دخول

عرض كامل الموضوع : تامر مع جسم مرات اخوه ج 3


leko987
09-05-2017, 09:18 PM
قصتي مع جسم مرات اخي الجزء 3

بعد قضاء اليوم الأول في بيت اخي و نياكتي ل مراته مريانا , في الجزء السابق انتهبنا عندما صحيت على نفسي و لقيت الدنيا الصبح و لقيتها لابسة قميص نوم احمر و بتجهز في الفطار و لما شافتني قمت أتت لعندي باستني و قالتلي ايه انبسطت ؟؟ قلتها كتيير قالتلي انتي لسا ما شفتش حاجة قدامك يومين لسا , و قامت قالتلي يلا تعال افطر قعدنا نفطر و بلشت تاكل و تطعميني قالتلي اتغذر منيح انا عايزة تكون بصحتك الكاملة اليوم , انت عريس جديد و انا عروستك اللي حكيفك و بعد انتهاء الإفطار ذهبت اشاهد التلفاز و ادخن , أتت لعندي مريانا و قعدت بجانبي و قالتلي ايش رأيك في اللي صار بينا مبارح قلتلها انتي خبرة يا مريانا و بصراحة انا جسمك ما بقدرش اقامو و الاغراءات اللي انتي بتعمليها بتخليني اولع كتيير قامت باستني من رقبتي و قالتلي لسا اللي جاي احلى و ضحكة ضحكتها المعتادة ضحكة الشرموطة , قلتلها مريانا انا عايز اخرج شوي و ارجع قالتلي لا انت حتروح فيين قلتلها مشوار ع السريع و راجع قالتلي طيب اوك ما تتأخرش , طلعت و بعد ساعتين تقريبا رجعت لعند مرات اخي مريانا , قاتلتي انتي روحت فين يا تامر قلتلها دلوقتي حتعرفي , و رجعت قعدت اشاهد التلفزيوم و هي راحت المطبخ و انا طلت الحشيش من جيبي و لفيت سيجارة و اجت مريانا قالتلي ايه ده يا تاامر انت بتحشش قلتلها انا عاوز اقطعك اليوم عاوز امخمخ بمزاجي عليكي و قعدت جبني و حطت راسها ع صدري و قالتلي انا يا تامر تعبانة من اخوك , صحيح انوو مش بقصر علي باي حاجة و مدلعني و مبسطني و اللي بدي إياه بيجيبهولي بس يا تامر النياكة أساس أي علاقة زوجة و اخوك بنيكني يوم بعد يوم تقريبا بس مش مشبعني يعني انا عايزة اتعامل معاه كيف ما انا بتعامل معك عاوز اعمل اللي بدي أياه بدون ما يعارضني أصلا هو مبيخلنيش اعمل جاحة بيشلحني و بمص زبو دقيقة و بنيكني في كسي بس و ع نفس الوضعية ما بغيرهاش و بجيب لبنو و بنام و انا بفضل العب بكسيي و محتارة و ساعات ما بيجنيش نوم من كتر الهيجان , قومتها عن صدري و قلتلها مريانا كل شهواتك الجنسية حفرغلك إياها انا , انا مش عاوز اخوي يعملك حاجة بلاش تبطلي بدك تنتاكي منيح , قامت ضحكت ضحكة الشرموطة و قالتلي زبك ما بتسغنيش عنو , قمت حطيت شفايفي ع شفايفها و قعدت امص فيهم و ابوسهم و الحسهم و احسس ع فخاذها و اقفش في بزازها بلشت تأن قلتلها قومي ناخد دش سوا , دخلنا الحمام و كأننا عرسان جدد فركتلها جسمها بالطابون و بوستها و فركتلي جسمي و مصتلي زبي و نشفنا نفسنا و روحنا ع التخت قالتلي يا تامر انا عايزة اعمل كل حاجة معك كل حاجة بنفسي قلتلها النهاردة حنعمل كل حاجة و قمت لفيت سيجارة حشيش تانية دخنتها و قالتلي انت اخدت دماغ من الشيجارة و انا هلا حعطيك دماغي تاني خالص و نيمتني ع السرير و ركبت فوقي و صارت تبوس في شفايفي و بتبوس في رقبتي و بتلحس رقبتي و بتعض فيها و بتحرك كسها ع زبي من الخارج و راحت لحست وداني و قالتلي انا عاوز اسيطر عليك انا عاوزة احس اني مسيطرة قلتلها انا حفشخك نيك قامت ضرباني ع وجهي و بزقت في بقي و قالتلي انت تسكت خالص و صارت تبوس و تلحس في حلمات بزي و انا اغنج متلها اه يا مريانا يااه دنتي عالم تاني بجد يا مريانا فضلت نزل لحد ما وصلت زبي قفشت على بيضاتي و انا صرخت ايييييي اييييييي قالتليييي وجعتك يا حلو قلتلهااااا كتيير مريانا قالتلييي انا حدلعك دلع ما عمرك حلمت فيه و بلشت تمص بزبي و تلحس فيه و تمص بشراهة تمص و هي مشتهية و تعض في زبي و انا اغنج اووف مريانااا اه اه قامت عضت زبي مرة تانية و قامت قعدت عليه و دخلتو بكسها و قالتلي مش مستحملةة يا تامر و فضلت تنطط ع زبي قلتلها اسرعي يا مريانااا قعدت نط بسرعة و بتصررخ باعلى صوتها اييي اهه كسسي كسسسي ايي يا تامر و قامت عن زبي و قالتلي قطعنييي قطعني يا تامرر مش مستحملة قطعني اعمل اللي بدك ياه فيييا طفيلي ناار كسسي رمت حالها ع التخت و انا بلشت الحس في بزازها الملبنة و امصهم بطرف لساني و هي تأن و تغنج تحتي اووه اووه ايي و نزلت ل كسها و عضيت زنبورها و فتحت كسها بصوابع ايدي بزقت جوا كسها و بلشت الحس و هي بتصرخ احووو احح اوهه كماان و صارت تضغط بايدها ه راسي و انا بلحس قمت حطيت بعبوصي في كسها و صرت ادخلو و اطلعو و الحس في زنوبرها بحركة دائرية صارت تصرخخ اووف اووف كمااااااااااان تااامر كماااان و بتصرخ و مرة وحدة لقيتها بتشخر خخخخخ خخخخخخ اااخخخخخخخ و ارتجف كل جسمها و لقيت عسل بينزل من كسها لقيتها جابت شهوتها و قعدت التقط كل قطرات عسلها و الحسها و روحت قايم عن كسها و مسك زبي و بلشت افرش فيه ع كسها و احرك زبي ع زنبورها يمين شمالل صارت تصرخ تااامر تاامر دخلو بترجاااك قمت ضرتها ع كسها في زبي و دخلتوو في كسهاا و رفعت رجليها ع كتافي و مسكت في رجلها بقوة و قعدت انيك بسرعة بسرعة و كل ما احس اني حنزلل احشرو في كسها ل يهدأ زبي و هي كل ما احشرو بسكها تشد عليه بشفرات كسها اهيج اموت اولع من حركاتها ما بدي اشبع منها و من نيكها و كملت نيك حبة حبة شوي شوي هي بتفرك في كسها و بتضرب عليه و صرت اسرع بالنيك و هي بتسرع في فرك كسها و بتصرب بقوة ع كسها لدرجة انه صار احمر من الضرب و من النيك و مرة وحدة و انا انيك فيها صارت تصرخخ باعلى اعلى صوتهااا ايييييييييييييي اييييييييييييييييي كسسسسسي كسسي و حسيت بشيء يغلى داخل كسها لقيتها اجايبة شهوتها مرة تانية و قالتلي قوم قوم قووم عني و ضربتي ع وجهي و بزقت علي روحت قايم عنها قالتي دخن سيجارة حشيش قلتلها مش عاوز قالتي انا بقولك دخن يا تاامر ولا مش حخليك تقرب مني تاني , انا خليتك تشبعني شوي عشان اسيطر عليك يلاا قوم دخن و فعلا سمعت كلامها و دخنت سيجارة تالتة و رجعت لعندها لقيتها متممدة ع التخت و قالتلي تامر تعال يا كلب قلتلها مريانا قالتليي تعاللل يلاا خلصني نضفلي كسيي و فتحت رجليها و حطيت لساني ع كسها و قعدت الحس و انظف فيه و هي بتشد في شعري و براسي و بتخنق فيا بكسها و بس تحس انو نفس انقطع بتبعد راسي عن كسها اخد نفس و بترجع بتشد من شعري و اخنقني في كسها و راحت بعداني عن كسها و بزقت في بقي و قالتلي قوم راحت رفعت اجر ع التخت و اجرها التانية ع الأرض و قالتلي دخلو بطيزي بسرعة بسرعة قمت مدخلو في طيزها قالتلي تامرر نيكي بسرعة قطعنيي انتقم منيي صرت انيك بسرعة بسرعة بسرعة راحت رامية نفسها ع التخت و طلع زبي من طيزها و قامت علي مسكتني من رقبتي قالتلي انا حربيك و قامت بزقت ع زبي و حطيت رجليها عليه و صارت تمرج فيه برجليها بسرعة صرت اصرخخ ببكفي مريانا حجيب ظهري قالتلي جيبو قالتلي ازا جبت ظهري ع اجري حخليك تلحس لبنك من رجلي و صارت تسرع اكتر و انا اقولها ارحميني عاوز انيكك و صرت اغنج اووه اووه اه اه راحت باعدة رجليها عن زبي و ضربتني ع بيضاتي قالتلي قوليي عاوز تجيبهم دلوقتي ؟؟حتقدر تجيبهم دلوقتي ؟؟ قلتلها لا لا و راحت ركبت فوقي بوضعية 69 كسها في بقي و زبي في بقها و بلشت تلحس و انا صرت الحس كسها و ارف راسي و الحس بخرم طيزها و ادخل لساني جوا خرم طيزها و اطلعو و صرت انيك طيزها بلساني راحت هي أبعدت زبي و رفعت رحلي قليلا و أبعدت فلقات طيزي عن بعض و بزقت في طيزي و صارت تلحس خرم طيزي و زبي واقف بين بزازها و بتتحرك و بتلحس في خرم طيزي و بتلحس بشراهة و و قعدنا تقريبا 10 دقائق لسان كل منا بخرم طيز التاني و قلتلها خلاص زبي تعب يا مريانااا قومي راحت قامت و نامت ع بطنها و وضعت مخدة تحت كسها مما جعلت طيزها مرتفة قمت بزقت على خرم طيزها و مسكت زبي و دخلتو في طيزي و صرت انيك ببطء و انا بكل جسمي فوقها و بلحس في رقبتها من الخلف و في ظهرها و ببوس فيهم و هي بغنج تحتي و بتتمحن اووه ما اجملك يا تامر ايي ما احلاك اه يا روحي اه يا عمري اووووع يا حبيبتي انت فين من زمااان اسرع يا تاامر اسرع و قعدت اسرع و ادخلو بطزها و اطلعو بسرعة قمت عضيت رقبتهاااا و صرت احررك في زبي بطيزها لحد ما قذفت كل لبني في خرم طيزها و صارت تقولي يااهه ما احلى اللبن لما رشق في طيزي رشق ياه ما احلى سخونة لبنك يا تامررر قمت عنها و روحت غسلت و هي غسلت و اتا ع التخت و قعدت ع صدري و نمنا من الكتر التعب و الإرهاق .

فقط لعيون النسوانجية
رأيك في نيكتي ل مريانا مرات اخوي و رأيكم فيها .
انتظروني في الجزء القادم

الحالم10
09-05-2017, 11:18 PM
قصة رائعة ومثيرة



Sex قصص مراهقة عربيةارشيف قصص نياكة الام site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-362503.htmlمتسلسلة رحلة الى العهر السلسلة الاولى قصص جنسية/archive/index.php/t-482336.htmlقصص سكس سحاق شعر ابطيها عرب نار الارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-559858.htmlقصص جنس عائلي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-115568.html/archive/index.php/t-201994.htmlقصة نيك متزوجة /archive/index.php/t-240370.htmlنكني أناألشرموطهقصص سكس ورعان ابن الكفيل نسوانجي site:rusmillion.ruقصص سكس عشق الديرتي site:rusmillion.ruافلام سكس عربيقصص سكس امهات تخينة/archive/index.php/t-94962.html/archive/index.php/t-6785.html/archive/index.php/t-415903.html/archive/index.php/t-93828.htmlقصص سكسيه مثيره مع فتاه متزوجه ممحونه ذات جمال مثير سكسيه موقع نسونجي site:rusmillion.ruقصص ابني خرم طيزي بزبه/archive/index.php/t-584178.htmlافلام سكس بينكه وهي بتلعب بليتش/archive/index.php/t-33689.html/archive/index.php/t-32884.html/archive/index.php/t-526547.html/archive/index.php/t-194201.htmlبتقوله يا خول هقوم انيكك/archive/index.php/t-582230.html/archive/index.php/t-256136.html/archive/index.php/t-207776.htmlقصص سكس في البلكونة عريس وعروسة��� ������ ���� ���/archive/index.php/f-83-p-3.html/archive/index.php/t-543721.html/archive/index.php/t-434515.html/archive/index.php/t-188904.html/archive/index.php/t-398285.htmlقصص سكس محارم خالات سودان/archive/index.php/t-339530.html/archive/index.php/t-165247.html/archive/index.php/t-439479.htmlقصص نيك ولدانقصص نيك عمة مراتي المنقبه/archive/index.php/t-307204.htmlنيك محارم كانت نايمة معي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-44527.html/archive/index.php/t-122780.htmlقصص فتح طيز ارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-313078.html/archive/index.php/t-327150.html/archive/index.php/t-286493.html/archive/index.php/t-431525.html/archive/index.php/t-208023.htmlصور الزب السودمعا القصص نيك طيز ورعانمنتدىنسونجي ام حامل من ابنهاقصص سحاق شرموطه متناكه site:rusmillion.ruقصص مصريه تدفعه نحو السرير وتطلع وتنزل ع زبره اححح/archive/index.php/t-23857.htmlصورزب غير مختونقصص.سكس.ام.فادى/archive/index.php/t-337615.htmlغصص سكس طعم الزب وحلوتو/archive/index.php/t-72823.htmlقصص سكس امي في الشاليه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-583533.htmlقصص سكس نيك يمنية حكاية للقاء اماني اه site:rusmillion.ruصورسحاق بالادوات الكهربائية/archive/index.php/t-324149.html/archive/index.php/t-527010.html/archive/index.php/t-8103.htmlزبه خلانى اظرط/archive/index.php/t-446606.html/archive/index.php/t-504365.html/archive/index.php/t-123967.html/archive/index.php/t-323503.htmlسكس تعذيب شرموطه مترجم/archive/index.php/t-2126.htmlقصص سكس محارم امي المنقبة طلعت لبوة/archive/index.php/t-124040.html/archive/index.php/t-304697.html/archive/index.php/t-548112.html/archive/index.php/t-200363.html/archive/index.php/t-427752.html/archive/index.php/t-142963.html/archive/index.php/t-106747.html/archive/index.php/t-232214.html