شرموطة زب
11-15-2019, 11:07 PM
ازيكم ..
انا اسمى هالة ٢٤ سنة وبحب الجنس اوووى . مافيش حاجه شاغلانى ليل نهار الا الجنس
معلومة سريعه كدا ،، حكاية انهاردة كنت فيها لسه آنسه من قدام وشرموطة مفتوحة من ورا ودى حكاية تانية هبقي احكيهالكم بعدين
انا بحب الجنس بكل انواعه ومتحررة جدااا في انى اجرب اى حاجه ، نيك كس و دق طيز ، سحاق ماشي ،ازبار اكيد ، نيك جماعى وحفلة جنس ماشي .. اى حاجة فالنيك معنديش فيها اى مشاكل خالص
مؤخرا بقيت احب اخش اقرا قصص سكس المحارم ، واشوف فيديوهات لبنت ابوها او اخوها ينيكوها سواء برضاها او غصب عنها
لقتنى بهيج اكتر م الاول . والموضوع باسطنى فشخ
م هنا بدات ابص لبابا وتامر اخويا بصة تانية خااالص
كل م اشوف حد فيهم عينى تروح اول حاجه علي البنطلون والزب
عمري م جه ف بالي قبل كدا ابص ع زبر حد فيهم اصلا ، بس خلااااص كسي هو اللي بيفكر مش عقلي
مجرد م اشوف حد فيهم الاقي كسي بيقولي بصي علي زبه بسرعه
والغريب انى مكنتش خايفه حد فيهم يلاحظ تركيزى ونظراتى دى
بقولكم كسي اللى بيفكر . ومقولكوش علي الست لما الكس هو اللي يفكر
المهم انى بدات افكر في اى طريقه تخلينى اشوف ازبارهم حتى ، وهبقي اضرب سبعة ونص علي منظر الازبار بتاعتهم
او عالاقل كنت مفكرة ان دا ال هيحصل بس ..
بالفعل بقيت اراقب اخويا م غير م يحس بحاجه
وفي يوم كان نايم ومسمعش صوت المنبه ببصحيه للشغل ، انا عارفه ان عنده شغل ومينفعش يتاخر
قلت هخش اصحيه . خبطت خبطتين ع الباب ومردش قلت ادخل ولحسن حظى الباب مكنش مقفول من جوه
كنا فالصيف والجو حر ف هو كان نايم قالع من فوق ولابس بوكسر بس ، ونايم ع جنبه ومدينى ضهره
ولسه هعلي صوتى عشان اصحيه ، لقيته لف وبقي ع ضهره ونااايم نوم
بس اتفااجئت ان هو اااه نايم ، بس زبه صاااااحي ومدى التمااام وهيخرم البوكسر
انا اول ما شوفت منظر زبه وهو منتصب ع الاخر حسيت كسي بقي مبلول ف ساعتها وعضيت شفايفي وانا همووت عايزة اروح اشدله البوكسر بسنانى وانزل علي زبه العملاق مص ولحس ورضاعة لحد م اشرب لبنه كله جوه بوقي وابلعه كله
فصلت واقفة باصة لزبه وايدى بتمشي علي كسي من فوق الهدوم وبتفرك فيه براحه لانه مبلول فشخ
وفجاة اخويا صحى وفتح عنيه . وانتفض اول م استوعب ان زبه منتصب قدامى وقام بضهره وهو محرج ومخضوض وانا متوترتش بصراحه انا ابتسمت وقولتله انا كنت جاية اصحيك عشان متتاخرش قوم يلاا علي طول
مسبتل ش فرصه للرد وطلعت م الاوضة وجريت ع اوضتي قفلت عليا م جوا ورميت نفسي ع السرير
عمالة افكر ف الزب ال شوفته م تحت البوكسر دااااا واد اى حجمه ضحم ومثير اوووى ، وفي كسي اللي ضرب تعظيم سلام اول م لمحه وهاج عليه
فضلت افكر ف زب اخويا تامر وانا بفرك ف زنبوري ب ايد وبفعص ف حلمة بزى الشمال وافركها ب ايد تانية واتنطط بطيزى عالسرير وانا متخيلة انى بتنطط ع زبه .. خرم طيزى بقي هاااايج وبياكلنى اكتر وخصوصا انى مفتوحة بس مكنتش دقت اى زب يفشخ خرمى بقالي سنة
مديت ايدى تحت المخدة وخدت فرشاة الميكب التخينة بتاعتى .. دايما شيلاها تحت المخدة عشان اما اكون هايجة احشرها ف طيزى وانيك نفسي بيها
خدت الفرشاة وحطيتها ف بوقي الاول وفضل امص فيها والعب بلسانى وانا متخيلاها زب اخويا الكبييير وايدى التانية لسه بتفرك ف كسي وتحك ف زنبوري اوى
طلعت الفرشاة من بوءي وهى مبلولة وقمت علي رُكبي وقلعت ملط وقرفصت وانا متخيلة نفسي اخويا تحت منى وانا راكبة علي زبه
مجرد م قعدت كدا وانا فاضخة رجليا بعيد عن بعض ، كسي بدء ينزل ميّا ويهيج اكتر
بليت صوباعي الوسطانى ومشيت بيه حوالين خرم طيزى وانا بتأوه م المتعه وجيت مدخلاه لاخره وبعبصت طيزى وانا بتنطط ومتخيلة زب اخويا راشق ف كسي
طلعت صباعي وحطيت فرشاة الميكب و يضلتجبتهعلي خرمى وانا بتنطط ع زب اخويا بلبونة ، وجيت رزعاها فجاة جوه خرمى تدقّنى للاخر وانا بردو بتنطط زى الشرموطة فاتأوهت ساعتها بصوت م شدة متعتى
فضلت انيك نفسي بفرشاة الميكب في طيزى ، وطالعة نازلة علي زب اخويا ف كسي وكل م اتنطط بزازى بتتنطط معايا
زب خيالي في كسي وايدى بتفرك زنبوري ،، وفرشاة محشورة ف طيزي للاخر وايدى التانية بتفعص بزى وتفرك الحلمة وبزى التانى بيتنطط معايا
فضلت ع الوضع دا لحد ما جبتهم مرتين وفالآخر فردت ضهري عالسرير والفرشاة لسه محشورة فى طيزى ووقررت استسلم للنوم يمكن اتناك من اخويا فالمنام بردو
نمت علي جنبي وانا قافلة رجلي جامد علي الفرشاة اللي جوه طيزى ، وكسي غرقاان وعرياانة ملط وروحت فالنووووم
صحيت بعدها بساعة وللاسف اخويا وزبه مجوش فالحلم ، بس حطيت ايدى علي كسي لقيته لسه غرقان ومبلول اووووى
مسكت الفرشاة ال ف طيزى ودخلتها وطلعتها مرتين وبعدين طلعتها وانا بردو لسه كسي حيحاان اوووووى على زب اخويا
ومن هنا ادركت انى رؤيتى لزب اخويا تامر وتخيل نفسي بتناك منه دا لوحده مش كفاية
وانى محتاجة افكر ف طريقه اخلي اخويا ينيكنى بزبه الضخم .. ومش اخويا بس .. اخويا وابويا ووصلت فعلا لطريقه خلتنى شرموطتهم هم الاتنين بس هحكيهالكم في الجزء التااانى بقي عشان هقوم اتناك دلوقت
انا اسمى هالة ٢٤ سنة وبحب الجنس اوووى . مافيش حاجه شاغلانى ليل نهار الا الجنس
معلومة سريعه كدا ،، حكاية انهاردة كنت فيها لسه آنسه من قدام وشرموطة مفتوحة من ورا ودى حكاية تانية هبقي احكيهالكم بعدين
انا بحب الجنس بكل انواعه ومتحررة جدااا في انى اجرب اى حاجه ، نيك كس و دق طيز ، سحاق ماشي ،ازبار اكيد ، نيك جماعى وحفلة جنس ماشي .. اى حاجة فالنيك معنديش فيها اى مشاكل خالص
مؤخرا بقيت احب اخش اقرا قصص سكس المحارم ، واشوف فيديوهات لبنت ابوها او اخوها ينيكوها سواء برضاها او غصب عنها
لقتنى بهيج اكتر م الاول . والموضوع باسطنى فشخ
م هنا بدات ابص لبابا وتامر اخويا بصة تانية خااالص
كل م اشوف حد فيهم عينى تروح اول حاجه علي البنطلون والزب
عمري م جه ف بالي قبل كدا ابص ع زبر حد فيهم اصلا ، بس خلااااص كسي هو اللي بيفكر مش عقلي
مجرد م اشوف حد فيهم الاقي كسي بيقولي بصي علي زبه بسرعه
والغريب انى مكنتش خايفه حد فيهم يلاحظ تركيزى ونظراتى دى
بقولكم كسي اللى بيفكر . ومقولكوش علي الست لما الكس هو اللي يفكر
المهم انى بدات افكر في اى طريقه تخلينى اشوف ازبارهم حتى ، وهبقي اضرب سبعة ونص علي منظر الازبار بتاعتهم
او عالاقل كنت مفكرة ان دا ال هيحصل بس ..
بالفعل بقيت اراقب اخويا م غير م يحس بحاجه
وفي يوم كان نايم ومسمعش صوت المنبه ببصحيه للشغل ، انا عارفه ان عنده شغل ومينفعش يتاخر
قلت هخش اصحيه . خبطت خبطتين ع الباب ومردش قلت ادخل ولحسن حظى الباب مكنش مقفول من جوه
كنا فالصيف والجو حر ف هو كان نايم قالع من فوق ولابس بوكسر بس ، ونايم ع جنبه ومدينى ضهره
ولسه هعلي صوتى عشان اصحيه ، لقيته لف وبقي ع ضهره ونااايم نوم
بس اتفااجئت ان هو اااه نايم ، بس زبه صاااااحي ومدى التمااام وهيخرم البوكسر
انا اول ما شوفت منظر زبه وهو منتصب ع الاخر حسيت كسي بقي مبلول ف ساعتها وعضيت شفايفي وانا همووت عايزة اروح اشدله البوكسر بسنانى وانزل علي زبه العملاق مص ولحس ورضاعة لحد م اشرب لبنه كله جوه بوقي وابلعه كله
فصلت واقفة باصة لزبه وايدى بتمشي علي كسي من فوق الهدوم وبتفرك فيه براحه لانه مبلول فشخ
وفجاة اخويا صحى وفتح عنيه . وانتفض اول م استوعب ان زبه منتصب قدامى وقام بضهره وهو محرج ومخضوض وانا متوترتش بصراحه انا ابتسمت وقولتله انا كنت جاية اصحيك عشان متتاخرش قوم يلاا علي طول
مسبتل ش فرصه للرد وطلعت م الاوضة وجريت ع اوضتي قفلت عليا م جوا ورميت نفسي ع السرير
عمالة افكر ف الزب ال شوفته م تحت البوكسر دااااا واد اى حجمه ضحم ومثير اوووى ، وفي كسي اللي ضرب تعظيم سلام اول م لمحه وهاج عليه
فضلت افكر ف زب اخويا تامر وانا بفرك ف زنبوري ب ايد وبفعص ف حلمة بزى الشمال وافركها ب ايد تانية واتنطط بطيزى عالسرير وانا متخيلة انى بتنطط ع زبه .. خرم طيزى بقي هاااايج وبياكلنى اكتر وخصوصا انى مفتوحة بس مكنتش دقت اى زب يفشخ خرمى بقالي سنة
مديت ايدى تحت المخدة وخدت فرشاة الميكب التخينة بتاعتى .. دايما شيلاها تحت المخدة عشان اما اكون هايجة احشرها ف طيزى وانيك نفسي بيها
خدت الفرشاة وحطيتها ف بوقي الاول وفضل امص فيها والعب بلسانى وانا متخيلاها زب اخويا الكبييير وايدى التانية لسه بتفرك ف كسي وتحك ف زنبوري اوى
طلعت الفرشاة من بوءي وهى مبلولة وقمت علي رُكبي وقلعت ملط وقرفصت وانا متخيلة نفسي اخويا تحت منى وانا راكبة علي زبه
مجرد م قعدت كدا وانا فاضخة رجليا بعيد عن بعض ، كسي بدء ينزل ميّا ويهيج اكتر
بليت صوباعي الوسطانى ومشيت بيه حوالين خرم طيزى وانا بتأوه م المتعه وجيت مدخلاه لاخره وبعبصت طيزى وانا بتنطط ومتخيلة زب اخويا راشق ف كسي
طلعت صباعي وحطيت فرشاة الميكب و يضلتجبتهعلي خرمى وانا بتنطط ع زب اخويا بلبونة ، وجيت رزعاها فجاة جوه خرمى تدقّنى للاخر وانا بردو بتنطط زى الشرموطة فاتأوهت ساعتها بصوت م شدة متعتى
فضلت انيك نفسي بفرشاة الميكب في طيزى ، وطالعة نازلة علي زب اخويا ف كسي وكل م اتنطط بزازى بتتنطط معايا
زب خيالي في كسي وايدى بتفرك زنبوري ،، وفرشاة محشورة ف طيزي للاخر وايدى التانية بتفعص بزى وتفرك الحلمة وبزى التانى بيتنطط معايا
فضلت ع الوضع دا لحد ما جبتهم مرتين وفالآخر فردت ضهري عالسرير والفرشاة لسه محشورة فى طيزى ووقررت استسلم للنوم يمكن اتناك من اخويا فالمنام بردو
نمت علي جنبي وانا قافلة رجلي جامد علي الفرشاة اللي جوه طيزى ، وكسي غرقاان وعرياانة ملط وروحت فالنووووم
صحيت بعدها بساعة وللاسف اخويا وزبه مجوش فالحلم ، بس حطيت ايدى علي كسي لقيته لسه غرقان ومبلول اووووى
مسكت الفرشاة ال ف طيزى ودخلتها وطلعتها مرتين وبعدين طلعتها وانا بردو لسه كسي حيحاان اوووووى على زب اخويا
ومن هنا ادركت انى رؤيتى لزب اخويا تامر وتخيل نفسي بتناك منه دا لوحده مش كفاية
وانى محتاجة افكر ف طريقه اخلي اخويا ينيكنى بزبه الضخم .. ومش اخويا بس .. اخويا وابويا ووصلت فعلا لطريقه خلتنى شرموطتهم هم الاتنين بس هحكيهالكم في الجزء التااانى بقي عشان هقوم اتناك دلوقت