السالب العاشق
10-23-2019, 02:49 PM
هاي ياجماعة انا احمد من القاهرة ابيض وجسمي مش مشعر وطولي ١٧٣ و إني ٨٧ كيلو
وطيزي مقلوظة وكل اليشوفها يقولي انت ازاي ولد
هحكيلكم كل قصصي وهبدا بأول واحدة لما قريت على موقع إعلان لجلسة مساج
و انا اعرف ان معظم البيشتغل في المساج بيبقى له في السكة يعني وكدة
ولو حتى ملوش بتبقى متعة بردو
المهم اتصل بالرقم رد عليا كابتن وسام عرفته بنفسي وقولتله عايز جلسة كاملة للجسم واتفقنا
وقولتله على عنوان شفتي الأنا قاعد فيها لوحدي
وكان الميعاد الساعه ٥ المغرب
ظبطت نفسي ولبست أندر شكله حلو كان لونه اسود وعليه شورت وتشيرت
الساعه ٥ لقيت بيرن وكان واقف تحت العمارة شاورتله من البلكونة وقولتله اطلع
فتحت الباب لقيت مز قمر طول بعرض كدة حاجة متتوصفش بجد
دخل واتعرفنا شوية وقولتله لازم تشرب حاجة قالي عصير
قمت ضاحك قولتله مش نفسك في حاجة تانية
قالي ابي حاجة التشوفه
قولتله ليك في الميا فودكا يعني قالي اصل.... قولتله يعني ليك قالي اه
جبت الازارة وكانت فودكا اصلي وجبت الكوبيات وصبيت له كأس وانا كأس
قولتله انت ليك في البنى؟ قالي على خفيف
قمت لفيت سيحارتين بس كل سيجارة بجد تخليك في عالم تاني خالص السيجارة
تقيلة اوي
شرب اول نفسين مع كأس فودكا وحسيت أن دماغه راحت وانا كمان بصراحة هههه
قولتله لو عايز تقعد براحتك اقلع عادي لو لابس بوكسر
راح قالع بعد تردد شوية
وببص وهو قاعد لاقيت زب حاجة كدة مش هعرف اوصف حاجة طويلة وتخينة كان نفسي
اوي امسكه بس مسكت نفسي لا يكون ملوش فيه ماممكن يكون بيشرب وكل حاجة بس
ملوش في حاجة تانية
المهم قعدنا شوية وانا سكرت خالص وهو كمان
قام باصصلي وقالي نبدأ؟
قولتله اه براحتك وشاورتله على الاوضه ودخلنا
قولتله تحب اقلع كله ولا ماعدا الاندر قالي براحتك
فقلعت كله ماعدا الاندر وحسيت اول ما شاف جسمي ابتسم
نمت على بطني وبدأ يعملي المساج من رقبتي فوق ونازل لحد الاندر وبعدين عاملة من رجلي
تحت لحد الاندر فوق نص ساعه لقيتو هو بدأ يسخن اصلا ويحاول يطلع عن طيزي
من الناحيتين ويدلكها وانا في دنيا تانية خالص
قالي تحب اعملك مساج بروستاتا قولتله ازاي قالي هدلك فتحة الشرج ودي لينا فوايد
قولتله براحتك قام منزل الاندر بايديه الاتنين وانا ساعدته وطلع من رجلي
وجاب شوية زيت بيبي جونسون وبدأ يدلك الفتحة وانا كنت بموت بجد
وطلعت مني ااااه
قام بدون تردد قام ضحك وقالي ايدي تقيلة؟ قولتله لا كمل
فجأة لقيته ممسكني في أيدي وانا نايم بتاعه كان يجنن مسكته ولعبت فيه
وكنت مكسوف لسة شوية قالي ينفع اقلع
قولتله اعمل كل النفسك فيه
لقيتو قلع كل هدومه وطلع فوقي على طيزي وبدأ يبوس رقبتي ويلحسها ونزل بأس ضهري
لحد ما وصل لطيزي وعمل حاجة جميلة وكنت مستغربها
فتح طيزي بايديه الاتنين وقالي احلى طيز شوفتها وراح مدخل مناخيره جوة الحرم
وعمال يشمها اووووي لدرجة اني قولتله هتفضل تشم كتير
قالي عاجبني اوي وقام نازل تاني قعد يلحس في الخرم يجي نص ساعه
لحد مانا قولتله دخلو مش قادر اركب بقا
قام حاطط بتاعه على الخرم وقعد يدلكه براحة كان بيجنني
وفجأة دخل واحدة واحدة وانا بصوت عمال اقوله نيك مش قادرة حرام عليك
ولو حلفت انه قعد ينيك ساعه الا شوية محدش هيصدقني
وانا
ااااااه دخلووو كله. افشخها الأبوة العايزه لبنك دي
اااااااااه جاااامد اوي جاااامد زبك يجنن كيفني
شوية لقيتو بيبوس رقبتي جامد وبيقولي فيه ودني عجيب اجيبهم فين
قولتله جووووووووة يادكري
ولقيت حنفية لبن اتفتحت في طيزي وكان سخن اوي وانا بنزل من بتاعي من غير ما المسه
فضل نايم على ضهري ١٠ دقايق قولتله ممكن اقوم هروح الحمام
قام من على ضخهري دخلت اخدت شاور ولبست أندر فتلة حريمي وقميص نوم واصل لحد اول طيزي
وبرفن وكدة ودخلتله قالي يلهوووي
قولتله هتبات معايا بقا
قالي بعد الشوفته دة هبات
وفصل نشرب في حشيش وفودكا وهو ناكني ٤ مرات على لحد الساعه ٦ الصبح
كانت نيكة عمري ما انساها
ولسة قصصي كتير وعلى فكرة القصص حصلتلي بجد مش كوبي وبيست من حتة ولا تأليف
لحد ماقرب
وطيزي مقلوظة وكل اليشوفها يقولي انت ازاي ولد
هحكيلكم كل قصصي وهبدا بأول واحدة لما قريت على موقع إعلان لجلسة مساج
و انا اعرف ان معظم البيشتغل في المساج بيبقى له في السكة يعني وكدة
ولو حتى ملوش بتبقى متعة بردو
المهم اتصل بالرقم رد عليا كابتن وسام عرفته بنفسي وقولتله عايز جلسة كاملة للجسم واتفقنا
وقولتله على عنوان شفتي الأنا قاعد فيها لوحدي
وكان الميعاد الساعه ٥ المغرب
ظبطت نفسي ولبست أندر شكله حلو كان لونه اسود وعليه شورت وتشيرت
الساعه ٥ لقيت بيرن وكان واقف تحت العمارة شاورتله من البلكونة وقولتله اطلع
فتحت الباب لقيت مز قمر طول بعرض كدة حاجة متتوصفش بجد
دخل واتعرفنا شوية وقولتله لازم تشرب حاجة قالي عصير
قمت ضاحك قولتله مش نفسك في حاجة تانية
قالي ابي حاجة التشوفه
قولتله ليك في الميا فودكا يعني قالي اصل.... قولتله يعني ليك قالي اه
جبت الازارة وكانت فودكا اصلي وجبت الكوبيات وصبيت له كأس وانا كأس
قولتله انت ليك في البنى؟ قالي على خفيف
قمت لفيت سيحارتين بس كل سيجارة بجد تخليك في عالم تاني خالص السيجارة
تقيلة اوي
شرب اول نفسين مع كأس فودكا وحسيت أن دماغه راحت وانا كمان بصراحة هههه
قولتله لو عايز تقعد براحتك اقلع عادي لو لابس بوكسر
راح قالع بعد تردد شوية
وببص وهو قاعد لاقيت زب حاجة كدة مش هعرف اوصف حاجة طويلة وتخينة كان نفسي
اوي امسكه بس مسكت نفسي لا يكون ملوش فيه ماممكن يكون بيشرب وكل حاجة بس
ملوش في حاجة تانية
المهم قعدنا شوية وانا سكرت خالص وهو كمان
قام باصصلي وقالي نبدأ؟
قولتله اه براحتك وشاورتله على الاوضه ودخلنا
قولتله تحب اقلع كله ولا ماعدا الاندر قالي براحتك
فقلعت كله ماعدا الاندر وحسيت اول ما شاف جسمي ابتسم
نمت على بطني وبدأ يعملي المساج من رقبتي فوق ونازل لحد الاندر وبعدين عاملة من رجلي
تحت لحد الاندر فوق نص ساعه لقيتو هو بدأ يسخن اصلا ويحاول يطلع عن طيزي
من الناحيتين ويدلكها وانا في دنيا تانية خالص
قالي تحب اعملك مساج بروستاتا قولتله ازاي قالي هدلك فتحة الشرج ودي لينا فوايد
قولتله براحتك قام منزل الاندر بايديه الاتنين وانا ساعدته وطلع من رجلي
وجاب شوية زيت بيبي جونسون وبدأ يدلك الفتحة وانا كنت بموت بجد
وطلعت مني ااااه
قام بدون تردد قام ضحك وقالي ايدي تقيلة؟ قولتله لا كمل
فجأة لقيته ممسكني في أيدي وانا نايم بتاعه كان يجنن مسكته ولعبت فيه
وكنت مكسوف لسة شوية قالي ينفع اقلع
قولتله اعمل كل النفسك فيه
لقيتو قلع كل هدومه وطلع فوقي على طيزي وبدأ يبوس رقبتي ويلحسها ونزل بأس ضهري
لحد ما وصل لطيزي وعمل حاجة جميلة وكنت مستغربها
فتح طيزي بايديه الاتنين وقالي احلى طيز شوفتها وراح مدخل مناخيره جوة الحرم
وعمال يشمها اووووي لدرجة اني قولتله هتفضل تشم كتير
قالي عاجبني اوي وقام نازل تاني قعد يلحس في الخرم يجي نص ساعه
لحد مانا قولتله دخلو مش قادر اركب بقا
قام حاطط بتاعه على الخرم وقعد يدلكه براحة كان بيجنني
وفجأة دخل واحدة واحدة وانا بصوت عمال اقوله نيك مش قادرة حرام عليك
ولو حلفت انه قعد ينيك ساعه الا شوية محدش هيصدقني
وانا
ااااااه دخلووو كله. افشخها الأبوة العايزه لبنك دي
اااااااااه جاااامد اوي جاااامد زبك يجنن كيفني
شوية لقيتو بيبوس رقبتي جامد وبيقولي فيه ودني عجيب اجيبهم فين
قولتله جووووووووة يادكري
ولقيت حنفية لبن اتفتحت في طيزي وكان سخن اوي وانا بنزل من بتاعي من غير ما المسه
فضل نايم على ضهري ١٠ دقايق قولتله ممكن اقوم هروح الحمام
قام من على ضخهري دخلت اخدت شاور ولبست أندر فتلة حريمي وقميص نوم واصل لحد اول طيزي
وبرفن وكدة ودخلتله قالي يلهوووي
قولتله هتبات معايا بقا
قالي بعد الشوفته دة هبات
وفصل نشرب في حشيش وفودكا وهو ناكني ٤ مرات على لحد الساعه ٦ الصبح
كانت نيكة عمري ما انساها
ولسة قصصي كتير وعلى فكرة القصص حصلتلي بجد مش كوبي وبيست من حتة ولا تأليف
لحد ماقرب