Ahmed moham3d
03-20-2021, 04:54 PM
هحكيلكم قصتي انا وصحبتي اتعرفت عليها من ع النت والموضوع اتطور بينا
القصة دي حقيقية ظ،ظ*ظ* ف ال ظ،ظ*ظ* كل المش حقيقي ف القصة هي الاسماء
:99:
نبتدي ب القصة
انا احمد ظ¢ظ* سنة من سكان القاهره طولي ظ،ظ¦ظ¥ وزني ظ¦ظ© وجسمي متناسق اوي بشيل حديد من فترة كبيرة وبطلة القصة نور اوصفهالكم نور ظ،ظ¨ سنة جسمها كيرع¤ي فشخ صدرها كبير شوية وحلماتها بني فاتح وصغيرة مش كبيرة اوي وجسمها ابيض نييك تشوف بياض وشها بس تهيجك اقصر مني حوالي ظ،ظ¥ظ¨ ووزنها ظ§ظ¥ تقريبا وطيزها مليانة وكسها من جوا لونو وردي ومن برا واخد بياض جسمها دا قبل الفرك طبعا للعلم نور من ال***** ومتجوزة وهحكيلكم حكايتها
بداية معرفتي بيها اكونت فيس بوك واتعرفنا وبعدين اخدت رقمها واتكلمنا مفيش يومين وابتدت تحكيلي عن حياتها وتبعتلي صورهة عادي وهي ف البيت بعدين الموضوع اتطور وبقت تحكيلي عن مشاكلها العادية هي وجوزها بعدها ابتدت تحكيلي البيحصل بينهم ع السربر من اول ؤوم جواز لبها
سنها صغير وابوها قفشها بتكلم شباب راح حابسها وجبلها عريس وجوزها نرجع لقصتنا نور كان صوتها جامد فشخ الع¤ويسات كنت بضرب عليها عشرة اول حاجة حكيتهالي بينها وبين جوزهة هحكيهالكم
قلتلي طبعا مش طيقاه ومش عوزاه يلمسني قعدنا اسبوع من غير ما يلمسني بعد الاسبوع جه يوم ونا متمنعة عنو راح ضاربني ب الاقلام ومقطع هدومي والاندر والبراا ونا منشفة معاه فضل يضرب فيا اغما عليا صحيت لقيتو فتحني وجايب لبنو جوابا الكلام دا بعد الحاح وشوية محن مني عشان تحكيلي بعدين قومت جبت هدوم ودخلت استحماا ومش طايقة نفسي بعد ما خلصت خرجت لقيتو راح هاجم عليا تاني وتالت ورابع وكذا مره يعمل نفس الموضوع لحد ما قولت يابت اهي متعه وخلاص اتمتعي احسن لاكن هو كان بتاعو قصير ويادوب ينام معايا ظ¥ دقايق رزع ف كسي ويجيبهم وينام ويسبني هيجانة قولتلها بيسيبك ازاي ببص لقيت صورة لبها وهي ب قميص نوم عادي قولتلها اي دا مش بينيكك ملط قلتلي ساعات وساعات طبعا حبة محن عشان اتمتع قولتلها طب هطلب منك طلب بس متزعليش قلتلي اطلب قولتلها كلامك هيجني ممكن تبعتيلي صورتين تلاتة لجسمك اضرب عليهم شافت المسدج ومرضتش بعدها بظ¥ دقايق بعتتلي صورها اووووف البت ناار جامدة فشخ قولتلها انتي اكيد ظ£ظ* سنة استحالة تكوني ظ،ظ¨ قلتلي عجبتك قولتلها دانتي تهيجي الصخر ليه حق جوزك يقطعلك هدومك وينام معاكي قعدنا حوالي اسبوع ع كدا وكل ما ينام معاها تبعتلي ع¤ويسين وهي بتحكي علي كام صورة اجيبهم عليها جه بق جوزها مسافر اسبوعين المنصورة شغل استغليت الفرصة وقولت لازم اجيبها سكة جت بليل بقولها انتي فين قالتلي ع السرير وصورتلي صورة ليهل وقلتلي عارقة اني بهيجك قولتلها انا حلمت بيكي امبارح قلتلي ب اي قولتلها لا هتزعلي قلتلي لا مش هزعل قول قولتلها حلمت اني داخل عليكي الشقة وانتي قاعدة ب القميص الابيض الشفاف حضنتك وزنقتك ف حيطة وقعدت ابوس وادعك ف جسمي وبعدين فصلتها وقولتلها نتكلم فون احسن عشان مش هعرف اكتب نكمل كلمتها فون وقولتلها هخليكي تتمتعي البسي نفس القميص من غير اندر وبراا واقعدي افتحي رجلك والعبي فكسك وزنبورك علمتها ازاي وابتدت تطلع اهات وانا احكي وقولتلها بعدين شيلتك ولفيتي رجلك ع وسطيوكل دا ونا بدعك جسمك ومقطع شفايفك وخدتك ع اوضة نومك مكان جوزك ونيمتك وقلعت كل هدومي شوفتي زبري شهقتي وقولتيلي كل دا ظب دا اكبر من بتاع جوزي بتاع ب ظ£ مرات وخدتيه وعلمتك تمصية وبعد ما مصيتي شوية ابتديت امشيه ع كسك جبتيهم واترعشتي مرة وكملن ف مداعبة كسك ب زبي وايدي الشمال بفرق بيها بزك الشمال واقرص ع الحلمة وبقيتي هايجة زي مانتي هايجة دلوقتي طلعت ااااه ف التليفون كانت هتجيب زبري اتنينبعدين رحت مدخل راصو لقيتك ف دنية تانية رحت مخرجو ونزلت لحس وعض ف كسك وانتي بتتلوي تحتيا ومبقتيش قادرة تاخدي نفسك لحد ما جبتيهم ف بوقي ولحست عسل كسك كلو ورحت موقف بتاعي ع باب كسك وجيت علي شفايفك اكلخا ورايح جاي احك ف كسك ب بتاعي لحد ما بقيتي مولعة رجعت ودخلت بتاعي مرة واحدة وقعدت ادخل واطلع وافحت فكسمك لحد ماخلاص كنت هجيبهم وبقولك عوزاهم فين قولتيلي عوزة عيل شبهك رجت نايم فوقك وجبتهم كلهم جواكي لقيتك بتوحوحي وتقولي ييححححح دول سوخنين اوي وبس الحلم خلص طلعت ااااه قولتلها جبتيهم كام مرا قلتلي يخربيت امك اول مرة احس ب الاحساس دا متعة فششششخ الملاية اتغرقت قولتلها طب ادخلي استحمي وظبطي حالك ونا مستنيكي قلتلي لا هنام كدا قولتلها برحتك اقفلي ونكمل واتس قفلت وصورت بتاعي وهو مشدود جامد ورحت بعتهولها وقولتلها بطل المعركة اهو قلتلي جميل اويييي قولتلها منفسكيش فيه قلتلي اوي قولتلها اي رأيك اجيلك قلتلي لا مش هينفع وبعد حوراات كتير هي ال هتجيلي قالت لاهل جوزها عشان ساكنين ف بيت عيلة انها رايحه تزور ام واحدة صحبتها وتقضي معاهم اليوم عشان تعبانة وركبت وجاتلي قابلتها ف الموقف وكانت لابسة عباية سودا مجسمة وصدرها قابب وسوتها باينة وطيزها مرسومة فشخ ركبت توكتوك ودانا البيت وطول الطريق عمال اقفش فيها ف الخباثة كدا طلعنا لقيتها هايجة فشخ وعلي اخرها البت شلحت العباية ولابسة نفس القميص الشفاف وتحتو اندر وبراا اسود مسكتها ودعكتها من فوقها لتحتها وشيلتها ودخلنا الاوضة رميتها ع السرير وهاتك يابوس وتقفيش البت هايجة نيك رجعت نزلت الاندر ونزلت بوشي كلو عند كسها نضيف اوي وبمبي من جوا وزنبورها قابب شوية قعدت اذيد من ربع ساعة باكل فىكسها جابتهم بتاع مرتين ف بوقي بتقولي هو عسلي حلو اوي كدا بقيت اخدو ف بوقي واطلع ب بوقي علي بوقها وايدي مكان بوقي ادوقها ونروح ف بوسة جامدة نيك وارجع تاني قلتلي خلاص كل دا من غير ما تدخل بتاعك مش قادرة ونا ولا انا هنا طلعت ب بوقي واكلت سوتها وطلعت غ صدرها وفشخت الحلمات البت مبقتش قادرة تتحرك رجعت قلعت هدومي ورحت راشقو جواها كلو صرخت سرخة تقريبا سمعت الحي كلو ووشها احمر هو وكسها وفضلت ادخل واخرج ادخل واخرج لحد ما يبق الراس بس جوا واروح رازع جواها لحد ما بضاني تخبط فبها قلعتها القميص والاندر واوووف علي منظر بزازها وهي بتتهز شوية وهي كل البتقولو انا متناكتك انا شرموطتك افسخ كسي كسي تحت امرك هتطلقىواتجوزك انتا اديني جامد ولهجتها ال فيها سنة فلاحي ال تهيج وتخلي زبرك يشيط ولقيتها بتترعش رعشة بنت متناكة وطلعت اااااه جامدة اوي وتقريبا نامت استنيت شوية وايتديت ارزع كدا لقيتها بتقولي وهي مش قادرة خلاص وتشاور بايدها مس قادرة تتكلم نزلت عليها وبتاعي جواها حضنتني جامد عشان ابطل نيك وتقولي خرجو شوية خلاص مس قادرة انت مبتتعبش وعصرتني جامد ونا بوسطي وشغاال نيك لحدما جيت فودنها بقولها هتجبيهم امتا قلتلي ع الباب رجعت وفضلت ارزع واقولها يلا يلا نجيبهم مع بعض ببص لقيتها هتترعش ظبطت نفسي وجبتهم معاها ونمت فوقها وهي بصوط خافتىتقولي يخربيتك انا مش حاسة بنصي التحتاني بتاعي جواها ابتدا يقوم تاني زقتني وجريت مني وبصراحة سيبتها عشان شكلها كان تعبان فشخ رجعت تاني تقولب يخربيت امك انا حاسه بزبك ف كسي لسه قولتلها معلش شوية شوية وهتاخدي عليه مسكت موبايلها شوية ولسه بجيبها تاني قلتلي لا استحما الاول قولتلها ماشي دخلت رحت ملت البانيو دخلت وراها قولتلها عوز اجرب واحد ف الميه قلتلي بعينك انضف الاول سيبتها دقيقتين روقت علي نقسها وشايف الصابون نازل من شعرها علي جسمها وجسمها بق بيلمع والصابون بيعدي بين بزازها وطيزها مستحملتذ جبت ال شامبو وفضيت بتاع نص الازازة علينا وعلي زبي وفركتها وفركت كسها وقفنا تحت الدش وشغلتو خفيف اوش وشايف الصابون مغرقها رفعت رجليها علي البانيو والرجل للتانية تحت ورحت مدخلو فكسها بس من ورا ابتدت تتوجع وحطيت ايدي ع بوقها عشان منور الحمام واسع وبيسمع شديت شعرها وجبت بوقها عند بوقي وبقيت ايد ماسك بيها شعرها وايد بتفرك وتدعك ف حلمتها وزبي ف كسها وشغال رزع لقيتها بتجيبهم وخلاص فضيت قلتلي حرام تليك بق ارحمني ولفيتها وبعدت عنها قولتلها ارحمك..؟ راحت جاية عليا بشرمطة كدا وقلتلي لا رحت ونمت ف البانيو ونيمتها فوقي وبقت تتنطط ويادين امي ع المتعة وزبي فكسها تحت المية وبززها بتتنطط قدام عيني قولتلها قربت اجيبهم قلتلي عادي هتهم جوايا قولتلها مش خابفة تجيبي عيل مني قلتلي احسن من ابن المتناكة التاني عوزاه شبهك انتا فضلنا شوية وجبتهم جواها تاني وعلمتها تعمل ظ¦ظ© وعملناها لحد ما جابتهم ونزلت جبت اكل كانت لبست علي مجيت اكلنا وظبطنا وحسيت اني مش متراضي وسكلها ب العبابة ابن فجرة هيجتني خدتها علي رجلي وطلعت صدرها قلتلي مس عندي هدوم اروح بيها قولتلها متقلقيش فصلت امصهم وفشخت بوقها هي عاشت ف الجو وهاجت من تاني قعدتا ع الكنبة وشكلها وهي صدرهة برا العباية لو خول بتاعو هيقف رفعت رجلها ورفعت العباية وعملنا واحد ب العباية فووووق الخيااال ونزلت روحت وصلتها ورجعت لحد ما اتقابلنا كذا مرة واتقطعت علاقتنا لم تلبفوني اتسرق ومش عارف اوصلها
القصة دي حقيقية ظ،ظ*ظ* ف ال ظ،ظ*ظ* كل المش حقيقي ف القصة هي الاسماء
:99:
نبتدي ب القصة
انا احمد ظ¢ظ* سنة من سكان القاهره طولي ظ،ظ¦ظ¥ وزني ظ¦ظ© وجسمي متناسق اوي بشيل حديد من فترة كبيرة وبطلة القصة نور اوصفهالكم نور ظ،ظ¨ سنة جسمها كيرع¤ي فشخ صدرها كبير شوية وحلماتها بني فاتح وصغيرة مش كبيرة اوي وجسمها ابيض نييك تشوف بياض وشها بس تهيجك اقصر مني حوالي ظ،ظ¥ظ¨ ووزنها ظ§ظ¥ تقريبا وطيزها مليانة وكسها من جوا لونو وردي ومن برا واخد بياض جسمها دا قبل الفرك طبعا للعلم نور من ال***** ومتجوزة وهحكيلكم حكايتها
بداية معرفتي بيها اكونت فيس بوك واتعرفنا وبعدين اخدت رقمها واتكلمنا مفيش يومين وابتدت تحكيلي عن حياتها وتبعتلي صورهة عادي وهي ف البيت بعدين الموضوع اتطور وبقت تحكيلي عن مشاكلها العادية هي وجوزها بعدها ابتدت تحكيلي البيحصل بينهم ع السربر من اول ؤوم جواز لبها
سنها صغير وابوها قفشها بتكلم شباب راح حابسها وجبلها عريس وجوزها نرجع لقصتنا نور كان صوتها جامد فشخ الع¤ويسات كنت بضرب عليها عشرة اول حاجة حكيتهالي بينها وبين جوزهة هحكيهالكم
قلتلي طبعا مش طيقاه ومش عوزاه يلمسني قعدنا اسبوع من غير ما يلمسني بعد الاسبوع جه يوم ونا متمنعة عنو راح ضاربني ب الاقلام ومقطع هدومي والاندر والبراا ونا منشفة معاه فضل يضرب فيا اغما عليا صحيت لقيتو فتحني وجايب لبنو جوابا الكلام دا بعد الحاح وشوية محن مني عشان تحكيلي بعدين قومت جبت هدوم ودخلت استحماا ومش طايقة نفسي بعد ما خلصت خرجت لقيتو راح هاجم عليا تاني وتالت ورابع وكذا مره يعمل نفس الموضوع لحد ما قولت يابت اهي متعه وخلاص اتمتعي احسن لاكن هو كان بتاعو قصير ويادوب ينام معايا ظ¥ دقايق رزع ف كسي ويجيبهم وينام ويسبني هيجانة قولتلها بيسيبك ازاي ببص لقيت صورة لبها وهي ب قميص نوم عادي قولتلها اي دا مش بينيكك ملط قلتلي ساعات وساعات طبعا حبة محن عشان اتمتع قولتلها طب هطلب منك طلب بس متزعليش قلتلي اطلب قولتلها كلامك هيجني ممكن تبعتيلي صورتين تلاتة لجسمك اضرب عليهم شافت المسدج ومرضتش بعدها بظ¥ دقايق بعتتلي صورها اووووف البت ناار جامدة فشخ قولتلها انتي اكيد ظ£ظ* سنة استحالة تكوني ظ،ظ¨ قلتلي عجبتك قولتلها دانتي تهيجي الصخر ليه حق جوزك يقطعلك هدومك وينام معاكي قعدنا حوالي اسبوع ع كدا وكل ما ينام معاها تبعتلي ع¤ويسين وهي بتحكي علي كام صورة اجيبهم عليها جه بق جوزها مسافر اسبوعين المنصورة شغل استغليت الفرصة وقولت لازم اجيبها سكة جت بليل بقولها انتي فين قالتلي ع السرير وصورتلي صورة ليهل وقلتلي عارقة اني بهيجك قولتلها انا حلمت بيكي امبارح قلتلي ب اي قولتلها لا هتزعلي قلتلي لا مش هزعل قول قولتلها حلمت اني داخل عليكي الشقة وانتي قاعدة ب القميص الابيض الشفاف حضنتك وزنقتك ف حيطة وقعدت ابوس وادعك ف جسمي وبعدين فصلتها وقولتلها نتكلم فون احسن عشان مش هعرف اكتب نكمل كلمتها فون وقولتلها هخليكي تتمتعي البسي نفس القميص من غير اندر وبراا واقعدي افتحي رجلك والعبي فكسك وزنبورك علمتها ازاي وابتدت تطلع اهات وانا احكي وقولتلها بعدين شيلتك ولفيتي رجلك ع وسطيوكل دا ونا بدعك جسمك ومقطع شفايفك وخدتك ع اوضة نومك مكان جوزك ونيمتك وقلعت كل هدومي شوفتي زبري شهقتي وقولتيلي كل دا ظب دا اكبر من بتاع جوزي بتاع ب ظ£ مرات وخدتيه وعلمتك تمصية وبعد ما مصيتي شوية ابتديت امشيه ع كسك جبتيهم واترعشتي مرة وكملن ف مداعبة كسك ب زبي وايدي الشمال بفرق بيها بزك الشمال واقرص ع الحلمة وبقيتي هايجة زي مانتي هايجة دلوقتي طلعت ااااه ف التليفون كانت هتجيب زبري اتنينبعدين رحت مدخل راصو لقيتك ف دنية تانية رحت مخرجو ونزلت لحس وعض ف كسك وانتي بتتلوي تحتيا ومبقتيش قادرة تاخدي نفسك لحد ما جبتيهم ف بوقي ولحست عسل كسك كلو ورحت موقف بتاعي ع باب كسك وجيت علي شفايفك اكلخا ورايح جاي احك ف كسك ب بتاعي لحد ما بقيتي مولعة رجعت ودخلت بتاعي مرة واحدة وقعدت ادخل واطلع وافحت فكسمك لحد ماخلاص كنت هجيبهم وبقولك عوزاهم فين قولتيلي عوزة عيل شبهك رجت نايم فوقك وجبتهم كلهم جواكي لقيتك بتوحوحي وتقولي ييححححح دول سوخنين اوي وبس الحلم خلص طلعت ااااه قولتلها جبتيهم كام مرا قلتلي يخربيت امك اول مرة احس ب الاحساس دا متعة فششششخ الملاية اتغرقت قولتلها طب ادخلي استحمي وظبطي حالك ونا مستنيكي قلتلي لا هنام كدا قولتلها برحتك اقفلي ونكمل واتس قفلت وصورت بتاعي وهو مشدود جامد ورحت بعتهولها وقولتلها بطل المعركة اهو قلتلي جميل اويييي قولتلها منفسكيش فيه قلتلي اوي قولتلها اي رأيك اجيلك قلتلي لا مش هينفع وبعد حوراات كتير هي ال هتجيلي قالت لاهل جوزها عشان ساكنين ف بيت عيلة انها رايحه تزور ام واحدة صحبتها وتقضي معاهم اليوم عشان تعبانة وركبت وجاتلي قابلتها ف الموقف وكانت لابسة عباية سودا مجسمة وصدرها قابب وسوتها باينة وطيزها مرسومة فشخ ركبت توكتوك ودانا البيت وطول الطريق عمال اقفش فيها ف الخباثة كدا طلعنا لقيتها هايجة فشخ وعلي اخرها البت شلحت العباية ولابسة نفس القميص الشفاف وتحتو اندر وبراا اسود مسكتها ودعكتها من فوقها لتحتها وشيلتها ودخلنا الاوضة رميتها ع السرير وهاتك يابوس وتقفيش البت هايجة نيك رجعت نزلت الاندر ونزلت بوشي كلو عند كسها نضيف اوي وبمبي من جوا وزنبورها قابب شوية قعدت اذيد من ربع ساعة باكل فىكسها جابتهم بتاع مرتين ف بوقي بتقولي هو عسلي حلو اوي كدا بقيت اخدو ف بوقي واطلع ب بوقي علي بوقها وايدي مكان بوقي ادوقها ونروح ف بوسة جامدة نيك وارجع تاني قلتلي خلاص كل دا من غير ما تدخل بتاعك مش قادرة ونا ولا انا هنا طلعت ب بوقي واكلت سوتها وطلعت غ صدرها وفشخت الحلمات البت مبقتش قادرة تتحرك رجعت قلعت هدومي ورحت راشقو جواها كلو صرخت سرخة تقريبا سمعت الحي كلو ووشها احمر هو وكسها وفضلت ادخل واخرج ادخل واخرج لحد ما يبق الراس بس جوا واروح رازع جواها لحد ما بضاني تخبط فبها قلعتها القميص والاندر واوووف علي منظر بزازها وهي بتتهز شوية وهي كل البتقولو انا متناكتك انا شرموطتك افسخ كسي كسي تحت امرك هتطلقىواتجوزك انتا اديني جامد ولهجتها ال فيها سنة فلاحي ال تهيج وتخلي زبرك يشيط ولقيتها بتترعش رعشة بنت متناكة وطلعت اااااه جامدة اوي وتقريبا نامت استنيت شوية وايتديت ارزع كدا لقيتها بتقولي وهي مش قادرة خلاص وتشاور بايدها مس قادرة تتكلم نزلت عليها وبتاعي جواها حضنتني جامد عشان ابطل نيك وتقولي خرجو شوية خلاص مس قادرة انت مبتتعبش وعصرتني جامد ونا بوسطي وشغاال نيك لحدما جيت فودنها بقولها هتجبيهم امتا قلتلي ع الباب رجعت وفضلت ارزع واقولها يلا يلا نجيبهم مع بعض ببص لقيتها هتترعش ظبطت نفسي وجبتهم معاها ونمت فوقها وهي بصوط خافتىتقولي يخربيتك انا مش حاسة بنصي التحتاني بتاعي جواها ابتدا يقوم تاني زقتني وجريت مني وبصراحة سيبتها عشان شكلها كان تعبان فشخ رجعت تاني تقولب يخربيت امك انا حاسه بزبك ف كسي لسه قولتلها معلش شوية شوية وهتاخدي عليه مسكت موبايلها شوية ولسه بجيبها تاني قلتلي لا استحما الاول قولتلها ماشي دخلت رحت ملت البانيو دخلت وراها قولتلها عوز اجرب واحد ف الميه قلتلي بعينك انضف الاول سيبتها دقيقتين روقت علي نقسها وشايف الصابون نازل من شعرها علي جسمها وجسمها بق بيلمع والصابون بيعدي بين بزازها وطيزها مستحملتذ جبت ال شامبو وفضيت بتاع نص الازازة علينا وعلي زبي وفركتها وفركت كسها وقفنا تحت الدش وشغلتو خفيف اوش وشايف الصابون مغرقها رفعت رجليها علي البانيو والرجل للتانية تحت ورحت مدخلو فكسها بس من ورا ابتدت تتوجع وحطيت ايدي ع بوقها عشان منور الحمام واسع وبيسمع شديت شعرها وجبت بوقها عند بوقي وبقيت ايد ماسك بيها شعرها وايد بتفرك وتدعك ف حلمتها وزبي ف كسها وشغال رزع لقيتها بتجيبهم وخلاص فضيت قلتلي حرام تليك بق ارحمني ولفيتها وبعدت عنها قولتلها ارحمك..؟ راحت جاية عليا بشرمطة كدا وقلتلي لا رحت ونمت ف البانيو ونيمتها فوقي وبقت تتنطط ويادين امي ع المتعة وزبي فكسها تحت المية وبززها بتتنطط قدام عيني قولتلها قربت اجيبهم قلتلي عادي هتهم جوايا قولتلها مش خابفة تجيبي عيل مني قلتلي احسن من ابن المتناكة التاني عوزاه شبهك انتا فضلنا شوية وجبتهم جواها تاني وعلمتها تعمل ظ¦ظ© وعملناها لحد ما جابتهم ونزلت جبت اكل كانت لبست علي مجيت اكلنا وظبطنا وحسيت اني مش متراضي وسكلها ب العبابة ابن فجرة هيجتني خدتها علي رجلي وطلعت صدرها قلتلي مس عندي هدوم اروح بيها قولتلها متقلقيش فصلت امصهم وفشخت بوقها هي عاشت ف الجو وهاجت من تاني قعدتا ع الكنبة وشكلها وهي صدرهة برا العباية لو خول بتاعو هيقف رفعت رجلها ورفعت العباية وعملنا واحد ب العباية فووووق الخيااال ونزلت روحت وصلتها ورجعت لحد ما اتقابلنا كذا مرة واتقطعت علاقتنا لم تلبفوني اتسرق ومش عارف اوصلها