دخول

عرض كامل الموضوع : مكتملة في عيادة الأسنان حكايات رهيبة .. من 4 أجزاء


Hima roka
12-15-2020, 11:52 PM
كان أيامها عندي وجع في أسناني مخليني مش عارف أنام روحت لدكتور خالد وده دكتور كبير
وصاحبي جدا بس الأيام بعدتنا فترة كبيرة روحت له العيادة وكان في أستقبالي كريستينا
هي السكرتيرة بتاعته و هي بنت في اخوار التلاتينات اللي عرفته من خالد أنها كانت بتحب واحد
و أهله مش راضيين عن جوازها منه و عاشت معاه سنة وخلفت منه ولد و عمل حادثة ومات
وهي عايشة علشان تصرف عليه هي مش جميله اوي عادية أقرب واحدة شبه ليها هي
amber lynn bach نسخة منها ببزازها الحلوة وطيزها الكبيرة ودي عرفتني أتنين
دكتوره مي ودي حته كده عشرين سنة بس تختتوخه و بتدرب عند خالد اكيد تعرفوا للبنات
اللي بتبقى بالبلدي مبقلظه أوي أهي هي دي دكتوره مي ودي المساعدة رقم اتنين عند خالد
أما المساعدة الرئيسية عنده دكتورة اماني ودي بنوته سمره ورفيعه و علشان تمشي سوقها
بتدلع بطريقة تخليك تقول البت دي على تكه وتروح بيها البيت
كان لسه الدكتور ما جاش وعرفت نفسي لكرستين اللي رحبت بيا وغرفتني على مي و أماني
اللي كانوا قاعدين ...قعدت معاهم في انتظار دكتور خالد وكام مريض في العيادة معانا
كانوا بيتكلموا مع بعض في كذا حوار والكلام وصل الكلام عن الأكل والمطاعم ودخلت الحوار بس
بشياكة و كنت بسمع كلامهم و باصص على إمكانيات كل مزه فيهم اللي شدتني أكتر كانت كرستين
كانت فرسة بنت شرموطة عايزة خيال و مي عليها طيز تخليك يا مبحلق فيها يا تضربها عليها من حلاوتها
أنا أماني تحسها هبلة اجتماعيا وممكن تضحك عليها بالكلام كانت حوالي الساعة تسعة بالليل
و كانت مواعيد العيادة من الساعة حداشر الصبح لغاية خمسة العصر وبيقفلوا ساعتين ويفتحوا تاني الساعة
سبعه لغاية حداشر بالليل
الكلام جاب كلام معاهم كلهم و عرفوني على جروب بتاع اكل مشتركين فيه
ودخلت للدكتور وخلصت عنده وبعد ما مشيت من العيادة دخلت الجروب أدور عليهم وكانت أول واحدة أشوف الأكونت بتاعها
كانت كرستين بعتت طلب صداقة وبعد كام ساعة قبلته وبدأت أحجز معاها المواعيد على الفيس
وكلمة وفي كومنت بدأت أجيب كلام معاها طلعت طيبة وغلبانة وقعدنا نحكي في جوازها وابنها وازاي بتصرف عليه
وحكيت ليها عن نفسي و مفيش مانع من شويه مغامرات مع اللي عرفتهم وهي كانت مهتمة تسمع
وبقيت العلاقة بينا صحوبية جامده لدرجة اني كنت بروح العيادة بدري شوية في الريست علشان أجيب لها الغداء
وكانت مي و أماني متغاظيين أوي منها لاني كنت بحس في نظراتهم ليا أنهم في سباق مين هيوقعني والظاهر
أن كرستين إمكانياتها ساعدتها تخطف قلبي وزبري يهيج عليها وعلى طيزها الكبيرة الجامدة
وفي يوم كلمتني
كرستين : هيما انت فين يا واد أنا جعت
أنا : جايلك أهله يا ستي وجايب لك السندوتاشات اللي بتحبيها وعامل معاكي
كرستين : جبت البيبسي
أنا : طبعاً و شيبسي كمان يا قلبي
كرستين : يخليك ليا
وصلت العيادة كنت أنا وهي بس اللي موجودين دخلتني
ولفت وقعدت تتكلم وهي رايحة ناحية المطبخ وأنا مركز في الزبدة اللي بتلعب ورا دي
دخلت معاها كانت بتجيب الكوبايات من حته عاليه ومش طايلة
كرستين :يوووه مش عارفه اطول
أنا :طيب استني كده
حاولت أوصل برضو بعيدة
كرستين : والعمل !!!هنعمل ايه يا هيما
أنا :مفيش غير حل واحد
كرستين :اللي هو أيه
أنا : حوالي تجيبيهم كده
لفت ورفعت أيدها تجيبهم وهي بتقول :أهه بعيد اهه
روحت شايلها و اتخضت وقالت : هيما انت بتعمل ايه
أنا : بسرعة يا ستي اخلصي وانا طيزها الكبيرة قدامي وهموت وابوسها
جابت الكوبيات ونزلتها براحه وانا بحك بزبري اللي وقف على حلاوة طيزها
وهي جسمها كله بيتنفض وبتتلجلج في الكلام هي ما ااااااامممم
رحت حضنتها من ظهرها وراشق زبري في طيزها
حسيت أن جسمها ساب وبتترعش
كرستين :لا لا لا يا هيما مش هينفع
أنا لفيتها وبقينا في وش بعض ووشها فيه خوف رهيب ولحظات صمت واحنا في وش بعض
أنا : انا اسف يا كرستين بس كنت هموت لو معملتش كده
لقيتها يتهجم عليا ببوسة نسيتني أنا وهي احنا فين
قعدنا نبوس بعض كتير قوي و نزلتها قدامي وخرجت لها زبري وشافته ضحكت لي وغمزت
وهي بتمسكه
كرستين :بتاعك كبير فشخ يا هيما وعجبني
قعدت تمص فيه كأنها بتاكله قولت لها هجيب شاورت على بوقها
ضربتهم في بقها وشربته
كرستين : طعمه حلو اوي بس انا رييحتك وعيزاك تريحني
أنا : تحت امرك يا مزه
كرستين خدتني لأوضة الأشعة اللي فيها كنبة كبيرة وقعدت وفشخت رجليها وشاورت بصباعها تعالى
نزلت أكل كسها الاسمر الجميل وهي هتموت من الهيجان وبتخرج بزازها وطلعت العب فيهم واكلهم أكل
وهي بتدلع وتقولي يااه ده انت تعبان خالص براحه همتعك يا عمري
و قامت تقعد على زبري اللي دخل كسها المتختخ الجميل
وعملت معاها وضع الفارسة و ضربتتها على طيزها وتضحك
كرستين وهي ميته من الضحك : هتموت عليها
أنا : العب يا سمك دي شكلها متغذية جامد يا كوكو
كرستين : لا دي مهريه لعب بس اتركنت شوية وبعيد عن الفورمة
أنا و أنا بلف طيزها العالمية وببل خرم طيزها علشان أدخله : طيب يالا علشان تسخنيها علشان عندنا ماتش
كرستين :ايي براحه يا هيما ااااااه يخرب عقلك خرجه هتشقني يحرقك
أنا :ده انا مصدقت اركب الجمال ده
كرستين : ايه عجبتك
أنا : دي تهيج الحجر يا شرموطة
كرستين :شرموطتك انت بس يا قلبي أركب طيزي اللي بتحبها
قعدت انيك طيزها لغاية ما جبتهم فيها
وفجأة جرس الباب رن
قمنا ظبطنا نفسنا بسرعة وخرجت كرستين من اوضة الاشعه بسرعة على الباب
وانا لسه خارج وبعدل هدموي على منظر دكتوره مي و أماني وهما بيبصوا لنا
أنا وكرستين وفي عنيهم ...كنتوا بتعملوا أيه يا عفاريت وبيضحكوا وكرستين واقفة مداريه الضحكة
وانا ببص ليهم بثقة و لمي ببص على طيزها وهي بتضحك لي

الجزء الثاني
عدى اليوم بعد ما طب علينا مي وأماني وبعد وصول الدكتور و بعدها كنت مضطر أسافر أسبوع
وفي أخر يوم قبل ما أرجع وتحديداً وانا بوضب شنط السفر علشان أرجع رن التليفون برقم غريب
برايفيت نمبر ...فضولي خلاني ارد وده مش من عادتي خالص
أنا :الو أيوه مين
المتصله :الو هيما أزيك (صوت حريمي ناعم وحلو ومش غريب على ودني )
أنا :مين معايا .....سكوت
المتصله :لازم يعني تعرف أنا مين يا هيما
أنا : أكيد لازم أعرف بكلم مين
المتصله : طيب أنا واحدة معجبة بيك بس مش هينفع أقولك علشان بتشوفني كتير
أنا : طيب خلاص سلام
المتصله : استنى ما تقفلش علشان خاطري
أنا :لازم أعرف انتي مين
المتصله :ممكن علشان خاطري بلاش دلوقتي ولو شاطر هتعرفني على طول
أنا : بصي انا مش فاضي للعب العيال ده سلام
قفلت ومن جوايا هموت واعرف مين دي
رجعت ولسه بريح جسمي على السرير والرقم البريع¤ت بيرن
مرة و أتنين وعشرة لما صدعني
وبعد ما حفظت رنتي من كتر الاتصال
رديت وانا في قمة العصبية وعلى وشك الانفجار
أنا :الو مين
المتصله بصوت خايف : أهدى بس أنا بحبك وعايزة أقرب منك يا هيما
أنا بصوت بيهدى : طيب بلاش انتي مين تعرفيني أزاي
المتصله ب كل ثقة : أهو كده نتفاهم انا واحدة ساكنة قدام مكان بتروحه كتير
أنا :فين يعني المكان ده
المتصله : أنا مش هقول فين أنا هقولك كلمة وهتفهم .... كرستين بتقول عليك جامد قوي
أنا بصوت بصراحة خايف : مين أماني !!!؟؟؟
المتصله :لا ومش مي أرتاح بقولك ساكنة قصاد العيادة وصاحبه كرستين وهي بتحكيلي
أنا : أنتي شكلك هبلة وبتشتغليني
المتصله :طيب أستنى بس هقولك
أنا :ها اقرفينا يا ست المجانين
المتصله : بص عايزك تسأل كرستين عن واحدة أسمها يويو تعرفيها ولا لا وقفلت السكة
بصراحة كان عندي فضول اعرف فعلاً هي مين
تاني يوم روحت العيادة وبدري كالعادة وكرستين كانت لوحدها سلمت وحضنت بوست
وبعد ما قعدنا سألتها عن يويو
كرستين : انت تعرفها
أنا : انا بسألك انتي تعرفيها
كرستين : بصراحة هي واحدة أعرفها بس أنت أشعرفك بيها
أنا :لا مفيش أتصلت بيا من كام يوم وكانت بتقول أنها صاحبتك وأنها حكيتيلها على اللي عملناه سوا
كرسين وهي مخضوضة ومتعصبة : يالاهوي ....أه يا بنت الوسخة
و أخدت موبيلها وخرجت بره وكانت بتزعق فيه وانا هموتك يا وسخة وشتيمه
ورجعت بعدها بتتكلم بعصبية
كرستين : بقولك ايه انا عايزاك تنسى البت دي و ما تردش عليها تاني
أنا :مين دي أصلاً فهميني بس
كرستين : بص دي واحده ...ممكن بص من الآخر كده يويو تبقى أختي يوستينا ومش ساكنة هنا أصلاً
دي في القاهرة وكنت بحكي معاها عليك وعلى أنك كنت جامد قوي بس معرفش وصلت لك ازاي
بس بقولك ايه ابعد عنها أحسن لك دي مش هبله زيي دي واحده من الآخر أكبر واحدة شمال ممكن تشوفها
وياما نامت مع رجالة وبصراحة تتعب أي راجل وانا كنت بكلمها علشان اغيظها واني بنام مع راجل وكيفني
بس بنت الوسخة حابت رقمك منين هموت واعرف
أنا : خلاص ولا يهمك هقطع كلام معاها ما تزعليش بقى
كرسين : وحشتني ويتقرب مني
أنا : وأنا كمان وحشتيني يا قلبي و باخد بوسة من شفايفها
اتفتح الباب وكانت أماني واقفة على الباب
عدلنا نفسنا
كرستين : ايه يا اماني مش تخبطي يا بنتي
أماني ببصه كلها لبونه نحيتي : معلش مخدتش بالي ازيك يا هيما اخبارك
أنا : تمام الحمد لله
اماني وهي بتبص ناحيه زبري : طبعاً لازم يبقى تمام أطلعي للدكتور عايزك بره في العربيه
خرجت تجري كرستين و أماني وقفت وظهرها ليا وبتلف تبص ليا : ده انت طلعت مش سهل
أنا :بتكلميني يا اماني
اماني بتبص وتضحك لا بكلم خيالك يا هيما
قربت نحيتي وبقت على مسافة قريبة جداً : شكلك كيفت البت جامد بس لسه ما تعبتش صح
أنا :قصدك ايه ؟
أماني وهي بتمسك زبري من بره البنطلون وانا بتنفض :قصدي انك تعبان وانا عايزة اخدمك
أنا وأنا مش مصدق ان أماني طلعت كده : ايه انتي عايزه أيه
أماني بقولك عايزك اخدمك وأريحك وبصراحه انت شكلك جامد بس عاوزه اتاكد وهي بتغمزلي
أنا : ما ينفعش هنتفضح
قالت لي بعد ما يخلصوا العيادة هكلمك
وفعلاً خلصت عند الدكتور وخرجت وانا مش مصدق اللي حصل مع أماني
وبعد مواعيد العيادة لقيت أماني بتكلمني
اماني :انت فين
أنا :في شارع ورا العيادة
اماني: في ثواني تكون قدامي يا عسل
وفعلاً مفيش ثواني وكنت في العيادة انا و أماني لواحدنا وقفنا قصاد بعض وبدأت أبوس واحضن فيها
وهي متجاوبه وسخنه معايا و بتمسك زبري من بره وتقول يخرب عقلك شكله كبير قوي
أنا : ايه عايزه تتعرفي على عنتر
أماني : اهههه نفسي أتشرف بمعرفة عنتور
خرجته ليها نزلت قدامه وهي بتمسكه وبتقولي احا كل ده اتمتعت بيه الاحبه كرستين اه يا بنت الوسخة
اتاريها محوطة عليك ومستقتلة عليه يخرب عقلك ده زبرك لواحدك ده كبير كده وحلو
وقعدت تمصه مص واحدة شرقانه لغاية ما جبت على وشها وقلعنا ملط ووطت قدام زبري وقالت
عايزك تركب المكنة بس على مهلك أصل العفشه ضعيفة وبليت خرم طيزها وبدأت أدخله
اماني :اه امممم ايوه براحة عليا يالاهوي ده كبير يخرب عقلك كفاية
دخلته كله صوتت بس كتمت السرخه واتعودت عليه بعدها وبقت بتقول
كمان كمان متعني يا هيما زبرك حلو ده انت طلعت معاك صاروخ يمتع النسوان كمان أكتر افشخ شرموطتك
أنا : هجيب
اماني وهي بتضحك وبتبص لي :أملى التانك يا قلبي
وجبتهم في طيزها وريحنا على الأرض وهي بتبوسني وبتقولي واااو أنت طلعت جامد قوي
أنا : طيب انتي ريحتيني انا عايز اريحك يا دكتوره
أماني بصراحة أنا نمت مع واحد قبل كده كان من ورا وواحد تاني اداني من قدام علشان كده اخدت من ورا معاك
علشان متعه اكتر
أنا : ده انتي طلعتي خبره بقى وببوسها
أماني : ايه عجبتك يا هيما يا اسد العيادة
أنا : طبعاً هو انتي تباني مؤدبة بس طلعتي
أماني بترقع ضحكة : شرمووووووطة
قولت لها طيب تعالى كده وجريتها جنبي وبتقولي ايه مالك
قولت لها وانا بفشخ رجليها هعلي الفولت وبدخل زبري في كسها الأسمر الرفيع الحلو
أماني :اوووه واو ممممممممممممم وبوس وتقفيش في بزازها **** كمان يا هيما اهه هتشق كسي ياللا
أنا : يعني مش عايزه
أماني : احا عليك انت مش عايزني اترجاك وانت بتفشخني بالشاكوش بتاعك ده ارحم كسي براحه
ونكتها بكذا وضعيه لغاية ما هجيب قالت لا بره وجبتهم على كل جسمها
ولقيت الباب بيتفتح كانت مي شافتنا ملط طلعت تجري وأحنا قفلنا الباب بسرعه
ووقفت قولت لها هنعمل ايه دي هتفصحنا
وقالت وهي بنزحف نحيه زبري وبتقولي هتعمل انت ايه يا سيد الرجالة انت واحد متعتني ومش لواحدي
ولو اتكلمت هتفضح
قولت لها كده بتبعيني يا أماني
أماني : أنا عندي الحل
انا وايه هو يا شرموطة
اماني :تنام معاها زي انا وكرستين
أنا :ازاي يعني وهي هتوافق ؟
أماني :مين مي لا دي شرموطة صغنونه بس اتقل وهخليك تمتعها وتتمع بأتوبيس اللحمة دي
أنا :هي نامت قبل كده مع حد
اماني :نامت بس دي عليتها كلها من أول أبوها واعمامها و اخواتها الصبيان داقوا كسها
أنا :لا لا لا بجد ولا بتهزري
أماني وهي بتمسك زبري و بتف عليه وتمصه علشان يقوم وفعلاً قام بعد وقت معاها
مي شرموطة ونفسها فيك بس لازم انت اللي تلعب الأول وتزنقها هتخليك تركب طيزها دي مأجرها بالنفر
دي بتروح بيتهم تتناك من كل رجالة الببت وسريرها غرقان لبن
كان زبري وقف تاني قامت وقعدت بكسها تاني ونكت كسها بشراهة تاني وجبتهم على بزازها وقمنا خدنا دش ولبسنا
ووصلتها بيتهم وبعدها باسبوع وقبل ميعاد الزيارة اتصلت أماني بيا وقالت روح على العيادة حالا
مي هناك لوحدها خليك اسد و اهجم على لبوتك يا سبع السباع
جريت على العيادة وفتحت مي و......

الجزء الثالث
جريت جري على العيادة بعد تليفون أماني وظبطت نفسي قبل ما أدخل على العيادة
كانت أماني اخدت كرستين معاها مشوار وهتأخرها لغاية ما أتعامل مع مي
مي زي ما قولت قبل كده مبقلظه تخينه من كل حته بزاز طياز حتى كسها تحس انه منفوخ
وبصراحه مكنتش مصدق كلام أماني عنها وأنها بتقول كده غيره لان مي احلى كتير منها
خبطت ومي فتحت لما شافتني أتخضت ورجعت ورا وهي خايفه أو ميته من الخوف
مي : استاذ ابراهيم احنا لسه ما فتحناش الشيفت
أنا : طيب ما أنا عارف
ورحت قعدت بكل هدوء
مي : حضرتك بقولك لسه ما فت..
أنا :سمعتك وسمعتيني بقول عارف صح يا دكتوره ؟!!!
مي : حضرتك عايز أيه ؟
أنا :ولا حاجة أنا بكل هدوء جاي أسألك سؤال
مي : سؤال ايه ؟
أنا : أنتي لما شوفتيني أنا وأماني بعد العيادة جريتي ليه والأهم سكتي ليه ؟
مي : دي حاجه تخصها وانا مليش دعوه بالحاجات دي خالص يا استاذ
قمت ورحت في أتجاه مي اللي شدت نفسها من الخوف
مي : من فضلك خليك مكانك ما تقربش مني
أنا :ايه ده انتي خايفه ....مع أن مفروض أني أنا اللي أخاف ...ده انتي ممكن تفضحيني انا وأماني
مي : علشان كده بقولك خليك بعيد احسن
أنا : طيب و بابا وأخواتك بتعامليهم كده قبل تطفي نارهم يا ميويه
مي وهي ريقها نشف وبتحاول تجمع الكلام : أااااا أصل انت عرفت ....حد قالك حاجه ... أماني صح
أنا : بعيد عنك أصلي متعتها قوي أكيد هتحكيلك
قربت منها لغاية ما زنقتها في الحيطة و بقى تقريباً مفيش مسافة بين بوقي وبقها المكلبظ
مي : ابراهيم ارجوك انا مش عايزه أتفضح علشان خاطري وبدأت تعيط ونزلت وشها عند صدرها الكبير
أنا رفعت وشها و قولت : بتعيطي ليه أنا جاي أمتعك وأبسطك يا ميو
مي : والنبي والنبي ما ينفعش هتفضح حرام عليك
أنا وأنا بمد أيدي امسك بزازها وطيزها الكبيرة : جربي مش هتخسري حاجه يا ميو وبدأت أبوس شفايفها
ورقبتها وبدأت تسيح وبعدتني هنا وقالت : كرستين و أماني على وصول
أنا وأنا بمسك طيزها وبشدها نحيتي : ما تخافيش أماني سربت كرستين علشان يروق الجو ياللا مفيش وقت
مي : انت عايز ايه يا هيما وبدأت تبتسم بسمه حلوة
أنا :عايزك ما تحكميش على حاجه قبل ما تجريبها الأول
مي وهي بتبص ناحيه زبري وبتبتسم : اقولك على حاجه بصراحة
أنا : قولي يا عسل أنتي
مي : بصراحة أنا بابا وأخواتي عملوني مصنع بيحطوا لبنهم جوايا بس مفيش متعه خالص بالعكس خوف
أنا : ودلوقتي أنتي مش خايفه يا ميو
وقفت قدام زبري وبدأت تحسس عليه وتضحك وقالت : بصراحة كرستين حكت ليا عملتوا ايه مع بعض
ولما شوفت بتاعك في بتاع أماني خوفت شوية بس كتكوتي فضل يجيب ميه كتير وبصراحه شكل بتاعك
كان كبير وجامد وحلو ممكن اشوفه
أنا :انا تحت امرك واديتها بوسه طويلة وهي وبتحسس على زبري
شدتني من القميص ودخلنا على أوضه الكشف و قلعت البلطو و قلعت من فوق
ايه ده كله بزاز رهيبة ملبن أبيض بنت الأحبه و قلعت البنطلون شوفت جسم كرفي جبار
قعدت على كنبه الاستقبال ونزل الأندر وبأن كسها المربرب
وشاورت لي تعالى ريحه
أنا : أريح أيه يا ميو
مي وهي بتدرب على كسها : ايه مش عايز سندوتشات عسل بالقشطه
هجمت على كسها لحس وتقطيع وهي بتقول اااهه براحه يا باشا هتاكله انا بتاعتك متستعجلش
وقعدت تزوم اههههه مممممممم احححح وتدخل رأسي اكتر لغاية ما جابت ميتها
مي : ها حلو العسل بالقشطة يا هيما
أنا : قوي يا ميو بس تعالي اشربي اللبن علشان ننام هوووو
مي :وانا مستنيه من زمان
وفي ثواني بقينا ملط ونزلت قدام زبري وبتمسكه ومش مصدقه
مي : حرام عليك تحبسه في البنطلون وتمصه و تقول ده المفروض يبقى في شارع كله ستات يتمتعوا بيه
وهو اللي يختار .. يخرب عقلك ده بتاعك لواحدك ده حلو قوي وتمصه وفي ثواني كانت شربت اللبن سخن
وبعدها صدرت طيزها وقالت لي : التوته تعباني من الصبح وعايزه حد بلعب لي فيها ممكن تريحها
قعدت ابوس والحس طيزها وهى بتتشرمط تحتي وتقول كمان متعني اااه ياللا مش قادرة بياكلني
بتاعي مفتوح عايزك اركبني بقى وفعلاً بدأت ادخله في طيزها الكبيرة وهي بتقول ااااااااه ايوه كده كله
عايزه كله في طيزي يا هيما ودخلته كله وفشختها نيك وضرب على احلى طيز قولت لها هجيب
قالت مي : في التوته يا هيما لبنك شكله خط إنتاج جديد
وغرقت طيزها لبن
قعدنا جنب بعض بعدها ابوس واقفش وابعبصها وهي مبسوطة وشغلت اغاني ورقصت ملط
وبعدين مصت زبري لغاية ما وقف ودخلته كسها وقعدت عليه وقعدت تتنطط و تقفيش في بزازها
قولت بعد فتره هجيب قالت استنى ونزلت تفرد بزازها الكبيرة قدامي وقالت
غرقني وفعلاً غرقتها
واتفتح باب الاوضة كانت كرستين و أماني بيغنوا لمي
مبروك عليكي عريسك الجامد يا علقه يا شرموطة العيادة مبروك عليكي
وهي بتبصلهم وتضحك والكل مبسوط
وبعدها بقيت كل ما أجي العيادة يقضوا الاوضة لواحده فيهم أدخل معاها نتمتع ونخرج اليوم على شقتي
لغاية ما في يوم رن الجرس الصبح بدري فتحت الباب وكانت المفاجأة الجديدة

الجزء الرابع والاخير
فتحت الباب لقيت قدامي صاروخ ملوش حل بصراحة كنت لابس فانلة وشورت وبلمت اللي هو فيه ايه
واحدة لابسه بنطلون محزق لامم جسمها وطيزها الكبيرة جدا وبلوزه مفتوحة من عند الصدر الكبير أوي
ونظارة شمس قلعتها وانا مركز في صدرها و هي بتبتسم ابتسامه حلوة
ايه ....ماعرفتنيش ؟
أنا :مين حضرتك ؟
الصاروخ : يخص عليك ....انا كده أمشي
مسكتها وانا بقول حضرتك مين
لفت وشها و بتبص بأيدي اللي مسكاها وبسبب البصه دي سبتها
الصاروخ : أصل مش معقوله تبقى في مقام جوز أختي ومش عارفني
أنا : معلش ... حضرتك أسمك ايه طيب
الصاروخ : مممممممم طيب بص أنا هقولك أنا يويو
أنا :يويو مين
الصاروخ : لا كده بجد ازعل منك قوي ده احنا بينا تليفونات وكده
أنا : انا سالتك عن اسمك مش الدلع ولو أنك تستاهلي تدلعي
الصاروخ وهي بتضحك : أنا يوستينا أخت كرستين الصغننة
أنا بكلم نفسي احيه كل ده والصغننة
أنا : أهلاً وسهلاً اتفضلي
دخلت وهي بتقول أهلاً ايه بس يا هيما لا بجد زعلت منك
و حطت شنطتها جنب الصالون ودخلت قعدت معايا في الصالون
أنا : شرفتي أهلاً وسهلاً
يويو : بيتك شكله حلو
أنا :ده من زوقك
حطت رجل على رجل وقالت وانت كمان حلو اوي
أنا :لا بصراحة انتي اللي زي القمر كرستين ما قالتش انك حلو كده
يويو : حلوه بس
أنا : وجامدة اوووي اووووي
قصعت ضحكة بصوت عالي وشرمطة أعلى
يويو : ايه يعني أعجبك
أنا : ده انتي طلعتي حاجة كده من الآخر شغل عالي قوي
يويو : انا قولت أجي أزور جوز أختي الجديد و أطمن عليه علشان وحداني
أنا : بس كده
أبتسمت وقالت : بصراحة أنا لسه جايه من القاهره وكرستين ما تعرفش اني هنا وعيد ميلادها بكره
وكنت عايزه اعمل لها مفاجأة بس كنت عايزه مكان ابات فيه قولت اطلب منك ابات النهارده عندك وبكره امشي
بعد عيد الميلاد ممكن ؟
بصيت في الساعة لسه عشرة الصبح
قالت أنا عارفه اني جاية في وقت بدري بس قولت الحقك قبل ما تروح الشغل بتاعك
أنا : انا تحت امرك اعتبري البيت بيتك
يويو وهي ب تحط أيدها على رجلي : ما هو ده العشم يا هيما ورجعت وفردت ظهرها وهي بتقول عندك حق يا كوكو
سيد الرجالة
دخلت وضبت لها أوضة ودخلت الشنطة ودخلت خدت دش ونزلت شغلي وانا بفكر في الصاروخ ده يتعمل معاه ايه
عدى اليوم ورجعت البيت
فتحت الباب هسسسسس مفيش حس بس ريحه أكل جامده
دخلت لقيت السفرة مليانه اكل كل ده في ساعات قليلة
دخلت على المطبخ لقيت قمر أبيض وبيرقص ومشغل أغاني ومنظر خلى زبري يتنفض
يويو لابسه شورت استريتش محزق ولحمها باين وبلوزه صدرها طالع منها ومدياها رقص
كان الصوت عالي وهي بتسوي حاجه على النار
قعدت أنادي عليها لغاية ما سمعتني وقفلت الصوت
يويو : **** انت جيت يا هيما عملت لك شوية أكل يستاهل بوقك
وخرجت معايا على السفرة اللي كانت عليها حمام و لحمة و برضو موجود شوربة سي فود وحاجات تانيه كتير
قعدت جنبها نأكل وأتكلمت معاها في مواضيع كتير
وقالت إنها كانت هتموت وتعرف ازاي اتجوزت أختها فهمت أن أختها فهمتها أننا متجوزين بس كل واحد عايش لواحده
لغاية ما نلاقي شقة وهي جت على أمل أنها مش هتتوقع أنها عندي وان اختها عرفت تختار الراجل المناسب بعد جوزها
وأنها معجبة جداً بيا علشان كرستين كانت رافضة الجوز بعد جوزها فكون اني اقنعتها ده فرح يويو اوي و اللي حكيته
كرستين عني على السرير يتعب اي واحدة
خلصنا اكل عملتلي شاي وبعدها دخلت عملت قهوة مع صنية بسبوسه في ثواني
ست بيت شاطره اوي و أكلها حلو
كانت الساعة بقت سبعة وأنا خلاص فصلت قولت لها اني داخل انام شويه
وفعلاً دخلت أنام وبعد ساعة قمت و خرجت كانت في الحمام وخارجه لابسه الفوطة
ورايحة الاوضة
يويو : انت صحيت
أنا :اه
يويو طيب انا داخله البس و هتكلم في التليفون احجز حاجه العيد ميلاد والمكان واجيلك
قعدت في الصالة شويه ورجعت أبص اتاخرت ليه
فتحت الباب سنه كده شوفت اللي خلى زبري وقف زي الحديد
يويو واقفة ملط بتلعب في بزازها الكبيرة و طيزها وكسها وتحسس عليهم وفي دنيا تانيه
بصراحة هجت جدا انا كمان وطلعت زبري اللي كان شامخ اضرب على الصاروخ ده
لقيت اللي بتقول وهي بتشدني لجوه : ايه هتفضل بره كتير
يويو : اهههه ايه ده كله شكلك كرستين مش ممتعاك تسمحلي أمتعك
ونزلت تمص بحرفنه مالهاش آخر ...طلعت فنانة في المص خلت زبري يفجر شلال في بقها وشربته وهي بتقول طعمه حلو أوي
قلعتني ملط بعدها و نامت على السرير و قالت : ريح بتاعي زي ما ريحت بتاعك
نزلت أكل كسها وهي هتموت من الهيجان و وبتدفس رأسي في كسها الحلو
قعدت اقفش في بزازها
يويو : ايه يا هيما عايز الدندو ولا ايه وبتقصع الضحكة
أنا : انا عايز افشخك كسك يا لبوه
يويو : وهو انا قولت حاجه اهو عندك متعه ومتع نفسك
قعدت العب بزبري على كسها واسخنه لقيتها بتشخر وتقولي : احا بقولك متعني يا عرص
أنا سمعت الكلمة دي ودقيت كسها وفشخته وهي كانت بتتوجع بس مبسوطه وفرحانه بيا أوي
يويو : كمان نيكني كمان كسي شرقان انا متناكة ولبوه كمان متعني وتبوسني و تحضن فيا وعملت معاها كذا وضع ابن حرام
وبصراحة ما نمتش مع شرموطة زيها بتعرف تخلي الراجل يمتعها وتتمتع بيه لغاية ما جبنا مع بعض في كسها
ريحنا جنب بعض وأحنا بنبوس ونحضن بعض
يويو : يابن الايه ده البت الشرموطة اختي كان عندها حق الواحدة صعب ترفض زبر بالحلاوة دي
أنا : ايه عجبك يا لبوه
يويو : عجبني ....قصدك فشخني ده ممتع وحلو اوي انا قولت كرستين هتقع في الآخر على حاجه جامده
أنا : بصراحة أنا مش جوز كرستين
يويو بتضحك : ما انا عارفه يا هيما ...أنا وهي شرميط من واحنا صغيرين بس هيا عايشه دور الاحترام شويه
بس أحنا الاتنين بنختار اللي ننام معاه ويكيف اكسسنا الحلوة كنت عاوزني اقولك تعالى نكني زي الشرموطة كرستين
ونزلت تمص زبري لغاية ما وقف
و قالت : ايه نفسك تركب المرجيحه
أنا : بصراحة حلوة اوي طيزك
وهي بترجع طيزها على زبري وتعض شفايفها : لا ومريحه كمان وتضحك لغاية ما بدأت أدخل زبري صوتت
اه كبير قوي براحه عليا يا هيما ودهنت كريم ودخلته كله وقعدت انيك طيزها واضربها وتسرخ ااااه اممم اي
لغاية ما جبتتهم سخنين ولقيتها همدت على السرير
كملنا مع بعض للصبح كانها مراتي وصحينا خدنا دش سوا وفطرنا واخدت إجازة من الشغل اسبوع أتمتع فيه بيوستينا
لغاية ما روحت العيادة لآخر مره وفي ايدي يويو
ودخلنا على كرستين
يويو : ها ايه رايك في المفاجأة دي
كرستين : يا وسخة عملتيها برضو
يويو :بس بصراحه عندك حق سيد الرجالة بس شكلي دخلت عيادة غلط انا محتاجه دكتور عظام
أصل جسمي مش قادرة منه اسبوع كامل ما ارتحتش في كل مكان بتوجع الشاكوش مبهدل جسمي وعضمي واجعني فشخ
كرستين: وانت ايه مش عايز دكتور أصل عارفه أختي بتاكل ازبار الرجالة
أنا :اهي عندك اسأليها
يويو : لا كله الا هيما ده زبره ده يتعب الف زيي
كرستين : ايوه يا عم شهادة من كبيرة الشراميط في العيلة ومتناكة مصر الاولى يوستينا الاحبه الأولى
يويو : ومختومه بختم الكس اهههههه
وكنت بعدها لما احب أمتع نفسي أطلع على القاهرة أمتع نفسي بليلة مع يويو وساعات كنت بنام مع الاتنين في سرير واحد
بس كنت برجع ميت تقريباً

My allord
12-17-2020, 05:09 PM
كمل انت بتنزل الجزء قصير ليه كدا

Hima roka
12-17-2020, 09:32 PM
كمل انت بتنزل الجزء قصير ليه كدا

الموضوع بيبقى صعب ممكن اقسم القصة على جزئين كبار بس بشوف أن قصر القصة بيسهل
قرايتها للي بيقرى

My allord
12-17-2020, 10:06 PM
الموضوع بيبقى صعب ممكن اقسم القصة على جزئين كبار بس بشوف أن قصر القصة بيسهل
قرايتها للي بيقرى

بالعكس ده انتا لما تنزل الجزء طويل القارئ ليستمتع اكتر من القصة القصيرة أنا كتبت قصة هنا بس قصيره وبطول في الأجزاء بالتدريج عشان اول مرة اكتب إنما انت كتبت قصص كتير وبلاقيك منزلها قصيرة ده بيخلي القارئ يقره القصة بسبب قصرها جرب تنزل قصة طويلة وقصة قصيرة وشوف الإقبال هيبقي علي انهي اكتر

النمر الغامض
12-18-2020, 01:04 AM
طول القصة وتفاصيلها بيدوها متعة فى القراية ياريت تطول القصة والتفاصيل
وشكرا😘😘😘😘:g058:

Sami Tounsi
12-19-2020, 04:16 PM
تم اضافة الجزء الثاني قراءة ممتعة للجميع

Sami Tounsi
12-20-2020, 05:05 AM
تم اضافة الجزء الثالث قراءة ممتعه للجميع

zmbo
12-20-2020, 06:39 AM
حلوه مستني باقيه القصه:up::up::smi:

Sami Tounsi
12-21-2020, 04:32 AM
تم اضافة الجزء الأخير قراءة ممتعة للجميع

Omar el gamed
12-25-2020, 02:50 PM
لا حلوة المختصر المفيد تسلم ايدك



حكاىة أرملة وكس/archive/index.php/t-509392.html/archive/index.php/t-404755.html/archive/index.php/t-105800.htmlنكت سكس عائلي/archive/index.php/f-6-p-23.html/archive/index.php/t-438628.html/archive/index.php/t-416426.htmlقصص رزقه من خزقه نيك ورع فلوس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-193351.htmlقصص جنسية الدكتور تحرش بامهقصص سكس مكتوبه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-289583.html/archive/index.php/t-215892.html/archive/index.php/t-507889.html/archive/index.php/t-8628.htmlقصص نيك اخت زوجه اخي متسلسله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-502506.html سيدة الاعمال قصص نيك/archive/index.php/t-508955.htmlقصص سكس نكت مدام في مصيف وأنا سواق/archive/index.php/t-137450.htmlامي المحترمه تتناك قصعمي النياك)2(.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-281159.html/archive/index.php/t-385192.html/archive/index.php/t-228152.htmlهاج على طيز وبزاز مرات خالوقصص سكس مع عمو site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-543458.html/archive/index.php/t-349986.htmlقصص محارم مكمله الابن وامهقصص ديوث امي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-459067.html/archive/index.php/t-310973.html/archive/index.php/t-185458.html/archive/index.php/t-431102.htmlماما المنقبة طلعت بتتناك قصصقصه سكس نجيبهسكس اجنبي حصين/archive/index.php/t-432939.html/archive/index.php/t-491785.html/archive/index.php/t-377121.htmlصور بزاز اسكندرانيقصص سكس نساءيعزبون رجال ساديقصص سكس البواب نسوانجي/archive/index.php/t-478980.html/archive/index.php/t-51503.html/archive/index.php/t-2900.htmlقصص مصاصه الازبار/archive/index.php/t-445983.html/archive/index.php/t-136755.htmlقصص سكس محارم قصه انا وعائلتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-229875.html/archive/index.php/t-256213.htmlابني متعتي الجنسية روايات زنا محارماحلي نيكة مصقصص سكس محارم تحرر مكتمله site:rusmillion.ruقصص سكس نيك عنيفروايات جنسيّة اتنك مقابل المالقصص سكس دكتورة/archive/index.php/t-59877.htmlقطع خرم طيزي وخلاني بنوتي /archive/index.php/t-211693.html/archive/index.php/t-7572.html/archive/index.php/t-317801.htmlنيك سكس زوجي حمام سباحه فيلا قصص قصة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-101711.htmlقصص مص زب/archive/index.php/t-220803.html/archive/index.php/t-495007.html/archive/index.php/f-9-p-181.html/archive/index.php/t-167997.html/archive/index.php/t-6523.html/archive/index.php/t-176479.html/archive/index.php/t-324469.htmlقصص سكس محارم زوجتي تهديني أختها/archive/index.php/t-304721.htmlأريد قصص نياج عله لخواننيك اكساس مشعره سكس محارم 2018/archive/index.php/t-127445.html/archive/index.php/t-36117.htmlقصص محارم فى ظلامنسوانجي منتديات زوجي ديوث وسالب قصص نيك المكوه بدأ مفعول البيره عليها /archive/index.php/t-136138.html/archive/index.php/t-506984.htmlحكايات.سكس.وهرانقصص نيك مع اخت مراتي وبنتها/archive/index.php/t-457163.htmlقصص سكس محارم بالعبايه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-302701.htmlقصص سكس محارم ينيك اخته وحامل/archive/index.php/t-361434.html/archive/index.php/t-8119.html