اسير الحب وجرح
01-25-2019, 11:14 PM
الجزء التاني
بعد مارجعنا بيتنا انا و مراتي و عيال طبعا بالي مشغول بحماتي و قلبي باق فيه شعور جديد اتجاه حماتي بس محدش عارف الايام فيه ايه
عده شهر كان طبعا على اتصالات بيه و كلام عادي جدا
لحد ما في يوم جالنا اتصال من حماتي ان اخته اللي هيه خالات مرتي عامله حادثه و هيه في مستشفي طبعا اخت حماتي ارمله و مش بتخلف فمرتي اتولي رعاية اخت حماتي لحد ما ترجع تاني
جاءت حماتي تعيش معايه في بيتي و مراتي سافرت مع العيال اول يوم قامت من النوم طبعا عشان عندي عمل
صباح الخير يا حماتي قالتي صباح الخير يا حبيبي طنط عامله ايه النهارده قالتي يعني في تحسن تمام
عملتي الفطر رجعت من العمل على الساعه 6 مساء
دخلت فتحت قالتي احضرلك اكل ولا تاخد شاور قولته اخد شارو دخلت الحمام و طبعا نسيت كل حاجه عشان مراتي كانت هيه اللي بتغير ملابسي و انا في الحمام نادت عليه ممكن فوطه و ملابس قالتي حاضر جاءت عند باب فتحت باب عشان اخذ الفوطه قامت وقعه على الارض الباب فتحت شفت زبي من غير قصاد في لمح البصر دخلت و قفلت الباب و اعتذارت ليه قالتي انتي ابني و مافيش حاجه
خارجت من الحمام و اكلنا سوء و قولته انتي احسن حماه في الدنيا و قالتي و انت جوز بنتي حبيبي
و قولته ادخلي خدي شاور قالتي عيني
د خلت و حصل نفس موقف بس المره دي شوفت جسما كله في لمح البصر كس مشعر و بزاز و سوه زبي خلاص على اخر
رجعت على صاله و مش فاهم ولا عارف اللي بيحصل لحد ما جاءت بعبايه خفيفه من غير بر بس لابسه اندر
قولته حمام الهنا يا حماتي قالتي تسلم يا حبيبي
قولته عايزين نشوفلك عريس انتي موزه يا حماتي
قالتي عيب يا ولاه يا قليلل ادب
قولته انتي جميله و عسل و شها احمر من الكلام قامت بوسته من خده
قالتي انا بحبك زي ابني بس من يوم ما تكلمت معايه اخر مره حست اني مرغوبه رجعتني تاني لي شبابي
قولته انا هنام عشان العمل بوسته من خده و بدلتني بوسه من خدي و دخلت نامت
قومت من النوم دخلت الحمام شوفت اندر بتاعه جوه شمت ريحة كسها عليه زبي وقف من كتر الشهوه نزلت شهوتي عليه
الهم فطرنا و قولته انا خارج و عامل ليكي مفاجاه و انا رجع
روحت العمل و خارجت بدري ذهبت الي محل لانجيري اشتري قميص نوم و طقم دخلي مثير و برفان سكسي ليه
رجعت مساء الخير يا ست الكل قالتي مساء النور قالتي هتاكل ولا شاور قولته شاور دخلت و تعمدت حركه امبارح
بس المره دي زبي وقف و ضح
قولته زعلتي قالتي مش زعلانه انتي غالي عليه
اكلنا مع بعض مع كلام حلو زي كل يوم
قولته شوفي مفاجاء دي
شوقت في عينها كسوف قالتي الحاجات دي عايزه بنت صغيره قولته دول ليكي انتي
بس تاخدي شاورو البسي منهم قالتي ماشي
قولته ممكن طلب قالتي امرك
قولته في كريمات لبشره من بتاعو مرتي استعمالي اللي انتي عايزه
انا كان قصدي تشيل الشعر زياده و هيه فاهمة
دخلت و نظفت نفسه و خارجت لابسه قميص نوم تحس انه فعلا جمليه
قولته انتي احلي و اجمل ما شوفت في حياتي
دخلنا اوضة النوم و بوسته من شفيه بوسه عباره جس نبض
قولته اسفه بس ده من اعجبي بيكي
قالتي عادي و فجاره لقيه هيه بايسه شفيفي
مقدرتش دخلنا في بوسه طويله
طلعة فرده من بزه و نزلت مص فيه و هيه هياجه
و انا زبي نار
قلعت اندر و قميص و انا قلعت
و نزلت لحس في كسها
و هيه اه اه اه اه براح على كسي و انا قوله بموت فيكي
نزلت لحس كمان لحد ما نزلت مرتين بركان من سوئل نزلت تمص زبي
و هيه كانت فنانه عن بنتها كله رومانسي و دلع
قومت لحست كسها
لحد ما قالتي نيك كسي حرم عليكي نيك باق
دخلت زبي في كسها و صوته كان عالي قولته صوتك الجيران و نزلت نيك فيه لحد
و هيه كسها ضيق زي بنت عشان محدش لمسه و نزلت في كسها مرتين
و فجاءه سمعت منها مفاجاء قالتي نيك طيزي كمان
قولته انتي كنتي شرموطه اوي كده يا حماتي قالتي حمامك هو سبب
فضلت لحس في طيازه و هيه تشخر زي شرميط قولته يا لبوه قالتي اشتم كمان انا منيوكه و دخلت زبي في طيزه و هيه اه اه اه لحد ما نزلت و تعبنت نامت في حضانه صحيت الصباح قالتي صباحيه مبارك يا عريس
الي القاء في الجزء التالث
بعد مارجعنا بيتنا انا و مراتي و عيال طبعا بالي مشغول بحماتي و قلبي باق فيه شعور جديد اتجاه حماتي بس محدش عارف الايام فيه ايه
عده شهر كان طبعا على اتصالات بيه و كلام عادي جدا
لحد ما في يوم جالنا اتصال من حماتي ان اخته اللي هيه خالات مرتي عامله حادثه و هيه في مستشفي طبعا اخت حماتي ارمله و مش بتخلف فمرتي اتولي رعاية اخت حماتي لحد ما ترجع تاني
جاءت حماتي تعيش معايه في بيتي و مراتي سافرت مع العيال اول يوم قامت من النوم طبعا عشان عندي عمل
صباح الخير يا حماتي قالتي صباح الخير يا حبيبي طنط عامله ايه النهارده قالتي يعني في تحسن تمام
عملتي الفطر رجعت من العمل على الساعه 6 مساء
دخلت فتحت قالتي احضرلك اكل ولا تاخد شاور قولته اخد شارو دخلت الحمام و طبعا نسيت كل حاجه عشان مراتي كانت هيه اللي بتغير ملابسي و انا في الحمام نادت عليه ممكن فوطه و ملابس قالتي حاضر جاءت عند باب فتحت باب عشان اخذ الفوطه قامت وقعه على الارض الباب فتحت شفت زبي من غير قصاد في لمح البصر دخلت و قفلت الباب و اعتذارت ليه قالتي انتي ابني و مافيش حاجه
خارجت من الحمام و اكلنا سوء و قولته انتي احسن حماه في الدنيا و قالتي و انت جوز بنتي حبيبي
و قولته ادخلي خدي شاور قالتي عيني
د خلت و حصل نفس موقف بس المره دي شوفت جسما كله في لمح البصر كس مشعر و بزاز و سوه زبي خلاص على اخر
رجعت على صاله و مش فاهم ولا عارف اللي بيحصل لحد ما جاءت بعبايه خفيفه من غير بر بس لابسه اندر
قولته حمام الهنا يا حماتي قالتي تسلم يا حبيبي
قولته عايزين نشوفلك عريس انتي موزه يا حماتي
قالتي عيب يا ولاه يا قليلل ادب
قولته انتي جميله و عسل و شها احمر من الكلام قامت بوسته من خده
قالتي انا بحبك زي ابني بس من يوم ما تكلمت معايه اخر مره حست اني مرغوبه رجعتني تاني لي شبابي
قولته انا هنام عشان العمل بوسته من خده و بدلتني بوسه من خدي و دخلت نامت
قومت من النوم دخلت الحمام شوفت اندر بتاعه جوه شمت ريحة كسها عليه زبي وقف من كتر الشهوه نزلت شهوتي عليه
الهم فطرنا و قولته انا خارج و عامل ليكي مفاجاه و انا رجع
روحت العمل و خارجت بدري ذهبت الي محل لانجيري اشتري قميص نوم و طقم دخلي مثير و برفان سكسي ليه
رجعت مساء الخير يا ست الكل قالتي مساء النور قالتي هتاكل ولا شاور قولته شاور دخلت و تعمدت حركه امبارح
بس المره دي زبي وقف و ضح
قولته زعلتي قالتي مش زعلانه انتي غالي عليه
اكلنا مع بعض مع كلام حلو زي كل يوم
قولته شوفي مفاجاء دي
شوقت في عينها كسوف قالتي الحاجات دي عايزه بنت صغيره قولته دول ليكي انتي
بس تاخدي شاورو البسي منهم قالتي ماشي
قولته ممكن طلب قالتي امرك
قولته في كريمات لبشره من بتاعو مرتي استعمالي اللي انتي عايزه
انا كان قصدي تشيل الشعر زياده و هيه فاهمة
دخلت و نظفت نفسه و خارجت لابسه قميص نوم تحس انه فعلا جمليه
قولته انتي احلي و اجمل ما شوفت في حياتي
دخلنا اوضة النوم و بوسته من شفيه بوسه عباره جس نبض
قولته اسفه بس ده من اعجبي بيكي
قالتي عادي و فجاره لقيه هيه بايسه شفيفي
مقدرتش دخلنا في بوسه طويله
طلعة فرده من بزه و نزلت مص فيه و هيه هياجه
و انا زبي نار
قلعت اندر و قميص و انا قلعت
و نزلت لحس في كسها
و هيه اه اه اه اه براح على كسي و انا قوله بموت فيكي
نزلت لحس كمان لحد ما نزلت مرتين بركان من سوئل نزلت تمص زبي
و هيه كانت فنانه عن بنتها كله رومانسي و دلع
قومت لحست كسها
لحد ما قالتي نيك كسي حرم عليكي نيك باق
دخلت زبي في كسها و صوته كان عالي قولته صوتك الجيران و نزلت نيك فيه لحد
و هيه كسها ضيق زي بنت عشان محدش لمسه و نزلت في كسها مرتين
و فجاءه سمعت منها مفاجاء قالتي نيك طيزي كمان
قولته انتي كنتي شرموطه اوي كده يا حماتي قالتي حمامك هو سبب
فضلت لحس في طيازه و هيه تشخر زي شرميط قولته يا لبوه قالتي اشتم كمان انا منيوكه و دخلت زبي في طيزه و هيه اه اه اه لحد ما نزلت و تعبنت نامت في حضانه صحيت الصباح قالتي صباحيه مبارك يا عريس
الي القاء في الجزء التالث