محمد السالب 20
08-23-2019, 03:50 PM
ازيكو يااصحابي انا محمد كلكوا عارفني انا هحكيلكوا النهاره قصة مختلفة تماما عن الي حكيته قبل كده يعني ده مش تبع اي جزء فات نبدا قصتنا سمعنا صوت خناقة عالي اوي في شقة الجيران بدانا زي كل البيوت نحاول نعرف الصوت ده جاي منين علشان نعرف فيه ايه ونحاول نروح نساعد جيراننا لكن لقينا ان الصوت جاي من الشقة الي فوقينا وسمعنا صوت بيقول اطلع بره مش عاوز اشوف وشك تاني ماتدخلش بيتي طلو منا عايش طبعا قدرنا نعرف مين الي صوته عالي وطلع عم هاني ابو جورج بيتخانق مع ابنه جورج لانه سقط في الامتحانات وعاد السنة من جديد كلنا طلعنا لعم هاني علشان نهديه وفعلا لقينا جورج واقف بره شقتهم وابوه عم هاني مش عاوز يدخله الشقة حاولنا نقنعه انه يدخل ويبات في شقته عادي وانه هيذاكر ويجتهد ومش هيسقط تاني لكن عم هاني مش راضي ابدا يدخل جورج البيت وقال لجورج ابنه انت لازم تعيش في الشارع مع الفشلة الي انت منهم ...المهم جورج نزل واقنعته اومي انه لازم هيبات معانا وانه مش ممكن طبعا ينام في الشارع وبابا كان واقف مع عم هاني بيحاول يقنعه لكن هو رافض تماما في الاخر جورج نزل ودخل شقتنا علي اساس انه هيقعد معانا ليلة واحدة وبعدين يشوف هيروح يقعد مع مين من اهله او لحد ما ابوه يهدا ويرضي يدخله البيت المهم جورج كان مش مبسوط خالص ومتضايق من الي حصل ماما طبعا اول مادخل حضرتله اكل (طعام) وكله تمام ماعادا حاجة واحدة بس ان جورج كان جسمه اكبر مني شوية بالرغم من انه في نفس سني ودي كانت مشكلة كبيرة لانه مش هيعرف ينام في ملابس الخروج لكن كنا في صيف والجو حلو يعني مش هيحس بالبرد لو نام بالملابس الداخلية المهم بابا قال لجورج انه هينام في اوضه الضيوف وجهزناها علشان ينام فيها وفرشنا علي الارض مرتبة قطن وخلاص جورج بقي جاهز انه ينام وفعلا بدانا كلنا نجهز نفسنا للنوم وخلال ربع ساعة كان البيت كله نايم ومفيش اي صوت وانا دخلت اوضتي وعملت الغلطة الي خلتني اكتب القصة دي (الي هي طبعا خيالية ومش حقيقية) فتحت الكومبيوتر ودخلت علي مواقع الشواذ وبدات اتفرج علي الازبار وسخنت جدا بجد لما بتفرج علي صور ازبار بهيج اوي لدرجة اني بحس ان درجة حرارة جسمي ارتفعت ومبقتش مظبوط المهم رحت فتحت التلاجة وجبت خيارة وقعدت اتخيل انها زوبر ومصتها وقلعت البنطلون والكلوت وبتخيل ان الخيارة زوبر وبدخلها في طيزي اووووف اه اه اي وخلاص ببص علي زوبري لاقيته واقف زي الحجر وانا بدخل الخيارة في طيزي وبحسس عليها افتكرت جورج وهنا الشيطان جه دوره وقلت لنفسي ليه يبقي معايا خيارة وانا معايا جورج قلت لنفسي انا هدخل المس زوبره بس ومش هيحس بيا لانه نايم المهم قررت اني اروح اوضة جورج واشوفه نايم ولا لا قلعت كل هدومي ولبست جلابية من غير حاجة تحتها ورحت اوضته من غير صوت عشان محدش يحس بيا المهم فتحت باب الاوضة لاقيت جورج نايم وكان لابس بوكسر (بوك سر) لونه ازرق وبس قررت اني ادخل الاوضه ولما دخلتها شميت بجد ريحة الجنس فيها بمعني انه المكان ده هتحصل فيه حاجة جنسية لانه كان موقف مثير جدا المهم قعدت جنب جورج واتجرات وحطيت ايدي علي صدره وبدات احسس اووووف جسمي مولع نار وحسست علي بطنه ووصلت للبوكسر اوف بصيت علي وش جورج وحطيت ايدي علي زوبره بجد حسيت انه كبير مشيلتش ايدي من عليه وقعدت افكر كفايه كده قوم بقي وامشي وافكر تاني واقول لا انا همصه المهم حطيت ايدي من تحت الشورت لحد ما حبيبي لاقيته في ايدي (حبيبي دي انا قصدي الزوبر وبجد انا حسيت انه مصدق يلاقي ايد تلعب فيه ) لما مسكت زوبره شوفت صورتنا انا وجورج واحنا صغيريين واحنا بنلعب مع بعض وتقريبا كنا اصحاب وجيران مقربين لبعض اوي لحد ما وصلنا ليوم اني امسك زوبره مانتظرتش كتير علشان مااترددش وطلعته بكل جرأة بره البوكسر وسيبته وحطيت ايدي علي بوقي لما لاقيته طالع بره البوكسر وانا بفكر اكمل ولا لا بس المفاجأة اني وانا حاطط ايدي علي بوقي شميت ريحة زوبره علي ايدي لاني كنت ماسكه بيها وكأن زوبره ترك هذه الرائحة علي ايدي علشان افتكره واشتاقله فانا فكرت وقولت وانا كمان هسيب ريحت طيزي علي ايد جورج رحت قالع الجلابية وبقيت ملط من غير اي هدوم وحطيت طيزي فوق كف ايده قولت لنفسي ياريتك ياجورج كنت صاحي وتبعبص دلوقتي هههههههه رفعت طيزي من علي ايده وبصيت لزوبره وحسيت ان زوبره فعلا بيناديني اني امصه وادلعه وانا استجبت للنداء فقربت بوشي منه وكل ما اقرب اشم ريحة زوبره اقوي اوووف لحد ما وصلت لحبيبي الزوبر وبدات الحس فيه من غير ما امسكه وبعدين مسكته وبدات امص فيه اموه اموه اممم اموه اموه اموه اموه بصراحة طعمه كان تحفه بس ايه ده زوبر جورج بدا يقف وبيتضخم في بوقي حسيت بصوت جورج اممممم وبيصحي من النوم ولسه هيقول ايه ده فيه ايه؟ رحت انا حاطط ايدي علي بوقه وقولتله وطي صوتك بابا وماما نايمين لو مش عاجبك هقوم هو كان لسه مش شايفني لانه كان نايم ومش مركز لكن بعد كده قالي محمد انت بتعمل ايه وقالع كده ليه وهو بيقول الكلام ده عينيه وقعت علي طيزي انا قولتله انا اسف انا كنت تعبان وبحسبك نايم فدخلت علشان امصلك شويه علشان انا كنت تعبان اوي روحت قايم ام مسك ايدي وقالي استني بس انت رايح فين كمل كلامة وقالي :انت عارف اني لحد دلوقتي ماكلمتش بنت واحدة وكمان انا هايج وانت عارف ان العادة السرية متعتها مؤقته جدا قولتله يعني عايز ايه ياجورج قالي انا عايزك تكمل وانت مش خايف راح قالع البوكسر وقالي بص انا عايزك تنسيني مشكلتي (انه سقط في الامتحانات وعاد السنة وابوه طرده من البيت) كمل كلامه عايزك تحسسني اني سلطان زماني مسكت زوبره وبدات امص اقوه اموه اموه اموه امممم اموه اموه اموه وبدت الحس في فخاده وهو بيتاوه وبيحسس علي طيزي وبيقولي ايه الطيز دي يامحمد دي مش طيز راجل ابدا دي طيز ست بجد بجد حسيت اني فخور بنفسي من كلامه وكملت مص بمزاج وبدات اقوله كلام دلع زي ماهو قالي وقلتله من واحنا صغيرين ياجورج وانا شايفك راجل ومتاكد من كده اوي وكان نفسي ابقي في حضنك من زمان هو حس بالفخر لنفسه وفرد جسمه وانا بمصله قالي بس خلي بالك انا هنيك دي وهو بيحسس علي طيزي قولتله هي عجبتك قالي انت مجنون دي تهبل دا انا اعمي اني ماخدتش بالي من زمان منك بعد كده بقوة درااعاته شالني وحطني في وضع الدوجي وبدا يحط زوبره وانا بين المتعه والالم الخفيف زوبره بيدخل ببطيء ضيف جديد علي جسمي اوووف دخل لحد ماحسيت ببضانه لمستني من تحت احححح احساس مايتوصفش وطي عليا وهو بيهمس في ودني قالي انت موجوع رديت قلتله لا قالي مش المفروض ينزل منك دم دلوقتي قولتله انا كنت بدخل خيار كتير ومتخافش مش هينزل دم بدا ينيك براحة اوف اوه اي اي اي اي المشكلة انه الباب مش مقفول بقفل يعني اي حد لو دخل الاوضة دلوقتي هيشوفنا المهم وطي وحضني في وضع الدوجي وكان حنين ورمانسي اوي وانا هموت تحتيه ويقولي انت جسمك طري اوي وانا اتمحن عليه اوووووف راح منيمني علي ضهري ورجلي بقت عند دماغي وبداا ينيك اوووووووف وجورج كان مبحلق في عيني وانا مش عارف ابص في عينيه من الكسوف حط صباعه علي بوقي فهمت انه عايزني امص صوابعه فتحت بوقي ومصيتها اومه اموه اموه اموه قالي ابويا كان فاكر انه بيعاقبني ههههههه انا دلوقتي بقضي احلي ليله كلت وشربت ونمت ونيكت كمان ههههههههه رديت وقولتله محظوظ هههههه بدا يسرع في النيك بعد كده خرجه ونام علي ضهره وانا طلعت قعدت عليه ووشي قصاد وشه وقعدت اطنطط عليه اي اياي اي اي راح مقومني بسرعه ووقف وحطه في بوق ونطرهم امممممممم اممممممممممم بوقي اتملي لبن قالي ممكن تبلعه بلعته وانا تعابير وشي بتتغير لان طعمه مش حلو هو بيضحك عليا ههههههه المهم قعد علي كرسي انا قولتله ثواني وراجعلك لبست الجلابية وخرجت وجبتله كوباية عصير طبعا كان قاعد عريان علي الكرسي انا دخلت الاوضة وقلعت الجلابية واديتله كوباية العصير وقعدت بين رجليه قالي احا دانا سلطان زمان فعلا وضحكنا احنا الاتنين حطيت بيضانه في بوقي وهو بيشرب العصير قالي لا كفاية كده انا هنام بعد ماشرب العصير قالي انا مش قادر اروح الحمام راح متبول في الكوباية وادهاني ومسك الجلابية بتاعتي مسح زوبره وجسمه وادهاني ولبس البوكسر وقالي ابقي اطفي النور وانت خارج لبست الجلابية وخدت الكوباية وغسلتها ودخلت نمت وانا في قمة السعادة .............