mado alm2db
07-24-2019, 05:13 AM
الجزء الأول
القصة دي فيها كل ماتتخيل وحقيقية بنسبة 98%والباقي خيال وعشان تبقو فهمي لازم تتبع القصة كاملة
الشخصيات
انا : مادو ( ابيض مش اوي وطولي 176 سم ورفيع وزبي 23 سم يعني حاجة كدة فاجر ع الآخر وميزاجي السلوك يعني دماغي وبس مبسمعش لحد )
شكشك (قماري ونفس طولي وزبرو 21سم وكوميديان درجه أولى وده يعطبر اخويا الشق يعني بصو هتعرفو من القصه اكتر )
جميكا (اسمراني وزنجي تحبو أي وحده تشوفو بس انا احلا معلش صاحبي لا أنا وأنتا واحد وزبرو حاجة كدة 25سم واحلا أخ وشق في الكون وهتتعرفو ع اكتر في القصة)
روما (رحمة دي بقي اختي بجد والوصف مش عارف اقول اية ولونه بلون بياض التلج طولها 168سم وجسم فاجر بزازها كبيره ومشدودة وطيزها مشيه مع جسمها كده يابت انتي )
انجي(دي بقي حكايه تانيه بيضة بس مش اوي وبت فاجره نيك عود كيرفي بجد وبزازها كبيره مش اوى وطيزها كبيرة وحاجة كده فاجره كسم الفجر وكسها لونو وردي وشفراتو منفخه وحلو نييييييك)
(البداية)
انا:(بتكلم في الموبيل)ياعم الفصيل جي اهو بطل منيكه هخش المحضرة الأول وبعدين نروح الكافية
شكشك:تمام ياشق خلصانه بشياكة وجميكا جي اهو أخلص بقي
انا :خلاص جي اهو سلام عشان متشقلبش باموتسيكل بقي شاو اميجو
قفلت الفون وداخلت الجامعة اه نسيت اقولكم اني في كلية طب قسم علم نفس وكده وشكشك وجميكا وروما معايا
المهم دخلت وبركن المكنة ولسه هبطلها لقيت الي بيكلكس وعمال يزعق بصيت لقيت بنت كرباج بتقولي
انجي:انتا يا عم أنا هركن هنا انتا أي للدرجادي اتعميت مش شايفني وانا بركن هنا
انا:لا ومش هتحرك روحي مكان تاني أصل اعمي مش هشوف أركن في مكان تاني(وبلبس النضارة وقفلت المكنة ولسه همشي
لقيت دولابين نزلوم من عربيتها وجيين نحيتي وقفت ولا هممني وهولع سيجارة
الدولاب1:سحب من بقي السيجارة ويقولي خد المكنة واتحرك احسنلك
الدولاب2:عشان لو متحركتش دلوقتي مش هتتحرك بعد كدة
انا:روح يا درفة منك لي من هنا وخدو السنيورة معاكو
الدولاب1 :لا بجد يبقي انتا عايز تعرف مقامك
( ولسه هيحط ايدو علي كتفي قمت ضربو بالبوكس في وشو والتاني ضربني بوكس ابن وسخة في بطني رجعت وره كدة ورحت
جاري وناطط وبالبوكس في وشو خد البوكس ووقع لقيت التاني بيفوق روحت لافف وضاربو بالرجل في وشو موقعو ع الأرض البنت كانت كل دة عماله تصوت وتسرخ بس والشباب بتوع الجامعة والأمن جم حجزو بينا وشكشك وجميكا جم وراحو جريو ونزلو ضرب في الدلابين وانا فكيت من الي كانو مسكني ورحت اضرب مع الشقايق ومسكونا وخلاص العيال دي راحو وانا وشكشك وجميكا رحنا دخلنا المحضرة وانا في المدرج لقيت الي بيناديلي وبيقولي الدكتور نور عايزني وده بقي رئيس الكلية المهم روحت لقيت البت دي والدرفتين وقفين معاها في مكتب رئيس الكلية )
دكتور نور:تعالي يا مادو
انا:عايزني يا دكتور
دكتور نور : ايوه أقعد بس دلوقتي انجي ودي طالبة جديدة لسا جية وعملت فيك شكوي انك اتعديت عليها وضربة الجارد بتوعها
انا:بالنسبه للضرب اه ضربتهم لي انتا اكيد عارف ورجعت كاميرات المراقبة
دكتور نور : بس انتا عارف القانون يا مادو
انا:وعشان كدة ضربتهم ويادكتور انا راضي بكلمتك
دكتور نور : خلاص بس انا مش هيبقا قدامي غير أني أفصلك 3 ايام
انجي : ياه لا ده كتير
انا : عايزه كام يوم 365 يوم ماشي
انجي : ماشي انا موفقة
انا : وهاجي كل يوم الكلية وهحضر أي محضرة
دكتورنور : مادو انا عارف انك لو عايز تعملها هتعملها بس انتا عارف انك بتيجي عالفاضي
انا: دكتور انا مش عايز اعآند واكلم كتير خلاص انا مفصول وهاجي وع الفاضي
دكتور نور : خلاص يامادو روح محضرتك
انجي : نعم بسهولة كده لا أنا مش هسكت
انا:طب اتكلمي ولي استني اقولك انا بصي يااااا انا مبتهددش والدكتور عمل الي عليه ونفذ القانون هتتفلسفلها كتير ع الفاضي فأحسنلك تهدي كده ع حالك وتكتمي وترضي عشان ده الي هيحصل خلاص
انجي : لا مش هسكت وهوريكوم ولحد كده كلامي خلص
انا:طب مش خلاص كلامك خلص اتكلي بقي عشان عايز اتكلم مع الدكتور في حاجة
انجي:تمام ماشي بس هتشوف(خرجت هي والجارد بتوعها)
انا : دكتور انا اسف بس اناقلت وهنفذ
دكتورنور: مادو انتا كده هتدخل نفسك في مشاكل كتير بلاش الي في دماغك ده
انا : و**** ابدا انا مش غلطان وأنتا عارف
دكتورنور : عارف يا مادو بس
انا:مبسش خلاص بقي المهم انا هروح عشان عندي مشوار مهم
دكتورنور : الي تشوفو ياعم
خرجت من عند الدكتورنور ورحت اتصلت بالشيلة وقولتلهم هستناكم في الكافية وطلعت خت المكنة وطالع من الكلية وفي طريقي للكافية بابص يمين لقيت عربية انجي ركنه في نص الشارع وعربية تانية قدمها وفجأة صوت صويتها ملي الشارع واتنين ماسكينها وأربعة تانين نازلين ضرب في الجارد بتوعها رحت لالالالالالا انتا كده هتأفور بقي ياعمهم أي هتنزل تضربهم لوحدك يخي كسم خيالك خلااااص اهدي وقفت ورحت مكلم الشيلة وقولتلهم اني يتخانق قريب من الكافية عشان يجولي بسرعة المهم لقيت واحد ضرب انجي قلم مخبرين انا اتعصب ورحت مدور المكنة وعلى أسرع ماعندي هب دخلت في واحد من الي ماسكين انجي والتاني سحبتو من رقبته ونزلت بي ع الأرض وهاتك يافرم في راح الأربعة الي بيضربو الجارد جولي وبدأت المعركة وانا مش كسم ذا روك هفشخهم لوحدي واضربت ودراعي انكسر وشوية كدمات بصيته في القفص الصدري واغمي عليا والشيله وصلت بحفلة بنت مرة ودشملو العيال وخدوني علي المستشفى وكلمو روما وجابت بابا ع هناك وهو دكتور نفسي وعشان كده دخلت كلية طب قسم علم نفس عشان امشي ع خطاه المهم وصي ع دكتور زميلة واتعملي الازم)
شكشك :ها يا دكتور حالتو أي دلوقتي ؟
الدكتور :هو كويس دلوقتي الحمدلله
جميكا :طب هيفوق امتي ؟
الدكتور:بعد ساعة هيفوق من البنج ود انا عطيطهولو عشان ميحسش بآلام في جسمة
روما:(وهي بطعيت)طب ممكن ادخل اشوفو
الدكتور :اوكي
بابا:تعبناك معنا يا محمد
الدكتور :تعبك راحة يا دكتور مصطفي
وسط كل ده انجي جت المستشفى وسألت عليا وطلعة وشافة الشيلة
انجي : هو عامل أي دلوقتي ؟
شكشك : تمام الحمدلله
جميكا : روحي انتي بيتك شكلك لسا تعبانة
انجي : طب هشوفو الأول وبعد كده امشي
شكشك : خلاص الي تشوفي
روما:شكشك تعالى انتا وجميكا مادو فاق وعايزكم
جميكا:طبعا ده مبيحوقش معا بنج دا عايز نووي
شكشك:طب تعالى بس نخش نتهزق في السريع ونطلع نشوف المشوار ده
انا:لا اطلعي انتي يا روما عشان اعرف اشتم الحلوين
روما:ولا يهمك يا شق اشتم براحتك ولا اكني موجودة
انا:أمان يعني
روما: أمان يافندام
انا:تمام بقي ياولاد المره الارحة اتصل بكم تلحقوني تتأخرو لحد مأضرب
جميكا :لا و**** مسافة السكة وجينا
شكشك : وحياتك
انا:متحلفش بكسم حياتي ياعم وخلي كل واحد في حياتو
شكشك : آمين المهم البت دي الي اتخنقت معاها الصبح هنا وعايزة تشوفو
انا:مين انجي احااااااااا دي أي الي جابها دي وعايزة تشوفني لي
جميكا : الحب يا نجم النجوم
انا : طب دخل أمها نشوف جاية لي
شكشك : اوك ياشق الشقايق
انجي:ازيك دلوقتي
انا : تمام
انجي:انا آسفة كل الي انتا في ده بسببي
انا : لا ولي انتي ولا نيله مش مهم خلاص
انجي:طب استأذن انا بقي والف سلام عليك
انا : سلام
جميكا:بقولك امادو متيجي أحلا جيم ببجي ولا اي
انا وشكشك :ولا اه ههههههههه
جميكا :ههههههه طب يلا معانا اروما ولا
روما:هبعتلك انفيند اهو
شكشك : احااااااااا دا أي السرعة دي
انا : طب الي هيشتم تاني هتغابي علية
جميكا : أصلي يااصلي
طيب ودي نهاية الجزء الأول تبعوني الأجزاء الجية واحلا مصحة ولتوضيح بس الجزء الجاي هيبدء الجنس والسكس
وتحياتي المحنون
الجزء الثاني
(قبل ما ابدء أحب اشكر أستاذنا الكبير شوفوني والأستاذ Sami tounsi ع الآراء البنائه وبالنسبة لطول الازبار فا بجد انا فشخحخخت الخيال فعلا بس الحقيقة الاطوال دي حقيقية بس حاضر هلتمس الشفافية بعد كده وبجد شكرا
والهبد مبيخلصش عندي والجزء الي فات بس كان تعريف للشخصيات الأساسية والجزء دة بداية الواقع وبالنسبة للجميلة الي كانت عايزه اغير أسماء الشخصيات دي اسامي الشهره وده للشفافية وكده والأستاذ الي معجب بالهبد متقلقش لسه الي جي هيكون احلا معلش طولت )
نبداء الجزء بقي
بعد يوم ملللللل في المستشفى قولت لبابا اني عايز اروح البيت وفعلا روحت وبعدها بيوم روما نزلت الكلية لوحدها وانا في البيت
وهناك قبلت
انجي:هاي روما
روما :أهلا ازيك
انجي : انتي لسا زعلانة مني طب انا آسفة استأذن
روما:لا أنا مش زعلانة منك انا بس مخنوقة من حاجة كدة
انجي : طب ممكن ابقي صديقتك انا معرفش حد هنا غيرك ومش حبه أحرج
روما : انتي اصلا من شلتنا خلاص بس القائد يرجع عشان يبقي رسمي هههههههههه
انجي: هههههههه بجد انتي اجدع بت عرفتها مش زي الي كانو بيصاحبوني عشان فلوسي
روما:ولسه لما تقعدي مع المتخلفين التانين هتتبسطي اكتر(معلش عندي دي أرجاله محدش يغلط بقي )
انجي:طيب قومي ندخل محاضراتنا
روما:يلا يا انوج
وخلصت المحضرات وخرجت روما وانجي وراها وراحو كافيتريا الكلية
انجي:روما ممكن أسألك سؤال؟
روما:أسألي يا هانم
انجي:هو اخوكي لي أسلوبو متغير وعكس بعضو كده يعني شويه احترام وفي النص بيتكلم بالسرسجة
روما:قبل مااجوبك تحلفي انك مش هطلعي كلمه بره
انجي:و****ي ماهقول حرف من اللي هتقولي
روما:طيب أسلوب مادو مكنش كدة ماضية هو الي عمل في كده
(Replay للماضي)
مادو من وهو صغير وهو كان في بيت كله حب وطيبة وسعادة مع آب وأم اطيب من الطيبه وحصل حاجات دمرت البيت ده
زمان جد مادو كان رجل أعمال كبير وعنده تلات ولاد محمد وأحمد ومحسن جي متأخر هههههههههههههههه عسل يا انا المهم
الشركة كتر فيها الأعمال فا جد مادو عمل فرع تاني للشركة ولما مات محمد وأحمد مسكو الشركتين وكل واحد اخد شركة وقالو نعمل فرع تالت للشركة عشان محسن وفعلا عملو فرع لمحسن وكده بقي لكل واحد من التلاتة الأخوات لي شركة بس محسن ماكانش بطيبة أبوة أو اخواتو وكان بيموت ع الجنية وفضل يعمل صفقات ويغش فيها لحد ما اتكشف وشركتو اتقفلت راح لأحمد أخو وده يبقي آبو مادو المهم أحمد من طيبة قلبة شغلو مدير إدارة الشركة محسن قال ومالو ولعب من تحت لتحت ونصب ع أخو وخد منه الشركة أحمد فضل مصدوم في أخو وراحلو عشان يكلمة انو يرجعلو شركتو محسن حب يخلص من الصداع بدري بدري وقال ل أحمد أن هو عازمو هو ومراتو عشان يتصافو وضحك عليه بس مكانش لوحدة مرات محسن الي هي هبة وحتطلهم سم في الأكل وماتو مادو كان عندو ساعتها 12 سنه ويومها مرضاش يأكل سعتها مادو شاف كل حاجه ومحسن فكر وقال إن مفيش حل قدامة غير انو يقول لإخوه محمد انهم ماتو وهما بياكلو ومحمد صدق ومحسن عشان يضمن أن مادو ميقولش لحد قال لمحمد أن هو ومراتو هيربوه وبعد شهر مادو في مكانش عايز يقعد وبيحاول يهرب محسن زهق وراح دخلو مصحة نفسية وسابو هناك ساعتها حالتو بقت حرجه وبعد يوم جاتلو صدمة نفسية والي تابع حالتو دكتور مصطفي وده كان اشطر دكتور يعرف يعالج حالة مادو وفضل يعالجو لحد ما شاف حاجة مش ممكن حد يصدقها كان سايب ورق دكتوراه في العلوم النفسية ومكانش عارف يخلص البحث ولقا مادو بيلعب في الورق راح يشوف هو بيعمل أي لقاه بيكتب ولما خلص شاف الدكتور مصطفى جري ع بره دكتور مصطفي لقاه خلص البحث وباتقان وهنا أيقن أن حالتو مش هتتحسن في المصحة وقرر يتبناه ويعوضو عن موت أبوه وأمه وخلص كل الورق واخد مادو بيتو وهنا عرفة ع بنتو رحمه ايوه مادو اخويا بالتبني مش شقيقي المهم كبر مادو وكل يوم حالتو تتحسن لما رجع حس بالحب والطيبة مع مصطفي وروما معايا المهم كل يوم مادو كان بيظهر ذكاء غير عادي وانا كنت أكبر منه ب5سنين وقبل متقولو طب ازاي معاها في نفس الكلية ونفس السنةالجماعية انا لما دخلت المدرسة دخل ع 1 إعدادي وفي امتحان القدرات اتضح أن نسبة الذكاء الي عندي تأهلني ل3ثانوي وفعلا دخلت ع 3 ثانوي واهو بقي في الكلية مع روما
(عوده للحاضر )
انجي : طب حلو ده بس كده في حاجة انا مفهمتهاش ازاى بعد ده كلو مفكرش ينتقم من عمو
روما:فكر كتيييير بس احنا قولنالو ينسي ونعقلو وبس ياستي في حاجة تانية ولا خلاص كده
انجي : تمام ووعد مني مش هقول لحد
روما : طب يلا نروح ويكره هجيب الزعيم ونيجي الكلية
انجي : اوكي
وروحو وروما رجعت البيت وجتلي ع اوضتي لقيت الشلة مجتمعة وبنلعب ببجي
روما:انتو هنا وانا بدور عليكم في الكلية ياجزم
شكشك : اه في مانع احااااااااا هموت اجميكا الحقني
جميكا : وانا مين يلحقني انا بيتحفل عليا
انا : انا مش هلحق اجيلكم بصو موتو وهنخش روم احسن مع البنات السوريات الي كنا معاهم
روما:طب استنوني انا جيا معايا اشتم في البنات السوريات وهما مش هيفهمو هههههه
انا : طب ماشي بعتلك اشق أقبل الانفند
شكشك : شكل الجيم هيبقا دماااااااااار
خلص اليوم في شرب السجاير وببجي وتاني يوم كنت احسن ورحمة مسبتنيش زن عشان
أنزل الكليه معاها ونحتفل بالضيفة الجديدة في المصحة قولتلها آمين هعدي ع شكشك وجميكا أجبهم وأجي ورحتلهم وحكتلم ع الي رحمة قالتهولي
شكشك : طب ما نحتفل بالضيفة الجديدة ونرحب بقي
انا : لا ومش هيحصل ولا اقولك ماشي ومالو نحتفل
جميكا : ايوة بقي ال4ل1 ولا اي
انا وشكشك : ولا اه ههههههههه
شكشك : طب مش يلا نلود
انا : بس حاجة خفيفة مش عايزين البت يجلها صرع
جميكا : متقلقش ده بومب العيد ههههه
انا : ولا كتر قعدتك معايا خلتك بضان بزيادة وسادة هههههههه لاحلوة
شكشك : هه هه هه بضااااااان
انا : (جالي اتصال ) استنو ارد الو
وحدة كدة:أي نستني ولي أي
انا : ولا اه مين اخلاصي
ريم:كدة تنسي ريم لبوتك هاههههههه (بتضحك يشرمطة )
انا : احااااااااا انتي لسا عيشة
ريم:اومال اموت طيب واسيب الشرمطه لمين(بتقولها يشرمطة ولبونة )
انا : طب اجيلك امتي ؟
ريم: دلوقتي مش بعدين
انا : طب انا جيلك حالا افتحي الباب هتلقيني قدامك
ريم:مستنيك
شكشك : أي الكلام ع أي دلوقتي
انا : نروح نروق ع حالنا ونروح نحتفل بعدين
جميكا : انا راكب وش
انا : طب يلا نشد
وطيررررررران ع بيت ريم وريم دي كنت بنيكها زمان وهي اصلا شرموطة وع الوصف دي بقي شبه يسرا اللوزي تيبكال مع اختلاف بس لون شعرها لون شعرها صبغاه أحمر كستنائي ومعاها شرموطين الاتنين توأم وشبه غادة عبد الرازق نفس الجسم بس هما أقصر وبرضو صابغين شعرهم أحمر كستنائي المهم روحنا واستقبال أي بقي بوس وتقفيش في كل مكان في جسمهم وكل واحد خد واحده علي اوضه وبدء الفشخخخخ
( الاوضه 1 )
انا وريم
انا : احلاويتي يابت (ويقفش في جسمها )
ريم : ده ليك لوحدك
انا : يلا اقلعي
ريم:(قلعت هدومها وباستعرض لجسمها الفشيخ)اهو أي رأيك
انا : (قلعت البنطلون والفنيله والبوكسر وبقيت ملط)الفشخ ابتدأ
وهجمت عليها وببوسها ويدي مش مبطلتش تقفيش وزقيتها ع السرير ونزلت مص ولحس في بزازها الي قد البرتقال دول ونازل
ع بطناه ونزلت ع كسها وفضلت الحس كسها لحد ما لقيتها ساحت خاااااالص وقومتها تمص زبي لحد ما وقف وخلتها تاخد وضع الدودجي ودخلتو في كسها
ريم :اااااااه لالالالالالالا متدخلوش كلو ده يخرمني (وبتدعك كسها جامد)
وفضلت أرزعها 5 دقائق وبعدها نمت انا ع السرير وهي قعدت ع زبي وفضلت تتنطت عليه وكل شويه تزود في السرعة وفضلنا ع الوضع ده عشر دقائق وهي كانت جابت مرتين وانا كنت خلاص هجيبهم رحت مطلعو وخلتها تمصلي شويه بعديها خلتها تقوم ونكتها ع الواقف خمس دقائق وحسيت اني هجيب
انا : انا هجيب عايزأهم فين
ريم:في كسي طفي ناري
انا:(رحت جايب في كسها وفضلت تدعك كسها جامد جدا وجابهم لتالت مره بس المرادي ع ايدها واللبن بتاعي كان بينزل من كسها وراحت لحسة الاتنين مع بعض انا كنت يلبس هدومي عشان امشي)
ريم : رايح فين لسا بدري
انا : بدري من عمرك ا كس انا ورايا مشاوير
ريم:انا مش شايفة حاجة وراك
انا:لا مأنا حاطتهم في جيبي سااااااره
انتهاء الجزء الثاني وتبعوني عشان تعرفو أي الخطة 4 ل1 دي وعشان تعرفو شكشك وجميكا عملو أي هههههههههه شيطان انا المهم بشكر حسن متبعتكم وسلامي
المجنوووووون
(الجزء الثالث )
(الاوضه 2 )
(شكشك وملك)
ملك:هدلعك ياض
شكشك : هنشوف يلا اقلعي وريني اللحمة الطريه
ملك:هههههههههه ماشي (وبتقلع )
شكشك : احااااااااا دا أي الجسم ده دا احنا ليلتنا صباحي
ملك:هيهيييييي(بتضحك بشرمطة)اشطا
شكشك : (وقلع هدومو وخلاها تمصلو زبو شوشة وراح منيمها ع بطنها وحطو في طيزها)دانا هفشخخخخ طياز كسمك دي
ملك:ااااااااااااااه براحه ياض طيزي اتفشخت اااااااه
شكشك : خلاص اهو حلو كده
ملك : ااااه اوي خليك ع كدة (وبتدعك في كسها )زود سنه كمان كمان اااااااه
وفضل علي كده 5 دقائق وبعدها طلعو وحطو في كسها
ملك :ااااااااااااااه لا لا براحه كسي ااااااااااااااه (وبتدعك كسها جامد )
شكشك : براحه أي دانا هفشخك ااااه لا متلعبيش في كسك ولا هسيبك بنارك كده
ملك :لالالالالالالا خلاص اهو ااااااااااااااه كمان نكني نيك شرموطك ولبوتك اااه اححححححححححححححححح
شكشك : اه (وسرع في النيك )انا هجيبهم أخلصي جيبي معايا
ملك:ااااااااااااااه هجيب اهو اااه
وجابو هما الاتنين مع بعض وسبها وراح يلبس هدومو وباسها واخد نمرت تليفونها وراح طالع
(الاوضه 3)
(جميكا وتقي )
تقي:أهدا اهو اههه خلاص
جميكا:دقت ساعة العمل دقت ساعة الزعف دقت ساعة الانتصار (وزقها ع السرير ونام فوقها ونزل فيها بوس وتقفيش )
تقي:ااااااااااااااه يابني أمممممم مص بزازي ااااه
جميكا : احااااااااا دانا هموتك النهاردة ا كسمك
تقي:(من كتر اللعب هاجت ع الآخر وجابتهم )كمان اه اااه اممممممممم
وقام من عليها وقلعها وراح قلع هو كمان واخد وضع ال69ومسبش كسها لحظه لحد ما جابت ولحس كل نقطة عسل نزلت منها
وقاومها واخد ونكها ع الواقف بتاع 10 دقائق وكل ده مشالش ايدو من ع كسها وبزازها الكبيرة دي وراح منيمها عشان تاخد وضع الدودجي ودخلو في كسها وفضل يبدل شوية كسها وشوية طيزها وع كده لحد ما حس انو هايجيب
جميكا : انا هجيب يالبوه
تقي:ااااااااااااااه جيب في كسي ااااااااااااااه كمان اوي اروي كسي ااااااااااااااه
جميكا : اهو اااااااه
وجاب في كسها وسبها مفشخا رجليها ع السرير وراح لبس وسلم عليها وخرج
(الصاله)
انا:أي يارجالة ظبطنا الأداء
شكشك : تمام ياشق خلصانه بفودكا وشيفاز
جميكا : انحرف كوبلي جاز
انا : اه ينعل آبو الجواز دا الغرام هو المراد خلاص بلاش ظياط اكتر
شكشك ( بصوت واطي)انتي لاف السنين
جميكا : ما خلاص يا رايق
أنا:زبي بيسيب حرايق ههههههههههه
شكشك : جبتو لنفسك هههههههه
جميكا:كسم البيض الي في حياتي
انا : طب مش يلا بقي ورانا مشوار ولا اي
شكشك وجميكا :ولا اه ههههههههه
روحنا لروما و انجي ع الكافية اخدناهم وطلعنا ع المقر والي هو في بيتي
انا : وقبل ما تنضمي للمصحة عيزك تفهمي أن الشلة كلها متخلفه ولازم تكوني في نفس التخلف ده
انجي : اوكي وي نوت
شكشك : ااااا والبضان
انا : اه والبضان وأي حاجة مجنونة في الوجود
انجي : تمام ماشي
جميكا : والآن مع اللحظة المنتظرة
انا : تاتاتاتا صح كده بس بيض بقي يبني بقي عندي كرتونة بكرة عدي علينا
جميكا : مش فاضي بكره أجي بعده
انا : وتيجي لي متجيش احسن
شكشك : زرفهالك ياض
روما : واحد صفر امادو ياشقي الجاحد
انجي : بقيت كلوت سبعة ههههه لا يستر ولا يدفي
انا : شكرا شكرا لا داعي للتصفيق
جميكا : تاكسي سموحة ياسطي
انا : طب أي مش 4 ل1 ولا اي
شكشك وجميكا : ولا اه نقوم بقي
انا : روما خمسة وراجعين 4 ل1
روما : لا كلمني وتس
انا :(بتكلم مع روما وتس) هتبقي 3ل2 خلصانه بشياكة
روما : حلوة بزيادة
روحنا انا وشكشك وجميكا وجينا مسدسات اللوان ورحت اديت لروما واحد وانجي واحد وانا واقف معاهم غمزت البنات بالطريقة وهوب شغالنا الضرب في شكشك وجميكا واستخبينا وهما ملحقوش واتغربلو وانا قلبت ع روما وانجي وغربلتهم وجرت قمت اتكعبلت في رجلي واتلمو عليا واتغربلت وخلصنا وروحنا غيرنا هدومنا وانجي غيرت وروحت بس وهي في الطريق لقت عربية وراها جيا جري راحت........................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي هيحصل لانجي والأجزاء الجايه بداية للمشاكل
â™،المجنوووووون
(الجزء الرابع )
(اختطاف )
انجي شافت العربية جيه نحيتها بسرعة وراحت داسه بنزين ع لآخر والعربية مسابتهاش فضلوه وراها ع الطريق السريع انجي حاولت تهرب منهم وتدخل من أي شارع ملقتش غير ابيس الأولي وهم استغلوا ده ولفو من طريق تاني انجي أساسا مكتش تعرف أن الشارع ده وفاجأة لقت العربية أمامها وعربية تانيا وراها وقفلت عليها انجي خافت ودخلت في العربية الي ادمها والخبطه كانت جامده وانجي أغمي عليها العصابه نزلت أخدو أنجي في عربيتهم وواحد كلم الريس يقوله انهم تمام
شخص1:تمام ياريس خطفنا البت وكلو تمام
الريس:( وبغير صوتو ببرنامج)تمام جيبوهالي ع المخزن ومحدش يلمسها
شخص1:تمام ياريس محدش هييجي جنبها
الريس :تمام ساعة واجيلكم ع هناك سلام
وقت الحدثة انا والشلة كنا في اوضتي قاعدين نزاكر عشان امتحان الفصل الدراسي
انا: طب نركز شويه في المزكره ولي هتتعولقو
شكشك : محنا بقلنا ساعتين بنزاكر 5 راحة بقي
جميكا : وانا زهقت تعالو ننزل شويه نفك ونزاكر في مكان تاني
روما : تحب ننزل الساحل يا كبتن
انا : أو نروح هاوس ونفك ولا عندك اقتراحات تانية
جميكا : لا بجد ننزل ع مزازيك ونشهيص
شكشك : اه وندرس جسم الاثني والخمور صح
روما : ولسه هنروح نسكور من شقلشا لا فاكس
انا : طب انا زهقت فعلا تعالو ننزل بالعربية نتمشي ع البحر
شكشك : وناكل جلاتي من عزة
روما : عزمنا يعني اوك ماشي
جميكا : وانا عليا الحشيش يارايقين
انا : وانا عليا السهره في مزازيك يلا
روما : طب هتصل باانجي اشوفها لو هتيجي معانا(بتكلم انجي تليفونها مقفول)
انا : أي جيه
روما : فونها مقفول شكلها نامت خلاص مره تانيه بقي
وروحنا طالعين بالعربية علي القلعة روحنا نأكل جلاتي من عزة وبعدها طلعنا ع مزازيك وساعة بسوق عشان نوصل من أول البحر لآخرة ونزلنا مزازيك بقي
انا : (بكلم شهيصي الي واقف ع البار بيعمل احلا مشروبات) المعتاد اشهيصي
شهيصي :احلا معتاد للمجانين
شكشك : جميكا لف وولع عايزينها دمار
جميكا : اهو روما أي هتشربي ولا لا
روما : لا أنا مش هشرب حشيش خاليني في البلاك ليبول وبس
انا : احسن برضو هات اجميكا ومسي ع شهيصي
جميكا : احلا جوب لشهيصي
شكشك : احلا جميكا اجدع
وبدأنا الدشمله وولعنا الجوبز واحلا فنيخة وبابوص ورايا لقيت واحد من الي كنت بضربهم ساعة حوار انجي عند الكافية قول فاكس شكلي بخرف ولمحت بت شكلها فااااااااجر نييييييك وبصيت لشكشك وقولتله
انا : ولا بص البت أم بز فاجر دي احااااااااا كسمها أمها كانت بتتوحم فيها ع بطيخ
شكشك : اه يسطي كسمها بجد أيده جميكا ولا بص
جميكا : أي يارجالة احااااااااا مين أم بزاز بطيخ دي
انا : مش قولتلك اشكشك بطييييييخ
شهيصي : دي بقي مني نعنشه احلا بورن ستار في مزازيك
انا : مسي مسي اراوف
شهيصي :مسي مسي ابوهيم هههههه
روما : ههههه احااااااااا بجد كدة كسم الي زاكرناه وهنروح بكره الامتحان ميييييح
انا : كسم الامتحان بصي أم بطيختين دي كسم الفوجر
روما : طب بص البت دي انتا (وبتشاورلي شمال )
لقيت بت كسم الحزن غلبانة نييييييك وبتلف ع الطربيزات ركللم يعني وكل طربيظه تقولها مش عايز كسم النكد اتبضنتلها قمت واخد من محفظتي 500 جنيه ورحت اتيدهملها
الركلام :شكرا يا بيه و**** دول اول استفتاح ليا انهارده
انا : معلش بكره تتحسن روحي انتي بقي احسن وظبتي حالك وتعالي بكره وشوفي مين هيقدر يقولك لا تاني
الركلام : و****ي يا بية انا كل قرش بيروح ع علاج اختي هي ملهاش غيري بعد ماما وبابا ما ماتو
انا:طب متعيطيش بقي قوليلي هي عندها أي
الركلام :عندها سرطان الثدي ولازم تعمل عمليه وانا بحاول أجمع فلوس العملية
انا : طب اتي رقم تليفونيك ومتشليش هم العمليه وبالنسبه للشغل ده سبيه وانا هجبلك شغل تاني غيرو شكلك مش بتاعت الكار ده
الركلام : الف شكر و**** يابية بس كدة كتير وانا مش هعرف
انا : ولا رد ولا صد بقي انا مبحبش الصداع بصي بكره هتصل بيكي
الركلام : شكرا سلام يابية
انا : سلام
جميكا : أي شقتايا ولا اي
انا : لا غلبانة وخلاص المهم يلا بقي عشان متشعلقش في البيت ولا اي
شكشك وجميكا : ولا اه
روما : شهيصي الحساب بليز
شهيصي : علينا امعلمين بقي المرة دي
انا : أخلص يا اوفر كام ودفعنا الحساب وروحنا
(الوقت الحاضر)
انجي مخطوفه ومتغمي عنيها وسامعه العصابه بتتكلم ع جسمها الفاجر وقاعده خايفة لحد ما الريس وصل
الريس :هي فين يا شباب
شخص1 : اهي يا ريس محدش لمسها مع أن دي متتسبش
الريس :هتبقي ليكم بعد ما أخلص معاها
شخص2 :طبعا ياريس انتا الأول بعد كده أحنا
الريس : ها يا شرموطة اديني جبتك اه وهنيكك انا والرجالة
انجي : انتا مين وعايز أي انا معملتش حاجه لحد
الريس : و**** طب استني كدة (وبيشيل الغطاء من ع عنيها )وكده
انجي : هو انتا انتا عايز أي مني تاني
الريس : هاهاهاهاها عايز انيكك انا فتحتك وملحقتش استلذ بجسمك
انجي : طب خد الفلوس الي انتا عايز ها وسبني في حالي انتا عايز أي تاني مانتا ااغتصبتني
الريس : مأنا قولتلك ساعتها انيكك ومحدش هيحس بس انتي صوتي وانا ملحقتش دلوقتي انتي بتعتي اعمل الي انا عايزو وبمزاج كمان
انجي : لا أبوس ايدك بلاش لاأاااااااااا (وبتصوت) وبعدها.....................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي هيحصل لانجي تاني وهل حد ينقذها ولا لا احااااااااا دا انا بقفل في حتت المهم تابعوني
المجنوووووون [/COLOR]
(لجزء الخامس)
(انقاذ)
انا : احااااااااا يوم حلو بجد المهم بكره نبقى مصحصحين للامتحان
شكشك : يابا ولا يهمك احا بنزاكر من ساعتين انش**** خير
جميكا : ننام بس وبكرة يحلها حلال
روما : طب يلا سلام
شكشك : احنا بنطرد ولا اي
انا روما : ولا اه سلام بقي عايزين ننام
جميكا : سلام يلا اشكشك
طلعنا نمنا نوم آبن وسخة وصحينا متأخر من الي كنا في وروحنا الامتحان ودخلنا الحمد لله وروما ملقتش انجي المهم بعد الامتحان طلعنا كافيتريا الكلية
روما : البت انجي مجتش الامتحان وبتصل بيها غير متاح
انا : خلاص نروح نشوفها في بيتها
شكشك : طب ما ممكن بس راحت عليها نوما ولا حاجة
جميكا : ممكن صح
انا : ياعم نتأكد يلا
وطلعنا ع بيت انجي والي فتحتلنا الهاوس كيبين المهم انتو مين احنا صحاب انجي
هاوس كيبين :مفيش حد في البيت هي مجتش من امبارح وسيدي نزل مسافر شغل من امبارح
انا : طب شكرا سلام
روما : أي بتفكر في أي
انا : ولا أبوها هنا ولا هي جت من امبارح احااااااااا ازاي دي من الساعة 6 سيبانا تكون راحت فين
شكشك : لا مش هيكون الي في دماغك ازاي عرفو هي فين
انا : هنشوف يلا
(في نفس الوقت في مصنع الريس)
انجي بتعيط من الي حصل فيها ومش قدره تتكلم ولا تتحرك حتي والعصابة مش هاممهم وقاعدين يلعبو العروسه بالكوتشينة انجي مكتش تعرف أي الي حصل فيها لان من البداية اصلا أغمي عليها من الخوف وكتر الصوات المهم الريس وصل بعد ما سابها عشأن يروح ينجز صفقات شغل
الريس : العروسة عامله أي
شخص1 : مكتومة من الصبح لا حس ولا خبر شبه الميتة
الريس : انهارده مش هسيبها امبارح أغمي عليها وانا هنيكها وهي مفوقه عشان تفضل فكرة الي انا هعملو فيها
شخص1 : ياريس البت دي أضعف من الخص يعني عشان الي انتا عايزو تفضل سنين
شخص2 : طب ياريس ممكن نديها فيجرا حريمي عشان تهيج وتصحصحلك وتعمل الي عايزو فيها
الريس : لا أنا هحاول معاها كل يوم لحد ما وصل للي في دماغي
شخص1 : تمام ياريس الي تشوفو
(في نفس الوقت كنا في اوضتي )
انا : لا مهو لو الي في دماغي صح يبقي ولا هنعرف نوصل ها
شكشك : طب فكر في المعقول يعني عرفوم مكانها منين
جميكا : مش صعب عليهم لووووو احا البت الخدامه دي اصلا مع العصابه
انا : بس هبل المهم سبوني في الي انا في بقول أي يلا ببجي ونفكر ع مهلنا
شكشك وجميكا : يلا
روما : وانا موفقة اهو احسن من الأفكار البضان بتاعتكو دي
وانا بفتح ببجي جالي ماسدج ع الوتس آب من انجي فتحتها بسرعة لقيتها بعتالي شير لوكيشن لمكان ما المهم الرساله من امبارح وانا مفتحتش نت من امبارح اصلا
انا : احااااااااا يلا بسرعة ع العربية
شكشك : في أي ياعم الفصيل
انا : لقيت انجي يلا
وطبعا روحنا جري ع اللوكيشين المبعوتلي وتس طلع في ابيس المهم لقيت عربية انجي ع جنب نزلت أبص فيها ملقتش أي حد فيها وطبعا قفلت في وشي تاني بس قول أشغل دماغي ولقيت الحل ورحت شغلت برنامج معايا عشان أوصل لآخر مكان لأي رقم فون معايا المهم لقيت لوكيشن انجي قريب مني ع بعد 50 كم ورحت لقيت مصنع قديم ولقيد أيده ده أي ده هو طب ازاي احااااااااا أي اللغبطه دي ماشي طبعا جارد كتير ع باب المصنع واكيد في زيهم جوه هحبتش اخاطر عشان انجي ميحصلهاش حاجه وركنا العربية بعيد عن المصنع شويه
انا : روما استني في العربية وأول ما ابعتلك رسالة تستني دقيقتين وتيجي عند النحيه دي من المصنع
(هو المصنع لي باب واحد ومتحاوط بسور ارتفاعو كده 3 متر يعني صعب ننط فوق من غير حاجه عالية نقف عليها )
روحت عندو لقيت قدام شويه جرار من الصغير دة راكن المهم طلعت عليه وبصيت لقيت جارد واحد قلت للشلة نطو ورايا ع طول نطيت ع الجارد ومسكت بقو وهو كان مدروخ راح جميكا شايطو برجلو في وش الجارد اتكوم ع الأرض رحنا لقينا شباك صغير خليت شكشك وجميكا يرفعوني عشان أبص لقيت الدنيا أمان نطيت وهما ورأيه وازاي انا طلعت ورميتلهم حبل من جوه وطلعو بي ودخلنا جوه لقينا هم بيلعبو وانجي مربوطة ومغمي عليها وجتلي فكرة شفتها في فيلم اجنبي وع طول طلعت الفون وعملتو صامت عشان محدش يسمع وطلبت أوردر من مطعم قريب من المصنع عشر دقائق بينو وبين المطعم المهم كلمت روما ع الوتس آب أنها اول ماتشوف بتاع المطعم تقولي وفعلا اول ما جه بلغتني في رسالة وانا استنيت لحد ما دخل وطبعا متسبت بمسدس والكل راح يسألو مين بعتلك ومين كلمك وهو مش عارف يتكلم روحت بسرعة فكيت انجي وشلتها ع الشباك الصغير شكشك طلع نط الأول وجميكا قعد ع الشباك فوق وانا رفعت انجي لجميكا وهو عداها من الشباك ونزلها براحه لشكشك ونط وانا كنت وراه ورحت بعت لروما الرسالة تيجي من نحيت السور الي قولتلها علية ورفعنا جميكا لانو العضل الي فينا ورفعنالو انجي ونزلها بيها براحه ع سقف العربية ونزلها ركبها وطلع تاني عشان يسحبنا من فوق مد ايدو وشكشك مسك في وطلع وانا وراه وجرينا بالعربيه ع البيت عندي وطبعا ساعة بنفوق فيها وجبنا دكتور وقال إنها كويسه ومشي واستنيناها ع مافاقت وروح انا وشكشك وجميكا ع تحت نجيب أكل لحد ما روما تساعدها تغير هدومها وشافت ع جسم انجي خرابيش وعلامات ضرب كتير المهم غيرتلها ونديتلنا دخلنا بالاكل واكلناها وكل شويه نهزر ونروش عشان تفك وهي بتبتسم ومش عايزه تبين وكلت وقالت لروما عايزه انام طبعا أخدت الشله ونزلنا تحت
انا : (بفكر مع نفسي اكيد هو مادام ظهر يبقي الموضوع لي علاقة بأبو انجي وعايز صفقات وسخة وكده طب ماشي يبقي انتا الي جت لي يااااا اااااااااااااا..................... .....
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي المشاكل الي انا فيها دي وهخرج منها ولا لا ؟
سؤال الحلقة مين الريس ده وأي علاقته بانجي وانا عايزو لي ؟
المجنوووووون
(الجزء السادس )
(انتقام)
"]انا : طب ماشي انتا الي جتو لنفسك يامحسن
جميكا : انتا بتقول أي ومحسن مين دة الي جابو لنفسو
شكشك : أصدق محسن عمك
انا : اه وانا كنت سايبو في حالة بس هو الي اتدخل وازاي البت الغلبانة دي واكيد عايز يأزي أبوها كمان عشان هو ابن متناكة عرص وانا هخلي يشوف نتائج الي عاملة فيا وفي كل الي اذاهم
جميكا : وانا معاك في الي هتعمله
شكشك وانا كمان معاك شغل بس مخك واحنا كمان معاك فيه
انا : اوكي نشوف بس انجي لما تفوق عشان لازم اعرف كل حاجه عنه وهو عايز أي منها ومن أبوها
دخلنا نمنا وأصبح صحيت عملت قهوه عشان أفوق لقيت انجي قاعده في الجنينه بره بتعيط جامد روحتلها
انا : القمر بيعيط لي
انجي : (بتعيط وصوتها رايح وبتتهته في الكلام)ما فيش حا حاجة ااا انا كووويسة
انا : بصي انتي عارفه حكايتي والماضي بتاعي وكده ومحسن مادام ظهر يبقي عايز حاجة من ابوكي
انجي : (بتبرق ومش عارف تقول اي)هو هو محسن النصار يبقي عمك
انا : مسموش كده أسمو محسن الرئيس
انجي : نعمممممممم ده يبقي طب ازاي
انا : مش مهم انا عارف من أول يوم جيتي في الكلية المهم معايا في انتقامي ولا
انجي : طبعا معاك
فضلنا طول النهار نفكر ووصلت للخطة المحكمة وفهمت كل واحد دوره في الخطة وتاني يوم بدأنا التنفيذ
انا : كل واحد عارف مكانه فين يلا بسرعة (كلنا رحنا ع مواقعنا )
باب الشقة بيفتح ومحسن دخل لقاني في وشه وهو لسه ميعرفش انا مين اصلا لاني كنت صغير وشكلي اتغير
محسن :انا جي اقابل انسة انجي
انا : طبعا بس معلش راحت مشوار وجيه نقولها مين لما تيجي
محسن :انتا بتتكلم معايا كدة ازاي اااااا هي عايزة تعلب معايا طب ماشي انا عامل حسابي (بيطلع تليفونه )
جميكا : (بيسحب منه الفون ورماهولي)لي تكلم الناس بتعتك وتقلق منامهم
شكشك : دي الفراخ تلقيها عملت مفعولها معاهم هههههههههه
انا : وادي الفون (هبدت الفون في الأرض وكنت لابس جزمه سيفتي دست عليه كسرتو مليون حتة )واو بجد الفون لام بيتكسر قدامي كده بفرح اوي
محسن :انتا ازاي تعمل كده انا هوريك يابنل
شكشك : (راح رزعو حتت قفي وقعو ع الأرض ) بتشتم مين يا عرص
جميكا : دي انتا يوم كسمك خري معانا النهاردة
ومسكو محسن ربطوة في كرسي خشب وايدة ورا ضهره ونازلين في تلتيش في كل مكان في جسمة
روما : كفاية كده لسه الي جي هيكون أوسخ احنا عايزينو مصحصح
انجي : ومفوق عشان مينساش هههههه
محسن :(وشو متشلفط وبايظ وبيتوجع جامد ) انتي عارفه اني مش هرحمك وانا هنيكك يعني هنيكك يامومس انتي أما شوية العيال دي انا هفشخكم بمعرفتي
انا : كسمك اتفضل بس ازاااااااي وأنتا مربوط بص بقي انا هسألك شوية أسأله في السريع كدة ولو مردتش بنفس السرعة هفشخك
محسن :عايز أي انتا مين اصلا عشان تسألني
انا : مش عارف استني اتأكد من البطاقة كده احااااااااا نسيتها في البيت طب عشان ننجز انتا عمل كل ده لي وعايز أي من انجي وابويها
محسن :عايز انيك الجسم ابن ال وسخة ده وبالنسبة لابوها صفقات السلاح والمخدرات بتاعتي تتنفز والا هقتلو
انا : ماطبعا القتل عندك حلال مانتا يااااامه قتلت وأول واحد قتلتو اخوك ومراتو وكنت هتقتل ابنو بس معرفتش فاحطيتو في مصحة نفسية صح
محسن :( مرتبك ومش عارف يقول اي)انتااااا ع عرفت الكلام ده منين لحظه انتا
انا : (ورحت ضاربو في بضانو )اااا يكسمك وهوريك الموت وهخليك تتمناه لاكن مش هتنوله مش هموتك هخليك تلمسو بس متموتش
محسن :(بيصوت من الوجع الي في بضانو ) ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه كان لازم يموت
انا : (بزعيق)لييييييييييييي وهو عمل لكسمك أي ده هو الوحيد الي وقف جنبك لما فلست ليييي (وبعزم ما عندي كذا بوكس في وشه) وهي عملت لكسمك أي وابوها أنطق يابن الوسخة
محسن أغمي عليه من كتر الضرب فيةو رحت جبت برشام منشط للعقل للمرضى النفسيين عشان مايغماش عليهم في جلسات الكهرباء وكده المهم فوقتو واديتو البرشامه وحاول يقاوم مسكتو من بقو وكتمت بقو ومناخيرو عشان يبلعها
وبلع البرشامه وبدأنا الدشمله فية تاني واديتو جلسة كهرباء ع طريقتي جبت مادة معدنية اسمها كلوديا ودي شبه موصله للكهرباء عشان تخفف من الضغط العالي للكهرباء زي شاحن الفون يعني المهم وصلت فيها سلكين وعملتلها فيشه وبدأت جلسة الكهرباء
انا : ها هتقولي ع كل حاجه وكده كده مش هعتق كسم الي جابتك ولا ابدا أعذب في كسمك
محسن :(مفشوخ ومش قدر يتكلم )مش لما اعرف الأول ازاي جبتني هنا
انا : طب ماشي هقولك احنا عرفنا .....
(Replay للماضي )
انا : طيب الخطه كالآتي انجي هتتصلي بمحسن وتقوليلو انك هربتي ومعاكي ورق يوديك ورا الشمس ،شكشك هتتصلي بمطعم بيتزا باللحوم ومنغير أي خضروات عشان ميضيعش مفعول المنوم أما جميكا انتا هتتصلي بالرقم دة ده رقم واحد من العصابه الي شغالين مع محسن وهتقولو أي افتكاسه مبروك مطعم الابلابلا دخل رقمك السحب اليومي وكسب 10 بيتزا عائلي وكده ومتسبوش
غير لما تعرف مكنهم وتوديهالهم أما روما انتي بقي هتفضلي مع انجي في الشقة بتاعتها وتتبعيني اول بالول وتقوليلي قدامو قد أي ويوصلكم أما أنا هروح أجيب حاجات مهمه للخطة وجيلكم ماشي يلا
(انجي وروما في شقة انجي)
انجي : هتصل اهو الو ازيك اا محسن
محسن: هو انتي طب انتي فين عشان هجيبك هجيبك
انجي : مستعجل لي كده كده هتجيلي بس لما تنفذ الي هقولك عليه يلا تطلع لوحدك كدة ع عربيتك وتروح ع طريق ابيس وتقف عند الرابعه متتحركش من هناك غير أما اقولك
محسن :لما اشوف آخرها معاكي
(شكشك وجميكا)
شكشك : هبدا انا الو عايز اعمل أوردر عايز 10 بيتزا عائلي لحوم
المطعم :تمام ممكن بس شويه بيانات
شكشك : تمام رقمي 01*********وسكان في•••••••••••تمام كده بسرعه معلش عشان عندي ضيوف بس تمام يا باشا سلام
جميكا : الو مع حضرتك سامح من مطعم السمو الملكي ورقم حضرتك كسب السحب على 10 بيتزا عائلي باللحوم
شخص1 : تمام ماشي عايز أي دلوقتي
جميكا : سكن حضرتك عشان أسلمك الجائزة بس يافندم
شخص1 : انتا بتتكلم جد ولا اشتغالة يعني
جميكا : ابدا و**** يافندم الجائزة بجد
شخص1 : تمام ماشي العنوان 7ش..........عند ازاز بتاع اللب
جميكا : تمام يافندم هكون عندك خلال ساعة بالكتير سلام
انا : تمام يلا كل واحد ع موقعو
(في نفس الوقت في بيت انجي)
روما : يلا اتصلي مادو اداني الإشارة انو لوحدو
انجي بتتكلم في الفون
انجي : ها وصلت فين ياعرص
محسن :كل ما تطولي كل لما فشخحخختك بتكبر انجزي
انجي : طيب هبعتلك شير لوكيشن لمكان تجيلي في وبسرعة ياكلب واتلي معاك شيبسي بالشطة واللليمون
محسن :لما نشوف آخر كسمك أي
بعد نص ساعة
محسن : انا وصلت
انجي : المهم جبت الشبسي
محسن :جبتو أخلصي اعمل أي
انجي : شايف العمارة الي في وشك دي اطلع فيها يلا الدور الخامس وع رجلك الاسانسير بايظ
محسن :هخخخخخخخخ احااااااااا
(وقتنا الحالي)
انجي : صحيح فين الشيبسي يامتناك
انا : في طيظو او كسو
انجي : يعععععع مش عايزة كتك القرف
روما : هههههههههه ننجز بقي وندخل في المفيد شغل الكهرباء يابني
محسن : لالالالالالالا خلاص هتكللل(جميكا حط الفيشة في الكبس)
انا : احااااااااا يعم كان هيقول لي يامؤذي كدة
جميكا : لا روما تطلب يبقي ننفذ علطول
انا : مينفعش ع العرض ههههههههههه
شكشك : ضربه قضيه بضينه
جميكا : روما سونتيانا زيادة معلش البسها لبضاني
روما : لا معايا سونتيانا سادة ههههههه
شكشك : وفي مظبوط كمان ههههههه
انجي : في بالبندق يأمتر
جميكا : متر ولا مترين ههههه
كلنا :يييييييي بضان نييييييك
انا : طب نرجع للمبضون ده ها كنت احااااااااا احنا مشلناش الفيشة كل ده
..............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو بقيت الاعتراف والتعذيب
سؤال الحلقة هل محسن هيعترف بالحقيقة ولا ؟
المجنوووووون
(الجزء السابع)
(انتقام2)
انا : احااااااااا احنا لسه مشلناش الفيشة شيل اشكشك أنجز
شكشك : خلاص اهو احااااااااا ده مات ولي أي ده مفتح عينة بس ولا بيتحرك ولا حاجة
جميكا : روما هي الي قتلتو هي الي قالت حط الفيشة
روما : أي ياض النداله دي وبعدين أنا مقولتش جميكا خالص يبقي انتا ال قاتلو
انا : (عامل اكني بتكلم في الموبيل ) اهلا وسهلا سعة الباشا كانت بس عايز أبلغ عن جريمة قتل
جميكا : خلاص خلصة فقرتك اضحك بقي
انجي : انتا الي قتلت ببايا اااااااه ياببايا
روما : لي بس تقتلوا ده كان هيعترف
شكشك : انا شايفو وهو بيديلو بعصاية الهوكي
انا : لي كدة بس
جميكا : طب خلاص بقي نخلص استظراف عشان مقتلش حد فيكو
انا : طب نرجع للجثه ها تاخد جلسة كمان ولا الفولت علالك الدي
محسن :(مفشوخ بمعنى الكلمة ويرد بالعفية )خلاص انا هتتتتكلم
انا : طب مش تستني المفاجأة الي جايبهالك معايا تعالي يا شرموطة هنا
هبة :محسن عملو فيك أي أبعدو عنه
شكشك : اكتمي بقي عشان متبقيش زيو
انا : أي المفاجأة تقيلة مش كده طب نخش في الجد بقي لي عملتو كد
محسن :انتو جبتوها هنا ازاي ولي هي ملهاش ذنب انا الي قتلت
انا : مش هتخيل عليا ياكسمك وهتتكلمو والا هأذيكم بأساليب هموت وانفزها
انجي : (رايحه نحيت هبة وهي اصلا مربوطة )قولي بقي الي كنتي جيه عشانو
هبه :اه احنا قتلناهم عشان هما كانو محبوبين من العيلة كلها واحنا لا وعشان فلوسهم
انا : صح ولا غلط يا محسن الكلب
محسن : اه وأنتا كنت اول واحد انتا والبت المتناكة دي وانا هخرج من هنا وساعتها هنيكم وهتتمنو الموت بجد
انا : احا تصدق خوفتني نييييييك انا بقي المفروض أفكك واخليك تمشي (ورحت ضاربو بوكس في وشه ) وبت اخوك دي عايز تنيكها صح
هبة :نعمممممممم انتا عايز تنيك مين يا خول ياعرص انتا طب وحياتك لا مموتاك سبوني عليه المتناك ده
انا : وكمان خول وبتتناك اومال عامل فيها عنتر جبنه لي ها هي بنيكك ولا اي
محسن :طب ماشي يابت المتناكين انتي انا هعرفك وهعرفكم اني أرجل من كسسس... (شكشك شغل الكهرباء وفصلها )
انجي : ههههههه سيبو يكمل ها وهتعمل أي تاني قتل واغتصاب وكل شر في الأرض طب سبت أي للمسيخ الدجال
انا : ده هينزلك مخصوص يتعلم من كسمك يابن الوسخة
محسن :طب وانا هسيبكم ع عماكم كدة بس ابوكي يا انجي معايا ومش هخلي الرجاله تعتق كسمو ولا تعتقم ياشويه خولات
انا : طب اسبها تاكلو ولا اقولو ياشله
كلهم :اتفضل يا محمد باشا
محمد:(وده يبقي عمي يعني انجي بت عمي )سلام عليكم ازيك ياض يامادو كبرت يابني وانتا يامحسن عايز تخطف اخوك وكمان تنيك بنت اخوك أي يا هبة معلش ملحقتيش تقولي للرجالة
انا : لا والغبي فاهم أن هو كده في السليم بص يا عمي محسن انا موتك بالنسبالي مش كفاية بس هخليك تفضل فاكر اليوم ده
محسن :(مبلم مش عارف ايه اللى حصل )ازاي هخخخخخخخخ بتبعيني ياشرموطه
انا : لا مهو انا مش غبي وعارف انك هتعمل كده وهقولك عملتها ازاى
(Replay للماضي )
انا حكيت شكشك وجميكا وروما وانجي عملو أي ونفذو الخطه ازاي لكن محكتش انا رحت فين
انا : (طلعت ع الكلية جبت البرشام الي قولت عليه وبعدها روحت لدكتور نور أخدت نمرت تليفون عمي محمد وروحت جبت مادة الكلوديا وطلعت ع ابيس الأولي استنيت هناك واتصلت بروما أقولها ع هبة وأنها تخلي شكشك وجميكا جاهزين هبعتلهم اللوكيشين وتس وهم جيبوهالي من هناك وقفلت معاها واتصلت بعمي محمد عشان ارسيه ع الحوار مكنش مصدقني لأن المتناك محسن قالو اني موت من الصدمة وجالي وتأكد مني وحكيتلو عن الي محسن عملو من أول عيلتي لحاااااااد انجي وهو اتعصب ورحت هديتة وجيبتو ع البيت عند انجي وبس )
(وقتنا الحاضر )
انا : بص انا مش هعتق كسم الي جابتك بس قولي الأول تحب اعذبك بأي الأول عندك التعذيب المميت وده عادي ولا التعذيب الجرح المسموم ولا تكسير العضلي اختار برحتك
محسن :أنهي احلا انا معرفش بس ات أهون حاجة عندك أبوس ايدك اعتقني وسبني امشي
انا : طب نمشيها بالتصويت ها عايزين أي
شكشك : التلاتة مع بعض
جميكا : التلاتة مع بعض
روما وانجي :التلاتة مع بعض
انا : وأنتا يا عمي أي رأيك تختار أي
عمي محمد :التلاتة مع بعض
انا : اجمااااع يبقي الموضوع خرج من أيدي دي راح لأيدي التانية
جميكا : طب والشرموطه دي أحكم عليها
انا : وهو حد قالك عني محكمة الأحكام عادي الي عايز ياخدها يركبها الصاروخ ياخودها
شكشك : تمام ياشق انا الأول
جميكا : لا أنا الأول انا الي قال لمادو أحكم عليها
انا : طب ما ممكن تدخولو انتو الاتنين مع بعض
عمي محمد :عين العقل يابني أصل دي بتتكيف بالتنين هههه
طبعا الكل ضحك بأشاره مني عشان منحرجش عمي ع الافية البضان ده وشكشك وجميكا خدو هبه ع الاوضه وبدأوا ينيكوها
انا : اما بالنسبة ليك يامحسن انتا بقي هتتبسط اكثر من الشرموطه الي بتتناك جوه دي وهبدأ معاك بالسهل التعذيب المميت وده ازاي هتعرفو لما تجربو (جبت الإبر الي بيستعملها الصينيين في بلدهم ) بص الوخز بالإبر دي حلو لو اتحتط في مراكز معينه في جسمك بس مميتة لو جت غلط يعني مثلا تشل صباع من صوابع ايدك تشل العصب الحساس في وشك ودي مش حلوه بحلاوة انك تتشل فقرات ضهراك المهم نبدأ ونجرب
محسن :( مع أول ابره بدء يصرخ وألم جامد في ايدو )اااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااه
(الاوضه)
شكشك : احااااااااا دا كسها جامد
جميكا : طب بص طياز كسمها عمله ازاي دي تدلع زبر المخصي
هبة :أبوس رجليكم ارحموني انا مش هقدر استحمل ازبركم دي ااااااااااااااه هخخخخخخخخ اححححح
طب براحه ااااااااااااااه
شكشك وجميكا : لا
جميكا : هتتفشخي ياكسمك اوووي
شكشك : احااااااااا وتقوليلي براحه ده كسها نفق من كتر الازبار الي شالتها
جميكا : بس طيزها ضيقه وسخنه وجااااامد
هبة :ااااه ااااه اححححح اه شرمطوني كمان هخخخخخخخخ اححححححححححححححححح نكوني وافشخوني
انا متناكة وشرموطه لازباركم ااااااااااااااه كمان نكني نيك اوووووووووي
شكشك : ده ساحت خاااااالص انا هفضل افشخ النفق ده كتير بدل اجميكا
جميكا : ماشي تعالي
(وبدلو شكشك بقي ينيك هبة في طيزها وجميكا في كسها وشايلنها بينهم وبيرزعو فيها جامد)
هبة :ااااااااااااااه هجيب اهو اااه اححححححححح (جابت للمره التانيه)هخخخخخخخخ اه خلاص بقي انا اتهريت ااااااااااااااه
شكشك : احااااااااا طيزها جامدة فشششششششخ اجميكا
جميكا : يعم كسها حلو ده للزنوج فقط ههههههه
شكشك : حتي في النيك بيضة بس بلا بلاش ظياط
هبة :اووووواااااه ااااااااااااااه كمان نكوني اوي كمان ااااااااااااااه شرمطوني اوي
شكشك : انا هجيب يالبوه
جميكا : وانا كمان هجيب
هبه : املوني وارووووني ااااااااااااااه اححححححححححححححححح
ورموها ع السرير اللبن بتعهم نازل من كسها وطيزها وربطوها وخرجوا
انا : ها اتكيفت اللبوة ولي لسه مشبعتش
شكشك : سبنهالك مفشخا رجليها الي عايز ها يخش يفوقها
جميكا : وأنتا يبن البردة مقولتش لي أنها نفق من الصبح احاا دي فجره نييييييك
انا : هي كمان نفق واضح يا محسن انك اوراني اريال يعني ولا بتتشرمط من وراك وكده ولا كدة ايريال
محسن : انتا بتقول أي وانتي يامتناكة ده انا هفشخك ااااه (بحط ابره في عصب من أعصاب الرقيه )
انجي : ههههههه ولسه لما انيكك ياعرص وافتحك
عمي :لا دي بقي عليا انا واحد عشان اخويا وابن اخويا واتنين عشان بنتي وتلاته عشان نفسي
انا : والرابعة عليا ورقصني ياجدع
..........................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو بقيت التعذيب هيبقي شكله أي
الجزء الجاي هيبقا دماااااااااار تابعوا وارجو من كل المتابعين يبدو ارأهم عشان تساعدوني لأن الجزء ده تمهيد لكل القصة وكده وشكرا
المجنوووووون
(الجزء الثامن)
(انتقام3)
انا :معلش اندمجت في الحوار نخش في الجد بص امحسن انتا كده كده الفشخخخخ لسه مبداش ولسه هنيكك بس قبل كده تقولي قتلت ابويا وأمي ازاى
محسن : هتستفاد أي غير انك هتتحسر عليهم وتتغل من نحيتي اكتر بس لو ده هيعصبك هقولك
(Replay للماضي )
(وقت الحدثة )
محسن : هبة مش عايزين غلطة تحطي السم في الأكل واتوصي عشان يموتو أسرع فاهمه واهمهم الواد الصغير ده
هبة : الي تشوفو بس نخلص منهم انا كل ما اروح معاك بيت العيلة يفضلو أحمد ومريم(وده اسم ماما) اتعلمي منهم انتو وانتو ويصدعونا بيهم
محسن : خلاص خلصنا بقي اديهم هيموتو اهو بس ننفذ بإتقان عشان مانرحش في داهية
هبة: فهمت خلاص بقي المهم متأكد ان الشركة وفلوسهم هتبقي لينا
محسن : اه بس خودي بالك انا الثلات تربع وانتي الربع
هبة :مكنش دة الاتفاق من الأول الاتفاق كان النص بالنص
محسن : انا قررت وانتي تنفزي وبس بالربع يابلاش مفهوم
هبة :ماشي مش مهم المهم أننا هنكون مع بعض وكده كده فلوسي وفلوسك واحد
محسن : (بيني وبين نفسي بقول كسمك ولا هتشمي من فلوسي نكله ) طبعا طبعا ياقلبي بس أهم حاجه تبقي طبيعية
هبة:تمام (جرس الباب بيرن) أهم وصلو انا هروح افتحلهم وبعدها أخش أحضر الأكل
مريم :ازيك ياهبة عامله أي
هبة :الحمد لله يامريم ازيك بأحمد ياخويا
أحمد :ازيك يا مرات اخويا
محسن: أهلا أهلا أي ياعم أحمد لازم اقولك تعالى عشان تيجي تزورني كدة
أحمد: معلش بقي يامحسن الشغل والبيت انتا عارف
هبة : مودي حبيب قلبي عامل أي ياحبيبي
محسن : هو لسة مش عايز يتكلم بأحمد ولي أي
أحمد :و****ي غلبت معاه من الدكتور ده لده هعمل أي بس المهم انو كويس ودي من عند ****
هبة:و**** يامريم انا مش عارفة بس مين الي عقد الواد كدة
مريم :مش مهم احنا بندعي ربنا انو يرجع يتكلم المهم مش عايزة مساعدة
هبة:(ارتبكت وكانت هتعك الدنيا)ازاي لا مينفعش
محسن : قصدها يعني أنك صدفة انتي استريحي وهي هتقوم بكل حاجة
هبة :(استريحة شويه )هو بس انا هغرف وأجهز السفره وبس
مريم :طب ع الأقل هخد الأطباق منك واحطها ع السفره
هبة :لا لا مش عايزه اتبعك استريحي وانا هعمل كل حاجه
محسن : اتفضلو بقي عالصالون نقعد ع ما هبة تخلص الأكل
روحنا قعدنا في الصالون وهبة راحت ع المطبخ
هبة :ماشي ياوسخه بقي عاملة طيبه وعايزة تساعدي طب ماشي
وحتط الأكل في الأطباق كانت عامله معكرونة وبانية جابت طبقين مختلفين ودول ليهم لمحسن وهبة وثلاثة بنفس الشكل وحتط السم فيهم وبكمية كبيرة وبكدة ضمنت أنها تعلم الأطباق من بعض وراحت حتط الأطباق ع السفرة وراحت تنده الكل
هبة:يلا العشاء جاهز
محسن : يلا ياجماعة يلا يامودي
وانا بابصلو بكل برائة الأطفال بس عاندت ساعتها ومرضتش أكل
هبة :هو مودي حبيبي مش بياكل لي
مريم :اصلو مش متعود يأكل برا البيت وأساسا مش بيحب المعكرونة
محسن : طب حتي يأكل حتت بانية دا حتي التتبيله بتاعتو حلوه اوي
أحمد :وحياتك بنغلب معاه اصلا عشان يأكل في البيت
وفعلا مكلتش وروحت العب بالعبتي الي مكنتش بتفارق أيدي الي هي الاتاري الصغيرة القديمة
وفجأة بدأ أحمد ومريم يتألمو من الوجع الي في امعائهم بسبب السم وانا بالصدفة كنت رايح لماما عشان عايز اشخ بس خوفت لما لقيتهم ماسكين بطونهم وبيتوجعو واستخبيت ورا الحأط الي بين الصالون والسفرة
محسن : ههههههههههه اديكم هتموتو واحنا الي قتلناكم وحطينالكم سم في الأكل وهتوتو تحبو تقولو حاجة
احمد:(بيتوجع وماسك بطنو وبيتكلم بكل الطيبة الي عندو)لي كدة يامحسن عايز تقتلنا لي هو احنا عملنالكم حاجة
محسن : (بيتكلم بغل وتعصب)اااه عملت طيب اوي زيادة عن اللزوم وانا عايز كل فلوسك وشركتك وكل حاجة تخصك بقي انتا طيب في زمن الشياطين مش هتعرف تعيش في بالطيبة دي ولازم تموت
هبة : واحنا مش بنحب حد يعطف علينا احنا نساعد ونعطف ع بلد بحالها وانتي يامتناكة العيلة كلها بتحلف بيكو ع أي دلوقتي تموتو ونشوف هيحزنو عليكم بجد ولا كانو بيسطعبتوكم ههههههههههه
ماتو وآخر كلمه قالوها كانت خلو بالكم من ابننا هو ملوش ذنب
انا وقفت وشوفت كل ده قدامي وصرخت بعلو صوتي جريو عليا وضربوني عشان اسكت
(وقتنا الحالي)
انا : برافوووووو(وباسقف ورايح نحيت محسن وسقفتلو ع وشه)لا بجد شابو ع كسمك قتلتهم عشان طيبتهم لا بجد فيك الخير بس بص انا مش هعتق كسم الي جابتك (وجبت البنز الي بيتوصل في بطاريات العربية بابطريتو من عربيتي )انا هوريك بقي حاجه غريبه هتخليك في عالم تاني خاااااالص (وقرصت البينزين في كتاف محسن عند العضمتين الي واصلين للرقبه دول وهما أساسا عضلتين )يلا بقي هوريك الجحيم بعينك وده التكسير العضلي الي قولتلك علي (وشغلت الكهرباء )
محسن : (محسن فجأة انتفض وفضل يترعش وقلبو كان هيقف)عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااأااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا انا :
انا : مش هتموت بسهولة ياكسمك (وفصلت البطارية )مش هتموت فاهم فوق
محسن مش بيتحرك وانا مش هخلي يموت كدة الموت رحمه لي جبت حقنة منشطة للقلب وعتيطهالو واتنفض مره وحده وفتح عينه ع الآخر ورجع يتنفس
انا : الموت ارحم لكسمك انا هخليك تعيش فاكرني طول عمرك مش هتنساني شكشك سجلت اعترافاتو
شكشك: تمام ياشق
انا : طب اتصل بارائد باشا ييجي
شكشك : تمام اهو
جميكا : ع ماييجي هنخلص الحوار ذي ماقولت ولا
انا : اكيد زي ماقولت خش حضر اللقاء الي هيكون أوسخ واقذر من كسم الي جابتو
فكيت محسن من الكرسي بس لسه رابط ايدو ورا ضهره ودخلت بي ع الاوضه الي شكشك وجميكا ناكو هبة في وهي كانت جوه جميكا كان لبسها استربون (زب صناعي )وهخليها تنيكو
انا : يلا يا شرموطة نيكي المتناك جوزك حبيبك
هبة : لا لا مش عايزه أبوس ايدك اعتقني
جميكا : مش بمزاجك ياكسمك
محسن : انتا بتعمل أي لا محدش هينيكني
انا : كسمك هتتناك وهتتبسط يلا ياشرموطة نيكي بدلا ماهخليكي متقفيش ع رجلك تاني
هبة : حاضر حاضر
وبدأت هبة تنيك محسن وكنت فاككلها ايدها
هبة : (بدأت تهيج جامد ع المنظر وأنها بتنيك جوزها قدام اتنين متعرفهمش )اححححح ده انا هفشخك ياشرموط
محسن : اااااااه هبة جرالك أي اااااااه
انا : ههههههه مش قولتلك هتتبسط لا هتتبسطي ههههههه
جميكا : احااااااااا ده هاج وبيوحوح هههههه
محسن : اه اااااااه احححححح اه نيك براحه ياكسمك ااااااااااااااه كمان نكيني اوي
هبة : بتشتمني ياخول طيب خد(وبتسرع في النيك ) ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه كان لازم تعملي راجل منا ياما قولتلك انيكك أنا أولا من الغريب مسمعتش مني اححححح
انا : احااااااااا هو كمان طلع خول وبيتناك طب ومقولتش لي من الأول كنت جبت الكلب بتاعي يعشرك ياشرموطه
محسن : اححححححححححححححححح ما احنا فيها جيبو خلي يفشخني اوي ااااااااااااااه كمان ياوسخه
هبة : اححححح أنك تنيك دكر لا دكر أي بقي لما تنيك خول تحس انك ملك كدة اه يا شرموطةطيزك حلوه اوي
شكشك بيخبط ع الباب من بره
شكشك : مادو الباشا ع وصول خلص
انا : خلاص اهو
شكشك : افتح عايز اتفرج ع الشرموطه
انا : (فتحت الباب ) خش اهو الشرموطه بتتناك اهي
شكشك : احااااااااا دا بيوحوح زي الشرموطه
جميكا : وذي لي مهو شرموطة اصلا انا هيغمي عليا من القرف الي انا شايفو ده
انا : ولاد عيب يقولو أي دلوقتي ويتكسفو بقي ويبطلو
محسن : اااااااه نكيني اوي يا بت
هبة : بس ياكسمك عايزه انيكك واتمزج اااااااه كس نااااار وعايز الي يطفيه
محسن : احححححح طب متيجي وضع 69 وتنيكيني بالصناعي في طيزي وانا هنيكك بالساني اححححححححححححححححح
هبه : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه تعالي
قمنا مكتفين الاتنين التكتيفه التمام وطلعنا بره احنا اصلا كان هدفنا نخليهم يهيجو وبس ونسيبهم كده بانارهم
انا : كده عال اوي شكشك اتأكدلي الباشا وصل فين
شكشك : قالي 5 دقائق ويوصل(الباب بيخبط )اهو الباشا وصل خلاص
انا : طب افتحلو اشكشك وأنتا يا جميكا روح لبس المتناكين الي جوه
رائد باشا :سلام عليكم ازيك يا مادو وازي الوالد
انا : تمام يا رائد باشا المهم القضية اتفتحت تاني ولي
رائد باشا : تمام ياعم وكله بفضلك ومتقلقش الزباله الي جوه دول مش هيشوفو النور تاني ابدا ده حكمها مؤبد
عمي محمد : بس ممكن يهربو ده محسن ده ابن وسخة ويعمل أي حاجة تأذي الناس وخلاص
رائد باشا : لا مش هيكون في داعي للقلق هم من كبار رجال الأعمال في مصر يعني هيتحبسو في سجن سياسي
انا : الف شكر يا رائد باشا
جميكا طلع من الاوضه بمحسن وهبة وقبل ما رائد ينزل بيهم
انا : سلام للأبد يااااا ياعمي
محسن : متقلقش حبيبي كتيييير في البلد وانا مش هخلي ايامك سعيدة
انا : طب ماشي بس خلي بالك لحد يبعبصك في السجن هههههههههه
وضحكنا كلنا وخلاص انا انتقمت واستريحت من كل الماضي ..................
تابعوني في الجزء الجاي العوء لسه مخلصش ده ابتدأ
المجنوووووون
(الجزء التاسع)
(استجمام)
انا : هحح أخيرا خلص الحوار ده المهم أنا نفسي في اندومي حد هياكل
شكشك : يلا خضار ولا لحم
جميكا : اكيد لحم
روما : بس هبل مش عايزة الي هيحط شطه كتير في الاندومي بتاعتي
انا : هفشخو انا خلاص اهدي يا رايقة انجي وانتي
انجي : لا خضار استني انا هاجي معاك
انا : ماشى عمي وأنتا تأكل لحم ولا خضار
عمي :لا أنا يادوب الحق امشي عشان عندي ميتنج مهم تبع الشغل يلا سلام يا حبايبي
كلنا:سلام ياعمي
عمي :(بيتكلم مع نفسة )مجانين بجد
روحت انا وانجي ع المطبخ عشان نعمل الاندومي وشكشك وجميكا وروما بيلعبو ببجي في الصالة بره وانا وانجي دار بنا الحوار ده
انا : حبه تتكلمي وتحكي ولا
انجي : عن أي بالظبط
انا : عن كل حاجة من أول الحوار بتاع محسن هو كان بيخترف بس انا عايز أفهم
انجي : طيب ماشي هحكيلك بس متتعودش ع كده
انا : الي بعده وفي الإنجاز
(Replay للماضي انجي بتحكيلي )
انجي في مكتب أبوها راحتلو عشان تتكلم معاه في حوار سفرية الساحل مع الشلة المهم لقت محسن بيدعبس في مكتب أبوها
انجي : انتا بتعمل أي عندك يا محسن
محسن : (اتخض لما شافها وساب الي في ايدو وراحلها )يابنتي انا
انجي : بنت مين يا عم انتا انتا بتفتش في أي هنا
محسن : ع صفقات تبع بباكي هو طالبها
انجي : لااااااااااا و**** طب واتخضيت لي لما شوفتني
محسن : ( كان خلاص اصلا اخد الثقه في نفسه وكان هاج من منظرها )اصل انتي لازم يتوقفلك (بيتكلم عن زبرو)
انجي : نعم انا هتصل با بابي نشوف كلامك صح ولا غلط
محسن : بس كبرتي يا بت يا انجي وجسمك بقي اييييييييه
انجي : (راحت لاطشا محسن قلم ابن متناكة )بتقول أي ياوسخ انا هخلي بابي يردك
محسن : ( رد القلم بنفس الطريقة )بتضربي مين يا شرموطة (وراح قفل باب المكتب بالمفتاح)
انجي من قوة القلم وقعت ع الأرض راح محسن نايم فوقها وحط شفايفو ع شفايف انجي وعايز يغتصبها هي فضلت تقاوم في وهو مش راضي يسيبها لقت جمبها ع الارض قلم جاف عشان بس محدش يستخف دمه ويسأل ع نوع القلم اذا كان رصاص ولا جاف المهم قامت ضاربه محسن بالقلم الي في ايدها في قفا محسن اتدحرج ع الأرض وبيتوجع
انجي : الحقوني يا ااااامن(وبتصوت)
محسن : محدش هيلحقق مني يا متناكة تعالي
(وراح شدها من شعرها ورماها ع الأرض ونزل فيها ضرب وقطع هدومها هي كانت لابسه هوت شورت وتيشيرت طويل واصل لحد آخر طيزها ومش مهم الألوان ولي مهم طب التيشرت ابيض والهوت شورت أحمر خلاص بقي المهم محسن قطعلها هدومها وخلاها بالكلوت بس وقام قلع بنطلونو وطلع زوبرو وبلو ونزل ع انجي عشان يسبت جسمها وحط زبو في كسها وفتحها كان الأمن وصلو ورزعو ع الباب وهو اتخض قام طلع زبره ولبس هدومه وجري من الباب التاني الي بيدخل ع قاعت المؤتمرات وهرب من الشركة انجي في ساعتها أغمي عليها والأمن اتصلوا با ابو انجي عشان ييجي المهم يومها بلبل محسن اتصل با انجي وهددها أن هو هيقتلها انجي خافت وماقلتش لابوها ومحسن استمر في الشركه بتاعت أبوها وبقي يبتذها عشان تخلي أبوها يوقع ع صفقات تبع محسن وكده محسن خلي انجي كرت في ايدو يبتذ بي عمي محمد
(عوده للحاضر )
انجي : بس ياسيدي أدى حكايه محسن
انا : يعني العرص ده فتحك بس ساعتها
انجي : اه واخلص عشان العيال بتشخر برة
انا : خلاص تعالي نطلع نأكل
خرجنا للشلة واكلنا الاندومي ولعبنا جيم ببجي وخلص اليوم ؛اليوم الي بعده روحنا الكلية وحضرنا المحضرات الي علينا وخرجنا روحنا هاوس كافية
(في هاوس كافية )
انا : شباب انا جمعتكم النهاردة عشان مش فاضي بكره حد عايز حاجة
شكشك : حد ولا اتنين ههههههههه
جميكا : مش فاضي بكره ممكن بعد بكره
روما : لا متجيش احسن ههههههههه
انجي : لا لا لا لا تبقي معديه
كلنا :لا لا متسلمش عليا لالا
انا : طب نطلع ع الساحل بقي نغير جو ولا فاكس
شكشك : انا راشق وششششش
انا : وش ولا قفا هههههههههه
انجي : 5 . 0 لمادو احلا شق بقي
روما : ولسه ولسه
جميكا : طب يلا نشد نجهز نفسنا الي طالع
انا : طالع ونازل هههههههه
شكشك : بووووووووم في وشك ياض كفك اشق
انا : حط في ايدك رق هههههههه
روما : لا ده كده الغزاله ريقه اوى
انا : طب نتكلم جد يلا نروح نجهز بقي حتي ساحل ولا اي
كلهم :ولا اه ههههههههه
وروحنا جهزنا الشنط وشدينا العذم ع الساحل الشمالى ومابالكم من الساحل الشمالى اييييييييه كسم الخيال روحنا في 4 ساعات وطلعنا ع الشالية بتاعنا وحطينا الشنط ونمنا وبليل نزلنا ديسكو هناك بنروحو كل لما نطلع الساحل ودرمغا مغا
انا : تشربي أي يا انجي
انجي : انتو هتشربو أي
شكشك : احنا عارفين هنشرب أي السؤال ليكي معاكي خمس دقائق وهلم الورق
انا : طب بلاش بيض بقي وانتي هشربك زيي استني ازوز
الزوز: أي يا شق المعتاد ولا هنغير
جميكا : لا المعتاد ازوز واتوصالي في الفودكا بقي
الزوز : احلا فودكا وشيفاز بقي
انا : مسي مسي ازوز
الزوز:مسي مسي امادووووو
وطبعا الزوز شقلبظات بقي كوباية من هنا وهناك وعملنا احلا مشروبات
انا : روما تعالي نرقص شكل اليوم هيبقى دماااااااااار
روما : يلا ياشق
وقمت بروما وروحنا ع ساحة الرقص واحلا رقص ع بحر بيرة
انا : شقلطوني فى بحر بيرة
روما : دوغري سكة انتي الأميرة
انا : في الجمال حلوه وخطيره مش بشوف زيك يابطااااا بحر عشق وموج محبه انتي ساكنا الروح ياشبة قشطة عسلية ومربي مفيش زيك في أي حتي
لقيت شكشك جايب انجي وبيرقصو وجميكا شقط بت صاااااااااروخ بيرقص معاها وفضلنا ع كده لحد ما روحنا ونمنا للصبح وتاني يوم روحنا البحر ونزلنا بحر عجيبة وغريبة هههههههه المهم قضينا يومين جاحديييين ورجعنا اسكندرية تالت يوم وارتحنا يوم كامل في البيت عندي ببجي وسجاير واحلا شله اليوم الي بعده كان بداية الامتحانات الاخيرة يعني خلاص هنروح تانيه كلية وفضلنا 3 أسابيع في الامتحانات لحد ما خلصنا وفضلنا ع هذا الحال لحد ما النتيجة النهائية طلعت وروحنا بعد طلوع النتيجة بشهر الكلية من تاني وفي أول يوم حصل الاتي:-
انا : أي يارجالة فينكم (بكلم شكشك وجميكا في الفون)
شكشك : ياعم بكره مش النهاردة خالص انا مطبق من امبارح
انا : طب قول لجميكا العرص يبطل يلقنك سلااااام
قفلت الفون ومشيت في طريقي للمدرج لقيت بنت بموتسيكل جايه من بعيد راحت خمست قدامي باشر يعني كانت هتشيلني من ع الأرض انا متهزيتش وروحت قالع النظارة وحطيتها في جيب البنطلون لقيتها قفلت المكنة ونزلتلي كانت لبسا قميص ابيض وبنطلون جينز ازرق ووشها لونو ببياض القميص الي لبساه وش جميل بمعني الكلمه مفهوش غلطة وجسمها اوفففففقف ع جسمها الفاجر بزازها كبيره ومشدودة ومع فتحت القميص شكلها فااااااااجر نييييييك وهي ولا رفيعة ولا طخينة وطيزها مشيه مع جسمها ومشدودة يعني هبقي أنزلها صوره عشانكم المهم الحوار دار بنا كالآتي :-
انا : بكام المكنة دي شرياها
جني:ب20 الف بس عشانك
انا : طب محدش قالك أن في مكان تركني فيه ولا نركنها في نص الطريق ووقفوا
جني:انتا قولت اهو بس انا بصراحة معرفوش
انا : ولا يهمك سلام بقي
جني:طب مش هتقولي اسمك أي
انا : لا
ومشيت وروحت المدرج لقيتها دخلت والدكتور عصام بتاع مادة اليلوجيا بيقدمها للصف
دكتور عصام :دي جني طالبه جديدة لسه جايه من أمريكا وقدمت هنا وهي الخامس ع صفها في كليتها في أمريكا وهتبقي
معنا هنا رحبو بيها
طبعا محدش مهتم غير الولاد وشوية بنات الي هما بيصاحبو أي حد مصالح يغششوهم يصرفو عليهم المهم أنا عملت بنهاوي لقيتها جت لزقت جنبي في المدرج
جني : وادينا في نفس المدرج ها بقي لسه مدايق مني
انا : ركزى في الشرح وبلاش تتكلمي معايا عشان مش فاضي
جني : ياعم طب انا آسفة
انا : طب ماشي بعد المحاضرات نتكلم في كافيتريا الكلية
جني : ماشى
وخلصت المحضرات وخرجت ع مكنتي ولسه همشي لقيتها جاتلي وقفت قدامي
جني : أي نسيت أن في بنا معاد ع كافيتريا الكلية ولا اي
انا : ولا اه سلام
ومشيت روحت البيت لقيت...................
تابعوني في الجزء الجاي عشان عشان أي معرفش بس المهم تابعوني وهتعرفو
سؤال الحلقة لما روحت لقت أي ؟
المجنوووووون
(الجزء العاشر )
(اختلاف)
دخلت البيت لقيت انجي قاعده في الريسبشن بتتفرج ع التلفزيون وروما جايا من المطبخ بكوبيتن نسكافيه
روما : أي الي جابك بدري ياشق
انا : خلصة بدري قولت أجي افشخ المتناكين الي فوق عايزين يفأجوني
انجي : وانتا عرفت منين أن شكشك وجميكا هنا أساسا
انا : مش مهم انتي جيه لي تلفزيون بيتكو باظ قولتي اروح اقرف الشله واتفرج ع التلفزيون عندهم
انجي : اه ياغلس وبطل تفاهات واطلع لصحابك امشي
روما : ههههههههههه وادي البت جالها تخلف من كتر قعدتها معنا
انا : طب انا همشي عشان مهزقش الي جابوكم
طلعت لقيت شكشك وجميكا قاعدين طبعا قفلت الباب وقلعت الحزام وضربتهم وقعدو يطنطتو في الاوضه لحد ما شكشك فتح الباب وجري ع تحت وجميكا جري هو كمان ع تحت وانا وراهم
انا : هتروحو مني فين بقي أنزل الكليه لوحدي وانتو هنا قاعدين تلعبو صح
شكشك : (مستخبي ورا البار بتاع المطبخ )مااجنا قولنالك اول يوم بلاش ننزل انتا الي كنت عايز
جميكا : (واقف ورا الكنبة )وأي يعني عملنا نصيبه يعني
انا : لا بس انا جيا معايا افشخكم بقي
انجي : بطلو صدااااع بقي عايزين نتابع المسلسل بقي مش سامعين أي
انا : هخخخخخخخخ مسلسل أي يابت
وجريت ورا انجي بالحزام وبضربها وكل ضربه بتيجي ع طيزها وراحت استخبت ورا روما
روما : خلاص ياعم بلاش هبل
انا : شكلك بتضومي معاهم وانا هضربك انتي كمان
روما : لا لا أنا مليش في اتصرفو انتو معاه
انا : طب خلاص بقي عشان انا تعبت نستريح شويه
شكشك : اه يسطي انتا بتضرب بغل كدة لي
جميكا : ياعم ده ابويا **** يرحمه مضربنيش كدة قبل كده
انا : معلش هي هبت مني بس
فضلنا نهزر ونروش وسجاير وببجي واليوم خلص روحنا تاني يوم الكلية
(في المحاضرة )
بنتكلم انا وشكشك وجميكا عشان الدكتور بيهوي ع بضانو ومش عايز يشرح حاجه
انا : بعد المحاضرة دي هروح للبت ريم اهس معاها شويه
شكشك : البت ملك معاها كمان وتقي
جميكا : انا راشق بس انا لسة هروح أقضي يعني نصاية وهاجي
انا : تمام هنستناك في الكافية بس أنجز متتأخرش
جميكا : خلصانه بورقة بفرة
بصيت لقيت البت جني دي جايه نحيتي
انا : طب اهبقو انتو عشان في حوار كده هنجزو واطلعلكم
شكشك وجميكا : خلصة ياشق
جني : أهلا عامل أي
انا : تمام وانتي
جني : تمام أي ياعم هو انا لازم انا الي اجيلك
انا : اه معلش هاا عايزة أي مني بقالك من امبارح عايزة تعرفي اسمي وبتتكلمي معايا وانا مش عارف يعني انتي اصلا دخلت غلط
جني : عادي يعني أصل انا طريقتي كدة كنت حبه نبقي صحاب وكده بس شكلك بتتقل عليا
انا :ولا بتقل ولا حاجة بس انتي مروشه ومتسرعه فاتمام استني بقي اعرفك ع الشلة
جني : بجد
انا : اه استني (وبعلي صوتي)روما انجي(جولي)عضوة جديدة في المصحة وعايزين نرحب بيها
روما : هاي انا روما ودي انجي
جني : هاي روما هاي انجي انا جني
انا : وانا ياستي مادو ولسه في شكشك وجميكا
جني : اوكي بص انا هعمل بارتي في البيت النهاردة عشان عيدميلادي وعازماكم
انا : ماشى هنخلص مشاويرنا وهنجيلك ع الساعة 9
جني : اوكي متتأخروش وتيجي ها مش تعمل زي امبارح وخلع
انا : ماشى هروح انا عشان عندي مشوار
روما : رايح فين
انا : أركن ع جنب انتا ياشق لما اجيلك هقولك
روما : ماشي ياشق خلصانه بشياكة
طلعت لقيت شكشك وجميكا واقفين مستنيني روحتلهم وطلعنا ع بيت ريم
(اوضه1)
ريم:وحشتني اوي ياض انتا
انا : ياض ده انا هفشخك
ريم :وريني هتفشخني ازاي
انا : (قلعت التيشرت)كده
ونمت عليها ونزلت فيها بوس وغبنا في قبلة جميلة خمس دقائق واحط لساني في بقها وهي مصته
انا : تعالي مص زبري يالبوتي يلا
ريم :حالا (قلعت هدومها بسرعة ونزلت ع روكابها )يلا بقي هوريك احلا مص
نزلت البنطلون وهي كملت وقلعتهولي ونزلت مص في زبي شبه المحرومين
ريم: اممممممممم ذي ما هو يجن أي واحدة من حلاوته
انا : احااااااااا انتي لسا فاكره الحركة دي
كانت بتدخل زبري لحد الرأس بس وتفضل تمص الرأس والحركة دي كانت بتهيجني اوي
ريم :امممممممممممم طبعا فاكره اممممممممم اه كسي بياكلني (وبتدعك كسها وهي بتمصلي )
انا : طب تعالي
رحت قومتها ونزلت انا الحسلها كسها وهي واقفه
ريم:اححححححححححححححححح ااااه كمان اه الحس اوي
ريم اترعشت وجابتهم ع وشي رحت زقتها ع السرير ونمت فوقها ودخلت زبري في كسها
انا : دا سخن اوي لي كده ياشرموطه اححححح
ريم:ااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااه من الي بتعملو في اححححححححححححححححح كمان أرزع ااااه نيك اوي ااااااااااااااه انا لبوتك وشرموطك ومتنكتك انتا وبس ياسيدي ااااه اححححح
انا : (بسرع في النيك)ده انا هفشخك وهخلي كسك يفرقع من السخونة اه يا شرموطة خدي
ريم:ااااااااااااااه براحه شويه ااااااااااااااه احححححح هجيب تاني اه ااااااااااااااه (كانت بتجيب للمره التانيه ) هخخخخخخخخ اه خلاص مش قادرة اااااااه
انا : وانا لسا عملت حاجه أوه دانا هخليكي تجيبي دم من كسك اه
ريم:هخخخخخخخخ احااااااااا انتا لسا مطول احححححح طب براحه انا كسي اتهري
انا : طب تعالي وضع الدودجي عايز انيكك في طيزك
ريم:تعالي ماشي
قامت ريم واخدت وضع الدودجي وانا رزعتو مرة واحدة في طيزها لقيتها شهقت
ريم:اااااااه لي الافتري اه ياطيظي فشختني يخرب بيتك
انا : ولسه هفشخك اححححح طيزك ديقه اوي انتي مبتتناكيش فيها كتير ولا اي
ريم :ااااه اوي بتناك فيها كتير بس من مين من ازبار قد صباعي احححححح كمان نيك اكتر اااااااه
انا اه هجيب يالبوه تخديهم فين
ريم : ها تهم في بقي عايزة اشرب لبنك
طلعت زبري وهي نزلت ع الأرض ورحت جايب في بقها ودخلت استحمي انا وهي ودقيتها مسمار سريع وطلعت لبست هدومي وبوستها وخرجت
يتبع............
تابعوني في الجزء الجاي سلام
â™،المجنوووووون
(الجزء الحادي عشر )
( تهيييس وتخاريف )
(في نفس الوقت في الكلية )
جني : بصي يا روما انا مش هقولك اني بحب أو معجبه بأخوكي لا أنا من أول نظرة عشقته
روما : يا جني انا مقدره الي انتي في بس مادو مش عارفة رد فعله هيبقى أي لما يعرف هو كده معقد ومحدش فينا عارف دماغه متركبه ازاي
انجي : جني ياحبيبتي انتي وقعتي في المعقد ده هو طيب وحنين لكن في الحب والكلام ده مبيفهمش دماغو مهوية
روما : ههههههههه و**** عندك حق يجي عند الحب ومخو يقف ويقلب عبيط هههههههههه
جني : (بدءة الدموع تملي عنيها ) بس بردو بحبو وبعشقو (وفتحت في العياط)(ال يعني حبيتي جستن بيبر ياختي متعرفيش أنك حبيتي الي يشحتطك ويشئيكي معاه هخخخخخخخخ احا )
انجي : لالا متعيطيش احنا بنهزر و**** طب وهو في ذي مادو في الحب متعيطيش بقي (هجصي اكتر واكذبي ع البت الغلبانة )
روما : طب خلاص بقي عشان خاطري يلا نروح نستناهم في البيت وسيبيلي موضوع مادو ده وانا هقولو
جني : (بتضحك ببراءة )ماشي بس انا عايزه انا الي اقوله هتساعديني
روما : ماشي ياشق يلا بقي نروح
(في نفس الوقت في بيت ريم )
( اوضه2 )
شكشك : براحه وانا لسه عملت حاجه
ملك : ااااااااااااااه براحه شويه ده احنا لسه بنبوس اممممممممم
شكشك : طب ما تيجي نبل السفنجه ها بت (وراح قالع ملط ) يلا مصي الزبر الي هينيكك يالبوه
ملك : انتا تأمر ياحبيبي (ونزلت ع روكابها ) اممممممممممممممم انا عايزه اتفشخ بزبرك دة اممممممممم
شكشك : وانا هحققلك امنيتك تعالي ( ومسك رأسها وبينيك بقها اكنو كس)اه مصي اكتر ياوسخه احاااااااااإحساس ابن متناكة
ملك : أمممممم (مستمتعة بالمص بس في نفس الوقت بتتخنق )اه كنت هتموتني ياض اه
شكشك : اهدي بقي مش عارف انيك بقك الوسخ دة اه مصي ياشرموطه احلا
ملك : (بتدعك في كسها ) اممممممممممممممم كسي نار وعايز يتناك هو كمان
شكشك : اححححح هيجتيني ياشرموطه ده انا هفشخك
ونام ع السرير وهي قعدت ع زبو وهو فضل يرزع فيها جامد كل لما تبطئ هي وفشخها
ملك : ااااااااااااااه اححححححححححححححححح شرمطني اكتر نكني كمان ااااااااااااااه كمان نكني اوي ااااااااااااااه
شكشك : احااااااااا كسك سخن لي كده اححححح انا حاسس أني حاتط زبري في فرن اه
ملك : هيهيييييي ( بتضحك بشرمطة ) من الي بتعملو في ياعنيا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه كان فين زبرك من زمان اححححححححححححححححح (جابتهم ع بطن شكشك )اه يالهوي كسي ااااااااااااااه خلاص مش قدره اه ااااااااااااااه براحه طيب ااااه
شكشك : طب تعالى في طيزك ياشرموطه (وطلعو من كسها حطو في طيزها ) دانا هفشخك ااااه
ملك : احححححح كمان وكمان ااااااااااااااه عايزة طيزي تجيب دم ااااااااااااااه افشخني افشخ لبوتك ااااااااااااااه كمان نكني نيك شرموطك اححححح هخخخخخخخخ (وبتدعك كسها جامد وبتجيبهم تاني) اححححح انا عايزه اتفشخ كمان ااااااااااااااه
شكشك : اححححح هجيب يالبوه تخديهم فين
ملك : ااااااااااااااه في طيزي الي اتفشخت اااااااه
وفضل يرزع في طيزها جامد لحد ما جاب في طيزها وسابو لحد ما نام وطلع لوحده ودخلو ياخدو دش سريع وطلعو وشكشك سابها وخرج
(اوضه3)
تقي : تعلالي ده انا هصفي زبرك من اللبن ياض
جميكا : وانا هنيكك في كل جسمك وهفشخك يالبوتي
وكل واحد قلع التاني وبدأت بوس وتقفيش ولعب في كل حتة
جميكا : انزلي مصي بلا ياشرموطه يالبوه
تقي : من عنيا ياسبعي (ونزلت ع روكابها ) اممممممممم كل مره يجنني منظرو وهو واقف كده اححححح
جميكا : طب مصي بزمه يالبوتي عشان يعرف يمتعك
تقي : اامممممم يلا يا زنجي افشخ بقي وبعدها كسي وطيزي اممممممممم اححححح
راح جميكا مقومها وقفها ونزل هو يلحس كسها جامد وهو بيتفنن في اللحس فضل يلف بالسانو حولين زنبورها وهي كل الي عليها تصرخ وتشدو من شعره اكتر ع كسها وبتدعك في بزازها لحد ما جابت راح شايلها لحد السرير ورماها عليه ونزل ع كسها تاني لحسو دقيقتين وراح مدخل زبرو في كسها ومنيمها ع جنبها ورافع رجل وحده ع كتفو وبينكها
تقي : ااااااااااااااه بابنل الحرام عرفت منين اه أني بحب الحركة دي اححححح ااااااااااااااه بتهيجني اوي
جميكا : وانا أي حد ياشرموطي (وبيدعك في كسها بايدو اليمين )ده انا هفشخك وهخلي كسك يجيب كل العسل الي فيه
تقي : ااااااااااااااه هجيب اه ااااااااااااااه كمان اححححححححححححححححح اااااااه (جابت تاني )ااااه اوي خليك ع كدة أرزع جامد اححححح ااااااااااااااه
جميكا : اهو خدي يامتناكة اححححح كسك ده إدمان
تقي : ااااااااااااااه كسي ااااااااااااااه كمان نكني نيك شرموطك اححححح هخخخخخخخخ ( وجابتهم تاني)اااااااه وفضل علي كده 10 دقائق وراح مخليها تاخد وضع الدودجي ودخلو في طيزها
جميكا : مش هعتق كسم الطيز الحلوه دي اه دي نااااار صهد الفرن
تقي : ااااااااااااااه براحه شويه طيزياتفشخت اااااااه براحه نكني بزبرك الزنجي ده براحه بقي اححححح
اااااااه
وفضل يرزع في طيزها جامد لحد ما حس انو هايجيب
جميكا : هجيب يالبوه
تقي : ااااااااااااااه جيب في كسي ااااااااااااااه كمان
راح مطلعو ودخلو في كسها وفضل يرزع شويه وجاب في كسها ودخلو أخدو دش وراحو طالعين وسابها جميكا وطلعلي
(مشهد الصالة )
انا : يلا نروح نجهز عشان نخرج انا عايز اشم هواء
شكشك : ماشي ياشق يلا
جميكا : وانا مش جي ولا اي
انا وشكشك : ولا اه سلام يابيضه
وروحنا البيت لقينا روما وانجي وجني قاعدين متشيكين وطبعا الهبل متنحين أما أنا كنت مبلم بمعنى الكلمة لما شوفت جني
انا : هي مش الأرض ليها قمر واحد بقو تلاتة ازاي
شكشك : حكمة ربنا هنعترض يعني
جميكا : دول فعلا قمرات
واحنا التلاتة :(بنصفر الي هي لما تعدي بت قمر تقوم مصفر صوفارت إعجاب )وفففففففففففففففف وففففف وأي الي بيحصل ده أي الي انا شايفو ده أي الحلاوه دي أي الطعامه دي
البنات بتضحك ع الهبل بتعنا
روما : متخلفين عقليا أقسم ب****
انجي : لا لازم نتشيك عشان نعجب
جني : طب مش يلا نخرج ولا هتقضوها بحلاءة
انا : أي الحلاوه دي. .. أي اه ماشي يلا ياشله
وخرجنا اتمشينا ع البحر وهناك لقيت جني بتقولي عايزة اقولك حاجه
انا : تفضلي ها مش قدمهم ماشي تعالي نبعد عنهم شويه اهو ها عايزة تقولي أي
جني : انا بب بح................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو جني هتقولي أي
سؤال الحلقة هل جني هتقدر تعترفلي باحبها ليا؟
â™،المجنوووووون ♤
(الجزء الثاني عشر )
( بداية حرب)
جني : انا بب بحب......بحبك يا مادو
انا : بتكلمني معلش كنت بفكر فى حاجة (انا اصلا كنت سرحان في عربية ركنه النحيه التاني يعني في وشنا وبيبصو علينا ولمحت واحد من رجالة محسن وانا مش عارف ليه بس فكيت لأن كده كده مش هيعرفو يعملوا حاجة )كنتي بتقولي أي
جني : لا خلاص مش مهم
انا : طب قولي بقي الي كنتي هتقولي انجزي
جني : انا بحبك يا مادو
انا : انا شكلي بخرف ولا اي بتحبيني
جني : ( مكسوفة وبتضحك ببراءة ) اه انتا بحبك ويموت فيك يا بارد
انا : أي التحول في الأداء ده بارد انا طب نعديها والحب بقي انا يعني بغض النظر عن انك متعرفينيش بقالك كتير حبتيني من أول نظرة كده ولا اديتي لنفسك فرصة تفكري في المتخلف الي واقف قدامك ده شخصيته وطباعة ازاي
جني : ( الضحكة راحت من ع وشها )فكرت وعرفت وبحبك اعمل أي اموت نفسي يعني عارف انا من أول ماشوفتك أنا اتجننت وكنت قصده الحركة بتاعت المكنة وكده عشان بس أتعرف عليك
انا : ياسلام طب هنعديها انتي بتحبيني انا بقي مش عارف اقول اية بس ما علينا انتي مفكرتيش اني أكون خاطب مصاحب أي حاجة من دول
جني : ( بدءة الدموع تملي عنيها ) لا بس و**** بحبك ويموت فيك
انا : طب بتعيطي لي دلوقتي بس انا غبي وعبيط وأهبل(وبخودها في حضني )وبقره وعرسة لا لا عرست أي وحشه اوي
جني : ( بتضحك ببراءة وهي لسه بتدمع لسه )ههههههه لا بارد
انا : (بتريق عليها )لا بارد طب ياختي خلاص انا بجد لو لفيت الدنيا مش هلاقي هبلة شبهك تحبني كدة اه ياجزمه طب بحبك
جني : ( بدءة تضحك وبتمسح دموعها ) بعشقق يا بارد اااااااه لو تعرف الي في قلبي
انا : (بفكر مع نفسي يااااااااااااااااه للدرجادي بجد في بنت لسه بالبراءة دي لا وبتعشق الي خلفوني احااااااااا )لالا خلاص مش هقدر عليكي بجد ياجني بصي انا كمان بحبك بس كده لا متتوقعيش اكتر من كده
جني : انسان بارد بجد المفروض تقولي أي حاجة كده حب تحسسني انك بتحبني مش (بتتريق عليا )بحبك أي ياعم ده وانا بشحت منك
انا : طب تصدقي انا غلطانلك غوري ياشيخه بقي (بزوقها براحه وبمشي بعيد عنها شويه )
(لقيت الي في العربيه نازلين ومعاهم شوم وعصيان وجين نحيتنا انا في ثواني رحت ركبت البنات العربية وقفلت العربية بالريموت وبقيت انا وشكشك وجميكا وسط دايرة الناس دي محوطينا ومعاهم سلاح واحنا لا والبنات يتخبط ع ازاز العربية وبيصوتو )
انا : شكشك جميكا سبعات سبعات
شكشك : تمام
جميكا : طب يلا
بدأنا نلوش من بعيد عشان هما الي يجولنا وفعلا كل الي يقرب يتضرب ويقع ع الأرض وقعنا بتاع أربعة منهم ولقيناهم اتلمو علينا كلهم واحنا التلاتة كل واحد فينا مسك اتنين ونزل فيهم ضرب والحمد **** كومناهم ع الأرض واحنا مش هقول متضربناش لا اتضربنا وضرب ابن متناكة بس احنا التلاتة فشخنا بتاع 10 رجالة لوحدنا المهم ركبنا العربيه ومشينا روحنا ع بيتي )
انجي : انتا كويس فيك حاجة
انا : لا متخفيش خلاص
شكشك : اه يسطي احااااااااا احنا كلنا ضرب
جميكا : بس فشخناهم بس اموت واعرف مين دول ولاد المنيوكة دول
انا : لا دى قصة معروفة رجالة محسن بتبعت تهديد صغير بس
انجي : ( بتبرق )نعمممممممم بس ده اتسجن ازاي هيبعت رجالتو وعرفو مكانا منين
انا : ببساطة شديدة المعلم قبل مايتاخد قال حبيبي كتير ومتخافش مش هسيبك
روما : لا وكان بيتكلم بثقة يعني اكيد هيهرب
جميكا : ايوة بس معرفتش بردو عرفو مكانا منين
انا : كان باعت الي يراقبنا بقالو كتير بس اشمعنا دلوقتي يعني من يوم مزازيك احااااااااا
جني : أي مالك
انا : لا أنا مبيتلعبش بيا هما بيخوفونا وعايزين يفرقونا ويصطادونا كل واحد لوحدة
شكشك : ازاي بردو يعني مهما ممكن يخطفونا مع بعض ومش صعبة عليهم
انا : لا مش هعرفو لي عشان كانو عرفم النهاردة
جميكا : قصدك أن ده اختبار منهم بس
انا :اه ومش عايز اعيش في الهم ده كتير انا عندى حل قاطع ليهم
كلهم :أي هو واحنا معاك
انا : مش دلوقتي المهم ع طبيعتنا لحد ما اعرف آخرهم أي بعد كدة هقولكم أي الي في دماغي
كلهم :ماشي
شكشك : طب أي هفضل في الملل ده كتير يلا ببجي
انا : خلصة يلا
ولعبنا جيم ونمنا كلنا والكل بات عندي في البيت المهم تاني يوم نزلنا الكلية وحضرنا المحضرات وخرجنا ع كافيتريا الكلية
انا : أي لسه بتفكرو محدش يفكر بقي مش مهم المهم أننا بخير والنهارده عيد ميلاد جني عشان امبارح محتفلناش بيها النهاردة بليل عايز احلا حفلة
شكشك : تمام ياشق خلصانه بشياكة
روما : طب ماشي التورتة عليا
جميكا : والكولا والمشاريب عليا
انجي : والزينة عليا
شكشك : وانا عليا الميوزيك والأغاني
انا : وانا عليا احلا هدية وقفلو عشان جني جيه
جني : أي ياشله الكلام ع أي
انا : هنروح وبليل هنتجمع عندي بليل نسهر ونلعب تمام يلا ياشله
وروحنا واتفقنا ع انا كل واحد عليه حاجه ونعمل احلا عيدميلاد لجني المهم جهزنا كل حاجه والحفلة جهزه وع بليل روما اتصلت با جني
روما : أي يابت جيه أمتي احنا مجتمعين ومستنينك
جني : انا خلاص اهو جيه في السكه 3 دقائق وتلقيني قدامك يلا سلام
روما : سلام (قفلت الفون )خلاص جية اهي يلا نجهز
انا : طب ماشي يلا
واستنيناها لحد ما جت كنت قافل باب الفيلا من بره واتصلت بيا قولتلها خلاص طالعلك اهو باي ورحت فتحتلها
انا : أي أخيرا يلا عشان مستنينك من بدري
جني : ماشى هي الفيلا مضلمه لي كدة
انا : عشان هنغتصبك ههههههه
جني : ها ها ها دمك خفيف قولي لي بجد
انا : هنقعد فوق ننور تحت لي بقي يلا بلاش برود
جني : تمام
دخلنا وأول مدخلا
انا : يلا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااا
والأنوار ولعت وكلهم بيغنو هابي بيرزداي وجني فرحانة ووشها مبتسم وعليها غمزتين يااااااااااااااااه المهم راحت وطفت الشمع وقطعنا التورتة وكلنا وكوكاكولا واحلا انسجام
جني : بجد انا مش مصدقة نفسي
انا : لا ياختي صدقي وادي الهدية بتعتي
جني : ( بتفتح الهدية لقت سلسلة دهب وفيها وصله متشكلة ع اسامينا بالانجلش mado&gana )شكرآ شكرا بجد (وحضنتني حضن بصراحة عبرت في عن حبها ليا وبكل براءة )
انا : (بصراحة أنا حضنها ده خلاني أحبها اكتر وأكدب لو قولت محبتهاش انا عشقتها بجد )بحبك وبعشق أمك يابت انتي
جميكا : طب وأنا خلاص مش بتحبني (بيتريق علينا )
انا : معلش غطي ودنك دقيقة بس (وحطيت أيدي ع ودان جني )كسسسسسسسسم كسم بضانك ياعم كسمك بجد
روما : ولا متبضناش بقي ياايجززززززز
شكشك : طب فكر واتكلم مش تبضن ع كسمنا كدة
انجي : إسنا اجرب اشخرلك هخخخخخخخخ (بصراحة سحبتلو شخره من قلبها )كسم بضانك بيضة بيضه
انا : خلاص ياجماعة هو هيحترم نفسو
ولقيت جرس الباب بيرن.
انا :استنو اشوف مين الي ع الباب ده وده وقتو ياعم
ورحت فتحت الباب لقيتو في وشي وبيقولي
شخص :مفاجأة مش كده ههههههههه
انا : هخخخخخخخخ احااااااااا انتا تاني ياااااااااااااااا........
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو الي هيحصل
سؤال الحلقة مين الشخص ده ؟
المجنوووووون
(الجزء 13 )
(خارج نطاق التغطية )
شخصية جديدة
حسن :(صديقي وشغال في جلوفو بيوصل طلبات وأوردرات طويل نسبيا طولو 180 سم وقمحاوي اللون )
انا : احااااااااا هو انتا ياعم دائما متأخر كده ادخل يابا
حسن :المكنة عطلة في السكه مانتا عارف بقي ع قد فلوسنا
انا : كسم الاكتئاب الي انتا في ده والحقد يابا منا قايلك تساعدك وأنتا بيع المكنة دي وجيب غيرها وأنتا النص وانا النص واعتبر الفلوس وصلت كمان
حسن :خلاص بقي مش مهم المهم الحاجة إلى طلبتها اهي أمسك(وبيديني علبه شيك كنت مشتريها من محل ريجانس من ع البرنامج )
انا : طب ماشي الشيك فين
حسن :خلاص بقي عليا المرادي
انا : طب بزمتك انتا حلتك حاجة معاك تلات آلاف جنيه
حسن :عزومت مركبيه ههههههه
انا : أمسك الفلوس وغور في داهية يابيضه سلام يابن عمي
حسن:سلام امادو
قفلت الباب ودخلت للشلة وعشان الناس إلي بتشخر بس من بدايةالجزء اكيد مش هيكون الي في دماغكو والي هو محسن هههههههههه هجن الكل انا وهشلكم المهم
أنا :ودي بقي هديه مننا كلنا ليكي ياجني
جني : ويترا فيها أي
شكشك : فيها فيل هههههههه
جميكا : فيل أي ياعم خيالك وااااااااسع العلبه دي فيها هدية
انا : لا لا العلبه دي فيها كسمك منك لي بلاش بيض بقي
جني : طب افتحها ونعرف
روما : لا حنسي الي جابونا بيها أو اقولك علقيها ع الحيط كاتزكار
انا : روما انا بقول انتي العاقله الي فيهم بلاش ظياط عشان مهزقكيش
روما : هههههههههههه و**** طب ماشي ياشق لينا حساب لما نكون لوحدنا
انا : طب ماشي
جني : ( بتفتح الهدية لقت لاب توب مرسوم عليه صوره ليها وتحت الصوره اسمها بالعربي )لا بجد انا حاسه اني في حلم مش عايزة أفوق منو
انجي : لا ده واقع وهو في بين الأخوات تكاليف انتي بس شاوري واحنا نجيب
انا : احلا كلام سمعته من ساعت ما بدأنا أم اليوم ده لا عاقله يابت
روما : طب يلا نروش بقي
وشغلنا اغاني والكل بيرقص وجميكا لف جوبز وولعنا وشربنا واليوم جاااااااامد
شكشك : طب والليلادي مش هتخلص غير با مفاجأة من العيار الثقيل والآن مع المفاجأة
جميكا : نااااااااااااااا نيييييه نجابونيبوي نااااااا نييييه نجابونيبوي
انا : طلعو يا هاني ورجو كده وو شغل تاني
جميكا : نااااااااااااااا
انا : باس ياعم بقي الي شغل الهبل ده طاااااب سبع لحاليح مستلحلحين استلحلحناهم من عند المستلحلحين
شكشك : تقدر يا مشلوح ويامستشلوح تستشلوحلنا سبع شلاويح ذي ما استشلوحناهم من عند المستشلوحين
جميكا : وكاراكشانجي داباح كابشو يامحلا مرقت لحم كاااابشوووووو
روما : طب خلاص بقي نخلص استظراف
انجي : طب ممكن اغنيه لحسن لسمر لو سمحت
انا : ماااااشي وانا انا انا انا انا انا انا انا بردو ههههههه
شكشك : وقوليلي أي يامريتي
جميكا : قوليلي أي حكايتي
انا : وكتااااااب حياتي يااااااعييييين مشوفت زايو كتا اااب
روما : اااااااه الفرح في سطرييييين والباقي كووولو عزاااااااب
جني : وديني قلبك خود قلبي
انجي : لالا تبقى معديه
كلنا : لا لا متسلمش عليا لالا
وفضلنا نهبل لحاااااااد ما كل واحد راح في حتة واتخمد انا نمت ع الكنبة وروما ع الكنبة التانية وشكشك نام ع البار بتاع المطبخ وجميكا ع الأرض وجني جت نامت في حضني وانجي نامت ع الكرسي الي جنب الكنبة الي نايمه عليها روما وفضلنا نايمين للعصرية وصحينا متاوهين من الحشيش هو انا وشكشك وجميكا بس الي شربنا والباقي اتسطل ع الريحه وانا صحيت الأول لقيت جني نايمه في حضني وايووووووه صاحي ع أجمل وارق وجه لاحلا بنت لا وكمان بتحبني وفجأة لقيتها بتصحة عملت نفسي نايم وهي صحيت لقتني لسه نايم وحاضنها اوي
جني : ( بكل رقه وبراءة )مااااادو أصحى مادو طب ياقلبي
انا : ( عامل اكني نايم )مش هروح الكلية النهاردة سبيوني انام
جني : اصحى ياروحي وبطل استعباط
انا : ( عملت اكني مخضوض )مين مين انتي مين يابت انتي
جني : انا جني يابارد انتا
انا : قلب البارد
جني : ايوة اتلكك عشان تفضل حاضني اتلكك
انا : طبعا اتلكك لو كل يوم اصحى ع الجمال والرقه دي هتلكك واتدلع
جميكا : متكسفنيش بقي ياثي مادو هههههههههه
انا : معلش تعالى كده شويه (وقمت خلعت الحزام وجري وراه )دانا هفشخخخخ طياز كسمك فرده فرده
جميكا : وانا كل شوية اتضرب ياعم لا اااااااه
وفضلت اضرب في روحنا صحينا الباقي والبنات راحت تعمل فطار عشان نفطر وجهزو السفره وقعدنا نأكل وبعدها روحنا نخرج وفضل جميكا يكلم انجي وشكشك مع روما وانا وجني وكل واحد مع بنت وماشين ع البحر
انا : جني انتي بجد مجنونة وفعلا اثبتي وجودك في شلة المصحة
جني : من يومي ع كده اصل الجنون ده موهبة
انا : اه والتفنون في إبداع يظهر أني داخلت نفسي في بلوه جني ياحبيبتي انتي طالق
جني : من قلبك ياحبيبي
انا : لا مهو انا مش الي بعملو في الناس هطلعي انتي عليا اعقلي عشان مجنكيش
جني : هههههههه انتا جننتني من أول ما شوفتك ياحياتي
انا : طب هسيبك تتموحني كده ومش هرد عليكي
جني : مادو انتا اولا ولد انتا ياض طب رد عليا خلاص هعقل اهو
انا : ( بكلم نفسى وانا أي الي لنفسي ده احااااااااا ع الهبل والتخلف الي انا وقعت نفسي في )أي يازنانه هانم عايزة أي من الي جابو امي
جني : بعشق أمك ياض بقي خلاص متزعلش
انا : طب هاتي بوسه هنا (وبشاورلها ع خدى اليمين )
جني : اهو
انا : ( ولسه هتبوسني في خدى قومت لفيت وشي وبقت البوسه من شفايفي لشفايفها ) اممممممممممممممم هههههههه خدتاها
جني : انتي بارد وبتخم وانا زعلانة منك (وحتط ايديها ع وشها وعمله اكنها بتعيط )لا متكلمنيش بقي
انا : خلاص بقي طب حقك عليا خلاص
جني : ( راحت بايساني ع خدى وجريت )ضحكت عليك واختها
انا : ( جريت وراها )وربنا منا سايبك ياجزمه انتي
جني وهي بتجري خبطت في واحد ماشي
جني أم سوري بجد أسفه
شخص :لا ولا يهمك متقلقيش ده لو من قمر ذيك يبقي اخبطي براحتك
انا : طب ولما اخبط كسم دماغك في الحيط عادي بردو (وكلت الواد رجل شقلطو ع الأرض وبيتوجع )أي رأيك حلوة النطه
شخص :اااااااه ده انا هنيكك يابن الوسخة هخخخخخخخخ ( وبيقوم من ع الأرض )
انا : انتا لسه هتشخر
ونزلت ضرب في الواد بافتره والواد وشه بقي كله وارم ومحشهوش من أيدي غير الشلة
انا : تاني مره ياعرص متبقاش تبص ع حاجة مش بتاعتك ياكسمك
شخص :ماشي لو دكر خليك واقف مكانك متتحركش وانا هنيكك
انا : ولانتا ولا الي يتشدد لكسمك ياخول
شخص معدي :ماخلاص انتا عايز تضرب تاني يابني انتا (وبيكلمني بعديها )خلاص يابية حقك عليا انا هو كل يوم يجي يتضرب كده ويمشي عيل بتاع مشاكل عايز يتضرب وبس
انا : خلاص ياحجيجا الف شكر
جميكا : خلاص بقي ياعمهم أي هتحايل عليك بقي
شكشك : خلاص تعالي نطلع نأكل في أي مطعم انا جعان تيجي نروح مطعم محمد أحمد احنا جنبو
انا : استنو بس نشوف ابن المنيوكة ده هيجي ولا هيخاف
روما : خلاص بقي هو اكيد مش هيجي يلا بينا
انا : قولت هستناه جيا معاكو ولا لا
كلهم :خلاص ماشي
أنا :طب اترزعو لحد ما نشوف هيجي ولا لا 5 دقائق لو مجاش نمشي تمام
..............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي هيحصل
سؤال الحلقة هل الشخص ده هيجي ولا كان كلام في الهواء؟
المجنوووووون
(الجزء 14 )
( إختفاء )
انا:خلاص 5 دقائق وبعدها نمشي
فضلنا قاعدين والواد مجاش قولتلهم خلاص يلا نمشي وفعلا رحنا نتغدا في مطعم محمد أحمد وده يبقي أشهر مطاعم اسكندرية منذ القديم واكلنا احلا أكل وروحنا ع بيوتنا وشوية حب وتس مع جني بقي ويااااااااه نمت ع احلا صوت في الكون صوت الفنان أحمد شيبة في أغنية لحالي احلا والي فكر اني نمت بقي ع صوت جني وجو المحن الفاضي ده هههههههههههههههه اشخر بس الشتيمه حرااااااام بس كده المهم تاني يوم صحيت ع تليفوني بيرن
انا : الو ايييه امتا الكلام ده حصل طب انا جي سلام
ولبست هدومي بسرعة ورحت ع القاهرة
(في البيت عندي )
روما دخلت عندي الاوضه ملقتنيش اتصلت عليا لقتني غير متاح اتصلت بجميكا
روما : الو أي يا جميكا هو انتو خرجتو انتا وشكشك ومادو ولا اي
جميكا : لا أنا لسا صاحي من النوم لي هو مش عندك
روما : لا وبتصل بي غير متاح طب انا هتصل بشكشك اشوفو عندو ولا لا
جميكا : شكشك أساسا بايت معايا في البيت طب ما ممكن بس انخنق فانزل يتمشي بصي انا هحاول معاها واتصل بي ومعاكي ع تليفونات لو مجاش كمان ساعتين هجيلك ونروح ندور عليه يلا سلام
روما : (بتكلم نفسها ) طب هيكون راح فين يعني لي بس تقلقني عليك كده يأخي طب ع الأقل يعرفني أو حتى يفتح تليفونو عشان بس اطمن عليه
(في نفس الوقت في بيت جميكا )
جميكا : ولا اشكشك مادو نزل من بيتو بدري وروما متعرفش راح فين وقلقانا عليه
شكشك : احااااااااا وهيكون راح فين يعني طب ممكن يكون راح للواد الي ضربو ع البحر ده
جميكا : لا ياعم وهو أساسا نسيه من امبارح طب ممكن يكون هو وجني خرجو
شكشك : طب ما تكلم روما تكلم هي جني
جميكا : اه بس يسطي لو مكنش معاها هتقلق هي كمان يأخي كسم الساسبينس بتاعك لازم تقلق كسمنا معاك انتا
شكشك : ههههههههههه و**** ياعم لو عملنا أي مش هيتغير مادو مخو طاقق ومحدش يعرف يفهمو بيفكر ازاي اصلا
جميكا : طب قوم البس يلا نروح لروما نشوفها ونشوف عم ساسبينس دة راح فين
(في نفس الوقت في بيتي )
روما : (بتكلم انجي في الفون)أي يا انجي يعني هو ماجلكيش البيت طب
انجي : لا خالص يابنتي يعني متعرفيش راح في ولا شكشك ولا جميكا طب أي هتعملي أي انا قلقانه عليه اوي
روما : متقلقيش بصي تعاليلي البيت كده كده شكشك وجميكا جايين ونقعد نشوف حل
انجي : طب خلاص مسافت السكه هكون عندك سلام
روما قفلت الفون وقعدت تعيط ماهو انا اختفيت ومحدش يعرفلي طريق وشكشك وجميكا وانجي وصلو قعدو يهدو روما وهي قلقانه عليا المهم فضلو يرغو لحد ما اقتراح شكشك أن روما تتصل باجني تسألها عني
روما : (بتتصل باجني )( ان الهاتف المطلوب مغلق أو غير متاح من فضلك أعد المحاولة في وقت لاحق )تليفونها مقفول هي كمان لا ماهو ده مش فيلم بحبك وانا كمان ويختفو 3 ايام في مطروح ويحبو في بعض
شكشك : طب ولي لا ما ممكن الرومانسية طلبت مع اخوكي وحب يعمل لجني جو رومانسيه
جميكا : كسم تفاهات أهلك يلا قوم اعملنا قهوه
انجي : طيب لي مايكونش راح يشوف حاجة في الكلية وراجع
روما : بس هبل بقي انا مخلتش حد يعرف مادو إلا وكلمتو سألتو
شكشك : هو اخوكي لي عايز يطلع عين كسمنا معاه ويشحتطنا وراه
روما : طب هتصل بي تاني يمكن فتح موبايلو (وبتكلمني بردو غير متاح )لسه قافل الفون انا تعبت بقي(وبتزعق )
انجي : طب اهدي بس وربنا يستر
جميكا : اهدي يا روما مش الي انتي بتعملي ده مش هيرجعو اهدي ونفكر بس هو ممكن يكون راح فين
(بعد مرور 5 أيام )
( في البيت عندي )
الكل لسه مجتمع عندي مستنين اني أظهر أو حتى اطمنهم عليا لاكن لا
روما : بقالو 5 أيام مختفي ولا حس ولا خبر طب نعمل أي
شكشك : و**** انا قلبت عليه اسكندرية كلها انا وجميكا من أولها لاخرها وبرضو مالوش أثر وبلغت البوليس ودورت في المستشفيات ولا برضو
جميكا : بصو ده ملوش غير حألين الأول انو يكون سافر في أي مكان والتاني انو يكون لا قدر **** حصلت معاه مشكلة حدثة وفقد الزاكره وكده بقي ولا هيرجع
انجي : طيب اتخرس لا قوم أخرسك انا بقي احنا بنهديها تقوم انتا تهبل كده
روما : (عماله تعيط وصحتها في النازل وخاسه من قلت الأكل والنوم وكتر العياط ) انشاء **** خير
شكشك : طب مش تكليلك لقمة بقي ياروما انتي بقالك كتير مابتكليش وصحتك في النازل
روما : ولا هيجيلي نفس أكل ولا اشرب لحد ما يرجع
جميكا : لا مينفعش عشان لما يرجع تقدري تضربيه
روما : بلاش استظراف بقي مش هاكل يعني مش هاكل
انجي : طب عشان خاطري بس لقمة صغيرة بس وحياة مادو بقي
روما : (انهارت في العياط اكثر )طب ماشي بس و**** قلبي واجعني اوي ووكلني عليه
(في نفس الوقت في القاهرة )
طبعا الكل مش فاهم في أي وانا مختفي فين طب انا من 5 أيام لما صحيت ع تليفوني بيرن كانت المكالمة من رائد باشا بيقولي أن محسن خلا محامي يترافع عنو في قضية حبسو في السجن السياسي وكسب القضية وخد افراج وهو مكلمني من قبل ما يخرج محسن باساعة ورحت قدام السجن وفضلت ورا محسن لحاااااااد ما وصل القاهرة وهناك كانت مستنياه عربيه تانيه انا شوفتها قبل كده ولقيت الي نازل منها جني كنت فاكر أن محسن خطفها عشان يجبني بيها لكن الي خلاني ابلم كان
جني : ( جرت ع محسن وبتحضنه )وحشتني اوي اوي يابابا
محسن : وانتي اكتر ياروحي وعقلي
وطلعو عماره كده وانا من الصدمة فضلت في العربيه مبلم بتاع 10 دقائق ونزلت عشان اشوفهم طلعو فين احااااااااا انا فاكر الشقة دي كويس ده هي دي نفس شقة محسن القديمة والي قتل فيها بابا وماما ولقيت الدنيا بتلف بيا فضلت اتطوح لحد ما وصلت للعربية وركبت ونزلت الكرسي للآخر ومن صدمتي أغمي عليا ومافوقتش غير ع ..............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي هيحصل
المجنوووووون
م€ٹالجزء 15م€‹( مش عارف ليه )
انا : (مفوقتش غير ع جردل مياة تللللج ومش شايف غير شويه جتت بنت مرة 6 بوديجاردات واحد واقف ورايا بسلاح وموجه السلاح نحيت راسي والباقي واقفين قدامي ووسطهم كرسي قاعد عليه شخص ومديني ضهره أما بالنسبة لي أنا مربوط في كرسي خشب من الي لي ايدين في جنابو ده وايديا مربوطة عليها ورجلي في رجل الكرسي وفجأة سمعت صوت انا عارفو كويس بس لسه مشوفتش الشخص ده وبيقولهم
شخص :فاق طب كويس انا هخلص جيم الببجي ده وجيه
انا : ( بكلم نفسى احااااااااا ع ده بيض يعني خاطفني وقولنا ماشي لكن استناك لحد ماتخلص جيم ببجي لا كسمك القطر مابيستناش حد )طب يعني في كده ده انا ضيف حتي قولي ننزل جيم ببجي سوى
شخص :لا أنا مبلعبش مع حد مخطوف ههههههه
انا : طب ماشي يا جني تعالي بس نتكلم وبعدها تتعوض في جيم تاني
( الكرسي لف وفعلا ظهرت جني )
جني :طب مش تقول انك عارف معلش بقي المهم جي تعمل أي تاني في محسن يا مادو
انا : لا بجد مش عارفة مانتي عارف اني هنا لا وخطفتيني يبقي تعليلي ع الدوغري
جني : طب ماشي الأول كده انا جني محسن الرئيس يعني عمك محسن ابويا
انا : ولا اااااااااااااا أي اندهاش كملي
جني : طيب والهبل بقي انك معرفتش لما سألت ع اسمي الثلاثي وقولتلك وأنتا مختش بالك وإني اتظاهر اني بحبك والهبل الي استحملتو ده هههههه
انا : ( صراحه اتصدمت بقي دي الي انا حبيتها وكنت فاكر أنها بتحبني ههههه احااااااااا دانا مغفل اوي )طب ولي ظهرتي فجأة في حياتي وعملتي انك بتحبيني عشان محسن
جني : عشان عايزة اعزبك ع طريقتي انا انتي ازيت بابا ماحنا كنا نسيناك وأنتا الي جيت وحبست بابا
انا : وابوكي الي انتي بتعملي كل ده عشانو ضمرني انا وعلتي بس خلاص انا كده مش هبكي ع حد ولو مموتنيش حالا انتي وابوكي وكل عزيز عندك همحي من ع الكون ده
جني : هههههههههههههههه لا بجد خوفتني بس انا مش بحب الدم ومش هموتك بس هخليك تفضل فاكر اليوم ده
انا : حبه هدوء بس عشان عايز اترعب من كلامك هههههههههههه و**** ضحكتيني من قلبي انا مستني اتفضلي
جني : انتا قولت انك مش بتتهز صح بس انا مش هعملك حاجة غير أني اصل انا طيبه وهخليك تنيك بنت حلوه مبتشيعش وهتصفيك من اللبن ههههههههههه
انا : جني ياحبيبتي انتي متخيله انك كده شبح في نفسك انتي كده مدلعاني ع الآخر بس كلمتين ورد غطاهم انتي حبتيني بجد زي ما انا حبيتك
جني : ( بدءة تتهته سنه )لللا انا مش بحبك انا عملت كل ده عشان اكسرك وبس انا مش بببببحبك
انا : متضحكنيش بس بكلامك ****بل ده عشان مش مقنع هههههه
فجأة الباب بتاع المخزن طار من مكانة عربيه مصفحة دخلت في الباب وكسرتو الكل راح رافع سلاحو وضرب النار اشتغل انا بقيت اعافر لحد ما لقيت الحبل بدء يهوي سنه بسيطة لحد ما فكيت والي كانو مع جني مفضلش منهم غير واحد واقف ورا جني وهو اصلا واقف قدامي والي في العربيه نزلوم واترسو جنب بعض
زافر :(بنبرة زعيق بنت أحبه )جنيييييييي متفتكريش أن الي عملو ابوكي هيعدي انا هخدك معايا ياتيجي معايا من غير كلام ياما انا هخدك بطريقة وحشه
البدوي جارد الي فاضل :لما تشوف حلمت بزك يا زافر طول منا بينك وبينها مش هتعرف توصلها
زافر :طب ماشي انتا فكرتني (وضرب الجرد بارشاش خرام صدرو عملو مصفاة )ها تيجي بالزوق ولا
انا : استني انتا بس احنا مصلحتنا واحده انا كمان عايز أبوها بس مش كده
زافر :وأنتا مين بقي ياقمر
انا : انا الي ممكن اجيبلك محسن راكع تحت رجلك بس بشرط
زافر :أي فلوس ماشي كام
انا : لا لا أنا عايز جني وبكره الصبح محسن هيكون معاك
زافر :يبقي لا وأنتا كمان هتموت سلام
جني : لالالالالالالا خلاص انا هجي معاكو بس محدش يأذي
انا : طب ماشي أحب بس اقولك (ورفعت أيدي كان معايا زي عصايه صغيرة لونها اسود )انك واقف ع قنبلة لو بس فكرت تتحرك هفجرك نزل بقي سلاحك انتا ورجلتك
زافر :(بص تحت رجلو لقي زي مربع تحت منو )كلو ينزل السلاح
واحد من رجالتو:ده بيشتغلنا يا ريس مش هيعمل حاجه
انا : طب ماشي انتا الي جتو لنفسك
زافر :انا قول كلو ينزل السلاح (وبيشخط في رجالتو ) خلاص اهو
انا : جني جيبي السلاح الي رمو في الأرض
جني راحت من غير أي كلام لمت السلاح وجت وقفت جنبي
انا : اتي ده كده واختاريلك واحد وسيبي الباقي ع الكرسي
جني : انتا بتعمل أي
انا : هنلعب جيم ببجي وادينا نزلنا في بوشينكي وهما مالودوش
زافر :لااااااا بوشينكي لا
جني : طب والي نلقي نعمل أي
انا : بسيطة (قومت شديت أجزاء السلاح ووجهتو لزافر )يموت ههههههه ياريتك سمعت كلام رجالتك
زافر :طب سبوني وانا مش هاجي جنب حد خالص بس متقتلنيش
جني : سلام
ودورت الضرب في رجالة زافر وموتتهم ماعدا زافر الي شخ ع روحو لما شاف كده
انا : أي سايبالي ده ماشي
زافر :أبوس رجليكم ارحموني
انا : لا سلام (وضربت نار )
زافر :لااااااا أي انا متموتش
جني : مش مهم نجرب تاني (وزرفتهالو في نص دماغو )ههههههه اااااااه
انا:( ضربتها رجل وقعتها ع الأرض وخت سلاحها)معلش بس انا مش هيبقا قدامي غير أني اقتلك
جني : ( بدءة الدموع تملي عنيها ) اقتل أهون من أني اترجاك
انا : لا خلاص (ورميت السلاح جنبها )سلام السلاح جنبك لو عايزة اقتليني (وماشي في طريقي صوت السلاح خرم وداني
بصيت لقيت واحد من رجالة زافر لسه ما متش ضرب نار ع جني جتلها بين كتفها وقلبها ووقعت ع آلأرض جريت خت سلاح من الي ع الكرسي وفضيت الخزينة في كل جسم الراجل ده من غضبي لقيت جني مسكاني من رجلي وهو ده الي هداني شلتها وجريت بيها ع مستشفى قريبه من المخزن واستنيت لحد ما الدكتور طلع
انا : حالتها مستقرةدلوقتي ولي لا
الدكتور :اه الحمدلله بس شويه راحه وتفوق من البنج
انا : طب شكرا يادكتور انا نازل أخلص ورق المستشفى
ونزلت دفعت مصاريف المستشفى ومشيت لحد عربيتي وختها ونزلت ع اسكندرية
و3ساعات في الطريق ووصلت البيت كانت الساعه 12 بليل وده كان 6 يوم من ساعت ما سبت البيت وأول ما دخلت لقيت الشلة مجتمعة ولقيت روما جيه جري نحيتي وحضنتني
روما : اااااااه شكرا يارب انك رجعتهولي (وهي حضناني لقت دم ع التيشرت الي كنت لبسو )أي ده مادو انتا كويس فيك حاجة
انا : اااااي بقي بس مفيش حاجة انا سليم مفييش حاجه
روما : طب ولما انتا مفيكش حاجه (بتعيط جامد وبتضربني في صدري )مطمنتنيش عليك لي يامؤذي انتا
انا :يااااااااااااااااه يابت حضنك ده جي في وقتو انا
شكشك وجميكا : حمدله بسا ياشق
انا : روما متمسكينيش سبيني اضربهام بس
روما : أهدا خلاص بقي تعالى بس أقعد
انا : انتي خسه وهفتانه كده لي هي مش بتاكل ولي اي
انجي : ( جيه من المطبخ وماسكة صنيت الاكل )و**** ينتحايل عليها كل يوم وهي تأكل لقمتين بالعدد وتقولي شيعت خلاص
انا : احااااااااا لي طب يا قلبي كده
روما : ( بتشحتف وتعيط )ماهو عشان الجاحد اختفى أسبوع معرفش راح فين وكمان قافل تليفونه اعمل انا أي
انا : هخخخخخخخخ تقومي متكليش كل ده ولما يجرالك حاجة لا قدر **** اعمل انا أي ساعتها
روما : وكمان ليك عين تشتم وتشخر ده انا قلقانه عليك وأنتا ولا هنا
انا : ( أي الهبل الي انا بقولو ده )خلاص معلش عندي دي صاحبي يلا نأكل عشان انا بجد تعبان ونفسي انام
روما : ماشي ياشق يلا (وبدأت تفك وتضحك)
وكلت انا وروما والشلة مشيت ومحدش عرف مني انا كنت فين كل ده وكل أما يسألو اتوه عن الموضوع ونمت مصحتش غير العصر وروما كانت وخداني في حضنها ونايمين ع الكنبة تحت صحتها عملتلنا أكل أكلنا وفضلت حابس نفسي في الاوضه بحجت اني بفكر شويه
(طب انا لي عملت كده مع جني ما هي كمان مهنش عليها تقتلني وقت ما كنت مربوط بس استني مين زافر الي جي فجأة ده وعايز أي ده كمان من محسن بس خلاص اهو مات وجني أي ده جني لحد الآن انا مش فاهم ازاي تبقي بنت محسن وهو اصلا مبيخلفش ولا هو ولا مراتو احااااااااا أي اللغبطه دي كسم أمك يامحسن أي يا كافر ده بس يعني جني دي تبقي بنت مين احااااااااا انا مخي لغبط خاااااالص اولع سيجارة استني وادي العلبه كمان خلصة طب أي هفضل في اللغبطه دي كده اما أنزل أجيب سجاير وأجي
نزلت لقيت روما وانجي بيتكلمو والباب خبط )
روما : استني اشوف مين الي جي ع الباب
انا : خليكي يا روما انا كده كده رايح أجيب حاجه وجي هشوف انا مين ده الي جي
رحت فتحت الباب اتفجأت
انا : أي الي جابك هنا............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو مين الي ع الباب
سؤال الحلقة تتوقع مين الي ع الباب؟
♤المجنوووووون â™،
م€ٹالجزء 16م€‹
{بداية جديدة}
انا : انتي أي الي جابك هنا
جني : لازم نتكلم ف...
شديتها من ايدها وخرجت بيها ع الجنية
انا : مفيش بنا كلام خلاص وأظن أن انتي بدايتها وانا نهايتها انا خلاص معدش يهمني أمرك
جني : طب اسمعني بس
انا : مبسش خلاص الموضوع انتها مات ودفناه
وسبتها ودخلت البيت وهي ورايه وتقولي انا آسفة وكده لحد ما دخلت وقفلت الباب وهي خبطت ع الباب
روما : ده مين ده
انا : جني وبحذر أي حد هيدخلهالي هنا هزعل كسمو فهمين
روما : طب لي بس
انا : محدش يفتح السيره دي معايا تاني خلاص
وسبتهم وطلعت اوضتي قعد مهموم وبفكر مع نفسي
(كسم محن كسمكو بقي اعمل أي بس في بنت كوم اللباوي دي ال آي بنتقم لبابا بابا مين يا شرموطة يعني يفشخلي حياتي لا وكمان مش هخلص من غير دم يا موت حد يا اموت انا طب لي بس )
( في نفس الوقت تحت في الصالون )
انجي : طيب لي بتتخنقي انتي ومادو أي الي حصل بنكم
روما : طب اهدي بس وقوليلنا أي الي حصل
جني : هو اخوكي محكلكمش حاجة
روما : لا هو أي بس الي حصل فهمينا
جني : طب بس انا عارفه ان الي هحكي هيزعلكم مني ومش هتبقو عايزين تعرفوني تاني بس هقول (وحكتلهم الي حصل في الخمس ايام الي غبت فيهم برا البيت والي عملتو وأنها بنت محسن وهما مزدهلين وتعابير الاحا ع وشهم )وطبعا بعد كل ده عرفتو لي بنتخانق بس و**** انا مبقتش فاهمه
انا : برا البيت والي هتتكلم فيكم هزعلها (وشديت جني لحد الباب وزقيتها برا البيت وهي بتعيط وصوتها رايح وانا متعصب فشخ
)برا ومتجيش هنا تاني
جني : طب اسمعني بس و**** انا
قفلت في وشها الباب
روما : انتا أي الي بتعملو ده بقي محكتش كنت فين الخمس ست أيام الي فاتو لي
أنا :طبعا هتتفلسفلها وهتتعاطفي معاها عشان الدمعتين دول بس انا مش هقولك تاني أن الي هيدخلها البيت هفشخو تمام
انجي : طب اهدي بس ونتكلم بلعقل
انا : بلا عقل بلا عضلات مش هيكون الكل ع كسمي
انجي : طيب هي عملت كده وندمت وخلاص بس سؤال بسيط جدا
انا : اتفضلي اتحفي أذان أم الي جابونا
انجي : انتا لي اتعصبت وقتلت الي ضرب ع جني نار لا وكمان جريت بيها ع المستشفى
انا : وهي الي مسخناكي كده طب يا ستي عشان غبي وعملت كده انسانيان مش اكتر ها عايزة تقولي حاجة تانية
انجي : لا بس كنت بتأكد انك لسه بتحبها
انا : لا مش بحب حد انا
روما : ولا مش ع الي عارفك وحافظك انتا لسه بتحبها ومش هيخش في دماغي ولا كلمة من الي هتقولها
انا : ( برات ومزدهل احااااااااا بقي دي روما لا دي عمرها ما كلمتني كده )انتي مدركه للي قولتي ده طب ماشي
(وسبتهم وطلعت وقفلت باب الاوضه وقعدت فيها انا هربت لأن دي الحقيقه اني فعلا لسه بحبها بس صراع ابن متناكة في دماغي بين اني ارجع للي حبتها ولا انتقم من بنت محسن الي دمرلي حياتي كلها هااااا ااااااااااااااه عدت ساعات وبقت الساعة 10 بليل طلعت ع البلكونة وقفت اشم هواء وبولع سيجارة لقت الدنيا مطرت اه اصل الأحداث دي عزيزي القارئ عزيزتي القارئة في أواخر الشتاء المهم وانا واقف بتأمل في الغيوم الملبده بالامطار ببص ع الجنية تحت لقيت جني قعده ع كرسي من الكراسي الموجودةفي الجنينه بتعيط حسيت أني فعلا بأسا عليها ممكن لو اديتها فرصة وسمعتها عايزة تقول اي الإحساس ابن كوم اللباوي ده يختفي وفعلا نزلت وخت الشمسية روحتلها )
انا : أي الي مقعدك كده في الشتاء ده ممكن تمرضي
جني : انا عايزك بس تسمعني (وبتتكتك من البرد )
انا : (صعبة عليا قعدت جنبها وخليت الشمسية علينا احنا الاتنين )سمعك
جني : و**** انا خلاص بموت كل لما أفكر انا ازاي عملت معاك كده انتا حبيتني من قلبك وانا خدعتك بس لما مرضيتش تقتلني لا وكمان خوفك عليا وقتلت واحد عشاني ومفكرتش في انك تسيبني اموت واهو تخلص مني ده فعلا وجعني وخلاني أحبك بجد
انا : انا عملت كده وندمت لاني أنقذت روح بس روح بنت محسن الي دمرلي حياتي كلها وهي جيا تكمل عليا
جني : ( بتضحك من غلبها)هههه طبعا ليك حق تقول كده في الوقت الي انتا حبيتني انا خدعتك لكن دلوقتي لما انا حبيتك بجد من قلبي وبتمني رضاك بس مش مصدقني مع انك صدقت لما انا مكنتش بحبك
انا : ( بكلم نفسى فعلا انا قلبي مش عايز يسكت بيقولي كلامها صح انتا حبيتها ولسه بتحبها و عقلي بيقولي لما خدعتك كنت مصدق ودلوقتي لما حبتك هي انتا مش عايز تصدق طب تصدق أن انتا غبي عشان لو سبتها ولا هتعرف تعيش ولا هي هتعيش
)
قومت وقومت جني وبصيت في عيونها الي كلها صفاء وبراءة وغلب ملوش حدود وندم من الي عملتو قومت رميت الشمسية وفتحت درعاتي ع الآخر وقولتلها
انا : جني بحبك
جريت عليا وحضنتني ولفيت بيها والدنيا مبطلتش شتاء علينا
جني : بحبك بحبك بحبك يا عمري ووعد مني عمري ماهحب حد غيرك يامجنووووووون خلاص
فضلت الف بيها شويه ووقف نزلتها وبوستها بوسه كلها حب وعشق مش جنس خاااااالص وقولتله
انا : بحبك وهفضل أحبك طول عمري وطول ماحنا عيشين وعمري ماهحب حد قدك
وفضلنا في الشتاء الجميل ده نرقص ونلعب كنا زي طفلين تؤام اتفرقو عن بعض ومشتاقين لبعض عشان لعب زمان أو زي اتنين حبيبا اتقابلو بعد سنين طويلة بعيد عن بعض ونمنا مع بعض تحت شجرة انا قعد وسندت ضهري ع الشجرة وفارد رجلي وهي جت ع رجلي بالعرض ونامت في حضني ونمنا ع كده الشتاء كان خلص وصحينا ع الي واقفين يسطظرفو دول
انا :طب مش طخبطو ع الباب افرضو أننا ملط دلوقتي
شكشك : طب استني (وعامل اكنو بيخبط ع باب )دق دق ممكن نخش امادو
جميكا : طب افتح ياعم مش هنبص ع حاجة
انا : جني فوقي ياحبيبي فوقي يا بابا يالا عشان في جوز خرفان هدبحهم بس وجيلك
جني : ( بتفتح عنيها ومبتسمه اوي )صباح الخير ياحبي
انا : صباح الخير يا حياتي تعالي بس كده شويه ( قومتها من حضني ) 5 وراجع (بفك الحزام)
جميكا : أجري ياض
شكشك : يابنل وطيه استناني
انا : مش هعتق كسم الي جابتكم
روما : طب وانا مالي انا ياعم اااه
انجي : ااااه أي بقي بطل ضرب ياعم ااااه
جريت ورا روما وانجي وضربتهم وسبتهم ورحت لجوز الخرفان الي لقيتهم مستخبيين ورا شجرة وال أي مش هشوفكم كده لا
أنا:احااااااااا معرفتكش انا كده
جميكا : استهده ب**** كده واهده وبلاش ضرب
انا : ولا كسم أي اندهاش تعالي يا كسمك منك لي
ونزلت فيهم ضرب وخلاص بقي دخلنا نفطر ونزلنا الكلية وخلصنا محاضراتنا وخرجنا ع كافيتريا الكلية
انا وجني قاعدين لوحدنا
جني : مادو احنا لازم نقول لأهلنا عن علاقتنا مع بعض
انا : طب بص ابوكي مش هيرضى وانا أساسا ماصفيتش من نحيت ابوكي بس نفسي اتجوز أمك في الحلال
جني : طب خلاص سبيها عليا بس المهم نبدأ من جديد والمشاكل الي بينك وبين بابا تخلص
انا : عشانك هطلبك من إبليس نفسه بس نكون مع بعض بس حتي لو انا رضيت وصفيت ابوكي مش هيصفالي ومش هيرضى
جني : مش قولتلك سبيها عليا بص ع بابا بيحبني اكتر ما بيكرهك يعني هيرضى أن شاء ****
أنا :ماشي هسبهالك بس يا جني انتي ماتخيلتيش اني ممكن أكون بلعب عليكي عشان انتقم من ابوكي وقتلة
جني : ( ابتسامة خفيفة كده )ههههه ساعتها هقتلك
(وبعد يومين )
الموقف محسن مرمي ع الأرض مضروب باطلقه في صدره وانا راكع نص ركعة ع الأرض وعمي محمد ع نايم عليا وهو كمان مضروب باطلقه في صدره أما أنا فاماسك مسدس وموجهو لمحسن بس مش مضوبو عليه لا في اتجاهو وجثث كتير مرميه في كل مكان وشكشك وجميكا متصابين جني دخلت لقت بباها ع الأرض مضروب بالنار ولقتني ماسك المسدس انا بصيت يمين اتفجأت بيها وبرجع أبص ع السلاح الي في أيدي وبصيتلها لقيت العيون الي كلها حب وعشق بقت جوها نار انا سبت عمي ع الأرض بيتوجع وقومت وقفت
انا : جني انتي فاهمه غلط انا
جني : ( بتطلع من جنبها مسدس وبتوجهو ليا )قولتلك هقتلك
انا : جني انتي فاهمه غلط
صوت الطلقه فزعني بس مكنش كافي لأن الطلقه استقرت في جسمي ماترميت من قوت الطلقه وشايف كل حاجة بالسلو موشن معرفش عدا قد أي لحد ما راسي خبتط في الأرض جني نزلت ع ركابها وصوت صويتها علي ودي اخر حاجه سمعتها قبل ما.....................
تابعوني في الجزء الجاي لسه مخلصش
â™،المجنوووووون â™،
م€ٹالجزء 17م€‹
{ حياة تانية}
شخصية جديدة
إلينا :(بنت كيوت اوي من أصول برازيليه ملفايا كرفي اوي جسمها فشيييييخ لون بشرتها ابيض مش اوي وطولها 166سم بزازها كبيره شبه alura jenson وحتي جسمها بس وسطها أصغر حبه وطيزها كبيرة وحاجة كده فاجره وكسها شفراتو منفخه وزنبورها صغنن وراسمه فوق كسها وشم الوردة الحمراء وحاجة فاجره نيك )
(بعد 8 سنين في نيويورك )
( البيت تحديدا في الاوضه بتاعتي )
( اوضه شرحه وبرحه لون حيطانها رمادي والإضاءة فيها 3 مستويات وانا مخليها ع أقل مستوى واقف قدام مرايه لابس بنطلون جينز اسود ع قميص اسود برضو وفاتحو وواقف ببص ع نفسي في المرايه وكل الي فات ده عزيزي القارئ عزيزتي القارئة كنت بفتكر كل حاجه حصلتلي وبايدي بحسس ع الندبه الي في صدري من الرصاصة الي جت جنب قلبي واتلحقت والحمد لله بس لسه فاكر كل حاجه واكنها امبارح المهم بقي ولعت سيجارة ولبست جزمتي وزررت القميص ونزلت ع الصالون أفطر مع روما و.... )
سولي:خالووووو I'm very very meisng you
انا : ولااا انا مش قولتلك اتكلم معيا عربي الانجليزي ده مع أي حد إلا انا خلصة
سولي :ماشي يا رايق بس برضو واحشني يامادو
انا : ماشى ياشق وأنتا واحشني اكتر كفك ياض
روما : طب مش نخلص عشان ورانا مدرسه يا سولي وأنتا امادو ع عيادتك عشان متتأخرش
انا : سولي هي أمك هبلة ولا حاجه
سولي : (بص ع روما) سلام ياشق ربنا معاك
انا : يااااااابنل واطي بتسبني وتجري روما اهدي متتهوريش
روما : طب يلا عشان نروح العيادة
انا : يلا ياريقة
(طلعنا ع العيادة بتاعتي انا وروما في تقاطع شارع بوسطن وكل واحد دخل العيادة بتاعتو وبدأنا الشغل وطبعا احنا في نيويورك و**** الأم هناك هي الانجليزية بس انا مش هفضل كسم اتكلم انجلش لا فاهمو ولا القارئ فاهمه فاهنعتبر أن اللغة الأم هي العربية الفصحى بتاعتنا وخلاص )
انا : كيلي عندنا كام جلسة النهاردة
كيلي :في 6 يادكتور
انا :تمام اول معاد ع الساعة 9 صح
كيلي :ايوه يادكتور
انا : طب تمام اتيلي النسكافيه البلاك بتاعتي ع المكتب
كيلي :اوك ( ومشيت تعمل النسكافيه )
دخلت المكتب طلعت الفون وبتكلم فيديو كول مع
انا : ياولاد الاحبه عاملين ايه
شكشك : تمام ياشق
جميكا : عامل أي انتا ياشق الشقايق
انا : تمام ولا اشكشك انتا يابنل المتناكين انتا اتجوزت روما وجبتلي سولي يصدع أم الي خلفوني شبهك
جميكا : عيل ابن وسخة لا وسيبها ومسافر كمان
شكشك : جر أي يارجالة مش مسافر اتفسح انا انا شغال بكسمكو
انا : طب تصدق الواد شبه كسمك ندل ذيك يادوب روما تبصلو بس يسبني ويجري
جميكا : ههههههه احااااااااا بجد جدع طب ده انا وحياتك بخاف منها
انا : تصدق صح كانت تبص لحد بس فيكو تجرو ذي العيال هههههههههه
شكشك : طب صحيح هي عامله أي وحشاااني اوي بت
انا : ولما انيكك في مدان عام هتفرح يعني
جميكا : اوي ده خول وماهيصدق
شكشك : طب ماشي سلام انا هكلمها احسن يا أشكال وسخة
انا : احا ياعلق ده قفل
جميكا : ياعم احسن المهم بص كده مين الي جنبي
انا : حبيب قلبي
انجي : سلم ع خالو يا نور
انا : احااااااااا اول مره اشوف الشاي بالبن والواد تحسو كده كوباية شاي بالبن
انجي : بتتريق ع مين ياض
انا : اصل اول مره اشوف الشيكولاتة تتجوز الفانيليا
انجي : طب بدل ما اشتمك اتلم
انا : طب ماشي بعتلك هديه عجبتك
انجي : اه ياغلس
جميكا : وانا أي كيس جوافه قاعد هنا
انا : وأنتا مال أمك انا وأختي بنتكلم انتا ايش حشرك بنا
جميكا : احااااااااا كسم بضانك بقي ياعم بلاش بيض
انا : ولد عيب الواد الصغير قاعد افرض بقي اتعلم من كسم لسانك لم لسان كسمك قدامو وسلام بقي عشان عندي شغل بأي ياانجي وبوسيلي الواد العسلية ده
انجي : ماشي ياشق
جميكا : سلام يااخوووو
وخلصت المكالمة وتابعت الحالات بتاعت المرضي والي هحكي ده أغرب حاله تجلي انا عدا عليا واحد بيحب المخده وعاملها خرم بينيكها في ع أمل تجيبلو مخدات صغيرة ولا الي بيحب ينيك في بطيخه وبعد ماينزل لبنو ياكلها وحاجة تقرف الكلب الميت بس الحاله الي هتكلم عنها ده غريبه اكتر من كده
انا : (بكلم كيلي ع تليفون العياده )كيلي فاضل كام حاله انا قفلت من كسم الحاله الأخيرة دي
كيلي : الي جايه دي الأخيرة بس أي حاجه جامده
انا : طب دخليها يالبوه
ودخلت الحالة
إلينا :هاي دكتور
انا : هاي مودموزيل إلينا
إلينا :انا بصراحة جيالك ع وصف صديقتي
انا : تمام المهم أنك تعتبريني مش دكتور بيعالجك لا أنا عايزك تعتبريني نفسك
إلينا :اوكي اومال فين السماعات والبالطو وحاجات الدكاترة دي
انا : انا دكتور نفسي مش نساء وتوليد حضرتك انا هنا عندي شيزلونج وورقه وقلم وميوزيك هاديه وشموع معطرة بس
إلينا :اوكي طب انام ع الشيزلونج
انا : ياريت عشان نبدأ
وشغلت موسيقى هادئة مع الشموع العطرية بريحت الصندل والي حابب يستزرف بقي ومفيش بريحت الكوتشي لا في بريحت الشبشب آي الظرافه دي ياعم بصو الصندل بيبقي عباره عن نبات شبه الخشب وريحتو جميله جدا خلاص
المهم جبت المفكره وقلمي وقعدت ع كرسي جنب الشيزلونج وبدأنا الجلسة
انا : إلينا ذي ما قولنا في الأول دلوقتي انتي اعتبري انك بتكلمي نفسك ومش عايز كسوف وشلنا التكاليف واتكلمي براحتك
إلينا :اوكي انا هبدا من الأول خالص انا في الأول كنت خام خالص معرفش أي حاجة عن الجنس نهائيا وفي شمال البرازيل بلدي الأم كنت بيضاء اللون وفي البرازيل بيكون عشان المناخ ودرجة الحرارة بنكسب اللون البرونزي وانا كنت الوحيدة المختلفه في مدينتي المهم كنت في السنة 13 من الدراسة (يعني في أولى كلية هما بيحسبوها بالدرجات السنة الأولى التانية وهكذا )ومكنتش اعرف أي حد وتاني يوم جت بنت اتعرفت عليا وهي تبقي أجمل سمراء بجد ع مستوي الكلية ومدينتي وعرفتني ع شلتها وفي نفس اليوم قالولي انهم هيعملو حفلة عشاني وبليل رحتلهم و أي ده انتا نمت
انا : معلش أصلك مملة اوي وأي دخل ده بامشكلتك ياحجه
إلينا :ما ده أساس المشكلة وبليز متقاتعنيش
انا: ماشى كملي
الحتي الجايه دي هحكيها بالسان إلينا عشان بس محدش يفصل مني يعني لما اقول انا في الحتي ده قصدي إلينا تمام نبداء
آلية :اتفضلي إلينا
انا : أهلا ياشله عاملين أي
روز :كويسين اهي الضيفة المنطزره وصلت أي بقي المفاجأة الي عاملهالنا ياالية
آلية :النهاردة هفرجكم ع فيلم جنسي
الشلة :وووووووووه
انا : بجد طب ده انا اول مرة اتفرج ع افلام جنسية
آلية :اوك يبقي نبداء بقي المهم بس بتشربي جعة
انا : ماشى
وراحت آلية وروز جابو ازايز جعة (خمره أو بيرة يعني )وجم وآلية شغلت الفيلم واحنا في بيت آلية وهي عايشة لوحدها المهم شربنا وبدأنا نتفرج ع الفيلم وكان عن الليسبيانز والبنات مندمجه مع الفيلم انا ساعتها حسيت بحرقان جامد في كسي ومش عارف اعمل أي حطيت أيدي عليه وبرضو لسه شوفت البنات بداو يندمجو ويبلعبو في كساسهم وانا بدأت اعمل زيهم وادعك في كسي بس دي كانت أول مره ليا فامكنتش عارفة اعمل زيهم المهم إليه شافتني جت قعدت جنبي ع الكنبة وبدأت تلعبلي في كسي ااااااااااااااه كان إحساس حلو اوي
آلية :تعالي ورايا
انا : ع فين يا بت
آلية :ع الحمام هريحك اوي
انا : ماشى تعالي
وقومنا رحنا الحمام لقيت البنات مش داريانين بالدنيا ومندمجين مع الفيلم
إليه :اقلعي هدومك
انا كنت اكني متخدرة وقلعت كل هدومي وبقيت ملط خالص
آلية :(صفارت إعجاب )انتي جسمك فااااااااجر بجد
انا : شكرا انا مش عارفة مالي جسمي كله نااااار
آلية :متقلقيش انا هريحك بس توعديني أن ده يكون سر بنا اوك
انا : اوك
آلية بدأت تقلع هدومها لحد ما وصلت للاندر ولي فاجأني أن الاندر كان منفخ قولت عادي لحد ماقلعتو وهنا كانت الصدمة والذهول من الي شوفتو
انا : أي ده انتي ............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو باقي حكايه إلينا والمفاجأة
سؤال الحلقة تتوقع أي الي فاجئ إلينا وشافت أي ؟
â™، المجنوووووون ♤
م€ٹالجزء 18م€‹
{صدفة}
انا:أي لقيتي ع كسها شعر كتير
إلينا : ياعم بقي سيبني أكمل هتعرف
انا : ماشي وانجزي
(نرجع لحكاية إلينا الممله)
انا إلينا : أي ده انتي راجل
آلية :لا لا لا اهدي انا بنت عادي بس انا حصل معايا مشاكل لما اتولد وبدل ما يبقا عندي كس بقيت بزب وبس
انا : انا اول مره اشوف كده
آلية :ازاى يعني عايشة في البرازيل أكبر تجمع للشيميل والليدي بوي ومتعرفيش
انا : ما انا زي ما قولتلك دي اول مره أمارس فيها الجنس
آلية : (بتدعك في زبها )طب خلاص بقي متقلقيش انا همتعك يالبوتي بس تسيبيلي نفسك خاااااالص
انا : اهو
ونزلتني امصلها زبها ومكنتش عارفه ازاى
آلية :لا بصي يا إلينا مصي زي ما بتمصي الجيلاتي
انا : اهو اممممممممم طعمه حلو اوي اممممممممم
آلية : اووووووه اوي مصي اكتر يالبوة اه اااااااه
انا : اممممممممم كسي نار ريحيني اااااااه احححححح
آلية :طب خلاص تعالي
وقومتني وبدأت تلعبلي في كسي ااااااااااااااه إحساس جميل وتفت في ايدها ودعكتلي في كسي
آلية : بصي الي جي ده هيكون أصعب وهيوجعك بس في الأول بس هتتمتعي بعدها
انا : ماشي يلا
وبدأت تحط زبها ع باب كسي ومع كام حركه كده راح داخل في كسي انا ساعتها حسيت بحرقان جامد جدا جدا في كسي وجع
انا : اااااااه لالالالالالالا طلعي بسرعةاااه انا اتعورت ااااااااااااااه
آلية : ما قولنا خلاص كده الصعب خلص والمتعه جيه اهي بصي(وبدأت تدخل وتطلع زبها في كسي )اححححح ده كسك سخن نااااااااااااااار ياشرموطه
انا : ( بدأت فعلا أحس بالمتعة وخلاص بقيت في عالم تاني )اااااااه احححححح اممممممممم كمان نكيني كمان
آلية :أي يا لبوتي هجتي ع الآخر انتي اااااااه اممممممممم
ونزلت مص في بزازي اممممممممم انا كنت خلاص هجيبهم
انا : هجيب اه ااااااااااااااه كمان اححححححححححح
وجبت بكمية كبيرة المرادي
آلية :اححححح جبتي كتير اوي يالبوه ده انتي حالتك صعبة اوي
انا كنت جبت وبدأت جلسة تمتع تانية ولقيتها هاجت عليا اكتر وبتنكني بسرعة أكبر من الأول
انا : احححححح اااااااااااااااه اكتر يابت افشخيني أكثر بقي اممممممممم هخخخخخخخخ
آلية :اه طب خدي يالبوه (بسرعة اكتر )ااااه هجيب يالبوه احححححح
وطلعت زبها وقعدتني ع الأرض ونزلت لبنها ع بزازي
آلية :اه اممممممممم انتي متعرفيش اد أي بهيج من منظر اللبن ع البزاز الكبيره دي ياالينا اححححح
انا : ااااه اوي كمان جيبي اكتر
آلية :تعالي رايحه فين يابت
انا كنت قومت وفكرتها خلصت
انا : هغسل جسمي من لبنك ياالية
آلية : لا احااااااااا انا لسه مخلصتش
وجريت عليه ونزلنا ع الأرض وهي نامت ونزلتني ع زبها والي كان لسه واقف
انا : طب اهدي انا هنلعب عليه اهو اممممممممم
ونزلت ع زبها وبدأت اتنطط عليه براحه وبعدها بدأت أسرع لدرجة أنها قالتلي
آلية :ااااااااه يالبوه براحه كده هجيب بسرعة اححححح
انا : اااه ااااه اوي ده انا هصفي زبرك يابت كسي نار اااااااه احححححح
آلية : طب اه براحه بس ونا همتعك
وراحت مسكتني من وسطي وثبتتني وبدأت هي ترفع نفسها وتنكني جامد
انا اححححح هخخخخخخخخ ارزعي اكتر اااااااه
آلية :اممممممممم زبري يالبوتي خلاص هيجيب آخره اه
انا : انا عايزه ادوق لبنك
آلية :اااااحححححح طب قومي
قومت من ع زبها وقالتلي مصي شويه فضلت أمص في لحد ما جابت في بقي وكان طعم لبنها حلو اوي اممممممممم
(نرجع للمشهد الأساس في العيادة )
انا مادو :بس كده هي دي الحكاية
إلينا : اه هي دي
انا : طب بصي انتي دلوقتي حكيتيلي ولازم ادرس حالتك شويه قبل ما نبداء العلاج النفسي تمام
إلينا : اوكي
انا : هكتبلك ع مهدء أعصاب ده مبدايا والجلسة الجيه نبداء العلاج النفسي
إلينا : ماشي (بتعض ع شفايفها )
انا : طب ماشي يلا وتخدي المهدء ده لما الحالة الي عندك تحسي أنها هتبدا وحبايه واحدة متكتريش
إلينا : اوكي طب ممكن طلب
انا : لا أنا يادوب الحق امشي عشان عندي ضيوف في البيت معلش خليها الجلسة الجاية
إلينا : (وشها قلب شويه وبأن أنها زعلانة )اوكي سلام
انا : ( بكلم نفسى)يأخي كسم الاحا ع كسم دي حاله
تفتكر عزيزي القارئ عزيزتي القارئة انا قولتلها كده لي ببساطة كدة الحالة هتجلها وانا أساسا من ساعت ما حصل الي حصل من جني وانا مالمستش ست تانية
المهم خرجت عديت ع روما في العيادة كانت خلصة وروحنا ع مدرسه سولي اخدناه وروحنا البيت
(في البيت)
روما : مالك قالب وشك من ساعت ما ركبت وانا بكلمك ولا انتا هنا
انا : لا مفيش ضغط شغل
روما : (رفعت حاجبها )نعم ياحبيبي
انا : اه حالة بنت وسخة كده تقفل أي حد وخلاص بقي المهم انا هخرج اتمشي بالعربية شويه جيه ولا لا
روما : لا عشان سولي عندو امتحان بكره ولازم أقعد معا وازاكرلو
انا : سلام يابنت الفصيله
طلعت ركبت عربيتي ونزلت اتمشي في شوارع نيويورك الجميله ورحت ع شارع أسمو يوريني وده في مطاعم حلوه من مختلف البلدان عربي فرنسي صيني يباني كوري وهاكزا دخلت مطعم فرنسي أسمو lavetuaكسم ده اسم بقي دخلت اخترت طربيظه وقعدت ع كرسي جنب الازاز الي بيطل ع الشارع وطلبت أكل انا معرفوش قول أما اجرب حاجه جديده طلعت شربت بصل وذره مغليه وهبل بعيد عنك ووسط كل ده ببص يمين لقيت احااااااااا هي دي لا لا اكيد بيتهيقلي لا مش معقول تكون دي جني
انا : (بعلو صوتي الي غطا ع الموسيقى الي كانت شغاله )جنيييييييي
لقيتها لفت وبصتلي شويه وراحت مشيه خارجه من المطعم انا بسرعة طلعت الفيزا ورامتها للمتر وجريت ع بره اه اصل بكسمو مش هيسبني اطلع من غير ما احاسب ورحت لجني الي لقتها ركبت عربيتها ومشيت جريت ع عربيتي وركبت وجريت وراها لحد ما بقيت جنبها وفضلت ازمرلها وهي ولا هي هنا حتي الإشارات كسرناها لحد ما دخلنا ع ميناء نيويورك وفضلت أجري وراها لحد ما وصلنا عند اخر الميناء ولقتها وقفت وقفت انا كمان ونزلتلها ولقتها نازله ومعاها مسدس
جني : عايز أي انتا مني مش كفاية قتلت بابا عايز أي تاني
انا : جني و**** ماحصل انا مقتلتش حد انتي فهمتي غلط
جني : أفهم غلط ازاى وانا شيفاك بتقتلو بعيني
انا : لا مشوفتيش الي حصل انتي اتضحك عليكي زي بظبط
جني : المرة الي فاتت ضربتك جنب قلبك واديك لسه عايش
انا : اه (وقربت عليها وحطيت المسدس قدام قلبي)بس المرة دي مش هتخيب وهموت لو لسه مش مصدقة يبقي دوسي ع الزناد
جني : ههههه لا (ونزلت المسدس)انا مش هعملها لأن انا مش هصدقك بس انا سيباك عشان اختك والي كانت اختي في يوم من الأيام أما انتا متفرقش معايا ولو اتعرضلي تاني ساعتها هموتك
انا : يبقي موتيني دلوقتي لاني مش هسيبك لا لما تعرفي الحقيقة
جني : حقيقة أي انتا قولتهالي بالسانك وكنت مغفله لما وثقت فيك
انا : جني خلاص انا مش بحب اناهد كتير بس في الآخر الحقيقة هتبان
جني : ولحد ما تبان تبعد عن طريقي يااما هقتلك فاهم
وركبت عربيتها ومشيت انا كنت مصعوق من تصرفاتها احا بقي دي جني حبيبتي الي ولا خلاص هي كده جابت نهايتها
ركبت عربيتي ومشيت عشان اروح البيت وفي الطريق فجأة. .........................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي حصل فجأة
â™،المجنوووووون â™،
م€ٹالجزء 19م€‹
{توهان}
طبعا الكل مستني الجزء ده عشان تعرفو أي الي حصل فجأة هههههههه نبداء الجزء
(فجأة لقيت عربيتين داخلين في بعض في نص الطريق والوقت كان متأخر ومفيش حد في الشارع كلو نايم في بيتو وطبعا عزيزي القارئ عزيزتي القارئة مستنين أن في الأول اعمل حادثة وموت صح الف شكر ياجماعة وبعد كده انتو دلوقتي متوقعين أن الي عاملين حادثة تكون جني منهم صح )
................................ .............. ....................
(رحت نازل جري ع العربيتين عشان ألحق الي لسه عايش والي مفكر أنها جني لا مش هي ههههههههه
المهم لقيت الاتنين متدشملين خالص طلبت الإسعاف وكده وروحت البيت )
(في البيت )
انا :(بتكلممع نفسي )البت نايمه احسن طب هخش اعمل نسكافيه بلاك يفوق
المهم عملت النسكافيه البلاك بتاعتي وطلعت اوضتي وولعت سيجارة وفضلت اكلم نفسي
انا : ياااااااااااااااه انا مش عارف عايش لحد الآن ازاى بعد بنت الوسخة دي لي بس تبعدى عني ياجني وانتي حتى متعرفيش الحقيقة
(فلااااااااش بااااااااك 8سنين )
( انا وجني قاعدين مع بعض في جنينه )
( المشهد جني قاعده وسانده ضهرها ع شجره وانا نايم ع الأرض ورأسي بس ع رجلها)
انا : جني انتي بجد غيرتي كسم حياتي كلها
جني : عارفه عشان وبحبك في كل حلاتك يامجنوني بس
انا : ها اااااا ننجز
جني : لازم نكلم أهلنا في موضعنا اصل انا مش عايزهم يعرفو من حد غريب عايزة انا الي اقولهم
انا : ههههههه احااااااااا ابوكي لو عرف مش بعيد يموت فيها
جني : (بتضربني ع صدري بغباوه)بتكلم جد ياعم انتا
انا : ااااه يا بت الكلب ياجزمه طب ما انا كمان بحبك
جني : صبرني يارب
انا : بصي انا موافق بس لو هنتكلم جد لو قولتي لبوكي هيشلوح امي
جني : بعشق أمك ياض ع زكائك ده بس متقلقش هو بيحبني اكتر ما بيكرهك
انا : طب ماشي بس مفكرتيش اني أكون بلعب عليكي عشان انتقم من ابوكي وقتلة
جني : طب اسمع دي لو كلامك ده بجد انا هقتلك
( وبعد يومين )
( في بيت جني )
جني : بابا عايزه اكلمك في موضوع
محسن : قولي ياحبيبي
جني : بابا انا انا بببببحب
محسن: مين وهو كمان بيحبك طب اعرفو
جني : اه بس في حاجة من نحيت تعرفو فا تعرفو اوي
محسن : طب حلو قوليلي مين عشان اتكلم معاه واشوف بيحبك بجد ولا ااااا
جني : بيحبني اكتر من نفسو بس انتا لا
محسن : مين ياجني
جني : مادو يابابي
محسن : ( قام وقف وغضب الدنيا في وش كسمو )نعم
جني : استني بس يابابا و**** هو اتغير ومستعد ينسى كل حاجه عدت بس عشاني بليز يا بابي
محسن : انتي مصدقة لي ما ممكن يكون بيخطط عشان ينتقم مني
جني : لالالالالالالا خاااااالص هو بيحبني وانا بحبو وبعشقو ومش هقدر استحمل اعيش من غيرو
محسن : طب ماشي يا جني انا عشانك اعمل المستحيل عشان اشوف الضحكة الحلوه دي
جني : ( بتضحك ببراءة ) بحبك اوي اوي يابابا
محسن : وانتي اكتر ياروحي
جني مشيت كلمتني عشان تقولي الي حصل وفي الوقت ده
سامر :ياريس انتا ازاي توافق على الكلام ده أن مادو يتجوز جني
محسن : ومين قال إني هسمح بكده انا محضرلو مفاجأة صغيرة كدة
سامر :ااااه حلو اوي كده ياريس
محسن : كده انا هخلص عليه نهائيا واقفل الموضوع ده
(في نفس الوقت في بيتي)
روما : بجد يعني خلاص يابطااااا هتتجوزي وتعقلي
انا : بس هبل بقي انا غلطان اني جبتك
عمي محمد : بس انتا عارف انك كده مش هتأذي محسن خالص وتنسي ماضيك
انا : ياعمي انا عارف بس عشان ابقي مع جني ولو محسن لعب معايا تاني جني هتكون في صفي
عمي محمد : خلاص نروح بكره لمحسن ع معادنا ونشوف
روما : طب مادو انتا متأكد من أن محسن مش يبيخطط لحاجة بكرة
انا : وحتي لو يارحمة انا ميتقلقش عليا متخفيش انا هكون مستعد لأي حاجة
(بعدها بايوم )
( في بيت جني )
محسن : أهلا أهلا يامحمد ياخويا ازيك
عمي محمد : الحمد لله يامحسن
محسن : عاملين ايه ياشباب
انا وشكشك وجميكا :الحمدلله
انا : محسن فين جني
محسن : هي كانت هتيجي بس انا قولتلها متجيش احسن أصلها مش هتستحمل تشوفو بتموت
انا : ( ببص ع يمينى لقيت أسلحة بتترفع )محسن احنا مش قولنا خلاص ولا طالبه معاك بموتي وتدمر بنتك
محسن : عمري ما هنسى انتا عملت فيا أي (بيشاور للرجالة )
انا : شكشك جميكا
كنا شيلين اسلحه عشان لو حصل كده وعمي محمد كمان رفع سلاح وبدأت المعركة كل واحد شاف مكان يستخبى في من ضرب النار وانا كنت ضربت اتنين وتركيزى مع محسن
محسن : سامر يلا اعمل الي قولتلك علي
سامر :(بيكلم جني في الفون ) جني مادو غدر بينا وعايز يقتل ابوكي
جني : ( من صدمتها الفون وقع على الأرض وافتكرت كلامي في الجنينه لما قولتلها انا : طب ماشي بس مفكرتيش اني أكونبلعب عليكي عشان انتقم من ابوكي وقتلة )لا لا لا وجريت ع دولابها خدت سلاحها وجري ع المكان الي احنا في
سامر :حصل يا ريس
محسن : ههههههههه (وبيعلي صوتو )مااااااادو مش هسيبك لا انتا ولا اخويا هههههههه
انا : ( لما سمعت كلام محسن كنت أساسا شايط نار وخلاص ع أخري بس بعد الي سمعته الجنون ركب دماغي )محسن يا رئيس محدش هيلحقق مني
قتلت ناس كتير من رجالت محسن وسامر كان هيغفلني من ضهري ويقتلني بس شكشك ضربو في كتفو وقعو ع الأرض ووحد ضربو بعصاية ع دماغو أغمي عليه وجميكا نفس الموضوع عمي محمد وعمي محسن طلعو لبعض ورفعوا المسدسات في وش بعض وفضلو يقربو من بعض في الوقت ده انا قتلت كل رجالة محسن وببص ورايا لقيت محسن وعمي في وش بعض ورفعين الأسلحة وده الي فوقني من الحالة الي كنت فيها جريت عليهم ع أمل الحق أنقذهم من أنهم يموتو بعض بس كنت اتأخرت محسن بدأ وضرب نار ع عمي محمد وفي المقابل عمي رد لمحسن بدل الرصاصة اتنين واحده في قلبو والتانية في بطنو ومحسن قبل ما يقع ع الأرض ضرب آخر طلقة من مسدسه في قلب عمي محمد وكنت أنا وصلت ومسكت عمي وخت السلاح منو ووقعت ع آلأرض بي وفضلت موجه السلاح في اتجاه محسن الي وقع وهو مبتسم ابتسامة بضينه شبه كسمو كانت جني وصلت وكل الي شافتو أبوها بيقع ع الارض وانا ماسك المسدس كنت مش مركز اهتمامي غير ع عمي وكنت عايز الحقو ببص يمين لقيت جني واقفه والحزن والغضب في وشها ببص ع أيدي الي فيها المسدس رحت نزلتها وسبت عمي ع الأرض ميت ووقفت
انا : ( ببص لجني الي خلاص ع يقين أنها فكرتني قتل ابوها )جني لا متفهميش غلط
جني : ( مردتش وطلعت السلاح من جنبها )فعلا غلطت لما وثقت فيك
الكلمة دي اصلا كانت قتلتني ولما جني ضربت نار عليا الرصاصة خلتني اترميت ع الأرض مش في دماغي غير صورتها بتختفي من قدامي وآخر صوت سمعتو قبل ما يغمي عليا كان صوت صريخها
(عوده من الفلااااااااش بااااااااك )
قاعد مهموم وبفكر في كل حاجه حصلتلي في الماضي لكن بلا فيده وخلصت ونمت
طبعا الكل بيقول طب ما انتا لسه عايش طب خلاص هفهمكم
(فلااااااااش بااااااااك 8سنين من تاني )
(المشهد في المستشفى )
شكشك وجميكا فاقو كانت جني وسامر اختفوا وشايفين جثث ع الأرض ولمحوني انا وعمي ع الأرض
شكشك : جميكا روح شيل عم مادو وانا هشيل مادو
جميكا : طب يلا بسرعة
اخدونا وطلعو للعربية وركبونا وره وجميكا ساق جري ع المستشفى شكشك مرضيش يقلق روما وانجي ويقولهم دلوقتي لحد ما يطمنو علينا المهم وصلو وجابو نقلات وع غرفة الطوارئ وش ودكاتره داخله وآخره طالعة
(بعد ساعة في غرفة العمليات )
شكشك : خير يادكتور طمني
دكتور :الشاب والحمد لله الرصاصة استقرت جنب قلبو ولحقنا وحالته دلوقتي مستقرة
جميكا : تمام والتاني أي
دكتور :للأسف الشديد اخد رصاصتين في مكانين خطر وفقد دم كتير ومات الباقي في حياتكم
شكشك : طب ينفع ندخل نطمن ع مادو
دكتور :اوكي ادخلو
(في غرفة في المستشفى )
شكشك : براحه يا شق ع مهلك
انا : جني احنا فين انا لازم اروح لجني دلوقتي لازم تفهم أن مش انا الي قتلت أبوها
جميكا : طب اهدي بس كده جني وسامر اختفوا وكده مش هنعرف نوصلهم
شكشك : مادو احنا لازم نروح ونبدأ حياتنا من جديد في مكان تاني
انا : مش قبل ما ألقي جني وافهمها
جميكا : أفهم بقي مفيش نقاش احنا كده كده بعد شهر كنا هنسافر نعمل الدكتوراه بره في نيويورك فابدل ما نستني شهر هنسافر بكره
شكشك : جميكا عندو حق وانساها ياصحبي لأن كده كده مش هنعرف نوصلها عشان معاها سامر
انا : انا لازم اروح البيت جميكا اعمل شيك آب وانا وشكشك هنروح نشوف عمي عشان نمشي
شكشك : مادو عمك محمد تعيش انتا
انا : ( كنت اول مره آدمع واعيط من ساعت الي حصلي زمان )انا السبب انجي اتيتمت بسببي لييييييي(بزعق بحرقه من )
( خرجت من المستشفى ع البيت )
( روما وانجي كانو قاعدين مستنين أخبار حلوه بعد ما شافونا كده سألونا حصل أي حكينا الي حصل روما انهارت من العياط هي وانجي ع الي حصلنا وع موت عمي وفي حضن جماعي اجتمعنا في انا وروما وانجي وشكشك وجميكا كانت أخت قرار أننا نسافر مش عشاني لا عشان روما وانجي وفعلا سافرنا تاني يوم ع نيويورك وقديناها مزاكره وتعب لحد ما اخدنا الدكتوراه الوقت ده كانت روما وانجي لسه مانسيوش الي فات قررت اعمل الي يسعدهم وكانت عارف ان روما وشكشك بيحبوا بعض وكذالك جميكا وانجي فاقولت مش هترجع السعادة في حياتهم الي لما يتجوزو وهيعقلو لأن ده الي كان هممني ازاي اعرف اطلعهم من الي هما في ده وكان ده القرار المناسب ....................
انا اسف أن الجزء ده مفهوش جنس وكلو حزن كده بس لأن الجزء ده مهم لتسلسل الأحداث وعشان تعرفو ال8سنين الي عدو راحو فين والجزء الجي هفضل في الفلااااااااش بااااااااك ده لحد ما أوصل للحظه من بدايةالجزء17 ونكمل والجزء الجي اوعدكم هيكون في مشهدين جنسين لإبطال القصة بين
(روما وشكشك) ( انجي وجميكا )
وياريت الكل يقول رأيو في القصة عشان اعرف انتو حابين تشوفو أي في القصة
تحياتي لكم
â™، المجنوووووون ♤
(الجزء 20 )
( قرارات حاسمة)
قررت.
(انا وشكشك وجميكا في البيت عندي )*
انا :يا حج منك لي أنا قولت الي المفروض يحصل خلاص عشان الكل يعيش سعيد
شكشك : وأنتا كده لما هنبعد عنك انتا هتبقي سعيد
*جميكا : بص كلامك معقول بس مش شايف انك جي ع نفسك
*انا : لا خلاص انا عايش حاليا بالبركة ودعاء الوالدين ياعم قلبي مش بينبض خلاص اصلا مفيش قلب عشان يحس
*جميكا : ياشق احنا لو علينا هنعمل الفرح بكرة بس كل الي فارق معانا انتا *
شكشك : وأنتا مش عايز تسافر معانا ع الأقل غير جو*
انا : ( متقمص شخصية تامر حسني* )أي اغير جو يعني انتا شايفني مخنوق وتقولي غير جو ازاي اشكشك (رميت السيجارة ع الأرض جامد ) ازاااااااي*
شكشك : اهدي بس امادو كده رميت السيجارة لسه فيها بربع جنيه
انا : جميكااااااااا
جميكا : ادوسا ماما*
انا : بس بيض بقي وخلاص الفرح بكره وتخدو بعضكم وتسافرو تفرحوهم والي هتيجي من البنات تشكيلي منو هفشخخخخ طياز كسمو فهمين
*شكشك وجميكا : خلصة ياشق
( تاني يوم عملنا فرح )
( في الفرح )
Dj : ليدس آند جينتل مان فرحنا الدوبل النهاردة عايز اسمع احلا تحيه لشكشك وروما كده
المعاذيم : وووووووووووووووووووووووووه (تسقيف حار جدا* )
Dj : وتحية تانية بقي لجميكا وانجي اسمع بقي
المعاذيم : وووووووووووووووووووووووووه ( وتسقيف حار بقي )
انا :احا أي شغل الهبل ده
جميكا : خلاص بقي المهم نفرح
شكشك : ياعم ده ديسكو مش فرح مشغلي ترن دون فور وات مايشغلنا بيكا بقي ونولعها
انا : تصدق فكرة احا احنا الي هنشهر حمو بيكا في أمريكا هههههههه
جميكا : طب يلا بقي
انا : خلاص انا هتصرف . . .مسا مسا يابا
Dj : مسا مسا ازومول
انا : خد الموبيل ده شغلنا حبه مصري بقي مش طالبه شغل ديسكو
Dj : ده أي ده انا مش فاهم منو حاجه
انا : يعني احنا الي فاهمين الأجنبي بتاعك ده شغل بس خليها تولع
Dj : ولا تزعل يابو عمو اهو و
( وشغل وداع يادنيا وداع وانا وشكشك وجميكا وروما وانجي نزلنا ولعناها ع الاستيدج والكل عجبهم الرقص والاغنية ونزلو قلدونا انا شفت البنات فرحانين لأول مرة من ساعت الي حصل وكده ورحنا ذي اوضه للعرسان ياكلو في المهم أكلنا وشربنا ولفينا كام جب كده وشربناهم )
( انا وشكشكوجميكا )
انا : احااااااااا يلا اصطفاف حلو اوي
جميكا : عيب يا عم احنا ع وضعنا فى أي حتة
انا : جبتو منين
جميكا : من شارع رولينا الي في بوسطن
شكشك : طب حلو ده لفلنا كمان سجارة الواحد مش عايزها تخلص
انا : لا عشان ننزل الفرح لما تروحو اعملو الي انتو عايزينو مصحصح انتا ولا اي
شكشك وجميكا : يلا يا عم
ونزلنا والفرح ولع تاني ونزلنا نرقص بس الغريبة اني شوفتو اه هو خرجت وره سامر والي عرفت انو لي معارف في الاوتيل الي احنا فيه وطلعت وراه بالطريقة كده لحد الدور السبعتاشر ودخل اوضه 1707
انا : ( بكلم نفسى ) احا اكيد جني كمان هنا بس فين انا مش هحل كسمك لحد ما اعرف آخرهم المهم نزلت الفرح تاني وخلص ع خير سافروا كلهم شكشك وروما راحو ع ميامي فلوريدا وجميكا وانجي راحو ع الدومينك في فلوريدا برضو وانا فضلت في همي في البيت تحديدا في الاوضه بتاعتي مع صديقتي الت الكوفي ماشين ( coffee machine ) وسجايري الحلوه لمده أسبوعين وكل يوم الشلة تتصل ونتكلم فيديو كول جماعي ونتكلم سوه ومكنش في فدماغي غير هلاقي جني ولا لا ولو لقيتها هقولها أي المهم بس سيبنا من ده كلو نرجع ليوم الفرح وليلة الدخله بقي
( 1 شكشك وروما )
شكشك : احااااااااا أخيرا انا مش مصدق انك بقيتي مراتي خلاص
روما : طب يلا بقي ندخل ناخد دش وكده عشان
يقاطعها شكشك : عشان نعمل واحده سيكو سيكو بقي
روما : هههههه دماغ وسخة لا عشان نصلي ودعي ربك عشان يبارلكنا في ام دي جوازه المهم دخلو خدو دش سريع كده وخرجوا صلو صلاة استخارة وووواااا
شكشك : يلا يا حب بقي متشقلت
روما : (هبله ومش فاهمه )ازاى يعني
شكشك : اه بصي احنا خلاص بقينا متجوزين يعني مفيش كسوف بقي دنا حتى في مقام جوزك يعني
روما : طب يلا بقي ننام
شكشك : (بيقلع البيجامة )ننام اه تعالى بس اقولك تيجي نلعب عروسة وعريس
روما : لا
شكشك : تعالي بس (وقلع وفضل بالبوكسر بس وبدأ يلعب في وش روما )بص بس احنا هنعمل الي كل المتجوزين بيعملو في أولو وجع وبعدها سعادة من كل النواحي
روما : ازاى بس انتا عايزني اعمل أي فهمني وانا اعملو
شكشك : خلاص (بيفك زراير البيجامة بتاعت روما وبيقلعهالها )اقلعي كدة متتكسفيش بقي اهو اقلعي كمان
روما : (قلعت ملط بس مكسوفة لانها اول مره تعمل كده بس دي صايعة عارفة المرحلة الجاية )اهو ياعم
شكشك : اوووووووووف أي القمر ده بس انا هيغمي علياااااااا (ونزل البوكسر )
روما : وبعدين في الهبل ده استني بس بتعمل أي هههه اه يا متخلف انتا
شكشك : تعليلي يلا انزلي مصي زبي شويه
روما : ماشي ( وحتط ايديها ع زبر شكشك الأول وبعدها بدأت تحطو في بقها بس مش بتمص حطاه كدة ودخلو وتخرجو بس )
شكشك : احااااااااا دا الهبل ده انتي مش بتعرفي تمصي
روما : (طلعتو من بقها ) ما اهو بمص
شكشك : لا بصي اتي ايدك (ومص صوباعها عشان يعلمها )اهو كده عرفتي
روما : اااااه فهمة طيب
(ومصت لشكشك ع قدها شويه وبعدها شكشك قوم روما وبدأ يبوسها بوسه حلوه يجي اكتر من 5 دقائق دايبين في البوس وراح منيمها ع السرير ع ضهرها وبدأ يحطو ع باب كسها )
شكشك : بصي الحتي دى موألمه شويه بس بعدها هتتبسطي
روما : ماشي ( وبتعض ع شفايفها )
شكشك : (ودخل زبرو سنه في كس روما ودخل لنص )اهدي عشان متتوجعيش اكتر
روما : ااااااااه لا لا ياشكشك خرجو وحياتي بيوجع اوي ااااااااااااااه
شكشك : اهدي بس خلاص الصعب خلص اهو دخل كلو مبروك يامدام
روما : اااااااه انا اتعورت ااااااااااااااه طلعو شكلي اتعورت بجد مش دم البكر ياعم شكشك: طب خلاص اهدي اهو (وطلع زبرو ) خلاص انتي مش هتكملي انا عارف عشان لسه مفتوحة والموضوع مؤلم تعالي ودخلها الحمام وقعدها في مية سخنه عشان الوجع يخف وبعد ما أتاحت
روما : انا آسفة ياحبيبي بس أناااا
شكشك : ولا يهمك لسه العمر طويل قدامنا يابابا ولا تزعلي الجنس مش كل حاجه
روما : اد أي انتا جميل ياحبي
شكشك : يلا ننام واخدك في حضني ونامو وراحو في سااااااابع نومه .........
ودي نهايةالجزء ال 20 ونهاية المتسلسلة الأولة من عالم مجانين وشكرا على متابعتكم ليا ودي نهاية لبداية متسلسلة جديد ليكم وبجد بشكر الي وقفو جنبي الفتره الي فاتت
وساعدوني بجد ملك الأدب والثقافة للجميع وصانع البهجة مستر أستاذنا الكبير شوفوني
واخويا الي دائما ما كنت بعمل أخطأ في القصة ويعدلها ويساعدني واكيد عرفتو Sami tounsi الي اي حد يحتاجو يلاقي
وطبعا بنبونايت نسوانجي الي ساعدت في تعليمي وتحفيزي ووقفت جنبي ESRAA * والي جدعه مع أي حد بقي
ونيجي لصديقي الشق حبيبي ملك الحزن بقي الفنان ahmed yasser 74 والي دعمني وساعد معايا بأفكار حلوه إستفدت منها
واخويا السندال الي بهني ع الذهبية ووقف برضو معايا وحفزني كتير Hematology
وطبعا لا أنساها ابدا دي بجد بقي من متابعتها في قصصها ومواضيعها استفد بجد وكلامها معبر ومحفز لاي حد ملكة متوجه حفيدة افروديت والي بهنيها ع ثوبها الجديد ومهمة جديدة تستحقها وبجد هي لها كاتبة جنسية ومشرفه جديدة لاكن استحقتها
وداعا في متسلسلة جديدة باسم (عالم مجانين ï؟½ï؟½مصحة نفسية ï؟½ï؟½ )
ومع خالص تحياتي لكم
â™، ï؟½ï؟½ المجنوووووون ï؟½ï؟½ ♤
â™، ï؟½ï؟½ MADO AL MAGNONï؟½ï؟½â™¤
القصة دي فيها كل ماتتخيل وحقيقية بنسبة 98%والباقي خيال وعشان تبقو فهمي لازم تتبع القصة كاملة
الشخصيات
انا : مادو ( ابيض مش اوي وطولي 176 سم ورفيع وزبي 23 سم يعني حاجة كدة فاجر ع الآخر وميزاجي السلوك يعني دماغي وبس مبسمعش لحد )
شكشك (قماري ونفس طولي وزبرو 21سم وكوميديان درجه أولى وده يعطبر اخويا الشق يعني بصو هتعرفو من القصه اكتر )
جميكا (اسمراني وزنجي تحبو أي وحده تشوفو بس انا احلا معلش صاحبي لا أنا وأنتا واحد وزبرو حاجة كدة 25سم واحلا أخ وشق في الكون وهتتعرفو ع اكتر في القصة)
روما (رحمة دي بقي اختي بجد والوصف مش عارف اقول اية ولونه بلون بياض التلج طولها 168سم وجسم فاجر بزازها كبيره ومشدودة وطيزها مشيه مع جسمها كده يابت انتي )
انجي(دي بقي حكايه تانيه بيضة بس مش اوي وبت فاجره نيك عود كيرفي بجد وبزازها كبيره مش اوى وطيزها كبيرة وحاجة كده فاجره كسم الفجر وكسها لونو وردي وشفراتو منفخه وحلو نييييييك)
(البداية)
انا:(بتكلم في الموبيل)ياعم الفصيل جي اهو بطل منيكه هخش المحضرة الأول وبعدين نروح الكافية
شكشك:تمام ياشق خلصانه بشياكة وجميكا جي اهو أخلص بقي
انا :خلاص جي اهو سلام عشان متشقلبش باموتسيكل بقي شاو اميجو
قفلت الفون وداخلت الجامعة اه نسيت اقولكم اني في كلية طب قسم علم نفس وكده وشكشك وجميكا وروما معايا
المهم دخلت وبركن المكنة ولسه هبطلها لقيت الي بيكلكس وعمال يزعق بصيت لقيت بنت كرباج بتقولي
انجي:انتا يا عم أنا هركن هنا انتا أي للدرجادي اتعميت مش شايفني وانا بركن هنا
انا:لا ومش هتحرك روحي مكان تاني أصل اعمي مش هشوف أركن في مكان تاني(وبلبس النضارة وقفلت المكنة ولسه همشي
لقيت دولابين نزلوم من عربيتها وجيين نحيتي وقفت ولا هممني وهولع سيجارة
الدولاب1:سحب من بقي السيجارة ويقولي خد المكنة واتحرك احسنلك
الدولاب2:عشان لو متحركتش دلوقتي مش هتتحرك بعد كدة
انا:روح يا درفة منك لي من هنا وخدو السنيورة معاكو
الدولاب1 :لا بجد يبقي انتا عايز تعرف مقامك
( ولسه هيحط ايدو علي كتفي قمت ضربو بالبوكس في وشو والتاني ضربني بوكس ابن وسخة في بطني رجعت وره كدة ورحت
جاري وناطط وبالبوكس في وشو خد البوكس ووقع لقيت التاني بيفوق روحت لافف وضاربو بالرجل في وشو موقعو ع الأرض البنت كانت كل دة عماله تصوت وتسرخ بس والشباب بتوع الجامعة والأمن جم حجزو بينا وشكشك وجميكا جم وراحو جريو ونزلو ضرب في الدلابين وانا فكيت من الي كانو مسكني ورحت اضرب مع الشقايق ومسكونا وخلاص العيال دي راحو وانا وشكشك وجميكا رحنا دخلنا المحضرة وانا في المدرج لقيت الي بيناديلي وبيقولي الدكتور نور عايزني وده بقي رئيس الكلية المهم روحت لقيت البت دي والدرفتين وقفين معاها في مكتب رئيس الكلية )
دكتور نور:تعالي يا مادو
انا:عايزني يا دكتور
دكتور نور : ايوه أقعد بس دلوقتي انجي ودي طالبة جديدة لسا جية وعملت فيك شكوي انك اتعديت عليها وضربة الجارد بتوعها
انا:بالنسبه للضرب اه ضربتهم لي انتا اكيد عارف ورجعت كاميرات المراقبة
دكتور نور : بس انتا عارف القانون يا مادو
انا:وعشان كدة ضربتهم ويادكتور انا راضي بكلمتك
دكتور نور : خلاص بس انا مش هيبقا قدامي غير أني أفصلك 3 ايام
انجي : ياه لا ده كتير
انا : عايزه كام يوم 365 يوم ماشي
انجي : ماشي انا موفقة
انا : وهاجي كل يوم الكلية وهحضر أي محضرة
دكتورنور : مادو انا عارف انك لو عايز تعملها هتعملها بس انتا عارف انك بتيجي عالفاضي
انا: دكتور انا مش عايز اعآند واكلم كتير خلاص انا مفصول وهاجي وع الفاضي
دكتور نور : خلاص يامادو روح محضرتك
انجي : نعم بسهولة كده لا أنا مش هسكت
انا:طب اتكلمي ولي استني اقولك انا بصي يااااا انا مبتهددش والدكتور عمل الي عليه ونفذ القانون هتتفلسفلها كتير ع الفاضي فأحسنلك تهدي كده ع حالك وتكتمي وترضي عشان ده الي هيحصل خلاص
انجي : لا مش هسكت وهوريكوم ولحد كده كلامي خلص
انا:طب مش خلاص كلامك خلص اتكلي بقي عشان عايز اتكلم مع الدكتور في حاجة
انجي:تمام ماشي بس هتشوف(خرجت هي والجارد بتوعها)
انا : دكتور انا اسف بس اناقلت وهنفذ
دكتورنور: مادو انتا كده هتدخل نفسك في مشاكل كتير بلاش الي في دماغك ده
انا : و**** ابدا انا مش غلطان وأنتا عارف
دكتورنور : عارف يا مادو بس
انا:مبسش خلاص بقي المهم انا هروح عشان عندي مشوار مهم
دكتورنور : الي تشوفو ياعم
خرجت من عند الدكتورنور ورحت اتصلت بالشيلة وقولتلهم هستناكم في الكافية وطلعت خت المكنة وطالع من الكلية وفي طريقي للكافية بابص يمين لقيت عربية انجي ركنه في نص الشارع وعربية تانية قدمها وفجأة صوت صويتها ملي الشارع واتنين ماسكينها وأربعة تانين نازلين ضرب في الجارد بتوعها رحت لالالالالالا انتا كده هتأفور بقي ياعمهم أي هتنزل تضربهم لوحدك يخي كسم خيالك خلااااص اهدي وقفت ورحت مكلم الشيلة وقولتلهم اني يتخانق قريب من الكافية عشان يجولي بسرعة المهم لقيت واحد ضرب انجي قلم مخبرين انا اتعصب ورحت مدور المكنة وعلى أسرع ماعندي هب دخلت في واحد من الي ماسكين انجي والتاني سحبتو من رقبته ونزلت بي ع الأرض وهاتك يافرم في راح الأربعة الي بيضربو الجارد جولي وبدأت المعركة وانا مش كسم ذا روك هفشخهم لوحدي واضربت ودراعي انكسر وشوية كدمات بصيته في القفص الصدري واغمي عليا والشيله وصلت بحفلة بنت مرة ودشملو العيال وخدوني علي المستشفى وكلمو روما وجابت بابا ع هناك وهو دكتور نفسي وعشان كده دخلت كلية طب قسم علم نفس عشان امشي ع خطاه المهم وصي ع دكتور زميلة واتعملي الازم)
شكشك :ها يا دكتور حالتو أي دلوقتي ؟
الدكتور :هو كويس دلوقتي الحمدلله
جميكا :طب هيفوق امتي ؟
الدكتور:بعد ساعة هيفوق من البنج ود انا عطيطهولو عشان ميحسش بآلام في جسمة
روما:(وهي بطعيت)طب ممكن ادخل اشوفو
الدكتور :اوكي
بابا:تعبناك معنا يا محمد
الدكتور :تعبك راحة يا دكتور مصطفي
وسط كل ده انجي جت المستشفى وسألت عليا وطلعة وشافة الشيلة
انجي : هو عامل أي دلوقتي ؟
شكشك : تمام الحمدلله
جميكا : روحي انتي بيتك شكلك لسا تعبانة
انجي : طب هشوفو الأول وبعد كده امشي
شكشك : خلاص الي تشوفي
روما:شكشك تعالى انتا وجميكا مادو فاق وعايزكم
جميكا:طبعا ده مبيحوقش معا بنج دا عايز نووي
شكشك:طب تعالى بس نخش نتهزق في السريع ونطلع نشوف المشوار ده
انا:لا اطلعي انتي يا روما عشان اعرف اشتم الحلوين
روما:ولا يهمك يا شق اشتم براحتك ولا اكني موجودة
انا:أمان يعني
روما: أمان يافندام
انا:تمام بقي ياولاد المره الارحة اتصل بكم تلحقوني تتأخرو لحد مأضرب
جميكا :لا و**** مسافة السكة وجينا
شكشك : وحياتك
انا:متحلفش بكسم حياتي ياعم وخلي كل واحد في حياتو
شكشك : آمين المهم البت دي الي اتخنقت معاها الصبح هنا وعايزة تشوفو
انا:مين انجي احااااااااا دي أي الي جابها دي وعايزة تشوفني لي
جميكا : الحب يا نجم النجوم
انا : طب دخل أمها نشوف جاية لي
شكشك : اوك ياشق الشقايق
انجي:ازيك دلوقتي
انا : تمام
انجي:انا آسفة كل الي انتا في ده بسببي
انا : لا ولي انتي ولا نيله مش مهم خلاص
انجي:طب استأذن انا بقي والف سلام عليك
انا : سلام
جميكا:بقولك امادو متيجي أحلا جيم ببجي ولا اي
انا وشكشك :ولا اه ههههههههه
جميكا :ههههههه طب يلا معانا اروما ولا
روما:هبعتلك انفيند اهو
شكشك : احااااااااا دا أي السرعة دي
انا : طب الي هيشتم تاني هتغابي علية
جميكا : أصلي يااصلي
طيب ودي نهاية الجزء الأول تبعوني الأجزاء الجية واحلا مصحة ولتوضيح بس الجزء الجاي هيبدء الجنس والسكس
وتحياتي المحنون
الجزء الثاني
(قبل ما ابدء أحب اشكر أستاذنا الكبير شوفوني والأستاذ Sami tounsi ع الآراء البنائه وبالنسبة لطول الازبار فا بجد انا فشخحخخت الخيال فعلا بس الحقيقة الاطوال دي حقيقية بس حاضر هلتمس الشفافية بعد كده وبجد شكرا
والهبد مبيخلصش عندي والجزء الي فات بس كان تعريف للشخصيات الأساسية والجزء دة بداية الواقع وبالنسبة للجميلة الي كانت عايزه اغير أسماء الشخصيات دي اسامي الشهره وده للشفافية وكده والأستاذ الي معجب بالهبد متقلقش لسه الي جي هيكون احلا معلش طولت )
نبداء الجزء بقي
بعد يوم ملللللل في المستشفى قولت لبابا اني عايز اروح البيت وفعلا روحت وبعدها بيوم روما نزلت الكلية لوحدها وانا في البيت
وهناك قبلت
انجي:هاي روما
روما :أهلا ازيك
انجي : انتي لسا زعلانة مني طب انا آسفة استأذن
روما:لا أنا مش زعلانة منك انا بس مخنوقة من حاجة كدة
انجي : طب ممكن ابقي صديقتك انا معرفش حد هنا غيرك ومش حبه أحرج
روما : انتي اصلا من شلتنا خلاص بس القائد يرجع عشان يبقي رسمي هههههههههه
انجي: هههههههه بجد انتي اجدع بت عرفتها مش زي الي كانو بيصاحبوني عشان فلوسي
روما:ولسه لما تقعدي مع المتخلفين التانين هتتبسطي اكتر(معلش عندي دي أرجاله محدش يغلط بقي )
انجي:طيب قومي ندخل محاضراتنا
روما:يلا يا انوج
وخلصت المحضرات وخرجت روما وانجي وراها وراحو كافيتريا الكلية
انجي:روما ممكن أسألك سؤال؟
روما:أسألي يا هانم
انجي:هو اخوكي لي أسلوبو متغير وعكس بعضو كده يعني شويه احترام وفي النص بيتكلم بالسرسجة
روما:قبل مااجوبك تحلفي انك مش هطلعي كلمه بره
انجي:و****ي ماهقول حرف من اللي هتقولي
روما:طيب أسلوب مادو مكنش كدة ماضية هو الي عمل في كده
(Replay للماضي)
مادو من وهو صغير وهو كان في بيت كله حب وطيبة وسعادة مع آب وأم اطيب من الطيبه وحصل حاجات دمرت البيت ده
زمان جد مادو كان رجل أعمال كبير وعنده تلات ولاد محمد وأحمد ومحسن جي متأخر هههههههههههههههه عسل يا انا المهم
الشركة كتر فيها الأعمال فا جد مادو عمل فرع تاني للشركة ولما مات محمد وأحمد مسكو الشركتين وكل واحد اخد شركة وقالو نعمل فرع تالت للشركة عشان محسن وفعلا عملو فرع لمحسن وكده بقي لكل واحد من التلاتة الأخوات لي شركة بس محسن ماكانش بطيبة أبوة أو اخواتو وكان بيموت ع الجنية وفضل يعمل صفقات ويغش فيها لحد ما اتكشف وشركتو اتقفلت راح لأحمد أخو وده يبقي آبو مادو المهم أحمد من طيبة قلبة شغلو مدير إدارة الشركة محسن قال ومالو ولعب من تحت لتحت ونصب ع أخو وخد منه الشركة أحمد فضل مصدوم في أخو وراحلو عشان يكلمة انو يرجعلو شركتو محسن حب يخلص من الصداع بدري بدري وقال ل أحمد أن هو عازمو هو ومراتو عشان يتصافو وضحك عليه بس مكانش لوحدة مرات محسن الي هي هبة وحتطلهم سم في الأكل وماتو مادو كان عندو ساعتها 12 سنه ويومها مرضاش يأكل سعتها مادو شاف كل حاجه ومحسن فكر وقال إن مفيش حل قدامة غير انو يقول لإخوه محمد انهم ماتو وهما بياكلو ومحمد صدق ومحسن عشان يضمن أن مادو ميقولش لحد قال لمحمد أن هو ومراتو هيربوه وبعد شهر مادو في مكانش عايز يقعد وبيحاول يهرب محسن زهق وراح دخلو مصحة نفسية وسابو هناك ساعتها حالتو بقت حرجه وبعد يوم جاتلو صدمة نفسية والي تابع حالتو دكتور مصطفي وده كان اشطر دكتور يعرف يعالج حالة مادو وفضل يعالجو لحد ما شاف حاجة مش ممكن حد يصدقها كان سايب ورق دكتوراه في العلوم النفسية ومكانش عارف يخلص البحث ولقا مادو بيلعب في الورق راح يشوف هو بيعمل أي لقاه بيكتب ولما خلص شاف الدكتور مصطفى جري ع بره دكتور مصطفي لقاه خلص البحث وباتقان وهنا أيقن أن حالتو مش هتتحسن في المصحة وقرر يتبناه ويعوضو عن موت أبوه وأمه وخلص كل الورق واخد مادو بيتو وهنا عرفة ع بنتو رحمه ايوه مادو اخويا بالتبني مش شقيقي المهم كبر مادو وكل يوم حالتو تتحسن لما رجع حس بالحب والطيبة مع مصطفي وروما معايا المهم كل يوم مادو كان بيظهر ذكاء غير عادي وانا كنت أكبر منه ب5سنين وقبل متقولو طب ازاي معاها في نفس الكلية ونفس السنةالجماعية انا لما دخلت المدرسة دخل ع 1 إعدادي وفي امتحان القدرات اتضح أن نسبة الذكاء الي عندي تأهلني ل3ثانوي وفعلا دخلت ع 3 ثانوي واهو بقي في الكلية مع روما
(عوده للحاضر )
انجي : طب حلو ده بس كده في حاجة انا مفهمتهاش ازاى بعد ده كلو مفكرش ينتقم من عمو
روما:فكر كتيييير بس احنا قولنالو ينسي ونعقلو وبس ياستي في حاجة تانية ولا خلاص كده
انجي : تمام ووعد مني مش هقول لحد
روما : طب يلا نروح ويكره هجيب الزعيم ونيجي الكلية
انجي : اوكي
وروحو وروما رجعت البيت وجتلي ع اوضتي لقيت الشلة مجتمعة وبنلعب ببجي
روما:انتو هنا وانا بدور عليكم في الكلية ياجزم
شكشك : اه في مانع احااااااااا هموت اجميكا الحقني
جميكا : وانا مين يلحقني انا بيتحفل عليا
انا : انا مش هلحق اجيلكم بصو موتو وهنخش روم احسن مع البنات السوريات الي كنا معاهم
روما:طب استنوني انا جيا معايا اشتم في البنات السوريات وهما مش هيفهمو هههههه
انا : طب ماشي بعتلك اشق أقبل الانفند
شكشك : شكل الجيم هيبقا دماااااااااار
خلص اليوم في شرب السجاير وببجي وتاني يوم كنت احسن ورحمة مسبتنيش زن عشان
أنزل الكليه معاها ونحتفل بالضيفة الجديدة في المصحة قولتلها آمين هعدي ع شكشك وجميكا أجبهم وأجي ورحتلهم وحكتلم ع الي رحمة قالتهولي
شكشك : طب ما نحتفل بالضيفة الجديدة ونرحب بقي
انا : لا ومش هيحصل ولا اقولك ماشي ومالو نحتفل
جميكا : ايوة بقي ال4ل1 ولا اي
انا وشكشك : ولا اه ههههههههه
شكشك : طب مش يلا نلود
انا : بس حاجة خفيفة مش عايزين البت يجلها صرع
جميكا : متقلقش ده بومب العيد ههههه
انا : ولا كتر قعدتك معايا خلتك بضان بزيادة وسادة هههههههه لاحلوة
شكشك : هه هه هه بضااااااان
انا : (جالي اتصال ) استنو ارد الو
وحدة كدة:أي نستني ولي أي
انا : ولا اه مين اخلاصي
ريم:كدة تنسي ريم لبوتك هاههههههه (بتضحك يشرمطة )
انا : احااااااااا انتي لسا عيشة
ريم:اومال اموت طيب واسيب الشرمطه لمين(بتقولها يشرمطة ولبونة )
انا : طب اجيلك امتي ؟
ريم: دلوقتي مش بعدين
انا : طب انا جيلك حالا افتحي الباب هتلقيني قدامك
ريم:مستنيك
شكشك : أي الكلام ع أي دلوقتي
انا : نروح نروق ع حالنا ونروح نحتفل بعدين
جميكا : انا راكب وش
انا : طب يلا نشد
وطيررررررران ع بيت ريم وريم دي كنت بنيكها زمان وهي اصلا شرموطة وع الوصف دي بقي شبه يسرا اللوزي تيبكال مع اختلاف بس لون شعرها لون شعرها صبغاه أحمر كستنائي ومعاها شرموطين الاتنين توأم وشبه غادة عبد الرازق نفس الجسم بس هما أقصر وبرضو صابغين شعرهم أحمر كستنائي المهم روحنا واستقبال أي بقي بوس وتقفيش في كل مكان في جسمهم وكل واحد خد واحده علي اوضه وبدء الفشخخخخ
( الاوضه 1 )
انا وريم
انا : احلاويتي يابت (ويقفش في جسمها )
ريم : ده ليك لوحدك
انا : يلا اقلعي
ريم:(قلعت هدومها وباستعرض لجسمها الفشيخ)اهو أي رأيك
انا : (قلعت البنطلون والفنيله والبوكسر وبقيت ملط)الفشخ ابتدأ
وهجمت عليها وببوسها ويدي مش مبطلتش تقفيش وزقيتها ع السرير ونزلت مص ولحس في بزازها الي قد البرتقال دول ونازل
ع بطناه ونزلت ع كسها وفضلت الحس كسها لحد ما لقيتها ساحت خاااااالص وقومتها تمص زبي لحد ما وقف وخلتها تاخد وضع الدودجي ودخلتو في كسها
ريم :اااااااه لالالالالالالا متدخلوش كلو ده يخرمني (وبتدعك كسها جامد)
وفضلت أرزعها 5 دقائق وبعدها نمت انا ع السرير وهي قعدت ع زبي وفضلت تتنطت عليه وكل شويه تزود في السرعة وفضلنا ع الوضع ده عشر دقائق وهي كانت جابت مرتين وانا كنت خلاص هجيبهم رحت مطلعو وخلتها تمصلي شويه بعديها خلتها تقوم ونكتها ع الواقف خمس دقائق وحسيت اني هجيب
انا : انا هجيب عايزأهم فين
ريم:في كسي طفي ناري
انا:(رحت جايب في كسها وفضلت تدعك كسها جامد جدا وجابهم لتالت مره بس المرادي ع ايدها واللبن بتاعي كان بينزل من كسها وراحت لحسة الاتنين مع بعض انا كنت يلبس هدومي عشان امشي)
ريم : رايح فين لسا بدري
انا : بدري من عمرك ا كس انا ورايا مشاوير
ريم:انا مش شايفة حاجة وراك
انا:لا مأنا حاطتهم في جيبي سااااااره
انتهاء الجزء الثاني وتبعوني عشان تعرفو أي الخطة 4 ل1 دي وعشان تعرفو شكشك وجميكا عملو أي هههههههههه شيطان انا المهم بشكر حسن متبعتكم وسلامي
المجنوووووون
(الجزء الثالث )
(الاوضه 2 )
(شكشك وملك)
ملك:هدلعك ياض
شكشك : هنشوف يلا اقلعي وريني اللحمة الطريه
ملك:هههههههههه ماشي (وبتقلع )
شكشك : احااااااااا دا أي الجسم ده دا احنا ليلتنا صباحي
ملك:هيهيييييي(بتضحك بشرمطة)اشطا
شكشك : (وقلع هدومو وخلاها تمصلو زبو شوشة وراح منيمها ع بطنها وحطو في طيزها)دانا هفشخخخخ طياز كسمك دي
ملك:ااااااااااااااه براحه ياض طيزي اتفشخت اااااااه
شكشك : خلاص اهو حلو كده
ملك : ااااه اوي خليك ع كدة (وبتدعك في كسها )زود سنه كمان كمان اااااااه
وفضل علي كده 5 دقائق وبعدها طلعو وحطو في كسها
ملك :ااااااااااااااه لا لا براحه كسي ااااااااااااااه (وبتدعك كسها جامد )
شكشك : براحه أي دانا هفشخك ااااه لا متلعبيش في كسك ولا هسيبك بنارك كده
ملك :لالالالالالالا خلاص اهو ااااااااااااااه كمان نكني نيك شرموطك ولبوتك اااه اححححححححححححححححح
شكشك : اه (وسرع في النيك )انا هجيبهم أخلصي جيبي معايا
ملك:ااااااااااااااه هجيب اهو اااه
وجابو هما الاتنين مع بعض وسبها وراح يلبس هدومو وباسها واخد نمرت تليفونها وراح طالع
(الاوضه 3)
(جميكا وتقي )
تقي:أهدا اهو اههه خلاص
جميكا:دقت ساعة العمل دقت ساعة الزعف دقت ساعة الانتصار (وزقها ع السرير ونام فوقها ونزل فيها بوس وتقفيش )
تقي:ااااااااااااااه يابني أمممممم مص بزازي ااااه
جميكا : احااااااااا دانا هموتك النهاردة ا كسمك
تقي:(من كتر اللعب هاجت ع الآخر وجابتهم )كمان اه اااه اممممممممم
وقام من عليها وقلعها وراح قلع هو كمان واخد وضع ال69ومسبش كسها لحظه لحد ما جابت ولحس كل نقطة عسل نزلت منها
وقاومها واخد ونكها ع الواقف بتاع 10 دقائق وكل ده مشالش ايدو من ع كسها وبزازها الكبيرة دي وراح منيمها عشان تاخد وضع الدودجي ودخلو في كسها وفضل يبدل شوية كسها وشوية طيزها وع كده لحد ما حس انو هايجيب
جميكا : انا هجيب يالبوه
تقي:ااااااااااااااه جيب في كسي ااااااااااااااه كمان اوي اروي كسي ااااااااااااااه
جميكا : اهو اااااااه
وجاب في كسها وسبها مفشخا رجليها ع السرير وراح لبس وسلم عليها وخرج
(الصاله)
انا:أي يارجالة ظبطنا الأداء
شكشك : تمام ياشق خلصانه بفودكا وشيفاز
جميكا : انحرف كوبلي جاز
انا : اه ينعل آبو الجواز دا الغرام هو المراد خلاص بلاش ظياط اكتر
شكشك ( بصوت واطي)انتي لاف السنين
جميكا : ما خلاص يا رايق
أنا:زبي بيسيب حرايق ههههههههههه
شكشك : جبتو لنفسك هههههههه
جميكا:كسم البيض الي في حياتي
انا : طب مش يلا بقي ورانا مشوار ولا اي
شكشك وجميكا :ولا اه ههههههههه
روحنا لروما و انجي ع الكافية اخدناهم وطلعنا ع المقر والي هو في بيتي
انا : وقبل ما تنضمي للمصحة عيزك تفهمي أن الشلة كلها متخلفه ولازم تكوني في نفس التخلف ده
انجي : اوكي وي نوت
شكشك : ااااا والبضان
انا : اه والبضان وأي حاجة مجنونة في الوجود
انجي : تمام ماشي
جميكا : والآن مع اللحظة المنتظرة
انا : تاتاتاتا صح كده بس بيض بقي يبني بقي عندي كرتونة بكرة عدي علينا
جميكا : مش فاضي بكره أجي بعده
انا : وتيجي لي متجيش احسن
شكشك : زرفهالك ياض
روما : واحد صفر امادو ياشقي الجاحد
انجي : بقيت كلوت سبعة ههههه لا يستر ولا يدفي
انا : شكرا شكرا لا داعي للتصفيق
جميكا : تاكسي سموحة ياسطي
انا : طب أي مش 4 ل1 ولا اي
شكشك وجميكا : ولا اه نقوم بقي
انا : روما خمسة وراجعين 4 ل1
روما : لا كلمني وتس
انا :(بتكلم مع روما وتس) هتبقي 3ل2 خلصانه بشياكة
روما : حلوة بزيادة
روحنا انا وشكشك وجميكا وجينا مسدسات اللوان ورحت اديت لروما واحد وانجي واحد وانا واقف معاهم غمزت البنات بالطريقة وهوب شغالنا الضرب في شكشك وجميكا واستخبينا وهما ملحقوش واتغربلو وانا قلبت ع روما وانجي وغربلتهم وجرت قمت اتكعبلت في رجلي واتلمو عليا واتغربلت وخلصنا وروحنا غيرنا هدومنا وانجي غيرت وروحت بس وهي في الطريق لقت عربية وراها جيا جري راحت........................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي هيحصل لانجي والأجزاء الجايه بداية للمشاكل
â™،المجنوووووون
(الجزء الرابع )
(اختطاف )
انجي شافت العربية جيه نحيتها بسرعة وراحت داسه بنزين ع لآخر والعربية مسابتهاش فضلوه وراها ع الطريق السريع انجي حاولت تهرب منهم وتدخل من أي شارع ملقتش غير ابيس الأولي وهم استغلوا ده ولفو من طريق تاني انجي أساسا مكتش تعرف أن الشارع ده وفاجأة لقت العربية أمامها وعربية تانيا وراها وقفلت عليها انجي خافت ودخلت في العربية الي ادمها والخبطه كانت جامده وانجي أغمي عليها العصابه نزلت أخدو أنجي في عربيتهم وواحد كلم الريس يقوله انهم تمام
شخص1:تمام ياريس خطفنا البت وكلو تمام
الريس:( وبغير صوتو ببرنامج)تمام جيبوهالي ع المخزن ومحدش يلمسها
شخص1:تمام ياريس محدش هييجي جنبها
الريس :تمام ساعة واجيلكم ع هناك سلام
وقت الحدثة انا والشلة كنا في اوضتي قاعدين نزاكر عشان امتحان الفصل الدراسي
انا: طب نركز شويه في المزكره ولي هتتعولقو
شكشك : محنا بقلنا ساعتين بنزاكر 5 راحة بقي
جميكا : وانا زهقت تعالو ننزل شويه نفك ونزاكر في مكان تاني
روما : تحب ننزل الساحل يا كبتن
انا : أو نروح هاوس ونفك ولا عندك اقتراحات تانية
جميكا : لا بجد ننزل ع مزازيك ونشهيص
شكشك : اه وندرس جسم الاثني والخمور صح
روما : ولسه هنروح نسكور من شقلشا لا فاكس
انا : طب انا زهقت فعلا تعالو ننزل بالعربية نتمشي ع البحر
شكشك : وناكل جلاتي من عزة
روما : عزمنا يعني اوك ماشي
جميكا : وانا عليا الحشيش يارايقين
انا : وانا عليا السهره في مزازيك يلا
روما : طب هتصل باانجي اشوفها لو هتيجي معانا(بتكلم انجي تليفونها مقفول)
انا : أي جيه
روما : فونها مقفول شكلها نامت خلاص مره تانيه بقي
وروحنا طالعين بالعربية علي القلعة روحنا نأكل جلاتي من عزة وبعدها طلعنا ع مزازيك وساعة بسوق عشان نوصل من أول البحر لآخرة ونزلنا مزازيك بقي
انا : (بكلم شهيصي الي واقف ع البار بيعمل احلا مشروبات) المعتاد اشهيصي
شهيصي :احلا معتاد للمجانين
شكشك : جميكا لف وولع عايزينها دمار
جميكا : اهو روما أي هتشربي ولا لا
روما : لا أنا مش هشرب حشيش خاليني في البلاك ليبول وبس
انا : احسن برضو هات اجميكا ومسي ع شهيصي
جميكا : احلا جوب لشهيصي
شكشك : احلا جميكا اجدع
وبدأنا الدشمله وولعنا الجوبز واحلا فنيخة وبابوص ورايا لقيت واحد من الي كنت بضربهم ساعة حوار انجي عند الكافية قول فاكس شكلي بخرف ولمحت بت شكلها فااااااااجر نييييييك وبصيت لشكشك وقولتله
انا : ولا بص البت أم بز فاجر دي احااااااااا كسمها أمها كانت بتتوحم فيها ع بطيخ
شكشك : اه يسطي كسمها بجد أيده جميكا ولا بص
جميكا : أي يارجالة احااااااااا مين أم بزاز بطيخ دي
انا : مش قولتلك اشكشك بطييييييخ
شهيصي : دي بقي مني نعنشه احلا بورن ستار في مزازيك
انا : مسي مسي اراوف
شهيصي :مسي مسي ابوهيم هههههه
روما : ههههه احااااااااا بجد كدة كسم الي زاكرناه وهنروح بكره الامتحان ميييييح
انا : كسم الامتحان بصي أم بطيختين دي كسم الفوجر
روما : طب بص البت دي انتا (وبتشاورلي شمال )
لقيت بت كسم الحزن غلبانة نييييييك وبتلف ع الطربيزات ركللم يعني وكل طربيظه تقولها مش عايز كسم النكد اتبضنتلها قمت واخد من محفظتي 500 جنيه ورحت اتيدهملها
الركلام :شكرا يا بيه و**** دول اول استفتاح ليا انهارده
انا : معلش بكره تتحسن روحي انتي بقي احسن وظبتي حالك وتعالي بكره وشوفي مين هيقدر يقولك لا تاني
الركلام : و****ي يا بية انا كل قرش بيروح ع علاج اختي هي ملهاش غيري بعد ماما وبابا ما ماتو
انا:طب متعيطيش بقي قوليلي هي عندها أي
الركلام :عندها سرطان الثدي ولازم تعمل عمليه وانا بحاول أجمع فلوس العملية
انا : طب اتي رقم تليفونيك ومتشليش هم العمليه وبالنسبه للشغل ده سبيه وانا هجبلك شغل تاني غيرو شكلك مش بتاعت الكار ده
الركلام : الف شكر و**** يابية بس كدة كتير وانا مش هعرف
انا : ولا رد ولا صد بقي انا مبحبش الصداع بصي بكره هتصل بيكي
الركلام : شكرا سلام يابية
انا : سلام
جميكا : أي شقتايا ولا اي
انا : لا غلبانة وخلاص المهم يلا بقي عشان متشعلقش في البيت ولا اي
شكشك وجميكا : ولا اه
روما : شهيصي الحساب بليز
شهيصي : علينا امعلمين بقي المرة دي
انا : أخلص يا اوفر كام ودفعنا الحساب وروحنا
(الوقت الحاضر)
انجي مخطوفه ومتغمي عنيها وسامعه العصابه بتتكلم ع جسمها الفاجر وقاعده خايفة لحد ما الريس وصل
الريس :هي فين يا شباب
شخص1 : اهي يا ريس محدش لمسها مع أن دي متتسبش
الريس :هتبقي ليكم بعد ما أخلص معاها
شخص2 :طبعا ياريس انتا الأول بعد كده أحنا
الريس : ها يا شرموطة اديني جبتك اه وهنيكك انا والرجالة
انجي : انتا مين وعايز أي انا معملتش حاجه لحد
الريس : و**** طب استني كدة (وبيشيل الغطاء من ع عنيها )وكده
انجي : هو انتا انتا عايز أي مني تاني
الريس : هاهاهاهاها عايز انيكك انا فتحتك وملحقتش استلذ بجسمك
انجي : طب خد الفلوس الي انتا عايز ها وسبني في حالي انتا عايز أي تاني مانتا ااغتصبتني
الريس : مأنا قولتلك ساعتها انيكك ومحدش هيحس بس انتي صوتي وانا ملحقتش دلوقتي انتي بتعتي اعمل الي انا عايزو وبمزاج كمان
انجي : لا أبوس ايدك بلاش لاأاااااااااا (وبتصوت) وبعدها.....................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي هيحصل لانجي تاني وهل حد ينقذها ولا لا احااااااااا دا انا بقفل في حتت المهم تابعوني
المجنوووووون [/COLOR]
(لجزء الخامس)
(انقاذ)
انا : احااااااااا يوم حلو بجد المهم بكره نبقى مصحصحين للامتحان
شكشك : يابا ولا يهمك احا بنزاكر من ساعتين انش**** خير
جميكا : ننام بس وبكرة يحلها حلال
روما : طب يلا سلام
شكشك : احنا بنطرد ولا اي
انا روما : ولا اه سلام بقي عايزين ننام
جميكا : سلام يلا اشكشك
طلعنا نمنا نوم آبن وسخة وصحينا متأخر من الي كنا في وروحنا الامتحان ودخلنا الحمد لله وروما ملقتش انجي المهم بعد الامتحان طلعنا كافيتريا الكلية
روما : البت انجي مجتش الامتحان وبتصل بيها غير متاح
انا : خلاص نروح نشوفها في بيتها
شكشك : طب ما ممكن بس راحت عليها نوما ولا حاجة
جميكا : ممكن صح
انا : ياعم نتأكد يلا
وطلعنا ع بيت انجي والي فتحتلنا الهاوس كيبين المهم انتو مين احنا صحاب انجي
هاوس كيبين :مفيش حد في البيت هي مجتش من امبارح وسيدي نزل مسافر شغل من امبارح
انا : طب شكرا سلام
روما : أي بتفكر في أي
انا : ولا أبوها هنا ولا هي جت من امبارح احااااااااا ازاي دي من الساعة 6 سيبانا تكون راحت فين
شكشك : لا مش هيكون الي في دماغك ازاي عرفو هي فين
انا : هنشوف يلا
(في نفس الوقت في مصنع الريس)
انجي بتعيط من الي حصل فيها ومش قدره تتكلم ولا تتحرك حتي والعصابة مش هاممهم وقاعدين يلعبو العروسه بالكوتشينة انجي مكتش تعرف أي الي حصل فيها لان من البداية اصلا أغمي عليها من الخوف وكتر الصوات المهم الريس وصل بعد ما سابها عشأن يروح ينجز صفقات شغل
الريس : العروسة عامله أي
شخص1 : مكتومة من الصبح لا حس ولا خبر شبه الميتة
الريس : انهارده مش هسيبها امبارح أغمي عليها وانا هنيكها وهي مفوقه عشان تفضل فكرة الي انا هعملو فيها
شخص1 : ياريس البت دي أضعف من الخص يعني عشان الي انتا عايزو تفضل سنين
شخص2 : طب ياريس ممكن نديها فيجرا حريمي عشان تهيج وتصحصحلك وتعمل الي عايزو فيها
الريس : لا أنا هحاول معاها كل يوم لحد ما وصل للي في دماغي
شخص1 : تمام ياريس الي تشوفو
(في نفس الوقت كنا في اوضتي )
انا : لا مهو لو الي في دماغي صح يبقي ولا هنعرف نوصل ها
شكشك : طب فكر في المعقول يعني عرفوم مكانها منين
جميكا : مش صعب عليهم لووووو احا البت الخدامه دي اصلا مع العصابه
انا : بس هبل المهم سبوني في الي انا في بقول أي يلا ببجي ونفكر ع مهلنا
شكشك وجميكا : يلا
روما : وانا موفقة اهو احسن من الأفكار البضان بتاعتكو دي
وانا بفتح ببجي جالي ماسدج ع الوتس آب من انجي فتحتها بسرعة لقيتها بعتالي شير لوكيشن لمكان ما المهم الرساله من امبارح وانا مفتحتش نت من امبارح اصلا
انا : احااااااااا يلا بسرعة ع العربية
شكشك : في أي ياعم الفصيل
انا : لقيت انجي يلا
وطبعا روحنا جري ع اللوكيشين المبعوتلي وتس طلع في ابيس المهم لقيت عربية انجي ع جنب نزلت أبص فيها ملقتش أي حد فيها وطبعا قفلت في وشي تاني بس قول أشغل دماغي ولقيت الحل ورحت شغلت برنامج معايا عشان أوصل لآخر مكان لأي رقم فون معايا المهم لقيت لوكيشن انجي قريب مني ع بعد 50 كم ورحت لقيت مصنع قديم ولقيد أيده ده أي ده هو طب ازاي احااااااااا أي اللغبطه دي ماشي طبعا جارد كتير ع باب المصنع واكيد في زيهم جوه هحبتش اخاطر عشان انجي ميحصلهاش حاجه وركنا العربية بعيد عن المصنع شويه
انا : روما استني في العربية وأول ما ابعتلك رسالة تستني دقيقتين وتيجي عند النحيه دي من المصنع
(هو المصنع لي باب واحد ومتحاوط بسور ارتفاعو كده 3 متر يعني صعب ننط فوق من غير حاجه عالية نقف عليها )
روحت عندو لقيت قدام شويه جرار من الصغير دة راكن المهم طلعت عليه وبصيت لقيت جارد واحد قلت للشلة نطو ورايا ع طول نطيت ع الجارد ومسكت بقو وهو كان مدروخ راح جميكا شايطو برجلو في وش الجارد اتكوم ع الأرض رحنا لقينا شباك صغير خليت شكشك وجميكا يرفعوني عشان أبص لقيت الدنيا أمان نطيت وهما ورأيه وازاي انا طلعت ورميتلهم حبل من جوه وطلعو بي ودخلنا جوه لقينا هم بيلعبو وانجي مربوطة ومغمي عليها وجتلي فكرة شفتها في فيلم اجنبي وع طول طلعت الفون وعملتو صامت عشان محدش يسمع وطلبت أوردر من مطعم قريب من المصنع عشر دقائق بينو وبين المطعم المهم كلمت روما ع الوتس آب أنها اول ماتشوف بتاع المطعم تقولي وفعلا اول ما جه بلغتني في رسالة وانا استنيت لحد ما دخل وطبعا متسبت بمسدس والكل راح يسألو مين بعتلك ومين كلمك وهو مش عارف يتكلم روحت بسرعة فكيت انجي وشلتها ع الشباك الصغير شكشك طلع نط الأول وجميكا قعد ع الشباك فوق وانا رفعت انجي لجميكا وهو عداها من الشباك ونزلها براحه لشكشك ونط وانا كنت وراه ورحت بعت لروما الرسالة تيجي من نحيت السور الي قولتلها علية ورفعنا جميكا لانو العضل الي فينا ورفعنالو انجي ونزلها بيها براحه ع سقف العربية ونزلها ركبها وطلع تاني عشان يسحبنا من فوق مد ايدو وشكشك مسك في وطلع وانا وراه وجرينا بالعربيه ع البيت عندي وطبعا ساعة بنفوق فيها وجبنا دكتور وقال إنها كويسه ومشي واستنيناها ع مافاقت وروح انا وشكشك وجميكا ع تحت نجيب أكل لحد ما روما تساعدها تغير هدومها وشافت ع جسم انجي خرابيش وعلامات ضرب كتير المهم غيرتلها ونديتلنا دخلنا بالاكل واكلناها وكل شويه نهزر ونروش عشان تفك وهي بتبتسم ومش عايزه تبين وكلت وقالت لروما عايزه انام طبعا أخدت الشله ونزلنا تحت
انا : (بفكر مع نفسي اكيد هو مادام ظهر يبقي الموضوع لي علاقة بأبو انجي وعايز صفقات وسخة وكده طب ماشي يبقي انتا الي جت لي يااااا اااااااااااااا..................... .....
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي المشاكل الي انا فيها دي وهخرج منها ولا لا ؟
سؤال الحلقة مين الريس ده وأي علاقته بانجي وانا عايزو لي ؟
المجنوووووون
(الجزء السادس )
(انتقام)
"]انا : طب ماشي انتا الي جتو لنفسك يامحسن
جميكا : انتا بتقول أي ومحسن مين دة الي جابو لنفسو
شكشك : أصدق محسن عمك
انا : اه وانا كنت سايبو في حالة بس هو الي اتدخل وازاي البت الغلبانة دي واكيد عايز يأزي أبوها كمان عشان هو ابن متناكة عرص وانا هخلي يشوف نتائج الي عاملة فيا وفي كل الي اذاهم
جميكا : وانا معاك في الي هتعمله
شكشك وانا كمان معاك شغل بس مخك واحنا كمان معاك فيه
انا : اوكي نشوف بس انجي لما تفوق عشان لازم اعرف كل حاجه عنه وهو عايز أي منها ومن أبوها
دخلنا نمنا وأصبح صحيت عملت قهوه عشان أفوق لقيت انجي قاعده في الجنينه بره بتعيط جامد روحتلها
انا : القمر بيعيط لي
انجي : (بتعيط وصوتها رايح وبتتهته في الكلام)ما فيش حا حاجة ااا انا كووويسة
انا : بصي انتي عارفه حكايتي والماضي بتاعي وكده ومحسن مادام ظهر يبقي عايز حاجة من ابوكي
انجي : (بتبرق ومش عارف تقول اي)هو هو محسن النصار يبقي عمك
انا : مسموش كده أسمو محسن الرئيس
انجي : نعمممممممم ده يبقي طب ازاي
انا : مش مهم انا عارف من أول يوم جيتي في الكلية المهم معايا في انتقامي ولا
انجي : طبعا معاك
فضلنا طول النهار نفكر ووصلت للخطة المحكمة وفهمت كل واحد دوره في الخطة وتاني يوم بدأنا التنفيذ
انا : كل واحد عارف مكانه فين يلا بسرعة (كلنا رحنا ع مواقعنا )
باب الشقة بيفتح ومحسن دخل لقاني في وشه وهو لسه ميعرفش انا مين اصلا لاني كنت صغير وشكلي اتغير
محسن :انا جي اقابل انسة انجي
انا : طبعا بس معلش راحت مشوار وجيه نقولها مين لما تيجي
محسن :انتا بتتكلم معايا كدة ازاي اااااا هي عايزة تعلب معايا طب ماشي انا عامل حسابي (بيطلع تليفونه )
جميكا : (بيسحب منه الفون ورماهولي)لي تكلم الناس بتعتك وتقلق منامهم
شكشك : دي الفراخ تلقيها عملت مفعولها معاهم هههههههههه
انا : وادي الفون (هبدت الفون في الأرض وكنت لابس جزمه سيفتي دست عليه كسرتو مليون حتة )واو بجد الفون لام بيتكسر قدامي كده بفرح اوي
محسن :انتا ازاي تعمل كده انا هوريك يابنل
شكشك : (راح رزعو حتت قفي وقعو ع الأرض ) بتشتم مين يا عرص
جميكا : دي انتا يوم كسمك خري معانا النهاردة
ومسكو محسن ربطوة في كرسي خشب وايدة ورا ضهره ونازلين في تلتيش في كل مكان في جسمة
روما : كفاية كده لسه الي جي هيكون أوسخ احنا عايزينو مصحصح
انجي : ومفوق عشان مينساش هههههه
محسن :(وشو متشلفط وبايظ وبيتوجع جامد ) انتي عارفه اني مش هرحمك وانا هنيكك يعني هنيكك يامومس انتي أما شوية العيال دي انا هفشخكم بمعرفتي
انا : كسمك اتفضل بس ازاااااااي وأنتا مربوط بص بقي انا هسألك شوية أسأله في السريع كدة ولو مردتش بنفس السرعة هفشخك
محسن :عايز أي انتا مين اصلا عشان تسألني
انا : مش عارف استني اتأكد من البطاقة كده احااااااااا نسيتها في البيت طب عشان ننجز انتا عمل كل ده لي وعايز أي من انجي وابويها
محسن :عايز انيك الجسم ابن ال وسخة ده وبالنسبة لابوها صفقات السلاح والمخدرات بتاعتي تتنفز والا هقتلو
انا : ماطبعا القتل عندك حلال مانتا يااااامه قتلت وأول واحد قتلتو اخوك ومراتو وكنت هتقتل ابنو بس معرفتش فاحطيتو في مصحة نفسية صح
محسن :( مرتبك ومش عارف يقول اي)انتااااا ع عرفت الكلام ده منين لحظه انتا
انا : (ورحت ضاربو في بضانو )اااا يكسمك وهوريك الموت وهخليك تتمناه لاكن مش هتنوله مش هموتك هخليك تلمسو بس متموتش
محسن :(بيصوت من الوجع الي في بضانو ) ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه كان لازم يموت
انا : (بزعيق)لييييييييييييي وهو عمل لكسمك أي ده هو الوحيد الي وقف جنبك لما فلست ليييي (وبعزم ما عندي كذا بوكس في وشه) وهي عملت لكسمك أي وابوها أنطق يابن الوسخة
محسن أغمي عليه من كتر الضرب فيةو رحت جبت برشام منشط للعقل للمرضى النفسيين عشان مايغماش عليهم في جلسات الكهرباء وكده المهم فوقتو واديتو البرشامه وحاول يقاوم مسكتو من بقو وكتمت بقو ومناخيرو عشان يبلعها
وبلع البرشامه وبدأنا الدشمله فية تاني واديتو جلسة كهرباء ع طريقتي جبت مادة معدنية اسمها كلوديا ودي شبه موصله للكهرباء عشان تخفف من الضغط العالي للكهرباء زي شاحن الفون يعني المهم وصلت فيها سلكين وعملتلها فيشه وبدأت جلسة الكهرباء
انا : ها هتقولي ع كل حاجه وكده كده مش هعتق كسم الي جابتك ولا ابدا أعذب في كسمك
محسن :(مفشوخ ومش قدر يتكلم )مش لما اعرف الأول ازاي جبتني هنا
انا : طب ماشي هقولك احنا عرفنا .....
(Replay للماضي )
انا : طيب الخطه كالآتي انجي هتتصلي بمحسن وتقوليلو انك هربتي ومعاكي ورق يوديك ورا الشمس ،شكشك هتتصلي بمطعم بيتزا باللحوم ومنغير أي خضروات عشان ميضيعش مفعول المنوم أما جميكا انتا هتتصلي بالرقم دة ده رقم واحد من العصابه الي شغالين مع محسن وهتقولو أي افتكاسه مبروك مطعم الابلابلا دخل رقمك السحب اليومي وكسب 10 بيتزا عائلي وكده ومتسبوش
غير لما تعرف مكنهم وتوديهالهم أما روما انتي بقي هتفضلي مع انجي في الشقة بتاعتها وتتبعيني اول بالول وتقوليلي قدامو قد أي ويوصلكم أما أنا هروح أجيب حاجات مهمه للخطة وجيلكم ماشي يلا
(انجي وروما في شقة انجي)
انجي : هتصل اهو الو ازيك اا محسن
محسن: هو انتي طب انتي فين عشان هجيبك هجيبك
انجي : مستعجل لي كده كده هتجيلي بس لما تنفذ الي هقولك عليه يلا تطلع لوحدك كدة ع عربيتك وتروح ع طريق ابيس وتقف عند الرابعه متتحركش من هناك غير أما اقولك
محسن :لما اشوف آخرها معاكي
(شكشك وجميكا)
شكشك : هبدا انا الو عايز اعمل أوردر عايز 10 بيتزا عائلي لحوم
المطعم :تمام ممكن بس شويه بيانات
شكشك : تمام رقمي 01*********وسكان في•••••••••••تمام كده بسرعه معلش عشان عندي ضيوف بس تمام يا باشا سلام
جميكا : الو مع حضرتك سامح من مطعم السمو الملكي ورقم حضرتك كسب السحب على 10 بيتزا عائلي باللحوم
شخص1 : تمام ماشي عايز أي دلوقتي
جميكا : سكن حضرتك عشان أسلمك الجائزة بس يافندم
شخص1 : انتا بتتكلم جد ولا اشتغالة يعني
جميكا : ابدا و**** يافندم الجائزة بجد
شخص1 : تمام ماشي العنوان 7ش..........عند ازاز بتاع اللب
جميكا : تمام يافندم هكون عندك خلال ساعة بالكتير سلام
انا : تمام يلا كل واحد ع موقعو
(في نفس الوقت في بيت انجي)
روما : يلا اتصلي مادو اداني الإشارة انو لوحدو
انجي بتتكلم في الفون
انجي : ها وصلت فين ياعرص
محسن :كل ما تطولي كل لما فشخحخختك بتكبر انجزي
انجي : طيب هبعتلك شير لوكيشن لمكان تجيلي في وبسرعة ياكلب واتلي معاك شيبسي بالشطة واللليمون
محسن :لما نشوف آخر كسمك أي
بعد نص ساعة
محسن : انا وصلت
انجي : المهم جبت الشبسي
محسن :جبتو أخلصي اعمل أي
انجي : شايف العمارة الي في وشك دي اطلع فيها يلا الدور الخامس وع رجلك الاسانسير بايظ
محسن :هخخخخخخخخ احااااااااا
(وقتنا الحالي)
انجي : صحيح فين الشيبسي يامتناك
انا : في طيظو او كسو
انجي : يعععععع مش عايزة كتك القرف
روما : هههههههههه ننجز بقي وندخل في المفيد شغل الكهرباء يابني
محسن : لالالالالالالا خلاص هتكللل(جميكا حط الفيشة في الكبس)
انا : احااااااااا يعم كان هيقول لي يامؤذي كدة
جميكا : لا روما تطلب يبقي ننفذ علطول
انا : مينفعش ع العرض ههههههههههه
شكشك : ضربه قضيه بضينه
جميكا : روما سونتيانا زيادة معلش البسها لبضاني
روما : لا معايا سونتيانا سادة ههههههه
شكشك : وفي مظبوط كمان ههههههه
انجي : في بالبندق يأمتر
جميكا : متر ولا مترين ههههه
كلنا :يييييييي بضان نييييييك
انا : طب نرجع للمبضون ده ها كنت احااااااااا احنا مشلناش الفيشة كل ده
..............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو بقيت الاعتراف والتعذيب
سؤال الحلقة هل محسن هيعترف بالحقيقة ولا ؟
المجنوووووون
(الجزء السابع)
(انتقام2)
انا : احااااااااا احنا لسه مشلناش الفيشة شيل اشكشك أنجز
شكشك : خلاص اهو احااااااااا ده مات ولي أي ده مفتح عينة بس ولا بيتحرك ولا حاجة
جميكا : روما هي الي قتلتو هي الي قالت حط الفيشة
روما : أي ياض النداله دي وبعدين أنا مقولتش جميكا خالص يبقي انتا ال قاتلو
انا : (عامل اكني بتكلم في الموبيل ) اهلا وسهلا سعة الباشا كانت بس عايز أبلغ عن جريمة قتل
جميكا : خلاص خلصة فقرتك اضحك بقي
انجي : انتا الي قتلت ببايا اااااااه ياببايا
روما : لي بس تقتلوا ده كان هيعترف
شكشك : انا شايفو وهو بيديلو بعصاية الهوكي
انا : لي كدة بس
جميكا : طب خلاص بقي نخلص استظراف عشان مقتلش حد فيكو
انا : طب نرجع للجثه ها تاخد جلسة كمان ولا الفولت علالك الدي
محسن :(مفشوخ بمعنى الكلمة ويرد بالعفية )خلاص انا هتتتتكلم
انا : طب مش تستني المفاجأة الي جايبهالك معايا تعالي يا شرموطة هنا
هبة :محسن عملو فيك أي أبعدو عنه
شكشك : اكتمي بقي عشان متبقيش زيو
انا : أي المفاجأة تقيلة مش كده طب نخش في الجد بقي لي عملتو كد
محسن :انتو جبتوها هنا ازاي ولي هي ملهاش ذنب انا الي قتلت
انا : مش هتخيل عليا ياكسمك وهتتكلمو والا هأذيكم بأساليب هموت وانفزها
انجي : (رايحه نحيت هبة وهي اصلا مربوطة )قولي بقي الي كنتي جيه عشانو
هبه :اه احنا قتلناهم عشان هما كانو محبوبين من العيلة كلها واحنا لا وعشان فلوسهم
انا : صح ولا غلط يا محسن الكلب
محسن : اه وأنتا كنت اول واحد انتا والبت المتناكة دي وانا هخرج من هنا وساعتها هنيكم وهتتمنو الموت بجد
انا : احا تصدق خوفتني نييييييك انا بقي المفروض أفكك واخليك تمشي (ورحت ضاربو بوكس في وشه ) وبت اخوك دي عايز تنيكها صح
هبة :نعمممممممم انتا عايز تنيك مين يا خول ياعرص انتا طب وحياتك لا مموتاك سبوني عليه المتناك ده
انا : وكمان خول وبتتناك اومال عامل فيها عنتر جبنه لي ها هي بنيكك ولا اي
محسن :طب ماشي يابت المتناكين انتي انا هعرفك وهعرفكم اني أرجل من كسسس... (شكشك شغل الكهرباء وفصلها )
انجي : ههههههه سيبو يكمل ها وهتعمل أي تاني قتل واغتصاب وكل شر في الأرض طب سبت أي للمسيخ الدجال
انا : ده هينزلك مخصوص يتعلم من كسمك يابن الوسخة
محسن :طب وانا هسيبكم ع عماكم كدة بس ابوكي يا انجي معايا ومش هخلي الرجاله تعتق كسمو ولا تعتقم ياشويه خولات
انا : طب اسبها تاكلو ولا اقولو ياشله
كلهم :اتفضل يا محمد باشا
محمد:(وده يبقي عمي يعني انجي بت عمي )سلام عليكم ازيك ياض يامادو كبرت يابني وانتا يامحسن عايز تخطف اخوك وكمان تنيك بنت اخوك أي يا هبة معلش ملحقتيش تقولي للرجالة
انا : لا والغبي فاهم أن هو كده في السليم بص يا عمي محسن انا موتك بالنسبالي مش كفاية بس هخليك تفضل فاكر اليوم ده
محسن :(مبلم مش عارف ايه اللى حصل )ازاي هخخخخخخخخ بتبعيني ياشرموطه
انا : لا مهو انا مش غبي وعارف انك هتعمل كده وهقولك عملتها ازاى
(Replay للماضي )
انا حكيت شكشك وجميكا وروما وانجي عملو أي ونفذو الخطه ازاي لكن محكتش انا رحت فين
انا : (طلعت ع الكلية جبت البرشام الي قولت عليه وبعدها روحت لدكتور نور أخدت نمرت تليفون عمي محمد وروحت جبت مادة الكلوديا وطلعت ع ابيس الأولي استنيت هناك واتصلت بروما أقولها ع هبة وأنها تخلي شكشك وجميكا جاهزين هبعتلهم اللوكيشين وتس وهم جيبوهالي من هناك وقفلت معاها واتصلت بعمي محمد عشان ارسيه ع الحوار مكنش مصدقني لأن المتناك محسن قالو اني موت من الصدمة وجالي وتأكد مني وحكيتلو عن الي محسن عملو من أول عيلتي لحاااااااد انجي وهو اتعصب ورحت هديتة وجيبتو ع البيت عند انجي وبس )
(وقتنا الحاضر )
انا : بص انا مش هعتق كسم الي جابتك بس قولي الأول تحب اعذبك بأي الأول عندك التعذيب المميت وده عادي ولا التعذيب الجرح المسموم ولا تكسير العضلي اختار برحتك
محسن :أنهي احلا انا معرفش بس ات أهون حاجة عندك أبوس ايدك اعتقني وسبني امشي
انا : طب نمشيها بالتصويت ها عايزين أي
شكشك : التلاتة مع بعض
جميكا : التلاتة مع بعض
روما وانجي :التلاتة مع بعض
انا : وأنتا يا عمي أي رأيك تختار أي
عمي محمد :التلاتة مع بعض
انا : اجمااااع يبقي الموضوع خرج من أيدي دي راح لأيدي التانية
جميكا : طب والشرموطه دي أحكم عليها
انا : وهو حد قالك عني محكمة الأحكام عادي الي عايز ياخدها يركبها الصاروخ ياخودها
شكشك : تمام ياشق انا الأول
جميكا : لا أنا الأول انا الي قال لمادو أحكم عليها
انا : طب ما ممكن تدخولو انتو الاتنين مع بعض
عمي محمد :عين العقل يابني أصل دي بتتكيف بالتنين هههه
طبعا الكل ضحك بأشاره مني عشان منحرجش عمي ع الافية البضان ده وشكشك وجميكا خدو هبه ع الاوضه وبدأوا ينيكوها
انا : اما بالنسبة ليك يامحسن انتا بقي هتتبسط اكثر من الشرموطه الي بتتناك جوه دي وهبدأ معاك بالسهل التعذيب المميت وده ازاي هتعرفو لما تجربو (جبت الإبر الي بيستعملها الصينيين في بلدهم ) بص الوخز بالإبر دي حلو لو اتحتط في مراكز معينه في جسمك بس مميتة لو جت غلط يعني مثلا تشل صباع من صوابع ايدك تشل العصب الحساس في وشك ودي مش حلوه بحلاوة انك تتشل فقرات ضهراك المهم نبدأ ونجرب
محسن :( مع أول ابره بدء يصرخ وألم جامد في ايدو )اااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااه
(الاوضه)
شكشك : احااااااااا دا كسها جامد
جميكا : طب بص طياز كسمها عمله ازاي دي تدلع زبر المخصي
هبة :أبوس رجليكم ارحموني انا مش هقدر استحمل ازبركم دي ااااااااااااااه هخخخخخخخخ اححححح
طب براحه ااااااااااااااه
شكشك وجميكا : لا
جميكا : هتتفشخي ياكسمك اوووي
شكشك : احااااااااا وتقوليلي براحه ده كسها نفق من كتر الازبار الي شالتها
جميكا : بس طيزها ضيقه وسخنه وجااااامد
هبة :ااااه ااااه اححححح اه شرمطوني كمان هخخخخخخخخ اححححححححححححححححح نكوني وافشخوني
انا متناكة وشرموطه لازباركم ااااااااااااااه كمان نكني نيك اوووووووووي
شكشك : ده ساحت خاااااالص انا هفضل افشخ النفق ده كتير بدل اجميكا
جميكا : ماشي تعالي
(وبدلو شكشك بقي ينيك هبة في طيزها وجميكا في كسها وشايلنها بينهم وبيرزعو فيها جامد)
هبة :ااااااااااااااه هجيب اهو اااه اححححححححح (جابت للمره التانيه)هخخخخخخخخ اه خلاص بقي انا اتهريت ااااااااااااااه
شكشك : احااااااااا طيزها جامدة فشششششششخ اجميكا
جميكا : يعم كسها حلو ده للزنوج فقط ههههههه
شكشك : حتي في النيك بيضة بس بلا بلاش ظياط
هبة :اووووواااااه ااااااااااااااه كمان نكوني اوي كمان ااااااااااااااه شرمطوني اوي
شكشك : انا هجيب يالبوه
جميكا : وانا كمان هجيب
هبه : املوني وارووووني ااااااااااااااه اححححححححححححححححح
ورموها ع السرير اللبن بتعهم نازل من كسها وطيزها وربطوها وخرجوا
انا : ها اتكيفت اللبوة ولي لسه مشبعتش
شكشك : سبنهالك مفشخا رجليها الي عايز ها يخش يفوقها
جميكا : وأنتا يبن البردة مقولتش لي أنها نفق من الصبح احاا دي فجره نييييييك
انا : هي كمان نفق واضح يا محسن انك اوراني اريال يعني ولا بتتشرمط من وراك وكده ولا كدة ايريال
محسن : انتا بتقول أي وانتي يامتناكة ده انا هفشخك ااااه (بحط ابره في عصب من أعصاب الرقيه )
انجي : ههههههه ولسه لما انيكك ياعرص وافتحك
عمي :لا دي بقي عليا انا واحد عشان اخويا وابن اخويا واتنين عشان بنتي وتلاته عشان نفسي
انا : والرابعة عليا ورقصني ياجدع
..........................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو بقيت التعذيب هيبقي شكله أي
الجزء الجاي هيبقا دماااااااااار تابعوا وارجو من كل المتابعين يبدو ارأهم عشان تساعدوني لأن الجزء ده تمهيد لكل القصة وكده وشكرا
المجنوووووون
(الجزء الثامن)
(انتقام3)
انا :معلش اندمجت في الحوار نخش في الجد بص امحسن انتا كده كده الفشخخخخ لسه مبداش ولسه هنيكك بس قبل كده تقولي قتلت ابويا وأمي ازاى
محسن : هتستفاد أي غير انك هتتحسر عليهم وتتغل من نحيتي اكتر بس لو ده هيعصبك هقولك
(Replay للماضي )
(وقت الحدثة )
محسن : هبة مش عايزين غلطة تحطي السم في الأكل واتوصي عشان يموتو أسرع فاهمه واهمهم الواد الصغير ده
هبة : الي تشوفو بس نخلص منهم انا كل ما اروح معاك بيت العيلة يفضلو أحمد ومريم(وده اسم ماما) اتعلمي منهم انتو وانتو ويصدعونا بيهم
محسن : خلاص خلصنا بقي اديهم هيموتو اهو بس ننفذ بإتقان عشان مانرحش في داهية
هبة: فهمت خلاص بقي المهم متأكد ان الشركة وفلوسهم هتبقي لينا
محسن : اه بس خودي بالك انا الثلات تربع وانتي الربع
هبة :مكنش دة الاتفاق من الأول الاتفاق كان النص بالنص
محسن : انا قررت وانتي تنفزي وبس بالربع يابلاش مفهوم
هبة :ماشي مش مهم المهم أننا هنكون مع بعض وكده كده فلوسي وفلوسك واحد
محسن : (بيني وبين نفسي بقول كسمك ولا هتشمي من فلوسي نكله ) طبعا طبعا ياقلبي بس أهم حاجه تبقي طبيعية
هبة:تمام (جرس الباب بيرن) أهم وصلو انا هروح افتحلهم وبعدها أخش أحضر الأكل
مريم :ازيك ياهبة عامله أي
هبة :الحمد لله يامريم ازيك بأحمد ياخويا
أحمد :ازيك يا مرات اخويا
محسن: أهلا أهلا أي ياعم أحمد لازم اقولك تعالى عشان تيجي تزورني كدة
أحمد: معلش بقي يامحسن الشغل والبيت انتا عارف
هبة : مودي حبيب قلبي عامل أي ياحبيبي
محسن : هو لسة مش عايز يتكلم بأحمد ولي أي
أحمد :و****ي غلبت معاه من الدكتور ده لده هعمل أي بس المهم انو كويس ودي من عند ****
هبة:و**** يامريم انا مش عارفة بس مين الي عقد الواد كدة
مريم :مش مهم احنا بندعي ربنا انو يرجع يتكلم المهم مش عايزة مساعدة
هبة:(ارتبكت وكانت هتعك الدنيا)ازاي لا مينفعش
محسن : قصدها يعني أنك صدفة انتي استريحي وهي هتقوم بكل حاجة
هبة :(استريحة شويه )هو بس انا هغرف وأجهز السفره وبس
مريم :طب ع الأقل هخد الأطباق منك واحطها ع السفره
هبة :لا لا مش عايزه اتبعك استريحي وانا هعمل كل حاجه
محسن : اتفضلو بقي عالصالون نقعد ع ما هبة تخلص الأكل
روحنا قعدنا في الصالون وهبة راحت ع المطبخ
هبة :ماشي ياوسخه بقي عاملة طيبه وعايزة تساعدي طب ماشي
وحتط الأكل في الأطباق كانت عامله معكرونة وبانية جابت طبقين مختلفين ودول ليهم لمحسن وهبة وثلاثة بنفس الشكل وحتط السم فيهم وبكمية كبيرة وبكدة ضمنت أنها تعلم الأطباق من بعض وراحت حتط الأطباق ع السفرة وراحت تنده الكل
هبة:يلا العشاء جاهز
محسن : يلا ياجماعة يلا يامودي
وانا بابصلو بكل برائة الأطفال بس عاندت ساعتها ومرضتش أكل
هبة :هو مودي حبيبي مش بياكل لي
مريم :اصلو مش متعود يأكل برا البيت وأساسا مش بيحب المعكرونة
محسن : طب حتي يأكل حتت بانية دا حتي التتبيله بتاعتو حلوه اوي
أحمد :وحياتك بنغلب معاه اصلا عشان يأكل في البيت
وفعلا مكلتش وروحت العب بالعبتي الي مكنتش بتفارق أيدي الي هي الاتاري الصغيرة القديمة
وفجأة بدأ أحمد ومريم يتألمو من الوجع الي في امعائهم بسبب السم وانا بالصدفة كنت رايح لماما عشان عايز اشخ بس خوفت لما لقيتهم ماسكين بطونهم وبيتوجعو واستخبيت ورا الحأط الي بين الصالون والسفرة
محسن : ههههههههههه اديكم هتموتو واحنا الي قتلناكم وحطينالكم سم في الأكل وهتوتو تحبو تقولو حاجة
احمد:(بيتوجع وماسك بطنو وبيتكلم بكل الطيبة الي عندو)لي كدة يامحسن عايز تقتلنا لي هو احنا عملنالكم حاجة
محسن : (بيتكلم بغل وتعصب)اااه عملت طيب اوي زيادة عن اللزوم وانا عايز كل فلوسك وشركتك وكل حاجة تخصك بقي انتا طيب في زمن الشياطين مش هتعرف تعيش في بالطيبة دي ولازم تموت
هبة : واحنا مش بنحب حد يعطف علينا احنا نساعد ونعطف ع بلد بحالها وانتي يامتناكة العيلة كلها بتحلف بيكو ع أي دلوقتي تموتو ونشوف هيحزنو عليكم بجد ولا كانو بيسطعبتوكم ههههههههههه
ماتو وآخر كلمه قالوها كانت خلو بالكم من ابننا هو ملوش ذنب
انا وقفت وشوفت كل ده قدامي وصرخت بعلو صوتي جريو عليا وضربوني عشان اسكت
(وقتنا الحالي)
انا : برافوووووو(وباسقف ورايح نحيت محسن وسقفتلو ع وشه)لا بجد شابو ع كسمك قتلتهم عشان طيبتهم لا بجد فيك الخير بس بص انا مش هعتق كسم الي جابتك (وجبت البنز الي بيتوصل في بطاريات العربية بابطريتو من عربيتي )انا هوريك بقي حاجه غريبه هتخليك في عالم تاني خاااااالص (وقرصت البينزين في كتاف محسن عند العضمتين الي واصلين للرقبه دول وهما أساسا عضلتين )يلا بقي هوريك الجحيم بعينك وده التكسير العضلي الي قولتلك علي (وشغلت الكهرباء )
محسن : (محسن فجأة انتفض وفضل يترعش وقلبو كان هيقف)عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااأااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا انا :
انا : مش هتموت بسهولة ياكسمك (وفصلت البطارية )مش هتموت فاهم فوق
محسن مش بيتحرك وانا مش هخلي يموت كدة الموت رحمه لي جبت حقنة منشطة للقلب وعتيطهالو واتنفض مره وحده وفتح عينه ع الآخر ورجع يتنفس
انا : الموت ارحم لكسمك انا هخليك تعيش فاكرني طول عمرك مش هتنساني شكشك سجلت اعترافاتو
شكشك: تمام ياشق
انا : طب اتصل بارائد باشا ييجي
شكشك : تمام اهو
جميكا : ع ماييجي هنخلص الحوار ذي ماقولت ولا
انا : اكيد زي ماقولت خش حضر اللقاء الي هيكون أوسخ واقذر من كسم الي جابتو
فكيت محسن من الكرسي بس لسه رابط ايدو ورا ضهره ودخلت بي ع الاوضه الي شكشك وجميكا ناكو هبة في وهي كانت جوه جميكا كان لبسها استربون (زب صناعي )وهخليها تنيكو
انا : يلا يا شرموطة نيكي المتناك جوزك حبيبك
هبة : لا لا مش عايزه أبوس ايدك اعتقني
جميكا : مش بمزاجك ياكسمك
محسن : انتا بتعمل أي لا محدش هينيكني
انا : كسمك هتتناك وهتتبسط يلا ياشرموطة نيكي بدلا ماهخليكي متقفيش ع رجلك تاني
هبة : حاضر حاضر
وبدأت هبة تنيك محسن وكنت فاككلها ايدها
هبة : (بدأت تهيج جامد ع المنظر وأنها بتنيك جوزها قدام اتنين متعرفهمش )اححححح ده انا هفشخك ياشرموط
محسن : اااااااه هبة جرالك أي اااااااه
انا : ههههههه مش قولتلك هتتبسط لا هتتبسطي ههههههه
جميكا : احااااااااا ده هاج وبيوحوح هههههه
محسن : اه اااااااه احححححح اه نيك براحه ياكسمك ااااااااااااااه كمان نكيني اوي
هبة : بتشتمني ياخول طيب خد(وبتسرع في النيك ) ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه كان لازم تعملي راجل منا ياما قولتلك انيكك أنا أولا من الغريب مسمعتش مني اححححح
انا : احااااااااا هو كمان طلع خول وبيتناك طب ومقولتش لي من الأول كنت جبت الكلب بتاعي يعشرك ياشرموطه
محسن : اححححححححححححححححح ما احنا فيها جيبو خلي يفشخني اوي ااااااااااااااه كمان ياوسخه
هبة : اححححح أنك تنيك دكر لا دكر أي بقي لما تنيك خول تحس انك ملك كدة اه يا شرموطةطيزك حلوه اوي
شكشك بيخبط ع الباب من بره
شكشك : مادو الباشا ع وصول خلص
انا : خلاص اهو
شكشك : افتح عايز اتفرج ع الشرموطه
انا : (فتحت الباب ) خش اهو الشرموطه بتتناك اهي
شكشك : احااااااااا دا بيوحوح زي الشرموطه
جميكا : وذي لي مهو شرموطة اصلا انا هيغمي عليا من القرف الي انا شايفو ده
انا : ولاد عيب يقولو أي دلوقتي ويتكسفو بقي ويبطلو
محسن : اااااااه نكيني اوي يا بت
هبة : بس ياكسمك عايزه انيكك واتمزج اااااااه كس نااااار وعايز الي يطفيه
محسن : احححححح طب متيجي وضع 69 وتنيكيني بالصناعي في طيزي وانا هنيكك بالساني اححححححححححححححححح
هبه : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه تعالي
قمنا مكتفين الاتنين التكتيفه التمام وطلعنا بره احنا اصلا كان هدفنا نخليهم يهيجو وبس ونسيبهم كده بانارهم
انا : كده عال اوي شكشك اتأكدلي الباشا وصل فين
شكشك : قالي 5 دقائق ويوصل(الباب بيخبط )اهو الباشا وصل خلاص
انا : طب افتحلو اشكشك وأنتا يا جميكا روح لبس المتناكين الي جوه
رائد باشا :سلام عليكم ازيك يا مادو وازي الوالد
انا : تمام يا رائد باشا المهم القضية اتفتحت تاني ولي
رائد باشا : تمام ياعم وكله بفضلك ومتقلقش الزباله الي جوه دول مش هيشوفو النور تاني ابدا ده حكمها مؤبد
عمي محمد : بس ممكن يهربو ده محسن ده ابن وسخة ويعمل أي حاجة تأذي الناس وخلاص
رائد باشا : لا مش هيكون في داعي للقلق هم من كبار رجال الأعمال في مصر يعني هيتحبسو في سجن سياسي
انا : الف شكر يا رائد باشا
جميكا طلع من الاوضه بمحسن وهبة وقبل ما رائد ينزل بيهم
انا : سلام للأبد يااااا ياعمي
محسن : متقلقش حبيبي كتيييير في البلد وانا مش هخلي ايامك سعيدة
انا : طب ماشي بس خلي بالك لحد يبعبصك في السجن هههههههههه
وضحكنا كلنا وخلاص انا انتقمت واستريحت من كل الماضي ..................
تابعوني في الجزء الجاي العوء لسه مخلصش ده ابتدأ
المجنوووووون
(الجزء التاسع)
(استجمام)
انا : هحح أخيرا خلص الحوار ده المهم أنا نفسي في اندومي حد هياكل
شكشك : يلا خضار ولا لحم
جميكا : اكيد لحم
روما : بس هبل مش عايزة الي هيحط شطه كتير في الاندومي بتاعتي
انا : هفشخو انا خلاص اهدي يا رايقة انجي وانتي
انجي : لا خضار استني انا هاجي معاك
انا : ماشى عمي وأنتا تأكل لحم ولا خضار
عمي :لا أنا يادوب الحق امشي عشان عندي ميتنج مهم تبع الشغل يلا سلام يا حبايبي
كلنا:سلام ياعمي
عمي :(بيتكلم مع نفسة )مجانين بجد
روحت انا وانجي ع المطبخ عشان نعمل الاندومي وشكشك وجميكا وروما بيلعبو ببجي في الصالة بره وانا وانجي دار بنا الحوار ده
انا : حبه تتكلمي وتحكي ولا
انجي : عن أي بالظبط
انا : عن كل حاجة من أول الحوار بتاع محسن هو كان بيخترف بس انا عايز أفهم
انجي : طيب ماشي هحكيلك بس متتعودش ع كده
انا : الي بعده وفي الإنجاز
(Replay للماضي انجي بتحكيلي )
انجي في مكتب أبوها راحتلو عشان تتكلم معاه في حوار سفرية الساحل مع الشلة المهم لقت محسن بيدعبس في مكتب أبوها
انجي : انتا بتعمل أي عندك يا محسن
محسن : (اتخض لما شافها وساب الي في ايدو وراحلها )يابنتي انا
انجي : بنت مين يا عم انتا انتا بتفتش في أي هنا
محسن : ع صفقات تبع بباكي هو طالبها
انجي : لااااااااااا و**** طب واتخضيت لي لما شوفتني
محسن : ( كان خلاص اصلا اخد الثقه في نفسه وكان هاج من منظرها )اصل انتي لازم يتوقفلك (بيتكلم عن زبرو)
انجي : نعم انا هتصل با بابي نشوف كلامك صح ولا غلط
محسن : بس كبرتي يا بت يا انجي وجسمك بقي اييييييييه
انجي : (راحت لاطشا محسن قلم ابن متناكة )بتقول أي ياوسخ انا هخلي بابي يردك
محسن : ( رد القلم بنفس الطريقة )بتضربي مين يا شرموطة (وراح قفل باب المكتب بالمفتاح)
انجي من قوة القلم وقعت ع الأرض راح محسن نايم فوقها وحط شفايفو ع شفايف انجي وعايز يغتصبها هي فضلت تقاوم في وهو مش راضي يسيبها لقت جمبها ع الارض قلم جاف عشان بس محدش يستخف دمه ويسأل ع نوع القلم اذا كان رصاص ولا جاف المهم قامت ضاربه محسن بالقلم الي في ايدها في قفا محسن اتدحرج ع الأرض وبيتوجع
انجي : الحقوني يا ااااامن(وبتصوت)
محسن : محدش هيلحقق مني يا متناكة تعالي
(وراح شدها من شعرها ورماها ع الأرض ونزل فيها ضرب وقطع هدومها هي كانت لابسه هوت شورت وتيشيرت طويل واصل لحد آخر طيزها ومش مهم الألوان ولي مهم طب التيشرت ابيض والهوت شورت أحمر خلاص بقي المهم محسن قطعلها هدومها وخلاها بالكلوت بس وقام قلع بنطلونو وطلع زوبرو وبلو ونزل ع انجي عشان يسبت جسمها وحط زبو في كسها وفتحها كان الأمن وصلو ورزعو ع الباب وهو اتخض قام طلع زبره ولبس هدومه وجري من الباب التاني الي بيدخل ع قاعت المؤتمرات وهرب من الشركة انجي في ساعتها أغمي عليها والأمن اتصلوا با ابو انجي عشان ييجي المهم يومها بلبل محسن اتصل با انجي وهددها أن هو هيقتلها انجي خافت وماقلتش لابوها ومحسن استمر في الشركه بتاعت أبوها وبقي يبتذها عشان تخلي أبوها يوقع ع صفقات تبع محسن وكده محسن خلي انجي كرت في ايدو يبتذ بي عمي محمد
(عوده للحاضر )
انجي : بس ياسيدي أدى حكايه محسن
انا : يعني العرص ده فتحك بس ساعتها
انجي : اه واخلص عشان العيال بتشخر برة
انا : خلاص تعالي نطلع نأكل
خرجنا للشلة واكلنا الاندومي ولعبنا جيم ببجي وخلص اليوم ؛اليوم الي بعده روحنا الكلية وحضرنا المحضرات الي علينا وخرجنا روحنا هاوس كافية
(في هاوس كافية )
انا : شباب انا جمعتكم النهاردة عشان مش فاضي بكره حد عايز حاجة
شكشك : حد ولا اتنين ههههههههه
جميكا : مش فاضي بكره ممكن بعد بكره
روما : لا متجيش احسن ههههههههه
انجي : لا لا لا لا تبقي معديه
كلنا :لا لا متسلمش عليا لالا
انا : طب نطلع ع الساحل بقي نغير جو ولا فاكس
شكشك : انا راشق وششششش
انا : وش ولا قفا هههههههههه
انجي : 5 . 0 لمادو احلا شق بقي
روما : ولسه ولسه
جميكا : طب يلا نشد نجهز نفسنا الي طالع
انا : طالع ونازل هههههههه
شكشك : بووووووووم في وشك ياض كفك اشق
انا : حط في ايدك رق هههههههه
روما : لا ده كده الغزاله ريقه اوى
انا : طب نتكلم جد يلا نروح نجهز بقي حتي ساحل ولا اي
كلهم :ولا اه ههههههههه
وروحنا جهزنا الشنط وشدينا العذم ع الساحل الشمالى ومابالكم من الساحل الشمالى اييييييييه كسم الخيال روحنا في 4 ساعات وطلعنا ع الشالية بتاعنا وحطينا الشنط ونمنا وبليل نزلنا ديسكو هناك بنروحو كل لما نطلع الساحل ودرمغا مغا
انا : تشربي أي يا انجي
انجي : انتو هتشربو أي
شكشك : احنا عارفين هنشرب أي السؤال ليكي معاكي خمس دقائق وهلم الورق
انا : طب بلاش بيض بقي وانتي هشربك زيي استني ازوز
الزوز: أي يا شق المعتاد ولا هنغير
جميكا : لا المعتاد ازوز واتوصالي في الفودكا بقي
الزوز : احلا فودكا وشيفاز بقي
انا : مسي مسي ازوز
الزوز:مسي مسي امادووووو
وطبعا الزوز شقلبظات بقي كوباية من هنا وهناك وعملنا احلا مشروبات
انا : روما تعالي نرقص شكل اليوم هيبقى دماااااااااار
روما : يلا ياشق
وقمت بروما وروحنا ع ساحة الرقص واحلا رقص ع بحر بيرة
انا : شقلطوني فى بحر بيرة
روما : دوغري سكة انتي الأميرة
انا : في الجمال حلوه وخطيره مش بشوف زيك يابطااااا بحر عشق وموج محبه انتي ساكنا الروح ياشبة قشطة عسلية ومربي مفيش زيك في أي حتي
لقيت شكشك جايب انجي وبيرقصو وجميكا شقط بت صاااااااااروخ بيرقص معاها وفضلنا ع كده لحد ما روحنا ونمنا للصبح وتاني يوم روحنا البحر ونزلنا بحر عجيبة وغريبة هههههههه المهم قضينا يومين جاحديييين ورجعنا اسكندرية تالت يوم وارتحنا يوم كامل في البيت عندي ببجي وسجاير واحلا شله اليوم الي بعده كان بداية الامتحانات الاخيرة يعني خلاص هنروح تانيه كلية وفضلنا 3 أسابيع في الامتحانات لحد ما خلصنا وفضلنا ع هذا الحال لحد ما النتيجة النهائية طلعت وروحنا بعد طلوع النتيجة بشهر الكلية من تاني وفي أول يوم حصل الاتي:-
انا : أي يارجالة فينكم (بكلم شكشك وجميكا في الفون)
شكشك : ياعم بكره مش النهاردة خالص انا مطبق من امبارح
انا : طب قول لجميكا العرص يبطل يلقنك سلااااام
قفلت الفون ومشيت في طريقي للمدرج لقيت بنت بموتسيكل جايه من بعيد راحت خمست قدامي باشر يعني كانت هتشيلني من ع الأرض انا متهزيتش وروحت قالع النظارة وحطيتها في جيب البنطلون لقيتها قفلت المكنة ونزلتلي كانت لبسا قميص ابيض وبنطلون جينز ازرق ووشها لونو ببياض القميص الي لبساه وش جميل بمعني الكلمه مفهوش غلطة وجسمها اوفففففقف ع جسمها الفاجر بزازها كبيره ومشدودة ومع فتحت القميص شكلها فااااااااجر نييييييك وهي ولا رفيعة ولا طخينة وطيزها مشيه مع جسمها ومشدودة يعني هبقي أنزلها صوره عشانكم المهم الحوار دار بنا كالآتي :-
انا : بكام المكنة دي شرياها
جني:ب20 الف بس عشانك
انا : طب محدش قالك أن في مكان تركني فيه ولا نركنها في نص الطريق ووقفوا
جني:انتا قولت اهو بس انا بصراحة معرفوش
انا : ولا يهمك سلام بقي
جني:طب مش هتقولي اسمك أي
انا : لا
ومشيت وروحت المدرج لقيتها دخلت والدكتور عصام بتاع مادة اليلوجيا بيقدمها للصف
دكتور عصام :دي جني طالبه جديدة لسه جايه من أمريكا وقدمت هنا وهي الخامس ع صفها في كليتها في أمريكا وهتبقي
معنا هنا رحبو بيها
طبعا محدش مهتم غير الولاد وشوية بنات الي هما بيصاحبو أي حد مصالح يغششوهم يصرفو عليهم المهم أنا عملت بنهاوي لقيتها جت لزقت جنبي في المدرج
جني : وادينا في نفس المدرج ها بقي لسه مدايق مني
انا : ركزى في الشرح وبلاش تتكلمي معايا عشان مش فاضي
جني : ياعم طب انا آسفة
انا : طب ماشي بعد المحاضرات نتكلم في كافيتريا الكلية
جني : ماشى
وخلصت المحضرات وخرجت ع مكنتي ولسه همشي لقيتها جاتلي وقفت قدامي
جني : أي نسيت أن في بنا معاد ع كافيتريا الكلية ولا اي
انا : ولا اه سلام
ومشيت روحت البيت لقيت...................
تابعوني في الجزء الجاي عشان عشان أي معرفش بس المهم تابعوني وهتعرفو
سؤال الحلقة لما روحت لقت أي ؟
المجنوووووون
(الجزء العاشر )
(اختلاف)
دخلت البيت لقيت انجي قاعده في الريسبشن بتتفرج ع التلفزيون وروما جايا من المطبخ بكوبيتن نسكافيه
روما : أي الي جابك بدري ياشق
انا : خلصة بدري قولت أجي افشخ المتناكين الي فوق عايزين يفأجوني
انجي : وانتا عرفت منين أن شكشك وجميكا هنا أساسا
انا : مش مهم انتي جيه لي تلفزيون بيتكو باظ قولتي اروح اقرف الشله واتفرج ع التلفزيون عندهم
انجي : اه ياغلس وبطل تفاهات واطلع لصحابك امشي
روما : ههههههههههه وادي البت جالها تخلف من كتر قعدتها معنا
انا : طب انا همشي عشان مهزقش الي جابوكم
طلعت لقيت شكشك وجميكا قاعدين طبعا قفلت الباب وقلعت الحزام وضربتهم وقعدو يطنطتو في الاوضه لحد ما شكشك فتح الباب وجري ع تحت وجميكا جري هو كمان ع تحت وانا وراهم
انا : هتروحو مني فين بقي أنزل الكليه لوحدي وانتو هنا قاعدين تلعبو صح
شكشك : (مستخبي ورا البار بتاع المطبخ )مااجنا قولنالك اول يوم بلاش ننزل انتا الي كنت عايز
جميكا : (واقف ورا الكنبة )وأي يعني عملنا نصيبه يعني
انا : لا بس انا جيا معايا افشخكم بقي
انجي : بطلو صدااااع بقي عايزين نتابع المسلسل بقي مش سامعين أي
انا : هخخخخخخخخ مسلسل أي يابت
وجريت ورا انجي بالحزام وبضربها وكل ضربه بتيجي ع طيزها وراحت استخبت ورا روما
روما : خلاص ياعم بلاش هبل
انا : شكلك بتضومي معاهم وانا هضربك انتي كمان
روما : لا لا أنا مليش في اتصرفو انتو معاه
انا : طب خلاص بقي عشان انا تعبت نستريح شويه
شكشك : اه يسطي انتا بتضرب بغل كدة لي
جميكا : ياعم ده ابويا **** يرحمه مضربنيش كدة قبل كده
انا : معلش هي هبت مني بس
فضلنا نهزر ونروش وسجاير وببجي واليوم خلص روحنا تاني يوم الكلية
(في المحاضرة )
بنتكلم انا وشكشك وجميكا عشان الدكتور بيهوي ع بضانو ومش عايز يشرح حاجه
انا : بعد المحاضرة دي هروح للبت ريم اهس معاها شويه
شكشك : البت ملك معاها كمان وتقي
جميكا : انا راشق بس انا لسة هروح أقضي يعني نصاية وهاجي
انا : تمام هنستناك في الكافية بس أنجز متتأخرش
جميكا : خلصانه بورقة بفرة
بصيت لقيت البت جني دي جايه نحيتي
انا : طب اهبقو انتو عشان في حوار كده هنجزو واطلعلكم
شكشك وجميكا : خلصة ياشق
جني : أهلا عامل أي
انا : تمام وانتي
جني : تمام أي ياعم هو انا لازم انا الي اجيلك
انا : اه معلش هاا عايزة أي مني بقالك من امبارح عايزة تعرفي اسمي وبتتكلمي معايا وانا مش عارف يعني انتي اصلا دخلت غلط
جني : عادي يعني أصل انا طريقتي كدة كنت حبه نبقي صحاب وكده بس شكلك بتتقل عليا
انا :ولا بتقل ولا حاجة بس انتي مروشه ومتسرعه فاتمام استني بقي اعرفك ع الشلة
جني : بجد
انا : اه استني (وبعلي صوتي)روما انجي(جولي)عضوة جديدة في المصحة وعايزين نرحب بيها
روما : هاي انا روما ودي انجي
جني : هاي روما هاي انجي انا جني
انا : وانا ياستي مادو ولسه في شكشك وجميكا
جني : اوكي بص انا هعمل بارتي في البيت النهاردة عشان عيدميلادي وعازماكم
انا : ماشى هنخلص مشاويرنا وهنجيلك ع الساعة 9
جني : اوكي متتأخروش وتيجي ها مش تعمل زي امبارح وخلع
انا : ماشى هروح انا عشان عندي مشوار
روما : رايح فين
انا : أركن ع جنب انتا ياشق لما اجيلك هقولك
روما : ماشي ياشق خلصانه بشياكة
طلعت لقيت شكشك وجميكا واقفين مستنيني روحتلهم وطلعنا ع بيت ريم
(اوضه1)
ريم:وحشتني اوي ياض انتا
انا : ياض ده انا هفشخك
ريم :وريني هتفشخني ازاي
انا : (قلعت التيشرت)كده
ونمت عليها ونزلت فيها بوس وغبنا في قبلة جميلة خمس دقائق واحط لساني في بقها وهي مصته
انا : تعالي مص زبري يالبوتي يلا
ريم :حالا (قلعت هدومها بسرعة ونزلت ع روكابها )يلا بقي هوريك احلا مص
نزلت البنطلون وهي كملت وقلعتهولي ونزلت مص في زبي شبه المحرومين
ريم: اممممممممم ذي ما هو يجن أي واحدة من حلاوته
انا : احااااااااا انتي لسا فاكره الحركة دي
كانت بتدخل زبري لحد الرأس بس وتفضل تمص الرأس والحركة دي كانت بتهيجني اوي
ريم :امممممممممممم طبعا فاكره اممممممممم اه كسي بياكلني (وبتدعك كسها وهي بتمصلي )
انا : طب تعالي
رحت قومتها ونزلت انا الحسلها كسها وهي واقفه
ريم:اححححححححححححححححح ااااه كمان اه الحس اوي
ريم اترعشت وجابتهم ع وشي رحت زقتها ع السرير ونمت فوقها ودخلت زبري في كسها
انا : دا سخن اوي لي كده ياشرموطه اححححح
ريم:ااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااه من الي بتعملو في اححححححححححححححححح كمان أرزع ااااه نيك اوي ااااااااااااااه انا لبوتك وشرموطك ومتنكتك انتا وبس ياسيدي ااااه اححححح
انا : (بسرع في النيك)ده انا هفشخك وهخلي كسك يفرقع من السخونة اه يا شرموطة خدي
ريم:ااااااااااااااه براحه شويه ااااااااااااااه احححححح هجيب تاني اه ااااااااااااااه (كانت بتجيب للمره التانيه ) هخخخخخخخخ اه خلاص مش قادرة اااااااه
انا : وانا لسا عملت حاجه أوه دانا هخليكي تجيبي دم من كسك اه
ريم:هخخخخخخخخ احااااااااا انتا لسا مطول احححححح طب براحه انا كسي اتهري
انا : طب تعالي وضع الدودجي عايز انيكك في طيزك
ريم:تعالي ماشي
قامت ريم واخدت وضع الدودجي وانا رزعتو مرة واحدة في طيزها لقيتها شهقت
ريم:اااااااه لي الافتري اه ياطيظي فشختني يخرب بيتك
انا : ولسه هفشخك اححححح طيزك ديقه اوي انتي مبتتناكيش فيها كتير ولا اي
ريم :ااااه اوي بتناك فيها كتير بس من مين من ازبار قد صباعي احححححح كمان نيك اكتر اااااااه
انا اه هجيب يالبوه تخديهم فين
ريم : ها تهم في بقي عايزة اشرب لبنك
طلعت زبري وهي نزلت ع الأرض ورحت جايب في بقها ودخلت استحمي انا وهي ودقيتها مسمار سريع وطلعت لبست هدومي وبوستها وخرجت
يتبع............
تابعوني في الجزء الجاي سلام
â™،المجنوووووون
(الجزء الحادي عشر )
( تهيييس وتخاريف )
(في نفس الوقت في الكلية )
جني : بصي يا روما انا مش هقولك اني بحب أو معجبه بأخوكي لا أنا من أول نظرة عشقته
روما : يا جني انا مقدره الي انتي في بس مادو مش عارفة رد فعله هيبقى أي لما يعرف هو كده معقد ومحدش فينا عارف دماغه متركبه ازاي
انجي : جني ياحبيبتي انتي وقعتي في المعقد ده هو طيب وحنين لكن في الحب والكلام ده مبيفهمش دماغو مهوية
روما : ههههههههه و**** عندك حق يجي عند الحب ومخو يقف ويقلب عبيط هههههههههه
جني : (بدءة الدموع تملي عنيها ) بس بردو بحبو وبعشقو (وفتحت في العياط)(ال يعني حبيتي جستن بيبر ياختي متعرفيش أنك حبيتي الي يشحتطك ويشئيكي معاه هخخخخخخخخ احا )
انجي : لالا متعيطيش احنا بنهزر و**** طب وهو في ذي مادو في الحب متعيطيش بقي (هجصي اكتر واكذبي ع البت الغلبانة )
روما : طب خلاص بقي عشان خاطري يلا نروح نستناهم في البيت وسيبيلي موضوع مادو ده وانا هقولو
جني : (بتضحك ببراءة )ماشي بس انا عايزه انا الي اقوله هتساعديني
روما : ماشي ياشق يلا بقي نروح
(في نفس الوقت في بيت ريم )
( اوضه2 )
شكشك : براحه وانا لسه عملت حاجه
ملك : ااااااااااااااه براحه شويه ده احنا لسه بنبوس اممممممممم
شكشك : طب ما تيجي نبل السفنجه ها بت (وراح قالع ملط ) يلا مصي الزبر الي هينيكك يالبوه
ملك : انتا تأمر ياحبيبي (ونزلت ع روكابها ) اممممممممممممممم انا عايزه اتفشخ بزبرك دة اممممممممم
شكشك : وانا هحققلك امنيتك تعالي ( ومسك رأسها وبينيك بقها اكنو كس)اه مصي اكتر ياوسخه احاااااااااإحساس ابن متناكة
ملك : أمممممم (مستمتعة بالمص بس في نفس الوقت بتتخنق )اه كنت هتموتني ياض اه
شكشك : اهدي بقي مش عارف انيك بقك الوسخ دة اه مصي ياشرموطه احلا
ملك : (بتدعك في كسها ) اممممممممممممممم كسي نار وعايز يتناك هو كمان
شكشك : اححححح هيجتيني ياشرموطه ده انا هفشخك
ونام ع السرير وهي قعدت ع زبو وهو فضل يرزع فيها جامد كل لما تبطئ هي وفشخها
ملك : ااااااااااااااه اححححححححححححححححح شرمطني اكتر نكني كمان ااااااااااااااه كمان نكني اوي ااااااااااااااه
شكشك : احااااااااا كسك سخن لي كده اححححح انا حاسس أني حاتط زبري في فرن اه
ملك : هيهيييييي ( بتضحك بشرمطة ) من الي بتعملو في ياعنيا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه كان فين زبرك من زمان اححححححححححححححححح (جابتهم ع بطن شكشك )اه يالهوي كسي ااااااااااااااه خلاص مش قدره اه ااااااااااااااه براحه طيب ااااه
شكشك : طب تعالى في طيزك ياشرموطه (وطلعو من كسها حطو في طيزها ) دانا هفشخك ااااه
ملك : احححححح كمان وكمان ااااااااااااااه عايزة طيزي تجيب دم ااااااااااااااه افشخني افشخ لبوتك ااااااااااااااه كمان نكني نيك شرموطك اححححح هخخخخخخخخ (وبتدعك كسها جامد وبتجيبهم تاني) اححححح انا عايزه اتفشخ كمان ااااااااااااااه
شكشك : اححححح هجيب يالبوه تخديهم فين
ملك : ااااااااااااااه في طيزي الي اتفشخت اااااااه
وفضل يرزع في طيزها جامد لحد ما جاب في طيزها وسابو لحد ما نام وطلع لوحده ودخلو ياخدو دش سريع وطلعو وشكشك سابها وخرج
(اوضه3)
تقي : تعلالي ده انا هصفي زبرك من اللبن ياض
جميكا : وانا هنيكك في كل جسمك وهفشخك يالبوتي
وكل واحد قلع التاني وبدأت بوس وتقفيش ولعب في كل حتة
جميكا : انزلي مصي بلا ياشرموطه يالبوه
تقي : من عنيا ياسبعي (ونزلت ع روكابها ) اممممممممم كل مره يجنني منظرو وهو واقف كده اححححح
جميكا : طب مصي بزمه يالبوتي عشان يعرف يمتعك
تقي : اامممممم يلا يا زنجي افشخ بقي وبعدها كسي وطيزي اممممممممم اححححح
راح جميكا مقومها وقفها ونزل هو يلحس كسها جامد وهو بيتفنن في اللحس فضل يلف بالسانو حولين زنبورها وهي كل الي عليها تصرخ وتشدو من شعره اكتر ع كسها وبتدعك في بزازها لحد ما جابت راح شايلها لحد السرير ورماها عليه ونزل ع كسها تاني لحسو دقيقتين وراح مدخل زبرو في كسها ومنيمها ع جنبها ورافع رجل وحده ع كتفو وبينكها
تقي : ااااااااااااااه بابنل الحرام عرفت منين اه أني بحب الحركة دي اححححح ااااااااااااااه بتهيجني اوي
جميكا : وانا أي حد ياشرموطي (وبيدعك في كسها بايدو اليمين )ده انا هفشخك وهخلي كسك يجيب كل العسل الي فيه
تقي : ااااااااااااااه هجيب اه ااااااااااااااه كمان اححححححححححححححححح اااااااه (جابت تاني )ااااه اوي خليك ع كدة أرزع جامد اححححح ااااااااااااااه
جميكا : اهو خدي يامتناكة اححححح كسك ده إدمان
تقي : ااااااااااااااه كسي ااااااااااااااه كمان نكني نيك شرموطك اححححح هخخخخخخخخ ( وجابتهم تاني)اااااااه وفضل علي كده 10 دقائق وراح مخليها تاخد وضع الدودجي ودخلو في طيزها
جميكا : مش هعتق كسم الطيز الحلوه دي اه دي نااااار صهد الفرن
تقي : ااااااااااااااه براحه شويه طيزياتفشخت اااااااه براحه نكني بزبرك الزنجي ده براحه بقي اححححح
اااااااه
وفضل يرزع في طيزها جامد لحد ما حس انو هايجيب
جميكا : هجيب يالبوه
تقي : ااااااااااااااه جيب في كسي ااااااااااااااه كمان
راح مطلعو ودخلو في كسها وفضل يرزع شويه وجاب في كسها ودخلو أخدو دش وراحو طالعين وسابها جميكا وطلعلي
(مشهد الصالة )
انا : يلا نروح نجهز عشان نخرج انا عايز اشم هواء
شكشك : ماشي ياشق يلا
جميكا : وانا مش جي ولا اي
انا وشكشك : ولا اه سلام يابيضه
وروحنا البيت لقينا روما وانجي وجني قاعدين متشيكين وطبعا الهبل متنحين أما أنا كنت مبلم بمعنى الكلمة لما شوفت جني
انا : هي مش الأرض ليها قمر واحد بقو تلاتة ازاي
شكشك : حكمة ربنا هنعترض يعني
جميكا : دول فعلا قمرات
واحنا التلاتة :(بنصفر الي هي لما تعدي بت قمر تقوم مصفر صوفارت إعجاب )وفففففففففففففففف وففففف وأي الي بيحصل ده أي الي انا شايفو ده أي الحلاوه دي أي الطعامه دي
البنات بتضحك ع الهبل بتعنا
روما : متخلفين عقليا أقسم ب****
انجي : لا لازم نتشيك عشان نعجب
جني : طب مش يلا نخرج ولا هتقضوها بحلاءة
انا : أي الحلاوه دي. .. أي اه ماشي يلا ياشله
وخرجنا اتمشينا ع البحر وهناك لقيت جني بتقولي عايزة اقولك حاجه
انا : تفضلي ها مش قدمهم ماشي تعالي نبعد عنهم شويه اهو ها عايزة تقولي أي
جني : انا بب بح................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو جني هتقولي أي
سؤال الحلقة هل جني هتقدر تعترفلي باحبها ليا؟
â™،المجنوووووون ♤
(الجزء الثاني عشر )
( بداية حرب)
جني : انا بب بحب......بحبك يا مادو
انا : بتكلمني معلش كنت بفكر فى حاجة (انا اصلا كنت سرحان في عربية ركنه النحيه التاني يعني في وشنا وبيبصو علينا ولمحت واحد من رجالة محسن وانا مش عارف ليه بس فكيت لأن كده كده مش هيعرفو يعملوا حاجة )كنتي بتقولي أي
جني : لا خلاص مش مهم
انا : طب قولي بقي الي كنتي هتقولي انجزي
جني : انا بحبك يا مادو
انا : انا شكلي بخرف ولا اي بتحبيني
جني : ( مكسوفة وبتضحك ببراءة ) اه انتا بحبك ويموت فيك يا بارد
انا : أي التحول في الأداء ده بارد انا طب نعديها والحب بقي انا يعني بغض النظر عن انك متعرفينيش بقالك كتير حبتيني من أول نظرة كده ولا اديتي لنفسك فرصة تفكري في المتخلف الي واقف قدامك ده شخصيته وطباعة ازاي
جني : ( الضحكة راحت من ع وشها )فكرت وعرفت وبحبك اعمل أي اموت نفسي يعني عارف انا من أول ماشوفتك أنا اتجننت وكنت قصده الحركة بتاعت المكنة وكده عشان بس أتعرف عليك
انا : ياسلام طب هنعديها انتي بتحبيني انا بقي مش عارف اقول اية بس ما علينا انتي مفكرتيش اني أكون خاطب مصاحب أي حاجة من دول
جني : ( بدءة الدموع تملي عنيها ) لا بس و**** بحبك ويموت فيك
انا : طب بتعيطي لي دلوقتي بس انا غبي وعبيط وأهبل(وبخودها في حضني )وبقره وعرسة لا لا عرست أي وحشه اوي
جني : ( بتضحك ببراءة وهي لسه بتدمع لسه )ههههههه لا بارد
انا : (بتريق عليها )لا بارد طب ياختي خلاص انا بجد لو لفيت الدنيا مش هلاقي هبلة شبهك تحبني كدة اه ياجزمه طب بحبك
جني : ( بدءة تضحك وبتمسح دموعها ) بعشقق يا بارد اااااااه لو تعرف الي في قلبي
انا : (بفكر مع نفسي يااااااااااااااااه للدرجادي بجد في بنت لسه بالبراءة دي لا وبتعشق الي خلفوني احااااااااا )لالا خلاص مش هقدر عليكي بجد ياجني بصي انا كمان بحبك بس كده لا متتوقعيش اكتر من كده
جني : انسان بارد بجد المفروض تقولي أي حاجة كده حب تحسسني انك بتحبني مش (بتتريق عليا )بحبك أي ياعم ده وانا بشحت منك
انا : طب تصدقي انا غلطانلك غوري ياشيخه بقي (بزوقها براحه وبمشي بعيد عنها شويه )
(لقيت الي في العربيه نازلين ومعاهم شوم وعصيان وجين نحيتنا انا في ثواني رحت ركبت البنات العربية وقفلت العربية بالريموت وبقيت انا وشكشك وجميكا وسط دايرة الناس دي محوطينا ومعاهم سلاح واحنا لا والبنات يتخبط ع ازاز العربية وبيصوتو )
انا : شكشك جميكا سبعات سبعات
شكشك : تمام
جميكا : طب يلا
بدأنا نلوش من بعيد عشان هما الي يجولنا وفعلا كل الي يقرب يتضرب ويقع ع الأرض وقعنا بتاع أربعة منهم ولقيناهم اتلمو علينا كلهم واحنا التلاتة كل واحد فينا مسك اتنين ونزل فيهم ضرب والحمد **** كومناهم ع الأرض واحنا مش هقول متضربناش لا اتضربنا وضرب ابن متناكة بس احنا التلاتة فشخنا بتاع 10 رجالة لوحدنا المهم ركبنا العربيه ومشينا روحنا ع بيتي )
انجي : انتا كويس فيك حاجة
انا : لا متخفيش خلاص
شكشك : اه يسطي احااااااااا احنا كلنا ضرب
جميكا : بس فشخناهم بس اموت واعرف مين دول ولاد المنيوكة دول
انا : لا دى قصة معروفة رجالة محسن بتبعت تهديد صغير بس
انجي : ( بتبرق )نعمممممممم بس ده اتسجن ازاي هيبعت رجالتو وعرفو مكانا منين
انا : ببساطة شديدة المعلم قبل مايتاخد قال حبيبي كتير ومتخافش مش هسيبك
روما : لا وكان بيتكلم بثقة يعني اكيد هيهرب
جميكا : ايوة بس معرفتش بردو عرفو مكانا منين
انا : كان باعت الي يراقبنا بقالو كتير بس اشمعنا دلوقتي يعني من يوم مزازيك احااااااااا
جني : أي مالك
انا : لا أنا مبيتلعبش بيا هما بيخوفونا وعايزين يفرقونا ويصطادونا كل واحد لوحدة
شكشك : ازاي بردو يعني مهما ممكن يخطفونا مع بعض ومش صعبة عليهم
انا : لا مش هعرفو لي عشان كانو عرفم النهاردة
جميكا : قصدك أن ده اختبار منهم بس
انا :اه ومش عايز اعيش في الهم ده كتير انا عندى حل قاطع ليهم
كلهم :أي هو واحنا معاك
انا : مش دلوقتي المهم ع طبيعتنا لحد ما اعرف آخرهم أي بعد كدة هقولكم أي الي في دماغي
كلهم :ماشي
شكشك : طب أي هفضل في الملل ده كتير يلا ببجي
انا : خلصة يلا
ولعبنا جيم ونمنا كلنا والكل بات عندي في البيت المهم تاني يوم نزلنا الكلية وحضرنا المحضرات وخرجنا ع كافيتريا الكلية
انا : أي لسه بتفكرو محدش يفكر بقي مش مهم المهم أننا بخير والنهارده عيد ميلاد جني عشان امبارح محتفلناش بيها النهاردة بليل عايز احلا حفلة
شكشك : تمام ياشق خلصانه بشياكة
روما : طب ماشي التورتة عليا
جميكا : والكولا والمشاريب عليا
انجي : والزينة عليا
شكشك : وانا عليا الميوزيك والأغاني
انا : وانا عليا احلا هدية وقفلو عشان جني جيه
جني : أي ياشله الكلام ع أي
انا : هنروح وبليل هنتجمع عندي بليل نسهر ونلعب تمام يلا ياشله
وروحنا واتفقنا ع انا كل واحد عليه حاجه ونعمل احلا عيدميلاد لجني المهم جهزنا كل حاجه والحفلة جهزه وع بليل روما اتصلت با جني
روما : أي يابت جيه أمتي احنا مجتمعين ومستنينك
جني : انا خلاص اهو جيه في السكه 3 دقائق وتلقيني قدامك يلا سلام
روما : سلام (قفلت الفون )خلاص جية اهي يلا نجهز
انا : طب ماشي يلا
واستنيناها لحد ما جت كنت قافل باب الفيلا من بره واتصلت بيا قولتلها خلاص طالعلك اهو باي ورحت فتحتلها
انا : أي أخيرا يلا عشان مستنينك من بدري
جني : ماشى هي الفيلا مضلمه لي كدة
انا : عشان هنغتصبك ههههههه
جني : ها ها ها دمك خفيف قولي لي بجد
انا : هنقعد فوق ننور تحت لي بقي يلا بلاش برود
جني : تمام
دخلنا وأول مدخلا
انا : يلا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااا
والأنوار ولعت وكلهم بيغنو هابي بيرزداي وجني فرحانة ووشها مبتسم وعليها غمزتين يااااااااااااااااه المهم راحت وطفت الشمع وقطعنا التورتة وكلنا وكوكاكولا واحلا انسجام
جني : بجد انا مش مصدقة نفسي
انا : لا ياختي صدقي وادي الهدية بتعتي
جني : ( بتفتح الهدية لقت سلسلة دهب وفيها وصله متشكلة ع اسامينا بالانجلش mado&gana )شكرآ شكرا بجد (وحضنتني حضن بصراحة عبرت في عن حبها ليا وبكل براءة )
انا : (بصراحة أنا حضنها ده خلاني أحبها اكتر وأكدب لو قولت محبتهاش انا عشقتها بجد )بحبك وبعشق أمك يابت انتي
جميكا : طب وأنا خلاص مش بتحبني (بيتريق علينا )
انا : معلش غطي ودنك دقيقة بس (وحطيت أيدي ع ودان جني )كسسسسسسسسم كسم بضانك ياعم كسمك بجد
روما : ولا متبضناش بقي ياايجززززززز
شكشك : طب فكر واتكلم مش تبضن ع كسمنا كدة
انجي : إسنا اجرب اشخرلك هخخخخخخخخ (بصراحة سحبتلو شخره من قلبها )كسم بضانك بيضة بيضه
انا : خلاص ياجماعة هو هيحترم نفسو
ولقيت جرس الباب بيرن.
انا :استنو اشوف مين الي ع الباب ده وده وقتو ياعم
ورحت فتحت الباب لقيتو في وشي وبيقولي
شخص :مفاجأة مش كده ههههههههه
انا : هخخخخخخخخ احااااااااا انتا تاني ياااااااااااااااا........
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو الي هيحصل
سؤال الحلقة مين الشخص ده ؟
المجنوووووون
(الجزء 13 )
(خارج نطاق التغطية )
شخصية جديدة
حسن :(صديقي وشغال في جلوفو بيوصل طلبات وأوردرات طويل نسبيا طولو 180 سم وقمحاوي اللون )
انا : احااااااااا هو انتا ياعم دائما متأخر كده ادخل يابا
حسن :المكنة عطلة في السكه مانتا عارف بقي ع قد فلوسنا
انا : كسم الاكتئاب الي انتا في ده والحقد يابا منا قايلك تساعدك وأنتا بيع المكنة دي وجيب غيرها وأنتا النص وانا النص واعتبر الفلوس وصلت كمان
حسن :خلاص بقي مش مهم المهم الحاجة إلى طلبتها اهي أمسك(وبيديني علبه شيك كنت مشتريها من محل ريجانس من ع البرنامج )
انا : طب ماشي الشيك فين
حسن :خلاص بقي عليا المرادي
انا : طب بزمتك انتا حلتك حاجة معاك تلات آلاف جنيه
حسن :عزومت مركبيه ههههههه
انا : أمسك الفلوس وغور في داهية يابيضه سلام يابن عمي
حسن:سلام امادو
قفلت الباب ودخلت للشلة وعشان الناس إلي بتشخر بس من بدايةالجزء اكيد مش هيكون الي في دماغكو والي هو محسن هههههههههه هجن الكل انا وهشلكم المهم
أنا :ودي بقي هديه مننا كلنا ليكي ياجني
جني : ويترا فيها أي
شكشك : فيها فيل هههههههه
جميكا : فيل أي ياعم خيالك وااااااااسع العلبه دي فيها هدية
انا : لا لا العلبه دي فيها كسمك منك لي بلاش بيض بقي
جني : طب افتحها ونعرف
روما : لا حنسي الي جابونا بيها أو اقولك علقيها ع الحيط كاتزكار
انا : روما انا بقول انتي العاقله الي فيهم بلاش ظياط عشان مهزقكيش
روما : هههههههههههه و**** طب ماشي ياشق لينا حساب لما نكون لوحدنا
انا : طب ماشي
جني : ( بتفتح الهدية لقت لاب توب مرسوم عليه صوره ليها وتحت الصوره اسمها بالعربي )لا بجد انا حاسه اني في حلم مش عايزة أفوق منو
انجي : لا ده واقع وهو في بين الأخوات تكاليف انتي بس شاوري واحنا نجيب
انا : احلا كلام سمعته من ساعت ما بدأنا أم اليوم ده لا عاقله يابت
روما : طب يلا نروش بقي
وشغلنا اغاني والكل بيرقص وجميكا لف جوبز وولعنا وشربنا واليوم جاااااااامد
شكشك : طب والليلادي مش هتخلص غير با مفاجأة من العيار الثقيل والآن مع المفاجأة
جميكا : نااااااااااااااا نيييييه نجابونيبوي نااااااا نييييه نجابونيبوي
انا : طلعو يا هاني ورجو كده وو شغل تاني
جميكا : نااااااااااااااا
انا : باس ياعم بقي الي شغل الهبل ده طاااااب سبع لحاليح مستلحلحين استلحلحناهم من عند المستلحلحين
شكشك : تقدر يا مشلوح ويامستشلوح تستشلوحلنا سبع شلاويح ذي ما استشلوحناهم من عند المستشلوحين
جميكا : وكاراكشانجي داباح كابشو يامحلا مرقت لحم كاااابشوووووو
روما : طب خلاص بقي نخلص استظراف
انجي : طب ممكن اغنيه لحسن لسمر لو سمحت
انا : ماااااشي وانا انا انا انا انا انا انا انا بردو ههههههه
شكشك : وقوليلي أي يامريتي
جميكا : قوليلي أي حكايتي
انا : وكتااااااب حياتي يااااااعييييين مشوفت زايو كتا اااب
روما : اااااااه الفرح في سطرييييين والباقي كووولو عزاااااااب
جني : وديني قلبك خود قلبي
انجي : لالا تبقى معديه
كلنا : لا لا متسلمش عليا لالا
وفضلنا نهبل لحاااااااد ما كل واحد راح في حتة واتخمد انا نمت ع الكنبة وروما ع الكنبة التانية وشكشك نام ع البار بتاع المطبخ وجميكا ع الأرض وجني جت نامت في حضني وانجي نامت ع الكرسي الي جنب الكنبة الي نايمه عليها روما وفضلنا نايمين للعصرية وصحينا متاوهين من الحشيش هو انا وشكشك وجميكا بس الي شربنا والباقي اتسطل ع الريحه وانا صحيت الأول لقيت جني نايمه في حضني وايووووووه صاحي ع أجمل وارق وجه لاحلا بنت لا وكمان بتحبني وفجأة لقيتها بتصحة عملت نفسي نايم وهي صحيت لقتني لسه نايم وحاضنها اوي
جني : ( بكل رقه وبراءة )مااااادو أصحى مادو طب ياقلبي
انا : ( عامل اكني نايم )مش هروح الكلية النهاردة سبيوني انام
جني : اصحى ياروحي وبطل استعباط
انا : ( عملت اكني مخضوض )مين مين انتي مين يابت انتي
جني : انا جني يابارد انتا
انا : قلب البارد
جني : ايوة اتلكك عشان تفضل حاضني اتلكك
انا : طبعا اتلكك لو كل يوم اصحى ع الجمال والرقه دي هتلكك واتدلع
جميكا : متكسفنيش بقي ياثي مادو هههههههههه
انا : معلش تعالى كده شويه (وقمت خلعت الحزام وجري وراه )دانا هفشخخخخ طياز كسمك فرده فرده
جميكا : وانا كل شوية اتضرب ياعم لا اااااااه
وفضلت اضرب في روحنا صحينا الباقي والبنات راحت تعمل فطار عشان نفطر وجهزو السفره وقعدنا نأكل وبعدها روحنا نخرج وفضل جميكا يكلم انجي وشكشك مع روما وانا وجني وكل واحد مع بنت وماشين ع البحر
انا : جني انتي بجد مجنونة وفعلا اثبتي وجودك في شلة المصحة
جني : من يومي ع كده اصل الجنون ده موهبة
انا : اه والتفنون في إبداع يظهر أني داخلت نفسي في بلوه جني ياحبيبتي انتي طالق
جني : من قلبك ياحبيبي
انا : لا مهو انا مش الي بعملو في الناس هطلعي انتي عليا اعقلي عشان مجنكيش
جني : هههههههه انتا جننتني من أول ما شوفتك ياحياتي
انا : طب هسيبك تتموحني كده ومش هرد عليكي
جني : مادو انتا اولا ولد انتا ياض طب رد عليا خلاص هعقل اهو
انا : ( بكلم نفسى وانا أي الي لنفسي ده احااااااااا ع الهبل والتخلف الي انا وقعت نفسي في )أي يازنانه هانم عايزة أي من الي جابو امي
جني : بعشق أمك ياض بقي خلاص متزعلش
انا : طب هاتي بوسه هنا (وبشاورلها ع خدى اليمين )
جني : اهو
انا : ( ولسه هتبوسني في خدى قومت لفيت وشي وبقت البوسه من شفايفي لشفايفها ) اممممممممممممممم هههههههه خدتاها
جني : انتي بارد وبتخم وانا زعلانة منك (وحتط ايديها ع وشها وعمله اكنها بتعيط )لا متكلمنيش بقي
انا : خلاص بقي طب حقك عليا خلاص
جني : ( راحت بايساني ع خدى وجريت )ضحكت عليك واختها
انا : ( جريت وراها )وربنا منا سايبك ياجزمه انتي
جني وهي بتجري خبطت في واحد ماشي
جني أم سوري بجد أسفه
شخص :لا ولا يهمك متقلقيش ده لو من قمر ذيك يبقي اخبطي براحتك
انا : طب ولما اخبط كسم دماغك في الحيط عادي بردو (وكلت الواد رجل شقلطو ع الأرض وبيتوجع )أي رأيك حلوة النطه
شخص :اااااااه ده انا هنيكك يابن الوسخة هخخخخخخخخ ( وبيقوم من ع الأرض )
انا : انتا لسه هتشخر
ونزلت ضرب في الواد بافتره والواد وشه بقي كله وارم ومحشهوش من أيدي غير الشلة
انا : تاني مره ياعرص متبقاش تبص ع حاجة مش بتاعتك ياكسمك
شخص :ماشي لو دكر خليك واقف مكانك متتحركش وانا هنيكك
انا : ولانتا ولا الي يتشدد لكسمك ياخول
شخص معدي :ماخلاص انتا عايز تضرب تاني يابني انتا (وبيكلمني بعديها )خلاص يابية حقك عليا انا هو كل يوم يجي يتضرب كده ويمشي عيل بتاع مشاكل عايز يتضرب وبس
انا : خلاص ياحجيجا الف شكر
جميكا : خلاص بقي ياعمهم أي هتحايل عليك بقي
شكشك : خلاص تعالي نطلع نأكل في أي مطعم انا جعان تيجي نروح مطعم محمد أحمد احنا جنبو
انا : استنو بس نشوف ابن المنيوكة ده هيجي ولا هيخاف
روما : خلاص بقي هو اكيد مش هيجي يلا بينا
انا : قولت هستناه جيا معاكو ولا لا
كلهم :خلاص ماشي
أنا :طب اترزعو لحد ما نشوف هيجي ولا لا 5 دقائق لو مجاش نمشي تمام
..............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي هيحصل
سؤال الحلقة هل الشخص ده هيجي ولا كان كلام في الهواء؟
المجنوووووون
(الجزء 14 )
( إختفاء )
انا:خلاص 5 دقائق وبعدها نمشي
فضلنا قاعدين والواد مجاش قولتلهم خلاص يلا نمشي وفعلا رحنا نتغدا في مطعم محمد أحمد وده يبقي أشهر مطاعم اسكندرية منذ القديم واكلنا احلا أكل وروحنا ع بيوتنا وشوية حب وتس مع جني بقي ويااااااااه نمت ع احلا صوت في الكون صوت الفنان أحمد شيبة في أغنية لحالي احلا والي فكر اني نمت بقي ع صوت جني وجو المحن الفاضي ده هههههههههههههههه اشخر بس الشتيمه حرااااااام بس كده المهم تاني يوم صحيت ع تليفوني بيرن
انا : الو ايييه امتا الكلام ده حصل طب انا جي سلام
ولبست هدومي بسرعة ورحت ع القاهرة
(في البيت عندي )
روما دخلت عندي الاوضه ملقتنيش اتصلت عليا لقتني غير متاح اتصلت بجميكا
روما : الو أي يا جميكا هو انتو خرجتو انتا وشكشك ومادو ولا اي
جميكا : لا أنا لسا صاحي من النوم لي هو مش عندك
روما : لا وبتصل بي غير متاح طب انا هتصل بشكشك اشوفو عندو ولا لا
جميكا : شكشك أساسا بايت معايا في البيت طب ما ممكن بس انخنق فانزل يتمشي بصي انا هحاول معاها واتصل بي ومعاكي ع تليفونات لو مجاش كمان ساعتين هجيلك ونروح ندور عليه يلا سلام
روما : (بتكلم نفسها ) طب هيكون راح فين يعني لي بس تقلقني عليك كده يأخي طب ع الأقل يعرفني أو حتى يفتح تليفونو عشان بس اطمن عليه
(في نفس الوقت في بيت جميكا )
جميكا : ولا اشكشك مادو نزل من بيتو بدري وروما متعرفش راح فين وقلقانا عليه
شكشك : احااااااااا وهيكون راح فين يعني طب ممكن يكون راح للواد الي ضربو ع البحر ده
جميكا : لا ياعم وهو أساسا نسيه من امبارح طب ممكن يكون هو وجني خرجو
شكشك : طب ما تكلم روما تكلم هي جني
جميكا : اه بس يسطي لو مكنش معاها هتقلق هي كمان يأخي كسم الساسبينس بتاعك لازم تقلق كسمنا معاك انتا
شكشك : ههههههههههه و**** ياعم لو عملنا أي مش هيتغير مادو مخو طاقق ومحدش يعرف يفهمو بيفكر ازاي اصلا
جميكا : طب قوم البس يلا نروح لروما نشوفها ونشوف عم ساسبينس دة راح فين
(في نفس الوقت في بيتي )
روما : (بتكلم انجي في الفون)أي يا انجي يعني هو ماجلكيش البيت طب
انجي : لا خالص يابنتي يعني متعرفيش راح في ولا شكشك ولا جميكا طب أي هتعملي أي انا قلقانه عليه اوي
روما : متقلقيش بصي تعاليلي البيت كده كده شكشك وجميكا جايين ونقعد نشوف حل
انجي : طب خلاص مسافت السكه هكون عندك سلام
روما قفلت الفون وقعدت تعيط ماهو انا اختفيت ومحدش يعرفلي طريق وشكشك وجميكا وانجي وصلو قعدو يهدو روما وهي قلقانه عليا المهم فضلو يرغو لحد ما اقتراح شكشك أن روما تتصل باجني تسألها عني
روما : (بتتصل باجني )( ان الهاتف المطلوب مغلق أو غير متاح من فضلك أعد المحاولة في وقت لاحق )تليفونها مقفول هي كمان لا ماهو ده مش فيلم بحبك وانا كمان ويختفو 3 ايام في مطروح ويحبو في بعض
شكشك : طب ولي لا ما ممكن الرومانسية طلبت مع اخوكي وحب يعمل لجني جو رومانسيه
جميكا : كسم تفاهات أهلك يلا قوم اعملنا قهوه
انجي : طيب لي مايكونش راح يشوف حاجة في الكلية وراجع
روما : بس هبل بقي انا مخلتش حد يعرف مادو إلا وكلمتو سألتو
شكشك : هو اخوكي لي عايز يطلع عين كسمنا معاه ويشحتطنا وراه
روما : طب هتصل بي تاني يمكن فتح موبايلو (وبتكلمني بردو غير متاح )لسه قافل الفون انا تعبت بقي(وبتزعق )
انجي : طب اهدي بس وربنا يستر
جميكا : اهدي يا روما مش الي انتي بتعملي ده مش هيرجعو اهدي ونفكر بس هو ممكن يكون راح فين
(بعد مرور 5 أيام )
( في البيت عندي )
الكل لسه مجتمع عندي مستنين اني أظهر أو حتى اطمنهم عليا لاكن لا
روما : بقالو 5 أيام مختفي ولا حس ولا خبر طب نعمل أي
شكشك : و**** انا قلبت عليه اسكندرية كلها انا وجميكا من أولها لاخرها وبرضو مالوش أثر وبلغت البوليس ودورت في المستشفيات ولا برضو
جميكا : بصو ده ملوش غير حألين الأول انو يكون سافر في أي مكان والتاني انو يكون لا قدر **** حصلت معاه مشكلة حدثة وفقد الزاكره وكده بقي ولا هيرجع
انجي : طيب اتخرس لا قوم أخرسك انا بقي احنا بنهديها تقوم انتا تهبل كده
روما : (عماله تعيط وصحتها في النازل وخاسه من قلت الأكل والنوم وكتر العياط ) انشاء **** خير
شكشك : طب مش تكليلك لقمة بقي ياروما انتي بقالك كتير مابتكليش وصحتك في النازل
روما : ولا هيجيلي نفس أكل ولا اشرب لحد ما يرجع
جميكا : لا مينفعش عشان لما يرجع تقدري تضربيه
روما : بلاش استظراف بقي مش هاكل يعني مش هاكل
انجي : طب عشان خاطري بس لقمة صغيرة بس وحياة مادو بقي
روما : (انهارت في العياط اكثر )طب ماشي بس و**** قلبي واجعني اوي ووكلني عليه
(في نفس الوقت في القاهرة )
طبعا الكل مش فاهم في أي وانا مختفي فين طب انا من 5 أيام لما صحيت ع تليفوني بيرن كانت المكالمة من رائد باشا بيقولي أن محسن خلا محامي يترافع عنو في قضية حبسو في السجن السياسي وكسب القضية وخد افراج وهو مكلمني من قبل ما يخرج محسن باساعة ورحت قدام السجن وفضلت ورا محسن لحاااااااد ما وصل القاهرة وهناك كانت مستنياه عربيه تانيه انا شوفتها قبل كده ولقيت الي نازل منها جني كنت فاكر أن محسن خطفها عشان يجبني بيها لكن الي خلاني ابلم كان
جني : ( جرت ع محسن وبتحضنه )وحشتني اوي اوي يابابا
محسن : وانتي اكتر ياروحي وعقلي
وطلعو عماره كده وانا من الصدمة فضلت في العربيه مبلم بتاع 10 دقائق ونزلت عشان اشوفهم طلعو فين احااااااااا انا فاكر الشقة دي كويس ده هي دي نفس شقة محسن القديمة والي قتل فيها بابا وماما ولقيت الدنيا بتلف بيا فضلت اتطوح لحد ما وصلت للعربية وركبت ونزلت الكرسي للآخر ومن صدمتي أغمي عليا ومافوقتش غير ع ..............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي هيحصل
المجنوووووون
م€ٹالجزء 15م€‹( مش عارف ليه )
انا : (مفوقتش غير ع جردل مياة تللللج ومش شايف غير شويه جتت بنت مرة 6 بوديجاردات واحد واقف ورايا بسلاح وموجه السلاح نحيت راسي والباقي واقفين قدامي ووسطهم كرسي قاعد عليه شخص ومديني ضهره أما بالنسبة لي أنا مربوط في كرسي خشب من الي لي ايدين في جنابو ده وايديا مربوطة عليها ورجلي في رجل الكرسي وفجأة سمعت صوت انا عارفو كويس بس لسه مشوفتش الشخص ده وبيقولهم
شخص :فاق طب كويس انا هخلص جيم الببجي ده وجيه
انا : ( بكلم نفسى احااااااااا ع ده بيض يعني خاطفني وقولنا ماشي لكن استناك لحد ماتخلص جيم ببجي لا كسمك القطر مابيستناش حد )طب يعني في كده ده انا ضيف حتي قولي ننزل جيم ببجي سوى
شخص :لا أنا مبلعبش مع حد مخطوف ههههههه
انا : طب ماشي يا جني تعالي بس نتكلم وبعدها تتعوض في جيم تاني
( الكرسي لف وفعلا ظهرت جني )
جني :طب مش تقول انك عارف معلش بقي المهم جي تعمل أي تاني في محسن يا مادو
انا : لا بجد مش عارفة مانتي عارف اني هنا لا وخطفتيني يبقي تعليلي ع الدوغري
جني : طب ماشي الأول كده انا جني محسن الرئيس يعني عمك محسن ابويا
انا : ولا اااااااااااااا أي اندهاش كملي
جني : طيب والهبل بقي انك معرفتش لما سألت ع اسمي الثلاثي وقولتلك وأنتا مختش بالك وإني اتظاهر اني بحبك والهبل الي استحملتو ده هههههه
انا : ( صراحه اتصدمت بقي دي الي انا حبيتها وكنت فاكر أنها بتحبني ههههه احااااااااا دانا مغفل اوي )طب ولي ظهرتي فجأة في حياتي وعملتي انك بتحبيني عشان محسن
جني : عشان عايزة اعزبك ع طريقتي انا انتي ازيت بابا ماحنا كنا نسيناك وأنتا الي جيت وحبست بابا
انا : وابوكي الي انتي بتعملي كل ده عشانو ضمرني انا وعلتي بس خلاص انا كده مش هبكي ع حد ولو مموتنيش حالا انتي وابوكي وكل عزيز عندك همحي من ع الكون ده
جني : هههههههههههههههه لا بجد خوفتني بس انا مش بحب الدم ومش هموتك بس هخليك تفضل فاكر اليوم ده
انا : حبه هدوء بس عشان عايز اترعب من كلامك هههههههههههه و**** ضحكتيني من قلبي انا مستني اتفضلي
جني : انتا قولت انك مش بتتهز صح بس انا مش هعملك حاجة غير أني اصل انا طيبه وهخليك تنيك بنت حلوه مبتشيعش وهتصفيك من اللبن ههههههههههه
انا : جني ياحبيبتي انتي متخيله انك كده شبح في نفسك انتي كده مدلعاني ع الآخر بس كلمتين ورد غطاهم انتي حبتيني بجد زي ما انا حبيتك
جني : ( بدءة تتهته سنه )لللا انا مش بحبك انا عملت كل ده عشان اكسرك وبس انا مش بببببحبك
انا : متضحكنيش بس بكلامك ****بل ده عشان مش مقنع هههههه
فجأة الباب بتاع المخزن طار من مكانة عربيه مصفحة دخلت في الباب وكسرتو الكل راح رافع سلاحو وضرب النار اشتغل انا بقيت اعافر لحد ما لقيت الحبل بدء يهوي سنه بسيطة لحد ما فكيت والي كانو مع جني مفضلش منهم غير واحد واقف ورا جني وهو اصلا واقف قدامي والي في العربيه نزلوم واترسو جنب بعض
زافر :(بنبرة زعيق بنت أحبه )جنيييييييي متفتكريش أن الي عملو ابوكي هيعدي انا هخدك معايا ياتيجي معايا من غير كلام ياما انا هخدك بطريقة وحشه
البدوي جارد الي فاضل :لما تشوف حلمت بزك يا زافر طول منا بينك وبينها مش هتعرف توصلها
زافر :طب ماشي انتا فكرتني (وضرب الجرد بارشاش خرام صدرو عملو مصفاة )ها تيجي بالزوق ولا
انا : استني انتا بس احنا مصلحتنا واحده انا كمان عايز أبوها بس مش كده
زافر :وأنتا مين بقي ياقمر
انا : انا الي ممكن اجيبلك محسن راكع تحت رجلك بس بشرط
زافر :أي فلوس ماشي كام
انا : لا لا أنا عايز جني وبكره الصبح محسن هيكون معاك
زافر :يبقي لا وأنتا كمان هتموت سلام
جني : لالالالالالالا خلاص انا هجي معاكو بس محدش يأذي
انا : طب ماشي أحب بس اقولك (ورفعت أيدي كان معايا زي عصايه صغيرة لونها اسود )انك واقف ع قنبلة لو بس فكرت تتحرك هفجرك نزل بقي سلاحك انتا ورجلتك
زافر :(بص تحت رجلو لقي زي مربع تحت منو )كلو ينزل السلاح
واحد من رجالتو:ده بيشتغلنا يا ريس مش هيعمل حاجه
انا : طب ماشي انتا الي جتو لنفسك
زافر :انا قول كلو ينزل السلاح (وبيشخط في رجالتو ) خلاص اهو
انا : جني جيبي السلاح الي رمو في الأرض
جني راحت من غير أي كلام لمت السلاح وجت وقفت جنبي
انا : اتي ده كده واختاريلك واحد وسيبي الباقي ع الكرسي
جني : انتا بتعمل أي
انا : هنلعب جيم ببجي وادينا نزلنا في بوشينكي وهما مالودوش
زافر :لااااااا بوشينكي لا
جني : طب والي نلقي نعمل أي
انا : بسيطة (قومت شديت أجزاء السلاح ووجهتو لزافر )يموت ههههههه ياريتك سمعت كلام رجالتك
زافر :طب سبوني وانا مش هاجي جنب حد خالص بس متقتلنيش
جني : سلام
ودورت الضرب في رجالة زافر وموتتهم ماعدا زافر الي شخ ع روحو لما شاف كده
انا : أي سايبالي ده ماشي
زافر :أبوس رجليكم ارحموني
انا : لا سلام (وضربت نار )
زافر :لااااااا أي انا متموتش
جني : مش مهم نجرب تاني (وزرفتهالو في نص دماغو )ههههههه اااااااه
انا:( ضربتها رجل وقعتها ع الأرض وخت سلاحها)معلش بس انا مش هيبقا قدامي غير أني اقتلك
جني : ( بدءة الدموع تملي عنيها ) اقتل أهون من أني اترجاك
انا : لا خلاص (ورميت السلاح جنبها )سلام السلاح جنبك لو عايزة اقتليني (وماشي في طريقي صوت السلاح خرم وداني
بصيت لقيت واحد من رجالة زافر لسه ما متش ضرب نار ع جني جتلها بين كتفها وقلبها ووقعت ع آلأرض جريت خت سلاح من الي ع الكرسي وفضيت الخزينة في كل جسم الراجل ده من غضبي لقيت جني مسكاني من رجلي وهو ده الي هداني شلتها وجريت بيها ع مستشفى قريبه من المخزن واستنيت لحد ما الدكتور طلع
انا : حالتها مستقرةدلوقتي ولي لا
الدكتور :اه الحمدلله بس شويه راحه وتفوق من البنج
انا : طب شكرا يادكتور انا نازل أخلص ورق المستشفى
ونزلت دفعت مصاريف المستشفى ومشيت لحد عربيتي وختها ونزلت ع اسكندرية
و3ساعات في الطريق ووصلت البيت كانت الساعه 12 بليل وده كان 6 يوم من ساعت ما سبت البيت وأول ما دخلت لقيت الشلة مجتمعة ولقيت روما جيه جري نحيتي وحضنتني
روما : اااااااه شكرا يارب انك رجعتهولي (وهي حضناني لقت دم ع التيشرت الي كنت لبسو )أي ده مادو انتا كويس فيك حاجة
انا : اااااي بقي بس مفيش حاجة انا سليم مفييش حاجه
روما : طب ولما انتا مفيكش حاجه (بتعيط جامد وبتضربني في صدري )مطمنتنيش عليك لي يامؤذي انتا
انا :يااااااااااااااااه يابت حضنك ده جي في وقتو انا
شكشك وجميكا : حمدله بسا ياشق
انا : روما متمسكينيش سبيني اضربهام بس
روما : أهدا خلاص بقي تعالى بس أقعد
انا : انتي خسه وهفتانه كده لي هي مش بتاكل ولي اي
انجي : ( جيه من المطبخ وماسكة صنيت الاكل )و**** ينتحايل عليها كل يوم وهي تأكل لقمتين بالعدد وتقولي شيعت خلاص
انا : احااااااااا لي طب يا قلبي كده
روما : ( بتشحتف وتعيط )ماهو عشان الجاحد اختفى أسبوع معرفش راح فين وكمان قافل تليفونه اعمل انا أي
انا : هخخخخخخخخ تقومي متكليش كل ده ولما يجرالك حاجة لا قدر **** اعمل انا أي ساعتها
روما : وكمان ليك عين تشتم وتشخر ده انا قلقانه عليك وأنتا ولا هنا
انا : ( أي الهبل الي انا بقولو ده )خلاص معلش عندي دي صاحبي يلا نأكل عشان انا بجد تعبان ونفسي انام
روما : ماشي ياشق يلا (وبدأت تفك وتضحك)
وكلت انا وروما والشلة مشيت ومحدش عرف مني انا كنت فين كل ده وكل أما يسألو اتوه عن الموضوع ونمت مصحتش غير العصر وروما كانت وخداني في حضنها ونايمين ع الكنبة تحت صحتها عملتلنا أكل أكلنا وفضلت حابس نفسي في الاوضه بحجت اني بفكر شويه
(طب انا لي عملت كده مع جني ما هي كمان مهنش عليها تقتلني وقت ما كنت مربوط بس استني مين زافر الي جي فجأة ده وعايز أي ده كمان من محسن بس خلاص اهو مات وجني أي ده جني لحد الآن انا مش فاهم ازاي تبقي بنت محسن وهو اصلا مبيخلفش ولا هو ولا مراتو احااااااااا أي اللغبطه دي كسم أمك يامحسن أي يا كافر ده بس يعني جني دي تبقي بنت مين احااااااااا انا مخي لغبط خاااااالص اولع سيجارة استني وادي العلبه كمان خلصة طب أي هفضل في اللغبطه دي كده اما أنزل أجيب سجاير وأجي
نزلت لقيت روما وانجي بيتكلمو والباب خبط )
روما : استني اشوف مين الي جي ع الباب
انا : خليكي يا روما انا كده كده رايح أجيب حاجه وجي هشوف انا مين ده الي جي
رحت فتحت الباب اتفجأت
انا : أي الي جابك هنا............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو مين الي ع الباب
سؤال الحلقة تتوقع مين الي ع الباب؟
♤المجنوووووون â™،
م€ٹالجزء 16م€‹
{بداية جديدة}
انا : انتي أي الي جابك هنا
جني : لازم نتكلم ف...
شديتها من ايدها وخرجت بيها ع الجنية
انا : مفيش بنا كلام خلاص وأظن أن انتي بدايتها وانا نهايتها انا خلاص معدش يهمني أمرك
جني : طب اسمعني بس
انا : مبسش خلاص الموضوع انتها مات ودفناه
وسبتها ودخلت البيت وهي ورايه وتقولي انا آسفة وكده لحد ما دخلت وقفلت الباب وهي خبطت ع الباب
روما : ده مين ده
انا : جني وبحذر أي حد هيدخلهالي هنا هزعل كسمو فهمين
روما : طب لي بس
انا : محدش يفتح السيره دي معايا تاني خلاص
وسبتهم وطلعت اوضتي قعد مهموم وبفكر مع نفسي
(كسم محن كسمكو بقي اعمل أي بس في بنت كوم اللباوي دي ال آي بنتقم لبابا بابا مين يا شرموطة يعني يفشخلي حياتي لا وكمان مش هخلص من غير دم يا موت حد يا اموت انا طب لي بس )
( في نفس الوقت تحت في الصالون )
انجي : طيب لي بتتخنقي انتي ومادو أي الي حصل بنكم
روما : طب اهدي بس وقوليلنا أي الي حصل
جني : هو اخوكي محكلكمش حاجة
روما : لا هو أي بس الي حصل فهمينا
جني : طب بس انا عارفه ان الي هحكي هيزعلكم مني ومش هتبقو عايزين تعرفوني تاني بس هقول (وحكتلهم الي حصل في الخمس ايام الي غبت فيهم برا البيت والي عملتو وأنها بنت محسن وهما مزدهلين وتعابير الاحا ع وشهم )وطبعا بعد كل ده عرفتو لي بنتخانق بس و**** انا مبقتش فاهمه
انا : برا البيت والي هتتكلم فيكم هزعلها (وشديت جني لحد الباب وزقيتها برا البيت وهي بتعيط وصوتها رايح وانا متعصب فشخ
)برا ومتجيش هنا تاني
جني : طب اسمعني بس و**** انا
قفلت في وشها الباب
روما : انتا أي الي بتعملو ده بقي محكتش كنت فين الخمس ست أيام الي فاتو لي
أنا :طبعا هتتفلسفلها وهتتعاطفي معاها عشان الدمعتين دول بس انا مش هقولك تاني أن الي هيدخلها البيت هفشخو تمام
انجي : طب اهدي بس ونتكلم بلعقل
انا : بلا عقل بلا عضلات مش هيكون الكل ع كسمي
انجي : طيب هي عملت كده وندمت وخلاص بس سؤال بسيط جدا
انا : اتفضلي اتحفي أذان أم الي جابونا
انجي : انتا لي اتعصبت وقتلت الي ضرب ع جني نار لا وكمان جريت بيها ع المستشفى
انا : وهي الي مسخناكي كده طب يا ستي عشان غبي وعملت كده انسانيان مش اكتر ها عايزة تقولي حاجة تانية
انجي : لا بس كنت بتأكد انك لسه بتحبها
انا : لا مش بحب حد انا
روما : ولا مش ع الي عارفك وحافظك انتا لسه بتحبها ومش هيخش في دماغي ولا كلمة من الي هتقولها
انا : ( برات ومزدهل احااااااااا بقي دي روما لا دي عمرها ما كلمتني كده )انتي مدركه للي قولتي ده طب ماشي
(وسبتهم وطلعت وقفلت باب الاوضه وقعدت فيها انا هربت لأن دي الحقيقه اني فعلا لسه بحبها بس صراع ابن متناكة في دماغي بين اني ارجع للي حبتها ولا انتقم من بنت محسن الي دمرلي حياتي كلها هااااا ااااااااااااااه عدت ساعات وبقت الساعة 10 بليل طلعت ع البلكونة وقفت اشم هواء وبولع سيجارة لقت الدنيا مطرت اه اصل الأحداث دي عزيزي القارئ عزيزتي القارئة في أواخر الشتاء المهم وانا واقف بتأمل في الغيوم الملبده بالامطار ببص ع الجنية تحت لقيت جني قعده ع كرسي من الكراسي الموجودةفي الجنينه بتعيط حسيت أني فعلا بأسا عليها ممكن لو اديتها فرصة وسمعتها عايزة تقول اي الإحساس ابن كوم اللباوي ده يختفي وفعلا نزلت وخت الشمسية روحتلها )
انا : أي الي مقعدك كده في الشتاء ده ممكن تمرضي
جني : انا عايزك بس تسمعني (وبتتكتك من البرد )
انا : (صعبة عليا قعدت جنبها وخليت الشمسية علينا احنا الاتنين )سمعك
جني : و**** انا خلاص بموت كل لما أفكر انا ازاي عملت معاك كده انتا حبيتني من قلبك وانا خدعتك بس لما مرضيتش تقتلني لا وكمان خوفك عليا وقتلت واحد عشاني ومفكرتش في انك تسيبني اموت واهو تخلص مني ده فعلا وجعني وخلاني أحبك بجد
انا : انا عملت كده وندمت لاني أنقذت روح بس روح بنت محسن الي دمرلي حياتي كلها وهي جيا تكمل عليا
جني : ( بتضحك من غلبها)هههه طبعا ليك حق تقول كده في الوقت الي انتا حبيتني انا خدعتك لكن دلوقتي لما انا حبيتك بجد من قلبي وبتمني رضاك بس مش مصدقني مع انك صدقت لما انا مكنتش بحبك
انا : ( بكلم نفسى فعلا انا قلبي مش عايز يسكت بيقولي كلامها صح انتا حبيتها ولسه بتحبها و عقلي بيقولي لما خدعتك كنت مصدق ودلوقتي لما حبتك هي انتا مش عايز تصدق طب تصدق أن انتا غبي عشان لو سبتها ولا هتعرف تعيش ولا هي هتعيش
)
قومت وقومت جني وبصيت في عيونها الي كلها صفاء وبراءة وغلب ملوش حدود وندم من الي عملتو قومت رميت الشمسية وفتحت درعاتي ع الآخر وقولتلها
انا : جني بحبك
جريت عليا وحضنتني ولفيت بيها والدنيا مبطلتش شتاء علينا
جني : بحبك بحبك بحبك يا عمري ووعد مني عمري ماهحب حد غيرك يامجنووووووون خلاص
فضلت الف بيها شويه ووقف نزلتها وبوستها بوسه كلها حب وعشق مش جنس خاااااالص وقولتله
انا : بحبك وهفضل أحبك طول عمري وطول ماحنا عيشين وعمري ماهحب حد قدك
وفضلنا في الشتاء الجميل ده نرقص ونلعب كنا زي طفلين تؤام اتفرقو عن بعض ومشتاقين لبعض عشان لعب زمان أو زي اتنين حبيبا اتقابلو بعد سنين طويلة بعيد عن بعض ونمنا مع بعض تحت شجرة انا قعد وسندت ضهري ع الشجرة وفارد رجلي وهي جت ع رجلي بالعرض ونامت في حضني ونمنا ع كده الشتاء كان خلص وصحينا ع الي واقفين يسطظرفو دول
انا :طب مش طخبطو ع الباب افرضو أننا ملط دلوقتي
شكشك : طب استني (وعامل اكنو بيخبط ع باب )دق دق ممكن نخش امادو
جميكا : طب افتح ياعم مش هنبص ع حاجة
انا : جني فوقي ياحبيبي فوقي يا بابا يالا عشان في جوز خرفان هدبحهم بس وجيلك
جني : ( بتفتح عنيها ومبتسمه اوي )صباح الخير ياحبي
انا : صباح الخير يا حياتي تعالي بس كده شويه ( قومتها من حضني ) 5 وراجع (بفك الحزام)
جميكا : أجري ياض
شكشك : يابنل وطيه استناني
انا : مش هعتق كسم الي جابتكم
روما : طب وانا مالي انا ياعم اااه
انجي : ااااه أي بقي بطل ضرب ياعم ااااه
جريت ورا روما وانجي وضربتهم وسبتهم ورحت لجوز الخرفان الي لقيتهم مستخبيين ورا شجرة وال أي مش هشوفكم كده لا
أنا:احااااااااا معرفتكش انا كده
جميكا : استهده ب**** كده واهده وبلاش ضرب
انا : ولا كسم أي اندهاش تعالي يا كسمك منك لي
ونزلت فيهم ضرب وخلاص بقي دخلنا نفطر ونزلنا الكلية وخلصنا محاضراتنا وخرجنا ع كافيتريا الكلية
انا وجني قاعدين لوحدنا
جني : مادو احنا لازم نقول لأهلنا عن علاقتنا مع بعض
انا : طب بص ابوكي مش هيرضى وانا أساسا ماصفيتش من نحيت ابوكي بس نفسي اتجوز أمك في الحلال
جني : طب خلاص سبيها عليا بس المهم نبدأ من جديد والمشاكل الي بينك وبين بابا تخلص
انا : عشانك هطلبك من إبليس نفسه بس نكون مع بعض بس حتي لو انا رضيت وصفيت ابوكي مش هيصفالي ومش هيرضى
جني : مش قولتلك سبيها عليا بص ع بابا بيحبني اكتر ما بيكرهك يعني هيرضى أن شاء ****
أنا :ماشي هسبهالك بس يا جني انتي ماتخيلتيش اني ممكن أكون بلعب عليكي عشان انتقم من ابوكي وقتلة
جني : ( ابتسامة خفيفة كده )ههههه ساعتها هقتلك
(وبعد يومين )
الموقف محسن مرمي ع الأرض مضروب باطلقه في صدره وانا راكع نص ركعة ع الأرض وعمي محمد ع نايم عليا وهو كمان مضروب باطلقه في صدره أما أنا فاماسك مسدس وموجهو لمحسن بس مش مضوبو عليه لا في اتجاهو وجثث كتير مرميه في كل مكان وشكشك وجميكا متصابين جني دخلت لقت بباها ع الأرض مضروب بالنار ولقتني ماسك المسدس انا بصيت يمين اتفجأت بيها وبرجع أبص ع السلاح الي في أيدي وبصيتلها لقيت العيون الي كلها حب وعشق بقت جوها نار انا سبت عمي ع الأرض بيتوجع وقومت وقفت
انا : جني انتي فاهمه غلط انا
جني : ( بتطلع من جنبها مسدس وبتوجهو ليا )قولتلك هقتلك
انا : جني انتي فاهمه غلط
صوت الطلقه فزعني بس مكنش كافي لأن الطلقه استقرت في جسمي ماترميت من قوت الطلقه وشايف كل حاجة بالسلو موشن معرفش عدا قد أي لحد ما راسي خبتط في الأرض جني نزلت ع ركابها وصوت صويتها علي ودي اخر حاجه سمعتها قبل ما.....................
تابعوني في الجزء الجاي لسه مخلصش
â™،المجنوووووون â™،
م€ٹالجزء 17م€‹
{ حياة تانية}
شخصية جديدة
إلينا :(بنت كيوت اوي من أصول برازيليه ملفايا كرفي اوي جسمها فشيييييخ لون بشرتها ابيض مش اوي وطولها 166سم بزازها كبيره شبه alura jenson وحتي جسمها بس وسطها أصغر حبه وطيزها كبيرة وحاجة كده فاجره وكسها شفراتو منفخه وزنبورها صغنن وراسمه فوق كسها وشم الوردة الحمراء وحاجة فاجره نيك )
(بعد 8 سنين في نيويورك )
( البيت تحديدا في الاوضه بتاعتي )
( اوضه شرحه وبرحه لون حيطانها رمادي والإضاءة فيها 3 مستويات وانا مخليها ع أقل مستوى واقف قدام مرايه لابس بنطلون جينز اسود ع قميص اسود برضو وفاتحو وواقف ببص ع نفسي في المرايه وكل الي فات ده عزيزي القارئ عزيزتي القارئة كنت بفتكر كل حاجه حصلتلي وبايدي بحسس ع الندبه الي في صدري من الرصاصة الي جت جنب قلبي واتلحقت والحمد لله بس لسه فاكر كل حاجه واكنها امبارح المهم بقي ولعت سيجارة ولبست جزمتي وزررت القميص ونزلت ع الصالون أفطر مع روما و.... )
سولي:خالووووو I'm very very meisng you
انا : ولااا انا مش قولتلك اتكلم معيا عربي الانجليزي ده مع أي حد إلا انا خلصة
سولي :ماشي يا رايق بس برضو واحشني يامادو
انا : ماشى ياشق وأنتا واحشني اكتر كفك ياض
روما : طب مش نخلص عشان ورانا مدرسه يا سولي وأنتا امادو ع عيادتك عشان متتأخرش
انا : سولي هي أمك هبلة ولا حاجه
سولي : (بص ع روما) سلام ياشق ربنا معاك
انا : يااااااابنل واطي بتسبني وتجري روما اهدي متتهوريش
روما : طب يلا عشان نروح العيادة
انا : يلا ياريقة
(طلعنا ع العيادة بتاعتي انا وروما في تقاطع شارع بوسطن وكل واحد دخل العيادة بتاعتو وبدأنا الشغل وطبعا احنا في نيويورك و**** الأم هناك هي الانجليزية بس انا مش هفضل كسم اتكلم انجلش لا فاهمو ولا القارئ فاهمه فاهنعتبر أن اللغة الأم هي العربية الفصحى بتاعتنا وخلاص )
انا : كيلي عندنا كام جلسة النهاردة
كيلي :في 6 يادكتور
انا :تمام اول معاد ع الساعة 9 صح
كيلي :ايوه يادكتور
انا : طب تمام اتيلي النسكافيه البلاك بتاعتي ع المكتب
كيلي :اوك ( ومشيت تعمل النسكافيه )
دخلت المكتب طلعت الفون وبتكلم فيديو كول مع
انا : ياولاد الاحبه عاملين ايه
شكشك : تمام ياشق
جميكا : عامل أي انتا ياشق الشقايق
انا : تمام ولا اشكشك انتا يابنل المتناكين انتا اتجوزت روما وجبتلي سولي يصدع أم الي خلفوني شبهك
جميكا : عيل ابن وسخة لا وسيبها ومسافر كمان
شكشك : جر أي يارجالة مش مسافر اتفسح انا انا شغال بكسمكو
انا : طب تصدق الواد شبه كسمك ندل ذيك يادوب روما تبصلو بس يسبني ويجري
جميكا : ههههههه احااااااااا بجد جدع طب ده انا وحياتك بخاف منها
انا : تصدق صح كانت تبص لحد بس فيكو تجرو ذي العيال هههههههههه
شكشك : طب صحيح هي عامله أي وحشاااني اوي بت
انا : ولما انيكك في مدان عام هتفرح يعني
جميكا : اوي ده خول وماهيصدق
شكشك : طب ماشي سلام انا هكلمها احسن يا أشكال وسخة
انا : احا ياعلق ده قفل
جميكا : ياعم احسن المهم بص كده مين الي جنبي
انا : حبيب قلبي
انجي : سلم ع خالو يا نور
انا : احااااااااا اول مره اشوف الشاي بالبن والواد تحسو كده كوباية شاي بالبن
انجي : بتتريق ع مين ياض
انا : اصل اول مره اشوف الشيكولاتة تتجوز الفانيليا
انجي : طب بدل ما اشتمك اتلم
انا : طب ماشي بعتلك هديه عجبتك
انجي : اه ياغلس
جميكا : وانا أي كيس جوافه قاعد هنا
انا : وأنتا مال أمك انا وأختي بنتكلم انتا ايش حشرك بنا
جميكا : احااااااااا كسم بضانك بقي ياعم بلاش بيض
انا : ولد عيب الواد الصغير قاعد افرض بقي اتعلم من كسم لسانك لم لسان كسمك قدامو وسلام بقي عشان عندي شغل بأي ياانجي وبوسيلي الواد العسلية ده
انجي : ماشي ياشق
جميكا : سلام يااخوووو
وخلصت المكالمة وتابعت الحالات بتاعت المرضي والي هحكي ده أغرب حاله تجلي انا عدا عليا واحد بيحب المخده وعاملها خرم بينيكها في ع أمل تجيبلو مخدات صغيرة ولا الي بيحب ينيك في بطيخه وبعد ماينزل لبنو ياكلها وحاجة تقرف الكلب الميت بس الحاله الي هتكلم عنها ده غريبه اكتر من كده
انا : (بكلم كيلي ع تليفون العياده )كيلي فاضل كام حاله انا قفلت من كسم الحاله الأخيرة دي
كيلي : الي جايه دي الأخيرة بس أي حاجه جامده
انا : طب دخليها يالبوه
ودخلت الحالة
إلينا :هاي دكتور
انا : هاي مودموزيل إلينا
إلينا :انا بصراحة جيالك ع وصف صديقتي
انا : تمام المهم أنك تعتبريني مش دكتور بيعالجك لا أنا عايزك تعتبريني نفسك
إلينا :اوكي اومال فين السماعات والبالطو وحاجات الدكاترة دي
انا : انا دكتور نفسي مش نساء وتوليد حضرتك انا هنا عندي شيزلونج وورقه وقلم وميوزيك هاديه وشموع معطرة بس
إلينا :اوكي طب انام ع الشيزلونج
انا : ياريت عشان نبدأ
وشغلت موسيقى هادئة مع الشموع العطرية بريحت الصندل والي حابب يستزرف بقي ومفيش بريحت الكوتشي لا في بريحت الشبشب آي الظرافه دي ياعم بصو الصندل بيبقي عباره عن نبات شبه الخشب وريحتو جميله جدا خلاص
المهم جبت المفكره وقلمي وقعدت ع كرسي جنب الشيزلونج وبدأنا الجلسة
انا : إلينا ذي ما قولنا في الأول دلوقتي انتي اعتبري انك بتكلمي نفسك ومش عايز كسوف وشلنا التكاليف واتكلمي براحتك
إلينا :اوكي انا هبدا من الأول خالص انا في الأول كنت خام خالص معرفش أي حاجة عن الجنس نهائيا وفي شمال البرازيل بلدي الأم كنت بيضاء اللون وفي البرازيل بيكون عشان المناخ ودرجة الحرارة بنكسب اللون البرونزي وانا كنت الوحيدة المختلفه في مدينتي المهم كنت في السنة 13 من الدراسة (يعني في أولى كلية هما بيحسبوها بالدرجات السنة الأولى التانية وهكذا )ومكنتش اعرف أي حد وتاني يوم جت بنت اتعرفت عليا وهي تبقي أجمل سمراء بجد ع مستوي الكلية ومدينتي وعرفتني ع شلتها وفي نفس اليوم قالولي انهم هيعملو حفلة عشاني وبليل رحتلهم و أي ده انتا نمت
انا : معلش أصلك مملة اوي وأي دخل ده بامشكلتك ياحجه
إلينا :ما ده أساس المشكلة وبليز متقاتعنيش
انا: ماشى كملي
الحتي الجايه دي هحكيها بالسان إلينا عشان بس محدش يفصل مني يعني لما اقول انا في الحتي ده قصدي إلينا تمام نبداء
آلية :اتفضلي إلينا
انا : أهلا ياشله عاملين أي
روز :كويسين اهي الضيفة المنطزره وصلت أي بقي المفاجأة الي عاملهالنا ياالية
آلية :النهاردة هفرجكم ع فيلم جنسي
الشلة :وووووووووه
انا : بجد طب ده انا اول مرة اتفرج ع افلام جنسية
آلية :اوك يبقي نبداء بقي المهم بس بتشربي جعة
انا : ماشى
وراحت آلية وروز جابو ازايز جعة (خمره أو بيرة يعني )وجم وآلية شغلت الفيلم واحنا في بيت آلية وهي عايشة لوحدها المهم شربنا وبدأنا نتفرج ع الفيلم وكان عن الليسبيانز والبنات مندمجه مع الفيلم انا ساعتها حسيت بحرقان جامد في كسي ومش عارف اعمل أي حطيت أيدي عليه وبرضو لسه شوفت البنات بداو يندمجو ويبلعبو في كساسهم وانا بدأت اعمل زيهم وادعك في كسي بس دي كانت أول مره ليا فامكنتش عارفة اعمل زيهم المهم إليه شافتني جت قعدت جنبي ع الكنبة وبدأت تلعبلي في كسي ااااااااااااااه كان إحساس حلو اوي
آلية :تعالي ورايا
انا : ع فين يا بت
آلية :ع الحمام هريحك اوي
انا : ماشى تعالي
وقومنا رحنا الحمام لقيت البنات مش داريانين بالدنيا ومندمجين مع الفيلم
إليه :اقلعي هدومك
انا كنت اكني متخدرة وقلعت كل هدومي وبقيت ملط خالص
آلية :(صفارت إعجاب )انتي جسمك فااااااااجر بجد
انا : شكرا انا مش عارفة مالي جسمي كله نااااار
آلية :متقلقيش انا هريحك بس توعديني أن ده يكون سر بنا اوك
انا : اوك
آلية بدأت تقلع هدومها لحد ما وصلت للاندر ولي فاجأني أن الاندر كان منفخ قولت عادي لحد ماقلعتو وهنا كانت الصدمة والذهول من الي شوفتو
انا : أي ده انتي ............
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو باقي حكايه إلينا والمفاجأة
سؤال الحلقة تتوقع أي الي فاجئ إلينا وشافت أي ؟
â™، المجنوووووون ♤
م€ٹالجزء 18م€‹
{صدفة}
انا:أي لقيتي ع كسها شعر كتير
إلينا : ياعم بقي سيبني أكمل هتعرف
انا : ماشي وانجزي
(نرجع لحكاية إلينا الممله)
انا إلينا : أي ده انتي راجل
آلية :لا لا لا اهدي انا بنت عادي بس انا حصل معايا مشاكل لما اتولد وبدل ما يبقا عندي كس بقيت بزب وبس
انا : انا اول مره اشوف كده
آلية :ازاى يعني عايشة في البرازيل أكبر تجمع للشيميل والليدي بوي ومتعرفيش
انا : ما انا زي ما قولتلك دي اول مره أمارس فيها الجنس
آلية : (بتدعك في زبها )طب خلاص بقي متقلقيش انا همتعك يالبوتي بس تسيبيلي نفسك خاااااالص
انا : اهو
ونزلتني امصلها زبها ومكنتش عارفه ازاى
آلية :لا بصي يا إلينا مصي زي ما بتمصي الجيلاتي
انا : اهو اممممممممم طعمه حلو اوي اممممممممم
آلية : اووووووه اوي مصي اكتر يالبوة اه اااااااه
انا : اممممممممم كسي نار ريحيني اااااااه احححححح
آلية :طب خلاص تعالي
وقومتني وبدأت تلعبلي في كسي ااااااااااااااه إحساس جميل وتفت في ايدها ودعكتلي في كسي
آلية : بصي الي جي ده هيكون أصعب وهيوجعك بس في الأول بس هتتمتعي بعدها
انا : ماشي يلا
وبدأت تحط زبها ع باب كسي ومع كام حركه كده راح داخل في كسي انا ساعتها حسيت بحرقان جامد جدا جدا في كسي وجع
انا : اااااااه لالالالالالالا طلعي بسرعةاااه انا اتعورت ااااااااااااااه
آلية : ما قولنا خلاص كده الصعب خلص والمتعه جيه اهي بصي(وبدأت تدخل وتطلع زبها في كسي )اححححح ده كسك سخن نااااااااااااااار ياشرموطه
انا : ( بدأت فعلا أحس بالمتعة وخلاص بقيت في عالم تاني )اااااااه احححححح اممممممممم كمان نكيني كمان
آلية :أي يا لبوتي هجتي ع الآخر انتي اااااااه اممممممممم
ونزلت مص في بزازي اممممممممم انا كنت خلاص هجيبهم
انا : هجيب اه ااااااااااااااه كمان اححححححححححح
وجبت بكمية كبيرة المرادي
آلية :اححححح جبتي كتير اوي يالبوه ده انتي حالتك صعبة اوي
انا كنت جبت وبدأت جلسة تمتع تانية ولقيتها هاجت عليا اكتر وبتنكني بسرعة أكبر من الأول
انا : احححححح اااااااااااااااه اكتر يابت افشخيني أكثر بقي اممممممممم هخخخخخخخخ
آلية :اه طب خدي يالبوه (بسرعة اكتر )ااااه هجيب يالبوه احححححح
وطلعت زبها وقعدتني ع الأرض ونزلت لبنها ع بزازي
آلية :اه اممممممممم انتي متعرفيش اد أي بهيج من منظر اللبن ع البزاز الكبيره دي ياالينا اححححح
انا : ااااه اوي كمان جيبي اكتر
آلية :تعالي رايحه فين يابت
انا كنت قومت وفكرتها خلصت
انا : هغسل جسمي من لبنك ياالية
آلية : لا احااااااااا انا لسه مخلصتش
وجريت عليه ونزلنا ع الأرض وهي نامت ونزلتني ع زبها والي كان لسه واقف
انا : طب اهدي انا هنلعب عليه اهو اممممممممم
ونزلت ع زبها وبدأت اتنطط عليه براحه وبعدها بدأت أسرع لدرجة أنها قالتلي
آلية :ااااااااه يالبوه براحه كده هجيب بسرعة اححححح
انا : اااه ااااه اوي ده انا هصفي زبرك يابت كسي نار اااااااه احححححح
آلية : طب اه براحه بس ونا همتعك
وراحت مسكتني من وسطي وثبتتني وبدأت هي ترفع نفسها وتنكني جامد
انا اححححح هخخخخخخخخ ارزعي اكتر اااااااه
آلية :اممممممممم زبري يالبوتي خلاص هيجيب آخره اه
انا : انا عايزه ادوق لبنك
آلية :اااااحححححح طب قومي
قومت من ع زبها وقالتلي مصي شويه فضلت أمص في لحد ما جابت في بقي وكان طعم لبنها حلو اوي اممممممممم
(نرجع للمشهد الأساس في العيادة )
انا مادو :بس كده هي دي الحكاية
إلينا : اه هي دي
انا : طب بصي انتي دلوقتي حكيتيلي ولازم ادرس حالتك شويه قبل ما نبداء العلاج النفسي تمام
إلينا : اوكي
انا : هكتبلك ع مهدء أعصاب ده مبدايا والجلسة الجيه نبداء العلاج النفسي
إلينا : ماشي (بتعض ع شفايفها )
انا : طب ماشي يلا وتخدي المهدء ده لما الحالة الي عندك تحسي أنها هتبدا وحبايه واحدة متكتريش
إلينا : اوكي طب ممكن طلب
انا : لا أنا يادوب الحق امشي عشان عندي ضيوف في البيت معلش خليها الجلسة الجاية
إلينا : (وشها قلب شويه وبأن أنها زعلانة )اوكي سلام
انا : ( بكلم نفسى)يأخي كسم الاحا ع كسم دي حاله
تفتكر عزيزي القارئ عزيزتي القارئة انا قولتلها كده لي ببساطة كدة الحالة هتجلها وانا أساسا من ساعت ما حصل الي حصل من جني وانا مالمستش ست تانية
المهم خرجت عديت ع روما في العيادة كانت خلصة وروحنا ع مدرسه سولي اخدناه وروحنا البيت
(في البيت)
روما : مالك قالب وشك من ساعت ما ركبت وانا بكلمك ولا انتا هنا
انا : لا مفيش ضغط شغل
روما : (رفعت حاجبها )نعم ياحبيبي
انا : اه حالة بنت وسخة كده تقفل أي حد وخلاص بقي المهم انا هخرج اتمشي بالعربية شويه جيه ولا لا
روما : لا عشان سولي عندو امتحان بكره ولازم أقعد معا وازاكرلو
انا : سلام يابنت الفصيله
طلعت ركبت عربيتي ونزلت اتمشي في شوارع نيويورك الجميله ورحت ع شارع أسمو يوريني وده في مطاعم حلوه من مختلف البلدان عربي فرنسي صيني يباني كوري وهاكزا دخلت مطعم فرنسي أسمو lavetuaكسم ده اسم بقي دخلت اخترت طربيظه وقعدت ع كرسي جنب الازاز الي بيطل ع الشارع وطلبت أكل انا معرفوش قول أما اجرب حاجه جديده طلعت شربت بصل وذره مغليه وهبل بعيد عنك ووسط كل ده ببص يمين لقيت احااااااااا هي دي لا لا اكيد بيتهيقلي لا مش معقول تكون دي جني
انا : (بعلو صوتي الي غطا ع الموسيقى الي كانت شغاله )جنيييييييي
لقيتها لفت وبصتلي شويه وراحت مشيه خارجه من المطعم انا بسرعة طلعت الفيزا ورامتها للمتر وجريت ع بره اه اصل بكسمو مش هيسبني اطلع من غير ما احاسب ورحت لجني الي لقتها ركبت عربيتها ومشيت جريت ع عربيتي وركبت وجريت وراها لحد ما بقيت جنبها وفضلت ازمرلها وهي ولا هي هنا حتي الإشارات كسرناها لحد ما دخلنا ع ميناء نيويورك وفضلت أجري وراها لحد ما وصلنا عند اخر الميناء ولقتها وقفت وقفت انا كمان ونزلتلها ولقتها نازله ومعاها مسدس
جني : عايز أي انتا مني مش كفاية قتلت بابا عايز أي تاني
انا : جني و**** ماحصل انا مقتلتش حد انتي فهمتي غلط
جني : أفهم غلط ازاى وانا شيفاك بتقتلو بعيني
انا : لا مشوفتيش الي حصل انتي اتضحك عليكي زي بظبط
جني : المرة الي فاتت ضربتك جنب قلبك واديك لسه عايش
انا : اه (وقربت عليها وحطيت المسدس قدام قلبي)بس المرة دي مش هتخيب وهموت لو لسه مش مصدقة يبقي دوسي ع الزناد
جني : ههههه لا (ونزلت المسدس)انا مش هعملها لأن انا مش هصدقك بس انا سيباك عشان اختك والي كانت اختي في يوم من الأيام أما انتا متفرقش معايا ولو اتعرضلي تاني ساعتها هموتك
انا : يبقي موتيني دلوقتي لاني مش هسيبك لا لما تعرفي الحقيقة
جني : حقيقة أي انتا قولتهالي بالسانك وكنت مغفله لما وثقت فيك
انا : جني خلاص انا مش بحب اناهد كتير بس في الآخر الحقيقة هتبان
جني : ولحد ما تبان تبعد عن طريقي يااما هقتلك فاهم
وركبت عربيتها ومشيت انا كنت مصعوق من تصرفاتها احا بقي دي جني حبيبتي الي ولا خلاص هي كده جابت نهايتها
ركبت عربيتي ومشيت عشان اروح البيت وفي الطريق فجأة. .........................
تابعوني في الجزء الجاي عشان تعرفو أي الي حصل فجأة
â™،المجنوووووون â™،
م€ٹالجزء 19م€‹
{توهان}
طبعا الكل مستني الجزء ده عشان تعرفو أي الي حصل فجأة هههههههه نبداء الجزء
(فجأة لقيت عربيتين داخلين في بعض في نص الطريق والوقت كان متأخر ومفيش حد في الشارع كلو نايم في بيتو وطبعا عزيزي القارئ عزيزتي القارئة مستنين أن في الأول اعمل حادثة وموت صح الف شكر ياجماعة وبعد كده انتو دلوقتي متوقعين أن الي عاملين حادثة تكون جني منهم صح )
................................ .............. ....................
(رحت نازل جري ع العربيتين عشان ألحق الي لسه عايش والي مفكر أنها جني لا مش هي ههههههههه
المهم لقيت الاتنين متدشملين خالص طلبت الإسعاف وكده وروحت البيت )
(في البيت )
انا :(بتكلممع نفسي )البت نايمه احسن طب هخش اعمل نسكافيه بلاك يفوق
المهم عملت النسكافيه البلاك بتاعتي وطلعت اوضتي وولعت سيجارة وفضلت اكلم نفسي
انا : ياااااااااااااااه انا مش عارف عايش لحد الآن ازاى بعد بنت الوسخة دي لي بس تبعدى عني ياجني وانتي حتى متعرفيش الحقيقة
(فلااااااااش بااااااااك 8سنين )
( انا وجني قاعدين مع بعض في جنينه )
( المشهد جني قاعده وسانده ضهرها ع شجره وانا نايم ع الأرض ورأسي بس ع رجلها)
انا : جني انتي بجد غيرتي كسم حياتي كلها
جني : عارفه عشان وبحبك في كل حلاتك يامجنوني بس
انا : ها اااااا ننجز
جني : لازم نكلم أهلنا في موضعنا اصل انا مش عايزهم يعرفو من حد غريب عايزة انا الي اقولهم
انا : ههههههه احااااااااا ابوكي لو عرف مش بعيد يموت فيها
جني : (بتضربني ع صدري بغباوه)بتكلم جد ياعم انتا
انا : ااااه يا بت الكلب ياجزمه طب ما انا كمان بحبك
جني : صبرني يارب
انا : بصي انا موافق بس لو هنتكلم جد لو قولتي لبوكي هيشلوح امي
جني : بعشق أمك ياض ع زكائك ده بس متقلقش هو بيحبني اكتر ما بيكرهك
انا : طب ماشي بس مفكرتيش اني أكون بلعب عليكي عشان انتقم من ابوكي وقتلة
جني : طب اسمع دي لو كلامك ده بجد انا هقتلك
( وبعد يومين )
( في بيت جني )
جني : بابا عايزه اكلمك في موضوع
محسن : قولي ياحبيبي
جني : بابا انا انا بببببحب
محسن: مين وهو كمان بيحبك طب اعرفو
جني : اه بس في حاجة من نحيت تعرفو فا تعرفو اوي
محسن : طب حلو قوليلي مين عشان اتكلم معاه واشوف بيحبك بجد ولا ااااا
جني : بيحبني اكتر من نفسو بس انتا لا
محسن : مين ياجني
جني : مادو يابابي
محسن : ( قام وقف وغضب الدنيا في وش كسمو )نعم
جني : استني بس يابابا و**** هو اتغير ومستعد ينسى كل حاجه عدت بس عشاني بليز يا بابي
محسن : انتي مصدقة لي ما ممكن يكون بيخطط عشان ينتقم مني
جني : لالالالالالالا خاااااالص هو بيحبني وانا بحبو وبعشقو ومش هقدر استحمل اعيش من غيرو
محسن : طب ماشي يا جني انا عشانك اعمل المستحيل عشان اشوف الضحكة الحلوه دي
جني : ( بتضحك ببراءة ) بحبك اوي اوي يابابا
محسن : وانتي اكتر ياروحي
جني مشيت كلمتني عشان تقولي الي حصل وفي الوقت ده
سامر :ياريس انتا ازاي توافق على الكلام ده أن مادو يتجوز جني
محسن : ومين قال إني هسمح بكده انا محضرلو مفاجأة صغيرة كدة
سامر :ااااه حلو اوي كده ياريس
محسن : كده انا هخلص عليه نهائيا واقفل الموضوع ده
(في نفس الوقت في بيتي)
روما : بجد يعني خلاص يابطااااا هتتجوزي وتعقلي
انا : بس هبل بقي انا غلطان اني جبتك
عمي محمد : بس انتا عارف انك كده مش هتأذي محسن خالص وتنسي ماضيك
انا : ياعمي انا عارف بس عشان ابقي مع جني ولو محسن لعب معايا تاني جني هتكون في صفي
عمي محمد : خلاص نروح بكره لمحسن ع معادنا ونشوف
روما : طب مادو انتا متأكد من أن محسن مش يبيخطط لحاجة بكرة
انا : وحتي لو يارحمة انا ميتقلقش عليا متخفيش انا هكون مستعد لأي حاجة
(بعدها بايوم )
( في بيت جني )
محسن : أهلا أهلا يامحمد ياخويا ازيك
عمي محمد : الحمد لله يامحسن
محسن : عاملين ايه ياشباب
انا وشكشك وجميكا :الحمدلله
انا : محسن فين جني
محسن : هي كانت هتيجي بس انا قولتلها متجيش احسن أصلها مش هتستحمل تشوفو بتموت
انا : ( ببص ع يمينى لقيت أسلحة بتترفع )محسن احنا مش قولنا خلاص ولا طالبه معاك بموتي وتدمر بنتك
محسن : عمري ما هنسى انتا عملت فيا أي (بيشاور للرجالة )
انا : شكشك جميكا
كنا شيلين اسلحه عشان لو حصل كده وعمي محمد كمان رفع سلاح وبدأت المعركة كل واحد شاف مكان يستخبى في من ضرب النار وانا كنت ضربت اتنين وتركيزى مع محسن
محسن : سامر يلا اعمل الي قولتلك علي
سامر :(بيكلم جني في الفون ) جني مادو غدر بينا وعايز يقتل ابوكي
جني : ( من صدمتها الفون وقع على الأرض وافتكرت كلامي في الجنينه لما قولتلها انا : طب ماشي بس مفكرتيش اني أكونبلعب عليكي عشان انتقم من ابوكي وقتلة )لا لا لا وجريت ع دولابها خدت سلاحها وجري ع المكان الي احنا في
سامر :حصل يا ريس
محسن : ههههههههه (وبيعلي صوتو )مااااااادو مش هسيبك لا انتا ولا اخويا هههههههه
انا : ( لما سمعت كلام محسن كنت أساسا شايط نار وخلاص ع أخري بس بعد الي سمعته الجنون ركب دماغي )محسن يا رئيس محدش هيلحقق مني
قتلت ناس كتير من رجالت محسن وسامر كان هيغفلني من ضهري ويقتلني بس شكشك ضربو في كتفو وقعو ع الأرض ووحد ضربو بعصاية ع دماغو أغمي عليه وجميكا نفس الموضوع عمي محمد وعمي محسن طلعو لبعض ورفعوا المسدسات في وش بعض وفضلو يقربو من بعض في الوقت ده انا قتلت كل رجالة محسن وببص ورايا لقيت محسن وعمي في وش بعض ورفعين الأسلحة وده الي فوقني من الحالة الي كنت فيها جريت عليهم ع أمل الحق أنقذهم من أنهم يموتو بعض بس كنت اتأخرت محسن بدأ وضرب نار ع عمي محمد وفي المقابل عمي رد لمحسن بدل الرصاصة اتنين واحده في قلبو والتانية في بطنو ومحسن قبل ما يقع ع الأرض ضرب آخر طلقة من مسدسه في قلب عمي محمد وكنت أنا وصلت ومسكت عمي وخت السلاح منو ووقعت ع آلأرض بي وفضلت موجه السلاح في اتجاه محسن الي وقع وهو مبتسم ابتسامة بضينه شبه كسمو كانت جني وصلت وكل الي شافتو أبوها بيقع ع الارض وانا ماسك المسدس كنت مش مركز اهتمامي غير ع عمي وكنت عايز الحقو ببص يمين لقيت جني واقفه والحزن والغضب في وشها ببص ع أيدي الي فيها المسدس رحت نزلتها وسبت عمي ع الأرض ميت ووقفت
انا : ( ببص لجني الي خلاص ع يقين أنها فكرتني قتل ابوها )جني لا متفهميش غلط
جني : ( مردتش وطلعت السلاح من جنبها )فعلا غلطت لما وثقت فيك
الكلمة دي اصلا كانت قتلتني ولما جني ضربت نار عليا الرصاصة خلتني اترميت ع الأرض مش في دماغي غير صورتها بتختفي من قدامي وآخر صوت سمعتو قبل ما يغمي عليا كان صوت صريخها
(عوده من الفلااااااااش بااااااااك )
قاعد مهموم وبفكر في كل حاجه حصلتلي في الماضي لكن بلا فيده وخلصت ونمت
طبعا الكل بيقول طب ما انتا لسه عايش طب خلاص هفهمكم
(فلااااااااش بااااااااك 8سنين من تاني )
(المشهد في المستشفى )
شكشك وجميكا فاقو كانت جني وسامر اختفوا وشايفين جثث ع الأرض ولمحوني انا وعمي ع الأرض
شكشك : جميكا روح شيل عم مادو وانا هشيل مادو
جميكا : طب يلا بسرعة
اخدونا وطلعو للعربية وركبونا وره وجميكا ساق جري ع المستشفى شكشك مرضيش يقلق روما وانجي ويقولهم دلوقتي لحد ما يطمنو علينا المهم وصلو وجابو نقلات وع غرفة الطوارئ وش ودكاتره داخله وآخره طالعة
(بعد ساعة في غرفة العمليات )
شكشك : خير يادكتور طمني
دكتور :الشاب والحمد لله الرصاصة استقرت جنب قلبو ولحقنا وحالته دلوقتي مستقرة
جميكا : تمام والتاني أي
دكتور :للأسف الشديد اخد رصاصتين في مكانين خطر وفقد دم كتير ومات الباقي في حياتكم
شكشك : طب ينفع ندخل نطمن ع مادو
دكتور :اوكي ادخلو
(في غرفة في المستشفى )
شكشك : براحه يا شق ع مهلك
انا : جني احنا فين انا لازم اروح لجني دلوقتي لازم تفهم أن مش انا الي قتلت أبوها
جميكا : طب اهدي بس كده جني وسامر اختفوا وكده مش هنعرف نوصلهم
شكشك : مادو احنا لازم نروح ونبدأ حياتنا من جديد في مكان تاني
انا : مش قبل ما ألقي جني وافهمها
جميكا : أفهم بقي مفيش نقاش احنا كده كده بعد شهر كنا هنسافر نعمل الدكتوراه بره في نيويورك فابدل ما نستني شهر هنسافر بكره
شكشك : جميكا عندو حق وانساها ياصحبي لأن كده كده مش هنعرف نوصلها عشان معاها سامر
انا : انا لازم اروح البيت جميكا اعمل شيك آب وانا وشكشك هنروح نشوف عمي عشان نمشي
شكشك : مادو عمك محمد تعيش انتا
انا : ( كنت اول مره آدمع واعيط من ساعت الي حصلي زمان )انا السبب انجي اتيتمت بسببي لييييييي(بزعق بحرقه من )
( خرجت من المستشفى ع البيت )
( روما وانجي كانو قاعدين مستنين أخبار حلوه بعد ما شافونا كده سألونا حصل أي حكينا الي حصل روما انهارت من العياط هي وانجي ع الي حصلنا وع موت عمي وفي حضن جماعي اجتمعنا في انا وروما وانجي وشكشك وجميكا كانت أخت قرار أننا نسافر مش عشاني لا عشان روما وانجي وفعلا سافرنا تاني يوم ع نيويورك وقديناها مزاكره وتعب لحد ما اخدنا الدكتوراه الوقت ده كانت روما وانجي لسه مانسيوش الي فات قررت اعمل الي يسعدهم وكانت عارف ان روما وشكشك بيحبوا بعض وكذالك جميكا وانجي فاقولت مش هترجع السعادة في حياتهم الي لما يتجوزو وهيعقلو لأن ده الي كان هممني ازاي اعرف اطلعهم من الي هما في ده وكان ده القرار المناسب ....................
انا اسف أن الجزء ده مفهوش جنس وكلو حزن كده بس لأن الجزء ده مهم لتسلسل الأحداث وعشان تعرفو ال8سنين الي عدو راحو فين والجزء الجي هفضل في الفلااااااااش بااااااااك ده لحد ما أوصل للحظه من بدايةالجزء17 ونكمل والجزء الجي اوعدكم هيكون في مشهدين جنسين لإبطال القصة بين
(روما وشكشك) ( انجي وجميكا )
وياريت الكل يقول رأيو في القصة عشان اعرف انتو حابين تشوفو أي في القصة
تحياتي لكم
â™، المجنوووووون ♤
(الجزء 20 )
( قرارات حاسمة)
قررت.
(انا وشكشك وجميكا في البيت عندي )*
انا :يا حج منك لي أنا قولت الي المفروض يحصل خلاص عشان الكل يعيش سعيد
شكشك : وأنتا كده لما هنبعد عنك انتا هتبقي سعيد
*جميكا : بص كلامك معقول بس مش شايف انك جي ع نفسك
*انا : لا خلاص انا عايش حاليا بالبركة ودعاء الوالدين ياعم قلبي مش بينبض خلاص اصلا مفيش قلب عشان يحس
*جميكا : ياشق احنا لو علينا هنعمل الفرح بكرة بس كل الي فارق معانا انتا *
شكشك : وأنتا مش عايز تسافر معانا ع الأقل غير جو*
انا : ( متقمص شخصية تامر حسني* )أي اغير جو يعني انتا شايفني مخنوق وتقولي غير جو ازاي اشكشك (رميت السيجارة ع الأرض جامد ) ازاااااااي*
شكشك : اهدي بس امادو كده رميت السيجارة لسه فيها بربع جنيه
انا : جميكااااااااا
جميكا : ادوسا ماما*
انا : بس بيض بقي وخلاص الفرح بكره وتخدو بعضكم وتسافرو تفرحوهم والي هتيجي من البنات تشكيلي منو هفشخخخخ طياز كسمو فهمين
*شكشك وجميكا : خلصة ياشق
( تاني يوم عملنا فرح )
( في الفرح )
Dj : ليدس آند جينتل مان فرحنا الدوبل النهاردة عايز اسمع احلا تحيه لشكشك وروما كده
المعاذيم : وووووووووووووووووووووووووه (تسقيف حار جدا* )
Dj : وتحية تانية بقي لجميكا وانجي اسمع بقي
المعاذيم : وووووووووووووووووووووووووه ( وتسقيف حار بقي )
انا :احا أي شغل الهبل ده
جميكا : خلاص بقي المهم نفرح
شكشك : ياعم ده ديسكو مش فرح مشغلي ترن دون فور وات مايشغلنا بيكا بقي ونولعها
انا : تصدق فكرة احا احنا الي هنشهر حمو بيكا في أمريكا هههههههه
جميكا : طب يلا بقي
انا : خلاص انا هتصرف . . .مسا مسا يابا
Dj : مسا مسا ازومول
انا : خد الموبيل ده شغلنا حبه مصري بقي مش طالبه شغل ديسكو
Dj : ده أي ده انا مش فاهم منو حاجه
انا : يعني احنا الي فاهمين الأجنبي بتاعك ده شغل بس خليها تولع
Dj : ولا تزعل يابو عمو اهو و
( وشغل وداع يادنيا وداع وانا وشكشك وجميكا وروما وانجي نزلنا ولعناها ع الاستيدج والكل عجبهم الرقص والاغنية ونزلو قلدونا انا شفت البنات فرحانين لأول مرة من ساعت الي حصل وكده ورحنا ذي اوضه للعرسان ياكلو في المهم أكلنا وشربنا ولفينا كام جب كده وشربناهم )
( انا وشكشكوجميكا )
انا : احااااااااا يلا اصطفاف حلو اوي
جميكا : عيب يا عم احنا ع وضعنا فى أي حتة
انا : جبتو منين
جميكا : من شارع رولينا الي في بوسطن
شكشك : طب حلو ده لفلنا كمان سجارة الواحد مش عايزها تخلص
انا : لا عشان ننزل الفرح لما تروحو اعملو الي انتو عايزينو مصحصح انتا ولا اي
شكشك وجميكا : يلا يا عم
ونزلنا والفرح ولع تاني ونزلنا نرقص بس الغريبة اني شوفتو اه هو خرجت وره سامر والي عرفت انو لي معارف في الاوتيل الي احنا فيه وطلعت وراه بالطريقة كده لحد الدور السبعتاشر ودخل اوضه 1707
انا : ( بكلم نفسى ) احا اكيد جني كمان هنا بس فين انا مش هحل كسمك لحد ما اعرف آخرهم المهم نزلت الفرح تاني وخلص ع خير سافروا كلهم شكشك وروما راحو ع ميامي فلوريدا وجميكا وانجي راحو ع الدومينك في فلوريدا برضو وانا فضلت في همي في البيت تحديدا في الاوضه بتاعتي مع صديقتي الت الكوفي ماشين ( coffee machine ) وسجايري الحلوه لمده أسبوعين وكل يوم الشلة تتصل ونتكلم فيديو كول جماعي ونتكلم سوه ومكنش في فدماغي غير هلاقي جني ولا لا ولو لقيتها هقولها أي المهم بس سيبنا من ده كلو نرجع ليوم الفرح وليلة الدخله بقي
( 1 شكشك وروما )
شكشك : احااااااااا أخيرا انا مش مصدق انك بقيتي مراتي خلاص
روما : طب يلا بقي ندخل ناخد دش وكده عشان
يقاطعها شكشك : عشان نعمل واحده سيكو سيكو بقي
روما : هههههه دماغ وسخة لا عشان نصلي ودعي ربك عشان يبارلكنا في ام دي جوازه المهم دخلو خدو دش سريع كده وخرجوا صلو صلاة استخارة وووواااا
شكشك : يلا يا حب بقي متشقلت
روما : (هبله ومش فاهمه )ازاى يعني
شكشك : اه بصي احنا خلاص بقينا متجوزين يعني مفيش كسوف بقي دنا حتى في مقام جوزك يعني
روما : طب يلا بقي ننام
شكشك : (بيقلع البيجامة )ننام اه تعالى بس اقولك تيجي نلعب عروسة وعريس
روما : لا
شكشك : تعالي بس (وقلع وفضل بالبوكسر بس وبدأ يلعب في وش روما )بص بس احنا هنعمل الي كل المتجوزين بيعملو في أولو وجع وبعدها سعادة من كل النواحي
روما : ازاى بس انتا عايزني اعمل أي فهمني وانا اعملو
شكشك : خلاص (بيفك زراير البيجامة بتاعت روما وبيقلعهالها )اقلعي كدة متتكسفيش بقي اهو اقلعي كمان
روما : (قلعت ملط بس مكسوفة لانها اول مره تعمل كده بس دي صايعة عارفة المرحلة الجاية )اهو ياعم
شكشك : اوووووووووف أي القمر ده بس انا هيغمي علياااااااا (ونزل البوكسر )
روما : وبعدين في الهبل ده استني بس بتعمل أي هههه اه يا متخلف انتا
شكشك : تعليلي يلا انزلي مصي زبي شويه
روما : ماشي ( وحتط ايديها ع زبر شكشك الأول وبعدها بدأت تحطو في بقها بس مش بتمص حطاه كدة ودخلو وتخرجو بس )
شكشك : احااااااااا دا الهبل ده انتي مش بتعرفي تمصي
روما : (طلعتو من بقها ) ما اهو بمص
شكشك : لا بصي اتي ايدك (ومص صوباعها عشان يعلمها )اهو كده عرفتي
روما : اااااه فهمة طيب
(ومصت لشكشك ع قدها شويه وبعدها شكشك قوم روما وبدأ يبوسها بوسه حلوه يجي اكتر من 5 دقائق دايبين في البوس وراح منيمها ع السرير ع ضهرها وبدأ يحطو ع باب كسها )
شكشك : بصي الحتي دى موألمه شويه بس بعدها هتتبسطي
روما : ماشي ( وبتعض ع شفايفها )
شكشك : (ودخل زبرو سنه في كس روما ودخل لنص )اهدي عشان متتوجعيش اكتر
روما : ااااااااه لا لا ياشكشك خرجو وحياتي بيوجع اوي ااااااااااااااه
شكشك : اهدي بس خلاص الصعب خلص اهو دخل كلو مبروك يامدام
روما : اااااااه انا اتعورت ااااااااااااااه طلعو شكلي اتعورت بجد مش دم البكر ياعم شكشك: طب خلاص اهدي اهو (وطلع زبرو ) خلاص انتي مش هتكملي انا عارف عشان لسه مفتوحة والموضوع مؤلم تعالي ودخلها الحمام وقعدها في مية سخنه عشان الوجع يخف وبعد ما أتاحت
روما : انا آسفة ياحبيبي بس أناااا
شكشك : ولا يهمك لسه العمر طويل قدامنا يابابا ولا تزعلي الجنس مش كل حاجه
روما : اد أي انتا جميل ياحبي
شكشك : يلا ننام واخدك في حضني ونامو وراحو في سااااااابع نومه .........
ودي نهايةالجزء ال 20 ونهاية المتسلسلة الأولة من عالم مجانين وشكرا على متابعتكم ليا ودي نهاية لبداية متسلسلة جديد ليكم وبجد بشكر الي وقفو جنبي الفتره الي فاتت
وساعدوني بجد ملك الأدب والثقافة للجميع وصانع البهجة مستر أستاذنا الكبير شوفوني
واخويا الي دائما ما كنت بعمل أخطأ في القصة ويعدلها ويساعدني واكيد عرفتو Sami tounsi الي اي حد يحتاجو يلاقي
وطبعا بنبونايت نسوانجي الي ساعدت في تعليمي وتحفيزي ووقفت جنبي ESRAA * والي جدعه مع أي حد بقي
ونيجي لصديقي الشق حبيبي ملك الحزن بقي الفنان ahmed yasser 74 والي دعمني وساعد معايا بأفكار حلوه إستفدت منها
واخويا السندال الي بهني ع الذهبية ووقف برضو معايا وحفزني كتير Hematology
وطبعا لا أنساها ابدا دي بجد بقي من متابعتها في قصصها ومواضيعها استفد بجد وكلامها معبر ومحفز لاي حد ملكة متوجه حفيدة افروديت والي بهنيها ع ثوبها الجديد ومهمة جديدة تستحقها وبجد هي لها كاتبة جنسية ومشرفه جديدة لاكن استحقتها
وداعا في متسلسلة جديدة باسم (عالم مجانين ï؟½ï؟½مصحة نفسية ï؟½ï؟½ )
ومع خالص تحياتي لكم
â™، ï؟½ï؟½ المجنوووووون ï؟½ï؟½ ♤
â™، ï؟½ï؟½ MADO AL MAGNONï؟½ï؟½â™¤