دكتور خالد عسول
02-03-2020, 12:57 PM
صباح الخير عليكم جميعا
آنا جديد في المنتدى كعضو فعال لكن قبل كدا كنت دايما بقرا وبتصفح
وحسيت ان جه الوقت اللي اشاركم فيه بقصص كلها حصلت حقيقي ...ايوه قصص حقيقية...منها اللي حصل معايا شخصيا ومنها اللي حصل مع حد من اصحابي وحكهالي بثقة
وعلشان اضيف جو من الاثاره والتشويق انا هحكي القصص كلها بلساني بس بدون ما ابين انا نوعي ايه ولا نوع اصحابي وهسيب لخيالك العنان
السلسله دي هضم جنس عادي وشواذ وسحاق ومحارم وثلاثيات رجل وستتين او تلت رجالة او رجلين وست فهتبقي شامله لكل الاهتمامات وكلها زي ما قولت حقيقيه
الحلقة الاولى: آول بعبصه في حياتي
انا اسمي خالد عندي 29 سنه وليا اخ اكبر مني بسبع سنين واخت اكبر مني ب10 سنين <<<من 17 سنه وانا عندي 12 سنه كنا ساكنين في فيلا وجمبنا جرانا بوسي عندها 12 سنه قدي واختها غادة عندها 16 سنه واخوهم محمد 18 سنه
دايما كنت عندهم بنلعب مع بعض كل حاجة بنلعب كوره واتاري وبنزل معاهم في البسين اللي في فيلتهم يعني من الاخر واكل شارب نايم معاهم
الحكايه بتدات لما بدانا نتفرج سوا علي حلقات المصارع اللي بتيجي علي القناه التانيه مع محمد ونلاقي ولاد بيضربو بعض او بنات بيضربو بعض وساعات ولاد وبنات فاتفقنا اننا نلعب اللعبه دي ونشوف مين اقوي
وفعلا اول مره لعبناها في البيت عندهم ف الجنينه كنا في الصيف رايحلهم بشورت وتي شيرت وشبشب وكانت بوسي لابسه مايوه قطعتين علشان تنزل البسين وغادة كذلك
بوسي كانت قدي شكلها تحسه ولد اكتر من انه بنت شعرها قصير كاريه ولسه صدرها مكبرش يدوب نتودات وعنيها بني واقصر مني بشويه بس ناشفه
اما اختها غادة كانت عود بجد الانوثه تتفجر فيها اطول مني طبعا شعرها طويل وناعم جسمها متناسق جدا اردافها طريه صدرها مكور وتحت الميوه مرسوم حلو اوي
روحتلهم وبدات الحكايه
- انا: ها يا بنات جاهزين النهاردة للمصارعه علشان اغلبكم
بوسي: تغلب مين يا بابا روح العب بعيد
غادة: يلا انت لسه بشخة وقالع البامبرز تكسب مين
انا: هنشوف انا راجل وانتو بنتين اقوي منكم
بوسي وغادة سويا: ضحكة بمرقعه - ههههههههههه- هنشوف
غادة: بص رافه بحالك هخلي بوسي تلاعبك الاول
انا: ماشي هغلبها بسرعة
بوسي: دة لما تشوف خرم طيزك
- كانت بوسي وغادة منفتحين شويه ف الفاظهم بينما كنت انا الواد الحليوه الكيوت المودب اللي ميعرفش يشتم ولا قله الادب وميعرفش اصلا لحد السن دة ان البنات عندها عضو مختلف عن اللي عندنا!!!
-انا: بطلي قله ادب يا بت يلا تعالي
بدانا وقفنا قدام بعض و غادة قالت ابدآ وفعلا بدانا مسكت بوسي من كتافها وبحاول الف وراها علشان اكعبلها تقع معرفتش كانت ناشفه زقتني لورا جاي ارفع رجلي اشوطها راحت معلقه رجلي ف الهوا وهووب مفلقساني لورا
ضحكت بمرقعه هي وغادة: قومي يا بيضه حوشي اللي وقع منك
قومت بسرعه وانا متغاظ وجريت عليها حضنتها ووقعتها علي ظهرها وبقيت فوقيها وهي تحتي بتفلفص وبتحاول تزقني
- ها شوفتي مين البيضه الوقت يا كتكوته
- راحت بوسي منزله ايدها علي طيزي وبدات تقرصني في الفردتين
- اااي اااي انتي بتقرصي يا بت بس اااه ااي
- غادة عماله تضحك وبوسي بتقرص جامد وبقيت انا اللي بتلوي وانا اللي فوقيها بعد ما كانت هي اللي بتتلوي تحتي
عماله تقرص جامد وانا ااه اي بطلي قرص يا جزمه ...اااي اااي- وفجاه ايديها اليمين قرصتني بين الفلقتين ف نص طيزي بالضبط....ساعتها حسيت بكهربا فظيعه في جسمي واتنفضت حتي بوسي حست بيا وقالتالي مالك
قولتلها اااه قرصتك وجعتني اوووي يا زباله
ضحكت وقالت: يا شيخ افتكرتك موت طب خد وراحت قارصاني جامد تاني
تاني مرة لقيت نفسي تلقاذي بسيب من وجع القرصه راحت هي حسيت جسمي رخا من عليها بسرعه قلبتني وبقت هي اللي فوقي وانا تحتها
بوسي: ها شوفت يا لا مين اللي كتكوت مستحملتش قرصه ونخيت زي العجل
- غادة: العجل وقع هاتو السكينه
بوسي كانت فوقيا عمال تعمل بايدها عضلات وتقولي شوف يلا العضلات مش اللي عندك
وانا تحتها: قومي يا جزمة من عليا وانا اوريكي مش كنتي تحتي من شويه قطة مبلوله
بوسي: وانت ايه الوقت كتكوت مبلول
غادة: كدا بوسي كسبت واحد صفر لبوسي<< تعالالي بقي يا بيضه
انا: ماشي مع انها حرنقت وقرصت واللعب دة مفهوش قرص بس ماشي
بوسي قامت من عليا وانا قومت وقفت وعدلت هدومي وبوسي سلمت علي غادة كانها بتبدل معاها ولقيتها بتقولها: عرفت نقطه ضعفه
غادة: اللي هي ايه؟
بوسي: طيزه
غادة: ضحكت جامد
انا: بطلو قلبه ادب يا زباله انتي وهي
دخلت غادة وقفت قدامي هي اطول مني وجسمها مليان عني وممشوق ومتفصل وتكة يعني
جريت عليها علشان اكتفها وارميها علي الارض . راحت ماسكاني وحاطه رجلها ورايا ومرجعاني مشنكلاني اتكعبلت وقعت علي ظهري, جاي اقوم بسرعه راحت غادة نازله فوقيه بجسمها بحيث بقيت علي بطني وهي فوقي
بقيت عمال اتفلفص من تحتها زي البرص وهي فوقيا
ايه بتتلوي كدا ليه يا بيضه عامله زي الفرخة المدبوحة تحبي اكلك هم هم
انا: قومي وانا اوريكي يا معفنه انتي
غادة: لسه برضه لسانك طويل<<طب نجرب بقي نقطة ضعفك زي ما قالت بوسي
انا: لو قربتي من مقعدتي هضربك
غادة: مقعدتك-هههههههههه- اسمها طيزك يا اهبل
بوسي: الطيز يا خالد اسمها طيز مش مقعدة الناس تضحك عليك, وراحت غمزة لغادة
وانا تحت غادة علي بطني وغادة نايمه فوقي وصدرها ضاغط علي ضهري , فجاة لقيت ايدها بتتمد وبتقفش في فردة طيزي جامد
انا: سيبي مقعدتي بتوجع بس سيبيها
غادة: مش هسيبها الا لما تقول طيزي<<يلا ها اسمها ايه
انا: لا مش هقول شيلي ايدك من عي مقعدتي
راحت غادة قافشه بايدها اليمين في الفردة الشمال جامد
ااااااه سيبيها يا بت
غادة: وهي بتقرص وبتقرب من النص: قول سيبي طيزي يا غادة
انا: اااه ااي بس بقي قومي مقعدتي بتوجع<<< فجاه لقيت صوباعنها ف النص بتقرصني بين الفلقتين
اتسمرت واتخشبت وحسيت بكهربا تاني بتجري فيا وطلعت مني آآه غير كل الاهات اللي قبل كدا
آه مكتومه ومقطوعه وبنفس زي ماكون روحي اتسحبت
غادة: ايه دة وجعتك يا بيضه مالك اتخشبتي كدا ليه<<<ها قولي طيزي وانا اسيبك
انا: بعد ما رجعت للدنيا : بس بقي قومي وانا هوريكي
غادة : انت برضه بتقاوح....طب خد
لقيت صوباعها الكبير تقريبا لانه كان تخين بيدخل يخترق بين فلقتين طيزي وبيدخل معاه الشورت لحد ما وصل لفتحة الشرج بتاعي <<راس صوباعها لمس بالشورت خرم طيزي, محستش بنفسي الا واناا بشضدد تحتها ولقيت حاجة غريبه بتحصل, لقيت عضوي (بلبلي) بيتحرك جوه الشورت, ،طلعت مني إإإإإإإإّه طويله ومكتومه
تقريبا كدا غادة حست بيا واني مبقتش في وعي, فبدات تكمل اللي بتعمله
قعدت غادة وهي فوقيا تحرك صوباعها الكبير علي طيزي من بره وتخلي الشورت يلمس فتحتي وتشيل صوباعها وتدخله تاني وهي عماله بتقول: ها اسمها مقعدتي ولا طيزي
انا مكنتش عارف ارد وكل اللي طالع مني وهي بدخل صوباعها بقول ااااه اااه وهي بتخرج صوباعها بقول اااي
قعدت غادة خمس دقايق فوقيا عمال تحط صوباعها وتخله جامد وتشيله وتدخله وتشيله كانها بتغرف محشي في طيزي وانا عمال اتاوه اااه اااي اااي امممم بس بقي يا غادة قومي من ع مقعدتي
غادة: مقعدة ايه بقي دة انا عماله اغرف في طيزك وتقولي مقعدة
انا: اااه امممم يعني عايزه ايه وتسيبيني
كنت حاسس ان قوتي خارت وخلاص مش قادر وعايز اقوم بقي جسمي سايب مش قادر اقاومها واقومها من عليا
غادة: قول متبعبصيش طيزي يا غادة
كانت اول مره اسمع كلمه متبعبصيش دي معرفش معناها
انا: يعني ايه متبعبصيش
غادة وبوسي معا: ضحكة جامدة كدا ههههههههه
بوسي: متعرفش يعني ايه بعبوص يا خالد
غادة: يا كميلة عمرك ما اتبعبصت ولا بعبصت حد
انا: يعني ايه بعبوص دة
غادة: يعني دة <<وراحت راشقه صوباعها جامد حسيت ان صوباعها بالشورت دخلوا ف فتحة طيزي جوه فصرخت ااااااااااااااااااااااه طويله
غادة: يخربيتك هتلم الناس
انا: وجعتيني يا غادة دة مش لعب دة بيوجع اوي البعبوص دة
غادة: هو دة اللعب يا خالودة ابعبصك تتوجع بعدين تحس انك مبسوط
انا: بس انا مش مبسوط من اللعب دة<<كل دة وغادة فوقيا
غادة: لا مبسوط بدليل ان بتاعك وقف
انا: ايه بتاعي دة
بوسي: انت يلا خول يلا متسترجل ككدا مش عارف ايه بتاعك
انا: انتو عمالين تقولوا كلام مش مفهوم ايه بتاعك وايه خول دي
غادة: بتاعك دة اللي هو دة يا خالودة<<<< وراحت حاطه ايدها الشمال تحتي نزلت فوق الشورت لمست بلبلي من بره
انا: يا قليله الادب شيلي ايدك من عل بلبلي
غادة وبوسي: بلبي هههههههههههه يا بيضا دة انت خول صحيح
انا: يعني ايه خول متتكلمو كلما افهمو
غادة: يعني بتحب البعبوص وبيبسطك
انا: بس البعبوص دة بيوجعني مش بيبسطني
غادة: هو كدا ف الاول بيوجع وبعدين طيزك تحبه وتتبسط من اللعبه دي
كل الحوار دة وغادة مش سايبه طيزي عماله تديني بعبوص ورا التاني تبعبص طيزي اقول اااه تشيل صوباعها اقول اي
بوسي: خلاص نجرب اللعبه دي يا خالد لو عجبتك هنخليك تلعبها معانا وتبعبصنا لو معجبتكش خلاص
انا: طب قومي من عليا وشيلي صباعك دة من مقعدتي
غادة: مش هقوم الا لما تقول شيلي صباعك من طيزي<<<وخد دة وراحت مبعبصاني جامد
اااااه مكتومة اوي بمحن طلعت مني وبكل محن قولتلها: طب شيلي صوباعك من طيزي يا غادة بليز
غادة: لا مش هشيله يا خول <<<وراحت ضاحكة هههههههههههههه
بوسي: هههه خول وعبيط كمان
انا: مش قولتي لو قولت هتشيليه
غادة: كنت هشيله بس صوتك بيقول انك مبسوط اعترف
انا: مش عارف وهو بيدخل بيوجع لكن لما بيقف بحس بكهربا كدا حلوة
غادة:اهو دة البعبصو يا خالودة ولسه هيبسطك لما يلعب جوه
انا: يلعب جوا ازا<<قبل ما اكمل الجملة
كانت غادة بتغرفني بعبصو جامد دخل حته من الشورت في طيزي وبدات تحرك صوباعها بالشورت جوه طيزي روحت متاوه جاامد اااااااااااااه اااامم ااااه ققعدت اتلوي تحت ايدها زي البرص مع كل حركة بتعملها في طيزي ولقيت نفسي غصب عني بقولها ااااه دة حلو اوي
غادة: مش قولتلك هتتبسط يا خول
بوسي: دة طلع متناك اوي
انا: اااه اااه يعني ايه متناك يا بوسي
غادة: ههههههههه لا دي بقي هيبقي يعرفهالك محمد
مركزتش ف كلامها من المتعة اللي كنت فيها وهي عماله تحرك صوباعها جوه طيزي يمين وشمال وحركات داذريه وفجاة بتخرج صوباعها روحت شاهق خخخخخ اااااه خرجتي ليه دخليه تاني بليز يا غادة
بوسي: دة استوي اووي
غادة: علشان الشورت مضايقني يا خلودة وممكن يعورك هنزلك الشورت وابعبصك عل طول
انا: بعزم ضعيف وبقوه مخاره لا لا عيب تشوفي طيزي
غادة: انا مش هشوفها يا خالد انا هبعبصك وانا مغمضه
بوسي: ههههههه بعبوص علي المغمض
محستش بنفسي وغادة بترفعني من ع الاقرض وبقيت مفقلس قدامها علر ركبتي ونزلت الشورت بتاعي وجت قربت من ي من ورا وايدها ماشيه عل طيزي وصوباعها ف النص بيحسس طالع نازل علي الفتحة بين الفلقتين واول ما صوباعها لمس خرمي
اااااااااااه حلو اووي يا غادة بيكهرب
غادة وهي مقربه مني مسكت بايدها الشمال رقبتي وايدها اليمين صوباعها عل خرمي: وهمست في ودني: خد البعبصو دة يا خول
وهووب دخلت صوباعها ف خرمي مدخلش غير نص اول عقله بس ولقيت طيزي بتقفل وبضم ع ايدها جامد وانا بترعش اااااااه ااااممم اااااااه بيوجع اوووووووووووووووي لاااااا
غادة: انت طيزك قمطت عل صباعي لازم نلينها الاول<<هاتي يا بوسي السن بلوك دة
بوسي: هتفتحي ولا ايه يا غادة
غادة: لا بجهزه ليله الدخله ههههههههههه وراحت ضحكة هي وبوسي مفهمتش
غادة اخدت حبه سن بلوك وحطتهم ع صوباعها وبعدين مسكت العلبه ونزلت منها حبه عل طيزي كانو ساقعنين اوووي اتكهربت
انا: اااح دة ساقع اوووي
غادة: معلش علشان يلين طيزك يا خلودة
غادة بدات تحط صوباعها الكبير ع فتحة خرمي وقربت تاني من ودني وهمست: خد البعبوص البلدي دة خوووود
وراحت مدخله صوباعها ف طيزي ااااااااااااااااه امممممممم اوووووووه ااااااااااااح حاسيت صوباعها داخل يخترق احشائي وطيزي بتبتلعه وحسيت لاول مرة ان فيه حاجة جوايا كهربا مسكتني جامد جسمي اتنفض ع الارض واترعشت ونزلت ع اورطي موطي زيادة مش قادر املك اعصابي راحت غادة مطلعه صوباعها حسيت بالكهربا بتسبني وروحي بتتسحب وبتروح
اااااااااااااااااح اااااه دخلي تاني بسرعه
غادة: خد يا خول
وهووب بعبوص تاني ااااااه خد ااااااه اتبعبص يا خول ااااااهبعبصيني يا غادة اااام حلو اوي البعبوص دة يا غادة ااااه
بوسي: انا عايزة العب انا كمان
انا: بعبصيني يا بوسي
جت بوسي ووطت وبقت غادة وبوسي بيبعبصوني
بوسسي: خد يا متناك
ااااه امممم حلو اوي بعبوصك صغير ومش بيوجع زي غادة
غادة: خد يا خول
ااااه ممتع اوي يا غادة
قعدو يبعبصو فيا وانا بتاوه زي الخول بين ايديهم وفجاة
بوسي: خرمك وسع يا خول نبعبصك احنا الاتنين مرة واحدة
انا: لا لا هيوجع اوي
غادة: انت توطي وتسكت وتستمتع وبس
وطوني خالص ع وشي وايد وركبي وطيزي مرفوعه لفوق ومفتوحة وبدادو الاتنين يدخلوا صوباعهم اللي متعاصي سن بلوك سوا
اااااااااااااااااااااه بيوجع اوووي لا لا خرجوه <<<وهم بيخرجوه روحي بتتسحب....ااااااااااااح امممممممممم لا لا دخلوه خلاص
غادة: خد يا خول يا متناك بعبوص من بنتين
ااااه حلو اوي البعبوص دة
بوسي: بتتبعب صمن بنت يا خول
انا: ااااه انتو حلوين اووي ااااه بعبصوني كمان
قعدو يبعبصو سوا وانا بتاوه وبتمحن بين ايديهم لحد ما بوسي قالت: ها يا متناك طيزك اتفتحت خالص مبسوط
انا: اوي اوي
غادة لبوسي بهمس بس سمعته : بس هو بقي جاهز كدا للدخله روحي انتي
انا: دخله ايه متقوميش يا بوسي بعبصيني كمان
بوسي: هعمل حاجة وجايالاك
غادة: اتبعبص وانت بتتمتع بس يا خول خخوووود
اااه امممم ااااح حلو اوي قعدت غادة تبعبصني وتدخل صوباعها وتلعب جوايا وتحركه حركات داذريه تخليني اموت من المتعه وفجاة خرجت صوباعها وقربت مني اوي
انا: رايحة فييين
غادة: هشششش<<استقبل وانت ساكت
فجاة حسيت بحاجة غريبه حاجة مش صوباع رفيع لا اتخن ومش صوباع قصير لا اطول ومش صوباع فيه عضم لا انشف واطري ف نفس الوقت حسيت بالحاجة دي واقفه ع فتحة طيزي وايدين غادة الاتنين مغميه عنيا وهوووب الحاجة دي بدات تدخل تخترق تفشخ تبعبص او تنيك طيزي شهقت معاها شهقه مرة بتولد ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااه
ياتري ايه الحاجة دي<< دة هنعرفه ف الجزء التاني لو عجببكم اول قصة حقيقية حصلت فعلا مستني ردودكم وتعليقاتكم
تحياتي
المصارعه التي غيرت حياتي: الحلقه الثانيه....وقت رد الدين!!
كنت نايم ع ركبتي ووشي ف الارض وغادة مغمضه عنيا وبتقولي هسسسس وانا حاسس بحاجة غريبه بتمشي بتتمسح ع طيزي من ورا ...كنت فاكرها صوباع بوسي بس دي حاجة اكبر من وصبعها واتخن وانشف بس مش معضمه حاجة ملمسها عجيب وغريب حاجة تخينه وليها راس لحميه كدا وساقعه اوي زي ما يكون عليها كريم ولا جيلي ساقع
بحاول الف براسي اشوف ايه دة كانت غادة بتثبت راسي لقدام وهوووب اااااااه صوت صويته مره بتولد ااااح اااه لا لا بي،جع اووي يا بوسي طلعيه
اااح ااااه مش قادر ااه طلعيه بسرعه
كان الشي لسه بيدخل بيتعمق بيخترق احشائي وبيفشخ طيزي اوي
مقدرتش عمال اصوت واتلوي زي المره ومبقتش قادر خالص
وفجاة كف نزل طرقع ع طيزي جامد صرخت منه
- ما تسكت يا متناك وخده وانت ساكت
كان صوت ذكوري ...صوت انا عارفه ..مش صوت بوسي لا...دة صوت اخوها!!
بصيت بسرعه وكانت غادة شالت ايدها من ع عيني لقيت فعلا اخو بوسي راكب فوقيا او بمعني اصح راكب جوايا داخل بكل وسطه عليا وبتاعه راشق ف طيزي.... اتصدمت وجاي ازقه واهرب من تحته كان مسيطر عليا وراكب فوقيا جامد عمال اتزفلط من تحتيه مش عارف وبقا شكلي عامل زي اللبوه بالضبط بتفلفص من تحته وهو بيدخل يرزع فيا وينيك وانا بتاوه جامد اممممم اااه اااه سبني مش قادر ابعد عني ااه ارحمني ابوس ايدك اخرج بقا مش مستحمل
- بعينك يا متناك دة انا ما صدقت تيجي تحت زوبري
- نيكه جامد يا حماده عايزاه تفشخ طيزه.... دي كانت غادة
- هههههه بقا زي اللبوه تحتيك اهو الشرموط ....بوسي وهي واقفه بعيد شويه
انا: ااه ارجوك ابوس رجلك طلعه مش قادر يا محمد طلعه هموت ااااه ااااااح
- لا هطلعه بشرط؟؟
- ابوس رجلك طلعه واعمل اللي انت عايزه
- انك تبوس زوبري مش تبوس رجلي....قولت ايه يا خول؟
- موافق موافق بس طلعه طلعه بقا احححح اااه مش قادر كفايه بقا مدخلوش زياده
غادة: هتمصهوله يا علق كويس؟
انا: اه اااه طلعه بقا
بدا يخرجه من طيزي واحده واحده وانا بصوت جااامد مش قادر بيوجع اوووي ااااااه بالراحه اااح اووووف ااااه اووف ااه بالراحة مش قادر بيحرق اووووي اووي
خرجه من طيزي حسيت زي ما يكون بقاله سنه بيخرج وراح قاده مساعداني اقعد ع طيزي مقدرتش خالص من الحرقان الفظيع اللي تحت ولفيت علشان الاقي الفاجعه
لقيت في وشي زب عمري ما شوفت في حياتي زيه حاجة كدا عمود السواري لونه بني اقرب للسمار لان محمد كان اسمر شويه وطويل اكبر من مسطره العشرين سم بتاعتي ف المدرسه ومقدمته اللي هي طربوشه تخينه اووي انا عنيا برقت واتسمرت
- ايه عجبك يا لبوتي....
- هو ايه دة
- دة ذبي اللي فشخك يا متناك
- اومال بتاعي مش زيه ليه
ضحكه بمرقعه طلعت من بوسي وغادة
بوسي: علشان انت متناك يا متناك
غادة: علشان انت لسه خول صغير
محمد: يلا مصهولي كويس واما هنيكك تاني
انا: معرفش امصه ازاي
غادة: حاسب انا هعلمك المص يا ابن المتناكة
نزلت غاده ع ركبها جمبي وزقتني وقعت ف الارض ولقيتها بدات تمسك زب محمد اخوها وتطلع لسانها وتمشي عل زب اخوها بلسانها لحس ولا كانها بتلحس ايس كريم
- بص واتعلم اصول مص الزب يا متناك بصلي وانا بمص زب اخويا
كان لسان غادة عمال يلحس في زب اخوها محمد بنهم وهي بتلحس الطربوش بعدين تمشي عل زب اخوها بلسانها من فوق وتنزل بلسانها تلحسه من تحت لحد ما توصل للكرتين اللي تحت
اااه بالراحة ع بضاني يا بت
- دة انا هفشخلك بضانك مص يا خول
- يابنت المتناكة بموت في اباحتك
انا: ايه البضان دي
بوسي جت قعدت جمبي ومدت ايدها فعصت بضاني جامد فصرخت ااااااه: اهي دي بضانك يا معرص
كانت غاده عماله تلحس زب اخوها محمد وبدات تفتح بقها وتمص القضيب بتاعه تمص طربوشه زي ما تكون بتمص مصاصاه وبدا اللعاب بتاعه ينزل من بقها ع زبه فطلعت زبه من بقها وتفت عليه ودخلته تاني ف بقها وبقت عماله تدخل وتخرج وتمص زب اخوها جامد
كان محمد مستمتع اوي باللي بتعمله وبدا يتاوه ....ااه امممم اااح مصي يا شرموطه ااح
مش عارف ليه لقيت قضيبي بيتحرك تحت ايدين بوسي وهي ماسكه بيضاني وبدا يقف ويطول وكنت اول مره اشوفه كدا وبدون مقدمات لقيت بوسي بتحرك ايدها عليه صعودا وهبوطا زي ما تكون بتحلب بقره وقربت من ودني وهمست
- ايه هجت يا متناك يابن المتناكة ....
انا تلقاذيا بمحن: ااااااه
بوسي: عايزين امصهولك زيها
انا: اااه ااااااه ااااه
نزلت بوسي ع ركبها ووطت وبدات تلحس زبي الصغنن اللي يدوب ميجبش عشره سنتي بدات بوسي تلحس بلسانها بضاني من تحت فحسيت بكهربا بتمشي ف جسمي وبقا لسنها عمال يلحس زب يمن فوق ومن تحت وانا عمال اتواه اااه اااح حلو اوي يا بوسي كمان كمان وتلقاذيا لقيت ايدي ع ظهر بوسي بمشيها عليها فقامت بوسي عضه بشفايفها ع زبي
ااااااااه اااح بتعضيه ليه
بوسي: علشان مينزلش يا متناك
فضلت بوسي تلحس ف زبي ف نفس الوقت اللي بقت غاده عماله تمص زب اخوها محمد جامد وتحلبه بايدها فوق وتحت وتفركه وهو ف دنيا تانيه عمال يتاوه ويقولها مصي جامد يا شرموطة
كانت بوسي كمان وهي بتمصلي عماله تطلع همهمه ااح اممم حلو اوزبه وهو كمان بدا يبعبصها ف طيزها ووي اوووف ااح ولقيت طيزها بتتمايل يمين وشمال وهي عماله تمص ... ساعتها فكرت اني اعمل فيها زي ما عملت وامتعها زي ما متعتني بالبعبصه
مشيت ايدي ع ظهرها وهي ف دنيا تانيه عماله تمص زبي وانا بتاوه وهي بتتاوه وانغام ومحمد بيتاوه والمكان كله محن ااااه امممم اوووف اااح لحد ما ايدي وصلت لطيزها نزلت شويه كمان كنت وصلت لخرم طيز بوسي ببص لمحمد لقيته بيغمزلي اللي هو دووس بعبصها يلا
وهي عمال ترقص طيزها تحت ايدي وعماله تمصلي بنهم روحت مدخل صوباعي بين فلقتين طيزها وملاعبه ع فتحه طيزها
وراحت بوسي طالع منها ااااااااااااااه اممممم طويله ومتكومه حسيت فيها بنفس المحن اللي حسيته لما عملتلي الحركة دي
بقيت بلعب بصوباعي ع فتحه طيزه بوسي قدام اخوها اللي اخته غاده بتمصله زبه وهو كمان بدا يبعبصها ف طيزها
صوباعي بدا يرخي فتحه طيز بوسي وهوي عمال تتاوه وتتمحن وهي بتمصلي زبي وفجاه لقيت فتحتا رخت وشفطت صوباعي وقمطت بطيزها ع صوباعي فبقا صوباعي جوه طيز بوسي بيبعبصها
اااااااه اااح دخلته يابن المتناكة .....ااه حلو اوي بعبصني كمان اووووف
انا: انتي طيزك واسعه يا بوسي وسخنه اوووي
بوسي: علشان هايجة نيييك ياخول
بقيت ببعبص بوسي بالراحه وبالجامد وادخل صوباعي واخرجه زي ما اكون بنتقم من اللي عملته فيا وهي تواهتها بتتزايد وتتلوي جامد زي ما كنت بتلوي تحت ايدها هي واختها واخوها
ف نفس الوقت كانت غاده زي الشرموطه عماله تحلب زب اخوها جااامد واخوها بيبعبصها وهي مش طالع منها غير ااه اااح اااه لحد ما رزعه جامد وقلها خدي دة يا لبووه راحت خخخخخخخخخ مطلعه صوت من مناخيرها خضني
انا: ايه الصوت دة مالك
محمد: هههه دي بتشخر من المتعه يا متناك
انا: بتتعمل ازاي دي
بوسي : كدا يا خول خخخخخخخخخ احا
انا هجت جامد من الصوت دة وبقيت ببعبص بوسي جامد
بوسي: بتبعبصني جامد خخخخخخ احا يا خول بعبص بالراحة
انا: حلوه اوي اشخريلي تاني يا بوسي
بوسي: خخخخخخخخخ دا انت متناك اووي
انا: اوي اوي وانا عمال ابعبص بوسي وبعدين دخلت صوباعي جوه وبدات احركه حركات دايريه وهو جوه ف طيزها لقيت بوسي بتتنفض ع الارض وبتخشر ورا بعضه خخخ اااح خخخخخ اااه خخخخ كمل كمل يا متناك تاني ااااه بعبصني بعبصن اوي خخخخخ بعبصني اااه خخخخخخخ نكني نكني بسرعه نكني ف طيزي
محمد: هههههه دي بتجبهم باينلها كدا ريحا يا خول ودخل زبك ف طيزها
انا مكدبتش خبر وقومت بسرعه ولفيت بوسي وهي بتتنفض ع ربكها وركبت ورا عليها وبدات احط زبي ف طيزها
بوسي: خخخخخخخخخ قوم يا ابن الوسخه معدتش غير متناكين ينكوني ...قالتها بصوت ممحون وضعيف
انا: مسمعتش كلامها وركبت زياده وبدات ادفس زبي ف طيزها
بوسي: طلع زبك الخول دة طل ااااااااه اااوف ااااح اااه طل طل طط ااااه اممممم ااممم اااه نكني اوي ااه دخلوه ااه خخخخخخخ نكني يابن الوسخه
كنت عمال ادخل زبي ف طيزها وبركب عليها جامد وبزنق زبي وواقف مش عارف اعمل ايه
محمد: نكها يابن العبيطه طلع ودخل زبك ورا بعضه
برسعه روحت مطلع زبي فشهقت بوسي ودخلته تاني اااح احساس جامد نيك بحسه عمال ادخل واخدج بنكها بنيك البت اللي بعبصتني قدام اخوها اللي قام هو كمان رافع غاده ع صدره وموسع رجليها وهو نايم ع ظهره ونزلها قعدها ع زبه
خخخخخخخخ ااااح شهقت غاده شهقه حسيت روحها طلعت
- اووف زبك كبر ولا ايه يا محمد
محمد: دة علشان بقالك كتير بس متناكتيش منه
بقت غاده عماله تتنطط ع زب محمد وانا عمال ارزع زبي ف طيز بوسي وهي بتشتمني ارزع يا خول نيك يا ابن المتناكه خخخخخ نيك يلا فاهيج وانيكها اكتر وانا حاسس اني بنتقم من اللي عملته فيا هي واختها واخوها
فضلت انيكها ومحمد عمال ينيك غاده وينططها ع زبه وبايده بيلعب ف فتحه تانيه من قدام من بره
غادة: اح اااه مش قادره هجيبهم يا محمد نكني جااامد اووي نكني بسرعه يا خويا
بوسي: خخخخخ هتجبهم وانا لا نيكي يابن الوسخة اسرع العبلي ف زنبوري
انا: ايه زنبورك دة.
بوسي: هو دة وقت شرح يابن المتناكه حاسب
وراحت بوسي طالعه من زبي ونيمتني ع ظهري وقامت قعدت ع زبي وبقت تطلع تنزل تنيك نفسها وايدها بتلعب ف زتنبورها من قدام
خخخخخخ ااااه امممم اوووف ااااااااااااااااااااااه ....دة كان صوت غادة وهي بتجيب شهوتها ع زب اخوها محمد اللي كان جو طيزها وكانت عماله تتنفض
قام محمد بسرعه ولقيته قرب من وش غاده وهي بدات تمصله زبه بسرعه وتحلبه جامد وهو اهاته بدات تعالي تعالي لحد ما فجاه لقيت زبه وقف زياده وبدا يقفذف حاجة لونها ابض طالعه شلالات بقا بيعمل بيبي لونه ابيض ع وش اخته غاده
نزل شلالات من سايل لزج ابيض غرق وش اخته غاده وهو عمال يتاووه اااه اووف ااااه بينزلو اهم ااح
ف نفس الوقت لقيت حركة بوسي بتشد عليا وبدات تشخر جامد خخخخخ خخخخ اااه وتتنفض ورجعت راسها لورا وهي نازله ع زبي كله جواها
طلعته منها وجيت اعمل زي ما محمد لقيتهم بيضحكو عليا جامد
ايه في ايه؟
ههههه انت لسه خول صغير معندكش لبن...دي كانت غادة
- محمد: لسه مبلغتش يا كتكوت لما تبلغ هتلاقي لبنك ينزل
بوسي: انت متناك معندكش لبن
انا: يعني ايه لبن؟
ضحكة شرموطة طلعت منهم التلاته وبعدين قام محمد ومشي وانغام كذلك قالت هروح اخد شاور بقا وبوسي بصتلي:
طلعت بتعرف تنيك يا متناك....هبقا اقولك ايه اللبن دة بعدين لما تكبر...المهم الوقت تعالي ننزل البسين تنظف نفسك قبل ما تروح بيتكم واوعي تجيب سيره لحد
الجزا القادم هقولكم ازاي اتعرفت اني متناك ،مين ناكني تاني....مستني رددكوم وارئكم وتعليقاتكم
آنا جديد في المنتدى كعضو فعال لكن قبل كدا كنت دايما بقرا وبتصفح
وحسيت ان جه الوقت اللي اشاركم فيه بقصص كلها حصلت حقيقي ...ايوه قصص حقيقية...منها اللي حصل معايا شخصيا ومنها اللي حصل مع حد من اصحابي وحكهالي بثقة
وعلشان اضيف جو من الاثاره والتشويق انا هحكي القصص كلها بلساني بس بدون ما ابين انا نوعي ايه ولا نوع اصحابي وهسيب لخيالك العنان
السلسله دي هضم جنس عادي وشواذ وسحاق ومحارم وثلاثيات رجل وستتين او تلت رجالة او رجلين وست فهتبقي شامله لكل الاهتمامات وكلها زي ما قولت حقيقيه
الحلقة الاولى: آول بعبصه في حياتي
انا اسمي خالد عندي 29 سنه وليا اخ اكبر مني بسبع سنين واخت اكبر مني ب10 سنين <<<من 17 سنه وانا عندي 12 سنه كنا ساكنين في فيلا وجمبنا جرانا بوسي عندها 12 سنه قدي واختها غادة عندها 16 سنه واخوهم محمد 18 سنه
دايما كنت عندهم بنلعب مع بعض كل حاجة بنلعب كوره واتاري وبنزل معاهم في البسين اللي في فيلتهم يعني من الاخر واكل شارب نايم معاهم
الحكايه بتدات لما بدانا نتفرج سوا علي حلقات المصارع اللي بتيجي علي القناه التانيه مع محمد ونلاقي ولاد بيضربو بعض او بنات بيضربو بعض وساعات ولاد وبنات فاتفقنا اننا نلعب اللعبه دي ونشوف مين اقوي
وفعلا اول مره لعبناها في البيت عندهم ف الجنينه كنا في الصيف رايحلهم بشورت وتي شيرت وشبشب وكانت بوسي لابسه مايوه قطعتين علشان تنزل البسين وغادة كذلك
بوسي كانت قدي شكلها تحسه ولد اكتر من انه بنت شعرها قصير كاريه ولسه صدرها مكبرش يدوب نتودات وعنيها بني واقصر مني بشويه بس ناشفه
اما اختها غادة كانت عود بجد الانوثه تتفجر فيها اطول مني طبعا شعرها طويل وناعم جسمها متناسق جدا اردافها طريه صدرها مكور وتحت الميوه مرسوم حلو اوي
روحتلهم وبدات الحكايه
- انا: ها يا بنات جاهزين النهاردة للمصارعه علشان اغلبكم
بوسي: تغلب مين يا بابا روح العب بعيد
غادة: يلا انت لسه بشخة وقالع البامبرز تكسب مين
انا: هنشوف انا راجل وانتو بنتين اقوي منكم
بوسي وغادة سويا: ضحكة بمرقعه - ههههههههههه- هنشوف
غادة: بص رافه بحالك هخلي بوسي تلاعبك الاول
انا: ماشي هغلبها بسرعة
بوسي: دة لما تشوف خرم طيزك
- كانت بوسي وغادة منفتحين شويه ف الفاظهم بينما كنت انا الواد الحليوه الكيوت المودب اللي ميعرفش يشتم ولا قله الادب وميعرفش اصلا لحد السن دة ان البنات عندها عضو مختلف عن اللي عندنا!!!
-انا: بطلي قله ادب يا بت يلا تعالي
بدانا وقفنا قدام بعض و غادة قالت ابدآ وفعلا بدانا مسكت بوسي من كتافها وبحاول الف وراها علشان اكعبلها تقع معرفتش كانت ناشفه زقتني لورا جاي ارفع رجلي اشوطها راحت معلقه رجلي ف الهوا وهووب مفلقساني لورا
ضحكت بمرقعه هي وغادة: قومي يا بيضه حوشي اللي وقع منك
قومت بسرعه وانا متغاظ وجريت عليها حضنتها ووقعتها علي ظهرها وبقيت فوقيها وهي تحتي بتفلفص وبتحاول تزقني
- ها شوفتي مين البيضه الوقت يا كتكوته
- راحت بوسي منزله ايدها علي طيزي وبدات تقرصني في الفردتين
- اااي اااي انتي بتقرصي يا بت بس اااه ااي
- غادة عماله تضحك وبوسي بتقرص جامد وبقيت انا اللي بتلوي وانا اللي فوقيها بعد ما كانت هي اللي بتتلوي تحتي
عماله تقرص جامد وانا ااه اي بطلي قرص يا جزمه ...اااي اااي- وفجاه ايديها اليمين قرصتني بين الفلقتين ف نص طيزي بالضبط....ساعتها حسيت بكهربا فظيعه في جسمي واتنفضت حتي بوسي حست بيا وقالتالي مالك
قولتلها اااه قرصتك وجعتني اوووي يا زباله
ضحكت وقالت: يا شيخ افتكرتك موت طب خد وراحت قارصاني جامد تاني
تاني مرة لقيت نفسي تلقاذي بسيب من وجع القرصه راحت هي حسيت جسمي رخا من عليها بسرعه قلبتني وبقت هي اللي فوقي وانا تحتها
بوسي: ها شوفت يا لا مين اللي كتكوت مستحملتش قرصه ونخيت زي العجل
- غادة: العجل وقع هاتو السكينه
بوسي كانت فوقيا عمال تعمل بايدها عضلات وتقولي شوف يلا العضلات مش اللي عندك
وانا تحتها: قومي يا جزمة من عليا وانا اوريكي مش كنتي تحتي من شويه قطة مبلوله
بوسي: وانت ايه الوقت كتكوت مبلول
غادة: كدا بوسي كسبت واحد صفر لبوسي<< تعالالي بقي يا بيضه
انا: ماشي مع انها حرنقت وقرصت واللعب دة مفهوش قرص بس ماشي
بوسي قامت من عليا وانا قومت وقفت وعدلت هدومي وبوسي سلمت علي غادة كانها بتبدل معاها ولقيتها بتقولها: عرفت نقطه ضعفه
غادة: اللي هي ايه؟
بوسي: طيزه
غادة: ضحكت جامد
انا: بطلو قلبه ادب يا زباله انتي وهي
دخلت غادة وقفت قدامي هي اطول مني وجسمها مليان عني وممشوق ومتفصل وتكة يعني
جريت عليها علشان اكتفها وارميها علي الارض . راحت ماسكاني وحاطه رجلها ورايا ومرجعاني مشنكلاني اتكعبلت وقعت علي ظهري, جاي اقوم بسرعه راحت غادة نازله فوقيه بجسمها بحيث بقيت علي بطني وهي فوقي
بقيت عمال اتفلفص من تحتها زي البرص وهي فوقيا
ايه بتتلوي كدا ليه يا بيضه عامله زي الفرخة المدبوحة تحبي اكلك هم هم
انا: قومي وانا اوريكي يا معفنه انتي
غادة: لسه برضه لسانك طويل<<طب نجرب بقي نقطة ضعفك زي ما قالت بوسي
انا: لو قربتي من مقعدتي هضربك
غادة: مقعدتك-هههههههههه- اسمها طيزك يا اهبل
بوسي: الطيز يا خالد اسمها طيز مش مقعدة الناس تضحك عليك, وراحت غمزة لغادة
وانا تحت غادة علي بطني وغادة نايمه فوقي وصدرها ضاغط علي ضهري , فجاة لقيت ايدها بتتمد وبتقفش في فردة طيزي جامد
انا: سيبي مقعدتي بتوجع بس سيبيها
غادة: مش هسيبها الا لما تقول طيزي<<يلا ها اسمها ايه
انا: لا مش هقول شيلي ايدك من عي مقعدتي
راحت غادة قافشه بايدها اليمين في الفردة الشمال جامد
ااااااه سيبيها يا بت
غادة: وهي بتقرص وبتقرب من النص: قول سيبي طيزي يا غادة
انا: اااه ااي بس بقي قومي مقعدتي بتوجع<<< فجاه لقيت صوباعنها ف النص بتقرصني بين الفلقتين
اتسمرت واتخشبت وحسيت بكهربا تاني بتجري فيا وطلعت مني آآه غير كل الاهات اللي قبل كدا
آه مكتومه ومقطوعه وبنفس زي ماكون روحي اتسحبت
غادة: ايه دة وجعتك يا بيضه مالك اتخشبتي كدا ليه<<<ها قولي طيزي وانا اسيبك
انا: بعد ما رجعت للدنيا : بس بقي قومي وانا هوريكي
غادة : انت برضه بتقاوح....طب خد
لقيت صوباعها الكبير تقريبا لانه كان تخين بيدخل يخترق بين فلقتين طيزي وبيدخل معاه الشورت لحد ما وصل لفتحة الشرج بتاعي <<راس صوباعها لمس بالشورت خرم طيزي, محستش بنفسي الا واناا بشضدد تحتها ولقيت حاجة غريبه بتحصل, لقيت عضوي (بلبلي) بيتحرك جوه الشورت, ،طلعت مني إإإإإإإإّه طويله ومكتومه
تقريبا كدا غادة حست بيا واني مبقتش في وعي, فبدات تكمل اللي بتعمله
قعدت غادة وهي فوقيا تحرك صوباعها الكبير علي طيزي من بره وتخلي الشورت يلمس فتحتي وتشيل صوباعها وتدخله تاني وهي عماله بتقول: ها اسمها مقعدتي ولا طيزي
انا مكنتش عارف ارد وكل اللي طالع مني وهي بدخل صوباعها بقول ااااه اااه وهي بتخرج صوباعها بقول اااي
قعدت غادة خمس دقايق فوقيا عمال تحط صوباعها وتخله جامد وتشيله وتدخله وتشيله كانها بتغرف محشي في طيزي وانا عمال اتاوه اااه اااي اااي امممم بس بقي يا غادة قومي من ع مقعدتي
غادة: مقعدة ايه بقي دة انا عماله اغرف في طيزك وتقولي مقعدة
انا: اااه امممم يعني عايزه ايه وتسيبيني
كنت حاسس ان قوتي خارت وخلاص مش قادر وعايز اقوم بقي جسمي سايب مش قادر اقاومها واقومها من عليا
غادة: قول متبعبصيش طيزي يا غادة
كانت اول مره اسمع كلمه متبعبصيش دي معرفش معناها
انا: يعني ايه متبعبصيش
غادة وبوسي معا: ضحكة جامدة كدا ههههههههه
بوسي: متعرفش يعني ايه بعبوص يا خالد
غادة: يا كميلة عمرك ما اتبعبصت ولا بعبصت حد
انا: يعني ايه بعبوص دة
غادة: يعني دة <<وراحت راشقه صوباعها جامد حسيت ان صوباعها بالشورت دخلوا ف فتحة طيزي جوه فصرخت ااااااااااااااااااااااه طويله
غادة: يخربيتك هتلم الناس
انا: وجعتيني يا غادة دة مش لعب دة بيوجع اوي البعبوص دة
غادة: هو دة اللعب يا خالودة ابعبصك تتوجع بعدين تحس انك مبسوط
انا: بس انا مش مبسوط من اللعب دة<<كل دة وغادة فوقيا
غادة: لا مبسوط بدليل ان بتاعك وقف
انا: ايه بتاعي دة
بوسي: انت يلا خول يلا متسترجل ككدا مش عارف ايه بتاعك
انا: انتو عمالين تقولوا كلام مش مفهوم ايه بتاعك وايه خول دي
غادة: بتاعك دة اللي هو دة يا خالودة<<<< وراحت حاطه ايدها الشمال تحتي نزلت فوق الشورت لمست بلبلي من بره
انا: يا قليله الادب شيلي ايدك من عل بلبلي
غادة وبوسي: بلبي هههههههههههه يا بيضا دة انت خول صحيح
انا: يعني ايه خول متتكلمو كلما افهمو
غادة: يعني بتحب البعبوص وبيبسطك
انا: بس البعبوص دة بيوجعني مش بيبسطني
غادة: هو كدا ف الاول بيوجع وبعدين طيزك تحبه وتتبسط من اللعبه دي
كل الحوار دة وغادة مش سايبه طيزي عماله تديني بعبوص ورا التاني تبعبص طيزي اقول اااه تشيل صوباعها اقول اي
بوسي: خلاص نجرب اللعبه دي يا خالد لو عجبتك هنخليك تلعبها معانا وتبعبصنا لو معجبتكش خلاص
انا: طب قومي من عليا وشيلي صباعك دة من مقعدتي
غادة: مش هقوم الا لما تقول شيلي صباعك من طيزي<<<وخد دة وراحت مبعبصاني جامد
اااااه مكتومة اوي بمحن طلعت مني وبكل محن قولتلها: طب شيلي صوباعك من طيزي يا غادة بليز
غادة: لا مش هشيله يا خول <<<وراحت ضاحكة هههههههههههههه
بوسي: هههه خول وعبيط كمان
انا: مش قولتي لو قولت هتشيليه
غادة: كنت هشيله بس صوتك بيقول انك مبسوط اعترف
انا: مش عارف وهو بيدخل بيوجع لكن لما بيقف بحس بكهربا كدا حلوة
غادة:اهو دة البعبصو يا خالودة ولسه هيبسطك لما يلعب جوه
انا: يلعب جوا ازا<<قبل ما اكمل الجملة
كانت غادة بتغرفني بعبصو جامد دخل حته من الشورت في طيزي وبدات تحرك صوباعها بالشورت جوه طيزي روحت متاوه جاامد اااااااااااااه اااامم ااااه ققعدت اتلوي تحت ايدها زي البرص مع كل حركة بتعملها في طيزي ولقيت نفسي غصب عني بقولها ااااه دة حلو اوي
غادة: مش قولتلك هتتبسط يا خول
بوسي: دة طلع متناك اوي
انا: اااه اااه يعني ايه متناك يا بوسي
غادة: ههههههههه لا دي بقي هيبقي يعرفهالك محمد
مركزتش ف كلامها من المتعة اللي كنت فيها وهي عماله تحرك صوباعها جوه طيزي يمين وشمال وحركات داذريه وفجاة بتخرج صوباعها روحت شاهق خخخخخ اااااه خرجتي ليه دخليه تاني بليز يا غادة
بوسي: دة استوي اووي
غادة: علشان الشورت مضايقني يا خلودة وممكن يعورك هنزلك الشورت وابعبصك عل طول
انا: بعزم ضعيف وبقوه مخاره لا لا عيب تشوفي طيزي
غادة: انا مش هشوفها يا خالد انا هبعبصك وانا مغمضه
بوسي: ههههههه بعبوص علي المغمض
محستش بنفسي وغادة بترفعني من ع الاقرض وبقيت مفقلس قدامها علر ركبتي ونزلت الشورت بتاعي وجت قربت من ي من ورا وايدها ماشيه عل طيزي وصوباعها ف النص بيحسس طالع نازل علي الفتحة بين الفلقتين واول ما صوباعها لمس خرمي
اااااااااااه حلو اووي يا غادة بيكهرب
غادة وهي مقربه مني مسكت بايدها الشمال رقبتي وايدها اليمين صوباعها عل خرمي: وهمست في ودني: خد البعبصو دة يا خول
وهووب دخلت صوباعها ف خرمي مدخلش غير نص اول عقله بس ولقيت طيزي بتقفل وبضم ع ايدها جامد وانا بترعش اااااااه ااااممم اااااااه بيوجع اوووووووووووووووي لاااااا
غادة: انت طيزك قمطت عل صباعي لازم نلينها الاول<<هاتي يا بوسي السن بلوك دة
بوسي: هتفتحي ولا ايه يا غادة
غادة: لا بجهزه ليله الدخله ههههههههههه وراحت ضحكة هي وبوسي مفهمتش
غادة اخدت حبه سن بلوك وحطتهم ع صوباعها وبعدين مسكت العلبه ونزلت منها حبه عل طيزي كانو ساقعنين اوووي اتكهربت
انا: اااح دة ساقع اوووي
غادة: معلش علشان يلين طيزك يا خلودة
غادة بدات تحط صوباعها الكبير ع فتحة خرمي وقربت تاني من ودني وهمست: خد البعبوص البلدي دة خوووود
وراحت مدخله صوباعها ف طيزي ااااااااااااااااه امممممممم اوووووووه ااااااااااااح حاسيت صوباعها داخل يخترق احشائي وطيزي بتبتلعه وحسيت لاول مرة ان فيه حاجة جوايا كهربا مسكتني جامد جسمي اتنفض ع الارض واترعشت ونزلت ع اورطي موطي زيادة مش قادر املك اعصابي راحت غادة مطلعه صوباعها حسيت بالكهربا بتسبني وروحي بتتسحب وبتروح
اااااااااااااااااح اااااه دخلي تاني بسرعه
غادة: خد يا خول
وهووب بعبوص تاني ااااااه خد ااااااه اتبعبص يا خول ااااااهبعبصيني يا غادة اااام حلو اوي البعبوص دة يا غادة ااااه
بوسي: انا عايزة العب انا كمان
انا: بعبصيني يا بوسي
جت بوسي ووطت وبقت غادة وبوسي بيبعبصوني
بوسسي: خد يا متناك
ااااه امممم حلو اوي بعبوصك صغير ومش بيوجع زي غادة
غادة: خد يا خول
ااااه ممتع اوي يا غادة
قعدو يبعبصو فيا وانا بتاوه زي الخول بين ايديهم وفجاة
بوسي: خرمك وسع يا خول نبعبصك احنا الاتنين مرة واحدة
انا: لا لا هيوجع اوي
غادة: انت توطي وتسكت وتستمتع وبس
وطوني خالص ع وشي وايد وركبي وطيزي مرفوعه لفوق ومفتوحة وبدادو الاتنين يدخلوا صوباعهم اللي متعاصي سن بلوك سوا
اااااااااااااااااااااه بيوجع اوووي لا لا خرجوه <<<وهم بيخرجوه روحي بتتسحب....ااااااااااااح امممممممممم لا لا دخلوه خلاص
غادة: خد يا خول يا متناك بعبوص من بنتين
ااااه حلو اوي البعبوص دة
بوسي: بتتبعب صمن بنت يا خول
انا: ااااه انتو حلوين اووي ااااه بعبصوني كمان
قعدو يبعبصو سوا وانا بتاوه وبتمحن بين ايديهم لحد ما بوسي قالت: ها يا متناك طيزك اتفتحت خالص مبسوط
انا: اوي اوي
غادة لبوسي بهمس بس سمعته : بس هو بقي جاهز كدا للدخله روحي انتي
انا: دخله ايه متقوميش يا بوسي بعبصيني كمان
بوسي: هعمل حاجة وجايالاك
غادة: اتبعبص وانت بتتمتع بس يا خول خخوووود
اااه امممم ااااح حلو اوي قعدت غادة تبعبصني وتدخل صوباعها وتلعب جوايا وتحركه حركات داذريه تخليني اموت من المتعه وفجاة خرجت صوباعها وقربت مني اوي
انا: رايحة فييين
غادة: هشششش<<استقبل وانت ساكت
فجاة حسيت بحاجة غريبه حاجة مش صوباع رفيع لا اتخن ومش صوباع قصير لا اطول ومش صوباع فيه عضم لا انشف واطري ف نفس الوقت حسيت بالحاجة دي واقفه ع فتحة طيزي وايدين غادة الاتنين مغميه عنيا وهوووب الحاجة دي بدات تدخل تخترق تفشخ تبعبص او تنيك طيزي شهقت معاها شهقه مرة بتولد ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااه
ياتري ايه الحاجة دي<< دة هنعرفه ف الجزء التاني لو عجببكم اول قصة حقيقية حصلت فعلا مستني ردودكم وتعليقاتكم
تحياتي
المصارعه التي غيرت حياتي: الحلقه الثانيه....وقت رد الدين!!
كنت نايم ع ركبتي ووشي ف الارض وغادة مغمضه عنيا وبتقولي هسسسس وانا حاسس بحاجة غريبه بتمشي بتتمسح ع طيزي من ورا ...كنت فاكرها صوباع بوسي بس دي حاجة اكبر من وصبعها واتخن وانشف بس مش معضمه حاجة ملمسها عجيب وغريب حاجة تخينه وليها راس لحميه كدا وساقعه اوي زي ما يكون عليها كريم ولا جيلي ساقع
بحاول الف براسي اشوف ايه دة كانت غادة بتثبت راسي لقدام وهوووب اااااااه صوت صويته مره بتولد ااااح اااه لا لا بي،جع اووي يا بوسي طلعيه
اااح ااااه مش قادر ااه طلعيه بسرعه
كان الشي لسه بيدخل بيتعمق بيخترق احشائي وبيفشخ طيزي اوي
مقدرتش عمال اصوت واتلوي زي المره ومبقتش قادر خالص
وفجاة كف نزل طرقع ع طيزي جامد صرخت منه
- ما تسكت يا متناك وخده وانت ساكت
كان صوت ذكوري ...صوت انا عارفه ..مش صوت بوسي لا...دة صوت اخوها!!
بصيت بسرعه وكانت غادة شالت ايدها من ع عيني لقيت فعلا اخو بوسي راكب فوقيا او بمعني اصح راكب جوايا داخل بكل وسطه عليا وبتاعه راشق ف طيزي.... اتصدمت وجاي ازقه واهرب من تحته كان مسيطر عليا وراكب فوقيا جامد عمال اتزفلط من تحتيه مش عارف وبقا شكلي عامل زي اللبوه بالضبط بتفلفص من تحته وهو بيدخل يرزع فيا وينيك وانا بتاوه جامد اممممم اااه اااه سبني مش قادر ابعد عني ااه ارحمني ابوس ايدك اخرج بقا مش مستحمل
- بعينك يا متناك دة انا ما صدقت تيجي تحت زوبري
- نيكه جامد يا حماده عايزاه تفشخ طيزه.... دي كانت غادة
- هههههه بقا زي اللبوه تحتيك اهو الشرموط ....بوسي وهي واقفه بعيد شويه
انا: ااه ارجوك ابوس رجلك طلعه مش قادر يا محمد طلعه هموت ااااه ااااااح
- لا هطلعه بشرط؟؟
- ابوس رجلك طلعه واعمل اللي انت عايزه
- انك تبوس زوبري مش تبوس رجلي....قولت ايه يا خول؟
- موافق موافق بس طلعه طلعه بقا احححح اااه مش قادر كفايه بقا مدخلوش زياده
غادة: هتمصهوله يا علق كويس؟
انا: اه اااه طلعه بقا
بدا يخرجه من طيزي واحده واحده وانا بصوت جااامد مش قادر بيوجع اوووي ااااااه بالراحه اااح اووووف ااااه اووف ااه بالراحة مش قادر بيحرق اووووي اووي
خرجه من طيزي حسيت زي ما يكون بقاله سنه بيخرج وراح قاده مساعداني اقعد ع طيزي مقدرتش خالص من الحرقان الفظيع اللي تحت ولفيت علشان الاقي الفاجعه
لقيت في وشي زب عمري ما شوفت في حياتي زيه حاجة كدا عمود السواري لونه بني اقرب للسمار لان محمد كان اسمر شويه وطويل اكبر من مسطره العشرين سم بتاعتي ف المدرسه ومقدمته اللي هي طربوشه تخينه اووي انا عنيا برقت واتسمرت
- ايه عجبك يا لبوتي....
- هو ايه دة
- دة ذبي اللي فشخك يا متناك
- اومال بتاعي مش زيه ليه
ضحكه بمرقعه طلعت من بوسي وغادة
بوسي: علشان انت متناك يا متناك
غادة: علشان انت لسه خول صغير
محمد: يلا مصهولي كويس واما هنيكك تاني
انا: معرفش امصه ازاي
غادة: حاسب انا هعلمك المص يا ابن المتناكة
نزلت غاده ع ركبها جمبي وزقتني وقعت ف الارض ولقيتها بدات تمسك زب محمد اخوها وتطلع لسانها وتمشي عل زب اخوها بلسانها لحس ولا كانها بتلحس ايس كريم
- بص واتعلم اصول مص الزب يا متناك بصلي وانا بمص زب اخويا
كان لسان غادة عمال يلحس في زب اخوها محمد بنهم وهي بتلحس الطربوش بعدين تمشي عل زب اخوها بلسانها من فوق وتنزل بلسانها تلحسه من تحت لحد ما توصل للكرتين اللي تحت
اااه بالراحة ع بضاني يا بت
- دة انا هفشخلك بضانك مص يا خول
- يابنت المتناكة بموت في اباحتك
انا: ايه البضان دي
بوسي جت قعدت جمبي ومدت ايدها فعصت بضاني جامد فصرخت ااااااه: اهي دي بضانك يا معرص
كانت غاده عماله تلحس زب اخوها محمد وبدات تفتح بقها وتمص القضيب بتاعه تمص طربوشه زي ما تكون بتمص مصاصاه وبدا اللعاب بتاعه ينزل من بقها ع زبه فطلعت زبه من بقها وتفت عليه ودخلته تاني ف بقها وبقت عماله تدخل وتخرج وتمص زب اخوها جامد
كان محمد مستمتع اوي باللي بتعمله وبدا يتاوه ....ااه امممم اااح مصي يا شرموطه ااح
مش عارف ليه لقيت قضيبي بيتحرك تحت ايدين بوسي وهي ماسكه بيضاني وبدا يقف ويطول وكنت اول مره اشوفه كدا وبدون مقدمات لقيت بوسي بتحرك ايدها عليه صعودا وهبوطا زي ما تكون بتحلب بقره وقربت من ودني وهمست
- ايه هجت يا متناك يابن المتناكة ....
انا تلقاذيا بمحن: ااااااه
بوسي: عايزين امصهولك زيها
انا: اااه ااااااه ااااه
نزلت بوسي ع ركبها ووطت وبدات تلحس زبي الصغنن اللي يدوب ميجبش عشره سنتي بدات بوسي تلحس بلسانها بضاني من تحت فحسيت بكهربا بتمشي ف جسمي وبقا لسنها عمال يلحس زب يمن فوق ومن تحت وانا عمال اتواه اااه اااح حلو اوي يا بوسي كمان كمان وتلقاذيا لقيت ايدي ع ظهر بوسي بمشيها عليها فقامت بوسي عضه بشفايفها ع زبي
ااااااااه اااح بتعضيه ليه
بوسي: علشان مينزلش يا متناك
فضلت بوسي تلحس ف زبي ف نفس الوقت اللي بقت غاده عماله تمص زب اخوها محمد جامد وتحلبه بايدها فوق وتحت وتفركه وهو ف دنيا تانيه عمال يتاوه ويقولها مصي جامد يا شرموطة
كانت بوسي كمان وهي بتمصلي عماله تطلع همهمه ااح اممم حلو اوزبه وهو كمان بدا يبعبصها ف طيزها ووي اوووف ااح ولقيت طيزها بتتمايل يمين وشمال وهي عماله تمص ... ساعتها فكرت اني اعمل فيها زي ما عملت وامتعها زي ما متعتني بالبعبصه
مشيت ايدي ع ظهرها وهي ف دنيا تانيه عماله تمص زبي وانا بتاوه وهي بتتاوه وانغام ومحمد بيتاوه والمكان كله محن ااااه امممم اوووف اااح لحد ما ايدي وصلت لطيزها نزلت شويه كمان كنت وصلت لخرم طيز بوسي ببص لمحمد لقيته بيغمزلي اللي هو دووس بعبصها يلا
وهي عمال ترقص طيزها تحت ايدي وعماله تمصلي بنهم روحت مدخل صوباعي بين فلقتين طيزها وملاعبه ع فتحه طيزها
وراحت بوسي طالع منها ااااااااااااااه اممممم طويله ومتكومه حسيت فيها بنفس المحن اللي حسيته لما عملتلي الحركة دي
بقيت بلعب بصوباعي ع فتحه طيزه بوسي قدام اخوها اللي اخته غاده بتمصله زبه وهو كمان بدا يبعبصها ف طيزها
صوباعي بدا يرخي فتحه طيز بوسي وهوي عمال تتاوه وتتمحن وهي بتمصلي زبي وفجاه لقيت فتحتا رخت وشفطت صوباعي وقمطت بطيزها ع صوباعي فبقا صوباعي جوه طيز بوسي بيبعبصها
اااااااه اااح دخلته يابن المتناكة .....ااه حلو اوي بعبصني كمان اووووف
انا: انتي طيزك واسعه يا بوسي وسخنه اوووي
بوسي: علشان هايجة نيييك ياخول
بقيت ببعبص بوسي بالراحه وبالجامد وادخل صوباعي واخرجه زي ما اكون بنتقم من اللي عملته فيا وهي تواهتها بتتزايد وتتلوي جامد زي ما كنت بتلوي تحت ايدها هي واختها واخوها
ف نفس الوقت كانت غاده زي الشرموطه عماله تحلب زب اخوها جااامد واخوها بيبعبصها وهي مش طالع منها غير ااه اااح اااه لحد ما رزعه جامد وقلها خدي دة يا لبووه راحت خخخخخخخخخ مطلعه صوت من مناخيرها خضني
انا: ايه الصوت دة مالك
محمد: هههه دي بتشخر من المتعه يا متناك
انا: بتتعمل ازاي دي
بوسي : كدا يا خول خخخخخخخخخ احا
انا هجت جامد من الصوت دة وبقيت ببعبص بوسي جامد
بوسي: بتبعبصني جامد خخخخخخ احا يا خول بعبص بالراحة
انا: حلوه اوي اشخريلي تاني يا بوسي
بوسي: خخخخخخخخخ دا انت متناك اووي
انا: اوي اوي وانا عمال ابعبص بوسي وبعدين دخلت صوباعي جوه وبدات احركه حركات دايريه وهو جوه ف طيزها لقيت بوسي بتتنفض ع الارض وبتخشر ورا بعضه خخخ اااح خخخخخ اااه خخخخ كمل كمل يا متناك تاني ااااه بعبصني بعبصن اوي خخخخخ بعبصني اااه خخخخخخخ نكني نكني بسرعه نكني ف طيزي
محمد: هههههه دي بتجبهم باينلها كدا ريحا يا خول ودخل زبك ف طيزها
انا مكدبتش خبر وقومت بسرعه ولفيت بوسي وهي بتتنفض ع ربكها وركبت ورا عليها وبدات احط زبي ف طيزها
بوسي: خخخخخخخخخ قوم يا ابن الوسخه معدتش غير متناكين ينكوني ...قالتها بصوت ممحون وضعيف
انا: مسمعتش كلامها وركبت زياده وبدات ادفس زبي ف طيزها
بوسي: طلع زبك الخول دة طل ااااااااه اااوف ااااح اااه طل طل طط ااااه اممممم ااممم اااه نكني اوي ااه دخلوه ااه خخخخخخخ نكني يابن الوسخه
كنت عمال ادخل زبي ف طيزها وبركب عليها جامد وبزنق زبي وواقف مش عارف اعمل ايه
محمد: نكها يابن العبيطه طلع ودخل زبك ورا بعضه
برسعه روحت مطلع زبي فشهقت بوسي ودخلته تاني اااح احساس جامد نيك بحسه عمال ادخل واخدج بنكها بنيك البت اللي بعبصتني قدام اخوها اللي قام هو كمان رافع غاده ع صدره وموسع رجليها وهو نايم ع ظهره ونزلها قعدها ع زبه
خخخخخخخخ ااااح شهقت غاده شهقه حسيت روحها طلعت
- اووف زبك كبر ولا ايه يا محمد
محمد: دة علشان بقالك كتير بس متناكتيش منه
بقت غاده عماله تتنطط ع زب محمد وانا عمال ارزع زبي ف طيز بوسي وهي بتشتمني ارزع يا خول نيك يا ابن المتناكه خخخخخ نيك يلا فاهيج وانيكها اكتر وانا حاسس اني بنتقم من اللي عملته فيا هي واختها واخوها
فضلت انيكها ومحمد عمال ينيك غاده وينططها ع زبه وبايده بيلعب ف فتحه تانيه من قدام من بره
غادة: اح اااه مش قادره هجيبهم يا محمد نكني جااامد اووي نكني بسرعه يا خويا
بوسي: خخخخخ هتجبهم وانا لا نيكي يابن الوسخة اسرع العبلي ف زنبوري
انا: ايه زنبورك دة.
بوسي: هو دة وقت شرح يابن المتناكه حاسب
وراحت بوسي طالعه من زبي ونيمتني ع ظهري وقامت قعدت ع زبي وبقت تطلع تنزل تنيك نفسها وايدها بتلعب ف زتنبورها من قدام
خخخخخخ ااااه امممم اوووف ااااااااااااااااااااااه ....دة كان صوت غادة وهي بتجيب شهوتها ع زب اخوها محمد اللي كان جو طيزها وكانت عماله تتنفض
قام محمد بسرعه ولقيته قرب من وش غاده وهي بدات تمصله زبه بسرعه وتحلبه جامد وهو اهاته بدات تعالي تعالي لحد ما فجاه لقيت زبه وقف زياده وبدا يقفذف حاجة لونها ابض طالعه شلالات بقا بيعمل بيبي لونه ابيض ع وش اخته غاده
نزل شلالات من سايل لزج ابيض غرق وش اخته غاده وهو عمال يتاووه اااه اووف ااااه بينزلو اهم ااح
ف نفس الوقت لقيت حركة بوسي بتشد عليا وبدات تشخر جامد خخخخخ خخخخ اااه وتتنفض ورجعت راسها لورا وهي نازله ع زبي كله جواها
طلعته منها وجيت اعمل زي ما محمد لقيتهم بيضحكو عليا جامد
ايه في ايه؟
ههههه انت لسه خول صغير معندكش لبن...دي كانت غادة
- محمد: لسه مبلغتش يا كتكوت لما تبلغ هتلاقي لبنك ينزل
بوسي: انت متناك معندكش لبن
انا: يعني ايه لبن؟
ضحكة شرموطة طلعت منهم التلاته وبعدين قام محمد ومشي وانغام كذلك قالت هروح اخد شاور بقا وبوسي بصتلي:
طلعت بتعرف تنيك يا متناك....هبقا اقولك ايه اللبن دة بعدين لما تكبر...المهم الوقت تعالي ننزل البسين تنظف نفسك قبل ما تروح بيتكم واوعي تجيب سيره لحد
الجزا القادم هقولكم ازاي اتعرفت اني متناك ،مين ناكني تاني....مستني رددكوم وارئكم وتعليقاتكم