دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة قصتي انا من نوار الى نورهان حتى الجزء الثاني 28/2/2020


اسير شهوتي
07-02-2020, 07:51 PM
الجزء الاول
في البدايه احب اعرفكم عن نفسي اسمي نوار كان عندي ظ،ظ¦ سنه عايش مع اختي المتجوزه بعد ماماتت امي ووالدي ورثنا عن ابوي مبلغ محترم وعقارات المهم عشت مع اختي حنان كانت اكبر مني بعشر سنين وجوزها كان مهندس ومن عايله غنيه وكان عنده مشاريع بالخليج فكان يسافر على طول ويضل شهرين واكثر المهم
كانت حنان اختي تعاملني وانا صغير زي البنات لانها كانت وحيده وملهاش اصحب فكانت كل وقتها تخلصه معاي وكانت عادي تلبس وتنزع قدامي وكاني بنت زيها وانا على فكره كنت طبيعي يعني لم بشوفها كدها ماكانش اي حاجه تحصل معاي يعني طبيعي وضليت عالحال لم بقى عمري ظ،ظ¦ على فكره انا عشت مع اختى كان عمري ظ،ظ¤ كنت ادخل الحمام اخذ شور اشوف ملابس اختي الداخليه كنت البسهم وادلع قدام المرايه وفي يوم نزلت السوق اشتريت كلوت اسود منقط وستيانه وخبيتهم في غرفتي وكنت البسهم لم تنام اختي لحد مره جيت اطلع الملابس مالقيتهم وقتها انا خفت ان اختي تكون لقتهم اعمل ايه دلوقتي المهم ضليت افكر لغاية الصبح سمعت صوت اختي تقولي ي**** عشان الفطار انا طلعت من الوضه ودخلت الحمام عشان اغسل لكيت ملابسي موجودين ومتعلقين يعني جاهزين للبس انا تفاجات وعملتي نفسي مش شايفهم دخلت الصاله عشان افطر وكانت اختي تبص عليه وتتضحك وبعدهي قالتلي لبست ملابسك ولا لس قلتلها اي ملابس قالت الموجودين بالحمام قالتلها تقصدي اي قالت انته حتعمل عبيط انا وقتها اكتسفت قوي ونزلت وجهي عالارض قالت مالك يابني عادي انا اصلا معيبراك زي اختي وقتها انا حسيت بسعاده جواي قالتلي طيب ليه ماقلتش ليه من الاول وانا اساعدك وقتها انا مكسوف ومشعارف اقول حاجه قالت ولايهمك انا حخليك تعمل النفسك فيه قلتلها بجد قالت بجد بس انت تحس بيه قلتلها احس اني مش انا يعني في شعور جواي احس فيه وساعت مالبس ملابس بنات ارتاح كتير قالتلي في حد يعرف او حد عملك حاجه قلتلها لا بس انتي الوحيده العارفه
قالتي من النهارده انا حخليك حاجه تانيه حخليك بنت ولم يجي جوزي من السفر اعملك حاجه لحد ميسافر وبعديها تتحل المهم انا فرحت كتير وقالتلي حضر نفسك النهارده اشتريلك ملابس وحاجات نزلنا السوك واشتريت كلوتات وستيانات وقمصان نوم وبديات ورجعنا وانا فرحان ودخلت الحمام وقالتلي ي**** البسي ملابسك الجديده يونورهان انا تفجات بالاسم ده قالتلي من هنا ورايح اسمك نورهان اختي الصغيره

بعد ما اختي عرفت ميولي واني احب اكون بنت وافقت واشترت لي ملابس وكنت بالبيت البس كلوتات وقمصان النوم وكنت مبسوط وكانت اختي تقولي انتي مبسوطه قولتلها ايوا قالتلي طيب البنت اكيد تحتاج راجل تحبه ويحبها عشان تكمل انوثتها وقتها انا اتكسفت اوي ووطيت راسي عالارض قامت اختي بضربي على طيزي وقالتلي انتي بتتكسفي ياقطه قلتلها ايوا المهم في يوم كنت لوحدي في الشقه وفجاه دك جرس البيت ورحت فتحت الباب ولقيت صديق جوز اختي بالباب اول ماشفني راح فاتح بقه وعينيه وقال صاروخ انا وقتها اتفاجاة ونسيت اني كنت لابسه قميص نوم احمر من غير ستيانه وكلوت احمر فتله فوق ركبي وكانت رجليه تلمع وقتها انا اتجمدت مكاني وهو مد ايده وقرصني من بزازي وانا من غير ماحس طلع صوت مني انوثي وناعم اااااااااي راح قايل والنعمه انتي لبؤه انا اتكسفت وسكيت الباب بوشو ورجعت اركض للغرفه وكان في شعور غريب حسيت باني انثى وان في راجل انعجب بي واتحرش بي لاول مره وضليت العب ببزاي وقتها كنت ممحنه اوي ونفسي حد يلعب فجسمي المهم بعدها انفتح باب الشقه ودخلت اختي ودخلت اوضتها وانا دخلت وراها ولقيتها تنزعل ملابسها واستغربت من حاحه مكانتش لابسه كلوت المهم انا مسالته وكنت مايعه وقتها قالتلي مالك ينورهان شكلك تعبانه قلتلها لا بس حصل معاي كد راحت هي ضاحكه وقالتلي ايو كده دلوقتي انتي بنت بجد ومعملش حاجه معاكي غيرها قلتلها لا قالتلي طيب هو عجبك قلتلها وانا مكسوفه ايو قالتلي انتي طلعتي لبؤه وعاوزه راجل قلتلها متقوليش الكلام ده ان اتكسف قالتلي من ايه تتكسفي احنا بنات زي بعض قلتلها طيب اعمل ايه دلوقتي قالت هو حيرجع تاني اكيد وانتي البسي حاجه حلوه وانا اخليه يشرب قهوه المهم انا ضليت علةى نار امتى يجي مره ثانيه عشان اشوفه وعد يومين ودك جرس الباب وقتها كنت بالمطبخ اغسل الاطباق واختي فتحت الباب وقالت اهلا وسهلا يا احمد ازيك قال الحمدلله كلمني جوظك وقال اذا كنتوا محتاجين حاجه قالت اختي ايو محتاجين تفضل اشرب قهوه وبعدين اكتب الك الطلبات دخل هو الشقه وانا كنت مبسوطه ومش عارفه اعمل ايه كت اختي وقالت روحي البسي حاجه حلوه واعملي قهوه رحت الاوضه ولبست بدي وبرموده كانت فوق الركب وصدري كان باين والكلوت كان باين والستيانه كمان عملت القهوه وجبتها وانا كانت عيني بالارض واختي راحت اوضتها عشان تكتب الطلبات وقدمت القهوه ولقيته بيبص على صدري ويقول صاروخ انا اتكسفت ساعتها رحت المطبخ اركض وسمعت اختي تقول لاحمد عندك قلم قالها لا قالت طيب اجيب قلم من تحت وارجع هي كان اصدها تخليني انا وهو لوحدنا بالشقه وفعلا سمعت الباب يفتح ويتسكر تاني وانا في المبطبخ وفاجاة لقيت واحد واقف واراي ولازق فجسمي وايده على كتافي ويقول اااااااه ايه الجمال ده انتي فرسه فعلا وانا عملت حالي مش عاوزه وفجاه حسيت بحاجه ضربت فلقت طيزي زي الحديد وايده نزلت تلعب في بزازي وانا كنت عاوزه اخلص منه واوقوله استحي اختي حتيجي قالي مش قادر اقاوم جمالك انتي صاروخ وضل يحرك زبه بين فلقات طيزي ونزل ايده عشان يلعب تحت لانه كان فاكرني بنت ولم مسك زبي !!!!!! انتظروني

الجزء الثاني

قصتي من نوار الى نورهان جزء ٣
ولم مد ايده تحت لانه كان فاكرني بنت مسك زبي واتفاجا قال ايه ده انا سكت مقلتش حاجه قالي انت بنوتي قولتله ايو قالي يخرب بيتك انته بنت فعلا انا شايف بنات كثير بس اول مره اشوف حاجه زي دي انت لبؤه وراح حاضني ولفني وقدامه ومص شفايفي وانا وقتها معت خالص وفجاه سمعت الباب انفتحت هو راح للحمام وانا ضليت بالمطبخ بس كنت سايحه اوي دخلت اختي عليه وقالت ايه فين احمد قلتلها دخل ااحمام قالت وهي بتضحك يعني اتحرش فيكي انا سكت وقلتلها اختشي قالت هو خرجت عشان اخلي الجو صافي ليه قلتلها بعدين وخرج احمد من الحمام واختي كتبت طابات وقالها بكره الثبح يكونوا عندك وخرج قالت اختي تعالي ياقطه قولي عمل معاك ايه وعرف انك بنوتي قلتلها ايوا وكان مبسوط اوي قالت هو ده الكلاك انتي بجد لبؤه بكره انا اخرج الصبح وهو يجي يجيب الاغراض وانتي البسي حاجه كويسه وفعلا قعدت اضبط نفسي بحلاوه وكريمات وجهزت توب فوق ركبي وفيه سحابه من قدام من البدايه للنهايه وكلوت اسود وفيه قلب ابيض بالنص وستيانه سوده وفعلا تاني خرجت اختي عالساعه ٩ وتقريبا عالساعه ١٠ دك باب البيت رحت فتحت الباب ولكيت حبيبي احمد واقف ومعاه اكياس اغراض كانت اختي موصياه وقلي اعملي طريق ادخل الاغراض ودخل للمطبخ ونزل الاكياس قلتله اجيبلك حاجه ساقعه قالي اختك فين قلتله خرجت قالي ايو عاوز حاجه ساقه بس تعرفي اي هيه قلتله لا قالي شفايفك وراح حظني على صدره واقعد يمص بشفايفي وانا اقاومه بس مقدرش اكمل لاني كنت من داخلي عاوزاه ومعت وانا بقوله بصوت واطي وومحون كفااااايه ياحمد حرااااام عليك كفاااااااااايه لحد مانسجمت معاه وراح مد ايده على فلقات طيزي وبدا يدعك فيهن وانا مايعه بين اديه وفتح ساحبه عالاخر وطلع قدامه الستيانه والكولوت وراح صارخ يالهوي ايه ابحلاوه دي وقتها انا خفت منه ؤحت دفعته وجريت للاوضه وقفلت الباب وهو يخبط وانا اقوله كفايه روح قبل ماتيجي اختي قالي انا بحبك وعوزك قلتله ازاي عاوزني انا ولد زيك قالي عاوزك تعيش معاي وتكوني مراتي انا ضحكت وقلتله مراتك ازاي يامجنون في حد يتجوز ولد زيه طيب ازاي اخلف هو قالي مش عاوز عيال عاوزك انتي قلتله ابوس ايدك امشي دلوقتي وبعدين اكلمك واداني نمرته وخرج وبعدي حوالي ساعتين رجعت اختي وقبل ماتدخل اختي قالت ها احمد جي النهارده قلتلها ايوا قالت قولي يالبؤه عملك حاجه بسرعه انا اتكسفت وقلتلتها اختشي قالت يابنتي انا اختك واحنا زي بعض قلتلها يعدين اقلك ودخلنا غرفة نومها ونزعت ملابسها وكانت برضزا من غير طلوت وقتها قلتلها تعالي هنا بقالك يومين ترجعي من غير كلوت هو انتي تخرجي من غير كلوت ساعتها هي اتلبكت شويه قلتبها متخفيش قولي الحقيقه مش انتي تقولي اجنا خوات وبنات زي بعض قالت مخبيش عليك انتي تعرفي ان جوزي يتاخر شهور وانا لس بنت شابه يعني لي رغبتي الجنسيه انا وقتها قلتها بس لا كنتي تخوني جوزك قالت غصبن عني انا محتاجه راجل انا بنت ولي مشاعر زلي رغبات جنسيه وقامت تبكي انا وقتها خذتها بحضني وقلتلها متعيطيش كفايه بس تعالي هنا قوليلي مين وازاي تعرفتي قالت تتذكري المحل الاشتريتلك منه ملابس قلتلها ايو قالت الشاب الموجود وقتها تحارش فيه واداني نمرته وتكلمنا فون بحد ماؤحت عنده المحل وكانت عنده اوضه صغيره كان ينيكني فيها قلتلها طيب والكلوت فين هو قالت كان بياخذه منى بيقولي ذكرى طيب هو يبيع كلابس داخليه ليه ماتخذي قالت انا اخذ منه بس هو كان يقولي البسيه وتعالي المره التانيه قلتلها هو فين دلوقتي قامت وطلعت كلوت احمر فتله جديد من الشنطه قلتلها طيب اعملي اليريحك بس خذي بالك من نفسك المهم انك ترتاحي ومتبقيش تعبانه راحت خلتني بحظنها وقالتلي ياحبيبتي ياختي تعالي قوليلي عملك ايه الود احمد انا نسيت ي**** ياقطه احكيلي وحكيتلها على اللحصل بيني وبين احمد قالت انتي طلعتي زي محتاجه راجل يالبؤه قالتلي لم يكلمك قوليلوا كلم اختي قلتلها حتقولي ايه قالت ملكيش دعوه وبالليل رن تلفوني رقم الو مين معاي انا احمد ازيك ياقمر الحمدلله وانته ازيك انا مولع نار من ساعت مسبتك وانا بفكر فيكي انتي عجباني وانا حموت عليكي وقلتوا طيب حتعمل ايه قال معرفش بس لازم الاقي حل وبعد يومين حان وصول جوز اختي من السفر انا خبيت ملابسي البنوتيه وطلعت كم حته ولادي ولم وصل جوز اختي سلمت عليه وهو رايح قايلي مالك يواد مايع كده انته تعبان قلتله لا راح واخد اختي على غرفة النوم وضل ينيك فيها ساعتين وخرج لافف البشكير على وسطه انا نزلت عيني وراسي لم شفته قالي مالك يبني انت بتتكسف قلتله لا بس كده المهم اتعشيني ونمنا تاني اليوم قعدنا الصبح انا واختي وكن في المطيخ قلتلها تعالي قولي عملتوا ايه امبارح قالت اختشيةيبنت انتي لس بنت قالت والنعمه قولي قالت لي عاوزه تعرفي قلتلها عشان من اتجوز احضر نفسي راحت ضرباني على طيزي وقالت عاوزه تتجوزي ياقطه ومين العريس انا اتكسفت قالت قولي يبنت فيه حد بالك قلتلها ايوا قالت مين قلتلها احمد قالت وهو عاوز يتجوزك قلتلها ايو ويحبني ويموت في قالت دلوقتي سيبي الكلام ده ولم يسافر عصام جوزي يبقى نحلها فرحت وقلتلها يعني انتي موافقه قالت ايو ياحبيبتي اذا بيحبك وعاوزك انا ماعنديش مانع قلتلها دلوقتي قولي عملتوا ايه امبارح قالتلي انا تبهذلت امبارح قلتلها ليه قالت ركبني مرتين اول ماوصل و٣ بالليل خلاني معرفش امشي بعدها كلمتني اختي وقالت جوزي امبارح سالني وعنك وقالي مال نوار تعبان قلتلوا لا قالي وبقى يتكسف مني وباين انو بقى اموووور اوي قلتلوا هو ميخرجش من البيت وانا معنديش شغل اقعد اضبطه قالي ازاي قلتله البسه بنوتي ومكياج قالي ليه قلتلوا عشان احس فيه معاي بنت اتكلم معاها قالي على فكره شكله بقى زي البنت ودلوقتي عرفت ليه اتكسف لم شافني بالبشكير وانا لا فه على وصطي يبقى على كده التجاظه الجايه الاقيه متجوز وحامل

اسير شهوتي
07-02-2020, 07:53 PM
انتظر تعليقاتكم عشان انزلكم الجزء الثاني

بنوتة شقية جدا
07-02-2020, 08:41 PM
بداية كويسة ومثيرة بس ياريت تطول الأجزاء شوية ومتتاخرش فى الجديد

رورو الخول
07-02-2020, 11:49 PM
بداية موفقة
استمرررر

نبيلة البنوتي
07-03-2020, 01:24 AM
يا سلام
تشويقة روعة
مستنية اعرف خصل ايه
ما تتاخريش

ميزو نار
07-03-2020, 01:38 AM
انا مستنيه الجزء التانى

magy shemeel
07-04-2020, 02:44 PM
قصة جميلة وبداية كويسة رغم ان الجزء صغير اوى وياريت تكمل ومتتاخرش

شوشو الامورة 90
07-20-2020, 01:28 PM
اتاخرت علينا ليه ولا مش ناوى تكمل

شوفوني
07-26-2020, 07:56 PM
لما تحب تضيف اجزاء تضيفها هنا بشكل رد وتبلغنا ندمجهالك

تم دمج كل ما نشرت بصفته جزء اول لان النص قصير لا يستحق ان يكون جزئين

لا تنشيء موضوع لكل جزء بعد الان
شكرا

اسير شهوتي
07-26-2020, 10:47 PM
بداية كويسة ومثيرة بس ياريت تطول الأجزاء شوية ومتتاخرش فى الجديد

كملت القصه شوفيها

اسير شهوتي
07-26-2020, 10:47 PM
يا سلام
تشويقة روعة
مستنية اعرف خصل ايه
ما تتاخريش
نزلت الجزء التاني شوفيه مع الاول اتربط

Sami Tounsi
07-28-2020, 06:11 AM
سبق و اخبرك الزميل شوفوني عن كيفية اضافة الاجزاء الجديدة لكنك لم تلتزم بها و بتعمل في موضوع جديد لكل جزء تضيفه ..

انا دمجتلك اخر اضافه ليك و اعتبرناه الجزء الثاني اي الجزء القادم الذي ستنشره سيكون الثالث ..

اي جزء تضيفه يكون هنا في قصتك هذه على شكل رد ثم تخبرنا في الموضوع الموحد لنقوم بالدمج لو عملت موضوع جديد سنقوم بغلق القصه كلها لكثرة مخالفاتك ..

رابط الموضوع الموحد :
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=362784

نبيلة البنوتي
08-02-2020, 01:04 AM
نزلت الجزء التاني شوفيه مع الاول اتربط

شفته يا سلاااااام يجنن
انا متشوقة اعرف بقية القصة
تخيلت نفسي مكان نورهان :g030::g014:

وسام اسماعيل
11-06-2020, 06:18 AM
قصة حلوووة كتير بانتظار التكملة



قصص سكس محارم والمدير/archive/index.php/t-121786.htmlقصص محارم زواج متعة site:rusmillion.ruقصص جنسيه مع كبار السن/archive/index.php/t-131819.htmlاجمل واروع حكايات سكس/archive/index.php/t-566030.html/archive/index.php/t-449788.html/archive/index.php/t-512745.htmlقصص نيك جدي/archive/index.php/t-437576.htmlقصص سكس الابن مع ونساءالعايله/archive/index.php/t-400238.html/archive/index.php/t-237745.htmlقصص سكس واخيرا ناكني صديقي لواط site:rusmillion.ruقصص نسوانجي محارم ودياثه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-79016.html/archive/index.php/t-107017.htmlقصص سكس حاميةقصص نيك زوجات محارمي/archive/index.php/t-202108.html/archive/index.php/t-426822.html/archive/index.php/t-1318.html/archive/index.php/t-41594.html/archive/index.php/t-441373.html/archive/index.php/t-127322.htmlسكس محمود واخواتةسكس انمي قصص مصورة من موقع عارفسكس اختي تتغزل امامي بطيزها site:rusmillion.ruقصص سكس محارم تعلم الجلخ/archive/index.php/t-279537.htmlقصص سكس ناكني اخي بقوه وعنف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-266723.html/archive/index.php/t-32756.htmlقصص سكس ممتع أوف ذبك ناشفه طويل site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-8119.html/archive/index.php/t-416053.html/archive/index.php/t-566032.html/archive/index.php/t-120079.htmlصور اوضاع نيك طيزقصص نيك تجسسية قصص نيك حقيقية مع الجيران/archive/index.php/t-66509.htmlقصص نيك بنات/archive/index.php/t-295074.html/archive/index.php/t-139995.html/archive/index.php/t-213563.htmlقصص سكس في السيارات والباصاتقصه كيف اصبحت خول لواطقصة نيك من كبرياء الي اذلالاغرتني زوجت صاحب العمل site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-560801.html/archive/index.php/t-522429.html/archive/index.php/t-252461.html/archive/index.php/t-351325.html/archive/index.php/t-572129.html/archive/index.php/t-54509.htmlقصص نيك كهربائي/archive/index.php/t-360049.htmlقصص نيك اخوة/archive/index.php/t-227677.html/archive/index.php/t-154208.htmlقصص جنس انا وزوجتي وحماتي/archive/index.php/t-545406.htmlقصص نيك من حيوانات/archive/index.php/t-114454.html/archive/index.php/t-6858.htmlقصص مغامرات سكسقصص نيك لواط ابو ربيعقصص نيك جارتي الكفيفةقصص نيك رجال من لبنان/archive/index.php/t-153838.htmlقصص سكس ابني ناك طيزيقصص محارم ابنتي شرموطه من اجل المال جعلتني ديوثها.com/archive/index.php/t-359481.html/archive/index.php/t-111862.html/archive/index.php/t-491511.html/archive/index.php/t-205881.html/archive/index.php/t-107449.html/archive/index.php/t-6557.html/archive/index.php/t-269664.htmlقصص سكس محارم مع امي و روجها/archive/index.php/t-36135.html/archive/index.php/t-300096.html/archive/index.php/t-253123.html/archive/index.php/t-371797.html/archive/index.php/t-99540.htmlقصص دياثة خليجيه/archive/index.php/t-103255.html/archive/index.php/t-364850.html/archive/index.php/t-584685.html/archive/index.php/t-363693.html/archive/index.php/t-422272.html/archive/index.php/t-360688.html/archive/index.php/t-503634.htmlقصص نيك جماعيقصص جنس قويه /archive/index.php/t-85327.html/archive/index.php/t-174224.html