Ozz3a
02-19-2020, 03:54 PM
اولا احب اقول انو دي قصة خيالية وفقط
واحب اشط
اشكر الاستاذ نسوانجي عادل جنرال القصه الجنسية الي وحشني اووي واحب اهديله قصة دي
انا مش هاطول عليكيوا
انا هاشاركوا اجمل قصة حب ممكن تتعاش
انا عادل حاليا ظ¢ظ¥ سنه ، اختي راما ظ¢ظ¨ سنةً ،
احنا ظ¢ بس معندناش اخوات تاني ، عشان كدا دايما قريبين من بعض ، عمري ما حسيت انها اختي دايما حاسسها حبيبتي ، دايما قلبي بيدق لما أشوفها و اسمع صوتها دايما واحشاني مع اننا دايما سوا ، بنفترق بس وقت النوم
اهلنا مهندسين عندهم مكتبهم و عايشين حياه جميله جدااا وبيعشقوا النوم بدري عشان يصحوا بدري
بيت كبير ظ¤ ادوار بجنينه و عربيه لكل واحد فينا حياه تخلينا عندنا اصحاب كتير ، بس الحقيقة انا و حبيبتي مكتفيين ببعض ، خروج و سهر و ماذكره مع بعض
حبيبتي اختي عايشه في الشقة مع بابا و ماما و انا عايش في الدور الرابع لوحدي و شقتي مفروشه علي ذوق اختي حبيبتي اللي دايما تسهر معايا و تنزل علي النوم
اتعلمت الجنس و فنونه لما كنت بشوف بابا و ماما و هما بينكيو بعض
الاتنين رشاقة و جمال و جسم امي ولا شابه في العشرين
شفتهم و هم بيلعبوا في بعض قبل النيك
مص و لحس و اهاااات ، بابا فنان في النيك بينكها برومانسيته و يخليها توحوح و تصرخ
اختي دايما كنت يشوف تفاصيلها كنت دايما بيص عليها في اوضيتها و في الحمام مش لاني عايز اشوف جسمها وبس لااا عشان دايما خايف عليها عايز اطمن عليها
هي بنوته دلوعه جداااا وشقيه كدا تحس انها ظ،ظ* سينين
جسمها ابيض و صدرها جميل صغير و حملته فاتحة و كسها دايماااا محلوق ونااااااااعم تحسيني اني نفسي أكله
دايماً كنا لتسهر في شقتي و نتفرج علي أفلام ولما تيجي لقطة رومانسية كانت تقولي يابخت اللي هاتحبك لانها مش هاتلاقي في رومانسيتك و حنيتك ، انا مش عارفة احب لاني مش لتقيه حد زيك و حبك و حنيتك
طوووول الوقت كنت بدلعها و افسحها كل يوم مع بعض كنت باحس انه اجمل من اليوم اللي كان قبله
حكايتي ابتديت لما قررنا نسافر مرسي مطروح قبل الدراسة علي طول ، اول سبتمبر عندنا شاليه صغير علي البحر بجنينة
بابا بيحب السفر بالليل ، كنت باستحمي في شقتي و معرفش ان حبيبتي فوق عندي وكنت طالع ملط و زبي كان واقف لاني كنت متخيل حبيبتي معايا في الحمام
و في وشي لاقيتها فاتحه عنيها علي اخرها و وشها احمر و فضلت واقفة في مكانها
انا ابتسمت و بوستها في خدها و مشيت لبست عشان نسافر
بابا أتحرك بالعربية و فضلنا كلنا نتكلم لغايه لما كلهم راحو في النوم و انا فضلت صاحي اتكلم مع بابا عشان ما ينام مننا
كنت انا و حبيبتي ورا و هي نامت و انا كنت بحسس علي خدودها الناعمة و هي نايمه علي رجلي و زبي وقف و انا لابس شورت حاسيت ان دماغها لأزقة في زبي و فجاه حطط اديها تحت راسها ، بقت اديها و رأسها لازقين لزق في زبي، ما كنتش عارف هي صاحية وحاسة ولا نايمه بجد ، بس خفت اعمل حاجة تزعلها مني ، انا اموت لو هي تزعل بس مني ، دي عشقي و حبي اللي بجد
وصلنا اخيرا
طبعا بابا تعبان من السفر و ماما مانمتش كويس
حبيبتي كانت صاحيه بدر منور و مبسووووطه عشان كانت في حضني طووول الليل
بابا و ماما نامو اووول ما وصلنا و حبيبتي اصرت انها تنزل البحر
الشاليه لوحده في اول مرسي مطروح و اقرب شليه منه حوالي ربع ساعه مشي و البحر مفيهوش غيرنا
حبيبتي قالتلي انها مش لاقية لبس البحر و هاتخد شورت و تيشيرت مني
و اختارت تيشيرت ابيض و شورت اسود ، اول ما نزلنا البحر و ابتلت ، وااااااو شفت بزها من تحت التيشرت و حلماتها الصغيرين وقفوا وبقوا شكلهم يجنن ، مقدرتش استحمل المنظر و زبي وقف وبان طبعا من تحت الشورت ، حبيبتي اصرت اني اعلمها تناام علي ضهرها علي البحر
اول ما نيمتها ، كانت أيدي تحت طيزها و التانيه تحت ضهرها و بزازها فوق المياه باينين قداعيني وزبي خلااااص ، و فجاه اديها خبطط في زبي و هي ضحكت بدلع خليتني دوبت في ايديها
كنت بحرك أيدي تحت طيزها و كنت بشوفها تغمض عينيها و تعض شفايفها و تخبط أديها في زبي
فضلت احرك أيدي بطيييييئ لغايه ما وصلت علي شفره كسها من تحت ، ساعاتها اتكهربت و جريت من فوق أيدي كأنها هاتعرق و قالتلي يلا نروح عايزه استحمي
شيلنا الشمسيه و رجعنا الشاليه لاقينا بابا و ماما لسه مخلصين نيك ، كان واضح من ارتباكهم ، مع انهم كانوا لابسين عشان ينزلوا يجيبوا اكل
كان واضح من اللبن اللي مغرق هدوم ماما
بوسناهم و وصلناهم ألعربيه و مشيت
و حبيبتي قالتلي يلا نستحمي سوا
سوا اييييه اللي انا سمعته دا حقيقي ، بصتلي و ضحكت وقالتلي يلا قبل ما ارجع في كلامي
و دخلنا الحمام
قالتلي انا هاستحمي بلبس البحر بس انت براحتك
و فعلا دخلنا سوا قلعت انا و هي تدينني ضهرها
زبي كان خلاص بيصرخ من الهيجان و هي ماسكة الشاور جيل وقع منها و وططت تجيبه زبي رشق رشق جوا طيزها و فضلت كدا حوالي ظ،ظ* ثواني و فجاه لفت و بصت في عيني و باستني اجمل بوسه فرينش ممكن تتباس ، اكلنا شفايف بعض و نزلت بأيديها مسكت زبي بايدها و فضلنا نبوس و نحضن بعض لغااااايه ما حسيت انها بتترعش و حضنتني اوووووووووي
اول انا ما حسيت براعشاتها انا نزلت نافورة لبن في أيدها
بصتلي و ابتسمت بعنيها و غسلت أيدها و طلعت
انا كمان خلصت و طلعت لاقيتها لابسه شورت و تيشرت و عليهم روب يدوووب اطول من الشورت بالعافيه
و فتحت التليفزيون و قعدت جمبي و شوية بقت في حضني و انا طوووول الوقت بلمس وشها و رجلها لمسات كلها حنيه و هي تبصلي كأنها بتقولي مستني ايييه ، نيكني بقي
بس كنت خايف اعمل كدا ، كنت نفسي بس مش قادر أضرها ، دي حياتي فيها و عمري كله ليها
شوية و فتحت الروب ، وبان بزها حبيبي ، صغير و حلمته واقفة و لونه فاتح ، حاجة كدا كانك بترسم لوحه لاله الجمال
حسست علي بزها و حلماته و هي بصوابعها كانت بتلاعب زبي لغايه ما وقف تاني
فجاه بصتلي وقالتلي بحبك
اووووووووووه دي اجمل كلمه سمعتها في حياتي اجمل حاجة كنت ممكن اتخيل اسمعها
بحبك وعارفة انك مش هاتعمل حاجة تضرني
نكمل بعدؤن احب اعرف رايكم
واحب اشط
اشكر الاستاذ نسوانجي عادل جنرال القصه الجنسية الي وحشني اووي واحب اهديله قصة دي
انا مش هاطول عليكيوا
انا هاشاركوا اجمل قصة حب ممكن تتعاش
انا عادل حاليا ظ¢ظ¥ سنه ، اختي راما ظ¢ظ¨ سنةً ،
احنا ظ¢ بس معندناش اخوات تاني ، عشان كدا دايما قريبين من بعض ، عمري ما حسيت انها اختي دايما حاسسها حبيبتي ، دايما قلبي بيدق لما أشوفها و اسمع صوتها دايما واحشاني مع اننا دايما سوا ، بنفترق بس وقت النوم
اهلنا مهندسين عندهم مكتبهم و عايشين حياه جميله جدااا وبيعشقوا النوم بدري عشان يصحوا بدري
بيت كبير ظ¤ ادوار بجنينه و عربيه لكل واحد فينا حياه تخلينا عندنا اصحاب كتير ، بس الحقيقة انا و حبيبتي مكتفيين ببعض ، خروج و سهر و ماذكره مع بعض
حبيبتي اختي عايشه في الشقة مع بابا و ماما و انا عايش في الدور الرابع لوحدي و شقتي مفروشه علي ذوق اختي حبيبتي اللي دايما تسهر معايا و تنزل علي النوم
اتعلمت الجنس و فنونه لما كنت بشوف بابا و ماما و هما بينكيو بعض
الاتنين رشاقة و جمال و جسم امي ولا شابه في العشرين
شفتهم و هم بيلعبوا في بعض قبل النيك
مص و لحس و اهاااات ، بابا فنان في النيك بينكها برومانسيته و يخليها توحوح و تصرخ
اختي دايما كنت يشوف تفاصيلها كنت دايما بيص عليها في اوضيتها و في الحمام مش لاني عايز اشوف جسمها وبس لااا عشان دايما خايف عليها عايز اطمن عليها
هي بنوته دلوعه جداااا وشقيه كدا تحس انها ظ،ظ* سينين
جسمها ابيض و صدرها جميل صغير و حملته فاتحة و كسها دايماااا محلوق ونااااااااعم تحسيني اني نفسي أكله
دايماً كنا لتسهر في شقتي و نتفرج علي أفلام ولما تيجي لقطة رومانسية كانت تقولي يابخت اللي هاتحبك لانها مش هاتلاقي في رومانسيتك و حنيتك ، انا مش عارفة احب لاني مش لتقيه حد زيك و حبك و حنيتك
طوووول الوقت كنت بدلعها و افسحها كل يوم مع بعض كنت باحس انه اجمل من اليوم اللي كان قبله
حكايتي ابتديت لما قررنا نسافر مرسي مطروح قبل الدراسة علي طول ، اول سبتمبر عندنا شاليه صغير علي البحر بجنينة
بابا بيحب السفر بالليل ، كنت باستحمي في شقتي و معرفش ان حبيبتي فوق عندي وكنت طالع ملط و زبي كان واقف لاني كنت متخيل حبيبتي معايا في الحمام
و في وشي لاقيتها فاتحه عنيها علي اخرها و وشها احمر و فضلت واقفة في مكانها
انا ابتسمت و بوستها في خدها و مشيت لبست عشان نسافر
بابا أتحرك بالعربية و فضلنا كلنا نتكلم لغايه لما كلهم راحو في النوم و انا فضلت صاحي اتكلم مع بابا عشان ما ينام مننا
كنت انا و حبيبتي ورا و هي نامت و انا كنت بحسس علي خدودها الناعمة و هي نايمه علي رجلي و زبي وقف و انا لابس شورت حاسيت ان دماغها لأزقة في زبي و فجاه حطط اديها تحت راسها ، بقت اديها و رأسها لازقين لزق في زبي، ما كنتش عارف هي صاحية وحاسة ولا نايمه بجد ، بس خفت اعمل حاجة تزعلها مني ، انا اموت لو هي تزعل بس مني ، دي عشقي و حبي اللي بجد
وصلنا اخيرا
طبعا بابا تعبان من السفر و ماما مانمتش كويس
حبيبتي كانت صاحيه بدر منور و مبسووووطه عشان كانت في حضني طووول الليل
بابا و ماما نامو اووول ما وصلنا و حبيبتي اصرت انها تنزل البحر
الشاليه لوحده في اول مرسي مطروح و اقرب شليه منه حوالي ربع ساعه مشي و البحر مفيهوش غيرنا
حبيبتي قالتلي انها مش لاقية لبس البحر و هاتخد شورت و تيشيرت مني
و اختارت تيشيرت ابيض و شورت اسود ، اول ما نزلنا البحر و ابتلت ، وااااااو شفت بزها من تحت التيشرت و حلماتها الصغيرين وقفوا وبقوا شكلهم يجنن ، مقدرتش استحمل المنظر و زبي وقف وبان طبعا من تحت الشورت ، حبيبتي اصرت اني اعلمها تناام علي ضهرها علي البحر
اول ما نيمتها ، كانت أيدي تحت طيزها و التانيه تحت ضهرها و بزازها فوق المياه باينين قداعيني وزبي خلااااص ، و فجاه اديها خبطط في زبي و هي ضحكت بدلع خليتني دوبت في ايديها
كنت بحرك أيدي تحت طيزها و كنت بشوفها تغمض عينيها و تعض شفايفها و تخبط أديها في زبي
فضلت احرك أيدي بطيييييئ لغايه ما وصلت علي شفره كسها من تحت ، ساعاتها اتكهربت و جريت من فوق أيدي كأنها هاتعرق و قالتلي يلا نروح عايزه استحمي
شيلنا الشمسيه و رجعنا الشاليه لاقينا بابا و ماما لسه مخلصين نيك ، كان واضح من ارتباكهم ، مع انهم كانوا لابسين عشان ينزلوا يجيبوا اكل
كان واضح من اللبن اللي مغرق هدوم ماما
بوسناهم و وصلناهم ألعربيه و مشيت
و حبيبتي قالتلي يلا نستحمي سوا
سوا اييييه اللي انا سمعته دا حقيقي ، بصتلي و ضحكت وقالتلي يلا قبل ما ارجع في كلامي
و دخلنا الحمام
قالتلي انا هاستحمي بلبس البحر بس انت براحتك
و فعلا دخلنا سوا قلعت انا و هي تدينني ضهرها
زبي كان خلاص بيصرخ من الهيجان و هي ماسكة الشاور جيل وقع منها و وططت تجيبه زبي رشق رشق جوا طيزها و فضلت كدا حوالي ظ،ظ* ثواني و فجاه لفت و بصت في عيني و باستني اجمل بوسه فرينش ممكن تتباس ، اكلنا شفايف بعض و نزلت بأيديها مسكت زبي بايدها و فضلنا نبوس و نحضن بعض لغااااايه ما حسيت انها بتترعش و حضنتني اوووووووووي
اول انا ما حسيت براعشاتها انا نزلت نافورة لبن في أيدها
بصتلي و ابتسمت بعنيها و غسلت أيدها و طلعت
انا كمان خلصت و طلعت لاقيتها لابسه شورت و تيشرت و عليهم روب يدوووب اطول من الشورت بالعافيه
و فتحت التليفزيون و قعدت جمبي و شوية بقت في حضني و انا طوووول الوقت بلمس وشها و رجلها لمسات كلها حنيه و هي تبصلي كأنها بتقولي مستني ايييه ، نيكني بقي
بس كنت خايف اعمل كدا ، كنت نفسي بس مش قادر أضرها ، دي حياتي فيها و عمري كله ليها
شوية و فتحت الروب ، وبان بزها حبيبي ، صغير و حلمته واقفة و لونه فاتح ، حاجة كدا كانك بترسم لوحه لاله الجمال
حسست علي بزها و حلماته و هي بصوابعها كانت بتلاعب زبي لغايه ما وقف تاني
فجاه بصتلي وقالتلي بحبك
اووووووووووه دي اجمل كلمه سمعتها في حياتي اجمل حاجة كنت ممكن اتخيل اسمعها
بحبك وعارفة انك مش هاتعمل حاجة تضرني
نكمل بعدؤن احب اعرف رايكم