Hima roka
05-08-2020, 05:45 AM
سوزان هي جارتي في العمارة اللي جنبنا كل اللي يشوفها يتمنى تكون مراته عندها خمسة وأربعين سنة ميلف زي الكتاب ما بيقول
علطول لابسة بدلة عبارة عن بنطلون ضيق بارز لطيزها المكورة
و قميص ماسك بزازها اللي هينطوا بره البراه وفوقه جاكيت مخليها قمر وطرحة ربطاها من ورا بطريقة مخليها تهيج اي دكر ومخرجة قصة صفراء
جسمها جسم ميلف وسط مش تخينه ومش رفيعة فول ميكاب على طول
كنت بشوفها على طول راكبة عربيتها ماتسوبيشي رمادي
كنت دايما اقول يا بخت جوزها معاه فرس
بس الغريبة اني كنت بشوفها وهي نازلة لواحدها وانا بكون رايح الشغل
عدت مرات كتير واقابلها وهي نازلة وانا رايح شغلي
واشوفها زبي يبقى حديد في ثانية
لغاية ما في مرة في يوم كانت نازلة من عمارتها
وكان فيه عيل راكب موتوسيكل واقف
حسيت ان فيه حاجة غلط بتحصل واللي حسبته لقيته
هي نزلت من على الرصيف وده هجم يخطف الشنطة اللي هي مسكاها
وخطفها فعلا وانا بسرعة رد فعل زقيت المتوسيكل برجلي وقعته حاولت اتفادى المتوسيكل
اللي دخل في رجلي جامد واتعورت
المهم الواد قام جرى وانا مش حاسس باللي حصل لرجلي
قومت اطمن عليها
قولت لها حضرتك كويسة
قالت لي انا تمام... انت كويس
قولت لها انا تمام... ايه ده ايد حضرتك متعوره تعالى نروح صيدلية
قالت لي لا انت اللي لازم تروح المستشفى حالا رجلك متعورة جامد
وعلشان الدم نزل كتير قالت لي بقولك ايه انت ساكن فين
قولت لها انا في العمارة اللي جنبك هنا
قالت. لي انا جارتك هنا ممكن تطلع معايا البيت نطمن ونجيب دكتور
قولت لها انها بسيطة مفيش حاجة
قالت لا لازم اخلي الدكتور. يشوفك
المهم قعدنا نتجادل لحد ما وافقت اطلع معاها خدت الشنطة من الأرض
وسندتني لغاية ما وصلنا شقتها في الدور الثاني وهي سنداني
وانا مش مصدق سوزان حلم اي راجل طالع شقتها معاها
وهي خايفة عليا
دخلنا الشقة وكانت هتدخلني الاوضة قولت لها ما يصحش
قالت كافاية اللي عملته معايا
فضت الشنطة علشان تطلع الموبيل ع السرير
وكان وسط حاجاتها الميكب وعلبة سجاير وولاعة
فهمت انها بتدخن
كلمت الدكتور. ونيمتني على السرير وبدأنا نتكلم
هي شكرا على كل اللي عملته علشاني يا...
هيما انا هيما وحضرتك ( انا كنت عارف الاسم بس بستعبط)
قالت لي سوزان جارتك هنا وشكرا على كل حاجة يا هيما
رديت على ايه اي راجل هيعمل كده هو جوز حضرتك مش موجود
قالت لا انا مش متجوزه.... سكتت شوية وقالت أتقدم لي كتير بس كنت برفض
وانا عايشة لواحدي واختي وبنتها ساعات بيزوروني
قولت لها وانا كمان جارك في العمارة اللي جنبك وعايش برضو لواحدي
الدكتور وصل وكشف على رجلي ونضف الجرح وقال محتاج راحة اربع ايام رجليا ما تلمسش الأرض
حاسبت هي الدكتور
وانا كنت هقوم لما رجعت لي
قالت على فين يا هيما ما تقومش
كان زبي ساعتها سيخ
وهي كأنها بتخضني علشان ما اقومش من السرير وبتقول
لا لا مش هتقوم زبي خبط في بطنها وأيدي جت على بزازها بالغلط
قولت لها اسف.
اتخضت هي من الخبطة بتاعت زبي واتلجلجت
يا حبيبي ما ينفعش تنزل جرحك لازم ليه راحه
قولت لها الناس تقول ايه وفيه عندك راجل غريب
قالت لي مالكش دعوة بالناس
وانا طول فترة راحتك هاخد بالي منك
قعدت معاها اربع ايام في الجنة اكل واشرب
لغاية ما خفيت
اخر يوم صحيت بدري علشان احضر نفسي للنزول
قولت اخد دش دخلت ولقيت اندراتها و براهتها
مش عارف ليه لقيت زبي هاج ومسكت أندر من بتوعها اجيب لبنى فيه واشمه وجبتهم
كان تقريبا باب الحمام موارب وانا كنت فاهم انها نايمة
سمعت خبط على باب الحمام
هيما صباح الخير انت في الحمام
ارتبكت لأن الاندر كان في أيدي.
رجعته وقولت لها اه خلاص بخلص اهه
لبست وخرجت وزبري فاضحني ومش بينزل
دخلت هي تاخد شاور وبصت لي وضحكت وهي بتبص على زبري
مش عارف ايه خلاني ابص عليها من فتحة الباب
لقيت ملكة جمال بتستحمى جسم متناسق وبز عالمي زي بتاع الممثلات.
هي اصلا كانت شبه وفاء سالم الممثلة بس كبيرة في السن
لقيتها بتلعب في بزازها وبتنضف كسها وبتغسلة
ولقيتها بتلعب فيه كأنها حاسة اني شايفها
مشيت قبل ما تطلع هي من الحمام وقعدت في الصالة
خرجت هي بقميص نوم وروب ولافه شعرها
وهي بتقول صباح الخير ايه اخبارك يا هيما.
قولت لها تمام بمب خلاص هروح شقتي
قالت لي ايه زهقت مني
قولت لا يا سوزان بس علشان ما ابقاش ضيف تقيل
قالت لي ضيف ايه بس ده انت راجل البيت يا هيما
ماعرفش حسيت انها نفسها بس مش عارفه تفتح الكلام
قولت لها انا نازل معلش
قالت لي طيب افطر معايا الأول قعدنا نفطر ونتكلم
وسألتها مش خايفه من الوحدة
ردت لا خالص بقى ليا ناس حبايبي بيخافوا عليا.
كان التليفزيون شغال على فيلم لواحدة ست كبيرة معاها شاب ومقطعين بعض
بوس
سرحت وهي كمان سرحت وبدأت تبص ليا وكأنها بتقول اهه يالا
وقالت فيلم حلو ايه رايك فيه. قولت لها بصراحة يا بخته
ردت هي وقالت قصدك يا بختها في حد بيحبها ويخاف عليها
قولت لها ايه ما انتي لسه قايله بقى في ناس تحبني وتخاف عليا
ده وانا بحط ايدي على فخدها
اتخضت كده لثواني وقالت بصوت واطي ايه ده انت عايز ايه
قولت لها بصراحة يا سوزان انا معجب بيكي من زمان
قالت لي ايه ده بجد حكيت لها عن مراقبتي ليها واني بحبها من زمان
قالت لي بس انا في سن امك
قولت لها الفيلم قدامك اهه الحب ما فيهوش سن
انا بحبك يا سوزان وعايز اتجوزك وجايز اللي حصل خلى فيه ربط بينا
اتكسفت كده وقالت تتجوزني؟؟
قولت لها اه يا قلبي ايه مش عايزه تبقي أم قالت وهي ماسكة في رجلي نفسي
يا هيما ابقى ام
قولت لها خلاص نتجوز
قالت لي بصراحه انا في الفترة اللي قعدتها معايا حبيتك قوي انا موافقة بس مش
هينفع نتجوز رسمي علشان اهلي لازم يعرفوا حاجه بحاجة
قولت لها خلاص اتجوزك عرفي مؤقت
قالت لي عرفي.... طيب ماشي واتجوزتها عرفي
الظهر ودخلت الاوضة وراحت هي تجهز
ودخلت عليا الأوضة وعاملة مكسوفه قمت قلعتها الروب وكان تحته براه و أندر لونهم ابيض
زي العرايس بدأت العب في بزازها وهي تسيح والعب لها في كسها وهي
اهههه مش قادرة ياللا متعني بس قعدني اول
وبدأت الاعبها وادلعها واعض في بزازها وهي تضحك يا شقى يا واد يا شقى
لا لا هيما عيب كده كنت لابس بوكسر قلعته وهي شافت زبي قالت احيه
كل ده بتاعك وبتبرق علشان حجمه الكبير وقالت شكله هيقطعني
مسكته قعدت تمص فيه مص عالمي
وبعدين نيمتها على السرير وفتحت رجليها وبدأت اداعب كسها وهي بتخرف
يااه كان نفسي في كده من زمان صبرت ونلتي يا سوسو
بدأت ادخله نزل دمها وأول ما نزل خافت شوية بس مسحته وبدأت العب فيه تاهت
علشان ادخلها المود تاني ونكمل نياكة
قعدت العب في بزازها ودخلت بقيته في كسها وانا مش مصدق
سوزي حلم كل زبرر انا بنيكها وهي مراتي
بدأت هي اه ياحبيب قلبي نيك حبيبتك انا مراتك متعنييي
يا هيما خخخخخ احيه زبرك ده يجنن
نيمتها على جنبها ولسه زبري في كسها وشغال
وبعدين خرجته وجبتهم على بزازها
شخرت وقالت ايه ده بعد ده كله ما تجيبهمش جوه
قولت لها اصبري الماتش طويل قالت على فكرة شفتك بتجيبهم في الحمام وشوفتك بتبص عليا وفي الاخر مستخسرهم في كسي
قالت وهي بتمسك زبري ده انا نفسي في لبن زي ده في كسي الشرقان.
نزلت تمص في زبري وتلحس اللبن من على بزازها
فتحت شنطتها من جنبها وطلعت سيجارة تولعها
وتشربها وانا قومت قعدت على كنبة جنب السرير وشاورتلها تعالى يا سوسو
جات لي وهي بتتمايص لقيتها ومسكت هي زبري تدخله في كسها بدأت تتنطط.
قعدنا كده شوية ورجعنا للسرير تاني نمت انا وهي برضو بتشرب في السيجارة بأيد
والايد التاني بتدخل زبري في كسها وبدأت تتنطط على زبري
اللي انفجر شلال في كسها وهي بتقول احححح ايوه كده يا قلب سوزي
وعشق كسها التعبان
خرجنا من الاوضة ملط وقضينا اليوم كله عريانين وكل شوية اروح وابوس أو أديها بعبوص
وهي تقول يا راجل عيب كده طيب استنى يا هيما انا مش قدك
لغاية ما جه الليل قولت لها تعالى نكمل الماتش وانا ماسك طيزها
قالت لي لا ورا لا يا هيما عيب وحرام
قولت لها ما تحكميش على حاجة هتترجيني نعملها كل شوية
قالت لي ليه دخلتها الاوضة وعملتها وضع الكلبة وبدأت ادخله صوتت من الطرف
سنه سنه دخلته وهي روحها بتروح وبتقول حرام عليك انا مش قدك انا حبيبتك
تعمل كده فيا لا لا لا
لغاية ما اتعودت عليه وبدأت تقول لا لا ايه ده
ده متعة جامدة نيك
نيك فيها كبرها لي يا سيد الرجالة متعني يا مهيجني
احيه جبت ميتي يا هيما وانا كنت بجيبهم في طيزها سخنين
قالت احح يااااه ايه المتعة دي
خلصنا ولبسنا هدوم وقالت لي انها بتحبني بس بعد اللي عملته معاها بقت تعشقني
حكت عن اختها وانا ست غلبانة واجمل منها اسمها جيجي وبنتها اسمها سعاد.
ودول ليهم حكاية معايا في الجزء التاني من القصة
علطول لابسة بدلة عبارة عن بنطلون ضيق بارز لطيزها المكورة
و قميص ماسك بزازها اللي هينطوا بره البراه وفوقه جاكيت مخليها قمر وطرحة ربطاها من ورا بطريقة مخليها تهيج اي دكر ومخرجة قصة صفراء
جسمها جسم ميلف وسط مش تخينه ومش رفيعة فول ميكاب على طول
كنت بشوفها على طول راكبة عربيتها ماتسوبيشي رمادي
كنت دايما اقول يا بخت جوزها معاه فرس
بس الغريبة اني كنت بشوفها وهي نازلة لواحدها وانا بكون رايح الشغل
عدت مرات كتير واقابلها وهي نازلة وانا رايح شغلي
واشوفها زبي يبقى حديد في ثانية
لغاية ما في مرة في يوم كانت نازلة من عمارتها
وكان فيه عيل راكب موتوسيكل واقف
حسيت ان فيه حاجة غلط بتحصل واللي حسبته لقيته
هي نزلت من على الرصيف وده هجم يخطف الشنطة اللي هي مسكاها
وخطفها فعلا وانا بسرعة رد فعل زقيت المتوسيكل برجلي وقعته حاولت اتفادى المتوسيكل
اللي دخل في رجلي جامد واتعورت
المهم الواد قام جرى وانا مش حاسس باللي حصل لرجلي
قومت اطمن عليها
قولت لها حضرتك كويسة
قالت لي انا تمام... انت كويس
قولت لها انا تمام... ايه ده ايد حضرتك متعوره تعالى نروح صيدلية
قالت لي لا انت اللي لازم تروح المستشفى حالا رجلك متعورة جامد
وعلشان الدم نزل كتير قالت لي بقولك ايه انت ساكن فين
قولت لها انا في العمارة اللي جنبك هنا
قالت. لي انا جارتك هنا ممكن تطلع معايا البيت نطمن ونجيب دكتور
قولت لها انها بسيطة مفيش حاجة
قالت لا لازم اخلي الدكتور. يشوفك
المهم قعدنا نتجادل لحد ما وافقت اطلع معاها خدت الشنطة من الأرض
وسندتني لغاية ما وصلنا شقتها في الدور الثاني وهي سنداني
وانا مش مصدق سوزان حلم اي راجل طالع شقتها معاها
وهي خايفة عليا
دخلنا الشقة وكانت هتدخلني الاوضة قولت لها ما يصحش
قالت كافاية اللي عملته معايا
فضت الشنطة علشان تطلع الموبيل ع السرير
وكان وسط حاجاتها الميكب وعلبة سجاير وولاعة
فهمت انها بتدخن
كلمت الدكتور. ونيمتني على السرير وبدأنا نتكلم
هي شكرا على كل اللي عملته علشاني يا...
هيما انا هيما وحضرتك ( انا كنت عارف الاسم بس بستعبط)
قالت لي سوزان جارتك هنا وشكرا على كل حاجة يا هيما
رديت على ايه اي راجل هيعمل كده هو جوز حضرتك مش موجود
قالت لا انا مش متجوزه.... سكتت شوية وقالت أتقدم لي كتير بس كنت برفض
وانا عايشة لواحدي واختي وبنتها ساعات بيزوروني
قولت لها وانا كمان جارك في العمارة اللي جنبك وعايش برضو لواحدي
الدكتور وصل وكشف على رجلي ونضف الجرح وقال محتاج راحة اربع ايام رجليا ما تلمسش الأرض
حاسبت هي الدكتور
وانا كنت هقوم لما رجعت لي
قالت على فين يا هيما ما تقومش
كان زبي ساعتها سيخ
وهي كأنها بتخضني علشان ما اقومش من السرير وبتقول
لا لا مش هتقوم زبي خبط في بطنها وأيدي جت على بزازها بالغلط
قولت لها اسف.
اتخضت هي من الخبطة بتاعت زبي واتلجلجت
يا حبيبي ما ينفعش تنزل جرحك لازم ليه راحه
قولت لها الناس تقول ايه وفيه عندك راجل غريب
قالت لي مالكش دعوة بالناس
وانا طول فترة راحتك هاخد بالي منك
قعدت معاها اربع ايام في الجنة اكل واشرب
لغاية ما خفيت
اخر يوم صحيت بدري علشان احضر نفسي للنزول
قولت اخد دش دخلت ولقيت اندراتها و براهتها
مش عارف ليه لقيت زبي هاج ومسكت أندر من بتوعها اجيب لبنى فيه واشمه وجبتهم
كان تقريبا باب الحمام موارب وانا كنت فاهم انها نايمة
سمعت خبط على باب الحمام
هيما صباح الخير انت في الحمام
ارتبكت لأن الاندر كان في أيدي.
رجعته وقولت لها اه خلاص بخلص اهه
لبست وخرجت وزبري فاضحني ومش بينزل
دخلت هي تاخد شاور وبصت لي وضحكت وهي بتبص على زبري
مش عارف ايه خلاني ابص عليها من فتحة الباب
لقيت ملكة جمال بتستحمى جسم متناسق وبز عالمي زي بتاع الممثلات.
هي اصلا كانت شبه وفاء سالم الممثلة بس كبيرة في السن
لقيتها بتلعب في بزازها وبتنضف كسها وبتغسلة
ولقيتها بتلعب فيه كأنها حاسة اني شايفها
مشيت قبل ما تطلع هي من الحمام وقعدت في الصالة
خرجت هي بقميص نوم وروب ولافه شعرها
وهي بتقول صباح الخير ايه اخبارك يا هيما.
قولت لها تمام بمب خلاص هروح شقتي
قالت لي ايه زهقت مني
قولت لا يا سوزان بس علشان ما ابقاش ضيف تقيل
قالت لي ضيف ايه بس ده انت راجل البيت يا هيما
ماعرفش حسيت انها نفسها بس مش عارفه تفتح الكلام
قولت لها انا نازل معلش
قالت لي طيب افطر معايا الأول قعدنا نفطر ونتكلم
وسألتها مش خايفه من الوحدة
ردت لا خالص بقى ليا ناس حبايبي بيخافوا عليا.
كان التليفزيون شغال على فيلم لواحدة ست كبيرة معاها شاب ومقطعين بعض
بوس
سرحت وهي كمان سرحت وبدأت تبص ليا وكأنها بتقول اهه يالا
وقالت فيلم حلو ايه رايك فيه. قولت لها بصراحة يا بخته
ردت هي وقالت قصدك يا بختها في حد بيحبها ويخاف عليها
قولت لها ايه ما انتي لسه قايله بقى في ناس تحبني وتخاف عليا
ده وانا بحط ايدي على فخدها
اتخضت كده لثواني وقالت بصوت واطي ايه ده انت عايز ايه
قولت لها بصراحة يا سوزان انا معجب بيكي من زمان
قالت لي ايه ده بجد حكيت لها عن مراقبتي ليها واني بحبها من زمان
قالت لي بس انا في سن امك
قولت لها الفيلم قدامك اهه الحب ما فيهوش سن
انا بحبك يا سوزان وعايز اتجوزك وجايز اللي حصل خلى فيه ربط بينا
اتكسفت كده وقالت تتجوزني؟؟
قولت لها اه يا قلبي ايه مش عايزه تبقي أم قالت وهي ماسكة في رجلي نفسي
يا هيما ابقى ام
قولت لها خلاص نتجوز
قالت لي بصراحه انا في الفترة اللي قعدتها معايا حبيتك قوي انا موافقة بس مش
هينفع نتجوز رسمي علشان اهلي لازم يعرفوا حاجه بحاجة
قولت لها خلاص اتجوزك عرفي مؤقت
قالت لي عرفي.... طيب ماشي واتجوزتها عرفي
الظهر ودخلت الاوضة وراحت هي تجهز
ودخلت عليا الأوضة وعاملة مكسوفه قمت قلعتها الروب وكان تحته براه و أندر لونهم ابيض
زي العرايس بدأت العب في بزازها وهي تسيح والعب لها في كسها وهي
اهههه مش قادرة ياللا متعني بس قعدني اول
وبدأت الاعبها وادلعها واعض في بزازها وهي تضحك يا شقى يا واد يا شقى
لا لا هيما عيب كده كنت لابس بوكسر قلعته وهي شافت زبي قالت احيه
كل ده بتاعك وبتبرق علشان حجمه الكبير وقالت شكله هيقطعني
مسكته قعدت تمص فيه مص عالمي
وبعدين نيمتها على السرير وفتحت رجليها وبدأت اداعب كسها وهي بتخرف
يااه كان نفسي في كده من زمان صبرت ونلتي يا سوسو
بدأت ادخله نزل دمها وأول ما نزل خافت شوية بس مسحته وبدأت العب فيه تاهت
علشان ادخلها المود تاني ونكمل نياكة
قعدت العب في بزازها ودخلت بقيته في كسها وانا مش مصدق
سوزي حلم كل زبرر انا بنيكها وهي مراتي
بدأت هي اه ياحبيب قلبي نيك حبيبتك انا مراتك متعنييي
يا هيما خخخخخ احيه زبرك ده يجنن
نيمتها على جنبها ولسه زبري في كسها وشغال
وبعدين خرجته وجبتهم على بزازها
شخرت وقالت ايه ده بعد ده كله ما تجيبهمش جوه
قولت لها اصبري الماتش طويل قالت على فكرة شفتك بتجيبهم في الحمام وشوفتك بتبص عليا وفي الاخر مستخسرهم في كسي
قالت وهي بتمسك زبري ده انا نفسي في لبن زي ده في كسي الشرقان.
نزلت تمص في زبري وتلحس اللبن من على بزازها
فتحت شنطتها من جنبها وطلعت سيجارة تولعها
وتشربها وانا قومت قعدت على كنبة جنب السرير وشاورتلها تعالى يا سوسو
جات لي وهي بتتمايص لقيتها ومسكت هي زبري تدخله في كسها بدأت تتنطط.
قعدنا كده شوية ورجعنا للسرير تاني نمت انا وهي برضو بتشرب في السيجارة بأيد
والايد التاني بتدخل زبري في كسها وبدأت تتنطط على زبري
اللي انفجر شلال في كسها وهي بتقول احححح ايوه كده يا قلب سوزي
وعشق كسها التعبان
خرجنا من الاوضة ملط وقضينا اليوم كله عريانين وكل شوية اروح وابوس أو أديها بعبوص
وهي تقول يا راجل عيب كده طيب استنى يا هيما انا مش قدك
لغاية ما جه الليل قولت لها تعالى نكمل الماتش وانا ماسك طيزها
قالت لي لا ورا لا يا هيما عيب وحرام
قولت لها ما تحكميش على حاجة هتترجيني نعملها كل شوية
قالت لي ليه دخلتها الاوضة وعملتها وضع الكلبة وبدأت ادخله صوتت من الطرف
سنه سنه دخلته وهي روحها بتروح وبتقول حرام عليك انا مش قدك انا حبيبتك
تعمل كده فيا لا لا لا
لغاية ما اتعودت عليه وبدأت تقول لا لا ايه ده
ده متعة جامدة نيك
نيك فيها كبرها لي يا سيد الرجالة متعني يا مهيجني
احيه جبت ميتي يا هيما وانا كنت بجيبهم في طيزها سخنين
قالت احح يااااه ايه المتعة دي
خلصنا ولبسنا هدوم وقالت لي انها بتحبني بس بعد اللي عملته معاها بقت تعشقني
حكت عن اختها وانا ست غلبانة واجمل منها اسمها جيجي وبنتها اسمها سعاد.
ودول ليهم حكاية معايا في الجزء التاني من القصة