سالب بنوتي3
05-25-2017, 04:33 AM
انا سالب بنوتي 28 سنه
عندي اخت اسمها خلود
وساكنين في نفس البيت
واختي خلود سبق وقلت
قصنا انا واختي خلود و خالتي منى
مع الخياط الباكستاني وبعد القصة دي
تقريبا بسنه ونص كانو اهلي مسافرين
ومفيش في بيتنا الا انا واختي خلود
وخلود اختي كانت غرفتها ضلمه مفيش نور
وقالت لي روح جيب واحد يصلح لنا نور الغرفه
شوف المصري المحل الي جمبنا ورحت جبته وجا معاي
ودخل الغرفه واختي كانت مش موجووده وفحص النور
وكان معاه لمبتين في سيارته راح يجيبهم ورجع وبعد ما ركبهم
واشتغل النور دخلت اختي خلود فجأه علينا لابسه عريان
كلوت وسنتيانه بس وعندها مفتاح للغرفة الي بنشتغل فيها
وقفلتها وجات عند رجلين الرجل المصري وقالت ارجووك نييكني
انا كل يووم اشووفك في المحل اهييج بس اشووف جسمك
والرجل المصري اسمه خالد قال ما يصحش انا رجل محترم
واختي خلود قالت له عشان خاطر اخوي محمد نييكنيي ونييك محمد كلنا
ومحمد مواافق وسالتني قدامه اي رايك يا محمد قلت ايوه يصيير تشووف
اختي من غير هدوم وما تعمل اللازم معاهاا يلا شوف شغلك والمصري خالد
ابتدا يقووم زبه وقاال قبل ما يبدا الشغل والنيك انتم الي اجبرتوني وخليكم فاكريين
وخد اختي بايده وابتدا يلحس ويمص شفايفها وايديه على صدرها وبزازها
وانا رحت آخد هدوم من هدوم اختي كلوته وسنتيانه عشان اغريه وينييكني
وخليته يلحس ويمصمص ف اختي ورجعت لقيته منيمها على ظهرها ويمص ف كسها
وابتديت اخد زبه ف ايدي وقال حيجي دورك بعد الشرمووطه اختك وابتدا يفشخ ف كس
خلود وانا انفررج عليه وجيت ناحيته قلت له اددبها لي نييكها جاامد افشخ كس اختي الشرمووطه
وجيت عند اختي قلت لها انا عايز زيك ماتهديش حيله ساعديه يا متنااكه وهي تون وتصرخ
من زب السباك المصري زبه كان جميل وكبير عنده 46 سنه ، ونا لابس حريمي وهاايج
جدا خصوصي واختي خلود تتناك قدامي اممممم اشتهي اتشررمط معها كتيير وبعد ما نززل الفحل المصري
خالد السباك لبنه ف كس اختي خلاها تمص زبه مص جامد جدا وهو ماسكها
من شعرها ويقول مصي يا شرمووطه لاسياادك وهي تقول ارجوك
ما تحرمنيي من زبك لازم اتناك بزبك مرتين وتلات وبعد ما نضفت زبه خلود
اتسطح على السرير جمب خلود اختي ويمصمص شفاايفها قالت له خلود اختي
قووم شوف شغلك مع المتنااك اخوي
وقال مش وقتك يا عررص جيت تحت رجلييه امصمص جزمته قلت له بليز ارجوك
ارجوك نييكني متعني بزبك زي ما سويت مع اختي احنا خداميينك يا خالد
وراح ناحية السرير التانيه وقال لاختي خلود عشانك بنييك اخوك يا خلود
وابتدا يدك ويدك فخرمي زبه المفتول لغاية ما قالت له خلود اختي نزل جوا طيزه
عشان يستمتع ف لبنك ونزل خالد لبنه ف طيزي وقال لاختي خلود انتو شراميطي
امتعكم بزبي كل لما اهييج نييك هاتو رقم الموبايل واخد موبايل اختي خلود
واحنا بقينا نرن عليه انا واختي خلود كل يومين تلاته لما يفضى البيت
ويمتعنا اخرر متعه
دي قصتنا انا واختي خلود المتناكه
بتمنى تعجبكم
عندي اخت اسمها خلود
وساكنين في نفس البيت
واختي خلود سبق وقلت
قصنا انا واختي خلود و خالتي منى
مع الخياط الباكستاني وبعد القصة دي
تقريبا بسنه ونص كانو اهلي مسافرين
ومفيش في بيتنا الا انا واختي خلود
وخلود اختي كانت غرفتها ضلمه مفيش نور
وقالت لي روح جيب واحد يصلح لنا نور الغرفه
شوف المصري المحل الي جمبنا ورحت جبته وجا معاي
ودخل الغرفه واختي كانت مش موجووده وفحص النور
وكان معاه لمبتين في سيارته راح يجيبهم ورجع وبعد ما ركبهم
واشتغل النور دخلت اختي خلود فجأه علينا لابسه عريان
كلوت وسنتيانه بس وعندها مفتاح للغرفة الي بنشتغل فيها
وقفلتها وجات عند رجلين الرجل المصري وقالت ارجووك نييكني
انا كل يووم اشووفك في المحل اهييج بس اشووف جسمك
والرجل المصري اسمه خالد قال ما يصحش انا رجل محترم
واختي خلود قالت له عشان خاطر اخوي محمد نييكنيي ونييك محمد كلنا
ومحمد مواافق وسالتني قدامه اي رايك يا محمد قلت ايوه يصيير تشووف
اختي من غير هدوم وما تعمل اللازم معاهاا يلا شوف شغلك والمصري خالد
ابتدا يقووم زبه وقاال قبل ما يبدا الشغل والنيك انتم الي اجبرتوني وخليكم فاكريين
وخد اختي بايده وابتدا يلحس ويمص شفايفها وايديه على صدرها وبزازها
وانا رحت آخد هدوم من هدوم اختي كلوته وسنتيانه عشان اغريه وينييكني
وخليته يلحس ويمصمص ف اختي ورجعت لقيته منيمها على ظهرها ويمص ف كسها
وابتديت اخد زبه ف ايدي وقال حيجي دورك بعد الشرمووطه اختك وابتدا يفشخ ف كس
خلود وانا انفررج عليه وجيت ناحيته قلت له اددبها لي نييكها جاامد افشخ كس اختي الشرمووطه
وجيت عند اختي قلت لها انا عايز زيك ماتهديش حيله ساعديه يا متنااكه وهي تون وتصرخ
من زب السباك المصري زبه كان جميل وكبير عنده 46 سنه ، ونا لابس حريمي وهاايج
جدا خصوصي واختي خلود تتناك قدامي اممممم اشتهي اتشررمط معها كتيير وبعد ما نززل الفحل المصري
خالد السباك لبنه ف كس اختي خلاها تمص زبه مص جامد جدا وهو ماسكها
من شعرها ويقول مصي يا شرمووطه لاسياادك وهي تقول ارجوك
ما تحرمنيي من زبك لازم اتناك بزبك مرتين وتلات وبعد ما نضفت زبه خلود
اتسطح على السرير جمب خلود اختي ويمصمص شفاايفها قالت له خلود اختي
قووم شوف شغلك مع المتنااك اخوي
وقال مش وقتك يا عررص جيت تحت رجلييه امصمص جزمته قلت له بليز ارجوك
ارجوك نييكني متعني بزبك زي ما سويت مع اختي احنا خداميينك يا خالد
وراح ناحية السرير التانيه وقال لاختي خلود عشانك بنييك اخوك يا خلود
وابتدا يدك ويدك فخرمي زبه المفتول لغاية ما قالت له خلود اختي نزل جوا طيزه
عشان يستمتع ف لبنك ونزل خالد لبنه ف طيزي وقال لاختي خلود انتو شراميطي
امتعكم بزبي كل لما اهييج نييك هاتو رقم الموبايل واخد موبايل اختي خلود
واحنا بقينا نرن عليه انا واختي خلود كل يومين تلاته لما يفضى البيت
ويمتعنا اخرر متعه
دي قصتنا انا واختي خلود المتناكه
بتمنى تعجبكم