انسان ضايع
12-04-2017, 12:26 AM
من غير مقدمات طويله ممكن تخنقكوا مني انا اسمي #انسان (معلش اسمحولي استخدم اسم مستعار عشان دي اول مره ليا في المتتدي)..العمر 30 سنه. بشتغل في وظيفه محترمه وعايش عيشه متوسطه. ممكن حد يسال انا هنا ليه. عشان ببساطه اللي جوايا صعب احكيه لحد! ف ناس ممكن تسمعني. وناس ممكن تقرف مني. لكن هنا كلنا زي ما بنقول في الهوا سوا. انا هنا يمكن عشان احكي قصتي. بس بردو عشان اشوف رايكوا فيها وازاي ممكن احلها.
قصتي تبدا مع اول خطوبه ليا. كنت بقا لسه متخرج ومنفتخ للحياه وشايفها بمبي. بس انا شخصيه مش تقليديه. يعني مش بتاع جواز صالونات. لازم احس بالحب. وطبعا مش هتعرف تلاقي الحب في دنيتنا دي. من غبائي اني دورت ع الحب في العالم الافتراضي (النت). المهم. حصل وقابلت بنت اسمها (ن). كانت ف نفس سني ومن اول دقيقه اخدنا ارقام بعض. اتكلمنا. واتكلمنا واتكلمنا. المهم بعد كام شهر كدا. قولتلها عايز اتقدم. مصدقتش. بس انا كدا مش بحب اكدب يعني. المهم اتقدمت واترفضت بحجه ان لسه ببدا حياتي. الاغرب من دا ان مجموعه وكمية الوعود اللي اخدتها منها انها هتفضل في ضهري. كلها طارت. قولت عادي واتمنهالها السعاده. المهم ان والدتها كانت في ضهري. وكانت بتشجعنا اننا نتكلم فون ونكمل في العلاقه دي. كملنا. بس (ن) اتغيرت تماما. بدات مشاعرها تبقا فيها جنس. هي كانت انسانه زي ما بنقول hot. المشكله انها وقعت مع واحد علمي رياضه وكان دحيح. يعني مش شاطر اوي. وحتي لما دخلت جامعه كنت دحيح بردو. بس لاقتني ماشي معاها في اللي عيزاه. ولقتني انا اللي اللي بطلبه. كل يوم فون سكس لحد الصبح. وفيديو كولز وكانت ايه بهدله. المهم حبينا الموضوع. يمكن كان طريقه ننسا بيها الحلم اللي اتكسر. يمكن كانت تنفيذ للاحلام نفسها. المهم استمرينا ع دا فتره مع وعود بردو تاني انها بتخبني وهتفضل جمبي. وصدقت انا. مفيش كام شهر ولاقتها بتقولي بابا حايبلي عريس وانا وافقت. وافقتي! بجد. بعد محاولات مني ورفض منها قولتلها مستعد اجي اتقدم تاني. لقيتها بتقولي لا! شكراااا
قصتي تبدا مع اول خطوبه ليا. كنت بقا لسه متخرج ومنفتخ للحياه وشايفها بمبي. بس انا شخصيه مش تقليديه. يعني مش بتاع جواز صالونات. لازم احس بالحب. وطبعا مش هتعرف تلاقي الحب في دنيتنا دي. من غبائي اني دورت ع الحب في العالم الافتراضي (النت). المهم. حصل وقابلت بنت اسمها (ن). كانت ف نفس سني ومن اول دقيقه اخدنا ارقام بعض. اتكلمنا. واتكلمنا واتكلمنا. المهم بعد كام شهر كدا. قولتلها عايز اتقدم. مصدقتش. بس انا كدا مش بحب اكدب يعني. المهم اتقدمت واترفضت بحجه ان لسه ببدا حياتي. الاغرب من دا ان مجموعه وكمية الوعود اللي اخدتها منها انها هتفضل في ضهري. كلها طارت. قولت عادي واتمنهالها السعاده. المهم ان والدتها كانت في ضهري. وكانت بتشجعنا اننا نتكلم فون ونكمل في العلاقه دي. كملنا. بس (ن) اتغيرت تماما. بدات مشاعرها تبقا فيها جنس. هي كانت انسانه زي ما بنقول hot. المشكله انها وقعت مع واحد علمي رياضه وكان دحيح. يعني مش شاطر اوي. وحتي لما دخلت جامعه كنت دحيح بردو. بس لاقتني ماشي معاها في اللي عيزاه. ولقتني انا اللي اللي بطلبه. كل يوم فون سكس لحد الصبح. وفيديو كولز وكانت ايه بهدله. المهم حبينا الموضوع. يمكن كان طريقه ننسا بيها الحلم اللي اتكسر. يمكن كانت تنفيذ للاحلام نفسها. المهم استمرينا ع دا فتره مع وعود بردو تاني انها بتخبني وهتفضل جمبي. وصدقت انا. مفيش كام شهر ولاقتها بتقولي بابا حايبلي عريس وانا وافقت. وافقتي! بجد. بعد محاولات مني ورفض منها قولتلها مستعد اجي اتقدم تاني. لقيتها بتقولي لا! شكراااا