زبرخان مصري
10-31-2019, 06:40 PM
هبدآ معاكم زي مابيقولو مذكراتي هي حقيقي مش زي معظم القصص اللي من الخيال وده ميزه في قصصي انها حقيقي ميه في الميه انا انسان بسيط جدا احلامي بسيطه عايز اعيش واكون محبوب ونفسي احب بجد واعيش احساس الحب وده اللي بيخليني اقع دايما في نزوات جنسيه جايز عشان اسلوبي الهادي في الكلام او شعوري الداخلي بان الانسان لازم يكون حبوب يحب ويتحب ويكون فعلا انسان ده بيخلي ستات كتير تفهم اني بحاول المح بحاجه في كلامي لكن انا دايما قصدي اديهم حقهم في معامله لطيفه لانهم الشئ الجميل اللي اتخلق عشان يكون سبب في سعادتنا كرجاله المهم طولت عليكم في المقدمه ومقولتش ملامح عني انا ثلاثيني العمر صاحب طول مناسب وجسم مش تخين ومش رفيع بدايه قصتي لما كنت مندوب مبيعات تبع شركه معينه كان المفروض اني اتعامل مع موظفين في مصالح حكوميه ومستشفيات وممرضات وكل فئات الموظفين واحيانا المحلات التجاريه اول تجربه جنسيه حصلت في الشغل ده كانت دكتوره امتياز في مستشفي عام كانت موجوده في استراحه للدكاتره ودخلت عرضت عليهم المنتجات اللي معايا اول مادخلت الاوضه عيني جات غي عنيها بصراحه اتكهربت وحسيت عنيها خطفتني عنيها سودا وفيها لمعه وبريق يخطفوا بجد سكت دقيقتين وهما باصين ليا ومستغربين واحد من الدكاتره الموجوده قالي اتفضل اعرض اللي موجود معاك بصيتله وانا سرحان وقولتله اعرض ايه وفجآه انتبهت اني في شغل قولتلهم معايا قلب فاضي بس مش ببلاش تمنه شويه حنيه ونظره من عيون سودا وبصيت ليها الدكتور الرخم قاطعني تاني قالي انت جاي تغني قولتله اسف يادكتور احيانا بحاول اشد انتباه الناس بكلمتين خارج موضوع البيع والشرا عشان اعرض منتجاتي وحضراتكم مركزين معايا ردت الدكتوره اللي عنيها اجمل من قمر منور اوي في ليله عتمه وقالت واحنا مركزين معاك قربت منها هي وعرضت اللي معايا عليها بس وسبت الباقي بس برضه هي كمان كانت مركزه في عيوني جامد المهمزكنت عايز ابيعلها اي حاجه ومخدش فلوسها عشان ابقي اجي مره تانيه اشوفها بحجه الفلوس وده اللي حصل وبعدين مشيت ومفكرتش ابيع لحد تاني في الاوضه عشان مضربش الدكتور الاهبل ده لو طول معايافي الكلام بعد مامشيت وروحت الشركه عشان اسلم بضاعه وفلوس بطلع الحاجه من الشنطه لقيت كارت فيه اسم ولقب دكتوره ورقم فون استغربت بس فرحت لما ليقت الاسم نفس اسم الدكتوره الجميله اللي كانو بينادو عليها بيه جوا الاوضه نسمه اسمها نسمه اتصلت بيها وقولتلها معلش حضرتك وقع منك كارت في شنطتي ولازم اشوف حضرتك عشان اديهولك قالتي ازاي وقع في شنطتك ممكن وانا بطلع فلوس عشان اديلك جزء من حساب الحاجه اللي اخدتها قولتلها عمل خير انه وقع عموما رقمك معايا في امان متقلقيش قالتلي معرفش ليه مطمنه ليك بس قلقت منك اول مادخلت الاستراحه وفضلت باصصلي كنت باصص كده ليه قولتله بصي في اي مرايه شوفي عنيكي حلوه ازاي انا مش بعاكسك بس دي حقيقه عنيكي جميله واول مادخلت كانت اول حاجه اشوفها ف اسف لو دايقتك واسف لو كنت رنيت دلوقتي وجوز حضرتك موجود ولا حاجه مش بحب اكون سبب في مشاكل لاي حد قالتلي وفجآه تحولت لخالتي الرغايه وقالت يااخويا جوز مين ده مسافر دايما وانا معنديش غير بنتي الصغيره عايشه معايا قولتلها عموما رقمي اللي بكلمك منه ده لو احتجتي اي حاجه في اي وقت رني عليا وراكي رجاله فضحكت وقالت خلاص ماشي هسيفه عندي بس عارف لو المكنه دي طلعت بايظه (تقصد ماكينه حلاقه الشعر الحريمي اللي اشترتها مني) هازعل منك اوي ضحكت وقولتلها انتي دفعتي حاجه اصلا عموما مش هاخد منك فلوس لحد ماتجربيها وتلاقيها كويسه ولو لقيتيها كويسه اعتبريها كادوه بسيط مني قالت لا مينفعش طبعا ده شغل قولتلها وانا بربي زبون هديكي دي هديه المره دي وبعد كده هتشتري مني وانتي مطمنه عموما هي حاجه بسيطه وبعدين المكنه دي انا حبيتها عشان خلتني اتعرف بانسانه كلها رقه وذوق ذي حضرتك قالت هتكبرني ليه ياعم انت ده انا اصغر منك بحوالي خمسين سنه فضحكنا احنا الاتنين ف قولتلها اكيد بابا وماما بقي لسه متجوزوش و**** انتي دمك خفيف خلاص هاقولك يادوك ماشي قالت ماشي وانت شكلك ابن ناس وهادي وقفلنا المكالمه دي بهدوء وابتسامات من الطرفين وبدآت مرحله جديده علي الواتس كانت حاطه حاله رومانسيه ف رديت عليها ب ايوه ياعم يابخت اللي عنده حد يحبه ربنا يسعدك يادكتور راحت ردت عليا علي طول بايموشن رفع الشفه ده وبعديه اللي رافع الحاجب وقالت يسهل ايه بس ده بسلي نفسي وبدآنا نتكلم يوم واتنين واسبوع والتاني وارتحنا لبعض اوي وطلبت منها صوره بنتها الصغنونه قالت ثواني وفجآه لقيت صورتها هي لابسه كاش مايوه وعامله شعرها زي الاطفال ومطلعه لسانها استغربت شويه وهي بسرعه كتبت امسحها معلش جات غلط انا بصراحه ركزت فيها شويه وبعدين مسحتها عشان كنت عايز بينا ثقه متبادله وطلبت منها بعد كام يوم صوره ليخا هي تكون بعتاها مقصوده مش بعتاها غلط قالت اتكسف منك قولتلها ابعتيها وغمضي عنيكي بعتت واحده فيدالتانيه وبقي ليها البوم معايا طلبت اقابلها بره شغلها قالت ماشي اتقابلنا في كافيه كانت مكسوفه شويه وقالتلي عارف مكسوفه ليه قولتلها ليه قالت عشان الصور اللي بعتهالك اديتها تليفوني وقولتلها امسحي اللي يدايقك او يكسفك مسكت الفون ودخلت ع الواتس والماسنجر وفتشت صح وممسحتش الصور وقالت انا مطمنه ليك والا مكنتش بعت من الاول بدآنا نقرب من بعض نلمس بعض مسكت ايدها جسمي اتكهرب منها حسيتها دافيه وبتترعش معرفش كنت بجيب الكلام الحلو منين بس مكنتش بزوق كلامي انا فعلادكنت بوصفها بوصف عنيها جسمها شياكتها عودها اللي مش بيتكرر الا كل مليون سنه شفايفه ورسمتها خدودها وجمالها ولون الورد الاحمر فيها كنت دايما اقولها ياصاحبه اجمل عيون كانت تبصبص بحواجبها وتقولي ده انا حوله وتضحك ومره اتقابلنا في كافيه واليوم ده كان شتا جامد ومفيش ناس كتير في الكافيه واحنا في الدور التاني وانا ماسك ايدها قولتلها ايه ده قالت ايه قولتبها قربي كده ايه اللي علي طرحتك ده قالت ايه وهي مخضوضه وقربت فعلا جامد معرفش ازاي خطفت شفايفها بشفايفي وهي قاومت 3ثواني بالظبط وبعد كده هجمت هي كمان علي شفايفي وكانت اجمل بوسه واطعم شفايف والذ لسان يدوب في البق يالهوووي بعد البوسه لقيتها مغمضه عنيها ودماغها واخده جنب كده وقالت هو ايه اللي حصل انا دايخه ليه ..........لو وافقت الادارهزعلي نشر القصه قولو رائيكم القصه تستاهل اني اكمل ولا لا مع ان اللي جاي تحفه