دخول

عرض كامل الموضوع : عندما تحولت نسرين الى نديم وناكت زنوبة صاحبتها الانتيم


سمسم المسمسم
01-26-2018, 07:39 PM
عندما تحولت نسرين الى نديم وناكت زنوبة صاحبتها الانتيم


الجزء الأول

صحيت في المستشفى اول حاجة شوفتها كان صاحبتي وابويا وامي قدامي, بيعيطوا ومخضوضين
حاولت افتكر أيه حصل
اخر حاجة فاكرها إن تلاته طلعوا عليا وانا مروحة ضربوني وسرقوا فلوسي روحت ضاربة واحد فيهم بالقلم راحوا اتغابوا عليا لحد ما اغمى عليا
سألت صاحبتي الانتيم براحة "زنوبة أيه حصل؟!"
اترمت عليا وحضنتني وهي بتعيط "يا حبيبتي انتي كنتى هتموتى حمدا للـه علي سلامتك"
قطع حوارنا الدكتور اللي دخل الاوضه وقال "لا داحنا بقينا كويسين بقي ! حمدا **** على سلامتك يا أستاذة نسرين"
سألته أيه حصلي؟
الدكتور اتكسف وطلب من الناس كلها تطلع بره عشان يوصفلي حالتي
وأول لما خرجوا قالي " الحقيقة الموضوع بسيط, هما شوية كدمات في جسمك وسجعات وجروح سطحية, هي مشكلة واحدة بس تقريبا اللي حصلت"
أيه يا دكتور؟!! "سألته وانا مخضوضة"
"يظهر إنك ضايقت الحرامية جامد, هما شوهولك كسك تماما قبل ما يمشوا, البوليس لما جيه كنت معرضة لنذيف شديد, لكن الحمد للـه اتنقلتى بسرعة للمستشفي ولحقناكى, لكن للأسف الكس والمهبل والرحم والمبايض كانوا مهريين لإنهم داسوا عليه بالجزم بعد ما شوهوهم ومزعوهم بالسكاكين, معرفناش نرجعهم زى ما كانوا"

زعقت في الدكتور جامد وانا مش مصدقة إللي بيقوله وحاسة إني في كابوس "يعني أيه ؟! يعني أيه مش فاهماك ؟! انا دلوقتي مش هاقدر اتجوز واخلف واحبل واولد؟ انا مش ست!"

لأ إنتى ست لغاية دلوقتى ظاهريا وليكى بزاز وصوتك ناعم وزى الفل, لكن المشكلة مهبلك ورحمك ومبايضك اتدمروا ما عادتش لكسك وظيفة الا انه يتبول وقفلناه خالص الا فتحة التبول اللى فوقه وبس, وده مخليني لازم افاتحك فموضوع تاني يوم ما تيجي تخرجي, انا هسيبك ترتاحي من أثار الصدمة, وهنتكلم تاني يا آنسة نسرين
سابني وخرج أكلم نفسي, اهلي رجعوا الأوضه تاني, صاحبتي زنوبة حضتنتني وعيطت
طول مده إقامتي في المستشفى خايفة أبص تحت أو احط ايدي علي كسي ! وحاسة إنه موجود ! مبصدقش إنه فعلا راح غير وقت الحمام!

يوم خروجي من المستشفى الدكتور قعد معايا , وضحلي تماما إن أكبر مشاكلي إني دلوقتي مبقاش عندي منفذ اطلع فيه طاقتي الجنسيه واصبحت ست بالاسم بس ماليش كس ولا رحم ولا مبايض, لإن كسي مش باقي منه أي حاجة أقدر أدعكها حتي لو عايزة أضرب سبعة ونص, هي فتحة بولي بس, وده هيخليني قدام حل من إتنين
يا إما أعمل عملية وأحول جهازي التناسلي كله لزبر من راجل ميت يتركبلي وخصيتين وحقن هرمونات, وساعتها شهوتي أصلا هتزيد شوية لما هبقي راجل وفي نفس الوقت أقدر أخرجها عن طريق التدليك عادي واعيش حياتي كراجل بعدما كنت ست
يا إما مش هيكون قدامي حل غير النيك فى طيزى!
ضحكت سخرية من كلامه وهو بيتكلم وقومت..

رجعت البيت اليوم ده, ودخلنا السرير من غير ما حد يتكلم في حاجة, وحضنت صاحبتي زنوبة اللي جات قعدت معايا هي يتيمة ومالهاش حد وعايشة لوحدها فقررت تيجي فى بيت اهلي وتنام فى اوضتي فى ظروفى الصعبة دى ونمت

بعد إسبوع كنت فعلا حاسة إني هايجة جدا, وانا مبيجيليش الاورجازم نهائي, ولو جيه مبيكونش كفاية, ومبقتش قادرة فعلا, وده خلاني عصبية, ده غير زنوبة المظلومة معايا واللي كنا شغالين سحاق مع بعض لسنين طويلة واللي وقفت حالها وفسخت خطوبتها عشان تفضل معايا لفترة مش عارفة هتكون قد ايه وإللي بالتالي مش هتعرف تتمتع معايا بشبابها

مع الوقت والعصبية لقيت في يوم قبل ما انام زنوبة بتعمل حاجة غريبة جدا

حسيت بأيدها داخلة في بنطلوني من ورا وبتحسس علي خرم طيزي
لفيتلها بسرعة قولتلها ايه ده يا زنوبة؟!
قالتلي يا نسرين انا مش هينفع اسيبك كده, مش مهم انا خلاص, لكن انتى متأثرة جدا وعصبية وده باين عليكي والموضوع ده مخلي العيشة صعبة, انا سألت دكتورة زميلتي وقالتلي على موضوع النيك في الطيز ! إنتى مكسوفة مني ليه؟! انا صاحبتك وحبيبتك وزميلتك فى السحاق

ايه يا زنوبة إنتي عايزاني ابقي متناكة من طيزي؟! "زعقت فيها جامد"
مش كده يا نسرين مش عايزاكي تتناكي من طيزك, انا عايزاكي انسانة طبيعية قادرة تشتغلى وتحبى وتكونى حنينة عليا وده عمره ما هيحصل طول مانتي بالمنظر ده
عايزه ايه يا زنوبة؟!
عايزة نجرب, ممكن؟!

هزيتلها راسي بالموافقة وحسيت بصباعها وهو على خرم طيزي بيحسس عليه, قبل ما تطلعه وتلحسه وتمصه وتحاول تدخله في طيزي
لما دخل في طيزي حسيت إحساس بالهيجان غريب جدا, وكل ما كانت بتحركه جوا كل ما كنت بهيج أكتر خصوصا إني كان بقالي شهرين تقريبا على اخر مرة جبت عسلي فيها بسبب العملية وفترة المستشفى, وإحنا عشاق جدد وكنا متعودين نعمل كده كل يوم ونتساحق

بمجرد ما دخلت صباعها تاني وانا عرفت إني هجيب, إبتديت اتأوه وهي بتنكني بصوابعها, وهي إبتدت تحس بده فابتدت تنيكني اسرع
في اقل من 10 ثواني وكنت بترعش جامد وجسمي كله بيتنفض
باستني من خدي وقالتلي مبسوطة؟
كنت مكسوفة اوي ومش عارفة ارد, هزيت راسي ونمت

كان في مشكلة واجهتها من يوم العملية وهي إن كولوتاتي الحريمي كلها بتتقطع لإن الدكتور حاطط غلاف معدن على كسى وجبيرة مدببة شوية وعالية جدا عشان يحمى عانتي والخياطة للمنطقة اللي اتهرت واتمزعت مبقاش في كولوتات حريمي بتستحمل معايا,

زنوبة لاحظت ده, لقيتها تاني يوم وانا بستحمي من اللي حصل امبارح, حطالي بوكسر رجالى من اشترته ليا مخصوص بمقاس مناسب, خصوصا إننا كنا نفس الجسم والطول, ناديت عليها وانا في الحمام مكنتش سمعاني, قولت أجربه وخلاص
جربته وفعلا لقيته مقاسي ومريحني
خرجت وانا لابساه تحت الهدوم ومتكلمناش في الموضوع ده
تاني يوم لقيت زنوبة بتقولي انا عزماكى برة علي العشا
واحنا في المطعم مسكت ايدي وباستها وقالتلي انتى عارفة انك عسولة خالص وانا بعملك؟!
قولتلها وانتي بتعمليلي ايه؟!
قالتلي وانا بعملك زي ما كنتى بتعمليلي قبل العملية
فهمت قصدها فا اتكسفت, راحت بايسة ايدي وقالتلي انتي بتتكسفي مني يا قمر؟ من صاحبتك ومراتك

اليوم ده لما روحنا حسيت اني هيجانة تاني, ومن غير ما اطلب لقيتها طالعه فوقيا ونازلة بوس في شفايفي وحلماتي ورقبتي وايديها علي خرم طيزي من تحت, فا حطيت صوابعي علي كسها, وإبتدينا نمارس بالطريقة دي زى ما كنا ليزبيانز بس الطيز هي اللى استجدت

تاني يوم لقيت زنوبة حطالي في الحمام مع هدومي قميص وبنطلون وجاكت رجالي ! مفيش هدوم حريمي خالص!
ناديتها, المرة دي ردت عليا, ودخلت الحمام قالتلي مالك يا بيبي؟!
قولتلي ايه ده يا زنوبة فين هدومي؟!
قالتلي ومالها الهدوم دي يا قلبي انت بتتضايق من هدوم باباك؟!
قولتلها يا زنوبة انا ست البس هدوم ستات وعندي هدومي البس هدوم بابايا ليه
قالتلي طب معلش إلبسيهم عشان متبرديش وانا هجري اجبلك لبسك

لبست هدومها, وحسيت إنه هيجت تاني ! مش فاهمة ليه ! حسيت إني هيجت جدا ! ولما رجعت لقيتها هي ومعاها بدل الهدوم مكن حلاقة دقن رجالي, قولتلها ايه ده يا زنوبة فين هدومي؟!

قالتلي بيبي انا عايزة اطلب منك طلب ومتكسفينيش وراحت بيساني من بوقي وقايلالي شكلك قمر خالص في الهدوم دي يا حبيبي
قبل ما ارد عليها راحت قايلة, انا نفسي اتخيلك وانتى راجل, نفسي تسيبيلي نفسك انهاردة بس,ممكن؟!
انا بصراحة كان عاجبني الموضوع, فا عملت نفسي موافقة عشانها يعني وهزيت راسي
حلقتلي دقني اللي بقت تطلع من بعد العملية مش عارفة ليه وازاي, وحطيتلي كريم بعد الحلاقة, , ولبستني القميص والبنطلون الجينز والجاكت وقصتلي شعري الطويل وقصرته لغاية ما بقى زى شعر الرجالة، ولبستني ساعة رجالي وجزمة رجالي, وراحت ضارباني علي طيزي وقالتلي إنت تعرف إن جسمك رجالي خالص؟ طيزك مدورة يا بيبي

انا ضحكت ضحكة بكسوف, لقيتها بتقولي أطلعى من الاوضة 10 دقايق وهناديكى

لما نادتني لقيتها لابسة نفس اللبس بس طراز حريمي وبالوان مختلفة للجاكت الجلدى الحريمى والبنطلون الجينز. !

في أقل من دقيقة قلعنا ملط وكنا انا وهي علي السرير, انا ببعبصها في كسها وهي بتعبصني في طيزي وشفايفنا علي شفايف بعض وعمالين نتأوه لحد ما جبناهم احنا الاتنين
من اليوم ده رجعنا انا وهي إتنين ليزبيانز زى قبل العملية بس بشكل تانى, لدرجة إني إبتديت أخد هرمونات ذكورة, وإبتدت بزازى تكش, وبقينا عشاق اقرب لراجل ومراته..ز بقيت راجل سنة اولى رجولة لسه بتحسس طريقى الجديد

والحياة إختلفت تماما ! بقينا بنتفرج علي التيليفزيون مع بعض علي المسلسلات التركي والافلام الاجنبي وماتشات الكورة واخبار السياسة وافلام البورنو ونضحك ونعيط, بقيت بحط مونيكير لها وهى تحلق لى شعرى ودقنى كل فترة، ونختار لبس بعض "لإن لما صدري بدأ يكش ويصغر ويتسطح ويبقى صدر راجل بقيت بلبس رجالي لما بننزل كتير وحدش بيحس إني ست" بقينا بننزل هى تعمل شوبنج وانا اروح الجيم اتمرن حديد واشيل لها الخضار والمشتريات التقيلة واشترى لها فساتين وجزم, ونعلق علي الرجالة اللي بعضلات اللي ناوية انا ابقى زيهم واحنا ماشيين, ونتعاكس مع بعض

بعد سنة بالظبط كنت وصلت لقراري
انا هعمل العملية, موافقة أكون بزبر وبيضان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ
الجزء التاني
صحيت المرة دي في المستشفى, بس مكنتش مخضوض, لإنها مبقتش أول مرة
لقيت زنوبة قدامي مبتسمة, اول لما شافتني حضنتني, وباستني في شفايفي
وقالتلي حمدا للـه على السلامة يا قمر
وراحت باصة على صدري وضاحكة "ينفع صدرك يبقي بعضلات كده ما كان زي صدر صاحبتك كده؟! أقول للناس ايه"
وضحكنا إحنا الإتنين
قطع ضحكنا الدكتور إللي دخل وقال
حمدا للـه على السلامة يا استاذ نديم
بصيتله بإستغراب, زنوبة قالت "ده إسمك الجديد يا نسرين, ودي أخرة مرة هقولك الإسم ده وماعدتش هاكلمك بصيغة المؤنث, إنت بقيت من إلنهاردة نديم, انا نقيتهولك وإنت في العملية"
راح الدكتور قايل "وايه رايك بقي كمان يا نديم, عملنالك زبر مش مختون زى طلبك اللى طلبته من الانسة زنوبة صاحبتك"
وراح غامزلي وضاحكلي وخارج.
قربت مني زنوبة وقالت "يعني إنت دلوقتي شاب فيرجن ولازم تتفتح وتخش عالم الرجولة على ايد واحدة بتحبك وهيمانة فى تراب رجليك يا نديم, زي بنت البنوت كده زي زميلنا الخجول في الكلية اللي البت حبيبته الهيجانة ربطته وناكته بالعافية زمان, فاكر؟"

يوم رجوعي البيت, -- بيت زنوبة اليتيمة اللى عايشة لوحدها .. كنا قايلين لبابا وماما اننا مسافرين رحلة لمدة 6 اشهر فى فرنسا وخبينا عليهم تحولاتى للرجولة -- قعدت في الاوضة لوحدي, قلعت كل هدومي, وبصيت على نفسي في المراية
فين بزازي الكبيرة؟
فين تضاريسي ومنحنيات ومفاتن جسمي الانثوية؟!
ايه الزبر الكبير اللى مكان كسي ده. والبيضان دي. وايه شعر صدري وجسمي ده

مبقتش عارف نفسي
طيزي صغيرة عن طيز زنوبة وعن طيزي لما كنت بنت, وصدري مسطح وكله عضلات مش زي صدري قبل الحادثة وقبل العملية ولا زي صدرها
انا بقيت راجل, ومش راجل عادي, بقيت بزبر نجوم البورنو وجسم كمال اجسام ووسامة غريبة !

لبست بيجامة رجالي زرقا وخرجت لقيت زنوبة نايمة علي الكنبة, نمت جنبها وحطيت دراعها عليا, ونمت في حضنها وزبري بيخبط في كسها من فوق هدومها وما عملناش حاجة اكتر من كده وهي بتضحك على الاحساس الجديد. قالتلي: يا بخت بيك يا روحي.

صحينا تاني يوم, ومعداش كتير قبل ما زنوبة تعيد الكلام إللي قالته في المستشفى بتاع إنها تدخلني عالم الرجالة وتخلصني من عذريتي الذكرية, لكن أنا كنت حسيت إمبارح حاجة غريبة جدا لما شوفت جسمي في المراية
حسيت إني لازم أنيك ست, وست صاروخ, اهريها نيك
بس مين تكون الست دي ، زنوبة بنت بنوت زيي لما كنت بنت، ودلوقتي ماعادتش ينفع نتساحق .. طب افرشها ولا انيكها من طيزها .. هل هتقبل كده .. بس انا عايز ابتدى بكس مش طيز ولا تفريش .. صحيح أنا لسه بحب السكس مع زنوبة, لكن لما شوفت جسمي حسيت إن الراجل إللي إتحولت ليه لازم يوم ما ينيك تكون إللي هينيكها مرة صاروخ ومفتوحة ومش أي مرة
بس مكنتش عارف هقول لزنوبة الموضوع دي إزاي!

بالليل وانا وزنوبة في السرير, فتحت الموضوع معايا تاني, روحت صارحتها بإحساسي
إتضايقت مني جدا, وقالتلي " إحنا متفقناش على الخيانة! أنا فاهمة إنك مريت بحاجات كتير وبقي ليك ميول جديدة لكن ده مش معناه إنك تطبقها, انا لا نمت مع بنت ولا ولد في حياتي غيرك"
قولتلها بهدوء؟ انا ممنعتكيش.
سكتت وقالتلي بإستغراب "يعني إنت عايز علاقتنا تكون علاقة مفتوحة؟"
قولتلها بهزار عشان اخفف من حدة الموضوع, إذا كان إنتي وصاحبتك/مراتك الإتنين هتكونوا مفتوحين جت على العلاقة؟!
راحت ضاحكة جامد ونامت فوقيا وباستني في شفايفي وقالتلي " إسمها جوزي مش صاحبتي ولا مراتي, عموما انا موافقه"

سافرنا الغردقة, قررنا نعمل كده في مكان محدش فيه يكون عارفنا, ويكون مع حد هنشوفه مرة واحدة في حياتنا
بمجرد ما وصلنا للشط, كانت زنوبة لابسة بيكيني أحمر فتله, مبين كل جسمها ما عدا خرم طيزها وكسها وحلمات بزازها
ولابسة خلخال أحمر, ومونيكير أحمر, وشبشب إسود
وانا جنبها لابس مايوه كحلي, رجالي طبعا, وشبشب وواد عضلات وكلي خشونة ورجولة
وإحنا الإتنين قصيرين وفي نفس الطول, ولحمها الأبيض طالع من المايو ومهيج كل الشباب علي البحر. وعضلاتى ووسامتى مهيجة كل البنات
من اول ما وصلنا وإحنا حاسين الشباب والبنات هتاكلنا بعنيها
مش قادر أحكي كام شاب إتحرش بيها او عاكسها او حاول يشقطها وكام بنت حاولت تشقطني او تلفت نظري وترمي كلام عشان اعاكسها واتقرب لها
لحد ما لقينا إللي إحنا عايزينه

2 نسوان زنوج ومعه شاب زنجي, جايين من بعيد, جسمهم كله فحولة وخصوبة وجاذبية, فكرونا بالمصارعين أو بمغنيين الراب ومتسابقات الجري والعدو, كل جسمهم عضلات وجمال ولمعان, بزاز البنتين كبيرة ورهيبة ورجليهم طويلة وشعرهم جذاب ووشوشهم والبنات طويلة زي ما قلت والزنجي زبره باين ضخامته من تحت المايو برغم إنهم لابسين ولابسات مايوهات شورتات وبكيني ! وطوال جدا وضخام جدا, ممكن انا وزنوبة نكون نص طول كل واحد فيهم

زنوبة ضحكت وقالت "سيب الطلعة دي عليا"
قامت أكنها نزلة البحر وراحت موقعة الفوطة في طريقهم ووطت تجيبها, وخلت طيزها ناحيتهم
وفلقتين طيزها المدورة هيفرقعوا المايو الرفيع
البنتين اتهبلوا من جمالهم والشاب زبره من بعيد وهما جايين كان واقف
إستغربت لدقيقة, إن انا نفس الشخص إللي كنت من سنة بتكسف جدا زى اى بنت ومش استحمل العرى والجراة دى والاغراء ده انى اعمله ابدا, إنهاردة هتتناك وتتفتح هي وانا هاخش عالم الرجال واحنا جنب بعض

وإحنا في طريقنا للشاليه مع الشباب
كان الزنجي حاضن زنوبة وانا حاضن البنتين الزنوج القمرات
وواحدة فيهم سابتنا ومشيت ورانا بتضرب زنوبة وصاحبتها الزنجية على طيازهم وبتضربنى انا والزنجى برضه على طيازنا بهزار
لحد ما وصلنا الشاليه
الزنجي مسك زنوبة بوس وتقفيش, وانا قلدته مع البنتين الزنوج قلعتهم براهات المايوه ومسكت في بزازهم وقعدت امص في حلماتهم ، والزنجي عمل كده برضه مع زنوبة ، وانا وزنوبة بنتأوه من المتعة هي من متعة البنات وانا من متعة الرجال.

نيم زنوبة علي السرير وطلع فوقها, قلتله " خد بالك زنوبة فيرجن براحة عليها"
قاللى متقلقش, وقومها وطلع زبره الضخم !
زبره يحسس اى راجل إنه عمره ما كان عنده زبر, يحسس اى راجل ان زبره كان يعتبر كس بالنسبة للزبر الضخم ده!!
حط زبره في بوق زنوبة وخلاها تمص فيه وهي قاعدة علي ركبها في الأرض
وانا جنبها مصت الزنجيتان زبري ولحست اكساسهم واخيرا ناموا وانا فوق واحدة فيهم بنيكها وبزرع زبري فى كسها وشوية فى كس زميلتها وصوت البنتين جايب أخر القرية اااااااااه اااااااااااااااه
والفحل الزنجي إللي بينيكها زانقها تحتيه في السرير ونازل ترزيع في كسها
اول لما زبري إللي بتمصهولي الزنجيتان إتبل بما فيه الكفايه.
خلتهم ناموا علي ضهرهم, وحطيت رجلين الاولانية علي كتافي ونزلت لحس في كسها.. وشوية وعملت في التانية كده برضه
وبعدين رحت للاولانية اللى خدتنى فى حضنها وهى بتوشوشنى باحلى كلام وعارفين انى راجل فيرجن وبيهيجونى بالنقطة دى .. وحطيت راس زبرى علي خرم كسها
وبدأت اضغط لجوا
والبت بتصوت اعلي حتي من صوت زنوبة !
وزبري الضخم ماليها من جوه
وزبر الزنجي مالي زنوبة من جوه فى نفس الوقت
نزلت زنوبة دم زي أي عذراء بتتفتح يوم الدخلة, لكن مكانتش حاسة بحاجه غير إنها عايزة الزبر ده كله يخش جواها زي الشرموطة السودا الشوكولاتة العسل الاسود اللى تحتى حالا !
دخلت زبري كله جوا وبدأت انيكها العسولة السودا جنب زنوبة
هما الإتنين نازلين صويت, وبيتأوهوا وانا باصرخ ااااه اااااه يا زنوبة مش قاااااادر حلو اوى كسها
وهي ترد بنفس التأوه ولا انا يا نديييييييم ااااه اااه دانا متنكتش قبل كده

فضلنا احنا الإتنين انا والزنجي زانقين البنات التلاتة زنوبة والبنتين السود تحتنا ونازلين رزع فيهم, بننيك فيهم أكننا مشفناش نسوان قبل كده, وكل ما ابص علي زنوبة الاقيها وشها وجسمها محمر تحت الدكر الزنجي إللي بيدقها
وانا الدكر إللي بينيك البنتين الزنوج ماسك رجلين التانية دلوقتى و عمال يبوس فيها والحس في صوابعها وانا بنيكها
قعدناهم هما التلاتة دوجي ستايل, قدام بعض, وركبناهم انا والزنجى, ونزلنا نيك في إكساسهم وهما وشهم في وش بعض
إبتدت البنات السمرا وزنوبة يبوسوا بعض وهما بيغنجوا وإحنا بنصرخ

وراحت البنت التانية اللى انا مهملها شوية عن الاولانية اللى عاجبانى اكتر، راحت شايلة زبرى من كس صاحبتها ودخلته فيها وهى نايمة علي ضهرها, وشلتها وانا جواها, وقعدت انططها علي زبري الكبير وانا شايلها في الهواء وواقف بيها, وهى عمالة تصوت وتتشرمط وزنوبة قدامي قاعدة دوجي ستايل والدكر الزنجي بتاعها راكبها ونازل دق في كسها

جبنا لبننا جواهم بعد نص ساعة كاملة نيك فيهم هما التلاتة. اول مرة اجيب لبنى. وقررت انى اجيبه فى كس صاحبتى الانتيم وحبيبة قلبى ومراتى قريب زنوبة. والزنجي وافق يجيب لبنه فى كش الشراميط بتوعه.
قعدت أنا وزنوبة عريانين علي السرير جنب بعض, وكسها بينقط لبنى والبنتين اكساسهم بتنقط لبن الزنجى ولبنى كمان لانى نكتهم بعده بس ماسمحتلوش يجيب ابدا ولا ينيك زنوبة تانى بعدما فتحها, وهما التلاتة البنتين والشاب الزنوج قاعدين حوالينا, وجسمي انا وهي وجلدنا الأبيض محمر وعرقان من الترزيع
جت البنت التانية الغيارة, وطلبت مني انها تتنطط على زبرى تانى لكن قلتلها تمصلي بس بدل ما انيكها لإني تعبت
قعدت علي السرير وقعدنا انا وزنوبة يمينها وشمالها علي الأرض, وقعدت تمصلى, وزنوبة تلحس كسها وإحنا بنبوس بعض وبنلحس ريق بعض من علي كسها الزنجى الجميل الضخم


بعد 9 شهور, زنوبة جابت أول طفل لينا .. ابننا
كان أبيض زينا, اموووووور اوي, ليه امهين مش ام واحدة.. وانا امه وابوه فى نفس الوقت باعتبار انى كنت بنت اصلا قبل ما ابقى راجل..

سميناه يوسف
وبقت حياتنا يا أما انا وزنوبة نايمين مع بعض بنيكها وتتناك منى, يا إما بنتبادل مع ناس تانيين وانيك غيرها وتنيك غيرى
لكن بقينا متجوزين

شوفوني
01-26-2018, 07:53 PM
هههههههههههه رهيبة جدا جدا
قصة خيال علمي بطبيعة سكسية
حلوة الفكرة

محب العشق
01-27-2018, 02:50 PM
خياليه اوى بس ممتعه اشكرك

magy shemeel
01-27-2018, 04:13 PM
القصة منقولة بالحرف من قصة بقيت عشيقة مراتى الليشبيان مع تغيير فقط الزوج الى ست تتحول لرجل بدل ما يتحول لست ونفس الكلام هو هو ياريت نبطل سرقة المواضيع حتى من جوة نفس الجروب



/archive/index.php/t-55572.html/archive/index.php/t-94933.htmlاختي حامل مني قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-372117.htmlقصص فشخ مكتوبةقصص سكس عربيه مع العامل/archive/index.php/t-455267.html/archive/index.php/t-211620.html/archive/index.php/t-58369.html/archive/index.php/t-216391.htmlكيف نيك الاخت/archive/index.php/t-540135.htmlقصص جنس في المصعدقصص سكس اغتصابقصص محارم سحاق طويله/archive/index.php/t-14378.htmlقصص جنسيه اغتصابيه site:rusmillion.ruقصص سكس مع خالة زوجتي/archive/index.php/t-17924.html/archive/index.php/t-452060.htmlقصتي جاري لعب بكسيقصص فتاة تتناك/archive/index.php/t-339876.htmlقصص نيك طيز البت البايعه/archive/index.php/t-7361.htmlقصص سكس متسلسله ترويض زوجي/archive/index.php/t-459905.htmlقصص جنس فموي/archive/index.php/t-483580.htmlقصص جنس متسلسله طيز زوجتي الكبير/archive/index.php/t-421283.htmlقصة سكس مع مرهقة ألمتسولقصص. لواطة. عابرة| rusmillion.ru مكتملة/archive/index.php/t-136156.htmlقصص باكستاني ينيك ورع سعودي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-431329.html/archive/index.php/t-478791.html/archive/index.php/t-6307.html/archive/index.php/t-193548.htmlقصص سكس دياثة عبر الماسنجرقصص سكس أمام/archive/index.php/t-324921.html/archive/index.php/t-406951.htmlقصص سكس اختي وبناتها.com/archive/index.php/t-4099.html/archive/index.php/t-18380.htmlقصص.جنس.في.الغابات/archive/index.php/t-133009.htmlقصص سكس ام صاحبي العمة/archive/index.php/t-153656.html/archive/index.php/t-265526.htmlقصص نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-330609.htmlقصص جنس ارشيفقصص سكس مع خالة زوجتي/archive/index.php/t-289572.html/archive/index.php/t-296098.html/archive/index.php/t-269664.html/archive/index.php/t-181289.html/archive/index.php/t-425809.html/archive/index.php/t-347252.html/archive/index.php/t-354049.html/archive/index.php/t-230224.htmlسكس اخوات قصص مكتوب/archive/index.php/t-147771.html/archive/index.php/t-131194.html/archive/index.php/t-287943.html/archive/index.php/t-6088.htmlصور نيك اليمنيات قصة ﻧﻴﻚقصص سكس اسباني/archive/index.php/f-93-p-41.html/archive/index.php/t-8241.html/archive/index.php/t-202934.htmlقصص نيك عمالقةقصص سكس في مطعم أم ابنها/archive/index.php/t-253123.html/archive/index.php/t-454267.htmlقصص سكس حمار ونساء فى المزرعه/archive/index.php/t-157110.html/archive/index.php/t-250824.htmlقصص نيك site:rusmillion.ruقصص نيك من حيوانات/archive/index.php/t-453708.html/archive/index.php/t-339876.html/archive/index.php/t-265600.htmlقصص اغتصاب ممتعة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-435325.html/archive/index.php/t-572801.htmlقصص سكس تبادل مع الجارقصص جنسية لحس كس ونيك/archive/index.php/t-40560.html/archive/index.php/t-108512.html/archive/index.php/t-58369.html/archive/index.php/t-512745.htmlقصص عوير القريه سكس/archive/index.php/t-520967.html/archive/index.php/t-551498.html/archive/index.php/t-426822.htmlقصص نيك محارم تلقيح