(برايز)
08-02-2018, 06:11 PM
فاضل صديق مقرب لي يقيم في احياء القاهرة كان لديه عمة مطلقة تبلغ من ٤٥ عاما
كنا دائما نجلس في مقهى النت المتواجد تحت منزلها لساعات طويلة
كل ماأردنا شيئآ نصعد لمنزله نأكل ونشرب عندها حتى انه قد اوصى عمته للاهتمام بي
في الأول كنت خجولآ كل لما ادخل منزل عمته لانها متحررة تلبس ملابس شبه مثيرة
ومرة الايام كنا جالسين في المقهى جاءه اتصال من والده يريد ان يأخده معه للعمل
قال لي ابقى هنا سأنجر عملي لكني سأتأخر قليلآ وأذا أحتجت شيئآ أصعد الى منزل عمتى
وذهب فاضل وبقيت لوحدي خرجت من المقهى لكي أن أدخن فرأيت عمة فاضل فسألتني
هو فين فاضل ؟
فاضل عنده شغل مع أبوه هيخلص ويرجع .
طب ماشي انت أكلت
لا لسه ورايح اكل في البيت
بص انا رايحة لسوق اجيب خضار وعيش تروح معايا وبس نرجع هأكلك
طب ماشي
المهم روحنا السوق جبنا الأغراص ورجعنا وياريت مارجعنا
دخلنا البيت وقلعت العبايه لابسه روب النوم القصير تحت العباية
قالتي اقعد لحد ماعملك شاي تشربه وكون انا عملتلك حاجة تاكلها
وبعد شويه جت ومعاها الشاي وهيا بتقدملي الشاي
صدرها هيخرج من الروب فتجننت
كنت خايف ادخل عليها المطبخ تلم عليا الناس
فضلت مستني لحد ماجهز الأكل
كل ماتيجي جنبي زوبري بيوقف على طول ..بعد شوي
تعال ياحبيبي كل الاكل جهز
هي تحب تاكل عالأرض قعدت جنبها وعينيا على فخادها ولحم كتفها
وماليش نفس اكل غير عمة فاضل مربرة شوية لابسة روب ملون مع ابيض
بعدها بصت عليا وقالتلي ماتاكلش ليه قلتلها اشبعت
مديت ايدي على فخادها فبصت عليا وقامت قالتلي هعملك شاي
قمت دخلت وراها المطبخ وحضنتها ونزلت بوس من كتفها ورقبتها
قالتلي بس كفايه
هيا جسما بقى حامي
قلعت هدومي ورجعت ابوس فيها من لحم كتفها لبطنها وضميتها
وبديت افرك زوبري بطيزها وهي تقولي بس مش قادرة وتقول اه
رحت قلعتها الروب وهي مش لابسة حاجة تحتيهم
وبديت افرك زوبري بين فخادها ونازل فيها بوس من كل حته من لحمها
ونزلت لعب ولحس ومص من بزازها الكبيرة
https://img3.uploadhouse.com/fileuploads/26336/26336023e4013fb975be4aac61141ab6ff7 315de.jpeg
ورحنا لغرفة النوم وانا حاضنها وجسما نار زقيتها على عالسرير ونزلت بيها بوس وهيا ماسكة زبري وايدها عرقانه ماقدرتش نزلت لبن عليها
على جسمها وعلى بزازها ورجعت ابوسها واحضنها وهي بحبك اوي يامجدي وفجإة تليفوني بيرن ده فاضل بيتصل
الو
ايوه يامجدي انت فين
انا هنا عند عمتك كنت بجبلها عيش وبتغدا عندها
عمة فاضل قامت بسرعة ولبست
طب انت فين
انا في السكة
طب ماشي جبلي معاك سجاير وحصلني عالقهوة
طب ماشي سلام ..
بعدها رحت حاضن عمة فاضل قلتلها
في الليل هعدي عليكي
طب ماشي ماتتأخرش و البس هدومك بسرعة قبل ماييجي فاضل
بعدها بوستها بوسة مشبك ولبست ومشيت ...
يتبع في الجزء الثاني ...
â–ھ¤ الجزء الثاني ¤â–ھ
خرجت من بيتها وقلبي عندها ومافيش حاجة بدماغي الا عمة فاضل
نزلت دخلت مقهى النت ماليش نفس اقعد فيه
وكل ماأفتكر عمة فاضل زبري بيوقف
وبعد شويا جا فاضل
أتأخرت عليك ؟
ردت عليه بعصبيه عشان مايحس بحاجة
ايوه تأخرت مليت لوحدي وانا قاعد لحد ماجت عمتك طلبت مني اجبلها اغراض للبيت
وتحايلت عليا عشان اكل
رد عليا
طب ياعم خلاص ابويا كان عاوزني بمصلحة وقضيناها
طب ماشي قولي عندك حاجة في الليل :
قلتله :لا ماعنديش ليه ؟
قالي : نخرج شوي
قلتله : ماأقدرش تعبان شويا وعايز انام بدري
قالي : اسكت وانا في الشغل مع ابويا جيران صاحب الشغل نسوان شراميط
تعرفت عليهم واخدت نمرتهم بس المشكله عايزين مكان
لوعندك مكان هاخدك اعرفك عليهم بس هم كبار شويه اعمارهم ظ¤ظ¨ وظ¥ظ* سنه
قلتله : لا ياعم ماليش في العتاقي
قلي : شوفهم مش هتندم
قلتله : ماشي بس نلاقي مكان نظبطهم
قلي : بكرا هاخدك تشوفهم
قلتله : ماشي انا عايز اروح عشان تعبان هتروح ولا هتطلع لفوق لعند عمتك
قلي: لا مروح وانا برضو تعبان من الشغل وعايز اتكلم مع المزز واظبط عشان نروحلهم
قلتله : ماشي ..
رحت البيت اخدت دوش سريع وخرجت
وصلت لباب عمة فاضل
تأخرت شوي لفتحت
لقيتها لابسه برنص الحمام
قالتلي اسفه كنت بستحمى
قلتلها مش مشكلة ياروحي
قالتلي : خوش انا هالبس هدومي وعملك شاي
حضنتها وقلتلها : وده وقت شاي !!
سحبت برنص الحمام من عليها
لقيتها لابسه كيلوت بقيت زي التور الهايج
زقيتها عالسرير
https://img4.uploadhouse.com/fileuploads/26336/263362341a0b7c138062df0bfb195c456fc 5c9c6.jpeg
قمت قالع البنطلون وبديت افرك زبري بطيزها
وهي بتقولي : ياحبيبي يامجدي
قلعتها الكلوت وخليتها تنام على بطنها
دخلت زبري لقيتها بتصرخ وتقولي شوي شوي على مهلك
قلتها : موجوعه ياحبيبتي
قالتي: اه اوي
فدخلته مره تانيه وجعها دماغها خبطت بدماغي
وتقولي: بالراحة ياحبيبي
دخلته شويه وفضلت احسسه بطيزها وهي ايدها على طيزها والايد التانيه بتفرك كسها
وانا انيكها من طيزها وامصمص رقبتها
بعدها خليتها تنام وعلى ضهرها وبديت ادخل زوبري جوا بزازها وتقولي: بحبك وهي بتعض شفتها
ودخلت زوبري بكسها وحضنتها هي ايدها جنب زبري وقومت قلتلها عايز ادخله في طيزك
قالتلي: لا بتوجع بلاش ، قمت دخلت زوبري ببزازها وبديت افرك لحد مانزلن اللبن
بعدها جابت مناديل ومسحت اللبن لي على صدرها وقالتلي دانتا مجرم هههه
خرجت للصالة ولعة سجاره وقعدت عالكنبه
هي خرجت بالجلابيه السوده
قالتلي: تشرب قهوة
قلتلها : تعالي شوي
وهي جايه صدرها بيتهز من تحت الجلابيه وانا بتهز معاه
قاعدتها على حجري وطيزها الكبيره سخنه
مسكت بزازها وانا نازل بوس على رقبتها وشفايفها
قالتلي:خلاص هعملك قهوة
قلتها: بلاش عشان اتأخرت وابويا مش هيدخلني البيت اذا اتاخرت
قالتلي: طب بات هنا النهارده
قلتها: ياريت ابويا بيطردني من البيت
قالتلي:طب ماشي هكلم فاضل عشان عزماكم عالغدا
قلتها: ماشي
بوستها بوسه مشبك وخرجت من عندها ....
°•â—ڈ يتبع في الجزء الثالث â—ڈ•°
》》》الجزء الثالث 《《《
وصلت البيت وانا بفكر بعمة صديقي وكنت متمني أنام عندها بس ماقدرش
رحت لسريري ماقدرتش أنام كنت أتخيلها واتخيل جسمها المليان .. وبديت العب بزبري وانا اتخيلها كان يوم جميل ..
اليوم التاني
أخويا بيصحيني قوم فاضل عايزك عالباب
فاضل : أيه ياعم لسه نايم
قلتله : اه ماقدرتش راسي بيوجعني..
فاضل : طب ماشي جهز نفسك رايحين للمزز ..
قلتله : ماشي
بعدها روحنا لبيت المزز
الأوله أسمها سهام والتانيه وفاء
فاضل عجبته سهام وانا عجبتني وفاء
قلت لفاضل ماينفعش نقضي معاهم ساعة حلوة هنا
فاضل : لا ماينفعش المكان مش كويس وبعدين مش هاناخد راحتنا من الديوث بتاعهم
قلتله : مافيش مكان ناخدهم ونقضي المصلحة معاهم
فاضل : انا هدور وهشوف برايز يمكن يظبطلنا مكان
قلتله : طيب ماشي سلملي عليه
واحنا واقفين عمة فاضل بتتصل
فاضل بيرد : ايوا ياعمتي
عمة فاضل : انتو في القهوة .. جيب مجدي واطلعو عامله كفته
فاضل : لا احنا عندنا مصلحة بس نخلص هكلمك كولي ماتستنيش..
عمة فاضل : اوكي ياحبيبي ..
فاضل : دي عمتي عزمانا عالغدا
قلتله : ماتيجي نروح ونرجع بعدين لما نلاقي المكان ..
فاضل : انت ظبط مع وفاء وانا هروح اتكلم مع برايز يشوف لنا مكان ..
(وفاء عمرها ٤٠ سنة مربرة لابسة روب احمر )
وفاء : اي رأيك يامجدي اطلعك للسطوح تشوف الحمام
قلتلها : طيب
طلعنا لفوق وتقولي :
انا هاخد ٣٠٠ جنيه بس المكان عليك .
قلتلها : المشكلة في المكان لما نلاقي هكلمك
قالتلي : بتحب تبوس الكوكو
قلتلها : يطلع أي ده الكوكو
ضحكة ضحكة الشرمطة وقالتلي : هيهيه كسي
قلتها : انا هاكله أكل
بعدها تبص يمين وشمال وخدتني جنب الحيطة ونزلة سوسة البنطلون
وطلعت زوبري
قالت : ياجمالو انا هاكله مممم
فضلت تمص وتلعب حد تطرطش اللبن على وشها .. رفعت الروب ومسحة اللبن من وشها
قربت مني وفضلت تبوس وتمسك ايدي تفرك بكسك من فوق الروب
هنا أتخيلت عمة فاضل..مسكت بزها ونزلت بيها بوس ..
https://img3.uploadhouse.com/fileuploads/26336/26336993860f4e253354e425ee47c81938a 54481.jpeg
بعدها فاضل بيندهلي
يامجدي
خرجتله قلتله عايز اي
قلي : انزل عايزك
نزلت قلي : كلمت برايز قلي انه ساب الشقة وهيسافر
قلتله : خلاص هندور أحنا
نزلت وفاء قالتلي لما تلاقي مكان كلمني ودي نمرتي ..
المهم روحنا على بيت عمة فاضل
فاضل دخل الحمام وانا دخلت المطبخ
لاقيتها وقفة بتعمل شاي بوستها من رقبتها
زقتني و قالتلي أبعد عشان مايشوفك فاضل
افتكرت المزة وفاء وقلت لعمة فاضل:
معايا ضيفة ينفع أعزمها على قهوة عندك في البيت
سكتت شويا وبعدها قالتلي
هتيجبها ايمتا
قلتلها ينفع بكرا
قالتلي ماشي .....
------------- يتبع في الجزء الرابع -------------
°•° الجزء الرابع °•°
يخرج فاضل من الحمام وهو غاضب !!
مالك متعصب كده؟
فاضل : أبويا مابيرحمنيش كلمني وقال عايز ياخذني معاه الشغل
مجدي : خلاص ياعم مهما كان ده يبقى أبوك
فاضل : انا مروح هخلص الشغل وهكلمك انت هتروح لفين
مجدي : أنا مروح للبيت
عمة فاضل : اشربو الشاي وبعديها روحو..
فاضل : لا ياعمتي ابويا هيهزئني خلاص اشربو الشاي ولما اخلص شغل هكلمك يامجدي أنا ماشي سلام
( مجدي يشعر بالسعادة )
عمة فاضل: أشرب شاي أنا رايحة أقلع الجلابية عشان الجو حر
مجدي يشرب الشاي وبعدها بشويا تمر من أمامه عمة فاضل عايزة ترتب البيت
وهو يشاهد مفاتن جسمها ..
https://img3.uploadhouse.com/fileuploads/26338/26338943537e55eef2f3b75d9286988318f ceab5.jpeg
ويقوم ويحضنها ويبوسوها من رقبتها ويفرك زوبره بطيزها ويقولها وحشتيني ياحبيتي وهي بتلف وتبوسه من بوقه وتقوله وانت كمان
ياحبيبي
ونزل بيها ويلعب بصدرها ويقولها انا بحبك .. وبعدها ياخدها عالسرير وهو حضنها وزوبره بطيزها ويحسس زبره بطيزها من فوق بنطلونها
ويقولها المره دي مش هوجعك ياحبيتي .. ويسألها عندك كريم
تقوله أيوا هناك عالكومدينه
مجدي بيقلع بنطلونه ويروح يجيب الكريم
ويرجع بيقلعها البنطلون ويحسس زوبره من فوق كلوتها وهيا تفرك كسها و تقوله بالراحة
وبعدها بيقلعها الكيلوت وينزل بوس وشم من طيزها ويفضل يلحس ويبوس
وهي بتسحب ايده وتحطها على كسها وهو نازل بوس من طيزه ويلعب بكسها .. بعدها
بيفتح علبة الكريم ويقولها اذهنيلي زوبري
تقوله بلاش الكريم ده أنا هجبلك حاجة تريحك
تقوم عمة فاصل للمطبخ وتجيب معاها كوباية زيت زيتون
وتبدا تدهن زوبر مجدي وتقوله دخله بكسي
عمة فاضل تنام على ضهرها وتفتح رجليها
ومجدي نزل فيها نيك وعمة فاضل تمسك بزازها وهي بتتناك
مجدي مايقدرش يستحمل قلها عايز ادخله بطيزك وهي تقوله خليك مدخله بكسي
مجدي بيحضنها وبيدخله بين فخادها ويقولها ماتخفيش مش هاوجعك
عمة فاضل تلف وتنام على بطنها يرجع مجدي يدهنه في الزيت
ويدخله وعمة فاضل تقوله بالراحة وهي بتتوجع وتفرك بكسها
وبعدها بيغرق طيزها باللبن ويبوسها من رقبتها وكتفها وضهرها
وتقوله : أرتحت ياحبيبي
مجدي : أوي ياروحي
عمة فاضل : رايحة استحمى وراجعالك
مجدي بيولع بالسيجارة وبيفكر ازاي يظبط وفاء عشان يجيبها لعند عمة فاضل من غير ماتقول لفاضل
مجدي بيطفى السيجارة ويدخل لعمة فاضل الحمام
عمة فاضل : عايز تستحمى
مجدي : أيوه ياحبيبتي
يدخل مجدي ويحضن عمة فاضل وينزل فيها بوس ولحس بكسها وهيا تعض على شفايفها وتعصر بزها الكبير
عمة فاضل : بحبك بموت فيك آهههه
مجدي : وانا بموت فيكي
مجدي بينيم عمة فاضل على أرض الحمام ويفرك زوبره بين بزازها وينزل يدخله بكسها وهي تفرك ببزها وتتمحن
وبعدها يدخله بين فخادها الكبيره وينزل لبنه على فخادها ورجليها
وهي تقوله : بموت فيك
وتقوم عمة فاضل وتبوسه بوس مشبك ويكملو يستحموا
وبعدها بيخروجو وبيلبسو هدومهم ويقولها عايز اشرب قهوة معاكي
تروح عمة فاضل تساوي القهوة
عمة فاضل تجيب القهوة وتقوله تفضل ياحبيبي
مجدي : ينفع بكرا اجيب الضيفة لي حاكتلك عنها
عمة فاضل : هي جايه تعمل ايه
مجدي: دي صاحبتي من زمان وعايز اعرفكم على بعض
عمة فاضل : مش مشكلة ياحبيبي خليها تيجي بكرا ..
____________________________ يتبع في الجزء الخامس ______
كنا دائما نجلس في مقهى النت المتواجد تحت منزلها لساعات طويلة
كل ماأردنا شيئآ نصعد لمنزله نأكل ونشرب عندها حتى انه قد اوصى عمته للاهتمام بي
في الأول كنت خجولآ كل لما ادخل منزل عمته لانها متحررة تلبس ملابس شبه مثيرة
ومرة الايام كنا جالسين في المقهى جاءه اتصال من والده يريد ان يأخده معه للعمل
قال لي ابقى هنا سأنجر عملي لكني سأتأخر قليلآ وأذا أحتجت شيئآ أصعد الى منزل عمتى
وذهب فاضل وبقيت لوحدي خرجت من المقهى لكي أن أدخن فرأيت عمة فاضل فسألتني
هو فين فاضل ؟
فاضل عنده شغل مع أبوه هيخلص ويرجع .
طب ماشي انت أكلت
لا لسه ورايح اكل في البيت
بص انا رايحة لسوق اجيب خضار وعيش تروح معايا وبس نرجع هأكلك
طب ماشي
المهم روحنا السوق جبنا الأغراص ورجعنا وياريت مارجعنا
دخلنا البيت وقلعت العبايه لابسه روب النوم القصير تحت العباية
قالتي اقعد لحد ماعملك شاي تشربه وكون انا عملتلك حاجة تاكلها
وبعد شويه جت ومعاها الشاي وهيا بتقدملي الشاي
صدرها هيخرج من الروب فتجننت
كنت خايف ادخل عليها المطبخ تلم عليا الناس
فضلت مستني لحد ماجهز الأكل
كل ماتيجي جنبي زوبري بيوقف على طول ..بعد شوي
تعال ياحبيبي كل الاكل جهز
هي تحب تاكل عالأرض قعدت جنبها وعينيا على فخادها ولحم كتفها
وماليش نفس اكل غير عمة فاضل مربرة شوية لابسة روب ملون مع ابيض
بعدها بصت عليا وقالتلي ماتاكلش ليه قلتلها اشبعت
مديت ايدي على فخادها فبصت عليا وقامت قالتلي هعملك شاي
قمت دخلت وراها المطبخ وحضنتها ونزلت بوس من كتفها ورقبتها
قالتلي بس كفايه
هيا جسما بقى حامي
قلعت هدومي ورجعت ابوس فيها من لحم كتفها لبطنها وضميتها
وبديت افرك زوبري بطيزها وهي تقولي بس مش قادرة وتقول اه
رحت قلعتها الروب وهي مش لابسة حاجة تحتيهم
وبديت افرك زوبري بين فخادها ونازل فيها بوس من كل حته من لحمها
ونزلت لعب ولحس ومص من بزازها الكبيرة
https://img3.uploadhouse.com/fileuploads/26336/26336023e4013fb975be4aac61141ab6ff7 315de.jpeg
ورحنا لغرفة النوم وانا حاضنها وجسما نار زقيتها على عالسرير ونزلت بيها بوس وهيا ماسكة زبري وايدها عرقانه ماقدرتش نزلت لبن عليها
على جسمها وعلى بزازها ورجعت ابوسها واحضنها وهي بحبك اوي يامجدي وفجإة تليفوني بيرن ده فاضل بيتصل
الو
ايوه يامجدي انت فين
انا هنا عند عمتك كنت بجبلها عيش وبتغدا عندها
عمة فاضل قامت بسرعة ولبست
طب انت فين
انا في السكة
طب ماشي جبلي معاك سجاير وحصلني عالقهوة
طب ماشي سلام ..
بعدها رحت حاضن عمة فاضل قلتلها
في الليل هعدي عليكي
طب ماشي ماتتأخرش و البس هدومك بسرعة قبل ماييجي فاضل
بعدها بوستها بوسة مشبك ولبست ومشيت ...
يتبع في الجزء الثاني ...
â–ھ¤ الجزء الثاني ¤â–ھ
خرجت من بيتها وقلبي عندها ومافيش حاجة بدماغي الا عمة فاضل
نزلت دخلت مقهى النت ماليش نفس اقعد فيه
وكل ماأفتكر عمة فاضل زبري بيوقف
وبعد شويا جا فاضل
أتأخرت عليك ؟
ردت عليه بعصبيه عشان مايحس بحاجة
ايوه تأخرت مليت لوحدي وانا قاعد لحد ماجت عمتك طلبت مني اجبلها اغراض للبيت
وتحايلت عليا عشان اكل
رد عليا
طب ياعم خلاص ابويا كان عاوزني بمصلحة وقضيناها
طب ماشي قولي عندك حاجة في الليل :
قلتله :لا ماعنديش ليه ؟
قالي : نخرج شوي
قلتله : ماأقدرش تعبان شويا وعايز انام بدري
قالي : اسكت وانا في الشغل مع ابويا جيران صاحب الشغل نسوان شراميط
تعرفت عليهم واخدت نمرتهم بس المشكله عايزين مكان
لوعندك مكان هاخدك اعرفك عليهم بس هم كبار شويه اعمارهم ظ¤ظ¨ وظ¥ظ* سنه
قلتله : لا ياعم ماليش في العتاقي
قلي : شوفهم مش هتندم
قلتله : ماشي بس نلاقي مكان نظبطهم
قلي : بكرا هاخدك تشوفهم
قلتله : ماشي انا عايز اروح عشان تعبان هتروح ولا هتطلع لفوق لعند عمتك
قلي: لا مروح وانا برضو تعبان من الشغل وعايز اتكلم مع المزز واظبط عشان نروحلهم
قلتله : ماشي ..
رحت البيت اخدت دوش سريع وخرجت
وصلت لباب عمة فاضل
تأخرت شوي لفتحت
لقيتها لابسه برنص الحمام
قالتلي اسفه كنت بستحمى
قلتلها مش مشكلة ياروحي
قالتلي : خوش انا هالبس هدومي وعملك شاي
حضنتها وقلتلها : وده وقت شاي !!
سحبت برنص الحمام من عليها
لقيتها لابسه كيلوت بقيت زي التور الهايج
زقيتها عالسرير
https://img4.uploadhouse.com/fileuploads/26336/263362341a0b7c138062df0bfb195c456fc 5c9c6.jpeg
قمت قالع البنطلون وبديت افرك زبري بطيزها
وهي بتقولي : ياحبيبي يامجدي
قلعتها الكلوت وخليتها تنام على بطنها
دخلت زبري لقيتها بتصرخ وتقولي شوي شوي على مهلك
قلتها : موجوعه ياحبيبتي
قالتي: اه اوي
فدخلته مره تانيه وجعها دماغها خبطت بدماغي
وتقولي: بالراحة ياحبيبي
دخلته شويه وفضلت احسسه بطيزها وهي ايدها على طيزها والايد التانيه بتفرك كسها
وانا انيكها من طيزها وامصمص رقبتها
بعدها خليتها تنام وعلى ضهرها وبديت ادخل زوبري جوا بزازها وتقولي: بحبك وهي بتعض شفتها
ودخلت زوبري بكسها وحضنتها هي ايدها جنب زبري وقومت قلتلها عايز ادخله في طيزك
قالتلي: لا بتوجع بلاش ، قمت دخلت زوبري ببزازها وبديت افرك لحد مانزلن اللبن
بعدها جابت مناديل ومسحت اللبن لي على صدرها وقالتلي دانتا مجرم هههه
خرجت للصالة ولعة سجاره وقعدت عالكنبه
هي خرجت بالجلابيه السوده
قالتلي: تشرب قهوة
قلتلها : تعالي شوي
وهي جايه صدرها بيتهز من تحت الجلابيه وانا بتهز معاه
قاعدتها على حجري وطيزها الكبيره سخنه
مسكت بزازها وانا نازل بوس على رقبتها وشفايفها
قالتلي:خلاص هعملك قهوة
قلتها: بلاش عشان اتأخرت وابويا مش هيدخلني البيت اذا اتاخرت
قالتلي: طب بات هنا النهارده
قلتها: ياريت ابويا بيطردني من البيت
قالتلي:طب ماشي هكلم فاضل عشان عزماكم عالغدا
قلتها: ماشي
بوستها بوسه مشبك وخرجت من عندها ....
°•â—ڈ يتبع في الجزء الثالث â—ڈ•°
》》》الجزء الثالث 《《《
وصلت البيت وانا بفكر بعمة صديقي وكنت متمني أنام عندها بس ماقدرش
رحت لسريري ماقدرتش أنام كنت أتخيلها واتخيل جسمها المليان .. وبديت العب بزبري وانا اتخيلها كان يوم جميل ..
اليوم التاني
أخويا بيصحيني قوم فاضل عايزك عالباب
فاضل : أيه ياعم لسه نايم
قلتله : اه ماقدرتش راسي بيوجعني..
فاضل : طب ماشي جهز نفسك رايحين للمزز ..
قلتله : ماشي
بعدها روحنا لبيت المزز
الأوله أسمها سهام والتانيه وفاء
فاضل عجبته سهام وانا عجبتني وفاء
قلت لفاضل ماينفعش نقضي معاهم ساعة حلوة هنا
فاضل : لا ماينفعش المكان مش كويس وبعدين مش هاناخد راحتنا من الديوث بتاعهم
قلتله : مافيش مكان ناخدهم ونقضي المصلحة معاهم
فاضل : انا هدور وهشوف برايز يمكن يظبطلنا مكان
قلتله : طيب ماشي سلملي عليه
واحنا واقفين عمة فاضل بتتصل
فاضل بيرد : ايوا ياعمتي
عمة فاضل : انتو في القهوة .. جيب مجدي واطلعو عامله كفته
فاضل : لا احنا عندنا مصلحة بس نخلص هكلمك كولي ماتستنيش..
عمة فاضل : اوكي ياحبيبي ..
فاضل : دي عمتي عزمانا عالغدا
قلتله : ماتيجي نروح ونرجع بعدين لما نلاقي المكان ..
فاضل : انت ظبط مع وفاء وانا هروح اتكلم مع برايز يشوف لنا مكان ..
(وفاء عمرها ٤٠ سنة مربرة لابسة روب احمر )
وفاء : اي رأيك يامجدي اطلعك للسطوح تشوف الحمام
قلتلها : طيب
طلعنا لفوق وتقولي :
انا هاخد ٣٠٠ جنيه بس المكان عليك .
قلتلها : المشكلة في المكان لما نلاقي هكلمك
قالتلي : بتحب تبوس الكوكو
قلتلها : يطلع أي ده الكوكو
ضحكة ضحكة الشرمطة وقالتلي : هيهيه كسي
قلتها : انا هاكله أكل
بعدها تبص يمين وشمال وخدتني جنب الحيطة ونزلة سوسة البنطلون
وطلعت زوبري
قالت : ياجمالو انا هاكله مممم
فضلت تمص وتلعب حد تطرطش اللبن على وشها .. رفعت الروب ومسحة اللبن من وشها
قربت مني وفضلت تبوس وتمسك ايدي تفرك بكسك من فوق الروب
هنا أتخيلت عمة فاضل..مسكت بزها ونزلت بيها بوس ..
https://img3.uploadhouse.com/fileuploads/26336/26336993860f4e253354e425ee47c81938a 54481.jpeg
بعدها فاضل بيندهلي
يامجدي
خرجتله قلتله عايز اي
قلي : انزل عايزك
نزلت قلي : كلمت برايز قلي انه ساب الشقة وهيسافر
قلتله : خلاص هندور أحنا
نزلت وفاء قالتلي لما تلاقي مكان كلمني ودي نمرتي ..
المهم روحنا على بيت عمة فاضل
فاضل دخل الحمام وانا دخلت المطبخ
لاقيتها وقفة بتعمل شاي بوستها من رقبتها
زقتني و قالتلي أبعد عشان مايشوفك فاضل
افتكرت المزة وفاء وقلت لعمة فاضل:
معايا ضيفة ينفع أعزمها على قهوة عندك في البيت
سكتت شويا وبعدها قالتلي
هتيجبها ايمتا
قلتلها ينفع بكرا
قالتلي ماشي .....
------------- يتبع في الجزء الرابع -------------
°•° الجزء الرابع °•°
يخرج فاضل من الحمام وهو غاضب !!
مالك متعصب كده؟
فاضل : أبويا مابيرحمنيش كلمني وقال عايز ياخذني معاه الشغل
مجدي : خلاص ياعم مهما كان ده يبقى أبوك
فاضل : انا مروح هخلص الشغل وهكلمك انت هتروح لفين
مجدي : أنا مروح للبيت
عمة فاضل : اشربو الشاي وبعديها روحو..
فاضل : لا ياعمتي ابويا هيهزئني خلاص اشربو الشاي ولما اخلص شغل هكلمك يامجدي أنا ماشي سلام
( مجدي يشعر بالسعادة )
عمة فاضل: أشرب شاي أنا رايحة أقلع الجلابية عشان الجو حر
مجدي يشرب الشاي وبعدها بشويا تمر من أمامه عمة فاضل عايزة ترتب البيت
وهو يشاهد مفاتن جسمها ..
https://img3.uploadhouse.com/fileuploads/26338/26338943537e55eef2f3b75d9286988318f ceab5.jpeg
ويقوم ويحضنها ويبوسوها من رقبتها ويفرك زوبره بطيزها ويقولها وحشتيني ياحبيتي وهي بتلف وتبوسه من بوقه وتقوله وانت كمان
ياحبيبي
ونزل بيها ويلعب بصدرها ويقولها انا بحبك .. وبعدها ياخدها عالسرير وهو حضنها وزوبره بطيزها ويحسس زبره بطيزها من فوق بنطلونها
ويقولها المره دي مش هوجعك ياحبيتي .. ويسألها عندك كريم
تقوله أيوا هناك عالكومدينه
مجدي بيقلع بنطلونه ويروح يجيب الكريم
ويرجع بيقلعها البنطلون ويحسس زوبره من فوق كلوتها وهيا تفرك كسها و تقوله بالراحة
وبعدها بيقلعها الكيلوت وينزل بوس وشم من طيزها ويفضل يلحس ويبوس
وهي بتسحب ايده وتحطها على كسها وهو نازل بوس من طيزه ويلعب بكسها .. بعدها
بيفتح علبة الكريم ويقولها اذهنيلي زوبري
تقوله بلاش الكريم ده أنا هجبلك حاجة تريحك
تقوم عمة فاصل للمطبخ وتجيب معاها كوباية زيت زيتون
وتبدا تدهن زوبر مجدي وتقوله دخله بكسي
عمة فاضل تنام على ضهرها وتفتح رجليها
ومجدي نزل فيها نيك وعمة فاضل تمسك بزازها وهي بتتناك
مجدي مايقدرش يستحمل قلها عايز ادخله بطيزك وهي تقوله خليك مدخله بكسي
مجدي بيحضنها وبيدخله بين فخادها ويقولها ماتخفيش مش هاوجعك
عمة فاضل تلف وتنام على بطنها يرجع مجدي يدهنه في الزيت
ويدخله وعمة فاضل تقوله بالراحة وهي بتتوجع وتفرك بكسها
وبعدها بيغرق طيزها باللبن ويبوسها من رقبتها وكتفها وضهرها
وتقوله : أرتحت ياحبيبي
مجدي : أوي ياروحي
عمة فاضل : رايحة استحمى وراجعالك
مجدي بيولع بالسيجارة وبيفكر ازاي يظبط وفاء عشان يجيبها لعند عمة فاضل من غير ماتقول لفاضل
مجدي بيطفى السيجارة ويدخل لعمة فاضل الحمام
عمة فاضل : عايز تستحمى
مجدي : أيوه ياحبيبتي
يدخل مجدي ويحضن عمة فاضل وينزل فيها بوس ولحس بكسها وهيا تعض على شفايفها وتعصر بزها الكبير
عمة فاضل : بحبك بموت فيك آهههه
مجدي : وانا بموت فيكي
مجدي بينيم عمة فاضل على أرض الحمام ويفرك زوبره بين بزازها وينزل يدخله بكسها وهي تفرك ببزها وتتمحن
وبعدها يدخله بين فخادها الكبيره وينزل لبنه على فخادها ورجليها
وهي تقوله : بموت فيك
وتقوم عمة فاضل وتبوسه بوس مشبك ويكملو يستحموا
وبعدها بيخروجو وبيلبسو هدومهم ويقولها عايز اشرب قهوة معاكي
تروح عمة فاضل تساوي القهوة
عمة فاضل تجيب القهوة وتقوله تفضل ياحبيبي
مجدي : ينفع بكرا اجيب الضيفة لي حاكتلك عنها
عمة فاضل : هي جايه تعمل ايه
مجدي: دي صاحبتي من زمان وعايز اعرفكم على بعض
عمة فاضل : مش مشكلة ياحبيبي خليها تيجي بكرا ..
____________________________ يتبع في الجزء الخامس ______