دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة معرص خلي مراته شرموطه


مروان الشريف
05-27-2020, 07:30 AM
الساعة اتنين بعد الضهر امل قاعد في الصالة بتذاكر ل ابنها محمود درس الأنجليزي
شوية سمعت اشعار رسالة خاصة علي تليفونها من الواتس
مسكت تليفونها وفتحت الواتس وكانت رسالة من جوزها رجب وباعتلها صور زب اسمر طويل
امل اضايقت جدا وبعتت له رسالة
امل :: وبعدين يارجب مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة
رجب :: يعني بزمتك مش الزب ده احلي من زبي
امل :: معرفش .. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك .. انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك
رجب :: وانتي عارفة امنية حياتي اني اخليكي تتفرجي معايا علي سكس .. واعرف انطباعك من الحاجات دي
امل :: انا مش بحب اشوف غيرك انت
رجب :: خلاص امسحي الصورة
امل :: مسحتها في ساعتها
رجب قفل الواتس وهو مضايق جدا لانة بقاله سنتين بيحاول انه يخلي مراتة متحررة
تتفرج علي سكس معاه وتتمني انها تتناك من راجل تاني غيره لكن امل مكنتش عايزة توصل للمرحلة دي ولا حابة الموضوع ده من الأساس والحاجة الوحيدة اللي كانت بتستمتع بيها مع جوزها انها تقرا قصص جنسية وهي معاه او جوزها يحكيلها عن تخيلات جنسية بينهم وان فيه راجل تالت بينام معاها وده بردو مجاش بسهولة ولا امل تقبلت ده غير بعد محاولات استمرت لشهور من جوزها
امل بعد ماقفلت الواتس مع رجب جوزها كملت مذاكرة ل ابنها محمود
ورجب فضل قاعد في محل الأحذيه بتاعة وعمال يفكر في مراتة اللي هيموت ويحس انها بقت شرموطة ونفسها تجرب زب تاني غير زبه لكنها كانت في كل مرة يحاول فيها انة يفرجها علي فيلم سكس او صور ازبار منزلها من علي النت كانت تضايق وممكن تبات معيطة
رجب بعد ما خلص الشغل علي المغرب اشتري شوية طلبات للبيت وفاكهة وروح البيت لقي مراتة امل قاعدة ومشغلة مسلسل بتتفرج عليه
رجب :: ايه ده امال محمود فين
امل :: نزل عند عمة بيلعب مع فارس
رجب :: طيب عاملة اكل ايه
امل :: عاملة روز معمر وفراخ
رجب :: طيب حطي الفاكهة دي في التلاجة علي ما ادخل اخد دوش وانتي جهزي الأكل
رجب دخل اخد دوش وامل مراتة دخلت جابت له بوكسر وفنلة وشورت والفوطة وبعدين دخلت عملت الأكل وحطت الفاكهة في التلاجة.. ورجب خلص الحمام وخرج
قعد اتعشي وبعدين امل عملت له كوباية الشاي
رجب بعد ما اتعشي وشرب الشاي بقي عمال يبص علي مراتة وعايز يسألها تاني عن الزبر اللي بعتهولها وهيموت ويعرف من جواه ان كان عجبها ولا لا لكنة مقدرش علشان كان خايف تزعل
رجب قعد شوية مع مراتة وبعدين دخل الاوضة وطلع تليفونة وبقي عمال يقلب في صور مراتة .. لانة كان عاشق تصوير مراتة
سواء بلبس النوم او اي هدوم مثيرة كانت بتلبسها يروح مصورها وطبعا هي كانت عارفة انة بيعشق جسمها خصوصا ان جسمها
مليان شوية ومجسم وطيزها بارزه لورا وبزازها منوخة ده غير كسها المنفوخ واللي كان بيترسم في اي بنطلون استرتش تلبسة

رجب نام علي السرير وبقي بيقلب في الصور وهو بيتخيل انه منزل صورها علي النت وبيتخيل التعليقات اللي ممكن تنزل علي جسم مراتة
شوية وراح فاتح الواتس تاني وباعت صورة لمراتة من صورها وهي لابسة بنطلون فيزون احمر وكسها وطيزها مرسومين رسم علي طيزها
وكتب تحت الصورة عارفة يا بت يا امل لو الصورة دي نزلت علي اي موقع سكس هتهيج الشباب عليكي
امل :: لا ياحبيبي انا عارفة انك لا يمكن تنزل صوري علي النت
رجب :: يابت انا بقول لو.. مانتي عارفة اني بعشق التخيل
امل :: ايوة عارفة ياحبيبي
رجب :: طيب انتي عارفة الصور دي ممكن تخلي الشباب تنزل لبن عليها
امل :: مش للدرجادي ..
رجب :: لا للدرجادي طبعا .. انتي مش حاسة بقيمة نفسك ولا ايه
امل :: وانت نفسك طبعا تشوف التعليقات
رجب :: تعرفي انا لما بشوف واحدة جسمها نفس جسمك علي اي موقع من اللي بدخل عليهم وبشوف التعليقات. بيبقي نفسي. تكون الصور دي صورك انتي
امل :: عارفة انت هتقولي... التليفون هيفصل شحن خد بالك
رجب :: يوووووه بقي هو تليفونك ده ديما كدة فاصل شحن
امل :: اعمل ايه مانا قولتلك قبل كدة مليون مرة عايزة اصلح التليفون بتاعي بدل ما بشحن البطارية في التليفون اللي شاشتة مكسرة وبايظ وكل شوية اشيل البطارية واحط البطارية
رجب :: حاضر هبقي اصلحة بس الدنيا تمشي معايا
رجب قفل مع مراته ودخل موقع سكس وبقي عمال يتفرج علي الأفلام ويحرق في علبة السجاير وهيرمون الدياثة عنده علي اخره
بعدها شوية رجب خرج من الأوضة وكان ابنة محمود طلع من عند عمة وامل بتعملة العشا

بعد ما محمود اتعشي ونام علي الكنبة وهو بيتفرج علي التليفزيون
رجب :: ما تدخلي تلبسي قميص حلو
امل :: دلوقت؟
رجب :: ايوة دلوقت
امل :: طيب بس الفيلم ده يخلص علشان متبعاه
رجب :: قومي يا وليه انا علي اخري
امل قامت ودخلت الأوضة جابت قميص نوم ابيض من الدولاب وكلوت ابيض فتلة وفوطة ودخلت الحمام اخدت دوش ورجب دخل محمود علي السرير بتاعة وعدها راح استني مراتة علي السرير
بعد ما امل اخدت دوش ولبست قميص النوم وحطت برفان طفت النور وطلعت علي السرير ونامت جنب جوزها رجب اللي كان محضر ليها قصة جنسية زي ما متعود قبل كل نيكة لازم يقروا قصة جنسية مع بعض
وطبعا القصة كانت عن الدياثة
امل مسكت التليفون بتاع جوزها وهي نايمة علي ضهرها ورجب جوزها نايم جنبها وعينة علي القصة بيقرا معاها
شوية وبدأت امل تشعر بالهياج ورجب بدأ يحسس علي جسم امل ويفرك في حلمات بزازها ولما حس انها خلاص بقت علي اخرها
رجب :: بصوت واطي ايه ياقلبي وصلتي لفين
امل :: لما البواب بتاع العمارة طلع لتهاني وذنقها في المطبخ
رجب :: وبيعملها ايه في المطبخ
امل :: بينكها
رجب بصوت كلة هيجان وصوابعة بتفرك في حلمات بزازها .. يعني البواب بينكها دلوقت
امل بصوت مشحور وواطي وعيونها مليانة هيجان ..... اه يارجب
رجب :: مالك يا وليه انتي شكلك هجتي من القصة تحبي اجبلك البواب ده ينيكك
امل هزت دماغها بالموافقة وهي بتعض في شفايفها وطلبت من رجب ينزل يلحس في كسها. زي ما البوب بيلحس في كس تهاني
رجب نزل بين فخاد امل وبصباعة باعد فتلة الكلوت وقرب بلسانة علي كسها وبدأ يحرك لسانة علي كس امل اللي حطت ايد علي راسة والأيد التانية ماسكة الموبايل
رجب :: يخرب بيت كسك ده غرقان عسل
امل :: ااااااااااه . اوووووووف . مشي لسانك بشويش علي كسي ااححححححححححح
رجب :: وصلتي لفين ياقلبي
امل :: البواب بيلحس في كس تهاني وبيبعبصها في طيزها بصباعة
رجب :: بيحط صباعه في طيزها زي كدة
امل :: اوووووووف .اوووووووف .. ااااااااااااااه ااااااااااااااه .. مص زنبري ياحبيبي
ااااااااحححححححححححح
رجب بيبعبص في طيز مراتة امل وبيلحس بلسانة كسها وهي بتتأوه من المتعة واللذه
وبعد ما هري طيزها بعبصة امل سابت التليفون جنبها علي المخدة وقامت علي رجب اللي نام علي ضهره
مشيت علي ركبها وايدها لغاية ما وصلت لزب رجب
بطرطيف صوابعها بدأت تحسي علي زبه المنتصب ونزلت بشفايفها علي زبه اللي كان واقف تحت البوكسر وبدأت تمشي شفايفها عليه وايدها بتحسي علي فخاده
رجب :: ايه يا وليه هي القصة هيجتك اوي كدة
امل :: يخرب بيت كدة . دي سيبت اعصابي خالص
رجب :: طب ايه اكتر حاجة عجبتك في القصة
امل طلعت زب رجب من البوكسر وبقت عمالة تاخده بشويش في بوقها وتمصه وقالت لرجب . فكرة ان البواب استغل عدم وجود جوز تهاني في الشقة وبدأت يتحرش بيها
رجب :: وانتي اتخيلتي نفسك تهاني مش كدة
امل :: ايوة .. ااااااه . انت زبك ماله تخين اوي الليلة
اووووووف .. زبك جميل اوووووي اممم امممم اااااااه
ونزلت بشفايفها علي بيضانة وبقت عمالة تشفطهم وتمص فيهم ورجب حاطط ايده علي راسها وعمال يدوس عليها من كتر ما كان هايج تحت منها
امل :: قوم بقي حط زبك في كسي.. قوم نكني اوووي
رجب قام وامل راحت نايمة علي المخدة
ورجب نزل علي رجلين امل وبقي بيبوس فيها ويمص صوابع رجليها ويطلع بلسانة علي فخادها لغاية ما وصل لكسها الحار
لحس كسها شوية وبعدين قام وفتح رجليها
ودخل مابينهم وحط زبه بين شفرات كسها
وبدأ يمشي زبه علي كسها وامل تحت منة بتترجاه يدخل زبه في اعماق كسها الساخن
دخل بقي زبك .. اوووووف مش قادرة ياراجل .. عايزة احس بزبك جوايا
رجب :: زب مين اللي علي كسك؟
امل :: زب رجب جوزي حبيبي
رجب :: لا يا شرموطة ده زب البواب
امل :: ماشي بس دخلة يلا ااااااااخ ااااااااخ
ايووووووووه كدة . نكني بقي اوووووي
رجب حط راس زبه علي فتحتة كس مراتة امل وبدأ ينزل بجسمة ويضغط بزبه اللي انزلق بسرعة لداخل كسها وامل شهقت من احساسها بالمتعة وكسها بيستقبل زب رجب
اااااااااااححححححح ياخرابي علي زبك
نكني اووووي ياحبيبي.. نكني ااااااااه اااااااه
رجب دخل زبه بالكامل في كس امل وبدا يحرك زبه من تحت لفوق وهو بيدخلة وكان احتكاك زبه بجدار كس امل. خلاها تتأوه اكتر واكتر من المتعة وشوية وبدأت وتيره السرعة تذاد وجسم امل بيهتز كل ما رجب يدفع زبه بقوه لداخل كسها
ايووووووه كدة .. ايوووووة نكني. نكني جامد .. حاسة زبك وصل لمصريني
رجب :: نفسك انتي تتناكي كدة من غيري
امل :: هو انا اكره يعني .. شد حيلك انت وهاتلي اللي ينكني. اااااااااه ااااااااااه
كلام امل خلي زب رجب يقف اكتر واكتر
رجب :: بتتكلمي بجد يا امل يعنب انتي نفسك تتناكي من حد تاني
امل :: مش انت اللي عايز كدة .. خلاص وانا كمان موافقة بس يكون برضاك
رجب :: وانا بتمني اشوفك بتتناكي وبتمني ان يكون الكلام ده بجد من جواكي
امل :: طب نكني جامد يلا.. اووووووف اووووووووف .. نكني يارجب ااااااااااحححححححح
رجب فضل يتحايل علي امل انها تحلف انها بتتكلم بجد وامل مرضيتش تحلف. ومن كتر زن رجب عليها امل فصلت وخرجت من المود
امل :: انت ليه مصمم تفصلني؟
رجب :: نفسي اصدقك
امل :: هو احنا مش متفقين ان اللي بيتقال بينا ده لحظة السرير مجرد تخيلات
رجب :: يعني انتي بتضحكي عليا ومش نفسك تتناكي من غيري
امل :: لا طبعا انا ست متربية وعمري ماافكر اني اعمل حاجة زي كدة
رجب قام من علي امل
امل :: زي كل مرة .. زعلت صح
رجب :: لا بس خارج اولع سيجارة
امل :: انا مش عارفة اعمل ايه علشان ارضيك؟ انا بجد تعبت منك ومن تصرفاتك
رجب :: خلاص خلصنا .. اووووف دي عيشة تقرف
رجب خرج وساب امل نايمة علي السرير عريانة وراح ولع سيجارة ورجع لبس الشورت بتاعة ونام جنبها
امل :: ايه خلاص مبقاش ليك نفس
رجب :: لا خلاص فصلت ومبقاش ليا نفس
امل :: براحتك
وراحت مديه ضهرها ل رجب ونامت
ورجب مش عارف ينام من التفكير والخنقة
وكل ما يقول انة خلاص قرب يلاقي صد منيع من مراتة وانها رافضة نهائي فكرة انها ممكن تدي لنفسها فكرة انها تتمني تتناك من غيرو

تاني يوم امل صحيت الصبح بدري حضرت الفطار ل ابنها محمود وودتة المدرسة ورجعت اشترت شوية طلبات للبيت وبعدين رجعت البيت عملت فطار لجوزها رجب وصحتة علشان يروح المحل
رجب :: صباح الخير حضرتي الفطار
امل :: ايوة
رجب قام غسل وشة وقعد فطر وبعدين لبس هدومة وراح المحل وكان صاحبة امجد اللي شغال معاه في المحل فتح المحل
رجب صباح الخير يا امجد
امجد :: صباح النور يارجب .. جاي متأخر يعني
رجب :: اه اصلي كنت سهران امبارح علي فيلم حلو وقعدني للساعة خمسة
امجد :: طيب انا هقوم اشوف الجزم اللي في البترينة علشان عايز ارتبها
رجب قعد ونده علي القهوجي جابلة الشاي
وعلي الساعة واحدة عدت امل علي رجب في المحل وهي جايبة ابنها محمود من المدرسة
رجب :: ايه يا محمود عامل ايه في المدرسة
محمود :: كويس يابابا
امل :: اسكت محمود بيقولي ان الميس النهاردة خلت العيال في الفصل تسقفلة
رجب :: ايه ده بجد يامحمود الكلام ده
محمود :: ايوة وانا عايز منك خمسة جنيه
امل :: ضحكت وقالت ادفعلة بقي الخمسة جنيه
رجب :: بس كدة من عنيا .. خد ياسيدي ادي الخمسة جنيه
رجب لمح امجد صاحبة وهو بيبص علي طيز مراتة
رجب في الأول اضايق جدآ من جواه ازاي صاحبة يبص علي طيز مراتة
ولأن امل كانت لابسة عباية سودا ولان طيزها كبيرة كان ديما حز الكلوت بتاعها بيكون باين وهي لابسة العباية
رجب :: طب يلا بقي خدي ابنك وروحي
امل :: ماشي
امل لفت بجسمها ورجب ركز في طيز مراتة من ورا عرف انها ملبستش البنطلون من تحت العباية .. ده خلاه في قمة هيجانة وبص علي امجد لقاه بيبص علي طيز مراتة
وهياكل طيزها بعنيه ورجب في اللحظة دي كان هيموت ويسيب المحل ويروح البيت وراها وينكها
تليفون امجد رن
امجد :: ايوة يا شيماء.. ايه عايزة كام
ليه .. هو انتي طلباتك مبتخلصش .. خدي من الفلوس اللي في الدولاب
امجد قفل وبقي عمال يبرطم ويشتم
رجب:: مالك ياعم في ايه ايه عمال تبرطم من ساعة ماقفلت مع مراتك
امجد :: الولية بنت ميتين الكلب طلباتها مش بتخلص ودلوقت متصلة بيا علشان عازمة خطيب البت عالغدا بكره وعايزة 300 جنيه علشان تنزل تشتري الأكل
رجب :: 300 ليه هي هتعزم مين وهتعمل اكل قد ايه
امجد :: قولي انت وربنا ماحد خارب بيتي غير بنت ميتين الكلب دي . عايز تعمل المحمر والمشمر واشي محاشي ورق عنب وكرنب وحمام وبط. ده غير الحلويات تقولش عازمة وزير
رجب :: بصراحة كتير اوي .. حاول تفهمها ان الدنيا مش كدة وده يدوب لسة خاطب البنت مش جوزها
امجد :: انا لساني دلدل مع الولية دي وقرفت منها وعارف وربنا الاكل ده ما هيقعد لتاني يوم وهيترمي في الزبالة علشان لا هي ولا العيال بياكلوا اكل بايت
رجب :: ربنا يكون بعونك


مرت الأيام ورجب كان بيراقب نظرات صاحبة كل ما امل مراتة تيجي المحل وكان من الواضح ان امجد معجب جدا بطيز امل لانة ديما عنيه راشقة في طيزها
وفي يوم من الأيام كانت امل عنده في المحل وبعد ما امل خرجت من المحل هي وابنها محمود رجب خرج وراها علشان يجيب كوباية شاي من المحل وكان امجد في الوقت ده بره المحل بيشتري اكل له
ومخدش باله من رجب اللي كان وراه وشافة وهو بيبص علي طيز مراتة وراح قايل بصوت واطي ... يخرب بيتك طيزك..
رجب حس بهيجان ابن متناكة وهو سامع صاحبة وهو هيتجنن علي طيز مراتة
وفي اليوم ده لما رجب روح البيت ناكها احلي نيكة وهو بيتخيل صاحبة اللي بينكها وطبعا مقدرش يقول لمراتة اللي سمعة لكنة اتكلم معاها
رجب :: تعرفي اني كنت عايز اروح البيت النهاردة وراكي بعد ما عديتي عليا في المحل
امل :: اشمعني
رجب :: بصراحة طيزك كانت بترج في العباية اوي وحز الكلوت خلاني هجت
امل :: يا سلام ؟
رجب :: ايوة واكيد مش انا بس اللي اخد باله
وفكرة ان فيه حد تاني شاف منظر طيزك في العباية وهاج عليكي وده اكيد . ده خلاني في قمة هيجاني
امل :: مانا عارفة
رجب :: هو انتي مكنتيش لابسة بنطلون من تحت
امل :: لا طبعا كنت لابسة بنطلون
رجب :: انتي متأكدة ؟ اصل طيزك كانت بترج جامد
امل :: يعني هكدب عليك وربنا كنت لابسة
رجب :: طب انا نفسي متلبسيش بنطلون من تحت
امل :: يالهوي .. دانا هحس نفسي ماشية عريانة
رجب :: علشان خاطري مش عايزك بجد تلبسي بنطلون
امل :: ماشي انت تؤمر ياحبيبي
رجب :: يعني بجد هتنزلي بالعباية من غير بنطلون من تحت ولا بتخديني علي قد عقلي
امل :: لا بجد طبعا هو انا اقدر اكسرلك طلب
رجب حس ان امل بتاخدو علي قد عقلة زي ما متعودة ديما
وبقي كل يوم يستني مراتة وهي جايبة محمود من الشغل علشان يشوف طيزها في العباية ويشوف هي فعلا بقت مش بتلبس بنطلون من تحت ولا كانت بتاخدو علي قد عقلة
لكن امل كانت ذكية وكانت اليوم اللي متلبسش فيه بنطلون من تحت كانت بتلبس تحت العباية جلبية من بتوع البيت
وطبعا رجب في الاول كان مصدق امل لما كانت بتحلف له انها بطلت تلبس بنطلون تحت العباية لغاية ما في يوم اكتشف انها فعلا بتنزل اه من غير بنطلون بس كانت بتلبس جلبية تحت العباية
لغاية ما في يوم امل فعلا نزلت من غير بنطلون ونزلت بالعباية بس وجت بالليل قالت ل جوزها انها خرجت من غير بنطلون ومن غير جلبية من تحت وكانت حاسة ان الشارع كلة بيبص عليها
رجب هاج لانة لاول مرة يحس ان امل مش بتكدب عليه وانها مش بتاخدو علي قد عقلة زي ما بتعمل كل مرة وحس بهياج رهيب وناك امل في اليوم ده لما ورم كسها من كتر النيك وفضلت كل يوم والتاني يسأل امل
خرجتي من غير بنطلون النهاردة وامل تقولة اه لكن الحقيقة ان امل عملتها مرة واحدة بس ورجعت تلبس تاني يابنطلون يا جلبية تحت العباية

مرت الايام وبالظبط بعد كام شهر في يوم بعد ما رجب خلص الشغل بتاعة روح البيت
وهو بيتعشي. امل قالتلة ان سباكة البيت بايظة وان حنفية الحوض بتاع الحمام بايظة وانها عايزة تجيب السباك يصلح السباكة
رجب :: خلاص بكره هعدي عليه واخليه يجيلك بس خلي ابن اخويا يقف معاكي لو جالك وانا في الشغل
امل :: ماشي
تاني يوم رجب راح ل احمد السباك علشان يقولوا علي السباكة اللي عنده واحمد قاله
حاضر علي الساعة تلاتة كدة هعدي عليك في البيت
رجب مشي وراح المحل واتصل بامل وعرفها ان السباك هيجيلها علي الساعة تلاتة
لكن لما رجب روح بالليل امل قالت ان احمد السباك مجلهاش وان الحنفيات علي طول بتنزل مياه ومغرقة الحمام
رجب نزل تاني ل احمد اللي ملقهوش ورجع البيا قال ل امل ان المحل مقفول وعرف انة في شغل
فضل رجب كل يوم يروح ل احمد في المحل لغاية ما لقاه ورجب قالة انة زعلان منة وانة المفروض طالما ادي ميعاد يروح فيه وانة ممكن يجيب سباك تاني بس هو اللي مش راض والسباك وعده ان بكره هيروح يعملة السباكة
تاني يوم فعلا السباك راح عمل السباكة وخلصها وامل اتصلت علي جوزها وقالتلة ان السباك عايز 120 جنيه
رجب :: يعني احمد عمل السباكة كلها
امل :: ايوة
رجب :: طيب انا سايب فلوس في درج التسريحة خدي منها وحاسبيه.. اه صحيح فارس ابن اخويا كان موجود معاكي
امل :: ايوة موجود
رجب :: طب تمام
رجب قفل مع مراتة وكان صاحبة امجد بيتكلم في التليفون مع مراتة وبعد ماخلص المكالمة جه قال لرجب ان فيه عريس متقدم لبنتة التانية وهو قريبة. وجاي بالليل علشان يقعد معاه
رجب :: طيب روح انت النهاردة
امجد :: لا انا هروح عالمغرب كدة المحل فيه شغل لسة... اوووف ايه ده
رجب :: ايه ياض مالك
امجد :: شايف الست اللي بره دي
رجب :: اه ... بتعشق انت الطياز دي
امجد :: دي عليها طيز بنت متناكة ياجدع شايف عاملة ازي
الست كانت واقفة قدام المحل بتتكلم مع عيلة صغيرة تقريبآ بنتها . شوية وجع جوزها ومشيوا. وامجد خرج من المحل بسرعة وعنيه علي الست لغاية ما مشيت خالص بعدها راح داخل وقعد جنب رجب علي الكرسي
امجد :: شفت حز الكلوت عامل في طيزها ازاي.. عارف دي لو انام معاها. مش هسيبها غير وانا مدخل زبي في طيزها
رجب :: هههههههه لا وانت نيكك اوي .. ياعم تلاقيك بتنام علي بطنك في البيت
امجد :: ههههههههههه ياعم رجب هي كل النسوان زي بعضها .. انا بضعف اوي قدام الست اللي طيزها كدة بتكون بارزه غصب عني بتشد ليها
رجب :: تصدق يا اخي وانا زيك .. الظاهر كدة كلنا زي بعض

مرت الأيام وامل كانت عاملة جمعية وقبضت 5000 جنيه وقالت لجوزها انها عايزة تعمل صرف للغسالة خصوصا ان الحمام صغير وبدل ما كل شوية تحط الغسالة في الحمام وترجع تحطها في المطبخ تثبتها في المطبخ وتعمل صرف علي الحمام
رجب قالها ماشي وبكره هعدي علي احمد السباك واقولة
امل :: ماشي بس ابقي اتصل بيا وعرفني هيجي امتي
رجب :: بس ايه البنطلون الجامد اللي انتي لابساه ده جبتيه امتي؟
امل :: ده بتاعي من زمان انت اللي كنت مشتريه انت نسيت؟ بس كنت ركناه في الدولاب. والنهاردة وانا بقلب في الدولاب عترت فيه
رجب :: بس جامد جدا عليكي ماتقومي تعمليلي كوباية شاي
امل :: حاضر
قامت علشان تعمل الشاي ل رجب وهو قام وراها. وبقي عمال يصور طيزها فيديو وهي بتترجج في البنطلون
امل :: هههههههه هو انت كل حياتك كدة في تصويري؟
رجب :: اعمل ايه طيزك مجننة امي وبعشقها عشق
امل :: ايوة .. ياخوفي بس تليفونك يقع منك ساعتها هتبقي مصيبة سودا
رجب لا متخفيش انا عامل حسابي وحاطط الصور في خزنة الفون وبباسورد معقد
امل :: ربنا يستر

تاني يوم رجب نزل المحل وعلي بعد الضهر عدا علي السباك وعرفة انة يروح معاه البيت علشان يعملة الصرف
وفعلا السباك راح مع رجب شقتة وبص علي المكان اللي هيعمل فيه الصرف وكتب ورقة فيها الطلبات اللي هيحتاجها لكن رجب قالة
اشتري انت كل حاجة ونبقي نتحاسب
احمد السباك حسب حسبتة وقال لرجب
ان الحساب كلة علي بعضة هيكون 200 جنيه
رجب ادالة الفلوس واحمد قاله بعد يومين هيجي بالمواسير وهيعمل الشغلانة

وفعلا بعد يومين بالظبط رجب لما روح بالليل عرف من مراتة ان احمد السباك جه
وعمل الصرف بتاع الغسالة
رجب :: طب وفارس كان موجود واحمد هنا
امل :: نزلت علشان اندهله مكنش موجود
رجب :: نعم ؟ يعني كان في الشقة انتي هو لوحدكم
امل :: لا ابني محمود كان معايا
رجب :: يافرحتي
امل :: اقوم اعملك العشاء
رجب :: ماشي انا ميت من الجوع
امل راحت المطبخ عملت العشا لرجب
وبعد ما اتعشي وشرب الشاي دخل الأوضة
وفرد جسمة وقعد علي تليفونة علي النت
شوية لقي امل داخلة وواخدة دوش ولابسة
قميص نوم اسمر ومش لابسة من تحتة كلوت ولا سنتيال
امل :: روح خدلك دوش وتعالا عايزك في موضوع مهم
رجب :: ايه ده انتي مذاجك رايق بقي
امل :: ايه مش عاجبك ولا ايه
رجب :: لا عاجبني طبعآ
رجب قام خد دوش ورجع لقي مراتة محضر مقوار الكوسة لان رجب عنده سرعة قذف ومش بيطول فبينكها اوقات كتير بالمقوار
قبل ما ينكها بزبه
رجب طفي النور وطلع عالسرير جنب امل
امل :: هاتلي بقي قصة حلوة
رجب :: حاضر بس قبل القصة استني اصورك كام صورة كدة حلوين
ورجب فعلا مسك تليفونه وبدأ يصور امل
ويصور طيزها وبزازها وكسها بكذا وضع
وبعدين قعد جنبها عالسرير وبقي بيفرج امل علي الصور ورجب قالها
تعرفي انا بجد نفسي انزل الصور دي عالنت
واخلي الرجالة تهيج عليكي
امل :: عارفة ومتأكدة من ده بس بردو انت متعملش كدة
رجب :: انا فعلا عمري ما اعمل كدة وفيه فرق كبير بين ان يكون نفسي او اني ممكن اعمل كدة
امل :: طب يلا بقي هات قصة
رجب :: طب ايه رئيك نتفرج علي فيلم سكس
امل :: لا ومتزعلنيش منك .. انت عارف كويس اني لا يمكن اعمل كدة
رجب:: ماشي براحتك
رجب جاب قصة ل امل وبدأت تقرا فيها
وكانت قصة عن التحرر الجنسي بين زوج وزوجتة
ورجب نزل تحت رجليها يبوس في رجليها
وبدأ في توجيه الأسئلة ل امل
هو انتي ليه مش نفسك تتناكي من غيري
امل :: نفسي حاجة. واني ممكن اعمل كدة بجد حاجة تانية
رجب :: وده هيفرق يعني
امل :: ايوة طبعا يفرق
رجب :: معني كدة ايه .. نفسك تتناكي
امل :: اه بصراحة نفسي
طب سؤال لو ركبتي مثلا موصلات زحمة
اتوبيس مثلا ولقيتي في الزحمة حد اتحرش بيكي ولذف فيكي من ورا وحسيتي بزبه اللي واقف في طيزك. هتعملي ايه
امل :: وانا هركب الاتوبيس ليه
رجب :: مثلا وانتي رايحة لعمتك مش بتركبي الأتوبيس؟
امل :: ايوة بركب
رجب :: وانتي بقي رايحة لعمتك. وحسيتي في الزحمة بزب في طيزك هتسيبي نفسك
ولا هتعملي ايه
امل :: هبعد عنة
رجب :: الدنيا زحمة جدا ومش عارفة تتحركي ومفيش حد واخد بالة
امل :: خلاص بقي هسيب نفسي واحاول استمتع
رجب زبه وقف علي الأخر ونفسة يصدق امل مراتة وانها متنكنش بتاخده علي قد عقلة علشان الليلة الجنسية متبوظش
رجب :: تحلفي انك هتسيبي نفسك بجد
امل :: لا مش هحلف علشان مش بحب ادخل الحلفان في كلامنا ده
رجب :: تبقي بتكدبي
امل :: وانا هكدب ليه .. بس انت شعورك هيكون ايه لو عرفت ان حصل فيا كدة
رجب حس ان السؤال صعب جدا الأجابة عليه ومن جواه نفسة ومني عينة حد يتحرش بيها. ومش بس كدة. ده نفسة. اللي بيتحرش بيها يدخل راس زبه بين فلقة طيزها وهي تكون مستمتعة ده لكنة جاوب انة في الحقيقة هيضايق لكن لم بيتخيل ده بيحصل بيكون في قمة هيجانة
رجب :: ايه انتي زعلتي
امل : لا هزعل ليه طالما بتتخيل بس مفيش مشكلة
رجب :: طب بعيد عن التخيل وعايز ردك بجد يا امل .. لو ركبتي مع سواق تاكس وخدك في مكان مقطوع وحط سكينة علي رقبتك وكان عايز يغتصبك... هتفضلي تموتي ولا تتناكي وتنفدي بعمرك
امل :: اتناك طبعا ..
رجب :: ايه ده بجد ؟ ممكن توافقي تتناكي
امل :: يعني اموت ؟ لا اتناك وهي نيكة تفوت ولا حد يموت وسبني بقي اقرا القصة

رجب مكنش قادر يسكت ونفسة يفضل يسأل امل مراتة ويعرف ايه اللي جواها وكان بيتمني ان يدخل في دماغها ويعرف ان كانت بتكدب عليه ولا فعلا كلامها حقيقي
وخطر في بالة يسأل مراتة هي شيفاه ازاي
رجب :: امل
امل :: ايوة يارجب
رجب :: انتي شيفاني ازاي وانتي عارفة اني نفسي حد يتحرش بيكي ونيكك
امل :: سكتت شوية وبعدين قالت قول انت
رجب :: انتي مكسوفة تقولي ؟ انك شيفاني معرص
امل :: علشان مينفعش اقول كدة
رجب :: طب تعرفي اني نفسي اتشتم منك
واكون خدام رجليكي
امل :: متعودتش علي كدة
رجب مشي علي رجليه وفتح رجل امل وراح علي كسها وبقي عمال يبوس فيه ويشمة وبعدين طلع نام جنبها وهمس في ودانها
انتي شيفاني ايه بجد .. ورحمة امك لتقولي
امل :: بخجل وكسوف قالت . شيفاك معرص
اول ما رجب سمع كلمة معرص اخد امل ومسك شفايفها بين شفايفة وبقي عمال يمص فيهم وزبه زي الحديد
وامل هاجت ومسكت زبه وقالت .. دانت معرص رسمي
رجب :: وانتي شرموطة ولبوة وعايزة تتناكي في نص كسك وراح قايم وطلع فوق منها 69 ومسك المقوار وبدأ يمشيه علي كسها وهي اخدت زبه الصغنن بأيدها وبقت بتدعك فيه وتلحس الراس
رجب :: مصي يا شرموطة زبي .. مصي. واعتبريني سواق التاكس اللي هينكك غصب عني
امل واخدة زب رجب في بوقها وشغالة مص فيه وبصوابع ايدها بتلعب في بيضانة الطرية
ورجب ماسك المقوار حاطة في خرم كسها ولسانة بيداعب زنبورها وبيتحرك عليه شمال يمين
اااااااه ااااااااه يا رجب ااااااااه مص زنبوري بشفايفك ياحبيبي اااااااح
رجب شغال ينيك امل بالمقوار في كسها لغاية ما امل طلبت منة يدخل ايد المقوار في طيزها وهو بيمص زنبورها
نزل من فوقها وطلب منها تقوم وتفلئس زي الكلبة . وبالفعل امل قامت وفلئست وكانت في انتظار المقوار وهو بيقتحم خرم طيزها
رجب نزل علي خرم طيزها بشفايفها وطلع لسانة وبقي بيحركة حولين خرم طيزها وامل فلئسة بتتأوه وايدها بتدعك وتفعص في بزازها
امل :: يلا يا رجب .. دخلة في طيزي وانت بتدعك بصوابعك كسي
رجب مسك المقوار وتف علي خرم طيزها وحط ايد المقوار في خرم طيزها وسط توسلات امل في ادخل المقوار بالكامل في خرمها الضيق
امل :: اووووووف اووووووف .. ادعك كسي .. اااااااااااه اااااااه .. ايووووه. ايووووووه كده
اححححححححححححححح
رجب بقي عمال يدخل ايد المقوار ويطلعة من طيز امل مراتة وهي هايجة جدا لانها بتعشق الحركة دي وبتخليها في قمة هيجانها
امل :: كفاية كدة انا تعبت . قوم دخل زبرك في كسي
رجب فعلا قام وزبه منتصب عن اخره وبرغم انه كان واقف جدا الا ان طول زبه كان صغير وعنده سرعة قذف لكن رجب كان له اسلوب في الجنس بيقدر بيه يوصل امل لحالة الاشباع وهي المداعبة الطويلة قبل ممارسة الجنس معاها
رجب فتح رجل امل ودخل بينهم وحط زبه علي خرم كسها وراح مدخلة كلة
ايييييبيي .. براحة ياراجل علي كسي
رجب :: براحة ايه يالبوه هو انتي شايفة زبي كبير اوي.. دانا نفسي اجبلك واحد زنجي يعرفك يعني ايه زب ونيك
امل :: هو انت مش ناوي تصلح السرير البايظ ده اللي عمال يزيق
رجب :: شوف الوليه اقولها ايه تقولي ايه .. هبقي اخلي صاحبي وسام يجي يصلحة بس قوليلي بقي اجبلك زنجي ينكك؟
امل :: ماشي موافقة بس نكني انت دلوقت
رجب دخل زبه في كس امل وبدأ يسحبة براحة
وصوات اهات امل رجرج في الأوضة
ااااه اااااه .. زبك جميل اوي يارجب .. اووووو .اووووووو.. نكني اووووي.. ااااااااااااه ااااااااااه ... جمييييييييل اووووووي
عشر دقايق ورجب كان جاب ابنة في كس امل وبعدها خرج يشرب سيجارة زي ما متعود

مرت الايام وبنت صاحب رجب اللي معاه في المحل هتتجوز وامجد عزم رجب ومراتة علي الفرح والفرح كان في نادي في في مدينة نصر
رجب لبس واتشيك ومراتة لبست واتشيكت وراحوا الفرح في النادي وهناك قابل امجد صاحبة
اللي سلم عليهم بحرارة ودخلهم علي الطرابيزة بتاعتهم وقعد معاهم شوية وبعدين قام يسلم علي المعازيم
امل :: بس صاحبك امجد النهاردة لابس ومتشيك اوي
رجب :: امال ايه يابنتي مش فرح بنتة
امل :: والقاعة كمان جميلة اوي
رجب :: عقبالك يا محمود
امل :: تفتكر الحجز هنا بكام
رجب :: انا هعرف منين.. بصي كدة شوفي العروسة مكسوفة ازاي
امل :: اه بس البت قمر اوي
امجد جاب اطباق التورت ل رجب ومراتة وابنهم محمود ومشي وشوية وجاب الساقع
وبعد ساعة ونص رجب اخد مراتة وابنة وبارك لصاحبة امجد ومشي
بعد.ما رواحوا البيت وغيرو هدوهم وراحو اوضتهم علشان يناموا فضلت امل تتكلم مع جوزها عن الفرح والعروسة وشياكة امجد وزوقة الراقي في البدالة
ورجب حس بنبرة اعجاب في صوت امل ب صاحبة امجد وافتكر نظرات امجد لمراتة اللي طول الفرح عنيه ما اتشلتش من عليها
وفضل طول الليل رجب يحاول يوقع امل في الكلام ويلمح ليها انها كانت اجمد واحدة في الفرح وانه لو مكان المعازيم اكيد كان مش هيشيل عينة من علي طيزها اللي كانت زي الملبن في الفستان
ولو اول مرة ينجح في انة ينام معاها وهما بيتخيلوا امجد وهو بينيك مراتة
وكانت امل في الليلة دي وبسبب التخيلات في قمة هيجانها ... لكن بعد ما رجب جابهم في كسها
خرج يولع سيجارة ولما رجع لقي امل مضايقة جدا
وفضل رجب يحاول يفهم منها هي ليه قالبة وشها
وطبعا هو كان عارف ومتأكد ان مراتة بعد مافاقت من شهوتها ندمت علي تخيلاتها مع صاحب رجب اللي هو امجد
وفعلا امل طلبت منة انة ميخلاهاش تتخيل بعد كدة حد يعرفوه وانها بتفضل انها لو هتتخيل تتخيل حد مش موجود علشان متحسش بالندم
وبالفعل رجب وعدها ان الموضوع ده مش هيتكرر تاني

بعد كام يوم رجب علي بعد العصر سمع امجد بيتخانق مع مراتة في التليفون وبعد ما امجد خلص المكاملة
رجب :: ايه ياعم مالك متظربن علي مراتك ليه
امجد :: ياعم انا خلاص قرفت من الست دي ونفسي اخلص منها
رجب :: ليه بس فيه ايه
امجد :: مفيش ياعم مشاكل زي كل يوم ومبقاش فيه يوم بينا عدل .. الوليه مبقاش في حياتها حاجة غير الفلوس والأولاد وانا ولا كأن ليا حق عليها
رجب :: انت ايه مش بتمارس حقوقك معاها
امجد :: حقوق ؟ حقوق ايه هي فضيالي .. دي ولية باردة
رجب :: يعني امتي اخر مرة نمت مع مراتك
امجد :: ياعم والنعمة ما فاكر .. الولية يا علي طول تعبانة. يا وراها غسيل . يا متنيلة بتذاكر للزفت والزفتة الصغيرين
رجب :: احا .. انت بتتكلم بجد .. يعني هي مش فارق معاها؟
امجد :: ياعم انا علي ما اعمل معاها واحد اكون اتحايلت عليها قد كدة
رجب :: وانت صابر علي كدة ازاي
امجد :: وانا في ايدي ايه اعملة .. انا ان كان عليا نفسي اطلقها واخلص
رجب :: طيب معلش انا هتكلم معاك في امور حساسة شوية
امجد :: اتكلم سامعك
رجب :: ما يمكن مراتك انت مش عارف مفاتيحها .. يعني بالعربي كدة انت مش قادر تخليها تحب السكس معاك
امجد :: هههههههههه ياعم انا بعمل كل حاجة في الجنس وكل الأوضاع بس هي من نوعية الستات الساقعة اللي ميفرقش معاها جنس
رجب :: دي مشكلة فعلا ... طيب ليه كدة ؟
امجد :: انا غلبت معاها .. تعرف انا بحسدك
رجب :: ليه بقي؟
امجد :: يعني انت مراتك زي ما انا شايف وقبل ما اتكلم متفهمنيش غلط .. يعني علي حسب كلامك معايا انها ست بيت مفيش منها اتنين .. طبيخ واكل استاذه فيه وبتصحي كل يوم بدري تودي محمود المدرسة وترجع تعملك الفطار وترجع تجيب محمود من المدرسة .. وتطبخ وتغسل وتذاكر. واكيد اخر الليل مش بتخليك كدة زي حالاتي
رجب :: لا الدنيا مش وردي اوي كدة .. دي ست بردو من لحم ودم مش ماكنة حديد.. اكيد مش كل الاوقات هتكون رايقة ومذاجها رايق .. وزيها زي اي ست بتتعب وايام بتكون متنرفزة
امجد :: بس علي الأقل بتراعي حقوقك
رجب :: اكيد طبعا .. الا بالحق ياض انت كنت قايلي علي نوع دهان للتأخير وقولت هتجبلي وبعدها نفضت لكسمي

امجد :: ايه انت هتنيك الليلة ولا ايه
رجب :: انبر بقي بكسمك ههههههه
امجد :: ولا هنبر ولا هتنيل ياعم .. شويه كدة اروح اجبلك علبة من عند العطار
رجب :: بكام العلبة دي
امجد :: بعشرين جنيه .. بس ايه هتخلي ام محمود
طول الليل رافعة رجليها ومش بعيد تطلبلك البوليس
رجب :: خلاص هات علبيتين ... اسكت بقي علشان ام محمود جت هي ومحمود
امجد مشي راح يوضب الجزم وامل ومحمود دخلوا المحل
رجب :: ازيك يا امولة .. ازيك يا محمود
امل :: محمود.مطلع عيني والميس بتشتكي منة علشان مش مركز معاها في الفصل
رجب :: ليه كدة يا حوا.. ده كلام بردو .. مش قولنا تبقي شاطر وتركز مع الميس
محمود :: ده صاحبي مروان كان بيتكلم معايا وانا مكنتش برد عليه
رجب :: لا انت اكيد كنت بتتكلم . الميس مش هتكدب عليك. ابقي اسمع الكلام وركز مع الميس
وانتي يا امل هتروحي علي طول
امل :: انا عايزه اروح لبابا بقالي كتير معدتش عليه والشقة بتاعتة تقلب وايمان مرات اخويا. بقالها كتير مراحتش ولا روقت ل بابا
رجب :: ماشي .. طيب هتعملي عشا ايه
امل :: بيض وجبنة انا مش هلحق اعمل اكل
رجب :: ماشي .. واعملي حسابك الليلة هتبقي ضرب نار
امل ضحكت بكسوف واخدت محمود ومشيت
وهي ماشية رجب عرف ان مراتة مش لابسة بنطلون تحت العباية وحز الكلوت كان مرسوم وباين اوي وطيزها كانت زي الملبن تحت العباية وبترجرج كدة ... وبص علي امجد صاحبة لقاه زي العادة هو كمان راشق عينة في طيزها

اخر النهار امجد راح جاب الدهان ل رجب وقالوا متكترش منة يدوب حاجة صغير وتدهن بيها راس زبك وبعد ساعتين تغسل زبك بالميا والصابون كويس جدا علشان هي ميحصلش ليها التهابات
رجب :: يعني احط يدوب ملئ صباعي
امجد :: ايوة بالظبط ... وهتدعيلي
رجب :: شكل مراتك مستحمتلتش الدهان ده علشان كدة بتهرب منك
امجد :: هههههه ده جزائي يعني بتفكرني بيها ليه دلوقت
وفجاءة وهما قاعدين بيتكلمو سمعوا صوت دوشة جاية من بره خرجوا جري رجب وامجد علشان يشوفو في ايه لقيو ا فيه ناس واقفة قدام محل الموبيلا اللي جنبهم. رجب جري شوف فيه ايه لقي صاحبة ادوسام مغمي عليه وواقع علي الأرض
وسام ده طول بعرض .. حاجة كدة جتة. وبرغم انة في الخمسينات الا انه جامد وفيه صحة قد صحة مرتين تلاتة وكان بيربط بينهم صداقة جامدة بحكم انة شغال في المحل اللي جنب محل رجب من سنين
دخل المحل وفوقه هو والناس. بعد ما فاق بعت جبت له عصير
رجب :: انت تعبان ؟
وسام :: لا انا بقيت كويس
امجد :: ياعم خضتنا عليك داحنا قولنا انك خلاص وهنجري بيك علي القلوبية واحنا مفيش فينا صحة نشيل
رجب :: ههههههه انت بتفول علي الراجل... يلا روح المحل
امجد :: ماشي .. والف سلامة عليك يا وسام
رجب :: مالك بقي ؟ انت مفطرتش يعني ولا فيه حاجة مضيقاك
وسام :: اه مفطرتش فعلا
رجب :: طيب انا هروح اجبلك سندوتشين من المطعم اللي جنبنا
رجب قام جاب سندوتشات ل وسام وفطر
رجب :: بقولك ايه يا وسام السرير اللي عندي الفخدة بتاعتة كل مربط المسامير بتاعتها السرير يرجع تاني يزيق وتحس ان الفخدة ضعفت .. متعرفش اعملها ايه
وسام :: بسيطة انت في يوم تكون فاضي نروح نبص عليه ولو محتاج يتمسمر ولا حاجة هعمله
رجب :: خلاص ماشي .. وتبقي خدمتني لحسن انا حاسس ان السرير بقي خرع فعلا وممكن يقع بينا في اي وقت... يلا بقي اسيبك انا واروح المحل بتاعي

بالليل رجب روح البيت وبعد ما اتعشي ىجب دخل الحمام ودهن زبه بالدهان اللي جبهوله امجد وبعد ساعتين كانت امل خلصت مذاكرة لمحمود ابنها ونيمتة ورجب دخل اخد دوش حلو وخرج
كانت امل ذوقت نفسها ولبست قميص نوم لبني
فوق الركبة
رجب :: ايه الجمال ده كلة .. دانتي الليلة صاروخ يابت
امل :: ههههههه يعني الليلة بس
رجب :: لا علي طول بس الليلة صاروخ بزيادة
امل مشيت وهي بتتقصع ورايحة ناحية السرير ورجب نايم علي السرير لابس شورت بس ومستنيها
امل طلعت عالسرير ونامت علي جنبها جنب رجب وحطت ايدها علي صدره
اشمعني بقي الليلة؟
رجب :: علشان الليلة دي بالذات هتكون ليلة مفترجة وهخليكي تطلبي الأسعاف
امل :: ههههههههههه يسمع من بوقك
رجب :: طيب روحي اطفي النور وتعالي
امل راحت طفت النور ورجب كان نزل من علي السرير وراح حضن امل من ورا وزبه كان واقف وراح لبين طيازها وايده بقت عمالة تقفش في بزازها وشفايفة بتبوس تحت رقبتها من ورا
امل :: انت النهاردة مش طبيعي .. مالك؟
رجب :: يعني بذمتك مش عارفة ليه؟
وبقي عمال يحك زبه في طيزها وايده نزلت علي كسها وبصباعة بقي عمال يدعك فيه من فوق القميص والأندر
امل :: ااااااااه .. براحة صباعك رشق جوه
رجب :: يعني مش عارفة انا ليه هايج عليكي كدة
امل :: ياراجل انت انا هعرف منين بس
رجب :: انتي لما عديتي عليا في المحل النهاردة
كنتي لابسة العباية علي الكلوت بس مش كدة
امل :: هههههههههه ايوة وكنت متأكدة انك هتاخد بالك
رجب زبه وقف علي الأخر وراح سألها
بذمتك محستيش ان حد كان راشق عنيه في طيزك وانتي ماشية
امل :: وانا هاخد بالي منين ..؟
رجي رفع القميص بتاع امل ونزلها الكلوت وخلاها توطي وتسند بأيدها علي السرير وطلع زبه من الشورت ومسكة و حطة بين فلقة طيزها ولذق فيها اووووي
تعرفي انا هموت وتقوليلي ان حد بعبصك في طيزك او اتحرش بيكي... حلم حياتي بجد
امل :: اااااااااه .. زبك سخن كدة ليه.. ااااااااااه
جميل اووووي الوضع ده
رجب فضل يحك زبه في خرم طيز امل وامل راحت نايمة بصدرها علي السرير وهي مفلئسة
رجب وطي علي ودانها وهو فوق منها وهمس بشويش
انا عايزك تتخيلي اي حد هو اللي معاكي دلوقت
ومتقوليليش عليه. علشان عارف انك مش هتقوليلي
امل :: ماشي .
رجب فضل يبوس في ضهرها وراس زبه علي خرم طيزها وعمال يدوس بزبه علي خرمها وهي بتتأوه تحت منة مستمتعة
رجب :: انتي بتتخيلي حد غيري هو اللي فوق منك
امل :: ايوه ...
رجب :: والحد ده وحيات ابنك واغلي ما عندك نفسك تتناكي منة
امل :: ايوة
رجب :: تحلفي بكدة
امل :: انت عارف اني مش بحب احلف
رجب :: ابوس رجلك ريحيني .. لو بتتخيلي حد بجد ونفسك تتناكي منة بجد. احلفي وانا اوعدك
مش هخليكي تحلفي تاني
امل :: وحيات ابني محمود وحيات اغلي ماعندي انا بتخيل واحد تاني غيرك هو اللي بينكني
رجب :: انا بمووووت فيكي .. انتي متعرفيش انا دلوقت فرحان قد ايه
امل :: عارفة ومتأكدة .. انت نفسك في كدة اصلا
رجب :: ليه نفسب في كدة ؟
امل سكت ومرضتش علي رجب لكن رجب فضل يسألها ليه وقالها انة حابب يسمع الكلمة اللي مش قادرة تقولها
امل بصوت مبحوح وكله هيجان ومحن
علشان انت معرص .. ونفسك تشوفني بتناك
رجب :: يخرب بيتك انتي هيجتيني اوووووي
وراح قام من فوق منها وخلاها تنام علي طرف السرير وفتح رجليها ونزل علي كسها
تعرفي انا نفسي كسك ده يدوق اي زبر تتمنيه
ويشبع من لبنة
امل :: بس انا عندي شرط ... انا مش هتناك منة غير برضاك وانت بأيدك تفتحلي رجلي علشان هو يدخل زبه
رجب :: لا انا هنيكك معاه
امل :: تؤ تؤ .. انت تتفرج بس عليه وهو بينكني. يامعرص
رجب نزل علي كس امل زي المجنون وكلامها خلاه في قمة هيجانة وبقي بياكل كسها بلسانة
بعد ما شبع من لحس كسها قام ونام جنبها وايده بتحسي علي كل جسمها والأسئلة اللي في دماغ رجب بالملايين. وكان هيموت ويعرف من الشخص ده اللي اخيرا مراتة صارحتة وقالت انها عايزة تتناك منة. وبتتخيلة دلوقت
رجب :: ممكن اعرف الشخص ده انا اعرفة؟
امل :: مش هقولك
رجب :: علشان خاطري ريحيني
امل :: لا خليك كدة بنارك يامعرص ... قوم بقي انا عايزه امص زبك
رجب :: زبي انا ولا زبه هو
امل :: لا زبه هو. علشان زبه اكبر من زبك
رجب :: ايه ده انتي شوفتي زبه ولا بتتخيلي
امل :: شفتة
رجب قام من جنبها وهو مضايق ومنفعل .. انا مش قولتلك انا مبحبش اللي ياخدني علي قد عقلي .. بقي انتي شوفتي زب حد. غيري
امل :: قامت وحطت ايدها علي خدوده ومسكت شفايفة بشفايفها وقالت
طب وربنا انا مش بكدب عليك .. انا شفت زبه تحت البنطلون .. كان باين اوي
رجب :: ايه ده .. انتي حلفتي ؟
امل :: ايوة علشان مش بكدب عليك
رجب راح حاضن امل وحط ايده علي خدوهت وفضل يمث في شفايفها وحس بأثارة رهيبة
رجب : طب الشخص ده صاحبي؟
امل :: لا مش صاحبك .. ومتسألنيش تاني وتحرجني
رجب :: انا مش بقولك مين .. انا بحاول بس اقرب منة .. بذمتك مش صاحبي
امل :: وربنا مش حد من صحابك خالص
رجب :: طب حد من اهلي او اهلك؟
امل :: لا طبعا
رجب فضل يفكر شوية وبعدين شك في الكهربائي لانة الشخص الوحيد اللي بيجي ديما في البيت بيعمل شغل كهربا ومراتة بتتكلم معاه عادي
رجب :: انا تقريبا عرفتة ... باسط الكهربائي مش كدة؟
امل :: لا بردو مش هو ... انت مصمم تفصلني
رجب قام ودماغة مش مرتاحة وعايز يعرف باي طريقة هو مين ده
امل :: انت هتعمل ايه
رجب :: زبي فيه نار .. هنيكك
امل :: لا مش علي طول كدة انا عايزة امص زبك
امل قامت ورجب نام علي ضهره ونزلت هي علي زبه وبقت عمالة تمص وترضع فيه ورجب علي اخره مش قادر يسكت وهيتجنن ويعرف مين اللي مراتة نفسها فيه
رجب :: بس. كدة مفيش غير احمد السباك.. والوحيد اللي كان هنا قريب .. هو مش كدة
امل :: خلاث بقي. وربنا ماهقولك هو ولا لا
رجب اتأكد انة هو وبدأ يسأل مراتة. طب هو اتحرش بيكي .. طب خلاكي لمستي زبه يعني وهو بيعدي من جنبك ... لغاية ما قالت انة هرش في زبه من غير ما ياخد باله
رجب في الليلة دي نام مع مراتة وناكها احلي نيكة
وتاني يوم فضل طول اليوم يفكر ياتري هو فعلا احمد السباك ... ولا باسط الكهربائي
وياتري ايه اللي حصل منة لدرجة ان امل يبقي نفسها تتناك منة اصل مش معقول. موضوع انة هرش في زبه. وزبه كان باين تحت البنطلون
وكان بيتمني ان الموضوع يكون مش كدة خالص وتكون بتكدب عليه ومخبية انة اتحرش بيها وخلاها تلمس زبه سواء في طيزها او ايدها
وطبعا مرت الايام وامل ندمت انها قالت لجوزها علي اعجابها بزب حد تاني ومع كل مرة رجب ينام مع مراتة كان بيتخيل احمد السباك وهو بينام معاها .. وامل انكرت بعد كدة وقالت انها كانت بتقول كدة بس علشان متزعلش رجب ويفصل من المود ... لكن رجب المرة دي كان عارف ومتأكد ان امل فعلا مكنتش بتكدل واا كانت بتقول كدة وخلاص وخرجت اللي جواها في لحظة ضعف وهيجان جنسي وقالت كل اللي جواها لجوزها

مرت الايام تفكير رجب منحصر في حاجة واحدة بس ازاي يخلي مراتة تقول كل اللي جواها من غير ما تخاف تتكلم وخصوصا انها عارفة ومتأكدة ان ده عمره ما هيزعل جوزها بالعكس ده هيخليه يبوس التراب اللي تحت رجليها .. لكن تربيتها كانت هي اللي مسيطرة عليها وكانت متحفظة جدا في اخراج الشئ اللي خفياه جواها

بعد ايام. رجب صحي من النوم لقي السرير بتاعهم مفسخ من بعضة ومبقاش خلاص هينفع يتنام عليه ومراتة امل قالت لازم تجيب نجار النهاردة يشوف ام السرير ده. لحسن كدة هنام علي الأرض
رجب فطر ولبس هدومة وراح المحل وبعد ساعة كان وسام فتح محل الموبليا
رجب راحلة وقالة علي السرير وانة لو مش هيروح معاه هيشوف نجار يعملة
وسام :: ياعم انا هروح معاك ولو لقيت نفسي مش هعرف اعملة هقولك هات نجار بس استنب كدة علي العصر يكون سيد صاحب المحل جه علشان مش هينفع اسيب المحل لوحده
وفعلا علي العصر وسام راح لجلال المحل وقالوا يلا بينا. وكان معاه شنطة فيها العدة بتاعتة منشار علي علبة غراء علي مسامير وراح مع رجب البيت

رجب اتصل علي امل علشان يعرفها ان صاحبة جه
امل : وانا شلت المراتب خليه يجي
رجب ووسام راحوا البيت. ووسام بص علي السرير وامل عملت الشاي ودخلتة ليهم وسلمت عليه وخرجت وووسام طلب من رجب يجبلة اربع مسامير عشرة سنتي بالصواميل والورد بتوعهم
رجب ساب صاحبة في الشقة ونزل جابلة المسامير والصواميل ورجع
وسامر قاعد علي الأرض شغال في السرير. رجب اخد باله من حجم زبه الضخم جدا في البنطلون
وكان واضح جدا ان حجم زب سامر قد حجم زبه بتلات اربع مرات. وجه في باله علي طول امل وهي نايمة. وسامر شغال دك في كسها بزبه الضخم
سامر عمل السرير وبقي زي الحديد ونزل ورحب فضل قاعد مع مراتة علشان يحط معاها المراتب علي السرير
امل :: هو سامر ده صاحبك ؟
رجب :: ايوة
امل :: بس ايه ده .. طول بعرض ..
رجب :: ايوة كل حاجة فيه قدي مرتين تلاتة .. ده صباع ايده تخين جدا
امل :: بس دماغة حلوة ده خلي السرير جامد اوي




الجزء الثاني
...........

رجب :: بقولك يا امجد شوف كدة كل البضاعة اللي ناقصة ايه علشان هنزل بورسعيد اجيب طلبية كوتشات وجزم
امجد :: انا كاتب كل اللي ناقص وكل المقاسات في الكشكول عندك في المكتب.. انت هتنزل امتي
رجب :: بكره الصبح هشد علي هناك
امجد :: يعني هتاخدلك يومين تلاتة هناك
رجب :: ايوة احتمال كبير يومين مش اكتر
امجد :: طب بقولك ايه انا عايز منك خدمة
رحب :: خدمة ايه .. عايز حاجة من هناك
امجد :: طلع التليفون بتاعة وطلع صورة فيها
علبة منشط جنسي مستورد وقاله عايزك تجبلي دي من هناك .. هكتبلك عنوان واحد في بورفؤاد
رجب :: ايه العلبة دي ؟ دي عليها صور سكس ياعم
امجد :: دي علبة نقط منشط جنسي للستات بس ايه ياض يارجب فاجرة
رجب :: منشط جنسي للستات ؟؟ ودي بتعمل ايه يعني
امجد :: دي معمولة للستات اللي عندهم برود جنسي بتخليهم عبارة عن جمر من النار والست بتكون بركان متفجر من الشهوة
رجب :: احا . انت بتتكلم بجد ودي انت عرفتها منين اصلا
امجد :: زمان اخدتها من واحد معرفة ومش عايز اقولك جربتها علي واحدة كنت ماشي معاها وبعد ما حطيت النقط ليها في كوباية عصير البت اتحولت واخدتها في الشقة ومن حسن حظي مراتي كانت غضبانة وعند اهلها وفضلنا للصبح مش قادر علي البت دي
رجب :: وطبعا جربتها علي مراتك بعد كدة
امجد :: اه وطبعا كانت واحدة تانية خالص
رجب :: اللي عند الراجل علبتين مش كدة
امجد :: ايوة
رجب :: خلاص ياعم انا تلزمني واحدة وياعم انا هدفع تمن الأتنين
امجد :: مع اني متأكد انك مش محتاج للعبة بس مش هتغلي عليك
رجب :: لا انا مش عايزها ليا .. دي هديها لواحد صاحبي اوي عنده نفس مشكلتك
بس اوعي يكون ليها اثار جانبية وتموت الوليه
امجد :: لا متخفش بس المهم ان الست متكنش بتاعني من اي امراض بالقلب
رجب :: ليه بقي
امجد :: علشان بتسرع ضربات القلب .. صاحبي قالي كدة
رجب :: انا هديها لصاحبي واقوله

بالليل رجب قال لمراتة انة مسافر بورسعيد علشان يجيب بضاعة للمحل
امل :: هطول هناك ولا هتروح صد رد
رجب :: لا اكيد هغيب يومين علي ما اجيب البضاعة واحملها في عربية .. مش ناقصك حاجة اجبهالك من هناك
امل :: لا مش لازم تكلف نفسك انا كل حاجة عندي
رجب :: لا ده كلام بردو انا هبقي اجبلك كام قميص كدة علي كام كلوت وسنتيان

تاني يوم رجب صحي بعد الفجر لبس هدومة وامل كانت نايمة عمل لنفسة سندوتش وكوباية شاي ونزل علي بورسعيد
رجب قعد هناك يومين اشتري فيهم البضاعة ونزل اشتري كام قميص علي كام كلوت وسنتان وشوية ترنجات وقبل ما يرجع بالبضاعة علي القاهري راح للراجل اللي امجد قاله عليه وفعلا قابلة واخد منة العلبتين
وبعدين رجع كانت البضاعة اتحملت علي عربية نقل ورجع علي القاهرة
اول ما وصل المحل بالبضاعة امجد سألة علي العلبتين ورجب قاله متقلقش جبتهم.. دخل البضاعة في المحل. وحاسب السواق وانا هروح اتغدي واناملي ساعتين وهجيلك علي بالليل

امل :: حمدله بالسلامة
رجب :: يسلمك ياحبيبتي
امل :: ايه اتوفقت في البضاعة بتاعة المحل
رجب :: ايوة ياحبيبتي وجبتلك شوية قمصان نوم علي ترنجات للبيت ايه هيعجبوكي
امل :: تعيش وتجبلي ياحبيبي
رجب ادي ل امل الشنطة وقام علشان ياخد دوش
امل :: يا ااااه يارجب دول حلوين اووي .. تعيش وتجيب
رجب :: طب يلا بقي حضريلي لقمة اكلها علي ما اخد دوش
رجب دخل الحمام قلع هدومة وامل جابتلة الفوطة والهدوم وبعدين دخلت تعمل اكل له
شوية ورجب حس ان فيه حاجة متغيرة في سباكة الحمام وفيه حنفيه متغيرة وماسورة جديدة
رجب :: امل .. يا امل
امل :: ايوة يا حبيبي
رجب :: هي السباكة باظت وانا في بورسعيد ولا ايه؟
امل :: اه ياحبيبي. الماسورة كانت بترشح جامد
والحنفيه وانا بفتحها مرديتش تقفل
رجب :: فكر شوية كدة وبعدين .. الماسورة كانت بترشح ازاي .. دي كانت سليمة قبل ما امشي
امل :: ده اللي حصل .. لو سليمة هغيرها ليه هو انا غاوية مصاريف
رجب اخد الدوش وخرج ودخل اوضة محمود اللي كان نايم .. باسه علي خده وبعدين خرج كانت امل عملت الأكل
ورجب بياكل سأل امل . والسباك اخد كام بقي في الشغلانة دي
امل :: اخد 400 جنيه
رجب :: 400 جبتيهم منين دانا مش سايبلك غير 500 بس ولا اخدتي من الفلوس اللي في الدولاب
امل :: لا انا عديت علي المحل واخدتهم من امجد
رجب :: اه طب كويس انك اتصرفتي
امل :: رجب العلبتين دول بتوع ايه ؟
رجب اول ما شاف العلبتين في ايد امل قام بسرعة واخدهم منها وقالها دول مش بتوعي انتي اخدتيهم منين
امل :: كانوا في الشنطة اللي فيها الهدوم
رجب :: اااااه .. انا فعلا نسيت اني حطتهم في الشنطة اللي فيها هدومك
امل :: بتوع مين بقي وبتوع ايه .. دول عليهم صور ستات عريانة
رجب :: ياستي دول بتوع امجد صاحبي وصاني عليهم اجبهملة من بورسعيد من واحد صاحبة هناك
وبتوع ايه .. معرفش
امل :: بقي انت هتجيب حاجة متعرفش دي بتاعة ايه؟
رجب :: دي امانة انا هسأل ليه دي بتاعة ايه
امل :: ماشي بس عموما انا قريت اسمها وقريت الكلام اللي تحت وعرفت دول بتوع ايه
انت ناسي انا معايا بكالوريوس تجارة
رجب :: يابنت القرود .. تصدقي نسيت انك لهلوبة في الأنجليزي المهم ان الحاجة دي مش بتاعتي
امل :: هو صاحبك امجد ده بقي بتاع نسوان ولا ايه
رجب :: امجد ؟ ههههههع امجد بتاع نسوان ..
امل :: امال جايب المنشط ده ليه ؟ اكيد بيعط بره وعايز يبان اسد
رجب :: ههههههههه ههههههههههههههههه
امل :: بتضحك علي ايه
رجب :: لا مفيش بس باين انك ترجمتي الكلام غلط
امل :: لا ترجمتة صح .. ده منشط جنسي
رجب :: صح منشط جنسي مختلفناش بس لمين
له ولا لمراتة
امل :: مش فاهمة ؟ هي الستات ليهم منشط جنسي؟
رجب :: اه يا حبيبتي ده مشتريه علشان مراتة اصلها باردة ومش بتخليه يقرب منها بالشهور
امل :: تصدق ان صاحبك ده نطع اوي ازاي يحكيلك اسرار بيتة
رجب :: وفيها ايه احنا صحاب
امل :: اوعا انت كمان تكون بتحكيلة علي اسرار بيتنا .. وديني اسيبلك البيت فيها
رجب :: انتي هبلة يابت .. انا هروح احكي لصاحبي عن مراتي
امل :: يمكن انا اعرف منين واذا كان هو بنفسة بيحكيلك
رجب :: لا ياحبيبتي هو يحكي براحتة لكن انا محكيش علي مراتي ولا اسرار بيتي انا هقوم انام شوية علشان عالمغرب عايز انزل اشوفة عمل ايه في البضاعة
امل :: ماشي ادخل نام
رجب قام غسل ايده ودخل الأوضة بتاعة وطفي النور وراح في النوم

علي المغرب امل دخلت صحت رجب زي ما قالها
وعملتلة كوباية شاي
قام وشرب الشاي ولبس واخد العلبتين ونزل
راح المحل. وادي لرجب علبة وحط العلبة التانية في درج المكتب
شوية وسام دخل قعد معاهم
وسام :: ايه ياعم اخبار السرير ايه
رجب :: تسلم ايدك بصراحة يا وسام
امجد :: هو ايه حكاية السرير ده يارجب
رجب :: مفيش ياعم .. السرير عندي كان متفسخ من بعضة ووسام ربنا يباركلة جه عملة
امجد :: خف شوية ياعم رجب مش لازم تنيك كل يوم
وسام :: هههههههههه ياعم انت مالك
رجب :: ياعم وسام . امجد مش وراه حاجة غير النبر عليا .. اكمنة مش واخد حقة
وسام :: هو انت مش بتنيك ولا ايه
امجد :: لا بضرب عشرة هههههههههه شكلي كدة هقوم انيكم انتوا الأتنين
رجب :: لما تقدر علي اللي في البيت ابقي تعالي ورينا نفسك
وسام :: ههههههههه قصف جبهه طويل المدي
امجد :: طب وانت مش ناوي تروح تنيك انت كمان ولا خلاص عجزت
وسام :: لا انا مليش في الكلام العيب ده
امجد :: طيب انا همشي بقي يا رجب
رجب :: هههههههههه عارفك هتسهر النهاردة للصبح
امجد :: انبر فيها .. ابو شكلك
امجد مشي وقعد وسام ورجب مع بعض يحكوا وبعد شوية وسام راح المحل وفضل رجب قاعد في المحل يفكر ازاي هيشرب امل من المنشط ده
رجب كان عايز يشرب امل علشان تبقي في قمة هيجانها. وساعتها ممكن تقول كل اللي جواها في لحظة ضعف

الساعة جت 12 بالليل رجب قام قفل المحل وروح البيت. واخد معاه طبعا نقط المنشط بعد ما شالها من العلبة بتاعتها ولما روح البيت حطها فوق الشيالة اللي في الحمام
وبعد ما الواد محمود خلص مذاكرة مامتة دخلتة الاوضة بتاعتة وبعدين خرجت قعدت مع رجب
رجب :: بقولك ايه يا حبيبتي انا نفسي اشرب كوباية كابتشينو
امل :: وانا كمان . هقوم اعملنا اتنين
رجب :: لا انا اللي عايز اعملهم بأيدي وهشربك احلي كوبايه كابتشينو في حياتك
رجب دخل الحمام اخد النقط المنشطة ودخل حط في الكوباية بتاعة امل كام نقطة وبعدين عمل الكابتشينو وخرج قعد مع مراتة يتفرجوا علي التليفزيون

شوية رجب طلب من مراتة تقوم تلبس قميص نوم من الجداد علشان عايز يسهر معاها سهرة حلوة
في الأول امل كانت معترضة علشان هتصحي بدري تودي محمود المدرسة
رجب :: مدرسة ايه يا وليه يامتناكة انتي .. انتي ناسية ان بكره الجمعة ومفيش مدرسة
امل :: يوووووه .. الواحدة دماغة بقت سايحة . مكنتش فاكرة خالص ان النهاردة الخميس
رجب :: طب يلا بقي عايزك تدلعيني
امل :: حاضر يا قلبي ثواني وهكون جاهزة
امل دخلت الأوضة طلعت طقم من الجداد قميص واندر وسنتيان ولبستهم واتزوقت لرجب. وندهت عليه
رجب دخل الأوضة وقلع هدومة وامل بتقفل الشباك علشان العماره اللي في وشهم لكن رجب قالها خلي الشباك مفتوح علشان الحر
امل :: افرض حد خرج من الشبابيك اللي قدامنا
رجب :: لا متخفيش الوقت متأخر والدنيا فعلا حر
وطلع علي السرير جنب مراتة وامل قالتلة طيب حتي اطفي النور كدة شكلنا مفضوح اوي
رجب :: حاضر ... راح طفي النور ورجع لقي امل نايمة علي بطنها
طلع فوق منها وزبه علي طيزها
امل :: عايزة زبك يكون علي خرم طيزي وتدعكه جامد
رجب :: بصوت واطي قرب من ودانها هو انتي هايجة اوي كدة
امل :: بصوت مشحرج وكله هيجان .. ايوه وعايزة احس بزبك وهو بيحك في طيزي
رجب نزل قلعها الكلوت وفتح طيزها وحط زبه بين فردتين طيزها ونام فوق منها وامل بدأت تتلبون وتتشرمط وتحرك طيزها شمال ويمين علشان تحس براس زب رجب علي خرم طيزها
رجب :: ايه يا شرموطة زبي عاجبك ؟
امل :: اه يا حبيبي عاجبني اوي
رجب :: انتي شكلك متخيلة زب احمد مش زبي
امل مردتش عليه وبقت بتعض علي شفايفها وتتأوه لكن رجب كان مصمظ انة يوقع امل في الكلام
ما تردي يا امل ولا لسة خايفة .. انتي عارفة كويس اني هموت وتقولي اللي جواكي ومتأكدة اني هموت واشوفك نايمة كدة واللي فوقك حد تاني غيري. ويكون انتي اللي عايزه كدة
امل بلعت ريقها بالعافيه وهيجانها كان اقوي منها وقالت ل رجب بصوت تقريبا مش طالع
دخله يارجب .. دخله في طيزي
رجب :: انا مش رجب .. انا اللي نفسك فيه .. انا الشخص اللي مش عايزه تقولي هو مين
امل :: طب يلا بقي متبقاش غلس .. عايزه زبك جوايا
رجب :: طي غمضي عنيكي واسرحي وعايزك تنديني بأسمه علشان خاطري
امل :: اااااااااه امممممم .. يلا بقي دخله طيب مش قادرة
رجب :: علشان خاطري اتكلمي بقي مش قادر انا كمان
امل :: دخلة يا احمد .. ارتحت كدة؟ يلا بقي حطة في طيزي
رجب قام من قوها ورفع وسط امل لفوق ( وضع الفلئسة ) ونزل علي طيزها بلسانه وبقي عمال يلحس في الخرم وراح بعد كدة علي الكوميدينوا علشان يطلع المقوار لكنة اتفاجئ ان المقوار مش موجود
رجب :: المقوار اللي كان هنا فين مش موجود
امل :: مقوار ايه ده وقتة انا عايزة زبك انت
رجب :: مانا عايز اهيئ طيزك الأول
امل :: قامت تدور علي المقوار وبعدين افتكرت انة
بين السرير والحيطة
رجب استغرب لان اخر مره نام معاها فيه حط المقوار بأيدو بعد ما خلص في الكوميدنو
رجب متكلمش ولا علق بس كان بدأ يشك ان مراتة استخدمت المقوار ده ودهو مسافر .. وده معناه حاجة واحدة بس انها كانت هايجة. وهي عمرها ما لعبت لنفسها قبل كدة كدة
ايد رجب نزلت لكسها المولع وبقي شغال يحسس عليه ولسانة بيتحرك حولين خرم طيزه
ااااااااووووف اووووووف يلا بقي حط زبك مش قادره
رجب :: عايزه زب مين ياشرموطة .. عايز زبي ولا زب احمد
امل :: ااااااااخ ااااااااخ عايزه زب احمد ..
رجب :: مسك المقوار وتف فيه وبعدين حطة علي طيز امل اللي مفلئسة ومستنيه الزب اللي يقتحهما في طيزها المولعة
ااااااااووووو اووووووي .. دخلة بقي يا متناك .. دخلة يا خووووول
رجب بدأ يدخل المقوار في طيزها وامل بتتلوي وبتعض في شفايفها من الأثارة وصوابع رجب من تحت بتدعك في كسها
رجب :: انا عارف ان احمد السباك اتحرش بيكي
مش كدة يا شرموطة
امل :: هتموت انا عارفة وتعرف احمد عمل فيا ايه
احمد جنني دوبني
رجب :: مانا عارف .. بأماره انك لعبتي لنفسك بالمقوار وانا مش موجود .. مش كدة
امل :: انت مركب كاميرات هنا ولا ايه .. اااااي براحة ... اوووووووووف اوووووووف
رجب :: احكيلي بقي احمد عمل فيمي ايه لما جه هنا.. زبي مولع ياشرموطة
امل :: خليك بنارك كدة .. خليك مولع يامعرص .. يا شرموط يلي عايز مراتك تتناك وتشبع نيك من غيرك
رجب شال المقوار من طيز امل وقام وقف علي ركبه وهو ماسك زبه. وبدأ يحركة علي طيز امل وعلي كسها وهو بيترجاها تحكي احمد عمل ايه
امل من الهيجان اللي كانت فيه وشايفة جوزها هيموت ويعرف هو عمل ايه معاها .. اتشجعت وبدأت ل اول مرة في حياتها تحكي لجوزها
امل :: هقولك يامعرص احمد عمل فيا ايه
لما جه اول مرة كنت قاعدة في الشقة ومحمود نايم ومفيش غيري انا وهو .. انا نسيت. اشيل الكلوتات من الحمام ودخلتة وخرجت قعدت في الصالة وانا ناسية خالص الكلوتات بتاعتي في الحمام وبعد شوية دخلت المطبخ علشان اعملة كوباية شاي وانا معدية شوفتة ماسك الكلوت بتاعي بيشم فيه
اعصابي كلها سابت وافتكرت كلامك وانا بتخليني اتخيل حد بينكني
رجب :: كملي انتي خليتي زبي هينفجر
امل :: عملت كوباية الشاي وانا مش متحكمة في اعصابي وبعدين دخلت اديلة الشاي. وشوفت حاجة كدة هتنفجر
رجب :: شوفتي ايه
امل :: بتاعة كان منفوخ اوووي تحت البنطلون وهو بياخد مني الشاي لمس ايدي
ده خلي اعصابي كلها باظت اكتر ما هي بايظة وخرجت بسرعة قعدت في الصاله .. بس منظر زبه وهو منفوخ تحت البنطلون خلي كسي بنزل شهوة عمري ما نزلتها قبل كدة
رجب :: وبعدين
امل :: قعدت شوية لغاية ما ندهلي وقالي انتي عايزه اعمل الفتحة بتاعة الصرف فين
روحت وشاورت له من بعيد لكنة قالي معلش ادخلي وريني المكان فين بالظبط وراح هو خارج من الحمام. .. وانا بدخل راح حك بتاعة فيا
رجب :: يعني زبه لمس جسمك ..
امل :: ايوة
رجب :: حكة ازاي وفين
امل :: حكة فيا .. ايه انت مش فاهم
رجب :: لا حابب افهم
امل :: حكة في طيزي
رجب وامل بتحكي مقدرش يتحكم في نفسة وجاب لبنة من غير ما يلمسها
امل :: يالهوووووي .. انت جبتهمو؟
رجب :: مقدرتش اتحمل
امل :: انا غلطانة اني حكيت وراحت ضاربة رجب علي صدرة
رجب :: رايحة فين
امل :: انت مش خلاص يا .... ولا بلاش
رجب :: لا انا عايظ اعرف حصل ايه تاني
امل :: خلاص محصلش حاجة تانية هو ده اللي حصل
رجب :: لا حصل انا متأكدة .. استني هنا هخرج اغسل زبي واشرب سيجارة ورجعلك .. انا هفشخك نيك النهاردة
امل :: لا ماهو باين انك هتفشخني
رجب خرج غسل زبه وشرب سيجارة ورجع وهو هايج علي كلام امل اللي قالتة. لقاها نايمة مغمضة عنيها ومدخلة صوابعين في كسها وايدها بتفعص في بزازها
طلع علي السرير وفتح رجليها ونزل علي كسها وشال ايدها ونزل هو يلحس في كسها
امال مسكت راس رجب وبقت عمالة تدوس علي راسة وتحرك كسها علي شفايف ولسان رجب والنار مولعة فيها
بعد ما رجب شبع لحس في كس امل قام ودخل بين فخادها وحط زبه علي كسها وبدأ يضغط بزبه وجسمة لغايه ما بقي زبه بالكامل في كسها
وامل ايدها علي وسطة وعمالة تشده عليها وهي في قمة هيجانها
رجب :: بذمتك وحيات عيالك يا امل احمد معملش معاكي حاجة تاني غيى انة حك زبه في في طيزك
امل بصوت مكتوم ممذوج بالأهات سألت رجب وانت كنت عايزه يعمل معايا ايه تاني
رجب :: انا عن نفسي عايزه يكون عمل معاكي اللي انتي بتتمنيه
امل :: ايوة يعني انت كان نفسك ايه .. برررراحة يخرب بيتك انت مالك بقيت عنيف كده ليه
رجب :: كلامك مهيجني اووووي
امل :: مانا عارفة .. انت مش زعلان خالص يعني
رجب :: ازعل ؟ دانا مبسوط فوق ما تتخيلي .. ونفسي اعرف احمد ده عمل ايه تاني
امل :: يعني مش هتقلب عليا بعد ما تجبهم ؟ انا خايفة لتتغير من ناحيتي
رجب :: اتغير .. طبعا هتغير بس هكون عاشق تراب رجليكي .. انتي متعرفيش انا حالاتي دلوقت عاملة ازاي .. قولي بقي احمد ناكك؟
امل سكتت ومقدرتش تتكلم ورجب فضل يتحايل عليها تحكي ومتخفش وانة مبسوط وبيحلم بكدة اصلا .
امل :: في المرة الأولنيه. محصلش اكتر من اللي حكيت عليه لكن لما جه امبارح وبعد ما خلص الشغل. ندهلتي علشان اشوف الشغل اللي عملة
ولما دخلت الحمام هجم عليا. ولذق فيا من ورا
وانا حاولت ابعد عنه لكنه شل حركتي وحسيت
بزبه الضخم في طيزي من ورا وهو ذنقني بينة وبين الحيطة ومقدرتش اقاومة بالذات لما رفع الجلبية وحسيت بسخونة زبه علي لحمي
رجب :: يعني طلع زبه
امل :: ايوة
رجب :: يخرب بيت الهيجان اللي انا فيه .. كملي
لما لقاني مبقتش بقاومة راح شادد الكلوت بتاعي ونزلة وانا وشي للحيطة وحط زبه علي كسي من تحت
وراح راشقة جوايا
رجب :: اوووووووف .. يعني دخل زبه في كسك
امل :: دخلة بس . ده زبه كان جمره من النار في كسي
رجب شال زبه من كس مراتة وراح منيهما علي ضرها وفاتح رجليها ونزل علي كسها وبقي بيكلمة
وبيقولة اخيرا يامتناك دوقت زب تاني غير زبي
امل :: وفضل حاشر زبه في كسي من ورا وانا بتلوي من المتعة. ومش شايفة قدامي غيرك وانت بتقولي نفسي اشوفك بتتناكي من غيري
كان نفسي اصرخ واندهلك علشان تيجي وتشوف اخره تخيلك ده وصلني ل ايه
رجب :: وحسيتي بفرق طبعا بيني وبينة
امل :: فرق السما والأرض .. زبه كان واصل لزوري
وبعدها لقيتة قلع كل هدومة وفتح علينا الدوش
وانا لابسة الجلبية وبقي عمال يبوس فيا وايده بتحسس علي كل حتة في جسمي
حسيت قد ايه اني دايبة في ايده وسلمت نفسي للمتعة
رجب :: دانا انا اللي دايب دلوقت من المتعة وعايز ابوس كسك المتناك ده اللي اخيرا سمح لزب تاني غير زبي يتمتع بيه
امل :: لقيتة بيقلعني الجلبية والسنتيان ونزل علي ركبة وبقي عمال يلحس في كسي
وبعد ما خلاني زي القماشة مفيش اي اعصاب راح موقفني علي الحيطة ورفع رجلي ودخل زبه من تحت في الكسي والمياه نازله علي جسمي كانها نازلة علي زيت مغلي
وبقي عمال ينيك فيا وانا بتمني في اللحظة دي اني اكون مراتة هو مش مراتك انت
رجب جابهم للمرة التانية وهو بيسمع كلام امل
وزبه منمش وفضل واقف
امل استغربت من شهوة جوزها اللي قام دخل زبه تاني في كسها وعايزها تفضل تحكي وتحكي ومتبطلش كلام عن احمد
امل :: وبعد ما احمد جابهم في كسي مرضيش يحاسبني خالص علي الشغل اللي عملة .. ونزل وانا بعد ما فوقت. فضلت اعيط لاني خونتك وخونت تربيتي
رجب :: وبعدين
امل :: فضلت لغاية بالليل مش عارفة اعمل ايه
لغاية ما لقيت نفسي بلبس هدومي ونزلت اديت احمد الحساب. غصب عنة وطلعت
وبالليل وانا نايمة حسيت نفسي هجت وانا بفتكر اللي حصل ومقدرتش اقاوم احساسي بالشهوة والأثارة وبقيت عمالة احط المقوار في كسي وفي طيزي لغاية ما حسيت نفسي تعبت ونمت
الليل دي رجب فضل للساعة 6 الصبح يسأل امل علشان مش مصدق نفسة. ان امل اخيرا اتناكت من حد غيرو .. لغاية ما امل غلبها النوم

رجب كمان فضل سهران جنب امل وهي نايمة ومش مصدق الكلام اللي امل قالتة
وكان نفسة يصحيها ويسألها تاني وتالت ورابع
علشان يصدق لغاية ما غلبة هو كمان النوم
تاني يوم صحي بدري عمل الفطار وجابة السرير وصحي امل
اللي كان باين علي وشها انها مضايقة. من اللي حكتة امبارح
امل :: ايه ده ؟ انت صاحي بدري وعامل الفطار بنفسك ؟
رجب :: طبعا .. ومن هنا ورايح انتي ملكة تؤمري وتتشرطي
امل سكتت ومتكلمتش. لكن رجب قالها ايه مالك
امل :: مفيش بس عايزة اقولك ان كل اللي حكيتة امبارح كان اوهام ومحصلش
رجب :: لا حصل وانا مبسوط انك اخيرا قدرتي تتكلمي وتحكي
امل :: يارجب اقسملك
رجب قاطعها وحط ايده علي بوقها وقالها حرام عليكي تضيعي فرحتي .. بلاش المرة دي تكدبي علشان انا مصدق كل كلمة قولتيها وعارف انة حصل
امل :: يعني بجد انت مش مضايق خالص
رجب :: لا طبعا انا كنت عايز ده يحصل وكنت بتمناه
انا هقوم بقي علشان اتأخرت علي المحل مع اني نفسي افضل تحت رجليكي .. انا بموووووت فيكي

احمد نصون
05-27-2020, 09:37 AM
القصة حلوة جدا واهم حاجه فيها التفاصيل بجد عاش وفي انتظار الأجزاء الأخرى

العراب1989
05-27-2020, 10:14 AM
القصه صاحبها نسوانجي متميز دي امراه على جمر الشهوات

شوفوني
05-27-2020, 11:11 AM
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=454267&highlight=%E5%ED%E3%E6%CA+%E6%ED%CD %D3+%C7%E4%E5%C7+%D4%D1%E3%E6%D8%C9 +%C7%D4%CA%D1%ED+%D4%E6%ED%C9+%D8%E 1%C8%C7%CA+%E1%E1%C8%ED%CA+%E6%DD%C 7%DF%E5%C9+%E6%DA%C7%ED%D2+%ED%D3%C 3%E1%E5%C7+%CA%C7%E4%ED+%C7%E1%D2%C 8%D1+%C7%E1%E1%ED+%C8%DA%CA%E5%E6%E 1%E5%C7+%E6%C8%ED%CA%CE%ED%E1+%C7%E 1%CA%DA%E1%ED%DE%C7%CA+%E3%E3%DF%E4 +%CA%E4%D2%E1+%E3%D1%C7%CA%C9


اغلاق للتكرار



/archive/index.php/t-215583.html/archive/index.php/t-448600.html/archive/index.php/t-207019.html/archive/index.php/t-361109.html/archive/index.php/t-137321.html/archive/index.php/t-6255.html/archive/index.php/t-271529.html/archive/index.php/t-6052.html/archive/index.php/t-6472.html/archive/index.php/t-2131.html/archive/index.php/t-424708.html/archive/index.php/t-286195.html/archive/index.php/t-585995.html/archive/index.php/t-58973.htmlسكس يمنيقصص اباحية سودانيةقصص نسونجي مص/archive/index.php/t-371695.htmlصور سكس فخاد سودانيه مثيره/archive/index.php/t-519687.html/archive/index.php/t-579405.html/archive/index.php/t-483569.html/archive/index.php/t-264339.html/archive/index.php/t-508294.html/archive/index.php/t-451699.html/archive/index.php/t-162836.html/archive/index.php/t-42020.htmlقصص جنس خالي والعائله/archive/index.php/t-94895.htmlطيزي بتاكلني عايز اتناكقصص سكس محادثات سكس/archive/index.php/t-403469.html/archive/index.php/f-83-p-3.htmlقصص نيك تونسية/archive/index.php/t-121035.html/archive/index.php/t-243690.html/archive/index.php/t-234773.html/archive/index.php/t-322556.html/archive/index.php/t-325424.html/archive/index.php/t-281957.html/archive/index.php/t-453398.html/archive/index.php/t-182488.html/archive/index.php/t-22.htmlقصص زبي مع الطيز/archive/index.php/t-104375.htmlمصيت قضيب خطيبي نسونجي/archive/index.php/t-98171.html/archive/index.php/t-146208.htmlقصص سكس زب اخي كبير.com site:rusmillion.ruقصص سكس في المقبرة/archive/index.php/t-228552.html/archive/index.php/t-496879.html/archive/index.php/t-561333.htmlسكس معا زوج الام بالصدفه افلام قصيرهقصص سكس محارم امي والزنوج site:rusmillion.ruقصص سكس شذوذ مع حيوانات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-283547.htmlقصص سكس محارم ولد/archive/index.php/t-342724.html/archive/index.php/t-450888.html/archive/index.php/t-478185.html/archive/index.php/t-174918.htmlكلبتها جارية خدامة طيز  site:rusmillion.ruعمتي صنعانيه قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-581006.html/archive/index.php/t-198478.html/archive/index.php/t-506677.htmlقصص نيك لعب عروس وعروسة قصص جنس طويله انا وماما وابن خالتي وخالتي/archive/index.php/t-506549.html/archive/index.php/t-6786.html/archive/index.php/t-502331.html/archive/index.php/t-225472.html