دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة الاعيب الحظ


Esoo Ana
05-30-2020, 06:23 PM
السلام عليكم غوالى كل سنة وانتم طيبين وتكونو انت حبايبكم بكل خير انا هحكى قصة واتمنى تعجبكم انا اسمى كمال 20 سنة طويل وصدري عريض من فوق ودا بسبب ان القفص الصدرى واسع عندى زبرى بيتميز بكبرة ودا نتيجة البلوغ بدرى وعلطول كنت بضرب عشرات من قبل حتى م اعرف اذا كانت صح او غلط المهم هوا طولة 19 سم بس الانتصاب ضعف بسبب الاسراف ف العادة السرية ولما كبرت شوية عرفت ان المشكلة دى حلها الرياضة بقيت بتمرن وبشيل حدىد وبتمرن تمارين زى كيغل وتمارين اسفل الحوض بس بافترى بردة ودا طبيعي لانى باخد اى حاجة ف
حياتى بمقياس العافية ودا بسبب الظروف اللى بتقلب كيان البنى ادم اوضح اكتر انا شاب زى بقيت الشباب ممتاز ف التعليم وكل حاجة بحاول امشي فيها الحمد لله حتى لما لعبت كيك بوكس اخدت الاول ع المحافظة ودا بسبب الاصرار زى م قولت قبل كدا وكل حاجة كانت ماشية تمام لحد الثانوية العامة لقيت نفسي متغير ومش عارف اذاكر ولما بذاكر بنسي المهم فضلت اقاوح واحاول انى افهم ودا كلفنى فوق طاقتى وف الاخر قررت انى مدخولش الامتحانات اول سنة رغم انى مميزاتى عالية بس مش كل حاجة بتكمل حلوة المهم مدخلتش ولا مادة والناس كلها استغربت انا ليه مدخلتش واللى زعلان واللى مبسوط واللى متفاجئ انا ساكن ف احدى المدن الساحلية
المهم فضلت قاعد زهقان مش عارف كل دا من اى اصلا بس بقيت دايما كئيب وباخد مهدءات بأوامر من الدكاترة طبعا ودخلت ف حالة سبات فكرى ناتج عن الكلام اللى انا بسمعة من الناس وتسميم البدن من اهلى وكل واحد
عاملى نفسه دكتور وبيقيم حالتى من وجهة نظرة المتخلفة الناتجة عن انطباعة الشخصى للحالة اللى انا فيها
المهم عدت الايام وجات السنة الجديدة وكنت بقول ابدأ من الاول وتعبي مش هيضيع وابتديت احضر دروسي واروح الجيم وابتديت ابطل المهدءات كل دا كان صعب بس عديت من الكلام دا وجيت ايام الامتحانات وحصلتلى نفس النكسة بس قررت ادخل بشوية الحاجات اللى انا عارفها والهبد وقررت انى مكررش غلطة السنة اللى فاتت تانى ودخلت كنت بهبد طبعا ف كل الاسئلة وخلصت الامتحانات ولقيتنى جايب تلات مواد يعنى هعيد للمرة التالتة وكل دا وانا مش عارف ليه وازاى ومن اى
بس قولت انى امشي من البلد عشان مسمعش كلام يدايقنى رحت سافرت الغردقة ف الجونة الجو كان هناك لطيف والدنيا حلوة بس مش ليا لانى رايح شغل وكنتش عارف اصلا هشتغل ولا اى يعنى رايح بتفسح ع الطريق
دخلت وقابلنى مشرف الامن قلتلة انى بدور ع شغل وكدا قالى ورقك وانتا بتشتغل اى قبل كدا قلتلة انا طالب
قالى هات كارنية الجامعة قلتلة ماجل سنوية مرتين قالى للاسف مش هينفع فضحكت وقلت هيا هتيجي
ع دى خليها تكمل واخدت الورق وقلتلة سلام عليكم المهم مشيت ورحت ع الطريق مستنى عربية او اتوبيس عشان اروح الموقف المهم فضلت واقف قلت شكلها مفيش عربيات قعدت اتمشي وانا مبضون وفكرت الف مرة انى انتحر بس
كدا مش هبقا طولت لدنيا ولا اخرة وبعدين قعدت ع البحر شوية والساعة كانت 6 المغرب ف لقيت حد بينادى عليا باسمي انا استغربت لفيت اشوف مين لقيتة المشرف قالى انتا لسا هنا بتعمل اى قلتلة مفيش مواصلات
وقف فكر شوية وقالى طب تعالة انت اى حكايتك قولتلة الامر 123 قالى طب خلاص تعالى معايا انتا هتشتغل فرد امن مع الناس اللى هنا ولو حد سالك عن حاجة قولهم انك تبع المشرف سعيد قلتلة شكرا ي محترم وركبت وراه ودخلينا مكان تانى كدا ف قرية كانت بعيدة شوية مش ف الجونة ونزلنا وسلم ع حد وخلصلى الدنيا واشتغلت
وفهم المدير بتاعى ظروفى المهم دخلت السكن جابلى اكل وكان معايا شباب دخلت اتعرفت عليهم وقعدنا وكانو بيضحكو والدنيا حلوة خلونى انسى المشاكل اللى انا فيها المهم نزلت اول يوم شغل كان من 6 المغرب ل 6 الصبح والجو كان حلو والمكان هادى عدى اسبوعين ع الهرى دا وف اليوم ال 15 لقيت سياح اجانب كان واحد ومراته
كرستينا 33 سنة شعرها طويل ورياضية وجسمها مشدود معندهاش ترهلات وجوزها جون 48 سنه وكرشة كبير وطيزة كبيرة وباين عليه الشيب المبكر المهم كنت اليوم دا لسا مغيرتش وردية كنت باللبس الملكى عادى يعنى فسمعتهم ولقيت ان المشكلة كان بسبب انه بيخونها مع واحدة انا ضحكت ع منظرة شكلة شبه الخولات وحتى لبسه
المهم رحت وهديتهم وهيا كانت عصبية بس هديت ودخلو كافيه بعد م هديو وانا استاذنت ومشيت رحت استلمت الوردية وعدى نص الوقت الاقى واحدة قمر عايزة تنزل الماية ودا طبعا ممنوع بسبب المواد الكيميائية اللى بتطهر الماية
ببص ع وشها لقيتها كرستين قولتها فيما معناه بالعربي لو سمحتى السباحة غير مسموحة بالليل ديرت وشها وشافتنى قالتلى هاى هوا مش انتا قاطعتها بالكلام وقلتلها اه انا كمال اتشرفت بمعرفتك مدام واكتشفت انى معرفش اسمها قالتلى كرستين قولتلها اهلا بيكى قالتلى انا مش مصدقة انك بتشتغل هنا انتا بتشتغل ازاى انتا شكلك وسيم عن الناس اللى بنشوفهم شغالين ف الامن ضحكت وقلتلها دا لطف من سيدتى الجميلة لقيتها ابتسمت وقالتلى طيب ليه مش عايز تنزلنى الماية قلتلها ان كان عليا انا عايزك تنزلى وانا ببص ع جسمها هيا فهمت انى عايز اشوف جسمها كانت ناصحة بنت الوارمة وقالت لى ماذا تقصد قلتلها انا بحب انك تكونى ع رحتك وتكونى مبسوطة بصت لوشي باستغراب وبتقولى انت شخص متذاكى بس ماشي وكل دا وانا منزلتش عينى من عليها وعرضت عليها تقعد معايا ووافقت وقعدت تكلمنى عن حياتها ونفسها وجوزها اللى اتجوزتة عشان الفلوس وانها مش بتحبه بلعكس دى بتكرهه
انا اتفهمت كلامها وقعدت اهديها واكلمها كويس عن نفسها واسمعها كلام الستات بتحب تسمعه عشان تبقي مرغوب فيها بصتلى بتعجب وابتسامة كدا قرابة 15 ث وهيا مبلمة وفاقت ع ايدى وانا بقولها انتى كويسة اتنحنحت وقالت اه بس مستغربة انك بتعرف تتكلم انجليزى كدا وبطلاقة كمان بصيت ف عنيها وقلتلها انتى متأكدة ان دا كان قصدك
اتلجلجت وقالتلى ماذا تقصد قلتلها ولا حاجة وابتسمت ابتسامة جميلة وقالتى انا مطرة امشي دلوقتى سلام ومشيت مسمعتش ردى وانا قاعد بضحك ع شكلها وقعدت لحد الصبح وسلمت الوردية ونمت وصحيت بعديها بشوية انا كان نومى خفيف لانى كنت بشرب قهوة كتير ونزلت رحت قدام حمام سباحة تانى لانى معروف ف المكان االى انا فيه ورحت قعدت وبعد نص ساعة الاقيلك مين جون جوز كرستينا ف الماية وواحدة قاعدة بتبعبصة وكانها مش واخدة بالها وها مبسوط وطلعو من البول ومشي وهيا مشيت وراه ووقفو قدام شاليه وهوا بيقولها استنى اما ندخل وهيا
نازلة فطيزة تفعيص وهوا مبسوط وبيقولها اكتر واندمجو ونسيو انهم بره انا طلعت التليفون وقلتله تعالالى وصورتة فيديو وكذا صورة ومشيت وروحت عشان البس هدوم الشغل وانزل الشيفت وعدا الوقت بسرعة ازاى معرفش
روحت قعدت ف مكان الخدمه واول م جيت بنص ساعة لقيت كرستين جاية بتسلم عليا وبتبص ف عيونى بصتلها وسلمت عليها وقعدت والمرة دى كانت واخدة راحتها اكتر وقعدنا نتكلم ومجبتلهاش سيرة جوزها الخول
ولقيتها بتقولى انتا فاضي بكرا ممكن قولتها العصر ممكن قالتلى انا عازماك ع الغدا ف الشالية
شكرتها وحاولت اهرب بس هيا فاهمة انى محروج بس انا فكيت بسرعة ووافقت وهيا مشيت واليوم عدى جيت تانى يوم الصبح قبل م اسلم الوردية بتقولى رقم موبايلك عشان نعرف نتقابل ادتهولها وروحت نيمت وصحيت ع الموبايل
بيرن لقيت صوت ناعم بيقول هاى قلتلها ازيك ي كرستين قالت عرفت منين انها انا قولتلها اصل صوتك حلو وبيرن ف ودنى لما بسمعه لقيتها سكتت وقالتلى انتا جهزت قلتلها ربع ساعة واكون جهزت قالتلى انها هتستنانى بالعربية برة قلتلها تمام ونزلت لقيتها لبسة لبس جميل فوق الركبه ومثير جدا بالنسبه لواحد مقضيها عشرات زي حالاتى بصتلها وكشرت قالتلى فى مشكلة انت مكشر ليه قلتلها حاسس بالاحباط ع بقيت الستات لما يشوفو ملكة جمال زيك معايا
لقيتها ضحكت جامد وبتقولى كلامك هيخلينى اتغر قلتلها مش محتجة تغترى لان مهما بيصفو ف القمر بيفضل فوق ومنور زيك كدا لقيت وشها احمر وقالتلى يالا ركبت معاها واولى م ركبت بصتلى قالتلى بتعرف تسوق قلتلها لا ولو كنت بعرف كنت هنكر بردو بصتلي وقالتلى ليه قولتلها عشان افضل باصص ليكى طول الطريق لقيتها اترعشت وكانت هتعمل حادثة قالتلى ممكن تسكت عشان نعرف نوصل بامان بصتلها وابتسمت وهيا اترعشت كدا بس مسكت نفسها
وكملت سواقة لحد موصلنا مكان ف قرية تانية وقالتلى تعالا دخلت معاها الشالية دا وطلبت اكل و وسكى والاكل جه
وهيا باصالى وبتقولى انت مش بس وسيم انت كمان كلامك حلو قلتلها انا اسف بصتلى باستغراب وقالتلى
ع ايه قلتلها ان كلامى مبيدكيش حقك لقيتها قربت منى وقالتلى لو قلت كلمة كمان هتبقا انتا المسئول عن االى هيحصل بصتلها وابتسمت وركزت قوى ف عنيها لقيتها اتلجلجت وقالتلى طب ع الاقل امسك نفسك لحد م ناكل ومتبصليش كدا ولو سمحت متقولش كلام معسول قلتلها حاضر ي قمر لقيتها بصتلى برفعة حاجب وابتسامه
قلتلها انتى اللى بتبصيلي اهووو ديرت نفسها علطول وضربتني ف كتفى قعدنا واكلنا وجابت وسكى وتلج
وقالتلى تشرب قولتها لو مبشربش اشرب شربت وانا شربت والدنيا كانت حلوة بس انا مكنتش بتقل وخليتها هيا كمان متقلش قالتلى انها سعيدة وعايزة تشرب وحطت ايدها ع صدرى وقالتلى بتعرف ترقص قتلها يعنى قالت طب تعالا ورقصنا سلو ومندمجين وانا نزلت ايدي ع طيزها وباصصلها ف عنيها وهيا هايجة اصلا وجت فاجأة اخدت شفايفى ف بوسة بنت وسخة فضلنا دقيقة وبعد م خلصت البوسة لقيتها داخت ووقعت بتقولى حرام عليكانا مش متحملة الطريقة اللى انتا بتثيرنى بيها بصتلها وبوست شفايفها ونزلت ع رقبتها الحس فيها وودنها وفشختها لحس وتفعيص ف صدرها
وهيا بقا شبه مغمى عليها وخلعتها ونزلت لحس ف رقبتها تانى وسرتها وانا ايدى بتمسك بزازها وحطيت ايدى ع الكلوت من بره وهيا امممم اممم كمان ونزلت الحس من ع الهدوم 10 ثوتنى كانت بتجيب وجابت كتيرخلعتها الكلوت ونزلت اكمل تفعيص وبقيت برضع بزازها وانا زبرى ع اخرة وهيا شافته منتصب اتخضت من منظرة وقالت يالا الهول
ما هذا انه كبير ونزلت تشد البوكسر وطلعته من الهدوم وهيا بتعض ع شفايفها وبتقول كلام ف سرها انا مسمعتوش
قعدت تمص وتلحس وانا قاعد مش قادر بس ماسك نفسي لانى مبحبش اكون ضعيف لقيتها بصتلى وجات نازلة مص
وبتدخله وتطلعه من بوقها جامد وبسرعة كبيرة وانا بتاعى بقا ع اخرة قومتها ورفعتها مرة واحدة من الهيجان وهيا بتبصلى وتضحك وانا مش عارف مالى بس حاسس بصهد قلت تبقا حاطالى فياجرا مسكت نفسي شوية وبصتلها بابتسامة ونزلت الحس كسها وهيا تتمغنج وتقول اكتر وبقت بتترجانى ادخلة وانا ولا كأنى سامعها بعد شوية بقت بتتحايل اكتر قومت ومشيت بتاعى عليها من فوق لتحت وهيا بتموت وقعدت العب شوية بزبي لحد ملاقيتها اتشنجت
وجابت وهيا بتصرخ وبتقولى اروجووووك دخله ارجووووك بصتلها وبوست شفايفها وانا ببوس مشيته ع شفايف كسها
وهيا اتاوهت وجات شدانى مرة واحدة جه داخل منه الراس وكانت كبيرة لقيتها صوتت بقولها اخرجة بصتلى بغضب وقالتلى لا ضحكت وبقيت بدخله وهيا بتقولى براحة ودخلته وهيا حاسه انها بتتقطع وبتقولى كبير ونزلت امص ف شفايفها وصدرها لحد م ارتاحت شوية وقالتى نيك بقيت بنيك وانا بمص شفايفها وهيا فاتحة شفايفها من المتعة المصحوبة بالم وبقيت بنيك واملس عليها وابوسها واقولها ياريت كنت انا جوزك مش جون لقيتها بتهيج اكتر وبتقولى نيكنى ي حبيبي نيك وحسيت انها قربت قعدت انيك فيها اسرع وهيا فاتحة بوقها والااه ه ه ه بتطلع منزورها وسحبتنى جامد وكانت بتعصر زبي بنت المتناكة عصر حسيت انى هجيب جيت مطلعة نزلت العب ف خرم طيزها بصوابعى ولسانى ع كسها وانا بفسخ زنبورها مص وهيا كل دا وليا بتنزل جيت مدخل بتاعى 10 دقايق نيك بس افترى وهيا بتصوت جامد وشدتنى ليها وبتقولى متوقفش انا هجيب قولتلها هاتى بسرعة لانى حاسس ان انا كمان هجيب
والمرة دى بنت المتناكة عصرته بجد عصر انا لقيت نفسي بتاعى بيوجعنى جامد وعايز اطلعة ومش عارف لانها متشعلقة فيا وانا قولتلها انا كدا هنزل سيبي ايدك وهيا مش هنا ومش عايزة تسمع بل العكس بتزق نفسها عليا لانها مكانتش دارية باللى بيحصلوفعلا نزلت كتير وبتاعى وجعنى وانا بنزل بسبب ان كسها كان ماسك قوى علي زبي واترمينا ع السرير وانا طلعت حبوب منع الحمل كنت جايبها ليها معايا احتياطى وشربتها ماية بعديها ومدريتش بنفسي ولا بالشغل وروحنا ف سابع نومة واحنا ف حضن بعض ونست شغلى وحياتى البايظة وهيا نست جوزها الخول كنا طايرين ف السما بس شئ طبيعي ان البنى ادم مبيطرش ولو طار بيقع وبيتكسر هتفهمو كلامى الجزء الجاى
اتمنى الجزء دا يكون عجبكم واشوفكم ع خير الجزء الجاى
سلااااام

المصري المزدوج
06-01-2020, 01:31 AM
عاااش ياصديقي
حاول متتاخرش في باقي الأجزاء

Esoo Ana
06-01-2020, 01:25 PM
اشكرك ي صديقي الجزء التانى هيبقا طويل وممتع واتمنى انه يعجبك

Hatem Moaz
06-01-2020, 03:11 PM
ممتاز وهستنى الجزء التانى

wa7d moham
06-08-2020, 08:17 PM
مشكور وروعه وياريت ماتتأخر منتظر اخلص

Weny12
08-11-2020, 07:03 PM
منتظر الجزء الجديد
لا تحرمنا من ابداعك

HMnh
08-18-2020, 07:37 AM
جزء جامد
👍👍👍 أستمر 👍👍👍
ومنتظرين باقي الأجزاء

العميــد
10-08-2020, 12:36 PM
جميلة جدا
������أستمر������
منتظرين باقي الأجزاء



قصص سكس من كم جزء site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-322130.html/archive/index.php/t-480739.htmlماذا.يحصل.مع.بنات.مصر.في.ميكروباص.قصص.جنسقصص زوجة اخي سقصص سكس محارم تحرشات اثنا انوم طيز متسلسله /archive/index.php/t-228033.htmlصور اخرام اطياز سمراء توقف الزبنسوانجي اتفقت مع عمتي انيك مرات عمي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-32069.html/archive/index.php/t-33948.html/archive/index.php/t-310731.htmlفيمدوم نسوانجي/archive/index.php/t-351466.htmlقصص دياثة اميقصص سكس مع حمار/archive/index.php/t-347564.htmlقصص سكس رومانسي بالخرابة/archive/index.php/t-6720.htmlقصص نيك اخي الي خدعني علاالنت site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-222678.html/archive/index.php/t-93938.htmlقصص سكس عبير وامها وخالتها.comقصص مداعبة البظرقصص نيك زوجات محرومة /archive/index.php/t-6886.htmlاه افشخني اويقصص سكس اختي ورعي الغنم.comقصه سكس اح اف مع المدام/archive/index.php/t-89102.html/archive/index.php/t-424969.htmlقصص سكس اوروبا site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-467647.htmlقصص سكس عائله بلا حواجز/archive/index.php/t-98946.html/archive/index.php/t-582422.html/archive/index.php/t-151111.html/archive/index.php/t-6859.html/archive/index.php/t-448501.htmlمن مؤدبه لعلاقتي بمحمود وعمرو وابن عمينقاش طيزADRIA Rae عياطصور سكس صفحاتxxx/archive/index.php/t-361220.htmlقصص سكس يعزم صديقه لينيك زوجته/archive/index.php/t-35937.htmlقصص جنس محارم الأم والإبن قصص سكس عشاق تحت الابطين عرب نارﻗﺼﺔ ﻓﻰ ﺑﻴﺘﻨﺎ ﺍﺑﻰ .. ﻣﺘﺴﻠﺴﻠﻪ ﺣﺼﺮﻳﻪ ﻟﻌﻴﻮﻥ ﺍﻟﻨﺴﻮﺍﻧﺠﻴﻪ ﻭﺑﺲ ﺷﻐﻞ ﺍﻟﻘﻴﺼﺮ ﺍﻟﺠﺰﺀ الرابع ‏( 1 2 قصه في بيتنا ابي.. قصص نيك نكوني نيك الكلاب/archive/index.php/t-513622.htmlقصص نيك يمنيات صنعاء site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-488120.htmlصور اطياز سولب اليمن فيس/archive/index.php/t-265908.html/archive/index.php/f-9-p-138.htmlقصص سكس حدثت بين شاب يمني مغ ورعان الكفيل حقي في السعودية /archive/index.php/t-425238.html/archive/index.php/t-83736.html/archive/index.php/t-581142.html/archive/index.php/t-502331.html/archive/index.php/t-212329.html/archive/index.php/t-230211.htmlقصص سكس زنق امي في الطبخقصص نيك طالب الجامعه وامه متعه/archive/index.php/t-461519.html/archive/index.php/t-93333.htmlقصص نيك الشرموطه الهايجه بنتي site:bfchelovechek.ruكيف خلتني امي انيك خوتيقصص سكس.com/archive/index.php/t-178969.html/archive/index.php/t-531883.html/archive/index.php/t-244572.htmlقصص سكس انا و اخواتيصور سكس نسوانجي بيوت/archive/index.php/t-7576.html/archive/index.php/t-192686.html/archive/index.php/t-177153.html/archive/index.php/t-14166.htmlقصص سكس سبعه مدرسات وتلات طلاب/archive/index.php/t-33007.html/archive/index.php/t-8632.html/archive/index.php/t-47463.html/archive/index.php/t-269924.htmlقصص نيك كس بالخيارنساء شبقه جنسيا طيزصوركحاب.اب.كسصوار نيك أم مع ابنها بكل الوضاعﺔ ﺧﻴﺮ ﺍﺑﻮﻳﺎ ﻭﻛﺲ ﻣﺮﺍﺗﻲ الجزا الثاني/archive/index.php/t-8040.html/archive/index.php/t-50311.htmlقصص نيك سودانىة site:rusmillion.ruنيك طيزسهيررمزي/archive/index.php/t-49059.html/archive/index.php/t-319154.htmlقصص سكس سعودي/archive/index.php/t-551566.html