دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة انا و اخت مرات ابن خالتي .. حنى الجزء الثاني 30/10/2018


تايه في الحياة
10-29-2018, 05:20 PM
انا اسمي احمد 18 سنة في أولى جامعة و هحكيلكم النهاردا قصتي مع اخت مرات ابن خالتي ... من حوالي سنتين ابن خالتي اتجوز واحدة اسمها عزة (مش دي المهم) المهم ليها اخت اسمها اميرة و دي ادي في السن بس ايه جسم جامد طولها حوالي 167سم و جسم كيرفي فاجر فشخ و كل لبسها عبيان من اللي مجسمة او لبس مجسم طيزها و بزازها...المهم قبل الفرح بكام يوم رايح عند خالتي و ابن خالتي هيتجوز في بيت العيلة ساعتها كنا الساعة 10 ونص بالليل في الشتا فالمهم سلمت على خالتي و بسالها على ابنها فقالتلي فوق مع عزة و أمها و اختها بيجهزوا الشقة و يرصوا باقي العفش ...المهم طلعت فوق و سلمت على ابن خالتي و عزة و أمها و قلتلها ازيك يا اميرة عاملة ايه قالت لي كويسة ..المهم قعدت اساعدهم شوية و كل شوية ابص على طيزها و كنت هايج فشخ بس من غير ما حد ياخد باله ...فجأة بعد ساعة كده أمها قالت لاميرة ابوك روح البيت و عاوز يتعشى روحي اعمليله اكل و كلها ساعتين بالكتير و هحصلك انا و اختك و قالت لي روح يا احمد معلش وصلها و بيتهم كان في الناحية التانية من البلد في مكان شبه مقطوع و الطريق عالاقل هياخدله بتاع 10 دقايق او اكتر بشوية ...المهم مشيت معاها و قلتلها عامله ايه في الدروس قالت كويسة و انت وقلتلها كويس ماشي الحال و رغينا في أي كلام لحد ما وصلنا لباب البيت جات تطلع عالسلم طبعا و هي طالعه طيزها كانها بتعزف لحن موسيقي فوق و تحت و فجأة اتديرت و لقتني ببص على طيزها و انا وشي احمر جداا من الكسفة و فتحت الباب الخارجي للبيت و قالت لي شكرا عالتوصيلة و ابتسمت ساعتها اتطمنت شوية لان كنت خايف تقول لامها او حاجة بس فرحت لما ابتسمت و قلت هتعدي على خير ....بعدها باسبوع كان الفرح و طبعا رحت القاعة من بدري عشان فرح ابن خلتي و كدا فالمهم شوية و ابن خالتي و العروسة وصلوا القاعة و اميرة كانت جنب العروسة و كانت لابسة فستان ابن تييت مجسم جسمها بطريقة رهيبة ...طبعا انا فضلت متنح في جسمها الفشيخ دا شوية و هي ماشية و قلت اروح امشي وراهم مع الزفة و هم طالعين عالكوشة و فضلت ماشي وكنت ورا اميرة ففجاة حد داس على جزمتي من ورا و كنت هقع بس موقعتش بس اتزقيت ادام سنة و خبطت في طيزها بس مش جامد بصت فجأة وراها و وشها اتقلب فلقتني انا قلتلها اسف حد زقني و غصب عني اتخبطت فيكي فابتسمت و قالتلي حصل خير و فضلت طول الفرح و انا مركز معاها و على جسمها الفاجر و بالذات لما قامت ترقص مع اختها وانا كنت هايج جداا لانها كانت سكسي فشخ و من كتر الهيجان رحت حمام القاعة و دخلت و فضلت العب في بتاعي لحد ما نزلتهم و رجعت تاني للقاعة و فضلت مركز معاها و كانت قعدت على طرابيزة قصادي و فجأة لمحتني و عنيها جات في عيني و ضحكت و بعدها محصلش حاجة و عدا اليوم على كدا ... و بعد الفرح ب3 أيام روحت ابارك لابن خالتي بس كنت متأخر بالليل و قاعد بدردش مع ابن خالتي و مراته و مكانش حد هناك فبنهزر و ابن خالتي بيقولي عقبالك فقلتله لا يا عم انا لسه بدري عما افكر اخطب حتى ييجي 12 سنة كمان فردت مراته قالت لي تلاقيك خاربها مع البنات قلتلها ابدا و فجاة واحد صاحب ابن خالتي نادى عليه عشان كان جايبله البوم صور الفرح و ساعتها مراته قالت لي بعد ما نزل بزمتك انت بتكلم مين قلتلها مفيش حد قالت لي يا راجل قلتلها بس معجب بامينة و دي كانت واحدة زميلتي فقالت لي يا راجل دا اميرة بتحبك و بحسبك بتحبها قلتلها بجد قالت لي اه بس انت اللي خايب و راح تبص على واحدة تانية و بعدين ابن خالتي جه و قالي انه بكره واحد صاحبه هيشتريله لابتوب و عاوزني اروح اظبطله فيه شوية حاجات و قلتله اشطا هجيلك على 10 كدا و مشيت و انا نازل قعدت افكر اعمل ايه ما الحوار تقريبا سالك !! و البت طلعت بتحبني اهي ...تاني يوم عالساعة 10 كنت عند ابن خالتي و دخلت لقيت اميرة هناك فقلتلها ازيك و كدا و قعدت مع ابن خالتي و ظبطت له الجهاز الجديد فطبعا حلف اني لازم اتعشا معاهم و قعدت و اميرة كانت قعدت تتعشى معانا و عيني كل شوية تيجي في عينيها و بعدين خلصنا عشا و قعدنا ندردش شوية كلنا و برده كل شوية عيني تيجي في عينيها و بعدين قلت همشي فعزة قالت لي وصل اميرة معلش هتعبك يا احمد قلتلها لا ميهمكيش عادي و طبعا في الطريق كلمتها و عاملة ايه و كدا و لما وصلنا عند بيتهم فتحت الباب و بتبصلي فقلتلها على فكرة بحبك و مشيت بسرعة .....و لحد هنا اكون خلصت النهاردا و اكملكم بعدين باقي الحكاية(حكايتي حقيقة مش نصاب:wink:) سلااام

الجزء التاني
قلتلها بحبك !! طب ايه اللي انا عملته ده !!طب انا عملت كدا ليه !! طب انا بحبها فعلا !!مظنش ...بس انا فعلا معجب بيها ...دا الكلام اللي دار في عقلي ساعتها بس بعدها بفترة قلت طب ممكن يحصل مشاكل بسبب الكلام دا لأننا ارياف و في شوية عادات ضد كدا!! بس قلت بيني و بين نفسي مهي بتحبني يبقى مش هتقول لحد ....عدى يوم و التاني و التالت و بعدين في اليوم الرابع قابلتها في الشارع ساعتها وشها احمر و بسرعة حطت وشها في الأرض ...و فضل عقلي مشتت جدا طول اليوم لحد ما فتحت صفحتها و قلت هبعتلها رسالة عالفيس ..كنت متردد الأول بس بعدين اتشجعت و بعتلها و قلت ازيك؟ عاملة ايه؟ .....بعدها بساعة شافت الرسالة و مردتش ...بعت رسالة تانية و قلتلها طب لو زعلانة مني قولي أحاول اصالحك او ممكن محاولش اكلمك لو تحبي كدا؟ ردت و قالت كويسة و ازعل ليه هو انت عملت حاجة تزعل..قلتلها يعني عشان قلتلك اني بحبك ..شافت الرسالة و مردتش قلتلها شكلك فعلا زعلانه و اسف لو ضايقتك و مش هتكلم تاني ...دقيقتين تلاته لاقيتها بعتالي رسالة و قالت لي انا بحبك و قفلت في ساعتها بعتلها رسالة قلتلها بعشقك بس مشافتهاش لانها فضلت 3 أيام مبتفتحش صفحتها و لما فتحت بعتت ايموشن مكسوف:blush: و فضلنا لمدة شهر تقريبا نتكلم كلام حب و كدا و البت طلعت بتموت فيا بس انا اللي كنت غبي و مش واخد بالي .... كان عدى حوالي شهر و نص على فرح ابن خالتي و كان ابن خالتي أسبوعين شغال بالليل و أسبوع الصبح و كانت مراته تعبت شوية فهي كانت بتروح تبات مع اختها ...و في الوقت دا حصل مشاكل بين ولاد عمي و ناس تانيين على ارض و حصلت مضاربة كبيرة و حصل إصابات من العيلة التانية كتير و طبعا المشاكل كبرت اكتر فابويا من باب الاحتياط قال محدش يبات في البيت عشان نتجنب المشاكل انا و اخواتي و طبعا ولاد عمي نفس الحال فابويا قالي هتبات عند خالتك فطبعا اول يوم رحت كانت هي هناك و كان خالتي و جوزها بيناموا بدري فكنت بطلع اسهر مع اميرة و اختها و نتكلم و نحكي فاول يوم جينا عالساعة 11 و مرات ابن خالتي قالت هتنام و قالت قوموا ناموا فقلنا هنعد شوية فقالت متسهروش اوي فهي دخلت نامت ففضلنا نكمل عادي فقلت هقوم اشرب فعديت من جنب اوضة النوم لاقيت مرات ابن خالتي نايمة و دا اللي توقعته لان لقيت النور مطفي ...شربت و رجعت و اول ما فعدت قلتلها انا بحبك اوي يا اميرة فوشها احمر اووي و قالت بصوت واطي و انا كمان لان طول الفترة اللي عدت كنا شات بس و هنا مسكت ايديها بس شدتها على طول كان كهربا مسكتها و قامت نامت ... تاني يوم برده مرات ابن خالتي على 11 قامت و انا اميرة قعدنا نتكلم فقلتلها انتي خايفة مني و لا ايه قالت لا بس مش متعودة على كدا ..فقلتلها بعشق امك فضحكت و مسكت ايديها و فضلنا باصين في عيون بعض و انا بقولها كلام حب زي بعشقك و انتي روحي وقلتلها ياللي شمس الدنيا تطلع لما تطلع ضحكة منك فابتسمت و قلتلها بعشق ابتسامتك اوي و قضناها شوية محن و بعدين قامت تنام....تالت يوم برده على 11 برده فضلنا قاعدين لوحدنا و قضيناها برده كلام حب و هكذا اليوم الرابع و جات قالت هقوم انام فوهي بتقوم قمت و بصيت في عنيها و قلتلها بحبك و بوستها من شفايفها بوسة مخدتش 3 او4 ثواني و هي اتخضت بعدها و مشت بسرعة... اليوم اللي بعده لما اختها قامت تنام قامت تنام هي كمان في نفس الوقت ..و عدى كمان يوم بنفس الطريقة فبعتلها و قلتلها شات استنيني بالليل عاوز اكلمك شوية و بالفعل في اليوم دا استنت و قلتلها انا اسف لو كنت ضايقتك يا حبي ...مردتش برده فضلت اكلمها و أحاول اضحكها لحد ما ضحكت و قعدنا برده نتكلم كلام محن و حب و قربت وشي من وشها و هي مبتسمة و فجأة بوستها و استمرينا ييجي نص دقيقة بس المرة دي زي ما تكون مستمتعة و مستعدة سيبتها و المرة دي ابتسمت فحسيتها راضية و دا شجعني اكتر فرحت بايسها تاني بس المره دي شلت الطرحة من على شعرها و نزلت على رقبتها ابوسها و هي مندمجة اوووي و بعد ييجي دقيقتين نزلت بايدي اقفش بزازها لمدة ييجي نص دقيقة ...من كتر الهيجان و الشهوة العشرة زي ما تكون نزلت لوحدها و انا مش حاسس لاني كنت اول مره اجرب الشعور دا و لحد هنا أكون خلصت النهاردا و اكمل بعدين ..سلااااام

تايه في الحياة
10-29-2018, 06:49 PM
لو جادة ردي واتس

ميدو الاردني
10-29-2018, 07:05 PM
هيا قصة رومانسية مش جنسية

تايه في الحياة
10-29-2018, 07:09 PM
جنسية بس دي مقدمة بس ف الأول لان الجنس مبيجيش خطف كدا

Sami Tounsi
10-29-2018, 07:23 PM
عزيزي كنت افضل ان تستمر و ان يكون الجزء حافلا بالاحداث .. يا ليتك تطول في القادم من الاجزاء ..

اي اضافه تكون هنا في قصتك هذه على شكل تعليق ثم اعلمنا في الموضوع الموحد لنقوم بدمجه تجد رابطه في توقيعي ..

ينقل لقسم قصص السكس العربي ..
مجهود مشكور ..

تايه في الحياة
10-29-2018, 08:00 PM
كنت اريد الاطالة و لكن اريد التمهيد اكثر لما قبل المرحلة الجنسية و ارجو ان يكون ما كتبت قد نال اعجابك

ملك السادي
10-29-2018, 11:09 PM
مستني التكمله
شكلهاااااا جامده

تايه في الحياة
10-30-2018, 10:24 PM
دا يعتبر تكملة اول جزء

تايه في الحياة
10-30-2018, 10:31 PM
دا يعتبر تكملة اول جزء

ميدو الاردني
10-30-2018, 11:01 PM
هيك القصة بدأت تاخذ مسارها الصحيح بس تجنب الإطالة بالحديث عن الأشياء المملة
وأدخل بتفاصيل الأحداث المهمة

تايه في الحياة
10-30-2018, 11:51 PM
]
تسلم يا عزيزي على التعليق و ابداء الرأي و ساحاول تفادي ذلك و لكن معظم هذا قد حصل بالحقيقة فمن اجل دمج القارئ مع واقع القصة أحاول إضفاء بعض التفاصيل
و مرة أخرى اشكرك يا عزيزي

Sami Tounsi
10-31-2018, 01:50 AM
تم اضافة الجزء الثاني قرائه ممتعه للجميع..

Sami Tounsi
10-31-2018, 01:58 AM
عزيزي كلامي هذا الذي ياقوله لا يعني احباطك ابدا ..

مش لازم يكون النشر متسرع لو طنت مكانك كنت احتفصت بما كتبته و اضفت عليه حتى يتكون عندي جزء طويل نوعا ما حافل بالاحداث و التطورات ..

بعكس ما قاله لك القارء انا ما شفتش تطويل في التفاصيل انت بتمر بمراحل حصلت معاك، مراحل تمهيدية ستقودنا للاتي من الاحداث ..

مجهود مشكور ..

محب العشق
10-31-2018, 10:52 AM
حلوه و بدايه موفقه استمر

ليلي احمدد
10-31-2018, 12:05 PM
هوة فعلا محن

تايه في الحياة
10-31-2018, 12:33 PM
هوة فعلا محن

و هو المحن وحش 😂



/archive/index.php/t-268549.htmlقصص نيك مراهقات/archive/index.php/t-332023.html/archive/index.php/t-336016.html/archive/index.php/t-7982.htmlقصة سالب ديوث على مرتو من دمشق site:rusmillion.ruقصص سكس لواط انيك واتناك ثلاثي site:rusmillion.ruجمعت بين زوجتي واثنتين من اخواتها قصص سكس محارمقصص سكس مرات صاحبيقصص نيك محارم طيز اخثي كبيرسكس كس بنات جميلات فشخ وملئ الكس بالمني حتى تقول اح اح/archive/index.php/t-165697.htmlقصص سكس عاشرت خالتى واخواتها كاملهيداعب كسي وانا اتاوهابني ناكني وفتح طيزي قصص محارممنتديات نسونجي النسوان البلدي سبب عشقي لخالتي الجزء التاسعه الموسم الثاني/archive/index.php/t-172127.html/archive/index.php/t-481861.htmlقصص سكس فرح اختي.com site:rusmillion.ruقصة لواط مع مديري و زوجته/archive/index.php/t-34168.htmlبدي طريقة انيك اختي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-16203.htmlقصة ام ينيكها ابنها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-540894.htmlقصص سكس محارم اجزاء طويله site:rusmillion.ruقصص محارم المفاجأةقصص سكس ابنتي تجلس على زبي امام امها.comقصص سكس فياجرا وانيك اختي.comقصص سكس محمد واخته زينب.comسكس حيل كلب/archive/index.php/t-349193.html/archive/index.php/t-313596.html/archive/index.php/t-331747.html/archive/index.php/t-24802.htmlقصص سكس محارم انا وعمتي عمرها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-273552.htmlقصص نيك محارم/archive/index.php/t-545909.html/archive/index.php/t-304155.html/archive/index.php/t-6623.htmlقصص نيك عربي أخت مراتي site:rusmillion.ruقصص سكس عربي اول مره انتاكقصص سكس المحارم اختي الكبيرةصوزسكس محارم اب مع ابنة/archive/index.php/t-6088.html/archive/index.php/t-506177.htmlقص سكس اخواتقصتي مع ابي نيك بازبه الضخم حت بكيت.comاحلى قصص نيك ورومنسية/archive/index.php/t-235750.html/archive/index.php/t-40917.htmlقصص سكس نيك صبي يعشك خالته/archive/index.php/t-139559.htmlسكس بنات ودي ابشقصص سكس مص زوبر/archive/index.php/t-267802.htmlقصص سكس دلوعات قصص محارم سكس اجزا طويله ابني عنده حاله نفسيه.comسكس امهات واخوات امي تعبانه على الاخر ومش قادره تنامقصص سكي شيميل ناكت زوجي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-12761.html/archive/index.php/t-196436.htmlقصص سكس قذف في الطيز قصص محارم الأم العصريةقصص سكس الشرطي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-516796.htmlقصص محارم في المترو /archive/index.php/t-269564.htmlقصص سكس لواط مراهق مثلي/archive/index.php/f-47.htmlفصتي تجسس على امي عاريةقصص مع اختي صاحبتة الطيز الكبيره/archive/index.php/t-250038.htmlقصص سكس هيجاتقصص نيك طويله طيزقصص نيك قحاب كيبرات/archive/index.php/t-96602.htmlقصص سكس ابي ناكني بعد الزواج وقذف في كسي وطيزي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-220414.htmlقصص لواط اخيقصص سكس انا واختي في غرفة الهندي.com site:rusmillion.ruصاحبي طريق الدياثة قصص نيك. سكس/archive/index.php/t-362307.htmlسكس قصص نيك خيانه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-13753.htmlقصت تبعيص كيس أمي/archive/index.php/t-409326.htmlقصص سكس محارم مع ماما و بابا و مراته الأرشيف site:rusmillion.ruقصص مصوره اتجسس علي ابي وهوينيك اميقصص نيك اخوات حقيقيهقصص؟سكس،محارم؟بأغراءأوتحرشقصص نيك في السوق site:rusmillion.ruحكية.نأكني.بزبو.ألطويلسكس نهدين بنات السعوديهﻗﺼﺺ ﻧﻴﻚ ﻭﺭﻉ ﺳﻮﺭﻱ site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-416536.htmlقصص اخ ينيك اخته