دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة انا و خطيبتي و الجنس الخجول حتى الجزء الرابع 14/05/2020


مجنون الجميلات
05-08-2020, 01:38 PM
القصة دي حصلت حقيقي بيني و بين خطيبتي اللي بقت مراتي دلوقت ..
بس هيفضل احلي انواع الجنس هو جنس البدايات .. فترة الخطوبة من امتع الفترات
انا و خطيبتي نونو من أسر محافظة جدا .. و متربيين تربية صارمة ..
مراتي محجبة و بتلبس طويل علي طول ..
عشان تتخيلوها هي شبه سعاد حسني جدا بس بنضارة ..
و قصيرة سنة ..
المهم كنا طبعا بنتقابل فالزيارات المنزلية و بديت المحلها اني بحب وشها جدا و جسمها
و اني عايز ابوسها
طبعا مراتي كانت بتحبني جدا وقتها .. فقدمتلي تنازلات كتير حقيقي
خلتني ابوس خدودها .. و احضنها .. و يوم ما طلبت منها ابوس شفايفها رفضت ..
زعلت و اتقمصت و قلتلها انها مبتحبنيش ..
و بعد شوية جدال استسلمت .. و لمست بشفايفي شفايفها الطرية الناعمة لأول مرة ..
عظمة ..
كهربا مشيت في جسمي و جسمها
المهم اتطور الموضوع زي ما بيحصل ..
بدت معاكسات جنسية بيننا .. بديت المح اني بشتهي صدرها و طيزها .. و هي علي طيز بنت متناكة الصراحة
و رجليها غاية فالطراوة و النعومة ..
كنا شغالين مع بعض في محل .. لما الدنيا تهدي كده او ساعة الصبح ..
كنت احط كرسي في حتة متدارية كده فالمحل و اقعد و اقعدها علي حجري و افضل ابوس فيها و احضنها
كنت بتجنن من احساسي بطراوة و نعومة طيزها علي فخدي
حتة زبدة حرفيا ..
المهم ..
كنا بنبعت لبعض رسايل اقولها ايه بيعجبني فيها و ايه نفسي اعمله معاها ..
نفسي تلبسلي ايه في الزيارة .. نفسي تلبسلي ايه فالسرير
كنت دايما اقولها انا احب اشوفك بشورت .. انا بحب الرجلين جداا
و في مرة قلتلها البسيلي بنطلون ضيق و متلبسيش كلوت ..
و رحت ازورهم فوجئت بيها لابسالي بنطلون قماش خفيف جدا و فعلا مش لابسه تحته كلوت !!
و لما مامتها دخلت تعمل الشاي قامت ادتني ضهرها و خلتني اقفش طيزها من فوق البنطلون كنت هتجنن !!
طيازها كانت دايبة تماما .. حاجة كده حلويات سوري
زبري وقف و مبقتش عارف اعمل ايه ..
استأذنت و بوستها عالباب و مشيت .
تاني يوم فالشغل زنقتها فالحيطة و هرتها بوس و دعك ..
لفيتها و خليت بطنها للحيط و ضهرها ليا
نزلت علي ركبي قصاد طيزها
و حضنتها من فوق البنطلون ..
و كانت المفاجأة انها برضه مش لابسه كلوت !!
حطيت مناخيري جوه طيزها و بقيت اسحب احلي انفاس و انا حاضنها و هي دايبة تماما ..
و فضلت ابوس في طيزها و ووراكها من فوق البنطلون ..
و لقيت نفسي فجأة ساجد تحت رجلها ..
و قصاد الصندل بالظبط .. و لأول مرة انتبه لجمال صوابع رجليها و المونوكير اللي هي بتحطه ..
حطيت شفايفي علي وش رجلها ..
و بوستها ..
بوستها كتييييير
قدرت قوي انه ابتحاول تسعدني بطرق خفيفة كده
المهم .. دخل زبون فاضطريت اسيبها و مقدرناش نكمل حاجة فاليوم ده ..
بعدها بشوية .. حصل خلاف بيني و بينها ..
و زعقتلها جامد و فضلت يومين مبكلمهاش و لا برد علي رسايلها ..
و هي مبقتش تنزل الشغل ..
و دخل علينا رمضان .. و استمرينا شهر بدون كلام و لا سلام حتي
و جه العيد و اهلي سافرو .. و كان عندي نبطشية اول يوم و اجازة تاني يوم
بعتتلي كل سنة و انت طيب قلتلها و انتي طيبة
و قضيت اول يوم فالشغل و روحت نمت ..
صحيت لقيتها عمالة ترن ..
الو .. ايوه يا رفعت نا تحت البيت ..
تحت البيت ؟!
انهي بيت ؟
تحت بيتك .. انا طالعه افتحلي
انا اتصدمت جدا .. نطيت مالسرير فتحت الباب لقيتها واقفة و معاها شنطة ..
دخلت بسرعة عشان محدش يشوفها .. و لسه بقفل الباب لقيتها جريت علي اودة و قفلت الباب علي نفسها
ببص لقيتها حطة الشنطة اللي كانت في ايدها عالسفرة ..
لقيتها جايبة سمك و سبيط من محل جنبنا
خبطت عليها ..
نونو .. فيه ايه ؟
متفتحش
حاولت افتح لقيتها قافلة بالمفتاح ..
قعدت 5 دقايق كده و بعدين سمعت تكة المفتاح
و مفتحتش الباب
قمت انا خبطت ..
ادخل
فتحت الباب عشان الاقي احلي منظر شفته في حياتي
لقيتها قالعة الحجاب
و لابسالي لانجري عظيييم ..
سنتيان اسود مخملي كده مغطي صدرها بس
كتافها عريانة و بيضا و فلقة صدرها بيضا و بتلمع
بطنها العسولة و سرتها الجميلة ..
و اجمل ما في الكون
كانت لابسالي شورت !
هي بين الشورت و الكلوت الصراحة .. حاجة ستان اسود كده جاية من تحت سورتها و مغطية لحد نص طيزها بالظبط
مراتي بيضا قوي
كانت لابسالي ساعتها لانجري اسود .. سنتيان اسود و شورت اسود ..
قعدت اتأمل في جسمها الرشيق و شعرها الأسود .. و حطت روج خفيف كمان بقت عسولة جدا
قعدت امتع عيني بجمالها بتاع دقيقة كده
و بعدين لقيتها انفتحت فالعياط !!
عياط كتير و اترمت في حضني
انا اسفة بجد .. انا اسفة ..
عياط عياط و انا مش عارف اقول ايه ..
انا مركز في الملبن اللي في ايدي ده ��
و راحت نزلت عالارض تبوس رجلي
اوعي تسيبني تاني يا رفعت .. اوعي ..
انا ملكك انا بتاعتك .. تسيبني و اروح لمين .. انا ماليش حد غيرك
شيلتها من عالارض شيل ..
شيلتها بين ايديا و هي اتعلقت في رقبتي ..
بدون كلام كنت واخدها عالسرير
عدينا من قدام مراية .. بصيت لقيت الشورت داخل جوه طيزها مع الشيل ..
عدلتها بحيث تشوف و نطقت اخيرا
بصي .. شوفي طيزك حلوة ازاي ؟
غمضت عينيها و ضحكت ..
نزلتها عالسرير
قالتلي اعمل كل حاجة بس متقلعنيش الكلوت ..
انا بتاعتك و ملكك .. بس خلي الكلوت ليلة الدخلة
هزيت راسي اني موافق و قلعت انا كمان و فضلت بالبوكسر بس برضه
و طلعت فوقيها
طلعت فوقيها و نمت عليها ..
لحظات من الاستمتاع ان جسمي علي جسمها و عرقنا واحد و حرارتنا واحدة ..
شفايفي دورت علي شفايفها و انا مغمض .. و بوستها بوسة طويييلة ..
انفاسي و انفاسها خافتة و منتظمة ..
بديت ابوس خدودها .. غرقت وشها بوس .. شفايفي مش مصدقة و عمالة تتنطط علي خدودها و عينيها و شفايفها ..
اشم ريحة شعرها و زبري يتخن اكتر ..
احاا
انا هتجوز القشطة دي !
كنت خايف اتجوز بنت و يطلع جسمها وحش .. بس حتة الكريم شانتيه دي كتير عليا فحت ..
رفعت نفسي بدراعاتي عن جسمها لقيتها مغمضة
قعدت اتأمل جسمها و بياضه و رشاقته و حلاوته و طعامته ..
كتافها المدورة .. بزازها المسكرة .. دراعاتها الرفيعة .. بطنها الكيوت ..
احاا بجد
عدي في دماغي اجسام ممثلات البورنو kayden kross و Nicole aniston و Nancy a
انا خطيبتي جسمها افشخ منهم ..
و بتاعي انا بس !!
هجت عليها اكتر ..
حطيت شفايفي علي شفايفها تاني و مصيتها بالراحة ..
عسل ابيض يا ناس ..
طعم شفايفها حلو قوي قوي
قعدت امص شفايفها كده و فجأة لقيت حاجة طرية و رطبة دخلت بين شفايفي ..
قمرايتي بتديني لسانها امصه ...
ااااااه ..
سحيت لسانها جوه بقي و بقيت ارضعه كأني برضع بز واحدة ..
ايه العسل ده .. شهد بقي ..
بقيت عايز اكل لسانها ده و ابلعه من حلاوته ..
سحبته من بقي بالراحة و حضنت راسي جامد و انا حضنت جسمها جامد ..
و نزلت من شفايفها علي دقنها .. و من دقنها علي رقبتها ..
يخرب بيت حلاوة ريحتها يا جدعان .. ايه ده ..
ريحة شعرها رهيبة ..
طعم رقبتها يجنن ..
طلعت ابوس في رقبتها لحد ودنها و همستلها .. هروحك حامل النهاردة
ضحكت
فضلت امتع نفسي برقبتها و بعدين نزلت علي كتافها المدورة الجميلة ..
بوستها كتير .. و بعدين شميت ريحة حلوة كده .. و لقيتني لا اراديا برفع دراعاتها لفوق ..
و ببوس باطها الشمال ..
ناعم و نضيف و يجنن ..
طلعت لساني و لحسته من اول السنتيان لحد دراعها .. طعمه حلو اوي
لقيتها بتقولي انت بتعمل ايه ؟
ششش
كملت لحس في باطها المسكر شوية و بعدين دخلت علي صدرها ..
فيه مثلث كده حقه مهدور ما بين الرقبة و البزاز ..
حتة ناعمة و ملساء كده و جميييلة .. قعدت ابوس فيها 5 دقايق مثلا ..
بعدين سحبت السنتيان لتحت ..
و رفعت عيني اشوف رد فعلها لقيتها شبه نامت ..
كانت اول مرة اشوف حلماتها ..
بزاز مراتي بيضا و فيها حلمة بني فاتح متوسطة الحجم ..
صراحة كان نفسي تكون وردي ..
لمست الحلمة الشمال بشفايفي بالراحة و بوستها بوسة خفيفة .. بعدين نقلت شفايفي بين البزين و بست صدرها .. بعدين نقلت عالحلمة اليمين و بوستها ..
لقيت مراتي قشعرت و اتلوت تحتيا ..
حطيت لساني عالحلمة و لحستها دايرن داير .. مراتي اتلوت تحتيا اكتر ..
كتفتها بايديا .. و لفيت شفايفي علي حلمتها اليمين و قعدت امصها بشويش ..
البت نطقت .. اااه .. بالراحة يا رفعت ..
اتجننت .. قعدت ارضع حلمتها النونو الجميلة و امصها بعنف و اعضها ..
البت دي لازم تتاكل النهاردة
لحد دلوقت بتمني لو اقدر اعملها سندوتش كده و امصمصها ..
فضلت امص في بزها اليمين و هي تتلوي تحتي و انا فهمت انها بتهيج مالبز ده جامد ..
البت ساحت خالص و حسيت ببلل علي بطني
بصيت لقيت كلوتها مبلول بلل خفيف
سحبت نفسي من بزازها و نزلت علي بطنها .. بوستها و بوست سرتها ..
و نزلت عالكلوت المبلول ..
جيت انزله لتحت صوتت و مسكت ايدي
لأ .. احنا اتفقنا
قلتلها متخافيش .. هشوفه بس و اديله بوسة ..
لأ .. ارجوك لأ
صعبت عليا قلت خلاص مش هخوفها ..
رحت نازل بين رجليها و ساحب بصباعي كلوتها علي جنب شفت حتة من كسها و بوستها ..
في اللحظة دي زبري اعلن استسلامه ..
و انفجر جوه البوكسر حمم لبن سخنة مولعة ..
حطيت راسي علي فخدها و غمضت عينيا
لقيتها بتقولي
يا حبيبي ..
لسه يومنا طويييل
يتبع

الجزء الثاني :

فضلت نايم بين رجليها خمس دقايق .. و دي كانت اول مرة احدف و هي معايا ..
نايم راسي بين وراكها البيضا و ريحة كسها مالية دماغي ..
ريحة كسها شهية تفتح النفس .. و بعد الجواز عرفت ان ريحة فتحة الشرج بتاعتها احلي كمان ..
حاجة كده ادمان اللي يدوقها مرة لازم يحتاج جرعة كل شوية ..
المهم
بقيت مرعوب .. مش فاهم اقولها اني نزلت لبني ازاي .. و مش عارف هي هيكون رد فعلها ايه ..
سبتها و قمت دخلت الحمام بالراحة خدت دش ..
غسلت زبري كويس و دهنته كريم مرطب ريحته حلوة .. قلت محدش عارف الظروف ..
طلعت دخلت اوضة النوم ملقتهاش ..
احا
نونو .. بت يا نونو ..
ايوه يا روح قلبي ..
صوتها مايص مبسوط هيجني تاني
جاي مالصالة .. خرجت اشوفها لقيتها لابسة قميص نوم طويل اخضر لميع محزق علي جسمها ..
احا يا بت .. انتي جايبة الدولاب معاكي و لا ايه ؟
- انا جاية ادلع حبيبي روح قلبي اللي جزمته تاج راسي و مقدرش علي زعله نهائي ..
قميص النوم حمالات رفيعة علي كتافها البيضا .. و بعدين صدره شفاف مبين بزازها كاملة بحلماتها و بعدين نازل مثلث شفاف عالسرة و الباقي اخضر لميع لحد صوابع رجلها ..
حطت الأكل و فصصت السمك و نزلت قعدت عالارض تحت رجليا
انا آكل السمك و السبيط و ابص عالبلطياية اللي تحتي دي ..
شعرها طويل اسود سايح علي ضهرها .. و جلدها ابيض بيلمع ناعم مفيهوش ولا شعرة ..
بزازها صغيرة بس جميلة .. حلماتها واقفة في قميص النوم ..
ابتسامتها علي شفايفها و اثار بوسي لرقبتها معلمة من شدة بياضها ..
-بحبك .
-- و انا بعبدك
وطت باست رجلي تاني
- يخليكي ليا .. تعرفي ترقصي ؟
-- اتكسف
- طب و عشان خاطري
-- عايزني ارقصلك ؟
- ملط
-- لأ ( مع ضحكة خفيفة ) و حطت صباعها علي شفايفي .. متبقاش طماع
- انتي طلعتي جامدة جدااا
-- عجبتك ؟
- لما اشوف رقصك بقي
.
.
قامت بسرعة و كأنها جاهزة لكده .. سحبت ايشاربها و لفته علي طيزها ..
طلعت الموبايل و شغلت ام كلثوم .. الف ليلة و ليلة
و مع عزف الموسيقي .. طلعت وقفت عالترابيزة و بدت احلي وصلة رقص شرقي ..
دراعاتها الطويلة البيضا تتحرك بخفة .. وسطها بيلعب في تناغم مع الموسيقي ..
ترفع ايديها اشوف باطها الابيض الجميل اهيج زيادة ..
قميص النوم اللامع بتنياته و تجسيمته علي جسمها يوقف زبري فحت ..
- لفي
بهدوء و في تناغم مع الموسيقي تلف و تديني ظهرها العريان الجميل و نقط العرق الصغيرة بتلمع عليه
طيازها حلوة و كبيرة بترقص عالموسيقي ..
مقدرتش امسك نفسي
قمت حضنتها من وسطها و نزلتها عالارض ..
اترميت عالكنبة و خدتها في حضني
لقطت شفايفها جوه شفايفي و بوسة طوييييلة ..
فجأة لقيت ايدها اليمين مسكت في زبري ..
-- هو ده ؟
- ده سيدك
-- انت سيدي و هو حبيبي
ضغطت عليه و عصرته و هي بتمصمص شفايفي ..
-- ده كبير اويييي
- ده لسه موصلوش الفسفور كمان ..
-- عايزه اشوفه
- ممممم .. اخاف عليكي
نزلت بين رجليا ..
-- ارجوك اشوفه
- اشوف كسك تشوفي زبري
-- ارجوك يا سيدي اشوفه و خلي كسي ليلة دخلتنا
- طب ما انا هدخل بيكي دلوقت .. ههههه
وطت و حطت وشها علي وش رجلي
-- ارجوك .. يا سيدي .. يا تاج راسي .. يا حبيبي
حطيت ايدي علي راسها و سحبتها لفوق .. راسها بين رجليا قصاد زبري
- اتفضلي
مسكت بصوابعها الرقيقة البوكسر و نزلته لتحت ..
هوب نط زبي في وشها خبطها في عينها ..
اتخضت من حجمه .. غمضت عينيها و حطت خدها عليه
-- يا لهوي
- عجبك
-- ده حلو قوي ( فتحت عينيها و باسته )
- تعرفي تمصي ؟
-- امص ايه ؟ ( نظرة بريئة فحت )
انا ضحكت ..
- حطيه في بقك يا حبيبتي و مصيه ..
حطت راسه في بقها و بقت تمصه بالراحة قوي ..
- لأ دخلي الراس كلها .. و مصيه و انتي بتحركي لسانك عليه ..
-- غمض عينيك
غمضت عيني و رجعت براسي ورا ..
لقيتها نزلت البوكسر بتاعي لحد ركبتي .
و فجأة لقيتها بتمص خصيتي الشمال .. انا اتخضيت ..
شعور جميل قوي ..
شفايفها الطرية حوالين خصيتي و بعدين سابتها و دخلت عالخصية اليمين ...
عايز افتح بس مستمتع باللي بيحصل ..
حسيت بصوابعها مسكت زبري من فوق و لقيتها بتلحسه من تحت لفوق ..
فتحت عينيا لقيت خطيبتي بتاخد زبري في بقها و مغمضة عينيها و بتمصه .. و بتلعب بلسانها علي راسه
مسكت بايديا راسها و ضغطت عليها .. فتحت .. عينيا جت في عينيها .. اتكسفت و وشها احمر و بطلت مص
-- كده كسفتني
- قومي يا بت
شديتها من كتافها قومتها و حدفتها عالكنبة ..
- اصلا ده مكانه مش في بقك
رفعت قميص النوم من تحت رجليها لحد بطنها .. لقيتها لابسة كلوت !!
- احا انا هنيكك دلوقت .. ايه ده ؟
ضحكت بمياصة ..
-- صبرك عليا بس .. لسه البروجرام طويل
شديت كلوتها لتحت مسكته ..
-- رفعت .. اهدي يا روحي .. النهاردة كله إلا ده
- انتي بتاعت مين ؟
-- بتاعتك و مراتك و قطتك .. بس اسمع مني .. حطه بالراحة من بره الكلوت ..
حطيت راس قضيبي علي كسها من بره الكلوت ..
مسكته بإيدها و نامت علي ظهرها و بقت تدعكه في كسها بالراحة .. تفتح بيه شفايف كسها و تدعكه يمين و شمال
-- ده جميل قوي
نمت عليها .. و كملت قلع البوكسر ..
دلوقت انا عريان تماما فوقيها .. رجليا علي رجليها المرمر المصبوبة ..
زبي بين رجليها علي باب كسها ..
قميص نومها مغطي ربع بطنها كده ..
جميلة قوي و ناعمة قوي ..
موديل سكسي عالاخر ..
نزلت فيها بوس تاني .. و بقيت احركه بين رجليها طالع نازل .. و هي بدأت تستلذ .
-- اممم .. جميل .. بشويش .. بالراحة
ممممم
و انا اطلع و ادخل .. اطلع و ادخل ..
كسها بدأ يرطب .. ريحته فاحت .. انا سخنت اكتر .. زبري تخن اكتر .. حست بيه ..
-- ارحمني يا رفعت .. هو تخين كده ليه !
- عشان حضرتك مزة جامدة نيك و توقفي ازبار اي حد يشوفك ..
ايديها ماشية علي ظهري .. ضوافرها تغرس فيا ..
نزلت بايديها علي طيزي و زقتني بين رجليها اكتر
-- اثبت كده .. اااه .. ااه .. اااه
عضلات رجليها و كسها بتتشنج ..
شربات كسها بيدلدق ..
كلوتها بقي مبلول عالاخر و بل زبري و الكلوت بقي شفاف محدد كسها النونو ..
اااااه ..
ساحت البت تحتيا ..و راحت في عالم تاني
- احا .. انا بتاعي لسه واقف !! ازاي متريحيهوش يا بت !
-- ......
- كده انتي هتتعاقبي

الجزء الثالث :

بعد ما حبيبتي نزلت عسل كسها جوه كلوتها .. شدت قميص نومها لتحت غطت بيه كسها .. و ضمت رجليها تخبيه و لفت نامت علي جنبها ..
قمت انا وقفت جنبها عريان .. كان خلاص الشيطان ركب دماغي ..
النهاردة هتكون دخلتنا ..
في نفس الوقت حبي ليها كان مخليني مش عاوز اعمل حاجة غصب عنها ..
و من جوايا مقدر انها جاية تمتع خطيبها و بتعمل حاجة اول مرة تعملها في حياتها ..
أول مرة ؟
يا تري دي أول مرة فعلا تتدلع علي راجل كده و تدلعه ؟
افتكرت سبب خناقتي معاها ..
سبب خناقتي معاها كان زيارة عائلية كان موجود فيها عيل متني اسمه ميدو .. الواد ده يبقي ابن خالتها ..
سلم عليها بالإيد و قالها ( ايه يا بت الحلاوة دي .. قمر يخرببيتك )
قدامي !!
طبعا انا هزقته ..
قعد يقولي دي اختي و احنا متربيين مع بعض .. و هي تقولي ده اخويا و انت ازاي تقارن نفسك بين انت جوزي لكن هو اخويا ..
و انا دماغي صعيدي .. اللي هو انتي ملكيش اخوات ولاد رايحة تجيبيلي اخوات ولاد ؟
الواد ده ابوه كان مسافر الخليج و سابه لحماتي تربيه مع بنتها ..
١٨ سنة كانو قاعدين مع بعض تحت سقف واحد ..
بلغو مع بعض ..
كانت بتلبس هدوم البيت قدامه عادي
يا تري كانت ايه حدود علاقتهم .الدخلة
ري اتشرمطت عليه و هو دلعها ؟
يا تري لعبو مع بعض ؟ نامو مع بعض ؟
احا لتكون مش عاوزة توريني كسها لتطلع مفتوحة ..
الفكرة نطت في دماغي ..
-- انت عملت فيا ايه ؟
صوتها طالع ضعيف مايص هيجني عليها اكتر ..
قعدت جنبها و الافكار مالية دماغي ..
يا تري حبيبتي شرموطة ؟
بس انا عمري ما شفت منها غير كل التزام و ادب ..
يا تري الواد ده لعب فيها قبلي .. هل كان حبها الاول مثلا ؟
هل شاف الجسم الجميل ده ..
داق الشفايف العسل دي ؟
لمس الرجلين الحلوة دي و مصمص صوابعها ؟
هل رقصتله و اتدلعت عليه قبلي ؟؟
يا تري ناكها و وصل لكسها الغرقان ده قبلي ؟
الافكار عمالة تتصارع في دماغي .. و ريحة كسها المبلول ملت مناخيري و صدري ..
ابص علي رجليها الحلوة البيضا و اطلع علي سيقانها الناعمة لحد فخادها المربربة و ابص علي قميص النوم ..
ملاك نايم الصراحة ..
- بت يا نور
بصتلي بضعف ..
- قومي تعالي عايزك
اتعدلت بشويش و قعدت جنبي ..
- تعالي اقعدي علي حجري
قامت باستسلام و طاعة و جت قعدت علي حجري و لفت دراعاتها الرفيعة علي رقبتي و حطت راسها علي كتفي و نامت تاني ..
- مالك ؟
-- مكسوفة ماللي حصل
- و هو ايه يعني اللي حصل ؟ جوزك و عمل بروفة لليلة الدخلة
-- بتاعك كبير قوي و شكله هيوجعني
- و انتي عرفتي انه كبير منين بقي ؟ ههههه
-- .....
- يا حمارة انا بدربك .. بعد كده هنيكك تلات اربع مرات فاليوم لازم كسك يستحمل ..
حاضناني و نايمة علي كتفي ..
الحقيقة البت دي بتحبني فعلا .. و اتجدعنت معايا جدا في حوارات كتير ..
طردت الافكار الوسخة من دماغي ..
- بقولك ايه
-- أؤمرني ..
- اقلعي الكلوت
-- لأه
- اقلعيه يا بت من تحت قميص النوم انا عايزه
-- مش هقدر ( صوتها دايب جدا و مكسوف جدا )
- اوعدك مش هعمل حاجة .. انا عايز احس بنعومة طيازك بس علي جسمي .. شايفه زبي واقف ازاي و انتي لسه سايباه
مسكته بإيدها الرقيقة و ووطت باسته بوسة خفيفة
-- حاضر
وقف قدامي عرقانة عالآخر .. بزازها بتلمع جوه قميص النوم الشفاف ..
مسكت اطراف الكلوت من خلال قميص النوم و نزلته عالارض ..
وطيت اخدته من تحت رجلها ..
صغير مبلول ريحته بنت متناكة
- تعالي في حضني
جت قعدت في حضني وهي مكسوفة عالآخر
-- حاسسه اني عريانة
- طب ايه المشكل ؟ انت عريانة مع حد غريب ؟ ده انا جوزك يا بت .. و قعدتك فالبيت هتبقي علي طول عريانة اصلا صيف شتا . متجيبيش هدوم تاني بقي . ههههه
-- انا هقوم اخد دش .. خليك هنا
قامت جري عالحمام ..
- استني يا بت .. انا اللي هحميكي ..
قمت جري وراها .. دخلت الحمام و قفلت الباب ..
- افتحي يا بت . عايز اغسلك كسك كويس لمتعرفيش تغسليه هههه
-- استناني بس
- كده العقاب هيزيد
سبتها و رحت قعدت عالكنبة .. مش مصدق اليوم الجميل ده و اللي بيحصل فيه ..
كلوتها علي صوابعي ..
شميته .. ريحته حلوة قوي ..
يا بخته ده .. مغطي كس حبيبتي و داخل جوه طيزها ..
اتخيلت نفسي لو انا كنت مكان الكلوت ده !!
حاضن كس القمر و ببوس في فتحة شرجها صبح و ليل ..
و بشرب عسلها كل ما تغرقني ..
حطيت كلوتها في بقي و قعدت امضغه شوية و امص الشربات اللي جواه ..
طعمه حلو حادق كده ..
كان نفسي احميها بإيدي بنت الايه ..
لما تطلعي يا نور بس
-- رفعت ناولني فوطة
- اطلعي خديها
باب الحمام اتفتح و سمعت رجليها بتجري عالاودة اللي جنبها ..
قفلت الباب
خمس دقايق و الباب اتفتح ..
و لقيت قمر طالعلي مالأودة ..
لابسه ترنج بيتي قطن .. تي شيرت ربع كم محزق علي صدرها و هوت شورت قطن تحسه مرسوم علي طيزها .. و حاططه مكياج خفييف ..
و لفة شعرها في ضفيرة طويلة نازلة علي ظهرها ..
شكلها بنت في ثانوي كده ..
بصتلي وانا عريان
-- ايه ده انت لسه ملبستش ؟
- البس ليه و ارجع اقلع تاني ؟

-- لأ خلاص البروجرام انتهي هههه
- تعالي هنا يا بت
عقدت ذراعيها امام صدرها في تحدي و ابتسامة لعوب علي شفتيها ..
-- لأه
- احا كسمك انا اقول الكلمة تتسمع
ضحكت و لسه واقفة مكانها
-- لأه
قمتلها
- ماشي يا متناكة
جري وراها و هي طلعت تجري مني و تضحك
-- لما تبقي تنيكني تبقي قولي يا متناكة هههه
احا بجد اعصابي سابت ..
من جوايا مبسوط جدا اني هتجوز البت دي ..
طلعت نطت عالسريرو وقفت في الركن ضهرها للحيط ..
تضحك ..
طلعت وراها مسكتها كتفتها و حضنتها و شيلتها و رميتها عالسرير
-- ايي .. بالراحة يا رفعت
- بس يا متناكة .. تهيجيني و تجري .. انا هعلمك الادب ..
قعدت عالسرير و شيلتها خليت بطنها علي ركبي و طيزها لفوق في اتجاه وشي
لسه بتضحك ..
شديت دراعاتها الاتنين و كتفتهم ورا ضهرها .. و مديت ايدي عالسرير شديت الحزام بتاعي و هوب ربطت ايديها بالحزام ورا ظهرها ..
-- رفعت بتعمل ايه ايدي بتوجعني
- اسكتي يا وسخة
-- رفعت متقلبش الموضوع جد
بتحاول تفلفص و بدأت تقلق
ثبتها كويس
و نزلت براسي علي ودنها
- متخافيش .. بحبك يا نوور
-- رفعت
- و عشان بحبك و بموت فيكي العقاب هيكون خفيف المرة دي
-- رفعت اوعي
استسلمت علي حجري تماما .. ما عادتش عارفة ترفع راسها تبصلي حتي ..
بهدووء صوابعي جريت علي رجليها من تحت لفوق لحد الشورت ..
بهدوء سحبت الشورت لتحت ..
بهدوء نزلت الشورت لحد ركبها
-- رفعت بلاش احنا اتفقنا
- شششش
- هدوء .. خليني استمتع
قلبي داب علي طيزها يا شباب
ايه الطيز الرائعة دي
بيضاء شديدة البياض .. مدورة طرية جداا و ناعمة قوي ..
صوابعي بترسم قلب علي فلقة طيزها اليمين ..
مبهور بحلاوتها .. طيز مراتي لوحة فنية تتبروز ..
صوابعي رايحة جاية علي طيزها تطلع من تحت لآخر ظهرها و تنزل تاني ..
عمال ارسم دواير و قلوب ..
وطيت لمست جلد طيزها بشفابفي و سحبته في بقي ..
مصمصة و بوس فالطيز السكر دي ..
انا ممكن اعيش عليها للصبح ..
حطيت خدي عليها و غمضت عينيا .. ام النعومة دي يا جدعان
طب اضربها ازاي دي بقي ؟
في اللحظة دي نقطة عسل نزلت من كسها علي رجلي
- ينفع اللي عملتيه عالكنبة ده ؟
ايدي بتقفش في طيازها الزبدة
- ينفع كسك يدلدق عليا قبل ما انيكه
ساكتة مبتردش
- ينفع تسيبي زبري لوحده يا كلبة ؟
و رحت رافع ايدي و نازل بيها علي طيزها .. طراااخ
-- اااييي .. رفعت لأ
رفت ايدي و نزلت تاني لسعتها عالفلقتين سوا
- بس يا وسخة .. انا بس اللي اقول ايه اللي يحصل و ايه اللي يتم ..
طراخ

-- ارحمني ابوس ايدك
مسكت فلقتها الشمال و قرصتها جامد ..
-- ارحمني ابوس رجلك
رفعت ايدي و نزلت تاني علي طيزها جامد .. و كل ما اضربها طيزها تترجرج زي الجيلي ..
اللون الاحمر بدأ يظهر علي طيزها البيضا و حسيتها بدأت تعيط
- انتي ايه ؟
-- حبيبتك
طراااخ .. رفعت ايدي و ضربتها تاني
- حبيبتي و ايه ؟
-- و خدامتك
نزلت بسناني عضيتها في طيزها اليمين عضة جامدة
-- اااااه
رفعت ايدي و ضربتها تاني
- خدامتي و ايه ؟
-- و كل اللي انت عايزه
- خدامتي و مراتي و شرموطتي
-- خدامتك و مراتك و شرموطتك يا حبيبي حاضر
طبطت علي ظهرها و همست في ودنها :
- و انا بعشق التراب اللي بتمشي عليه
سيبتها تهدي شوية و توقف شحتفة
و عمال امسح طيزها بايدي معجب بجمالها .. و ابوسها بوس رقيق كل شوية ..
و بعدين حطيت مناخيري وسط الفلقتين ..
هااااح
ريحة جمييييلة طالعة من هنا ..
فتحت بصوابعي طيزها و خلتها تنزل بضهرها في وضع موازي لرجليا عشان طيزها تتفتح اكتر
و ظهرت الغالية
فتحت شرج مراتي اللي عشت معاها احلي دلع ..
فتحة نونو متلمستش قبل كده
بني فاتح صغيرة .. ريحتها ولا المانجه ..
قعدت اشمها و ادفس مناخيري جواها و امط شفايفي ابوسها
و اطلع لساني الحس بيه الشرج الجميل ده
طعمه يجنن
اطلع بلساني الحس طيازها من بره و بعدين ادخل تاني علي فتحة الشرج السكر دي
تحتها بشوية شفت الكس الابيض
وردة جميلة مقفولة زي العسل
حطيت صباعي في بقي بليته و بعدين مشيتها علي كسها من بره لحد شرجها
و رحت دافس عقلة من صباعي جوه طيزها ..
-- اااه .. بلاش يا رفعت عشان خاطري
انا كنت في دنيا تانية .. صباعي عمال يلف جوه طيزها و عنيا بتاكلها و تاكل كسها و النقط عمالة تنزل علي رجلي ..
-- رفعت بس ..
عمال ابعبص طيزها و ادخل صباعي و اخرجه بسرعة و هي عمالة تصوت
هوب طيزها شفطت صباعي كله جواها .. لقيتها رطبة و ضيقة و بتقرص علي صباعي
-- ااااه ..
قعدت احرك صباعي جوه و زبي بقي حديدة خابطة في عانتها مالناحية التانية ..
ريحة طيزها ملت الجو و الهيجان بقي علي اخره
-- رفعت عايزة اعمل بيبي ..
انا فقت ثواني كده
- ايه ؟
-- عايزة اعمل بيبي انا مش مستحملة
طلعت صباعي من طيزها و فكيت ايديها .. و نزلتها عالارض
جريت علي الحمام
مقفلتش الباب
جريت وراها وقفت عالباب ..
هيه قعدت عالتواليت و فتحت نافورة مية ..
وقفت عالباب و سندت ظهري ..
مش قادر اميز كسها بوضوح ..
بتبصلي و مكسوفة
حطيت صباعي اللي كان في طيزها في بقي امصه قدامها و في دماغي فكرة جديدة

الجزء الرابع

وقفت علي باب الحمام ابصلها و هي قاعدة عالتواليت و صباعي اللي كان بيبعص طيزها في بقي بمصه باستمتاع ..
- شكلك حلو اوي و انتي بتشخي يا نور
-- بيبي .. اسمها بعمل بيبي
- احلي، بيبي و احلي بنوتة فالدنيا
-- طب ياللا ادور و امشي و هاتلي الشورت مش هقوم كده و انت واقف
- انا واقف و هو واقف و هنفضل واقفين مستنيينك يا عسل
-- ياللا بقي عايزة اتشطف 😁
- متتشطفيش
قلتها و نزلت علي ايديا و ركبي عالارض
باصص لها في عينها و بمشي علي ايديا و ركبي في اتجاهها
-- رفعت ياللا .. بلاش هزار بقي
شششش
وصلت تحت رجليها و رحت نايم فالارض علي بطني
- جلالة الملكة نور تسمحلي اشطفها ؟
-- روفا .. ياللا بقي روح هات البانتي
ابوس رجلها في خشوع و عينيا فالارض
- جلالة الملكة تسمحلي اشطفها ؟
-- يا عم و ربنا عندي ايدين و كبيرة و بتشطف لوحدي ههه ياللا بقي خلصني
ببوس رجلها تاني و بفرد وشي علي وش رجلها
- مولاتي تسمحلي اشطفها بلساني
-- .......
برفع رجلها و بحط راسي تحت رجلها بحيث صوابعها تبقي علي دماغي
اتكهربت و سحبت رجلها
مسكت رجلها جامد و ضغط بيها علي راسي
- مولاتي تتعطف عليا و تسمحلي انضفلها كسها بلساني
-- رفعت انا بديت اخاف
- سموك تسمحيلي انضف كس معاليكي بلساني و هسمع الكلام و امشي علي طول
-- انا مش عايزاك تشوفه غير ليلة الدخلة .. عايزة اظبطهولك يا روفا
- كس سموك هو حلمي و اوعدك هنضفه و انا مغمض عينيا
-- ......
- سموك تسمحيلي انول الشرف ؟
-- مش عارفة
قلبت نفسي عالارض بحيث ابقي نايم علي ظهري
و حطيت مشط رجلها كل في بقي و لحست بطن رجلها بلساني .. حاولت تسحب رجلها تاني مسكتها اجمد
و قعدت افرك بطن رجلها البيضا الناعمة النضيفة في عينيا و خدي و بقي
- جلالتك غاضبانة عليا .. مش عايزاني انول شرف تنضيف كسك
-- يا حرام .. صعبت عليا
بدعك ربطن رجلها جامد في صدري و ببوس كعبها الطري
- اتوسل لسموك ترحميني و تسمحيلي انول شرف تنضيف كسك
لقيتها بتخبطني بكعب رجلها التاني علي صدري
-- اسمه كس معاليكي يا بجم
ابتسمت ..
دخلت المود
- كس معاليكي يا مولاتي نور
-- قوم
اتدورت و قمت
مدت ايدها سحبت كلوت اختي من سبت الغسيل
-- خد البس ده في راسك يا حيوان
استدركت بسرعة
-- انا اسفة بجد .. و النبي ما تزعل مني
لبست الكلوت علي راسي و سحبته علي عينيا
- حيوان معاليكي الأليف جاهز سموك
-- غمض
- غمضت سموك
دلوقتي انا مغمض و لابس كلوت اختي علي راسي
-- بحبك قوى ي ي
- و أنا بع ..
هوب
حاجة طرية مبلولة لزقت في وشي
ريحة رهييبة
مناخيري احشرت بين قطعتي لحم رطبتين ..
حسيت بصوابعها بتجري علي راسي
ايديها الاتنين ورا راسي و دفستني اكتر في لحمها الزبدة
-- اتفضلني
رجعت براسي لورا خدت نفس ..
لزقتني في لحمها تاني
طلعت لساني و مشيته من تحت لفوق ..
لساني بيمر بقطع لحم متعددة طولية ..
و طعم مالح سكري ..
و ريحة حلوة ..
-- ده كسي .. اتفضل كله يا حبيبي
هيجتني الكلمة
طلعت لساني و قعدت الحس بيه في كل اتجاه .. مش قادر احدد بس من فرجتي عالافلام السكس انا فاهم شكل كسها السكر ده
دافييييي
كس مراتي جمييييل بجد
مديت شفايفي التحتانية و ضميتها عالكس الجميل ده . عملت دايرة كده عليه ..و لساني شغال لحس و تنضيف في كس العسلية دي
-- بحبك قوي يا رفعت بجد
-- كل كسي كمان .. جايز اخليك تنيكني
احا
الكلمة هيجتني فحت .. مديت لساني الحسه كمان و اشرب سوائله المغذية ..
لقيت خرم حشرت لساني فيه
و بقيت اطلعه و ادخله و هي تضغط علي راسي و تتأوه مستلذة ..
-- نيكني بلسانك يا حبيبي .. نيك شرموطتك الحلوة اللي بتعبدك
اطلع لساني و ادخله بسرعة في كسها
و اشف ريحته اللي عمالة تزيد اهيج زيادة
و بعدين سحبت لساني و فردته علي كسها من بره
و رجت طالع بوشي لفوق لحد عانتها
ناعمة و محلوقة و طرية
بنت الوسخة منضفاها و تقولي اجهزلك نفسي !
و انا طالع لساني عدي علي حاجة مكلكعة كده .. زي حلمة صغيرة
رجعتلها بلساني تاني
هو ده الزنبور بقي !
سحبت لساني و شفطته جوه بقي و مصيته بالراحة
--- اااه .. حلو قوي ..
بقيت امصه شوية و ابوسه شوية و ادخل لساني في كسها و الحسه بالطول ..
سوايلها عمالة بتزيد
آهاتها بتعلي
ضغطها علي راسي بيزيد ..
-- اااه رفعاات
و فجأة لقيتها بتسيب راسي و بترجع عالكابينيه
رفعت ايديا من عالارض و شديتها عليا
-- رفعت سيبني مش قادرة
لزقت كسها في بقي بسرعة و كتفتها بايدي
-- رفعااااات
و انطلقت المياه الساخنة تغمر وجهي و انفي و فمي
اااه
حبيبتي شخت عليا فعليا
مش كتير بس عجبوني اوي ..
رجليها تهالكت و نزلت عالارض فوقيا
-- ليه كده يا رفعت
صوتها زعلان
- شكرا يا ملكة .. ده اسعد لحظة في حياتي يا قمر
-- .....
- طعمك زي العسل بجد .. زي العسل
-- ....
عدلتها فوقي بحيث تقعد علي بطني ..
حاسس بكسها غرقان من بولها علي بطني .. الكس الابيض اللي كنت لسه باكله من شوية ..
قلعت كلوت اختي من علي وشي و بصيت لحبيبتي
عينيها مكسوفة تماما .. و زي ما تكون هتعيط
-- ليه كده يا رفعت ..

- مش انتي جاية تبسطيني ؟ انا كده انبسطت
-- .....
مش قادرة تبصلي ..
- ده انا كنت لسه عاوز اقعدك علي وشي بطيازك المهلبية دي اكل فيكي و انتي بتمصيلي يا بت !
-- ....
- صعبتي عليا .. قومي احميكي
قمت من تحتها و هي لسه عالارض .. عريانة من تحت و لابسه البدي القطن من فوق
فتحت الدش في البانيو و ظبطت الميه ..
و رجعتلها ..
شكلها غلبان جدا و هي قاعدة عالارض و شختها حواليها نصها عريان و مكسوفة و مش قادرة تبصلي
وطيت قعدت جنبها و مسكت ايدها بوستها ..
- حبيبتي انا بعبدك .. بعشق كل ذرة في كيانك .. متزعليش مني و متستغربيش رغباتي .. انا بعشقك و بعشق الجنس بكل صوره .. لو مطبقتش رغباتي مع خطيبتي و عشيقتي السكر هطبقه مع مين ؟
-- ....
- خلاص خليكي انتي للجنس العاقل و اتجوز واحدة تانية للجنس المجنون
-- ده انا اقتلك
ردت بسرعة و هي بتبصلي ..
-- اتجوز عليا و انا اقتلك و اقتلها .. انت ملكش غيري و انا مليش غيرك .. ملكش غير واحدة بس تحضنها .. واحدة بس تبوسها .. شفايفي دي بس اللي تاكلها .. و بزازي ده بس اللي ترضعها ..
بصيتلها و حضنت راسها و بوست راسها و شفايفها و خدودها ..
-- و كسي ده بس اللي تاكله و تنيكه ..
مسكتها من دقنها و مصيت شفايفها جامد
-- و انا بس اللي اشخ عليك
حضنتها جامد
همست في ودني
-- و اي حاجة عايز تعملها تقولهالي و انا خدامتك
- انتي ستي و تاج راسي
حضن طويييييل و ايدي نازلة لتحت علي طيزها ..
- و طيزك بس اللي هبعبصها
-- و طيزي بس اللي تبعبصها
بحبك
ادتها بعبوص في طيزها المربربة .. و قمت واقف .. و قومتها
مسكت البدي بتاعها من اطرافه التحتانية و سحبته لفوق ..
رفعت ايديها مستسلمة و قلعته ..
اخيرا ..
خطيبتي بين ايديا عريانة تماما ..
كسم جمالها ..
حورية طالعة من الجنة ..
جسمها ابيااااااض .. ناعم زي الحليب
حسنات صغيرة متنطورة في كل حتة ..
بزازها متوسطة مدورة و حلماتها شامخات بنية فاتحة مستديرة الهالات رائعة الجمال
جنابها مموجة علي وسطها المظبوط ..
كتافها مدورة و منورة ..
سرتها خفيفة زي سرة الكوريات
بطنها ممسوحة زي الموديلات
كسها صغير و مقفول .. و ناعم مظفلط طعمه ياخد العقل
وراكها بنت حرام فاجرة .. كيرفي نازلة علي ركب بيضا تتاكل لحد صوابعها من تحت
شديتها و دخلنا تحت الدش
شعرها غرق مية و لزق في ظهرا الابيض الاملس ..
حطت راسها علي كتفي و غمضت ..
زبري وقف و خبط علي كسها تاني ..
-- حطه بين رجليا
- حاضر
حطيته بين رجليها و قفلت عليه وراكها ..
-- نيكني
- بين رجليكي ؟
-- لأ نيكني .. افتحني يا رفعت .. افتحني يا جوزي و عشقي و روحي انا
..
مبقتش عارف اعمل ايه .. احلي بنت في العالم بين ايديا بتقولي نيكني .. و انا وعدتها احافظ عليها لليلة الدخلة ..
يا تري لو مكاني تعملو ايه ؟
هحكيلكم اللي حصل فالجزء الخامس

مجنون الجميلات
05-08-2020, 01:39 PM
هو ايه ده ؟

Magical max
05-08-2020, 01:54 PM
انت اللي ايه برجاء تستمر وتكمل الهيجان

شوفوني
05-08-2020, 07:48 PM
تم اضافة تكملة واعتبارها مع ما سبقها جزء اول

الاضافة بنفس الطريقة ولازم تبلغنا حتى ندمج اول باول

شكرا لمشاركتنا تجربتك

تحياتي

شوفوني
05-10-2020, 01:27 PM
تم اضافة الجزء الثاني

قراءة ممتعة

شوفوني
05-10-2020, 06:35 PM
تم اضافة الجزء الثالث

قراءة ممتعة للجميع

معلم جامد
05-10-2020, 08:36 PM
ابدعت
ننتظر جديدك

y.ali
05-11-2020, 01:07 PM
احسنت يانجم
كمل

شوفوني
05-14-2020, 11:06 AM
تم اضافة الجزء الرابع

قراءة ممتعة للجميع

Wild_7osam
05-14-2020, 11:52 PM
روووووووعه

هايج 24
05-15-2020, 04:06 AM
كمل يا كبير ف الانتظار

مجنون الجميلات
05-15-2020, 05:31 PM
انت اللي ايه برجاء تستمر وتكمل الهيجان

اتمني تكون باقي الحكاية لسه عاجباك .. قريبا الخاتمة

مجنون الجميلات
05-15-2020, 05:32 PM
ابدعت
ننتظر جديدك

شكرا لتشجيعك

مجنون الجميلات
05-15-2020, 05:33 PM
كمل يا كبير ف الانتظار

تسلم .. اتمني تكون عاجباك و مكملين قريب

مجنون الجميلات
05-15-2020, 05:34 PM
احسنت يانجم
كمل

تسلم يا غالي شكرا عالتشجيع

jema
05-15-2020, 06:09 PM
تحفة قصة جميلة جدا مستنية باقي الاجزاء ياجميل

مجنون الجميلات
05-16-2020, 12:17 AM
تحفة قصة جميلة جدا مستنية باقي الاجزاء ياجميل

أوامرك .. قريب اوي



/archive/index.php/t-12636.html/archive/index.php/t-431872.html/archive/index.php/t-307426.html/archive/index.php/t-359513.htmlقصه نيك عائلي : ﻋﻤﺎﺭﺓ ﺍﻟﻤﺤﺎﺭﻡ ﺍﻟﺠﺰﺀ الثانيقصص جنسيه المنزل الضيق والنوم جنب بعض لما ييجي ضيوف/archive/index.php/t-457204.htmlقصص نيك سعوديه عمتي/archive/index.php/t-165731.htmlكيف انيك اميطلعت عاهره قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-145270.html/archive/index.php/t-216826.htmlﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺍﻟﺪﻛﺘﻮﺭﻩ ﻭﺍﻟﻤﺮﻳﺾ ﺍﻟﻴﻤﻨﻲ site:rusmillion.ruقصص نيكك مع الشتيمةقصص مسترس site:rusmillion.ruقصص سكس مع الخدامات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-147702.html/archive/index.php/t-453342.html/archive/index.php/t-370543.html/archive/index.php/t-222876.htmlقصص نيك بنت خاله زوجتي./archive/index.php/t-272174.htmlقصص سكس طيزعائلي خليجيقصص سكس مراتي مع الزنوج site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-285013.htmlقصص سكس محارم قصتي مع ابن اخو زوجي/archive/index.php/t-451679.html/archive/index.php/t-515030.html/archive/index.php/t-111879.htmlسجارتين قصص سكس site:rusmillion.ruصور ميليف نسونجيقصص سكس اختي دخلت معي لفندق انيكها.com site:rusmillion.ruقصص سكس ونيك محارم باسم وائل النياك site:rusmillion.ruقصص سكس اخي ناكني لاسبوع بعد غياب زوجي.com site:rusmillion.ruقصص سكس طبيبة العشق و الهوي/archive/index.php/t-309657.html/archive/index.php/t-407966.htmlقصص دياثه الاخت مع المعلم امام اخوها.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-525557.html/archive/index.php/t-208825.htmlسكس ام حسنمكتمله نيك طيزي وكسي من ناس كثير/archive/index.php/t-102627.html/archive/index.php/t-147676.htmlقصص سكس شفت امي تنتاك بزب فحلمرئة تحكى قصة سكسقصص سكس جدي ينيكنيقصص محارم غرويات /archive/index.php/t-498317.html/archive/index.php/t-97615.htmlقصص ولدينيك اخته وهي حامل.com/archive/index.php/t-370121.html/archive/index.php/t-472436.html/archive/index.php/t-286180.html/archive/index.php/t-116841.html/archive/index.php/t-547799.htmlمتسلسل نياكة الكلبه الخاضعه وعيلتها/archive/index.php/t-447916.html/archive/index.php/t-344662.htmlقصص سكس نيك مرت الخال/archive/index.php/t-491512.html/archive/index.php/t-489632.html/archive/index.php/t-104738.htmlقصص جنس زوجات جماعي. site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-162521.htmlقصص نيك زوجة كفيلي متسلسلة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-97465.html/archive/index.php/t-59167.html/archive/index.php/t-252537.htmlصور كسي انا من صعده جاده