دخول

عرض كامل الموضوع : ولد فرفور وزوجه شمال وام زانيه تعريص من الاخر جزئين


ميدو العرص
05-13-2019, 10:52 PM
حكايتي طويله بس ممتعه بدايه قصتي ماما ناهد ...ناهد. دي بقي برنسيسه الحاره احنا من بلد ارياف فلاحين يعني وفي الريف دا لما تلاقي واحده بتلبس عبايات بس مجسمه تحس العبايه عامله زي ما تكون دهانات ع الجسم د ا بقي بالاضافه للجسم ال مرسوم ومقسم يعني صدر جامد وحلمات واقفه باينه دايما من تحت العبايه ولا الطياز المدوره ال بترقص مع المشيه ولا الوش المدور والعنين الزرقا والشعر السايح من الاخر كدا فورتيكه
حكايتي بدأت من صغري لما كنت ف ابتدائي ومكنت بروح المدرسه ووصل بيتي جواب بحضور ولي امري وبما ان والدي مسافر دايما ماما قررت تيجي معايا وهناك كان ترحيب المدرسين بماما جامد لدرجه ان المدير باس اديها وفضل ماسكها فتره وابتديت وانا ماشي معاها في مكان اسمع كلام من شباب ورجاله القريه زي فرسه ومحتاجه خيال ..ماتيجي يا وتكه الشقه فاضيه والحاجه راضيه انا طبعا مش فاهم ف الوقت دا يعني ايه جنس بس الاوضاع كبرت ف دماغي اني عادي لما اشوف ماما بتتعاكس المهم كبرنا ودخلنا اعدادي وعرفت.. يعني ايه جنس وكنت دايما وانا بمارس العاده السريه كنت بتخيل ماما مع اي راجل غريب ومعرفش ليه بس لما كبرت عرفت السبب وهو اني من صغري عايش ع كدا ..
في يوم بقي عملت مشكله مع واحد وضربته. في دماغه ف المدرسه وبردو استدعو ولي الامر وكالعاده حضرت امي وحلت المشكله في المدرسه بس ابو الولد كان عايز يعمل محضر ماما قالت انا تروح اتكلم معاه وبليل لبست عبايتها المقسمه ونزلت راحت للمعلم سعيد كانت خارجه بعد المغرب وفضلت انا منتظر لحد ما رجعت علي الساعه ظ،ظ* بليل بس كانت متبهدله وكان. في علامات عض علي رقبتها وكان باين عليها البهدله سالتها عملتي ايه يا ماما قالت الموضوع خلص
تاني يوم ف المدرسه لقيت واحد من زميلي بيقولي هو فعلا. المعلم سعيد ابو احمد زميلنا اغتصب امك امبارح بقيت ف حاله من الزهول قلت له مين قالك كدا قالي احمد معاه فيديو لابوه وهو بيغتصب امك وبعتهولي اهه اتفرج كدا
شفت ماما داخله بتقول ازيك يا معلم سعيد قال اهلا وسهلا بالغزال قالت احنا اسفين ع ال حصل قالها وانا مش هقبل اسفك غير بشرط وهتقبليه قالت هو اي قالها هفتحلك رجليكي واجيب منك عيال وافضحك وليه ماما رايحه تشتمه قام ضربها قلم جامد ووقعها ع الارض ورجالته مسكوها وهو قطع الاندر ورماه ومن غير مقدمات طلع زبه وقال لامي دي بقي اسمها دخله بلدي وقام بل زبه بريقه ودخله ف كس امي ماما كانت بتقاوم بس مع الوقت اندمجت وبدأت تقول ااااه ااااح اااااااي نيكني يامعلم سعيد ااااه ااااحووو ااااي وفضل ينيك فيها اكتر من ساعه لحد ما بقي بيقول اااااااه يا شرموطه ااااااااااه يا فاجره هجيبهم هجيبهم وراح مفضي شلال لبن ف كس امي ناهد وانتهي الفيديو بعد ماشفت المعلم سعيد وهو بيغتصب امي وكمان زميلي ومعظم المدرسين شافو الفيديو انا قررت اسكت واعمل عبيط بس في الحقيقه انا كنت حاسس اني مبسوط المهم كبرت بقي ودخلت ثانوي وكان ابن المعلم سعيد معايا ف الفصل وخلاص قرر يكسر عيني وقالي ان ابوه حاليا عند امي لسه رايح اتكلم قالي ع فكره انا مش بهزر هو فعلا عند امك اتصل بامك كدا طلعت التلفون بتصل
الو ياماما
ماما:أ أ ألو اه
مالك ياماما في ايه صوتك ماله
ماما:انا كويسه اه اممم ككككويييسه ااووووييييي اااه
حد عندك يا ماما
ماما:لا حد ميين اااي ااه ااااه ااااه وسمعت صوت التليفون بيقع من ماما واهات مشتركه ماما ااااه الولد لسه مقفلش ااااه ااااي اااااااحووو ااااه وسمعت المعلم سعيد بيقولها خليه يعرف ان امه مكنه ولسه بتتركب خدي زب المعلم سعيد اهه اهه ااهه ومسك الفون وقالي اجيبهم ف كس امك ولا. ع بزازها يا ابن المتناكه قفلت الخط لقيت ابنه راح حاطط صباعه ف طيزي كانه بيبعبصني وسمعت صوت ضحك من اكتر. من ظ،ظ*من زمايلي ال يعرفو القصه وطيت ف الارض ومشيت روحت لقيته لسه طالع من الحمام هو و ماما و اول ما شافني ساب امي وجه عندي ضربني قلم وقالي المفروض ياعرص لما تعرف اني موجود ترن الجرس الاول وانا الضربه دوختني المهم هو مشي وماما جات تقومني قولتها ليه كدا يا ماما
قالت امي بصوت حزين انت وابوك السبب قلتها ليه هو ال قلنالك تعملي كدا قالتي انا ست زي اي ست وابوك دايما مسافر وانت ال عملت المشكله وبسببك اغتصبني وصورني وهددني بالفضيحه لو معملتش ال هو عاوزه وبقي بيخلي ابنه ينام معايا واخوه المعلم خالد نام معايا وكلهم بيصوروني ومهدديني بالصور انا حسيت اني في حلم ومش عارف هو حلو ولا وحش المهم لقيت نفسي بسالها وكأني بتأكد قلتها هو ابن المعلم سعيد نام معاكي قالت اه كتير قلت لنفسي بس اكيد هو قال لا صحابي وبقيت بمشي ف المدرسه وشي ف الارض بس حاسس اني مبسوط لحد ما حصل الموقف ال غير حياتي لقيت ابن المعلم سعيد جاي عندي واحنا ف الشارع و معاه اتنين بلطجيه وبيقولي روح قول لامك تجيلي بعد العشا في الخرابه وده طريق بيكون فاضي ف الوقت ده وبيودي الاراضي الزراعيه قلتله دا بعينك قالي خلاص استعدو للفضيحه بكرا فيديوهات امك هتملا البلد وقال انت بقي لازم تيجي معاها ومسك طيزي ضغط عليها وقال هستناكم ع اول الخرابه وسابني ومشي روحت قلت لماما قالت لازم نروح عشان الفضايح وبليل امي لبست وظبطت نفسها وقالت يلا ومشيت معاها وبقيت عارف اني رايح اوصل امي عشان تتناك ولما وصلنا لقيته هو والبلطجيه معاه وجه عندنا وقال روحي يا ناهد للرجاله وسيبينا مع بعض شويه وقالي اقعد وقعد هو كمان ع الارض وشويه ولقيت صوت ماما طالع اااه. اااااه. ااااي ااااخ اوف اح ااااي وصوت شرمطه بصلي احمد وقال اصلهم اول مره يلمسو ست وقرب مني ولف ايده ع ضهري وباسني من رقبتي ونيمني ونام فوقي وانا سايح من صوت امي وحركاته وقلعني هدومي وهو طلع زبه ومشاه ع جسمي وانا حسيت اني بنت بنوت مع عريسها ورعشه غريبه ف جسمي وشهوه قويه وفجأه لقيت نفسي بمص زبه ال كان قد زبي ظ¥مرات ولقيته بيبعبص فيا جامد ووسعلي طيزي وتف فيها ودخل راس زبه صرخت راح مطلع زبه وشالني ومشي بيا عند امي وكل ما اقرب صوت امي والبلطجيه يعلا واهاتها تحسسني بشهوتها ف جسمي لدرجه اني حسيت ان انا ال بتناك وهي بتقول ااااي اااااح اااووووه ييااااي اااوف. براحه حد جاي علينا قال احمد دا احنا وشفت امي بجسمها الابيض وبزازها اللبن نايمه فوق واحد و التاني راكبها راح امد جاب لبن من كس امي وحطه ع فتحه طيزي وبل زبه من كس امي ودخل راس زبه وقام حشره جامد دخله لحد بيوضه صرخت جامد بصوت عالي ااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه قالي مبروك ياعروسه بقيتي مرة زي امك شرموطه وبدا يدخله ويطلعه براحه وانا شايف امي بتتناك وواحد هينزل اللبن في كس امي بداأت اتحرك تحت احمد واتأوه زي ماما ااااه ااااي ااااح براااحه ااااح اوف وماما تقولي شكلك حلو وانت بتتناك ااااه ااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااه وبدأت ماما تترعش والراجل جابهم ف كسها واحمد بيقولي امك هتحبل الليله يابن المتناكه قلتله انا كمان عايز احبل الراجل التاني طلع زبه من طيز ناهد وحطه ف كسها وفضل يشخر ويعض ف رقبه امي وف وشها وجابهم ف كس امي واحمد كمان جابهم في طيزي ولاول مره احس بمتعه كدا لقيت احمد اخد الاندر و البنطلون بتوع ماما وبيقولي البسي يا حبيبتي وامك مش هتلبس اندر هتمشي بالعبايه بس ولبسهملي وحكم عليا اروح بيهم وقالي لبس الرجاله ده مش بتاعك البس من لبس امك وروحنا نمنا علي طول
بعد ال حصلي انا وماما ناهد بقت تاني يوم بتبصلي وبنظره في انتصار ليها واستحقار ليا وبعد فتره كبيره من الصمت قالتلي انت كنت مبسوط اوي امبارح وكان باين عليك اوي انك حابب الوضع قلت هعمل اي يعني منا لو اتكلمت هيفضحونا بالتصوير المهم بعد فتره بابا اخيرا نزل اجازه هيقعد معانا شهر وقال انه هيجوزني في الشهر دا وانا انبسط جدا وقلت لنفسي بس اخيرا هعيش حياتي وتمت الجوازه ع خير اتجوزت حته مزه بيقولو عليها بطه بلدي بنت انما ايه فورتيكه البت كلها انوثه صوت حنين وناعم وشعر اسود وناعم ووجه مدور وجسم وتكه بزاز تتراقص مع مشيتها وشكل جسم مرسوم جدا تشوفها ممكن تجيبهم ع نفسك وصوتها كمان يهيج موووت واحلي ما فيها انها من النوع ال لو سلمت عليها ومسكت اديها بس بتغرق وتغرق الاندر المهم بعد الحفله دخلنا شقتنا وكنت خايف ومكسوف وهي كانت خايفه بس جريئه وانا من التوتر حاولت افض غشاء بكارتها معرفتش اولا زبي ظ¥ سم ومش راضي يقف ابدا نص انتصاب وبس ومع محاولاتي لقيت كف نازل ع وشي وقالتي بس بقي مش قادره طلقني قلتلها بحبك ومقدرش ابعد عنك واترجيتها وقلتلها ابوس رجلك قالت انزل بوس رجلي لقيت نفسي تحت رجليها وهي بتحط رجليها ف بقي وقالت تعالي الحس كسي لحد ماشوف حل لمشكلتك روحت الحس لحد ماجابتهم في بقي وبلعتهم وكان احلي طعم ف الدنيا و تاني يوم لقيت احمد جاي يباركلي وبقيت قدامه في نص هدومي لما لقيته بيقولي ان ماما ناهد قالتله ع مشكلتي وقال انا هساعدك متخافش انا هقف معاك بس لازم اتكلم معاها وافهمها شويه حاجات تبقي هي تعملهم هي فين امال قلتله في المطبخ قال خليك وانا هروح اتكلم معاها عشان الاحراج ودخل المطبخ وبعد حوالي ربع ساعه سمعت صرخه من مني ودا اسم مراتي لااااااااااااء اااااااااااااااااااااه جريت ع المطبخ لقيته راكب فوق دخله
فوقها وبيدخله ويطلعه براااحه مع ااهااات مني ااه اه اااه امممم ااااي وهو شاورلي ان اخرج برا خرجت وفضلت ف الصاله وبعد حوالي ساعتين لقيته داخل عليا وبيقولي مبروك مشكله مراتك اتحلت لقيت نفسي جبتهم ف بنطلوني جريت ع المطبخ لقيت مني نايمه ودم البكاره ع بنطلونها الابيض ال كانت لابساه ولقيتها بتبتسم و تقولي روح اقعد مع الراجل ومتخليهوش يمشي دا ضيف قلت اي ال حصل دا قالت غور عند الراجل لقيت نفسي بسمع الكلام وبس ولقيت الباب بيخبط وماما جايه تطمن دخلت لقت احمد سلمت عليه و قالها لما تيجي العروسه باركيلها انا قمت بالواجب وراح واخد امي ودخل بيها اوضه الاطفال وقالي راقب الجو ومتخليش مراتك تشوفنا ودخل الاوضه ولحظات ولقيت ماما بتقول ااااه ااااه اااااي ااااح جااامد ااااي الي ااااه اااه والصدمه ان لقيت مراتي بتحضني من ضهري وبتقول اي ال بيحصل ف الاوضه فضلت اقول أل ال اصل هواا بس قالت بس بس دا انت لقطه بس مقلتليش يعني ان احمد مظبطك انت وامك بصيت ف عنيها قالت احمد قال ع كل حاجه قعدت مكاني ع الارض راحت زقاني برجليها وفضلت تحط صوابع رجليها في بقي وقالتلي انت خدامي من اللحظه دي عشان مفضحكمش وع فكره امك حامل من معلمك سعيد ف الشهر التاني وابوك جه لبس الليله بس هو ميعرفش انها حامل يعني لازم تبقي خدامي وبس صح قلت صح قالت برافو ولقيت ماما طالعه من الاوضه وشافت المنظر دا وقالت مني متخافيش انا هسكت مقابل انك تخرسي وتكوني خدامتي انتي والخول بتاعك ابنك فاهمه ماما هزت راسها بالموافقه طلع احمد وقال خلاص يا ناهد انزلي مع ابنك تحت رجل ست البيت الجديده نزلت امي تبوس رجل وانا ابوس رجل واحمد داس ع ضهري وع ضهر ماما وحضن مراتي وباسها بوسه كبيره وحضنها وقال انا همشي بقي مبروك يا عروسه
بعد احمد ما دخل ع عروستي وفتحها خلاص بقت عليتي كلها متناكه من عيله المعلم سعيد وخلاص بقيت خدام لمراتي يعني جوز الهانم والجزء ده انا هسميه يوميات زوج معرص ع عليته.
تاني يوم. اهلي واعمامي جايين يباركو وطلعت مراتي بالبجامه الستان الحمرا وهي عامله نفسها نايمه كان حلماتها واقفه وباينه وشفايف كسها كانت متحدده جدا وطبعا احنا ف بلد ارياف فلاحين يعني المنظر ده مع راجل فلاح يخليه يقوم يغتصبها قدامي المهم قعدنا واتكلمنا شويه وكان قاعد معايا ابن عمي وده اكبر مني مدخلش مدارس هو طول بعرض حاجه كده لو دخلت ف حيطه تهدها بعد شويه ندهت مراتي وقالت انزل هاتلي حبايه فياجرا قلتلها ليه قالت هعملك ليله حلوه قلت طب لما يحي يمشي قالت لا طيبه وروح هات وبعدين انت لسه هتتكلم وبصتلي بدلع وزقتني بصدرها لقيت نفسي بقولها حاضر ودخلت ل يحي قلتله هنزل تحت وجاي دقيقه واحده قال اوك نزلت جبت الحبايه بنفسي ولما رجعت لقيت يحي مع مني مراتي ف الحمام وكان هو بيظبط الشماعات ال بيتعلق فيها الهدوم ولما شافني لقيته ارتبك شويه بس كان بنطلونه منفوخ بطريقه انا نفسي اتمنيت اشوف ال تحت البنطلون دا دخلت مراتي وجابت عصير وقالت ل يحي اشرب دا يا يحي وبدلع قالت انا عاملاه مخصوص عشانك وقالتلي ف السر كدا شويه وهتشوف ابن عمك هيبقي عامل ازاي قلت هيعمل ايه قالت اصلي حاطاله الفياجرا ف العصير قلت يخرب بيتك هو ناقص فياجرا قالت اهدي بس قلتلها ابوس ايدك بلاش ضحت ضحكه خبيثه وقالت هتبوس اطمن وبعد شويه لقيت يحي بدأ يعرق وزبه بقي باين اوي وخلاص عايز ينيك ومستني الفرصه بصتله مراتي وقالت يحي تعرف تجبلي طلب من فوق الدولاب قالها اعرف قالت طب تعالا كدا وروحت معاهم جه يلطلع معرفش قالت بمياصه طب تقدر تشيلني وانا اجيبه قال اوي اوي قالت طب ارفعني جامد نازل تحت ولف ايده ع رجليها وشالها وبقي كسها قصاد شفيفه وهو بقي عامل نفسه مش واخذ باله وبقي يلمس كسها بشفيفه المهم قالت مراتي خلاص نزلني بس براااحه يا يح يا وبقي بينزلها واحده واحده وجسمها وهي نازله بيحك ف جسمه لحد ما بقي وشه بين بزازها راحت واقعه ع الارض وهو وقع فوقها ولقيته عامل زي ثور هايج و قاعد يمسك ويفعص ف بزازها وراح بايسها بوسه طويله راحت هي مشاورالي اني اخرج برا الاوضه واقفل عليهم انا من ال كان بيحصل كنت متنح قالتي خد الباب وانت خارج ااااااح طلعت برا الاوضه وقفلت الباب وبعد دقايق صمت مفيش فيها غير صوت بوس ومص واهات مكتومه سمعت ااااااااه اااه اه ااااه اااااه ااااي وسمعت صوت اجسامهم بتخبط ف بعضها روحت واقف ورا الباب وطلعت زبي وفضلت العب فيه وانا بتخيل شكلها وهي بتتناك وبتخيل نفسي مكانها وهي ااااه ااااه ااااه زبك جامد اوي ااووووووييييي ااااح اااوووف ااااي اااااه وهو يقول دا انتي ملبن ويشخر ويقول احا ايه الجمال دا عليكي كس وبزاز اووووف شرموووطه هي تقوول ااااي انا شرموطه اااااه اااااه اااه دا انا متناكه اااااه اااها اممم اااه انا جبتهم ع الصوت اربع مرات وروحت نمت ع الكنبه ف الصاله وبعد حوالي خمس ساعات طلع يحي وجه قعد جمبي وقالي يابختك دا انت معاك فرسه ملهاش حل عموما معلش ال حصل دا غصب عني وسابني ومشي دخلت ع مراتي لقيتها نايمه ع بطبنها والبجامه مقطعه وغرقانه ف النوم نمت جمبها وانا بلعب ف زبي وجبتهم ع شكلها مرتين ونمت وبعد ساعه صحيت ع اجمل طعم لقيت مراتي حاطه كسها ع بقي وبتخليني الحس ولما صحيت بقيت الحس اكتر واحط لساني جوا كسها فهي حسن بيا قالتلي انت صحيت يا عرص قلت اه قالت كان جامد اوي عمري ما شفت كده ولما نضفتها ونزلنا تحت قالت انا دايخه وبطني بتوجعني وفضلت ترجع المهم خدت ورحنا للدكتور فكتبلي ع تحليل روحت عملت التحليل وروحتله بالنتيجه قالي مبروك المدام حامل
بعد ما عرفنا الخبر بقت هي تبصلي وتضحك بخبث قلتلها دلوقت انا مش عارف ال بطنك ده من مين من احمد ولا من يحي ضحكت ضحكه خلت الشارع كله يبص عليها وقالت ده ال فارق معاك وجت علي ودني وقالت مش فارقه يا حبيبي المهم اني حامل وانت هتكون اب يعني عرص وكمان هتربي ابني ههههههههههه قلت انتي شرموطه قالت زي امك ماهي اامك حامل من المعلم سعيد ولا نسيت قلت منسيتش قالت خلاص يا حبيبي بقي فكها ولا انت عايز تبقي قدام الناس عيل قلت لا ابوس ايدك قالت خلاص منا بحاول اخليك دكر قدام ابوك قلت خلاص انا ابو الجنين قالت برافو عليك بس حلاوه الخبر الحلو ده انا عايزه ليله رومنسيه قلت ياريت قالت مش معاك يا قلبي قلتلها امال قالت اختار انت وهاته معاك وانا هتصرف قلت انتي مجنونه قالت لو عملت ال انا عايزاه هخليك تنام معايا قلت تحت امرك قالت هاتلي حد من قريبك بس غير يحي قلت ماله يحي قالت لو شفني هيفشخني قدامك وانا مش عيزاك تبقي ضعيف ولا ايه قلت انا عايز تشوفه وهو معاكي قالت اوكي هاته روحت ل يحي قلتله تعالي اعملنا الفرن اصله مش شغال قالي حاضر روح وانا جاي وراك روحت قلتلها هو جاي ورايا وهي لبست بقي قميص ابيض وروب ابيض في دهبي بقت زي العروسه خبط يحي وانا قاعد وراحت هي تفتح واول ماشافها فضل واقف يبص عليها وع جسمها ال باين من تحت اللبس ومراتي ركزت في عنيه وقربت منه لحد ما حضنها وراحو في بوسه كبيره كان معاها تقفيش واهات وتحسيس والباب مفتوح روحت انا قفلت الباب وقلت ادخلو جوا راحت مراتي واخداه من اديه ودخلت اوضه النوم وقلتلي تعلي وانت نايم ع بطنك زحف ولما دخلت قالتلي سلم ع ابو ابنك ال ف بطني ولسه رايح وسلم عليه ضربتني بالقلم وقالت سلم ع زبه بشفيفك وراحت مطلعه زبه وشدتني من شعري عشان امصه وفضلت امص وهما بيبوسو بعض وهو بيرضع من بزازها لحد ما قامت وقالت نام ع بطنك نمت وهي نامت ع ضهرها فوق ضهري ويحي ركبها ودخل زبه ف كسها وهي نايمه فوقي وانا حاسس بحركه زبه وهو بينيكها فوقي وهي بتقول اااااااح **** اه اه اه ااااااااااااااااح اييي اوووف ااااي اووووف اااااااح ااااااااي اي اي ااااااااي ااااه نيكني فوق الخول افشخني فوق العرص وتقولي انا شوف الرجاله يا عرص بص بيعمل ايه يا خرووف ااااااه دا دكر ااااه شوف يا بن المتناكه ياعرص وحسيت بيها بتترعش وتتنفض مع صرخات عاااليه اااااااااه اااااااااه اااااااااااه ودموع وعياط مع ضحك من كتر الشهوه اه مراتي جابتهم ع زب ابن عمي وانا تحتها زي المره ومع تفكير لقيت ابن عمي بيرزع ف كس مراتي وبيشخرلها مع اااااه اااه ااااه وهي تقول هاتهم في كسي اااااه ااااي ااااااه وجابهم في كس مراتي وقام قالي قوم بقي نضف زبي وقمت ع ايدي ورجلي امص زبه وانا بمص وشامم ريحه كس مراتي ع زب ابن عمي لقيت ايد ناعمه بتلعب ف طيزي وصوبع حنين بيدخل فيا وبقيت بتدلع وانا بمص لحد زب يحي ما وقف تاني وقال تحب تحبل مني زي مراتك ردت مراتي قالت وهو يطول يلا عايزه اشوه زي النسوان تحتك قالها دا انا هسلمهولك حاامل ردت هي هي هي هي لما اشوف
في تكمله لسه بس نسمع رأيكم




قام يحي خلاني امص زيه ومني مراتي بتبعبصني ف طيزي وانا حاسس اني تايه ف بحر متعه كبير وقامت مراتي قعدت ع الكرسي بتاع الانتريه وفتحت رجليها وفضلت تلعب في كسها وجالي يحي وقالي تعالي يا حلوه ومسكني من شعري وشدني وبقيت ماشي ع ايدي ورجلي لحد ما وصلت عند كس مراتي ال كان غرقان لبن من زب يحي وتلقائي لقيت نفسي بلحس وشفايفي في كس مراتي ضمتني مراتي برجليها وكتمت نفسي في كسها وفي لحظه لقيت زب يحي ابن عمي ال كان لسه بينيك مراتي دااااااخل في طيزي جيت اصرخ معرفتش كانت مراتي ضماني ع كسها وكاتمه صوتي ولقيت نفسي بدات اتجاوب مع الزب العملاق ده وبدأت اتدلع واطلع الانثي ال جوايا اااااه ااااااي ااااح اووووف اااااوووه ومراتي تضربني بالقلم وتخليني ابص ف عنيها وانا بلحس كسها وبتناك من الدكر ال ناكها من شويه كان طعم كس مراتي لذيذ اول مره الحسه وكان بطعم الزب اللذيذ مخلوط بطعم وريحه عسل الانوثه ال يدوخ تخيل انك بتلحس لبن رب ابن عمك من كس مراتك مخلوط بشهوتها وفي نفس اللحظه بتناك ااااه. ااااي بتناااااك ااااه بررراحححه ااااي الي اااوف ااح ااااه ااااه اااووووه بيوجعني يا مني ومني بتحسس ع وشي وتروح ضرباااني بالقلم و تقولي اخرصي يالبوه هي هي هييي وتحرك كسها ع وشي انا من المتعه لقيت زبي بينطر سرسوب لبن ضعيف اوي من غير ما المسه راحت مراتي مسكاني من شعري ونزلت وشي ع الارض وخلتني الحس اللبن ال زبي نطره ورجعتني تاني عند كسها وبصوت حنين قالت انتي مره صح هزيت راسي بنعم قالت مش عيزاكي تحسي بحاجه تانيه فضلت تتحرك وتتلوي وتحك كسها ف وشي وتتاوه اااااه اااي ويحي فضل يرزع ف طيزي جاااامد وفضل يشخرلي ف ودني ويزووم مع مراتي وكلنا بقينا صوتنا عالي اااااه اااااي اااي اوووف اااح ااااه ونطرت مراتي في وشي وجابهم يحي في طيزي وقام يحي نام في حضن مراتي وفضل يلعب ف بزازها وقالي تعالي نضف زبي بشفيفك روحت لحسته ومصيته لحد ما نضف قام من مكانه ولبس هدومه وقالي تعالي لبسني الجزمه والشراب بصيتله بنظره رفض قامت مراتي جات عندي وحضنتني من ضهري وهمست في ودني وقالت اسمع الكلام دا دلوقت جوزك يا حلوه وراحت بايساني من رقبتي انا لقيت نفسي بنزل ع الارض تحت رجل يحي وبلبسه ولما خلصت راح واخد مراتي ف حضنه وباسها بوسه طويله وخرج من البثشقه ومراتي دخلت نامت وقالت روق الشقه واغسل المواعين وجهز الاكل وصحيني بقولها وانتي ..قالت انا .. انا حاامل يابني مينفعش اشتغل يلا روح المهم دخلت نامت وانا بقيت زي الخدام في البيت وبعد ظ©شهور ولدت مراتي وامي ولدت قبلها بفتره ماما جابت بنت ومراتي جابت ولد مش من صلبنا اه لكن اتسجلو باسمنا وفي مره ومراتي قاعده قدام البيت بترضع الولد وصدرها باين لقيت شاب بيصورها من الشباك بتاع جرانا. والغريب كمان انه صغير يعني يادوب ظ،ظ¥ او ظ،ظ¦ سنه فضلت قاعد بتفرج بطبيعتي لان من صغري وانا بتفرج بس المهم بعد فتره كدا مراتي لقيتها صاحيه بدري وبتلبس هدومها بقولها ع فين قالت رايحه الطابونه ال هو فرن العيش قالت خد بالك من الولد لحد ما اجي قلت اوك وبعد ساعه لقيت التليفون بيرن رقم غريب بيتصل طنشت مره واتنين والتالته فتحت سمعت صوت مراتي اااه ااوف ااااح وحد بيقولها سمعي جوزك يالبوه وقام قالي مراتك عندي في الفرن بتتناك ومش هترجع الا العصر يعني هي قليله الادب واحنا هنربيها كل دا وانا سامع مراااتي اااااه ااااي لا لا لا هنا بيوجع ااااه طب برراااااحححححه ااااي متعضش طيب اه اه ااااااااااااه فضلت قاعد في الشقه لحد العصر مع البيبي الصغير وبعد العصر دخلت مراتي عليا من غير طرحه وشعرها منكوش ورقبتها عليها اثار عض ومش لابسه اندر ولا سنتيان جريت عليها وقلت ايه عمل فيكي كده قالت انا كنت واقفه في الطابور بتاع العيش ولقيت واحد جه اتحرش بيا ودخل قدامي وحد العيش ومشي وجه واحد تاني نفس النظام فقلت للراجل انت مبتفهمش وبتمشي الناس ال تبعك بس انا هوريك ورحت دخلت جوا الفرن ع اساس هعد العيش لنفسي لما دخلت الراجل قالي اطلعي برا قلت مش هطلع قبل ما احد العيش وزقيته فوقع وانا وقعت فوقه راح جايبني تحته ونازل فيا بوس قدام الناس حاولت اهرب منه قالي وحات امك ياكس امك ما هتخرجي من هنا الا متناكه وشالني ودخلني اوضه جوا كدا كان فيها سرير زقني عليه وطلع سكينه وقلعني البنطلون والاندر وقطعهم ورماهم وشد الطرحه ومكنتش لابسه سنتيانه لقيته بيمص ف حلمه بزازي من فوق الهدوم وهو نايم فوقي انا ضعفت وسلمت نفسي ف قولت وانا بتدلع اااااه هقول لجوزي لقيته طلع تليفونه صورني بيه الاول ورن عليك قبل ما يدخل زبه ف كسي وسمعك صوتي وانا بتناك ولما جابهم ف كسي لقيته طلع من الاوضه وقفل عليا وخرج وفجأه كدا لقيت عمك اخو ابوك الحاج حسن داخل عليا وبيشمر في الجلابيه بتاعته وبيقرب مني وانا برجع لورا وصوتي مبحوح وبقوله ايه كدا مينفعش لحد ما لقيت نفسي سانده بضهري ع الحيطه ولسه بقوله انا مرات ابن اخوك لقيت شفيفه بتمص شفيفي وايده بتلعب ف كسي. ولقيته زانقني جاامد بجسمه وزبه بيحك ف كسي من فوق السروال ملحوظه عمي دا يبقي ابو يحي ال حبل مراتي المهم لقيت نفسي بمد ايدي ع زبه احسس عليه ويارتني ما حسست قلتها ليه قالت دا زي عمود النور ايه. ده كبير اوي ولقيته زقني ع الارض ومن غير اي مقدمات دخل زبه في كسي وناكني وفضل يرزع ف كسي وانا بتلوي تحته زي الافعي وبلعب ف بزازي فضل ينيك فيا ساعتين وجابهم ف كس مراتك حبيبتك اربع مرات .وفي الاخر جابلي العيش .. وراحت حضنتني وقالت انا عيزاك تدوق كسي النهارده هيبقي طعمه حلو وراحت مسكاني من شعري ومنزلاني ع ايدي ورجلي وشدتني ع كسها لقيت رجليها فيها اثار عض ومص فوق الركبه قلت ده من ايه شدتني اكتر ع كسها وقالت اااه حبيبي دول كانو بياكلوني عمك و الراجل كانو بياكلو فيا ااااه وراحت نطرت لبنها وشهوتها ال مخلوطه بشوتهم ف بقي وع وشي راحت ضرباني بالقلم وقالت جهزت الاكل قلت ايوا قالت شاطر يلا ناكل عشان جعانه ورحنا كلنا واليوم خلص وبعد فتره من الزمن وطبعا كل ده انا زبي ما لمسهاش ولا هي لمسته لانه صغير حوالي ظ£ او ظ¤سم ومش بيقف بشكل سليم لقيتها بتتكلم ف الفون و بتقول طب انا عايزاك تيجي انهارده تعملي حاجه كدا ف المطبخ و شويه وقالت دا انت هتبقي شقي اوي ههههههههههه عموما هستناك ولما قفلت قلتها مين دا قالت دا الواد منصور ابن عم ربيع جارنا عايزاه يجي يركبلي الانبوبه وبدلع ومحن قالت اصليها ناشفه وانا طريه وناعمه وقربت صدرها من وشي و عيني بتبص ع الفرق ال بين صدرها قالت ولا ايييه يا دكري وراحت ضرباني ع قفايا قلت اه صح قالت شاطر خد يلا الفون ورن عليه خليه يجي مسكت الفون ورنيت عليه قلت تعالي يا عم ركبلنا الانبوبه قال حاضر هاجي وهركبا جامد و شويه والجرس رن قالت قوم يا خويا افتح الباب روحت افتح لقيته نفس الولد ال كان بيصورها ف الشارع وهي بترضع الولد حسيت بنشوه غريبه المهم دخلته ع المطبخ وجات مراتي قالت اياااك تدخل المطبخ طول ماهو هنا واياااك تمشي او تتحرك من مكانك ال ف الصاله هزيت راسي بالموافقه ودخلت هي وراه وبعد دقايق معدوده سمعت صوت تنهيد ونفس عالي وبوس بعد كدا تنهيد واهااات مكتومه بعد كدا ااااهااااات ثم اهاااااات ثم اااهااااااات. تتبعها اهاااات وبعد حوالي نص ساعه خرج الولد وهو بيقفل زراير البنطلون وخرج ودخلت عليا مراتي ووشها مليان من لبن الولد وجات جمبي وقالت شطور وبتسمع الكلام وهديتك هخليك تلحس اللبن ده من ع وشي وقبل ما اتكلم راحت حاطه شفيفها ع شفيفي وبدات تمص وتتف ف بقي ولقيت نفسي بلحس وانا مبسوط وجسمي حاسس بمتعه رهيييبه لحد وشها ما نضف ولقيتها بتقول الولد نزل كتير ف كسي وع وشي قلت هو اصلا بيعرف ينيك قالت دا دا ارجل منك دا انا لو مش باخد منع الحمل كنت حبلت منه قوم قوم اكنس الشقه ورتبها كدا واعمل حسابك انا لقيت شغل وهشتغل وعايزاك تقعد ف البيت قلت فين الشغل دا قالت هشتغل رقاصه ف افراح شعبيه ولما اتمكن هشغلك معانا قلت بس كدا .... قالت مبسش انا مش باخد رايك انك بعرفك بس وسابتني ودخلت تنام وتاني يوم بليل قالت انا رايحه شغل في حفله العزبه ال جمبنا جهز نفسك عشان تيجي تتفرج وخرجت ورجعت معاها بدله رقص خليعه جدا وقالت ايه رأيك يا راجلي قلت اكيد تجنن وبقيت متشوق جدا للسهره دي وبليل جه الباص وركبنا ورحت قعدت ف الصف الاول من المسرح وفي انتظار نمرة مني مراتي
مستني التعليقات عشان التكمله لسه في حاجات روعه هتعجبكم بس محتاج تشجيع

حور محب
05-13-2019, 11:38 PM
بدايه جيده جدا جدا وخصوصا أن امك قد تم اغتصابها بدون رضها مما يعكس واقعيه شديده للقصه
استمر فى سرد احداث القصة

ميمي خانم
05-14-2019, 12:06 AM
تجننننننننن تسلم ايدك

حوده جه
05-14-2019, 12:49 AM
عاااااااش
اكمل جميل جداً جداً جداً جداً
وياريت طلب صداقة

كامل على 83
05-14-2019, 02:46 AM
اووووف جاااامده كملها
كملها ياريت
ياااه
ياريتنى انا كنت مكانك ودى مراتى

ميدو العرص
05-14-2019, 10:59 AM
التكمله قريبا جدا لما اروح لاني مسافر واشارك مراتي واخليها تكتب معايا

Mw2000x
05-14-2019, 05:25 PM
ممتااااااازه .. كمل بقا

الشرموط المتناك
05-15-2019, 04:15 AM
بجد تحفة جدااااااااا .. كنت حاسس اني انا اللى مكانه بجد .. شابووووووه ..
جااااامد جداااااا .. ياريتني مكانه بجد

wezooo
05-15-2019, 02:11 PM
تجنن كتيييييييييييييييرر

mirroo
05-18-2019, 10:50 PM
[B][/كملها تجنن

شوفوني
05-19-2019, 09:19 AM
لا تضع ارقام هواتف ضمن نصوص القصص

هذا قد يفقدك عضويتك

الاجزاء تضاف على الموضوع الاصلي وليس كل جزء في موضوع منفصل

تضاف على شكل رد ثم نقوم نحن بدمجه مع الاصل

ابلغنا باي اضافة على موضوع التبليغات الظاهر رابطه في توقيعي

الحالم10
05-19-2019, 10:36 AM
ممتعة ومثيرة جدا
كملها

zobryhayeg
06-17-2019, 03:46 AM
التكمله قريبا جدا لما اروح لاني مسافر واشارك مراتي واخليها تكتب معايا
تعالى انيك مراتك قدامك وابعبص طيزك واطلعوا من كسها وادخلو فى طيزك

قولت يا يا عرص؟

ZeroCool1
07-24-2019, 12:19 AM
من احسن القصص اللي قريتها في حياتي و****

حورس امون رع
07-24-2019, 07:38 AM
تسلم يا فنان

arabsexgirl
07-24-2019, 07:43 AM
قصة جميلة جدا




__________________
حسابي على موقع اكس هامستر (/ />
من مواضيعي:
جسدي أمام عدسة المصور بالاستديو... الشعور الأجمل (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=439581)
صديقي يصورني في بيته... (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=439640)
لعشاق الكس والبطر .. صور قريبة لكسي وبظري (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=439247)
كسي مفتوح أمام كاميرا المصور (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=438637)
جسدي العربي ... ينادي فحولتكم.. (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=438621)
عارية أنا في الخارج... جسدي العربي بين أحضان الطبيعة (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=439326)
أجزاء الجهاز التناسلي الأنثوي الخارجية (مع صورة كسي) (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=415411)

bigteto
07-24-2019, 08:02 AM
قصة جميلة ومثيرة

Dwred Ali Hame
07-24-2019, 04:34 PM
بطل المهزله دي وحاول تكون راجل على مراتك واستعيدلك بجماعه بلطجيه يسحبوا الفيديوات بتعت امك وبتروح تنزل الواد الي بطنها ومراتك كمان ولو فتحت بقها تقدر تقلها الفيديوات مسحتها وامي سقتطت الجنين وانتي كمان حسقطي ومش حتقدري تهدديني وكده تقدر ترجع راجل على مراتك وتستعيد ذكريتك قدامها

molostar
07-25-2019, 12:21 AM
نفسى افشخك انت ومراتك على سرير واحد

Ahmad abod
08-11-2019, 02:42 AM
كمل يا جوز القحبه
انا نفسي اتعرف ع متحرر وياسلام اذا كان خووول

ديفي جونز
08-12-2019, 03:59 PM
جامدة فششششششششششخ

ديفي جونز
10-29-2019, 06:54 PM
جامدة نيييييييييييك

awalasm
11-30-2019, 12:50 AM
قصة روووعه ومثيرة

Khaled marwan
12-05-2019, 05:54 AM
جامدة يابن المتناكة يا عرص ياما نفسي اكون الدكر اللي افشخ اخرام امك ومراتك
وافشخلك طيزك معاهم

ميدو العرص
12-20-2019, 05:57 PM
انا شاكك ان ماما حامل من جارنا

molostar
12-20-2019, 10:49 PM
عادى يعنى هتجيب عيل موزه زيك

zozo89087
04-05-2020, 04:50 PM
شكرااا يا نجم



/archive/index.php/t-582904.html/archive/index.php/t-490915.html/archive/index.php/t-225378.html/archive/index.php/t-226148.htmlقصص سكس ناكتني مراتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-485613.html/archive/index.php/t-294240.html/archive/index.php/t-199122.html/archive/index.php/t-123193.html/archive/index.php/t-194472.html/archive/index.php/t-40119.html/archive/index.php/t-495775.html/archive/index.php/t-181289.html/archive/index.php/t-165963.html/archive/index.php/t-551787.htmlقصص.نيك.نسوان.محرومه site:rusmillion.ruقصص سكس مصوره العمده العنتيل/archive/index.php/t-574882.html/archive/index.php/t-541655.htmlقصص سكس زوجه الأخ قصص محارم سافله/archive/index.php/t-289295.html/archive/index.php/t-71152.htmlسالب نفسي اتناك في الزقازيق/archive/index.php/t-155182.html/archive/index.php/t-452060.htmlقصص سكس تروي قصتها/archive/index.php/t-555639.html/archive/index.php/t-493966.html/archive/index.php/t-51338.html/archive/index.php/t-352889.html/archive/index.php/t-383331.htmlقصص سكس كرة القدمقصص سكس كتابه محارم رايت اختى وصديقتها سحاق /archive/index.php/t-95841.html/archive/index.php/t-560360.htmlسكس قصة تخلي ال واحد يهيج قراءة/archive/index.php/t-542396.htmlقصص سكس أنا واختي وصديقتها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-318499.htmlقصص سكس اختي مع السواق الباكستاني.com site:rusmillion.ruقصص مسترس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-5966.htmlقصص سكس صور خلع/archive/index.php/t-292231.html/archive/index.php/t-223185.htmlقصص جنسية ممتعة جدا site:rusmillion.ruقصص محارم خول زوجتيقصص نيك نسوان تخينه site:rusmillion.ruقصص سكس امي قالت لي ادخل نيم اختك.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-490638.htmlقصص سكس رجل اعمال اجزاء طويلةاختي الشرموطه بتلبس قمصان نوم قدامي  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-489365.html/archive/index.php/t-494571.htmlقصتي مع إفريقي أبو زب عرب نار/archive/index.php/t-495637.htmlقصص انا بتناك قدام مراتيأميرة الشرموطة قصص سكس/archive/index.php/t-161876.html/archive/index.php/t-463944.htmlقصص طيز ارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-248088.html/archive/index.php/t-62599.html/archive/index.php/t-80570.html/archive/index.php/t-433102.htmlقصص سكس مع الأخت/archive/index.php/t-518102.html/archive/index.php/t-295172.html/archive/index.php/t-244967.html/archive/index.php/t-283338.html/archive/index.php/t-332394.html/archive/index.php/t-17940.html