Bta3 setat
02-22-2020, 03:19 AM
اولا انا كنت متردد اكتبها
ثانيا : كل احداث القصه حقيقية وحصلت بالحرف الواحد
..
اعرفكم بنفسي
انا محمد عندي دلوقتي 19 سنه ، ساعة القصه كان عندي 17 سنه ، لوني ابيض ، شعري بني فاتح ، عيني خضرا فاتح ، طولي 185 سنتي ، وزني 75 كيلو ، زبي طوله 16 سنتي ، بلعب بوكس وكورة ، عشان كده جسمي مقسم شوية ، عندي شهوة عالية جدا
الجزء الأول : مرات عمي
مرات عمي اسمها لبني 35 سنه ، حاجه كدا ملبن تحسن انها مرتبه سفنج بس جسمها مظبوط عالشعره
طولها 160 سنتي ، وزنها تقريبا 65 كيلو ، بيضا ، عيونها عسلي ، شعرها بني فاتح ، بزاز كبيرة بس مش ضخمه ، عليها طياز فاجره بترقص و هي ماشيه ، لبسها بره البيت بيبقا عبايات سوده بتبقي واسعه بس ماسكه علي طيازها بشكل يخليىاي زب ينفجر ..
عمي : راجل عنده 40 سنه بيشتغل في الاردن ، بس انا مش بحبه عشان بضان و بارد بطريقه مستفزه ..
المهم
الموضوع بدأ معايا من اول ما الشهوة بدأت تيجي و احس بسخونه لما اشوف لبني مرات عمي ، بسبب لبسها ، و الدلع بتاعها قدامي ، فمره كانت عندنا قاعده مع امي وانا كنت بضرب عشره في الحمام ، ف دخلت عليا الحمام وهي مكانتش عارفه اني جوه ، لإن مكانش فيه صوت ، اول ما ادخلت انا اتخضيت و رفعت البنطلون في ثانيه واحده ، هي جريت ، وانا خوفت انها تقول لامي ، استحميت من غير نا اضرب عشره ، وطلعت من الحمام ملقيتهاش ، لقيت امي عادية معايا ، فعرفت انها مقالتلهاش ، قعدت يجي اسبةع مبشوفهاش ، فمره كنت راجع من لعب كورة الساعه 12 بليل ، فلقيتها بتنشر هدوم ، ف انا عملت نفسي مش واخد بالي ، فندهت عليا ، طلعتلها ، لقيتها وقفالي عالباب ، بتقولي : هو انا غلطانه اني داريت عليك ي خول ؟ ، انا استغربت من طريقة كلامها ، قولتلها : خول ؟ انتي هتهزؤي معايا ؟
قالتلي : انت طول اصلا ! ، قولتلها طيب انتي عايزه اي يعني ؟ ، قالتلي : هعوز اي من عيل بشخه زيك ؟ ، قولتلها : مانتي متعرفيش العيل اللي بشخه ده ممكن يعمل فيكي اي بقميص النوم الجامد ده ، كانت لابسه قميص نوم اسود وفارده شعرها لحد ضهرها وكان منظرها مخلي زبي حجر ، راحت ضرباني بالقلك علي وشي ، رحت رامي الشنطه اللي فيها الكوتش بتاع الكورة و زاققها جوه وقفلت الباب بالمفتاح ، وضربتها بالاقلام ، وهي تصرخ بصوت مكتوم عشان انا حاطط ايدي علي بقها ، ورحت قاطع القميص بتاعها من عند بزازها وراحت باينه كلها قدامي ، قعدت امص فيهم وهي بدأت تستمتع بالموضوع وبدأت تقلل في الصريخ شوية ب شوية لحد ما لقيتها سكتت خالص ، وعينها بتدمع ، فرحت وقفت و قولتلها : شكلك تعبانه وعايزه تتناكي بس خايفه! ، مردتش عليا ، قولتلها طب تعالي جوه ، بردو مبتردش ، رحت شايلها ورايح بيها اوضة النوم وهي زي الميته مش بتنطق ، وقعدت اتكلم معاها شوية وهي مبتردش ، وفجأه قالتلي : نيكني دلوقت ! ، انا مكنتش مصدق !! ، فرحت مقرب عليها وقولتلها : بس انا عيل . قالتلي : بطل هزار وتعالي اشطفك الاول من العرق بتاع اللعب ، قومت انا وهي وروحنا الحمام و قلعت هدومي كلها وهي كانت قالعه اصلا ، وانا زبي كان واقف زي السيف ، رحت مخليها تقعد عالبانيو وقعدت الحس في كسها اللي كان احمر و مفيهوش ولا شعراية وهي بدات تتأوه " اااااه اااه ااححح ااااه اااااحححح براااحه لسانك طويل اوووووي ، براااحه هنتفضح كدااا ، يعلي همووت " وانا مش راحم كسها لحس و عض وهي جابتهم وراحت قايمه ماسكاني من بتاعي بعنف اوي وراحت موطية وقعدت علي ركبها وبدأت تمص ، كانت بتص كأنها ممسلة سكس ، وتمص البيضان وتلعب في راسه بلسانها وتنزل تمص لحد خرم طيزي من تحت ، الحركة دي حلوة اوووي ، وبعد كده طلعت علي بطني لحص وصدري و رقبتي لحد ما وصلت ل شفايفي مص وبوس وانا ماسكك بزازها بص وعض ، ورحت رازعها بعبوص في طيزها ، راحت ضاحكه ضحكة شرموطه ، نزلنا تحت الدش وانا رفعت رجليها علي حافة البانيو والتانيه علي الارض وبدأت ادخل زبي واحده واحده وهي مش مبطلة بوس في شفايفي ، دخلت زبي كله ، كسها كان سخن مولع ، داخل خارج ب زبي 5 دقايق جيبتهم علي بطنها ، حسيت انها زعلت ، زبي بعدها راح قايم تاني ، راحت نزلت تمصه تاني ، لحد ما بقي حجر ، رحت واخدها عالسرير ، عملنا وضع 69 واااه من جمال مصها لزبي و بيضاني ونن جمال كسها اللي مفيهوش شهراية واحده ، بعدها رحت منيمها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي ورحت راشق زبي جوا كسها في خبطة واحده ، راحت صارخه حتت صارخه كاتت هتفضحنا ، رحت ضاربها علي بزازها علشان تسكت ، قعدت انيك فيها تلت ساعه وهي جابتهم مرتين ، قولتلها هجيب ، قالتلي هاتهم في بوقي !! ، استغربت بس قولتلها ماشي ، فتحت بقها ورحت مطلع زبي واول ما دخلته جوه بقها راح جايب كل لللي جواه وهي راحت بلعاه كله ، وقعدت تمصوفي زبي وتطلع البواقي كلها ، انا كنت تعبت فدخلت استحمي ، وهي جت واريا عايزه تاني في الحمام ، قولتلها اني تعبان ، قالتلي ولا يهمك ي قلبي ، الجايات اكتر ، انا فرحت اوي من كلامها ، قالتلي خلاص هشطفك وخلاص ، كل ده وهي ملط ، زبي وقف تاني ، بس قولت مش هينفع عشان عندي كلية الصبح ، طلعنا من الحمام زي العرسان بالظبط ، بقولها هو انتي ليه عيطي وكنتي مش عايزه ده يحصل ؟ ، قالتلي ان عمي مش بيجي غير شهر في السنه وانه مش بيكفيها ، وانه حتي مش بيعمل معاها اي حاجه غير انه ينام فوقها ويجيب بعد 5 دقايق وينام زي الحمار بالظبط ، رحت اخدتها في حضني وقوتلها من هنا و رايح انا اللي هكفيكي واخليكي دايما مبسوطه كدا ، راحت بايساني من شفايفي بوسه طويله اوي ، رحت قايلها اني همشي عشان الكلية بقي وكده ، طلعت من عندها ببص في التليفون لقيت الساعه 3 الفجر ، احا 3 ساعات بنيك في البطل ده ! ، رحت طلعت ونمت زي القتيل ، ومقدرتش اروح الكلية ..
بعدها بكام يوم لقيتها عندنا وبتبصلي بنظرات غريبه كلها محن وشرمطه ولقيت بعدها واحده جايالها هعرفكوا اللي هيحصل معاها بس الجزء التاني بقي ..
ثانيا : كل احداث القصه حقيقية وحصلت بالحرف الواحد
..
اعرفكم بنفسي
انا محمد عندي دلوقتي 19 سنه ، ساعة القصه كان عندي 17 سنه ، لوني ابيض ، شعري بني فاتح ، عيني خضرا فاتح ، طولي 185 سنتي ، وزني 75 كيلو ، زبي طوله 16 سنتي ، بلعب بوكس وكورة ، عشان كده جسمي مقسم شوية ، عندي شهوة عالية جدا
الجزء الأول : مرات عمي
مرات عمي اسمها لبني 35 سنه ، حاجه كدا ملبن تحسن انها مرتبه سفنج بس جسمها مظبوط عالشعره
طولها 160 سنتي ، وزنها تقريبا 65 كيلو ، بيضا ، عيونها عسلي ، شعرها بني فاتح ، بزاز كبيرة بس مش ضخمه ، عليها طياز فاجره بترقص و هي ماشيه ، لبسها بره البيت بيبقا عبايات سوده بتبقي واسعه بس ماسكه علي طيازها بشكل يخليىاي زب ينفجر ..
عمي : راجل عنده 40 سنه بيشتغل في الاردن ، بس انا مش بحبه عشان بضان و بارد بطريقه مستفزه ..
المهم
الموضوع بدأ معايا من اول ما الشهوة بدأت تيجي و احس بسخونه لما اشوف لبني مرات عمي ، بسبب لبسها ، و الدلع بتاعها قدامي ، فمره كانت عندنا قاعده مع امي وانا كنت بضرب عشره في الحمام ، ف دخلت عليا الحمام وهي مكانتش عارفه اني جوه ، لإن مكانش فيه صوت ، اول ما ادخلت انا اتخضيت و رفعت البنطلون في ثانيه واحده ، هي جريت ، وانا خوفت انها تقول لامي ، استحميت من غير نا اضرب عشره ، وطلعت من الحمام ملقيتهاش ، لقيت امي عادية معايا ، فعرفت انها مقالتلهاش ، قعدت يجي اسبةع مبشوفهاش ، فمره كنت راجع من لعب كورة الساعه 12 بليل ، فلقيتها بتنشر هدوم ، ف انا عملت نفسي مش واخد بالي ، فندهت عليا ، طلعتلها ، لقيتها وقفالي عالباب ، بتقولي : هو انا غلطانه اني داريت عليك ي خول ؟ ، انا استغربت من طريقة كلامها ، قولتلها : خول ؟ انتي هتهزؤي معايا ؟
قالتلي : انت طول اصلا ! ، قولتلها طيب انتي عايزه اي يعني ؟ ، قالتلي : هعوز اي من عيل بشخه زيك ؟ ، قولتلها : مانتي متعرفيش العيل اللي بشخه ده ممكن يعمل فيكي اي بقميص النوم الجامد ده ، كانت لابسه قميص نوم اسود وفارده شعرها لحد ضهرها وكان منظرها مخلي زبي حجر ، راحت ضرباني بالقلك علي وشي ، رحت رامي الشنطه اللي فيها الكوتش بتاع الكورة و زاققها جوه وقفلت الباب بالمفتاح ، وضربتها بالاقلام ، وهي تصرخ بصوت مكتوم عشان انا حاطط ايدي علي بقها ، ورحت قاطع القميص بتاعها من عند بزازها وراحت باينه كلها قدامي ، قعدت امص فيهم وهي بدأت تستمتع بالموضوع وبدأت تقلل في الصريخ شوية ب شوية لحد ما لقيتها سكتت خالص ، وعينها بتدمع ، فرحت وقفت و قولتلها : شكلك تعبانه وعايزه تتناكي بس خايفه! ، مردتش عليا ، قولتلها طب تعالي جوه ، بردو مبتردش ، رحت شايلها ورايح بيها اوضة النوم وهي زي الميته مش بتنطق ، وقعدت اتكلم معاها شوية وهي مبتردش ، وفجأه قالتلي : نيكني دلوقت ! ، انا مكنتش مصدق !! ، فرحت مقرب عليها وقولتلها : بس انا عيل . قالتلي : بطل هزار وتعالي اشطفك الاول من العرق بتاع اللعب ، قومت انا وهي وروحنا الحمام و قلعت هدومي كلها وهي كانت قالعه اصلا ، وانا زبي كان واقف زي السيف ، رحت مخليها تقعد عالبانيو وقعدت الحس في كسها اللي كان احمر و مفيهوش ولا شعراية وهي بدات تتأوه " اااااه اااه ااححح ااااه اااااحححح براااحه لسانك طويل اوووووي ، براااحه هنتفضح كدااا ، يعلي همووت " وانا مش راحم كسها لحس و عض وهي جابتهم وراحت قايمه ماسكاني من بتاعي بعنف اوي وراحت موطية وقعدت علي ركبها وبدأت تمص ، كانت بتص كأنها ممسلة سكس ، وتمص البيضان وتلعب في راسه بلسانها وتنزل تمص لحد خرم طيزي من تحت ، الحركة دي حلوة اوووي ، وبعد كده طلعت علي بطني لحص وصدري و رقبتي لحد ما وصلت ل شفايفي مص وبوس وانا ماسكك بزازها بص وعض ، ورحت رازعها بعبوص في طيزها ، راحت ضاحكه ضحكة شرموطه ، نزلنا تحت الدش وانا رفعت رجليها علي حافة البانيو والتانيه علي الارض وبدأت ادخل زبي واحده واحده وهي مش مبطلة بوس في شفايفي ، دخلت زبي كله ، كسها كان سخن مولع ، داخل خارج ب زبي 5 دقايق جيبتهم علي بطنها ، حسيت انها زعلت ، زبي بعدها راح قايم تاني ، راحت نزلت تمصه تاني ، لحد ما بقي حجر ، رحت واخدها عالسرير ، عملنا وضع 69 واااه من جمال مصها لزبي و بيضاني ونن جمال كسها اللي مفيهوش شهراية واحده ، بعدها رحت منيمها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي ورحت راشق زبي جوا كسها في خبطة واحده ، راحت صارخه حتت صارخه كاتت هتفضحنا ، رحت ضاربها علي بزازها علشان تسكت ، قعدت انيك فيها تلت ساعه وهي جابتهم مرتين ، قولتلها هجيب ، قالتلي هاتهم في بوقي !! ، استغربت بس قولتلها ماشي ، فتحت بقها ورحت مطلع زبي واول ما دخلته جوه بقها راح جايب كل لللي جواه وهي راحت بلعاه كله ، وقعدت تمصوفي زبي وتطلع البواقي كلها ، انا كنت تعبت فدخلت استحمي ، وهي جت واريا عايزه تاني في الحمام ، قولتلها اني تعبان ، قالتلي ولا يهمك ي قلبي ، الجايات اكتر ، انا فرحت اوي من كلامها ، قالتلي خلاص هشطفك وخلاص ، كل ده وهي ملط ، زبي وقف تاني ، بس قولت مش هينفع عشان عندي كلية الصبح ، طلعنا من الحمام زي العرسان بالظبط ، بقولها هو انتي ليه عيطي وكنتي مش عايزه ده يحصل ؟ ، قالتلي ان عمي مش بيجي غير شهر في السنه وانه مش بيكفيها ، وانه حتي مش بيعمل معاها اي حاجه غير انه ينام فوقها ويجيب بعد 5 دقايق وينام زي الحمار بالظبط ، رحت اخدتها في حضني وقوتلها من هنا و رايح انا اللي هكفيكي واخليكي دايما مبسوطه كدا ، راحت بايساني من شفايفي بوسه طويله اوي ، رحت قايلها اني همشي عشان الكلية بقي وكده ، طلعت من عندها ببص في التليفون لقيت الساعه 3 الفجر ، احا 3 ساعات بنيك في البطل ده ! ، رحت طلعت ونمت زي القتيل ، ومقدرتش اروح الكلية ..
بعدها بكام يوم لقيتها عندنا وبتبصلي بنظرات غريبه كلها محن وشرمطه ولقيت بعدها واحده جايالها هعرفكوا اللي هيحصل معاها بس الجزء التاني بقي ..