anagamed
06-01-2017, 03:27 PM
شاب من منطقه شعبيه
ده الجزء الاول rusmillion.ru/showthread.php?t=286673
الجزء الثاني
المهم قابلت مريم في يوم شغل طويل ف نهار رمضان كنتي بعمل شغل ف اسكندريه وقت فطار بتمشي علي الكورنيش لقيت عيله شكلها بلدي كده بتفطر مهم طبيعه ضغلي اني ممكن اكلم مع ناس ف بدات اخد راي واكلم معاهم وهمي اني اخد رقم واحده منهم بنت حوالي عشرين اتنين وعشرين سنه وطرحه مش مظبوطه مبينه صذرها ال بينور من بياضه وفلقه بين بزازها ال خلتني مش متمالك اعصابي ف قولتلها طب ممكن رقمك عشان اتواصل واقولك لو كسبتي ف ردت واحده منهم قالت خد رقمي انا عشان هي مسافره
قولتله اسجله اي قالتلي مريم ومريم دي كانت تقريبا ف تلاتينات حاجه كده اسطوره المره ال تشوفها من حلاوتها تقول صعب توصلها وتغير رايك ورجعت قاهره وبدات احكها مع مريم ع واتس اب وشويه ترد وشويه تصد وسبتها فتره كبيررره لحد ماصحيت ف يوم خلاص زوبري من هيجان هيفرقع روحت بعتلها ع واتس عايز انيك هتاخدي كام وكملت يومي وانا مستني شتيمه او بلوك ولما جي رد اصدمت
رد كان عباره عن رقم500
وبدات مفاوضات وعرفت انها قعده ف شقه مفروشه ف قاهره لحد ما اتفقنا علي 300جنيه وفعلا جي يوم موعود وروحت واشتريت حبايه وخت ربعها وصلت ودخلت شقه فضلت تكلم ف تليفون شويه ف شويه ف شويه موضوع زاد عن حده قالتلي طب قوم خد شاور من طريق لحد ماخلص
وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبه بنفسجي وصدرها خارج منه وانا مش قادر قومت استحميت بسرعه وخرجت ببوكسر بس ولعت سجاره وقالتلي تعالي جوه دخلنا اوضه نوم طلعت من شنطه كاندم(توبس)وحطيته ع كوميدينو مهم نامت ع سرير ع بطنها وقالتلي ادعكلي ضهري وبما انها اول نيكه ف ماكنتش متمالك اعصابي قعدت فوقيها بظبط فوق طيظها وفضلت ادعكلها رقبتها وضهرها واحك بزوبري ال كان نار من الحبايه وطيزها طريه ونمت فوقيها وبدات اشم ف رقبتها والحسها بلساني وزوبري يحك ف طيزها من فوق قميص رفعتلها قميص ودلكت طيزها وهي بدات تفرق ركلها ونفسها يعلي نزلتلها كلوت وايدي بتفتح ف طيزها ومن بياضها منوره ونزلت اعض ف كل حته فيها وصوتها يعلي اكتر اااااه امممممم قلبتها وبقي كسها قدامي وبدا اشمه واحرك مناخيري عليه وهي تتلوي بدات امص ف شفايف كسها اححح وهي مبلوله وطعمها حاجه كده زي طعم جلد ايدك بس مملح حاجه حلوه مش مقرفه بس مع هيجنها وصوتها طعم اختلف ل طعم تدمنه بقيت اعض واخد شفراها ف بوقي واشدها وهي مش قادرررره اااااااه نيك بقي وايدي سرحت علي بزازها ال لقيتها بقت ملط وفضلت افرك ف حلمه جامد والحس كسها وهي تزقني جوه كسها اكتر واحط لساني لحد ماذخل جوه علي اخررره لقيتها بتشخرر خخخخخخخ حححححح اووووف هجيييييب هجيب مش قادره حححححححح احااااا الحس اووووي الحسلي كسي اوي اهو انممممممك وانا بلحس بجنون لحد ماشدت راسي وشلال ميه جيه ف وشي وبقت تتنفض وتقفل وتفتح ف رجلها ببص عليها لقيتها عنيها دي مش شايفلها نني بياض بس طلعت فضلت العب ف بزها شويه لحد مابدات تفوق وتجمع طاقتها وخدت شفيفي ف بوقها وقعدت تمص فيهم بعنف كانها بتنتقم وانا ايدي بتلعب ف كسها ال بقي غرقان وايد علي بزازها راحت زقاني ونزلت بين رجلي يخرب بيتك كل ده زوبر وتفت عليه وبدات تمص زي مجنونه امممم احححح مممممم وانا اسحبها من شعرها وانيكها ف بوقها اكتر بقت تقرص وتعض وانا هايج خلاص سحبته من بوقها وطلعت فشخت رجلها وفتحالي كسها وبتقولي يلا عشرني اهريني نيك ماستحملتش نمت فوقيها وحطيت زوبري واول مره احس بنيك ان زوبرك مضغوط عليه اوي وف مكان سخن وكل حركه بيحك موضوع مختلف تمام وبدات انيك فيها اوي واحط زوبري ل اخره وانام عليها وامسك ف سرير واشد نفسي اوي وهي اححححح نيك جامد اهريني نيك انا مريم شرموطك نيك اوي شبعني وارزع ف كسها واحطه واطلعه وبقيت بعذبها اطلع بشويش واحطه براحه وهي تحتيه بتفرك خلاص امممممم ارحمنس وحطه بقي راحت قلباني وطلعت قعدت عليه بقت هي ال فوقيه وعمال تتنطط وشايف يزازها قدمي بتظلع وتنزل امممم مش قادر لولا الحبايه كنت فرقعت وقعدت علي زوبري وبتتمايل بكسها شمال ويمين وعمال تقولي هاتهم بقي يلا نزل احححححح نزلهم اهم هيجو هاتهم ف كسي يلا نزل مش قادرههههه ااااااه وتهبد نفسها علي كسي نيك بقي نزل عشرتك يلا يلا عايزه لبنك ف كسي امممممم خخخخخخ اهو اهو اهو وتتنطط بسرعه وبزازها تتهبد وصوت نيك ولحمها علي لحمي بقيت مش قادر روحتي شايلها وواقف بيها ومهبد ف كسها تكتكتكتكتك خدي ياشرموطه خدي ياكسمك اهوووو امممم‘ حححححح خخخخخخ بجيب ياوسخه هاتهم جوايا وشبعني يلا ونزلت جوه كسها واترميت انا وهي ع سرير ونفسي مش قادر اخده اااااه خدت سجاره شربتها وهي بدات تجمع اعصبها شدت سجاره مني
اي انت تور هايج ده انت موتني كسي اتفشخ مش قادره كل ده عرق وبتمسح عرقي قمت شربت وانا ملط وزوبري مدلدل من تعب ورجعت قلتلها هخش استحمي والبس ودخلت حمام لقيت دي ال ورايا وبتحميني
اوعي تتاخر عليا انت ماتتعوضش وايدها علي زوبري ال وقف راحت خرجه جري جريت وراها وزنقتها بوس ومص حلمه قالتلي مش قادره بجد كسي تعب مادتهاش فرصه لفيتها وحطيتها ف طيزها صوتت وبعدت قالتلي لا مش هستحمله اتا هخليك تنطر تاني بس من غير نيك ونزلت بين ركبتي تمص وترضع زوبري وتدعكه وحطيته بين بزازها وعمالها تتلبون وكلامها كله هيجان يالهوي علي زوبرك بين بزازي احححح شكله يجنن نيكني ف بزازي بقي يلا احححححوووووه يالهوي علي نيكك وتمص وتدعك لحد مانطرتهم علي وشها وقعدت تلحسهم وتبلعهم استغربت ان ف مصريه تعمل كده كنت فاكر ف افلام بس لحد ماهدينا وقالتلي البس بقي عشان عيزاك ف شغل مدام طلعت جامد كده تفتكرو شغل اي ؟
ده الجزء الاول rusmillion.ru/showthread.php?t=286673
الجزء الثاني
المهم قابلت مريم في يوم شغل طويل ف نهار رمضان كنتي بعمل شغل ف اسكندريه وقت فطار بتمشي علي الكورنيش لقيت عيله شكلها بلدي كده بتفطر مهم طبيعه ضغلي اني ممكن اكلم مع ناس ف بدات اخد راي واكلم معاهم وهمي اني اخد رقم واحده منهم بنت حوالي عشرين اتنين وعشرين سنه وطرحه مش مظبوطه مبينه صذرها ال بينور من بياضه وفلقه بين بزازها ال خلتني مش متمالك اعصابي ف قولتلها طب ممكن رقمك عشان اتواصل واقولك لو كسبتي ف ردت واحده منهم قالت خد رقمي انا عشان هي مسافره
قولتله اسجله اي قالتلي مريم ومريم دي كانت تقريبا ف تلاتينات حاجه كده اسطوره المره ال تشوفها من حلاوتها تقول صعب توصلها وتغير رايك ورجعت قاهره وبدات احكها مع مريم ع واتس اب وشويه ترد وشويه تصد وسبتها فتره كبيررره لحد ماصحيت ف يوم خلاص زوبري من هيجان هيفرقع روحت بعتلها ع واتس عايز انيك هتاخدي كام وكملت يومي وانا مستني شتيمه او بلوك ولما جي رد اصدمت
رد كان عباره عن رقم500
وبدات مفاوضات وعرفت انها قعده ف شقه مفروشه ف قاهره لحد ما اتفقنا علي 300جنيه وفعلا جي يوم موعود وروحت واشتريت حبايه وخت ربعها وصلت ودخلت شقه فضلت تكلم ف تليفون شويه ف شويه ف شويه موضوع زاد عن حده قالتلي طب قوم خد شاور من طريق لحد ماخلص
وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبه بنفسجي وصدرها خارج منه وانا مش قادر قومت استحميت بسرعه وخرجت ببوكسر بس ولعت سجاره وقالتلي تعالي جوه دخلنا اوضه نوم طلعت من شنطه كاندم(توبس)وحطيته ع كوميدينو مهم نامت ع سرير ع بطنها وقالتلي ادعكلي ضهري وبما انها اول نيكه ف ماكنتش متمالك اعصابي قعدت فوقيها بظبط فوق طيظها وفضلت ادعكلها رقبتها وضهرها واحك بزوبري ال كان نار من الحبايه وطيزها طريه ونمت فوقيها وبدات اشم ف رقبتها والحسها بلساني وزوبري يحك ف طيزها من فوق قميص رفعتلها قميص ودلكت طيزها وهي بدات تفرق ركلها ونفسها يعلي نزلتلها كلوت وايدي بتفتح ف طيزها ومن بياضها منوره ونزلت اعض ف كل حته فيها وصوتها يعلي اكتر اااااه امممممم قلبتها وبقي كسها قدامي وبدا اشمه واحرك مناخيري عليه وهي تتلوي بدات امص ف شفايف كسها اححح وهي مبلوله وطعمها حاجه كده زي طعم جلد ايدك بس مملح حاجه حلوه مش مقرفه بس مع هيجنها وصوتها طعم اختلف ل طعم تدمنه بقيت اعض واخد شفراها ف بوقي واشدها وهي مش قادرررره اااااااه نيك بقي وايدي سرحت علي بزازها ال لقيتها بقت ملط وفضلت افرك ف حلمه جامد والحس كسها وهي تزقني جوه كسها اكتر واحط لساني لحد ماذخل جوه علي اخررره لقيتها بتشخرر خخخخخخخ حححححح اووووف هجيييييب هجيب مش قادره حححححححح احااااا الحس اووووي الحسلي كسي اوي اهو انممممممك وانا بلحس بجنون لحد ماشدت راسي وشلال ميه جيه ف وشي وبقت تتنفض وتقفل وتفتح ف رجلها ببص عليها لقيتها عنيها دي مش شايفلها نني بياض بس طلعت فضلت العب ف بزها شويه لحد مابدات تفوق وتجمع طاقتها وخدت شفيفي ف بوقها وقعدت تمص فيهم بعنف كانها بتنتقم وانا ايدي بتلعب ف كسها ال بقي غرقان وايد علي بزازها راحت زقاني ونزلت بين رجلي يخرب بيتك كل ده زوبر وتفت عليه وبدات تمص زي مجنونه امممم احححح مممممم وانا اسحبها من شعرها وانيكها ف بوقها اكتر بقت تقرص وتعض وانا هايج خلاص سحبته من بوقها وطلعت فشخت رجلها وفتحالي كسها وبتقولي يلا عشرني اهريني نيك ماستحملتش نمت فوقيها وحطيت زوبري واول مره احس بنيك ان زوبرك مضغوط عليه اوي وف مكان سخن وكل حركه بيحك موضوع مختلف تمام وبدات انيك فيها اوي واحط زوبري ل اخره وانام عليها وامسك ف سرير واشد نفسي اوي وهي اححححح نيك جامد اهريني نيك انا مريم شرموطك نيك اوي شبعني وارزع ف كسها واحطه واطلعه وبقيت بعذبها اطلع بشويش واحطه براحه وهي تحتيه بتفرك خلاص امممممم ارحمنس وحطه بقي راحت قلباني وطلعت قعدت عليه بقت هي ال فوقيه وعمال تتنطط وشايف يزازها قدمي بتظلع وتنزل امممم مش قادر لولا الحبايه كنت فرقعت وقعدت علي زوبري وبتتمايل بكسها شمال ويمين وعمال تقولي هاتهم بقي يلا نزل احححححح نزلهم اهم هيجو هاتهم ف كسي يلا نزل مش قادرههههه ااااااه وتهبد نفسها علي كسي نيك بقي نزل عشرتك يلا يلا عايزه لبنك ف كسي امممممم خخخخخخ اهو اهو اهو وتتنطط بسرعه وبزازها تتهبد وصوت نيك ولحمها علي لحمي بقيت مش قادر روحتي شايلها وواقف بيها ومهبد ف كسها تكتكتكتكتك خدي ياشرموطه خدي ياكسمك اهوووو امممم‘ حححححح خخخخخخ بجيب ياوسخه هاتهم جوايا وشبعني يلا ونزلت جوه كسها واترميت انا وهي ع سرير ونفسي مش قادر اخده اااااه خدت سجاره شربتها وهي بدات تجمع اعصبها شدت سجاره مني
اي انت تور هايج ده انت موتني كسي اتفشخ مش قادره كل ده عرق وبتمسح عرقي قمت شربت وانا ملط وزوبري مدلدل من تعب ورجعت قلتلها هخش استحمي والبس ودخلت حمام لقيت دي ال ورايا وبتحميني
اوعي تتاخر عليا انت ماتتعوضش وايدها علي زوبري ال وقف راحت خرجه جري جريت وراها وزنقتها بوس ومص حلمه قالتلي مش قادره بجد كسي تعب مادتهاش فرصه لفيتها وحطيتها ف طيزها صوتت وبعدت قالتلي لا مش هستحمله اتا هخليك تنطر تاني بس من غير نيك ونزلت بين ركبتي تمص وترضع زوبري وتدعكه وحطيته بين بزازها وعمالها تتلبون وكلامها كله هيجان يالهوي علي زوبرك بين بزازي احححح شكله يجنن نيكني ف بزازي بقي يلا احححححوووووه يالهوي علي نيكك وتمص وتدعك لحد مانطرتهم علي وشها وقعدت تلحسهم وتبلعهم استغربت ان ف مصريه تعمل كده كنت فاكر ف افلام بس لحد ماهدينا وقالتلي البس بقي عشان عيزاك ف شغل مدام طلعت جامد كده تفتكرو شغل اي ؟