دخول

عرض كامل الموضوع : مرات عمي امل والدواء والاسد جزئين


Hima roka
04-01-2020, 04:15 AM
قصتي مع مرات عمي امل
انا إبراهيم عندي ٣٠ سنة
في يوم كنت صاحي من النوم لقيت مرات عمي موجوده بتفطر عندنا وبحكم علاقتنا كانت قاعده بقميص نوم مبين صدرهاالملبن وهي ساكنة قدامنا
هي اصلا شبه نرمين الفقي بس كبرت في السن برضو بس محتفظة بجمالها عايشة مع عمي سيد وبنتهم ياسمين ودي ليها حكاية لوحدها
المهم خرجت وكنت لابس هدوم البيت بصيت لقيت صدر قشطة قدامي زبي وقف اتوماتيك لقيتها بتبص روحت مداري بس إداري ايه بس
دخلت الاوضة بسرعة اغير هدومي خرجت سلمت وقولت لهم اني نازل اخرج شوية
وانا في الشارع كلموني اجيب داوء من الصيدلة روحت لقيت دكتور الصيدلة بيقولي انت ابن حلال فيه دواء عمك طلبه وبكلمه مش بيرد وانت طالع اديه له بس قوله حبايه واحدة في اليوم
المهم ابص الاقيه شبه الفيجرا واتاكذت لما قريت الكلام اللي على العلبة
طلعت خبطت عليهم فتحت ليا امل
ازيك يا موله عامله ايه الدواء ده بتاع عمي بس الدكتور بيقوله واحده بس وبراحة
قالت لي على ايه روحت باصص ليها ومشاور عليها بعنيا وقولت لها على المايكنة
قالت باستعباط مكنة ايه يا هيما ضحكت وعملت نفسي ماشي شدتني دخلتني وقفلت الباب
قولت لها بصراحه انا تعبان قالت لي طيب تعالى استريح شوية
قعدنا قالت لي ماكينه ايه بقى يا هيما وكانت لابسة روب النوم
قولت لها اتكلم ولا بلاش لحسن تتكسفي
قال لي من ايه قولت لها بصراحه عمي معاه كنز مش عارف قيمته
قالت بكسوف قصدك ايه روحت قايلها
بصراحه انا لو منه البرشام ده يبقى في جيبي على طول
بصت عليه وقالت لي انت تعرف ده بتاع ايه
قولت لها وجربته مره كمان
شهقت مع مين
قولت لها مع حد تعرفيه
اتفاجئت انا من سرعة ردها
مع ياسمين صح... عرفتي منين يا موله
عيب عليك شوفتك كذا مره وانت بتحسس عليها وهي كمان كانت بتتعب لما بتشوفك
بس أوعى تكون عملت معاها حاجة
قولت لها بصي بصراحة حطيته لها من ورا
هي قالت يخربيت عقلها اتاريها ربربت من ورا وهي لسه صغيره بس لسه ماقولتش هو انا بجد كنز.
رديت بسرعة كنز بعقل ده انتي محتاجة اللي يقدر جمالك ده وانا ببص على صدرها
ردت بس يا ولا انا كبرت
كبرتي مين بس ده الورد لسه ريحته فيه
بصيت لقيتها بتقول المهم ياسمين اتكيفت صح
قولت لها بصراحه الرك على الأصل
قالت لي بصراحة ياواد انت شكلك يتعب اي واحدة
قولت لها لا ده انا اللي تعبان
قالت لي عارفة ده انت تعبان من الصبح اخدت بالي
ومكدبش عليك وانا كمان تعبت لما شوفتك تعبان
قولت لها طب ما نريح بعض وما تخافيش محدش هيعرف
قالت لي بجد... طيب بص عمك نزل يجيب حاجات ومش هيرجع الا لما يجيب ياسمين
ودي بتخلص شغلها الساعة ظ§ يعني قدامنا وقت
ادخل الاوضة وظبط نفسك وانا جاية لك
دخلت الاوضة وقلعت لغاية ما بقيت بالبوكسر بس ولقيت قمر داخل عليا
مكسوف وبيقول المكنة جت وعايزة اللي يركبها.
وراحت فكت الروب ورمته على السرير
كانت لابسه براه حمره في اسوء واندر اسود واللحم مرمر ابيض
رحت مقعدها وابوس في رقبتها وشفايفها وبلعب في بزازها وكسها بأيدي
هي بدأت تسيح رحت نازل على كسها من بره وقطعته بوس لغاية ما قلعت الاندر وفتحت رجليها قولت لها استني لسه بدري هريحك كملت تقطيع في كس العسل وهي اااااه مش قادره هموت وانا لسه بلعب بأيدي في البزاز وبسخن الوحش بأيدي التانية
شويه وقالت لي حرام عليك ريحني انا تعبانه روحت مخرج الوحش شافته شهقت. ايه ده ده عريض قوي ده يفشخ كسي لا
قولت لها طيب ارجعه عرينه قالت لا وده يزعل وهي بتشاور على كسها قولت لها الأسد عايز يخش عرينه
قالت لي يبقى لازم الللبوة تذوق الأول قعدت تمص فيه لغاية ما خلاص روحت فاشخ رجليها وحاطه على كسها وهي بقت في دنيا تانيه.
دخله بسرعه ريحني يا هيما
دخلته وهاتك يا رزع وهي تعبت على الآخر جيت اجيب قالت لي لا على الكنز احلى
نزلتهم على بزازها
لقيتها بتقولي مش هتاخد دي وطلعت الدواء
قولت لها ليه عايزه تاني
قالت لي وهي ياسمين احسن مني (فهمت انها عايازني ارتكبها)
دورتها ودخلته براحه لغاية نصه ورحت مدخله مره واحده كانت هتصوت بس عضت في المالية
وكتمت السرخه اللي كانت هتفضحنا
جيتهم بتاع ظ£ مرات وهي بتاع ظ¤ مرات جابتهم قمنا واستحمينا سوا
وخرجت قعدت قدامها وهي بتقول لي يخرب عقلك ده انت أسد
يا بخت اللي هتتجوزك ده انت فكرتني بحاجات ماتت
بس بقولك ايه هفضي نفسي يوم من أوله وتيجي تقعد معايا وتركب المكنه
قولت لها بس انا عندي طلب تبقوا انتي وياسمين مع بعض
قالت لي لا ابوها يعرف قولت لها ما تخافيش خرجيه بس وقولي لها انك نازله وأخرجي فعلا وتعالى وسيبي الباقي عليا
قالت لي والأسد هيقوم بالماكنتين قولت لها انتي مش اتكيفتي
شهقت وقالت وانا اتكيفت بعقل ده انا مش قادرة امشي لغاية الباب من اللي عمله الأسد


الجزء الثاني



الفرح والعباية المقطوعة
ده باقي حكايتي مع مرات عمي أمل... عدت مدة كبيرة على اللي حصل بيني وبين امل
مرات عمي.. اللي جمعني بيها كذا موقف بعدها وكانت بتبص لي وكأنها بتقول يا ريتني عرفتك
من زمان لغاية ما في مره قاعدين قعدة عيلة وهي كانت موجوده.. والكلام كان عن الجواز
لقيتها بتقول فرحتنا الكبيرة بهيما.. ويلف الكلام ويرجع لها وتقول ده سيد الرجالة ويلف تاني
ويرجع تقول ده يابخت اللي هيكون من نصيبها لدرجة واحدة من اللي قاعدين قالت لها مالك
يا موله عينك هتطلع على الواد وضحكوا كلهم وهي ردت بقصعة ضحك وتقول ياريت والكل ابتدى يشك
وخصوصاً اهلي... اللي فهمتهم انها بتقول كده من العشم وأنها تعتبر مربياني مع أولادها
يعني اني في مقام إبنها وعدى الكلام وبعدها بفتره عرفت أن بنتها جالها عريس.. والكل
كان فرحان وفعلا حددوا ميعاد الفرح وكل بيجهز وانا بصراحة ماكنتش عايز اروح
اصل لما بشوف بنتها بفتكر اللي عملته معاها واني حافظ طيز العروسة وكسها ودوقته كتير
المهم كله نزل ماعاد انا لواحدي... مش هقول لكم في البيت لا في العمارة كلها والمنطقة عندنا
ساكته جدا..... جت حوالي الساعة عشرة ونص سمعت في عز السكوت اللي حواليا
صوت حد طالع. كنت لابس تيشيرت وشورت وعادي بتفرج على التليفزيون والصوت كان
على السلم خرجت اشوف مين لقيت امل طالعه ورافعه العباية وبتنهج من التعب
قولت لها **** ايه مالك رجعتي ليه... مدت أديها وقالت لي خد ايدي بس يا هيما طلعني.. ياللا هوى
الواحد كبر بقيت مش قادرة على السلم ده خدت بأديها وفتحت لها الباب شكرتني وقالت إن العبايه اتقطعت وراجعه تغيرها
وسألني انت ماروحتش ليه
قولت لها بصراحة اتحرجت وكل ما اشوف العروسة افتكر اللي عملته معاها... بصت لي بصه شرموطة
وهي بتسيب العباية اللي كانت مقطوعة وبانت سمانتها الملبن وبتقول ولا اللي عملته مع امها وبتغمز
قولت لها هو فيه حد معاكي.. قالت عمك وصلني علشان اغير وهيعدي عليا لما اجهز.. قربت منها واحنا على الباب
ورحت حضنها من وسطها هي امها دي تتنسي ورحت بايسها قالت وحشتني يا واد بقولك ايه تعالى
دخلنا شقتها سوا وراحت نزلت على ركبتها قدامي وهي بتقول انت وحشتني فشخ يخربت عقلك وشدت الشورت.
والبوكسر ومسكت زبري هريته مص وانا ما شوفتوش حد بيمص كده دي كانت بتاكله لغاية ما جبتهم وباظ المكايج
دخلتني الاوضة وقالت ثواني وجيالك دخلت وبقيت ملط ومستنيها وفعلا لقيتها بتكلم جوزها.. معلش لسه هدور على عباية
واخد دش وانزل اجيلكم وهعدي على هيما اخليه يوصلني . ولبست براه لونها اصفر واندر اصفر وعليهم روب ودخلت
كانت فاردة شعرها وبتغمز لي وبتقلع الروب وبتقول وحشتني ياواد كده ما تسألش علىيا ده انا زي امك قولت لها معلش مشاغل.
بوستها وانا بقول ما تزعليش يا لبوه... قالت وحشتنا يا أسد.. بصت وانا بقول وحشت مين راحت مشاورة
على كسها وطيزها قولت لها شكلك غيرتي من بنتك يا شرموطة قالت حد يقول لأمه ياشرموطة قولت لها
ماتكبريش نفسك وانا بمسك في طيزها الكبار... ده انتي أصغر من بنتك ياعروسة
رميتها على السرير جامد قالت ايي براحة قلعتها الاتدر وهجمت على كسها قطعته مص ولحس وهي بتزوم
وبتدخل راسي في كسها وتقول كمان يا حبيبي قطعه يا هيما
كسي هايج اوييي يخربيتك ريحني قمت وزيري كان شاهر سيفه دخلته ونكتها حبه لغاية ما هجيب قالت
هاتهم جوه ياوللا ريح كسي ده انا هموت عليك وبتقفش في بزازها وتزوم أحا زبرك بيفشخ اي كس
خرجته وهي بتجيب ميتها حضنتها وانا بقطع بزهزها بوس وغض وهي اه يا مجنون براحة انا جسمي
كبر مش قدك ياوللا اه يا واد براحة كل ده وانا شغال نيك في كسها تاني ريحنا بعدها وقالت لي مش عايز تأجر
مكنة تركبها... لفيت طيزها ليا قالت. **** هتاخد لفه ولا ايه وهي بتضحك بشرمطة دخلته في طيزها.
قالت اااه زود واطلع فضلت ادخله واطلعه من خرمها لما هريت طيزها وهي بتقول اه متعني ياحبيبي
طيزي تحت امر زبرك نيكني كمان اي يا وحشش كمل يا وحش اه لغاية ماجبتهم في طيزها
قمنا استحمينا مع بعض وعملت معاها واحد في طيزها تحت الدش وبوس وتقفيش وخرجنا وانا حاطط زبري
في طيزها لغاية اوضة النوم وهي بتضحك وتقولي للدرجة دي المكنة عجبتك هههههه
قولت لها ودي مكنة تتساب قالت لي بس اللي الوضع ده ابن متناكة هيجني اوي خرجته ونزلت تمص تاني
َوبصعوبة جبتهم في بقها شربته وقالت ياااه ده انا كنت غطشانه وجعانه نيك ياهيما لبسنا هدومنا ونزلنا العربية
كانت الساعة واحدة ونص تقريبا هي عروسة بس مش قادرة تمشي وانا عريس بالبدلة قعدت طول الطريق. ماسكة
زبري من فوق الهدوم وبتقولي ما تبقاش تبعد عن حبيبتك وهي بتلعب في كسها من بره
قولت لها ايه ما شبعتيش يا عروسه... قالت العروسة هناك رايحين ليها وهحكيلها العريس عمل في امها ايه هيهي
قولت لها شكلك اتمتعتي مع عريسك قالت ونفسي تاني وتالت وعاشر بس ياخسارة هروح لهم وانا مش قادرة امشي
قولت لها انا هسندك قال يعني رجلك اتجزعت واهي تبقى فرصة تبقي جنبي يا ملكة جمال العيلة راحت ماسكة وشي
وأخذت حته بوسة قولتلها يا بختك ياعمي معاك فرص... ضحت ونزلت وانا مسندها ودخلنا وقعدت جنبها طول الوقت
لغاية ما روحنا وبعدها بكام يوم لقيتها بتكلمني اني وحشتها وعايزة تنام معايا تاني بس نظبط ميعاد

عماد السادى
04-01-2020, 07:02 AM
كمل استمر.....

عماد السادى
04-01-2020, 07:03 AM
كمل استمر ........

ابو قلب طيب
04-01-2020, 07:15 AM
عااااااااش كمل يا وحش

Sami Tounsi
04-01-2020, 10:05 AM
اي اضافه تكون هنا في قصتك هذه على شكل رد ثم تخبرنا في الموضوع الموحد لنقوم بالدمج تجد رابطه في توقيعي

ينقل لقصص المحارم

الزانتي
04-01-2020, 12:50 PM
ياحلاوى اكمل

معلم جامد
04-01-2020, 01:07 PM
أبدعت في سردك للقصة
ننتظر جديدك

Passion for lov
04-01-2020, 02:06 PM
كمل فشخ
منتطرك

mrla1000
04-01-2020, 05:38 PM
كمل قصه ممتعه

أحمد امام2018
04-01-2020, 05:52 PM
القصه جامممممدددددددةةةةة

زيزو النيك
04-02-2020, 01:48 AM
قصه رووووووووووووووووووووعه اكمل يابرنس

كراند
06-30-2020, 07:20 PM
كمل قصه بدايتها حلوه وضيف فيها كمان

alex 13
07-01-2020, 12:57 AM
فين باقي القصة يابرنس

Hima roka
07-01-2020, 07:47 PM
قريباً جدا يا برنس

شوفوني
07-02-2020, 07:31 PM
تم اضافة جزء ثاني

قراءة ممتعة للجميع

الحر الجارح
12-08-2020, 12:08 AM
لماذا يا هيما توقفت اكمل

eltekhen
12-14-2020, 07:16 PM
تسلم ايدك علي الكلام الروعه ده بس لابد ولازم أجزاء تكملة كدا مينفعش نوقف هيجان في النص:up::smi::g058::g014:

Hima roka
12-14-2020, 10:36 PM
كنت بفكر في باقي الاجزاء بس اللي حصل ما يتحكيش



/archive/index.php/t-409237.htmlقصص جنس صعيد site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-39491.html/archive/index.php/t-553028.html/archive/index.php/t-428716.html/archive/index.php/t-385458.html/archive/index.php/t-80477.html/archive/index.php/t-128007.html/archive/index.php/t-6297.htmlقصتي سكس مع ابني وخالته متسلسلهقصة محارم الام التي تخون زوجها في منزل فاخر مع ابنها/archive/index.php/t-518027.html/archive/index.php/t-497376.htmlقصص سكس مكسوف/archive/index.php/t-51506.html/archive/index.php/t-286001.html/archive/index.php/t-551643.html/archive/index.php/t-1388.htmlاول مرة اتناك من كسي قصصقصص سكس واغتصاب بعنف يمني /archive/index.php/t-447686.htmlقصص محارم فتحني ابي وامي قوادتيقصص سكس عائلتي كامل تنضر لزبي الكبير site:rusmillion.ruقصص سكس متحرراتقصص سكس سادية site:rusmillion.ruقصص سكس محارم حماي ابو زوجي والجنس site:rusmillion.ruقصص محارم سكس اجزا طويله ابني فحلي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-296380.html/archive/index.php/t-588609.htmlقصص نيك مع حارس العمارهقصص السكس مرات ابني /archive/index.php/t-184418.html/archive/index.php/t-89127.html/archive/index.php/t-261838.html/archive/index.php/t-374021.html/archive/index.php/t-183539.htmlقصص جنسيه مساج الزوجه/archive/index.php/t-276374.htmlقصص سكس محارم حماي ابو زوجي والجنس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-404997.htmlقصص سكس محارم روعة/archive/index.php/t-231373.html/archive/index.php/t-281432.html/archive/index.php/t-555365.html/archive/index.php/t-324344.html/archive/index.php/t-439768.htmlقصه سكس اخت زوجتي site:rusmillion.ruقصص باكستاني ينيك ورع سعودي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-6832.htmlقصة شاب لوطي يحكي كيف أغري الشباب في نيكي/archive/index.php/t-9714.html/archive/index.php/t-309151.htmlقصة الزوجين والجيران والمتحرشين سكسقصص سكس نسونجي عرب اديول مصورقصص نيك امي منقبه من صاحبي site:rusmillion.ruقصص جنسية لواطقصص سكس وجنس نيك محارم الحفيده مع جدهاقصص سكس بنت المدينه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-335715.htmlقصص سكس سادية site:rusmillion.ruقصص سكس محارم تبادل زوجات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-463643.htmlزوجتي و عشيقها نسوانجي/archive/index.php/t-443918.html/archive/index.php/t-34147.htmlيمنية نيك فى سادية قصصrusmillion شرموط فحوله/archive/index.php/t-415903.htmlقصص سكس وضع الاصبعقصص سكس حبة الفياجرا قصص سكسس متزوجات دياثهقصص نيك بنات/archive/index.php/t-352251.htmlقصص سكس اخي سالب مع باكستاني.comقصص سكس سحاق بين الطالبة و المعلة/archive/index.php/t-82781.html/archive/index.php/t-590354.html/archive/index.php/t-503879.html/archive/index.php/t-137359.html/archive/index.php/t-319540.htmlالبوم صورقحاب ملط/archive/index.php/t-513180.htmlقصص سكس نواف واخته.comزوجتي جدة دياثة سكس منتدى site:rusmillion.ruقصص سكس في الحجر الصحي مع اختي.comقصص جنس ارشيف/archive/index.php/t-156867.htmlمتعة بعبصة/archive/index.php/t-79243.htmlقصص باكستاني ينيك ورع سعودي site:rusmillion.ruقصص سكس نيك الام والاخوات جميع العيلةقصص سكس محارم مع امي و زوجها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-586860.html/archive/index.php/t-356305.html/archive/index.php/t-43362.html/archive/index.php/t-59427.html