- Viagra -
07-19-2019, 01:06 AM
( أقوى ملحمه جنسيه تجتمع بها فئات معينه من الشعب لن أطيل عليكم لندخل مباشرتآ في أعماق تلك القصه العجيبه ولنبحر لتكونو بقلب الحدث مع بطلتها الجميله كاميليا )
بطلة القصه الجميله (كاميليا) أمرأه جميلة غريبة الأطوار تبلغ من العمر الخامسه والثلاثون غير متزوجه تكره الرجال قالبآ وتفصيلآ تعشق التعنيف مدمنه كحول وسجائر
نبدأ بهذا الجزء الأول بالخطيئة الأولى مع (المسيو خالد) تاجر عقارات مشهور يقوم ببيع وتأجير الشقق السكنيه.
تدخل كامليا لمكتب المسيو خالد
كاميليا : بونجور حضرتك المسيو خالد .
خالد : اهلا وسهلا انا خالد تفضلي بأيه أقدر أخدمك .
كاميليا : انا من يومين وصلت من بيروت وكنت قاعده عند وحده صحبتي بس سافرت النهارده وبدور على شقه مفروشه سوبر ديلوكس .
خالد : طلبك موجود يامدام عندي شقه في جاردن ستي اوضتين وصاله بس سعرها عالي .
كاميليا : مش مشكله السعر المهم تكون شقه نظيفه وجميله .
خالد : طبعآ يامدام الشقه سوبر ديلوكس صحبها تعبان بيها ومتكلف جامد فيها .
كاميليا : مش مشكله أقدر أشوفها دلوقتي .
خالد : طبعآ يامدام .
خالد بياخد كاميليا للشقه عشان تشوفها ، كاميليا اول مادخلت الشقه راحت تتفرج عالحمام لاقيت فيه بانيو للأستحمام وخرجت من الحمام وقالت انها عجبتها الشقه ، خالد هنا استغرب وقال: بس يامدام انتي ماشوفتي الغرف !
كاميليا : باين انها الشقه كويسه ماعنديش وقت فياريت نروح نعمل عقد الأجار .
خالد : الي تشوفيه يامدام .
فرجعو للمكتب وقالها الأجار الشهري خمسة الاف جنيه
بس اقدر اكون وسيط عشان يبقى الاجار اربع الاف جنيه.
كاميليا : مافيش مشكله من جهة الفلوس .
خالد : اوك يامدام ممكن تسمحيلي بالبطاقه الشخصيه عشان نعمل العقد .
كاميليا بتفتح الشنطه وتقوله : ياخبر ابيض مش لاقيه البطاقه الشخصيه والبسبور ممكن اكون نسيتهم في شقة صاحبتي والمشكله هي سافرت مع جوزها ومش هترجع الا لبعد اسبوعين .
خالد : ماقدرش يامدام اجرلك شقه من غير بياناتك الشخصيه .
كاميليا : اعمل ايه انا كده هنام في الشارع ارجوك ساعدني .
خالد : ماينفعش لازم العقد عشان صاحب الشقه .
كاميليا : ارجوك انا كده هتبهدل وعايزه مكان انام فيه وانا هديك فوق الأجار خمسة الاف جنيه .
(خالد هنا ضعف اول حاجه عشان الست حلوه وتانيآ عشان الفلوس)
خالد : طيب انا هتصرف فلوسك معاكي .
كاميليا : اتفضل دول عشرة الاف جنيه .
خالد : خودي دي مفاتيح الشقه واناهعمل العقد بأسمي وقول اني خدت الشقه ليا ، وهعدي عليكي في الليل عشان اشوف عداد الكهربا والجاز .
كاميليا : متشكره اوي مسيو خالد مش عارفه ارد جميلك .
تخرج كاميليا من مكتب خالد بأبتسامه بارده وتذهب وتشتري خمسه عشرين زجاجه وسكي وكيلو تفاح .
تدخل للمنزل مباشرتآ للحمام تفرغ عشرين زجاجه وسكي في حوض الحمام (البانيو) وتقلع ملط وتقعد في الحوض المليان وسكي وتبدى تلعب بجسمها وصدرها الكبير وبتلحسه وتحط صباعها في كسها وايدها التانيه ماسكه حلمة بزها لتطفئ شهوتها الغريبه وبعدين ماخلصت شهوتها تبولت في الحوض وقامت بتعبئة القليل منه الوسكي لي فضل بالحوض بأزازه .
وتنشفت بالفوطه ورجعت لبست هدومها .
خالد وصل ويرن الجرس وفتحت له الباب وهي فارده شعرها الطويل وفاتحه او زرين للجاكيته عشان يبان صدرها المثير لخالد .
خالد : انا اسف جدا للأزعاج بس جاي عشان اخد ارقام عدادات الكهربا والجاز .
كاميليا : لا ابدآ مافيش ازعاج ولاحاجه اتفضل .
خالد بينبهر بجمال كاميليا وجمال صدرها ورجليها .
كاميليا : انامش عارفه اشكرك ازاي واردلك الجميل .
خالد : مش مشكله يامدام لوعلى رد الجميل ممكن نشرب قهوه من ايديكي الحلوة ونتكلم شويه عن الشقه .
ترد عليه كاميليا بأغراء وهي بتفرك بصدرها وتعض على شفايفها : هو ماليش مزاج في القهوه بس اظبطلك كاس نعدل فيه الدماغ .
خالد : وماله يامدام كاس كاس مايخالفش .
تضحك كاميليا وتدخل المطبخ وتحضر كاسين من الازازه لي عبتها من الحمام وتحط سطل التلج وتفاحتين ، وتقدم الوسكي لخالد وهي بتقدم له الوسكي فبيطلع فردة صدرها الكبير من الجاكيت خالد هنا بيفقع وتقوله : ياخبر ابيض انا رايحه للحمام شويه . فبتجري للحمام تقطلع الجاكيت وتلبس الستيان وتطلع قدامه لابسه الستيان والتنوره .
وتقرب لخالد عشان تغريه بصدرها وتقوله احطلك تلج .
خالد : اه ياريت تكتريلي تلج
كامليا : ههههههه مش عايز حاجه تانيه غير التلج .
خالد مش عارف يقولها ايه وحس انها عايزه تنتاك .
كاميليا بتشرب الكاس تبعها سخن من غير تلج .
وتقوله : اصلي بحبك سخن عشان يحرق هههههه.
وبعدها قربت لخالد وطلعت سجاره وولعتها وسألته : حضرتك متجوز ؟
خالد : ايوا متجوز وعندي عيال مراتي مش مهنياني على طول ريحتها طبيخ وبصل ومش مهتمه بنفسها وعايش حياة المفصولين انا على سرير وهيا على سرير .
كاميليا : هي حلوه اوصفلي شكلها .
خالد : هي تخينه حبتين وجسمها باض بعد الخلفه وبقت خرده مش زي جسمك الشديد .
كاميليا : هههههه عايزه انسيك البصل وادوقك العسل .
خالد : ياريت هكون خدام ليكي .
كاميليا بتسحب السيجاره والطقطوقه مليانه عقب سجاير وبتقوله : هو انا لوطلبت منك تاكل العقب لي في الطقطوقه هتاكلها .
خالد : هاكلها واكل امها بس انتي واضح انك بتشربي سجاير كتير دا مضر لجمالك .
كاميليا : ههههههه والتفاح برضو مضر بجمالي ...
خالد : لا التفاح مفيد لجمال بشرتك .
كاميليا : هنشوف ازاي هيفيد لجمال البشره هههههه.
كاميليا قلعت الشراب من رجلها ومسكت تفاحه قسمتها في النص وحطته في بق خالد وربطه الشراب حول بقه وفكت حزام البنطلون وربطت ايديه ، وفتحت السوسته لقت زبه واقف وفضلت تمص فيه خالد مستسلم لرغبتها وحطت زبه في وسط بزازها وبدت تفرك فيه لحد مانطر لبنه على صدرها فنامت عالارض وهي تفرك اللبن ببزازها وقامت فكت الشراب عن بقه وقالتله : اسفه حبيبي ، ونزله بيه مص من شفايفه . وقالها : انا خدامك اعملي لي انتي عاوزه فيا اطلبي اشخطي فيا .
كاميليا : عايزه مليون جنيه معايا دولارات عايزه ابدلهم .
خالد : بس ده مبلغ كبير ياحبيبتي .
كاميليا : انت مش هتخسر حاجه انا عايزه اردلك الجميل لي عملته معايا ، لما تصرف الدولارات هيبقى بدل المليون مليون وربع .
خالد : بكره من النجمه هتلاقي المبلغ عندك .
كاميليا : لا انا هتصل بيك وقولك تعالا بس انت جهز الفلوس .
خالد : انا تحت امرك بأي وقت .
يذهب خالد وتدخل كاميليا للحمام وتجيب الازايز لي فضلو من الوسكي وتستحمى فيهم ، لما خلصت جابت المخده وشغلت اغنيه ونامت في البانيو (حوض الحمام) ملط .
صحيت تاني يوم اكلت تفاحه وشربت كاس ولبست هدومها وراحت أستأجرت عربيه وجابت خمسه وعشرين ازازه وسكي وشوية اغراض ..
وصلت للبيت اكلت ودخلت الحمام وفضت ازايز الوسكي في حوض الحمام وبدت تدعك ببزازها وكسها لحد ماجابت شهوتها والبول اختلطو مع الوسكي فمسكت التليفون واتصلت بخالد وطلبت منه يجي بالفلوس بعد ساعه .
طلعت من الحوض وعبت شويه من الوسكي لي فضل من الحوض في الأزازه ولبست الكلوت ولفت الفوطه على جسمها وطلعت بأنتظار المسيو خالد ...
وصل المسيو خالد وفتحت له الباب وقالتله ادخل بسرعه ، دخل خالد وقالها اسف قطعت عليكي الشاور .
كاميليا : لامن شويه كنت خارجه من الحمام .
دخل خالد للصاله وكاميليا فكت الفوطه وبقت بالكلوت بس وقالت هحضرلك كاس .
خالد : اه بس بسرعه عشان عندي مصلحه كده لازم اقضيها .
خرجت كاميليا من المطبخ متعصبه : مصلحة اي وزفت اي ، لماتبقى قاعد معايا لازم تنسى كل حاجه وتفضل معايا .
خالد : خلاص ياحبيبتي ملعون ابوالشغل .
كاميليا تعبي الوسكي من لي فضلو من حوض الحمام ، وتقدمه لخالد ..
خالد : حبيتي اهي الفلوس المليون جنيه .
كاميليا تضحك ضحكه بارده وتقدمله الكاس وهي تعض على شفايفها وصدرها الكبير المتدلدل قدامه وتقوله : وحشتني ...
ولعت سجاره وقعدت على حجر خالد ومسكت ايده وحطتها على بزها عشان يدعك بيها وتقوله : ماوحشتك بزازي ياحيوان ...
خالد : ههههه انا طول الليل مانمت وانا بفكر فيكي ياحبيبتي ..
كاميليا : ليه الكلبه مراتك مش بتبسطك زيي ..
خالد : مراتي هههه مش قولتك اننا بقينا بحكم الاخوه والمطلقين ....
كاميليا : ههههه فاكره ياحمار
خالد : هههههه مقبوله منك ياست الكل ..
كاميليا تفك والحزام وتنزل السوسته وتحط زبه وسط صدرها وتفركه وهو مستسلم ومبسوط .. فبتقوم وتقلع الكلوت وبتقعد على حجره وجه لوجه وبتمسك زبه التخين السخن وتحطه بكسها شويه شويه وتنتاك منك والاهات تتصاعد مع القبلات الساخنه وبعدها يقومها ويقعدها على زبه ويحط زبه بطيزها وهو حاضنها وينيكها وأضافرها تغرز على جنب فخاده لحد مااللحم علق تحت ضوافرها الكبيره ..لحد ماجاب لبنه عليها .. فقامت ولعت سجاره ..ورجع قالها ارحمي نفسك ياحبيبتي انت بتشربي وانت مال امك ..
خالد : انا خايف على صحتك ياحبيبتي ..
فابتسمت ابتسامه بارده وقدملته كاس الوسكي وقالتله خذ ياحبيبي البرشامه دي هتخليك زي الحصان انا ماشبعت منك وعايزك تنيكني تاني ...
خالد اخد البرشامه مع الكاس وقالها ياحبيبتي انا مش شايفك من كتر دخان السجاير افتحي الشبابيك عشان تروح الدخنه بدل الظلمه لي قاعدين فيها ...
ضحكت شويه وهفتح لك الشبابيك بس رتب البيت شويه واحط الفلوس وجبلك الدولارات عشان تكون مفعول البرشام اشتغل تنيكني وتروح تاخد الدولارات معاك ..
كاميليا خدت الفلوس وحطتهم في الخزانه وراحت للحمام ولعت سجاره وقعدت تستنى مفعول البرشامه ..
وبعد شويه خرجت له لقته نايم وراحت لفه الحزام على رقبته وقطعت عنه النفس خالص لحد مامات واستنت لحد اخر الليل ونزلت جهزت العربيه وسحبته وحطته في العربيه وراحت للصحرا لأخفاء الجثه ، ولما انتهت رجعت للبيت استحمت بالوسكي وطلعت جابت دفتر مذاكراتها ودونت كل شي حصل معها بعنوان الخطيئه الأولى في دفتر مذاكراتها ....انتهى
بطلة القصه الجميله (كاميليا) أمرأه جميلة غريبة الأطوار تبلغ من العمر الخامسه والثلاثون غير متزوجه تكره الرجال قالبآ وتفصيلآ تعشق التعنيف مدمنه كحول وسجائر
نبدأ بهذا الجزء الأول بالخطيئة الأولى مع (المسيو خالد) تاجر عقارات مشهور يقوم ببيع وتأجير الشقق السكنيه.
تدخل كامليا لمكتب المسيو خالد
كاميليا : بونجور حضرتك المسيو خالد .
خالد : اهلا وسهلا انا خالد تفضلي بأيه أقدر أخدمك .
كاميليا : انا من يومين وصلت من بيروت وكنت قاعده عند وحده صحبتي بس سافرت النهارده وبدور على شقه مفروشه سوبر ديلوكس .
خالد : طلبك موجود يامدام عندي شقه في جاردن ستي اوضتين وصاله بس سعرها عالي .
كاميليا : مش مشكله السعر المهم تكون شقه نظيفه وجميله .
خالد : طبعآ يامدام الشقه سوبر ديلوكس صحبها تعبان بيها ومتكلف جامد فيها .
كاميليا : مش مشكله أقدر أشوفها دلوقتي .
خالد : طبعآ يامدام .
خالد بياخد كاميليا للشقه عشان تشوفها ، كاميليا اول مادخلت الشقه راحت تتفرج عالحمام لاقيت فيه بانيو للأستحمام وخرجت من الحمام وقالت انها عجبتها الشقه ، خالد هنا استغرب وقال: بس يامدام انتي ماشوفتي الغرف !
كاميليا : باين انها الشقه كويسه ماعنديش وقت فياريت نروح نعمل عقد الأجار .
خالد : الي تشوفيه يامدام .
فرجعو للمكتب وقالها الأجار الشهري خمسة الاف جنيه
بس اقدر اكون وسيط عشان يبقى الاجار اربع الاف جنيه.
كاميليا : مافيش مشكله من جهة الفلوس .
خالد : اوك يامدام ممكن تسمحيلي بالبطاقه الشخصيه عشان نعمل العقد .
كاميليا بتفتح الشنطه وتقوله : ياخبر ابيض مش لاقيه البطاقه الشخصيه والبسبور ممكن اكون نسيتهم في شقة صاحبتي والمشكله هي سافرت مع جوزها ومش هترجع الا لبعد اسبوعين .
خالد : ماقدرش يامدام اجرلك شقه من غير بياناتك الشخصيه .
كاميليا : اعمل ايه انا كده هنام في الشارع ارجوك ساعدني .
خالد : ماينفعش لازم العقد عشان صاحب الشقه .
كاميليا : ارجوك انا كده هتبهدل وعايزه مكان انام فيه وانا هديك فوق الأجار خمسة الاف جنيه .
(خالد هنا ضعف اول حاجه عشان الست حلوه وتانيآ عشان الفلوس)
خالد : طيب انا هتصرف فلوسك معاكي .
كاميليا : اتفضل دول عشرة الاف جنيه .
خالد : خودي دي مفاتيح الشقه واناهعمل العقد بأسمي وقول اني خدت الشقه ليا ، وهعدي عليكي في الليل عشان اشوف عداد الكهربا والجاز .
كاميليا : متشكره اوي مسيو خالد مش عارفه ارد جميلك .
تخرج كاميليا من مكتب خالد بأبتسامه بارده وتذهب وتشتري خمسه عشرين زجاجه وسكي وكيلو تفاح .
تدخل للمنزل مباشرتآ للحمام تفرغ عشرين زجاجه وسكي في حوض الحمام (البانيو) وتقلع ملط وتقعد في الحوض المليان وسكي وتبدى تلعب بجسمها وصدرها الكبير وبتلحسه وتحط صباعها في كسها وايدها التانيه ماسكه حلمة بزها لتطفئ شهوتها الغريبه وبعدين ماخلصت شهوتها تبولت في الحوض وقامت بتعبئة القليل منه الوسكي لي فضل بالحوض بأزازه .
وتنشفت بالفوطه ورجعت لبست هدومها .
خالد وصل ويرن الجرس وفتحت له الباب وهي فارده شعرها الطويل وفاتحه او زرين للجاكيته عشان يبان صدرها المثير لخالد .
خالد : انا اسف جدا للأزعاج بس جاي عشان اخد ارقام عدادات الكهربا والجاز .
كاميليا : لا ابدآ مافيش ازعاج ولاحاجه اتفضل .
خالد بينبهر بجمال كاميليا وجمال صدرها ورجليها .
كاميليا : انامش عارفه اشكرك ازاي واردلك الجميل .
خالد : مش مشكله يامدام لوعلى رد الجميل ممكن نشرب قهوه من ايديكي الحلوة ونتكلم شويه عن الشقه .
ترد عليه كاميليا بأغراء وهي بتفرك بصدرها وتعض على شفايفها : هو ماليش مزاج في القهوه بس اظبطلك كاس نعدل فيه الدماغ .
خالد : وماله يامدام كاس كاس مايخالفش .
تضحك كاميليا وتدخل المطبخ وتحضر كاسين من الازازه لي عبتها من الحمام وتحط سطل التلج وتفاحتين ، وتقدم الوسكي لخالد وهي بتقدم له الوسكي فبيطلع فردة صدرها الكبير من الجاكيت خالد هنا بيفقع وتقوله : ياخبر ابيض انا رايحه للحمام شويه . فبتجري للحمام تقطلع الجاكيت وتلبس الستيان وتطلع قدامه لابسه الستيان والتنوره .
وتقرب لخالد عشان تغريه بصدرها وتقوله احطلك تلج .
خالد : اه ياريت تكتريلي تلج
كامليا : ههههههه مش عايز حاجه تانيه غير التلج .
خالد مش عارف يقولها ايه وحس انها عايزه تنتاك .
كاميليا بتشرب الكاس تبعها سخن من غير تلج .
وتقوله : اصلي بحبك سخن عشان يحرق هههههه.
وبعدها قربت لخالد وطلعت سجاره وولعتها وسألته : حضرتك متجوز ؟
خالد : ايوا متجوز وعندي عيال مراتي مش مهنياني على طول ريحتها طبيخ وبصل ومش مهتمه بنفسها وعايش حياة المفصولين انا على سرير وهيا على سرير .
كاميليا : هي حلوه اوصفلي شكلها .
خالد : هي تخينه حبتين وجسمها باض بعد الخلفه وبقت خرده مش زي جسمك الشديد .
كاميليا : هههههه عايزه انسيك البصل وادوقك العسل .
خالد : ياريت هكون خدام ليكي .
كاميليا بتسحب السيجاره والطقطوقه مليانه عقب سجاير وبتقوله : هو انا لوطلبت منك تاكل العقب لي في الطقطوقه هتاكلها .
خالد : هاكلها واكل امها بس انتي واضح انك بتشربي سجاير كتير دا مضر لجمالك .
كاميليا : ههههههه والتفاح برضو مضر بجمالي ...
خالد : لا التفاح مفيد لجمال بشرتك .
كاميليا : هنشوف ازاي هيفيد لجمال البشره هههههه.
كاميليا قلعت الشراب من رجلها ومسكت تفاحه قسمتها في النص وحطته في بق خالد وربطه الشراب حول بقه وفكت حزام البنطلون وربطت ايديه ، وفتحت السوسته لقت زبه واقف وفضلت تمص فيه خالد مستسلم لرغبتها وحطت زبه في وسط بزازها وبدت تفرك فيه لحد مانطر لبنه على صدرها فنامت عالارض وهي تفرك اللبن ببزازها وقامت فكت الشراب عن بقه وقالتله : اسفه حبيبي ، ونزله بيه مص من شفايفه . وقالها : انا خدامك اعملي لي انتي عاوزه فيا اطلبي اشخطي فيا .
كاميليا : عايزه مليون جنيه معايا دولارات عايزه ابدلهم .
خالد : بس ده مبلغ كبير ياحبيبتي .
كاميليا : انت مش هتخسر حاجه انا عايزه اردلك الجميل لي عملته معايا ، لما تصرف الدولارات هيبقى بدل المليون مليون وربع .
خالد : بكره من النجمه هتلاقي المبلغ عندك .
كاميليا : لا انا هتصل بيك وقولك تعالا بس انت جهز الفلوس .
خالد : انا تحت امرك بأي وقت .
يذهب خالد وتدخل كاميليا للحمام وتجيب الازايز لي فضلو من الوسكي وتستحمى فيهم ، لما خلصت جابت المخده وشغلت اغنيه ونامت في البانيو (حوض الحمام) ملط .
صحيت تاني يوم اكلت تفاحه وشربت كاس ولبست هدومها وراحت أستأجرت عربيه وجابت خمسه وعشرين ازازه وسكي وشوية اغراض ..
وصلت للبيت اكلت ودخلت الحمام وفضت ازايز الوسكي في حوض الحمام وبدت تدعك ببزازها وكسها لحد ماجابت شهوتها والبول اختلطو مع الوسكي فمسكت التليفون واتصلت بخالد وطلبت منه يجي بالفلوس بعد ساعه .
طلعت من الحوض وعبت شويه من الوسكي لي فضل من الحوض في الأزازه ولبست الكلوت ولفت الفوطه على جسمها وطلعت بأنتظار المسيو خالد ...
وصل المسيو خالد وفتحت له الباب وقالتله ادخل بسرعه ، دخل خالد وقالها اسف قطعت عليكي الشاور .
كاميليا : لامن شويه كنت خارجه من الحمام .
دخل خالد للصاله وكاميليا فكت الفوطه وبقت بالكلوت بس وقالت هحضرلك كاس .
خالد : اه بس بسرعه عشان عندي مصلحه كده لازم اقضيها .
خرجت كاميليا من المطبخ متعصبه : مصلحة اي وزفت اي ، لماتبقى قاعد معايا لازم تنسى كل حاجه وتفضل معايا .
خالد : خلاص ياحبيبتي ملعون ابوالشغل .
كاميليا تعبي الوسكي من لي فضلو من حوض الحمام ، وتقدمه لخالد ..
خالد : حبيتي اهي الفلوس المليون جنيه .
كاميليا تضحك ضحكه بارده وتقدمله الكاس وهي تعض على شفايفها وصدرها الكبير المتدلدل قدامه وتقوله : وحشتني ...
ولعت سجاره وقعدت على حجر خالد ومسكت ايده وحطتها على بزها عشان يدعك بيها وتقوله : ماوحشتك بزازي ياحيوان ...
خالد : ههههه انا طول الليل مانمت وانا بفكر فيكي ياحبيبتي ..
كاميليا : ليه الكلبه مراتك مش بتبسطك زيي ..
خالد : مراتي هههه مش قولتك اننا بقينا بحكم الاخوه والمطلقين ....
كاميليا : ههههه فاكره ياحمار
خالد : هههههه مقبوله منك ياست الكل ..
كاميليا تفك والحزام وتنزل السوسته وتحط زبه وسط صدرها وتفركه وهو مستسلم ومبسوط .. فبتقوم وتقلع الكلوت وبتقعد على حجره وجه لوجه وبتمسك زبه التخين السخن وتحطه بكسها شويه شويه وتنتاك منك والاهات تتصاعد مع القبلات الساخنه وبعدها يقومها ويقعدها على زبه ويحط زبه بطيزها وهو حاضنها وينيكها وأضافرها تغرز على جنب فخاده لحد مااللحم علق تحت ضوافرها الكبيره ..لحد ماجاب لبنه عليها .. فقامت ولعت سجاره ..ورجع قالها ارحمي نفسك ياحبيبتي انت بتشربي وانت مال امك ..
خالد : انا خايف على صحتك ياحبيبتي ..
فابتسمت ابتسامه بارده وقدملته كاس الوسكي وقالتله خذ ياحبيبي البرشامه دي هتخليك زي الحصان انا ماشبعت منك وعايزك تنيكني تاني ...
خالد اخد البرشامه مع الكاس وقالها ياحبيبتي انا مش شايفك من كتر دخان السجاير افتحي الشبابيك عشان تروح الدخنه بدل الظلمه لي قاعدين فيها ...
ضحكت شويه وهفتح لك الشبابيك بس رتب البيت شويه واحط الفلوس وجبلك الدولارات عشان تكون مفعول البرشام اشتغل تنيكني وتروح تاخد الدولارات معاك ..
كاميليا خدت الفلوس وحطتهم في الخزانه وراحت للحمام ولعت سجاره وقعدت تستنى مفعول البرشامه ..
وبعد شويه خرجت له لقته نايم وراحت لفه الحزام على رقبته وقطعت عنه النفس خالص لحد مامات واستنت لحد اخر الليل ونزلت جهزت العربيه وسحبته وحطته في العربيه وراحت للصحرا لأخفاء الجثه ، ولما انتهت رجعت للبيت استحمت بالوسكي وطلعت جابت دفتر مذاكراتها ودونت كل شي حصل معها بعنوان الخطيئه الأولى في دفتر مذاكراتها ....انتهى