاقيتها بصتلي من الجنب والكسوف والفرحة باين عليها مسحت بايدي عسلها فايدي اول ما نزلت علي كسها اترعشت اكتر واتعدلت بصيت عليها وانا ممبتسم وسيبتها وخرجت وانا سرحان في عالم التي وعمال امص صباعي مكان البعبصة والعسل بتاعها اعقدت افكر فيها وقت ظويل لحد ما جت الساعة 5 معاد الحقنة الشرجية زي ما قال الدكتور بعد 3 ساعات حصل اللي مكنتش عمري بفكر فيه
مستني تشجبعكم ورايكم وبكرة هنزلكم الجزء التاني
الجزء التاني
بعتذر عن الاخطاء الاملائية لان اللاب بتاعي حروفه عربي بس وبسبب عملي باحدي الدول العربية متعود علي الكتابة بالانجليزية لكن هحاول اصححها في الجزء التاني
نرجع لاخر حاجة وقفت عندها معاد الحقنة الشرجية خرجت من اوضتي وروحت عند اختي لاقيتها نايمة بصيت علي كسها من الترنج اللي لابساه لاقيته غرقان ميه من شهوته شميته وهنا بقي اتغير تفكيري كله لاختي صحتها لاقيتها اتكسفت وغطت نفسها وقلتلها معاد الحقنة الشرجية لاقيت ملامح وشها اتغير وبتقولي انها بقت كويسة قلتلها زيادة تاكيد هقوم اجهز الحقنة وهي قالت هقوم اغير هدومي جهزت الحقنة وهي جت من الحمام لابسة ترنج بناتي لونه فوشيه وضيق اوي اعقدت جنبي وشافت الحقنة خافت هي عبارة عن كيس شبه المحلول لكن بيتفته ويتقفل ( قربة ) موصل بخرطوم شفاف وفي النهاية ماسورة طولها 15 سنتي قولتلها ماتخافيش انا هحاول ادخلها واحدة واحدة نيمتها علي بطنها وطلبت منها تقلع نزلت البنطلون لحد تحت رقبتها والاندر الاصفر قلتلها انا هحاول امهدلها بصباعي الاول عشان ميعورهاش وهي اتبسطت اوي وتفيت غلي خرم طيزها وبدات العب بصباعي علي باب الخرم دواير دواير وهي راحت في عالم تاني وبدات ادخل صباعي واحدة واحدة وهي عمال تقول اه اه بيوجع براحة يا عادل والنبي وانا عمال ادعك بايدي التانية طيزها لحد ما بقيت بنيكها بصباعي وهي بدات تطلع اصوات اهات واحدة بتتناك اه اي اووه اخخخخ وهكذا وبعد كده لاقيت كسها مطلع عسل ومنظره كان جامد خضوضا انها قافلة رجليها ولاقيته احمر اوي اوي فهمت اني بعد ما اديتها اللبوسة كانت بنتفرك فيه تريح نفسها المهم بدات ادخل الحقنة في طيزها واحدة واحدة هي مدتها 3 دقايق لان هتكون بطيئة عشان المحلول يعمل نتيجة زي التعليمات اللي مكتوبة علي علبة المحلول هزت راسها بدون ولا كلمة اعقدت اتفرج علي كسها لثواني وعملت نفسي بمسح الميه اللي نزلت من طيزها في بداية الحقنة وامسح بايدي علي كسها لاقيتها اترعشت واتكسفت مني ودار بينا الحوار ده
انا : انتي بتروحي بسرعة اوي كده ( قلت اضرب علي طول عشان اشيل الكسوف بينا )
سارة : بس ياعادل عشان بتكسف
انا : كبرتي واحلويتي يا سارة
سارة: انا طول عمري حلوة بس انت مش واخد بالك
انا : فعلا انا عمري ما شفتك ولا حتي في خيالي ست ينفع حتي اسرح فيها
سارة : ليه يعني وحشة مثلا
انا : مش قصدي بس انت اختي وعمري ما اتكلمنا في كده حتي عمرنا ما غيرنا هدومنا قدام بعض حتي
سارة اه اه اه بطني اتملت
انا : لسه فاضل شوية استحملي
انا : سارة علي فكرة عسلك حلو اوي
سارة : بس بقي عشان بتكسف وقوم من هنا لحد ما اخلص هبقي انده عليك
انا : لا مقصدش بس عايز اسالك سوال بس بدون حرج
سارة : اتفضل
انا : عسلك لسه بينزل لحد دلوقتي هو انتي متعوده مع جوزك من ورا
سارة : قالت لا بس بصباعه ممكن يدوخني خصوصا لو علي غفلة
انا : عشان كده روحتي مع اللبوسة
سارة : طبعا خصوصا اني متعوده يوميا انام مع جوزي وانا هنا بقالي اسبوعين محدش لمسني
الحقنة خلصت قفلتها وبدات اشيلها وانا عمال اطلع شوية منها وادخلها تاني لاقيتها بتقولي كفاية ابوس ايدك بطني هتنفجر
سيبتها تقوم تروح الحمام وهيا حاطه صباعها في طيزها عشان الميه متنزلش وماشية قدامي وانا عمال اتفرج علي طيزها وهيا عمالة تترقص خصوصا انها طيزها كبيرة
رجعت سارة لاقيتني لسه اعقد قالتلي وهي بتداري كسها بايدها انت لسه قاعد
قمت ووقفت قصادها وقلت مستني اطمن عليكي وبدون اي رد منها روحت زانقها في الحيطة وشفتي في شفتها كانت بتقاوم في الاول وبدات تزقني وانا حطيت ايدي مكان ايدها علي كسها وبدات افرك فيها لحد ما مقاوتها ليا راحت وبدات تتجاوب معايا وانا لسه شفايفي في شفايفها رحت اخدتها ورحنا علي السرير وبدات اقلعها التيشرت وافرك في بزازها لانها كانت من غير برا عشان في البيت وابوس فيها ونزلت علي رقبتها لاقيتها راحت مني خالص وبدات تترعش واعقدت انزل والحس بزازها لاقيت لبن نزل منها عشان هي لسه بترضع رفضت هي اشرب منه وقالت بلاش من هنا نزلت علي كسها واعقدت الحس في عسلها والعب في بظرها بلساني وادخل لساني واخرجه كاني بنيكها وهيا عمالة توحوح تحتي لحد ما اترعشت تاني ونزلت عسلها في بقي وبعدها قلبتها علي بطنها واعقدت الحس في خرم طيزها وهي عمالة تقولي خلاص يخربيتك ريحني بقي دخله دخله ابوس ايدك وانا ولا كاني سامع حاجة اعقدت ادخل لساني في طيزها كاني بنيكها وهي عماله تترعش تاني وتالت تقريبا جابت 3 مرات تاني سكت لاقيتها مش بتتحرك قلت لا يكون اغمي عليها بعبصتها وصباعي دخل نصه في طيزها لاقيتها اتنطرت من مكانها واتعدلت وقالتلي ابوس ايدك بلاش قمت وقفت راحت منزله البنظلون بتاعي والبوكسر بعصبيه وطلعت بتاعي واتخضت وقالت ده تخين وكبير يخربيتك واعقدت تمص وتلحس في زبري بخبرة ولا اجدعها شرموطة وانا واقف عمال بايدي اقفش في بزازها بتاع 15 دقيقة شديتها من ايدها ووقفتها واعقدت ابوس فيها وبتاعي راشق في سوتها اللي فوق كسها ونزلت علي رقبتها لاقيتها اترعشت تاني وقالت ابوس ايدك نكني لفتها وهيا واقفه وخليتها توطي علي السرير بايدها ( فرنساوي ) ودخلت زبي واحدة واحدة ضيق اوي فهمت ان زب جوزها صغير خليتها فتحت رجليها ودخلتها واحدة واحدة وهيا عمالة تقول اه اه بيوجع ده كبير اوي روحت بعبصتها في طيزها وانا في نفس الوقت بدخل بتاعي مرة واحدة فيها لاقيتها صرخت صرخة خفت تكون امي صحيت جريت فتحت الباب اطمن لاقيت امي نايمة في اوضتها رجعت تاني لاقيتها نايمة علي بطنها زي ما سيبتها وبتقولي حرام عليك خرجتو ليه قلتها عشان صوتك الفضيحة قالت كل اللي عملته فيا ومش عايزني اصوت مسكتها تاني ونمت عليها ورفعت رجليها وبايدي ومن تحت طيزها بعبصتها تاني ما انا عرفت المفتاح بتاعها فين بقي ودخلته واعقدت انيك فيها انيك فيها انيك فيها لحد ما خلاص قربت اجيب لاقيتها قفشت فيا وقالت نزل انا مركبة مانع بعد ما ولدت نزلت فيها عمالة تقولي اح اح سخن اوي اوي يخربيتك انت كنت غايب عني فين قامت باستني وراحت الحمام تتشطف ورجعت لاقتني اعقد منتظرها قالت انت مصيبة وانا اللي فاكراك غلبان انت عرفت كل الحركات ده فين قلتها تعالي وانا احكيلك وتحكيلي ايه اللي تعرفيه عن الجنس لان شكلك خبرة وخرجنا اعقدنا في الصالة واعقدت تحكيلي بقي كل حاجة عن النيك والسكس واول مرة ليها وهيا راجعة من الكلية وصاحبتها امنية وده اللي هنعرفه في الجزء التالت