من الزقازيق
07-09-2017, 06:58 PM
خول وديوث العيله
حابب اشارك القصه للمنتدى على لسان صاحبها
................................... ...................................
فالبدايه انا اسمي مروان عندي 19سنه بس الحكايه دي وانا 14سنه من وانا صغير وانا جسمي مدور وابيض ومليان شويه زي البنات كده دايما اتلقى تحرشات من المدرسين والمدرسات برضو وزمايلي حتى بواب العماره مكنش عاتقني لحد ما حبيت الموضوع الموضوع قلب معايا شهوه وبقيت بحب العب في نفسي بس كنت بخاف ادخل حاجه في طيزي عشان مش اتوجع بس اتجرات ودخلت صابعي وحبيت المواضيع وبقيت ادخي صابع واتنين واحيانا خياره صغيره
وفي يوم غيبت من المدرسه عشان كنت تعبان كانت حرارتي مرتفعه وجت ماما تقيسها وانا كنت خايف اوريلها خرمي عشان مش تحس اني مفتوح لان ماما كانت طيبه بس ساعة الجد كانت بتفشخني ضرب ودخلت ماما معاها جهاز الحراره وطبعا مقدرتش اعمل حاجه ونيمتني وفتحت طيزي اول ما فتحتها حسيت انها عرفت لانها وقفت شويه ...ونزلت ضرب عليا فضهري وقفايا بالكلام والبوكس وكل حاجه وانا كنت بصوت ومرعوب طبعا
ماما:مين الي عمل كده يا خول انت ؟
انا:عمل ايه يا ماما انا مش فاهم حاجه
ماما:نزلت ضرب عليا وبتقول مين الي ناكك يا عرص
اانا :؟؟؟محدش انا بس كنت بلعب فنفسي
حسيت ماما هديت لانها اتطمنت اني مش اتفضحت او محدش عرف عني حاجه بس رجعت ضربتني بالقلم
وقالت عارف لو حد عرف او حد حاول يشوف خرمك وانت وريته هعمل فيك ايه ؟
انا :حاضر حاضر وكنت مرعوب
ماما قاستلي الحراره وسابت الجهاز جوايا شويه وبدات تلعب فطيزي
وتقولي :بصراحه طيزك حلوه يا ميرو دي احلى من طيز اختك .
وقعدت تضحك وساعتها انا شكيت انها بتمارس مع اختي بس مش اتجرات اني افتح بقي
ولقيتها بتقولي: شكلك هترجعني لايام الشقاوه
انا :ومعرفش جبت الحراه منين اصلا
:ايه هنام معاكي :
ماما :ههههههههه اه هتنام بس بطريقتي
ساعتها فهمت قصدها وعرفت انها هتفتحني
وقالت :خش خد دش كده يا خول واطلعلي
الاول مش وصفتلكو ماما اسمها سميره عندها 40 سنه بيضه جدا زيي كده ورفيعهبس مش قوي تقدرو تقولو كيرفي ومهتميه بجسمها وهي اصلا خبيره تغذيه بس مش بتشتغل .. دخلت استحميت وطلعت لقيتها جايبه قميص نوم وبتقولي :البسه
انا :البس ده بس ده بناتي
ماما : وانت فاكر انك دكر البس يا كسمك اخلص
ومقدرتش اتكلم ولبست وابتدت ماما تلعب فيا وتقلعني وتبوسني وقامت منيماني ع ضهري ودهنت جسمي كريم
وفجاه جابت حزام وفيه خشبه زي الزب زب صناعي هي الي عملاه يعني وبتدات تحك راس الزب ده وانا
اقلها :براحه يايا ماما عشان خاطري دي اول مره
وهي تقول :من عنيا
وفجاه قلبتني ع ضهري وبدات ترفع وتحك الزب تاني وباستني وقامت مدخلاه فيا براحه حسيت روحي بتتسحب
وابتديت اعيط وطيزي جابت دم لان الزب كان كبير وماما مسحت دموعي وكانت بتبصلي بشماته وبدات تنيك فيا
ممكن نص ساعه نيك بس مش سابتني غير لما هي الي تعبت وبعدها بدات تمصلي هيا لحد منا جبتهم
وخلتني الحسلها لحد ما جابتهم عليا وخلتني اشرب العسل بتاعها كلو
فجاه الباب اتفتح ..
الجزء التاني هتعرفو مين الي فتح الباب وايه الي حصل بعدها ؟؟؟؟
انا عارف ان القصه تندرج تحت الشذوذ بس هيا فيها محارم والاجزاء الجايه كلها نيك محارم ودياثه
:g014::g014::g014::blush:
حابب اشارك القصه للمنتدى على لسان صاحبها
................................... ...................................
فالبدايه انا اسمي مروان عندي 19سنه بس الحكايه دي وانا 14سنه من وانا صغير وانا جسمي مدور وابيض ومليان شويه زي البنات كده دايما اتلقى تحرشات من المدرسين والمدرسات برضو وزمايلي حتى بواب العماره مكنش عاتقني لحد ما حبيت الموضوع الموضوع قلب معايا شهوه وبقيت بحب العب في نفسي بس كنت بخاف ادخل حاجه في طيزي عشان مش اتوجع بس اتجرات ودخلت صابعي وحبيت المواضيع وبقيت ادخي صابع واتنين واحيانا خياره صغيره
وفي يوم غيبت من المدرسه عشان كنت تعبان كانت حرارتي مرتفعه وجت ماما تقيسها وانا كنت خايف اوريلها خرمي عشان مش تحس اني مفتوح لان ماما كانت طيبه بس ساعة الجد كانت بتفشخني ضرب ودخلت ماما معاها جهاز الحراره وطبعا مقدرتش اعمل حاجه ونيمتني وفتحت طيزي اول ما فتحتها حسيت انها عرفت لانها وقفت شويه ...ونزلت ضرب عليا فضهري وقفايا بالكلام والبوكس وكل حاجه وانا كنت بصوت ومرعوب طبعا
ماما:مين الي عمل كده يا خول انت ؟
انا:عمل ايه يا ماما انا مش فاهم حاجه
ماما:نزلت ضرب عليا وبتقول مين الي ناكك يا عرص
اانا :؟؟؟محدش انا بس كنت بلعب فنفسي
حسيت ماما هديت لانها اتطمنت اني مش اتفضحت او محدش عرف عني حاجه بس رجعت ضربتني بالقلم
وقالت عارف لو حد عرف او حد حاول يشوف خرمك وانت وريته هعمل فيك ايه ؟
انا :حاضر حاضر وكنت مرعوب
ماما قاستلي الحراره وسابت الجهاز جوايا شويه وبدات تلعب فطيزي
وتقولي :بصراحه طيزك حلوه يا ميرو دي احلى من طيز اختك .
وقعدت تضحك وساعتها انا شكيت انها بتمارس مع اختي بس مش اتجرات اني افتح بقي
ولقيتها بتقولي: شكلك هترجعني لايام الشقاوه
انا :ومعرفش جبت الحراه منين اصلا
:ايه هنام معاكي :
ماما :ههههههههه اه هتنام بس بطريقتي
ساعتها فهمت قصدها وعرفت انها هتفتحني
وقالت :خش خد دش كده يا خول واطلعلي
الاول مش وصفتلكو ماما اسمها سميره عندها 40 سنه بيضه جدا زيي كده ورفيعهبس مش قوي تقدرو تقولو كيرفي ومهتميه بجسمها وهي اصلا خبيره تغذيه بس مش بتشتغل .. دخلت استحميت وطلعت لقيتها جايبه قميص نوم وبتقولي :البسه
انا :البس ده بس ده بناتي
ماما : وانت فاكر انك دكر البس يا كسمك اخلص
ومقدرتش اتكلم ولبست وابتدت ماما تلعب فيا وتقلعني وتبوسني وقامت منيماني ع ضهري ودهنت جسمي كريم
وفجاه جابت حزام وفيه خشبه زي الزب زب صناعي هي الي عملاه يعني وبتدات تحك راس الزب ده وانا
اقلها :براحه يايا ماما عشان خاطري دي اول مره
وهي تقول :من عنيا
وفجاه قلبتني ع ضهري وبدات ترفع وتحك الزب تاني وباستني وقامت مدخلاه فيا براحه حسيت روحي بتتسحب
وابتديت اعيط وطيزي جابت دم لان الزب كان كبير وماما مسحت دموعي وكانت بتبصلي بشماته وبدات تنيك فيا
ممكن نص ساعه نيك بس مش سابتني غير لما هي الي تعبت وبعدها بدات تمصلي هيا لحد منا جبتهم
وخلتني الحسلها لحد ما جابتهم عليا وخلتني اشرب العسل بتاعها كلو
فجاه الباب اتفتح ..
الجزء التاني هتعرفو مين الي فتح الباب وايه الي حصل بعدها ؟؟؟؟
انا عارف ان القصه تندرج تحت الشذوذ بس هيا فيها محارم والاجزاء الجايه كلها نيك محارم ودياثه
:g014::g014::g014::blush: