سالي سخاري
09-01-2017, 11:37 PM
هاي .. اسمي تريزة عندي دلوقتي 44 سنة متجوزة وعندي بنت اسمها ماريانا عمرها 18 سنة كونت بشتغل مدرسة انجليزي
ودلوقتي موش بعمل حاجة في حياتي غير اني استمتع بالرجالة وهما ينكوني
ابتدت قصتي من تلات سنين بس وعمري ما كنت اتخيل ان فيه حد تاني غير ( حنا ) جوزي يلمسني رغم انه كان بينام معايا كول فترة وفترة وشوية صغيرين لاكن انا كونت دايما برضى بنصيبي وبطرد اي افكار سكس من دماغي عشان اكون محترمة واحافظ على بيتي وبنتي !!!
كان يوم خميس
وكنا متعودين اننا نمارس سوا فيه وانا بحب اعمل حاجات قبلها عشان اكون جميلة في عينه ويحب ينكني .. رجعت من المدرسة بدري وعلى طول دخلت اخدت حمام سخن وعملت حلاوة لكول جسمي الابيض الجميل حتى كسي ومن ورا وبقيت عاوزة اوي لما حسيت انا بعمل كدا ليه واتمنيت الليل يجي بفارغ الصبر عشان حنا حبيبي يجي ويطفي ناري .. وابتديت افكر في زوبره وهوا واقف وانا بلعب براحا في كسي بصوابعي وانا نايمة في البانيو مغمضة عنيا .. وفجأة فقت على صوت جرس التليفون
ولو ماكانش جرس طويل ترنك ماكنتش قمت ابدا بس خفت تكون ماما بتتصل من البلد او تعبانة او حاجة .. بس كان حنا وباستغراب سألته : ايه دا انتا فين ؟ فقالي انه اضطر يسافر البلد ( المنيا ) عشان فيه حد في عيلتهم اتوفى ولازم يروح القداس وقالي اني اخد ماري لما ترجع من المدرسه واركب واحصله على طول على بيت عيلته ! طبعا انا اتدايقت جدا وحسيت اني عاوزة اعيط كونت محتاجة اوي لزوبره جوايا يطفي عطش الاسبوع كلو من غير سيكس .. بس قولت خلاص بقا يعني هوا هيعمل ايه ويمكن نقدر ننام مع بعض هناك لو ميري مش نامت في نفس اوضتنا وراحت نامت مع بنات عمها زي كول مرة .. ما كونتش اعرف ان الليلة دي هتغير كول حياتي وهدوق فيها طعم الزوبر
والنيك الحقيقي اللي عمري ما جربته طول عمري .....
بعد يوم طويل اوي ومرهق دخلنا انا وحنا عشان ننام وحصل اللي كونت بتمناه ولاقيت ميري بتقول انها هتروح مع سارة وايريني بنات عمها وتقعد معاهم في اوضتهم يتفرجو على التليفزيون .. كونت هايجة اوي ساعتها رغم الارهاق من اللي حصل طول اليوم وافتكرت الشاب اللي كان قاعد جنبي وهوا بيضغط بفخده على فخدي طول السكة وبياكل صدري الكبير بعنيه
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ويحاول يفتح معايا اي كلام وهجت اكتر لما افتكرت التعليقات من السواقين على جسمي ورجليا انا وميري لما نزلنا الموقف .. كونت متعودة على كدا وبصراحة كونت بحب اسمع كلام الاعجاب والمعاكسة لجمالي وجمال ميري حتى لو كان قليل الادب بس طبعا موش كونت ابين ابدا اني مبسوطة .. اه ..انا موش وصفت نفسي لحد دلوقتي .. انا طولي حوالي 170 سنتي
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ووزني زايد شوية حوالي 855 كيلو بيضة وشعري اصفر غامق صدري وهنشي كبار ومدورين وملامحي قريبة اوي من ممثلة مشهورة موش هقولكم عليها دلوقتي
المهم كول دا زائد اني اصلا كونت مجهزة نفسي اني اتناك الليلة خلاني موش قادرة خالص واول ما قفلنا الباب روحت قالعة وفضلت باللادنيري الاسود وحطيت بيرفيوم في ثواني ونمت على ضهري فاتحة رجليا شوية جنب حنا وابتديت احسس على زوبره اللي كان نايم تحت
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)بنطلون البيجامة براحا وانا بقوله : بس تعرف البت ميري دي عندها نظر هي هيء .. لاقيته بدل ما يتجاوب معايا قال : معلش يا حبيبتي انا مرهق من اليوم ابن الكلب دا .. وبعدين مش هينفع هنا خليها لما نرجع كمان يومين ..
كونت فعلا هتجنن على زوبره ولاقيت نفسي بقوله بصوت ممحون : اعملي واحد بس يا حنا .. احح دانا عملت لك حلاوة النهاردة شوف كوسي احمر ازاي !! يلا بقا حبيبي موش قادرة اححح
لاقيته بيرد بطريقة وحشة ويقولي : بطلي شرمطة بقا وبعدين في غفر برا ممكن يسمعونا نامي بقا يعني الدنيا ما طارتش !!
حسيت اني عاوزة اعيط واصرخ
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)في وشه انه حمار وخول وموش مقدر الست اللي معاه وانه يروح يشوف الناس برا بتقولي ايه وهتتجنن عليا ازاي .. بس طبعا زي عادتي سكت خالص بس ما كنتش طايقاه بصراحة او طايقة انام جنبه قومت لبست روب على اللانديري ولما سألني رايحة فين قولت له موش جايلي نوم هروح اقعد مع البنات شوية فيها حاجة دي كمان !!!
ما ردش وخرجت وانا برزع الباب ورايا وبلعن ابو دي حياة والعن جوزي اللي موش يقدر يديني حقوقي
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ويمتعني زي اقل ست .
ماكنتش اعرف المفاجأة الفظيعة اللي مستنياني بعدها بدقايق ......
- 2 -
استغربت لما لاقيت النور مطفي في اوضة البنات لان ميري بالذات موش بتنام بدري خالص ففتحت الباب بالراحا لاقيت سارة وايريني فعلا نايمين على السرير الكبير بس ميري مش على السرير التاني وباين انها اصلا ما نامتش عليه لانه كان مترتب
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)فقولت يبقا اكيد راحت التواليت الاول وما تعرفش انها هي كمان هتتقرف في سهرتها الليلة وتلاقي بنات عمها نايمين .. قعدت على طرف السرير بالرحا عشان البنات ما يصحوش واستنيتها لما تيجي بس الوقت فضل يعدي وبجد قلقلت عليها رجعت تاني بصيت من باب اوضتنا الموارب مالقيتهاش عند ابوها وساعتها حسيت اني هتجنن بجد وما عرفتش اعمل ايه .. بصيت حواليا .. البيت كان دوريت زي الفيلا بس اصغر شوية الدورالفوقاني كان نايم فيه اخو حنا ومراته وولاده الصبيان .. والدور الارضي متقسم لتلات اوض وحمام كبير وواحد تاني صغير والصالة الكبيرة اللي كونت واقفة فيها وفي اخر الصالة
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)فيه باب خشب بيودي على اسطبل الخيل وباب كبيرالناحية التانية بيودي على الجنينة .. راحت فين بس البت دي على المسا اوف !!! قولت الاول ادور عليها في الحمام قبل ما اصحي حد او اقلق حنا وابتديت بالحمام الصغير كان فاضي فرحت ناحية الحمام الكبير اللي كان في روكن الممر اللي بيودي على باب الاسطبل وقولت في بالي لو مالقيتهاش في الحمام دا يمكن تكون راحت تتفرج على الحصان بتاع عمها الجديد او حتى بتتكلم في الموبايل من غير ما حد يحس بيها .. بس اللي لاقيته
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)كان حاجة تانية خالص .. اخر حاجة كونت اتوقعها في حياتي !!
- 3 -
- اااااااه .. ااااااااه .. براحااااااا .. براحاااااااا .. اااااااااااااه .. ابوس رجلك براحاااااااا
ما كونتش مصدقة وداني .. كان صوت ماريانا الواطي بيخرق وداني وطالع من الحمام اللي كان بابه موارب وحسيت اني هصوت او اتشل بس لاقيت نفسي بتسحب بشويش في الممر الضلمة عشان اشوف ايه اللي بيحصل بالظبط جوا الحمام .. كانت ميري
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)قالعة بنطلونها والكيلوت ونايمة على ايديها وركبها على بلاط الحمام وبتمص زوبر كبير اوي لواحد من الغفرا قاعد على التواليت وواحد تاني مشلح جلابيته وراكبها وزبره اللي زي سيخ الحديد غطسان جوا خورم طيزها !!!!
ما كونتش مصدقة عنيا وحسيت اني بحلم .. موش ممكن
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)!!! معقول !!!! ميري !!! اللي صدمني اكتر وجنني انه كان باين من الطريقة اللي بتتناك بيها انو موش غصب عنها .. وكان باين كمان اوي انها متعودة تتناك في طيزها لان زوبر الغفير كان كبير اوي بس بيدخل ويخرج في خورمها الناعم بسهولة زي ما يكون كوس احححح .. ما اعرفش فضلت متخشبة اد ايه بس فجأة حسيت بكسي وهو مبلول وقايدة فيه حريقة زي النار
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ومن غير ما احس بنفسي لاقتني بانزل بايدي وانيك نفسي بصوابعي وانا بتفرج على بنتي وهي بتتناك في طيزها وتمص لاتنين غفرا صعايدة معفنين !!
كونت عارفة من جوايا اني بحسدها واني نفسي اكون مكانها .. اووووووووه زوبرهم كان حلو اوي وكبيييييير عومري ما تخيلت ان فيه زوبر اكبر من زوبر جوزي وانا الهبلة اللي
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)عومري ما شوفت صور او افلام سيكس قبل كدا بجد !!!
ولعت اكتر لما لاقيت اللي كان بينيكها طلعو برا وفضلت هيا نايمة فاتحة رجليها وطيزها لفوق وخورمها احح مفتوح وبيترعش من النيك وحجم الزوبر اللي كان جواها .. قام الغفير التاني اللي كانت تموص له عشان ينيكها وقعد الاولاني مكانه وااااااااه حطو في بؤها وهي بتتمحن وتتشرمط وتقول :
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)om
احححححح .. عاوزة اموصو .. عاوزة ادوق طعم طيزي .. زوبرك حححلو يا عم ربيع
ما كونتش قادرة استحمل بعد ما لاقيت التاني راح مدخل زوبره كلو من اول مرة جواها وابتدي ينيكها بعنف واترعشت اكتر من مرة وانا بعض على شفايفي واكتم اهاتي .. وفجأة حسيت ايد خشنة على طيزي العريانة من تحت الروب
ودلوقتي موش بعمل حاجة في حياتي غير اني استمتع بالرجالة وهما ينكوني
ابتدت قصتي من تلات سنين بس وعمري ما كنت اتخيل ان فيه حد تاني غير ( حنا ) جوزي يلمسني رغم انه كان بينام معايا كول فترة وفترة وشوية صغيرين لاكن انا كونت دايما برضى بنصيبي وبطرد اي افكار سكس من دماغي عشان اكون محترمة واحافظ على بيتي وبنتي !!!
كان يوم خميس
وكنا متعودين اننا نمارس سوا فيه وانا بحب اعمل حاجات قبلها عشان اكون جميلة في عينه ويحب ينكني .. رجعت من المدرسة بدري وعلى طول دخلت اخدت حمام سخن وعملت حلاوة لكول جسمي الابيض الجميل حتى كسي ومن ورا وبقيت عاوزة اوي لما حسيت انا بعمل كدا ليه واتمنيت الليل يجي بفارغ الصبر عشان حنا حبيبي يجي ويطفي ناري .. وابتديت افكر في زوبره وهوا واقف وانا بلعب براحا في كسي بصوابعي وانا نايمة في البانيو مغمضة عنيا .. وفجأة فقت على صوت جرس التليفون
ولو ماكانش جرس طويل ترنك ماكنتش قمت ابدا بس خفت تكون ماما بتتصل من البلد او تعبانة او حاجة .. بس كان حنا وباستغراب سألته : ايه دا انتا فين ؟ فقالي انه اضطر يسافر البلد ( المنيا ) عشان فيه حد في عيلتهم اتوفى ولازم يروح القداس وقالي اني اخد ماري لما ترجع من المدرسه واركب واحصله على طول على بيت عيلته ! طبعا انا اتدايقت جدا وحسيت اني عاوزة اعيط كونت محتاجة اوي لزوبره جوايا يطفي عطش الاسبوع كلو من غير سيكس .. بس قولت خلاص بقا يعني هوا هيعمل ايه ويمكن نقدر ننام مع بعض هناك لو ميري مش نامت في نفس اوضتنا وراحت نامت مع بنات عمها زي كول مرة .. ما كونتش اعرف ان الليلة دي هتغير كول حياتي وهدوق فيها طعم الزوبر
والنيك الحقيقي اللي عمري ما جربته طول عمري .....
بعد يوم طويل اوي ومرهق دخلنا انا وحنا عشان ننام وحصل اللي كونت بتمناه ولاقيت ميري بتقول انها هتروح مع سارة وايريني بنات عمها وتقعد معاهم في اوضتهم يتفرجو على التليفزيون .. كونت هايجة اوي ساعتها رغم الارهاق من اللي حصل طول اليوم وافتكرت الشاب اللي كان قاعد جنبي وهوا بيضغط بفخده على فخدي طول السكة وبياكل صدري الكبير بعنيه
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ويحاول يفتح معايا اي كلام وهجت اكتر لما افتكرت التعليقات من السواقين على جسمي ورجليا انا وميري لما نزلنا الموقف .. كونت متعودة على كدا وبصراحة كونت بحب اسمع كلام الاعجاب والمعاكسة لجمالي وجمال ميري حتى لو كان قليل الادب بس طبعا موش كونت ابين ابدا اني مبسوطة .. اه ..انا موش وصفت نفسي لحد دلوقتي .. انا طولي حوالي 170 سنتي
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ووزني زايد شوية حوالي 855 كيلو بيضة وشعري اصفر غامق صدري وهنشي كبار ومدورين وملامحي قريبة اوي من ممثلة مشهورة موش هقولكم عليها دلوقتي
المهم كول دا زائد اني اصلا كونت مجهزة نفسي اني اتناك الليلة خلاني موش قادرة خالص واول ما قفلنا الباب روحت قالعة وفضلت باللادنيري الاسود وحطيت بيرفيوم في ثواني ونمت على ضهري فاتحة رجليا شوية جنب حنا وابتديت احسس على زوبره اللي كان نايم تحت
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)بنطلون البيجامة براحا وانا بقوله : بس تعرف البت ميري دي عندها نظر هي هيء .. لاقيته بدل ما يتجاوب معايا قال : معلش يا حبيبتي انا مرهق من اليوم ابن الكلب دا .. وبعدين مش هينفع هنا خليها لما نرجع كمان يومين ..
كونت فعلا هتجنن على زوبره ولاقيت نفسي بقوله بصوت ممحون : اعملي واحد بس يا حنا .. احح دانا عملت لك حلاوة النهاردة شوف كوسي احمر ازاي !! يلا بقا حبيبي موش قادرة اححح
لاقيته بيرد بطريقة وحشة ويقولي : بطلي شرمطة بقا وبعدين في غفر برا ممكن يسمعونا نامي بقا يعني الدنيا ما طارتش !!
حسيت اني عاوزة اعيط واصرخ
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)في وشه انه حمار وخول وموش مقدر الست اللي معاه وانه يروح يشوف الناس برا بتقولي ايه وهتتجنن عليا ازاي .. بس طبعا زي عادتي سكت خالص بس ما كنتش طايقاه بصراحة او طايقة انام جنبه قومت لبست روب على اللانديري ولما سألني رايحة فين قولت له موش جايلي نوم هروح اقعد مع البنات شوية فيها حاجة دي كمان !!!
ما ردش وخرجت وانا برزع الباب ورايا وبلعن ابو دي حياة والعن جوزي اللي موش يقدر يديني حقوقي
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ويمتعني زي اقل ست .
ماكنتش اعرف المفاجأة الفظيعة اللي مستنياني بعدها بدقايق ......
- 2 -
استغربت لما لاقيت النور مطفي في اوضة البنات لان ميري بالذات موش بتنام بدري خالص ففتحت الباب بالراحا لاقيت سارة وايريني فعلا نايمين على السرير الكبير بس ميري مش على السرير التاني وباين انها اصلا ما نامتش عليه لانه كان مترتب
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)فقولت يبقا اكيد راحت التواليت الاول وما تعرفش انها هي كمان هتتقرف في سهرتها الليلة وتلاقي بنات عمها نايمين .. قعدت على طرف السرير بالرحا عشان البنات ما يصحوش واستنيتها لما تيجي بس الوقت فضل يعدي وبجد قلقلت عليها رجعت تاني بصيت من باب اوضتنا الموارب مالقيتهاش عند ابوها وساعتها حسيت اني هتجنن بجد وما عرفتش اعمل ايه .. بصيت حواليا .. البيت كان دوريت زي الفيلا بس اصغر شوية الدورالفوقاني كان نايم فيه اخو حنا ومراته وولاده الصبيان .. والدور الارضي متقسم لتلات اوض وحمام كبير وواحد تاني صغير والصالة الكبيرة اللي كونت واقفة فيها وفي اخر الصالة
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)فيه باب خشب بيودي على اسطبل الخيل وباب كبيرالناحية التانية بيودي على الجنينة .. راحت فين بس البت دي على المسا اوف !!! قولت الاول ادور عليها في الحمام قبل ما اصحي حد او اقلق حنا وابتديت بالحمام الصغير كان فاضي فرحت ناحية الحمام الكبير اللي كان في روكن الممر اللي بيودي على باب الاسطبل وقولت في بالي لو مالقيتهاش في الحمام دا يمكن تكون راحت تتفرج على الحصان بتاع عمها الجديد او حتى بتتكلم في الموبايل من غير ما حد يحس بيها .. بس اللي لاقيته
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)كان حاجة تانية خالص .. اخر حاجة كونت اتوقعها في حياتي !!
- 3 -
- اااااااه .. ااااااااه .. براحااااااا .. براحاااااااا .. اااااااااااااه .. ابوس رجلك براحاااااااا
ما كونتش مصدقة وداني .. كان صوت ماريانا الواطي بيخرق وداني وطالع من الحمام اللي كان بابه موارب وحسيت اني هصوت او اتشل بس لاقيت نفسي بتسحب بشويش في الممر الضلمة عشان اشوف ايه اللي بيحصل بالظبط جوا الحمام .. كانت ميري
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)قالعة بنطلونها والكيلوت ونايمة على ايديها وركبها على بلاط الحمام وبتمص زوبر كبير اوي لواحد من الغفرا قاعد على التواليت وواحد تاني مشلح جلابيته وراكبها وزبره اللي زي سيخ الحديد غطسان جوا خورم طيزها !!!!
ما كونتش مصدقة عنيا وحسيت اني بحلم .. موش ممكن
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)!!! معقول !!!! ميري !!! اللي صدمني اكتر وجنني انه كان باين من الطريقة اللي بتتناك بيها انو موش غصب عنها .. وكان باين كمان اوي انها متعودة تتناك في طيزها لان زوبر الغفير كان كبير اوي بس بيدخل ويخرج في خورمها الناعم بسهولة زي ما يكون كوس احححح .. ما اعرفش فضلت متخشبة اد ايه بس فجأة حسيت بكسي وهو مبلول وقايدة فيه حريقة زي النار
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ومن غير ما احس بنفسي لاقتني بانزل بايدي وانيك نفسي بصوابعي وانا بتفرج على بنتي وهي بتتناك في طيزها وتمص لاتنين غفرا صعايدة معفنين !!
كونت عارفة من جوايا اني بحسدها واني نفسي اكون مكانها .. اووووووووه زوبرهم كان حلو اوي وكبيييييير عومري ما تخيلت ان فيه زوبر اكبر من زوبر جوزي وانا الهبلة اللي
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)عومري ما شوفت صور او افلام سيكس قبل كدا بجد !!!
ولعت اكتر لما لاقيت اللي كان بينيكها طلعو برا وفضلت هيا نايمة فاتحة رجليها وطيزها لفوق وخورمها احح مفتوح وبيترعش من النيك وحجم الزوبر اللي كان جواها .. قام الغفير التاني اللي كانت تموص له عشان ينيكها وقعد الاولاني مكانه وااااااااه حطو في بؤها وهي بتتمحن وتتشرمط وتقول :
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)om
احححححح .. عاوزة اموصو .. عاوزة ادوق طعم طيزي .. زوبرك حححلو يا عم ربيع
ما كونتش قادرة استحمل بعد ما لاقيت التاني راح مدخل زوبره كلو من اول مرة جواها وابتدي ينيكها بعنف واترعشت اكتر من مرة وانا بعض على شفايفي واكتم اهاتي .. وفجأة حسيت ايد خشنة على طيزي العريانة من تحت الروب