الزاني اوي
02-20-2020, 02:47 PM
(مرحبا بكم في قصة جديده. تدور القصه و كانها مشاهد سينيمائية. ستفهم قصدي عند القراءة. اقرأ وكانك تشاهد من خلال كاميرات تصوير ما تفعله هذه العائله في بعضها البعض)
العيال كبرت؛ الجزء 1:
اول مشهد. مشاهد سريعه (فلاش باك). ممدوح بينيك مديحه بالقناع. ايه بتتناك من اخوها تامر. بتتناك من ابوها الحقيقي ممدوح. بتتناك من ابوها التاني اللي كانت فاكره وهي صغيره انه هو ابوها. تامر بينيك امه فكل مكان مع ايه. مشاهد سريعه للاخ واخته اللي متجوزين ومخلفين من بعض وهم بيمارسوا كل انواع الشهوه والجنس مع امهم مديحه. على السرير. على البحر. فالصاله. وفالعربيه وفالحمام وفالمصيف. صوت بيتخلل المشاهد السريعه دي. صوت ايه ( نيك امك نيك امك يا تامر) وصوت مديحه وهي بتصرخ (عشرني يابنيييييي، عشر رحمي يابنييي).
((هذه الاحداث في المشاهد السابقه كلها بالتفصيل في سلاسل اخرى ستنشر لاحقا))
يجي بعده مشهد ايه كبرت بقت فالتلاتينات. ملامحها كبرت بس لسه وتكه. قاعده بلانجيري وسخ. عريان نيك. ايه بتتفرج فموبايلها على صور ازبار طويله. ايديها على كسها. وبنتها لانا قاعده قصادها. الام اللبوه متعمده تفرج بنتها ازاي بتدعك كسها. الكاميرا تجيب عنين لانا مبرقه. مشاهد سريعه لعنين لانا ولايد امها اللي بتقطع كسها. شفايف لانا بترتعش وهي شايفه امها بتعض شفايفها بعهر. فيه صوت اهات خفيفه مسموع من الموبايل اللي امها ماسكاه. ايه بتزود فدعك كسها. الكاميرا تجيب عرق لانا. مش مستحمله تشوف امها كده ملط وبتتفرج على سكس قصادها بكل بجاحه. ايه بتغمض بهيجان وتقول اااه خفيفه. كل ده لانا عامله نفسها بتتفرج على التليفزيون. بس الكاميرا تجيب وش امها ونشوف نظرة لؤم وهي شايفه بنتها متنحه فكسها اوي. بتكلم لانا بنتها (قومي صحي اخوكي يا لانا علشان عنده مذاكره). لانا بتقوم. لابسه هوت شورت خفيف نيك وداخل ففلقة طيزها من غير كلوت وشفاف ومخلي شعر كسها اللي امها عودتها ان عمرها ما تحلقه ولا تهذبه غامق وباين وشعيرات منه خارجه من قماشة الشورت. ومن فوق بزاز بنت متناكه عليها بودي شفاف. لانا ظ،ظ¤ سنه بس فورتيكه. ايه بتبحلق فجسم لانا وبتعض شفايفها وبتبعبص كسها. بنسمع صوت ايه بتكلم نفسها ومبرقه والكاميرا تجيب منظر لانا وهي بتمشي بشرمطه قصاد امها (يخربيت سخونتك يا لانا. هانت يا حبيبتي قريب هتستوي وهتكوني جاهزه للجواز مني ومن باباكي ومن اخوكي كمان).
لانا بتدخل على رامي. بتقرب. اصحى يا رامي. عنيها بتيجي على زبره. كبير اوي. بتعض شفايفها بمياصه. وبتكلم نفسها بصوت عالي زبرك كبير زي بابا. بتلمسه. بتعض شفايفها وهي بتحرك صوباعها على زبر اخوها. وبتغمض. بتفتكر وهي بتتفرج على ابوها حاطط زبره فطيز امها. زبر كبير اوي. اصلها من وهي ظ¨ سنين وهي باباها ومامتها بيمارسوا كل انواع قلة الادب قصادها. كبرت على عشق كس وخرم طيز امها وعشق زبر ابوها الضخم. لانا بتبوس زبر اخوها. بتشم زبر اخوها. بتضغط بطرف لسانها على راس زبر اخوها. الكاميرا تجيب امهم بتتفرج من بره من غير ما حد ياخد باله. عنين الام بتلمع على منظر زبر ابنها اللي اخته هتتجنن عليه. هي كمان متجننه اوي على زبر ابنها. الام بتمشي وبترجع الليفينج تاني. الكاميرا ترجع للانا من تاني. يلا يا رامي اصحى. لانا الساعه كام. 8. يلا ماما هتيجي تزعقلك. بيصحى وبينزل من السرير.زبره بيترج فالبوكسر. لانا مبرقه فزبره اللي شبه زبر الخرتيت ده. بيطلع لامه. اول ما بيشوفها بيتنح فبزازها ووراكها وطيازها اللي عريانين بالكامل. بتاخد بالها وعلى غير عادتها مع كل الناس بتلبس روب طويل جمبها وبتغطي بسرعة كل حته عريانه فجسمها. حبيبي كل ده نوم. ايه برقت فزبره. كبير اوي وهيجها اوي. بيبوس امه. بتبوسه. لانا بترجع الليفينج وراه. قعدت جمبهم. لانا اتحولت لكاءن هيجان وسخن وحيوان مدمن للحمه. مبرقه فجسم امها وكل مفاتنها. طب ما هو غصب عنها. من يوم ما وعيت عالدنيا وهي بتتفرج على نيك ووساخه وابوها بينيك امها علني قصاد عنيها. ايه بتاخد بالها من عنين لانا اللي مقطعاها. البت ادمنت مفاتن امها. وقامت بمياصه فتحت رجلها فوش لانا. كسها ملط. الكاميرا تجيب نظرة التتنيح اللي فوش لانا الصغيره وهي شايفه لحم كس امها ملط. ونظرة اللؤم اللي على وش ايه اللي خلاص دمرت هرمونات بنتها. الروب اتفتح و اللانجيري تحته مرفوع لفوق شعر كسها. رامي مش واخد باله لانه واقف من الجمب التاني. لانا مبرقه. رامي واقف قصاد امه. ايه بتشرب ميه. عينه بتيجي على حته مفتوحه فالروب عند بزازها. منظر بزازها سكس نيك. باين اوي ان امه عريانه ملط تحت الروب. امه اللي من يوم ما بلغ وهو واخد باله انها بتعري لحمها لاي حد سواء كان دكر ولا نتايه بس معاه هو بس بتتعمد تغطي لحمها. امه بتاخد بالها. الكاميرا جايبه نظرات ايه لايد ابنها اللي بتلمس زبره وهو بيتمتع بفرق بزازها المتعري ونظرات تانيه لايد بنتها اللي صوابعها بتلمس فخادها ومبحلقه فكس امها. ايه بتعمل مكسوفه وبتغطي بزازها بايديها. بتتكلم بعهر رخيص ( رامي عيب تبص على ماما كده.) بتضحكله يلا ابتدي مذاكره. بتبص على زبره اللي وقف. بتعض شفايفها. بيمشي. بمياصه بتقول للانا. حبيبتي تعالي ادعكي رجليا. لانا بلهفه بتقعد على الارض قصاد امها. ايه بتفتح رجليها. لانا بتبرق فكس امها. بتمسك ركبها. بتدعك بس متنحه فكس امها. بتطلع على فخادها. بتقرب وشها اوي من كس امها. بتنهج. ايه بتبتسم بشر. فوق اكتر يا حبيبتي وبتفتح وراكها اكتر. وش لانا قريب من كس ايه. ايديها قربت من الكس. عنيها مبرقة فبلل كس امها. ايه كانها عامله حرب نفسيه وجنسيه مركزه على عيالها. عيال ايه. هي اصلا مش عارفه تقول عليهم عيالها ولا اخواتها. الكاميرا مركزه مع لانا اللي كفوف ايديها بتحسس على اعلى حتت فوراك امها. حتت ميمسكهاش غير راجل ممحون اوي لست وهو عايز ينيكها. الكاميرا تجيب تعابير وش الام. نظرة لؤم ومكر. ايه بتفتح وراكها ببشاعه. بتمسك راس بنتها وبتقربها بحنيه من كسها الوسخ وبكل مياصه بتقولها اااااح ايي كفايه يا لانا. لانا بتنهج. بتنهج اوي. البت هيغم عليها من الشهوه. امها بتكمل كلامها يلا روحي ذاكري. ايه بتبرق فطيز لانا وبتعض شفايفها. ايه بتدخل اوضتها بتبرق بهيجان. الكاميرا بتجيب امها نايمه ملط عالسرير. ايوه مديحه امها وجدة العيال نايمه ملط وعماله تبعبص كسكوسها. (انتظروا الجزء القادم. )
العيال كبرت؛ الجزء 2:
ايه بتدخل اوضتها بتبرق بهيجان. الكاميرا بتجيب امها نايمه ملط عالسرير. مديحه كبرت وبقت 52 سنه بس جسمها لسه جامد اوي. ايه عنيها بتلمع وهي شايفه امها نايمه ملط وفاشخه رجليها ونازله مضاجعه بايديها فلحم كسها. وفثانيه واحده ايه بتقلع ملط و بتطلع تركب امها وبتوطي تشفط شفايف امها بكل سخونه وشهوه وفجاه مديحه حضنت طياز بنتها بايديها وكانت بتنهج وكانها بتتوسل (وحشتيني يا ايه اويييي). ايه بتضحك ضحكة عوالم وبتتعمد تسمع كل اللي فالشقه صوت ضحكتها وقامت مقفشه بز امها جامد وقالت ( وحشتيني يا قحبتي كفايه نوم بقى). مديحه كانت مغمضه وسايحه وجعانه وقامت شافطة لسان بنتها وبقت بترضع كانها عايزه تقطعه وتاكله اكل .(ايه بدلع: هو انت مبتبطليش هيجان يا منيوكتي هههه) وقامت لاحسه شفايف ووش امها بكل شهوه. بيرضعوا شفايف بعض اوي. مديحه بتفعص جسمه بنتها اوي.
فنفس اللحظه لانا بتتفرج من خرم الباب. مبرقه. سكس رهيب بين امها وجدتها. بيرضعوا بزاز بعض. بيدعكوا اكساس بعض. ايه بتمص كس امها. لانا مركزه مع جدتها. فهيجان جدتها. فبزاز امها. فهيجان امها. بتبعبص كسها. فاشخه الهوت شورت. بتفشخ كسها دعك. لانا عماله تطلع اهات بصوت واطي والكاميرا جايبه ايديها جوه الشورت والبلل باين اوي. لانا خلاص هتموت من الشهوه ومبحلقه فخرم الباب وبتتفرج على الكسين اللي بيدعكوا بعض قصادها وصوت اهات امها خلاها تغمض عنيها وتتخيل انها هي اللي بيتعمل فيها كده. بيجي وراها راجل. تامر اللي فاكر انه ابوها. خلاص متجنن علي بنته اللي برضه فاكره انه ابوها. نفس اللي حصل مع ايه بيحصل مع بنتها. ايه زمان لما فضحت امها قصاد تامر وورتله الورق المقطوع من المذكره. عرفته حقيقة ان مديحه الشرموطه تبقى امه وان هي تبقى اخته ومن دمه وخارجه من نفس الكس اللي هو خرج منه. بس فضلت مخبيه لحد دلوقتي ان لانا تبقى بنت ممدوح ابوه. بنت ابوه من ايه النجسه. بيحرك ايده على منظر لانا وهي بتدعك. بيحسس على زبره. لانا مندمجه نيك ومش حاسه بابوها اللي بيحلب زبره على اللي هي بتهببه فكسها.
فجاه ايه بتسيب امها. كملي يا ايه. لا مش قادره. يا بنت المتناكه انا هيجانه. ايه بتشخرلها وهي بتلبس اللانچيري وبتقوللها هيجي على نفسك يا مامتي هههههه. لانا بتجري على اوضتها وتامر خلاص زبره هينفجر. مش مصدق ان زبره نفسه فبنته. ايه بتطلع بتلاقي تامر. حبيبي رجعت امتى. وحشتيني يا حبيبتي. بتحضنه. مالك يا قلبي زبرك سخن كده ليه عايزه زبرك اوي يا حبيبي.. بيبوس راسها. حبيبي هتطمن على رامي واجي اقعد معاك. طمنيني عالمعرصه اللي نايمه جوه دي. بتوشوشه. على اخرها يا روحي. بتضحكله بمياصه اهم حاجه تفضل ماشي على الخطه. بتمشي وبتروح لرامي. قبل ما تدخل. نزلت حمالات اللانجيري لورا. بزازها مفرتكاه. اترفع لحد كسها. اللبوه جننت عيالها. وصلت بنتها انها بقت مهووسه سكس. بتهيج حتى على ازبار الحيوانات. وابنها اللي هيتجنن على لحمها ومكسوف لسه وعلشان تجننه بتغطي نفسها قصاده. ايوه بتلبسله كانه غريب. وهو يا عيني بيتجنن على اقل مللي بيتعرى منها. لانا سافله وبتعشق الهيجان بس لسه خايفه. ورامي غلبان. بيهيج على امه بس على نياته. بتدخل على ابنها. عارفه انه صاحي. بتفتح فجاه. بتعمل مخضوضه. احيه رامي افتكرتك نمت. بتعمل مكسوفه وبتغطي كسها بايديها. نظرة كسوف تهيج. اسفه يا حبيبي كنت فاكراك نايم علشان كده لبست لبس سافل كده للنوم. اسفه يا حبيبي مكنش ينفع تشوف بتبص على كسها. رامي مبرق فيها وهي بتقرب منه. ومغطيه كسها بشرمطه. وشعر كسها الكبير خارج من بين صوابعها وبزازها بتترج. بتبوسه على خده. تصبح على خير يا حبيبي. بتبص على زبره اللي واقف نيك. الواد زبره مبلول فشخ. الواد مبرق فشعر كس امه. بمياصه بنت وسخه بتقوله ولد عيب كده وبتضحك ضحكه علقه. بتسيبه وبتلف وبتعمل نفسها بتجيب حاجه من على الارض. الكاميرا بتيجي على وشه عرقان وهيجان. بيبص على فلقة طيزها العريانه ملط. وبيمسك زبرة الكبير. بيحلبه وهي فاتحاله خرم طيزها ومعرياله الطيز اللي مينفعش ابنها يشوفها ولا يهيج عليها. وخرجت وسابته شايط ومولع ودخلت تكمل على الوسخه الصغيره لانا. بتدخل على لانا. حبيبتي تعالي سلمي على بابا. لانا بتجري فرحانه. امها بتشدها. حبيبتي مش اتفقنا انك تلبسي كويس قصاد باباكي. ماهو كويس اهو. امها بتشدها من دراعها. بتمسك بزازها بتفعصهم بحنيه وهي بتتكلم. مينفعش تعدي قصاد بابا من غير برا. يا ماما ده بابا. ايه بتقفش فبزها والبيت رياكشن وشها استغراب بشرمطه يا لانا هو مش بابا يبقى راجل. ايوه. اي راجل بيتعب من جسم الستات. بتقفش. حتى بابا ممكن يتعب عليا يا ماما!!؟. ايه يتقرب من شفايف لانا. هو طبعا مينفعش بس انت يا قلبي مولعه اوي وكده هتلسعي بابا. لانا غمضت ومسكت ايد امها اللي بتقفش. ماما مش معقول اللي بتقوليه مممم مينفعش اب يحس بكده مع مممم . ايه مبتسبهاش تكمل و بتفعص بز بنتها. قربت وشها من لانا. انا لو ابوكي كنت اتجوزتك. لانا مغمضه وفاتحه بقها هيجانه (ماما عييب). لانا شهقت لما امها بقت تحسس على حلماتها الواقفه. ايه فضلت تقرب من شفايفها وبتكلمها بمحن (هو ينفع يعني بابا يشوف حلماتك اللي واقفه علطول دي). بنتها مستحملتش وطلعت اهه خفيفه اوي. وفجاه بتسيبها وبتكمل كلامها (يلا هسبقك يا لانا). بتفوق وبتفتح عنيها وبتمسك بزها اللي امها فشخته وبتبتسم ابتسامة كسوف جميله.
قاعدين على الكنبه. لانا وباباها اللي يبقى خالها و اخوها بحكم اللبن اللي ابوه نزله فرحم ايه اخته زمان. تامر عايش كل ده فاكر ان لانا منه. من صلبه. مكنش يعرف انها اخته و اخت مراته ايه من نفس الاب. الزوج والزوجه والبنت من زبر راجل واحد بس. تامر عينه بتقطع طياز بنته اللي طالعه من فستانها. بيلمس زبره. مشهد بعده ايه بتنادي ابن امها من تامر . يلا يا رامي. معلش عندي مذاكرة كتير. بتروح لتامر ولانا. بتقف قصاد تامر ولانا وتقول اااه حرانه وقامت قالعه الروب. بزازها بره اللانجيري. بزازها عريانه ملط بتترج و بترقص. اللانجيري طالع فوق شعر كسها. لانا بتبرق وبتتنح فكل نقطه فلحم امها. تامر بياخد باله ان لانا بنته هايجه على امها. عنيه بتلمع. ايه بتدخل بزازها وبتشد الفستان لتحت تغطي كسها فبزازها بتخرج. تامر نايم على الكنبه على جنبه الشمال وتاني رجله ولانا قاعده حاطه رجل على رجل بعده على نفس الكنبه. البنت قاعده متعمده مفنسه ناحية باباها وعامله نفسها بتتفرج على التليفيزيون بس الفستان مرفوع لضهرها وطيزها ملط وفرق طيزها مغري اوي. اصل سن 16 سنه ده لحمه بيبقى خلاص عايز يتعرى باي شكل حتى لو قصاد المحارم. ايه بتقعد بمياصه وتدي ضهرها لتامر وبتنام جمبه وتلزق فيه بطيزها. لانا مبرقه. ايه بتقول للانا مش متخيله يا لانا حضن بابا يجنن ازاي. بتلزق طيزها. بهيجان بتكمل كلامها وهي بتغمز لتامر (حضنه بيجنن ويتعب اوييي يا لانا اييي حاسب يا راجل عيب هههه). زبره بيطول وبيكبر تحت البنطلون. لانا مبرقه فزبر ابوها. ايه واخده بالها من هيجان البت على ابوها وفنفس الوقت بتهتك لحم بنتها بعنيها. بركان هيجان بجد. كله بسبب ايه المريضه اللي بسبب افعال امها مديحه فيها زمان بقت كائن شهواني مهووس ومريض وعاشق للنجاسه. ايه وصلت انها نفسها كل البشر ينيكوا محارمهم كلهم بلا استثناء. تامر ياخد باله ان ايه هيجانه على بنتهم. تامر بيبرق فطيز لانا و ايه بتاخد بالها وبتقوله بمياصه بحب حضنك يا بابااااا بتحرك طيزها. لانا بتمسك كسها. ايه بمحن (باباااااا. حضنك حلو اوي). لانا بتنهج و بتموت من الشهوه. ايه بتحك طيازها اوي فاخوها ( اييي بابا حضنك شقيييي). لانا بتحط فوطه على رجليها وكسها. بس باين اوي ان ايديها بتزني فكسها. مبرقه فطيز امها الملط وفكسها وشرمطتها وزبر ابوها اللي خلاص هيقطع البيجامه. بتغمض وبتعض شفايفها. الكاميرا تجيب وش ايه وتامر بيبصوا لبعض بشقاوة ويبصوا على لانا المغمضه وهيجانه. ايه بتقول لانا ناوليني الفوطه دي. بتشاور على فوطه تانيه جمبها. ايه بتغطي وسطها. لانا مركزه. فيه حاجه بتحصل تحت الغطا. امها مرجعه ايدها. لانا مبرقه. فهمت. دي طلعت زبر بابا. ااااه نفسي اجرب اللي بتعملوه ده. الكاميرا تجيب صوت لانا جوه نفسها وهي بتقول (ااااه نفسي اتناك منكم بقااا ممم) ومغمضه عنيها. فجاه بتدخل عليهم مديحه. لابسه اقذر واوسخ لبس فالدنيا. لانجيري ملط. ملط ملط. ولحمها عريان حرفيا ولابسه كلوت فتله محشور بين شفايف كسها. بزازها بترقص. تامر وايه بيبرقوا. تامر بيضغط على طيز ايه اكتر اصله بقاله كتير نفسه ينزل فكس مامته بس بسبب الخطه اللي عاملها مع ايه على امهم بقاله كتير ملمسش مديحه. ايه بتعض شفايفها من فجر لحم امها. عملتلكم بقى يا ولاد كيكه تحفه. بنت القحبه بتحضر الاطباق وبتظبطها قصاد ولادها وحرفيا هي ملط. اللانجيري شفاف وواسع كانها مش لابسه اي حاجه خالص. مشاهد سريعه لعيون ولادها بيتمتعوا بالفرجه على جسمها. تامر مقطع بزاز امه الملط بعنيه وبيضغط زبره فطيز اخته. ايه متنحه فوراك وطيز امها وبتعض شفايفها. ايه بتبص على لانا. احا لانا كمان متنحه وبتفشخ فلحم جدتها. ايه بتركز على شفايف بنتها. على هيجان بنتها وعلى ايد بنتها اللي مكببه تحت الفوطه وواضح اوي ان لانا بتعمل سبعه ونص عيني عينك كده قصادهم. ايه بتوشوش تامر (بنتك على اخرها يا حبيبي) وقامت متحركه على زبره بطيزها اجمد. تامر عرقان وخلاص على اخره ومش عارف يلاقيها من مراته اللي اكتشف بعد زمن انها اخته ولا من حماته اللي اكتشف انها امه ولا من بنته اللي لسه فتانيه ثانوي بس خلاص نفسها تتركب من اي راجل. مديحه بتعمل حركات بتبين شرمطتها اكتر. تامر بيبص على ايه يلاقيها سايحه ومتنحه فبنتها. بيبص بيلاقي لانا بتحسس على كسها وسرحانه بعنيها فمفاتن امه. مديحه بتلف. لانا بتبطل دعك فكسها. تامر وايه وقفوا نيك. مديحه بتقعد قصادهم بتتفرج على التليفيزيون. عريانه بنت الكلب. بتمدد وهدومها مرفوعه لحد سرتها. طيزها وفخادها يحلبو اي زبر. تامر بيفصص جسمها. ايه متنحه فمفاتن وش امها. لانا بتبص عليهم وهم باصين على جدتها. من وهي فابتدائي وهي شايفه هيجان ابوها على حماته وبصاته للحمها. البصات اللي مينفعش راجل يبصها لام مراته. مكنتش تعرف انه بيبص على لحم امه. امه اللي شرمطتها زمان عدت كل الحدود وكانت سبب رئيسي فبركان الشهوه اللي كلهم فيه دلوقتي. ايه بتبرق فحلمة بز امها وبتهيج بتحرك طيزها تحلب زبر اخوها. بيغمض عنيه. بيحرك زبره. ايه مغمضه. الكاميرا على ايد ايه بتحرك الفوطه اللي مغطيه مكان زبر تامر اللي بيعشر طيزها. بتحركها متعمده وبتلمح لانا مبرقه. شايفه زبر ابوها الكبير اوي راشق جوه طيز امها وبيتحركو جوه بعض. ايه بتطلع ممممم اه خفيفه وبتغمض. مديحه بتحس. بصتلهم. برقت. تامر مغمض وعاضض شفايفه وايه مغمضه وعاضه شفايفها وال ظ¢ وسطهم بيتحرك. مديحه فهمت. ولادي بينيكوا فبعض. مديحه بتغطي نفسها بمخده كبيره فوق رجلها. عنيها تلمح لانا ووراكها الملط وايديها بين رجليها. مبرقه فالنيك. وهيجانه. مديحه متنحه فشفايف لانا اللي بتعض نفسها. مديحه بتلمس كسها. لانا مداريه ايدها اللي بتنهش كسها بوركها ومصدره طيزها لابوها وامها. مديحه بتحرك وراكها تطحن كسها. ايه بتبص بطرف عنيها بتلاقي امها بتبص على لانا وعلى لانا اللي مبرقه فطيز امها وزبر الفحل ابوها. ايه بتبتسم بشر. بتسحب الفوطه بشويش. هي وتامر نازلين دعك فبعض. بتسحبها وبتوقعها. تامر فدنيا تانيه. محسش انه اتعرى هو ومراته. مديحه بتتفرج على وش لانا وفجاه بتلاقيها بتبرق. بتبص بتلاقي ايه وتامر بينيكوا بعض عالكنبه. بيخبطوا بعض اوي. بتدعك كسها. مداريه ايديها بوركها. بتدعك جامد. ايه نجحت فخططتها. بتزود فالنيك. بتقول اااه خفيفه. تامر بيقول مممم. لانا بتدعك اوي ومبرقه وبترتعش وفاتحه بقها خلاص كسها هيجيب. مديحه بتقفش بزها وبتدعك كسها اوي وبتقول ااي خفيفه. ايه بتنيك زبره بعنف نيك. مديحه بتفتح بقها. بتشهق. ايه بتقول اييي بسوط واضح. لانا بتغمض وخلاص هتموت. ايه فجاه وتامر بيشهقوا. بيرتعشوا اااليييي. ايه بتبص على بنتها. بتوشوش تامر بص لانا. لانا نسيت الدنيا. ايه بتخرج زبره اللي مكافهوش شلال اللبن اللي نزله فطيزها ولسه بينزل كتير. لانا بتبرق اكتر فراس زبر ابوها وبتدعك كسها اجمد تحت الفوطه. مديحه مبرقه فتامر و ايه اللي باصين على بنتهم وعارفين انها هيجانه. ولانا مغمضه ونازله دعك وفاتحه بقها. بتتنح فهيحان لانا. ايه بابتسامه شر بتوشوس تامر( بص ماما كمان بتعمل ايه). الكاميرا تجيب لانا مغمضه وبتفشخ لحم كسها ومديحه مغمضه وبتدعك كسها وال ظ¢ بيرتعشوا وبيشهقوا وفجأه لانا بتعيط ايوه بتعيط بجد بصوت مكتوم اوي وبتسرع دعك الكس. بتعيط من كتر ما هي كاتمه الوجع. بتشهق اوي. مديحه مبرقه فلانا. تامر زبره خلاص وقف تاني على صوت بنته وعامل نفسه نايم. لانا فجاه بتشهق اوي اوي وبتسرع الدعك وفجاه قامت مصرخه صرخه بنت وسخه وقالت اااااااااااييييييي اي اي ايييييي. مممممم. مديحه يا عيني مستحملتش وقامت فجاه انفجرت وصرخت وقالت اااااااااااي اوووفففففف بقاااااااااا. اييييي. ايه بتوشوش تامر اعمل نفسك نايم مهما حصل. عايزه تسيب لانا و مديحه على راحتهم. وفعلا. لانا اول ما سمعت صوت صويت جدتها بصت عليها وبرقت. جدتها مبرقه فيها وبتنهج. ال ظ¢ ايديهم فكساسهم ومغطين اكساسهم والاتنين عارفين كويس هم بيعملوا ايه فلحم اكساسهم. ال ظ¢ بينهجوا فشخ. فجاه ايه تعمل نفسها اتخضت. ايه (فيه ايه مين صوت. انتم كويسين). بتمثل. يا لهوي يا لانا انتي سايباني انا وباباكي نايمين ملط كدا وسيبتي الفوطه واقعه. لانا بتنهج اسفه يا ماما. ايه بتبص على امها ماما هو احنا بقالنا كتير نايمين. مديحه بتنهج لا يا قلبي مش كتير خالص. يلا قوم يا تامر نكمل نوم جوا. الكاميرا تجيب ايه بتتمشى وفيه شلال لبن نازل من خرم طيزها على وراكها. لانا مبرقه فلبن ابوها. مديحه مبرقه فاللبن. وفزبر تامر الكبير نييييك ده اللي خلاها تعشق المحارم وحبلها وخلاها تغلط معاه وتخلف رامي منه. بيخرجوا. مديحه ولانا مكسوفين. تيته انا هدخل انام. ماشي يا قلب تيته. مديحه بتتنح فالعسل اللي مغرق وراك حفيديتها وبتعض شفايفها اوييي. ايه بتفتح الباب على رامي. بتواربه ومخبيه نفسها وراه ومتعمده تبين حته كبيره من بزازها اللي خلاص هتخرج من هدومها. حبيبي مش عايز حاجه. لا شكرا. مبرق فبزها. احا على الهدوم. حبيبي مش هتنام وكفايه مذاكره. متنح فبزها. شويه كده. طب ناولني موبايلي نسيته هنا. ادخلي هاتيه يا ماما مشغول معلش. بمياصه يا حبيبي مش لبسه الروب عيب ادخل عليك كده. بيعرق وبيغمض. رامي اصلا على اخره. بيقوم بيناولها الموبايل بتوقعه من ايديها وبيوطوا يجيبوه بزها بيخرج كله بره. رامي بلم وبرق. ايه عليها ابتسامة شر وهي شايف ابنها متنح فيها. قامت مغطيه بزها بسرعه وعملت مكسوفه. وبكل شرمطه وهي باصه فالارض مش تاخد بالك يا رامي خليتني كده اقعد قصادك عريانه. اسف يا ماما. بينهج. طب فيه مشكله يا سي رامي عايزه ابوسك قبل ما انام ومينفعش تشوفني كده. خلاص اغمض عيني يا ماما. ماشي. بتفتح الباب. بتدخل. ابتسامة شر. الواد مغمض. قامت منزله اللانجيري وخرجت بزازها كلها بره. ملط ملط بره بيرقصوا على الانجيري. قربت منه ومسكت راسه واتعمدت تقرب وشه من بزازها. رامي مبرق. بزاز امه خلاص هتغتصبه. ملط. ايه بتطول. بتبوس راسه وتقوله بحبك اويييي. بترجع لورا فجاه فبيغمض عنيه. هات خدك يا حبيبي. بتبوس خده وهو مبرق فحلمتها. فجاه قامت مسكت بزها وعملت مكسوفه. رامييي عيب كده . الواد مبرق فبزها اللي اتغطى بايديها. حبيبي عيب تبص على صدر مامتك عريان. وبتقفل الباب بمياصه. الواد اتجنن. بيقع على الارض وبيمسك زبره يحلبه بكل عنف. لانا نايمه فاوضتها وبتدعك كسها بكل عنف. مديحه نايمه وبتدعك كسها بكل عنف.
مشاهد سريعه متقطعه لكل هيجان فاوضته وهو بيقطع نفسه من الشهوه. مشاهد سريعه لتعابير وشهم ومحنهم وصوت دعك ايدهم ففرجهم. وايه الكاميرا جايباها ماشيه وهي مبتسمه وداخله اوضة جوزها وبتقلع ملط وبتطلع تركب زبره الضخم. وبتكلم نفسها (وروني هتفضلوا تقاموا بعض ازاي. وروني هتفضلوا تستحملوا الهيجان ده لحد امتى) ايه بتبتدي تطلع اهات عاليه. واخر مشهد الكاميرا تجيب الطرقه بتاعة شقتهم وكل اوضه خارج منها صوت اهات هيجانه. اهات لانا اللي نفسها تتناك من ابوها و اخوها و صوت مديحه اللي برغم سنها مشبعتش من المحارم ونفسها فثريسوم مع ابنها تامر وبنتها ايه زي زمان وصوت اللي خلاص على اخره رامي وفاضله تكه ويغتصب اخته وامه بس يا ترى انهي ام اللي كسها هيتملي بلبنه الاول. ايه ولا امه الحقيقيه مديحه اللي غلطت مع ابنها وخلفته و بيمثلوا على الناس كلها انه ابن ايه. (انتظروا الجزء القادم)
الجزء 3:
رامي ولانا فنفس المدرسه مع بعض. مدرسه مشتركه. هي اكبر منه بسنه واحده بس. رامي ولانا للاسف ضحايا لشهوة ابوهم وامهم وجدتهم. ضحايا لمتعه كبروا واتربوا على عشقها. متعة حب المحارم جنسيا. ايه بسبب تربيتها القذره ليهم خلتهم ميفكروش طول الوقت غير فالسكس والشهوه. وسنهم ده خطير. السن ده بيكون بركان جنسي نفسه يطلع حممه ولبنه وعسله. يبتدي المشهد بجموعة بنات بتلعب مع بعض فالحوش. البنات لابسه بنطلونات وچيبات. رامي قاعد ومتنح ففخاد البنات العريانه. عينه بتبحلق فبنت قاعده على الارض وفاتحه رجلها ومش واخده بالها منه. البت كلوتها الصغير الطفولي محدد كسها. و بنت صاحبتها موطيه وطيزها خلاص هتتعرى. عنيه بتزوغ وبيعرق. بيلعب فزبره. عينه بتقع على بنت تانيه وركها ابن وسخه. بيطلع بعنيه. چيبه قصيره اوي وموطية وكلوتها سكسي كانها لابسه لعشيقها. الكلوت السكسي باين نصه ومبين فرق طيز البنت تحته. بيلمس زبره. البنت بتلف. بيتخض دي لانا. بيبرق فاخته وبيبص لزبره وبيتكسف. مشهد بعده بيركبو الباص وهم مروحين. لانا بتقعد فالصف الشمال فالكرسي اللي لازق فالطرقه. اخوها قاعد بعدها بكرسيين. برضه فالطرقه بس الجنب التاني. بيربط جزمته عينه غصب عنه تيجي على كلوتها. احا جيبتها مرفوعه لفوق الكلوت السكسي اللي امها شارياهولها مخصوص علشان تشرمط بنتها. اخته باصه مع صاحبتها من الشباك. سواق البص بيتمم عليهم. رامي بيبصله وبيتعدل. السواق بيقرب من لانا وعينه بتفشخ وراكها. اخوها خد باله. السواق وقع ورق كان في ايده قاصد ونزل يلمه. نزل قصاد وراك لانا. قصادها بربع متر بس. لحم رجلها كله ملط. رامي باصصلهم اوي. الكاميرا تجيب لانا بتضحك مع صاحبتها على حاجه بس بطرف عنيها بتاخد بالها من السواق اللي لازق تحت فالكرسي بتاعها وعنيه بتقطع فخادها الملط. لانا شايفه اخوها باصصلهم وهو متنح فالسواق ومش قاطع ان اخته شايفاه. بمياصه ومن غير ما تبص للسواق اللي متنح فلحمها قامت فاتحه رجلها. فتحتها اوي وعملت نفسها بتبص مالشباك. السواق مبرق فكلوتها اللي مبين شعر كسها كله. الكلوت رفيع اوي واصلا قماشته شبكه ولحم كس البت المفعوصه باظظ منه (باظظ خااالص ههه معلش الاعلان لحس دماغ الواحد). شعر كسها حرفيا خارج كله من الجناب ومن الكلوت ذات نفسه. بظرها ذات نفسه باين منه. شفايف كسها مفرتكاه. رامي مبرق فكس اخته. الراجل السواق مبرق فكس اللبوه. السواق بيفوق وبيقف ورامي بيبص لقدام ماسك زبره. لانا بابتسامة شر باصه على ايده اللي ماسكه زبره اللي ورم. بينزلوا عند البيت وبتطلع السلم قصاده بمياصه وشرمطة بنت كلب. وابن الهيجانه منزلش عينه من على طيز اللي فاكرها اخته ميعرفش انه خالها. الكلوت شفاف اوي ومبين فلقة طيزها. شايف كل تفصيله فكسها بفتحته بشفايفه بشعره فبيمسك زبره اللي خلاص مش قادر يستحمل وبنت اللئيمه بتبصله من غير ما ياخد باله وعارفه انه خلاص كده ساح فعهر لحمها. طالعه بتعشق الشرمطة زي امها وجدتها.
بيدخلو بتمدد على الكنبه فالليفينج. رامي بيقعد قصاد لانا. الشرموطه كل نقطه فوراكها وطيزها عريانه. متنح فاخته. لانا بمياصه بتفتح رجلها وعامله نفسها ماسكه الموبايل. امهم ايه بتعدي. بتلمح الموقف. بتقول لنفسها بعصبيه ( مش هسيبك تخليه ينيكك يا بنت الكلب قبل ما يعملها فامه مديحه ويعشرها ويحبلها وقبل ما تتعشري انت كمان من ابهاتك ال 2.) بتدخل عليهم. حمداللا على سلامتكم يا حبايبي. بتبوسهم. عنيها بتيجي على زبر رامي الهيجان. بتنفخ وبتقول ااه حرانه يا ولاد. بتعمل نفسها بتنضف قصادهم. مدياهم ضهرها. لانا بترجع تفتح رجليها اكتر لدرجة ان جلد شفايف كسها خرج من جناب الكلوت. رامي مبحلق فالميه اللي نازله من كسها ومغرقة الكلوت و فزنبورها الوارم و باين من تحت الشبك. وفجأه بيدور وشه. امه روبها واقع من على كتفها عامله نفسها بتنضف. الروب بينزل. ضهرها بيتعرا. لانا متنرفزه. بتخبط اخوها كانه مش قصدها وبتفتح رجلها اكتر. مش مركز خالص معاها ولا مع كسها اللي صعب اي اخت توريه لاخوها. امه خلاص ضهرها كله عريان. الواد مش مصدق عنيه. مسك زبره. دي اللحظه اللي بيتمناها طول الوقت. مبقاش يتمنى حاجه فحياته غير انه يعرف شكل جسم امه. مبقاش بيفكر غير فاللحم اللي امه بتتعمد تخبيه عن عنيه طول الوقت. كان عارف ان امه قحبه كبيره. كفايه الصويت اللي بيسمعوا كل يوم من اوضتها وهي بتتنطط على زبر ابوه. كفايه الاهات اللي بيسمعها منها ومن جدته كل ما بينامو فحضن بعض. من زمان نفسه يشوف لحم امه ملط. لحمها اللي بتخبيه عن زبره وعن عنيه. لانا متغاظه ومكشره. بتخبطه تاني وبتلعب فشعر كسها. بيبص على كس اخته اللي بتمثل انها بتتفرج على حاجه على الموبايل. روب ايه بينزل. فرق طيزها بيبان. مبرق. بيحلب زبره جامد. لانا واخر محاوله فاغرائه قامت فاتحه زراير قميص المدرسه. بزازها حلوين اوي تحت البرا. كبار. بيبص وبيبرق فاخته. وفحاه بيرجع يبرق فامه. بتتعرى ملط. عريانه ملط مدياله ضهرها. وفجاه ايه بكسوف صرخت ( يا لهوي غمض عينك يا رامي انا عريانه ملط.) بتلبس روبها وبتوطي. خرم كسها وشعر كسها وفرق طيزها فشيخ. بتلبس. بتناديه بمياصه تعالى يا رامي عيزاك ضروري. بيقوم كانه متنوم مغناطيسي وبيغطي زبره بمخده وبيروح لامه. لانا متغاظه نيك. اخوها اللي يوميا مبيعتقش لحمها حلقلها وتعب على الشرموطه امها. بتكلم نفسها ( فيوم هبهدل جسمك ده يا ماما وحياتك هنيك لحمك الوسخ). لانا بتقوم وراهم متنرفزه اخوها بيناديها مبتردش فبيشدها. بتزعقله. روحلها خليها تنفعك وسابته ومشيت وهو مش فاهم قصدها خالص. ايه بتنده رامي. تعالى يا حبيبي عايزاك. بتقولها بطريقه قحبه سكسي وشرموطه. راااامي عايزاك. بتلمح زبره بيتحرك. بينهج عايزه ايه يا ماما. بشهوة بتقوله تعالى اوضتي عايزاك. بتغمض وتقول اوييييي. بتدخل اوضتها. بيدخل ويقفل الباب زي ما طلبت هي. حبيبي انت دلوقتي كبرت وبقى فيه حاجات مينفعش تحصل زي زمان وانت صغير. بيهز راسه. موطي فالارض. يعني مثلا يا حبيب ماما مينفعش تبص على جسم ماما. ماما بتقولي ايه. حبيبي انا مامتك وعمري ما ازعل منك بس لازم افهمك انك دلوقتي كبرت. بتقربه وبتقعده لازق فيها اوي. يعني يا حبيب ماما بقيت تبص كتير على مناطق عيب فيا. قال وهو متوتر ماما انا مقدرش اعمل كده. بمياصه كملت ( حبيبي ده طبيعي متتكسفش انت كبرت وبقيت تحس كده انك تعبان وغصب عنك بتشوف جسم ست سخن اوي.)ظ§ بيغمض وبتبص على زبره. زبره واقف نيك نيك نيك فالبنطلون. بتكمل كلامها. جسم ماما بيعجبك يا حبيبي. بتوشوشه بمياصه وباصه على زبره. بتاعك وقف على ماماااا. بيقوم من جمبها مداري زبره. بالمخده. ماما انا معملتش كده. خلاص يا حبيبي مصدقاك بس انا صاحبتك ولازم تحكيلي كل حاجه. تاني حاجه بقى يا روحي. ايه موضوع المخده ده. علطول ماسكها. تعالى هنا. بتشد المخده. بتبرق فزبره تمثيل. حبيبي انت كويس. بيغطي زبره بايديه مكسوف. ماما انا انا. بسسسس حبيبي انا عارفه شعورك. انت بقيت راجل وطبيعي تبقى تعبان. بس انا خايفه ان اندراتك خلاص تكون صغرت. ممكن تقلع البنطلون. يا واد متتكسفش ده انا مامتك. بتشده. بتقلعع بنطلونه وبقصدها شدت معاه كلوته. الزمن وقف. ايه مبرقه. زبر تخين فشخ وطويل زي ابوه . راس الزبر لوحدها صاروخ. عروقه تخينه وظاهره. مبلووول نيييك وبينقط مذي. غصب عنها قالت احاااا احااا احا يا رامي. بيرجع لورا وبيلبس الاندر بسرعه. حبيبي متتكسفش. يا روحي الاندر صغير اوي عليك. مدايقك يا روحي. اه يا ماما. مبرقه فزبره اللي عامل زي التعبان جوه الكلوت. انا وحشه بقالي كتير مجبتلكش اندرات جديده. كان مفروض اخد بالي. بتقف بتفتح الدولاب بتطلع بوكسر. البس ده كده يا حبيبي. خد. بمياصه بتقول هغمض عنيا. بتلف. الكاميرا تجيب وشها شرير ولئيم. بيقلع ويلبس. ايه فاكره البوكسر ده. ده اللي لبسته لتامر زمان علشان تهيج امه مديحه عليه. البوكسر اصلا متفصل من قماشه خفيفه فشخ وبتمط. وجيب الزبر متفصل يخلي الزبر لازم يبقى فالنص ولما بيقف بيبقى صاروخ. بتلف. حاطط ايده على زبره. لانا تيجي من بره تلاقى الباب مردود. بتبص. بتشوف المنظر. امها بتقعد على الارض وراها الدولاب. اخوها واقف قصاد مامتها ملط لابس بس بوكسر. زبره كانه عريان. بتسمع وتشوف. ايه بتناديه وريني يا حبيبي. تعالى. بيقرب ويشيل ايده. زبره ابن متناكه. ماما ده عريان اوي. بس يا رامي. قرب وريني مريحك ولا لا. بيقرب. مش مصدق ان زبره عريان كده. ايه بتحسس على جمب فخده. حلوه خامته وخفيفه. بلؤم بتقرب من زبره. لانا مبرقه. مركزه ازاي ايد امها بتلمس اخوها. ايه باصه على رامي. رامي مغمض. بتلمس زبره تاني. بيرتعش. لانا بتعض شفايفها. ايه مبسوطه اوي وبخباثه بتحسس عليه كله. بيرتعش فشخ. ايه بتهيج على زبر ابنها اوي اوي. بقت تتكلم وهي مش عارفه تتنفس (حبيبي هو تاعبك). هو ايه يا ماما. قامت محسسه على زبره من عند بضانه وكملت كلامها وهي بتهته (الاندر يا حبيبي) وكملت تحسيس لحد راس زبره. الواد ارتعش وطلع ااااه. بشرمطه كملت تحسيس على راس زبره (مالك يا حبيبي هو تاعبك اوي) وقامت مكمله تحسيس على عروق زبره لحد بيضانه تاني. ارتعش وكان هيقع من طوله وقال (ااااه اييي). كانت بتحسس بضوافرها على زبره كله (حبيبي اسفه علشان قلت كلمة احا اصلي اتخضيت من منظره. ااااه ماما اييي منظر ايه يا ماما. ايه بتبص بعهر على ابنها اللي خلاص فاضل ثانيه وينزل لبنه. بتسيبه. حبيبي شكله حلو عليك. اويييي. لانا عاضه شفايفها. بتقوم وتدخل اوضتها. رامي بيخرج ويدخل اوضته. بيطلع زبره بيقعدد على السرير. بيحلب زبره. لانا نايمه ماسكه كسها. بتبعبص نفسها. ايه بتدخل على امها. نايمه على بطنها ملط وفاتحه رجليها. ايه بتوطي بتلحس كس امها. ايييي ايه مش عايزاكي ابعدي. بتمسك طيز امها. بتبرق. رامي بيحلب زبره من الكلوت. بينهج عرقان. اخته فاشخه كسها وبزازها وبتترقص على السرير هيجانه اوي. ايه بتلحس خرم طيز امها. مديحه بتقول مممم. مشاهد سريعه اوي. رامي بيترج بيحلب بينهج. لانا ملط بتدعك بتتنطط كاتمه صويتها. مديحه بتنهج بتقول ااااه ااااه طيزي. رامي بيشهق. ايده بتفرتك زبره ولانا كانها بتطلع فالروح. مديحه كانها هتنفجر وفجأه لانا بتصرخ ورامي بيصرخ. ايه بتسمع الصريخ. بتبتسم بشر. وبتسيب امها. امها بتلف وبتناديها. ابوس ايدك كملي. بس يا قحبه. اعملك ايه تاني بقى دا انا عبدت كسك انت وبس. بقيت شرموطتك وقحبتك. خليتيني اتناك واخلف من ابني. خليتي ابني جاب لبنه فكسي ف...فف.... مكملتش كلامها وقامت معيطه بحرقه. اعملك ايه تاني. ايه بتمسك الشبشب. بتلطش امها. بتشتمها. بتلطشها تاني انت عبدتي وكلبتي. بتلطشها جامد كس امك خليكي هيجانه كده وحياة كسك لاخليكي تنتحري من الهيجان. بتتف على امها. امها بتصرخ بهستيريا (ريحيني ابوس ايدك بقااااا). ايه بتقف على الباب وبمياصه قالتلها ( منا قلتلكريحي نفسك. يا ماما ده زبره يهد جبل. ده انا من شويه كنت هغتصب الواد.). مديحه غطت وشها وعيطت اكتر ( لاااا مش هتناك من ابني. رامي ده نضيف مش وسخ زيك انت واخوكي. يا وسخه مش هعمل فرامي زي ما عملت فتامر. رامي هيفضل ابني وبس.) ... ايه خرجت ورزعت الباب وقالت لنفسها (ههههه هنشوف يا مديحه... هنشوف)....
الجزء 4:
ايه بتقنع تامر. حبيبي انا حاسبه كل حاجه. كده فلوس كتير انا عارفه. بس هننبسط يا حبيبي. طيب هفكر. اسبانيا جميله اوي يا تامر. ظ£ ايام هيريحوا اعصابنا ونتفسح كلنا. بتغمزله وكمان هكافئك مكافءه حلوه فشخ. ايه هي. الكاميرا تجيب ايه بتركع على ركبتها قصاد زبر تامر وبتتكلم بشهوه و دلع (هبسط زبرك اوي يا اخويا يا ديوثي ياللي ملكت كسي). وقامت فاتحاله البنطلون وخرجت زبره الكبير. الكاميرا تجيب تبريقة عنين ايه فزبره. (يخربيت زبرك الكبير ده وحياتك لنسافر وهقلع وهتشرمط وهفرج الرجاله كلهم على لحمي و مش بعيد يعني ...) وقامت شافطة زبره لدرجة انها كانت هتبلعه كله (وحياتك لاتناك قصاد عينك من ازبار الهيجانين). تامر غمض و زبره بقى حجر. ايه ضحكت بصياعه ( يلا قوم البس وهوريك مفاجأه وهديه تانيه ليك. هننزل بس بشرط نجيب لانا معانا.).
بتسيبه يلبس هدومه وبتطلب حد من موبايلها (الو .. ايوه انا ايه.... مممم انا جايالك وجايباهم مظبط الدنيا كلها زي ما اتفقنا؟)
بيدخلوا محل. واضح انه خياط. الراجل بيرحب بيهم. عايزه اعمل قميص. طيب امرك يا هانم. اتفضلو. ايه واقفه لانا بتقعد على كرسي بيلف من غير ضهر. طيزها محدوفه. مامبره. فرق طيزها باين من الليجينج. كل بنطلونات لانا اصلا ليجينج و فيزون. امها عمرها ما جابتلها بنطلونات محترمه ابدا. تامر واقف وراها. الكرسي مخلي طيز البت فنفس مستوى زبر ابوها. تامر عينه بتلمع كانه فهم اخته الوسخه بتدبر ايه. الخياط جاب متر. بيقيس وسط ايه. ايه لابسه ليجينج خفيف اوي برضه. كسها اصلا متحدد بالبنطلون. الخياط بيقيس عند كس ايه وبيلمس كسها بسرعه. لانا بتاخد بالها. تامر مبرق. الخياط بيطلع بيقيس عند بزاز ايه. لانا مبرقه فزبر الخياط. هو متفق مع ايه انه مش هيلبس كلوت. الكاميرا تجيب عنين لانا و ابوها بيتنحوا فزبر الخياط اللي بيترج تحت بنطلونه الخفيف اوي. ايه مخططه معاه ودفعاله فلوس. تامر مبرق فبزاز اخته ومراته اللي هتفرقع والقميص الخفيف مجسمها. القحبه مش لابسه برا. بيقيس. بيشد المتر اوي. بمياصه اااااااااه وجعت صدري. تامر بيغمض. لانا متنحه فاللي بيحصل. بتبص ورا حست بحاجه. ابوها لازق فيها. زبره واقف. راشق ففرف طيزها. بتعض شفايفها. تامر بيبص على طياز بنته اللي مامبره ومفتوحه وهي قاعده وزبره صخر ناشف محبوس فيها. لانا بتعض شفايفها تاني و بتبص على امها. ايه بتكلم الخياط بمياصه (انا عايزه الفستان يبقى من غير برا يا عم محسن. بتهيالي كده المقاس هيختلف علشان القميص ضاغط صدري.) طيب يا فندم لو تسمحي ناخد مقاس صح. ايه بمياصه (اتفضل قيييييس). لانا بترجع لورا. طيزها كلها بقت بره. زبر ابوها راشق فكسها اللي باظظ من بين طيازها و راجع لورا بره الكرسي. تامر مبرق فطيز لانا وفزبره. بيرجع يبص لايه. الخياط بيحط ايديه تحت طرحة ايه وبيفتح اول زرار فالقميص فوق. بيفتح زراير قميصها. تامر مبرق. لانا بتقفل فخادها وتفتحهم وبتتعمد تزنق كسها بفخادها ومسهمه. ايه بكل مياصه بتسال الخياط وهو خلاص هيفتح الزرار اللي هيعري بزازها (عم محسن بتعمل ايه حاسب انا مش لابسه برا. احا لانا مش مصدقه. الخياط فتح بقية الزراير بسرعه فشخ وبزاز امها مطلوقه عريانه ملط هتنط على وش الخياط. لانا غطت كسها بكيسه ماسكاها ومسكته بالايد التانيه. تامر بيضغط على كس بنته اوي من ورا. الخياط بيمسك بز مراته بشهوه. تامر ضاغط على كس لانا اوي. لانا بتحرك نفسها. لانا بتضغط بطيزها على زبر ابوها اللي مش مصدق. بيكلم نفسه بنتي بتنيكني!!!. هو مش كفايه نجاسه بقى. نكت اختي وامي وهنيك بنتي كمان. الخياط بيمسك البزين. بزاز الست اللي واقفه قصاد جوزها وبنتها. قمة الشرمطه و الدياثه و التعريص. ايه بكل عهر بتصوت بنجاسه( اييي حاسب. هو انت كده بتقيس). ايوه بقيس. بيفعص. بيفعص اوي. لانا بتتحرك اكتر. بتبعبص كسها. تامر فاشخ طيزها. زبره هينفجر. وفجأه ايه صرخت ( اااايييي سيب بزي. سيب بزي وجعني يا عم محسن. اااه). وفنفس اللحظه الكاميرا تجيب زبر تامر بيتحرك بين شفايف كس بنته وبيلزق اوييييي. وفجاه الكاميرا تجيب لانا بتشهق اوي من غير صوت ومغمضه عنيها وبتجيب شهوتها من كسها. لانا فجاه بترتعش وبتعمل ميه كتير. بيبي على افرازات شهوة كسها. تامر مبرق فالميه اللي نزلت وغرقت بنطلون بنته والبت مكسوفه. ايه بتبص بلؤم (لانا انتي دلقتي حاجه على نفسك ولا ايه). عم محسن معلش اي جيبه من عندك للانا. من عنيا يا مدام ايه. ايه بتلبس قميصها وبتظبطه تحت طرحتها. تعالي يا لانا. بتاخدها فاوضه. البت مبلمه. ايه بتقلعها البنطلون اللي غرقان نجاسه. وبتبحلق فشعر كس بنتها. البسي يا حبيبة ماما. چيبه قصيره نيك. نيك. ماما دي قصيره اوي. مفيش غيرها يا لانا عند الخياط معلش. بيخرجوا تامر مبرق. كس بنته خلاص بيبان وهي ماشيه. جيبه قذره خفيفه وقصيره اوي وناعمه وبتتحرك على الجسم بسهوله. جيبه بتاعة ممثلات سكس. بيخرجو الشارع. ايه بمكر لانا امشي قدامنا عايزة اكلم بابا فموضوع. لانا بتطلع قصادهم. تامر فجاه قام قايل لايه (احا الخياط قطع بزازك). ايوه بكهن وعامله مكسوفه (شفت يا تامر يا حبيبي ده كان خلاص تكه ويدخل زبره فرحمي النجس. زي ما زبرك خلاص عايز يجيبهم كده. ايه يا تامر اللي كنت بتعمله فجسم بنتك ده. انا كنت شايفاك.) وفجاه بتصرخ بشويش. (مممم يا لهوي بص لانا. بص الجيبه دي طلعت قصيره. طياز لانا كانت خلاص هتتعرى. ومفيش دكر فالشارع مبصش عليها وكذا شاب كانوا ماشيين وراها. ايه بيجيلها تليفيون وبترد. الخياط بيقوللها الشباب فالشارع الضيق اللي اتفقنا عليه. الخياط بيخرج من عنده ظ¦ شباب. بيجرو. بيوصلو لحد لانا. ايه بتقول لتامر بص الشباب هيتجننوا عليها. كانو ساعتها دخلوا شارع ضيق مفيهوش حد. واحد قال للانا. هو مينفعش امشي بزبري ملط زي كسك. لانا بتغض شفايفها. بتبص على امها وابوها اللي فجاه بقوا ماشيين بعيد عنها وكانت مدت اوي وسبقتهم. كانوا عاملين مش شايفينها الشاب التاني قال للانا ( ولازمة كس ام الجيبه ايه يا معرصه) . لانا بتغمض. تامر مش مصدق. ايه بتعض على شفايفها وهي مبسوطه انها بتديث تامر على بنته وبتزود جواه شعور التعريص. واحد قال للانا بصوت عالي (يلعن ..... نجاستك.) بيبعبصها.(ايه بتشهق: احا يا تامر ده بعبصها.) التاني بيمسك طيزها. البت خلاص اتجننت. مش مستحمله التحرشات دي. واحد بيحط ايده بيمسك كسها. بتبص على ابوها وامها مش لاقياهم. ايه واقفه مع تامر ورى باب عماره ولانا مش شايفاهم. لانا خلاص عايزه تصوت و بتعض شفايفها اوي. ايه و تامر مبرقين. واحد من الشباب بقى فوش لانا. قام مقفش بزازها. ايه بتقول لتامر بشهوه (ايه رايك فهديتي يا عرص يا هيجان على بنتك.) تامر بيدعك زبره ومبرق وبيسمع صوت ايه ومغمض (يا عرص بنتك بتتقطع الحقها. يا ديوث الرجاله بتستمتع ببنتك فقلب الشارع) وفجاه واحد شد لانا زنقها عالحيطه ومسك بزها دعك وتفعيص. تامر مبلم. التاني دخل صوباعه فطيز لانا. البت بتنهج. بتعض شفايفها ومبسوطه. واحد يقوم ماصص كسهاااا. البت بتشهق وبتبص للسما وبتقول اااااااه ااااااااه. لانا بترتعش. تامر وايه بيتفرجوا. عملت بيبي تاني. بتشهق. تامر مبرق فالبيبي. ايه بتضحك بشر. وفجاه الشباب بيجروا يهربوا. ايه بتوشوش تامر ( يلا نروحلها كاننا مشفناش حاجه.) لانا كنا بندور عليكي ايه اللي دخلك الشارع الضلمه دي. لانا بتعدل هدومها بسرعه (انا هنا يا ماما.) حبيبتي يلا نركب تاكسي. تامر عرقان متنح فطيز بنته. بيكلم نفسه. احا طب ما انا عاشرت امي واختي هيجرى ايه لما اركب لحمك يا بنتي. يلعن ابو نجاسة لحمك. كسها بينقط وهي ماشيه بترتعش بسبب الجانج بانج اللي لسه حاصل فيها. المشهد بيضلم تدريجي.
المشهد اللي بعده. ايه بتكلم بنتها. عايزه اجيبلك هدوم جديده لرحلة اسبانيا. بجد يا ماما. هجيبلك حاجات حلوه اوي. ولا ايه رايك نفصل اللي احنا ايزينه. تعالي نروح لعمو اسامه الخياط. لانا بتبرق. ايه بمياصه ولا تتكسفي يا قلبي علشان عملتي بيبي عنده. لانا بتتكسف وبتبص فالارض (مش عارفه ازاي عملت كده يا ماما.) ايه بتوطي فجاه بتبوس شفايف بنتها بسخونه بوسه واحده مصت بيها شفة بنتها التحتانيه برقه وقالتلها بحبك. لانا غمضت وشهقت شهقة هيجانه خفيفه. ايه بتبتسملها (يلا خلصي مذاكرتك دلوقتي). ايه بتدخل المطبخ. بتعمل نسكافيه ليهم كلهم. بتحط دوا كتير فشخ. يجي مشهد فلاش باك لراجل زمان فصيدليه بيديلها دوا (ده هيبهدل هرمونات اللي هياخدو. هيشعللوا و يجننوا ويخليه مش على بعضه) كلهم قاعدين بره. مديحه ببرا بس وجيبه. البرا بتتفتح من النص. لبس شرموطه مش لبس جده ابدا. رامي قاعد متنح فجدته. لانا قاعده بجيبه وبودي. متنحه فلحم جدتها. تامر قاعد قاطع ان العيال هيجانين على لحمة امه. ايه بتدخل. بتقعد. بيشربوا. مشهد سريع لازبار العيله واكساسها هيجانين فسرايرهم. مشاهد سريعه لشربهم للدوا اللي ايه جايباه مخصوص علشان تفشخهم من الهيجان. يوميا ايه بتحطلهم الدوا. مشاهد سريعه تامر بيدعك زبره وهو بيبص على بنته لانا. لانا بتلعب فكسها وهي متنحه فزبر ابوها ووشه وهو مش واخد باله. رامي هيجان على اخته وجدته وامه. مشاهد سريعه بيشوف فيها لحمهم متعري بكل الطرق معادا امه اللي مبيلحقش يشوفها ملط وهي واخده بالها اوي انها تشوقه للحم جسمها. مشهد اخير بتودي كبايه للانا. نظرة لؤم. اشربي دي علشان تركزي. وبتروح لرامي. اشرب دي علشان تركز. وتروح لامها بتشربها. وتامر كمان بيشرب.
ايه بتصحى بالليل وهم نايمين بتروح لامها. بتحرك صوباعها على فرق طيزها. بتدوس على خرم طيزها. امها بتحس وبتهيج وبترقص طيزها وبتفنس. ايه بتدخل لبوسه طويله اوي. اييي ايه ايه ده يا ايه. ده اللي هيخليكي كويسه يا قحبه. (بيجي مشهد فلاش باك لدكتور الصيدليه بيقول لايه: اللبوسه دي خطيره وتعتبر ممنوعه دوليا وهتخلي الست اللي هتاخدها مجنونه من الشهوه). ايه بتسيبها وبتروح تلبس روب على اللحم وبتبص لنفسها فالمرايه. الروب يادوب قافل عند سراتها وبتفضل ماسكاه علشان كسها ميبانش. بتعدي جمب اوضه امها. مديحه بتتلوي وبتتمطع وبتقول مممم. ايه بشرمطه بتقول لنفسها (اللبوسه زي ما قال الدكتور بالظبط). بعدها بتروح لرامي كانها مخضوضه ( اصحى تيته تعبانه اوي مش عارفه مالها. بتشيل الغطا عنيها بتبرق. رامي لابس بوكسر ابوه الشفاف.) هلبس يا ماما. لا يا حبيبي تعالى كده انا خايفه على ماما . شدته تعالى بسرعه خايفه عليها بقولك. بتشده تدخله اوضة مديحه. وبتروح اوضة بنتها. بتصحي لانا (حبيبتي تيته تعبانه تعالي نشوف مالها.) لانا نايمه بلانچيري سافل وقصير اوي. الكاميرا تجيب رامي بيدخل على مديحه. مش مصدق اللي هو شايفه. جدته نايمه على ضهرها بتتلوى ومش شايفاه. لابسه برا سكسي نيك. والجيبه القصيره مرفوعه لحد اول كسها. وبتطلع اهات جنسيه اوييي وخلاص زبره تعبان بسبب الدوا. زبره تعب على امه الحقيقيه. مديحه. (انتظروا الجزء القادم. منتظر تعليقك. على فكره انت تقدر تكتب تعليق حتى لو مش عامل عضويه فالمنتدى. شاركني رايك فالقصه.بس بدون شتائم من فضلك)
الجزء 5:
برا سكسي اوي. والجيبه القصيره مرفوعه لحد اول كسها. وقافله رجليها. بتقولل اااه مممم. المشهد بيبتدي زي ما اتختم الجزء اللي فات. ست مكنه ميلفايه لسه جسمها فاير برغم سنها ولسه شهوهتها مولعه برغم عمرها نايمه ملط وابنها اللي فاكر انه حفيدها بيبرق فلحمها و كل حته فجسمها. بيبص بيلاقي زبره واقف سيخ. كانه مش لابس بوكسر اصلا. بيقرب. بيتنح فوشها الهيجان. فشفايفها اللي بتتعض بسنانها. فحلمتها اللي باينه سنه من تحت البرا. الكاميرا تجيب ايديه بتعدل زبره اللي نشف اوي بسبب لحم جدته. حطه بالطول فرجل بوكسر ابوه. نفس البوكسر اللي ابوه هيج بيه مديحه امه زمان علشان يتجوزها. اصل مديحه دي مكتوب عليها كده انها تتعشق من اي ابن بينزل من رحمها الوسخ. زبر رامي بيرتعش والبوكسر اصلا خلاص هيعريه. ايه بتدخل. ولانا. بيخبي زبره بايديه. بيقعد جمب جدته على شمال السرير. تحت جمب ركبتها. البوكسر السكسي بتاعه اصلا اول ما قعد طلع لفوق اوي وفعلا عرى الزبر الحلو اوي ده كله فرامي اضطر يخبيه بايديه. ايه بتمثيل بتكلم امها مالك يا ماما. رامي بيبص على امه ايه وبيزعل اوي علشان امه متغطيه اصلها قافله الروب بايديها ومش مخليه سم فجسمها متعري. نفسه يشوفها ملط بقى. نفسه يمتع نفسه بجسم امه الملط. اشمعنى هو. ما فيه ولاد كتير اوي بيتمتعوا بلحم امهاتهم الحلوه. طول عمره بيعشق جسم امه ونفسه يتعرى وكل يوم هيجانه بيزيد اكتر واكتر عليها. على الست اللي هو عارف انه مينفعش يحس ناحية جسمها بكده. لانا بتعد الجنب التاني. قميص نومها قصير اوي اوي. ووراكها تجنن. تانيه رجلها اليمين وقاعده عليها. وقميصها مرفوع ومبين حته من طيزها. حتة ايه!؟ ده معري طيزها كلها قصاد اخوها وعلشان الصغنونه مكسوفه مديه وشها سنه لبره السرير علشان محدش يشوف كسها المتعري وغابات شعر كسها اللي ريحته وسخه زي كسها من كتر الدعك فيه. ايه بتقعد فوق جمب راس امها. سلامتك يا ماما حاسه بايه. ممممم مش قادره يا ايه. اااي. مديحه خلاص بتتلوي قصاد العيال. اصلا هي تعبانه ومبقتش مستحمله هجر عيالها جنسيا ليها وايه الكلبه كملت عليها بالدوا الهباب اللي بتحطهلها في حاجه بتشربها وباللبوسه اللي بتشعلل اعصاب اللي بتتحط فخرم طيزه. رجلها مقفوله. ايه بتكلم عيالها بمحن (حبايبي معلش ادعكو رجلين تيته علشان عضمها واجعها.) ايه بتدعك كتاف امها. كتافها عريانه وكل بزازها خارجه من البرا معدا الحلمات اللي اصلا الغمقان اللي حواليها باين. ايه بلهجه سخنه ورقيقه بتكمل ( حبايبي من عند ركبتها كده وفوقيها. خدو ده.) بتحط مرهم فايديها. وبتحط فايد كل واحد منهم. بتكلم نفسها (على كلام الراجل اللي اشتريته منه ده لو لمس كسك هتجيبيهم فلحظه يا مامتي يا قحبه.) بيدعكوا ركبها. بشويش. لانا ورامي متنحين فرجلين و وراك جدتهم. وبيبصوا على ايد امهم اللي نازله تحسيس فجسمها. مديحه شغاله (مممم واهات واصوات ممحونه اوي. ايه المرهم ده بيسخن الجسم ليه كده.). الكاميرا تركز على نظرات المكر وابتسامة اللؤم اللي على وش ايه. ايه بتكلم امها برقه (ده هيخففك اوي يا حبيبتي.). الشرموطه فتحت ايدين امها وحطت فايديها مرهم كتير. بتوشوش امها ادعكي فخادك يا ماما. بتحط ايدين مديحه على فخادها. رامي خلاص زبره هيفرقع. طويل وعريض وعريان بره البوكسر. لافف جسمه علشان امه متشوفش زبره ومغطيه بايده. ولانا عماله تقفل وراكها ببطء على كسها وتفتحهم وعلى اخرهم. الدوا الوسخ اللي امهم بتطفحه ليهم كل يوم ده بهدل اجسام العيال وولع لحمهم كله. رامي و لانا مبرقين فايدين جدتهم اللي بتحسس على فخادها من جوه. ايه مبرقه بشهوه فايدين امها. بتبرق بابتسامة شر. مديحه بتنسى نفسها وبتفتح رجلها بايديها بشويش. نازله تحسيس لفوق. رامي ولانا مبرقين. على بعد نص متر منهم اجمل وراك الدنيا بتتعرى. كس جدتهم اساس الفساد بيتعرى. ايه بمياصه حبايبي اطلعوا اكتر بايديكم اصل فخاد تيته تعبانه ااوي. ماما متتعبيش نفسك انت الولاد هيريحوكي اوي. رجلين مديحه شبه مفتوحين شويه. رامي مبرق فشوية شعر طيزها وكسها اللي بانو. بينسى نفسه بينسى يغطي زبره. واقف نيييييييييييك. ولانا باصه على فخاد جدتها وبتنسى نفسها بتلف نفسها. ايه ايديها بالكامل بتحسس على بزاز امها. لانا مبرقه فبزاز جدتها اللي بتتقطع بايد امها وبتبص على كسها اللي فاضله تاكه ويتعرى كله. ايه عاضه شفايفها. باصه على كس بنتها و زبر ابنها اللي قايدين نااااااار. رامي زبره هينفجر ومحمر و راسه وارمه ومبقاش مستحمل. ولانا كسها الرقيق مبقاش مستحمل الوجع اللي مفيش بنت صغننه قدها 16 سنه تستحمله.
ايه بتبص على امها اللي عماله تتلوى وبترفع ضههرا بشويش وبمحن بسبب تحسيسها لبزازها. ايه بترفع ايد امها بتطمن ان لسه فيه مرهم كتير متبقي. بكل خبث بتعمل نفسها بترجع تعد ورا مديحه. بتعد ورى طيزها وبتفتح وراكها على الاخر. الكاميرا تجيب عيالها مبرقين فالمنظر. جدتهم قاعده على السرير شبه عريانه وكسها ملط وامهم قاعده وراها ووراكها متعريه على اليمين والشمال. ايه المجنونه بتتكلم خلاص بهيجان( ماما ما تيجي كده ورا اقعدي عليا. عايزه اعرف ادعك جسمك). وبترفع امها شويه وبتخليها حرفيا قاعده على شعر كسها. اللحظه دي لانا ورامي بلمو. امهم العلقه قاصده. مش مصدقين المنظر. امهم ايه روبها مفتوح ووراكها وكسها عريانين ملط و جدتهم طيازها ملط ولازقه بكسها فشعر كس امهم. الكاميرا تجيب ايد رامي بتدعك راس زبره وصوباع لانا بيحسس على زنبورها وهم مبرقين فحرب الكساس اللي قصادهم. كس ايه وكس امها لازقين فبعض. ايه بمياصه يا ولاد ادعكوا وريحوا تيتا. مديحه اصلا رايحه فداهيه وخلصانه قامت رجعت نامت بضهرها ونيمت راسها على كتف ايه وفنفس الوقت ايه ابتدت تنزل من على كتاف مديحه وتتدعك دراعاتها. وقامته محركه دراعات امها بشويش رامي ولانا عرقانين. ايدهم بتشرمط فخاد جدتهم اللي كسها حرفيا ملط قصادهم وكس امهم تحتيه مبلول وملط كانه مفتوح لراجل علشان يهتكه.
ايه بتحط دراعات امها اليمين على رجل لانا المتنيه قريب اوي من كسها وخلت صوابع مديحه تضغط على صوابع لانا اللي بتشرمط زنبورها ومخبياه فنفس الوقت. والايد التانيه فوق زبر رامي حرفيا فوق ايديه اللي بتدعك راس زبره اللي خارجه من البوكسر وبرضه بتحاول تخبيه. رامي بيرتعش. لانا بتغمض. ايه بكهن ومياصه بتحسس على ضهر ايدين امها. متعمده تخلي صوابع امها تمتع رامي ولانا. العيال متنحين فايدين جدتهم. امهم قاطعه على نظراتهم لكسها وكس جدتهم. رامي بيحرك نفسه ايده بتقرب من كس مديحه. لانا بتقرب كسها من ايد جدتها وايديها خلاص تكه وهتمسك كس جدتها. مديحه بتتلوى (ااااه ايه تعبانه. تعبانه حرام ريحيني. فين تامر ااه خليه يريحني بقا). بمياصه ردت ايه (طب ما احنا بنريحك اهو يا ماما. ما ترتاحي بقا انت بالعيال. يلا ريحي نفسك يا ماما). مديحه بتفتح رجلها بهيجان اكتر. ايه بتبص على ايد امها. خلاص بقى فيه عملية زنا شغاله بين ايد امها وورك لانا وكسها وايديها التانيه وزبر ابنها. ايه بتعمل اصوات هيجانه (ااااه ممممم) وبتكمل كلام بمياصه (قربي يا لانا كده علشان متقعيش) وقامت شداها من ايديها اللي مخبيه كسها. ايد مديحه لزقت كلها حرفيا فكس لانا. بطن ايد الجده ماسكه بالكامل كس حفيدتها وشعره القذر. لانا غمضت وارتعشت كده خفيف. ايه بتبتسم بمكر وبتكلم رامي ( رامي تعالى قرب بدل ما تقع.). شدته برضه من ايده اللي مخبيه زبره. رامي لما اتحرك لقدام زبره كله بقى فايد امه مديحه. ماسكاه كانها بتعمل لابنها هاندچوب. ايه خلاص هي كمان هاجت و تعبت من كمية التعب والشهوه اللي متجمعين على سرير واحد. بتكلم ولادها بشهوه(حبايبي ريحو تيتا. ريحوها اوي. حرام تسيبوها كده بقا) وهي بتتكلم كانت بتمسك ايديهم بتقربها من كس امها. العيال اللي مكملوش 16 سنه مغمضين. ومش مستحملين. احا انت متخيل يبقى عندك 15 سنه وايد جدتك المكنه اللي مهيجاك تمسك زبرك كده وهو غرقان مذي!!! انتي متخيله انك تبقى لسه كتكوته وكسك نونو وانت فثانوي وايد جدتك اللي هيجانه عليها ماسكه كسك كله!!! مديحه شغاله ااااه اححح هموت وفاتحه رجلها. رامي صوابع ايده ابتدت تلمس كس جدته من الجنب وبطن ايديه غصب عنها كلها على فخدة امه ايه. وباصص على زبره اللي فايد جدته. اللي خلاص بقت بتعصره بشويش اوي من غير ما تحس بنفسها. لانا مبرقه فايد جدتها اللي حرفيا داخله فشفايف كسها ومن غير قصدها ايديها بتلمس كس مديحه وصوابعها برضه لازقه فكس ايه. الكاميرا جايبه وش مديحه هيجان وبتقول ممم وفنفس الكادر وش ايه مفمضه وبتقول احححح. ايوه يا حبايبييي ريحوا تيته اوي. الكل خلاص على تكه ويغم عليه. رامي بمبرق فايد جدته اللي حرفيا بتحلبه. لانا فتحت رجليها اوي. مديحه بتبعبص كس لانا حرفيا. ايه ماسكه بزاز امها من فوق البرا. بشرمطه بتكلم ولادها. اطلعوا فوق يا حبايبي. ادعكوا جسم تيته. حسسوا اويييي. ممممم. لانا بتنهج ومبرقه كده يا ماما. البت هاجت واتجننت قامت وقعدت على ايد جدتها بكسها والكاميرا بتجيب المنظر. يا لهوي ده كف ايد مديحه محشور بالكامل بين شفايف كس لانا وفاتحها وهاتكها. لانا بتمسك كس جدتها ببطن ايديها وصوابعها بتزني فكس امها ايه. رامي طلع لقدام زبره بيتحلب حرفيا فبطن ايد مديحه بهيجان وبينهج كده يا ماما. بيمسك الباقي من كس مديحه. صوابعه بتلمس صوابع لانا. مديحه خلاص بتقول ااه اااه مممم. بيبص على كس اخته عريان وجسمها بيتحرك وبيدعك ايد جدته. ولانا بتبص على زبر اخوها عريان وبيتحلب. ورامي غصب عنه بقى يتحرك لورا وقدام وزبره محضون فايد جدته. بيعبصوا كس ايه اوي وبيدعكوا كس مديحه. بهيجان هم ال ظ¢ بيسالوا ايه وهم مغمضين. كده يا ماما كده. كده. كده. كده. عنين العيال بتيجي فبعضها. باصين على بعض. بيغمضوا. ااااه. ايه عاضه شفايفها وفجاه مستحملتش وقالت (اااااحا يا عيال متلمسوش كسي كدااااا). وفجاه قامت قاطعه برا امها. فجاه رامي ولانا برقوا فبزاز جدتهم. اللي اول ما بزازها اتعرت قامت قالت ( احااااا مش قادره نفسي ارتااااح. ايوه هجيبهم ايوااا). رامي عرقان مبرق فبزاز جدته اللي لسه تستاهل الفشخ برغم سنها وفايده اللي بتدعك كس جدته وصوابعه اللي بتشرمط كس امه. لانا بتنهج بتتشنج مممم. عرقانه بتشهق. اييي. صوابعها بتضغط اكتر على ايه. ايه اتجننت وقالت اوفففف بقى يا مفتريين وقامت مفعصه بزاز امها قصاد رامي ولانا. اغتصبتهم ببطن ايديها. لانا بقت تتنطط على ايد جدتها وبتتحرك عليها بكسها بعنف. ودايخه وخلاص هيغم عليها (كده يا ماما!! اه ادعك كده يا ماما ممممم ااااممم كداااااا اييي) و رامي مش مصدق اللي بيحصل وبيتحرك جامد. المذي مغرق زبره ومغرق ايد جدته. زبره بيتحلب بالكامل والشرموطه مديحه نسيت نفسها وضاغطه على زبره بتموته. الواد غصب عنه صوت زي الحريم من الوجع (ااااه ايييي ادعك كدااا كدااا اااااه ماما) مديحه صوتت و ابتدت تعيط بجد (ااااااه كسيييي). وايه فنفس اللحظه صرخت بعنف وبعياط (ااااه يا كسيي). رامي ولانا برقوا فالكسين وهم بينزلوا شلال. ايوه شلال ميه من الكسين. عملو نافورتين من كس الامهات. الكسين بيرتعشوا وبيفتحوا وبيقفلوا. الاورجازم صعبه اوي. بالذات لما يكون الكس شهواني اوي. ايه مغمضه وشبه مغم عليها نازله تقفيش فبز امها وعماله تعض شفايفها (مممم ااااه حلوه حلوه اممم. حبايبي خلاص كفايه كده تيته بقت كويسه. اطلعوا بره واقفلوا الباب) مديحه كانها مغم عليها. رامي ولانا بيبصوا فعنين بعض وفلحم بعض وفلحم اكساس امهم وجدتهم وبحر الميه اللي نزل منهم. خرجوا من الاوضه وكل واحد فيهم ماسك بين رجليه من كتر الوجع. لكن اول ما جم يقفلوا الباب اتصدموا. امهم وجدتهم نازلين هتك فشفايف بعض. بوس شهواني اوي مينفعش يبقى بين ام و بنتها. العيال وقفت بره الاوضه تتفرج. الكاميرا جايباهم مركزين وايدييهم رجعت تفشخ بين رجليهم. اصوات مديحه وبنتها عاليه اوي (بعشقك يا ايااااااا. بعشقك يا ماما بعشقك يا منيوكااااا. نيكيني يا بنتي بقااااا. حرام عليكي هو انا مش مراتك هو انا مش بتاعتك هو فيه حد يسيب مراته محتاجاه كده. اححححح... ايوه انت مراتي وعشيقتي يا ماما. اوففف اوفف يخربيت حلاوة سكس المحارم. اوفف ). تامر بقى يدعك زبره ومخرجه ملط من البوكسر. الكاميرا تجيب لانا مبرقه فحجم زبر اخوها. وفجاه حطت صوباعها على شفايفه ووشوشته (هسسس ولا تطلع اي صوت) وقامت نطت عليه. ايوه نطت وحضنت وسطه ببطنها و وراكها وقامت بصاله بشهوه بنت كلب. الكاميرا تعمل زووم على المنظر تحت. زبر رامي خلاص قصاد كس لانا. الزبر بيلمع وبينقط مذي و صاروخ محمر وهينفجر والكس مفتوح وبيرتعش وغرقان سوايل وكانه مغناطيس بيخلى زبر اخوها يرتعش تحته. الكاميرا تجيب وش رامي. مبرق فعنين اخته. مسك ضهرها بايديه وحاول يتكلم وبرضه قالتله (هسسس). الكاميرا تركز على المنظر من بعيد. الاخت الصغنونه ام لحمه حلوه راكبه وسط اخوها اللي اصغر منها بسنه واحده وحاضناه زي الاطفال. الكاميرا تجيب نظراتهم لبعض. نظرات شهوه و جوع. شفايفهم قريبه من بعض. و قام مدخل زبره كله فكس لانا. ايوه الاخ مستحملش و عملها مع اخته. دايما الاخوات هم الضحيه من اللي بيشوفوه فالبيت. دايما الاخوات بيطلعوا شهوة المحارم فبعض علشان مش عارفين يحسوها مع ابوهم و امهم. يا ريت كل اب و ام كانوا ريحوا شهوة عيالهم. يا ريت كل اب كان يلحق بنته المراهقه الهيجانه وريح كسها قبل ما تسلم نفسها لاخوها. يا ريت كل ام كانت متعت زبر ابنها بدل ما يمتعه فكس اخته.
البت بتضحك. ايوه بتبتسم وبتشهق بصوت واطي. والواد بيقول (اااااااااه). رامي مغمض وفاتح بقه. ولانا فاتحه بقها ومبتسمه (اااه يا رامي كسي. اه انا كسي هيموتني ايي). الواد مستحملش الكلمه. بيقول (ااااه زبرييي). وفرقع جوه كسها. الكاميرا بتجيبهم بيرتعشوا وفيه دش لبن نازل من كس لانا مغرق زبر رامي. اللبن كتير. كتير. كانه سيل. كانه فيضان. المشهد بيضلم تدريجي. على منظر زبر الاخ فكس اخته واللبن اللزج نازل ومغرق لحمهم. (انتظروا الجزء القادم. متكسلوش. ارجوكم اكتبوا تعليقاتكم و رايكم فالقصه)
الجزء 6:
المشهد بيبتدي على منظر مديحه مغمضه. نايمه ملط زي ما بتحب تنام دايما. فيه اصوات صريخ من بعيد اوي مش مفهومه. اصوات هيجان و مضاجعه. مديحه بتفتح عنيها مخضوضه (ايه الاصوات دي جايه منين!!؟) مديحه بتبص فالساعه تلاقيها 3 الفجر فبتستغرب علشان الوقت متاخر. الاصوات بتبتدى توضح اكتر. صوت اهات ستات بتتناك. فتحت باب اوضتها و ماشيه ملط جوه الشقه وبتقرب من اوضة تامر و ايه. الكاميرا تركز على مفاتنها وهي ماشيه. التصوير يجبر اي شاب يتفرج على الفيلم انه يشتهي لحم جدته لو لسه حلو من كتر ما منظر وسط وطياز مديحه من ورا يجنن اي زبر. الاصوات بتعلى اكتر. مديحه بتقف عند باب اوضة بنتها اللي مش مقفول كويس و بتبرق. بتلاقي حفيدتها الشرموطه لانا فاتحه رجليها ونايمه ملط وابوها تامر بيلحس كسها بشهوه. (بس يا بابا كسي مش قادر. بابا هو فيه اب يعمل فكس بنته كده ااااي اووووف) وفجاه مديحه تسمع صوت تاني. بتسمع صوت ايه (بس يا بابا كسي مش قادر. احا هجيبهم فبقك اححح افتح بقك يا بابااا). مديحه مبرقه وشفايفها بترتعش وبتفتح الباب سنه كمان. ايه بنتها نايمه جمب لانا على السرير وفاتحه رجليها و ممدوح نازل مصمصه فكس بنته. وفجاه جسم راجل يلزق فيها. زبر حجمه كبير بيخبط ففلقة طيزها. الكاميرا تركز على وش مديحه وهي مغمضه اول ما الزبر يتحشر بين فلقة طيزها. شفايف بتوشوش ودانها بكل محن وهيجان (تيتا عايز اعشر كسك.) بتلفله وبتحط ايدها على زبره بتتمتع بدعكه. الكاميرا تجيب وش الاتنين. مديحه وابنها رامي. وزبر رامي الكبير لازق من اول سوة امه الحقيقيه اللي فاكرها جدته لحد اخر نقطه فكسها تحت. ازاي اجسامهم لايقه على بعض كده. وفجاه قامت نازله ساحبه زبره جوه بقها. بتمصمص زي المجنونه (احا يا رامي احا انا امك مممم انا امك ااااه) بيمسك راسها وبيغمض (يا ريتك يا ماما عرفتيني اني ابنك من زمان كان زماني عاشرتك يا حبيبتي ااااح) (ممممم يخربيت حلاوة زبرك) مديحه بتمص وبتمسك طياز ابنها المشدوده. والكاميرا بتركز على تعابير وشها وهو مستمتع بلحس ومص زبر ابنها وبتتكلم بهيجان اوي وهي بتمص (اااحااا يلعن ابو زبرك الحلو .... ااااه ازاي منعت نفسي اتمتع بزبرك كل ده ااااه ازاااييي ... انتم مش عارفين ازباركم الكبيره ده بتهبب ايه فامهاتكم. من زمان نفسي فيك يابنييي احححح مممم). وفجاه مديحه بتفوق على صويت اللي جوه. صويت هيجان وعالي اوي. مديحه بتقف و ابنها رامي لازق فطيزها من ورى عمال يلحس قفاها وبيحسس على حلماتها . مديحه مبرقه فاللي بيحصل على السرير قصادها. البنت الصغيره بتتنطط على زبر تامر وبتصوت بشهوه رهيبه وبتنهج اوي (عشر كسي يا بابا. ايوه عشر كس بنتك وريح نفسك.) وايه بتتنطط على زبر ابوها ممدوح وبتصوت وبتتكلم بعنف (عشر كسي يا بابا عشرنيييي. ازاي كسي بيعشق زبرك يا بابااا كدااااا).
مديحه بتغمض وبتبص على ايدين ابنها اللي بتبهدل لحم بزازها دعك وجسمها بيتلوى مع لمسات وضغط زبره على طيازها الجباره اللي من يومها بتعشق المتعة اللي متنفعش. متعة ازبار المحارم الهيجانين عليها. الواد الشقي رامي بيوشوشها (حبيبتي اشمعنى هم انا كمان ليا حق فيكي. ليا حق امتع زبري بيكي.) مديحه بتشهق وبتتمطع وبتفرد جسمها اوي من كتر السكس اللي بيتعمل فيها من ابنها وابتدت تكلمه وهي كانها دايخه (اااه ايوه حقك يا حبيبي. حقك. حقك. جسمي حقك. روحي حقك. قلبي حقك. كسي مممممم اااه حقك. رحمي ااااح حقك حقك حقك ااااه عشرنيييي يابنيييي).
بتنيم ابنها فجاه على الارض. بتركب زبره. بشهوه. بتكلمه بهيجان وهي عماله تتنطط على زبره ( زبرك ده بيعشر المكان اللي انت جيت منه. بيعشر المكان اللي ابوك عشره وجه منه. نفسي اجيب منك عيل. نفسي افضل عايشه لحد ما يعشرني.) صوت من بعيد للشرموطتين لانا و ايه. كسي يا بابااااااا. بابااااااه كسيييي. ايه بتتنطط على زبر ابوها اللي بقى نايم على السرير. بتتوسل تامر (متعشرش كس لانا يا تامر باباها بس اللي يعشرها.) بتلف وبتضحك وبتبص لممدوح (مش كده يا بابا.) ممدوح بينيك ايه وبيخبط لحم زبره كله من تحت فكس بنته وبينهج وبيضحك وهو بيكلم ابنه (بتنيك بنت اختك يا خول.) تامر بينيك بعنف. اصلك تخيل بترزع زبرك فكس بنت هيجانه فثانوي. تامر بيضاجع البت بعنف اوي (اصلك مش متخيل جسم لانا يا بابا وسخ ازاي. ايوه بنيك بنت اختي اللبواااااا ااااح). لانا مبتسمه من كتر الشهوه الحلوه اللي مستمتعه بيها وبترقص بجسمها الصغير فوق تامر اخوها وخالها وبتكلمه بعهرو بمياصه (تامر انا اختك كمان. ااااه انا اختك يا بابا مممم. بابا ممدوووح متسيبه يزني فيا يا بابا ممدوح مش انا بنتك وهو ابنك. يبقى اخته.). ايه بتمسك بز بنتها بشهوة لبوة بتفترس غزال رقيق ومبتوقفش تنطيط بجسمها فوق ابوها (انت اخته وانا اخته يعني انت اختي يخربيت بزازك يا اختي اااااه). لانا بتشد راسها بشقاوه اوي وبتحسس على خدها ( ماما انا بنتك) وبتقوم ماصه شفايف امها كانهم اتنين عشاق متجوزين. بيرجعوا هم الاتنين يتنططوا على ازبار ابهاتهم. بينكحوا شفايف بعض. الرجاله بينيكوا محارمهم بشهوه حيوانيه. صويت من الستات.
الكاميره بتبعد بتبعد بتجيب رامي راكب جدته. او امه. مديحه بتصوت. عشر فامك يا رامي. عشر فامك. عشرني من زبرك يابني. عايزه منك ولد يعشرنييييي. رامي بقى بيتنطط على كس امه وبيضربها ضربات مدافع وحشيه مينفعش راجل يعملها حتى فمراته فما بالك بقى ان اللي كسها بيتنكح منه تبقى امه. بيكلم امه وهو بينهج ( هعشرك يا ماما اوي. هعشرك كل يوم. كل وقت. هملى كسك بلبني. وهجيب منك ابن يعشر لحمك معايا.)
وفجاه الكاميرا تجيب وش مديحه وبتبعد عنه تدريجيا. ونكتشف انها كل ده بتحلم. وعماله تدعك لحمها وهي نايمه ملط. بتحلم ومش حاسه برامي اللي بيتسحب يدخل اوضة جدته. بيبحلق فجسمها الملط وهو بيتلوى من الشهوه وهي نايمه. بيقلع البوكسر و بيخرج زبره وهو بيتامل كل جسم مديحه بسخونته و بوساخته. رامي بيحلب زبره وبيقرب منها وشايفها بتبرطم وهي نايمه بكلام مش مفهوم. مش عارف انه حاليا بيعمل معاها اوسخ جنس محارم فحلمها معاها. بيحط ايدها على زبره. بيحرك زبره ويحلبه ببطن ايديها وهي نايمه. بتحس بيه و راسها الجمب التاني. بتحلب زبره وبيتخض. احا تيته اللي بتحرك ايديها بتحلب زبره. رامي بيتجنن ومش مصدق. بيتمادى وبيمسك بز مديحه. بيقول بصوت غصب عنه بيطلع عالي (يخربيت لحمك يا تيتا. كس امك يا شرموطاااا). ومديحه بتتلوى ولسه جوه حلمها بتتضاجع من ابنها بكل عنف وفجاه رامي جاب لبنه فوق لحمها وصرخ (اااه اااه ااااي) صريخه صحاها. صحيت مبرقه. مش مستوعبه لسه انها كانت فحلم. مبرقه فزبر رامي اللي عامل زي الحنفيه المفتوحه وعمال يغرق لحم بزازها ورقبتها بلبن زبره.
وفجاه صرخت (لاءااااااا انت بتعمل اييييييه) وقامت انهارت وعيطت ومسكت وشها (انت ازاي بتعمل كدااااا. انا ام... قصدي جدتك. انا جدتك يا راميي انت مجنون!!!) بتكمل عياطها الهيستيري ( انا السبب انا السبب، ازاي وصلت لكداااا ازاااااي)
المشهد بيضلم تدريجي على منظر زبر رامي قصاد وش مامته مديحه وبينزل لبن زبره على لحمها كانها شرموطته الرخيصه وهي بتعيط بحرقه ومخبيه وشها.
بهذا تنتهي هذه السلسلة الاولى من القصة وسيتم استكمال القصة في السلسلة الثانية بعنوان
(ايه و امها مديحه).
(نصيحتي انا كاتب القصه: توقف عند قرائة سلسلة العيال كبرت هنا.... اذهب الان واقرأ الجزء الاول فالسلسله الجديده( ايه و امها مديحه..) .. لكي تحصل على اقصى درجة استمتاع بهذه الملحمة المجنونه من جنس المحارم)
رابط سلسلة (ايه و امها مديحه) :
آية وأمها مديحة السلسلة الثانية من قصة اية وعائلتها (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=490213)
احبكم ؛)
الزاني اوي
العيال كبرت؛ الجزء 1:
اول مشهد. مشاهد سريعه (فلاش باك). ممدوح بينيك مديحه بالقناع. ايه بتتناك من اخوها تامر. بتتناك من ابوها الحقيقي ممدوح. بتتناك من ابوها التاني اللي كانت فاكره وهي صغيره انه هو ابوها. تامر بينيك امه فكل مكان مع ايه. مشاهد سريعه للاخ واخته اللي متجوزين ومخلفين من بعض وهم بيمارسوا كل انواع الشهوه والجنس مع امهم مديحه. على السرير. على البحر. فالصاله. وفالعربيه وفالحمام وفالمصيف. صوت بيتخلل المشاهد السريعه دي. صوت ايه ( نيك امك نيك امك يا تامر) وصوت مديحه وهي بتصرخ (عشرني يابنيييييي، عشر رحمي يابنييي).
((هذه الاحداث في المشاهد السابقه كلها بالتفصيل في سلاسل اخرى ستنشر لاحقا))
يجي بعده مشهد ايه كبرت بقت فالتلاتينات. ملامحها كبرت بس لسه وتكه. قاعده بلانجيري وسخ. عريان نيك. ايه بتتفرج فموبايلها على صور ازبار طويله. ايديها على كسها. وبنتها لانا قاعده قصادها. الام اللبوه متعمده تفرج بنتها ازاي بتدعك كسها. الكاميرا تجيب عنين لانا مبرقه. مشاهد سريعه لعنين لانا ولايد امها اللي بتقطع كسها. شفايف لانا بترتعش وهي شايفه امها بتعض شفايفها بعهر. فيه صوت اهات خفيفه مسموع من الموبايل اللي امها ماسكاه. ايه بتزود فدعك كسها. الكاميرا تجيب عرق لانا. مش مستحمله تشوف امها كده ملط وبتتفرج على سكس قصادها بكل بجاحه. ايه بتغمض بهيجان وتقول اااه خفيفه. كل ده لانا عامله نفسها بتتفرج على التليفزيون. بس الكاميرا تجيب وش امها ونشوف نظرة لؤم وهي شايفه بنتها متنحه فكسها اوي. بتكلم لانا بنتها (قومي صحي اخوكي يا لانا علشان عنده مذاكره). لانا بتقوم. لابسه هوت شورت خفيف نيك وداخل ففلقة طيزها من غير كلوت وشفاف ومخلي شعر كسها اللي امها عودتها ان عمرها ما تحلقه ولا تهذبه غامق وباين وشعيرات منه خارجه من قماشة الشورت. ومن فوق بزاز بنت متناكه عليها بودي شفاف. لانا ظ،ظ¤ سنه بس فورتيكه. ايه بتبحلق فجسم لانا وبتعض شفايفها وبتبعبص كسها. بنسمع صوت ايه بتكلم نفسها ومبرقه والكاميرا تجيب منظر لانا وهي بتمشي بشرمطه قصاد امها (يخربيت سخونتك يا لانا. هانت يا حبيبتي قريب هتستوي وهتكوني جاهزه للجواز مني ومن باباكي ومن اخوكي كمان).
لانا بتدخل على رامي. بتقرب. اصحى يا رامي. عنيها بتيجي على زبره. كبير اوي. بتعض شفايفها بمياصه. وبتكلم نفسها بصوت عالي زبرك كبير زي بابا. بتلمسه. بتعض شفايفها وهي بتحرك صوباعها على زبر اخوها. وبتغمض. بتفتكر وهي بتتفرج على ابوها حاطط زبره فطيز امها. زبر كبير اوي. اصلها من وهي ظ¨ سنين وهي باباها ومامتها بيمارسوا كل انواع قلة الادب قصادها. كبرت على عشق كس وخرم طيز امها وعشق زبر ابوها الضخم. لانا بتبوس زبر اخوها. بتشم زبر اخوها. بتضغط بطرف لسانها على راس زبر اخوها. الكاميرا تجيب امهم بتتفرج من بره من غير ما حد ياخد باله. عنين الام بتلمع على منظر زبر ابنها اللي اخته هتتجنن عليه. هي كمان متجننه اوي على زبر ابنها. الام بتمشي وبترجع الليفينج تاني. الكاميرا ترجع للانا من تاني. يلا يا رامي اصحى. لانا الساعه كام. 8. يلا ماما هتيجي تزعقلك. بيصحى وبينزل من السرير.زبره بيترج فالبوكسر. لانا مبرقه فزبره اللي شبه زبر الخرتيت ده. بيطلع لامه. اول ما بيشوفها بيتنح فبزازها ووراكها وطيازها اللي عريانين بالكامل. بتاخد بالها وعلى غير عادتها مع كل الناس بتلبس روب طويل جمبها وبتغطي بسرعة كل حته عريانه فجسمها. حبيبي كل ده نوم. ايه برقت فزبره. كبير اوي وهيجها اوي. بيبوس امه. بتبوسه. لانا بترجع الليفينج وراه. قعدت جمبهم. لانا اتحولت لكاءن هيجان وسخن وحيوان مدمن للحمه. مبرقه فجسم امها وكل مفاتنها. طب ما هو غصب عنها. من يوم ما وعيت عالدنيا وهي بتتفرج على نيك ووساخه وابوها بينيك امها علني قصاد عنيها. ايه بتاخد بالها من عنين لانا اللي مقطعاها. البت ادمنت مفاتن امها. وقامت بمياصه فتحت رجلها فوش لانا. كسها ملط. الكاميرا تجيب نظرة التتنيح اللي فوش لانا الصغيره وهي شايفه لحم كس امها ملط. ونظرة اللؤم اللي على وش ايه اللي خلاص دمرت هرمونات بنتها. الروب اتفتح و اللانجيري تحته مرفوع لفوق شعر كسها. رامي مش واخد باله لانه واقف من الجمب التاني. لانا مبرقه. رامي واقف قصاد امه. ايه بتشرب ميه. عينه بتيجي على حته مفتوحه فالروب عند بزازها. منظر بزازها سكس نيك. باين اوي ان امه عريانه ملط تحت الروب. امه اللي من يوم ما بلغ وهو واخد باله انها بتعري لحمها لاي حد سواء كان دكر ولا نتايه بس معاه هو بس بتتعمد تغطي لحمها. امه بتاخد بالها. الكاميرا جايبه نظرات ايه لايد ابنها اللي بتلمس زبره وهو بيتمتع بفرق بزازها المتعري ونظرات تانيه لايد بنتها اللي صوابعها بتلمس فخادها ومبحلقه فكس امها. ايه بتعمل مكسوفه وبتغطي بزازها بايديها. بتتكلم بعهر رخيص ( رامي عيب تبص على ماما كده.) بتضحكله يلا ابتدي مذاكره. بتبص على زبره اللي وقف. بتعض شفايفها. بيمشي. بمياصه بتقول للانا. حبيبتي تعالي ادعكي رجليا. لانا بلهفه بتقعد على الارض قصاد امها. ايه بتفتح رجليها. لانا بتبرق فكس امها. بتمسك ركبها. بتدعك بس متنحه فكس امها. بتطلع على فخادها. بتقرب وشها اوي من كس امها. بتنهج. ايه بتبتسم بشر. فوق اكتر يا حبيبتي وبتفتح وراكها اكتر. وش لانا قريب من كس ايه. ايديها قربت من الكس. عنيها مبرقة فبلل كس امها. ايه كانها عامله حرب نفسيه وجنسيه مركزه على عيالها. عيال ايه. هي اصلا مش عارفه تقول عليهم عيالها ولا اخواتها. الكاميرا مركزه مع لانا اللي كفوف ايديها بتحسس على اعلى حتت فوراك امها. حتت ميمسكهاش غير راجل ممحون اوي لست وهو عايز ينيكها. الكاميرا تجيب تعابير وش الام. نظرة لؤم ومكر. ايه بتفتح وراكها ببشاعه. بتمسك راس بنتها وبتقربها بحنيه من كسها الوسخ وبكل مياصه بتقولها اااااح ايي كفايه يا لانا. لانا بتنهج. بتنهج اوي. البت هيغم عليها من الشهوه. امها بتكمل كلامها يلا روحي ذاكري. ايه بتبرق فطيز لانا وبتعض شفايفها. ايه بتدخل اوضتها بتبرق بهيجان. الكاميرا بتجيب امها نايمه ملط عالسرير. ايوه مديحه امها وجدة العيال نايمه ملط وعماله تبعبص كسكوسها. (انتظروا الجزء القادم. )
العيال كبرت؛ الجزء 2:
ايه بتدخل اوضتها بتبرق بهيجان. الكاميرا بتجيب امها نايمه ملط عالسرير. مديحه كبرت وبقت 52 سنه بس جسمها لسه جامد اوي. ايه عنيها بتلمع وهي شايفه امها نايمه ملط وفاشخه رجليها ونازله مضاجعه بايديها فلحم كسها. وفثانيه واحده ايه بتقلع ملط و بتطلع تركب امها وبتوطي تشفط شفايف امها بكل سخونه وشهوه وفجاه مديحه حضنت طياز بنتها بايديها وكانت بتنهج وكانها بتتوسل (وحشتيني يا ايه اويييي). ايه بتضحك ضحكة عوالم وبتتعمد تسمع كل اللي فالشقه صوت ضحكتها وقامت مقفشه بز امها جامد وقالت ( وحشتيني يا قحبتي كفايه نوم بقى). مديحه كانت مغمضه وسايحه وجعانه وقامت شافطة لسان بنتها وبقت بترضع كانها عايزه تقطعه وتاكله اكل .(ايه بدلع: هو انت مبتبطليش هيجان يا منيوكتي هههه) وقامت لاحسه شفايف ووش امها بكل شهوه. بيرضعوا شفايف بعض اوي. مديحه بتفعص جسمه بنتها اوي.
فنفس اللحظه لانا بتتفرج من خرم الباب. مبرقه. سكس رهيب بين امها وجدتها. بيرضعوا بزاز بعض. بيدعكوا اكساس بعض. ايه بتمص كس امها. لانا مركزه مع جدتها. فهيجان جدتها. فبزاز امها. فهيجان امها. بتبعبص كسها. فاشخه الهوت شورت. بتفشخ كسها دعك. لانا عماله تطلع اهات بصوت واطي والكاميرا جايبه ايديها جوه الشورت والبلل باين اوي. لانا خلاص هتموت من الشهوه ومبحلقه فخرم الباب وبتتفرج على الكسين اللي بيدعكوا بعض قصادها وصوت اهات امها خلاها تغمض عنيها وتتخيل انها هي اللي بيتعمل فيها كده. بيجي وراها راجل. تامر اللي فاكر انه ابوها. خلاص متجنن علي بنته اللي برضه فاكره انه ابوها. نفس اللي حصل مع ايه بيحصل مع بنتها. ايه زمان لما فضحت امها قصاد تامر وورتله الورق المقطوع من المذكره. عرفته حقيقة ان مديحه الشرموطه تبقى امه وان هي تبقى اخته ومن دمه وخارجه من نفس الكس اللي هو خرج منه. بس فضلت مخبيه لحد دلوقتي ان لانا تبقى بنت ممدوح ابوه. بنت ابوه من ايه النجسه. بيحرك ايده على منظر لانا وهي بتدعك. بيحسس على زبره. لانا مندمجه نيك ومش حاسه بابوها اللي بيحلب زبره على اللي هي بتهببه فكسها.
فجاه ايه بتسيب امها. كملي يا ايه. لا مش قادره. يا بنت المتناكه انا هيجانه. ايه بتشخرلها وهي بتلبس اللانچيري وبتقوللها هيجي على نفسك يا مامتي هههههه. لانا بتجري على اوضتها وتامر خلاص زبره هينفجر. مش مصدق ان زبره نفسه فبنته. ايه بتطلع بتلاقي تامر. حبيبي رجعت امتى. وحشتيني يا حبيبتي. بتحضنه. مالك يا قلبي زبرك سخن كده ليه عايزه زبرك اوي يا حبيبي.. بيبوس راسها. حبيبي هتطمن على رامي واجي اقعد معاك. طمنيني عالمعرصه اللي نايمه جوه دي. بتوشوشه. على اخرها يا روحي. بتضحكله بمياصه اهم حاجه تفضل ماشي على الخطه. بتمشي وبتروح لرامي. قبل ما تدخل. نزلت حمالات اللانجيري لورا. بزازها مفرتكاه. اترفع لحد كسها. اللبوه جننت عيالها. وصلت بنتها انها بقت مهووسه سكس. بتهيج حتى على ازبار الحيوانات. وابنها اللي هيتجنن على لحمها ومكسوف لسه وعلشان تجننه بتغطي نفسها قصاده. ايوه بتلبسله كانه غريب. وهو يا عيني بيتجنن على اقل مللي بيتعرى منها. لانا سافله وبتعشق الهيجان بس لسه خايفه. ورامي غلبان. بيهيج على امه بس على نياته. بتدخل على ابنها. عارفه انه صاحي. بتفتح فجاه. بتعمل مخضوضه. احيه رامي افتكرتك نمت. بتعمل مكسوفه وبتغطي كسها بايديها. نظرة كسوف تهيج. اسفه يا حبيبي كنت فاكراك نايم علشان كده لبست لبس سافل كده للنوم. اسفه يا حبيبي مكنش ينفع تشوف بتبص على كسها. رامي مبرق فيها وهي بتقرب منه. ومغطيه كسها بشرمطه. وشعر كسها الكبير خارج من بين صوابعها وبزازها بتترج. بتبوسه على خده. تصبح على خير يا حبيبي. بتبص على زبره اللي واقف نيك. الواد زبره مبلول فشخ. الواد مبرق فشعر كس امه. بمياصه بنت وسخه بتقوله ولد عيب كده وبتضحك ضحكه علقه. بتسيبه وبتلف وبتعمل نفسها بتجيب حاجه من على الارض. الكاميرا بتيجي على وشه عرقان وهيجان. بيبص على فلقة طيزها العريانه ملط. وبيمسك زبرة الكبير. بيحلبه وهي فاتحاله خرم طيزها ومعرياله الطيز اللي مينفعش ابنها يشوفها ولا يهيج عليها. وخرجت وسابته شايط ومولع ودخلت تكمل على الوسخه الصغيره لانا. بتدخل على لانا. حبيبتي تعالي سلمي على بابا. لانا بتجري فرحانه. امها بتشدها. حبيبتي مش اتفقنا انك تلبسي كويس قصاد باباكي. ماهو كويس اهو. امها بتشدها من دراعها. بتمسك بزازها بتفعصهم بحنيه وهي بتتكلم. مينفعش تعدي قصاد بابا من غير برا. يا ماما ده بابا. ايه بتقفش فبزها والبيت رياكشن وشها استغراب بشرمطه يا لانا هو مش بابا يبقى راجل. ايوه. اي راجل بيتعب من جسم الستات. بتقفش. حتى بابا ممكن يتعب عليا يا ماما!!؟. ايه يتقرب من شفايف لانا. هو طبعا مينفعش بس انت يا قلبي مولعه اوي وكده هتلسعي بابا. لانا غمضت ومسكت ايد امها اللي بتقفش. ماما مش معقول اللي بتقوليه مممم مينفعش اب يحس بكده مع مممم . ايه مبتسبهاش تكمل و بتفعص بز بنتها. قربت وشها من لانا. انا لو ابوكي كنت اتجوزتك. لانا مغمضه وفاتحه بقها هيجانه (ماما عييب). لانا شهقت لما امها بقت تحسس على حلماتها الواقفه. ايه فضلت تقرب من شفايفها وبتكلمها بمحن (هو ينفع يعني بابا يشوف حلماتك اللي واقفه علطول دي). بنتها مستحملتش وطلعت اهه خفيفه اوي. وفجاه بتسيبها وبتكمل كلامها (يلا هسبقك يا لانا). بتفوق وبتفتح عنيها وبتمسك بزها اللي امها فشخته وبتبتسم ابتسامة كسوف جميله.
قاعدين على الكنبه. لانا وباباها اللي يبقى خالها و اخوها بحكم اللبن اللي ابوه نزله فرحم ايه اخته زمان. تامر عايش كل ده فاكر ان لانا منه. من صلبه. مكنش يعرف انها اخته و اخت مراته ايه من نفس الاب. الزوج والزوجه والبنت من زبر راجل واحد بس. تامر عينه بتقطع طياز بنته اللي طالعه من فستانها. بيلمس زبره. مشهد بعده ايه بتنادي ابن امها من تامر . يلا يا رامي. معلش عندي مذاكرة كتير. بتروح لتامر ولانا. بتقف قصاد تامر ولانا وتقول اااه حرانه وقامت قالعه الروب. بزازها بره اللانجيري. بزازها عريانه ملط بتترج و بترقص. اللانجيري طالع فوق شعر كسها. لانا بتبرق وبتتنح فكل نقطه فلحم امها. تامر بياخد باله ان لانا بنته هايجه على امها. عنيه بتلمع. ايه بتدخل بزازها وبتشد الفستان لتحت تغطي كسها فبزازها بتخرج. تامر نايم على الكنبه على جنبه الشمال وتاني رجله ولانا قاعده حاطه رجل على رجل بعده على نفس الكنبه. البنت قاعده متعمده مفنسه ناحية باباها وعامله نفسها بتتفرج على التليفيزيون بس الفستان مرفوع لضهرها وطيزها ملط وفرق طيزها مغري اوي. اصل سن 16 سنه ده لحمه بيبقى خلاص عايز يتعرى باي شكل حتى لو قصاد المحارم. ايه بتقعد بمياصه وتدي ضهرها لتامر وبتنام جمبه وتلزق فيه بطيزها. لانا مبرقه. ايه بتقول للانا مش متخيله يا لانا حضن بابا يجنن ازاي. بتلزق طيزها. بهيجان بتكمل كلامها وهي بتغمز لتامر (حضنه بيجنن ويتعب اوييي يا لانا اييي حاسب يا راجل عيب هههه). زبره بيطول وبيكبر تحت البنطلون. لانا مبرقه فزبر ابوها. ايه واخده بالها من هيجان البت على ابوها وفنفس الوقت بتهتك لحم بنتها بعنيها. بركان هيجان بجد. كله بسبب ايه المريضه اللي بسبب افعال امها مديحه فيها زمان بقت كائن شهواني مهووس ومريض وعاشق للنجاسه. ايه وصلت انها نفسها كل البشر ينيكوا محارمهم كلهم بلا استثناء. تامر ياخد باله ان ايه هيجانه على بنتهم. تامر بيبرق فطيز لانا و ايه بتاخد بالها وبتقوله بمياصه بحب حضنك يا بابااااا بتحرك طيزها. لانا بتمسك كسها. ايه بمحن (باباااااا. حضنك حلو اوي). لانا بتنهج و بتموت من الشهوه. ايه بتحك طيازها اوي فاخوها ( اييي بابا حضنك شقيييي). لانا بتحط فوطه على رجليها وكسها. بس باين اوي ان ايديها بتزني فكسها. مبرقه فطيز امها الملط وفكسها وشرمطتها وزبر ابوها اللي خلاص هيقطع البيجامه. بتغمض وبتعض شفايفها. الكاميرا تجيب وش ايه وتامر بيبصوا لبعض بشقاوة ويبصوا على لانا المغمضه وهيجانه. ايه بتقول لانا ناوليني الفوطه دي. بتشاور على فوطه تانيه جمبها. ايه بتغطي وسطها. لانا مركزه. فيه حاجه بتحصل تحت الغطا. امها مرجعه ايدها. لانا مبرقه. فهمت. دي طلعت زبر بابا. ااااه نفسي اجرب اللي بتعملوه ده. الكاميرا تجيب صوت لانا جوه نفسها وهي بتقول (ااااه نفسي اتناك منكم بقااا ممم) ومغمضه عنيها. فجاه بتدخل عليهم مديحه. لابسه اقذر واوسخ لبس فالدنيا. لانجيري ملط. ملط ملط. ولحمها عريان حرفيا ولابسه كلوت فتله محشور بين شفايف كسها. بزازها بترقص. تامر وايه بيبرقوا. تامر بيضغط على طيز ايه اكتر اصله بقاله كتير نفسه ينزل فكس مامته بس بسبب الخطه اللي عاملها مع ايه على امهم بقاله كتير ملمسش مديحه. ايه بتعض شفايفها من فجر لحم امها. عملتلكم بقى يا ولاد كيكه تحفه. بنت القحبه بتحضر الاطباق وبتظبطها قصاد ولادها وحرفيا هي ملط. اللانجيري شفاف وواسع كانها مش لابسه اي حاجه خالص. مشاهد سريعه لعيون ولادها بيتمتعوا بالفرجه على جسمها. تامر مقطع بزاز امه الملط بعنيه وبيضغط زبره فطيز اخته. ايه متنحه فوراك وطيز امها وبتعض شفايفها. ايه بتبص على لانا. احا لانا كمان متنحه وبتفشخ فلحم جدتها. ايه بتركز على شفايف بنتها. على هيجان بنتها وعلى ايد بنتها اللي مكببه تحت الفوطه وواضح اوي ان لانا بتعمل سبعه ونص عيني عينك كده قصادهم. ايه بتوشوش تامر (بنتك على اخرها يا حبيبي) وقامت متحركه على زبره بطيزها اجمد. تامر عرقان وخلاص على اخره ومش عارف يلاقيها من مراته اللي اكتشف بعد زمن انها اخته ولا من حماته اللي اكتشف انها امه ولا من بنته اللي لسه فتانيه ثانوي بس خلاص نفسها تتركب من اي راجل. مديحه بتعمل حركات بتبين شرمطتها اكتر. تامر بيبص على ايه يلاقيها سايحه ومتنحه فبنتها. بيبص بيلاقي لانا بتحسس على كسها وسرحانه بعنيها فمفاتن امه. مديحه بتلف. لانا بتبطل دعك فكسها. تامر وايه وقفوا نيك. مديحه بتقعد قصادهم بتتفرج على التليفيزيون. عريانه بنت الكلب. بتمدد وهدومها مرفوعه لحد سرتها. طيزها وفخادها يحلبو اي زبر. تامر بيفصص جسمها. ايه متنحه فمفاتن وش امها. لانا بتبص عليهم وهم باصين على جدتها. من وهي فابتدائي وهي شايفه هيجان ابوها على حماته وبصاته للحمها. البصات اللي مينفعش راجل يبصها لام مراته. مكنتش تعرف انه بيبص على لحم امه. امه اللي شرمطتها زمان عدت كل الحدود وكانت سبب رئيسي فبركان الشهوه اللي كلهم فيه دلوقتي. ايه بتبرق فحلمة بز امها وبتهيج بتحرك طيزها تحلب زبر اخوها. بيغمض عنيه. بيحرك زبره. ايه مغمضه. الكاميرا على ايد ايه بتحرك الفوطه اللي مغطيه مكان زبر تامر اللي بيعشر طيزها. بتحركها متعمده وبتلمح لانا مبرقه. شايفه زبر ابوها الكبير اوي راشق جوه طيز امها وبيتحركو جوه بعض. ايه بتطلع ممممم اه خفيفه وبتغمض. مديحه بتحس. بصتلهم. برقت. تامر مغمض وعاضض شفايفه وايه مغمضه وعاضه شفايفها وال ظ¢ وسطهم بيتحرك. مديحه فهمت. ولادي بينيكوا فبعض. مديحه بتغطي نفسها بمخده كبيره فوق رجلها. عنيها تلمح لانا ووراكها الملط وايديها بين رجليها. مبرقه فالنيك. وهيجانه. مديحه متنحه فشفايف لانا اللي بتعض نفسها. مديحه بتلمس كسها. لانا مداريه ايدها اللي بتنهش كسها بوركها ومصدره طيزها لابوها وامها. مديحه بتحرك وراكها تطحن كسها. ايه بتبص بطرف عنيها بتلاقي امها بتبص على لانا وعلى لانا اللي مبرقه فطيز امها وزبر الفحل ابوها. ايه بتبتسم بشر. بتسحب الفوطه بشويش. هي وتامر نازلين دعك فبعض. بتسحبها وبتوقعها. تامر فدنيا تانيه. محسش انه اتعرى هو ومراته. مديحه بتتفرج على وش لانا وفجاه بتلاقيها بتبرق. بتبص بتلاقي ايه وتامر بينيكوا بعض عالكنبه. بيخبطوا بعض اوي. بتدعك كسها. مداريه ايديها بوركها. بتدعك جامد. ايه نجحت فخططتها. بتزود فالنيك. بتقول اااه خفيفه. تامر بيقول مممم. لانا بتدعك اوي ومبرقه وبترتعش وفاتحه بقها خلاص كسها هيجيب. مديحه بتقفش بزها وبتدعك كسها اوي وبتقول ااي خفيفه. ايه بتنيك زبره بعنف نيك. مديحه بتفتح بقها. بتشهق. ايه بتقول اييي بسوط واضح. لانا بتغمض وخلاص هتموت. ايه فجاه وتامر بيشهقوا. بيرتعشوا اااليييي. ايه بتبص على بنتها. بتوشوش تامر بص لانا. لانا نسيت الدنيا. ايه بتخرج زبره اللي مكافهوش شلال اللبن اللي نزله فطيزها ولسه بينزل كتير. لانا بتبرق اكتر فراس زبر ابوها وبتدعك كسها اجمد تحت الفوطه. مديحه مبرقه فتامر و ايه اللي باصين على بنتهم وعارفين انها هيجانه. ولانا مغمضه ونازله دعك وفاتحه بقها. بتتنح فهيحان لانا. ايه بابتسامه شر بتوشوس تامر( بص ماما كمان بتعمل ايه). الكاميرا تجيب لانا مغمضه وبتفشخ لحم كسها ومديحه مغمضه وبتدعك كسها وال ظ¢ بيرتعشوا وبيشهقوا وفجأه لانا بتعيط ايوه بتعيط بجد بصوت مكتوم اوي وبتسرع دعك الكس. بتعيط من كتر ما هي كاتمه الوجع. بتشهق اوي. مديحه مبرقه فلانا. تامر زبره خلاص وقف تاني على صوت بنته وعامل نفسه نايم. لانا فجاه بتشهق اوي اوي وبتسرع الدعك وفجاه قامت مصرخه صرخه بنت وسخه وقالت اااااااااااييييييي اي اي ايييييي. مممممم. مديحه يا عيني مستحملتش وقامت فجاه انفجرت وصرخت وقالت اااااااااااي اوووفففففف بقاااااااااا. اييييي. ايه بتوشوش تامر اعمل نفسك نايم مهما حصل. عايزه تسيب لانا و مديحه على راحتهم. وفعلا. لانا اول ما سمعت صوت صويت جدتها بصت عليها وبرقت. جدتها مبرقه فيها وبتنهج. ال ظ¢ ايديهم فكساسهم ومغطين اكساسهم والاتنين عارفين كويس هم بيعملوا ايه فلحم اكساسهم. ال ظ¢ بينهجوا فشخ. فجاه ايه تعمل نفسها اتخضت. ايه (فيه ايه مين صوت. انتم كويسين). بتمثل. يا لهوي يا لانا انتي سايباني انا وباباكي نايمين ملط كدا وسيبتي الفوطه واقعه. لانا بتنهج اسفه يا ماما. ايه بتبص على امها ماما هو احنا بقالنا كتير نايمين. مديحه بتنهج لا يا قلبي مش كتير خالص. يلا قوم يا تامر نكمل نوم جوا. الكاميرا تجيب ايه بتتمشى وفيه شلال لبن نازل من خرم طيزها على وراكها. لانا مبرقه فلبن ابوها. مديحه مبرقه فاللبن. وفزبر تامر الكبير نييييك ده اللي خلاها تعشق المحارم وحبلها وخلاها تغلط معاه وتخلف رامي منه. بيخرجوا. مديحه ولانا مكسوفين. تيته انا هدخل انام. ماشي يا قلب تيته. مديحه بتتنح فالعسل اللي مغرق وراك حفيديتها وبتعض شفايفها اوييي. ايه بتفتح الباب على رامي. بتواربه ومخبيه نفسها وراه ومتعمده تبين حته كبيره من بزازها اللي خلاص هتخرج من هدومها. حبيبي مش عايز حاجه. لا شكرا. مبرق فبزها. احا على الهدوم. حبيبي مش هتنام وكفايه مذاكره. متنح فبزها. شويه كده. طب ناولني موبايلي نسيته هنا. ادخلي هاتيه يا ماما مشغول معلش. بمياصه يا حبيبي مش لبسه الروب عيب ادخل عليك كده. بيعرق وبيغمض. رامي اصلا على اخره. بيقوم بيناولها الموبايل بتوقعه من ايديها وبيوطوا يجيبوه بزها بيخرج كله بره. رامي بلم وبرق. ايه عليها ابتسامة شر وهي شايف ابنها متنح فيها. قامت مغطيه بزها بسرعه وعملت مكسوفه. وبكل شرمطه وهي باصه فالارض مش تاخد بالك يا رامي خليتني كده اقعد قصادك عريانه. اسف يا ماما. بينهج. طب فيه مشكله يا سي رامي عايزه ابوسك قبل ما انام ومينفعش تشوفني كده. خلاص اغمض عيني يا ماما. ماشي. بتفتح الباب. بتدخل. ابتسامة شر. الواد مغمض. قامت منزله اللانجيري وخرجت بزازها كلها بره. ملط ملط بره بيرقصوا على الانجيري. قربت منه ومسكت راسه واتعمدت تقرب وشه من بزازها. رامي مبرق. بزاز امه خلاص هتغتصبه. ملط. ايه بتطول. بتبوس راسه وتقوله بحبك اويييي. بترجع لورا فجاه فبيغمض عنيه. هات خدك يا حبيبي. بتبوس خده وهو مبرق فحلمتها. فجاه قامت مسكت بزها وعملت مكسوفه. رامييي عيب كده . الواد مبرق فبزها اللي اتغطى بايديها. حبيبي عيب تبص على صدر مامتك عريان. وبتقفل الباب بمياصه. الواد اتجنن. بيقع على الارض وبيمسك زبره يحلبه بكل عنف. لانا نايمه فاوضتها وبتدعك كسها بكل عنف. مديحه نايمه وبتدعك كسها بكل عنف.
مشاهد سريعه متقطعه لكل هيجان فاوضته وهو بيقطع نفسه من الشهوه. مشاهد سريعه لتعابير وشهم ومحنهم وصوت دعك ايدهم ففرجهم. وايه الكاميرا جايباها ماشيه وهي مبتسمه وداخله اوضة جوزها وبتقلع ملط وبتطلع تركب زبره الضخم. وبتكلم نفسها (وروني هتفضلوا تقاموا بعض ازاي. وروني هتفضلوا تستحملوا الهيجان ده لحد امتى) ايه بتبتدي تطلع اهات عاليه. واخر مشهد الكاميرا تجيب الطرقه بتاعة شقتهم وكل اوضه خارج منها صوت اهات هيجانه. اهات لانا اللي نفسها تتناك من ابوها و اخوها و صوت مديحه اللي برغم سنها مشبعتش من المحارم ونفسها فثريسوم مع ابنها تامر وبنتها ايه زي زمان وصوت اللي خلاص على اخره رامي وفاضله تكه ويغتصب اخته وامه بس يا ترى انهي ام اللي كسها هيتملي بلبنه الاول. ايه ولا امه الحقيقيه مديحه اللي غلطت مع ابنها وخلفته و بيمثلوا على الناس كلها انه ابن ايه. (انتظروا الجزء القادم)
الجزء 3:
رامي ولانا فنفس المدرسه مع بعض. مدرسه مشتركه. هي اكبر منه بسنه واحده بس. رامي ولانا للاسف ضحايا لشهوة ابوهم وامهم وجدتهم. ضحايا لمتعه كبروا واتربوا على عشقها. متعة حب المحارم جنسيا. ايه بسبب تربيتها القذره ليهم خلتهم ميفكروش طول الوقت غير فالسكس والشهوه. وسنهم ده خطير. السن ده بيكون بركان جنسي نفسه يطلع حممه ولبنه وعسله. يبتدي المشهد بجموعة بنات بتلعب مع بعض فالحوش. البنات لابسه بنطلونات وچيبات. رامي قاعد ومتنح ففخاد البنات العريانه. عينه بتبحلق فبنت قاعده على الارض وفاتحه رجلها ومش واخده بالها منه. البت كلوتها الصغير الطفولي محدد كسها. و بنت صاحبتها موطيه وطيزها خلاص هتتعرى. عنيه بتزوغ وبيعرق. بيلعب فزبره. عينه بتقع على بنت تانيه وركها ابن وسخه. بيطلع بعنيه. چيبه قصيره اوي وموطية وكلوتها سكسي كانها لابسه لعشيقها. الكلوت السكسي باين نصه ومبين فرق طيز البنت تحته. بيلمس زبره. البنت بتلف. بيتخض دي لانا. بيبرق فاخته وبيبص لزبره وبيتكسف. مشهد بعده بيركبو الباص وهم مروحين. لانا بتقعد فالصف الشمال فالكرسي اللي لازق فالطرقه. اخوها قاعد بعدها بكرسيين. برضه فالطرقه بس الجنب التاني. بيربط جزمته عينه غصب عنه تيجي على كلوتها. احا جيبتها مرفوعه لفوق الكلوت السكسي اللي امها شارياهولها مخصوص علشان تشرمط بنتها. اخته باصه مع صاحبتها من الشباك. سواق البص بيتمم عليهم. رامي بيبصله وبيتعدل. السواق بيقرب من لانا وعينه بتفشخ وراكها. اخوها خد باله. السواق وقع ورق كان في ايده قاصد ونزل يلمه. نزل قصاد وراك لانا. قصادها بربع متر بس. لحم رجلها كله ملط. رامي باصصلهم اوي. الكاميرا تجيب لانا بتضحك مع صاحبتها على حاجه بس بطرف عنيها بتاخد بالها من السواق اللي لازق تحت فالكرسي بتاعها وعنيه بتقطع فخادها الملط. لانا شايفه اخوها باصصلهم وهو متنح فالسواق ومش قاطع ان اخته شايفاه. بمياصه ومن غير ما تبص للسواق اللي متنح فلحمها قامت فاتحه رجلها. فتحتها اوي وعملت نفسها بتبص مالشباك. السواق مبرق فكلوتها اللي مبين شعر كسها كله. الكلوت رفيع اوي واصلا قماشته شبكه ولحم كس البت المفعوصه باظظ منه (باظظ خااالص ههه معلش الاعلان لحس دماغ الواحد). شعر كسها حرفيا خارج كله من الجناب ومن الكلوت ذات نفسه. بظرها ذات نفسه باين منه. شفايف كسها مفرتكاه. رامي مبرق فكس اخته. الراجل السواق مبرق فكس اللبوه. السواق بيفوق وبيقف ورامي بيبص لقدام ماسك زبره. لانا بابتسامة شر باصه على ايده اللي ماسكه زبره اللي ورم. بينزلوا عند البيت وبتطلع السلم قصاده بمياصه وشرمطة بنت كلب. وابن الهيجانه منزلش عينه من على طيز اللي فاكرها اخته ميعرفش انه خالها. الكلوت شفاف اوي ومبين فلقة طيزها. شايف كل تفصيله فكسها بفتحته بشفايفه بشعره فبيمسك زبره اللي خلاص مش قادر يستحمل وبنت اللئيمه بتبصله من غير ما ياخد باله وعارفه انه خلاص كده ساح فعهر لحمها. طالعه بتعشق الشرمطة زي امها وجدتها.
بيدخلو بتمدد على الكنبه فالليفينج. رامي بيقعد قصاد لانا. الشرموطه كل نقطه فوراكها وطيزها عريانه. متنح فاخته. لانا بمياصه بتفتح رجلها وعامله نفسها ماسكه الموبايل. امهم ايه بتعدي. بتلمح الموقف. بتقول لنفسها بعصبيه ( مش هسيبك تخليه ينيكك يا بنت الكلب قبل ما يعملها فامه مديحه ويعشرها ويحبلها وقبل ما تتعشري انت كمان من ابهاتك ال 2.) بتدخل عليهم. حمداللا على سلامتكم يا حبايبي. بتبوسهم. عنيها بتيجي على زبر رامي الهيجان. بتنفخ وبتقول ااه حرانه يا ولاد. بتعمل نفسها بتنضف قصادهم. مدياهم ضهرها. لانا بترجع تفتح رجليها اكتر لدرجة ان جلد شفايف كسها خرج من جناب الكلوت. رامي مبحلق فالميه اللي نازله من كسها ومغرقة الكلوت و فزنبورها الوارم و باين من تحت الشبك. وفجأه بيدور وشه. امه روبها واقع من على كتفها عامله نفسها بتنضف. الروب بينزل. ضهرها بيتعرا. لانا متنرفزه. بتخبط اخوها كانه مش قصدها وبتفتح رجلها اكتر. مش مركز خالص معاها ولا مع كسها اللي صعب اي اخت توريه لاخوها. امه خلاص ضهرها كله عريان. الواد مش مصدق عنيه. مسك زبره. دي اللحظه اللي بيتمناها طول الوقت. مبقاش يتمنى حاجه فحياته غير انه يعرف شكل جسم امه. مبقاش بيفكر غير فاللحم اللي امه بتتعمد تخبيه عن عنيه طول الوقت. كان عارف ان امه قحبه كبيره. كفايه الصويت اللي بيسمعوا كل يوم من اوضتها وهي بتتنطط على زبر ابوه. كفايه الاهات اللي بيسمعها منها ومن جدته كل ما بينامو فحضن بعض. من زمان نفسه يشوف لحم امه ملط. لحمها اللي بتخبيه عن زبره وعن عنيه. لانا متغاظه ومكشره. بتخبطه تاني وبتلعب فشعر كسها. بيبص على كس اخته اللي بتمثل انها بتتفرج على حاجه على الموبايل. روب ايه بينزل. فرق طيزها بيبان. مبرق. بيحلب زبره جامد. لانا واخر محاوله فاغرائه قامت فاتحه زراير قميص المدرسه. بزازها حلوين اوي تحت البرا. كبار. بيبص وبيبرق فاخته. وفحاه بيرجع يبرق فامه. بتتعرى ملط. عريانه ملط مدياله ضهرها. وفجاه ايه بكسوف صرخت ( يا لهوي غمض عينك يا رامي انا عريانه ملط.) بتلبس روبها وبتوطي. خرم كسها وشعر كسها وفرق طيزها فشيخ. بتلبس. بتناديه بمياصه تعالى يا رامي عيزاك ضروري. بيقوم كانه متنوم مغناطيسي وبيغطي زبره بمخده وبيروح لامه. لانا متغاظه نيك. اخوها اللي يوميا مبيعتقش لحمها حلقلها وتعب على الشرموطه امها. بتكلم نفسها ( فيوم هبهدل جسمك ده يا ماما وحياتك هنيك لحمك الوسخ). لانا بتقوم وراهم متنرفزه اخوها بيناديها مبتردش فبيشدها. بتزعقله. روحلها خليها تنفعك وسابته ومشيت وهو مش فاهم قصدها خالص. ايه بتنده رامي. تعالى يا حبيبي عايزاك. بتقولها بطريقه قحبه سكسي وشرموطه. راااامي عايزاك. بتلمح زبره بيتحرك. بينهج عايزه ايه يا ماما. بشهوة بتقوله تعالى اوضتي عايزاك. بتغمض وتقول اوييييي. بتدخل اوضتها. بيدخل ويقفل الباب زي ما طلبت هي. حبيبي انت دلوقتي كبرت وبقى فيه حاجات مينفعش تحصل زي زمان وانت صغير. بيهز راسه. موطي فالارض. يعني مثلا يا حبيب ماما مينفعش تبص على جسم ماما. ماما بتقولي ايه. حبيبي انا مامتك وعمري ما ازعل منك بس لازم افهمك انك دلوقتي كبرت. بتقربه وبتقعده لازق فيها اوي. يعني يا حبيب ماما بقيت تبص كتير على مناطق عيب فيا. قال وهو متوتر ماما انا مقدرش اعمل كده. بمياصه كملت ( حبيبي ده طبيعي متتكسفش انت كبرت وبقيت تحس كده انك تعبان وغصب عنك بتشوف جسم ست سخن اوي.)ظ§ بيغمض وبتبص على زبره. زبره واقف نيك نيك نيك فالبنطلون. بتكمل كلامها. جسم ماما بيعجبك يا حبيبي. بتوشوشه بمياصه وباصه على زبره. بتاعك وقف على ماماااا. بيقوم من جمبها مداري زبره. بالمخده. ماما انا معملتش كده. خلاص يا حبيبي مصدقاك بس انا صاحبتك ولازم تحكيلي كل حاجه. تاني حاجه بقى يا روحي. ايه موضوع المخده ده. علطول ماسكها. تعالى هنا. بتشد المخده. بتبرق فزبره تمثيل. حبيبي انت كويس. بيغطي زبره بايديه مكسوف. ماما انا انا. بسسسس حبيبي انا عارفه شعورك. انت بقيت راجل وطبيعي تبقى تعبان. بس انا خايفه ان اندراتك خلاص تكون صغرت. ممكن تقلع البنطلون. يا واد متتكسفش ده انا مامتك. بتشده. بتقلعع بنطلونه وبقصدها شدت معاه كلوته. الزمن وقف. ايه مبرقه. زبر تخين فشخ وطويل زي ابوه . راس الزبر لوحدها صاروخ. عروقه تخينه وظاهره. مبلووول نيييك وبينقط مذي. غصب عنها قالت احاااا احااا احا يا رامي. بيرجع لورا وبيلبس الاندر بسرعه. حبيبي متتكسفش. يا روحي الاندر صغير اوي عليك. مدايقك يا روحي. اه يا ماما. مبرقه فزبره اللي عامل زي التعبان جوه الكلوت. انا وحشه بقالي كتير مجبتلكش اندرات جديده. كان مفروض اخد بالي. بتقف بتفتح الدولاب بتطلع بوكسر. البس ده كده يا حبيبي. خد. بمياصه بتقول هغمض عنيا. بتلف. الكاميرا تجيب وشها شرير ولئيم. بيقلع ويلبس. ايه فاكره البوكسر ده. ده اللي لبسته لتامر زمان علشان تهيج امه مديحه عليه. البوكسر اصلا متفصل من قماشه خفيفه فشخ وبتمط. وجيب الزبر متفصل يخلي الزبر لازم يبقى فالنص ولما بيقف بيبقى صاروخ. بتلف. حاطط ايده على زبره. لانا تيجي من بره تلاقى الباب مردود. بتبص. بتشوف المنظر. امها بتقعد على الارض وراها الدولاب. اخوها واقف قصاد مامتها ملط لابس بس بوكسر. زبره كانه عريان. بتسمع وتشوف. ايه بتناديه وريني يا حبيبي. تعالى. بيقرب ويشيل ايده. زبره ابن متناكه. ماما ده عريان اوي. بس يا رامي. قرب وريني مريحك ولا لا. بيقرب. مش مصدق ان زبره عريان كده. ايه بتحسس على جمب فخده. حلوه خامته وخفيفه. بلؤم بتقرب من زبره. لانا مبرقه. مركزه ازاي ايد امها بتلمس اخوها. ايه باصه على رامي. رامي مغمض. بتلمس زبره تاني. بيرتعش. لانا بتعض شفايفها. ايه مبسوطه اوي وبخباثه بتحسس عليه كله. بيرتعش فشخ. ايه بتهيج على زبر ابنها اوي اوي. بقت تتكلم وهي مش عارفه تتنفس (حبيبي هو تاعبك). هو ايه يا ماما. قامت محسسه على زبره من عند بضانه وكملت كلامها وهي بتهته (الاندر يا حبيبي) وكملت تحسيس لحد راس زبره. الواد ارتعش وطلع ااااه. بشرمطه كملت تحسيس على راس زبره (مالك يا حبيبي هو تاعبك اوي) وقامت مكمله تحسيس على عروق زبره لحد بيضانه تاني. ارتعش وكان هيقع من طوله وقال (ااااه اييي). كانت بتحسس بضوافرها على زبره كله (حبيبي اسفه علشان قلت كلمة احا اصلي اتخضيت من منظره. ااااه ماما اييي منظر ايه يا ماما. ايه بتبص بعهر على ابنها اللي خلاص فاضل ثانيه وينزل لبنه. بتسيبه. حبيبي شكله حلو عليك. اويييي. لانا عاضه شفايفها. بتقوم وتدخل اوضتها. رامي بيخرج ويدخل اوضته. بيطلع زبره بيقعدد على السرير. بيحلب زبره. لانا نايمه ماسكه كسها. بتبعبص نفسها. ايه بتدخل على امها. نايمه على بطنها ملط وفاتحه رجليها. ايه بتوطي بتلحس كس امها. ايييي ايه مش عايزاكي ابعدي. بتمسك طيز امها. بتبرق. رامي بيحلب زبره من الكلوت. بينهج عرقان. اخته فاشخه كسها وبزازها وبتترقص على السرير هيجانه اوي. ايه بتلحس خرم طيز امها. مديحه بتقول مممم. مشاهد سريعه اوي. رامي بيترج بيحلب بينهج. لانا ملط بتدعك بتتنطط كاتمه صويتها. مديحه بتنهج بتقول ااااه ااااه طيزي. رامي بيشهق. ايده بتفرتك زبره ولانا كانها بتطلع فالروح. مديحه كانها هتنفجر وفجأه لانا بتصرخ ورامي بيصرخ. ايه بتسمع الصريخ. بتبتسم بشر. وبتسيب امها. امها بتلف وبتناديها. ابوس ايدك كملي. بس يا قحبه. اعملك ايه تاني بقى دا انا عبدت كسك انت وبس. بقيت شرموطتك وقحبتك. خليتيني اتناك واخلف من ابني. خليتي ابني جاب لبنه فكسي ف...فف.... مكملتش كلامها وقامت معيطه بحرقه. اعملك ايه تاني. ايه بتمسك الشبشب. بتلطش امها. بتشتمها. بتلطشها تاني انت عبدتي وكلبتي. بتلطشها جامد كس امك خليكي هيجانه كده وحياة كسك لاخليكي تنتحري من الهيجان. بتتف على امها. امها بتصرخ بهستيريا (ريحيني ابوس ايدك بقااااا). ايه بتقف على الباب وبمياصه قالتلها ( منا قلتلكريحي نفسك. يا ماما ده زبره يهد جبل. ده انا من شويه كنت هغتصب الواد.). مديحه غطت وشها وعيطت اكتر ( لاااا مش هتناك من ابني. رامي ده نضيف مش وسخ زيك انت واخوكي. يا وسخه مش هعمل فرامي زي ما عملت فتامر. رامي هيفضل ابني وبس.) ... ايه خرجت ورزعت الباب وقالت لنفسها (ههههه هنشوف يا مديحه... هنشوف)....
الجزء 4:
ايه بتقنع تامر. حبيبي انا حاسبه كل حاجه. كده فلوس كتير انا عارفه. بس هننبسط يا حبيبي. طيب هفكر. اسبانيا جميله اوي يا تامر. ظ£ ايام هيريحوا اعصابنا ونتفسح كلنا. بتغمزله وكمان هكافئك مكافءه حلوه فشخ. ايه هي. الكاميرا تجيب ايه بتركع على ركبتها قصاد زبر تامر وبتتكلم بشهوه و دلع (هبسط زبرك اوي يا اخويا يا ديوثي ياللي ملكت كسي). وقامت فاتحاله البنطلون وخرجت زبره الكبير. الكاميرا تجيب تبريقة عنين ايه فزبره. (يخربيت زبرك الكبير ده وحياتك لنسافر وهقلع وهتشرمط وهفرج الرجاله كلهم على لحمي و مش بعيد يعني ...) وقامت شافطة زبره لدرجة انها كانت هتبلعه كله (وحياتك لاتناك قصاد عينك من ازبار الهيجانين). تامر غمض و زبره بقى حجر. ايه ضحكت بصياعه ( يلا قوم البس وهوريك مفاجأه وهديه تانيه ليك. هننزل بس بشرط نجيب لانا معانا.).
بتسيبه يلبس هدومه وبتطلب حد من موبايلها (الو .. ايوه انا ايه.... مممم انا جايالك وجايباهم مظبط الدنيا كلها زي ما اتفقنا؟)
بيدخلوا محل. واضح انه خياط. الراجل بيرحب بيهم. عايزه اعمل قميص. طيب امرك يا هانم. اتفضلو. ايه واقفه لانا بتقعد على كرسي بيلف من غير ضهر. طيزها محدوفه. مامبره. فرق طيزها باين من الليجينج. كل بنطلونات لانا اصلا ليجينج و فيزون. امها عمرها ما جابتلها بنطلونات محترمه ابدا. تامر واقف وراها. الكرسي مخلي طيز البت فنفس مستوى زبر ابوها. تامر عينه بتلمع كانه فهم اخته الوسخه بتدبر ايه. الخياط جاب متر. بيقيس وسط ايه. ايه لابسه ليجينج خفيف اوي برضه. كسها اصلا متحدد بالبنطلون. الخياط بيقيس عند كس ايه وبيلمس كسها بسرعه. لانا بتاخد بالها. تامر مبرق. الخياط بيطلع بيقيس عند بزاز ايه. لانا مبرقه فزبر الخياط. هو متفق مع ايه انه مش هيلبس كلوت. الكاميرا تجيب عنين لانا و ابوها بيتنحوا فزبر الخياط اللي بيترج تحت بنطلونه الخفيف اوي. ايه مخططه معاه ودفعاله فلوس. تامر مبرق فبزاز اخته ومراته اللي هتفرقع والقميص الخفيف مجسمها. القحبه مش لابسه برا. بيقيس. بيشد المتر اوي. بمياصه اااااااااه وجعت صدري. تامر بيغمض. لانا متنحه فاللي بيحصل. بتبص ورا حست بحاجه. ابوها لازق فيها. زبره واقف. راشق ففرف طيزها. بتعض شفايفها. تامر بيبص على طياز بنته اللي مامبره ومفتوحه وهي قاعده وزبره صخر ناشف محبوس فيها. لانا بتعض شفايفها تاني و بتبص على امها. ايه بتكلم الخياط بمياصه (انا عايزه الفستان يبقى من غير برا يا عم محسن. بتهيالي كده المقاس هيختلف علشان القميص ضاغط صدري.) طيب يا فندم لو تسمحي ناخد مقاس صح. ايه بمياصه (اتفضل قيييييس). لانا بترجع لورا. طيزها كلها بقت بره. زبر ابوها راشق فكسها اللي باظظ من بين طيازها و راجع لورا بره الكرسي. تامر مبرق فطيز لانا وفزبره. بيرجع يبص لايه. الخياط بيحط ايديه تحت طرحة ايه وبيفتح اول زرار فالقميص فوق. بيفتح زراير قميصها. تامر مبرق. لانا بتقفل فخادها وتفتحهم وبتتعمد تزنق كسها بفخادها ومسهمه. ايه بكل مياصه بتسال الخياط وهو خلاص هيفتح الزرار اللي هيعري بزازها (عم محسن بتعمل ايه حاسب انا مش لابسه برا. احا لانا مش مصدقه. الخياط فتح بقية الزراير بسرعه فشخ وبزاز امها مطلوقه عريانه ملط هتنط على وش الخياط. لانا غطت كسها بكيسه ماسكاها ومسكته بالايد التانيه. تامر بيضغط على كس بنته اوي من ورا. الخياط بيمسك بز مراته بشهوه. تامر ضاغط على كس لانا اوي. لانا بتحرك نفسها. لانا بتضغط بطيزها على زبر ابوها اللي مش مصدق. بيكلم نفسه بنتي بتنيكني!!!. هو مش كفايه نجاسه بقى. نكت اختي وامي وهنيك بنتي كمان. الخياط بيمسك البزين. بزاز الست اللي واقفه قصاد جوزها وبنتها. قمة الشرمطه و الدياثه و التعريص. ايه بكل عهر بتصوت بنجاسه( اييي حاسب. هو انت كده بتقيس). ايوه بقيس. بيفعص. بيفعص اوي. لانا بتتحرك اكتر. بتبعبص كسها. تامر فاشخ طيزها. زبره هينفجر. وفجأه ايه صرخت ( اااايييي سيب بزي. سيب بزي وجعني يا عم محسن. اااه). وفنفس اللحظه الكاميرا تجيب زبر تامر بيتحرك بين شفايف كس بنته وبيلزق اوييييي. وفجاه الكاميرا تجيب لانا بتشهق اوي من غير صوت ومغمضه عنيها وبتجيب شهوتها من كسها. لانا فجاه بترتعش وبتعمل ميه كتير. بيبي على افرازات شهوة كسها. تامر مبرق فالميه اللي نزلت وغرقت بنطلون بنته والبت مكسوفه. ايه بتبص بلؤم (لانا انتي دلقتي حاجه على نفسك ولا ايه). عم محسن معلش اي جيبه من عندك للانا. من عنيا يا مدام ايه. ايه بتلبس قميصها وبتظبطه تحت طرحتها. تعالي يا لانا. بتاخدها فاوضه. البت مبلمه. ايه بتقلعها البنطلون اللي غرقان نجاسه. وبتبحلق فشعر كس بنتها. البسي يا حبيبة ماما. چيبه قصيره نيك. نيك. ماما دي قصيره اوي. مفيش غيرها يا لانا عند الخياط معلش. بيخرجوا تامر مبرق. كس بنته خلاص بيبان وهي ماشيه. جيبه قذره خفيفه وقصيره اوي وناعمه وبتتحرك على الجسم بسهوله. جيبه بتاعة ممثلات سكس. بيخرجو الشارع. ايه بمكر لانا امشي قدامنا عايزة اكلم بابا فموضوع. لانا بتطلع قصادهم. تامر فجاه قام قايل لايه (احا الخياط قطع بزازك). ايوه بكهن وعامله مكسوفه (شفت يا تامر يا حبيبي ده كان خلاص تكه ويدخل زبره فرحمي النجس. زي ما زبرك خلاص عايز يجيبهم كده. ايه يا تامر اللي كنت بتعمله فجسم بنتك ده. انا كنت شايفاك.) وفجاه بتصرخ بشويش. (مممم يا لهوي بص لانا. بص الجيبه دي طلعت قصيره. طياز لانا كانت خلاص هتتعرى. ومفيش دكر فالشارع مبصش عليها وكذا شاب كانوا ماشيين وراها. ايه بيجيلها تليفيون وبترد. الخياط بيقوللها الشباب فالشارع الضيق اللي اتفقنا عليه. الخياط بيخرج من عنده ظ¦ شباب. بيجرو. بيوصلو لحد لانا. ايه بتقول لتامر بص الشباب هيتجننوا عليها. كانو ساعتها دخلوا شارع ضيق مفيهوش حد. واحد قال للانا. هو مينفعش امشي بزبري ملط زي كسك. لانا بتغض شفايفها. بتبص على امها وابوها اللي فجاه بقوا ماشيين بعيد عنها وكانت مدت اوي وسبقتهم. كانوا عاملين مش شايفينها الشاب التاني قال للانا ( ولازمة كس ام الجيبه ايه يا معرصه) . لانا بتغمض. تامر مش مصدق. ايه بتعض على شفايفها وهي مبسوطه انها بتديث تامر على بنته وبتزود جواه شعور التعريص. واحد قال للانا بصوت عالي (يلعن ..... نجاستك.) بيبعبصها.(ايه بتشهق: احا يا تامر ده بعبصها.) التاني بيمسك طيزها. البت خلاص اتجننت. مش مستحمله التحرشات دي. واحد بيحط ايده بيمسك كسها. بتبص على ابوها وامها مش لاقياهم. ايه واقفه مع تامر ورى باب عماره ولانا مش شايفاهم. لانا خلاص عايزه تصوت و بتعض شفايفها اوي. ايه و تامر مبرقين. واحد من الشباب بقى فوش لانا. قام مقفش بزازها. ايه بتقول لتامر بشهوه (ايه رايك فهديتي يا عرص يا هيجان على بنتك.) تامر بيدعك زبره ومبرق وبيسمع صوت ايه ومغمض (يا عرص بنتك بتتقطع الحقها. يا ديوث الرجاله بتستمتع ببنتك فقلب الشارع) وفجاه واحد شد لانا زنقها عالحيطه ومسك بزها دعك وتفعيص. تامر مبلم. التاني دخل صوباعه فطيز لانا. البت بتنهج. بتعض شفايفها ومبسوطه. واحد يقوم ماصص كسهاااا. البت بتشهق وبتبص للسما وبتقول اااااااه ااااااااه. لانا بترتعش. تامر وايه بيتفرجوا. عملت بيبي تاني. بتشهق. تامر مبرق فالبيبي. ايه بتضحك بشر. وفجاه الشباب بيجروا يهربوا. ايه بتوشوش تامر ( يلا نروحلها كاننا مشفناش حاجه.) لانا كنا بندور عليكي ايه اللي دخلك الشارع الضلمه دي. لانا بتعدل هدومها بسرعه (انا هنا يا ماما.) حبيبتي يلا نركب تاكسي. تامر عرقان متنح فطيز بنته. بيكلم نفسه. احا طب ما انا عاشرت امي واختي هيجرى ايه لما اركب لحمك يا بنتي. يلعن ابو نجاسة لحمك. كسها بينقط وهي ماشيه بترتعش بسبب الجانج بانج اللي لسه حاصل فيها. المشهد بيضلم تدريجي.
المشهد اللي بعده. ايه بتكلم بنتها. عايزه اجيبلك هدوم جديده لرحلة اسبانيا. بجد يا ماما. هجيبلك حاجات حلوه اوي. ولا ايه رايك نفصل اللي احنا ايزينه. تعالي نروح لعمو اسامه الخياط. لانا بتبرق. ايه بمياصه ولا تتكسفي يا قلبي علشان عملتي بيبي عنده. لانا بتتكسف وبتبص فالارض (مش عارفه ازاي عملت كده يا ماما.) ايه بتوطي فجاه بتبوس شفايف بنتها بسخونه بوسه واحده مصت بيها شفة بنتها التحتانيه برقه وقالتلها بحبك. لانا غمضت وشهقت شهقة هيجانه خفيفه. ايه بتبتسملها (يلا خلصي مذاكرتك دلوقتي). ايه بتدخل المطبخ. بتعمل نسكافيه ليهم كلهم. بتحط دوا كتير فشخ. يجي مشهد فلاش باك لراجل زمان فصيدليه بيديلها دوا (ده هيبهدل هرمونات اللي هياخدو. هيشعللوا و يجننوا ويخليه مش على بعضه) كلهم قاعدين بره. مديحه ببرا بس وجيبه. البرا بتتفتح من النص. لبس شرموطه مش لبس جده ابدا. رامي قاعد متنح فجدته. لانا قاعده بجيبه وبودي. متنحه فلحم جدتها. تامر قاعد قاطع ان العيال هيجانين على لحمة امه. ايه بتدخل. بتقعد. بيشربوا. مشهد سريع لازبار العيله واكساسها هيجانين فسرايرهم. مشاهد سريعه لشربهم للدوا اللي ايه جايباه مخصوص علشان تفشخهم من الهيجان. يوميا ايه بتحطلهم الدوا. مشاهد سريعه تامر بيدعك زبره وهو بيبص على بنته لانا. لانا بتلعب فكسها وهي متنحه فزبر ابوها ووشه وهو مش واخد باله. رامي هيجان على اخته وجدته وامه. مشاهد سريعه بيشوف فيها لحمهم متعري بكل الطرق معادا امه اللي مبيلحقش يشوفها ملط وهي واخده بالها اوي انها تشوقه للحم جسمها. مشهد اخير بتودي كبايه للانا. نظرة لؤم. اشربي دي علشان تركزي. وبتروح لرامي. اشرب دي علشان تركز. وتروح لامها بتشربها. وتامر كمان بيشرب.
ايه بتصحى بالليل وهم نايمين بتروح لامها. بتحرك صوباعها على فرق طيزها. بتدوس على خرم طيزها. امها بتحس وبتهيج وبترقص طيزها وبتفنس. ايه بتدخل لبوسه طويله اوي. اييي ايه ايه ده يا ايه. ده اللي هيخليكي كويسه يا قحبه. (بيجي مشهد فلاش باك لدكتور الصيدليه بيقول لايه: اللبوسه دي خطيره وتعتبر ممنوعه دوليا وهتخلي الست اللي هتاخدها مجنونه من الشهوه). ايه بتسيبها وبتروح تلبس روب على اللحم وبتبص لنفسها فالمرايه. الروب يادوب قافل عند سراتها وبتفضل ماسكاه علشان كسها ميبانش. بتعدي جمب اوضه امها. مديحه بتتلوي وبتتمطع وبتقول مممم. ايه بشرمطه بتقول لنفسها (اللبوسه زي ما قال الدكتور بالظبط). بعدها بتروح لرامي كانها مخضوضه ( اصحى تيته تعبانه اوي مش عارفه مالها. بتشيل الغطا عنيها بتبرق. رامي لابس بوكسر ابوه الشفاف.) هلبس يا ماما. لا يا حبيبي تعالى كده انا خايفه على ماما . شدته تعالى بسرعه خايفه عليها بقولك. بتشده تدخله اوضة مديحه. وبتروح اوضة بنتها. بتصحي لانا (حبيبتي تيته تعبانه تعالي نشوف مالها.) لانا نايمه بلانچيري سافل وقصير اوي. الكاميرا تجيب رامي بيدخل على مديحه. مش مصدق اللي هو شايفه. جدته نايمه على ضهرها بتتلوى ومش شايفاه. لابسه برا سكسي نيك. والجيبه القصيره مرفوعه لحد اول كسها. وبتطلع اهات جنسيه اوييي وخلاص زبره تعبان بسبب الدوا. زبره تعب على امه الحقيقيه. مديحه. (انتظروا الجزء القادم. منتظر تعليقك. على فكره انت تقدر تكتب تعليق حتى لو مش عامل عضويه فالمنتدى. شاركني رايك فالقصه.بس بدون شتائم من فضلك)
الجزء 5:
برا سكسي اوي. والجيبه القصيره مرفوعه لحد اول كسها. وقافله رجليها. بتقولل اااه مممم. المشهد بيبتدي زي ما اتختم الجزء اللي فات. ست مكنه ميلفايه لسه جسمها فاير برغم سنها ولسه شهوهتها مولعه برغم عمرها نايمه ملط وابنها اللي فاكر انه حفيدها بيبرق فلحمها و كل حته فجسمها. بيبص بيلاقي زبره واقف سيخ. كانه مش لابس بوكسر اصلا. بيقرب. بيتنح فوشها الهيجان. فشفايفها اللي بتتعض بسنانها. فحلمتها اللي باينه سنه من تحت البرا. الكاميرا تجيب ايديه بتعدل زبره اللي نشف اوي بسبب لحم جدته. حطه بالطول فرجل بوكسر ابوه. نفس البوكسر اللي ابوه هيج بيه مديحه امه زمان علشان يتجوزها. اصل مديحه دي مكتوب عليها كده انها تتعشق من اي ابن بينزل من رحمها الوسخ. زبر رامي بيرتعش والبوكسر اصلا خلاص هيعريه. ايه بتدخل. ولانا. بيخبي زبره بايديه. بيقعد جمب جدته على شمال السرير. تحت جمب ركبتها. البوكسر السكسي بتاعه اصلا اول ما قعد طلع لفوق اوي وفعلا عرى الزبر الحلو اوي ده كله فرامي اضطر يخبيه بايديه. ايه بتمثيل بتكلم امها مالك يا ماما. رامي بيبص على امه ايه وبيزعل اوي علشان امه متغطيه اصلها قافله الروب بايديها ومش مخليه سم فجسمها متعري. نفسه يشوفها ملط بقى. نفسه يمتع نفسه بجسم امه الملط. اشمعنى هو. ما فيه ولاد كتير اوي بيتمتعوا بلحم امهاتهم الحلوه. طول عمره بيعشق جسم امه ونفسه يتعرى وكل يوم هيجانه بيزيد اكتر واكتر عليها. على الست اللي هو عارف انه مينفعش يحس ناحية جسمها بكده. لانا بتعد الجنب التاني. قميص نومها قصير اوي اوي. ووراكها تجنن. تانيه رجلها اليمين وقاعده عليها. وقميصها مرفوع ومبين حته من طيزها. حتة ايه!؟ ده معري طيزها كلها قصاد اخوها وعلشان الصغنونه مكسوفه مديه وشها سنه لبره السرير علشان محدش يشوف كسها المتعري وغابات شعر كسها اللي ريحته وسخه زي كسها من كتر الدعك فيه. ايه بتقعد فوق جمب راس امها. سلامتك يا ماما حاسه بايه. ممممم مش قادره يا ايه. اااي. مديحه خلاص بتتلوي قصاد العيال. اصلا هي تعبانه ومبقتش مستحمله هجر عيالها جنسيا ليها وايه الكلبه كملت عليها بالدوا الهباب اللي بتحطهلها في حاجه بتشربها وباللبوسه اللي بتشعلل اعصاب اللي بتتحط فخرم طيزه. رجلها مقفوله. ايه بتكلم عيالها بمحن (حبايبي معلش ادعكو رجلين تيته علشان عضمها واجعها.) ايه بتدعك كتاف امها. كتافها عريانه وكل بزازها خارجه من البرا معدا الحلمات اللي اصلا الغمقان اللي حواليها باين. ايه بلهجه سخنه ورقيقه بتكمل ( حبايبي من عند ركبتها كده وفوقيها. خدو ده.) بتحط مرهم فايديها. وبتحط فايد كل واحد منهم. بتكلم نفسها (على كلام الراجل اللي اشتريته منه ده لو لمس كسك هتجيبيهم فلحظه يا مامتي يا قحبه.) بيدعكوا ركبها. بشويش. لانا ورامي متنحين فرجلين و وراك جدتهم. وبيبصوا على ايد امهم اللي نازله تحسيس فجسمها. مديحه شغاله (مممم واهات واصوات ممحونه اوي. ايه المرهم ده بيسخن الجسم ليه كده.). الكاميرا تركز على نظرات المكر وابتسامة اللؤم اللي على وش ايه. ايه بتكلم امها برقه (ده هيخففك اوي يا حبيبتي.). الشرموطه فتحت ايدين امها وحطت فايديها مرهم كتير. بتوشوش امها ادعكي فخادك يا ماما. بتحط ايدين مديحه على فخادها. رامي خلاص زبره هيفرقع. طويل وعريض وعريان بره البوكسر. لافف جسمه علشان امه متشوفش زبره ومغطيه بايده. ولانا عماله تقفل وراكها ببطء على كسها وتفتحهم وعلى اخرهم. الدوا الوسخ اللي امهم بتطفحه ليهم كل يوم ده بهدل اجسام العيال وولع لحمهم كله. رامي و لانا مبرقين فايدين جدتهم اللي بتحسس على فخادها من جوه. ايه مبرقه بشهوه فايدين امها. بتبرق بابتسامة شر. مديحه بتنسى نفسها وبتفتح رجلها بايديها بشويش. نازله تحسيس لفوق. رامي ولانا مبرقين. على بعد نص متر منهم اجمل وراك الدنيا بتتعرى. كس جدتهم اساس الفساد بيتعرى. ايه بمياصه حبايبي اطلعوا اكتر بايديكم اصل فخاد تيته تعبانه ااوي. ماما متتعبيش نفسك انت الولاد هيريحوكي اوي. رجلين مديحه شبه مفتوحين شويه. رامي مبرق فشوية شعر طيزها وكسها اللي بانو. بينسى نفسه بينسى يغطي زبره. واقف نيييييييييييك. ولانا باصه على فخاد جدتها وبتنسى نفسها بتلف نفسها. ايه ايديها بالكامل بتحسس على بزاز امها. لانا مبرقه فبزاز جدتها اللي بتتقطع بايد امها وبتبص على كسها اللي فاضله تاكه ويتعرى كله. ايه عاضه شفايفها. باصه على كس بنتها و زبر ابنها اللي قايدين نااااااار. رامي زبره هينفجر ومحمر و راسه وارمه ومبقاش مستحمل. ولانا كسها الرقيق مبقاش مستحمل الوجع اللي مفيش بنت صغننه قدها 16 سنه تستحمله.
ايه بتبص على امها اللي عماله تتلوى وبترفع ضههرا بشويش وبمحن بسبب تحسيسها لبزازها. ايه بترفع ايد امها بتطمن ان لسه فيه مرهم كتير متبقي. بكل خبث بتعمل نفسها بترجع تعد ورا مديحه. بتعد ورى طيزها وبتفتح وراكها على الاخر. الكاميرا تجيب عيالها مبرقين فالمنظر. جدتهم قاعده على السرير شبه عريانه وكسها ملط وامهم قاعده وراها ووراكها متعريه على اليمين والشمال. ايه المجنونه بتتكلم خلاص بهيجان( ماما ما تيجي كده ورا اقعدي عليا. عايزه اعرف ادعك جسمك). وبترفع امها شويه وبتخليها حرفيا قاعده على شعر كسها. اللحظه دي لانا ورامي بلمو. امهم العلقه قاصده. مش مصدقين المنظر. امهم ايه روبها مفتوح ووراكها وكسها عريانين ملط و جدتهم طيازها ملط ولازقه بكسها فشعر كس امهم. الكاميرا تجيب ايد رامي بتدعك راس زبره وصوباع لانا بيحسس على زنبورها وهم مبرقين فحرب الكساس اللي قصادهم. كس ايه وكس امها لازقين فبعض. ايه بمياصه يا ولاد ادعكوا وريحوا تيتا. مديحه اصلا رايحه فداهيه وخلصانه قامت رجعت نامت بضهرها ونيمت راسها على كتف ايه وفنفس الوقت ايه ابتدت تنزل من على كتاف مديحه وتتدعك دراعاتها. وقامته محركه دراعات امها بشويش رامي ولانا عرقانين. ايدهم بتشرمط فخاد جدتهم اللي كسها حرفيا ملط قصادهم وكس امهم تحتيه مبلول وملط كانه مفتوح لراجل علشان يهتكه.
ايه بتحط دراعات امها اليمين على رجل لانا المتنيه قريب اوي من كسها وخلت صوابع مديحه تضغط على صوابع لانا اللي بتشرمط زنبورها ومخبياه فنفس الوقت. والايد التانيه فوق زبر رامي حرفيا فوق ايديه اللي بتدعك راس زبره اللي خارجه من البوكسر وبرضه بتحاول تخبيه. رامي بيرتعش. لانا بتغمض. ايه بكهن ومياصه بتحسس على ضهر ايدين امها. متعمده تخلي صوابع امها تمتع رامي ولانا. العيال متنحين فايدين جدتهم. امهم قاطعه على نظراتهم لكسها وكس جدتهم. رامي بيحرك نفسه ايده بتقرب من كس مديحه. لانا بتقرب كسها من ايد جدتها وايديها خلاص تكه وهتمسك كس جدتها. مديحه بتتلوى (ااااه ايه تعبانه. تعبانه حرام ريحيني. فين تامر ااه خليه يريحني بقا). بمياصه ردت ايه (طب ما احنا بنريحك اهو يا ماما. ما ترتاحي بقا انت بالعيال. يلا ريحي نفسك يا ماما). مديحه بتفتح رجلها بهيجان اكتر. ايه بتبص على ايد امها. خلاص بقى فيه عملية زنا شغاله بين ايد امها وورك لانا وكسها وايديها التانيه وزبر ابنها. ايه بتعمل اصوات هيجانه (ااااه ممممم) وبتكمل كلام بمياصه (قربي يا لانا كده علشان متقعيش) وقامت شداها من ايديها اللي مخبيه كسها. ايد مديحه لزقت كلها حرفيا فكس لانا. بطن ايد الجده ماسكه بالكامل كس حفيدتها وشعره القذر. لانا غمضت وارتعشت كده خفيف. ايه بتبتسم بمكر وبتكلم رامي ( رامي تعالى قرب بدل ما تقع.). شدته برضه من ايده اللي مخبيه زبره. رامي لما اتحرك لقدام زبره كله بقى فايد امه مديحه. ماسكاه كانها بتعمل لابنها هاندچوب. ايه خلاص هي كمان هاجت و تعبت من كمية التعب والشهوه اللي متجمعين على سرير واحد. بتكلم ولادها بشهوه(حبايبي ريحو تيتا. ريحوها اوي. حرام تسيبوها كده بقا) وهي بتتكلم كانت بتمسك ايديهم بتقربها من كس امها. العيال اللي مكملوش 16 سنه مغمضين. ومش مستحملين. احا انت متخيل يبقى عندك 15 سنه وايد جدتك المكنه اللي مهيجاك تمسك زبرك كده وهو غرقان مذي!!! انتي متخيله انك تبقى لسه كتكوته وكسك نونو وانت فثانوي وايد جدتك اللي هيجانه عليها ماسكه كسك كله!!! مديحه شغاله ااااه اححح هموت وفاتحه رجلها. رامي صوابع ايده ابتدت تلمس كس جدته من الجنب وبطن ايديه غصب عنها كلها على فخدة امه ايه. وباصص على زبره اللي فايد جدته. اللي خلاص بقت بتعصره بشويش اوي من غير ما تحس بنفسها. لانا مبرقه فايد جدتها اللي حرفيا داخله فشفايف كسها ومن غير قصدها ايديها بتلمس كس مديحه وصوابعها برضه لازقه فكس ايه. الكاميرا جايبه وش مديحه هيجان وبتقول ممم وفنفس الكادر وش ايه مفمضه وبتقول احححح. ايوه يا حبايبييي ريحوا تيته اوي. الكل خلاص على تكه ويغم عليه. رامي بمبرق فايد جدته اللي حرفيا بتحلبه. لانا فتحت رجليها اوي. مديحه بتبعبص كس لانا حرفيا. ايه ماسكه بزاز امها من فوق البرا. بشرمطه بتكلم ولادها. اطلعوا فوق يا حبايبي. ادعكوا جسم تيته. حسسوا اويييي. ممممم. لانا بتنهج ومبرقه كده يا ماما. البت هاجت واتجننت قامت وقعدت على ايد جدتها بكسها والكاميرا بتجيب المنظر. يا لهوي ده كف ايد مديحه محشور بالكامل بين شفايف كس لانا وفاتحها وهاتكها. لانا بتمسك كس جدتها ببطن ايديها وصوابعها بتزني فكس امها ايه. رامي طلع لقدام زبره بيتحلب حرفيا فبطن ايد مديحه بهيجان وبينهج كده يا ماما. بيمسك الباقي من كس مديحه. صوابعه بتلمس صوابع لانا. مديحه خلاص بتقول ااه اااه مممم. بيبص على كس اخته عريان وجسمها بيتحرك وبيدعك ايد جدته. ولانا بتبص على زبر اخوها عريان وبيتحلب. ورامي غصب عنه بقى يتحرك لورا وقدام وزبره محضون فايد جدته. بيعبصوا كس ايه اوي وبيدعكوا كس مديحه. بهيجان هم ال ظ¢ بيسالوا ايه وهم مغمضين. كده يا ماما كده. كده. كده. كده. عنين العيال بتيجي فبعضها. باصين على بعض. بيغمضوا. ااااه. ايه عاضه شفايفها وفجاه مستحملتش وقالت (اااااحا يا عيال متلمسوش كسي كدااااا). وفجاه قامت قاطعه برا امها. فجاه رامي ولانا برقوا فبزاز جدتهم. اللي اول ما بزازها اتعرت قامت قالت ( احااااا مش قادره نفسي ارتااااح. ايوه هجيبهم ايوااا). رامي عرقان مبرق فبزاز جدته اللي لسه تستاهل الفشخ برغم سنها وفايده اللي بتدعك كس جدته وصوابعه اللي بتشرمط كس امه. لانا بتنهج بتتشنج مممم. عرقانه بتشهق. اييي. صوابعها بتضغط اكتر على ايه. ايه اتجننت وقالت اوفففف بقى يا مفتريين وقامت مفعصه بزاز امها قصاد رامي ولانا. اغتصبتهم ببطن ايديها. لانا بقت تتنطط على ايد جدتها وبتتحرك عليها بكسها بعنف. ودايخه وخلاص هيغم عليها (كده يا ماما!! اه ادعك كده يا ماما ممممم ااااممم كداااااا اييي) و رامي مش مصدق اللي بيحصل وبيتحرك جامد. المذي مغرق زبره ومغرق ايد جدته. زبره بيتحلب بالكامل والشرموطه مديحه نسيت نفسها وضاغطه على زبره بتموته. الواد غصب عنه صوت زي الحريم من الوجع (ااااه ايييي ادعك كدااا كدااا اااااه ماما) مديحه صوتت و ابتدت تعيط بجد (ااااااه كسيييي). وايه فنفس اللحظه صرخت بعنف وبعياط (ااااه يا كسيي). رامي ولانا برقوا فالكسين وهم بينزلوا شلال. ايوه شلال ميه من الكسين. عملو نافورتين من كس الامهات. الكسين بيرتعشوا وبيفتحوا وبيقفلوا. الاورجازم صعبه اوي. بالذات لما يكون الكس شهواني اوي. ايه مغمضه وشبه مغم عليها نازله تقفيش فبز امها وعماله تعض شفايفها (مممم ااااه حلوه حلوه اممم. حبايبي خلاص كفايه كده تيته بقت كويسه. اطلعوا بره واقفلوا الباب) مديحه كانها مغم عليها. رامي ولانا بيبصوا فعنين بعض وفلحم بعض وفلحم اكساس امهم وجدتهم وبحر الميه اللي نزل منهم. خرجوا من الاوضه وكل واحد فيهم ماسك بين رجليه من كتر الوجع. لكن اول ما جم يقفلوا الباب اتصدموا. امهم وجدتهم نازلين هتك فشفايف بعض. بوس شهواني اوي مينفعش يبقى بين ام و بنتها. العيال وقفت بره الاوضه تتفرج. الكاميرا جايباهم مركزين وايدييهم رجعت تفشخ بين رجليهم. اصوات مديحه وبنتها عاليه اوي (بعشقك يا ايااااااا. بعشقك يا ماما بعشقك يا منيوكااااا. نيكيني يا بنتي بقااااا. حرام عليكي هو انا مش مراتك هو انا مش بتاعتك هو فيه حد يسيب مراته محتاجاه كده. اححححح... ايوه انت مراتي وعشيقتي يا ماما. اوففف اوفف يخربيت حلاوة سكس المحارم. اوفف ). تامر بقى يدعك زبره ومخرجه ملط من البوكسر. الكاميرا تجيب لانا مبرقه فحجم زبر اخوها. وفجاه حطت صوباعها على شفايفه ووشوشته (هسسس ولا تطلع اي صوت) وقامت نطت عليه. ايوه نطت وحضنت وسطه ببطنها و وراكها وقامت بصاله بشهوه بنت كلب. الكاميرا تعمل زووم على المنظر تحت. زبر رامي خلاص قصاد كس لانا. الزبر بيلمع وبينقط مذي و صاروخ محمر وهينفجر والكس مفتوح وبيرتعش وغرقان سوايل وكانه مغناطيس بيخلى زبر اخوها يرتعش تحته. الكاميرا تجيب وش رامي. مبرق فعنين اخته. مسك ضهرها بايديه وحاول يتكلم وبرضه قالتله (هسسس). الكاميرا تركز على المنظر من بعيد. الاخت الصغنونه ام لحمه حلوه راكبه وسط اخوها اللي اصغر منها بسنه واحده وحاضناه زي الاطفال. الكاميرا تجيب نظراتهم لبعض. نظرات شهوه و جوع. شفايفهم قريبه من بعض. و قام مدخل زبره كله فكس لانا. ايوه الاخ مستحملش و عملها مع اخته. دايما الاخوات هم الضحيه من اللي بيشوفوه فالبيت. دايما الاخوات بيطلعوا شهوة المحارم فبعض علشان مش عارفين يحسوها مع ابوهم و امهم. يا ريت كل اب و ام كانوا ريحوا شهوة عيالهم. يا ريت كل اب كان يلحق بنته المراهقه الهيجانه وريح كسها قبل ما تسلم نفسها لاخوها. يا ريت كل ام كانت متعت زبر ابنها بدل ما يمتعه فكس اخته.
البت بتضحك. ايوه بتبتسم وبتشهق بصوت واطي. والواد بيقول (اااااااااه). رامي مغمض وفاتح بقه. ولانا فاتحه بقها ومبتسمه (اااه يا رامي كسي. اه انا كسي هيموتني ايي). الواد مستحملش الكلمه. بيقول (ااااه زبرييي). وفرقع جوه كسها. الكاميرا بتجيبهم بيرتعشوا وفيه دش لبن نازل من كس لانا مغرق زبر رامي. اللبن كتير. كتير. كانه سيل. كانه فيضان. المشهد بيضلم تدريجي. على منظر زبر الاخ فكس اخته واللبن اللزج نازل ومغرق لحمهم. (انتظروا الجزء القادم. متكسلوش. ارجوكم اكتبوا تعليقاتكم و رايكم فالقصه)
الجزء 6:
المشهد بيبتدي على منظر مديحه مغمضه. نايمه ملط زي ما بتحب تنام دايما. فيه اصوات صريخ من بعيد اوي مش مفهومه. اصوات هيجان و مضاجعه. مديحه بتفتح عنيها مخضوضه (ايه الاصوات دي جايه منين!!؟) مديحه بتبص فالساعه تلاقيها 3 الفجر فبتستغرب علشان الوقت متاخر. الاصوات بتبتدى توضح اكتر. صوت اهات ستات بتتناك. فتحت باب اوضتها و ماشيه ملط جوه الشقه وبتقرب من اوضة تامر و ايه. الكاميرا تركز على مفاتنها وهي ماشيه. التصوير يجبر اي شاب يتفرج على الفيلم انه يشتهي لحم جدته لو لسه حلو من كتر ما منظر وسط وطياز مديحه من ورا يجنن اي زبر. الاصوات بتعلى اكتر. مديحه بتقف عند باب اوضة بنتها اللي مش مقفول كويس و بتبرق. بتلاقي حفيدتها الشرموطه لانا فاتحه رجليها ونايمه ملط وابوها تامر بيلحس كسها بشهوه. (بس يا بابا كسي مش قادر. بابا هو فيه اب يعمل فكس بنته كده ااااي اووووف) وفجاه مديحه تسمع صوت تاني. بتسمع صوت ايه (بس يا بابا كسي مش قادر. احا هجيبهم فبقك اححح افتح بقك يا بابااا). مديحه مبرقه وشفايفها بترتعش وبتفتح الباب سنه كمان. ايه بنتها نايمه جمب لانا على السرير وفاتحه رجليها و ممدوح نازل مصمصه فكس بنته. وفجاه جسم راجل يلزق فيها. زبر حجمه كبير بيخبط ففلقة طيزها. الكاميرا تركز على وش مديحه وهي مغمضه اول ما الزبر يتحشر بين فلقة طيزها. شفايف بتوشوش ودانها بكل محن وهيجان (تيتا عايز اعشر كسك.) بتلفله وبتحط ايدها على زبره بتتمتع بدعكه. الكاميرا تجيب وش الاتنين. مديحه وابنها رامي. وزبر رامي الكبير لازق من اول سوة امه الحقيقيه اللي فاكرها جدته لحد اخر نقطه فكسها تحت. ازاي اجسامهم لايقه على بعض كده. وفجاه قامت نازله ساحبه زبره جوه بقها. بتمصمص زي المجنونه (احا يا رامي احا انا امك مممم انا امك ااااه) بيمسك راسها وبيغمض (يا ريتك يا ماما عرفتيني اني ابنك من زمان كان زماني عاشرتك يا حبيبتي ااااح) (ممممم يخربيت حلاوة زبرك) مديحه بتمص وبتمسك طياز ابنها المشدوده. والكاميرا بتركز على تعابير وشها وهو مستمتع بلحس ومص زبر ابنها وبتتكلم بهيجان اوي وهي بتمص (اااحااا يلعن ابو زبرك الحلو .... ااااه ازاي منعت نفسي اتمتع بزبرك كل ده ااااه ازاااييي ... انتم مش عارفين ازباركم الكبيره ده بتهبب ايه فامهاتكم. من زمان نفسي فيك يابنييي احححح مممم). وفجاه مديحه بتفوق على صويت اللي جوه. صويت هيجان وعالي اوي. مديحه بتقف و ابنها رامي لازق فطيزها من ورى عمال يلحس قفاها وبيحسس على حلماتها . مديحه مبرقه فاللي بيحصل على السرير قصادها. البنت الصغيره بتتنطط على زبر تامر وبتصوت بشهوه رهيبه وبتنهج اوي (عشر كسي يا بابا. ايوه عشر كس بنتك وريح نفسك.) وايه بتتنطط على زبر ابوها ممدوح وبتصوت وبتتكلم بعنف (عشر كسي يا بابا عشرنيييي. ازاي كسي بيعشق زبرك يا بابااا كدااااا).
مديحه بتغمض وبتبص على ايدين ابنها اللي بتبهدل لحم بزازها دعك وجسمها بيتلوى مع لمسات وضغط زبره على طيازها الجباره اللي من يومها بتعشق المتعة اللي متنفعش. متعة ازبار المحارم الهيجانين عليها. الواد الشقي رامي بيوشوشها (حبيبتي اشمعنى هم انا كمان ليا حق فيكي. ليا حق امتع زبري بيكي.) مديحه بتشهق وبتتمطع وبتفرد جسمها اوي من كتر السكس اللي بيتعمل فيها من ابنها وابتدت تكلمه وهي كانها دايخه (اااه ايوه حقك يا حبيبي. حقك. حقك. جسمي حقك. روحي حقك. قلبي حقك. كسي مممممم اااه حقك. رحمي ااااح حقك حقك حقك ااااه عشرنيييي يابنيييي).
بتنيم ابنها فجاه على الارض. بتركب زبره. بشهوه. بتكلمه بهيجان وهي عماله تتنطط على زبره ( زبرك ده بيعشر المكان اللي انت جيت منه. بيعشر المكان اللي ابوك عشره وجه منه. نفسي اجيب منك عيل. نفسي افضل عايشه لحد ما يعشرني.) صوت من بعيد للشرموطتين لانا و ايه. كسي يا بابااااااا. بابااااااه كسيييي. ايه بتتنطط على زبر ابوها اللي بقى نايم على السرير. بتتوسل تامر (متعشرش كس لانا يا تامر باباها بس اللي يعشرها.) بتلف وبتضحك وبتبص لممدوح (مش كده يا بابا.) ممدوح بينيك ايه وبيخبط لحم زبره كله من تحت فكس بنته وبينهج وبيضحك وهو بيكلم ابنه (بتنيك بنت اختك يا خول.) تامر بينيك بعنف. اصلك تخيل بترزع زبرك فكس بنت هيجانه فثانوي. تامر بيضاجع البت بعنف اوي (اصلك مش متخيل جسم لانا يا بابا وسخ ازاي. ايوه بنيك بنت اختي اللبواااااا ااااح). لانا مبتسمه من كتر الشهوه الحلوه اللي مستمتعه بيها وبترقص بجسمها الصغير فوق تامر اخوها وخالها وبتكلمه بعهرو بمياصه (تامر انا اختك كمان. ااااه انا اختك يا بابا مممم. بابا ممدوووح متسيبه يزني فيا يا بابا ممدوح مش انا بنتك وهو ابنك. يبقى اخته.). ايه بتمسك بز بنتها بشهوة لبوة بتفترس غزال رقيق ومبتوقفش تنطيط بجسمها فوق ابوها (انت اخته وانا اخته يعني انت اختي يخربيت بزازك يا اختي اااااه). لانا بتشد راسها بشقاوه اوي وبتحسس على خدها ( ماما انا بنتك) وبتقوم ماصه شفايف امها كانهم اتنين عشاق متجوزين. بيرجعوا هم الاتنين يتنططوا على ازبار ابهاتهم. بينكحوا شفايف بعض. الرجاله بينيكوا محارمهم بشهوه حيوانيه. صويت من الستات.
الكاميره بتبعد بتبعد بتجيب رامي راكب جدته. او امه. مديحه بتصوت. عشر فامك يا رامي. عشر فامك. عشرني من زبرك يابني. عايزه منك ولد يعشرنييييي. رامي بقى بيتنطط على كس امه وبيضربها ضربات مدافع وحشيه مينفعش راجل يعملها حتى فمراته فما بالك بقى ان اللي كسها بيتنكح منه تبقى امه. بيكلم امه وهو بينهج ( هعشرك يا ماما اوي. هعشرك كل يوم. كل وقت. هملى كسك بلبني. وهجيب منك ابن يعشر لحمك معايا.)
وفجاه الكاميرا تجيب وش مديحه وبتبعد عنه تدريجيا. ونكتشف انها كل ده بتحلم. وعماله تدعك لحمها وهي نايمه ملط. بتحلم ومش حاسه برامي اللي بيتسحب يدخل اوضة جدته. بيبحلق فجسمها الملط وهو بيتلوى من الشهوه وهي نايمه. بيقلع البوكسر و بيخرج زبره وهو بيتامل كل جسم مديحه بسخونته و بوساخته. رامي بيحلب زبره وبيقرب منها وشايفها بتبرطم وهي نايمه بكلام مش مفهوم. مش عارف انه حاليا بيعمل معاها اوسخ جنس محارم فحلمها معاها. بيحط ايدها على زبره. بيحرك زبره ويحلبه ببطن ايديها وهي نايمه. بتحس بيه و راسها الجمب التاني. بتحلب زبره وبيتخض. احا تيته اللي بتحرك ايديها بتحلب زبره. رامي بيتجنن ومش مصدق. بيتمادى وبيمسك بز مديحه. بيقول بصوت غصب عنه بيطلع عالي (يخربيت لحمك يا تيتا. كس امك يا شرموطاااا). ومديحه بتتلوى ولسه جوه حلمها بتتضاجع من ابنها بكل عنف وفجاه رامي جاب لبنه فوق لحمها وصرخ (اااه اااه ااااي) صريخه صحاها. صحيت مبرقه. مش مستوعبه لسه انها كانت فحلم. مبرقه فزبر رامي اللي عامل زي الحنفيه المفتوحه وعمال يغرق لحم بزازها ورقبتها بلبن زبره.
وفجاه صرخت (لاءااااااا انت بتعمل اييييييه) وقامت انهارت وعيطت ومسكت وشها (انت ازاي بتعمل كدااااا. انا ام... قصدي جدتك. انا جدتك يا راميي انت مجنون!!!) بتكمل عياطها الهيستيري ( انا السبب انا السبب، ازاي وصلت لكداااا ازاااااي)
المشهد بيضلم تدريجي على منظر زبر رامي قصاد وش مامته مديحه وبينزل لبن زبره على لحمها كانها شرموطته الرخيصه وهي بتعيط بحرقه ومخبيه وشها.
بهذا تنتهي هذه السلسلة الاولى من القصة وسيتم استكمال القصة في السلسلة الثانية بعنوان
(ايه و امها مديحه).
(نصيحتي انا كاتب القصه: توقف عند قرائة سلسلة العيال كبرت هنا.... اذهب الان واقرأ الجزء الاول فالسلسله الجديده( ايه و امها مديحه..) .. لكي تحصل على اقصى درجة استمتاع بهذه الملحمة المجنونه من جنس المحارم)
رابط سلسلة (ايه و امها مديحه) :
آية وأمها مديحة السلسلة الثانية من قصة اية وعائلتها (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=490213)
احبكم ؛)
الزاني اوي