دخول

عرض كامل الموضوع : زواج المتعة والعائلة19


ozozo63
07-25-2016, 01:28 AM
/ /> الجزء التاسع عشر


اول ما دخلت البيت لاقيت الجوري ودانا في انتظاري قاعدين في الصالون ولما سمعوا الباب بيتفتح طلعوا جري علي وبقوا يسئلوني عملت ايه قولت ليهم بس اصبروا لما اقعد واحكيلكم كل شيء راحت الجوري سحباني من دراعي ودخلتني الصالون وزقتني علي الكرسي وقعدت ولاقيتها واقفه قدامي بتقولي اديك قعدت انطق بقي وقولي عملت ايه متوقعش قلبي اكتر ماهو واقع من ساعة ما عرفت بالنصيبه دي ضحكت عليها وشديتها علشان تقعد علي الكرسي الي جنبي وجات دانا قعدت قصادنا وحكيت ليهم كل الي حصل من اول ما قابلت ابوخالد علي الباب لحد لما سيبتهم وخرجت فضلت دانا والجوري يضحكوا علي وعلي الي عملته والتفت الجوري بتقولي انت صحيح عاوز تنام مع مراته التانيه قولت ايوة علشان اذله زي ما حاول يذلني ابن الكلب وهانيكها قدامه علشان يعرف مين هو طارق ولما يحب يلعب لعبة التهديد يلعبها مع الي في ذكائه مش الي اعلي منه ذكاء قالت افرض ان مراته رفضت قولت مصلحه يبقي جات منها وانا افضل اذل فيه لحد ما اخليه يمشي ويقول انا حرمه زي النسوان وبتناك علشان يترحم من الي هاعمله فيه قالت بس كدا انا خايفه عليك دا ممكن يقتلك وتحصل نصيبه وهنا الشرطه ممكن تداري علي الموضوع علشان مش تفضحه وتداري علي الموضوع قولت ليها مش تخافي عملت حسابي خلاص وكل الفيديوهات الي تخصه موجوده عند ناس لو حصل لي شيء هيفضحوه ويظهر كل شيء قالت الجوري برده لسي خايفه قولت مش تقلقي المهم ان دلوقتي لازم اكلم ام فهد واعرفها الي عملته الهنوف وجوزها واخليها تاخد بالها هي وكمان هيا لحد لما نشوف هنعمل ايه قالت الجوري طيب اتصل بيها قولت مش ينفع انا اتصل بيها ممكن جوزها يكون موجود وتحصل مشكله انا في غنى عنها قالت طيب مين الي هيتصل بيها قولت صاحبتها دانا راحت دانا قالت طيب اتصل بيها اقول ايه قولت اتصلي عادي ومش تقولي اي شيء اطمني عليها واسأليها اذا كان جوزها موجود تعرفيها انها تتصل بيكي اي وقت يكون خرج جوزها علشان انا اكلمها لو مش موجود تقوليلها طارق عاوز يكلمك وتديني التليفون قالت دانا طيب وراحت تجيب تليفونها من علي الشوفنيرة جنب الشاشه وجات قعدت قريب مني وراحت اتصلت بام فهد وبعد السلام وكده سألتها دانا زوجك موجود قالت لا ده خرج راح للديوانيه وهيرجع بعد ساعه قالت طيب طارق عاوز يكلمك قالت طيب اكلمه وادتني دانا التليفون ولسي باكلمها لاقيتها بتقولي اخيرا حنيت علي وسمعتني صوتك قولت ليها للضرورة احكام قالت خير عاوزني اجيلك وحشتك ولا ايه قولت اتهدي يا حرمه انتي لسي طيزك متعورة هو انتي مش بتفكري الا في النيك بس قالت اعمل ايه هاموت عليك قولت بلاش شرمطه انا عاوزك في موضوع مهم قالت خير قولت عارفه ابوخالد جوز الهنوف قالت ايوة عارفاه وانا حكيت ليها كل الي حصل من الشيخ ابوخالد بس من غير ما اعرفها اني معايا فيديو باهدده بيه علي اساس اني اعرف اطلع منها بمعلومه جديده او اي شيء قولت الراجل ده متجوز اتنين الهنوف وواحده تانيه قالت ايوة صح قولت انتي تعرفي زوجته التانيه قالت ايوة اعرفها وفي علاقة كويسه معاها قولت كويسه ازاى بقي عاوز افهم قالت مش مهم تفهم دي علاقه خاصه قولت ليها يا شرموطه الراجل المتناك ده بيهددني وبيهددكم يعني انا ممكن اموت فيها ولو مش موت هادخل السجن لازم اشوف حل اخرج من المصيبه دي واخرجكم معايا قالت بس دا سر بيني وبينها ومقدرش اقوله لحد قولت ليها خلاص يبقي اترحمي علي نفسك من جوزك وانا الحق اخلع ارجع بلدي وانتم احرار بقي يا متناكه انا بادور عليكم وانتي تقوليلي سر وصاحبتي ومش عارفه ايه قالت اعمل ايه بس انا وعدتها اصون سرها قولت يعني انتي تصوني سرها وجوزها يفضحك ويخرب بيتك غير ان ممكن جوزك يقتلك فيها ومش هيدخل السجن فيكي دقيقه لانه بيدافع عن شرفه قالت طيب انا هاقولك بس مش تقول اني انا الي قولت ليك متخفيش يا شرموطه انا بادور عليكم واحافظ عليكم قالت بص يا سيدي نجود دي كانت بتيجي معايا عند العنود وكنا بنروح المزرعه سوا قولت نجود مين قالت مرات ابوخالد الاولي قولت هو ده اسمها قالت ايوة طيب كنتوا بتروحوا المزرعه ليه قالت هاقولك بس ارجوك مش تجيب سيرتي قولت انطقي يا شرموطه اخلصي مش فاضيلك قالت كانت بتيجي معايا هناك علشان تتناك من العنود قولت يعني ايه تتناك من العنود هي العنود راجل دي حرمه انتي هتهبليني ولا ايه قالت لا هاهبلك ولا شيء اصل العنود كان عندها زب جلد وكانت لما تلبسه تبقي زي الراجل بالظبط وكانت بتنيكنا بيه قولت ااااه فهمت طيب اتناكت من حد تاني قالت ايوة السواق الهندي بتاعكم قولت ليها بكرا الصبح وراكي ايه قالت مافيش حاجه قاعدة في البيت قولت لازم بكرا تمري علي بحجة انك جاية تزوري دانا صاحبتك قالت ايه عاوز تنيكني قولت ليها بكرا تمري علينا الساعه عشرة الصبح هانتظرك وتحكيلي الحكاية من جديد ومن اولها ولو لاقيتها تستاهل هابقي اعمل مكافأه وانيكك انما لو طلعت عاديه يبقي هتخرجي من غير مطرود قالت طيب هاجي الصبح قولت بسرعه علي فكرة مش تقولي لهيا حاجه سبيها علي طبيعتها احسن تتوتر وتعمل لينا نصيبه وكمان مش تتصلي بالهنوف ولا تكلميها في حاجه حتي لو كلمتك واتصلت بيكي هي اعملي نفسك مش عارفه ماشي لو حصل وقولتي انك تعرفي الموضوع مش هارحمك حتي لو هي الي حكيت ليكي وقالت علي الي حصل قالت طيب قولت ياله منتظرك بكرا سلام وقفلت معاها المكالمه وقولت ليهم دا الحكايه هتحلو قوي الاتنين نطقوا في نفس واحد هو ايه الي حصل قولت ليهم مرات الشيخ ابوخالد الاولي اسمها نجود وكانت بتيجي تتناك من العنود والسواق الهندي اتصدموا الاتنين من الكلام وانا سألتهم حد فيكم يعرف نجود دي قالوا لا قولت يبقي مافيش غير السواق الهندي وام فهد الي يعرفوها واكيد ليها فيديوهات عند العنود قولت ليهم انتوا افضلوا هنا وانا هاجيب السواق الهندي واسأله عن نجود دي لو يعرفها هاخليه يشوف الفيديوهات المتسجله في جهاز الكاميرات الي جيبته من المزرعه لو مش يعرفها هخليه يرجع مكانه وانا طلعت تليفوني واتصلت علي السواق وسالته وين انت قال انه قاعد في السيارة جنب البيت قولت ليه تعالي البيت انا عاوزك قال حاضر وقفلت التليفون وبعد خمس دقايق جه السواق وسألته عن الحرمه دي قال اي حرمه قولت نجود الي كانت بتيجي مع ام فهد وانت نيكتها في المزرعه حسيت ان السواق بيتلجلج في الكلام قولت ليه بنبرة تهديد انطق واتكلم بدل ما ادخلك السجن واقول لجوزها واكيد هيقتلك اقول لجوزها ايه دا انت كمان نيكت جوزها انت ناسي ولا ايه لما نيكته مع الحارس بتاع المزرعه وش السواق اتغير وقعد يترجاني ويقولي ارجوك دول ممكن يقتلوني لو اتكلمت قولت ليه ياغبي متخفش ومش هاقول انك انت الي قولت بس انا عاوز اعرف الحرمه دي وانت عارف نجود دي قال ايوة اعرفها قولت يعني لو شوفت ليها فيديو تعرفها قالي ايوة قولت تعالي ورايا ودخلنا لغرفة التدخين وانا فتحت الشاشه وجهاز الكاميرات وقعدت افرجه علي الفيديوهات واحدة واحده منظر بس يادوب من كل فيديو واساله هي يقول لا لحد لما لاقيت فيديو كانت العنود وام فهد ومعاها واحدة بسأله هي حد في دول قالي ايوة قولت شاور عليها قالي الي مع مدام العنود ومدام ام فهد وراح علي الشاشه وشاور عليها وقالي هي دي مدام نجود قولت طيب ياله روح انت قالي ارجوك لا تقول اني قولت ليك عليها قولت ياغبي هو انت الي قولت لي انت مش شايف اني معايا فيديوهات يعني انا عرفتها من الفيديوهات حسيت علي وشه الفرحة وقال طيب شكرا قولت ليه ياله روح عند السيارة لو احتجنا شيء هنتصل بيك ومش تقول لحد اني كنت بسألك والا انت عارف ايه الي ممكن يحصلك قال وبسرعه لالا مش هقول وقعد يحلف قولت خلاص ياله روح عند السيارة وخرج بسرعه يجري وانا قعدت قدام الشاشه ادخن وادور للست دي علي فيديوهات تانيه واشوف وافكر هاعمل ايه معاهم المتناكين دول المهم بعد فترة دخلت علي الجوري بتقولي انت قاعد هنا لوحدك قولت ليها ايوة بادور للزفته دي علي فيديوهات ونشوف هاعمل ايه معاها قالت هتعمل ايه يعني قولت لازم يبقي معايا دليل ضدهم علشان مافيش حد يفكر يعمل في حاجه قالت ولقيت ليها حاجه قولت ايوة لاقيت فيديو مع ام فهد والعنود بس انا بادور علي الفيديو الي مع السواق لانه هيبقي اقوي واحسن قالت طيب اقعد معاك ولا عاوز تبقي لوحدك قولت اقعدي يمكن احتاجك اسألك علي شيء ودخلت قعدت جنبي وانا فضلت ادور علي فيديوهات لحد لما لقيت ليها اكتر من فيديو مع السواق والعنود وكمان واحد تاني معرفوش ولا حتي الجوري تعرفه ونقلت الفيديوهات علي الهارد ديسك بتاعي وحطيتهم علي اللابتوب واتصلت علي السواق يجي علشان يروح يشتري لي 2 فلاش ميموري الواحدة 8 جيجا علشان انقل عليها فيديوهات نجود لوحدها والتانيه فيديوهات ابوخالد لوحدها وراح السواق واشتري ورجع وانا نقلت الفيديوهات وفضلت قاعد افكر هاعمل ايه لو ابوخالد رفض ولازم احمي نفسي منه وقطع افكاري اتصال علي تليفوني من رقم مش اعرفه وكان الوقت الساعه 1 بالليل وفتحت المكالمه وكانت الهنوف وبعد السلام وكده قالت طارق ارجوك اتراجع عن الي في دماغك انا عارفه الحرمه دي قويه علي ابوخالد ومش هتوافق قولت ليها وانا مش هتراجع فكروا لحد بكرا ولو مش لقيتوا حل ابقي هاتي ابوخالد وتعالي عندي بكرا بعد العصر بس لو مش جيتوا يبقي اعرف من كدا انكم رفضتوا ولو لقيتوا حل قبل العصر اتصلوا بي قالت الهنوف طيب عاوزنا في ايه قولت لما تيجوا هتعرفي وقفلت معاها المكالمه وكانت الجوري قاعدة قاعدة وقالت انت عاوزهم يجوا ليه قولت بافكر اخلي ابو خالد يعرفني علي نجود اذا معرفش يكلمها ويقنعها تيجي تنام معايا وبعدها انا الاعبها بمعرفتي واخلي جوزها هو الي يجيبها لعندي قالت ازاي قولت هتعرفي كل شيء في وقته بس الامور تمشي زي ما انا عاوز قالت بس انت كدا بتحط نفسك تحت الطوفان قولت ماتخفيش بالعكس انا بابعد عن الطوفان قالت طيب خد بالك بس وبعدين سألتها هي فين دانا قالت في غرفتها قولت ليها ليه قالت هو انت نسيت ولا ايه قولت نسيت ايه قالت احنا مش كنا متفقين ان انت هتنام مع كل واحدة لوحدها وانت الي قررت كدا قولت اه افتكرت وانتي بقي ليلتك الليله قالت ايوة ومش هاسيبك ولا ارحمك بقي تروح تنيك ستات تانية وسايبني هنا هاولع من الي بتعمله قولت ليها اعمل ليكي ايه ما انا قاعد باصلح في نصايب العنود والي كانت بتعمله قالت لما نشوف هتقعد تصلح لي امتي قولت ما انتي شايفه اهو كل يوم نصيبه اخلص من واحده تطلع لي التانيه قالت وطبعا انت فرحان بالنصايب دي علشان قاعد بتشوف ستات جديدة وبتنيكهم قولت اتنيلي هو انتي شايفه اني راضي علي كدا من الاول قالت مش عارفه ساعات بحس بكدا وساعات بحس بانك عاوز تسيب البلد كلها علشان النصايب دي قولت ليها خلاص اسكتي لما تحسي صح ابقي اتكلمي قالت طيب وبعدين انت مش ناوي ولا ايه قولت ناوي علي ايه قالت يالهوي عليك انت هتموتني ببرودك ده قولت في ايه بس قالت يعني انت مش عارف قاعدة منتظرة سيادتك ولبسالك احلي طقم عندي وانت حتي معبرتش تقولي كلمة حلوة ولا اي شيء ضحكت علي كلامها وقولت يا عبيطه الواحد لما يبقي دماغه مشغوله باي حاجه وبالاخص لو كانت نصيبه من نصايب جدتك قالت طيب قوم خلص اقلع هدومك احنا هنفضل طول الليل نحكي في الموضوع ده لحد لما النهار يطلع وتسيبني كدا وحياتك ما هارحمك الليله هاقطع نفسك ضحكت عليها وقومت قلعت كل هدومي ورجعت نمت جنبها وهي جات علي وقعدت تبوس في شفايفي وراحت تمسك في زبي تلعب فيه علشان يقف وسابت شفايفي ونزلت ترضع في زبي ومش سابته الا لما بقي زي الحديده في ايدها وقامت قعدت عليه ودخلته في كسها ونزلت عليه مرة واحده راحت مصوطه وبدأت تقوم وتقعد وانا سيبتها براحتها وقعدت العب في بزازها وجسمها لحد لما نزلت وبقي جسمها يتشنج جامد روحت نيمتها وانا قومت بين رجليها وبقيت ماسك زبي العب بيه في كسها وبظرها وهي تصوط وتقولي دخله مش قادرة دخله بسرعه وانا روحت مدخله فيها جامد وقعدت انيكها وبقيت اقلب فيها باوضاع لحد لما قربت انزل ومن غير ما قولها نزلت في كسها وهي حست بلبني في كسها سخن بقت تصوط وتتشنج وانا خلصت تنزيل ونمت فوقها ولسي زبي في كسها بيسحب نفسه واحده واحده وقعدنا نبوس بعض وانا فوقها وسيبتها ونمت تاني علي ظهري وانا لاقيتها قامت رايحه علي زبي ترضع فيه قولت ليها هو انتي مش كفايه عليكي كدا قالت هو ايه الي كفايه دي ليلتي يا حبيبي ومش هاسيبك فيها انت فاهم ولا لا لحد الصبح معايا ومش هارحمك ولا هاسيبك وراحت ترضع وتمص في زبي علشان يقوم تاني زي ما يكون بتصحي واحد نومه تقيل لحد لما وقف تاني في ايدها واتصلب ولاقيتها بتبصلي وتقولي عاوزة منك طلب وعلشان خاطري تنفذه قولت ايه هو قالت نفسي تنيكني من طيزي عاوزة زبك يفتحني من طيزي انا مش اتنكت منها قبل كده قولت بس انتي كدا هتتعوري قالت خليك براحه لحد لما توسعها وتاخد زبك جواها قولت يا هبله بلاش انا زبي كبير وهتتعوري قالت وماله شقني بس تنيكني من طيزي قولت انتي حرة بس فيه كريم هنا قالت في عندي كريم بتاع البشرة لوشي قولت هو فين قالت في غرفتي قولت طيب هاتيه قامت وقفت وفتحت الباب وخرجت تجري علي غرفتها عريانه وبعد دقايق رجعت تاني وهي بتجري وكان منظرها بجد يهيج طيازها وهي بتترجرج وراها وكمان بزازها زي الجيلي يطلعوا لفوق وينزلوا وجات علي وانا بابصلها ومنبهر من الي شوفته من جسمها وهي بتجري وعيني مفتوحه علي الاخر مبحلق فيها يعني وقفلت الباب وراها ولاقيتها بتبصلي وتقولي مالك بتبصلي ليه وانا من غير ولا كلمه قومت سحبتها ونيمتها وروحت بين وراكها علشان انيكها من غير ولا كلمه مني وهي بقت تقول بلاش كسي انا جيبت الكريم ونيكني في طيزي وانا ولا سامع ليها ودخلت فيها زبي وبقيت انيك فيها زي مايكون اول مرة انيك فيها حد وبقيت اقلبها بكل الاوضاع واضربها علي طيزها وبزازها جامد وهي تصوط وتتأوه وتوحوح وتتشنج وبقيت كدا فترة من غير راحه لحد لما نزلت تاني في كسها وهي لما حست بلبني في كسها بينزل بقت تتشنج وتنزل معايا وبعد ما خلصت لاقيتها بتقولي بصراحه اول مرة تنيكني بالطريقة دي وتمتعني انا متشكرة قوي يا حبيبي اول مرة احس بطعم للمتعه المرة دي ياتري ايه السبب الي خلاك تبقي كدا قولت ليها مافيش حاجه انا كنت عاوز اتمتع بيكي واتبسط بس ولا انتي مش عاوزة قالت بلهفه وسرعه لا ارجوك انا عاوزة كده وياريت تخليك كدا علي طول معايا حتي لو نيكتني مرة واحدة وحسستني بالمتعه كويس يبقي كفايه علي وجات نامت في حضني والغريبه انها نسيت الكريم وطيزها خالص ونمنا جنب بعض عريانين للصبح مش حسيت بنفسي الا ودانا بتصحينا وتقول ام فهد في الصالون قولت طيب استني وصحيت الجوري وخليتها تروح تكمل نومها في غرفتها وانا فضلت مكاني ومش رديت البس قولت في عقلي لما اهيجها علشان تقولي الي انا عاوزة من غير ما اسالها المهم قولت لدانا خليها تيجي هنا وانتي خلي الخدامه تعمل لي شاي وتجيب قهوة لام فهد وبلاش تدخلي علينا علشان هي تتكلم براحتها قالت ليه هو انت هتقابلها كده قولت اه وفيها ايه قالت هو انت ناوي تنيكها قولت ليها لو جاوبت علي هكافئها قالت ياسلام وانا اروح فين قولت ليها دانا في ايه مالك ما انتي عارفه اني باعمل كدا علشان الزفت ابوخالد قالت انا مش عارفه اخرة الي بتعمله ده ايه قولت تروحي تجيبي الحرمه هنا وبعدين لما تمشي نبقي نتكلم قالت ماشي بعدين نتكلم وخرجت راحت تجيب ام فهد وبعد شويه جات دانا ووراها ام فهد بتقولها اتفضلي ادخلي هو هنا نايم وانا هاجيبلك القهوة دخلت ام فهد واول ماشافتني عريان بتستغرب وعنيها مفتوحه علي الاخر وتبص علي زبي هو انت نايم هنا ليه قولت ليها زهقت من نومه السرير وكمان بحب انيك دانا هنا لاقيتها بتقولي وانا كمان بحب تنيكني هنا قولت ليها بس دا يتوقف عليكي قالت ازاي قولت استني وقومت من مكاني وروحت علي الشاشه اركب فيها الفلاشه بتاعت نجود ورجعت مكاني انام وهي قعدت جنبي بعد ما خلعت العبايه السوده وبقت بالبدي والاسترتش وكانوا لونهم كحلي وبنت الكلب مكنتش لابسه لا ستيان ولا كلوت تحتهم واول ما شوفتها قولت ليها دا انتي مجهزة نفسك قالت طبعا قولت خلاص لما نشوف لاقيت الباب بيخبط كانت الخدامه جايبه القهوة والشاي لينا قولت ليها حطيهم واخرجي والتفت لريموت الشاشه وروحت اشغل الفيديو واحدة واحدة وهي قاعدة وكان اول فيديو العنود ونجود وام فهد وكانت العنود لابسه الزب وبتنيك فيهم الاتنين ولما شافت الفيديو ضحكت قولت ليها عاوز اعرف السر قالت سر ايه قولت الي انتي شيفاه ده قالت العنود كان عندها حب السيطرة والتملك وكانت تحب تعمل فينا اكتر من كده وكانت ساعت تقعد تضرب فينا انا ونجود وكنا نركع تحت رجليها وكنا زي الخادمين تحت رجليها قولت طيب ليه مش امتنعتم انكم تعملوا كدا قالت بصراحه احنا محرومين ومتجوزين رجاله ورق الواحد فيهم لما يحب ينيكنا يبقي اكيد شاف منظر هاج عليه اوحرمه هايجه كلمته غير كدا مستحيل يجي نحيتنا وممكن بالشهر لما يفكر ينيكنا الا اذا الواحدة تعبت ومش لاقيه تضطر تلجأ ليه علشان يطفي جزء من شهوتها ويادوب يدخل زبه ويطلعه وفي تالت مرة الاقيه بينزل وينزل ينام جنبي زي الكلب قولت طيب المهم كملي المهم ياسيدي كنا بنيجي للعنود ونخليها تنيكنا علشان نمتع جسمنا وبصراحه العنود كانت محترفه بفنون النيك وكانت تخلي الواحده فينا تنزل اكتر من اربع مرات لحد لما الواحده فينا مش تقدر تقف علي رجليها قولت طيب انا عرفت السبب في ده ونقلت علي الفيديو التاني وكان السواق الهندي ونجود وقولت ليها وايه السبب في ده قالت لاقيت نجود بتتصل بي وبتقولي انا عاوزة اروح للعنود ضروري قولت ليها ليه مالك قالت مش قادرة وكسها مولع نار مع انها قعدت تلعب فيه ونزلت اكتر من مرة وبرده لسي هايجه سألتها وانتي هايجه ليه قالت شافت ابنها الصغير ماسك الخدامه في المستودع الخاص بالبيت وهو بينيك فيها وكان مبهدل الخدامه مع انه لسي صغير وعنده 16 سنه والخدامه كبيره سألتها وانتي عملتي ايه قالت مقدرتش اعمل حاجه سيبتهم وقعدت اتفرج عليهم واشوف هو جايب القوه دي منين علشان ينيك واحدة زي دي والنصيبه انها كانت بتعيط من زبه لحد لما لاقيته طلع زبه وبقي يجلخ علي طيزها وينزل لبنه وشوفت زبه كبير وغليظ مقدرتش امسك نفسي قولت ليها يعني هيجتي علي زب ابنك قالت عيب عليكي انا هيجت علي قوته في نيكها قولت ليها طيب عاوزة ايه دلوقتي قالت نروح للعنود دلوقتي وبسرعه قولت طيب استني لما اسألها واشوف ظروفها ايه قالت ارجوكي خليها توافق نروح ارجوكي قولت طيب اصبري بس لما اكلمها واشوف ردها ولحظها الاسود ان العنود كانت تعبانه عندها برد وكمان الدورة عندها ومافيش عندها اي مزاج لاي حاجه ولما حكيت ليها حكاية نجود والي شافته من ابنها والخدامه لاقيت العنود سكتت شويه وقالت طيب قابلوني علي المزرعه قولت طيب وقفلت معاها المكالمه ورجعت اتصلت تاني بنجود وقولت ليها تيجي تاخدني بالعربيه علشان نروح المزرعه علشان تبقي حجه اني خارجه معاها وانتي هترجعيني قالت ثواني هاكون عندك بس البسي بسرعه وانتظريني قولت ليها طيب وبعد نص ساعه جات وركبنا روحت للمزرعه وكانت العنود في انتظارنا في الصالون واول ما دخلنا لاقيت نجود راحت تجري علي العنود وتركع تحت رجليها وتقولها ارجوكي ارحميني قالت العنود عاوزة ايه يا حرمة قالت نجود عاوزاكي تنيكيني قالت العنود هي ام فهد مش قالت ليكي ولا ايه قالت نجود قالت لي ايه معرفش حاجه قالت العنود اصل انا تعبانه وعندي برد ومش قادرة وغير كدا الدورة عندي من امبارح بالليل ومش عارفه اعمل حاجه قالت نجود بلهفه والحل ايه قالت ليها العنود هو انتي تعبانه قوي كدا قالت ايوة تعبانه وكسي مولع نار ارجوكي قالت ليها طيب والي يجيبلك الي يطفي نارك قالت انا ابقي خدامته ولاقيت العنود بتنادي علي الحارس وعلي السواق ولاقيتهم جايين الاتنين عريانيين ووقفوا قدام العنود وقالوا ايوة مدام وبصت العنود لنجود وبعد دقيقه لما شافت في عنيها المحنه و****فه قالت ايه رأيك تختاري مين فيهم ودا زب حقيقي مش جلد وهينزل لبن كمان في كسك قالت نجود ليه كدا يا عنود انا علي اخر الزمن اتناك من الخدامين قالت العنود بعصبيه وهي بتزقها برجلها خلاص يابنت الكلب قومي روحي لبيتك وخلي النار تاكل كسك بقي انا عاوزة ابسطك وانتي بتقولي لا لاقيت نجود رجعت تاني تبوس في رجل العنود وتترجاها بلاش الخدامين ولو هي تعبانه ام فهد تلبس الزب الجلد وتنيكها بدل منها قالت العنود انتي مش بتسمعي الكلام ليه ياله قومي روحي علي بيتك بلاش لعب عيال انا تعبانه ومش ناقصه حرق دم قالت نجود في انكسار خلاص انا موافقه قالت العنود طيب ياله قومي اختاري واحد وامسكيه من زبه وخديه وادخلوا الغرفه بس مش تسيبي زبه الا لما يجي يقلعك يا شرموطه قالت طيب وقامت نجود وتبص ليهم الاتنين والمتناكه اختارت السواق لان زبه كان كبير وسحبته من زبه وراحوا علي الغرفة حتي انت لو جيبت الفيديو من الاول هتلاقيها سحباه من زبه بالفعل رجعت الفيديو ولحد لما كانت فاضيه وبعد شويه دخلت نجودوكانت ماسكه زب السواق وسحباه المهم قولت لام فهد وانتي عملتي ايه قالت هاعمل ايه العنود خلت الحارس ينيكني قدامها وكان جنبها العصايه وكانت بتضرب الحارس علي طيزة لما يخفف من نيكه لي وتقوله نيكها جامد الشرموطه دي لحد لما نزل معايا مرتين في كسي وانا قومت تعبانه روحت علي الحمام علشان اغسل وسمعت نجود بتصوط وتتمحن وتشتم في السواق وتقوله نيكني جامد يا ابن الكلب دخل زبك في كسي جامد وانت اكيد هتشوف الفيديو وتعرف وتسمع قولت بس دا فيديو طويل تقريبا ساعه ونص قالت ايوة بنت الكلب مش سابته الا لما ناكها 3 مرات قولت حلو استني لما تشوفي ده كمان وجيبت الفيديو التالت وكانت نجود ومعاها واحد سعودي وباين عليه انه غني وليه شأن والتفت لام فهد وقولت ليها وبالنسبه لده قالت بلاش تعرف مين ده وامسح الفيديو وخليك بعيد عنه قولت ليها متخفيش انا عاوز اعرف قصته بس مش اكتر قالت بس ارجوك مش تجيب سيرتي قولت يا عبيطه انا عاوز اعرف من باب العلم بالشئ مش اكتر وانا عمري ماهقول لحد عنه ولا عنك قالت لي وعد قولت ليها لا مش اوعدك اني اتكلم عنه بس اوعدك اني مش هاقول انك انتي الي عرفتيني كل شيء قالت يعني وعد قولت ايوة وياله احكي يا شرموطه قالت طيب ده يبقي راجل في منصب مهم وليهم شركة كبيرة وفيه تبادل مصالح وشغل بين الشركتين وجوز نجود كان بيحاول يتقرب ليه مش عرف بس نجود الي خلته يتقرب منه قولت قصدك بعد لما ناك نجود قالت ايوة والشركة عند نجود كبرت واتوسعت بفضله هو وشغلهم كبر قولت طيب ليه هي جابته عند العنود اكيد الراجل ده عنده بيوت تانيه ومزارع واستراحات مدام غني قالت ايوة عنده فوق ما تتصور قولت طيب ليه جات عند العنود قالت نجود طبعا مش تعرف ان العنود بتصور ليهم واتصلت نجود بالعنود وقالت انا عاوزاكي في موضوع مهم قالت العنود خير قالت مش ينفع بالجوال لازم اجيلك البيت ونبقي لوحدنا قولت هي جات هنا ولا المزرعه قالت جات البيت ده وقعدوا لوحدهم وقالت للعنود انها هتعمل علاقه مع الراجل ده بس عاوزة دليل ضده علشان لو حب يخلع تفضحه قالت العنود طيب عاوزاني اعمل ايه قالت نجود تقدري تصورينا ولا تحطي كاميرا ولا اي شيء يسجل لينا وبعد لما يمشي اخد الفيديو معايا قالت بس ممكن الراجل ده يعمل مصيبه دا مهم قالت متخفيش انتي بعيد قالت العنود طيب هتجبيه المزرعه ازاي قالت علي اساس ان دي اول مرة ابقي معاه وان مش عاوزة حد يشوفني معاه ودي مزرعه تبع واحدة صاحبتي باجي ليها كل فترة ارتاح فيها شويه لما اكون زهقانه او تعبانه قالت العنود نجود انتي هتجيبي لينا نصيبه قالت متخفيش مش هيحصل شيء قالت لو الراجل ده بعد ما ينام معايا خلع انا هاهدده بالفيديو بس لو وافق عادي واشتغلنا مع بعض وسهل لينا الامور هامسح الفيديو وكأن لم يكن شيء قالت العنود طيب امتي هتيجوا قالت انا هاتفق اني اخرج معاه الخميس وهاتصل بيكي اعرفك قالت العنود اكيد علشان اقدر ارتب اموري واحط الكاميرا قالت ماشي المهم اتفقوا وجه الخميس ونجود اتصلت بالعنود علشان تروح تحط الكاميرا زي ما قالت والعنود دخلت الغرفه الي فيها جهاز التسجيل وقفلت علي نفسها بالمفتاح علشان محدش يفكر يفتح عليها الباب او ممكن الراجل يفكر يدخل الغرفه دي وزي ما انت شايف اديه بينكها ومحصلش غير كل خير ولسي بتتناك منه لما الراجل يتصل بيها حتي لو كانت بتتناك من جوزها تسيبه وتروح ليه ودا كله علشان الشغل قولت طيب جوزها عارف قالت لا طبعا مش عارف حاجه كل الي يعرفه انها بتروح تقابله في الشركه علي اساس هما بيخلصوا شغل لان كل شيء باسمها الشركات والبيوت وكل الاملاك حتي الفلوس الي في البنك باسمها قولت طيب والفيديوهات التانيه الموجوده مش عاوز اعرف عنها شيء لانها مع السواق ومع العنود بس في حاجه الحرمه دي مش جات اكتر من خمس او ست مرات حسب الفيديوهات هي بطلت تيجي للعنود ليه قالت دلوقتي بتتناك من اتنين غير جوزها الراجل ده والسواق بتاعها بعد لما اتعلمت موضوع السواق من العنود وقعت السواق بتاعها وناكها وخلته تحت امرها وقت ماتحب ينيكها قولت خلاص كدا اديني عرفت كل حاجه بس لي طلب قالت تأمرني ياعيوني عاوز اتعرف علي الحرمه دي قالت باستغراب ليه قولت علشان جوزها المتناك الي بيهددني اعرف اخليه يبقي تحت رجلي وقت ما انا عاوز قالت بس خد بالك هي ست قادرة اتعلمت كتير من العنود قولت متخفيش انا هاتصرف معاها قالت بس انا هاعرفك عليها ازاي سكت وقعدت افكر شويه وبسرعه قولت ليها هي مش كانت صاحبة العنود قالت ايوة قولت طيب هي جات تعزي فيها بنت ابنها قالت مش عارفه قولت طيب هي تعرف بموت العنود برده قالت مش عارفه قولت ليها طيب اتصلي بيها واتكلمي معاها وجيبي سيرة العنود وايامها الحلوة وكدا وبعدين تترحمي عليها لو كانت عارفه يبقي هتترحم عليها كمان لو مش عارفه تحكيلها انها ماتت وكدا وانها لازم تيجي تعزي بنت ابنها وتقول ليها اي عذر وكدا قالت طيب افرض انها كانت عارفه وكمان جات عزت قولت سهله ياعبيطه قالت ازاي قولت ليها تقولي لنجود ان انتوا مقصرين في حق العنود وبنت ابنها ومش بتيجوا تزورها مع ان العنود كانت صاحبتكم وليها خير عليكم قالت فكرة حلوة وشوفيها ممكن تيجي امتي وتعرفيني قالت طيب هاتصل بيها واعرف قولت ماشي بس النهاردة تردي علي قالت حاضر بس دلوقتي مبسوط مني قولت ايوة مبسوط وشكرا علي كل شيء قالت طيب يعني مش المفروض اخد المكافأه الي قولت عليها بصيت ليها وضحكت وقولت اه يا شرموطه ........؟؟؟؟؟؟

esmd .esmd
07-25-2016, 07:12 AM
تسلم ايدك كل جزاحلي من اللي قبلو

el gokr
07-25-2016, 08:32 AM
تسلم ايدك جامده أوي

نسرشرق
07-25-2016, 02:52 PM
القصة حلووة جدا

sief soska
07-25-2016, 10:45 PM
قصه جمده كدا وانا بستنا الاجزاء بتعتها ومشكور جدا

السلطان جورج
07-26-2016, 01:18 AM
تسلم القصة في غاية الروعة
منتظر الاجزاء القادمة



قصص سكس عرمرم/archive/index.php/t-292265.htmlكسها عجبني نشوف كس فيديو/archive/index.php/t-415903.htmlكان يشمشم خزقي طيزي/archive/index.php/t-319087.htmlقصص سكس نجيريا/archive/index.php/t-129247.htmlقصه نيك العائله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-107389.htmlقصص متسلسله لام وابنها/archive/index.php/t-374503.htmlرقص سكس مصري بالثلاثه بالثلاثه لك على برنامج سكساوى او برنامج نسوانجي/archive/index.php/t-270316.html/archive/index.php/t-79483.html/archive/index.php/f-9-p-123.htmlقصص نيك اغتصاب تخ زوجي/archive/index.php/t-539245.htmlموقع سكس من الخلف كل ميدخل تعيطقصص سكس بنات فن/archive/index.php/t-482495.htmlقصت نسيبي يعشق زوجتيلبوس منتديات نسوانجي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-273098.htmlقصص سكس البيت الكبير الفصل السادس site:rusmillion.ruسكس قصص بنت عم زوجتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-9273.htmlقصص نيك عمارت النسوان متسلسلهقصص سكس اغتصاب محارم سطور site:rusmillion.ruقصص نيك عمارة السعاده/archive/index.php/t-107552.htmlاطول واجمل قصص سكسقصص سكس مكتملة بنات مدارس/archive/index.php/t-16195.html/archive/index.php/t-81685.htmlقصص سكس حدثت بين شاب وزوجه الكفيل في السعودية site:rusmillion.ruقصص سحاقيه مطلقه مع عذراء متسلسلة site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-230216.htmlقصص الكس العريض/archive/index.php/t-590548.htmlقصص سكس يمنيه ونيك الطيز قصص نيك جداتقصص سكس اليمن site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-591618.htmlقصص محارم جديده مكتملة الأجزاء/archive/index.php/t-563085-p-2.html/archive/index.php/t-399129.html/archive/index.php/t-216099.htmlقصص جارتي الساديةافلام سكسيه مال بنات افلام سكسيه مال بنات افلام سكسيه مال بنات اشتاق افلام سكسيه مال بنات افلام سكسيه مال بنات/archive/index.php/t-122230.html/archive/index.php/t-555013.html/archive/index.php/t-452500.html/archive/index.php/t-278378.html/archive/index.php/t-327087.htmlقصص سكس محارم مصوره من داخل البيوتعليها طيز تهبلقصص عبودية سكس/archive/index.php/t-250010.htmlحصين يتنيكو/archive/index.php/t-8931.htmlاقوى قصص سكس اخت زوجتي الموضفة المحجبة/archive/index.php/t-252321.html/archive/index.php/t-166731.htmlصور طيز عالي الجودهقصص سكس الارشيف تبادل مصطفي/archive/index.php/t-544159.html/archive/index.php/t-189356.html/archive/index.php/t-430796.htmlأنا لوطي عايز زب مشعر/archive/index.php/t-521459.html