سالب رجولي ناعم
12-13-2018, 02:29 AM
طبعا كالعاده قصه حقيقه ومفهاش اى خيال .
القصه قديمه من حوالي 3 سنتين كنت اتعرفت علي حد من النت اسمه احمد كان داخل يشقط بنات من علي النت هو لاعيب كره بيلعب في دورى درجه 3 شكله حلو واسمر قمحي وجسمه رفيع اووى ورياضي . هو اللي بعتلي مش انا اللي كلمته قولتله علي طول اني ولد مش بنت قالي عارف قولتله وعايز تنكني قالي اه بنيك ولاد وبنات كان سنه 32 سنه من عين شمس هو شكله حلو بس خشن وبصراحه كنت خايف اقابله وهو لاحظ المهم كنت مصمم نتكلم كاميرا وفعلا اتكلمنا كاميرا ووراني كل حاجة حتي طيزه. وانا بحب اتناك اووى من الراجل اللي طيزه حلوة عشان اضربه عليها وهو بينكني . زبره كان طويل ورفيع والراس مش تخينه يعني اول ما هيدخل الراس هيزوقه ويدخل . فضلنا نتكلم كاميرا فترة طويله لحد ما خلاص وافقت اننا نتقابل رغم اني كنت رايح وانا خايف قالي تعالا عند محطه مترو كذا روحت وكلمته اكثر من مرة مردش بصراحه قولت احسن ولسه هرجع اركب المترو لقيته اتصل وبيقولي انا اسف كنت واقف مع حد ومقدرتش ارد المعم اتقابلنا وقالي تعااالا يالا فضلنا نتكلم واحنا ماشين وانا لسه قلقان . المهم قالي انه لسه جاى من التمرين ولازم ياخد دش وكده. طلعنا شقته ودخل ياخد دش دخلت معاه وهو بيستحمي مكنتش انا خالع كنت لابس ومقدرتش امسك نفسي كل شويه اروح امسك زبره وهو يقولي اصبر شويه . وانا برضه امسك زبره وهو يقولي يابني اصبر هاستحمي وانيكك انت تعبان اوى كده . قولتله اه قالي طب اخلع هدومك وانا هخلص اهو . المهم خلص ودخلنا الاوضه وانا عماله احسس عليه زبره وطيزه ورقبته وكله كان جسمه رجولي اووى وزبره ناشف. المهم قالي اووف انت تعبان اوووى متقلقش هنزلك شبعان وقام محسس علي طيزى ومشخر قالي اوووف حلوة اوووى . انزل مص ونزلت مصيت زبره كان حلو اووى وناشف ورفيع وطويل وانا بمص عماله احسس علي طيزه وزوقه جوايا. شويه وقالي كفايه كده بقي عشان عايز اركب طيزك الشرقانه دى جيت اقوم قالي لا لا خليك زى ما انت علي الارض لفلي طيزك وفلقس زى الكلب . لفيت فضل يمشي زبره علي طيزى ويقولي متخفش مش هخفلك هحططه واحده واحده عشان عايزك تتمتع بيه وتدوق كل سنتي فيه. شويه ولقيته بيلحس فطيزى وانا بسيح خالص ومش قادر فقالي ايه انت هتفرفر من دلوقتي انا بس بسخنك عشان تاخده مستريح .وقام حط زبره فطيزى بالراحه وعماله يقولي متخفش ده حنين ويزق شويه وانا اقول اه وهو يقولي اتمتع انا عارف انه بيمتع . ويزق يزق وانا اتوجع قام قالي خلاص دخل كله وفضل شغال داخل خارج وانا اتوجع واصوت وهو يقولي اه صوت يا خول بحب اسمع صوتك وانت بتتوجع من زبي وانا قوله كفايه كفايه. فا قام نام علي السرير علي ظهره وماسك زبره لفوق وقالي تعالا اطلع فوقيه قولتله مش قادر قالي لا انا لسه بدرى علي بال ما اشبع . طلعت اتنطط علي زبره وهو بيضربني علي طيزى وزبره جوايا بيطلع ويدخل وانا بصوت وهو شغال فيا . وانا عماله كفايه بيوجع وهو يقولي لا مش كفايه يا خول مش هنزلك من عليه . فقولتله بجد تعبت تعبت فقالي خلاص اصبر هقوم بيك ونغير الوضع رغم انه رفيع ااوى بس قام بيا ونزلني علي ظهرى علي السرير وفضل ينيك فيا ويقولي ايه رايك كده كاانك مره بتتناك . وانا كنت مش قادر بصوت وتعبان من زبره فقولتله هاتهم بقي قالي لا لو جيبتهم دلوقتي هعمل معاك واحد كمان والتاني انت مش هتستحمله بيطول وهتفرهد مني . قولتله لا مش قادر نزلهم فضل ينيك فيا شوية وبعدين نزلهم فطيزى ودخلنا اخدنا دش حاول يعمل معايا تاني بس مكنتش قادر
القصه قديمه من حوالي 3 سنتين كنت اتعرفت علي حد من النت اسمه احمد كان داخل يشقط بنات من علي النت هو لاعيب كره بيلعب في دورى درجه 3 شكله حلو واسمر قمحي وجسمه رفيع اووى ورياضي . هو اللي بعتلي مش انا اللي كلمته قولتله علي طول اني ولد مش بنت قالي عارف قولتله وعايز تنكني قالي اه بنيك ولاد وبنات كان سنه 32 سنه من عين شمس هو شكله حلو بس خشن وبصراحه كنت خايف اقابله وهو لاحظ المهم كنت مصمم نتكلم كاميرا وفعلا اتكلمنا كاميرا ووراني كل حاجة حتي طيزه. وانا بحب اتناك اووى من الراجل اللي طيزه حلوة عشان اضربه عليها وهو بينكني . زبره كان طويل ورفيع والراس مش تخينه يعني اول ما هيدخل الراس هيزوقه ويدخل . فضلنا نتكلم كاميرا فترة طويله لحد ما خلاص وافقت اننا نتقابل رغم اني كنت رايح وانا خايف قالي تعالا عند محطه مترو كذا روحت وكلمته اكثر من مرة مردش بصراحه قولت احسن ولسه هرجع اركب المترو لقيته اتصل وبيقولي انا اسف كنت واقف مع حد ومقدرتش ارد المعم اتقابلنا وقالي تعااالا يالا فضلنا نتكلم واحنا ماشين وانا لسه قلقان . المهم قالي انه لسه جاى من التمرين ولازم ياخد دش وكده. طلعنا شقته ودخل ياخد دش دخلت معاه وهو بيستحمي مكنتش انا خالع كنت لابس ومقدرتش امسك نفسي كل شويه اروح امسك زبره وهو يقولي اصبر شويه . وانا برضه امسك زبره وهو يقولي يابني اصبر هاستحمي وانيكك انت تعبان اوى كده . قولتله اه قالي طب اخلع هدومك وانا هخلص اهو . المهم خلص ودخلنا الاوضه وانا عماله احسس عليه زبره وطيزه ورقبته وكله كان جسمه رجولي اووى وزبره ناشف. المهم قالي اووف انت تعبان اوووى متقلقش هنزلك شبعان وقام محسس علي طيزى ومشخر قالي اوووف حلوة اوووى . انزل مص ونزلت مصيت زبره كان حلو اووى وناشف ورفيع وطويل وانا بمص عماله احسس علي طيزه وزوقه جوايا. شويه وقالي كفايه كده بقي عشان عايز اركب طيزك الشرقانه دى جيت اقوم قالي لا لا خليك زى ما انت علي الارض لفلي طيزك وفلقس زى الكلب . لفيت فضل يمشي زبره علي طيزى ويقولي متخفش مش هخفلك هحططه واحده واحده عشان عايزك تتمتع بيه وتدوق كل سنتي فيه. شويه ولقيته بيلحس فطيزى وانا بسيح خالص ومش قادر فقالي ايه انت هتفرفر من دلوقتي انا بس بسخنك عشان تاخده مستريح .وقام حط زبره فطيزى بالراحه وعماله يقولي متخفش ده حنين ويزق شويه وانا اقول اه وهو يقولي اتمتع انا عارف انه بيمتع . ويزق يزق وانا اتوجع قام قالي خلاص دخل كله وفضل شغال داخل خارج وانا اتوجع واصوت وهو يقولي اه صوت يا خول بحب اسمع صوتك وانت بتتوجع من زبي وانا قوله كفايه كفايه. فا قام نام علي السرير علي ظهره وماسك زبره لفوق وقالي تعالا اطلع فوقيه قولتله مش قادر قالي لا انا لسه بدرى علي بال ما اشبع . طلعت اتنطط علي زبره وهو بيضربني علي طيزى وزبره جوايا بيطلع ويدخل وانا بصوت وهو شغال فيا . وانا عماله كفايه بيوجع وهو يقولي لا مش كفايه يا خول مش هنزلك من عليه . فقولتله بجد تعبت تعبت فقالي خلاص اصبر هقوم بيك ونغير الوضع رغم انه رفيع ااوى بس قام بيا ونزلني علي ظهرى علي السرير وفضل ينيك فيا ويقولي ايه رايك كده كاانك مره بتتناك . وانا كنت مش قادر بصوت وتعبان من زبره فقولتله هاتهم بقي قالي لا لو جيبتهم دلوقتي هعمل معاك واحد كمان والتاني انت مش هتستحمله بيطول وهتفرهد مني . قولتله لا مش قادر نزلهم فضل ينيك فيا شوية وبعدين نزلهم فطيزى ودخلنا اخدنا دش حاول يعمل معايا تاني بس مكنتش قادر