بدلع النسوان
08-09-2015, 12:19 AM
حصري لاعضاء منتدانا المتميز
اسمي خالد عندي 27 سنه من المعادي
تدور احداث القصه منذ حوالي شهرين كنت قد تعبت وكانت نسبه الاملاح عندي عاليه جدا لدرجه اني كنت بعرق كتير في منطقه الفخذين وده كان مسببلي مشكله فقررت اني اروح للدكتور وكان بجوار المنزل يوجد مركز علاج فقررت الذهاب وعند الحجز فؤجئت بانها دكتوره وليس دكتور بعد تفكير عميق قررت الحجز وذهبت في الميعاد المحدد وجاء الدور عليا ودخلت ويالهول ما رايت امراه في الثلاثين من عمرها وده اللي اكتشفته بعد ذلك صارخه الانوثه بيضاء اللون ذو عينين خضرواتان تثير من ينظر لهما تخفيهم وراء نضاره تنظر بها خلسه الي مرضاها وصدر كبير نافر ما ان تشوفه حتي تلهث من حجمه وتناسقه اما الخصر فهو تحس انه منحوت ياخذ شكل منحدر من اعلي الي اسفل اما طيزها فكانت تشبهه الكريم كرميل وهي تهتز عندما تتحرك امامك فضلت باصصلها شويه حديثها فوقني قالتلي ايه روحت فين اتفضل اقعد قولتلها مساء الخير رديت : مساء النور عامل ايه رديت الحمد لله رديت : ايه اللي تعبك بتشتكي من ايه حكيتلها ففؤجئت بردها : طيب ممكن اشوف المنطقه المصابه اللي بتشتكي منها سرحت لبرهه ثم رديت اوك مفيش مانع قالتلي اتفضل قمت ووقفت خلف ستاره الكشف وابتديت انزل البنطلون وزبي ابتدي يقوم من سباته وياخد وضعه ولكن ليس بالوقوف الكامل قالتلي اجي قولتلها اتفضلي جت واول ما رات منظر زبي فضلت مسهمه شويه كده وبعدين حاولت تخرج من الحاله اللي بقيت فيها حتي لايفتضح امرها وابتديت تحاول تكشف لكن مع كل ثانيه تعدي انفاسها كانت تعلو شيئا فشيئا هنا قررت انها تخرج وتذهب الي مكتبها وما ان قعدت علي مكتبها ورايتها تصب عرق من كل جسمها لبست وخرجت ليها وانا احاول انظر في عنيها وهي كانت بتتحاشي تنظر ليا حتي لا تنفضح المهم كتبت العلاج وحددت الثلاثاء القادم ليكون موعد الاستشاره هميت بالخروج ولكن قبل ما اخرج سالتها وبكل جراءه ممكن رقم موبايلك علشان لو تعبت تاني او العلاج مجبشي نتيجه اتصل بحضرتك تديني بديل للعلاج فوافقت علي الفور وطلبت مني رقم موبايلي علشان ترن عليا سجلت رقمها وسلمت عليها وخرجت تاني يوم كنت فاضي قولت ارن عليها لاقيتها ويتنج ومره تاني لاقيتها مشغول فقولت مش هرن عليها تاني وقررت انام وحوالي الساعه 4.10 صحيت علي صوت مسج علي الواتس اب فتحت الموبايل وفؤجئت اذا بالمسج من الدكتوره نيفين مكتوب فيها : سوري مكنتش عارفه اكلمك جوزي كان جمبي اتمني تكون بخير وسوري مره تانيه لو رسالتي ازعجتك وصحيتك من النوم هنا قررت اني اتقل عليها شويه لان السناره ابتديت تغمز عدي يوم وتاني يوم لاقيتها بترن عليا : الوووو الوووو ازيك يا خالد عامل ايه رديت : الحمد لله انتي اخبارك ايه قالتلي : انا مش كويسه حاسه اني زهقانه ابتديت اضرب علي الوتر الحساس : ليه بس سلامتك وقعدنا نرغي حوالي ساعه ونص اتكلمنا مع بعض في كل حاجه ومن ضمن الكلام سالتها عن جوزها وعلاقتها معاه قالتلي هو انطؤائي وعايش لوحده ولا كانه متجوز ولا في ست معاه في البيت هنا تدخلت قولتلها : حد يبقي معاه القمر ده البطل ده ويسيبه ده حتي تبقي عيبه في حقه انا لو مكانه مكنتش اخليكي تخرجي من الشقه مش تروحي الشغل فضحكت ردت : باين عليك شقي وضحكت قولتلها: معلشي ملحقوه قالتلي يعني أيه : قولتلها متاخديش في بالك المهم قالتلي اوعي تنسي بكره ميعاد الاستشاره رديت عليها : هي دي حاجه تتنسي بردو ده انا بعد الايام قامت ضحكت ضحكه خلت زوبري كان هيخرم البنطلون منها قفلنا وتاني يوم قررت اروح الاستشاره متاخر علشان استفرد بيها لوحدي وكل ما يجي دوري اسمح ان اي حد يدخل مكاني لحد مبقاش غيري وغير الممرضه فقررت ادخل بعد السلام انت عامل ايه واخبارك وانا ارد كويس تمام ماشي الحال رديت هي : قولي بقي ازاي العلاج مجبشي نتيجه قولتلها مش عارف فطلبت مني انها تشوف المنطقه المصابه فوافقت وذهبت خلف الستاره وما انا ذهبت حتي بدات العب في زوبري علشان يقوم من نومه وفعلا كان عند حسن ظني فجت نيفين وقالتلي اجي رديت عليها : تعالي ودخلت خلف ستاره الكشف وما ان رأت زوبري حتي شهقت شهقه خليت زوبري وقف اكتر ما هو واقف فضلت سرحانه شويه في منظره وحاولت تجمع شتات نفسها لكن الشهوه كانت تملكت منها واثار الهيجان والنشوه تفوح منها فقربت في محاوله منها انها تكشف وكل ما تحاول تكشف تفضل باصه علي زوبري وتقوم مغمضه عنيها في منظر كان بيثيرني جداااااا فضلت علي الوضع ده حوالي 5 دقايق وهي مغمضه قمت محرك زوبري علي شفايفها ففتحت عينيها وبدات تبصلي وعيونها كلها شهوه عارمه تجتاح جسدها حاولت ادخل زوبري في بؤقها وهي تتمنع مع تكرار المحاولات استسلمت وبدات ادخله في بؤقها وهي تلعب في بايديها وتمص وتشفطه جوه بؤقها وتلحسه من عند البيضان لحد الراس في حركات تصاعديه وتنازليه وهي نازله فيه مص كانه مصاصه او ايس كريم زي ما يكون حاجه ضايعه منها ومصدقت لقيتها روحت رفعها علي سرير الكشف وهنا قررت اكون انا الدكتور وليس هي وبدات اشوف حراره كسها اللي لو اتقاست هتوصل لدرجه الغليان وبدات احرك صباعي علي شفايف كسها وملت بجسمي عليها ونزلت بشفايفي علي شفايفها بوس وعض فيهم وادخل لساني وهي مع كل شده لشفايفها بشفايفي تشهق طعم شفايفها عامل زي الكريز وقررت اثيرها اكتر وحركت لساني علي خدها مرورا برقبتها وفضلت احرك لساني علي جسمها لحد ما وصلت لبزازها وفضلت العب فيهم من علي الهدوم وخلعتها البلوزه اللي كانت لابساها وفؤجئت انها مش لابسه سنتيان زي ما تكون عارفه انها هتتناك وهجمت علي بزازها عض ولحس ومص فيهم وهي تصرخ من النشوه اااااااااه كفايه هيتقطعوا في بؤقك اه اه اه ارحمني انا مش قادره علي اخري نيكني بقي ريح كسي اهااااااا اهاااااا عايزاك تقطع كسي بزوبرك روحت عدلتها علي سرير الكشف ونيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت بلساني بين شفرات كسها وبدات انيكها الاول بلساني وما ان لمستها بلساني حتي انفجر بركان من عسلها فضلت الحس في كسها واشرب عسلها لحد ما بقيتشي قادر ارجووووك ارحمني انا مبقيتشي حاسه بجسمي روحت رافع رجليها علي كتفي ووجهت زبي علي فتحه كسها وروحت مدخله مره واحده قامت مصرخه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااه بالراحه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه انت كده زوبرك هيتطلع من الناحيه التانيه انت مش واخد بالك هو قد ايه وابتديت ادخله واطلع بسرعه وبضاني تخبط في طيزها وتسمع صوت طرقعها وهي علي بتتحرك علي اصوات صراخها اه اااااااح ااااااااااااافففف كفايه مش قادره وانا كل ما اسمعها بتصرخ ازيد من دخول زبي في كسها وابتديت اضربها علي طيزها البيضاء اللي بقيت حمراء من كتر الضرب مشيت صباعي علي طيزها لحد ما وصلت لخرم طيزها واول ما لمسته راحت نزلتهم تاني مره علي زوبري من سخونه عسلها علي زوبري هيجني اكتر روحت قالبها علي بطنها وفتحت طيزها بايدي ورحت حطيت لساني علي خرم طيزها وبدات الحس فيه وهي تصرخ من الهيجان قمت بليت خرم طيزها بلساني وعدلت نفسي وابتديت ادخل زوبري واحده واحده ثواني وابتدي راسه تدخل قامت صوتت تقريبا كل اللي في العماره سمعنا بسرعه روحت حاطط ايدي علي بؤقها علشان منتفضحشي فضلنا دقيقه علي الوضع ده بدون حركه لحد ما خرم طيزها الضيق يستوعب زوبري جواه وبدات احرك نفسي لحد ما دخل كله وبدات اسرع من حركتي وهي اف اف اف اف اف اح اح اح اح اح اح اح اح وتشخر احوووووووووه احووووووه وبدات نار طيزها تسري في جسمها وتقولي نكيني في طيزي جامد نيكني مترحمشي طيزي عايزاك تفشخها دخل بتاعك كله انا منيوكتك انا شرموطك اااااااااااااه يا طيزي اكتر اح اح اح اح اح كل ده زب جوه طيزي انت كنت فين من زمان عايزاك تروي عطش كسي وطيزي بلبنك نزل لبنك كله جوايا متخرجهوش الا لما تنزلهم كلهم في طيزي وكسي اااااااااااها احححححححححح واول ما سمعت كده مبقتشي قادر امسك نفسي قولتلها : هجبهم قالتلي نزلهم جوووه غرقني بلبنك وبدا زوبري ينطر حممه ولبنه في طيزها ومن سخونه اللبن في طيزها صرخت ااااااااااااااح لبنك سخن اووووي بيلسع في طيزي ااااااااااااح قمت بايسها من بؤقها وقعدنا علي الحال ده حوالي ربع ساعه نبوس في بعض وادخل لساني في بؤقها ومحسناش الا والساعه تعلن الواحده صباحا قمت عدلت نفسي وقولتلها يلا علشان تلحقي تروحي علشان جوزك قالتلي لا انا عايزه ابقي معاك مش عايزه اروح قولتلها لا مينفعشي لازم تروحي وهبقي اكلمك في الفون
وما زلنا علي اتصال واروح اقابلها كل ما تسمح الظروف عندها في العياده او في البيت
ودي كانت حكايتي مع الدكتوره نيفين اتمني تكون عجبتكم
للتواصل :99:
[email protected]
Skype: m4n_n0t_4_l0ve
اسمي خالد عندي 27 سنه من المعادي
تدور احداث القصه منذ حوالي شهرين كنت قد تعبت وكانت نسبه الاملاح عندي عاليه جدا لدرجه اني كنت بعرق كتير في منطقه الفخذين وده كان مسببلي مشكله فقررت اني اروح للدكتور وكان بجوار المنزل يوجد مركز علاج فقررت الذهاب وعند الحجز فؤجئت بانها دكتوره وليس دكتور بعد تفكير عميق قررت الحجز وذهبت في الميعاد المحدد وجاء الدور عليا ودخلت ويالهول ما رايت امراه في الثلاثين من عمرها وده اللي اكتشفته بعد ذلك صارخه الانوثه بيضاء اللون ذو عينين خضرواتان تثير من ينظر لهما تخفيهم وراء نضاره تنظر بها خلسه الي مرضاها وصدر كبير نافر ما ان تشوفه حتي تلهث من حجمه وتناسقه اما الخصر فهو تحس انه منحوت ياخذ شكل منحدر من اعلي الي اسفل اما طيزها فكانت تشبهه الكريم كرميل وهي تهتز عندما تتحرك امامك فضلت باصصلها شويه حديثها فوقني قالتلي ايه روحت فين اتفضل اقعد قولتلها مساء الخير رديت : مساء النور عامل ايه رديت الحمد لله رديت : ايه اللي تعبك بتشتكي من ايه حكيتلها ففؤجئت بردها : طيب ممكن اشوف المنطقه المصابه اللي بتشتكي منها سرحت لبرهه ثم رديت اوك مفيش مانع قالتلي اتفضل قمت ووقفت خلف ستاره الكشف وابتديت انزل البنطلون وزبي ابتدي يقوم من سباته وياخد وضعه ولكن ليس بالوقوف الكامل قالتلي اجي قولتلها اتفضلي جت واول ما رات منظر زبي فضلت مسهمه شويه كده وبعدين حاولت تخرج من الحاله اللي بقيت فيها حتي لايفتضح امرها وابتديت تحاول تكشف لكن مع كل ثانيه تعدي انفاسها كانت تعلو شيئا فشيئا هنا قررت انها تخرج وتذهب الي مكتبها وما ان قعدت علي مكتبها ورايتها تصب عرق من كل جسمها لبست وخرجت ليها وانا احاول انظر في عنيها وهي كانت بتتحاشي تنظر ليا حتي لا تنفضح المهم كتبت العلاج وحددت الثلاثاء القادم ليكون موعد الاستشاره هميت بالخروج ولكن قبل ما اخرج سالتها وبكل جراءه ممكن رقم موبايلك علشان لو تعبت تاني او العلاج مجبشي نتيجه اتصل بحضرتك تديني بديل للعلاج فوافقت علي الفور وطلبت مني رقم موبايلي علشان ترن عليا سجلت رقمها وسلمت عليها وخرجت تاني يوم كنت فاضي قولت ارن عليها لاقيتها ويتنج ومره تاني لاقيتها مشغول فقولت مش هرن عليها تاني وقررت انام وحوالي الساعه 4.10 صحيت علي صوت مسج علي الواتس اب فتحت الموبايل وفؤجئت اذا بالمسج من الدكتوره نيفين مكتوب فيها : سوري مكنتش عارفه اكلمك جوزي كان جمبي اتمني تكون بخير وسوري مره تانيه لو رسالتي ازعجتك وصحيتك من النوم هنا قررت اني اتقل عليها شويه لان السناره ابتديت تغمز عدي يوم وتاني يوم لاقيتها بترن عليا : الوووو الوووو ازيك يا خالد عامل ايه رديت : الحمد لله انتي اخبارك ايه قالتلي : انا مش كويسه حاسه اني زهقانه ابتديت اضرب علي الوتر الحساس : ليه بس سلامتك وقعدنا نرغي حوالي ساعه ونص اتكلمنا مع بعض في كل حاجه ومن ضمن الكلام سالتها عن جوزها وعلاقتها معاه قالتلي هو انطؤائي وعايش لوحده ولا كانه متجوز ولا في ست معاه في البيت هنا تدخلت قولتلها : حد يبقي معاه القمر ده البطل ده ويسيبه ده حتي تبقي عيبه في حقه انا لو مكانه مكنتش اخليكي تخرجي من الشقه مش تروحي الشغل فضحكت ردت : باين عليك شقي وضحكت قولتلها: معلشي ملحقوه قالتلي يعني أيه : قولتلها متاخديش في بالك المهم قالتلي اوعي تنسي بكره ميعاد الاستشاره رديت عليها : هي دي حاجه تتنسي بردو ده انا بعد الايام قامت ضحكت ضحكه خلت زوبري كان هيخرم البنطلون منها قفلنا وتاني يوم قررت اروح الاستشاره متاخر علشان استفرد بيها لوحدي وكل ما يجي دوري اسمح ان اي حد يدخل مكاني لحد مبقاش غيري وغير الممرضه فقررت ادخل بعد السلام انت عامل ايه واخبارك وانا ارد كويس تمام ماشي الحال رديت هي : قولي بقي ازاي العلاج مجبشي نتيجه قولتلها مش عارف فطلبت مني انها تشوف المنطقه المصابه فوافقت وذهبت خلف الستاره وما انا ذهبت حتي بدات العب في زوبري علشان يقوم من نومه وفعلا كان عند حسن ظني فجت نيفين وقالتلي اجي رديت عليها : تعالي ودخلت خلف ستاره الكشف وما ان رأت زوبري حتي شهقت شهقه خليت زوبري وقف اكتر ما هو واقف فضلت سرحانه شويه في منظره وحاولت تجمع شتات نفسها لكن الشهوه كانت تملكت منها واثار الهيجان والنشوه تفوح منها فقربت في محاوله منها انها تكشف وكل ما تحاول تكشف تفضل باصه علي زوبري وتقوم مغمضه عنيها في منظر كان بيثيرني جداااااا فضلت علي الوضع ده حوالي 5 دقايق وهي مغمضه قمت محرك زوبري علي شفايفها ففتحت عينيها وبدات تبصلي وعيونها كلها شهوه عارمه تجتاح جسدها حاولت ادخل زوبري في بؤقها وهي تتمنع مع تكرار المحاولات استسلمت وبدات ادخله في بؤقها وهي تلعب في بايديها وتمص وتشفطه جوه بؤقها وتلحسه من عند البيضان لحد الراس في حركات تصاعديه وتنازليه وهي نازله فيه مص كانه مصاصه او ايس كريم زي ما يكون حاجه ضايعه منها ومصدقت لقيتها روحت رفعها علي سرير الكشف وهنا قررت اكون انا الدكتور وليس هي وبدات اشوف حراره كسها اللي لو اتقاست هتوصل لدرجه الغليان وبدات احرك صباعي علي شفايف كسها وملت بجسمي عليها ونزلت بشفايفي علي شفايفها بوس وعض فيهم وادخل لساني وهي مع كل شده لشفايفها بشفايفي تشهق طعم شفايفها عامل زي الكريز وقررت اثيرها اكتر وحركت لساني علي خدها مرورا برقبتها وفضلت احرك لساني علي جسمها لحد ما وصلت لبزازها وفضلت العب فيهم من علي الهدوم وخلعتها البلوزه اللي كانت لابساها وفؤجئت انها مش لابسه سنتيان زي ما تكون عارفه انها هتتناك وهجمت علي بزازها عض ولحس ومص فيهم وهي تصرخ من النشوه اااااااااه كفايه هيتقطعوا في بؤقك اه اه اه ارحمني انا مش قادره علي اخري نيكني بقي ريح كسي اهااااااا اهاااااا عايزاك تقطع كسي بزوبرك روحت عدلتها علي سرير الكشف ونيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت بلساني بين شفرات كسها وبدات انيكها الاول بلساني وما ان لمستها بلساني حتي انفجر بركان من عسلها فضلت الحس في كسها واشرب عسلها لحد ما بقيتشي قادر ارجووووك ارحمني انا مبقيتشي حاسه بجسمي روحت رافع رجليها علي كتفي ووجهت زبي علي فتحه كسها وروحت مدخله مره واحده قامت مصرخه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااه بالراحه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه انت كده زوبرك هيتطلع من الناحيه التانيه انت مش واخد بالك هو قد ايه وابتديت ادخله واطلع بسرعه وبضاني تخبط في طيزها وتسمع صوت طرقعها وهي علي بتتحرك علي اصوات صراخها اه اااااااح ااااااااااااافففف كفايه مش قادره وانا كل ما اسمعها بتصرخ ازيد من دخول زبي في كسها وابتديت اضربها علي طيزها البيضاء اللي بقيت حمراء من كتر الضرب مشيت صباعي علي طيزها لحد ما وصلت لخرم طيزها واول ما لمسته راحت نزلتهم تاني مره علي زوبري من سخونه عسلها علي زوبري هيجني اكتر روحت قالبها علي بطنها وفتحت طيزها بايدي ورحت حطيت لساني علي خرم طيزها وبدات الحس فيه وهي تصرخ من الهيجان قمت بليت خرم طيزها بلساني وعدلت نفسي وابتديت ادخل زوبري واحده واحده ثواني وابتدي راسه تدخل قامت صوتت تقريبا كل اللي في العماره سمعنا بسرعه روحت حاطط ايدي علي بؤقها علشان منتفضحشي فضلنا دقيقه علي الوضع ده بدون حركه لحد ما خرم طيزها الضيق يستوعب زوبري جواه وبدات احرك نفسي لحد ما دخل كله وبدات اسرع من حركتي وهي اف اف اف اف اف اح اح اح اح اح اح اح اح وتشخر احوووووووووه احووووووه وبدات نار طيزها تسري في جسمها وتقولي نكيني في طيزي جامد نيكني مترحمشي طيزي عايزاك تفشخها دخل بتاعك كله انا منيوكتك انا شرموطك اااااااااااااه يا طيزي اكتر اح اح اح اح اح كل ده زب جوه طيزي انت كنت فين من زمان عايزاك تروي عطش كسي وطيزي بلبنك نزل لبنك كله جوايا متخرجهوش الا لما تنزلهم كلهم في طيزي وكسي اااااااااااها احححححححححح واول ما سمعت كده مبقتشي قادر امسك نفسي قولتلها : هجبهم قالتلي نزلهم جوووه غرقني بلبنك وبدا زوبري ينطر حممه ولبنه في طيزها ومن سخونه اللبن في طيزها صرخت ااااااااااااااح لبنك سخن اووووي بيلسع في طيزي ااااااااااااح قمت بايسها من بؤقها وقعدنا علي الحال ده حوالي ربع ساعه نبوس في بعض وادخل لساني في بؤقها ومحسناش الا والساعه تعلن الواحده صباحا قمت عدلت نفسي وقولتلها يلا علشان تلحقي تروحي علشان جوزك قالتلي لا انا عايزه ابقي معاك مش عايزه اروح قولتلها لا مينفعشي لازم تروحي وهبقي اكلمك في الفون
وما زلنا علي اتصال واروح اقابلها كل ما تسمح الظروف عندها في العياده او في البيت
ودي كانت حكايتي مع الدكتوره نيفين اتمني تكون عجبتكم
للتواصل :99:
[email protected]
Skype: m4n_n0t_4_l0ve