عاشق الكس86866
05-25-2020, 08:35 AM
الجزء الاول:-
القصة دي خيلية ومعندهاش اي صلة بالواقع اعرفكو بنفسي انا احمد عمري دي الوقت 27 سنة القصةحصلت معايا لماكان عمري 16 سنة طولي 183 سنتي وزني65 كيلو نحنا عائلة ثرية عايش مع امي هناء واختي هبة لانو بابا مات من زمان مش محتاج اوصفلكو ماما لان معندعاش دور كبير في القصة اوصفلكو اختي هبة عمرهاعمرها دي الوقت 30 سنة بس عمرها لما حصلت القصة 21 سنةاقصر مني طولها 170 سنتي ووزنها 80 بزازها كبيرة ومش مترهلةوطيظهاكبيرةقابة لورا اختي هبة مرت بقصة حب كانت من طرف واحد كانت بتحب واحد بيدرس معاها في الجامعة كانت بتحبة بس هو مبيحبها كان طمعان ففلوسها وفي يوم جاتها رسالة من فاعل خير قالها لوحابة تشوفي خيانة حبيبك روحي فندق........... طبعا اختي راحت هناك وشافت حبيبها نايم مع بنت فالفندق واتصدمت لما سمعتو بيقولها انا هاطلب منها نتجوز واخليها تكتبلي كل املاكها باسمي وبعد كدا اطلقها واهرب بالفلوس ونعيش انا وانتي مع بعض اختي رجعت البيت وهي في حالة صدمة وقفلت باب غرفتها عليها ولا بتاكل ولا بتشرب حاولنا نخليها تخرج تقولنا في ايه بس هي كانت تقولنا مفيش حاجة عايزة اقعد لوحدي شوية لحد م في يوم شفتها خارجة من غرفتها ورايحة الحمام ببعد مخرجت مسكتها وقلتلها
انا: ايه يا هبة في ايه انا اخوكي احمد الي مبتخبيش عليه حاجة يلا قوليلي في ايه.
هبة: قولتلك مفيش حاجة.. انا بس حابة اقعد لوحدي شوية
انا: لا في حاجة وانت مش راضية تقوليهالي ارجوكي قوليلي ممكن اقدر اساعدك فيها
هبة:هاقولك بس توعدني م تقولش لماما
انا:اوعدك مش ها قولها
هبة:تعرف وليد الي كنت بحبة
انا:ايوة اوعى تقوليلي انو هو الي مزعلك
هبة:ايوا وحكتاي كل شي شافتة
انا: انا هاوريهو ابن الكلب دا ازاي يلعب باختي
هبة:ارجوك ياحمد متتهورش وتأذي نفسك
انا:اصبري بس وهاتشوفي هاعمل فيه ايه انت بس قوليلي هو ساكن فين قالتلي ساكن في تالت عمارة مننا في الدور الخامس.
رحت لصحابي عمر واسامة قولتلهم
انا: بقولكو ايه عندي حوار مع خول كدة
عمر: اي يا سطا عملك ايه الخول دا
اسامة: قولنا يسطا هو فين واحنا نجيبهولك عند رجليك
انا: هو م عمليش حاجة بس غدر باختي وخانها والي يخون نعمله ايه
عمر واسامة: ننيكه ونفضحة
انا: انا عوزكو تجو معايا لبيتو متخافوش هو ساكن لوحدو هاندخل لجوة وننيكة ونصورو فيديو
عمر: معاك يسطا
اسامة:بس هو بيتو وين
انا: اصبرو وهاتعرفو كل حاجة
في الليل خرجنا انا وصحابي اسامة وعمر وشايلين معانا دوا بيخدر الاعصاب ويخليها سايبة وكاميرا عشان نصورو بيها وخبطنا باب الشقة فتحلنا هو قولنالو انت وليد كذا قالنا ايوا اسامة شممو منديل في مادة منومة وشيلناه وربطناه وبعد نص ساعة كدة فاق وقال
وليد:ايه دا انا فين ومين انتو
انا: بقا انت الخول الي خان اختي
وليد انت بتتكلم عن ايه مين انت استنى انت اخو هبة قالتلك ايه المفعوصة دي
انا: اخو المفعوصة هايوريك قيمتك يابن المتناكة يا وسخ اسامة عمر تعالو هنا عمر جيبلو يشرب
انا: براحتك متشربش وابقى عطشان لانك هاتطول معانا هنا
وليد: خلاص هاشرب وشرب وبعد عشر دقايق كدة
وليد:انا ايه الي حصلي جسمي سايب ليه
انا: فكو ياعمر.
عمر: حاضر يسطا بعد م عمر فكو قلعناه ملابسو قلعنا ملبسنا وقولتلو
انا: هانيكك يا خول
وليد: ارجوك متنيكنيش هاعملك الي عايزو وكان عاوز يقوم بس جسمو سايب
باعدت بين فلقتين طيظو وشفت خرمو لقيتو واسع
انا: ايه دا الخول طيظه بلعة ازبار صور يا اسامة ومتجيبش وشي ودخلت زبري في طيظه دخل بسهولة وفضلت انيك فيهو وهو يصوت ويتأوه زي الشرموطة
وليد:اه اه اه اه اه اههههههههه احححححححخ نيكني شرمطني نيكني في طيظي الكبيرة ااااااااااااااااااااااه وجاب لبنة على الارض
انا: اصبر يا خول انتا هاتتناك مننا كلنا وانا كنت قربت اجيب فخرجت زبري جبتهم في وشو
وبعدي جا اسامة وناكو وجاب لبنو في بقو وبعدو عمر وجاب لبنة في طيظه.
وبعد شوية فاق من المخدر وقام وقف وقال عملتو في ايه مش حاسس بطيظي
انا: اتفرج يا خول على اللبوة دي
وليد : امسح الفيديو وانا خاعملك الي عايزو
انا: انا مش هامسح الفيديو وانت هاتروح وتعتزر لاختي وتطلب منها تسامحك
وليد:حاضر بس ارجوك م تفضحنيش.
مسكتو ووديتولبيتنا وخبط على الباب فتحت اختي
انا: خش يلى اعتزر منها واطلب السماح
وليد: ارجوكي سامحيني ياهبة
اختي: ضربتو قلم جامد وقالتلو ستك هبة يا وسخ واسامحك على ايه
وليد: على اني خنتك وكنت طمعان ففلوسك ابوس رجلك سامحيني على الي عملتو
هبة:سامحتك يلا غور ومشفش وشك هنا تاني
هبة: انت عملت ايه يا احمد
انا: معملتش حاجة بس رحت ضربتو(موريتها عملت ايه عشان متتغيرش نظرتها في)
وفي يوم انا خرجت من البيت ونسيت موبايلي في البيت وان مكنتش عاملو باسورد ولما رجعت عشان اشوفو كانت الصدمة............... تابعوني عشان تعرفو شفت ايه ومستني تعليقاتكو واتمنى القصة تعجبكم ولو معجبتكو قولولي
وفي يوم انا خرجت من البيت ونسيت موبايلي في البيت وان مكنتش عاملو باسورد ولما رجعت عشان اشوفو كانت الصدمة...............
اختي: ايه دا
انا: صدقيني يا اختي نحنا ماكانش عندنا خيار غير كدة
اختي: تقومو تعملو فيه كدة وراحت لغرفتها جريت وراها وخبط عالباب
انا: هبة افتحي الباب يا هبة
اختي: عاوزة ابقى لوحدي شوية
انا: انا اخوكي افتحيلي الباب بعد تخبيط كتير فتحتلي الباب وقالتلي ممكن اقزلك حاجة ومش هاتزعل.
انا:اتفضلي قولي
هبة: انا بحبك ياحمد من زمان وانا باعتبرك اخويا حبيبي جوزي كل حاجة ف حياتي انا بحببببببببببك
انا: انا كمان بحبك بس كنت خايف اقولك وتزعلي مني
اختي: أهدتني فحضنها وباستني من شفايفي وأنا كمان بستها نحنا مكناش محترفين في البوس وانا ابتديت احسس على بزازها وقلعتها هدومها وخليتها بالاندر وايدي المين عند بزازها تقش فيهم والشمال تدعك في كسها وشلتها و نزلتها على ضهرها في السرير وزلت الندر وابتديت الحس كسها وهي تقول اه اه اه اه احححححححححح اههههههه مش قادرة يل دخلو
انا انتي مش مفتوحة
اختي: ايوة مش مفتوحة وانت الي هاتفتحني
يلا قومي مصيلي زبري ابتد تمص بس مكانتش محترفة قمت مدخل زبري للاخر قامت اختنقت وقالتي طلعة مش غادرة عليه خرجته من بقها خليتهاوتنام على ضهرها في السرير ورفت رجليها على كتفي وفرشتلها كسها بزبي وابديت ادخل دخل الراس بس وهي قالتلي براحة علي يلا دخل ودخلت براحة لحد النص ووقفت ودخلته مرة وحدة وخرج دم الفتح واختي صوتت غطيت بقها بايدي ورحت الحمام غسلت زبي ومليت البانيو ميية ومطهر وشلتها وحطيتها في البانيو وخرجت من غرفتها ورحت لغرفتي ونمت زي القتيل صحيت الصبح اخدت شاو وخرجت عشان افطر لقيت اختي في المطبخ. قولتلها صباحية مباركة يا عرزس قالتي انت البارح شرمتني مش عارفة امشي قولتها معلش هاتتعودي قالتي يلا تعال افطر عشان تتغذى وتسد معايا هههههههه بديت افطر وانا بفطر لقيتها بتحسس على زبري ودخلت ايدها جوا البنطلون وابدت تدعكي زبري قولتلها ارحميني يلا انت مش عندك جامعة لا مش رحة عشانك طب انا عندي مدرسة لا مانت كمان مش هاتروح هانققضي اليوم كلو مع بعض طب خليني افطر. وبعد مكمل ت فطار وغسلت ايدي في الحمام جات اختي وقالتي يلا انا هاخش اتزقلك ابقى مكانك ومتتحركش بعد نص ساعة قالتلي ادخل دخلت
قولتلها حضرتك مين انا عايز اختي انت ازاي دخلتي هنا
اختي: للدرجادي انا جميلة ومعفرفتنيش
انا: صفرت صفارة ايه دا انتي اختي انا مش مصدق ايه الجمال دا كانت لابسة قميص نوم احمر قصير فوق للركبة وكلوت وبرا ونطبت عليها بستها من شفايفها بوسة طويلة استمرت لعشر دقائق وان طلعت بزازها واحسس عليهم واقرص حلمتها وعملت عليها دواير بلساني ومصيت بزازها ووحدة وحدة قلعتها القميص والبرا والكلوت ونزلت لكسها الحسة واعض زمبورها وهي تقول اه اه اه اه اه كمل اه ودخلت صباعي الاوسط واحركو في كسها وكل دا وانا لسة مقلعت بعد شوية قلعت ملابسي واديتها زبري تمصة بس قالتلي اوعى تعمل زي البارح وابتدت تمص زبري وبعد عشر دقايق من المص قومتها وخليتها في وضع الكلبة وانا جيت من وراها فرشتلها كسها وقالتلي مش قادرة دخلو رحمتها ودخلتو براحة وحدة وحدة للاخر وسرعت وهي شغالة اه اه اااااااااااااااه وجابتهم خرجت زبري ودخلتو تاني زهي تقول اه ااه ااحححححححح حل اي مش قادرة اهه اهههههههههههههه اي اي نيكني دخلو للاخر متخرجوش اي اه اه اه اه احححححححححخ وانا كنت على اخري قولتلها هاجبهم قالتلي خرجو مش عاملة حسابي قمت خرجتو وجبتهم علي ضهرها وطيظها وقالتلي فرهدتني وشوية كدة سمعنا صوت الباب بيفتح قمت اناجريت وشلت هدومي ورحت غرفتي ولبست هدومي وخرجت برا لقيت ماما ايه ي ماما انتي امتى جيتي
ماما: جيت دي الوقت من برا انت ليه ما رحت المدرسة ليه
انا هبة عندها دور برد انا كرحتش المدرسة عشان مخليها لوحدها
ماما: طب هي فين
هبة:انا هنا يا ماما
طب تعالو نتغدا
وبكدا ينتهي الجزء الاول هاتستغربو ليه قلت الجزء الاول لان الجزء الفات كان صغير ودي تمامتة
الجزء الثاني:-
وقفنا لما نكت اختي وسمعنا باب الشقة بيفتح وانا شلت هدومي وجريت لغرفتي ولما ماما سالتني مرحتش المدرسة ليه قولتلها
انا:هبة عيانة عشان قولت ابقى معاها متقعدش لوحدها
ماما: طب هي فين
هبة انا هنا يا ماما
ماما:طب تعالو نتغدا بعد م اتغدينا رحت البلكونة وقولت لاختي هبة تلحقني بالشاي وجاتني بالشاي ولعت سجارة ووقفت في البلكونة سرحان وبفكر في الي حصل بيني وبين اختي هبة وبفكر قد ايه هي مكسورة من وليد الي كانت بتحبه وخانها وكان طمعان ففلوسها واتزكرت السنة الفاتت لما كنت لحب واحدة معايا فأولى ثانوي وفي يوم لقيتها جات المدرسة مع واحد بعربيتة ولما نزلها باسها من بقها ولما شفتها قالتلي ايوا انا مش بحبك انا بحبة هوا لأن هو حلو ووسيم واغنى منك وانا كنت بتسلى بك كسرتلي قلبي وفجأة صحيت من سرحاني على صوت اختي بتقولي احمد احمد ايه انت فين رد علي
انا:ها عايزة ايه
هبة:بصراحة انت كنت جدع معايا وانا بحبك من قلبي حتى لو كنت اخويا بعدين مستنياك تيجيلي
انا: بضحك واعمل معاكي ايه
هبة: هاتعمل ايه يعنى بطل رخامة وهالبسلك قميص نوم مفيش حد شافة عليا ولا هايشوفو غيرك
انا:احا علي الدلع ياناس انا مش هاستحمل الدلع داكلة يلا روحي وانا طالع مشوار وساعتين واجي الحقك.
رحت القهوة طلبت قهوة ذيادة لاني بحبها كدة واتصلت على عمر واسامة قولتلهم يجوني في القهوة
بعد ربع ساعة جا عمر وبعدو اسامة وقولتلهم
اخبار ميس نوال ايه والدور واقف على مين
عمر:واقف عليك يسطا وهي مستنياك تروحلها الليلة
انا:معلش مش هاقدر اروحلها عندي ظروف بكرة هاروحلها
اسامة: براحتك الليلة هاروحلها انا
قعدنا ندردش ونلعب ببجي لحد م عمر قال استأذنكم عندي مشوار كدة لازم اروحلو
اسامة:وانا هاروح كمان
وانا اتذكرت هبة وقولتلهم طب نتلاقة بكرة
رحت البيت لقيت اختي نايمة بقميص نوم في الكنبة مصحيتهاش ورحت الحمام اخدت شاور ورحتلها في الصالة وصحيتها صحت وقالتلي انت جيت امتى انت قولت ساعتين بس دول 4 ساعات
انا: ماما فين
هبة:نايمة ف اوضتها
انا:طب يلا دخلت معاها الاوضه.. و اول ما قفلت الباب.. جريت على حضني و قعدت تبوس فيا في كل حته وانا بدأت اتفاعل معاها و امسك كل مكان في جسمها.. و أشد القميص من تحت و احسس على طيزها و أشد الاندر لتحت.. وهي بتفتح رجليها عن بعضها وترفع جسمها و لسانها بيدخل بين شفايفي وصوت نفسها المتسارع يسخن اي حد.. و بأيدي التانيه بدأت انزل البرا وامسك صدرها واشد في الحلمات وهي صوتها يجنن من الهياج اللي هي فيه) "
هبة : ااااه يااحمد.. كمان.. العب في كل حته في جسمي.. انا تعبانه من اول مره عملنا فيها.. عمري ما نسيت.. اووووووف ايدك بقا كدا و قلعني كل حاجه.. قلعني يااحمد..
( بدأت اقلعها القميص و هي بتقلعني التيشيرت بجنون و تلمس كل مكان في صدري وعنيها كلها رغبة.. و بدأت تنزل البنطلون و صدرها بيتهز قدامي بلونه الأبيض بالحمره بتاعته و حلمات صدرها اللي عمري ما شفت في جمالها.. و بطنها المشدود و الاندر الشفاف اللي مبين كسها و قصة شعر كسها من فوق.. مقدرتش امسك نفسي ومسكت صدرها بعنف طلعت منها اااه طويله وهي بتمسك زبي من فوق البوكسر.. وبدأت تشد البوكسر و تنزل لتحت وبدأت تشم في زبي.. حركة غريبه عليا.. تشم وتقفل عنيها.. وشعرها نازل على ضهرها كأنه حرير.. بدأت تبوس زبي في كل حته و تطلع لسانها تلحس فيه من الجنب و تمسك بيوضي و تشد فيها لتحت.. و زبي ينزل و فتحت بوقها و بدأت تدخل زبي و عنيها لفوق بتبص عليا.. و ايدها التانيه على بطني بتحسس على عضلات بطني.. قعدت تمص و تخبط زبي في خدودها لغايه ما تعبت و رفعتها لفوق و نزلتها على السرير.. و شديت الاندر بتاعها و فتحت رجليها و شديت وسطها على طرف السرير.. و قربت لاحلى كس شوفته بعد كس سهير.. وبدأت أقرب والحس فخادها و هي بعنيها تشاور على كسها)
هبة : كسي يا احمدااااه كسي ننار نااااار ي كسي اااااخ ااااخ اااااه مش كدا متشدش طيب مش قادره وانا برزع وانا تحتها لحد م قمت و خليتها تعمل دوجي و انا وراها حطيت بتاعي ف كسها و هاتك ي دعك وانا بفسخ ف كسها قمت حاطط صباعي الكبير ف طيزها حسيت و بكسها بيقفل ع بتاعي وبتجيب وانا مكمل و هي مش قادره بجيب ي جدع حرام عليك مش كدا انت بتفتري لي ااااه اااااه اااااخ فضلت شغال لحد م جبت ف بقها وانا و هي نمنا ف حضن بعضوظبطنا المنبه على الساعة 4 عشان لما ماما تجي تصحيني تلاقيني ف غرفتي وبعد كام ساعة رن المنبه وانا رحت غرفتي ونمت لحد الصبح وجات ماما تصحيني
ماما:قوم يابني قوم اصحى قوم خد شاور وتعال افطر عشان انت اتأخرت على المدرسة
انا: حاضر ياماما قايم اهو..... هو هبة راحت الجامعة ولا لسة
ماما:لأ مستنياك عشان تفطر معاها
انا:طب خلاص روحي ربع ساعة واجي وراكي قمت اخدت شاور ولبست هدوم المدرسة وفطرت ورحت المدرسة وعند الفسحة قابلت عمر واسامة ا
انا: ولا ااسامة قلت لميس نوال احمد هايعدي عليكي ولا لا
اسامة:اطمن يسطا قولتلها
عمر: متيجو نرول لمدحية الفراشة نزنفها في الحمام
انا:ليه لا
اسامة:راشق معاكم رحنا لمديحة الفراشة كانت موطية تكنس ارضية الحمامات جيت منوراها وحطيت زبي بين فلق طيظها اتخضت
مديحة:ايه دا احمد
انا: سيدك احمد وبعدين انتي متتكلميش ولا تسألي انتي عليكي التنفيذ بس يلا اخدتها على وحدة من الكابينات وزنقتها في الحيطة وابتديت اقفش ف بزازها وابوسها ف شفايفها هي شغالة اه اه اه اه كمان شديت الاندر بتاعها وبأيدي بفرك زمبورها
مديحة:اااااااااااااااااااه.. ايوا كدا.. هو دا. جامد بقا.. هجيب يار سيدي ااااااااااااااااااه.. ايوا كدا.. هو دا. جامد بقا.. هجيب يااحمد.. هجيب..
انا : وانا شغال مص في بزازها ودعك ف كوسها
مديحة:دخلو ارجوك مش قادرة
انا:ادخل ايه
مديحة :دخل ....... زبك في كسي في طيظي في كل اخرامي بس ارجوك ارحمني ريحني
دخلت زبي مرة واحدة وهي شهقت وابتدت تتمتع
مديحة:نيكه بقا.. اووووووف كمان.. ريحني ياسيدي.. اااااااااااااااااااه اححححح بسرعة.. قوي قوي قوي اااااااااااااااااااه
بعد ربع ساعة كدى
مديحة:اه اح اي ااااااااااااااااااااااااه سريع قربت اجيب
انا:وانا كمان اجيبهم فين
مديحة :هاتهم في كسي ارويلي كسي بلبنك وجبتهم في كسها وجا بعدي عمر ناكها وجابلبنو على بزازها وفي نيكة اسامة لقيتة اتأ رحت اشوفهم لقيتهم مخلصوش لسة وانا واقف معاهم فجأة دخل المدير
المدير :ايه دا انتو بتعملو ايه هنا .........................
وبكدا انتهى الجزء الثاني ونشوف هاعمل ايه مع المدير اتمنى الجزء دا يعجبكو ومكونش طولت عليكو والى القاء في جزء جديد...
الجزء الثالث:-
وقفنا لما رحت اشوف اسامة ومديحة اتأخرو ليه وخشيت لهم في الكابينة وفجأة لقينا المدير بيقولنا بتعملو ايه......
المدير: تعالو ورايا دا انا هانفخكم يا ولاد الكلب ومشينا وراه لمكتبة
المدير: دا انتو هاتاخدو علقة موت ... وانتي يا مديحة حاتودعي المدرسة دي خالص ومش هاتشوفيها وانا مسكت تليفوني وفتحت فيديو
المدير واقف مصدوم.... ايه دا انت ازاي جبت الفيديو دا
طبعا انتو مستغربين وعايزين تعرفو ايه الي في الفيديو
فلاش باك:-
في يوم المدير خرج من المدرسة متوتر وانا خرجت وراه وكان بيقول لو اعرف عايزة مني ايه او هي مين وفجأة تليفونو رن
المدير: الو مين معايا
المتصل:: هاديك عنوان تجي تقابلني فيه ولو مجيتش انت عارف انا ممكن اعمل ايه سلام.
مش المدير وانا مشيت وراه وبعد نص ساعة مشي وصلنا عمارة من سبع ادوار دخل المدير وانا دخلت وراه
قلعت ملابس المدرسة وحطيتهم في الشنطة عشان ميعرفنيش ودخلنا الاسانسير ولحسن حظي كان مليان فاتداريت منو ومش هايشوفني واتحرك الاسانسير ونزل المدير في الدور الخامس وانا نزلت وراه بس هو مشافنيش دخل شقة باين عليها شقة فاخرة ومقفلش الباب وراه وانا دخلت وراه شفتو بيتكلم مع شخص كدة مقدرتش احدد ملامحو في الاول بس بعدين عرفت انها بنت وكانت بتقولو
سناء:ودا اسمها . ايه ي محمود هاتنفز ولا افضحك
محمود:الي هو المدير . حاضر هاعمل الي تقولي عليه بس اجوكي متفضحنيش ابوس ايدك
سناء:ما انت هاتبوس ايدي ورجلي وهاتبقى كلبوبي المطيع ولو حاولت تلعب بديلك مش هاديلك فرصة وهافضحك لأن ديل الكلب عمره ميتعدل
محمود:حاضر يستي وانا هكون تحت طوعك وكلبك المطيع
سناء طب يلا في كلب بيقف يلا على رجليك الاربعة
محمود:حاضر يستي
سناء :تعالا ياكلب وشوف الفيلم اللي اتعمل عليك دا فتحت اللاب على فيديو فيه المدير محمود ومعاه تلاتة رجالة زنوج ازبارهم قد زبر الحمار ومدلدلة منظرها يرعب والمدير في وضع الكلبة ينيك فيه واحد من التلاتة زنوج وماسك ازبار الاتنين التانين في ايدينو ويمص فيهم
المدير :اتصدم ووشة احمر وعرق
سناء:طيزك اكلتك يا بيضة ولا ايه تعالا يا كلب ورايا راحو الحمام وخلو اللاب شغال انا اتسحبت سرعة وحطيت فلاشة ونسخت الفيديو ورحت البيت وانا فرحان وعارف اني في يوم هاكون كاسر المدير لو اتعرضلي في حاجة
رجوع من الفلاش باك:-
انا: قولي هاتعمل ايه هاتدينا علقة موت تعالا ادينا والفيديو دا تشوفو مصر كلها
المدير:انا تحت امركم بس ارجوك محدش يعرف بالموضوع دا .
انا:محدش هايعرف بالموضوع دا الا لو حا ولت تلعب بديلك ساعتها هاتتفضح فاهم ولا لا
المدير:حاضر
انا:ومديحة هاتفضل تشتقل هنا وحانيكها وانت مش هاتقرب لها يلا يا اسامة ومديحة خرجنا برا اسامة قالي
اسامة:دانت طلعت حكايه ايه الي عملت دا انت كسرت عين المدير ومش هايقدر يقولنا حاجة
انا:عيب عليك يادا اخوك جبار المهم اسيبك انا واروح لنوال الليلة هاتكون ليلة حمرة .
اوصفلكو نوال ارملة عمرها 28 سنها جوزها مات جسمها متناسق لا تخينة لا نحيفة وشها مدور وابيض تحسها ملاك بزازها قد حبة الشمام وطيظها حاجة كدة بيضة طرية كدة يعني من الاخر هي حتة ملبن جامدة هي مش شرموطة بس محرومة بعد م جوزها مات كانت مخلفة منو عيل عمرو تلات سنوات ومرضيتش تتجوز عشان ابنها ميترباش على ايدين غريب ونحنا بننيكها عشان نسدلها احتياجها وحرمانها من الجنس ولو احتاجت اي حاجة نحنا بنعملها المهم روحتلها وخبط على الباب فتحتلي هي وقالتلي تعالا ياحمد و**** واحشني ودا كمان واحشني وشاورت على زبري وانت واحشاني برضو وكمان وحشاه اكتر مني يلا اخد دش وتحضري غدا لحسن انا جعان
نوال:خد دشك وتعالا دانا عاملالك سمك وجمبري واستاكوز وشوية ملوخية تاكل ايدك من وراهم
انا:اما نشوف.
نوال:يعني مافيش تصبيرة كدة ولا بوسة كدة
انا:لا مفيش روحت اخدت دش جيت خارج لقيت وحدة تانية دي مش نوال دي حورية وصفرت صفارة اعجاب وقولتلها
انا:ايه الملاك اللي واقف هنا دا ارحموني ياناس ايه الجمال دا كانت لابسة فستان سوارية ازرق ومفتوح عند الركبة
نوال: متعاكسنيش اتكسف منك
انا:هو احنا بينا كسوف ياقمر انتي دنا القمر نزلي من السما يلا شقلي اغني شعبية وارقصي
نوال:شغلت اغنيية وابتدت ترقص وتهز طيزها وترقص وكل مرة تقرب مني بطيزها على زبي وامسكها تروح مني لما بقيت على اخري ونطيت عليها ومسكت بزازها وخرجتهم من الفستان واشتقلت فيهم مص وتفعيص وعض واخدتها فبوسة مشبك دخلت لساني بين شفايفها وخليت لساني يلعب بلسانها ويدي الشمال حركتها لما وصلتلكسها ورفعت الفستان وابتديت احرك ايدي على زمبورها وادخل صباعي الي في النص في كسها وزودتهم صباعين وتلاتة لما غرقو بعسلها وشلتهم ودوقتها عسلها من على صوابعي قلعتها الفستان وبقت ملط قدامي شلتها ورحنا على اوضة النوم رقدنا على السرير ف وضع 69 اخدت كسها فبوقي وهي اخدت زبي بين شفايفها مص ولحس ورضاعة وبعد عشر دقايق كنت خلاص بقيت على اخري وشلتها وقعدتها ف زبي ووشها ليا وبقت تتنطط على زبي وتقول اححححححح زبك نار فكوسي اها اههه اححح دخلو للاخر متخرجوش انا هجيب ااااااااااااااااااااااااااااه وكانت احلا اه فحياتي اه بلبونة خرجت زبي عشان تنطر لانها كانت من النوع الي بيجيب مية كتيرة وبعد كدة نزلتها تمصلي شوية وبعد خمس دقايق مص شلتها ورقدتها على بطنها وحطيت مخدة تحت بطنها وجبت زيت شعر ودلكت زبي وطيزها مليتها زيت ودخلت زبي براحة دخلت الراس فضلت واقف دقيقة كدة بدون ما اتحرك عشان تتعود على زبري وبعد كدة ابتديت ادخل جزء اكبر لما دخل كلو للاخر فضلت واقف بدون ما اتحرك عشان تتعود على الحجم الكبير دا وبعد دقايق ابتديت اتحرك وحاطط ايدي الشمال على زمبورها عشان تتمتع وتنسى الالم وبعد دقايق كدة ابتديت اسمع منها اهات متعة ولبونة شقالة اه اه اه اه اه ايه دا دا انت زبرك زبر حمار دا ماليني اححححححح اه اه اه اي وبعد ربع ساعة نيك في طيزها قولتلها انا هاجيب قالتلي هاتهم جوة طيزي ارويلي طيزي بلبنك السخن دا ااااااااااااااااه وجبتهم ف طيظها وهي بقت تدخل صباعها فطيظها وتلحسة وانا رحت خدت دش ولبست هدومي ورحت البيت وكانت الساعة 11 بالليل لقيت اختي نايمة في الصالة واختي نايمة جمبها قلقانين عليا صحيت اختي حضنتني وقالتلي انت كنت فين قولتلها كنت بزاكر عند اسامة وعمر
هبة :واتعشيت فين
انا:ما اتعشيتش
هبة :طب تعالا اتعشا معايا انا متعشيتش كنت منتظراك تتعشا معايا
انا وماما اتعشت ولا برضو منتظراني
هبة:كانت منتظراك بس انا عشيتها
انا:طب تعالي نتعشا واتعشينا وطبعنا نكتها نيكة معتبرة ونمت معاها لغاية الساعة4 الفجر ورحت سريري وطبعا بعد هدت الحيل دي مقدرتش امشي المدرسة واختي هبة قعدت معايا في البيت وطبعا قضينا اليوم كلو نيك
وبكدا ينتهي الجزء التالت القاكو في جزء جديد واللي عندو اي انتقادات او اقتراحات يقول رأيو وانا مرحب بكل الاقتراحات والانتقادات القاكو ف جزء جديد
القصة دي خيلية ومعندهاش اي صلة بالواقع اعرفكو بنفسي انا احمد عمري دي الوقت 27 سنة القصةحصلت معايا لماكان عمري 16 سنة طولي 183 سنتي وزني65 كيلو نحنا عائلة ثرية عايش مع امي هناء واختي هبة لانو بابا مات من زمان مش محتاج اوصفلكو ماما لان معندعاش دور كبير في القصة اوصفلكو اختي هبة عمرهاعمرها دي الوقت 30 سنة بس عمرها لما حصلت القصة 21 سنةاقصر مني طولها 170 سنتي ووزنها 80 بزازها كبيرة ومش مترهلةوطيظهاكبيرةقابة لورا اختي هبة مرت بقصة حب كانت من طرف واحد كانت بتحب واحد بيدرس معاها في الجامعة كانت بتحبة بس هو مبيحبها كان طمعان ففلوسها وفي يوم جاتها رسالة من فاعل خير قالها لوحابة تشوفي خيانة حبيبك روحي فندق........... طبعا اختي راحت هناك وشافت حبيبها نايم مع بنت فالفندق واتصدمت لما سمعتو بيقولها انا هاطلب منها نتجوز واخليها تكتبلي كل املاكها باسمي وبعد كدا اطلقها واهرب بالفلوس ونعيش انا وانتي مع بعض اختي رجعت البيت وهي في حالة صدمة وقفلت باب غرفتها عليها ولا بتاكل ولا بتشرب حاولنا نخليها تخرج تقولنا في ايه بس هي كانت تقولنا مفيش حاجة عايزة اقعد لوحدي شوية لحد م في يوم شفتها خارجة من غرفتها ورايحة الحمام ببعد مخرجت مسكتها وقلتلها
انا: ايه يا هبة في ايه انا اخوكي احمد الي مبتخبيش عليه حاجة يلا قوليلي في ايه.
هبة: قولتلك مفيش حاجة.. انا بس حابة اقعد لوحدي شوية
انا: لا في حاجة وانت مش راضية تقوليهالي ارجوكي قوليلي ممكن اقدر اساعدك فيها
هبة:هاقولك بس توعدني م تقولش لماما
انا:اوعدك مش ها قولها
هبة:تعرف وليد الي كنت بحبة
انا:ايوة اوعى تقوليلي انو هو الي مزعلك
هبة:ايوا وحكتاي كل شي شافتة
انا: انا هاوريهو ابن الكلب دا ازاي يلعب باختي
هبة:ارجوك ياحمد متتهورش وتأذي نفسك
انا:اصبري بس وهاتشوفي هاعمل فيه ايه انت بس قوليلي هو ساكن فين قالتلي ساكن في تالت عمارة مننا في الدور الخامس.
رحت لصحابي عمر واسامة قولتلهم
انا: بقولكو ايه عندي حوار مع خول كدة
عمر: اي يا سطا عملك ايه الخول دا
اسامة: قولنا يسطا هو فين واحنا نجيبهولك عند رجليك
انا: هو م عمليش حاجة بس غدر باختي وخانها والي يخون نعمله ايه
عمر واسامة: ننيكه ونفضحة
انا: انا عوزكو تجو معايا لبيتو متخافوش هو ساكن لوحدو هاندخل لجوة وننيكة ونصورو فيديو
عمر: معاك يسطا
اسامة:بس هو بيتو وين
انا: اصبرو وهاتعرفو كل حاجة
في الليل خرجنا انا وصحابي اسامة وعمر وشايلين معانا دوا بيخدر الاعصاب ويخليها سايبة وكاميرا عشان نصورو بيها وخبطنا باب الشقة فتحلنا هو قولنالو انت وليد كذا قالنا ايوا اسامة شممو منديل في مادة منومة وشيلناه وربطناه وبعد نص ساعة كدة فاق وقال
وليد:ايه دا انا فين ومين انتو
انا: بقا انت الخول الي خان اختي
وليد انت بتتكلم عن ايه مين انت استنى انت اخو هبة قالتلك ايه المفعوصة دي
انا: اخو المفعوصة هايوريك قيمتك يابن المتناكة يا وسخ اسامة عمر تعالو هنا عمر جيبلو يشرب
انا: براحتك متشربش وابقى عطشان لانك هاتطول معانا هنا
وليد: خلاص هاشرب وشرب وبعد عشر دقايق كدة
وليد:انا ايه الي حصلي جسمي سايب ليه
انا: فكو ياعمر.
عمر: حاضر يسطا بعد م عمر فكو قلعناه ملابسو قلعنا ملبسنا وقولتلو
انا: هانيكك يا خول
وليد: ارجوك متنيكنيش هاعملك الي عايزو وكان عاوز يقوم بس جسمو سايب
باعدت بين فلقتين طيظو وشفت خرمو لقيتو واسع
انا: ايه دا الخول طيظه بلعة ازبار صور يا اسامة ومتجيبش وشي ودخلت زبري في طيظه دخل بسهولة وفضلت انيك فيهو وهو يصوت ويتأوه زي الشرموطة
وليد:اه اه اه اه اه اههههههههه احححححححخ نيكني شرمطني نيكني في طيظي الكبيرة ااااااااااااااااااااااه وجاب لبنة على الارض
انا: اصبر يا خول انتا هاتتناك مننا كلنا وانا كنت قربت اجيب فخرجت زبري جبتهم في وشو
وبعدي جا اسامة وناكو وجاب لبنو في بقو وبعدو عمر وجاب لبنة في طيظه.
وبعد شوية فاق من المخدر وقام وقف وقال عملتو في ايه مش حاسس بطيظي
انا: اتفرج يا خول على اللبوة دي
وليد : امسح الفيديو وانا خاعملك الي عايزو
انا: انا مش هامسح الفيديو وانت هاتروح وتعتزر لاختي وتطلب منها تسامحك
وليد:حاضر بس ارجوك م تفضحنيش.
مسكتو ووديتولبيتنا وخبط على الباب فتحت اختي
انا: خش يلى اعتزر منها واطلب السماح
وليد: ارجوكي سامحيني ياهبة
اختي: ضربتو قلم جامد وقالتلو ستك هبة يا وسخ واسامحك على ايه
وليد: على اني خنتك وكنت طمعان ففلوسك ابوس رجلك سامحيني على الي عملتو
هبة:سامحتك يلا غور ومشفش وشك هنا تاني
هبة: انت عملت ايه يا احمد
انا: معملتش حاجة بس رحت ضربتو(موريتها عملت ايه عشان متتغيرش نظرتها في)
وفي يوم انا خرجت من البيت ونسيت موبايلي في البيت وان مكنتش عاملو باسورد ولما رجعت عشان اشوفو كانت الصدمة............... تابعوني عشان تعرفو شفت ايه ومستني تعليقاتكو واتمنى القصة تعجبكم ولو معجبتكو قولولي
وفي يوم انا خرجت من البيت ونسيت موبايلي في البيت وان مكنتش عاملو باسورد ولما رجعت عشان اشوفو كانت الصدمة...............
اختي: ايه دا
انا: صدقيني يا اختي نحنا ماكانش عندنا خيار غير كدة
اختي: تقومو تعملو فيه كدة وراحت لغرفتها جريت وراها وخبط عالباب
انا: هبة افتحي الباب يا هبة
اختي: عاوزة ابقى لوحدي شوية
انا: انا اخوكي افتحيلي الباب بعد تخبيط كتير فتحتلي الباب وقالتلي ممكن اقزلك حاجة ومش هاتزعل.
انا:اتفضلي قولي
هبة: انا بحبك ياحمد من زمان وانا باعتبرك اخويا حبيبي جوزي كل حاجة ف حياتي انا بحببببببببببك
انا: انا كمان بحبك بس كنت خايف اقولك وتزعلي مني
اختي: أهدتني فحضنها وباستني من شفايفي وأنا كمان بستها نحنا مكناش محترفين في البوس وانا ابتديت احسس على بزازها وقلعتها هدومها وخليتها بالاندر وايدي المين عند بزازها تقش فيهم والشمال تدعك في كسها وشلتها و نزلتها على ضهرها في السرير وزلت الندر وابتديت الحس كسها وهي تقول اه اه اه اه احححححححححح اههههههه مش قادرة يل دخلو
انا انتي مش مفتوحة
اختي: ايوة مش مفتوحة وانت الي هاتفتحني
يلا قومي مصيلي زبري ابتد تمص بس مكانتش محترفة قمت مدخل زبري للاخر قامت اختنقت وقالتي طلعة مش غادرة عليه خرجته من بقها خليتهاوتنام على ضهرها في السرير ورفت رجليها على كتفي وفرشتلها كسها بزبي وابديت ادخل دخل الراس بس وهي قالتلي براحة علي يلا دخل ودخلت براحة لحد النص ووقفت ودخلته مرة وحدة وخرج دم الفتح واختي صوتت غطيت بقها بايدي ورحت الحمام غسلت زبي ومليت البانيو ميية ومطهر وشلتها وحطيتها في البانيو وخرجت من غرفتها ورحت لغرفتي ونمت زي القتيل صحيت الصبح اخدت شاو وخرجت عشان افطر لقيت اختي في المطبخ. قولتلها صباحية مباركة يا عرزس قالتي انت البارح شرمتني مش عارفة امشي قولتها معلش هاتتعودي قالتي يلا تعال افطر عشان تتغذى وتسد معايا هههههههه بديت افطر وانا بفطر لقيتها بتحسس على زبري ودخلت ايدها جوا البنطلون وابدت تدعكي زبري قولتلها ارحميني يلا انت مش عندك جامعة لا مش رحة عشانك طب انا عندي مدرسة لا مانت كمان مش هاتروح هانققضي اليوم كلو مع بعض طب خليني افطر. وبعد مكمل ت فطار وغسلت ايدي في الحمام جات اختي وقالتي يلا انا هاخش اتزقلك ابقى مكانك ومتتحركش بعد نص ساعة قالتلي ادخل دخلت
قولتلها حضرتك مين انا عايز اختي انت ازاي دخلتي هنا
اختي: للدرجادي انا جميلة ومعفرفتنيش
انا: صفرت صفارة ايه دا انتي اختي انا مش مصدق ايه الجمال دا كانت لابسة قميص نوم احمر قصير فوق للركبة وكلوت وبرا ونطبت عليها بستها من شفايفها بوسة طويلة استمرت لعشر دقائق وان طلعت بزازها واحسس عليهم واقرص حلمتها وعملت عليها دواير بلساني ومصيت بزازها ووحدة وحدة قلعتها القميص والبرا والكلوت ونزلت لكسها الحسة واعض زمبورها وهي تقول اه اه اه اه اه كمل اه ودخلت صباعي الاوسط واحركو في كسها وكل دا وانا لسة مقلعت بعد شوية قلعت ملابسي واديتها زبري تمصة بس قالتلي اوعى تعمل زي البارح وابتدت تمص زبري وبعد عشر دقايق من المص قومتها وخليتها في وضع الكلبة وانا جيت من وراها فرشتلها كسها وقالتلي مش قادرة دخلو رحمتها ودخلتو براحة وحدة وحدة للاخر وسرعت وهي شغالة اه اه اااااااااااااااه وجابتهم خرجت زبري ودخلتو تاني زهي تقول اه ااه ااحححححححح حل اي مش قادرة اهه اهههههههههههههه اي اي نيكني دخلو للاخر متخرجوش اي اه اه اه اه احححححححححخ وانا كنت على اخري قولتلها هاجبهم قالتلي خرجو مش عاملة حسابي قمت خرجتو وجبتهم علي ضهرها وطيظها وقالتلي فرهدتني وشوية كدة سمعنا صوت الباب بيفتح قمت اناجريت وشلت هدومي ورحت غرفتي ولبست هدومي وخرجت برا لقيت ماما ايه ي ماما انتي امتى جيتي
ماما: جيت دي الوقت من برا انت ليه ما رحت المدرسة ليه
انا هبة عندها دور برد انا كرحتش المدرسة عشان مخليها لوحدها
ماما: طب هي فين
هبة:انا هنا يا ماما
طب تعالو نتغدا
وبكدا ينتهي الجزء الاول هاتستغربو ليه قلت الجزء الاول لان الجزء الفات كان صغير ودي تمامتة
الجزء الثاني:-
وقفنا لما نكت اختي وسمعنا باب الشقة بيفتح وانا شلت هدومي وجريت لغرفتي ولما ماما سالتني مرحتش المدرسة ليه قولتلها
انا:هبة عيانة عشان قولت ابقى معاها متقعدش لوحدها
ماما: طب هي فين
هبة انا هنا يا ماما
ماما:طب تعالو نتغدا بعد م اتغدينا رحت البلكونة وقولت لاختي هبة تلحقني بالشاي وجاتني بالشاي ولعت سجارة ووقفت في البلكونة سرحان وبفكر في الي حصل بيني وبين اختي هبة وبفكر قد ايه هي مكسورة من وليد الي كانت بتحبه وخانها وكان طمعان ففلوسها واتزكرت السنة الفاتت لما كنت لحب واحدة معايا فأولى ثانوي وفي يوم لقيتها جات المدرسة مع واحد بعربيتة ولما نزلها باسها من بقها ولما شفتها قالتلي ايوا انا مش بحبك انا بحبة هوا لأن هو حلو ووسيم واغنى منك وانا كنت بتسلى بك كسرتلي قلبي وفجأة صحيت من سرحاني على صوت اختي بتقولي احمد احمد ايه انت فين رد علي
انا:ها عايزة ايه
هبة:بصراحة انت كنت جدع معايا وانا بحبك من قلبي حتى لو كنت اخويا بعدين مستنياك تيجيلي
انا: بضحك واعمل معاكي ايه
هبة: هاتعمل ايه يعنى بطل رخامة وهالبسلك قميص نوم مفيش حد شافة عليا ولا هايشوفو غيرك
انا:احا علي الدلع ياناس انا مش هاستحمل الدلع داكلة يلا روحي وانا طالع مشوار وساعتين واجي الحقك.
رحت القهوة طلبت قهوة ذيادة لاني بحبها كدة واتصلت على عمر واسامة قولتلهم يجوني في القهوة
بعد ربع ساعة جا عمر وبعدو اسامة وقولتلهم
اخبار ميس نوال ايه والدور واقف على مين
عمر:واقف عليك يسطا وهي مستنياك تروحلها الليلة
انا:معلش مش هاقدر اروحلها عندي ظروف بكرة هاروحلها
اسامة: براحتك الليلة هاروحلها انا
قعدنا ندردش ونلعب ببجي لحد م عمر قال استأذنكم عندي مشوار كدة لازم اروحلو
اسامة:وانا هاروح كمان
وانا اتذكرت هبة وقولتلهم طب نتلاقة بكرة
رحت البيت لقيت اختي نايمة بقميص نوم في الكنبة مصحيتهاش ورحت الحمام اخدت شاور ورحتلها في الصالة وصحيتها صحت وقالتلي انت جيت امتى انت قولت ساعتين بس دول 4 ساعات
انا: ماما فين
هبة:نايمة ف اوضتها
انا:طب يلا دخلت معاها الاوضه.. و اول ما قفلت الباب.. جريت على حضني و قعدت تبوس فيا في كل حته وانا بدأت اتفاعل معاها و امسك كل مكان في جسمها.. و أشد القميص من تحت و احسس على طيزها و أشد الاندر لتحت.. وهي بتفتح رجليها عن بعضها وترفع جسمها و لسانها بيدخل بين شفايفي وصوت نفسها المتسارع يسخن اي حد.. و بأيدي التانيه بدأت انزل البرا وامسك صدرها واشد في الحلمات وهي صوتها يجنن من الهياج اللي هي فيه) "
هبة : ااااه يااحمد.. كمان.. العب في كل حته في جسمي.. انا تعبانه من اول مره عملنا فيها.. عمري ما نسيت.. اووووووف ايدك بقا كدا و قلعني كل حاجه.. قلعني يااحمد..
( بدأت اقلعها القميص و هي بتقلعني التيشيرت بجنون و تلمس كل مكان في صدري وعنيها كلها رغبة.. و بدأت تنزل البنطلون و صدرها بيتهز قدامي بلونه الأبيض بالحمره بتاعته و حلمات صدرها اللي عمري ما شفت في جمالها.. و بطنها المشدود و الاندر الشفاف اللي مبين كسها و قصة شعر كسها من فوق.. مقدرتش امسك نفسي ومسكت صدرها بعنف طلعت منها اااه طويله وهي بتمسك زبي من فوق البوكسر.. وبدأت تشد البوكسر و تنزل لتحت وبدأت تشم في زبي.. حركة غريبه عليا.. تشم وتقفل عنيها.. وشعرها نازل على ضهرها كأنه حرير.. بدأت تبوس زبي في كل حته و تطلع لسانها تلحس فيه من الجنب و تمسك بيوضي و تشد فيها لتحت.. و زبي ينزل و فتحت بوقها و بدأت تدخل زبي و عنيها لفوق بتبص عليا.. و ايدها التانيه على بطني بتحسس على عضلات بطني.. قعدت تمص و تخبط زبي في خدودها لغايه ما تعبت و رفعتها لفوق و نزلتها على السرير.. و شديت الاندر بتاعها و فتحت رجليها و شديت وسطها على طرف السرير.. و قربت لاحلى كس شوفته بعد كس سهير.. وبدأت أقرب والحس فخادها و هي بعنيها تشاور على كسها)
هبة : كسي يا احمدااااه كسي ننار نااااار ي كسي اااااخ ااااخ اااااه مش كدا متشدش طيب مش قادره وانا برزع وانا تحتها لحد م قمت و خليتها تعمل دوجي و انا وراها حطيت بتاعي ف كسها و هاتك ي دعك وانا بفسخ ف كسها قمت حاطط صباعي الكبير ف طيزها حسيت و بكسها بيقفل ع بتاعي وبتجيب وانا مكمل و هي مش قادره بجيب ي جدع حرام عليك مش كدا انت بتفتري لي ااااه اااااه اااااخ فضلت شغال لحد م جبت ف بقها وانا و هي نمنا ف حضن بعضوظبطنا المنبه على الساعة 4 عشان لما ماما تجي تصحيني تلاقيني ف غرفتي وبعد كام ساعة رن المنبه وانا رحت غرفتي ونمت لحد الصبح وجات ماما تصحيني
ماما:قوم يابني قوم اصحى قوم خد شاور وتعال افطر عشان انت اتأخرت على المدرسة
انا: حاضر ياماما قايم اهو..... هو هبة راحت الجامعة ولا لسة
ماما:لأ مستنياك عشان تفطر معاها
انا:طب خلاص روحي ربع ساعة واجي وراكي قمت اخدت شاور ولبست هدوم المدرسة وفطرت ورحت المدرسة وعند الفسحة قابلت عمر واسامة ا
انا: ولا ااسامة قلت لميس نوال احمد هايعدي عليكي ولا لا
اسامة:اطمن يسطا قولتلها
عمر: متيجو نرول لمدحية الفراشة نزنفها في الحمام
انا:ليه لا
اسامة:راشق معاكم رحنا لمديحة الفراشة كانت موطية تكنس ارضية الحمامات جيت منوراها وحطيت زبي بين فلق طيظها اتخضت
مديحة:ايه دا احمد
انا: سيدك احمد وبعدين انتي متتكلميش ولا تسألي انتي عليكي التنفيذ بس يلا اخدتها على وحدة من الكابينات وزنقتها في الحيطة وابتديت اقفش ف بزازها وابوسها ف شفايفها هي شغالة اه اه اه اه كمان شديت الاندر بتاعها وبأيدي بفرك زمبورها
مديحة:اااااااااااااااااااه.. ايوا كدا.. هو دا. جامد بقا.. هجيب يار سيدي ااااااااااااااااااه.. ايوا كدا.. هو دا. جامد بقا.. هجيب يااحمد.. هجيب..
انا : وانا شغال مص في بزازها ودعك ف كوسها
مديحة:دخلو ارجوك مش قادرة
انا:ادخل ايه
مديحة :دخل ....... زبك في كسي في طيظي في كل اخرامي بس ارجوك ارحمني ريحني
دخلت زبي مرة واحدة وهي شهقت وابتدت تتمتع
مديحة:نيكه بقا.. اووووووف كمان.. ريحني ياسيدي.. اااااااااااااااااااه اححححح بسرعة.. قوي قوي قوي اااااااااااااااااااه
بعد ربع ساعة كدى
مديحة:اه اح اي ااااااااااااااااااااااااه سريع قربت اجيب
انا:وانا كمان اجيبهم فين
مديحة :هاتهم في كسي ارويلي كسي بلبنك وجبتهم في كسها وجا بعدي عمر ناكها وجابلبنو على بزازها وفي نيكة اسامة لقيتة اتأ رحت اشوفهم لقيتهم مخلصوش لسة وانا واقف معاهم فجأة دخل المدير
المدير :ايه دا انتو بتعملو ايه هنا .........................
وبكدا انتهى الجزء الثاني ونشوف هاعمل ايه مع المدير اتمنى الجزء دا يعجبكو ومكونش طولت عليكو والى القاء في جزء جديد...
الجزء الثالث:-
وقفنا لما رحت اشوف اسامة ومديحة اتأخرو ليه وخشيت لهم في الكابينة وفجأة لقينا المدير بيقولنا بتعملو ايه......
المدير: تعالو ورايا دا انا هانفخكم يا ولاد الكلب ومشينا وراه لمكتبة
المدير: دا انتو هاتاخدو علقة موت ... وانتي يا مديحة حاتودعي المدرسة دي خالص ومش هاتشوفيها وانا مسكت تليفوني وفتحت فيديو
المدير واقف مصدوم.... ايه دا انت ازاي جبت الفيديو دا
طبعا انتو مستغربين وعايزين تعرفو ايه الي في الفيديو
فلاش باك:-
في يوم المدير خرج من المدرسة متوتر وانا خرجت وراه وكان بيقول لو اعرف عايزة مني ايه او هي مين وفجأة تليفونو رن
المدير: الو مين معايا
المتصل:: هاديك عنوان تجي تقابلني فيه ولو مجيتش انت عارف انا ممكن اعمل ايه سلام.
مش المدير وانا مشيت وراه وبعد نص ساعة مشي وصلنا عمارة من سبع ادوار دخل المدير وانا دخلت وراه
قلعت ملابس المدرسة وحطيتهم في الشنطة عشان ميعرفنيش ودخلنا الاسانسير ولحسن حظي كان مليان فاتداريت منو ومش هايشوفني واتحرك الاسانسير ونزل المدير في الدور الخامس وانا نزلت وراه بس هو مشافنيش دخل شقة باين عليها شقة فاخرة ومقفلش الباب وراه وانا دخلت وراه شفتو بيتكلم مع شخص كدة مقدرتش احدد ملامحو في الاول بس بعدين عرفت انها بنت وكانت بتقولو
سناء:ودا اسمها . ايه ي محمود هاتنفز ولا افضحك
محمود:الي هو المدير . حاضر هاعمل الي تقولي عليه بس اجوكي متفضحنيش ابوس ايدك
سناء:ما انت هاتبوس ايدي ورجلي وهاتبقى كلبوبي المطيع ولو حاولت تلعب بديلك مش هاديلك فرصة وهافضحك لأن ديل الكلب عمره ميتعدل
محمود:حاضر يستي وانا هكون تحت طوعك وكلبك المطيع
سناء طب يلا في كلب بيقف يلا على رجليك الاربعة
محمود:حاضر يستي
سناء :تعالا ياكلب وشوف الفيلم اللي اتعمل عليك دا فتحت اللاب على فيديو فيه المدير محمود ومعاه تلاتة رجالة زنوج ازبارهم قد زبر الحمار ومدلدلة منظرها يرعب والمدير في وضع الكلبة ينيك فيه واحد من التلاتة زنوج وماسك ازبار الاتنين التانين في ايدينو ويمص فيهم
المدير :اتصدم ووشة احمر وعرق
سناء:طيزك اكلتك يا بيضة ولا ايه تعالا يا كلب ورايا راحو الحمام وخلو اللاب شغال انا اتسحبت سرعة وحطيت فلاشة ونسخت الفيديو ورحت البيت وانا فرحان وعارف اني في يوم هاكون كاسر المدير لو اتعرضلي في حاجة
رجوع من الفلاش باك:-
انا: قولي هاتعمل ايه هاتدينا علقة موت تعالا ادينا والفيديو دا تشوفو مصر كلها
المدير:انا تحت امركم بس ارجوك محدش يعرف بالموضوع دا .
انا:محدش هايعرف بالموضوع دا الا لو حا ولت تلعب بديلك ساعتها هاتتفضح فاهم ولا لا
المدير:حاضر
انا:ومديحة هاتفضل تشتقل هنا وحانيكها وانت مش هاتقرب لها يلا يا اسامة ومديحة خرجنا برا اسامة قالي
اسامة:دانت طلعت حكايه ايه الي عملت دا انت كسرت عين المدير ومش هايقدر يقولنا حاجة
انا:عيب عليك يادا اخوك جبار المهم اسيبك انا واروح لنوال الليلة هاتكون ليلة حمرة .
اوصفلكو نوال ارملة عمرها 28 سنها جوزها مات جسمها متناسق لا تخينة لا نحيفة وشها مدور وابيض تحسها ملاك بزازها قد حبة الشمام وطيظها حاجة كدة بيضة طرية كدة يعني من الاخر هي حتة ملبن جامدة هي مش شرموطة بس محرومة بعد م جوزها مات كانت مخلفة منو عيل عمرو تلات سنوات ومرضيتش تتجوز عشان ابنها ميترباش على ايدين غريب ونحنا بننيكها عشان نسدلها احتياجها وحرمانها من الجنس ولو احتاجت اي حاجة نحنا بنعملها المهم روحتلها وخبط على الباب فتحتلي هي وقالتلي تعالا ياحمد و**** واحشني ودا كمان واحشني وشاورت على زبري وانت واحشاني برضو وكمان وحشاه اكتر مني يلا اخد دش وتحضري غدا لحسن انا جعان
نوال:خد دشك وتعالا دانا عاملالك سمك وجمبري واستاكوز وشوية ملوخية تاكل ايدك من وراهم
انا:اما نشوف.
نوال:يعني مافيش تصبيرة كدة ولا بوسة كدة
انا:لا مفيش روحت اخدت دش جيت خارج لقيت وحدة تانية دي مش نوال دي حورية وصفرت صفارة اعجاب وقولتلها
انا:ايه الملاك اللي واقف هنا دا ارحموني ياناس ايه الجمال دا كانت لابسة فستان سوارية ازرق ومفتوح عند الركبة
نوال: متعاكسنيش اتكسف منك
انا:هو احنا بينا كسوف ياقمر انتي دنا القمر نزلي من السما يلا شقلي اغني شعبية وارقصي
نوال:شغلت اغنيية وابتدت ترقص وتهز طيزها وترقص وكل مرة تقرب مني بطيزها على زبي وامسكها تروح مني لما بقيت على اخري ونطيت عليها ومسكت بزازها وخرجتهم من الفستان واشتقلت فيهم مص وتفعيص وعض واخدتها فبوسة مشبك دخلت لساني بين شفايفها وخليت لساني يلعب بلسانها ويدي الشمال حركتها لما وصلتلكسها ورفعت الفستان وابتديت احرك ايدي على زمبورها وادخل صباعي الي في النص في كسها وزودتهم صباعين وتلاتة لما غرقو بعسلها وشلتهم ودوقتها عسلها من على صوابعي قلعتها الفستان وبقت ملط قدامي شلتها ورحنا على اوضة النوم رقدنا على السرير ف وضع 69 اخدت كسها فبوقي وهي اخدت زبي بين شفايفها مص ولحس ورضاعة وبعد عشر دقايق كنت خلاص بقيت على اخري وشلتها وقعدتها ف زبي ووشها ليا وبقت تتنطط على زبي وتقول اححححححح زبك نار فكوسي اها اههه اححح دخلو للاخر متخرجوش انا هجيب ااااااااااااااااااااااااااااه وكانت احلا اه فحياتي اه بلبونة خرجت زبي عشان تنطر لانها كانت من النوع الي بيجيب مية كتيرة وبعد كدة نزلتها تمصلي شوية وبعد خمس دقايق مص شلتها ورقدتها على بطنها وحطيت مخدة تحت بطنها وجبت زيت شعر ودلكت زبي وطيزها مليتها زيت ودخلت زبي براحة دخلت الراس فضلت واقف دقيقة كدة بدون ما اتحرك عشان تتعود على زبري وبعد كدة ابتديت ادخل جزء اكبر لما دخل كلو للاخر فضلت واقف بدون ما اتحرك عشان تتعود على الحجم الكبير دا وبعد دقايق ابتديت اتحرك وحاطط ايدي الشمال على زمبورها عشان تتمتع وتنسى الالم وبعد دقايق كدة ابتديت اسمع منها اهات متعة ولبونة شقالة اه اه اه اه اه ايه دا دا انت زبرك زبر حمار دا ماليني اححححححح اه اه اه اي وبعد ربع ساعة نيك في طيزها قولتلها انا هاجيب قالتلي هاتهم جوة طيزي ارويلي طيزي بلبنك السخن دا ااااااااااااااااه وجبتهم ف طيظها وهي بقت تدخل صباعها فطيظها وتلحسة وانا رحت خدت دش ولبست هدومي ورحت البيت وكانت الساعة 11 بالليل لقيت اختي نايمة في الصالة واختي نايمة جمبها قلقانين عليا صحيت اختي حضنتني وقالتلي انت كنت فين قولتلها كنت بزاكر عند اسامة وعمر
هبة :واتعشيت فين
انا:ما اتعشيتش
هبة :طب تعالا اتعشا معايا انا متعشيتش كنت منتظراك تتعشا معايا
انا وماما اتعشت ولا برضو منتظراني
هبة:كانت منتظراك بس انا عشيتها
انا:طب تعالي نتعشا واتعشينا وطبعنا نكتها نيكة معتبرة ونمت معاها لغاية الساعة4 الفجر ورحت سريري وطبعا بعد هدت الحيل دي مقدرتش امشي المدرسة واختي هبة قعدت معايا في البيت وطبعا قضينا اليوم كلو نيك
وبكدا ينتهي الجزء التالت القاكو في جزء جديد واللي عندو اي انتقادات او اقتراحات يقول رأيو وانا مرحب بكل الاقتراحات والانتقادات القاكو ف جزء جديد