خروف العيد
12-27-2016, 02:55 AM
القصة بدأت لما ابتديت احس بشء غريب ناحية خالتي فاطمة , أحب الأول أوصفهالكم هي ست خمسينية جسمها مليان وبزازها كبيرة جدا , قمحاوية وشخصيتها قوية طيزها مش أوي , دلع ومحن مفيش بعد كدة , هي ست بمعنى الكلمة جزارة , كنت بحب اتفرج عليها وهي ماشية واشوف طيزها بتتهز , طول عمري مقتنع ان الطيز الحلوة عمري مقرف منها بدا , واتخيل كلوتها او بزها , او اتخيل حلمتها الجميلة , كنت بحس بحاجة غريبة جدا وهي بتدبح الطيوروبتنضفها , كنت بهيج جدا وهي بتنضف الطيور وعمالة تعمل للفرخة مساج وهي بتشيل من عليها الريش, او لما بترميها تحت رجليها بعد الدبح والفرخة بتبقى شايفة كل حاجة من تحت الكلوت الجميل الملون والبز الضخم , كم تمنيت ان اكون ذبيحتها , بل وحاولت ان الفت نظرها لده , انا ولد عندي 13 سنة ابيض , تخين حبة طيزي كبيرة اسمي سعيد , كنت بحاول استفزها علشان اسمع منها كلمة هدبحك ! ..
كنت بسمن نفسي علشان اليوم اللي هتدبحني فيه . انا يتيم الاب والام , خالتي اللي مربياني , محدش يعرف عني حاجة غير خالاتي الاربعة , عيلة ابويا ف ليبيا , ميعرفوش عني حاجة مروحتش مدارس علشن المصاريف ومبأش حمل علي خالاتي , عندي 3 خالات , فاطمة 53 سنة ناهد 50 سنة رابحة 48 سنة , كلواحدة مخلفة بنت واحدة بس , فاطمة مخلفة غادة , ناهد مخلفة سحر , رابحة مخلفة أمل , كل بنات خالتي في التلاتينات ..دا وصف بسيط للعائلة أو لحريم العائلة شوية ستات متوسطين الجمال , بس الشدة والعلامات الجسمانية الانثوية لطاغية سمة ليهم كلهم , الطول العرض البزاز الكبيرة أ, الهنش الكبير , او الاتنين زي خلتي فتحية .. كلالموضوع كان لا يتعدى الإثارة او التخيل لحد ما جه اليوم اللي مكنتش اتوقعه , ........
خالتي فاطمة كانت بتتكلم في لتليفون مع خالتي رابحة.. فبتقولها ان سألت دجال على بنتنا ليه حالهم واقف في الجواز , قلي دا معمولهم عمل ومش هيتفك ابداً , فقلتله لا يا سيدنا الشيخ العمل دا لازم يتفك بأي تمن , قلها فك العمل دا في ابن اختك سعيد ومعاه عيل من أطفال الشوارع في نفس عمره يكون مش معروفله اب ولا أم يتجابوا هما الاتنين ويتحطوا ف اوضة ويتربطوا زي الخرفان , ويتسمنوا لمدة شهرين على فضلات أكلكم انتوا السته 3 امهات و3 بنات , ويشربوا من بولكوا انتوا الستة وكل يوم لازم وجبة تكون عبارة عن خرا كل واحدة فيكم الأمهات ف طبق والبنات ف طبق وكل يوم واحد يتزغط امهات والتاني بنات , والعكس اليوم اللي بعده , وبعد الشهرين تجيبوا العيل بتاع الشارع تدبحوه زي الخروف قدام سعيد انتوا الستة لازم تشاركوا في الدبح وقبل دبحة لازم يتناك منكم وتحشوا طيزه رزمحشي وتخلوه يجيب لبنه 6 مرات قبل الدبح ..ادبحوه واسلخوه واتعشوا بيه , وبعد ما تهضموا تزغطوا سعيد بخراكم اللي من لحم الواد الأولاني .. وتكملوا مع سعيد شهرين كمان وبعدين تدبحوه زي اخوه .. وبعدين كل واحدة فيكو تخلية قبل الدبح يجيب لبنه وتقم شرباه ..بعد شهرين من دبحه بناتك هيتجوزوا مليونيرات ..وجوازتهم هتبقى سعيدة جدا ..
كل الكلامد سمعته وانا كنت قربت اشخ على نفسي , خالتي حست بيا , قالتها ثواني قمت جري على الاوضة دخلت علي لاقتني عامل نايم , قامت قايله ياشرموط كنت اول مرة اسمعها بتشتم ولاقيت فاجأة زبي وقف بعد ما مشيت وراحت تكمل المكالمة وانا مرعوب وهيجان في نفس الوقت ...
بعد ما مشيت وانا زبي منتصب مارست العادة السرية وقعدت اترعش رعشة غريبة ومليت الدنيا لبن , واللبن مكنش عايز يقف كنت مبسوط اوي وفي نفس الوقت خايف لينفذواالكلام دا , وخصوصاً ان الموضوع عندي مكنش بيتعدى تخيلات , وفضلت قاعد افكر يا ترى هيوفقوا على الموضوع بتع الدجال دا ولا لأ , هيضحوا بيا بابن اختهم ,ولا هيضحوا بحيات بناتهم وسعادتهم ! .. قولت دا مستحيل يحصل لإنهم مش هيرضوا أصلا ينفذوا كلام الشيخ وطريقته في التضحية بيا , وبعدين هيخافوا يتكشفوا دي هتبقى جريمة قتل , وبعدين دول راحوا ولا جم ستات قلبهم ضعيف , الموضوع بانسبالي كان منتهي والخوف راح مني وكل اللي اتبقى منظر خالتي وهي بتتكلم وبتوصف كلام الدجال ,منظرها كان بيقول ان معندهاش مانع انها تدبحني بس انا عارف انها مش هتقدر ...
عدت الأيام وبقيت هايج اكتر والتخيلات زادت , وكل ما اشوف فرخة او بطة بتدبحا خالتي فاطمة اهيج اوي وزبي يقف واضرب عشرة واغرق الدنيا واترعش جامد جداوبالذات وهي بتنضفه وبتدخل ايديها في الفرخة وهي بتشد امعاء الفرخة بقوة , اتخيل انها بتدخل ايديها في طيزي , بقيت اركز معاها اكتر من الأول طيزها وراكها المليانة كرشها الكبير وبزازها اللي بتترج وفيش سنتيان يدخل فيهم , منظرها وهي بتاكل وانا بتخيل نفسي وانا مكان الفرخة اللي بتفصصها , بنت خالتي فاطمة اسمها سحر , هي رفيعة وطويلة بزازها كبيرة على جسمها وطيزها مليانة , وفخادها ملفوفة , قمحاوية , مكنتش بتشغلني لإن امه واخدة كل وقتي وصحتي لحد ما شوفتها في وضع غير نظرتي عنها تماماً..
في يوم خالتي فاطمة قررت انها تشتري خروف وتدبحه علشان نفسها تاكل خروف بلدي مشوي , انا كنت في قمة النشوة لما سمعت القرار دا وخصوصا اني بقيت هفتان بسببها من كتر ضرب العشرة , اليوم دا كان غريب , خالتي الصبح وهي بتروق سريري لقت تحته كلوتات ليها غرقانة من لبني >>
كلوتات سودةوخضرا من كلوتاتها غرقنة من لبني ,كنتبحط مكان كسها في الكلوت على زبي واضرب العشرة ,ياااااااااااااااااااااااااه على المتعة , المهم لما شتفت الكلوتات نادتني واول رمة فحياتي تضربني بالطريقة دي وتمسكني من فخادي وقامت جيباني من وداني للأرض وبيمتني على بطني وقعدت عليا وقلعتني االبطلون والكلوت ونزلت فيا ضرب لحد ما حمرت طيزي وقعدتتشتمني وتقوليبتهيج على خالتك يا خول يابن الوسخة انا هوريك وانا مبقتش قادر من كتر الضرب قعدت اصرخ واعيط , دخلت علينا سحر بننتها وهي بتقولها في ايه يا ماما , قالتلها العرص بيسرق كلوتتنا وبيبل نفسه فيها , قامت ناهد شايطة طيزي برجليها وهي بتقول يا شرموط يا صغير يطلع منك كل دا , كانوا غضبتنين جدا وانا طير فاطمة على ضهري مهيجني وفي نفس الوقت موجوع من الضرب , سحر قالتها دا لازم يتعاقب فاطمة قالتلها خديه اتصرفي معاه على ماقوم اجهز دبح الخروف , قامت ناهد قالتلي خليك زي مانت نايم على بطنك يا خول وقامت دايسه على راسي برججليها وجابت جزام ربطت رقبتي في رجل السرير وطيزي بقت مفلقسة لفوق وقامت رابطه رجلي الاتنين ببعض بقيت طيزي لفوق وراسي لتحت وقامت جايبه خرطوم مايه ومليا طيزي ميه كرشي اتملى وبطني دلدلت وقامت جايبة صباع روج عليه لزق وحططه ف طيزي لحد ما لزقوبقت الماية جوه طيزي وانا بصرخ وهي حاطة رجليها على بقى , فضلت اصرخ لقييتها قامت مسكت نعل شبشبها الخشب وضربتي بيه على راسي لحد ما فقدت الوعي..
فوقت لقيت خالاتي التلاتة فاطمة ورابحة وناهد , وبناتهم في الشقة اللي فوق الفاضية وانا نايم على الارض الماية في ببطني وطيزي بتحرقني لسه فيها قلم الروج وجنبي الخروف اللي هيندبح وانا عريان ملط !
خالاتي كانوا لابسين جلبيات بيت شفافة وكلوتاتهم باينة وصدرهم مفتوح وبناتهم لابسين استرتش برمودا وباديهات كت كلهم حاطين مونيكير , منظر رجليهم الملفوفة وقف زبي مع طيازهم المربربة , وخصوصا ان كان قاعد في الكرسياللي قدامي خلتي رابحة ومشلحة الجلبية وكل حاجة من تحت باينة , والبنات كسها متحدد بالاسترتش , اول مرة اشوف كس كبير كدا كس خالتي رابحة والبنات التلاتة معرفش بقيت اكسس خلاتي عاملة ازا ي ,بس اكيد كبيرة لأنها واضح انها صفة وراثية , ..كس منفوخ بشفايف مفتوحة والزنبور متحدد ..كل داوهما مش واخدين بالهم اننا فايق .. كنت مرعوب جدا وجه فدماغي كلام الادجال انهم هينفذوه بس قلت امال فين طفل الشوارع ! وبعدين دانا هتسمن 4 شهور ..انا اكيد بحلم ... دا حلم .. وحاولت استمتع بالمشاهدة على امل انه حلم , اثر الخبطة مش مخلياني سامع كويس .. شايفهم بيتركوا وبيضحكوا ... عاوز اسمعهم .. مش عارف ..
لاقيت خالتي رابحة قامت من عاى الكرسي غمضت عيني بسرعة , خالتي رابحة دي بقى قصيرة وبزازها صغيرين , بس طيزه ورجليها كبار جدا وعندها التصاق لحم لاقيتها سحبت الخروف واقمت قالعة الجلبية بقت بالكلوت والسنتيان والشبشب ابوكعب , وجت عليها بنتها أمل معاهاا طقم سكاكين وقاموا هما الاتنين موقعين لخروف ورابحة قعدت بركبتها عليه والكلوت نزلعلى نص طيزها ,وقامت عايدة بسن السكينة في بلاط الارض وانا زبي منتصب وبحكه في البلاط وقامت رابحة مسكلها زور الخروف زي الزب كدا مع بوق الخروف والتانية قامت نازله عللى زوره قسمته نصين والدم غرق جسم رابحة المربرب ,الخروف قعد يرفس وقع رابحة من عليه قامت نامت على أمل بين رجليها والدم لغوصهم قامت ماسكة شفايفها وقعدت تمص فيها وقفشت ف كس أمل , ابتدبت اسمع شوية لاقيتهم فطسانين من الضحك رابحة قالتلها قومي ياشرموطة بضحك , انا جه شوية دم على زبي قمت ناطر لبنيمغرق الدني وقولت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ,قاموا خدوا بالهماني فوقت ,قامت فاطمة قربت مني وماسكة الساطور الضخم وقامت قيالي انت فوقت يا خول , قلع جلبيتها وفتحت بقي بالعافية وحطته على كسها وقامت شاخة في بقي وانا بترعش من الفرحة , كان كسها مربرب اوي ودافي وفي زفارة جميلة كدا وبولها طعمه حلو اووووووووووووووي وانا مش مصدق نفسي وبقول دا اكيد حلم , قامت قايمة من عليا وانا متكتشفوقعدت اتشحتف على كسها زي العيل الصغير ملبيتشحتف على بز امه وقامت بضهر الساطور على دماغي ..علشان اغيب على الوعي مرة تانية والمية لسه ف طيزي ونا متغرق بول ودم ..
فوقت من ضربة الساطور وكان المشهد كالاتالي , النسوان الستة قاعدين بجلاليب قصيرة مبينة دراعتهم من غير كلوتات ولا سنتيانات وبزازهم بارزة وخالاتي بزازهم خارجة من تحت دراعتهم وخالتي فاطمة باطها فيه شعر على خفيف إنما الباقي قشطة وانا مربوط زي مانا بس صباع الروج متشال والماية خرجت مني بس حسيت إن كرشي كببببر أوووي
وكان في جنبي عيل شكله متشرد بنفس شكلي بالظبط بطنه مدلدله من أثر المية وخرم طيزه واسع جدا زي خرمي لإني حسيت بالهوا داخل جويا واحنا الاتنين مفلقسين .. وجنبن طشت مليان خلطة رز
جت خالتي رابحة وخالتي فاطمة علينا ونادت على غادة بنتها تجيب جردل ميه علشان تفوقنا ..
فاطمة : يلا يا غادة هاتي جردل الماية علشان نفوق الخرفان
غادة : انا جاية اهو
طيز غادة وهي بتترج تحت الجلابية وقف زبي وكان نفسي امسكه واضرب عشرة بس ايدي مربوطه ..
دلقت غادة الميه عليا وعلى اواد اللي جنبي وفوقنا وكان على بوقنا كمامه
قامت امل وسحر وخالتيي ناهد ساحبنا لحد ما بقت راسنا تحت كنبة وطيازنا مفاقسه لفوق ..
خالتي رابحة نادت على غادة تجيب طشت الرز على الكنبة وهي حطت الواد بين رجليها وهي على الكنبة وخالتي فاططمة حطتني فين رجليها واحنا راسنا تحت الكنبة وطيازنا بين إيديهم
وإبتدو يحشو وإحنا من تحت شايفين رجليهم المربربة البيضة العريانه اللي محطوط فيها احلى مونيكير , مش شايفين غير رجلين بس وسمانة زي الزبدة , ومن كتر ما كنت بركز مع خااتي وبناتهم عرفت اميز كل سمانة بتاعت مين ..
المعرقبة بتاعت سحر والسمرة بتاعت غادة والمشعرة بتاعت أمل وخالتي رابحة البيضة المليانة وخالتي ناهد الملفوفة وخالتي فاطمة الرجل الكبيرة والسمانى العريضة مع السمار الخفيف , الواد جنبي كان بيعيط وانا مستمتع جدا وخالاتي بيحشونا كنت حاسس بإيد فاطمة ووهي بتتملي رز وتحشر بقبضة إيديها وتكبس كنت بحس بالخلطة في بطني وهي عمله تدخلقبضتها ف طيزي ومن كتر ما دخلت ايديها زبي وقف وامن كتر الهيجان بقيت مغرق الدنيا لبن ..
انا سامع صوتهم بيضحكو ويتريقوا على الخرفان بتاعتهم ...
فاطمة :شوفتو الخول خرمه قد ايه يا شراميط , ولا كأنه بيتناك من صغره أي خدمه كل دا لعيوناكساسكم , متنسوش بس لما تتجوزوا تبقو تزورونا يا شرموطة منك ليها وضحكت ضحكة خلتني هتجنن وامسك زبي قعدت أرفس قالتلي ما تثبت يا خول وقامت قافله عليا فخادها..
قامت سحر قايللها : متقلقيش يا خالتو اول ما نتجوز هننسى اشكالكو دي كلها هههههههههه
قامت رابحة ميلت على فاطمة وقالتلها شوفتي الشرموطة بنت الواطية ههههههههههههههه
وقعدو يضحكو قامت ناهد قالتلهم هتعكلو ايه بالجواز يا شراميط دا كله علشان النيك ؟
قامت أمل وسحر وغادة في صوت واحد قالو أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه
قامت ناهد قالتهلم طب تعالي يا شرموطة منك يها وقامت جايبة سحر وغادة وأمل عندها ونيمتهم على الأرض
ناهد مع غادة بنت فاطمة قالت لبنتها سحر اعملي ف أمل زي مانا هعمل في اشلرموطة اللي تحتي دي ..
سحر قالتللها حاضر يا ست الكل ..
قامت ناهد مقلعة غادة الجلبية ونزلت على شفايفها تقطيع وأصوات البوس مجنناني وتمص ف لسان غادة وغاده تمصلها لسانها وسحر تقلد أمها مع أمل وانا شايف الأربعة قدامي فاشخين بعض بوس وفاطمة بتضحك هي ورابحة وبتشتم ناهد بتقولها يخربيت جنانك يا علقة .. ناهد ردت رديت عليها بعد ما وقفت البوس بزمتك مش أحسن من العك دا واهو يبقى زيتنا في دقيقنا وبلاش نودي نفسنا ف داهيه ...
ردت رابحة عندك حق يا بت , كل دا وسحر وأمل في دنيا تانيه وانا مشاعري ما بين الفرح ةالأم إني هعيش وما بين الهيجان وإن نفسي الموضوع يكمل ..
ردت فاطمة طب وهنعمل إيه في الخروفين دول ,,
ردت غادة ندبحهم وندوق طعمهم يا ماما علشان خطري منظرهم حلو أوي وخصوصا الخول سعيد المربرب دا ..
ناهد قامد لطشاها بالقلم أمال يا شرموطة إحنا بنقول مش عاوزين نروح ف داهيه ..
غادة : طيب شوفو سحر قيتفقو على إيه وانا موافقة ..
فاطمة: سيبي سحر وأمل هما موافقين انتي مش شيفاهم مقطعين بعض إزاي هههههههههههه..
رابحة وهي بتكلم فاطمة بجد : طب هنعمل إيه في اعيلين دول يا بطة !
فاطمة متقلقيش هنربيهم زي الخرفان في الأوضة الأخيرة , نأكلهم ونسمنهم حبينا ننكهم حبينا نتناك منهم أهو يبقا معانا أزبار في البيت هههههههه وأهو الشراميط لو حبو يغيرو رأيهم أهو طلبات الجوازة مطلوبة ..
ولو غلبنا فيهم نبقى نتاويهم في الزريبة تحت ..
وقامت فاطمة منشفه إيديها هي ورابحة ونزلو همااالستة على الأرض في حفلة جنس جماعي
..وانا شايف كمية طياز مربربة ولحس وأكل للكس وعسل نسوان مغرق الأرض لدرجة إن عسل
كسهم وصلي أشم فيه وأحاول ط من تحت اللزقة معرفتش ..
قامو سحبنا وشالوا اللزقة من على بقنا وكل واحدة قعدت على بقنا بقت تدعك في كسها وتخلينا ناكلة وانا زي المسروع باكل في الكس زي مايكون مشفتش أكل من سنين , والواد التاني خايف يلحس قامو ضربوه وبقو
الستة عليا انا وخلوه هو يشخو عليه خراهم وسط متعة منقطعة النظير ..
فاطمة رابحة ناهد الكس البالغ المنتوف المربرب اللي مليان خير
سحر أمل غادة الكس الشاب المشدود المشعر
ريحة زفارة جميلة وصراخهم وهما بيجيبو شهوتهم في بقي
وكل واحدة تخلص تقوم تفنس على وش الواد التاني تشخ عليه خراها الجميل وانا غيران منه نفسي يبقو ليا انا بس اتمتع بيهم انا بس ..
بعد ما خلصوا متعتهم خالص
قامت فاطمة وجابت خرطوم ميه والباقي بالمساحات ورابحة وناهد تعبو ودخو إستحمو ونامو ..
وبخرطوم الميه نزلت علي الأرض والبنات بالمساحات , لحد ما نضفو الأرض من خيرها والرز اللي فاطمة تعبت في حشيه اللي خرج من طيازنا ..
وبعدين فاطمة قالتلهم الواد سعيد زبه محجر معلش يا غادة إدعكيله زبه لحد ما يتحلب ..
دعكت غادة في زبي وتتفت ف غيديها وتدعك لحد ما جبتهم ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااه ولا نص كيلو لبن اتنطر مني والواد المتسول من خوفه كان مفيش اي انتصاب .. غسلونا وشطفونا
وبعدين فاطمة وغادة جروني وأمل وسحر جرو الواد لحد الأوضة اللي إتفقوا عليها ..
وبقينا فيها زي الخرفان من فترة للتانيه يكرروا متعتهم دي , شوية يقولو هيدبحونا وشوية يرجعو ..
ما بين الخوف والمتعة بقضي حياتي فانتظار مصير مجهول
بس انا مكنتش أتمنى حياة أفضل من دي ..
أنتهت ..
كنت بسمن نفسي علشان اليوم اللي هتدبحني فيه . انا يتيم الاب والام , خالتي اللي مربياني , محدش يعرف عني حاجة غير خالاتي الاربعة , عيلة ابويا ف ليبيا , ميعرفوش عني حاجة مروحتش مدارس علشن المصاريف ومبأش حمل علي خالاتي , عندي 3 خالات , فاطمة 53 سنة ناهد 50 سنة رابحة 48 سنة , كلواحدة مخلفة بنت واحدة بس , فاطمة مخلفة غادة , ناهد مخلفة سحر , رابحة مخلفة أمل , كل بنات خالتي في التلاتينات ..دا وصف بسيط للعائلة أو لحريم العائلة شوية ستات متوسطين الجمال , بس الشدة والعلامات الجسمانية الانثوية لطاغية سمة ليهم كلهم , الطول العرض البزاز الكبيرة أ, الهنش الكبير , او الاتنين زي خلتي فتحية .. كلالموضوع كان لا يتعدى الإثارة او التخيل لحد ما جه اليوم اللي مكنتش اتوقعه , ........
خالتي فاطمة كانت بتتكلم في لتليفون مع خالتي رابحة.. فبتقولها ان سألت دجال على بنتنا ليه حالهم واقف في الجواز , قلي دا معمولهم عمل ومش هيتفك ابداً , فقلتله لا يا سيدنا الشيخ العمل دا لازم يتفك بأي تمن , قلها فك العمل دا في ابن اختك سعيد ومعاه عيل من أطفال الشوارع في نفس عمره يكون مش معروفله اب ولا أم يتجابوا هما الاتنين ويتحطوا ف اوضة ويتربطوا زي الخرفان , ويتسمنوا لمدة شهرين على فضلات أكلكم انتوا السته 3 امهات و3 بنات , ويشربوا من بولكوا انتوا الستة وكل يوم لازم وجبة تكون عبارة عن خرا كل واحدة فيكم الأمهات ف طبق والبنات ف طبق وكل يوم واحد يتزغط امهات والتاني بنات , والعكس اليوم اللي بعده , وبعد الشهرين تجيبوا العيل بتاع الشارع تدبحوه زي الخروف قدام سعيد انتوا الستة لازم تشاركوا في الدبح وقبل دبحة لازم يتناك منكم وتحشوا طيزه رزمحشي وتخلوه يجيب لبنه 6 مرات قبل الدبح ..ادبحوه واسلخوه واتعشوا بيه , وبعد ما تهضموا تزغطوا سعيد بخراكم اللي من لحم الواد الأولاني .. وتكملوا مع سعيد شهرين كمان وبعدين تدبحوه زي اخوه .. وبعدين كل واحدة فيكو تخلية قبل الدبح يجيب لبنه وتقم شرباه ..بعد شهرين من دبحه بناتك هيتجوزوا مليونيرات ..وجوازتهم هتبقى سعيدة جدا ..
كل الكلامد سمعته وانا كنت قربت اشخ على نفسي , خالتي حست بيا , قالتها ثواني قمت جري على الاوضة دخلت علي لاقتني عامل نايم , قامت قايله ياشرموط كنت اول مرة اسمعها بتشتم ولاقيت فاجأة زبي وقف بعد ما مشيت وراحت تكمل المكالمة وانا مرعوب وهيجان في نفس الوقت ...
بعد ما مشيت وانا زبي منتصب مارست العادة السرية وقعدت اترعش رعشة غريبة ومليت الدنيا لبن , واللبن مكنش عايز يقف كنت مبسوط اوي وفي نفس الوقت خايف لينفذواالكلام دا , وخصوصاً ان الموضوع عندي مكنش بيتعدى تخيلات , وفضلت قاعد افكر يا ترى هيوفقوا على الموضوع بتع الدجال دا ولا لأ , هيضحوا بيا بابن اختهم ,ولا هيضحوا بحيات بناتهم وسعادتهم ! .. قولت دا مستحيل يحصل لإنهم مش هيرضوا أصلا ينفذوا كلام الشيخ وطريقته في التضحية بيا , وبعدين هيخافوا يتكشفوا دي هتبقى جريمة قتل , وبعدين دول راحوا ولا جم ستات قلبهم ضعيف , الموضوع بانسبالي كان منتهي والخوف راح مني وكل اللي اتبقى منظر خالتي وهي بتتكلم وبتوصف كلام الدجال ,منظرها كان بيقول ان معندهاش مانع انها تدبحني بس انا عارف انها مش هتقدر ...
عدت الأيام وبقيت هايج اكتر والتخيلات زادت , وكل ما اشوف فرخة او بطة بتدبحا خالتي فاطمة اهيج اوي وزبي يقف واضرب عشرة واغرق الدنيا واترعش جامد جداوبالذات وهي بتنضفه وبتدخل ايديها في الفرخة وهي بتشد امعاء الفرخة بقوة , اتخيل انها بتدخل ايديها في طيزي , بقيت اركز معاها اكتر من الأول طيزها وراكها المليانة كرشها الكبير وبزازها اللي بتترج وفيش سنتيان يدخل فيهم , منظرها وهي بتاكل وانا بتخيل نفسي وانا مكان الفرخة اللي بتفصصها , بنت خالتي فاطمة اسمها سحر , هي رفيعة وطويلة بزازها كبيرة على جسمها وطيزها مليانة , وفخادها ملفوفة , قمحاوية , مكنتش بتشغلني لإن امه واخدة كل وقتي وصحتي لحد ما شوفتها في وضع غير نظرتي عنها تماماً..
في يوم خالتي فاطمة قررت انها تشتري خروف وتدبحه علشان نفسها تاكل خروف بلدي مشوي , انا كنت في قمة النشوة لما سمعت القرار دا وخصوصا اني بقيت هفتان بسببها من كتر ضرب العشرة , اليوم دا كان غريب , خالتي الصبح وهي بتروق سريري لقت تحته كلوتات ليها غرقانة من لبني >>
كلوتات سودةوخضرا من كلوتاتها غرقنة من لبني ,كنتبحط مكان كسها في الكلوت على زبي واضرب العشرة ,ياااااااااااااااااااااااااه على المتعة , المهم لما شتفت الكلوتات نادتني واول رمة فحياتي تضربني بالطريقة دي وتمسكني من فخادي وقامت جيباني من وداني للأرض وبيمتني على بطني وقعدت عليا وقلعتني االبطلون والكلوت ونزلت فيا ضرب لحد ما حمرت طيزي وقعدتتشتمني وتقوليبتهيج على خالتك يا خول يابن الوسخة انا هوريك وانا مبقتش قادر من كتر الضرب قعدت اصرخ واعيط , دخلت علينا سحر بننتها وهي بتقولها في ايه يا ماما , قالتلها العرص بيسرق كلوتتنا وبيبل نفسه فيها , قامت ناهد شايطة طيزي برجليها وهي بتقول يا شرموط يا صغير يطلع منك كل دا , كانوا غضبتنين جدا وانا طير فاطمة على ضهري مهيجني وفي نفس الوقت موجوع من الضرب , سحر قالتها دا لازم يتعاقب فاطمة قالتلها خديه اتصرفي معاه على ماقوم اجهز دبح الخروف , قامت ناهد قالتلي خليك زي مانت نايم على بطنك يا خول وقامت دايسه على راسي برججليها وجابت جزام ربطت رقبتي في رجل السرير وطيزي بقت مفلقسة لفوق وقامت رابطه رجلي الاتنين ببعض بقيت طيزي لفوق وراسي لتحت وقامت جايبه خرطوم مايه ومليا طيزي ميه كرشي اتملى وبطني دلدلت وقامت جايبة صباع روج عليه لزق وحططه ف طيزي لحد ما لزقوبقت الماية جوه طيزي وانا بصرخ وهي حاطة رجليها على بقى , فضلت اصرخ لقييتها قامت مسكت نعل شبشبها الخشب وضربتي بيه على راسي لحد ما فقدت الوعي..
فوقت لقيت خالاتي التلاتة فاطمة ورابحة وناهد , وبناتهم في الشقة اللي فوق الفاضية وانا نايم على الارض الماية في ببطني وطيزي بتحرقني لسه فيها قلم الروج وجنبي الخروف اللي هيندبح وانا عريان ملط !
خالاتي كانوا لابسين جلبيات بيت شفافة وكلوتاتهم باينة وصدرهم مفتوح وبناتهم لابسين استرتش برمودا وباديهات كت كلهم حاطين مونيكير , منظر رجليهم الملفوفة وقف زبي مع طيازهم المربربة , وخصوصا ان كان قاعد في الكرسياللي قدامي خلتي رابحة ومشلحة الجلبية وكل حاجة من تحت باينة , والبنات كسها متحدد بالاسترتش , اول مرة اشوف كس كبير كدا كس خالتي رابحة والبنات التلاتة معرفش بقيت اكسس خلاتي عاملة ازا ي ,بس اكيد كبيرة لأنها واضح انها صفة وراثية , ..كس منفوخ بشفايف مفتوحة والزنبور متحدد ..كل داوهما مش واخدين بالهم اننا فايق .. كنت مرعوب جدا وجه فدماغي كلام الادجال انهم هينفذوه بس قلت امال فين طفل الشوارع ! وبعدين دانا هتسمن 4 شهور ..انا اكيد بحلم ... دا حلم .. وحاولت استمتع بالمشاهدة على امل انه حلم , اثر الخبطة مش مخلياني سامع كويس .. شايفهم بيتركوا وبيضحكوا ... عاوز اسمعهم .. مش عارف ..
لاقيت خالتي رابحة قامت من عاى الكرسي غمضت عيني بسرعة , خالتي رابحة دي بقى قصيرة وبزازها صغيرين , بس طيزه ورجليها كبار جدا وعندها التصاق لحم لاقيتها سحبت الخروف واقمت قالعة الجلبية بقت بالكلوت والسنتيان والشبشب ابوكعب , وجت عليها بنتها أمل معاهاا طقم سكاكين وقاموا هما الاتنين موقعين لخروف ورابحة قعدت بركبتها عليه والكلوت نزلعلى نص طيزها ,وقامت عايدة بسن السكينة في بلاط الارض وانا زبي منتصب وبحكه في البلاط وقامت رابحة مسكلها زور الخروف زي الزب كدا مع بوق الخروف والتانية قامت نازله عللى زوره قسمته نصين والدم غرق جسم رابحة المربرب ,الخروف قعد يرفس وقع رابحة من عليه قامت نامت على أمل بين رجليها والدم لغوصهم قامت ماسكة شفايفها وقعدت تمص فيها وقفشت ف كس أمل , ابتدبت اسمع شوية لاقيتهم فطسانين من الضحك رابحة قالتلها قومي ياشرموطة بضحك , انا جه شوية دم على زبي قمت ناطر لبنيمغرق الدني وقولت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ,قاموا خدوا بالهماني فوقت ,قامت فاطمة قربت مني وماسكة الساطور الضخم وقامت قيالي انت فوقت يا خول , قلع جلبيتها وفتحت بقي بالعافية وحطته على كسها وقامت شاخة في بقي وانا بترعش من الفرحة , كان كسها مربرب اوي ودافي وفي زفارة جميلة كدا وبولها طعمه حلو اووووووووووووووي وانا مش مصدق نفسي وبقول دا اكيد حلم , قامت قايمة من عليا وانا متكتشفوقعدت اتشحتف على كسها زي العيل الصغير ملبيتشحتف على بز امه وقامت بضهر الساطور على دماغي ..علشان اغيب على الوعي مرة تانية والمية لسه ف طيزي ونا متغرق بول ودم ..
فوقت من ضربة الساطور وكان المشهد كالاتالي , النسوان الستة قاعدين بجلاليب قصيرة مبينة دراعتهم من غير كلوتات ولا سنتيانات وبزازهم بارزة وخالاتي بزازهم خارجة من تحت دراعتهم وخالتي فاطمة باطها فيه شعر على خفيف إنما الباقي قشطة وانا مربوط زي مانا بس صباع الروج متشال والماية خرجت مني بس حسيت إن كرشي كببببر أوووي
وكان في جنبي عيل شكله متشرد بنفس شكلي بالظبط بطنه مدلدله من أثر المية وخرم طيزه واسع جدا زي خرمي لإني حسيت بالهوا داخل جويا واحنا الاتنين مفلقسين .. وجنبن طشت مليان خلطة رز
جت خالتي رابحة وخالتي فاطمة علينا ونادت على غادة بنتها تجيب جردل ميه علشان تفوقنا ..
فاطمة : يلا يا غادة هاتي جردل الماية علشان نفوق الخرفان
غادة : انا جاية اهو
طيز غادة وهي بتترج تحت الجلابية وقف زبي وكان نفسي امسكه واضرب عشرة بس ايدي مربوطه ..
دلقت غادة الميه عليا وعلى اواد اللي جنبي وفوقنا وكان على بوقنا كمامه
قامت امل وسحر وخالتيي ناهد ساحبنا لحد ما بقت راسنا تحت كنبة وطيازنا مفاقسه لفوق ..
خالتي رابحة نادت على غادة تجيب طشت الرز على الكنبة وهي حطت الواد بين رجليها وهي على الكنبة وخالتي فاططمة حطتني فين رجليها واحنا راسنا تحت الكنبة وطيازنا بين إيديهم
وإبتدو يحشو وإحنا من تحت شايفين رجليهم المربربة البيضة العريانه اللي محطوط فيها احلى مونيكير , مش شايفين غير رجلين بس وسمانة زي الزبدة , ومن كتر ما كنت بركز مع خااتي وبناتهم عرفت اميز كل سمانة بتاعت مين ..
المعرقبة بتاعت سحر والسمرة بتاعت غادة والمشعرة بتاعت أمل وخالتي رابحة البيضة المليانة وخالتي ناهد الملفوفة وخالتي فاطمة الرجل الكبيرة والسمانى العريضة مع السمار الخفيف , الواد جنبي كان بيعيط وانا مستمتع جدا وخالاتي بيحشونا كنت حاسس بإيد فاطمة ووهي بتتملي رز وتحشر بقبضة إيديها وتكبس كنت بحس بالخلطة في بطني وهي عمله تدخلقبضتها ف طيزي ومن كتر ما دخلت ايديها زبي وقف وامن كتر الهيجان بقيت مغرق الدنيا لبن ..
انا سامع صوتهم بيضحكو ويتريقوا على الخرفان بتاعتهم ...
فاطمة :شوفتو الخول خرمه قد ايه يا شراميط , ولا كأنه بيتناك من صغره أي خدمه كل دا لعيوناكساسكم , متنسوش بس لما تتجوزوا تبقو تزورونا يا شرموطة منك ليها وضحكت ضحكة خلتني هتجنن وامسك زبي قعدت أرفس قالتلي ما تثبت يا خول وقامت قافله عليا فخادها..
قامت سحر قايللها : متقلقيش يا خالتو اول ما نتجوز هننسى اشكالكو دي كلها هههههههههه
قامت رابحة ميلت على فاطمة وقالتلها شوفتي الشرموطة بنت الواطية ههههههههههههههه
وقعدو يضحكو قامت ناهد قالتلهم هتعكلو ايه بالجواز يا شراميط دا كله علشان النيك ؟
قامت أمل وسحر وغادة في صوت واحد قالو أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه
قامت ناهد قالتهلم طب تعالي يا شرموطة منك يها وقامت جايبة سحر وغادة وأمل عندها ونيمتهم على الأرض
ناهد مع غادة بنت فاطمة قالت لبنتها سحر اعملي ف أمل زي مانا هعمل في اشلرموطة اللي تحتي دي ..
سحر قالتللها حاضر يا ست الكل ..
قامت ناهد مقلعة غادة الجلبية ونزلت على شفايفها تقطيع وأصوات البوس مجنناني وتمص ف لسان غادة وغاده تمصلها لسانها وسحر تقلد أمها مع أمل وانا شايف الأربعة قدامي فاشخين بعض بوس وفاطمة بتضحك هي ورابحة وبتشتم ناهد بتقولها يخربيت جنانك يا علقة .. ناهد ردت رديت عليها بعد ما وقفت البوس بزمتك مش أحسن من العك دا واهو يبقى زيتنا في دقيقنا وبلاش نودي نفسنا ف داهيه ...
ردت رابحة عندك حق يا بت , كل دا وسحر وأمل في دنيا تانيه وانا مشاعري ما بين الفرح ةالأم إني هعيش وما بين الهيجان وإن نفسي الموضوع يكمل ..
ردت فاطمة طب وهنعمل إيه في الخروفين دول ,,
ردت غادة ندبحهم وندوق طعمهم يا ماما علشان خطري منظرهم حلو أوي وخصوصا الخول سعيد المربرب دا ..
ناهد قامد لطشاها بالقلم أمال يا شرموطة إحنا بنقول مش عاوزين نروح ف داهيه ..
غادة : طيب شوفو سحر قيتفقو على إيه وانا موافقة ..
فاطمة: سيبي سحر وأمل هما موافقين انتي مش شيفاهم مقطعين بعض إزاي هههههههههههه..
رابحة وهي بتكلم فاطمة بجد : طب هنعمل إيه في اعيلين دول يا بطة !
فاطمة متقلقيش هنربيهم زي الخرفان في الأوضة الأخيرة , نأكلهم ونسمنهم حبينا ننكهم حبينا نتناك منهم أهو يبقا معانا أزبار في البيت هههههههه وأهو الشراميط لو حبو يغيرو رأيهم أهو طلبات الجوازة مطلوبة ..
ولو غلبنا فيهم نبقى نتاويهم في الزريبة تحت ..
وقامت فاطمة منشفه إيديها هي ورابحة ونزلو همااالستة على الأرض في حفلة جنس جماعي
..وانا شايف كمية طياز مربربة ولحس وأكل للكس وعسل نسوان مغرق الأرض لدرجة إن عسل
كسهم وصلي أشم فيه وأحاول ط من تحت اللزقة معرفتش ..
قامو سحبنا وشالوا اللزقة من على بقنا وكل واحدة قعدت على بقنا بقت تدعك في كسها وتخلينا ناكلة وانا زي المسروع باكل في الكس زي مايكون مشفتش أكل من سنين , والواد التاني خايف يلحس قامو ضربوه وبقو
الستة عليا انا وخلوه هو يشخو عليه خراهم وسط متعة منقطعة النظير ..
فاطمة رابحة ناهد الكس البالغ المنتوف المربرب اللي مليان خير
سحر أمل غادة الكس الشاب المشدود المشعر
ريحة زفارة جميلة وصراخهم وهما بيجيبو شهوتهم في بقي
وكل واحدة تخلص تقوم تفنس على وش الواد التاني تشخ عليه خراها الجميل وانا غيران منه نفسي يبقو ليا انا بس اتمتع بيهم انا بس ..
بعد ما خلصوا متعتهم خالص
قامت فاطمة وجابت خرطوم ميه والباقي بالمساحات ورابحة وناهد تعبو ودخو إستحمو ونامو ..
وبخرطوم الميه نزلت علي الأرض والبنات بالمساحات , لحد ما نضفو الأرض من خيرها والرز اللي فاطمة تعبت في حشيه اللي خرج من طيازنا ..
وبعدين فاطمة قالتلهم الواد سعيد زبه محجر معلش يا غادة إدعكيله زبه لحد ما يتحلب ..
دعكت غادة في زبي وتتفت ف غيديها وتدعك لحد ما جبتهم ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااه ولا نص كيلو لبن اتنطر مني والواد المتسول من خوفه كان مفيش اي انتصاب .. غسلونا وشطفونا
وبعدين فاطمة وغادة جروني وأمل وسحر جرو الواد لحد الأوضة اللي إتفقوا عليها ..
وبقينا فيها زي الخرفان من فترة للتانيه يكرروا متعتهم دي , شوية يقولو هيدبحونا وشوية يرجعو ..
ما بين الخوف والمتعة بقضي حياتي فانتظار مصير مجهول
بس انا مكنتش أتمنى حياة أفضل من دي ..
أنتهت ..