دخول

عرض كامل الموضوع : قصص حقيقيه و واقعيه بالحرف ( اسراء ابو السعود)


صياد المحارم
06-18-2017, 12:59 AM
نسوانـجي

الصوره الحقيقيه ل اسراء ابو السعود
.................................
تبدء قصتي مع اسراء من 2011 كانت طالبه فالصف الاول بكليه الاداب18 سنه من اسره متدينه شديده الاب موظف حكومي و الام سناء الجمل 53 سنه و هي جزء من احداث القصه و الاخت منال 25 سنه متزوجه .
اسراء بنت متدينه طباعها هاديه بحكم تربيتها جسمها مليان مليان بشرتها بيضه شعرها مجعد خفيف لونه اسود بزازها كبيره و بارزه مع حلمه بني طويله طيزها كبيره و ناعمه و كسها شفراته بارزه و مليان مشعر خفيف و كانت لهجتها فلاحي .
ابتدت القصه لما عملت اكونت علي الفيس و اتعرفت عليها بنت متدينه و هاديه بس كانت مثيره بلهجتها الفلاحي و كان مسار كلامنا عادي جدا و علي اساس الصداقه لحد ما ابتديت ادخل معاها في موضوعات جريئه و اكتشفت انها سهل انك تجيب بنت زيها لما اتكلمنا عن الزواج و لحد ما ابتديت ادخل في مواضيع جنسيه فتوقعت هلاقي رفض تام منها و لكن مقاومتها كانت ضعيفه و مارسنا الجنس كتابه لحد ما جت في يوم قطعت علاقتها معايا و عملتلي بلوك فابتديت افكر ازاي اوصلها تاني و خصوصا انها بعتتلي صورها بدون الحجاب و هي صور عاديه بس بالنسبه لعائله متدينه كانت مصيبه كبيره و اول حد وصلتله كانت امها سناء اللي عرضت عليها الموضوع كله و فرجتها الصور و ابتدت تهددني و لكن من البرود و طريقه كلامي خافت علي بنتها و علي سمعتها و خصوصا ان قريتهم صغيره و الكلام سهل النشر فطلبت مقابلتي عشان نتفاهم و في يوم المحدد اتقابلنا في محطه رمسيس و اخدتها شقتي بعد حوارات كتير فلقيتها بتقولي لما هنروح الشقه هنعمل ايه فقولتلها هنقعد و نتفاهم و اخدتها في عربيتي و لقيتها بتتكلم فالتليفون و بتقول انا معاه اهو و هنخلص الموضوع و ابتدت تسئلني انا مين و شغال ايه و طبعا مقولتلهاش اسمي الحقيقي و وصلت البيت فقالتلي ارجوك لازم نخلص الموضوع دي عيله صغيره فقولتلها تعالي و هنتكلم اول ما دخلت الشقه قالتلي طلباتك ايه بقي قولي قولتلها ست و راجل مع بعض تفتكري ايه قالتلي مش فاهمه قولتلها انا عاوزك انتي فقالتلي اه طيب همشي بقي فبصتلها و انا بضحك و قولتلها امشي و الناس كلها هتعرف فبصتلي و سكتت فقربت منها و قلعتها الطرحه فقالت يا ابني مينفعش كده مهتمتش بيها و ابتديت اضمها و ابوس رقبتها و هي بتحاول تبعد و انا زانقها علي الكنىه فقالتلي اصبر التليفون طيب فردت و قالتلها ايوه يا اسراء يا بت الكلب الواد عاوز ينام معايا بسببك يا وسخه و قفلت فوشها فبصيتلها و ضحكت فلقينا تليفون تاني و كانت منال بنتها منال بتطلب تكلمني و بتزعق اني اسيب امها فحالها و هي مستعده لاي حاجه بس بلاش اعمل حاجه لامها فقولتلها هاخد رقمك و اكلمك
بصيت لسناء بعد ما خلصت و سحبتها علي الاوضه و هي مستسلمه تماما ابتديت اقلعها هدومها و هي زي الصنم مش بتتحرك فبقولها بتعرفي فقالت بعرف ايه قمت مقرب منها و قعدت ابوس جسمها اوي و هي ابتدت تتجاوب معايا ، جسمها جسم فلاحين ابيض ناعم بزاز كبيره مرهرته و طياز مليانه و كس مشعر فلاحي .
حضنتها و ابتديت ابوس شفايفها و هي ساكته و بعد 3 دقايق ابتدت تتبادل البوس معايا و تمص لساني حسيت بمتعه لما لقيتها استجابت ليا و فكيت شعرها و انا حاضنها و بلعب في طيزها و بدعكها و هي بتقول اه براحه ايدك جامده اوي فكملت بوس و انا ايدي بتتحرك علي صدرها و ابتديت انزل امصهم و العب في حلماتها باسناني و هي مغمضه عينيها و بتتنفس جامد و هي بتدعك شعري فنزلت بلساني علي بطنها و بلحسها و حطيت لساني جوا سرتها لحد ما حسيت انها بتقع مني فقعدتها علي السرير فبصتلي و بتقولي حرام عليك انا تعبت اوي فلميت شعرها في ايدي و قالتلي عاوزني امصهولك فقولتلها ايوه فمسكته و حطيته في بقها و قعدت تمص بشهوه و جنون حسيت اني قدام مومس فقعدت تمص و انا مستمتع لحد ما شيلته من بقها و نيمتها علي السرير و فتحت رجلها و قعدت ابوس كسها و ادعكه بايدي و هي بتقولي اه اه اه اي براحه ايدك تقيله فابتديت الحس كسها بلساني و هي بتبعد راسي و بتقول اممممممم كفايه اللي بتعمله ده اااااه لا مش قادره لا اااااه ارجوك كفايه و لما حسيت بميه شهوتها دخلت زبري فكسها فصرخت بشرمطه و قالت اااااه ااااه براحه ااااااه يا بني بقي فابتديت احركه جامد و انزل امص بزازها و ارضعهم لحد ما جبتهم عليها و قمت و هي نامت من التعب .
الفصل التاني هنشوف ايه اللي حصل مع اسراء
مستني التقييم و اعرف انزل الجزء التاني و لا لا

THE LEGEND
06-18-2017, 01:01 AM
شكرا لمشاركتك
تم ازاله الصوره لكي لا نعتبر موضوعك تشهير متعمد
مرحب بجديد مشاركاتك دوما عزيزي

تحياتي

ضوابط النشر بنسوانجي (/>

صياد المحارم
06-18-2017, 01:54 AM
شكرا لمشاركتك
تم ازاله الصوره لكي لا نعتبر موضوعك تشهير متعمد
مرحب بجديد مشاركاتك دوما عزيزي

تحياتي

ضوابط النشر بنسوانجي (/ />
حضرتك القصص نازله بموافقه اصحابها و لا يعتبر تشهير

نياج اوكيد
06-18-2017, 02:05 AM
حلوووووووووووووة قصتك

أفندينا
06-18-2017, 06:04 AM
شكرا على الموضوع

مستر بلاك
06-18-2017, 07:06 AM
شكررررررررررررررررررا

King of Heart
06-18-2017, 09:58 AM
جاااااااااااااامدة جداااااااااا و خصوصا الحريم البلدى الفلاحى

استاذ نسوانجى
06-18-2017, 10:58 AM
لا تشغل بالك بالصوره وخاصه لو كانت القصه من كتاباتك
كمل بس كبر الخط شويه

chanel
06-19-2017, 09:37 AM
مشكور للقصه

hussein2011
06-19-2017, 10:38 PM
عايزين نشوف الصورة الي هي جزء من القصة

النييك حمزاوى
06-20-2017, 03:42 AM
استمر قصتك تحفه منتظرين جديدك

Nahr elhob
12-07-2018, 02:56 AM
حسام 41 سنه عاشق للجمال وأجيد فن التعامل مع النساء
[email protected]
اتركي رقمك او رساله همتعك في سريه تامه

Lionking2020
03-17-2020, 10:47 PM
قصه جميله فعلا وتهيج بس احداثها سريعه

الاير النشيط
03-18-2020, 06:11 AM
جميلة لكن ارجو اطالة الاجزاء القادمة و شكرا

رجل لهذا الزمان
03-18-2020, 08:24 AM
شكلها قصة حلوة ... كمل

العميــد
03-18-2020, 08:29 AM
يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووو

alex 13
03-19-2020, 12:19 PM
حلوه اووووووووي
تسلم ايديك
كمل منتظرين باقي الأحداث والاجزاء



قصص سككس جوز ماما كامله الارشيف site:rusmillion.ruقصص جنسيه لواط site:rusmillion.ruقصص سكي شيميل ناكت زوجي site:rusmillion.ruقصص سكس لواط متسلسله/archive/index.php/t-374368.html/archive/index.php/t-3010.html/archive/index.php/t-369646.htmlقصص سكس اختي ترقص.com site:rusmillion.ruقصص نيك بنات سوريا صوت/archive/index.php/t-413854.htmlقصص عمو سكس شواذ site:rusmillion.ruقصص سكس نار اختىمنتدا نسوانجي امراه تحب الفضيلهقصة المعلمة سهام سكس السلسلة الثانية/archive/index.php/t-272474.htmlديوث امه قصص جنسيةقصص نيك اختي وعمتيمنتديات نسونجي قسم الصور /archive/index.php/t-387610.htmlقصص شرمطة مصرية site:rusmillion.ruقصص دياثه زوجتي المنيوكه site:rusmillion.ruقصص سكس عوايل خليجيقصة نيك طياز زوجتي نجلاء المنيوكه site:rusmillion.ruسكس قصص شرموط خول site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-207026.html/archive/index.php/t-298376.html/archive/index.php/t-93097.html/archive/index.php/t-156630.html/archive/index.php/t-538980.htmlمغامرات جنسية محارم/archive/index.php/t-10220.htmlصور نيك أم وأبن جديدقصص سكس خالي العرص site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-217332.htmlقصص سكس كتابه اثناء الدوره الشهريه/archive/index.php/t-525999.htmlقصص انيك وانتاك/archive/index.php/t-364869.html/archive/index.php/t-443605.htmlقصص سكس سعودي مع صاحب البقالة /archive/index.php/t-283362.html/archive/index.php/t-289222.html/archive/index.php/t-529852.html/archive/index.php/t-387850.htmlقصة ولد ينيك أمه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-385546.htmlصديقة زوجتي سكس/archive/index.php/t-371927.html/archive/index.php/t-136245.htmlقصة ناكها البواب بالغصب /archive/index.php/t-574235.htmlﺍﺣﻠﻲ ﻗﺼﺺ ﻟﻮﺍﻁ ﺻﺒﻴﺎﻥ ﻛﻴﻒ ﺍﺗﻨﺎﻛﻮ ﺍﻭﻝ ﻣﺮﺓ/archive/index.php/t-568600.html/archive/index.php/t-282779.html/archive/index.php/f-9-p-148.html/archive/index.php/t-276996.htmlاحلا سكس معا زوجة اخي اسكسيه site:rusmillion.ruقصص سكس عنيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-406094.htmlقصص مصوره سكس الاخت الجميله من القيصركامله/archive/index.php/t-239113.htmlقصص سكس كسرت عين حماتي ونكتها/archive/index.php/t-541068.html/archive/index.php/t-409023.html/archive/index.php/t-17286.htmlقصص سكس باب المنزل/archive/index.php/t-206431.html/archive/index.php/t-312543.htmlقصص نيك طيز اول مره ارشيف site:rusmillion.ruقصص سكس نططني site:rusmillion.ruقصص سكس الحياة و الموت site:rusmillion.ruسكس قصص ابن ينيك أم الرمل في الفندق الام الساخن.comقصص جنس متسلسله من اجل الحشيشقصص سكس ساخن حب نار /archive/index.php/t-146035.htmlقصص سكس صاحبي اسالب تجوز اختي.comقصص سكس تبادل زوجات وامهات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-12755.htmlقصص نسوانجي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-327150.html