قصة جمييييلة جدااااا...وياريت التكلة قي أسرع وقت ممكن
أفندينا
08-31-2015, 05:42 PM
تسلم الايادى
mr3esam
09-01-2015, 06:01 AM
شكرا ليكم جميعا ع ردودكم المشجعه ومبسوط جدا انها حازت اعجابكم
mr3esam
09-01-2015, 06:13 AM
ده رابط الجزء الاولللي يحب يتابع
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=196132
اتمنى ليكم قراءه ممتعه ومثيره ...وبرجاء التقييم والنقد ردكم ايا كان هو شرف واهتمام...وبرجاء التثبيت ان حازت ع تقييم اعلى من الاداره ومشرفيها..اترككم مع
الجزء الثاني (نسكافيه ع حسابي للضيوف...نبدأ بقى )
بعد ما انفصلت عن ناهد...اتخنقت شويه..وقررت اني ابعد لمده واروح اسكندريه..وقتها كان شهر 3...بدايات الربيع المكسوف من الشتا...امواج عاليه...شوارع شبه فاضيه...كانت الساعه 6 الصبح..وبايعين الحشيش كل واحد واقف بعربيته واللي راح اسكندريه عارف الي بقوله...اشتريت ...السما لسه كئيبه....يوم عدى...وانا لسه في الشارع...الساعه بقت 12 بالليل...وعند ناصيه ملهى ليلي...شوفت مجموعه بنات ع الناصيه...كان اجمدهم اتنين واحده صابغه شعرها اصفر والميكروجيب كاشفه افخادها البيض اللي البرونز ساحر منظرهم...وبزازها الصغيرين البوش اب زانقهم وعروقهم باينه....والتانيه بشرتها برونزي...بزاز سيلكون...وتقريبا مش لابسه سنتيان وحلمات بزازها باينه من الشيفون...وشعرها الاسود مغطي وشها ...والتاتو اللي ع فخديها شد عيني لغايه نهايه كعب البووت....ازاي مش حاسين بالبرد...الحشيش كان ضارب في راسي...قولت اروح اسالهم...قربت بالعربيه..ولما نزلت لقيت الشقرا بتقولي ( قبل بس الرغي....3000 ج)...(وعايزين نتعشى كباب.....واخرك ساعتين لاننا اتنين...ولو احنا الاتنين في وقت واحد هتدفع 500 زياده)
فتحت بوقي وتنحت...اول مره الاقي الجنس بيتباع كده بالبرود ده...لكن شيطان الجنس اللي جوايا خلاني احسس ع محفظتي...وعينيا بتتلفت يمين وشمال...لقيت البرونزيه بتقولي..( مفيش مخبرين....وع فكره سوسو مكارماك ..كان المفروض فيه 250 ج كمان اللي بياخدها منا المخبر في المشوار الواحد...)
ركبو الاتنين العربيه....وانا واقف بهرش شعري...ولقيت البرونزيه فجأه بتعري بزازها وعماله تدعك حلماتها....زبري اتشد ...
ولما جبت العشا...سألوني (شقتك فين؟)...منطقتش....لقيت الشقرا بتقولي...اووووووف بقى...حسابك كده قفل 4000...يلا ع عندي ....ولقيتها خرجت ..وفتحت بابي...وزاحتني لجوا...ومسكت زوبري وهي بتقولي...(مانيوال ولا اتوماتك؟؟)...وساقت هي...وملمس صوابعها وضوافرهم مكهربين اعصابي...وصلنا..طلعنا...واتعشينا... كانت سوسو بتاخد قطعه الكباب..وتناولهاني بلسانها جوا بقى...وترجع نيللي تاكل من شفايفي...سحر الشهوه كان مجنني...قامت نيللي البنت الخمريه ترقص...وايديها نازله عصر في بزازها...وسوسو بتمسج كتافي وضهري....قربت مني نيللي..ودفنت وشي بين بزازها....وشفايفها طبقت في شفايف سوسو...وبزاز سوسو عماله تدعكهم في ضهري وقفايا...جسم الست نعيم ...حرير...عطر...وقفتني نيللي...واديتني ضهرها...وطيزها المدوره كانت حاضنه زبري اوي...وسوسو وقفت ورايا...بزازها الصغيرين ع ضهري...وايديها ماسكه خصياني...وضوافرهم بتلاعب كل عصب...طبقت نيللي في شفايفي اوي...مصت لساني جامد...ولعابها كان باررد اوي ...ملا جوفي....وسوسو بتمص في زبري اوي ..بتلحسه بجنون...وبهدوء...نزلت بشفايفي ع رقبه نيللي...لقيتها رفعت بزها اليمين...ودفنت حلمته في شفايفي...كنت برضع بجنون ....وسوسو بتدلك زبري جامد بجنون....مسكت بزاز نيللي الكبيره وجمعتهم مع بعض...وحلماتهم مشاورين ع لساني..نزلت مص فيهم في وقت واحد وانا عمال افرك بزازها في بعض...وزبري في عالم تاني مع لسان سوسو...فجأه سحبت نيللي نفسها....نزلت ع زبري مع سوسو مص...وسوسو شويه وقامت ...وضمت نفسها على صدري...حركت بزازها فوق وتحت ع صدري...كانت بتفرك حلامتهم ع حلمات صدري انا...ونيللي تحت رجليا زانقه زبري بين بزازها ..وراسه بتلعب بوكس مع لسانها.....خمره الجنس عطت ع جوارحي....رموني ع الارض...ونزلت نيللي بكسها ع زبري..وسوسو قربت كسها من شفايفي...كانت معطراه بعطر قرنفل.....ضميت بشفايفي شفايف كسها ...ونيللي فاتحه رجليها اوي وماسكه زبري وبتدخله في كسها....كنت تحتهم ناسي الزمان والمكان...واقف عند معنى واحد...ان جسم اي واحده هو جنه الراجل....بدلو الاماكن....وكان كس سوسو ضيق اوي...حسيت بنار في زبري ...وهي بتعصر فيه مش رحماني...ونيللي مدخله حلمات بزازها في بقى..مش قادر اقول كفايه..ولا قادر اوقف نفسي...قومتهم...ورميت نيللي ع الكنبه...فتحت رجليها...ودخلت زبري في كسها من جديد...نزلت بصدري ع صدرها...وشفايفي طابقه في شفايفها..وهي بلسانها بتلاعب لساني بجنون.....وسوسو واقفه تلعب في كسها.....كنت نايم بجسمي كله ع جسم نيللي البرونزي....وافرازات كسها شايله عني كل تعب...وسوسو قعدت ع ضهري...وبتفرك كسها طالعه ونازله ع ضهري...وحسيت بسوايل كسها مغرقه ضهري....احساس حرير ناعم بيلاعب كل شعره من شعر ضهري...وبزاز نيللي خانقه رقبتي...وهي ضماني عليها جامد......قومتني سوسو من رقبتي ....ونزلت ع ايديها ورجليها عر الارض..جيت من وراها ..وقاومت كسها الضيق.....وكأني بفتح كس بنت عذرا....وصوت طرقعه رهيب وانا زبري بيدك كل حته في كسها...ضمت ضهرها ع صدري...وضميتها...ودرعاتي حوالين بزازها....ولساني بيلاعب ودنها...جسمها الصغير كان جوا درعاتي...وزبري كان جوا كسها الصغير ...سايب حريته ..راضي يبقى محبوس بين جدران حرير....شدتني نيللي بعيد عن سوسو...ومسكتني من زبري وشدتني ...وبصباعها بتشاورلي تعالى....دخلنا اوضه النوم...رمت نفسها ع السرير وفتحت رجليها...نطيت وراها...ورفعت رجليها ع اكتافي ...وزبري بيدفن راسه في كسها..بزازها الكبار بيتنططو ..والسيلكون جواهم هيطرشق عروقهم.....مسكت بزازها وعصرتهم....ونزلت رجليها ع درعاتي....فتحت رجليها ع شكل 7..ومسكت صوابع رجليها..وهي متبته في زبري بايديها بتدخله جواها....دخلت فجأه سوسو...ولقيتها بتدهن خرم طيزها بكريم....
(يا توتو خلاص ...الساعتين قربو يخلصو....انا هخليك تخلص بطريقتي ..هاتيه يا نيللي)
لقيت نيللي بتقربني من شفايفها...وبتضم رجليها ع ضهرهي....وانا برزع كسها بزبري....(حلو اوي يا سوسو,,,...الواد شكله حلو ...ولسانه تحفه...كسي عايزه لسه...سيبهولي لكيفي....)
كان زبري هينفجر من الضغط,,ونيللي بتضييق فيه....وفجأه ضمت عليه اوي ورمتني لورا....(بيوجع....هههه اصلي خلصت معلش)
نامت جنبي سوسو بالوضع الجانبي..واديتني طيزها...دخلت بالراحه جواها...لقيتها بتضحك(...انا مش اول مره...)..(صحيح) ولقيتها بتوشوشني (عايزاك تدخله جامد...ومتطلعوش كله وانت بتتحرك..)
ضميتها ع صدري..وايديا ع بزازها...وهي بتدك بطيزها حوضي...وزبري جوا طيزها بين امواج من الكريم والاهات...كان ضيق اضيق من كسها ...وحسيت اني مقرب اخلص....خرجته منها...لقيت نيللي شدتني...وضمت نفسها جنبي...ومسكتني بزازها...ودعكت زبري جامد لغايه ما طار لبنه ع الارض...
سوسو سألتني ( الفلوس فين؟)..شاورتلها ع المحفظه...(خدي اللي فيها)
نيللي غمزلتلي واديتني رقمها...( عاوزه ابقى اشوفك لوحدينا لما تيجي اسكندريه تاني)
ولما مشيو....فضلت متسمر مكاني....حسيت ان شيطان الجنس ساحرني..واشترى روحي...كل واحده بنام معاها بحس انها ملكي وانها حبي الوحيد...وكل لمسه بتبقى باهتمام...شيطان الجنس اشترا كل حاجه فيا من شفايفي ولساني وايديا وزبري...وامتلك جوارحي...كل واحده بنيكها ...كل واحده من ممثلات الجنس حتى بشوفها بتتناك....كل ده زي المياه ليا...عشان اتبسط...عشان اتروي...ودي مش الحلقه الاخيره ليا مع الجنس...وشيطانه..وبطلاته
خلص النسكافيه بتاعك...وفكرني المره الجايه احكيلك لما رجعت عملت ايه مع منار جارتي....
المتمتع
09-02-2015, 12:10 AM
حلوه وننتظر جارتك منار
عاشق الحنان_22
09-02-2015, 08:17 PM
قصة جاااااامدة اوي واسلوبك في السرد مثيييير جدااا
منتظر على نار حكايتك مع جارتك منار
أفندينا
09-02-2015, 08:47 PM
تسلم الايادى
mr3esam
09-04-2015, 06:53 AM
شكرا ليكم كلكم ع التشجيع ومبسوط انها عجبتكم
وجاري كتابه الجزء الثالث
dr.max89
09-04-2015, 01:12 PM
بصراحة اكتر من مرة افكر ان اكتب قصص و احكى فيها مغامرات
بس بعد اسلوبك التحفة ده قررت ان اقرا بس مش هكتب
شكرا ليك
د / محمد
mr3esam
09-05-2015, 06:27 AM
افكركم بنفسي...شاب في اوائل التلاتينات ...مستهتر..قادر اتجوز ومتجوزتش.....لعبت ع زميلتي ناهد//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=196132..ورميتها
حتى كمان وقعت في شبكه بنات الليل//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=196923....وجربت لحظات الجنس بالفلوس...وكانت متعه متتقدرش بتمن
استقليت عن والدي..وبقى ليا شقه في مصر الجديده ...برج سكني كل اللي فيه عائلات كويسه..جنبا الى جنب مع راقصه مشهوره في نفس الدور اللي انا ساكن فيه..و عياده دكتور عيون...ومطلقه اسمها منار...حارس البرج مع اول جوينت وخمسين جنيه مطبوقه في ايده عرفني انها 23 سنه...بنت لواء سابق..والشقه بأسمها ومن سنه ...لقيت جوزها مع بنت بالفلوس ع سرير الزوجيه...خلعته...ومحدش من اهلها بيسأل عنها لانهم بره مصر...منار كانت ايه من الجمال...شعرها الاحمر المصبوغ وعينيها الخضرا كانو اجمل حاجه في وشها الابيض...جسمها الطويل كان بنطلوناتها الاسترتش بترسم دوران افخاده...وصدرها الكبير كان البوش اب مديله دوران حقيقي..كانت زي مبنقول مكنه...طلقه...صاروخ من الانوثه...وشيطان الجنس من جديد حلاها في عيني.....حارس البرج مبطلش كلام وهو بيقولي عن الطوابع اللي بتشمها منار...وعن صحباتها البنات ال(استغفر ****) شيطانيين..طبعا هو يقصد انهم ايمو...والايمو دول اللي بيكحلو عينيهم ويطولو شعرهم وموسيقى الميتال مبتفارقش عربياتهم...علاء ...حارس البرج..كان هو كمان عايزها...والظاهر ان شربي الحشيش معاه اخدنا ع بعض...علاء كان بيجيب كيف الموزز صحاب منار...وكان بياخد زبالتها...اللي هي ازايز فودكا وشامبين وانواع تانيه معرفش يقرا اسمها...من الاخر منار ...بنت ضايعه في عالم الايمو والمخدرات...ويمكن تكون سحاقيه...لكن...اي باب هعرف افتحه للبنت دي؟
اشرب قهوتك معايا...واستعد انك تعصر زبك ...كفايه رغي عن منار متهمناش...اللي يهمك ومقعدك تسمع حكايتي هو اجابه سؤال..وقعتها ازاي ونكتها ازاي...؟.....هقولك
روحت ديسكو منار المعتاد....لا لالا...صدقني...جروبها بنات بس ولذلك كان مشوار فاشل
الديلر اللي بيبعتو علاء عليه طلع واحده ست عندها شقه دعاره...الموضوع هيطول...ومكنش قدامي غير حاجه واحده بس.....اغتصبها ....وفي ليل يوم خميس ...وبعد ما صاحبتها سابوها...كنت واقف ع باب شقتها ...وبرن الجرس....طلعت هي ومبرقه ...(انت مين عايز ايه؟)...قولتلها ببرود..انا جارك اللي فوق واسف ونا واقف في البلكون موبايلي وقع عندك في البلكون...اسف لو طلبت منك تناولهوني)
برقت تاني ودخلت .....دخلت وراها...صحيح انا فعلا كنت رامي موبايلي القديم في بلكونه اوضه نومها...علاء مديني خريطه شقتها...ولمحتها وهي بتميل تلم موبايلي...وقفت ورا الباب...وقفت قدام مرايتها تظبط نفسها...كنت وقفت وراها ومكتف ايديها وبالبلاستر ع بوقها
(ولا نفس يا منار يا حياتي....عاوز اشوف الانجيري ده عليكي...بعد مربطت ايديها بسلك الكهربا اللي كان معايا ورا ضهرها...كنت بقلعها بنطلون بيجامتها...وبلبس رجليها شراب بنكي طويل ....قطعت كلوتها الكبير اللي كانت لابساه....ولبستها حماله صدر بكيني....كنت منزلها تحت بزازها عشان يفضلو مرفوعين....ورمتها ع سريرها...كان شيطان شهوتي مجنني...وبموبايلي التاني صورتها كام صوره (دوا سريع عشان تنسي انا مين).....ضربتني في بطني برجليها...ورمت نفسها ع الارض...رميت نفسي عليها...وفردت درعاتها المربوطين ومسكتهم بايدي...وشفايفي طابقه ع حلمات بزازها البيضه المدوره بجنون
-امممممم اممممممممممم
امصهملك اوي يا روحي....انا هقطعهملك مص يا قلبي...كنت زي المجنون عمال اشم بزازها واضربهم بوشي وامص واحده ورا التانيه...كنت ببدل عليهم واتنفس هوا صدري السخن فيهم...وزبي الواقف كنت بحكه بكسها جامد......زنقت رباط ايديها تحت الكومودينو...ونزلت لحس في باطها اليمين وبدلت ع الشمال...وجسمها بيتلوى من تحتي....كان لساني بيمص سرتها اوي...وكنت عمال ارسم قلوب بيه ع بطنها وافخادها...جبت باقي السلك من جيبي وربطت رجليها اليمين في شباك السرير...والشمال زنقت ربطتها تحت التسريحه...كان كسها مفتوح....نزلت بلساني ع زنبور كسها الكبير..مكنتش مختونه...وحته لحم كسها ممصوصه في شفايفي.....نزلت دعك بلساني في كسها...ونطرت ميه شفافه مصفره كده ع وشي مره واحده..(يا شرموطه وشي كده طرفتي عيني)
(امممممممممم امممممممممممم)
عينيها كانت مدمعه اوي....لحست وشها ودموعهم....ولحست حواجبها...ودخلت زبري الجعان جوا كسها....فضلت ادك كسها بزبري وانا نايم فوقيها وبزازها الكبار خانقين صدري...(ها اسرع يا شرموطه),,,(اهو يا روحي انا هكوي كسك بزبري....عشان تحسي ناره يا روحي)
قومتها وكانت بتتطوح...ورميتها ع السرير...وفتحت رجليها ...كانت مستسلمه خالص...شلت رجليها ع اكتافي ودخلته جواها....كنت بكوي بيبان كسها....وصوت بيضاني وهي بتضرب اطيازها مجنني.....نزلت امص بزازها.....وشفايفي ماسكه شفايفها من ورا البلاستر...بياض عينيها كان مجنني اوي...وزبري مدفون جوا كسها .....قطعت الشراب من ع وراكها....ونزلت لحس فيهم.....ومسكت زبري بصوابع رجليها....دعكته جامد لغايه ما احمر وراسه كبرت اكتر..ورجعت ادخله فيها تاني....وبزازها بتترقص قدامي مع كل دكه زبري بيكوي بيها كسها.....قلبتها ع وشها ...ورفعت طيزها ناحيه زبري ...وكسها بيبلع راسه من جديد...كنت ماسكها من طيزها المدوره...وصباعي الكبير بيفتح خرم طيزها الوردي الناعم...جرس الباب رن....مركزتش....لقيت علاء ع باب الاوضه....بيقلع هدومه...
(دوري بقى يا باشا....ولا ايه)
قومني....وقلبها ع ضهرها...ودفن زبره بين بزازها وكان بيدعكه في رقبتها....وانا ماسك زبري اللي لسه مشبعش...وايدي التانيه بتصور الشرموطه وهي بتبلع زبر علاء ببزازها الكبيره
علاء فجأه نام ع ضهره ...ورفعها ع صدره...ودخله فيها...وايديه ماسكه بزازها وكأنه اول مره يقفش بزاز واحده....كانت بزازها محمرين اوي وهو ماسكها منهم اوي وزبره بينيك في كسها جامد.....ومن جيب قميصه طلع كيس فازلين..ودهن بيه خرم طيزها...ودهن زبره...وبزازها ....لقيته بيدخله في طيزها...وانا بصور ومش فاهم لسه
(يلا يا غالي....كسها بتاعك...عاوزها تتكهرب يا كبير )
اول مره اجرب اني انيك واحده بتتناك فعلا.....كان زبره جوه طيزها وايديه قافشه بزازها....ولقيتها بايديها المربوطه بتحاول تضرب زبره لان عامود نار اكيد كاوي خرمها..مسكتها من ايديها المربوطه وضربتها بالقلم وانا بدخله جوه كسها
(امممممممممممممممم اممممممممممممم)
(ششششششش بس يا لبوه انتي....اتناكي من سكات...شد حيلك يا علاء...عايز طيزها تجيب دم)
(ههههههههه لا طيزها هتجيب لبني يا برنس النييييييييييك)
كان زبري بيبادل مع زبر علاء..واحد طالع والتاني داخل...وهو طابق ع بزازها بايديه وبقه ماصص ودنها الشمال وعمال يلحس فيها...وانا نازل في كسها نيك ورافع وراكها عليا وايديا بتعصر افخادها الطريه الملفوفه...وفضلنا كده لغايه ملقيت طيزها بتنزل لبن علاء...المنظر هيجني لقيت زبري بيضرب لبنه جوا كسها....وشلت البلاستر
(ههه حححححححححح اححح) صوتها كان رايح..مسكتها وقفتها...ومصيت شفايفها..وعلاء واقف وراها زانق زبره بين طيازها...وبيهمسلها..(صورك معانا يا شرموطه)...وانا قولتلها
(خلينا اصحاب يا منار)..هه؟....سبتها ..وعلاء راح واكلها بالقلم ورماها ع الارض..ونزل بوس في جسمها كله..وطلع زبره وفضل يمسحه بوشها....كان شيطان الجنس في عينيه بيضحك...لقيتني انا كمان بقومها وبرقصها ...وعلاء ياخدها مني ويقفش بزازها...ويرميها عليا تاني ...مسكتها حضنتها...ونزلت لحس في ودانها...وهو بيلحس خرم طيزها,,,المسكينه مش بتنطق....رمينها ع السرير...وكل واحد بيضرب فرده من طيزها بزبره...جبنا ازازه خمره من البار عندها...وغسلنا طيزها وكسها ...ونزلنا بزبارنا دعك وزحلقه ع جسمها....خدناها للحمام..وملينا البانيو بكل الخمره اللي في البار بتاع منار...ورميناها فيه....وسبيناها واحنا بنطوح من الضحك والفرفشه...ضربنا جوينت جامد...واحنا بنليفها بالليفه والشمبانيا...لبسنا هدومنا....وطلعناها...وباقلامها الروج رسمنا شفايف ع جسمها وصورناها....وغطيناها...ومشينا...وشي طان الجنس بيموت من الضحك في عيوني انا وعلاء......دي كانت قصه منار....اطلبلك شيكولاته.؟....فكرني انك هتحاسب ع مشاريب القعده المره الجايه وانا بحكيلك لما اشتغلت اسبوعين سكرتير في شركه برمجه وعملت ايه مع رحاب زميلتي و مشيره مديرتي....اتمنى تكون القصه عجبتكم وياريت التقييم...ولو نالت شرف اعجاب الاداره ارجو التثبيت
استاذ نسوانجى
09-05-2015, 06:47 AM
قصه حلوه جداااااااااااااا
mr3esam
09-05-2015, 06:54 AM
قصه حلوه جداااااااااااااا
شكرا لردك المهم عندي يا استاذ ...اوعى تكون بتجاملني ههههههههههههههه
شرفتني زيارتك للموضوع
استاذ نسوانجى
09-05-2015, 07:11 AM
شكراااااااااااا جزيلا
استاذ نسوانجى
09-05-2015, 07:16 AM
نبهنا كتير وقلنا ان اجزاء القصه يجب ان تكون تحت بعضها
لكن كتاية كل جزء وبعنان مختلف يجعل اجزائها تتباعد
لكن مازال عندى امل للاصلاح
............
اشكرك على محاولاتك الناجحه وتثبت لفتره
mr3esam
09-05-2015, 07:21 AM
نبهنا كتير وقلنا ان اجزاء القصه يجب ان تكون تحت بعضها
لكن كتاية كل جزء وبعنان مختلف يجعل اجزائها تتباعد
لكن مازال عندى امل للاصلاح
............
اشكرك على محاولاتك الناجحه وتثبت لفتره
شكرا لاهتمامكم بتثبيت الموضوع
وعفوا لموضوع الاجزاء المتباعده لان انا كتبتها متباعده فعلا ومكنش عندي خلفيه بتجميعهم وده خطأ مني
وشكرا جزيلا للنقد البناء وجاري تقديم الافضل لكم
سعادتكم غايتنا