fallen angel
08-13-2017, 12:12 AM
كامل وشركائه
الجزء الأول
مساء الخير
احب اعرفكم بنفسي انا سامي 25سنه منطوي و مبحبش الاجتماعيات تقدرو تقولو كده شبح لا مش شبح يعني واد جن وكده .. مش شبح الي هوه ماليش وجود ..بحب اني اكتب و اقرا قصص بكل انواعها بس اغلب القصص لسّاها روتين واحد وفي بعض الاحيان بتبقي ممله ..
دي اول قصه ليّا علي موقع نسوانجي وهيا حصريا للموقع ..طولت عليكم بس اغلب قصصي هتبقي خيال ملهاش اي علاقه بالواقع واي تشابه في الاسماء او الاحداث تبقى صدفه .. القصص الحقيقيه هقول في اولها ..و الخياليه هقول وقصصي بالعاميه..
..نبداء قصتنا ..
انا كامل 21سنه شاب من اسره بسيطه وحيد ابويا وامي خريج دبلوم تجاره اتمرمطت لحد مالقيت شغلانه في شركه بتاعة استراد و تصدير ..منصبي كان اهم منصب ..انا فراش الشركه و مش اي فراش ده انا الفراش الخاص بآنسه منار دي بنت صاحب الشركه و مديرة الحسابات و دي من اول يومين كنت حافظ البرنامج بتاعها و قدرت ابقي ملاحظ شويه منار كانت الي حد ما جميله سمرا و عودها ذي عود نيلي كريم ..بس علي طويل.. وكانت بتلبس هدوم مناسبه مش ضيّقه ولا حاجه ..وكان نظامها تيجي الساعه 8 تشرب قهوه ..والساعه 12نسكافيه ..والساعه 2 عصير بيور .. ده كل اللي بتطلبه مني ..حتي الورق الي بتحتاج تبعته يتصور او اي تعاملات كانت بتبقي مع السكرتيره بتاعتها هدي ..ودي بقي كانت اجمل بكتير من منار بس قصيره و ميلف اقرب الي الطخن ..اول يومين لقيت منار بتطلب نفس المشاريب بنفس التوقيت ..وتالت يوم عملت القهوه و ظبطها ع الساعه ..ولجل الحظ ان منار اتاخرت ذي ماتكون عارفه ان السكر خلص من عندي ..وكنت بشتري سكر ..و جت وانا بصب القهوه ..وهيا بتطلبها لقتني داخل بيها .. ووقت للنسكافيه و العصير ..وفضل النظام ده شهرين ..لحد في يوم بعتتني اجيب اوراق من مكتب مدير التسويق في الشركه و قربت من المكتب سمعت صوت مفيش شب ميعرفوش ايوه صوت بوس وغنج و استغربت لما لقيت ان قسم التسويق شبه خاوي مفيش لا سكرتير ولا موظفين..
خبطت ..واستنيت لما اخدت موافقه الدخول.. و لقيت هدي لواحدها مع مدير التسويق سعد
أنا:استاذ سعد انسه منار بتقول لحضرتك ابقي ابعتلها ملف 10
هو:خلاص روح انتا
ومشيت ولقيت هدي جايه ورايا و لاول مره ..
بتقولي: اذيك يا كيمو عامل ايه؟
قلت:اهلا اذي حضرتك يا مدام هدي
هي:لا انسه ياكيمو ..لسه
أنا:اشك !!!
هي:نعم بتقول حاجه؟
أنا:لا مبقولش.. عن اذنك
وسبتها و بلغت منار اني وصلت الرساله و كان اليوم ده متاخرين في الشغل و فضلنا قعدين لحد الساعه 9 ونص بالليل وفجأه ..
لقيت انسه منار بتقولي: روح انتا وانا هخلص شويه حاجات و هخلي هدي تقفل ..
عرضت عليها اني افضل عشان لو احتاجت حاجه لقيتها بنبره حاده ..
قالت:قولت خلاص روح مش عاوزه حاجه ولو عوزت هبقي اتصرف ..
اخدت بعضي ونزلت وانا حاسس بحاجه غريبه الشركه كانت عباره عن دورين كاملين و الاسانسير بيطلع الدورين دول بكارت لواحده بيكون مع الموظفين بس..
قدام الشركه كان في قهوه و مطعم كشري و انا كنت واقع من الجوع قعدت في المطعم و طلبت طبق كشري و قعدت آكل ..
لقيت شابين طالعين في العماره مشغلتش بالي ..بس اكتشفت اني ننسيت الفلوس في اليونيفورم و عرضت على الكاشير اني اسيب التلفون.. بس هوه طلع انسان محترم و رحت اجيب المحفظه ..وانا مستعد للتهزيق من آنسه منار ..بس الغريب حصل ..لما طلبت الاسانسير و لقيته ع الدور بتاع الاداره خفت و طلعت الشركه قولت يبقي الشباب دول حراميه ..و دخلت الشركه ..وفضلت ادوّر لحد ماوصلت لمكتب الاجتماعات ..و شوفت ساعتها اغرب موقف ممكن تتخيلوه!!!
منار و هدي و سعد من غير هدوم ..بس مش ده الغريب ..الغريب انهم كانو قاعدين زي الكلاب علي ايديهم ورجليهم والشابين بيكلموهم
:مين فيكم يا كلاب الي عليه الدور النهارده ؟
:انا يا سيدي
:انتي مين يا لبوه ؟
:انا كلبتك منار يا سيدي
:الكلبين التانيين يمشو و يسيبو الكلبه اللي عليها الدور ..
عقلي اتجن!! مبقتش عارف اجري و لا اقف ولا اخش ..مافوقتش غير لما هدي و سعد كتمو بوقي ..
و هدي قالتلي :تعالي متعملش صوت ..
وبدأت هدي تشرحلي ان منار خاضعه هيا وهدي و سعد ..و اللي جوه دول امير وحسن كانو موظفين في الشركه.. و عرفو ان منار خاضعه.. و استغلو الفرصه و ماسكين علي منار صور و فيديوهات و يوم مايجيلهم مزاج ..بيتصلو بمنار و بيحددو ميعاد ..
اول مايوصلو ..بينيكو هدي ..و يفضلو يشتمو في سعد ..و منار بتنقذهم ..
وتقول ان عليها الدور عشان امير و حسن مش ساديين.. بس مستغلين ..و هدي و سعد مبيحبوش ..بس مجبرين عشان الحجات الي ممسوكه عليهم ..
ولما قولتلها: و الي حصل في المكتب النهارده الصبح ..
عرفت ان سعد و هدي متجوزين عُرفي و لما يبقي فيه سهر في المكتب بيستغلو الوضع ..حسيت اني لازم اعمل حاجه بس منظر هدي و هيا عريانه قدامي خلاني في حاله انتصاب ملحوظه.. و ماكنتش اعرف حاجه عن الجنس غير نسوانجي و الصفحه الزرقاه مش اكتر ولا اقل.. ولاول مره اشوف واحده عريانه قدامي ..صدر مكور و وسط و عود ملفوف و طيز مدوره ميلف ..بس قصيره شويه بس متناسقه ..
خروجهم واكتشافهم ليا خلاها ملبستش هدومها ب..قيت من ناحيه حاسس اني واطي لو استغليت الموقف و نكتها وابقي غبي لو سبتها ..
قررت ابقي غبي بس راجل ..
وقولتلها: قومي البسي هدومك ..
لقيت سعد بيقولي:من حضر القسمه فليقتسم ..
و قامت هدي قعدت علي حجري و رحنا في بوسه مفوقتش غير علي صوت سعد و هو بيقول لهدي: خفي شويه شكله اول مره
فالت:ملكش دعوه انتا يا عرص اتفرج علي وانا بتناك يمكن زبرك يقف يا مخصي وتعرف تنيك
:بقي كده يا لبوه انا غلطان اني مسبتكيش ل امير و حسن كانو فشخوكي..
:انتا عارف يا سعد انامبحبش الي يلوي دراعي بمزاجي اديك عيني لكن غصب مبحبش
:ماخلاص يا لبوه انتي وهو انتم هتتعرفو علي بعض دلوقتي
:بس يا كامل وطي صوتك لحد يسمعنا و تحصل مشاكل ..
وباستني قبل ما ارد محستش ب الوقت الي عدي ..وفقت عليها و هيا بتطلع زبي من البنطلون هو مش كبير هوه طوله 15 سم و عرضه 3سم و فضلت تمص فيه من غير ماتقول و لا كلمه ..
و معداش وقت طويل لحد ماجبتهم في بوقها ..حسيت ساعتها انها هتقوم تشخرلي ..ما انا كان عندي اعتقاد بقي ان اول مره ها اعد ساعتين تلاته ذي مبقرا و بشوف في الافلام و القصص.. نيمتها علي ضهرها و فضلت امص في بزازها بغشوميه و قوه ..و لسبب ما كانتش مستمتعه ..وانا بعضها في بزها و فضلت تتغنخ و تهمهم بكلام كان شبه مفهوم ذي قطع بز كلبتك يا سيدي اممممممم ااااااه ياسيدي و كنت عاوز انزل علي كسها ..بس حسيت بقرف و سعد لاحظ ترددي و لقيته ..
..قالي: اسمحلي يا سيدي اجهزلك كس كلبتك للنيك ..
و نام علي ضهره و هيا قعدت علي وشه و فضلت تمص زبي و بصراحه زبي كان اصغر في الحجم من زب سعد ..
لقيت هدي خدت بالها اني مكسوف من حجم زبي و مبتكلمش خالص قربت من ودني و..
قالتلي :ان ذبي احسن بكتير من ذب جوزها والاهم من الطول ..المفعول .. وضحكت بلبونه.. وانا ساعتها حسيت بثقه اكتر في نفسي ..
:ايه يا لبوه هتتكلمي وتسيبي زبي كده من غير ماتمصيه.. هتمصي ولا ازعل منك واسيب سعد ينيكك ..
لقيتها مسكت زبي ..
وقالتلي :مقدرش ياسيدي علي زعلك وكمان سعد مين ده مخصي طول ع الفاضي ..
و ضحكت ..قومتها و قعدت علي زبي و فضلت تتنطط علي زبي ..
و هيا بتتغنج :امممممممم احححححححح زبك حلو اوي ..هوه ده بقي الي بيتقال عليه قصير بس يحير مش زي الخول جوزي طويل بس عويل ..
كسها مكنش ضيق بس كان فرن .. عدت خمس دقايق .. وهيا بتتنطط و متعلقه في رقبتي لحد ماصرخت و اترعشت و اترمت في حضني .. حسيت ان العالم كله سمع صرختها بس محدش سمعها ..
فضلت انداه عليها: هدي انتي نمتي ؟
:لا يا سيدي انا صاحيه ..
انا :من يوم مشوفتك وانا عاجبني حاجتين فيكي
:عرفاهم
:طب ايه هما يا لبوه
:بزازي وطيزي ؟
:لا يا لبوه عيونك وطيزك وانا شوفت عيونك كتير
اكيد هتقولي لسه طيزك شكلك مش عاوزه
:انتا تامرني يا سيدي ..
وقامت وعملت وضع الكلبه
وانا جيت من وراها و بدون اي مقدمات دخلت زبري شهقت وفضلت توحوح و تتلوي ..
وتقولي :براحه يا سيدي .. طيزي مش حملك.. اااااااااه ااااااااح اووووف براحه ..بجد مش قادره ..
عدي شويه و غيرت نبرة صوتها ..
وبدات تقولي:قطع طيز لبوتك افشخها ..
وانا ماصدقت اسمع الكلمتين دول و جبتهم في طيزها و قامت جابت منديل و نضفتلي زبي و روحنا في بوسه حسيت اني هنتصب تاني بس لقيتها قامت بتلبس هدومها عرفت ان اليوم خلص
و لقيت سعد بيقولها :شايف وشك نور ولا اللي عمرها ما تناكت
:سعد انا كنت نسيت خالص وجودك
:ومين يفتكرني وهو معاه دودو
:ايه غيران عاوز تتناك انتا كمان
:ياريت بس مين الي هيفكر انه ينيكني ..ياريت كان ليا في الخشن ..
هنا هدي اتدخلت ..
وقالت :ومين قالك انه خشن ده اختي سعديه مش كده ؟
قولتلك: اسمي سوسو متذعلنيش منك
:بس يا لبوه منك ليها ..وانتي يا سوسو لما ابقي اشوفك ب شعر و ميكب و قميص نوم ساعتها انيكك ..
لبسنا وخرجنا بنتسحب لقينا الدور الي فيه منار كان مضلم ..خرجنا و نزلنا ..
و تاني يوم حصلت مفاجأه غريبه !!!
انتظروني .. اتمني اعرف رأيكم
،،،،،،،
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ
الجزء الثاني
روحت يومها و انا دماغي ذي محطه القطر من كتر التفكير ونمت يدوبك ساعتين بس بعد موصلت لحل هوه صعب بس لازم اخاطر رحت الشغل لقيت كل الموظفين واقفين ع الباب ولقيت هدي واقفه بتتكلم في التلفون من غير محد ياخود باله حطيت ايدي علي طيزها اتجعزت ولفت لقتني بقولها
انسه هدي هوه في ايه
عم سيد الفراش مجاش و محدش معاه نسخه المفاتيح غير هوه وانسه منار و انسه منار مجتش لسه واتصلنا ببتاع المفاتيح وهو جاي دلوقتي
وعم السيد مجاش ليه
معرفش يا كامل هوه انا عايشه معاه في ايه اسئلتك الغريبه ع الصبح
قاطعنا صوت انا عارفه ده الواد خالد جاري وعشرت عمر
اكيمو قشطه الودا ايه الي جابك هنا مهو انا شغال في الشركه وانتا انا جاي افتح الشقه مهو انا شغال مع شركه الامان المسؤله عن الشركه ش
بتاعتي يسمع من بوقك
استاذنك انا اكامل وذي السحر مفيش ثواني كان فاتح الباب و دخل فتح المكاتب كلها
خالد كنت عاوزك في موضوع
خير اصاحبي انتا وراك حاجه بليل
لا نبقي نتقابل علي القهوه
وعدي الوقت ولقيت منار بتقولي روح قول لاستاذ سعد ان في مناقشه صفقه كمان اسبوعين حضر الملف
روحت ل استاذ سعد وسمعت صوت سعد وهدي ذي المره الي فاتت دخلت من غير مخبط
انتم اغبيه
ليه بس يا سيدي ايه الي حصل
افرضم حد دخل غيري وانتم مش شغالين في مصنع هنقول صوت المعدات هتداري
هدي ردت تاني وقالتلي ياسيدي منطقه التسويق محدش بيخشها وزي محضرتك شايف مفهاش حد غير اتنين موظفين ودول مبيجوش الشركه غير ع القبض او لو في اجتمعات ذي امبارح
تقصدي ان امير وحسن
ايوه يا ياسيدي عشان كده مطمنين
المهم سعد منار بتقولك في مناقشه صفقه كمان اسبوعين حضر الملف
رد سعد تقصد نحضر كرمتنا عشان تتهان غصب عنا
هيا الصفقه دي الي هيا
ايوه يا سيدي
تمام انا هتصرف متشغليش بالك انتي وسعد
وخلص اليوم وقابلت خالد وبعد السلام والاطمئنان بقولك يا خالد انا عاوز منك خدمه والي هتطلبه هدفعهولك
بس اكامل عيب عليك اجدع الكلام ده في ايه
انا عاوزك تعلمني ازاي افتح الباب ذي مفتحته انتا النهارده
ايه ناوي تشتغل بتاع مفاتيح
لا ناؤي اشتغل حرامي وقعدنا نضحك
خلاص هعلمك بس مش سهله
وعدي اسبوعين وكل يوم خالد يعلمني شويه لحد متعلمت افتح الابواب بسهوله
و قبل يوم الاجتماع ب اسبوع كنت طلبت ملف امير وحسن واتصدمت لما عرفت ان الاتنين ولاد عم وساكنين في نفس العنوان وبقيت كل يوم اخلص شغل وامشي علي طول لحد م اجه يوم الاجتماع و اتبلغت برساله اوصلها ل استاذ سعد ان مينساش اجتماع النهارده الساعه 8 ورحت علي مكتب سعد و متوقع انه مع هدي بس اتصدمت لما لقيتهم مابيعملوش حاجه
ايه تتحسدي انتي وهو ولا انا اجيت متاخر
ضحكت هدي بشرمطه ورد سعد
لا ياسيدي مجتش متاخر بس هدي قالتلي لو عاوز استاذن منك الاول
هدي انتي وسعد عاوزكم تسمعو الي هقوله وتنفزوه
هدي قامت وفتحت البلوزه وبتقرب وبتقولي امرك
كني يا لبوه مش كله كده النهارده هيجي امير وحسن ذي كل مره بس المره دي هتبقي معايا علي التلفون تعرفيني امته اجم واي الي بيدور و اوعي تمشي قبل ميمشو هما فاهمه
امرك يا سيدي
الساعه 7 لقيت منار بتندهلي كامل تقدر تروح انتا
نزلت قعدت ع القهوه لحد ما شفتهم طالعين
نسيت ادي رقمي ل هدي او اخد رقمها
نص ساعه ولقيت التلفون بيرن
الو ايوا جبتي رقمي منين تمام ماشي سلام
هدي جابت رقمي من الملف بتاعي طلعت ذكيه روحت ع العنوان الي اخدته مبعدش كتير عن الشركه بس بيت اهالي بس شكله مهجور طلعت اول شقه حظي من السما الكالون عادي مش كمبيوتر يعني مش هياخود وقت ودخلت لقيت شقه اوضتين وصاله مكركبه ومليانه ازايز ويسكي وبيره اعقاب سجاير و تبات مرميه فرشها بسيط دخلت اول اوضه كان فيها دولاب وسرير وتلفزيون الوان العادي مش شاشه الدولاب كان اربع ضرف فضيت اول ضرفه لقيت فيها ملفات اوراق محطوطه بين الهدوم خدتهم وتاني ضرفه كان فيها سعات وخواتم فضه و اوريجينال سبتهم بس رجعت اخدتهم عشان يبان ان الموضوع سرقه الضرفه التالته كانت فاضيه الرابعه كان فيها علب اسطونات وكل علبه مكتوب عليها اسم احمد ومها مدام لبني منار وسعد و هدي ولقيت شاشه صغيره بشغلها ايه ده ده المكتب امير قاعد ع الكنبه و هدي ومنار بيمصو زبه وهو مغمض عينه من المتعه و في ايده كاس قام ونيم هدي ع الكنبه مكانه وفتح رجليها وحط زبه في كسها وفضل يتحرك بسرعه و هدي مبطلعش صوت امير وقف متعصب ونزل في هدي ضرب ب الاقلام وشدها من شعرها وطلعو بعيد عن الرؤيه بس الكاميره دي فين ومين الي بيتحكم فيها شويه ورجع امير ومسك منار من شعرها ورماها ع الكنبه وحط زبه في طيزها وهيا فضلت تصرخ الم مش متعه وهو ابتسم اتصلت ب هدي انتي فين قالتلي ان امير طردها من الاوضه قولتلها عارف
عارف ازاي مش وقته اسمعي فين حسن
حسن وسعد في المكتب التاني في حد كان معاكوم في المكتب
لا مكنش في حد في المكتب ليه
في كاميرا كانت بتصوركم عاوزها
هاجبها ازاي دي خشي وادي ضهرك ل امير وامشي لحد مقولك تجيبي الحاجه الي قدامك
دخلت المكتب وامير كان ضهره ليها مخدش باله منها
وفعلا لقت الساعه الي كان بيصور بيها قولتلها خوديها واطلعي
اول ميمشو كلميني و الساعه خليها معاكي
ولقيت فلوس وسلاح ناري اخدتهم ورحت الشقه التانيه اول مدخلت سمعت صوت بنت بتقول
بسرعه بقي قبل م اخوك يجي
مش هيجي دلوقتي واسكتي بقي متوترنيش
اممممممم براحه مش كده وجعتني
متبطلي شرمطه ولبونه
مش اختك لو مكنتش اتشرمط عليك اتشرمط علي مين
انا قربت وبدات اصورهم وهما مش مركزين
ولد وبنت البنت شظلها بيقول انها 16سنه و الولد شكله اصغر منها بسنه او اتنين و الاتنين فيهم شبه كبير من امير فهمت هما مين حطيت التلفون يصورهم وخرجت روحت الاوضه التانيه ملقتش فيها غير سرير بتاع معسكرات و كمبيوتر بس فكيت الهرد وطلعت لقيت الولد بيقولها انتي غبيه هصورك ليه وده مش تلفوني
لو ده مش تلفونك مين الي هيصورني ويصورك
انا دخلت وخطفت التلفون من ايد الولد وقولتله انا
وطلعت السلاح
الولد طلع جبان و البت طلعت ذكيه
بص لو عاوز فلوس هتلاقيها في الشقه الي قدمنا و انا هفتحهالك ولو عاوزني انا مش هقول لا
بس بشرط بلاش تاذي حد اتفقنا
واخوكي سيبك منه ولو عاوزه مش هيقول لا هوه اساس بيتناك
بس بشرط قالتلي اشرط قولتلها هصورك عشان لو فكرتي تعترفي عليا هقول ان انتي كنتي موافقه
قالتلي موافقه و اخوها قالي موافق
طلعت من الاوضه علي اساس انهم يجهزو هدي اتصلت وقالتلي ان امير وحسن نزلو دخلت وعرفت الاتنين ونزلت بسرعه وصلت علي اول الشارع لقيت حسن وامير ماشين جمبي وامير بيقول لحسن الساعه دي مينفعش تضيع دي لو ضاعت احنا هنضيع
تلاقيك نسيتها في البيت
انا ابتسمت ووقفت تاكس ورحت ع الشركه وقولت لهدي تستني هيا ومنار وسعد عشان جبتلهم حريتهم وعاوزين نفرح ونحتفل وفعلا وصلت الشركه ولقيت هدي ومنار وسعد قاعدين سعد لابس باروكه وقميص نوم وحاطط ميكاب وهدي عريانه خالص و منار لابسه اندر وبرا و قميص ب الروب بتاعه وكان شفاف ولونه ابيض
دخلت لقيت منار بتقولي صحيح الي سمعته مديت ايدي في الشنطه ورمتلها الاسطونات لقيت هدي بتحدفلي مومري ده بتاع امير وسعد حدفلي تلفون وده بتاع حسن وقعدنا نضحك لقيت منار جريت علي وحضنتني ولقيت سعد بيقولي انتا قولت ان انتا هتنكني لو انا قدامك بقميص نوم منار سحبتني من ايدي لحد الكنبه وقالتلي انتا النهارده شهريار واحنا جواريك وقلعتني الجزمه و الشراب وباست رجلي وهدي اجت فتحت سوستت البنطلون وطلعت زبي وفضلت تمص فيه وتتمغنج وتقولها بصي زب سيدي
ومنار فضلت تمص
منار:اممممممم حلو اوي يا هدي اول مره من سنين امص زب واتمتع كده وانا بمص زب
هدي لازم نتمتع بزب دكرنا وسيدنا مش الي كانو غصبينعفسا
سعد بس بقي افتكرولنا حاجه سيره حلوه
قلعت وهما التلاته قلعو وفضلو يمصولي زبي هما التلاته وقام سعد يلحس كس هدي لا انا عاوز منار
لقيت الكل وشه اصفر ومنار قالت بس انا بنت
عادي مفيش مشاكل تعالي انتي يا هدي
جرت هدي علي زبي وقاعدت عليه وفضلت تتنطط وتتمغنج امممممممم اااااااح افشخ كس كلبتك
اااااه كمااااان ياسيدي ااااه اترعشت هدي واترمت علي صدري سعد قومها وقالي الدور عليا ونزل علي ايده ورجله لقيت هدي ضربته علي طيزه وقالتله خلي عندك دم السيدات اولا منار ضحكت بشرمطه لاول مره من يوم معرفتها اشوفها بتضحك اصلا وقالتلها هوه في رجاله عشان يتقال سيدات دي سوسو اختنا الكبيره ضحكنا وهدي قالتلهم بصو يا جماعه من الاخر سوسو متعتها علينا عشان سيدي مبيحبش الخشن حتي لو كانت سوسو
منار واضح ومش هنعمل حاجه سيدي مش حاببها
سوسو بقي كده طب امشي انا يعني
استني يا سوسو هخلي هدي تنيكك
بس مش دلوقتي احنا عاوزين ننبسط منار اجت ومسكت زبي و مشت لسانها عليه وقالت لهدي عارفه يا دودو لو تاخدي جوزك وتروحي مكتب تاني يسلام هحبكم اوي
هدي بقي كده يرديك يا سيدي كده عاوزه تمشينه
بصراحه ياريت عشان انتم عاملين صداع
خرجت هدي وسعد
سيدي انا متشكره جدا ليك ومش قادره اوصفلك مدي سعادتي جميلك ده يخليني خدامه تحت رجلك وانا سعيده
منار روحي لهدي ليه يا سيدي عشان انتي بتتكلمي كتير و هتصدعيني ضحكت بلبوانه وفضلت تمص في زبي وتتمحن اممم ياقلبي واحشني فينك من زمااان ااااااااااااام يجنن امممممم مش هسيبك لو علي رقبتي مسكتها ونيمتها علي ضهرها و فضلت ارضع من بزازها واعض حلمت بزها لحد مفضلت تصرخ نكني ياسيدي افتحني ابوس ايدك ريحني مش قادره خلاص هموت حطيت زبي علي كسها وفضلت افرش فيه لحد مترعشت وجابت شهوتها وانا كمان جبتهم علي كسها وهديت شويه وقامت باست ايدي
انا خفت تفتحني بجد بس دلوقتي واثقه فيك يا قلبي ويا سيدي وياعمري ويا التلفون رن
الو مين..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
الجزء الثالث
رن التلفون بتاع منار ووشها اصفر
انا في حاجه
منار اص اص اصل امير بيرن عليا
طب وفيها ايه هاتي التلفون
الو
الو انسه منار موجوده
مين انتا
انا امير مدير المبيعات وكنت عاوز انسه منار ضروري
وده وقت حد يتصل فيه ايه انتا معندكش مخ في اختراع اسمه شركه ابقي روحلها المكتب
امير اصل يا فند…………
قفلت السكه في وشه وبدور علي منار لقيتها مغمي عليها
فوقتها في ايه مالك
منار:انتا مش فاهم انتا عملت فينا ايه
في ايه مالك بتتكلمي كده ليه
في الوقت ده هدي وسعد كانو اجو ع الصوت هدي لابسه صناعي وسعد عريان خالص
في ايه خير
هدي:في ايه هوه فتحك
منار :ياريت كان ارحم ده بوظ حياتي كلها
سعد هوه في ايه حد يفهمني
انا لما انا افهم وضربت منار ب القلم وقعت علي الارض وهدي خدتها في حضنها
هدي:بتضربها ليه شكلنا خلصنا منهم ووقعنا فيك
منار صرخت وقاطعت هدي احنا مخلصناش منهم
احنا التلاته في صوت واحد تقصدي ايه
منار . امير اتصل بيا وقال ل كامل انه مدير المبيعات
سعد . وده معناه ايه
منار . معناه انهم معاهم نسخه تاني وهيهددونا بيها
طلعت من هدي ضحكه شرموطه عمري مسمعت زيها
هدي . انتي طلعتي اغبي من مكانو متخيلين يا غبيه هانم هما دلوقتي عرفو ان مفيش في ايدهم حاجه ضدك بس معتمدين ان انتي متعرفيش عشان كده هيفضل يهددوكي لحد ميسجلو تاني
انا . اهي البوه قالتلك وانتي عكننتي علينا بسبب كده
عموما اتاكدي انهم لو معاهم حاجه مكانوش اتصلو
الا لو ده طبيعي
منار . تقصد ايه ب طبيعي
انا . هما بيحددو المعاد الجديد يوم مبيكونو عندك
منار لا بعدها بكام يوم
سعد. يبقي ذي ما سيدي وهدي قالو
انا انا جبتلك حريتك ياريت ما تضيعيهاش
اخدت الشنطه و المومري والساعه وتلفون حسن وروحت ع البيت تلفون حسن كان حديث خفت ليكون في تتبع وكان معمول برمز الساعه كانت داخله علي واحده بليل رحت لواحد صاحبي بتاع تلفونات شمال ده فاتح طول الوقت قولتله ان ده تلفون واحد بايعهولي لقطه بس خايف ليكون مسروق هوه قالي انه ناسي الرمز اخد التلفون ووصله ب الكمبيوتر شويه ورجعهولي وقالي دلوقتي حتي لو مسروق ميعرفش يجيبك لانه مكنش مشغل تتبع ولا اي حاجه تساعده ان يعرف مكانه مبروك عليك اكيمو
حاسبت ومشيت روحت البيت غيرت واكلت ولسه هفرد جسمي لقيت تلفون حسن بيرن
الو
الو لو سمحت اخويا التلفون ده بتاعي
عارف انه بتاعك هوه انا قولت بتاعي بس بصراحه عاجبني التلفون وكنت عاوز اجيب واحد ذيه
حسن . انتا اهبل ياض انتا متعرفش انتا بتكلم مين
لمحت نسخه ملف التقديم بتاعه الي هدي ادتهاني وقريتها قال اني عارف كل حاجه
حسن . طب وانتا عاوز ايه
انا . مش كتير عاوز نص مليون جنيه
حسن . نعم نص مليون تمن تلفون ب ست الاف جنيه لا خليه
انا . ههههههه انتا غبي يا حسن تلفون ايه الي عاوز فيه نص مليون التلفون فوق البيعه النص مليون تمن المومري والاسطونات والساعه اسال امير وقلي
وقفلت السكه ونمت
وتاني يوم رحت الشغل وشويه وحسن وامير وصلو
وجاي يخش المكتب مسكت ايده ممنوع الدخول
بس يابني انتا متعرفش انا مين
انتا مين يعني حتت موظف
امير لحسن الفراش بيقول عليا حتت موظف انا بقي هوريك الموظف ده ممكن يعمل ايه
الو انا في الشركه بقي كده ماشي يا منار
نزلو وانا دخلت المكتب لقيت منار منهاره من العياط حلفت ساعتها لخليهم عبره
كلمت ذكي اوصفلكم ذكي وباختصار شديد ضرفت باب شقه ماشيه علي رجلين تور بشري جاي في اي حاجه فيها روح بيعشق حاجتين الاكل و الفلوس وممكن يعمل اي حاجه في المقابل
انا . الو قشطه يا ذيكو
ذكي . حبيبي ابو كمال عامل ايه
انا . خمس تلاف جنيه
ذكي . موافق ومن غير معرف
كل ده ومنار باصه ب استغراب قولتلها كلمي امير وحسن وقوليلهم يجو النهارده الساعه 10 في العنوان الي هدهولك
وفعلا حصل و اجه امير وحسن بس ملقوش منار لقوني انا وذكي و اخوه
اول مدخلو الشقه اخو ذكي كتف امير وذكي كتف حسن واخو ذكي مشي
ذكي ابداء بمين يا ريس
انا . الحلو الابيضاني ده الي بيقولي متعرفش انا مين
قلع ذكي و كان قبلها اخد تمول وفياجرا و اكل كيلو جمبري لواحده لدرجه اني خفت ليموت او يموت العيال
وكان هايج ذبه كان 20او25سم ويمكن اطول كمان وانا كنت اشتريت كاميرا حلوه من الفلوس الي كنت خدتها من الدولاب
ذكي فك امير بعد مقلع هدومه بس الغريب ان امير كان هايج ذبه طويل بس مش طخين ذي ذكي و من نفسه وطي ومسك ذب ذكي وفضل يمص فيه و ذكي يوحوح و لا كان شرموطه بتمصله وقف امير وقاله دورك تمصلي
مخبيش عليكم اترعلت لحسن ذكي يوافق وساعتها هتشوح انا
ذكي . نعم يا كسمك انا امصلك انتا اهبل
امير . منا مصتلك واتصورت و متكلمتش
ذكي . انتا متتكلمش يا كسمك وطااااااخ نزل ب القلم علي وشه ومسكه من شعره مكنش طويل بس كان يتملك ورماه نحيت الكنبه ورفعله رجله وحشر زبه كله في طيز امير مره واحده وفضل ينيك لحد ما امير بداء يتفاعل ويزوم ااااااامممم اااااااااح اقوي كمان افشخ طيزي ااااااااااه خخخخخخخخ اااااااااح وذكي بيزوووم
طيزك حلوه اوي يا عرص امممممم اقمط يا كسمك
مخبيش عليكم انا حسيت ب حاجه غريبه متعرفش انتقام ولا شهوه اني عاوز انيك امير وقولت لذكي وذكي فرح وقالي انه من زمان نفسه يصور حد وهو بينيك وشوشت ذكي انه يصور بس ميجبش وشي ذي منا مجبتش وشه ووافق مسكت امير (الاسم هيبقي رورو عشان في ناس تنبسط) وقلبته علي وشه بس في مشكله خرم رورو وسع اوي قلعت بس ايه ده انا زبي حاسس انه اطخن من المعتاد بس مش ذي ذكي حاطيت ذبي في خرم رورو الي كان بيتقفل و بقي علي قد ذبي وبيضيق وانا بنيك وهو بيتمغنج ذي الشرميط وانا سخنت اكتر وبقيت بضربه علي طيزه وهو بيصوت لحد مجبتهم في طيزه وهو فضل يوحوح اااااااااااح سخن اووووي اووووووف ناااااار ناااااار اااااااااح لقيت ذكي بيقولي جبتهم حاسبلي بقي وبدون مقدمات لقيت رورو بقي قاعد علي زب ذكي وفضل يتنطط لقيته بيقول لذكي خلاص مش قادر حرام عليك ارحمني بقي ومن قوه ذكي رورو اغمي عليها خوفت لتموت بس ذكي كان عنده راي تاني ربط رورو وفك حسن اول مفكه ضرب زكي ب البونيه ذكي ضحك ومسكه ضربه قلم وتف في وشه وشاله ورماه ع الارض وداس علي ضهره و قطعله هدومه وقلع الحزام ونزل ضرب فيه ويشتمه علشان ضربه ب البونيه ونزل علي ركبه وحشر زبه في طيز حسن وفضل ينيك وحسن يحاول يقاوم لحد مستسلم وبقي يوحوح لحد ما ذكي جابهم في طيزه وقام قعد ع الكنبه وحسن نايم علي الارض والبن بيخرج من طيزه ومختلط ب دم و امير ع الكنبه التانيه بس مش باين في الكاميرا وهو متكتف و طيزه بتنزل لبني و دم مكان ما ذكي بينيكه وغمزت لذكي شال الاتنين ورماهم برا البيت بهدمهم وانا نزلت كنا بقينا ع الساعه 10 اتصلت ب هدي لقيتها مع سعد ومنار في الشركه روحتلهم ووريتهم الفيديو
هدي . ايوه بقي يا سيدي يا جامد يانايك الاعداء
منار . ميرسي جدا مش عارفه هارد جمايلك دي اذاي
سعد .وباين علي وشه الغيره والغضب
طب مانتا بتنيك اهو امال قولت عليا لا ليه
هدي . ياسوسو مش سيدي الي ناكهم ده واحد تاني
سوسو وانتي يا لبوه مش عارفه ذب سيدك ده انا الي علاقتي بيه مص بس عرفته
هدي يابنت الايه يا لبوه تصدقي ده سيدي بجد
كانت هدي قاعده لابسه جيبه فوق الركبه و البرا بس عشان الجو كان حر قولت لهدي تعالي عاوزك في موضوع دخلنا المكتب التاني وقفلت علينا
اول مدخلت ذقتها علي الحيطه وبوستها وانا ببوسها مسكت بزازها فضلت ادعك فيها وبايدي التانيه لعبت في كسها لحد ملقيت شهوتها جت في ايدي قلعتها هدومها كان زبي هاج ع الاخر رفعت رجلها وحطيت زبي في كسها وفضلت اتحرك وازوم وهيا فضلت تتمغنج لحد مجبتهم وهيا جبتهم في نفس الوقت سندتها لحد موصلتها للكنبه وطلعت لقيت منار قاعده لواحدها وسوسو مش موجوده سالت لقيتها زعلت ومشيت نزلت البنطلون منار فهمت بس لقتها باصه في الارض وبتقولي عندها عزر قلعت النص الي فوق من هدومها وفضلت تمص في زبي وتدعك بزازها في زبي ونكت بزازها لحد مجبتهم علي رقابتها فضلت تجبهم بصوابعها وتلحسهم خلصنا ولبسنا وهدي كانت فاقت
منار . هتروح اذاي يا سيدي
انا . عادي هامشي لاول الشارع اركب مكروباص او تاكس
منار ليه يا سيدي وانا رحت فين
انا انتي هتروحي انتي وهدي عشان الوقت اتاخر
منار وهدي . بس يا سيدي
قولت كلمه تتنفز
هدي امرك يا سيدي
منار امرك يا قلبي
روحت فضلت افكر انا ايه الي وصلني لكده وايه الي دخلني في الموضوع ده الموضوع مش شهامه ورجوله وبس في حاجه تانيه يكونش بحبها حب ايه انا عمري مجربته يمكن فلوس عمر الفلوس مكانت همي ايه الي بيحصلي فوقت علي رنت تلفون حسن
الو
رورو الو انا امير
انا عارف انتا مين
رورو انا هديك النص مليون وتدينا الحاجه الي انتا سرقتها
انا تؤتؤتؤ كده ازعل انا مسرقتهاش انا استعيرتها
رورو اوك بكره
انا مش بمزاجك انا الي هقول امته وفين
رورو امته طيب
انا يوم الجمعه الساعه 10 بوابة خروج طريق مصر اسكندريه الصحراوي
رورو بس دي بعيده جدا عني
انا خلاص نشوف مشتري تاني
رورو لا لا لا انا هاجي
باي
يوم الجمعه لازم رورو ينزل ب الكتير الساعه 8 عشان يوصل ع المعاد والي فكرت فيه حصل اخد حسن ونزلو وانا طلعت بيت امير لقيت اخته واخوها بيبوسو بعض
انا هوه انا كل مهاجي هلاقيكم بتبوسو بعض
هبه اخت امير انتا تاني
انا لسه فاكره اتفاقنا و بوريها كاميرا التصوير لقتها قلعت هدومها واخوها قلع هدومه وفضل يمص في شفايفها ويرضع من بزازها وهيا بتحسس علي كسها وبتعض علي شفايفها وبتبصلي واخوها نزل علي كسها فضل يرضع فيه ويلحسه و اخدو وضع 69 وهيا تصوت اووووف ااااااح امممممممممممم اااااه كمان و قامت قعدت علي زبه بس مدخلتهوش فضلت تفرش نفسها عرفت انها بنت نزلت الكاميرا
هبه في ايه
انا ليه مقولتليش ان انتي بنت
هبه هههههه بنت مين قال كده
شاورتلها بعيني علي اخوها
هبه انتا نسيت انه خول مبيحبش ينيك كسي يفرشه بس وقامت جابت قلم ودخلته في كسها صدقت
سبت الكاميرا ورحت بوستها وهيا علي زب اخوها لسه وفضلت ادعك في بزازها و اخوها مسك ذبي ومص فيه لحد مهجت ع الاخر شدتها ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها وحشرت زبي كانت ضيقه وانا فضلت انيك فيها وهيا تتلوي لحد مقربت اجيبهم اخوها لاحظ سرعتي مسك زبي وفضل يمص لحد مجبتهم في بوقه الساعه كانت بقت عشره و رورو عمال يرن وانا نزلت بس وانا نازل حصلت مفاجاه …………
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ
الجزء الرابع
وانا نازل لقيت مفاجاه تلفون حسن بيرن بس ده عادي الي مش عادي ان الاسم كان لبني رديت وقبل مقول اي حاجه
حسن يرضيك كده انا امير يتصل بيا ويقولي تعالي عاوزك تمثلي علي واحد عشان عاوزين مصلحه منه لا وعاوزني انزله دلوقتي مش اتفقنا ان انا في اي وقت هيطلبني هجهز كل ده عشان حبيته ووثقت فيه منعول الحب الي خلاني خسرت بيتي وجوزي وعيالي وسلمته نفسي وانهارت في العياط
ممكن تهدي طيب
لبني . م م مين معايا يادي النصيبه السوده
لا نصيبه ولا حاجه انا الي امير كان عاوزك تمثلي عليا وانا الي هخليكي ترجعي بيتك وجوزك وعيالك قبليني كمان ساعه في الكافيه الي جمب كارفور المعادي سلام
وروحت وجبت اسطونات لبني وروحت ع الكافيه
وبعت رساله للبني ع الواتس وقولتلها اني معرفش شكلها و بعدها ب دقيقه لصوره واحده في الثلاثين قولت دي موديل وهيا بتحور بس مفيش ثواني ولقيت واحده داخله لابسه فستان ازرق قط وطويل وعامله شعرها ديل حصان ومنزله خصلتين كيرلي من كل جمب وعودها ملفوف صدر وسط مداري ووسط ملفوف وفخاد مصبوبه مش طخينه بس ب البلدي كده مقلوظه ودخلت الكافيه وانا رنيت عليها ووصفتلها التربيزه الي انا عليها ووصلت
مساء الخير
انا قصدك صباح الخير
وقمت سحبت الكرسي وقعدتها
لبني ميرسي
العفو
لبني ممكن اعرف مين حضرتك
لا مش ممكن
لبني نعم اذاي يعني مش ممكن
انا هقولك اذاي انتي امير ماسك عليكي فيديوهات صح صح اخر مره قابلتي امير امته
لبني من فتره كده
لا حدديلي ب الظبط
لبني من 20 يوم تقريبا
تمام في الفتره دي كلمك
لا النهارده بس الصبح قالي انه عاوزني اقابل واحد
انا في رسايل بينك وبينه علي رقمك الخاص
لبني لا انا جبت خط جديد محدش يعرفه من يوم مقابلته و مبنتكلمش ع الواتس غير مواعيد و النهارده بس اول مره ابعت صورتي كانت ليك
انا تمام انا بقي معايا ليكي هديه اعتبريها هديه عيد ميلادك
مديت ايدي في الشنطه وطلعت الاسطونات واديتهالها
وقمت مشيت من غير ولا كلمه وانا خارج الفون رن برقم امير
الو ايه يا رورو فينك يا لبوه
رورو انتا ازاي تكلمني كده انتا متعرفش انا مين
انا انتا محرمتش من اخر مره قلت الكلمه دي فاكر حصل فيك ايه ده انتا لسه ماشي مفشخ بسبب الكلمه دي ولا نسيت يا رورو
رورو هوه انتا انتا طلعتلي منين
انا شوفت بقي الي بيزعلني بعمل فيه ايه
رورو طلباتك ايه
انا انا طلباتي ذادت الضعف وقدامك ساعه تفكر
قفلت الكه ورحت البيت وفضلت اقلب ع الواتس لقيت جروبات لبني وحسن وامير
احمد ومها وحسن وامير
دخلت بتاع لبني لقيت مفيش حاجه تتمسك عليها احمد ومها طلع ديوث بس الي شغل بالي جمله
يا امير اوعي تكون فاكر اننا خايفين تفضحنا ده نص مصر عارفه انا ايه ومراتي ايه انا موافق عليك عشان احنا مبسوطين معاك وعموما لو عاوز تفضح افضح ولا تحب افضح انا
امير لا فضايح ولا حاجه انتا مبسوط وانا مبسوط هنفضح بعض ليه
فكرت شويه وبعت رساله ل احمد ع الخاص
عموما يا احمد حسن وامير معدش في ايدهم حاجه يفضحو بيها غير رسايل الواتس و دي عليك لو عرفت توصل لامير هتتحل المشكله فاعل خير
ورميت التلفون جمبي ولقيت امير بيتصل
امير انا معايا حاجه تخليك تتسجن لو عاوز تطلع برائه انتا الي تيجي تقابلني
انا اسجن لو عرفت الي بيهدد بيبقي معهوش عشان كده بيهدد انتا في مره شوفتني هددتك انا نفزت الدور عليك صحيح متعرفش منتدي او موقع يكونو بيحبو فيديوهات الشواذ اصلي ناوي ارفع فيديو لتنين بيتحفل عليهم
سلام
رساله ع الواتس
ميرسي جدا علي زوق حضرتك واتمني اننا كنا نتقابل في وضع احسن من كده بس في سؤال ممكن اسائله
انا اسئلي
لبني انتا شوفت الاسطونات دي
انا لا
لبني ممكن نتقابل
انا ممكن
لبني نفس الكافيه الساعه 9 بليل
قبل الوقت لبست واتشيكت و حطيت كل حاجه في الشنطه ونزلت افتكرت المسدس خبيته هوه والهارد والتلفون والحجات ب الشنطه في المنور و فضل معايا الفلوس وكلمت لبني علي تلفوني وسبت تلفون حسن
وقبلت لبني واتكلمني كانت لابسه فستان لحد الركبه
و برفات تحفه وقاعده قدامي لقيتها بتقولي انتا سرقت الحاجه دي ازاي
ثواني هيا قالت سرقت مش جبت
انا انا مش حرامي يا انسه
لبني انسه ده علي اساس الفيديوهات دي تنميه بشريه
انا معرفش انا لقيت اسم حضرتك وجبتهالك
لمحت السلسله بتاعتها فيها ذي عدسه قولتلها بعد اذنك انا ورايا مشوار ومشيت وانا قايم جيت جمب ودنها
انا اديتك فرصه تانيه ياريت متكونيش ضيعتيها ورجعتي تاني سلام
ومشيت لقيت بريفت نمبر بيرن
الو
واحشتني يا سيدي
وانتي كمان انتي فين
انا في البيت و مشتاقه اشوفك
بكرا بعد الشغل نتقابل سلام
لبني تتصل بك
الو
لبني من فضلك متقفلش واسمعني
ارغي
انا كنت فكراك تبقي صاحب امير عشان امير قال ان واحد صاحبه سرق الحاجه وفهمني انه عشان بيحبني وخايف يخصرني عمل كده وانتا وانتا قولت ان انتا ادتني فرصه تاني فهمت ان امير كان بيكذب ممكن نتقابل
اوك تعالي البيت عندي ولجل الحظ ان البيت كان فاضي لمده اسبوع بسبب مشاكل شخصيه
تاني لا تعالي انتا
انا مبروحش لحد وفعلا بعد نص ساعه كانت عندي وانا مروح كنت قابلت ذكي سالته عن حاجه حلوه عشان عندي ليله جامده اداني حبيتين وقال ساعه وتبقي عنتيل دول بيطوله مده وحجم وعصب ودنيا
لبني جت و لسه نص ساعه و اول مدخلت شوفت السلسه نتشتها وقولتله دي تستني برا اصل مبدخلش حد غريب ضحكت ضحكه خلت ذبي وقف
قفلت الباب وقربت منها عشان ابوسها لقتها بتقولي ابوس ايدك انا هثق فيك لو خنت ثقتي انا هموت نفسي عملت نفسي اني كنت بقرب من ودنها انتي فهمتي غلط انا كنت هقولك لو بتعرفي تعمل شاي خشي اعمليلي شاي لحسن انا لواحدي ومبعرفش اعمل
لبني ضحكه شرموطه اوي مبتعرفش تعمل ايه ب الظبط
انا شاي
لبني ولا انا بس بعرف اعمل حاجه تانيه
انا وريني مهراتك
بوستها المره دي بجد وشكل الحبايتين اشتغلو وبقيت هايج ع الاخر وهيا حست لقتها بتقولي انا مبحبش المقدمات
انا وانا مبحبش الف والدوران نخش في الموضوع
اشتلتها ودخلنا الاوضه وقلعت هدومها وانا قلعت هدومي ونامت علي ضهرها وطلعت راشقت زبي في كسها مفيش هزتين وجبتهم لقيتها بتقولي واضح انك مرهق تحب ناجلها ليوم تاني ولا ناجلها خالص لو تحب ضربتها ب القلم لقيت ذبي قام ذي ميكون في وشها الزرار وحشرته تاني في كسها وفضلت احركه بسرعه وهيا تصوت
اااااااااااه بررررررررراحه اناااااا بنت كلب براحه براحه مش قادره اااااااااااح في ايه منتا كنت حلو رفعت رجليها لحد بزازها وفضلت يجي عشر دقايق ومجبتهمش بس ذهقت من الوضع معرفش هيا جابت كام مره بس الملايه تحت منها بقت بحر من شهوتها ضربتها علي طيزها قومي اقعدي علي زبي
انا عاوزه اخود نفسي ارجوك امال لو زبك كبير شويه كنت عملت فيا ايه كنت قتلتني
حطيت زبي لقتها قالتلي هقوم
وقامت قعدت علي زبي وفضلت تتحرك وتتنطط وتصوت وتتمغنج لحد مقولتلها هاجبهم وهيا قمطت علي زبي لحد مجبتهم في كسها ونامت علي صدري واتقلبت ونامت جمبي علي وشها منظر طيزها خلي زبي شد قمت فتحت طيزها لقيتها مقفوله وديقه و منظرها مغري جدا حبيت اعمل ذي الافلام والقصص اني العب في خرمها بلساني لقيت الامر مقزز جدا مع انها نضيفه قومت جبت ذيت من المطبخ وحطيت نقطه علي زبي ونقطه علي خرمها وهيا كانت في دنيا تانيه وحطيت ذبي علي خرمها و انا ساند نفسي ب ايدي ودخلت الراس صوتت بلحق بوقها ب ايدي وقعت بتقلي علي زبي دخل كله في طيزها لقيت جسمها كله اتخدر وذي ميكون مغمي عليها شويه ولقتها بتان وبتعيط جيت اشتاله قالتلي اسيبه ومتحركش فضلت اسحبه ب الراحه و استنيت لقتها بتقولي شكل تعبت وبقيت مرهق تاني تحب اجيلك يوم تاني وبتضحك عرفت انها بتحب كده و فضلت احرك ذبي في طيزها وهيا بتصرخ بس المره دي انا كنت مش قادر من ضيق خرم طيزها وسخنيته كانت احسن من منار وهدي وطيزها بيضه خادت وضع الكلب وجسمها بقي احمر من خبطت فخدي عيني زغللت وحسيت ذي مكون جعان ولقيت اكل واتسعرت بقيت ارزع بزبي في خرمها و ب ايدي علي طيزها وهيا تصوت اكتر امممممممم ااااااااه فشخت طيزي حرام ليه الافترا طيب بيوجع وحياتك مش قادره اممممممم انا اسفه انا وسخه اااااااااه انا متناكتك بس ارحمني اوووووف هاتهم بقي وريحني انا بنت ستين كلب منا كنت بتزل بس مكنتش بتفشخ كده خخخخخخخخخ اااااااااااه ووقعت علي وشها وانا كملت لحد محسيت ان زبي هيفرقع من كتير المني وجبتهم في طيزها وهيا بدات توحوح بصوت مكتوم ذي متكون بتهذي وسبتها ودخلت استحميت نص ساعه ولقتها صاحيه ودخلت استحمت وطلعت بتقولي ينفع كده
هوه ايه ده الي ينفع
عورتني
فين
وشها احمر وبصت في الارض
مكسوفه تعالي هنا اقولك كلمه في بوقك
اقولك علي سر
قولي انا عمري مبوست ولا رضعت زب حد غير جوزي
ايه السبب
قولت احتفظ بجزء يبقي للانسان الي المفروض اني من حقه لوحده انا لازم امشي دلوقتي كامل بحبك
كذابه كذب الابل من اول يوم كده تحبيني
صدقني الست مبتحبش حد قد الي بتحس معاه ب الامان و انا حسيت بكده معاك حتي وانا في حضنك كنت تحت الشهوه تقدر تعمل كل حاجه وفي بيتك وتقدر تصورني ومعملتش كده حتي السلسه قلعتهاني مع ان انا الي كنت بصورك مش انتا الي بتصورني
عرفت ليه حبيتك مش حب قلوب حب امان
نزلت ولقيت رقم بيرن عليا تفتكرو مين الرقم ده هنعرف بكره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ
الجزء الخامس
فضل التلفون يرن برقم غريب عملته صامت ونمت تاني يوم صحيت الساعه 12 الضهر لبست ونزلت ع المنور وخدت الشنطه وطلعت البيت وشفت الفلوس لقيتهم خمسين الف و كام خاتم فضه عجبني خاته كان عباره عن تعبان ملفوف وعيونه فصين فص اسود وفص احمر و كان شكله تحفه خدت الفلوس و لبست الخاتم ونزلت رحت الشركه علي اساس اني اقدم استقالتي عشان حسيت بتعب نفسي الفتره الي فاتت دي روحت الشركه اول مدخلت لقيت هدي
انتا فين بقالك يومين واحشتني
انسه منار موجوده
بقولك واحشتني
بعد اذنك يا انسه هدي
محدش موجود ليه الرسميات دي ولا احنا بقينا خرده وخلاص مبقناش نكيف ذي منار
ضربتها ب القلم ومسكتها من شعرها
لانتي ولا منار تلزموني ولا الشركه دي كلها تلزمني فاهمه انا اتخنقت منك ومن منار ومن الشركه كلها وعشان ترتاحي انا بسال علي منار عشان اقدم استقالتي خلاص غوري بقي من وشي
دخلت علي منار من غير مخبط لقيت عندها اتنين
راجل لابس بدله و في اول الاربعينات اواخر التلاتينات بس يبان انه اصغر لولا انه صابغ شعره اسود و ست تقدر تقول كده ملاك ماشي علي رجلين شبه ساره سلامه وشعرها طويل و عودها شبه عود مريام فارس و طولها 160سم تقريبا
منار . ايه ده مش تخبط قبل متخش
انا ها
منار كامل اذاي تخش كده من غير متخبط
انا مش عارف
منار انتا عاوز ايه
رد احمد ايوه اسمه احمد بضحكه وقالها شاكل لسه مفاقش من سحر مها اصبري عليه هوه هيفوق لواحده
فوقت علي اسم مها تفتكرو ممكن وليه مش ممكن ياريت فوقت من سحر مها وبصيت لمنار وقولتلها انا جاي اقدم استقالتي وامشي
منار بس ليه يا كامل هوه احنا زعلناك في حاجه
لقيت احمد قالي متشرفناش يا فندم
انا لا فندم ولا حاجه انا كامل بس من غير تكليف
احمد حلو الخاتم ده ياتري جايبه منين
لو عاجبك اتفضل ميغلاش عليك
احمد مرسي معايا اخوه ب الظبط ده حتي المدام معاها اسوره بنفس الشكل
انا مش فاهم قصدك
احمد انا هفهمك بس الاول قولي مكنتش بترد ليه ع التلفون بليل
انا انا بجد مش فاهم قصدك
احمد افتكر نتكلم بوضوح و ع المكشوف محدش غريب انا احمد ودي مها مراتي وانت كامل وده الخاتم الي كان مع امير ومينفعش تقول لا لسببين
الاول ان الفصوص الي في الخاتم ده فصوص نادره والتاني ده تصميم عائلي وطلع تلفونه ورن تلفوني رن لقيته الرقم بتاع بليل قالي رد رديت لقيته بيقولي صدقت حبيت افهم الحوار بدل منا شبه الجردل
وفضل يشرحلي ان امير كان شغال عنده وكان خاطب مها ومها كانت السكرتيره بتاعت احمد واحمد اتجوزها بس اكتشف انها مش بنت والفضل يرجع ل امير لما كانو لسه في اول ايام الخطوبه امير حب يعمل انه نسوانجي زمانه وفضل يلعب مع مها ويبوسها وقفشلها بس كان اخره يبوس ويقفش ميعرفش يعمل حاجه تانيه غير كده بس اليوم ده مها سخنت وسخنته ومحسش غير وهو بيجبهم بس لسوء حظه اني اتجوزت مها وعرفت والي هوه ميعرفوش اني مثلي واتجوزت مها ديكور واتفقت انا ومها وجبناه البيت ودخل عنتر علي اساس انه بيغفلني و لما شاف مها مقدرش يمسك نفسه وهجم عليها وهو ع الباب و مها مسلت انه بيغتصبها وفضلت تمانع وتعيط وهو خاف وجري وانا صورته وهددته اني هسجنه لو مسمعش الكلام وفعلا اجه واتقابلنا وقولتله مها ليه وهو ليا
والصراحهكان متعاون وافتكر نفسه ذكي وصورنا وحب يفضحني لقاني عضمه ناشفه ومعرفش وامبارح لما اتكلمنا واتس اتصلت ب امير وقالي ان في واحد سرق منه كل حاجه حتي الخاتم و بالصدفه النهارده كنا في زياره لمنار وشوفت الخاتم في ايدك ولانك متعرفش سر الخاتم ده لبسته عادي
انا تصدق اتاسرت وكنت هعيط الخاتم ده في اي محل فضه تلاقيه
احمد ومين قال ان ده فضه انتا شوفت ختم فضه ع الخاتم
انا ايوه والا مكنتش هشتريه
احمد الخاتم ده تيتانيوم مش فضه ولا ابلتين الخاتم ده ثروه لواحده و الفصوص دي نادره ذي مقولت عشانها من نيزك ناوي تيجي في الدغري ولا نلف وندور علي بعض
هنا بس فهمت ان ملهاش لازمه الف و الدوران و طلعت الاسطونات وادتهمله وقلعت الخاتم وادتهوله وبصيت لمنار وقولتلها سلام ولسه هلف واخرج لقيته بيقولي ب البساطه دي
مش فاهم
يعني لا هتقولي تلاته اربعه مليون ولا نسبه في الشركة ولا اي حاجه
انا في العاده كل الي بسلمه اسطوناته مبيسالنيش طلباتك وانا لو ليا طلبات مكنتش اديتكم الاسطونات
احمد دي الاسطونات فين المومري والهارد والتلفون
فرمت التلفون قدامه و المومري كسرته والهارد رميته في حوض السمك الي في مكتب منار ونزلت وحاسس ان انا الي بقيت حر مش هما وروحت جالي تلفون من لبني وطلبت تقابلني قولتلها انها مينفعش تيجي عشان اهلي رجعو من السفر قالتلي انها عوزاني في موضوع تاني قابلتها في الكافيه ولقيت الصدمه منار واحمد ومها وهدي وسعد موجودين
دخلت قعدت من غير متكلم
احمد طب مش تسلم
لبني انتا تعرفه يا احمد
احمد اكيد ده من اعز اصحابي بس هوه
زعلان مني اصل بقالي كتير مبكلموش
لبني طيب مين تاني يعرفه عشان اتجنب الاحراج
هدي انا و استاذ سعد وانسه منار واستاذ احمدكده طلعنا نعرفه
وهنا اتكلم الملاك مها كيمو وهل يخفي القمر ده حتي انتيمي من ايام الجيزه
والكل ضحك الا انا
لبني مالك يا كامل في حاجه
انا معرفتنيش انتي بقي تقربو لبعض ايه
لبني انا هقولك
احمد لا استني انا هقوله لبني اخت مراتي وسعد يبقي ابن عمي ومنار
انا بلهجه سخريه اختك
احمد برافو عليك عرفت اذاي ولا تكنش راميه بدون رامي بص يا كامل منار حكتلي علي كل حاجه ولبني كانت مخبيه علي مها و بالصدفه النهارده مها شافت رقم امير ع الواتس وعرفت انها لسه بتكلمه وكل حاجه و مها قلتلي وانا حبيت اشكرك وطبعا لو قولتلك فلوس مش هتردي وانا صحيح ليا في الخشن بس الطري منه انا عازمكم ع العشا عندي في البيت كامل وانتا قبلهم عشان متفكرش ترفض وقمنا كل مجموعه في عربيه هدي وسعد في عربيه ومنار واحمد ومها في عربيه وانا ولبني في عربيه لبني خلتني اسوق عشان هيا تقدر تفضل حضناني وصلنا وكانو سابقني دخلت البيت لقيت احمد قاعد علي فوتيه لواحده و اول مدخلنا لقيت لبني بستني في خدي وطلعت تجري علي فوق
احمد اتفضل بيتك ومطرحك
انا شكرا
احمد تشرب ايه
انا ولا حاجه
احمد مينفعش لازم تشرب حاجه
انا خلاص قهوه
احمد بضحكه سخريه ممنوع الحجات الحرام دي
سمعنه رنت جرس ناعمه ذي الي بتبقي في الفنادق
قالي العشا جاهز وقمت لقيت طربيزه عليها كل ما لذ وطاب من الفسفوريات و المحاشي اداني حبايه قالي خدها قبل الاكل ولما سالت قالي فيتامينات هتعجبك
واكلنا واستاذنت عشان امشي قالي مش لما تحلي و اخدني روحنا اوضه كان فيها قعده عربي ولقيت هدي ومنار ومها وسوسو داخلين لابسيه قمصان نوم كلهم لون واحد بس الاستايل مختلف مها كانت لابسه قميص ملوش لازمه واصل لحد وسطها او تحت وسطها بكام سنتيمتر ولبني لابسه قميص طويل وليه كاب (الروب بتاع الابطال الخارقين) من كتافها وسحباه وراها ومبين نص صدرها منار لابسه بيبي دول مبين صدرها كله وفي نجمه فوق كسها وهدي و سوسو لابسين قميص عادي كل واحد مكتوب عليه حرفين من كلمه love و بصلي وقالي تحب تبداء بمين انتا ضيفنا
بصتله وقولتله انا مبتهددش ومبتنكش
احمد ياراجل انتا راجل مش ذي التاني و انا الي عزمك بنفسي
انا انا عاوز مها
لبني اخس عليك وانا الي قولت هتقول انا واتزوقتلك
انا بصراحه يا لبني انا كنت ممكن اقول انتي بس لو مها مش موجوده
مها بكسوف وبصه في الارض ممكن نطلع فوق
احمد لا الحفله هنا وبينا كلنا وببص عليه لقيته قالع ملط وواقف وبيقول لسوسو تعالي يا قلبي انتي بتاعتي النهارده ده لو كامل ليه راي تاني
هدي لا متخفش كامل ملوش في الخشن ليه في النواعم مش كده يا نواعم اقصد يا مها
مها قربت لعندي ووقفت مستنيه الخطوه الاولي مني انا حضنتها وقربت علي شفايفها ودوبت ايوه دوبت معاها في بوسه كانت كافيه تخليني اتوب عن اي ست في الكون وادمنها وفقت من البوسه علي صفاره من هدي وهيا بتقول ايوه بقي يا سيدي يا جامد يا مدوبهم في بوسه
مها بصتلها بس يا لبوه
انا مالك يا لبوه مدايقه ليه
هدي اصل مها جابت شهوتها من بوسه
احمد و سوسو بيمص ذبه ايه شكلك هتخليني اقولك عاوز اجرب
منار بطلو رخامه كامل باسها بوست عاشق مش بوست نيك اسالوني انا جربتها
مها وشها احمر وحسيت انها هتعيط لحقت وقولتلهم طب وحيات كسمك ياهدي انتي ومنار لهبوسها بوسه تانيه وقربت من مها وفعلا بوستها تاني ومحستش ب الدنيا كلها ونزلت حمالت القميص ونزلت علي رقابتها بوس وصدرها بوس وبطنها ونزلت علي كسها كانت ريحته غريبه مش منفره لا ريحه ذي مكون ذكر في موسم التزاوج وشامم الانثي بتاعتي وبوست كسها ووقفت واشتلتها و هيا اتعلقت في رقابتي وبدور علي سرير لقيت سوسو اخد وضع الكلب علي الارض وهدي ومها وضع 69علي الارض بردو فهمت نيمتها ع الارض و فضلت الحس كسها وهيا تان بصوت مكتوم ذي الي التلميذ المكسوف وهو بيرد علي مدرسه طلعت علي شفايفها بوستها وجيت عند ودنها
لو مش عاوزاني انا ممكن امشي
اتعلقت في رقابتي وقالتلي انا لو مش عوزاك مكنتش هتلمسني
الكلمه مع الفسفور مع الحبايه الي فهمت لزمتها مع جمالها و الموقف خلاني مقلعتش هدومي انا قطعتها ونزلت علي بزازها تقفيش وعض لحد مبان صوتها وهيا بتترعش تحت مني وهيا بتشخر وبتوحوح وبتترجاني انيكها
نيكني بقي ابوس ايدك مش قادره دخلت زبي مره واحده مكنتش واسعه ولا دايقه بس كانت مولعه وفضلت تتمغنج وتتمحن امممممم اااااح نيك نيك كمان اااااااه اوووووووف نيك اوعي تهدي مترحمنيش ااااااااااح اجمد وكانت عنيها مدمعه وانا بنيكها لحد مقربت اجيبهم من غير مسال وهيا تجاوب هيا لفت رجلها علي وسطي وانا فضلت ارزع اكتر لحد منا بدات اصرخ من المتعه ايوه اصرخ متعه مابعدها متعه ااااااه انا وهيا جبناهم مع بعض جبتهم في كسها بوستها وقمت قعدت وهيا لفت ونامت علي رجلي بنبص لقين كلهم بيتفرجو علينا واحمد راح شاخر احا يا مها من اول يوم وخلتيه يجيب فيكي ده الي كان حبيبك وحب سنين عمرك مخلتيهوش عملها انا هبداء اغير منك كده يا كامل
مها خليك في الشرموطه بتاعتك وملكش دعوه بيا انا وسيدي
احمد سيدك من امته
من ساعت مقابلته وعرفت انه مشافش الحاجه الي كانت ممكن تخليه ملك
احمد عندك حق بس متنساش بقي يا كيمو ان رعياك ليهم حقوق عليك وغمزلي
مها قامت و ببص علي لبني لقيتها قاعده حتي ما بتلعبش في نفسها ندهتلها
لبني ايه اخير حنيت عليا وحسيت بيا
انا هوه انا اقدر استغني عنك
لقيت احمد بيقولي عاوزك دقيقه وكمله
لبني خخخخ احا لما الدور اجا عليا تقولو عاوزك وعموما هوه ملوش في الخشن
احمد بس يا شرموطه ليفتكر ان انتي مدلوقه
لبني اه مدلوقه ملكش دعوه سيدي وهو حر يقول الي يقولو
انا استني يا لولو نشوف عاوز ايه
طلعنا برا لقيتو بيقولي لازم تريح خمس دقايق عشان الحبايه تكفيك طول اليل لو جبت كله ورا بعضه مش هتقضيهم كلهم وانا هحاول اساعدك
انا ساعد نفسك ملكش دعوه بيا
(فلاش باك مشهد لوقت قبل لقاء لبني في منطقه كامل )
قشطه اذيكو
ذكي ابو الكوك ايه اخبار الحبيتين
انا لا جامدين
ذكي حماتك بتحبك خود اتنين تانين اهم
انا بس انا مش محتاجهم
ذكي مين عارف يمكن تحتاجهم
(لحظه خروجنا من الكافيه )
انا ثواني يا جماعه هاخود حبايت صداع بس عشان مصدع جدا
(رجوع للوقت الحاضر )
لو انتا احتجت مساعده قولي
احمد ارهنك ان انتا هتهنج بدري بدري
انا موافق علي كام
احمد خمسه مليون مني لخمس تلاف منك
اتفقنا
دخلنا لقيت مها داخله قدمنا علي طول وشكلها سمعت قالت للبنات وكلهم اجم مره واحده ولقيت مها بتقولي
مها انا همثل اني اكتفيت اول مجيب شهوتي
هدي وانا هحاول اقول بدري بردو
لبني مع اني مشتقالك وعلي نار بس هقول بردو بدري
منار شوف ياسيدي عاوزني اقول امته وانا هنفز
انا محدش يمثل ولا مش واثقين فيا
هدي سيدي انتا حتي لو شارب حجات ده خطر علي قلبك احنا اربع ستات
انا مش عاوز صداع عاوز مجزره
و فعلا بدات هدي ولبني يمصو زبي مع بعض
وكل واحده حسيت انها عاوزه توريني مهارتها و مها ومنار فضلو يبوسو بعض شويه ومنار و مها نزلو يلحسو كس لبني وهدي وهما يصرخو ويشتمو فيهم عشان منار عضت لبني و مها عضت هدي قومت لبني وقعدتها علي زبي وفضلت تتنطط وتتمحن وتزوم لحد مجابت شهوتها واترعشت راحت هدي زقاها وقعدت مكانها ببص علي احمد لقيته قاعد هوه وسوسو ولما شافني ببص عليه لقيته بيقولي تيجي نعلي الرهان
انا انتا شايف ايه
احمد انا شايف ان ع الواحده خمسه مليون لخمسين الف منك بس بشرط تخليها يغمي عليها
سوسو قال يغمي عليها خليك انتا في الي مش عارف تخليه يغمي عليه و بعد كده اشرط
هدي جدعاااه يااسوسوو خلييك في حالك يا اخ انتا ااااااه مش قادره يا ولاد الوسخه وحده تيجي مكاني
لبني نطت مكانها تاني وفضلت تتنطط علي زبي وهدي جت جمب ودني قال بتبوسني
انتا واخد ايه
انا انا مبخدش انا بدي وقمت قالب لبني تحتي وفضلت انيك فيها وهيا تصوت لحد مترعشت جامد وغمضت عينها
بصيت لهدي لقيتها بتقولي لا انا مش قدره بصيت لقيت منار بتبصلي ب استعطاف و خجل وقاعده علي ركبها و حاطه ايديها علي رجلها
انا منار تعالي
منار بس انا بنت
احمد مش مهم نبقي نجوزك لسوسو
هدي نعم لا مبحبش يبقي ليا ضره
احمد جواز مؤقت وبعد كده يطلقو بس ناخود راي العروسه
منار لو سيدي موافق انا هوافق
انا بدون مقدمات سحبتها بقت تحت مني
وبكل هدوء حطيت زبي علي كسها بس مع كميه المنشطات والشهوه الي عندي محستش الا وانا مدخل نص زبي في كسها وبتحرك وهيا بتصوت فضلت خمس دقايق وجبتهم في كس منار وقعدت لقيت هدي جابت منديل ومسحت ذبي
احمد نعتبر منار كده تمام عشان الجرح لسه مين
انا لسه انتا
سوسو لا هوه انتا لا تنيك ولا تسبني اتناك
ضحكنا كلنا وانا قولتله انتا عارف مليش في الخشن جيت امسك ايد هدي قالتلي لا انا تمام ولبني كانت نايمه ذي الي في غيبوبه ومنار خرجت وقفت وزبي هايج قولتلهم احا امال اطلع اجيب واحده من بره لقيت مها بتقولي وانا للدرجه دي مش ماليه عينك
شدتها لعندي وبوستها وقولتلها الي هطلبه مؤلم وانتي غريبه
هدي يا قلبي لو هتموتني انا موافقه
لفتها وضهرها ليا وكان في وضع شوفته في فيلم اجنبي كان البطل ماسك البطله وبينيك طيزها ع الواقف بدون اي مقدمات وفعلا حطيت زبي علي طيزها لقتها رجعت وسطها مره واحده لورا ووشها احمر ورجليها اترعشت وانا حضنتها اكتر وبقيت شبه اني شايلها شويه ولقتها بتحرك نفسها عرفت انها جاهزه وبقيت اتحرك انا وارزع و هيا تان اممممممم اااااااه اه اه اه اه او براااااحه اااااح ااااااااه نزلت ب ايدي علي كسها لقيت احمد بيقولي خلي عنك حسيت ب احساس غريب اني غيران علي مها قولتله لا خليك انتا
احمد ذي ميكون حس وفعلا بعد عشر دقايق وكنت جايب في طيزها ولقيتها مطرح مدخلت ذي في طيزها انها اتعورت اشتلتها وطلعتها الاوضه حسب مدلتني وسبتها ونزلت كانت منار نزلت ولقيت الكل بيبصلي ومنار اجت في حضني لقيت احمد كسر الصمت بص يا كامل انا لحد من لحظه مكنتش مرتاحلك بس بعد الي حصل اقدر اقولك مبروك عليك 20 مليون ومبروك علينا الشراكه الجديده والشركه الجديده
انا شركه ايه
احمد شركه كامل ؤشركائه للاستراد والتصدير
الـــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــنهاية ……
الجزء الأول
مساء الخير
احب اعرفكم بنفسي انا سامي 25سنه منطوي و مبحبش الاجتماعيات تقدرو تقولو كده شبح لا مش شبح يعني واد جن وكده .. مش شبح الي هوه ماليش وجود ..بحب اني اكتب و اقرا قصص بكل انواعها بس اغلب القصص لسّاها روتين واحد وفي بعض الاحيان بتبقي ممله ..
دي اول قصه ليّا علي موقع نسوانجي وهيا حصريا للموقع ..طولت عليكم بس اغلب قصصي هتبقي خيال ملهاش اي علاقه بالواقع واي تشابه في الاسماء او الاحداث تبقى صدفه .. القصص الحقيقيه هقول في اولها ..و الخياليه هقول وقصصي بالعاميه..
..نبداء قصتنا ..
انا كامل 21سنه شاب من اسره بسيطه وحيد ابويا وامي خريج دبلوم تجاره اتمرمطت لحد مالقيت شغلانه في شركه بتاعة استراد و تصدير ..منصبي كان اهم منصب ..انا فراش الشركه و مش اي فراش ده انا الفراش الخاص بآنسه منار دي بنت صاحب الشركه و مديرة الحسابات و دي من اول يومين كنت حافظ البرنامج بتاعها و قدرت ابقي ملاحظ شويه منار كانت الي حد ما جميله سمرا و عودها ذي عود نيلي كريم ..بس علي طويل.. وكانت بتلبس هدوم مناسبه مش ضيّقه ولا حاجه ..وكان نظامها تيجي الساعه 8 تشرب قهوه ..والساعه 12نسكافيه ..والساعه 2 عصير بيور .. ده كل اللي بتطلبه مني ..حتي الورق الي بتحتاج تبعته يتصور او اي تعاملات كانت بتبقي مع السكرتيره بتاعتها هدي ..ودي بقي كانت اجمل بكتير من منار بس قصيره و ميلف اقرب الي الطخن ..اول يومين لقيت منار بتطلب نفس المشاريب بنفس التوقيت ..وتالت يوم عملت القهوه و ظبطها ع الساعه ..ولجل الحظ ان منار اتاخرت ذي ماتكون عارفه ان السكر خلص من عندي ..وكنت بشتري سكر ..و جت وانا بصب القهوه ..وهيا بتطلبها لقتني داخل بيها .. ووقت للنسكافيه و العصير ..وفضل النظام ده شهرين ..لحد في يوم بعتتني اجيب اوراق من مكتب مدير التسويق في الشركه و قربت من المكتب سمعت صوت مفيش شب ميعرفوش ايوه صوت بوس وغنج و استغربت لما لقيت ان قسم التسويق شبه خاوي مفيش لا سكرتير ولا موظفين..
خبطت ..واستنيت لما اخدت موافقه الدخول.. و لقيت هدي لواحدها مع مدير التسويق سعد
أنا:استاذ سعد انسه منار بتقول لحضرتك ابقي ابعتلها ملف 10
هو:خلاص روح انتا
ومشيت ولقيت هدي جايه ورايا و لاول مره ..
بتقولي: اذيك يا كيمو عامل ايه؟
قلت:اهلا اذي حضرتك يا مدام هدي
هي:لا انسه ياكيمو ..لسه
أنا:اشك !!!
هي:نعم بتقول حاجه؟
أنا:لا مبقولش.. عن اذنك
وسبتها و بلغت منار اني وصلت الرساله و كان اليوم ده متاخرين في الشغل و فضلنا قعدين لحد الساعه 9 ونص بالليل وفجأه ..
لقيت انسه منار بتقولي: روح انتا وانا هخلص شويه حاجات و هخلي هدي تقفل ..
عرضت عليها اني افضل عشان لو احتاجت حاجه لقيتها بنبره حاده ..
قالت:قولت خلاص روح مش عاوزه حاجه ولو عوزت هبقي اتصرف ..
اخدت بعضي ونزلت وانا حاسس بحاجه غريبه الشركه كانت عباره عن دورين كاملين و الاسانسير بيطلع الدورين دول بكارت لواحده بيكون مع الموظفين بس..
قدام الشركه كان في قهوه و مطعم كشري و انا كنت واقع من الجوع قعدت في المطعم و طلبت طبق كشري و قعدت آكل ..
لقيت شابين طالعين في العماره مشغلتش بالي ..بس اكتشفت اني ننسيت الفلوس في اليونيفورم و عرضت على الكاشير اني اسيب التلفون.. بس هوه طلع انسان محترم و رحت اجيب المحفظه ..وانا مستعد للتهزيق من آنسه منار ..بس الغريب حصل ..لما طلبت الاسانسير و لقيته ع الدور بتاع الاداره خفت و طلعت الشركه قولت يبقي الشباب دول حراميه ..و دخلت الشركه ..وفضلت ادوّر لحد ماوصلت لمكتب الاجتماعات ..و شوفت ساعتها اغرب موقف ممكن تتخيلوه!!!
منار و هدي و سعد من غير هدوم ..بس مش ده الغريب ..الغريب انهم كانو قاعدين زي الكلاب علي ايديهم ورجليهم والشابين بيكلموهم
:مين فيكم يا كلاب الي عليه الدور النهارده ؟
:انا يا سيدي
:انتي مين يا لبوه ؟
:انا كلبتك منار يا سيدي
:الكلبين التانيين يمشو و يسيبو الكلبه اللي عليها الدور ..
عقلي اتجن!! مبقتش عارف اجري و لا اقف ولا اخش ..مافوقتش غير لما هدي و سعد كتمو بوقي ..
و هدي قالتلي :تعالي متعملش صوت ..
وبدأت هدي تشرحلي ان منار خاضعه هيا وهدي و سعد ..و اللي جوه دول امير وحسن كانو موظفين في الشركه.. و عرفو ان منار خاضعه.. و استغلو الفرصه و ماسكين علي منار صور و فيديوهات و يوم مايجيلهم مزاج ..بيتصلو بمنار و بيحددو ميعاد ..
اول مايوصلو ..بينيكو هدي ..و يفضلو يشتمو في سعد ..و منار بتنقذهم ..
وتقول ان عليها الدور عشان امير و حسن مش ساديين.. بس مستغلين ..و هدي و سعد مبيحبوش ..بس مجبرين عشان الحجات الي ممسوكه عليهم ..
ولما قولتلها: و الي حصل في المكتب النهارده الصبح ..
عرفت ان سعد و هدي متجوزين عُرفي و لما يبقي فيه سهر في المكتب بيستغلو الوضع ..حسيت اني لازم اعمل حاجه بس منظر هدي و هيا عريانه قدامي خلاني في حاله انتصاب ملحوظه.. و ماكنتش اعرف حاجه عن الجنس غير نسوانجي و الصفحه الزرقاه مش اكتر ولا اقل.. ولاول مره اشوف واحده عريانه قدامي ..صدر مكور و وسط و عود ملفوف و طيز مدوره ميلف ..بس قصيره شويه بس متناسقه ..
خروجهم واكتشافهم ليا خلاها ملبستش هدومها ب..قيت من ناحيه حاسس اني واطي لو استغليت الموقف و نكتها وابقي غبي لو سبتها ..
قررت ابقي غبي بس راجل ..
وقولتلها: قومي البسي هدومك ..
لقيت سعد بيقولي:من حضر القسمه فليقتسم ..
و قامت هدي قعدت علي حجري و رحنا في بوسه مفوقتش غير علي صوت سعد و هو بيقول لهدي: خفي شويه شكله اول مره
فالت:ملكش دعوه انتا يا عرص اتفرج علي وانا بتناك يمكن زبرك يقف يا مخصي وتعرف تنيك
:بقي كده يا لبوه انا غلطان اني مسبتكيش ل امير و حسن كانو فشخوكي..
:انتا عارف يا سعد انامبحبش الي يلوي دراعي بمزاجي اديك عيني لكن غصب مبحبش
:ماخلاص يا لبوه انتي وهو انتم هتتعرفو علي بعض دلوقتي
:بس يا كامل وطي صوتك لحد يسمعنا و تحصل مشاكل ..
وباستني قبل ما ارد محستش ب الوقت الي عدي ..وفقت عليها و هيا بتطلع زبي من البنطلون هو مش كبير هوه طوله 15 سم و عرضه 3سم و فضلت تمص فيه من غير ماتقول و لا كلمه ..
و معداش وقت طويل لحد ماجبتهم في بوقها ..حسيت ساعتها انها هتقوم تشخرلي ..ما انا كان عندي اعتقاد بقي ان اول مره ها اعد ساعتين تلاته ذي مبقرا و بشوف في الافلام و القصص.. نيمتها علي ضهرها و فضلت امص في بزازها بغشوميه و قوه ..و لسبب ما كانتش مستمتعه ..وانا بعضها في بزها و فضلت تتغنخ و تهمهم بكلام كان شبه مفهوم ذي قطع بز كلبتك يا سيدي اممممممم ااااااه ياسيدي و كنت عاوز انزل علي كسها ..بس حسيت بقرف و سعد لاحظ ترددي و لقيته ..
..قالي: اسمحلي يا سيدي اجهزلك كس كلبتك للنيك ..
و نام علي ضهره و هيا قعدت علي وشه و فضلت تمص زبي و بصراحه زبي كان اصغر في الحجم من زب سعد ..
لقيت هدي خدت بالها اني مكسوف من حجم زبي و مبتكلمش خالص قربت من ودني و..
قالتلي :ان ذبي احسن بكتير من ذب جوزها والاهم من الطول ..المفعول .. وضحكت بلبونه.. وانا ساعتها حسيت بثقه اكتر في نفسي ..
:ايه يا لبوه هتتكلمي وتسيبي زبي كده من غير ماتمصيه.. هتمصي ولا ازعل منك واسيب سعد ينيكك ..
لقيتها مسكت زبي ..
وقالتلي :مقدرش ياسيدي علي زعلك وكمان سعد مين ده مخصي طول ع الفاضي ..
و ضحكت ..قومتها و قعدت علي زبي و فضلت تتنطط علي زبي ..
و هيا بتتغنج :امممممممم احححححححح زبك حلو اوي ..هوه ده بقي الي بيتقال عليه قصير بس يحير مش زي الخول جوزي طويل بس عويل ..
كسها مكنش ضيق بس كان فرن .. عدت خمس دقايق .. وهيا بتتنطط و متعلقه في رقبتي لحد ماصرخت و اترعشت و اترمت في حضني .. حسيت ان العالم كله سمع صرختها بس محدش سمعها ..
فضلت انداه عليها: هدي انتي نمتي ؟
:لا يا سيدي انا صاحيه ..
انا :من يوم مشوفتك وانا عاجبني حاجتين فيكي
:عرفاهم
:طب ايه هما يا لبوه
:بزازي وطيزي ؟
:لا يا لبوه عيونك وطيزك وانا شوفت عيونك كتير
اكيد هتقولي لسه طيزك شكلك مش عاوزه
:انتا تامرني يا سيدي ..
وقامت وعملت وضع الكلبه
وانا جيت من وراها و بدون اي مقدمات دخلت زبري شهقت وفضلت توحوح و تتلوي ..
وتقولي :براحه يا سيدي .. طيزي مش حملك.. اااااااااه ااااااااح اووووف براحه ..بجد مش قادره ..
عدي شويه و غيرت نبرة صوتها ..
وبدات تقولي:قطع طيز لبوتك افشخها ..
وانا ماصدقت اسمع الكلمتين دول و جبتهم في طيزها و قامت جابت منديل و نضفتلي زبي و روحنا في بوسه حسيت اني هنتصب تاني بس لقيتها قامت بتلبس هدومها عرفت ان اليوم خلص
و لقيت سعد بيقولها :شايف وشك نور ولا اللي عمرها ما تناكت
:سعد انا كنت نسيت خالص وجودك
:ومين يفتكرني وهو معاه دودو
:ايه غيران عاوز تتناك انتا كمان
:ياريت بس مين الي هيفكر انه ينيكني ..ياريت كان ليا في الخشن ..
هنا هدي اتدخلت ..
وقالت :ومين قالك انه خشن ده اختي سعديه مش كده ؟
قولتلك: اسمي سوسو متذعلنيش منك
:بس يا لبوه منك ليها ..وانتي يا سوسو لما ابقي اشوفك ب شعر و ميكب و قميص نوم ساعتها انيكك ..
لبسنا وخرجنا بنتسحب لقينا الدور الي فيه منار كان مضلم ..خرجنا و نزلنا ..
و تاني يوم حصلت مفاجأه غريبه !!!
انتظروني .. اتمني اعرف رأيكم
،،،،،،،
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ
الجزء الثاني
روحت يومها و انا دماغي ذي محطه القطر من كتر التفكير ونمت يدوبك ساعتين بس بعد موصلت لحل هوه صعب بس لازم اخاطر رحت الشغل لقيت كل الموظفين واقفين ع الباب ولقيت هدي واقفه بتتكلم في التلفون من غير محد ياخود باله حطيت ايدي علي طيزها اتجعزت ولفت لقتني بقولها
انسه هدي هوه في ايه
عم سيد الفراش مجاش و محدش معاه نسخه المفاتيح غير هوه وانسه منار و انسه منار مجتش لسه واتصلنا ببتاع المفاتيح وهو جاي دلوقتي
وعم السيد مجاش ليه
معرفش يا كامل هوه انا عايشه معاه في ايه اسئلتك الغريبه ع الصبح
قاطعنا صوت انا عارفه ده الواد خالد جاري وعشرت عمر
اكيمو قشطه الودا ايه الي جابك هنا مهو انا شغال في الشركه وانتا انا جاي افتح الشقه مهو انا شغال مع شركه الامان المسؤله عن الشركه ش
بتاعتي يسمع من بوقك
استاذنك انا اكامل وذي السحر مفيش ثواني كان فاتح الباب و دخل فتح المكاتب كلها
خالد كنت عاوزك في موضوع
خير اصاحبي انتا وراك حاجه بليل
لا نبقي نتقابل علي القهوه
وعدي الوقت ولقيت منار بتقولي روح قول لاستاذ سعد ان في مناقشه صفقه كمان اسبوعين حضر الملف
روحت ل استاذ سعد وسمعت صوت سعد وهدي ذي المره الي فاتت دخلت من غير مخبط
انتم اغبيه
ليه بس يا سيدي ايه الي حصل
افرضم حد دخل غيري وانتم مش شغالين في مصنع هنقول صوت المعدات هتداري
هدي ردت تاني وقالتلي ياسيدي منطقه التسويق محدش بيخشها وزي محضرتك شايف مفهاش حد غير اتنين موظفين ودول مبيجوش الشركه غير ع القبض او لو في اجتمعات ذي امبارح
تقصدي ان امير وحسن
ايوه يا ياسيدي عشان كده مطمنين
المهم سعد منار بتقولك في مناقشه صفقه كمان اسبوعين حضر الملف
رد سعد تقصد نحضر كرمتنا عشان تتهان غصب عنا
هيا الصفقه دي الي هيا
ايوه يا سيدي
تمام انا هتصرف متشغليش بالك انتي وسعد
وخلص اليوم وقابلت خالد وبعد السلام والاطمئنان بقولك يا خالد انا عاوز منك خدمه والي هتطلبه هدفعهولك
بس اكامل عيب عليك اجدع الكلام ده في ايه
انا عاوزك تعلمني ازاي افتح الباب ذي مفتحته انتا النهارده
ايه ناوي تشتغل بتاع مفاتيح
لا ناؤي اشتغل حرامي وقعدنا نضحك
خلاص هعلمك بس مش سهله
وعدي اسبوعين وكل يوم خالد يعلمني شويه لحد متعلمت افتح الابواب بسهوله
و قبل يوم الاجتماع ب اسبوع كنت طلبت ملف امير وحسن واتصدمت لما عرفت ان الاتنين ولاد عم وساكنين في نفس العنوان وبقيت كل يوم اخلص شغل وامشي علي طول لحد م اجه يوم الاجتماع و اتبلغت برساله اوصلها ل استاذ سعد ان مينساش اجتماع النهارده الساعه 8 ورحت علي مكتب سعد و متوقع انه مع هدي بس اتصدمت لما لقيتهم مابيعملوش حاجه
ايه تتحسدي انتي وهو ولا انا اجيت متاخر
ضحكت هدي بشرمطه ورد سعد
لا ياسيدي مجتش متاخر بس هدي قالتلي لو عاوز استاذن منك الاول
هدي انتي وسعد عاوزكم تسمعو الي هقوله وتنفزوه
هدي قامت وفتحت البلوزه وبتقرب وبتقولي امرك
كني يا لبوه مش كله كده النهارده هيجي امير وحسن ذي كل مره بس المره دي هتبقي معايا علي التلفون تعرفيني امته اجم واي الي بيدور و اوعي تمشي قبل ميمشو هما فاهمه
امرك يا سيدي
الساعه 7 لقيت منار بتندهلي كامل تقدر تروح انتا
نزلت قعدت ع القهوه لحد ما شفتهم طالعين
نسيت ادي رقمي ل هدي او اخد رقمها
نص ساعه ولقيت التلفون بيرن
الو ايوا جبتي رقمي منين تمام ماشي سلام
هدي جابت رقمي من الملف بتاعي طلعت ذكيه روحت ع العنوان الي اخدته مبعدش كتير عن الشركه بس بيت اهالي بس شكله مهجور طلعت اول شقه حظي من السما الكالون عادي مش كمبيوتر يعني مش هياخود وقت ودخلت لقيت شقه اوضتين وصاله مكركبه ومليانه ازايز ويسكي وبيره اعقاب سجاير و تبات مرميه فرشها بسيط دخلت اول اوضه كان فيها دولاب وسرير وتلفزيون الوان العادي مش شاشه الدولاب كان اربع ضرف فضيت اول ضرفه لقيت فيها ملفات اوراق محطوطه بين الهدوم خدتهم وتاني ضرفه كان فيها سعات وخواتم فضه و اوريجينال سبتهم بس رجعت اخدتهم عشان يبان ان الموضوع سرقه الضرفه التالته كانت فاضيه الرابعه كان فيها علب اسطونات وكل علبه مكتوب عليها اسم احمد ومها مدام لبني منار وسعد و هدي ولقيت شاشه صغيره بشغلها ايه ده ده المكتب امير قاعد ع الكنبه و هدي ومنار بيمصو زبه وهو مغمض عينه من المتعه و في ايده كاس قام ونيم هدي ع الكنبه مكانه وفتح رجليها وحط زبه في كسها وفضل يتحرك بسرعه و هدي مبطلعش صوت امير وقف متعصب ونزل في هدي ضرب ب الاقلام وشدها من شعرها وطلعو بعيد عن الرؤيه بس الكاميره دي فين ومين الي بيتحكم فيها شويه ورجع امير ومسك منار من شعرها ورماها ع الكنبه وحط زبه في طيزها وهيا فضلت تصرخ الم مش متعه وهو ابتسم اتصلت ب هدي انتي فين قالتلي ان امير طردها من الاوضه قولتلها عارف
عارف ازاي مش وقته اسمعي فين حسن
حسن وسعد في المكتب التاني في حد كان معاكوم في المكتب
لا مكنش في حد في المكتب ليه
في كاميرا كانت بتصوركم عاوزها
هاجبها ازاي دي خشي وادي ضهرك ل امير وامشي لحد مقولك تجيبي الحاجه الي قدامك
دخلت المكتب وامير كان ضهره ليها مخدش باله منها
وفعلا لقت الساعه الي كان بيصور بيها قولتلها خوديها واطلعي
اول ميمشو كلميني و الساعه خليها معاكي
ولقيت فلوس وسلاح ناري اخدتهم ورحت الشقه التانيه اول مدخلت سمعت صوت بنت بتقول
بسرعه بقي قبل م اخوك يجي
مش هيجي دلوقتي واسكتي بقي متوترنيش
اممممممم براحه مش كده وجعتني
متبطلي شرمطه ولبونه
مش اختك لو مكنتش اتشرمط عليك اتشرمط علي مين
انا قربت وبدات اصورهم وهما مش مركزين
ولد وبنت البنت شظلها بيقول انها 16سنه و الولد شكله اصغر منها بسنه او اتنين و الاتنين فيهم شبه كبير من امير فهمت هما مين حطيت التلفون يصورهم وخرجت روحت الاوضه التانيه ملقتش فيها غير سرير بتاع معسكرات و كمبيوتر بس فكيت الهرد وطلعت لقيت الولد بيقولها انتي غبيه هصورك ليه وده مش تلفوني
لو ده مش تلفونك مين الي هيصورني ويصورك
انا دخلت وخطفت التلفون من ايد الولد وقولتله انا
وطلعت السلاح
الولد طلع جبان و البت طلعت ذكيه
بص لو عاوز فلوس هتلاقيها في الشقه الي قدمنا و انا هفتحهالك ولو عاوزني انا مش هقول لا
بس بشرط بلاش تاذي حد اتفقنا
واخوكي سيبك منه ولو عاوزه مش هيقول لا هوه اساس بيتناك
بس بشرط قالتلي اشرط قولتلها هصورك عشان لو فكرتي تعترفي عليا هقول ان انتي كنتي موافقه
قالتلي موافقه و اخوها قالي موافق
طلعت من الاوضه علي اساس انهم يجهزو هدي اتصلت وقالتلي ان امير وحسن نزلو دخلت وعرفت الاتنين ونزلت بسرعه وصلت علي اول الشارع لقيت حسن وامير ماشين جمبي وامير بيقول لحسن الساعه دي مينفعش تضيع دي لو ضاعت احنا هنضيع
تلاقيك نسيتها في البيت
انا ابتسمت ووقفت تاكس ورحت ع الشركه وقولت لهدي تستني هيا ومنار وسعد عشان جبتلهم حريتهم وعاوزين نفرح ونحتفل وفعلا وصلت الشركه ولقيت هدي ومنار وسعد قاعدين سعد لابس باروكه وقميص نوم وحاطط ميكاب وهدي عريانه خالص و منار لابسه اندر وبرا و قميص ب الروب بتاعه وكان شفاف ولونه ابيض
دخلت لقيت منار بتقولي صحيح الي سمعته مديت ايدي في الشنطه ورمتلها الاسطونات لقيت هدي بتحدفلي مومري ده بتاع امير وسعد حدفلي تلفون وده بتاع حسن وقعدنا نضحك لقيت منار جريت علي وحضنتني ولقيت سعد بيقولي انتا قولت ان انتا هتنكني لو انا قدامك بقميص نوم منار سحبتني من ايدي لحد الكنبه وقالتلي انتا النهارده شهريار واحنا جواريك وقلعتني الجزمه و الشراب وباست رجلي وهدي اجت فتحت سوستت البنطلون وطلعت زبي وفضلت تمص فيه وتتمغنج وتقولها بصي زب سيدي
ومنار فضلت تمص
منار:اممممممم حلو اوي يا هدي اول مره من سنين امص زب واتمتع كده وانا بمص زب
هدي لازم نتمتع بزب دكرنا وسيدنا مش الي كانو غصبينعفسا
سعد بس بقي افتكرولنا حاجه سيره حلوه
قلعت وهما التلاته قلعو وفضلو يمصولي زبي هما التلاته وقام سعد يلحس كس هدي لا انا عاوز منار
لقيت الكل وشه اصفر ومنار قالت بس انا بنت
عادي مفيش مشاكل تعالي انتي يا هدي
جرت هدي علي زبي وقاعدت عليه وفضلت تتنطط وتتمغنج امممممممم اااااااح افشخ كس كلبتك
اااااه كمااااان ياسيدي ااااه اترعشت هدي واترمت علي صدري سعد قومها وقالي الدور عليا ونزل علي ايده ورجله لقيت هدي ضربته علي طيزه وقالتله خلي عندك دم السيدات اولا منار ضحكت بشرمطه لاول مره من يوم معرفتها اشوفها بتضحك اصلا وقالتلها هوه في رجاله عشان يتقال سيدات دي سوسو اختنا الكبيره ضحكنا وهدي قالتلهم بصو يا جماعه من الاخر سوسو متعتها علينا عشان سيدي مبيحبش الخشن حتي لو كانت سوسو
منار واضح ومش هنعمل حاجه سيدي مش حاببها
سوسو بقي كده طب امشي انا يعني
استني يا سوسو هخلي هدي تنيكك
بس مش دلوقتي احنا عاوزين ننبسط منار اجت ومسكت زبي و مشت لسانها عليه وقالت لهدي عارفه يا دودو لو تاخدي جوزك وتروحي مكتب تاني يسلام هحبكم اوي
هدي بقي كده يرديك يا سيدي كده عاوزه تمشينه
بصراحه ياريت عشان انتم عاملين صداع
خرجت هدي وسعد
سيدي انا متشكره جدا ليك ومش قادره اوصفلك مدي سعادتي جميلك ده يخليني خدامه تحت رجلك وانا سعيده
منار روحي لهدي ليه يا سيدي عشان انتي بتتكلمي كتير و هتصدعيني ضحكت بلبوانه وفضلت تمص في زبي وتتمحن اممم ياقلبي واحشني فينك من زمااان ااااااااااااام يجنن امممممم مش هسيبك لو علي رقبتي مسكتها ونيمتها علي ضهرها و فضلت ارضع من بزازها واعض حلمت بزها لحد مفضلت تصرخ نكني ياسيدي افتحني ابوس ايدك ريحني مش قادره خلاص هموت حطيت زبي علي كسها وفضلت افرش فيه لحد مترعشت وجابت شهوتها وانا كمان جبتهم علي كسها وهديت شويه وقامت باست ايدي
انا خفت تفتحني بجد بس دلوقتي واثقه فيك يا قلبي ويا سيدي وياعمري ويا التلفون رن
الو مين..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
الجزء الثالث
رن التلفون بتاع منار ووشها اصفر
انا في حاجه
منار اص اص اصل امير بيرن عليا
طب وفيها ايه هاتي التلفون
الو
الو انسه منار موجوده
مين انتا
انا امير مدير المبيعات وكنت عاوز انسه منار ضروري
وده وقت حد يتصل فيه ايه انتا معندكش مخ في اختراع اسمه شركه ابقي روحلها المكتب
امير اصل يا فند…………
قفلت السكه في وشه وبدور علي منار لقيتها مغمي عليها
فوقتها في ايه مالك
منار:انتا مش فاهم انتا عملت فينا ايه
في ايه مالك بتتكلمي كده ليه
في الوقت ده هدي وسعد كانو اجو ع الصوت هدي لابسه صناعي وسعد عريان خالص
في ايه خير
هدي:في ايه هوه فتحك
منار :ياريت كان ارحم ده بوظ حياتي كلها
سعد هوه في ايه حد يفهمني
انا لما انا افهم وضربت منار ب القلم وقعت علي الارض وهدي خدتها في حضنها
هدي:بتضربها ليه شكلنا خلصنا منهم ووقعنا فيك
منار صرخت وقاطعت هدي احنا مخلصناش منهم
احنا التلاته في صوت واحد تقصدي ايه
منار . امير اتصل بيا وقال ل كامل انه مدير المبيعات
سعد . وده معناه ايه
منار . معناه انهم معاهم نسخه تاني وهيهددونا بيها
طلعت من هدي ضحكه شرموطه عمري مسمعت زيها
هدي . انتي طلعتي اغبي من مكانو متخيلين يا غبيه هانم هما دلوقتي عرفو ان مفيش في ايدهم حاجه ضدك بس معتمدين ان انتي متعرفيش عشان كده هيفضل يهددوكي لحد ميسجلو تاني
انا . اهي البوه قالتلك وانتي عكننتي علينا بسبب كده
عموما اتاكدي انهم لو معاهم حاجه مكانوش اتصلو
الا لو ده طبيعي
منار . تقصد ايه ب طبيعي
انا . هما بيحددو المعاد الجديد يوم مبيكونو عندك
منار لا بعدها بكام يوم
سعد. يبقي ذي ما سيدي وهدي قالو
انا انا جبتلك حريتك ياريت ما تضيعيهاش
اخدت الشنطه و المومري والساعه وتلفون حسن وروحت ع البيت تلفون حسن كان حديث خفت ليكون في تتبع وكان معمول برمز الساعه كانت داخله علي واحده بليل رحت لواحد صاحبي بتاع تلفونات شمال ده فاتح طول الوقت قولتله ان ده تلفون واحد بايعهولي لقطه بس خايف ليكون مسروق هوه قالي انه ناسي الرمز اخد التلفون ووصله ب الكمبيوتر شويه ورجعهولي وقالي دلوقتي حتي لو مسروق ميعرفش يجيبك لانه مكنش مشغل تتبع ولا اي حاجه تساعده ان يعرف مكانه مبروك عليك اكيمو
حاسبت ومشيت روحت البيت غيرت واكلت ولسه هفرد جسمي لقيت تلفون حسن بيرن
الو
الو لو سمحت اخويا التلفون ده بتاعي
عارف انه بتاعك هوه انا قولت بتاعي بس بصراحه عاجبني التلفون وكنت عاوز اجيب واحد ذيه
حسن . انتا اهبل ياض انتا متعرفش انتا بتكلم مين
لمحت نسخه ملف التقديم بتاعه الي هدي ادتهاني وقريتها قال اني عارف كل حاجه
حسن . طب وانتا عاوز ايه
انا . مش كتير عاوز نص مليون جنيه
حسن . نعم نص مليون تمن تلفون ب ست الاف جنيه لا خليه
انا . ههههههه انتا غبي يا حسن تلفون ايه الي عاوز فيه نص مليون التلفون فوق البيعه النص مليون تمن المومري والاسطونات والساعه اسال امير وقلي
وقفلت السكه ونمت
وتاني يوم رحت الشغل وشويه وحسن وامير وصلو
وجاي يخش المكتب مسكت ايده ممنوع الدخول
بس يابني انتا متعرفش انا مين
انتا مين يعني حتت موظف
امير لحسن الفراش بيقول عليا حتت موظف انا بقي هوريك الموظف ده ممكن يعمل ايه
الو انا في الشركه بقي كده ماشي يا منار
نزلو وانا دخلت المكتب لقيت منار منهاره من العياط حلفت ساعتها لخليهم عبره
كلمت ذكي اوصفلكم ذكي وباختصار شديد ضرفت باب شقه ماشيه علي رجلين تور بشري جاي في اي حاجه فيها روح بيعشق حاجتين الاكل و الفلوس وممكن يعمل اي حاجه في المقابل
انا . الو قشطه يا ذيكو
ذكي . حبيبي ابو كمال عامل ايه
انا . خمس تلاف جنيه
ذكي . موافق ومن غير معرف
كل ده ومنار باصه ب استغراب قولتلها كلمي امير وحسن وقوليلهم يجو النهارده الساعه 10 في العنوان الي هدهولك
وفعلا حصل و اجه امير وحسن بس ملقوش منار لقوني انا وذكي و اخوه
اول مدخلو الشقه اخو ذكي كتف امير وذكي كتف حسن واخو ذكي مشي
ذكي ابداء بمين يا ريس
انا . الحلو الابيضاني ده الي بيقولي متعرفش انا مين
قلع ذكي و كان قبلها اخد تمول وفياجرا و اكل كيلو جمبري لواحده لدرجه اني خفت ليموت او يموت العيال
وكان هايج ذبه كان 20او25سم ويمكن اطول كمان وانا كنت اشتريت كاميرا حلوه من الفلوس الي كنت خدتها من الدولاب
ذكي فك امير بعد مقلع هدومه بس الغريب ان امير كان هايج ذبه طويل بس مش طخين ذي ذكي و من نفسه وطي ومسك ذب ذكي وفضل يمص فيه و ذكي يوحوح و لا كان شرموطه بتمصله وقف امير وقاله دورك تمصلي
مخبيش عليكم اترعلت لحسن ذكي يوافق وساعتها هتشوح انا
ذكي . نعم يا كسمك انا امصلك انتا اهبل
امير . منا مصتلك واتصورت و متكلمتش
ذكي . انتا متتكلمش يا كسمك وطااااااخ نزل ب القلم علي وشه ومسكه من شعره مكنش طويل بس كان يتملك ورماه نحيت الكنبه ورفعله رجله وحشر زبه كله في طيز امير مره واحده وفضل ينيك لحد ما امير بداء يتفاعل ويزوم ااااااامممم اااااااااح اقوي كمان افشخ طيزي ااااااااااه خخخخخخخخ اااااااااح وذكي بيزوووم
طيزك حلوه اوي يا عرص امممممم اقمط يا كسمك
مخبيش عليكم انا حسيت ب حاجه غريبه متعرفش انتقام ولا شهوه اني عاوز انيك امير وقولت لذكي وذكي فرح وقالي انه من زمان نفسه يصور حد وهو بينيك وشوشت ذكي انه يصور بس ميجبش وشي ذي منا مجبتش وشه ووافق مسكت امير (الاسم هيبقي رورو عشان في ناس تنبسط) وقلبته علي وشه بس في مشكله خرم رورو وسع اوي قلعت بس ايه ده انا زبي حاسس انه اطخن من المعتاد بس مش ذي ذكي حاطيت ذبي في خرم رورو الي كان بيتقفل و بقي علي قد ذبي وبيضيق وانا بنيك وهو بيتمغنج ذي الشرميط وانا سخنت اكتر وبقيت بضربه علي طيزه وهو بيصوت لحد مجبتهم في طيزه وهو فضل يوحوح اااااااااااح سخن اووووي اووووووف ناااااار ناااااار اااااااااح لقيت ذكي بيقولي جبتهم حاسبلي بقي وبدون مقدمات لقيت رورو بقي قاعد علي زب ذكي وفضل يتنطط لقيته بيقول لذكي خلاص مش قادر حرام عليك ارحمني بقي ومن قوه ذكي رورو اغمي عليها خوفت لتموت بس ذكي كان عنده راي تاني ربط رورو وفك حسن اول مفكه ضرب زكي ب البونيه ذكي ضحك ومسكه ضربه قلم وتف في وشه وشاله ورماه ع الارض وداس علي ضهره و قطعله هدومه وقلع الحزام ونزل ضرب فيه ويشتمه علشان ضربه ب البونيه ونزل علي ركبه وحشر زبه في طيز حسن وفضل ينيك وحسن يحاول يقاوم لحد مستسلم وبقي يوحوح لحد ما ذكي جابهم في طيزه وقام قعد ع الكنبه وحسن نايم علي الارض والبن بيخرج من طيزه ومختلط ب دم و امير ع الكنبه التانيه بس مش باين في الكاميرا وهو متكتف و طيزه بتنزل لبني و دم مكان ما ذكي بينيكه وغمزت لذكي شال الاتنين ورماهم برا البيت بهدمهم وانا نزلت كنا بقينا ع الساعه 10 اتصلت ب هدي لقيتها مع سعد ومنار في الشركه روحتلهم ووريتهم الفيديو
هدي . ايوه بقي يا سيدي يا جامد يانايك الاعداء
منار . ميرسي جدا مش عارفه هارد جمايلك دي اذاي
سعد .وباين علي وشه الغيره والغضب
طب مانتا بتنيك اهو امال قولت عليا لا ليه
هدي . ياسوسو مش سيدي الي ناكهم ده واحد تاني
سوسو وانتي يا لبوه مش عارفه ذب سيدك ده انا الي علاقتي بيه مص بس عرفته
هدي يابنت الايه يا لبوه تصدقي ده سيدي بجد
كانت هدي قاعده لابسه جيبه فوق الركبه و البرا بس عشان الجو كان حر قولت لهدي تعالي عاوزك في موضوع دخلنا المكتب التاني وقفلت علينا
اول مدخلت ذقتها علي الحيطه وبوستها وانا ببوسها مسكت بزازها فضلت ادعك فيها وبايدي التانيه لعبت في كسها لحد ملقيت شهوتها جت في ايدي قلعتها هدومها كان زبي هاج ع الاخر رفعت رجلها وحطيت زبي في كسها وفضلت اتحرك وازوم وهيا فضلت تتمغنج لحد مجبتهم وهيا جبتهم في نفس الوقت سندتها لحد موصلتها للكنبه وطلعت لقيت منار قاعده لواحدها وسوسو مش موجوده سالت لقيتها زعلت ومشيت نزلت البنطلون منار فهمت بس لقتها باصه في الارض وبتقولي عندها عزر قلعت النص الي فوق من هدومها وفضلت تمص في زبي وتدعك بزازها في زبي ونكت بزازها لحد مجبتهم علي رقابتها فضلت تجبهم بصوابعها وتلحسهم خلصنا ولبسنا وهدي كانت فاقت
منار . هتروح اذاي يا سيدي
انا . عادي هامشي لاول الشارع اركب مكروباص او تاكس
منار ليه يا سيدي وانا رحت فين
انا انتي هتروحي انتي وهدي عشان الوقت اتاخر
منار وهدي . بس يا سيدي
قولت كلمه تتنفز
هدي امرك يا سيدي
منار امرك يا قلبي
روحت فضلت افكر انا ايه الي وصلني لكده وايه الي دخلني في الموضوع ده الموضوع مش شهامه ورجوله وبس في حاجه تانيه يكونش بحبها حب ايه انا عمري مجربته يمكن فلوس عمر الفلوس مكانت همي ايه الي بيحصلي فوقت علي رنت تلفون حسن
الو
رورو الو انا امير
انا عارف انتا مين
رورو انا هديك النص مليون وتدينا الحاجه الي انتا سرقتها
انا تؤتؤتؤ كده ازعل انا مسرقتهاش انا استعيرتها
رورو اوك بكره
انا مش بمزاجك انا الي هقول امته وفين
رورو امته طيب
انا يوم الجمعه الساعه 10 بوابة خروج طريق مصر اسكندريه الصحراوي
رورو بس دي بعيده جدا عني
انا خلاص نشوف مشتري تاني
رورو لا لا لا انا هاجي
باي
يوم الجمعه لازم رورو ينزل ب الكتير الساعه 8 عشان يوصل ع المعاد والي فكرت فيه حصل اخد حسن ونزلو وانا طلعت بيت امير لقيت اخته واخوها بيبوسو بعض
انا هوه انا كل مهاجي هلاقيكم بتبوسو بعض
هبه اخت امير انتا تاني
انا لسه فاكره اتفاقنا و بوريها كاميرا التصوير لقتها قلعت هدومها واخوها قلع هدومه وفضل يمص في شفايفها ويرضع من بزازها وهيا بتحسس علي كسها وبتعض علي شفايفها وبتبصلي واخوها نزل علي كسها فضل يرضع فيه ويلحسه و اخدو وضع 69 وهيا تصوت اووووف ااااااح امممممممممممم اااااه كمان و قامت قعدت علي زبه بس مدخلتهوش فضلت تفرش نفسها عرفت انها بنت نزلت الكاميرا
هبه في ايه
انا ليه مقولتليش ان انتي بنت
هبه هههههه بنت مين قال كده
شاورتلها بعيني علي اخوها
هبه انتا نسيت انه خول مبيحبش ينيك كسي يفرشه بس وقامت جابت قلم ودخلته في كسها صدقت
سبت الكاميرا ورحت بوستها وهيا علي زب اخوها لسه وفضلت ادعك في بزازها و اخوها مسك ذبي ومص فيه لحد مهجت ع الاخر شدتها ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها وحشرت زبي كانت ضيقه وانا فضلت انيك فيها وهيا تتلوي لحد مقربت اجيبهم اخوها لاحظ سرعتي مسك زبي وفضل يمص لحد مجبتهم في بوقه الساعه كانت بقت عشره و رورو عمال يرن وانا نزلت بس وانا نازل حصلت مفاجاه …………
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ
الجزء الرابع
وانا نازل لقيت مفاجاه تلفون حسن بيرن بس ده عادي الي مش عادي ان الاسم كان لبني رديت وقبل مقول اي حاجه
حسن يرضيك كده انا امير يتصل بيا ويقولي تعالي عاوزك تمثلي علي واحد عشان عاوزين مصلحه منه لا وعاوزني انزله دلوقتي مش اتفقنا ان انا في اي وقت هيطلبني هجهز كل ده عشان حبيته ووثقت فيه منعول الحب الي خلاني خسرت بيتي وجوزي وعيالي وسلمته نفسي وانهارت في العياط
ممكن تهدي طيب
لبني . م م مين معايا يادي النصيبه السوده
لا نصيبه ولا حاجه انا الي امير كان عاوزك تمثلي عليا وانا الي هخليكي ترجعي بيتك وجوزك وعيالك قبليني كمان ساعه في الكافيه الي جمب كارفور المعادي سلام
وروحت وجبت اسطونات لبني وروحت ع الكافيه
وبعت رساله للبني ع الواتس وقولتلها اني معرفش شكلها و بعدها ب دقيقه لصوره واحده في الثلاثين قولت دي موديل وهيا بتحور بس مفيش ثواني ولقيت واحده داخله لابسه فستان ازرق قط وطويل وعامله شعرها ديل حصان ومنزله خصلتين كيرلي من كل جمب وعودها ملفوف صدر وسط مداري ووسط ملفوف وفخاد مصبوبه مش طخينه بس ب البلدي كده مقلوظه ودخلت الكافيه وانا رنيت عليها ووصفتلها التربيزه الي انا عليها ووصلت
مساء الخير
انا قصدك صباح الخير
وقمت سحبت الكرسي وقعدتها
لبني ميرسي
العفو
لبني ممكن اعرف مين حضرتك
لا مش ممكن
لبني نعم اذاي يعني مش ممكن
انا هقولك اذاي انتي امير ماسك عليكي فيديوهات صح صح اخر مره قابلتي امير امته
لبني من فتره كده
لا حدديلي ب الظبط
لبني من 20 يوم تقريبا
تمام في الفتره دي كلمك
لا النهارده بس الصبح قالي انه عاوزني اقابل واحد
انا في رسايل بينك وبينه علي رقمك الخاص
لبني لا انا جبت خط جديد محدش يعرفه من يوم مقابلته و مبنتكلمش ع الواتس غير مواعيد و النهارده بس اول مره ابعت صورتي كانت ليك
انا تمام انا بقي معايا ليكي هديه اعتبريها هديه عيد ميلادك
مديت ايدي في الشنطه وطلعت الاسطونات واديتهالها
وقمت مشيت من غير ولا كلمه وانا خارج الفون رن برقم امير
الو ايه يا رورو فينك يا لبوه
رورو انتا ازاي تكلمني كده انتا متعرفش انا مين
انا انتا محرمتش من اخر مره قلت الكلمه دي فاكر حصل فيك ايه ده انتا لسه ماشي مفشخ بسبب الكلمه دي ولا نسيت يا رورو
رورو هوه انتا انتا طلعتلي منين
انا شوفت بقي الي بيزعلني بعمل فيه ايه
رورو طلباتك ايه
انا انا طلباتي ذادت الضعف وقدامك ساعه تفكر
قفلت الكه ورحت البيت وفضلت اقلب ع الواتس لقيت جروبات لبني وحسن وامير
احمد ومها وحسن وامير
دخلت بتاع لبني لقيت مفيش حاجه تتمسك عليها احمد ومها طلع ديوث بس الي شغل بالي جمله
يا امير اوعي تكون فاكر اننا خايفين تفضحنا ده نص مصر عارفه انا ايه ومراتي ايه انا موافق عليك عشان احنا مبسوطين معاك وعموما لو عاوز تفضح افضح ولا تحب افضح انا
امير لا فضايح ولا حاجه انتا مبسوط وانا مبسوط هنفضح بعض ليه
فكرت شويه وبعت رساله ل احمد ع الخاص
عموما يا احمد حسن وامير معدش في ايدهم حاجه يفضحو بيها غير رسايل الواتس و دي عليك لو عرفت توصل لامير هتتحل المشكله فاعل خير
ورميت التلفون جمبي ولقيت امير بيتصل
امير انا معايا حاجه تخليك تتسجن لو عاوز تطلع برائه انتا الي تيجي تقابلني
انا اسجن لو عرفت الي بيهدد بيبقي معهوش عشان كده بيهدد انتا في مره شوفتني هددتك انا نفزت الدور عليك صحيح متعرفش منتدي او موقع يكونو بيحبو فيديوهات الشواذ اصلي ناوي ارفع فيديو لتنين بيتحفل عليهم
سلام
رساله ع الواتس
ميرسي جدا علي زوق حضرتك واتمني اننا كنا نتقابل في وضع احسن من كده بس في سؤال ممكن اسائله
انا اسئلي
لبني انتا شوفت الاسطونات دي
انا لا
لبني ممكن نتقابل
انا ممكن
لبني نفس الكافيه الساعه 9 بليل
قبل الوقت لبست واتشيكت و حطيت كل حاجه في الشنطه ونزلت افتكرت المسدس خبيته هوه والهارد والتلفون والحجات ب الشنطه في المنور و فضل معايا الفلوس وكلمت لبني علي تلفوني وسبت تلفون حسن
وقبلت لبني واتكلمني كانت لابسه فستان لحد الركبه
و برفات تحفه وقاعده قدامي لقيتها بتقولي انتا سرقت الحاجه دي ازاي
ثواني هيا قالت سرقت مش جبت
انا انا مش حرامي يا انسه
لبني انسه ده علي اساس الفيديوهات دي تنميه بشريه
انا معرفش انا لقيت اسم حضرتك وجبتهالك
لمحت السلسله بتاعتها فيها ذي عدسه قولتلها بعد اذنك انا ورايا مشوار ومشيت وانا قايم جيت جمب ودنها
انا اديتك فرصه تانيه ياريت متكونيش ضيعتيها ورجعتي تاني سلام
ومشيت لقيت بريفت نمبر بيرن
الو
واحشتني يا سيدي
وانتي كمان انتي فين
انا في البيت و مشتاقه اشوفك
بكرا بعد الشغل نتقابل سلام
لبني تتصل بك
الو
لبني من فضلك متقفلش واسمعني
ارغي
انا كنت فكراك تبقي صاحب امير عشان امير قال ان واحد صاحبه سرق الحاجه وفهمني انه عشان بيحبني وخايف يخصرني عمل كده وانتا وانتا قولت ان انتا ادتني فرصه تاني فهمت ان امير كان بيكذب ممكن نتقابل
اوك تعالي البيت عندي ولجل الحظ ان البيت كان فاضي لمده اسبوع بسبب مشاكل شخصيه
تاني لا تعالي انتا
انا مبروحش لحد وفعلا بعد نص ساعه كانت عندي وانا مروح كنت قابلت ذكي سالته عن حاجه حلوه عشان عندي ليله جامده اداني حبيتين وقال ساعه وتبقي عنتيل دول بيطوله مده وحجم وعصب ودنيا
لبني جت و لسه نص ساعه و اول مدخلت شوفت السلسه نتشتها وقولتله دي تستني برا اصل مبدخلش حد غريب ضحكت ضحكه خلت ذبي وقف
قفلت الباب وقربت منها عشان ابوسها لقتها بتقولي ابوس ايدك انا هثق فيك لو خنت ثقتي انا هموت نفسي عملت نفسي اني كنت بقرب من ودنها انتي فهمتي غلط انا كنت هقولك لو بتعرفي تعمل شاي خشي اعمليلي شاي لحسن انا لواحدي ومبعرفش اعمل
لبني ضحكه شرموطه اوي مبتعرفش تعمل ايه ب الظبط
انا شاي
لبني ولا انا بس بعرف اعمل حاجه تانيه
انا وريني مهراتك
بوستها المره دي بجد وشكل الحبايتين اشتغلو وبقيت هايج ع الاخر وهيا حست لقتها بتقولي انا مبحبش المقدمات
انا وانا مبحبش الف والدوران نخش في الموضوع
اشتلتها ودخلنا الاوضه وقلعت هدومها وانا قلعت هدومي ونامت علي ضهرها وطلعت راشقت زبي في كسها مفيش هزتين وجبتهم لقيتها بتقولي واضح انك مرهق تحب ناجلها ليوم تاني ولا ناجلها خالص لو تحب ضربتها ب القلم لقيت ذبي قام ذي ميكون في وشها الزرار وحشرته تاني في كسها وفضلت احركه بسرعه وهيا تصوت
اااااااااااه بررررررررراحه اناااااا بنت كلب براحه براحه مش قادره اااااااااااح في ايه منتا كنت حلو رفعت رجليها لحد بزازها وفضلت يجي عشر دقايق ومجبتهمش بس ذهقت من الوضع معرفش هيا جابت كام مره بس الملايه تحت منها بقت بحر من شهوتها ضربتها علي طيزها قومي اقعدي علي زبي
انا عاوزه اخود نفسي ارجوك امال لو زبك كبير شويه كنت عملت فيا ايه كنت قتلتني
حطيت زبي لقتها قالتلي هقوم
وقامت قعدت علي زبي وفضلت تتحرك وتتنطط وتصوت وتتمغنج لحد مقولتلها هاجبهم وهيا قمطت علي زبي لحد مجبتهم في كسها ونامت علي صدري واتقلبت ونامت جمبي علي وشها منظر طيزها خلي زبي شد قمت فتحت طيزها لقيتها مقفوله وديقه و منظرها مغري جدا حبيت اعمل ذي الافلام والقصص اني العب في خرمها بلساني لقيت الامر مقزز جدا مع انها نضيفه قومت جبت ذيت من المطبخ وحطيت نقطه علي زبي ونقطه علي خرمها وهيا كانت في دنيا تانيه وحطيت ذبي علي خرمها و انا ساند نفسي ب ايدي ودخلت الراس صوتت بلحق بوقها ب ايدي وقعت بتقلي علي زبي دخل كله في طيزها لقيت جسمها كله اتخدر وذي ميكون مغمي عليها شويه ولقتها بتان وبتعيط جيت اشتاله قالتلي اسيبه ومتحركش فضلت اسحبه ب الراحه و استنيت لقتها بتقولي شكل تعبت وبقيت مرهق تاني تحب اجيلك يوم تاني وبتضحك عرفت انها بتحب كده و فضلت احرك ذبي في طيزها وهيا بتصرخ بس المره دي انا كنت مش قادر من ضيق خرم طيزها وسخنيته كانت احسن من منار وهدي وطيزها بيضه خادت وضع الكلب وجسمها بقي احمر من خبطت فخدي عيني زغللت وحسيت ذي مكون جعان ولقيت اكل واتسعرت بقيت ارزع بزبي في خرمها و ب ايدي علي طيزها وهيا تصوت اكتر امممممممم ااااااااه فشخت طيزي حرام ليه الافترا طيب بيوجع وحياتك مش قادره اممممممم انا اسفه انا وسخه اااااااااه انا متناكتك بس ارحمني اوووووف هاتهم بقي وريحني انا بنت ستين كلب منا كنت بتزل بس مكنتش بتفشخ كده خخخخخخخخخ اااااااااااه ووقعت علي وشها وانا كملت لحد محسيت ان زبي هيفرقع من كتير المني وجبتهم في طيزها وهيا بدات توحوح بصوت مكتوم ذي متكون بتهذي وسبتها ودخلت استحميت نص ساعه ولقتها صاحيه ودخلت استحمت وطلعت بتقولي ينفع كده
هوه ايه ده الي ينفع
عورتني
فين
وشها احمر وبصت في الارض
مكسوفه تعالي هنا اقولك كلمه في بوقك
اقولك علي سر
قولي انا عمري مبوست ولا رضعت زب حد غير جوزي
ايه السبب
قولت احتفظ بجزء يبقي للانسان الي المفروض اني من حقه لوحده انا لازم امشي دلوقتي كامل بحبك
كذابه كذب الابل من اول يوم كده تحبيني
صدقني الست مبتحبش حد قد الي بتحس معاه ب الامان و انا حسيت بكده معاك حتي وانا في حضنك كنت تحت الشهوه تقدر تعمل كل حاجه وفي بيتك وتقدر تصورني ومعملتش كده حتي السلسه قلعتهاني مع ان انا الي كنت بصورك مش انتا الي بتصورني
عرفت ليه حبيتك مش حب قلوب حب امان
نزلت ولقيت رقم بيرن عليا تفتكرو مين الرقم ده هنعرف بكره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ
الجزء الخامس
فضل التلفون يرن برقم غريب عملته صامت ونمت تاني يوم صحيت الساعه 12 الضهر لبست ونزلت ع المنور وخدت الشنطه وطلعت البيت وشفت الفلوس لقيتهم خمسين الف و كام خاتم فضه عجبني خاته كان عباره عن تعبان ملفوف وعيونه فصين فص اسود وفص احمر و كان شكله تحفه خدت الفلوس و لبست الخاتم ونزلت رحت الشركه علي اساس اني اقدم استقالتي عشان حسيت بتعب نفسي الفتره الي فاتت دي روحت الشركه اول مدخلت لقيت هدي
انتا فين بقالك يومين واحشتني
انسه منار موجوده
بقولك واحشتني
بعد اذنك يا انسه هدي
محدش موجود ليه الرسميات دي ولا احنا بقينا خرده وخلاص مبقناش نكيف ذي منار
ضربتها ب القلم ومسكتها من شعرها
لانتي ولا منار تلزموني ولا الشركه دي كلها تلزمني فاهمه انا اتخنقت منك ومن منار ومن الشركه كلها وعشان ترتاحي انا بسال علي منار عشان اقدم استقالتي خلاص غوري بقي من وشي
دخلت علي منار من غير مخبط لقيت عندها اتنين
راجل لابس بدله و في اول الاربعينات اواخر التلاتينات بس يبان انه اصغر لولا انه صابغ شعره اسود و ست تقدر تقول كده ملاك ماشي علي رجلين شبه ساره سلامه وشعرها طويل و عودها شبه عود مريام فارس و طولها 160سم تقريبا
منار . ايه ده مش تخبط قبل متخش
انا ها
منار كامل اذاي تخش كده من غير متخبط
انا مش عارف
منار انتا عاوز ايه
رد احمد ايوه اسمه احمد بضحكه وقالها شاكل لسه مفاقش من سحر مها اصبري عليه هوه هيفوق لواحده
فوقت علي اسم مها تفتكرو ممكن وليه مش ممكن ياريت فوقت من سحر مها وبصيت لمنار وقولتلها انا جاي اقدم استقالتي وامشي
منار بس ليه يا كامل هوه احنا زعلناك في حاجه
لقيت احمد قالي متشرفناش يا فندم
انا لا فندم ولا حاجه انا كامل بس من غير تكليف
احمد حلو الخاتم ده ياتري جايبه منين
لو عاجبك اتفضل ميغلاش عليك
احمد مرسي معايا اخوه ب الظبط ده حتي المدام معاها اسوره بنفس الشكل
انا مش فاهم قصدك
احمد انا هفهمك بس الاول قولي مكنتش بترد ليه ع التلفون بليل
انا انا بجد مش فاهم قصدك
احمد افتكر نتكلم بوضوح و ع المكشوف محدش غريب انا احمد ودي مها مراتي وانت كامل وده الخاتم الي كان مع امير ومينفعش تقول لا لسببين
الاول ان الفصوص الي في الخاتم ده فصوص نادره والتاني ده تصميم عائلي وطلع تلفونه ورن تلفوني رن لقيته الرقم بتاع بليل قالي رد رديت لقيته بيقولي صدقت حبيت افهم الحوار بدل منا شبه الجردل
وفضل يشرحلي ان امير كان شغال عنده وكان خاطب مها ومها كانت السكرتيره بتاعت احمد واحمد اتجوزها بس اكتشف انها مش بنت والفضل يرجع ل امير لما كانو لسه في اول ايام الخطوبه امير حب يعمل انه نسوانجي زمانه وفضل يلعب مع مها ويبوسها وقفشلها بس كان اخره يبوس ويقفش ميعرفش يعمل حاجه تانيه غير كده بس اليوم ده مها سخنت وسخنته ومحسش غير وهو بيجبهم بس لسوء حظه اني اتجوزت مها وعرفت والي هوه ميعرفوش اني مثلي واتجوزت مها ديكور واتفقت انا ومها وجبناه البيت ودخل عنتر علي اساس انه بيغفلني و لما شاف مها مقدرش يمسك نفسه وهجم عليها وهو ع الباب و مها مسلت انه بيغتصبها وفضلت تمانع وتعيط وهو خاف وجري وانا صورته وهددته اني هسجنه لو مسمعش الكلام وفعلا اجه واتقابلنا وقولتله مها ليه وهو ليا
والصراحهكان متعاون وافتكر نفسه ذكي وصورنا وحب يفضحني لقاني عضمه ناشفه ومعرفش وامبارح لما اتكلمنا واتس اتصلت ب امير وقالي ان في واحد سرق منه كل حاجه حتي الخاتم و بالصدفه النهارده كنا في زياره لمنار وشوفت الخاتم في ايدك ولانك متعرفش سر الخاتم ده لبسته عادي
انا تصدق اتاسرت وكنت هعيط الخاتم ده في اي محل فضه تلاقيه
احمد ومين قال ان ده فضه انتا شوفت ختم فضه ع الخاتم
انا ايوه والا مكنتش هشتريه
احمد الخاتم ده تيتانيوم مش فضه ولا ابلتين الخاتم ده ثروه لواحده و الفصوص دي نادره ذي مقولت عشانها من نيزك ناوي تيجي في الدغري ولا نلف وندور علي بعض
هنا بس فهمت ان ملهاش لازمه الف و الدوران و طلعت الاسطونات وادتهمله وقلعت الخاتم وادتهوله وبصيت لمنار وقولتلها سلام ولسه هلف واخرج لقيته بيقولي ب البساطه دي
مش فاهم
يعني لا هتقولي تلاته اربعه مليون ولا نسبه في الشركة ولا اي حاجه
انا في العاده كل الي بسلمه اسطوناته مبيسالنيش طلباتك وانا لو ليا طلبات مكنتش اديتكم الاسطونات
احمد دي الاسطونات فين المومري والهارد والتلفون
فرمت التلفون قدامه و المومري كسرته والهارد رميته في حوض السمك الي في مكتب منار ونزلت وحاسس ان انا الي بقيت حر مش هما وروحت جالي تلفون من لبني وطلبت تقابلني قولتلها انها مينفعش تيجي عشان اهلي رجعو من السفر قالتلي انها عوزاني في موضوع تاني قابلتها في الكافيه ولقيت الصدمه منار واحمد ومها وهدي وسعد موجودين
دخلت قعدت من غير متكلم
احمد طب مش تسلم
لبني انتا تعرفه يا احمد
احمد اكيد ده من اعز اصحابي بس هوه
زعلان مني اصل بقالي كتير مبكلموش
لبني طيب مين تاني يعرفه عشان اتجنب الاحراج
هدي انا و استاذ سعد وانسه منار واستاذ احمدكده طلعنا نعرفه
وهنا اتكلم الملاك مها كيمو وهل يخفي القمر ده حتي انتيمي من ايام الجيزه
والكل ضحك الا انا
لبني مالك يا كامل في حاجه
انا معرفتنيش انتي بقي تقربو لبعض ايه
لبني انا هقولك
احمد لا استني انا هقوله لبني اخت مراتي وسعد يبقي ابن عمي ومنار
انا بلهجه سخريه اختك
احمد برافو عليك عرفت اذاي ولا تكنش راميه بدون رامي بص يا كامل منار حكتلي علي كل حاجه ولبني كانت مخبيه علي مها و بالصدفه النهارده مها شافت رقم امير ع الواتس وعرفت انها لسه بتكلمه وكل حاجه و مها قلتلي وانا حبيت اشكرك وطبعا لو قولتلك فلوس مش هتردي وانا صحيح ليا في الخشن بس الطري منه انا عازمكم ع العشا عندي في البيت كامل وانتا قبلهم عشان متفكرش ترفض وقمنا كل مجموعه في عربيه هدي وسعد في عربيه ومنار واحمد ومها في عربيه وانا ولبني في عربيه لبني خلتني اسوق عشان هيا تقدر تفضل حضناني وصلنا وكانو سابقني دخلت البيت لقيت احمد قاعد علي فوتيه لواحده و اول مدخلنا لقيت لبني بستني في خدي وطلعت تجري علي فوق
احمد اتفضل بيتك ومطرحك
انا شكرا
احمد تشرب ايه
انا ولا حاجه
احمد مينفعش لازم تشرب حاجه
انا خلاص قهوه
احمد بضحكه سخريه ممنوع الحجات الحرام دي
سمعنه رنت جرس ناعمه ذي الي بتبقي في الفنادق
قالي العشا جاهز وقمت لقيت طربيزه عليها كل ما لذ وطاب من الفسفوريات و المحاشي اداني حبايه قالي خدها قبل الاكل ولما سالت قالي فيتامينات هتعجبك
واكلنا واستاذنت عشان امشي قالي مش لما تحلي و اخدني روحنا اوضه كان فيها قعده عربي ولقيت هدي ومنار ومها وسوسو داخلين لابسيه قمصان نوم كلهم لون واحد بس الاستايل مختلف مها كانت لابسه قميص ملوش لازمه واصل لحد وسطها او تحت وسطها بكام سنتيمتر ولبني لابسه قميص طويل وليه كاب (الروب بتاع الابطال الخارقين) من كتافها وسحباه وراها ومبين نص صدرها منار لابسه بيبي دول مبين صدرها كله وفي نجمه فوق كسها وهدي و سوسو لابسين قميص عادي كل واحد مكتوب عليه حرفين من كلمه love و بصلي وقالي تحب تبداء بمين انتا ضيفنا
بصتله وقولتله انا مبتهددش ومبتنكش
احمد ياراجل انتا راجل مش ذي التاني و انا الي عزمك بنفسي
انا انا عاوز مها
لبني اخس عليك وانا الي قولت هتقول انا واتزوقتلك
انا بصراحه يا لبني انا كنت ممكن اقول انتي بس لو مها مش موجوده
مها بكسوف وبصه في الارض ممكن نطلع فوق
احمد لا الحفله هنا وبينا كلنا وببص عليه لقيته قالع ملط وواقف وبيقول لسوسو تعالي يا قلبي انتي بتاعتي النهارده ده لو كامل ليه راي تاني
هدي لا متخفش كامل ملوش في الخشن ليه في النواعم مش كده يا نواعم اقصد يا مها
مها قربت لعندي ووقفت مستنيه الخطوه الاولي مني انا حضنتها وقربت علي شفايفها ودوبت ايوه دوبت معاها في بوسه كانت كافيه تخليني اتوب عن اي ست في الكون وادمنها وفقت من البوسه علي صفاره من هدي وهيا بتقول ايوه بقي يا سيدي يا جامد يا مدوبهم في بوسه
مها بصتلها بس يا لبوه
انا مالك يا لبوه مدايقه ليه
هدي اصل مها جابت شهوتها من بوسه
احمد و سوسو بيمص ذبه ايه شكلك هتخليني اقولك عاوز اجرب
منار بطلو رخامه كامل باسها بوست عاشق مش بوست نيك اسالوني انا جربتها
مها وشها احمر وحسيت انها هتعيط لحقت وقولتلهم طب وحيات كسمك ياهدي انتي ومنار لهبوسها بوسه تانيه وقربت من مها وفعلا بوستها تاني ومحستش ب الدنيا كلها ونزلت حمالت القميص ونزلت علي رقابتها بوس وصدرها بوس وبطنها ونزلت علي كسها كانت ريحته غريبه مش منفره لا ريحه ذي مكون ذكر في موسم التزاوج وشامم الانثي بتاعتي وبوست كسها ووقفت واشتلتها و هيا اتعلقت في رقابتي وبدور علي سرير لقيت سوسو اخد وضع الكلب علي الارض وهدي ومها وضع 69علي الارض بردو فهمت نيمتها ع الارض و فضلت الحس كسها وهيا تان بصوت مكتوم ذي الي التلميذ المكسوف وهو بيرد علي مدرسه طلعت علي شفايفها بوستها وجيت عند ودنها
لو مش عاوزاني انا ممكن امشي
اتعلقت في رقابتي وقالتلي انا لو مش عوزاك مكنتش هتلمسني
الكلمه مع الفسفور مع الحبايه الي فهمت لزمتها مع جمالها و الموقف خلاني مقلعتش هدومي انا قطعتها ونزلت علي بزازها تقفيش وعض لحد مبان صوتها وهيا بتترعش تحت مني وهيا بتشخر وبتوحوح وبتترجاني انيكها
نيكني بقي ابوس ايدك مش قادره دخلت زبي مره واحده مكنتش واسعه ولا دايقه بس كانت مولعه وفضلت تتمغنج وتتمحن امممممم اااااح نيك نيك كمان اااااااه اوووووووف نيك اوعي تهدي مترحمنيش ااااااااااح اجمد وكانت عنيها مدمعه وانا بنيكها لحد مقربت اجيبهم من غير مسال وهيا تجاوب هيا لفت رجلها علي وسطي وانا فضلت ارزع اكتر لحد منا بدات اصرخ من المتعه ايوه اصرخ متعه مابعدها متعه ااااااه انا وهيا جبناهم مع بعض جبتهم في كسها بوستها وقمت قعدت وهيا لفت ونامت علي رجلي بنبص لقين كلهم بيتفرجو علينا واحمد راح شاخر احا يا مها من اول يوم وخلتيه يجيب فيكي ده الي كان حبيبك وحب سنين عمرك مخلتيهوش عملها انا هبداء اغير منك كده يا كامل
مها خليك في الشرموطه بتاعتك وملكش دعوه بيا انا وسيدي
احمد سيدك من امته
من ساعت مقابلته وعرفت انه مشافش الحاجه الي كانت ممكن تخليه ملك
احمد عندك حق بس متنساش بقي يا كيمو ان رعياك ليهم حقوق عليك وغمزلي
مها قامت و ببص علي لبني لقيتها قاعده حتي ما بتلعبش في نفسها ندهتلها
لبني ايه اخير حنيت عليا وحسيت بيا
انا هوه انا اقدر استغني عنك
لقيت احمد بيقولي عاوزك دقيقه وكمله
لبني خخخخ احا لما الدور اجا عليا تقولو عاوزك وعموما هوه ملوش في الخشن
احمد بس يا شرموطه ليفتكر ان انتي مدلوقه
لبني اه مدلوقه ملكش دعوه سيدي وهو حر يقول الي يقولو
انا استني يا لولو نشوف عاوز ايه
طلعنا برا لقيتو بيقولي لازم تريح خمس دقايق عشان الحبايه تكفيك طول اليل لو جبت كله ورا بعضه مش هتقضيهم كلهم وانا هحاول اساعدك
انا ساعد نفسك ملكش دعوه بيا
(فلاش باك مشهد لوقت قبل لقاء لبني في منطقه كامل )
قشطه اذيكو
ذكي ابو الكوك ايه اخبار الحبيتين
انا لا جامدين
ذكي حماتك بتحبك خود اتنين تانين اهم
انا بس انا مش محتاجهم
ذكي مين عارف يمكن تحتاجهم
(لحظه خروجنا من الكافيه )
انا ثواني يا جماعه هاخود حبايت صداع بس عشان مصدع جدا
(رجوع للوقت الحاضر )
لو انتا احتجت مساعده قولي
احمد ارهنك ان انتا هتهنج بدري بدري
انا موافق علي كام
احمد خمسه مليون مني لخمس تلاف منك
اتفقنا
دخلنا لقيت مها داخله قدمنا علي طول وشكلها سمعت قالت للبنات وكلهم اجم مره واحده ولقيت مها بتقولي
مها انا همثل اني اكتفيت اول مجيب شهوتي
هدي وانا هحاول اقول بدري بردو
لبني مع اني مشتقالك وعلي نار بس هقول بردو بدري
منار شوف ياسيدي عاوزني اقول امته وانا هنفز
انا محدش يمثل ولا مش واثقين فيا
هدي سيدي انتا حتي لو شارب حجات ده خطر علي قلبك احنا اربع ستات
انا مش عاوز صداع عاوز مجزره
و فعلا بدات هدي ولبني يمصو زبي مع بعض
وكل واحده حسيت انها عاوزه توريني مهارتها و مها ومنار فضلو يبوسو بعض شويه ومنار و مها نزلو يلحسو كس لبني وهدي وهما يصرخو ويشتمو فيهم عشان منار عضت لبني و مها عضت هدي قومت لبني وقعدتها علي زبي وفضلت تتنطط وتتمحن وتزوم لحد مجابت شهوتها واترعشت راحت هدي زقاها وقعدت مكانها ببص علي احمد لقيته قاعد هوه وسوسو ولما شافني ببص عليه لقيته بيقولي تيجي نعلي الرهان
انا انتا شايف ايه
احمد انا شايف ان ع الواحده خمسه مليون لخمسين الف منك بس بشرط تخليها يغمي عليها
سوسو قال يغمي عليها خليك انتا في الي مش عارف تخليه يغمي عليه و بعد كده اشرط
هدي جدعاااه يااسوسوو خلييك في حالك يا اخ انتا ااااااه مش قادره يا ولاد الوسخه وحده تيجي مكاني
لبني نطت مكانها تاني وفضلت تتنطط علي زبي وهدي جت جمب ودني قال بتبوسني
انتا واخد ايه
انا انا مبخدش انا بدي وقمت قالب لبني تحتي وفضلت انيك فيها وهيا تصوت لحد مترعشت جامد وغمضت عينها
بصيت لهدي لقيتها بتقولي لا انا مش قدره بصيت لقيت منار بتبصلي ب استعطاف و خجل وقاعده علي ركبها و حاطه ايديها علي رجلها
انا منار تعالي
منار بس انا بنت
احمد مش مهم نبقي نجوزك لسوسو
هدي نعم لا مبحبش يبقي ليا ضره
احمد جواز مؤقت وبعد كده يطلقو بس ناخود راي العروسه
منار لو سيدي موافق انا هوافق
انا بدون مقدمات سحبتها بقت تحت مني
وبكل هدوء حطيت زبي علي كسها بس مع كميه المنشطات والشهوه الي عندي محستش الا وانا مدخل نص زبي في كسها وبتحرك وهيا بتصوت فضلت خمس دقايق وجبتهم في كس منار وقعدت لقيت هدي جابت منديل ومسحت ذبي
احمد نعتبر منار كده تمام عشان الجرح لسه مين
انا لسه انتا
سوسو لا هوه انتا لا تنيك ولا تسبني اتناك
ضحكنا كلنا وانا قولتله انتا عارف مليش في الخشن جيت امسك ايد هدي قالتلي لا انا تمام ولبني كانت نايمه ذي الي في غيبوبه ومنار خرجت وقفت وزبي هايج قولتلهم احا امال اطلع اجيب واحده من بره لقيت مها بتقولي وانا للدرجه دي مش ماليه عينك
شدتها لعندي وبوستها وقولتلها الي هطلبه مؤلم وانتي غريبه
هدي يا قلبي لو هتموتني انا موافقه
لفتها وضهرها ليا وكان في وضع شوفته في فيلم اجنبي كان البطل ماسك البطله وبينيك طيزها ع الواقف بدون اي مقدمات وفعلا حطيت زبي علي طيزها لقتها رجعت وسطها مره واحده لورا ووشها احمر ورجليها اترعشت وانا حضنتها اكتر وبقيت شبه اني شايلها شويه ولقتها بتحرك نفسها عرفت انها جاهزه وبقيت اتحرك انا وارزع و هيا تان اممممممم اااااااه اه اه اه اه او براااااحه اااااح ااااااااه نزلت ب ايدي علي كسها لقيت احمد بيقولي خلي عنك حسيت ب احساس غريب اني غيران علي مها قولتله لا خليك انتا
احمد ذي ميكون حس وفعلا بعد عشر دقايق وكنت جايب في طيزها ولقيتها مطرح مدخلت ذي في طيزها انها اتعورت اشتلتها وطلعتها الاوضه حسب مدلتني وسبتها ونزلت كانت منار نزلت ولقيت الكل بيبصلي ومنار اجت في حضني لقيت احمد كسر الصمت بص يا كامل انا لحد من لحظه مكنتش مرتاحلك بس بعد الي حصل اقدر اقولك مبروك عليك 20 مليون ومبروك علينا الشراكه الجديده والشركه الجديده
انا شركه ايه
احمد شركه كامل ؤشركائه للاستراد والتصدير
الـــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــنهاية ……