folcan
08-05-2016, 05:47 PM
الجزء الخامس والعشرون
قومت من مكاني وروحت علي جهاز الكاميرات وخرجت منه الفيديو علي الفلاشه وحطيته علي اللاب توب احتفظ بيه لاي حاجه ممكن تحصل ورجعت مكاني وكانت الجوري لسي نايمه وكمان دانا صحيت من النوم ورجعت نامت تاني وكنا الساعه 2 تقريبا الظهر المهم لما رجعت مكاني قعدت افكر في كلام الهنوف وقولت اشوف هاعمل ايه بالظبط وافتكرت ام فهد قولت اتصل بيها واسألها اشوفها تعرف حاجه عن هيا ولا لا او اخليها تتصل بيها وتقول ليها اني عاوز اشوفها المهم اتصلت بيها وبعد السلام قولت ليها لو انتي فاضيه دلوقتي تعالي عاوزك ضروري قالت حتي لو مش فاضيه انا اجيك الحين هالبس واجيلك قولت طيب منتظرك لا تتأخري قالت طيب وقفلت معاها وقعدت انتظرها لحد لما جات والخدامه جابتها عندي في الغرفه وبنت المتناكه دخلت علي تحضني وتبوس في وانا قاعد وتقولي كنت عارفه اني هاوحشك وهتتصل بي قولت ليها بس اهدي يا شرموطه اقعدي خدي نفسك الاول قالت مش هاهدي انتي وحشتني كتير وهاموت عليك قولت طيب بس اقعدى عاوز اكلمك في موضوع قالت خير قولت خير مش تقلقي قالت انا مش قلقانه وعمري ما هاقلق منك انت بالذات والي انت عاوزة هانفذه ليك قولت تسلمي المهم انتي عارفه هيا قالت هيا مين قولت انتي هتستهبلي يا شرموطه ولا ايه قالت ابدا بجد عرفني مين هيا براحه قولت هيا الي جات معاكي انتي والهنوف ونكتها في طيزها قالت ااااااه ايوة عارفاها قولت طيب عرفاها كويس ولا ايه بالظبط قالت بصراحه انا كل الي اعرفه انها صديقة الهنوف ومش اعرف عنها غير كدا قولت طيب ازاي واحدة تيجي تتناك من حد متعرفوش ومع واحدة مش تعرفها قالت اصلا انا شوفت هيا دي 3 مرات مرتين منهم عند الهنوف والتالته لما كنت بتنيكنا واتعرفت عليها بس مش تعارف كامل يدوب اسم واتبادلنا رقم التليفون بس مش اكتر من كدا قولت يعني انتي معاكي رقمها قالت ايوة قولت طيب هي متزوجه ولا ارمله ولا مطلقه قالت متزوجه وجوزها عايش قولت تعرفي جوزها قالت لا مش اعرفه ولا اصلا سألت عليه علشان مش تحس اني عاوزة اعرف حاجه عنها واهددها بيها وكده ومش حبيت اسألها عن شيء اكتر من الي قالته وقولت سبيها براحتها لما تبقي هي الي تقولك كل شيء قولت طيب اتصلي بيها ولو كان زوجها موجود كلميها عادي وسلمي عليها وقولي ليها اني باسلم عليها وتبقي تتصل بي لما تبقي فاضيه او لوحدها ولو كان زوجها مش موجود مش تقولي ليها شيء يادوب تقولي ليها قي حد عاوز يسلم عليكي بس ومن غير ماتعرفيها مين هو ماشي قالت طيب وراحت تدور علي اسمها واتصلت بيها وردت عليها هيا وقعدوا يحكوا مع بعض شويه وبعدين ام فهد قالت ليها هو زوجك في البيت دلوقتي ولا بالخارج قالت هيا لا مش موجود بتسألي ليه قالت ام فهد في واحد عاوز يسلم عليكي ويكلمك قالت هيا واحد مين قالت ام فهد خدي كلميه واعرفي منه بنفسك اخدت التليفون وكلمتها وبعد ماسلمت عليها واطمنت عليها باقولها مش عرفاني قالت معلش انا اسفه مش عرفاك قولت طيب هاقولك علي شيء يفكرك قالت شيء ايه قولت انتي لسي طيزك بتوجعك قالت طيزي انت مين وازاي تتكلم معايا كدا قولت هو في حد تاني ناكك في طيزك غيري ولا ايه قالت لو سمحت قول انت مين والا هاقفل المكالمه قولت يعني كدا طيب انا اسف علي العموم مش مهم تعرفي انا مين وخدي ام فهد معاكي ياله سلام واديت التليفون لام فهد وكلمتها وسألتها علي قالت ام فهد انتي ناسيه الي نكنا احنا التلاته في طيزنا انا وانتي والهنوف قالت ااااه طارق قالت ايوة هو كان بيكلمك يطمن ويسلم عليكي قالت معلش انا اسفه انا كنت نسيت الحكايه دي ونسيت الي حصل قالت ام فهد ياله حصل خير وابقي خلينا نشوفك ونسمع صوتك قالت هيا حاضر بس اديني طارق اكلمه واتأسف ليه طبعا علشان انا سامع الحوار بينهم لان الاسبيكر مفتوح شاورت لام فهد بانها تقول ليها لا وتعرفها اني زعلت ومش عاوز اكلمها خلاص بالفعل عملت كدا ام فهد وقالت بس خليني اكلمه اديله التليفون بس وانا اكلمه بصت لي ام فهد وبرده رفضت وقالت ليها اني رفضت قالت هيا طيب اديني رقمه وانا هابقي اتصل بيه واتأسف ليه بمعرفتي شاورت لام فهد بالموافقه علشان تديها رقمي المهم اديتها رقمي وقالت هابقي اتصل بيه وقت تاني واصالحه وقفلت معاها ام فهد المكالمه وانا قولت لام فهد اديني رقمها قالت ليه قولت علشان لما تتصل بي اعرف انها هي وابقي اتكلم براحتي معاها يمكن تتصل ومعايا حد معرفش اكلمها واتحط في موقف محرج قالت طيب خد الرقم وبالفعل اخدت الرقم وسجلته عندي وقعدنا ندردش كلام عادي لان مش عرفت اطلع منها بشيء لانها اصلا متعرفش حاجه خالص وعدي من الوقت يمكن نص ساعه ولاقيت تليفوني بيرن وبالفعل كانت هيا قولت لام فهد لما اقولك كملي تروحي علي زبي وترضعيه قالت ليه هو مين الي بيتصل قولت ليها دي هيا قالت لو كنت اعرف كنت خليتها تتصل من وقت ما جيت قولت اسكتي بقي خليني ارد عليها وبالفعل رديت عليها وكان الحوار الي دار بينا التالي :-
انا : هلا
هيا : هلابك يا زعلان افندي مش بيقولوا كده عندكوا في مصر
انا : يعني بس انا لسي مش عرفت مين معايا
هيا : انا هيا
انا : هلابك هيا
هيا : هلابك يا سيدي قولي بقي مالك زعلان ليش
انا : انا ابدا مش زعلان بس مش بحب حد يتجاهلني بس
هيا : ابدا انا مش تجاهلتك بس بجد كنت نسيت لاني خوفت من المرة الي فاتت اني اتفضح والامور عدت سليمه وبعدين اصلا كنت هاتصل بيك ازاي انا مش معايا رقمك ولما طلبته منك قولت خديه من ام فهد
( التفت لام فهد وقولت ليها كملي انتي وراحت ام فهد علي زبي ترضع فيه وانا رجعت اكلم هيا )
انا : طيب انا قولت ليكي خدي الرقم منها واتصلي وانتي مش عملتي كدا
هيا : اكمل ايه
انا : الكلام مش ليكي انتي
هيا : امال لمين
انا : لام فهد المهم انتي اخبارك ايه
هيا : انا كويسه بس فهمني ام فهد بتعمل ايه وانت قولت ليها تكمل ايه
انا : ام فهد كانت بترضع زبي وانا كنت لسي هاقوم انيكها لاقيت تليفوني بيرن وقفتها ولما عرفت انه انتي قولت ليها تكمل الي بتعمله
هيا : يا بنت المحظوظه هي لسي عندك
انا : ايوة وكنت لسي هانيكها
هيا : يعني بتقابل ام فهد وتنيكها وانا تنساني
انا :انا مش نسيتك انا سيبتك لظروفك انتي الي تتصلي وانتي الي مش اتصلتي
هيا : وانت عارف ان رقمك مش معايا ونسيت اخده من الشرموطه الي عندك وانت السبب اصلا
(كانت ام فهد وهي بترضع زبي بتدغدغ فيه بسنانها روحت قايل ليها براحه يا متناكه هتعوري زبي بسنانك راحت ضحكه بشرمطه)
هيا : سيبها تقطعهولك علشان مش تنسي تاني الناس الي يعزوك
انا : هو انا كنت نسيتك ما انا اتصلت بيكي اهو وانتي الي نسياني
هيا : غصب عني وسامحني ارجوك
انا : حصل خير ولا يهمك المهم انك بخير
هيا : تسلم بس انا عاوزة اشوفك
انا : تشرفي في اي وقت
هيا : خلاص بكرا اجيلك
انا : تيجي فين
هيا : في البيت
انا : لالالا بلاش البيت
هيا : طيب هاشوفك ازاي
انا : قولت ليها في المزرعه تبعنا
هيا : بس انا مش اعرفها
انا : مش تقلقي بكرا اتصل بيكي واعرفك الطريق من وين
هيا : يعني اعمل حسابي علشان اصالحك
انا : قولت ايوة ومش عاوز شعرة في جسمك
هيا : ماتخفش جسمي بيلمع ونظيف
انا : وكسك بيلمع بردة ونظيف
هيا : متوهج ويشع زي الماس
انا : قولت خلاص انا بكرا اتأكد انه ماس ولا زجاج
هيا : تسلملي
انا : بس اسمعي تعالي لوحدك مش معاكي حد
هيا : ليه لوحدي
انا : هو انتي عاوزة تجيبي حد يشاركك في ولا ايه
هيا : كنت عاوزة اجيب الهنوف معايا
انا : اشمعنا الهنوف يعني
هيا : اصل سري كلي معاها وهي سرها معايا وكمان اخت زوجي
( قولت في عقلي تبقي هيا مرات الشيخ الي بتتناك من الحارس السوداني كدا حلوت )
انا : عادي مش تقولي ليها وتعالي لوحدك
هيا : مش ينفع اخرج لوحدي من غير السواق وكمان هاقول انا رايحه فين لزوجي لو خرجت
انا : طيب هاقولك علي فكرة
هيا : فكرة ايه
انا : ايه رأيك لو روحنا عند الهنوف في البيت
هيا : يمكن يكون زوجها موجود ومش هينفع
انا : ماهو انتي تتصلي بيها وتقولي انك تروحي ليها بكرا الصباح حتي لو قالت ليكي انها خارجه او عندها مشوار قولي انك مش هتاخدي من وقتها نص ساعه ولو كان زوجها موجود تحاول تخليه يخرج بحجة انك رايحه ليها علشان تبقوا براحتكم
هيا : طيب انا هاتصل بيها واعرف الامور هتمشي ازاي
انا : بس اسمعي مش تقولي ليها خالص اني هاجيلكم هناك واول ماتخرجي من البيت وانتي في السيارة تتصلي بي وانا هاحصلك علي هناك
هيا : ماشي بس ليه مش عاوزها تعرف انك جاي
انا : عاوز اعمل ليها مفاجأه وكمان مش تعرف ان احنا متفقين علشان مش تقولك انك بتجيلي من وراها
هيا : طيب انا هاتصل واشوف الامور هتمشي ازاي
انا : طيب اتصلي بيها دلوقتي وعرفيني علي طول وانا هانيك الشرموطه ام فهد دلوقتي واخلص معاها لحد لما تتصلي بي
هيا : يا بختها المتناكه دي علي العموم ماشي اقفل دلوقتي وانا هاتصل بيها واقول ليها وارجع اتصل بيك
انا : طيب ياله سلام
هيا : سلام
وقفلت المكالمه والتفت لام فهد لاقيتها سابت زبي وبتبص لي قولت ليها مالك قالت يعني هتروح تنيكهم بكرا وانا لا قولت يا متناكه ما انا هانيكك دلوقتي وبعدين بكرا بالذات مش ينفع تكوني موجوده علشان مش تبوظي لي حاجه قالت حاجة ايه الي تبوظ قولت مش تشغلي بالك المهم عاوزة تتناكي دلوقتي ولا لا قالت طبعا عاوزة اتناك كل ثانيه منك قولت طيب انيكك دلوقتي وابقي اتصل بيكي تاني بكرا او بعده تيجي انيكك تاني قالت تتصل بكرا والا هاجيلك قولت سبيها للظروف يمكن ارجع تعبان من هناك مش اقدر انيكك وتروح عليكي نيكه قالت خلاص هانتظر تليفونك قولت طيب يا متناكه مش هتقومي تقلعي بقي ولا مش عاوزة تتناكي قالت خلاص انا هاقلع اهو وقامت قلعت كل هدومها في لمح البصر وجات علي تبوس في وانا العب في جسمها وبزازها وكسها وقامت قعدت علي زبي واشتغلت تطلع وتنزل بكل الحركات لحد لما اتشنجت ونزلت ضحكت عليها بعد لما نزلت وقولت خلاص اعصابك راحت قالت لما باحس بزبك هو الي في كسي بابقي مش عاوزة اسيبه واخلي كسي يرضعه ويمصه وفي الاخر كسي انا الي يتعب وينزل وانت زبك زي الحديدة واقف بيشقه وموسعه قولت طيب انا هاعلم كسك الادب وقومت نمت فوقها ودخلت زبي وبقيت انيك بكل قوتي وهي تصوت لحد لما الباب خبط انا التفت للباب وبطلت انيك في ام فهد بس مش خرجت زبي منها وقولت ادخل لاقيتها الخدامه قولت في ايه مالك قالت ان مدام دانا منتظراك علشان الغدى قولت انتي حضرتي الغدى ولا لسي قالت عشر دقايق واحضره قولت طيب روحي حضري الغدى انا جاي علي طول قالت طيب وخرجت وقفلت الباب وراها وانا رجعت لام فهد انيك فيها ومش لحقت اعمل شيء يادوب دخلت وطلعت زبي من كسها مرتين ورن تليفوني وكانت الهنوف الي بتتصل قولت لام فهد مش عاوزك تنطقي بكلمه قالت طيب ورديت عليها وبعد السلام باقول ليها مالك في ايه قالت بكرا مش هاعرف اجي الصبح يمكن اجي بعد الظهر او العصر قولت ليه مالك في ايه قالت اصل في ضيوف هيجوا بكرا عندي ولازم اكون في استقبالهم ولما يمشوا انا هاجيلك قولت طيب بس قبل ما تيجي تتصلي بي يمكن اكون برا قالت طيب قولت فيه حاجه تاني قالت لا شكرا قولت سلام وقفلت المكالمه ورجعت تاني لام فهد وانا باقول ليها شكل النيكه بتاعتك دي هتطول يا اما الباب يقطع علينا او التليفون قالت حظ مهبب انا كده نحس من يومي قولت طيب ياله بسرعه قبل مايحصل شيء تاني وروحت قلبتها وضع الفرسه ودخلت زبي في كسها ونيكتها جامد وهي بقت مش مستحمله وبقيت اضربها علي طيزها وهي تقول بلاش ضرب علشان مش يعلم في طيزي قولت ليها نفسي ادخله في طيزك تاني قالت لا بلاش ارجوك هتشقني وانا مش ناقصه بهدله وتعب عندك كسي اعمل الي انت عاوزه فيه ومسكتها وبقيت اسرع في النيك لحد لما اتصل التليفون تاني وباشوفه كانت هيا الي بتتصل مش بطلت نيك في ام فهد ومسكت التليفون ورديت علي هيا وقالت مالك بتنهج ليه قولت بانيك ام فهد قالت يالهوي انتي بتكلمني وانتي بتنيكها قولت وفيها ايه قالت يا بختها المتناكه دي اكيد مولع في كسها حريقه قولت اديكي سمعاها قالت ايوة قولت خير في ايه قالت الهنوف هتنتظرني بكرا الصبح وانا هاتصل بيك اول ما اخرج علشان تحصلني هناك قولت طيب ياله عاوزة حاجه تاني قالت شكر يا عسل بس نيك الشرموطه دي جامد شق ليها كسها قولت انا مش محتاج توصيني وبعدين خدي اسأليها بنفسك وروحت فاتح الاسبيكر واديت التليفون لام فهد علشان تكلمها وخدت التليفون وقالت هو ده وقته يا هيا احنا مش فاضيين قالت هيا مش فاضيين وراكي الديوان يا متناكه ياريت يفشخ كسك علشان تبطلي تتناكي والنصيبه بتتناكي من غيري قالت ام فهد معلش هو اتصل بي وقالي تعالي سيبتهم يتكلموا وانا زيدت نيك فيها جامد لحد لما مابقتش عارفه ترد عليها من كتر الاهاات بتاعتها وصويطها ووحوحتها لحد لما نزلت في كسها وكل ده كانت هيا بتسمعنا اخدت التليفون بعد لما نزلت لاقيت هيا لسي علي الخط مش قفلت المكالمه روحت قافل الاسبيكر وقولت انتي لسي كنتي بتسمعينا ردت بصوت مبحوح ومخنوق وحسيت ان شهوتها سيطرت عليها وقالت ايوة سمعتك وانك بتنيكها وبهدلتها خلاص نزلت قولت ايوة نزلت في كسها ردت بتنهيده يا بختها المتناكه دي قولت طيب ياله انا هانتظر اتصالك بكرا وعلشان دلوقتي هاقوم علشان اتغدي قالت طيب سلام وقفلت التليفون والتفت لام فهد الي كانت نايمه مش قادرة تقوم وقولت ليها ياله يا متناكه قومي البسي وروحي لبيتك قالت طيب وقامت راحت للحمام غسلت كسها بسرعه ورجعت لبست وانا كمان كنت لبست وخرجت معاها للصالون قالت انا هاروح قولت طيب اتغدي معانا قالت انا اتغديت وسيبتها خرجت وروحت علي الصالون لاقيت دانا قاعدة لوحدها قولت ليها فين الجوري قالت لسي نايمه قولت طيب ليه مش صحتيها قالت لاقيتها نايمه سيبتها وكمان علشان مش تشوف ام فهد هنا وتقعد تتخانق معاك قولت انتي دماغك فاضيه قالت يعني انت مش هتبطل قولت دلوقتي بتقولي بطل وفي الاول كنتي بتقوليلي ام فهد بتهددنا ومش عارف ايه خلاص يا ستي هانت وكل ده هابطله ونرحل من هنا كمان قالت هنروح فين قولت ليها لسي بافكر في مكان نبعد بيه عن هنا انا تعبت من القرف ده ونفسي ارتاح وافوق ياله علشان تتغدي وانا هاروح اصحي الجوري علشان تيجي تتغدي معانا قالت طيب خرجت روحت علي غرفة الجوري وفتحت الباب ودخلت وقربت من الجوري علشان اصحيها لاقيتها نايمه عريانه من غير ماتلبس وندهت عليها علشان تصحي لاقيتها مش بترد قعدت جنبها ومديت ايدي اصحيها لاقيت جسمها كله والع نار زي مايكون عندها حمي وسخونيه عاليه مديت ايدي اكتر وروحت احسس علي وشها كان والع نار بسرعه طلعت جري علي دانا وندهت عليها تيجي بسرعه وانا رجعت تاني للجوري وحاولت اصحي فيها وهي مش ردت علي خالص وكانت دانا جات وبتقولي في ايه قولت الجوري تعبانه وعندها سخونيه جامده جات جري علي الجوري وبقت تحط ايدها علي وشها تشوف السخونيه قولت ليها روحي بسرعه اندهي للخدامه تساعدنا علشان اخدها تحت الدوش ونحاول ننزل الحرارة شويه وبعدين نلبسها واوديها المستشفي قالت طيب وخرجت جري ورجعت هي والخدمه بسرعه وانا كنت شيلتها وروحت علي حمام الجوري في الغرفه وحطيتها في البانيو وفتحت الميه علشان اغسل ليها جسمها كويس وبعد شويه لما حسيت الحرارة نزلت قولت لدانا شوفي لبسها فين حضريه بره عندك علي السرير وروحي البسي بسرعه هدومك وتعالي علشان ناخدها ونروح المستشفي نكشف عليها قالت طيب وخرجت دانا ورجعت بعد شويه وكانت لابسه وقالت انا جاهزه قولت طيب انا هاخرجها بره علي السرير وانتوا لبسوها بسرعه لحد لما اغسل والبس بسرعه قالت طيب ياله بسرعه وشيلتها وخرجت روحت علي السرير وحطيتها وقولت لدانا نشفي شعرها بس وسيبي جسمها مبلبول ينشف براحته علشا الحرارة وانا راجع ليكم بسرعه وخرجت غسلت ولبست ورجعت شيلتها واخدتها في السيارة ومشيت واتصلت علي السواق الهندي يحصلني علي المستشفي قولت يمكن احتاجه يجيبلي شيء او حاجه ووصلت للمستشفي وبسرعه دخلت قدام الاستقبال وطلبت كرسي علشان اجيب الجوري عليه لانها تعبانه وبالفعل جه معايا ممرض بالكرسي ورجعنا علي السيارة وشيلت الجوري حطيتها في الكرسي وروحنا داخل الاستقبال وكانت في دكتورة في انتظارنا تكشف عليها الدكتورة قالت ياريت تجيبها هنا علي السرير علشان اعرف اكشف عليها كويس روحنا جنب السرير وشيلتها وحطيتها عليه وكشفت الدكتورة عليها وقالت هي عندها سخونيه جامدة وبرد قولت بس دي مش بتنطق قالت السخونيه ماثرة علي اللوز واحتقان في القصبه الهوائيه والاتنين مع بعض تعبوها اكتر قولت طيب والحل قالت انا خليتهم يعطوها جلكوز وانت هتروح تدور علي العلاج ده وتجيبه بسرعه لانه سريع وهيجيب مفعول معاها سريع علشان تقدر تروح بيها النهاردة بدل ما تباتوا بيها الليله قولت خلي بالك منها وانا مش هتأخر هاجيب الدواء وراجع بسرعه وخرجت بسرعه لفيت لحد لما جيبت الدواء ورجعت تاني المستشفي والدكتورة اخدته مني وقالت لي انتظر انت بره ولو فيه جديد هابلغك قولت طيب ممكن امها الي معاها تخليها تجيلي عاوزها قالت طيب وراحت الدكتورة علشان تديها العلاج وبعتت دانا وسألتها هي عامله ايه قالت تعبانه ولسي الحرارة مش نزلت رفعت تاني ومش عارفه اعمل ايه وعيطت وبقت تقولي بنتي هتروح مني بنتي هتموت شتمتها وشخطت فيها وقولت بعد الشر عليها بدل ماتدعي ليها بالشفي تقولي كدا روحي اقعدي جنبها وانا هنا موجود بالسيارة لو في شيء بلغيني ولو احتجتوا شيء اتصلي علي وانا اجيبه قالت طيب وراحت دانا دخلت وانا روحت للسيارة قعدت فيها وجه السواق الهندي علي قولت ليه روح اشتري ميه وعصير واكل وتعالي واديته فلوس وراح بالفعل وانتظرته لما جاب الحاجه ورجع واخدتها ودخلتها ليهم جوه وبعدين روحت علي الدكتورة وقولت ليها لو سمحتي ممكن تحجزيها في المستشفي ونخرج الصباح افضل علي الاقل نطمن عليها وعلي احوالها بدل ما نروح للبيت ويحصل شيء تاني وكمان علشان امها معاها بدل ماهي قاعدة علي كرسي ترتاح هي كمان علي سرير احجزي ليها احسن غرفه ومعاها سرير وانا هادفع اي مصاريف انتوا عاوزينها قالت الامر مش يستاهل كلها ساعه بالكتير وهتبقي كويسه وبعدها عاوز تاخدها للبيت خدها ومش تقلق العلاج الي اخدته هيجيب نتيجه سريعه قولت طيب وخرجت روحت للسيارة واتصلت علي دانا وقولت ليها انا باروح اجيب قهوة اشربها لان عندي صداع وعاوز اشرب قهوة لو في حاجه اتصلي علي وطبيعي انا مش هتأخر وكمان السواق هنا لو في شيء مستعجل خليه يروح يجيبه قالت طيب وروحت علي السواق وقولت ليه خليك هنا مش تتحرك علشان لو طلبوا شيء تروح تجيبه وانا هاروح اجيب قهوة وارجع وسألته انت اتعشيت قالي لسي اديته فلوس وقولت ليه لما ارجع تروح تجيب اكل لنفسك وتاكل قالي ماشي وسيبته ومشيت روحت علي اقرب ديوانيه شربت الاول شاي وبعد شويه سألت الي موجود في القهوه تقدر تعملي قهوة مصري قالي اعملها قولت طيب اعملي قهوة بسرعه المهم عملها وانا شربتها وقمت حاسبته وخرجت علشان ارجع علي المستشفي وقبل ما اوصل للمستشفي لاقيت دانا بتتصل بي رديت عليها وقولت بقلق في ايه حصل حاجه قالت الجوري فاقت وكانت بتسأل عليك قولت طيب كويس وهي دلوقتي عامله ايه قالت كويسه قولت صاحيه ولا نايمه قالت صاحيه قولت خمس دقايق اوقف السيارة وادخل ليكم اشوفها قالت طيب المهم وصلت المستشفي ونزلت من السيارة بسرعه وجريت علي علشان ادخل ليهم ولاقيتها فاقت المهم اطمنت عليها وسألت الدكتورة هي عامله ايه دلوقتي قالت ياسيدي مش تقلق كلها نص ساعه واطمن عليها واقولك خدها روحها البيت قولت يعني الحرارة مش هترفع تاني قالت عادي هترفع بس مع الوقت والعلاج هتنزل وتستقر بس لازم تاخد العلاج في ميعاده وتبعد عن الماء البارد ولازم تشرب دافي لان حلقها ملتهب وكمان القصبه الهوائيه قولت طيب وشكرتها ومرت ساعه وانا قاعد بادخن في السيارة لاقيت دانا بترن علي علشان ادخلهم ودخلت لاقيت الدكتورة بتقولي خدها ياله علشان تروحها علشان مش توجع دماغي كل شويه وتسأل عليها وبالفعل اخدتها وركبنا السيارة وروحنا علي البيت ودخلتها غرفتها وقولت لدانا تنام معاها مش تسيبها قالت طيب قالت الجوري وانت رايح فين قولت ياستي مش هاروح انا هنا جنبكم نامي انتي بس وارتاحي واتغطي كويس قالت تعالي اقعد جنبي قولت انتي مجنونه بجد المهم روحت قعدت جنبها لحد لما نامت وقولت لدانا انا هاجيب فرش وانام جنبكم هنا علي الارض قالت لا تعالي نام جنبا قولت مش ينفع البنت تعبانه ويلزمها تاخد راحتها في النوم علشان تخف انا جنبكم مش هاروح بعيد المهم جيبت فرش وفرشته ونمت لحد لما صحيت علي تليفوني بيرن فوقت من النوم لاقيت الجوري سابت السرير وجات نامت جنبي ضحكت علي الي علمته وقمت شيلتها وحطيتها في السرير وصحيت دانا وقولت ليها بعد ساعه صحيها علشان تفطر وتاخد العلاج وانا هاوصل مشوار ساعتين وراجع مش هتأخر قالت رايح فين قولت مشوار لازم يخلص النهارده قالت طيب مش تتأخر بس لان ممكن تتعب ومش عارفه اعمل معاها ايه قولت مش تقلقي انا مش هتأخر وسيبتهم وروحت اخدت دوش سريع وغيرت هدومي وخرجت ركبت السيارة وروحت بيت الهنوف واول ماوصلت لهناك رنيت علي هيا وقولت ليها اني برا الفيلا خلي الحارس يفتح لي قالت طيب ثواني المهم ركنت السيارة خارج الفيلا وروحت لاقيت الحارس فاتح الباب ومنتظرني دخلت واتوجهت علي باب الفيلا ورنيت الجرس فتحت الخدامه ودخلت من غير ما اقول اي شيء واول الهنوف ما شافتني انصدمت روحت عليهم وقعدت جنب هيا والهنوف لسي واقفه مكانها مش مصدقه اني قدامها قولت ليها مالك شوفتي عفريت ولا ايه قالت لا ابدا ولا شيء قولت اصل هيا وحشتني وانا اتصلت بيها علشان اشوفها وكمان طيزها وكسها وحشوني جداا وروحت واخدها تحت باطي وبوستها قالت الهنوف طيب براحتكم قولت فين غرفة نومك قالت طيب مش تشرب حاجه قولت لا اصل انا مستعجل ياله ندخل جوة شاورت الهنوف علي الغرفه وقالت هي دي قولت هو انتي مش هتدخلي معانا قالت اسيبكم براحتكم شكيت فيها ممكن تعمل شيء ولا حاجه تبقي نصيبه قولت لا تعالي معانا اقعدي اتفرجي علينا قالت اسيبكم براحتكم احسن قولت لا تعالي قالت طيب براحتك واخدتهم الاتنين ودخلت جوة الغرفة وقفلنا الباب وهي راحت قصادنا تقعد علي الكرسي وانا اخدت الهنوف وروحت علي السرير وهيا معايا وقلعت كل هدومي وقلعت هيا كل هدومها وقعدت ابوس فيها والعب في بزازها وكسها لحد لما خلاص بقت مش قادره تمسك اعصابها نيمتها علي السرير ونمت فوقها وبردة بابوس فيها وماسك بزازها باعصرهم وزبي بيحك في كسها لحد لما سابت شفايفي ولاقيتها بتقول ارجوك دخله نيكني كسي مولع دخل زبك ارجوك وانا ولا سامع ليها وفضلت علي وضعي ده شويه ولحد لما بقت تصوط وتوحوح وتتشنج روحت مدخل زبي وبقيت انيك فيها برومانسيه ومتعه مش نيك عنيف لان كنت عاوز امتعها بجد واخليها دايما هي الي تدور علي مش انا الي ادور عليها علشان اعرف الي انا عاوزة بسهوله منها من غير ضغط وفضلت انيك فيها واقلبها باوضاع حلوة رومانسيه بعيدة عن العنف لحد لما قربت انزل زدت في النيك شويه لحد مانزلت في كسها حست بلبني سخن في كسها بقت تحضن في جامد وتصوط وبعد ما خلصت نمت فوقها ومسكت بزازها ارضع فيهم ولسي زبي في كسها لحد لما سحب نفسه من كسها بالراحه ونزلت انا من فوقها ونمت جنبها وبصيت للهنوف الي كانت مركزه في الي باعمله في هيا وقولت مكنتش اعرف ان زوجة اخوكي حلوة كدا في النيك مكنتش عارفه تنطق ولا تقول ايه واتبسمت ابتسامه صفرا وجات هيا علي وقعدت تبوس في وتلعب في زبي سيبت شفايفها وقولت للهنوف تعالي ارضعي زبي ولا مش نفسك تتناكي النهارده قالت طيب وقامت من مكانها وكانت بتمشي ببطئ كأنها مش عاوزة ومغصوبه علي الي بتعمله لحد لما وصلت للسرير وقعدت جنبي وراحت علي زبي مسكته من ايد هيا وحطيته في بوقها وبدأت ترضع جامد وانا مسكت هيا ابوس فيها واديلها لساني ترضعه وتمص فيه لحد ما زبي وقف والتفت للهنوف وقولت ليها ياله اقلعي هانيكم مع بعض قامت قلعت وجات جنبا وهيا راحت تمسك زبي تاني تلعب فيه ولما لاقيته واقف جامد راحت عليه وقعدت عليه وانا قولت للهنوف تعالي عاوز الحس كسك شويه تعالي اقعدي فوق بوقي وخلي وشك في وش هيا وجات علي وقعدت وبقي كسها فوق بوقي وانا فضلت الحس وامص في كسها الي غرق في ميته وكانت هيا بتطلع وتنزل جامد علي زبي لحد لما نزلت مرتين ومبقتش قادرة تتحرك واترمت جنبي علي السرير قامت الهنوف بسرعه من فوق بوقي وراحت قعدت علي زبي زي مايكون خايفه حد يخطفه وكان طيزها لي وبقت تحرك وسطها بس فوقي يطلع وينزل شوفت طيزها بتتحرك كدا وكأنها زي الجيلي بقيت انيكها مع طلوع ونزول طيزها لحد لما نزلت لبنها وبقت تتشنج والغرفة من صويطها وأهاتها كأنها حفله كبيرة لحد لما قعدت خالص علي زبي ومش قادرة تقوم شديتها علي ونيمتها فوقي ونيمتها تاني علي جنبها وكان وشها في وش هيا وانا قومت دخلت زبي في كسها وبابص للاتنين لاقيتهم بيبصوا لبعض ضربتهم الاتنين علي بزازهم وقولت لهيا العبي للشرموطه دي في بزازها وراحت هيا تلعب في بزازها بايدها ومن غير ما اقول ليها شيء قامت هيا عليها تبوسها جامد والهنوف مرة تتجاوب معاها ومرة تسيبها تعمل الي هي عاوزها لانها كانت بتصوط وتتوحوح وأهاتها طالعه من النيك استغربت من الي بيعملوه قولت خف عن الهنوف في النيك وشوفهم هيعملوا ايه وبقيت واحدة واحدة انيكها براحه لحد لما طلعت زبي من كسها خالص وسحبت نفسي من علي السرير وقولت سيبهم براحتهم يعملوا الي هما عاوزينه وانت اتفرج عليهم وروحت علي الكرسي واتعمدت اولع سيجارة وادخنها في غرفتها وانا قاعد باتفرج عليهم ولاقيت هيا بتقول للهنوف وحشتيني جامد كنتي حرماني منك ليه قالت الهنوف وانتي كمان وحشتيني وفضلوا يبوسوا بعض ويلعبوا في جسم بعض وفي بزازهم وكساسهم لحد لما قامت هيا وقعدت علي بوقها زي ما كانت الهنوف قاعدة علي بوقي بالظبط ولاقيتها بتقول للهنوف وحشتني لسانك وعضك لكسي وبقت تتحرك رايحه جايه علي بوقها كأنها قاعدة علي زب راجل لحد لما اتشنجت ونزلت في بوق الهنوف راحت الهوف ضرباه علي طيزها بالقلم وتقولها لبنك حلو يا شرموطه واترمت هيا علي الهنوف وكان كس الهنوف بقي عند وش هيا الي اول ما شافته بدأت لحس وعض ولعب فيه بصوابعها وانا قاعد باتفرج علي سحاقهم الاتنين وعرفت من كلامهم انهم كانوا بيتساحقوا كتير قبل كدا يعني مش اول مرة المهم سمعتهم الاتنين بيصوطوا جامد ويتشنجوا واهاتهم عاليه عرفت انهم خلاص تزلوا ولاقيتهم هديوا ومافيش واحده فيهم بتنطق ولا بتتحرك غير نفس سريع خارج وداخل منهم وتنهيدات سريعه قومت من مكاني وروحت عليهم وقعدت بين رجلين الهنوف ورفعتهم علي بايدي وكانت هيا لسي نايمه عليها مش اتحركت روحت مقرب زبي من بوق هيا علشان ترضعه راحت هيا فتحت بوقها ومسكت زبي بشفايفها ومش بتتحرك روحت انا حركت نفسي وكأني بانيكها وطلعت زبي بعد شويه وحطيته في كس الهنوف ودخلته براحه سمعتها بتتنهد بطريقه انها مبسوطه وسعيدة اني زبي بقي في كسها وبعدين سرعت حركتي وبقت تتأوه وتوحوح وبقيت اطلع زبي من كس الهنوف واحطه في بوق هيا وارجع اطلعه من بوقها وادخله في كس الهنوف وقولت لهيا لفي نفسك ونامي فوقها علشان عاوز انيك كسك معاها في لحظه لفت نفسها وشها في وش الهنوف الي اول ما شافوا بعض قعدوا يبوسوا بعض وانا بقيت بينهم الاتنين انيك كس دي شويه واطلعه واحطه في كس التانيه لحد لما خلاص نزلت في كس الهنوف ونمت فوق هيا الي كانت نايمه اصلا فوق الهنوف ولاقيت الهنوف بتقول بصوت مخنوق هتموتوني قوموا من فوقي حرام عليكم وبالفعل قومت نمت جنبها وجات هيا نامت فوقي وهي بتقول للهنوف اروح انا انام في حضن طارق مدام مش عاوزاني راحت الهنوف ضرباها بالقلم وضحكوا الاتنين بشرمطه وقولت لهيا ياله انا هاقوم البس علشان اروح البيت قالت ليه مستعجل قولت مش نمت كويس من امبارح لاني كنت في المستشفي قالت خير في ايه قولت خير مش تقلقي اصلا الجوري بنت مراتي كانت تعبانه واخدناها للمستشفي ورجعنا من المستشفي متأخر وبعدين انا خرجت وسيبتهم نايمين ارجع علشان اطمن عليهم قالت الف سلامه عليها خلاص اجي ازورها قولت عاوزة تيجي تزورينا تشرفي في اي وقت بس من غير ماتعرفيهم انكم علي علم بان الجوري تعبانه وانتم جايين تزوروها قالت ليه قولت يعني اسيب البنت تعبانه وانا اخرج اتصرمح وانيك نسوان وكمان هما يجوا يزوروها بعد ما انيكهم قالت عندك حق خلاص بكرا بالكتير نيجي انا والهنوف زيارة عاديه بس قولت ليها ماشي تشرفي في اي وقت قالت تسلم وابقي سلم عليهم لحد ما نيجي قولت مش هاسلم ابقوا تعالوا سلموا بنفسكم وقمت لبست هدومي وهيا قامت للحمام وفضلت انا والهنوف مكاني ومن غير ولا كلمه روحت ضارب الهنوف بالقلم جامد بصراحه اترمت علي السرير من اثر القلم والتفت لي وانا بصيت ليها بشر وقولت ليها بتضحكي علي يابنت المتناكه انا بس جيبتها ليكي علشان اعرفك انا مين يا كسمك ولما احب اعرف شيء باعرفه غصب عن التخين كانت هتعيط من كلامي ومن القلم وقولت ليها لمي نفسك بدل ما زوجة اخوكي تيجي تشوفك كدا وتعرف انك فضحتيها وقولتي لي كل شيء وكمان لما تعرف انك عشيقة اخوكي وهو الي فتحتك قالت حاضر قولت يومين يابنت المتناكة وبعدها هاتصل بيكي تيجي تعرفيني كل كبيرة وصغيرة في حياتك وحياة هيا وحياة اخوكي والا انتي عارفه الي هيحصل قالت طيب قولت ياله انا هامشي واعدلي خلقة اهلك دي علشان زوجة اخوكي بدل ما تعملك فضيحه وبقت تتبسم علي خفيف وسيبتها وخارج لاقيت هيا جايه من الحمام قالت خلاص هتمشي قولت ايوة وروحت عليها بوستها من شفايفها وقولت عاوزة حاجه قالت تسلم بس ياريت اشوفك تاني وتالت قولت معاكي الرقم في اي وقت اتصلي وبعدين انا مش بعيد قالت تسلم وحضنتني جامد وانا قولت ياله انا عاوز اروح علشان اتأخرت وخرجت من بيت الهتوف ركبت السيارة ورجعت البيت ............؟؟؟
اكمل ليكم الجزء القادم ..........!!!!!!!
هانزل ليكم الجزء (26 ) بكره وبعد اسبوع لما ارجع من اسكندريه ابقي اكمل ليكم الحكايه
قومت من مكاني وروحت علي جهاز الكاميرات وخرجت منه الفيديو علي الفلاشه وحطيته علي اللاب توب احتفظ بيه لاي حاجه ممكن تحصل ورجعت مكاني وكانت الجوري لسي نايمه وكمان دانا صحيت من النوم ورجعت نامت تاني وكنا الساعه 2 تقريبا الظهر المهم لما رجعت مكاني قعدت افكر في كلام الهنوف وقولت اشوف هاعمل ايه بالظبط وافتكرت ام فهد قولت اتصل بيها واسألها اشوفها تعرف حاجه عن هيا ولا لا او اخليها تتصل بيها وتقول ليها اني عاوز اشوفها المهم اتصلت بيها وبعد السلام قولت ليها لو انتي فاضيه دلوقتي تعالي عاوزك ضروري قالت حتي لو مش فاضيه انا اجيك الحين هالبس واجيلك قولت طيب منتظرك لا تتأخري قالت طيب وقفلت معاها وقعدت انتظرها لحد لما جات والخدامه جابتها عندي في الغرفه وبنت المتناكه دخلت علي تحضني وتبوس في وانا قاعد وتقولي كنت عارفه اني هاوحشك وهتتصل بي قولت ليها بس اهدي يا شرموطه اقعدي خدي نفسك الاول قالت مش هاهدي انتي وحشتني كتير وهاموت عليك قولت طيب بس اقعدى عاوز اكلمك في موضوع قالت خير قولت خير مش تقلقي قالت انا مش قلقانه وعمري ما هاقلق منك انت بالذات والي انت عاوزة هانفذه ليك قولت تسلمي المهم انتي عارفه هيا قالت هيا مين قولت انتي هتستهبلي يا شرموطه ولا ايه قالت ابدا بجد عرفني مين هيا براحه قولت هيا الي جات معاكي انتي والهنوف ونكتها في طيزها قالت ااااااه ايوة عارفاها قولت طيب عرفاها كويس ولا ايه بالظبط قالت بصراحه انا كل الي اعرفه انها صديقة الهنوف ومش اعرف عنها غير كدا قولت طيب ازاي واحدة تيجي تتناك من حد متعرفوش ومع واحدة مش تعرفها قالت اصلا انا شوفت هيا دي 3 مرات مرتين منهم عند الهنوف والتالته لما كنت بتنيكنا واتعرفت عليها بس مش تعارف كامل يدوب اسم واتبادلنا رقم التليفون بس مش اكتر من كدا قولت يعني انتي معاكي رقمها قالت ايوة قولت طيب هي متزوجه ولا ارمله ولا مطلقه قالت متزوجه وجوزها عايش قولت تعرفي جوزها قالت لا مش اعرفه ولا اصلا سألت عليه علشان مش تحس اني عاوزة اعرف حاجه عنها واهددها بيها وكده ومش حبيت اسألها عن شيء اكتر من الي قالته وقولت سبيها براحتها لما تبقي هي الي تقولك كل شيء قولت طيب اتصلي بيها ولو كان زوجها موجود كلميها عادي وسلمي عليها وقولي ليها اني باسلم عليها وتبقي تتصل بي لما تبقي فاضيه او لوحدها ولو كان زوجها مش موجود مش تقولي ليها شيء يادوب تقولي ليها قي حد عاوز يسلم عليكي بس ومن غير ماتعرفيها مين هو ماشي قالت طيب وراحت تدور علي اسمها واتصلت بيها وردت عليها هيا وقعدوا يحكوا مع بعض شويه وبعدين ام فهد قالت ليها هو زوجك في البيت دلوقتي ولا بالخارج قالت هيا لا مش موجود بتسألي ليه قالت ام فهد في واحد عاوز يسلم عليكي ويكلمك قالت هيا واحد مين قالت ام فهد خدي كلميه واعرفي منه بنفسك اخدت التليفون وكلمتها وبعد ماسلمت عليها واطمنت عليها باقولها مش عرفاني قالت معلش انا اسفه مش عرفاك قولت طيب هاقولك علي شيء يفكرك قالت شيء ايه قولت انتي لسي طيزك بتوجعك قالت طيزي انت مين وازاي تتكلم معايا كدا قولت هو في حد تاني ناكك في طيزك غيري ولا ايه قالت لو سمحت قول انت مين والا هاقفل المكالمه قولت يعني كدا طيب انا اسف علي العموم مش مهم تعرفي انا مين وخدي ام فهد معاكي ياله سلام واديت التليفون لام فهد وكلمتها وسألتها علي قالت ام فهد انتي ناسيه الي نكنا احنا التلاته في طيزنا انا وانتي والهنوف قالت ااااه طارق قالت ايوة هو كان بيكلمك يطمن ويسلم عليكي قالت معلش انا اسفه انا كنت نسيت الحكايه دي ونسيت الي حصل قالت ام فهد ياله حصل خير وابقي خلينا نشوفك ونسمع صوتك قالت هيا حاضر بس اديني طارق اكلمه واتأسف ليه طبعا علشان انا سامع الحوار بينهم لان الاسبيكر مفتوح شاورت لام فهد بانها تقول ليها لا وتعرفها اني زعلت ومش عاوز اكلمها خلاص بالفعل عملت كدا ام فهد وقالت بس خليني اكلمه اديله التليفون بس وانا اكلمه بصت لي ام فهد وبرده رفضت وقالت ليها اني رفضت قالت هيا طيب اديني رقمه وانا هابقي اتصل بيه واتأسف ليه بمعرفتي شاورت لام فهد بالموافقه علشان تديها رقمي المهم اديتها رقمي وقالت هابقي اتصل بيه وقت تاني واصالحه وقفلت معاها ام فهد المكالمه وانا قولت لام فهد اديني رقمها قالت ليه قولت علشان لما تتصل بي اعرف انها هي وابقي اتكلم براحتي معاها يمكن تتصل ومعايا حد معرفش اكلمها واتحط في موقف محرج قالت طيب خد الرقم وبالفعل اخدت الرقم وسجلته عندي وقعدنا ندردش كلام عادي لان مش عرفت اطلع منها بشيء لانها اصلا متعرفش حاجه خالص وعدي من الوقت يمكن نص ساعه ولاقيت تليفوني بيرن وبالفعل كانت هيا قولت لام فهد لما اقولك كملي تروحي علي زبي وترضعيه قالت ليه هو مين الي بيتصل قولت ليها دي هيا قالت لو كنت اعرف كنت خليتها تتصل من وقت ما جيت قولت اسكتي بقي خليني ارد عليها وبالفعل رديت عليها وكان الحوار الي دار بينا التالي :-
انا : هلا
هيا : هلابك يا زعلان افندي مش بيقولوا كده عندكوا في مصر
انا : يعني بس انا لسي مش عرفت مين معايا
هيا : انا هيا
انا : هلابك هيا
هيا : هلابك يا سيدي قولي بقي مالك زعلان ليش
انا : انا ابدا مش زعلان بس مش بحب حد يتجاهلني بس
هيا : ابدا انا مش تجاهلتك بس بجد كنت نسيت لاني خوفت من المرة الي فاتت اني اتفضح والامور عدت سليمه وبعدين اصلا كنت هاتصل بيك ازاي انا مش معايا رقمك ولما طلبته منك قولت خديه من ام فهد
( التفت لام فهد وقولت ليها كملي انتي وراحت ام فهد علي زبي ترضع فيه وانا رجعت اكلم هيا )
انا : طيب انا قولت ليكي خدي الرقم منها واتصلي وانتي مش عملتي كدا
هيا : اكمل ايه
انا : الكلام مش ليكي انتي
هيا : امال لمين
انا : لام فهد المهم انتي اخبارك ايه
هيا : انا كويسه بس فهمني ام فهد بتعمل ايه وانت قولت ليها تكمل ايه
انا : ام فهد كانت بترضع زبي وانا كنت لسي هاقوم انيكها لاقيت تليفوني بيرن وقفتها ولما عرفت انه انتي قولت ليها تكمل الي بتعمله
هيا : يا بنت المحظوظه هي لسي عندك
انا : ايوة وكنت لسي هانيكها
هيا : يعني بتقابل ام فهد وتنيكها وانا تنساني
انا :انا مش نسيتك انا سيبتك لظروفك انتي الي تتصلي وانتي الي مش اتصلتي
هيا : وانت عارف ان رقمك مش معايا ونسيت اخده من الشرموطه الي عندك وانت السبب اصلا
(كانت ام فهد وهي بترضع زبي بتدغدغ فيه بسنانها روحت قايل ليها براحه يا متناكه هتعوري زبي بسنانك راحت ضحكه بشرمطه)
هيا : سيبها تقطعهولك علشان مش تنسي تاني الناس الي يعزوك
انا : هو انا كنت نسيتك ما انا اتصلت بيكي اهو وانتي الي نسياني
هيا : غصب عني وسامحني ارجوك
انا : حصل خير ولا يهمك المهم انك بخير
هيا : تسلم بس انا عاوزة اشوفك
انا : تشرفي في اي وقت
هيا : خلاص بكرا اجيلك
انا : تيجي فين
هيا : في البيت
انا : لالالا بلاش البيت
هيا : طيب هاشوفك ازاي
انا : قولت ليها في المزرعه تبعنا
هيا : بس انا مش اعرفها
انا : مش تقلقي بكرا اتصل بيكي واعرفك الطريق من وين
هيا : يعني اعمل حسابي علشان اصالحك
انا : قولت ايوة ومش عاوز شعرة في جسمك
هيا : ماتخفش جسمي بيلمع ونظيف
انا : وكسك بيلمع بردة ونظيف
هيا : متوهج ويشع زي الماس
انا : قولت خلاص انا بكرا اتأكد انه ماس ولا زجاج
هيا : تسلملي
انا : بس اسمعي تعالي لوحدك مش معاكي حد
هيا : ليه لوحدي
انا : هو انتي عاوزة تجيبي حد يشاركك في ولا ايه
هيا : كنت عاوزة اجيب الهنوف معايا
انا : اشمعنا الهنوف يعني
هيا : اصل سري كلي معاها وهي سرها معايا وكمان اخت زوجي
( قولت في عقلي تبقي هيا مرات الشيخ الي بتتناك من الحارس السوداني كدا حلوت )
انا : عادي مش تقولي ليها وتعالي لوحدك
هيا : مش ينفع اخرج لوحدي من غير السواق وكمان هاقول انا رايحه فين لزوجي لو خرجت
انا : طيب هاقولك علي فكرة
هيا : فكرة ايه
انا : ايه رأيك لو روحنا عند الهنوف في البيت
هيا : يمكن يكون زوجها موجود ومش هينفع
انا : ماهو انتي تتصلي بيها وتقولي انك تروحي ليها بكرا الصباح حتي لو قالت ليكي انها خارجه او عندها مشوار قولي انك مش هتاخدي من وقتها نص ساعه ولو كان زوجها موجود تحاول تخليه يخرج بحجة انك رايحه ليها علشان تبقوا براحتكم
هيا : طيب انا هاتصل بيها واعرف الامور هتمشي ازاي
انا : بس اسمعي مش تقولي ليها خالص اني هاجيلكم هناك واول ماتخرجي من البيت وانتي في السيارة تتصلي بي وانا هاحصلك علي هناك
هيا : ماشي بس ليه مش عاوزها تعرف انك جاي
انا : عاوز اعمل ليها مفاجأه وكمان مش تعرف ان احنا متفقين علشان مش تقولك انك بتجيلي من وراها
هيا : طيب انا هاتصل واشوف الامور هتمشي ازاي
انا : طيب اتصلي بيها دلوقتي وعرفيني علي طول وانا هانيك الشرموطه ام فهد دلوقتي واخلص معاها لحد لما تتصلي بي
هيا : يا بختها المتناكه دي علي العموم ماشي اقفل دلوقتي وانا هاتصل بيها واقول ليها وارجع اتصل بيك
انا : طيب ياله سلام
هيا : سلام
وقفلت المكالمه والتفت لام فهد لاقيتها سابت زبي وبتبص لي قولت ليها مالك قالت يعني هتروح تنيكهم بكرا وانا لا قولت يا متناكه ما انا هانيكك دلوقتي وبعدين بكرا بالذات مش ينفع تكوني موجوده علشان مش تبوظي لي حاجه قالت حاجة ايه الي تبوظ قولت مش تشغلي بالك المهم عاوزة تتناكي دلوقتي ولا لا قالت طبعا عاوزة اتناك كل ثانيه منك قولت طيب انيكك دلوقتي وابقي اتصل بيكي تاني بكرا او بعده تيجي انيكك تاني قالت تتصل بكرا والا هاجيلك قولت سبيها للظروف يمكن ارجع تعبان من هناك مش اقدر انيكك وتروح عليكي نيكه قالت خلاص هانتظر تليفونك قولت طيب يا متناكه مش هتقومي تقلعي بقي ولا مش عاوزة تتناكي قالت خلاص انا هاقلع اهو وقامت قلعت كل هدومها في لمح البصر وجات علي تبوس في وانا العب في جسمها وبزازها وكسها وقامت قعدت علي زبي واشتغلت تطلع وتنزل بكل الحركات لحد لما اتشنجت ونزلت ضحكت عليها بعد لما نزلت وقولت خلاص اعصابك راحت قالت لما باحس بزبك هو الي في كسي بابقي مش عاوزة اسيبه واخلي كسي يرضعه ويمصه وفي الاخر كسي انا الي يتعب وينزل وانت زبك زي الحديدة واقف بيشقه وموسعه قولت طيب انا هاعلم كسك الادب وقومت نمت فوقها ودخلت زبي وبقيت انيك بكل قوتي وهي تصوت لحد لما الباب خبط انا التفت للباب وبطلت انيك في ام فهد بس مش خرجت زبي منها وقولت ادخل لاقيتها الخدامه قولت في ايه مالك قالت ان مدام دانا منتظراك علشان الغدى قولت انتي حضرتي الغدى ولا لسي قالت عشر دقايق واحضره قولت طيب روحي حضري الغدى انا جاي علي طول قالت طيب وخرجت وقفلت الباب وراها وانا رجعت لام فهد انيك فيها ومش لحقت اعمل شيء يادوب دخلت وطلعت زبي من كسها مرتين ورن تليفوني وكانت الهنوف الي بتتصل قولت لام فهد مش عاوزك تنطقي بكلمه قالت طيب ورديت عليها وبعد السلام باقول ليها مالك في ايه قالت بكرا مش هاعرف اجي الصبح يمكن اجي بعد الظهر او العصر قولت ليه مالك في ايه قالت اصل في ضيوف هيجوا بكرا عندي ولازم اكون في استقبالهم ولما يمشوا انا هاجيلك قولت طيب بس قبل ما تيجي تتصلي بي يمكن اكون برا قالت طيب قولت فيه حاجه تاني قالت لا شكرا قولت سلام وقفلت المكالمه ورجعت تاني لام فهد وانا باقول ليها شكل النيكه بتاعتك دي هتطول يا اما الباب يقطع علينا او التليفون قالت حظ مهبب انا كده نحس من يومي قولت طيب ياله بسرعه قبل مايحصل شيء تاني وروحت قلبتها وضع الفرسه ودخلت زبي في كسها ونيكتها جامد وهي بقت مش مستحمله وبقيت اضربها علي طيزها وهي تقول بلاش ضرب علشان مش يعلم في طيزي قولت ليها نفسي ادخله في طيزك تاني قالت لا بلاش ارجوك هتشقني وانا مش ناقصه بهدله وتعب عندك كسي اعمل الي انت عاوزه فيه ومسكتها وبقيت اسرع في النيك لحد لما اتصل التليفون تاني وباشوفه كانت هيا الي بتتصل مش بطلت نيك في ام فهد ومسكت التليفون ورديت علي هيا وقالت مالك بتنهج ليه قولت بانيك ام فهد قالت يالهوي انتي بتكلمني وانتي بتنيكها قولت وفيها ايه قالت يا بختها المتناكه دي اكيد مولع في كسها حريقه قولت اديكي سمعاها قالت ايوة قولت خير في ايه قالت الهنوف هتنتظرني بكرا الصبح وانا هاتصل بيك اول ما اخرج علشان تحصلني هناك قولت طيب ياله عاوزة حاجه تاني قالت شكر يا عسل بس نيك الشرموطه دي جامد شق ليها كسها قولت انا مش محتاج توصيني وبعدين خدي اسأليها بنفسك وروحت فاتح الاسبيكر واديت التليفون لام فهد علشان تكلمها وخدت التليفون وقالت هو ده وقته يا هيا احنا مش فاضيين قالت هيا مش فاضيين وراكي الديوان يا متناكه ياريت يفشخ كسك علشان تبطلي تتناكي والنصيبه بتتناكي من غيري قالت ام فهد معلش هو اتصل بي وقالي تعالي سيبتهم يتكلموا وانا زيدت نيك فيها جامد لحد لما مابقتش عارفه ترد عليها من كتر الاهاات بتاعتها وصويطها ووحوحتها لحد لما نزلت في كسها وكل ده كانت هيا بتسمعنا اخدت التليفون بعد لما نزلت لاقيت هيا لسي علي الخط مش قفلت المكالمه روحت قافل الاسبيكر وقولت انتي لسي كنتي بتسمعينا ردت بصوت مبحوح ومخنوق وحسيت ان شهوتها سيطرت عليها وقالت ايوة سمعتك وانك بتنيكها وبهدلتها خلاص نزلت قولت ايوة نزلت في كسها ردت بتنهيده يا بختها المتناكه دي قولت طيب ياله انا هانتظر اتصالك بكرا وعلشان دلوقتي هاقوم علشان اتغدي قالت طيب سلام وقفلت التليفون والتفت لام فهد الي كانت نايمه مش قادرة تقوم وقولت ليها ياله يا متناكه قومي البسي وروحي لبيتك قالت طيب وقامت راحت للحمام غسلت كسها بسرعه ورجعت لبست وانا كمان كنت لبست وخرجت معاها للصالون قالت انا هاروح قولت طيب اتغدي معانا قالت انا اتغديت وسيبتها خرجت وروحت علي الصالون لاقيت دانا قاعدة لوحدها قولت ليها فين الجوري قالت لسي نايمه قولت طيب ليه مش صحتيها قالت لاقيتها نايمه سيبتها وكمان علشان مش تشوف ام فهد هنا وتقعد تتخانق معاك قولت انتي دماغك فاضيه قالت يعني انت مش هتبطل قولت دلوقتي بتقولي بطل وفي الاول كنتي بتقوليلي ام فهد بتهددنا ومش عارف ايه خلاص يا ستي هانت وكل ده هابطله ونرحل من هنا كمان قالت هنروح فين قولت ليها لسي بافكر في مكان نبعد بيه عن هنا انا تعبت من القرف ده ونفسي ارتاح وافوق ياله علشان تتغدي وانا هاروح اصحي الجوري علشان تيجي تتغدي معانا قالت طيب خرجت روحت علي غرفة الجوري وفتحت الباب ودخلت وقربت من الجوري علشان اصحيها لاقيتها نايمه عريانه من غير ماتلبس وندهت عليها علشان تصحي لاقيتها مش بترد قعدت جنبها ومديت ايدي اصحيها لاقيت جسمها كله والع نار زي مايكون عندها حمي وسخونيه عاليه مديت ايدي اكتر وروحت احسس علي وشها كان والع نار بسرعه طلعت جري علي دانا وندهت عليها تيجي بسرعه وانا رجعت تاني للجوري وحاولت اصحي فيها وهي مش ردت علي خالص وكانت دانا جات وبتقولي في ايه قولت الجوري تعبانه وعندها سخونيه جامده جات جري علي الجوري وبقت تحط ايدها علي وشها تشوف السخونيه قولت ليها روحي بسرعه اندهي للخدامه تساعدنا علشان اخدها تحت الدوش ونحاول ننزل الحرارة شويه وبعدين نلبسها واوديها المستشفي قالت طيب وخرجت جري ورجعت هي والخدمه بسرعه وانا كنت شيلتها وروحت علي حمام الجوري في الغرفه وحطيتها في البانيو وفتحت الميه علشان اغسل ليها جسمها كويس وبعد شويه لما حسيت الحرارة نزلت قولت لدانا شوفي لبسها فين حضريه بره عندك علي السرير وروحي البسي بسرعه هدومك وتعالي علشان ناخدها ونروح المستشفي نكشف عليها قالت طيب وخرجت دانا ورجعت بعد شويه وكانت لابسه وقالت انا جاهزه قولت طيب انا هاخرجها بره علي السرير وانتوا لبسوها بسرعه لحد لما اغسل والبس بسرعه قالت طيب ياله بسرعه وشيلتها وخرجت روحت علي السرير وحطيتها وقولت لدانا نشفي شعرها بس وسيبي جسمها مبلبول ينشف براحته علشا الحرارة وانا راجع ليكم بسرعه وخرجت غسلت ولبست ورجعت شيلتها واخدتها في السيارة ومشيت واتصلت علي السواق الهندي يحصلني علي المستشفي قولت يمكن احتاجه يجيبلي شيء او حاجه ووصلت للمستشفي وبسرعه دخلت قدام الاستقبال وطلبت كرسي علشان اجيب الجوري عليه لانها تعبانه وبالفعل جه معايا ممرض بالكرسي ورجعنا علي السيارة وشيلت الجوري حطيتها في الكرسي وروحنا داخل الاستقبال وكانت في دكتورة في انتظارنا تكشف عليها الدكتورة قالت ياريت تجيبها هنا علي السرير علشان اعرف اكشف عليها كويس روحنا جنب السرير وشيلتها وحطيتها عليه وكشفت الدكتورة عليها وقالت هي عندها سخونيه جامدة وبرد قولت بس دي مش بتنطق قالت السخونيه ماثرة علي اللوز واحتقان في القصبه الهوائيه والاتنين مع بعض تعبوها اكتر قولت طيب والحل قالت انا خليتهم يعطوها جلكوز وانت هتروح تدور علي العلاج ده وتجيبه بسرعه لانه سريع وهيجيب مفعول معاها سريع علشان تقدر تروح بيها النهاردة بدل ما تباتوا بيها الليله قولت خلي بالك منها وانا مش هتأخر هاجيب الدواء وراجع بسرعه وخرجت بسرعه لفيت لحد لما جيبت الدواء ورجعت تاني المستشفي والدكتورة اخدته مني وقالت لي انتظر انت بره ولو فيه جديد هابلغك قولت طيب ممكن امها الي معاها تخليها تجيلي عاوزها قالت طيب وراحت الدكتورة علشان تديها العلاج وبعتت دانا وسألتها هي عامله ايه قالت تعبانه ولسي الحرارة مش نزلت رفعت تاني ومش عارفه اعمل ايه وعيطت وبقت تقولي بنتي هتروح مني بنتي هتموت شتمتها وشخطت فيها وقولت بعد الشر عليها بدل ماتدعي ليها بالشفي تقولي كدا روحي اقعدي جنبها وانا هنا موجود بالسيارة لو في شيء بلغيني ولو احتجتوا شيء اتصلي علي وانا اجيبه قالت طيب وراحت دانا دخلت وانا روحت للسيارة قعدت فيها وجه السواق الهندي علي قولت ليه روح اشتري ميه وعصير واكل وتعالي واديته فلوس وراح بالفعل وانتظرته لما جاب الحاجه ورجع واخدتها ودخلتها ليهم جوه وبعدين روحت علي الدكتورة وقولت ليها لو سمحتي ممكن تحجزيها في المستشفي ونخرج الصباح افضل علي الاقل نطمن عليها وعلي احوالها بدل ما نروح للبيت ويحصل شيء تاني وكمان علشان امها معاها بدل ماهي قاعدة علي كرسي ترتاح هي كمان علي سرير احجزي ليها احسن غرفه ومعاها سرير وانا هادفع اي مصاريف انتوا عاوزينها قالت الامر مش يستاهل كلها ساعه بالكتير وهتبقي كويسه وبعدها عاوز تاخدها للبيت خدها ومش تقلق العلاج الي اخدته هيجيب نتيجه سريعه قولت طيب وخرجت روحت للسيارة واتصلت علي دانا وقولت ليها انا باروح اجيب قهوة اشربها لان عندي صداع وعاوز اشرب قهوة لو في حاجه اتصلي علي وطبيعي انا مش هتأخر وكمان السواق هنا لو في شيء مستعجل خليه يروح يجيبه قالت طيب وروحت علي السواق وقولت ليه خليك هنا مش تتحرك علشان لو طلبوا شيء تروح تجيبه وانا هاروح اجيب قهوة وارجع وسألته انت اتعشيت قالي لسي اديته فلوس وقولت ليه لما ارجع تروح تجيب اكل لنفسك وتاكل قالي ماشي وسيبته ومشيت روحت علي اقرب ديوانيه شربت الاول شاي وبعد شويه سألت الي موجود في القهوه تقدر تعملي قهوة مصري قالي اعملها قولت طيب اعملي قهوة بسرعه المهم عملها وانا شربتها وقمت حاسبته وخرجت علشان ارجع علي المستشفي وقبل ما اوصل للمستشفي لاقيت دانا بتتصل بي رديت عليها وقولت بقلق في ايه حصل حاجه قالت الجوري فاقت وكانت بتسأل عليك قولت طيب كويس وهي دلوقتي عامله ايه قالت كويسه قولت صاحيه ولا نايمه قالت صاحيه قولت خمس دقايق اوقف السيارة وادخل ليكم اشوفها قالت طيب المهم وصلت المستشفي ونزلت من السيارة بسرعه وجريت علي علشان ادخل ليهم ولاقيتها فاقت المهم اطمنت عليها وسألت الدكتورة هي عامله ايه دلوقتي قالت ياسيدي مش تقلق كلها نص ساعه واطمن عليها واقولك خدها روحها البيت قولت يعني الحرارة مش هترفع تاني قالت عادي هترفع بس مع الوقت والعلاج هتنزل وتستقر بس لازم تاخد العلاج في ميعاده وتبعد عن الماء البارد ولازم تشرب دافي لان حلقها ملتهب وكمان القصبه الهوائيه قولت طيب وشكرتها ومرت ساعه وانا قاعد بادخن في السيارة لاقيت دانا بترن علي علشان ادخلهم ودخلت لاقيت الدكتورة بتقولي خدها ياله علشان تروحها علشان مش توجع دماغي كل شويه وتسأل عليها وبالفعل اخدتها وركبنا السيارة وروحنا علي البيت ودخلتها غرفتها وقولت لدانا تنام معاها مش تسيبها قالت طيب قالت الجوري وانت رايح فين قولت ياستي مش هاروح انا هنا جنبكم نامي انتي بس وارتاحي واتغطي كويس قالت تعالي اقعد جنبي قولت انتي مجنونه بجد المهم روحت قعدت جنبها لحد لما نامت وقولت لدانا انا هاجيب فرش وانام جنبكم هنا علي الارض قالت لا تعالي نام جنبا قولت مش ينفع البنت تعبانه ويلزمها تاخد راحتها في النوم علشان تخف انا جنبكم مش هاروح بعيد المهم جيبت فرش وفرشته ونمت لحد لما صحيت علي تليفوني بيرن فوقت من النوم لاقيت الجوري سابت السرير وجات نامت جنبي ضحكت علي الي علمته وقمت شيلتها وحطيتها في السرير وصحيت دانا وقولت ليها بعد ساعه صحيها علشان تفطر وتاخد العلاج وانا هاوصل مشوار ساعتين وراجع مش هتأخر قالت رايح فين قولت مشوار لازم يخلص النهارده قالت طيب مش تتأخر بس لان ممكن تتعب ومش عارفه اعمل معاها ايه قولت مش تقلقي انا مش هتأخر وسيبتهم وروحت اخدت دوش سريع وغيرت هدومي وخرجت ركبت السيارة وروحت بيت الهنوف واول ماوصلت لهناك رنيت علي هيا وقولت ليها اني برا الفيلا خلي الحارس يفتح لي قالت طيب ثواني المهم ركنت السيارة خارج الفيلا وروحت لاقيت الحارس فاتح الباب ومنتظرني دخلت واتوجهت علي باب الفيلا ورنيت الجرس فتحت الخدامه ودخلت من غير ما اقول اي شيء واول الهنوف ما شافتني انصدمت روحت عليهم وقعدت جنب هيا والهنوف لسي واقفه مكانها مش مصدقه اني قدامها قولت ليها مالك شوفتي عفريت ولا ايه قالت لا ابدا ولا شيء قولت اصل هيا وحشتني وانا اتصلت بيها علشان اشوفها وكمان طيزها وكسها وحشوني جداا وروحت واخدها تحت باطي وبوستها قالت الهنوف طيب براحتكم قولت فين غرفة نومك قالت طيب مش تشرب حاجه قولت لا اصل انا مستعجل ياله ندخل جوة شاورت الهنوف علي الغرفه وقالت هي دي قولت هو انتي مش هتدخلي معانا قالت اسيبكم براحتكم شكيت فيها ممكن تعمل شيء ولا حاجه تبقي نصيبه قولت لا تعالي معانا اقعدي اتفرجي علينا قالت اسيبكم براحتكم احسن قولت لا تعالي قالت طيب براحتك واخدتهم الاتنين ودخلت جوة الغرفة وقفلنا الباب وهي راحت قصادنا تقعد علي الكرسي وانا اخدت الهنوف وروحت علي السرير وهيا معايا وقلعت كل هدومي وقلعت هيا كل هدومها وقعدت ابوس فيها والعب في بزازها وكسها لحد لما خلاص بقت مش قادره تمسك اعصابها نيمتها علي السرير ونمت فوقها وبردة بابوس فيها وماسك بزازها باعصرهم وزبي بيحك في كسها لحد لما سابت شفايفي ولاقيتها بتقول ارجوك دخله نيكني كسي مولع دخل زبك ارجوك وانا ولا سامع ليها وفضلت علي وضعي ده شويه ولحد لما بقت تصوط وتوحوح وتتشنج روحت مدخل زبي وبقيت انيك فيها برومانسيه ومتعه مش نيك عنيف لان كنت عاوز امتعها بجد واخليها دايما هي الي تدور علي مش انا الي ادور عليها علشان اعرف الي انا عاوزة بسهوله منها من غير ضغط وفضلت انيك فيها واقلبها باوضاع حلوة رومانسيه بعيدة عن العنف لحد لما قربت انزل زدت في النيك شويه لحد مانزلت في كسها حست بلبني سخن في كسها بقت تحضن في جامد وتصوط وبعد ما خلصت نمت فوقها ومسكت بزازها ارضع فيهم ولسي زبي في كسها لحد لما سحب نفسه من كسها بالراحه ونزلت انا من فوقها ونمت جنبها وبصيت للهنوف الي كانت مركزه في الي باعمله في هيا وقولت مكنتش اعرف ان زوجة اخوكي حلوة كدا في النيك مكنتش عارفه تنطق ولا تقول ايه واتبسمت ابتسامه صفرا وجات هيا علي وقعدت تبوس في وتلعب في زبي سيبت شفايفها وقولت للهنوف تعالي ارضعي زبي ولا مش نفسك تتناكي النهارده قالت طيب وقامت من مكانها وكانت بتمشي ببطئ كأنها مش عاوزة ومغصوبه علي الي بتعمله لحد لما وصلت للسرير وقعدت جنبي وراحت علي زبي مسكته من ايد هيا وحطيته في بوقها وبدأت ترضع جامد وانا مسكت هيا ابوس فيها واديلها لساني ترضعه وتمص فيه لحد ما زبي وقف والتفت للهنوف وقولت ليها ياله اقلعي هانيكم مع بعض قامت قلعت وجات جنبا وهيا راحت تمسك زبي تاني تلعب فيه ولما لاقيته واقف جامد راحت عليه وقعدت عليه وانا قولت للهنوف تعالي عاوز الحس كسك شويه تعالي اقعدي فوق بوقي وخلي وشك في وش هيا وجات علي وقعدت وبقي كسها فوق بوقي وانا فضلت الحس وامص في كسها الي غرق في ميته وكانت هيا بتطلع وتنزل جامد علي زبي لحد لما نزلت مرتين ومبقتش قادرة تتحرك واترمت جنبي علي السرير قامت الهنوف بسرعه من فوق بوقي وراحت قعدت علي زبي زي مايكون خايفه حد يخطفه وكان طيزها لي وبقت تحرك وسطها بس فوقي يطلع وينزل شوفت طيزها بتتحرك كدا وكأنها زي الجيلي بقيت انيكها مع طلوع ونزول طيزها لحد لما نزلت لبنها وبقت تتشنج والغرفة من صويطها وأهاتها كأنها حفله كبيرة لحد لما قعدت خالص علي زبي ومش قادرة تقوم شديتها علي ونيمتها فوقي ونيمتها تاني علي جنبها وكان وشها في وش هيا وانا قومت دخلت زبي في كسها وبابص للاتنين لاقيتهم بيبصوا لبعض ضربتهم الاتنين علي بزازهم وقولت لهيا العبي للشرموطه دي في بزازها وراحت هيا تلعب في بزازها بايدها ومن غير ما اقول ليها شيء قامت هيا عليها تبوسها جامد والهنوف مرة تتجاوب معاها ومرة تسيبها تعمل الي هي عاوزها لانها كانت بتصوط وتتوحوح وأهاتها طالعه من النيك استغربت من الي بيعملوه قولت خف عن الهنوف في النيك وشوفهم هيعملوا ايه وبقيت واحدة واحدة انيكها براحه لحد لما طلعت زبي من كسها خالص وسحبت نفسي من علي السرير وقولت سيبهم براحتهم يعملوا الي هما عاوزينه وانت اتفرج عليهم وروحت علي الكرسي واتعمدت اولع سيجارة وادخنها في غرفتها وانا قاعد باتفرج عليهم ولاقيت هيا بتقول للهنوف وحشتيني جامد كنتي حرماني منك ليه قالت الهنوف وانتي كمان وحشتيني وفضلوا يبوسوا بعض ويلعبوا في جسم بعض وفي بزازهم وكساسهم لحد لما قامت هيا وقعدت علي بوقها زي ما كانت الهنوف قاعدة علي بوقي بالظبط ولاقيتها بتقول للهنوف وحشتني لسانك وعضك لكسي وبقت تتحرك رايحه جايه علي بوقها كأنها قاعدة علي زب راجل لحد لما اتشنجت ونزلت في بوق الهنوف راحت الهوف ضرباه علي طيزها بالقلم وتقولها لبنك حلو يا شرموطه واترمت هيا علي الهنوف وكان كس الهنوف بقي عند وش هيا الي اول ما شافته بدأت لحس وعض ولعب فيه بصوابعها وانا قاعد باتفرج علي سحاقهم الاتنين وعرفت من كلامهم انهم كانوا بيتساحقوا كتير قبل كدا يعني مش اول مرة المهم سمعتهم الاتنين بيصوطوا جامد ويتشنجوا واهاتهم عاليه عرفت انهم خلاص تزلوا ولاقيتهم هديوا ومافيش واحده فيهم بتنطق ولا بتتحرك غير نفس سريع خارج وداخل منهم وتنهيدات سريعه قومت من مكاني وروحت عليهم وقعدت بين رجلين الهنوف ورفعتهم علي بايدي وكانت هيا لسي نايمه عليها مش اتحركت روحت مقرب زبي من بوق هيا علشان ترضعه راحت هيا فتحت بوقها ومسكت زبي بشفايفها ومش بتتحرك روحت انا حركت نفسي وكأني بانيكها وطلعت زبي بعد شويه وحطيته في كس الهنوف ودخلته براحه سمعتها بتتنهد بطريقه انها مبسوطه وسعيدة اني زبي بقي في كسها وبعدين سرعت حركتي وبقت تتأوه وتوحوح وبقيت اطلع زبي من كس الهنوف واحطه في بوق هيا وارجع اطلعه من بوقها وادخله في كس الهنوف وقولت لهيا لفي نفسك ونامي فوقها علشان عاوز انيك كسك معاها في لحظه لفت نفسها وشها في وش الهنوف الي اول ما شافوا بعض قعدوا يبوسوا بعض وانا بقيت بينهم الاتنين انيك كس دي شويه واطلعه واحطه في كس التانيه لحد لما خلاص نزلت في كس الهنوف ونمت فوق هيا الي كانت نايمه اصلا فوق الهنوف ولاقيت الهنوف بتقول بصوت مخنوق هتموتوني قوموا من فوقي حرام عليكم وبالفعل قومت نمت جنبها وجات هيا نامت فوقي وهي بتقول للهنوف اروح انا انام في حضن طارق مدام مش عاوزاني راحت الهنوف ضرباها بالقلم وضحكوا الاتنين بشرمطه وقولت لهيا ياله انا هاقوم البس علشان اروح البيت قالت ليه مستعجل قولت مش نمت كويس من امبارح لاني كنت في المستشفي قالت خير في ايه قولت خير مش تقلقي اصلا الجوري بنت مراتي كانت تعبانه واخدناها للمستشفي ورجعنا من المستشفي متأخر وبعدين انا خرجت وسيبتهم نايمين ارجع علشان اطمن عليهم قالت الف سلامه عليها خلاص اجي ازورها قولت عاوزة تيجي تزورينا تشرفي في اي وقت بس من غير ماتعرفيهم انكم علي علم بان الجوري تعبانه وانتم جايين تزوروها قالت ليه قولت يعني اسيب البنت تعبانه وانا اخرج اتصرمح وانيك نسوان وكمان هما يجوا يزوروها بعد ما انيكهم قالت عندك حق خلاص بكرا بالكتير نيجي انا والهنوف زيارة عاديه بس قولت ليها ماشي تشرفي في اي وقت قالت تسلم وابقي سلم عليهم لحد ما نيجي قولت مش هاسلم ابقوا تعالوا سلموا بنفسكم وقمت لبست هدومي وهيا قامت للحمام وفضلت انا والهنوف مكاني ومن غير ولا كلمه روحت ضارب الهنوف بالقلم جامد بصراحه اترمت علي السرير من اثر القلم والتفت لي وانا بصيت ليها بشر وقولت ليها بتضحكي علي يابنت المتناكه انا بس جيبتها ليكي علشان اعرفك انا مين يا كسمك ولما احب اعرف شيء باعرفه غصب عن التخين كانت هتعيط من كلامي ومن القلم وقولت ليها لمي نفسك بدل ما زوجة اخوكي تيجي تشوفك كدا وتعرف انك فضحتيها وقولتي لي كل شيء وكمان لما تعرف انك عشيقة اخوكي وهو الي فتحتك قالت حاضر قولت يومين يابنت المتناكة وبعدها هاتصل بيكي تيجي تعرفيني كل كبيرة وصغيرة في حياتك وحياة هيا وحياة اخوكي والا انتي عارفه الي هيحصل قالت طيب قولت ياله انا هامشي واعدلي خلقة اهلك دي علشان زوجة اخوكي بدل ما تعملك فضيحه وبقت تتبسم علي خفيف وسيبتها وخارج لاقيت هيا جايه من الحمام قالت خلاص هتمشي قولت ايوة وروحت عليها بوستها من شفايفها وقولت عاوزة حاجه قالت تسلم بس ياريت اشوفك تاني وتالت قولت معاكي الرقم في اي وقت اتصلي وبعدين انا مش بعيد قالت تسلم وحضنتني جامد وانا قولت ياله انا عاوز اروح علشان اتأخرت وخرجت من بيت الهتوف ركبت السيارة ورجعت البيت ............؟؟؟
اكمل ليكم الجزء القادم ..........!!!!!!!
هانزل ليكم الجزء (26 ) بكره وبعد اسبوع لما ارجع من اسكندريه ابقي اكمل ليكم الحكايه