totocuteboy
04-23-2017, 07:46 PM
انا توتو
هحكيلكوا قصة حصلت وانا 15 سنة
كنت في مدرسة ثانوي ولاد بس
وكنت جي من مدرسة خاصة ومتدلع خالص, بس روحت مدرسة حكومة عشان بابا كان عنده ظروف وقتها
انا كان شكلي بنوتي خالص, شعري طويل, طيزي مدورة, بلبس بنطلونات ضيقة وقصيرة, لوني ابيض وقصير ورفيع اوي, بس طيزي كانت مدورة
من يوم ما دخلت الفصل وكل الولاد كانت بترخم عليا
اللي يضربني واللي يشدلي شعري
وكنت مش عايز اروح خالص وبقعد اعيط لوحدي في البيت
بس كنت مضطر اروح عشان نسبة الحضور
لحد سنة تانية جيه طالب جديد إسمه عادل
من يوم ما دخل عادل وانا حسيت اني حبيته ونفسي فيه
ولد طول بعرض, بدقن طويلة, جسمه مشعر اوي, علي طول مشمر كمام القميص, وعنده عضلات كتير
وكل ولاد الفصل طبعا بيخافوا منه وبيعملوله إحترام
كنت بروح البيت البس قمصان نوم اختي ومايوهاتها, واقعد ابعبض نفسي وادعك في زبري الصغير لحد ما اجيبهم وانا بتخيل إنه بينيك فيا وبيدقني في كل خرم في جسمي
حبيت المدرسة من يوم ما جيه
لحد في يوم وانا قاعد جيه الولد الرخم اللي قاعد ورايا شدني من شعري زي كل يوم, لفيت بقوله عيب كده راح ضربني بالقلم, روحت معيط بصوت عالي وولاد الفصل كلهم بيضحكوا
فجأة لقيت عادل قام من الديسك بتاعه, وراح ناحيتي وناحية الولد, وراح مسكه زنقه في الحيطة , وضربه 3 إقلام
ومسكوا وقعوا في الأرض ونزل ضرب فيه بالشلاليت
الولد عمال يصوت ويقول خلاص خلاص
عادل زعق فيه وقاله إعتزرله حالا
قام الولد معتزرلي
انا طبعا واقف في قمة إنبهاري واعجابي واندهاشي
عادل بصلي وقالي قبلت اعتذاره؟
انا كنت متنح وسرحان وسايح علي نفسي من الخضة والحب اللي انا حسيته, هزيت راسي من غير ما أتكلم هزة الموافقة
راح عادل سايبه
في معاد المرواح وانا ماشي لقيت فجأة عادل ماشي جنبي, وبيقولي, انا هوصلك لحد البيت فترة, لإني مضمنش الولد ده يستناك برة يضربك بعد اللي انا عملته فيه
انا طبعا لما صدقت, قولتله ميرسي يا عادل مش عارف اقولك ايه انت بجد شخص محترم اوي وجدع اوي
وخدودي محمرة من الكسوف طبعا
قضل يوصلني كل يوم لمدة شهر, وكل يوم يعزمني على حاجة, مرة بيبسي مرة شوكولاتة
وبقيت بقعد في المراية ساعة قبل ما انزل, البس اضيق بنطلونات و أوسع قمصان, انكش في شعري, واتعمد اتدلع عليه
وكل ما نيجي نعدي طريق أقوله مش بعرف اعدي شوارع, يمسك ايدي واحنا بنعدي
وكنت بغير جدا لما بنت تبصله او تعاكسه واحنا في الطريق
ايدي الصغيرة كانت بتختفي في ايده الكبير اللي كلها رجولة
لخد ما في يوم فتح معايا موضوع البلوع والفرجة على السكس
سألني انت بتتفرج؟ قولتله بصراحة اه
قالي بتحب تتفرج علي ايه
اتوترت متوقعتش السؤال, قولتله اااا..اااا. اممممممم.. بحب البنات
قالي مش عارف ليه مش مصدقك, وراح ضاحك, انا اتكسفت وضحكت وخبيت وشي
قالي عموما انت احلي منهم
اتكسفت جدااا بقي ونزل عليا الصمت :D
أخيرا في يوم, وهو بيوصلني, كنت عارف ان اهلي برة البيت, وناوي اليوم ده اتناك منه, ماهو لازم القمر ده ينيكني, ويجيب لبنه جوايا يا اما هيجرالي حاجة
كنت اليوم ده عامل شعر جسمي كله, حاطط منيكير, لابس اضيق بناطيلي, ولابس تحت الشراب خلخال, وطول مانا ماشي جنبه بتدلع عليه واحط ايدي علي صدره واحنا بنهزر
لحد قبل البيت بشوية عملت نفسي اتكعبلت ورجلي اتلوت
حاول يقومني قولتله اه اه مش قادر شيلني يا عادل
قالي قوم بلاش دلع
صممت, راح شايلني
زي العروسة اللعبة في ايدية اللي كلها رجوله وعضلات
وطلع بيا لحد الشقة
قولتله وصلني بقي الاوضة
قالي و**** هنخبط علي اهلك كده؟ قولتله لا هما مش في البيت
شالني لحد الاوضة
قالي تحب اخليني شوية علي ما تغير يمكن تحتاج حاجة؟
قولتله يا ريت
طلع قعد برة, وانا اول لما طلع قلعت هدومي كلها وانا سخن اوي وعلي اخري, ولبست قميص نوم لبني بتاع اختي, شبشب لبني كعبه طخين كده, ونكعشت شعري وطلعتله
اول لما شافني قالي انت بتقعد في البيت كده انا كنت مكسوف اوي وهيجان اوي
راح شاددني من ايدي للكنبه
وقعدني علي حجره من غير كلام
ونزل بوس في شفايفي ولحس في لساني, وايده ماشي علي بزازي وحلماتي جوة قميص النوم
همستله عادل, انا عايزك
قالي وانا كمان يا حبيبي
وشالني ودخل بيا الاوضة
نيمني علي السرير وقلعني قميص النوم والشبشب, ونزل فيا بوس وتقفيش ولحس في حلماتي
وانا بتاعي الصغير واقف علي اخره
قولتله عادل دخله فيا مش قادر
قالي هتستحمل؟
خرج زبره, كبير اوي زي الممثلين في أفلام السكس
قولتله يا لهوي مش هقدر
وطيت علي ركبي ونزلت مص في زبره
قعدت امص فيه زي طفل لقي مصاصته
وامشي لساني علي خرم زبره وانا بمصي فيه
قالي يخربيتك دانتي شقية اوي
وراح مقومني ومنيمني تاني علي السرير
ورفع رجلي علي كتفه وهو بيبوس فيها
حط راس زبره علي طيزي, وبدأ يضغط
وانا إبتديت أصوت
حط صباعه علي شفايفي قالي متصوتش
قولتله لا هصوت, هخلي كل العمارة تعرف اني بتناك من القمر ده
بدأ يدخله يرزعه فيها ويطلعه
وانا اصوت
ونايم فوقيا بجسمه الكبير وزانقني تحتيه, وانا ركبي لامسه صدري
وهو نازل ترزيع فيا
وبيدقني مكان مانا نايم
وانا عمال أقوله اجمد يا عادل اااااااااااه ااااااااااااااه مش قادر
وهو عمال يبوس في رقبتي وهو بينيكني
وشالني قام بيا, لفيت رجلي حوالين وسطه, وايديا حوالين رقبته, وهو ماسكني من طيزي
ورافعني علي زبره, وعمال ينططني عليه وانا اصوت
بتاعي الصغير من كتر الهيجان جابهم علي بطنه وهو شايلني بينكني
ضحك جامد, وحط صباعه مسح نقطتين اللبن بتوعي وحط صباعه في بوقي خلاني الحسهم وهو رافعني علي زبره
وفضل ينيك فيا لمدة ربع ساعة كاملة
لحد ما قعدني علي ركبي وايديا وناكني دوجي ستايل
فضل راكبني وعامل يرزعه في طيزي وانا اصوت ااااااااااااااااااه اااااااااااه عادل
لحد ما مديت ايدي مسكت بضانه وهو بينكني, قالي انا هجيبهم عايزهم فين
قولتله جواااااااا يا حبيبييييييييي
جسمه اترعش جامد واعصابه نشفت, ونزل كل لبنه جوايا
ونام فوقيا, وانا عمال اضحك تحتيه
فضلنا مع بعض سنتين لحد ما خلصنا المدرسة, وسافر يدرس برة
ومن يوميها مش لاقي حد برجولته وحنته وفحولته :(
ملحوظة القصة دي من وحيي خيالي
هحكيلكوا قصة حصلت وانا 15 سنة
كنت في مدرسة ثانوي ولاد بس
وكنت جي من مدرسة خاصة ومتدلع خالص, بس روحت مدرسة حكومة عشان بابا كان عنده ظروف وقتها
انا كان شكلي بنوتي خالص, شعري طويل, طيزي مدورة, بلبس بنطلونات ضيقة وقصيرة, لوني ابيض وقصير ورفيع اوي, بس طيزي كانت مدورة
من يوم ما دخلت الفصل وكل الولاد كانت بترخم عليا
اللي يضربني واللي يشدلي شعري
وكنت مش عايز اروح خالص وبقعد اعيط لوحدي في البيت
بس كنت مضطر اروح عشان نسبة الحضور
لحد سنة تانية جيه طالب جديد إسمه عادل
من يوم ما دخل عادل وانا حسيت اني حبيته ونفسي فيه
ولد طول بعرض, بدقن طويلة, جسمه مشعر اوي, علي طول مشمر كمام القميص, وعنده عضلات كتير
وكل ولاد الفصل طبعا بيخافوا منه وبيعملوله إحترام
كنت بروح البيت البس قمصان نوم اختي ومايوهاتها, واقعد ابعبض نفسي وادعك في زبري الصغير لحد ما اجيبهم وانا بتخيل إنه بينيك فيا وبيدقني في كل خرم في جسمي
حبيت المدرسة من يوم ما جيه
لحد في يوم وانا قاعد جيه الولد الرخم اللي قاعد ورايا شدني من شعري زي كل يوم, لفيت بقوله عيب كده راح ضربني بالقلم, روحت معيط بصوت عالي وولاد الفصل كلهم بيضحكوا
فجأة لقيت عادل قام من الديسك بتاعه, وراح ناحيتي وناحية الولد, وراح مسكه زنقه في الحيطة , وضربه 3 إقلام
ومسكوا وقعوا في الأرض ونزل ضرب فيه بالشلاليت
الولد عمال يصوت ويقول خلاص خلاص
عادل زعق فيه وقاله إعتزرله حالا
قام الولد معتزرلي
انا طبعا واقف في قمة إنبهاري واعجابي واندهاشي
عادل بصلي وقالي قبلت اعتذاره؟
انا كنت متنح وسرحان وسايح علي نفسي من الخضة والحب اللي انا حسيته, هزيت راسي من غير ما أتكلم هزة الموافقة
راح عادل سايبه
في معاد المرواح وانا ماشي لقيت فجأة عادل ماشي جنبي, وبيقولي, انا هوصلك لحد البيت فترة, لإني مضمنش الولد ده يستناك برة يضربك بعد اللي انا عملته فيه
انا طبعا لما صدقت, قولتله ميرسي يا عادل مش عارف اقولك ايه انت بجد شخص محترم اوي وجدع اوي
وخدودي محمرة من الكسوف طبعا
قضل يوصلني كل يوم لمدة شهر, وكل يوم يعزمني على حاجة, مرة بيبسي مرة شوكولاتة
وبقيت بقعد في المراية ساعة قبل ما انزل, البس اضيق بنطلونات و أوسع قمصان, انكش في شعري, واتعمد اتدلع عليه
وكل ما نيجي نعدي طريق أقوله مش بعرف اعدي شوارع, يمسك ايدي واحنا بنعدي
وكنت بغير جدا لما بنت تبصله او تعاكسه واحنا في الطريق
ايدي الصغيرة كانت بتختفي في ايده الكبير اللي كلها رجولة
لخد ما في يوم فتح معايا موضوع البلوع والفرجة على السكس
سألني انت بتتفرج؟ قولتله بصراحة اه
قالي بتحب تتفرج علي ايه
اتوترت متوقعتش السؤال, قولتله اااا..اااا. اممممممم.. بحب البنات
قالي مش عارف ليه مش مصدقك, وراح ضاحك, انا اتكسفت وضحكت وخبيت وشي
قالي عموما انت احلي منهم
اتكسفت جدااا بقي ونزل عليا الصمت :D
أخيرا في يوم, وهو بيوصلني, كنت عارف ان اهلي برة البيت, وناوي اليوم ده اتناك منه, ماهو لازم القمر ده ينيكني, ويجيب لبنه جوايا يا اما هيجرالي حاجة
كنت اليوم ده عامل شعر جسمي كله, حاطط منيكير, لابس اضيق بناطيلي, ولابس تحت الشراب خلخال, وطول مانا ماشي جنبه بتدلع عليه واحط ايدي علي صدره واحنا بنهزر
لحد قبل البيت بشوية عملت نفسي اتكعبلت ورجلي اتلوت
حاول يقومني قولتله اه اه مش قادر شيلني يا عادل
قالي قوم بلاش دلع
صممت, راح شايلني
زي العروسة اللعبة في ايدية اللي كلها رجوله وعضلات
وطلع بيا لحد الشقة
قولتله وصلني بقي الاوضة
قالي و**** هنخبط علي اهلك كده؟ قولتله لا هما مش في البيت
شالني لحد الاوضة
قالي تحب اخليني شوية علي ما تغير يمكن تحتاج حاجة؟
قولتله يا ريت
طلع قعد برة, وانا اول لما طلع قلعت هدومي كلها وانا سخن اوي وعلي اخري, ولبست قميص نوم لبني بتاع اختي, شبشب لبني كعبه طخين كده, ونكعشت شعري وطلعتله
اول لما شافني قالي انت بتقعد في البيت كده انا كنت مكسوف اوي وهيجان اوي
راح شاددني من ايدي للكنبه
وقعدني علي حجره من غير كلام
ونزل بوس في شفايفي ولحس في لساني, وايده ماشي علي بزازي وحلماتي جوة قميص النوم
همستله عادل, انا عايزك
قالي وانا كمان يا حبيبي
وشالني ودخل بيا الاوضة
نيمني علي السرير وقلعني قميص النوم والشبشب, ونزل فيا بوس وتقفيش ولحس في حلماتي
وانا بتاعي الصغير واقف علي اخره
قولتله عادل دخله فيا مش قادر
قالي هتستحمل؟
خرج زبره, كبير اوي زي الممثلين في أفلام السكس
قولتله يا لهوي مش هقدر
وطيت علي ركبي ونزلت مص في زبره
قعدت امص فيه زي طفل لقي مصاصته
وامشي لساني علي خرم زبره وانا بمصي فيه
قالي يخربيتك دانتي شقية اوي
وراح مقومني ومنيمني تاني علي السرير
ورفع رجلي علي كتفه وهو بيبوس فيها
حط راس زبره علي طيزي, وبدأ يضغط
وانا إبتديت أصوت
حط صباعه علي شفايفي قالي متصوتش
قولتله لا هصوت, هخلي كل العمارة تعرف اني بتناك من القمر ده
بدأ يدخله يرزعه فيها ويطلعه
وانا اصوت
ونايم فوقيا بجسمه الكبير وزانقني تحتيه, وانا ركبي لامسه صدري
وهو نازل ترزيع فيا
وبيدقني مكان مانا نايم
وانا عمال أقوله اجمد يا عادل اااااااااااه ااااااااااااااه مش قادر
وهو عمال يبوس في رقبتي وهو بينيكني
وشالني قام بيا, لفيت رجلي حوالين وسطه, وايديا حوالين رقبته, وهو ماسكني من طيزي
ورافعني علي زبره, وعمال ينططني عليه وانا اصوت
بتاعي الصغير من كتر الهيجان جابهم علي بطنه وهو شايلني بينكني
ضحك جامد, وحط صباعه مسح نقطتين اللبن بتوعي وحط صباعه في بوقي خلاني الحسهم وهو رافعني علي زبره
وفضل ينيك فيا لمدة ربع ساعة كاملة
لحد ما قعدني علي ركبي وايديا وناكني دوجي ستايل
فضل راكبني وعامل يرزعه في طيزي وانا اصوت ااااااااااااااااااه اااااااااااه عادل
لحد ما مديت ايدي مسكت بضانه وهو بينكني, قالي انا هجيبهم عايزهم فين
قولتله جواااااااا يا حبيبييييييييي
جسمه اترعش جامد واعصابه نشفت, ونزل كل لبنه جوايا
ونام فوقيا, وانا عمال اضحك تحتيه
فضلنا مع بعض سنتين لحد ما خلصنا المدرسة, وسافر يدرس برة
ومن يوميها مش لاقي حد برجولته وحنته وفحولته :(
ملحوظة القصة دي من وحيي خيالي