Malaky
06-05-2020, 12:12 AM
هاي انا نور عنري 22سنه هحكي عن حكايتي انا وخالي وازاى هو قرب مني وبقى بيحبني ومتمني نتجوز مبدئيا القصه فيها جزء من الواقع بس مش الكل واقع خالي اسمو يوسف عندو 26سنه حاليا فرق بينا اربع سنين طبعا الاغلبيه هيستغربو ازاى خالى اكبر منى ب اربع سنين بس ماما اكبر اخواتها ومش كبيره قوي حاليا 39الاعمار دي بجد ماما اتجوزت بنت 16سنه حملت علطول جابتنى قبل ما تكمل 17سنه المهم ندخل ف الموضوع كنت ف تالته اعدادي لما خالي بدأ يتقرب مني احنا من الاول مكناش بنطيق بعض ابدا ف يوم بابا كان مسافر وجدتي هيا وخالي جم عندنا ماما وجدتي قالو رايحين يزورو واحد عمال حادثه وهيعدو يجيبو طلبات خالي قال لماما طب هتسيبي ابنك مش هنعرف نتصرف معاه اللي هو اخويا كان عندو سنه ونص ماما قالت خلاص هناخدو معانا وخليك انت من نور عشان متقعدش ف البيت وحدها كان اول مره يفرح انو هيقعد معايا كدا قالي تعالي نوصلهم رحنا وصلناهم ركبو مواصلات واحنا ف الطريق قالي سواني اجيبلك ايس كريم دخل السوبر ماركت جاب ايس كريم صوابع (كيمو) قالي يلا نروح بسرعه قبل الكيمو ما يسيح من الحر كنت لابسه بدي نص كوم وفوقه جاكت
جينز كت لحد تحت الصدر بشويه صدري كان كبير ومغري ولابسه استريتش اسود طيزي متقسمه قووي فيه وشكلها حلو جدا
خالي: يلانجري
انا: مش هينفع
خالي: يعني انتي كبرتي مانتي بتلعبي مع البنات ف الشارع
انا:طب يلا اللي يوصل البيت الاول يقعد على الكمبيوتر
خالى:طب يلا..وجرينا ووصل قبلي
خالى:انا اللى هقعد على الكمبيوتر
انا:عادى انا بقعد كتير عليه
خالى:طيب يلا نطلع..طلعنا شغل الكمبيوتر وقعد وشغل لعبه حرب
انا:الالعاب البارده دى هنزل اجيب كرسيمن تحت
خالى:استنى..(مسك ايدي)اقعدى على رجلي وهسيبك تختاري اللعبه
انا:تمام..قعدت على رجلو وجبت لعبه زي صبواي كدا بس عباره عن فار بيجري مع فيران تانيه زي سباق يعني
انا:الكيمو تلاقيه ساح هاتى طيب.. اديتو واحد واخدت انا التانى بدأت الحس لحس
خالى:مصيه مص كدا (كان وقف اللعبه)دخليه كلو تقدري
انا:اه اقدر (حاولت ادخلو كلو كنت هرجع وقعدت اكح فضل يضحك)
خالي:قولت مش هتقدري
انا:طب وريني انت هتدخل قد اي منو ونشوف مين اكتر
خالي:انا بحب اللحس
انا:طب كمل لعب (حسيت حاجه غريبه تحتي بس حبيت الشعور فسكت بعد كام دقيقه طلع من اللعبه
خالي: نشغل اغاني او فيلم
انا:فيلم
خالي:طيب تمام (خالي كان يعرف كل حاجه ف الكمبيوتر..دخل جاب افلام وبدا يقلب ف الاسامي دا لا مش حلو لا من حلو)
خالي:حلو الفيلم دا نسمعو سوا
انا:تمام..دخل الفايل بتاع الفيلم وراح مشغل ملف تاني بدل بتاع الفيلم فجأه ظهرو اتنين بيبوسو بعض انا اتخضيت وغمضت عيوني بسرعه وجسمي ابتدا يكش
خالى:مالك ي بت اتخضتي ليه كدا دا الفيلم بيبدأ
انا:لا عادي غمضت عيوني عشان عيب..كان هو موقف الفديو
خالي:اشغل بس متخافيش وتتفرجي معايا
انا:اخاف ليه
خالي:طب طيب اهدي..حط ايدو على وسطي وباسني ف خدي وشغل الفيلم كان الفيلم بدأ اتنين من غير هدوم خالص انا اتصدمت من المنظر مش فاهمه اي دا ولا فاهمه اي دا بدأو بوس ف بعض
انا:اي دا اي اللي بيعملوه اي قلت الادب دي..متعصبه ومذهوله
خالي:دي مش قلت ادب ي نونو الكبار بيعملو كدااا وانتي كبرتي وعادي تشوفي كدا
حضني بقى يقرب مني وانا بقيت شايفه الفديو اللى فيه وحاسه بزبه تحتي بدأت استمتع واسيح معاه لما حس اني سحت معاه بدأ يبوسني ف رقبتي.ااامم..بس بغيرر..بتغيري بجد طب نجرب كدا..حط ايدو تحت البدي على جنابي ايدو كانت دافيه وانا جسمي ساقع كشيت منو...ااااه..بتغيري بجد وضحك..وقرب من شفايفي وبدا يبوس طبعا انا مبعرفش ابوس بس بدأت اتجاوب جدا معاه نزل ايدو على الاسترتش
رفعت نفسي لفوق وانا شفايفي ف شفايفو بدأ يحرك ايدو على كسي براحه كنت اول مره احس الاحساس بقيت انا اللى احرك نفسي على زبو جامد قالي تعالى نقعد على السرير لفنى بقى وشي ف وشو وكسي على زبه وايديا على رقبته وشفايفي ف شفايفو رامني على السرير مسك ايديا وسبتهم ف السرير كأنو مكتفني بايديه وبدأ لحس ف رقبتي جااامد قووي نزل لصدري وساب ايديا رفع التيشرت وبدأ يلحس ف بطني انا كلبشت بايديا ف مفرش السرير وصل لصدري مكنتش بلبس برا غير وانا طالعه بس ف البيت من غيرها مسك صدري بأيد وبدأ يعفص فيها جامد والتانيه بيمص فيها جامد بدل بين بزازى وبقى بيرضع ف التانيه انا جسمي كلو كان بيتنفض بس مش جامد كان نازل لكسي بس انا خفت كنت اعرف بس انهم بيعرفو البنت اذا بنت ولا لا من تحت قالي مالك قولتلو لا خايفه حاول يقنعنى مرضتش قالي مش انتى بتعرفي تمصي ايس كريم قولت اكييد قالى جايبلك ايس كريم كبير قالى بس بشرط غمى عيونك وافتحي بوقك غمضت وفتحت بوقي حسيت حاجه فجأه دخلت بوقي كند هرجع فتحت واتصدمت اول مره اشوف زب ف حياتى انا سحبت راسي لورا اعمل اي قالي مصي بدأت امص وانسجم معاه بعد كدا قالي انا اريح الحمام راح الحمام ورجع قولتو كفايه احسن يجيو ودخلت اتشطفت ولبست هدومي وظبطت نفسي وقولتلو انا هنام شويه قالي اتام معاكي قولت لا احسن يجيو تبقى مصيببه قالي طيب نامي وانا قاعد.....
اتقابلنا فين بعد كدا ولا ازاي واي اللي هيحصل كل دا وءالجزء اللي جاب
الجزء التاني
نمت انا وخالي فضل يلعب ع الكمبيوتر حوالى اكتر من ساعه بعد كدا انا صحيت كانت الساعه حوالى 6المغرب ملقتش خالى قدام الكمبيوتر نزلت البيت تحت لقيتو قاعد قدام التلفزيون
انا: اي دا هما لسه مجوش
خالي: صحيتي ي قلبي لا لسه شكلهم مطولين تعالي اقعدي جنبي
انا: مصدعه هعمل شاي واجي اعملك معايا
خالي: اه ياريت تكون حلوة زيك ي عسل
انا: حاضر.. دخلت عملت 2شاي واحده مظبوط ليا وواحده من غير سكر
انا؛: اتفضل الشاي
خالى: اي دا ي بنتى دا انا بقولك عسل زيك تعمليها كدا
انا: طيب ماهو انا مش حلوة عشان اعمل شاي حلو طلما قولت زيي
خالى: اناي ايه. مش حلوه انتي هبله ي بت دا انتي مجنناني وكل ماتكبري تحلوي وشفايفك العسل دول ولا صدرك اللي كبر وطعمو عسل ولا طيزك اللي اما بشوفك وانتي ماشيه بتاعي يقف لوحده... اتكسفت وغطيت وشي بايدا
خالي: انتي عامله مكسوفه هههه.. شال ايديا من على عيوني وباس ايدا وراسي
انا: انت لي عملت كدا لى مخفتش اني اقول لماما ولا ارفض دا
خالي: عشان مبقتش قادر امسك نفسي عليكي حاولت اصرف عيوني عنك لكن اعمل اي انتي مزه جامده وبحبك
انا: مش بحب المجملات انا
خالي:ومين قال اني بجامل ي بت.. حط ايدو على كتفي ونزلها شويه على صدري
انا: بس احسن يجي وشلت ايدو من عليا
خالي: طب هاتي بوسه بس.. وقرب منى وباسني كنت خلاص هسيح خفت حد يجي
انا: هروح اشتري اي حاجه اعمل عشى قبل ما ماما تيجي
خرجت ووصلت اول الشارع جبت الطلبات لسه هرجع لقيت ماما وجدتى
انا:كل دا جبتو السوق كلو ولا اي
ماما:طب شيلي من جدتك ولما نروح نتكلم
اخدت الشنط من جدتي وروحنا
خالي:اي ي عم كل دا دي بتك نازله فيا ضرب من الصبح
انا:انا روحت ناحيتك ولا كلمتك انا حتى كنت نايمه
خالى:بهزر ي عم..جبتو اي
ماما:جبنا هدوم وعبايات خروجي وفوط
فتحنا الحاجه وتفرجنا جدتي وخالي روحو مرضيوش يقعدو يتعشو
..بعد يومين
روحت عند بيت جدي اقعد مع جدتي عشان خالتي راحت الكليه ومفيش حد ف البيت وخالي ف الشغل..روحت ولبست هناك هوت شورت وبدي كت وجدتي نايمه وانا بمسح ف السلم بقماشه وموطيه ومره واحده حسيت بحاجه رشقت ف طيزي اتصدمت وفطيت
انا:انت جيت بدري يعني وبعدين اي اللي انت عملتو دا
خالى: اي الللي عملتو بعبصتك عارف انك جايه قولت اروح بدري اقعد معاكي شويه ف الوقت اللي جدتك بتنام فيه
انا:ابوا عايز اي يعني راح شايلني
خالي:عايز اي لا دا انا عايز كتير..خدني وهو طالع السلم
خالي:عايز اقطع شفايفك وارضع صدرك والحس كسك وامصو وانيك طيزك
انا:تنيك طيزي ازاي
خالي:زي ما شوفتي ف الفديوهات
انا:بس دا كان بينيكها ف كسها من قدام
خالي:مانا مينفعش انيك قدام فهنيك وراا
دخلنا شقتو رماني على السرير ونط فوقي وبدأ يبوس ف شفايفي جامد وانا متجاوبه معاه جدا وبعدين نزل على رقبتي وفضل يبوس وينزل لحد ما وصل اخر فتحت البدي ونزل رفع البدي من تحت وبدا بوس من صرتي ومسك صدري بايديه وفضل يطلع لحد ما وصل بزازي وفضل يرضع جامد قوووي بس كنت حابه الشعور دا قوووي فضل يرضع ونزل الشورت والاندر ونزل تاني لحس المرادي من صدري ولتحت لحد كسي وبدا يلحس جامد قوووي ويحرك لسانه بسرعه ويمص ف زنبوري وانا بتلوى تحت منه قام وانا قعدت وبدا يبوس فيا تاني وهو بيبوسني فكيت الحذام ونزلت البنطلون وهو ساعدني ونزل الشورت بتاعه نزلت على ركبي وبدأت الحس وامص وهو يدوس على دماغي وكنت هتخنق وهو بيدوس على راسي فضلت شويه ارضع وبعدين قالي اقعدي زي الكلب قعدت جاب كريم بتاعه من على التسريحه ودهن خرم طيزي ونام تحتي وبقى يلحس ف كسي ويدخل صباعو ف طيزي فضل كدا شويه وبعدين دخل الصباع التاني فضل يدخل ويطلع شويه وجدتي ندهت من تحت عليا اتخضينا قالي ردي عليها بدل ما تطلع لبست البدي ودريت عليها قولتلها بنفض الشقه هخلص وانزل قالتلي انها رايحه البيت التاني وجايه دخلت كنت خايفه لبست بسرعه ونفضت الشقه وقولتلو نكمل بكرا كان هو لبس وانا لبست ونفضت الشقه بسرعه ونزلت تحت ملقتش حد خليتو طلع ومشي
حصل اي بقااا نكمل الجزء اللي جاي
جينز كت لحد تحت الصدر بشويه صدري كان كبير ومغري ولابسه استريتش اسود طيزي متقسمه قووي فيه وشكلها حلو جدا
خالي: يلانجري
انا: مش هينفع
خالي: يعني انتي كبرتي مانتي بتلعبي مع البنات ف الشارع
انا:طب يلا اللي يوصل البيت الاول يقعد على الكمبيوتر
خالى:طب يلا..وجرينا ووصل قبلي
خالى:انا اللى هقعد على الكمبيوتر
انا:عادى انا بقعد كتير عليه
خالى:طيب يلا نطلع..طلعنا شغل الكمبيوتر وقعد وشغل لعبه حرب
انا:الالعاب البارده دى هنزل اجيب كرسيمن تحت
خالى:استنى..(مسك ايدي)اقعدى على رجلي وهسيبك تختاري اللعبه
انا:تمام..قعدت على رجلو وجبت لعبه زي صبواي كدا بس عباره عن فار بيجري مع فيران تانيه زي سباق يعني
انا:الكيمو تلاقيه ساح هاتى طيب.. اديتو واحد واخدت انا التانى بدأت الحس لحس
خالى:مصيه مص كدا (كان وقف اللعبه)دخليه كلو تقدري
انا:اه اقدر (حاولت ادخلو كلو كنت هرجع وقعدت اكح فضل يضحك)
خالي:قولت مش هتقدري
انا:طب وريني انت هتدخل قد اي منو ونشوف مين اكتر
خالي:انا بحب اللحس
انا:طب كمل لعب (حسيت حاجه غريبه تحتي بس حبيت الشعور فسكت بعد كام دقيقه طلع من اللعبه
خالي: نشغل اغاني او فيلم
انا:فيلم
خالي:طيب تمام (خالي كان يعرف كل حاجه ف الكمبيوتر..دخل جاب افلام وبدا يقلب ف الاسامي دا لا مش حلو لا من حلو)
خالي:حلو الفيلم دا نسمعو سوا
انا:تمام..دخل الفايل بتاع الفيلم وراح مشغل ملف تاني بدل بتاع الفيلم فجأه ظهرو اتنين بيبوسو بعض انا اتخضيت وغمضت عيوني بسرعه وجسمي ابتدا يكش
خالى:مالك ي بت اتخضتي ليه كدا دا الفيلم بيبدأ
انا:لا عادي غمضت عيوني عشان عيب..كان هو موقف الفديو
خالي:اشغل بس متخافيش وتتفرجي معايا
انا:اخاف ليه
خالي:طب طيب اهدي..حط ايدو على وسطي وباسني ف خدي وشغل الفيلم كان الفيلم بدأ اتنين من غير هدوم خالص انا اتصدمت من المنظر مش فاهمه اي دا ولا فاهمه اي دا بدأو بوس ف بعض
انا:اي دا اي اللي بيعملوه اي قلت الادب دي..متعصبه ومذهوله
خالي:دي مش قلت ادب ي نونو الكبار بيعملو كدااا وانتي كبرتي وعادي تشوفي كدا
حضني بقى يقرب مني وانا بقيت شايفه الفديو اللى فيه وحاسه بزبه تحتي بدأت استمتع واسيح معاه لما حس اني سحت معاه بدأ يبوسني ف رقبتي.ااامم..بس بغيرر..بتغيري بجد طب نجرب كدا..حط ايدو تحت البدي على جنابي ايدو كانت دافيه وانا جسمي ساقع كشيت منو...ااااه..بتغيري بجد وضحك..وقرب من شفايفي وبدا يبوس طبعا انا مبعرفش ابوس بس بدأت اتجاوب جدا معاه نزل ايدو على الاسترتش
رفعت نفسي لفوق وانا شفايفي ف شفايفو بدأ يحرك ايدو على كسي براحه كنت اول مره احس الاحساس بقيت انا اللى احرك نفسي على زبو جامد قالي تعالى نقعد على السرير لفنى بقى وشي ف وشو وكسي على زبه وايديا على رقبته وشفايفي ف شفايفو رامني على السرير مسك ايديا وسبتهم ف السرير كأنو مكتفني بايديه وبدأ لحس ف رقبتي جااامد قووي نزل لصدري وساب ايديا رفع التيشرت وبدأ يلحس ف بطني انا كلبشت بايديا ف مفرش السرير وصل لصدري مكنتش بلبس برا غير وانا طالعه بس ف البيت من غيرها مسك صدري بأيد وبدأ يعفص فيها جامد والتانيه بيمص فيها جامد بدل بين بزازى وبقى بيرضع ف التانيه انا جسمي كلو كان بيتنفض بس مش جامد كان نازل لكسي بس انا خفت كنت اعرف بس انهم بيعرفو البنت اذا بنت ولا لا من تحت قالي مالك قولتلو لا خايفه حاول يقنعنى مرضتش قالي مش انتى بتعرفي تمصي ايس كريم قولت اكييد قالى جايبلك ايس كريم كبير قالى بس بشرط غمى عيونك وافتحي بوقك غمضت وفتحت بوقي حسيت حاجه فجأه دخلت بوقي كند هرجع فتحت واتصدمت اول مره اشوف زب ف حياتى انا سحبت راسي لورا اعمل اي قالي مصي بدأت امص وانسجم معاه بعد كدا قالي انا اريح الحمام راح الحمام ورجع قولتو كفايه احسن يجيو ودخلت اتشطفت ولبست هدومي وظبطت نفسي وقولتلو انا هنام شويه قالي اتام معاكي قولت لا احسن يجيو تبقى مصيببه قالي طيب نامي وانا قاعد.....
اتقابلنا فين بعد كدا ولا ازاي واي اللي هيحصل كل دا وءالجزء اللي جاب
الجزء التاني
نمت انا وخالي فضل يلعب ع الكمبيوتر حوالى اكتر من ساعه بعد كدا انا صحيت كانت الساعه حوالى 6المغرب ملقتش خالى قدام الكمبيوتر نزلت البيت تحت لقيتو قاعد قدام التلفزيون
انا: اي دا هما لسه مجوش
خالي: صحيتي ي قلبي لا لسه شكلهم مطولين تعالي اقعدي جنبي
انا: مصدعه هعمل شاي واجي اعملك معايا
خالي: اه ياريت تكون حلوة زيك ي عسل
انا: حاضر.. دخلت عملت 2شاي واحده مظبوط ليا وواحده من غير سكر
انا؛: اتفضل الشاي
خالى: اي دا ي بنتى دا انا بقولك عسل زيك تعمليها كدا
انا: طيب ماهو انا مش حلوة عشان اعمل شاي حلو طلما قولت زيي
خالى: اناي ايه. مش حلوه انتي هبله ي بت دا انتي مجنناني وكل ماتكبري تحلوي وشفايفك العسل دول ولا صدرك اللي كبر وطعمو عسل ولا طيزك اللي اما بشوفك وانتي ماشيه بتاعي يقف لوحده... اتكسفت وغطيت وشي بايدا
خالي: انتي عامله مكسوفه هههه.. شال ايديا من على عيوني وباس ايدا وراسي
انا: انت لي عملت كدا لى مخفتش اني اقول لماما ولا ارفض دا
خالي: عشان مبقتش قادر امسك نفسي عليكي حاولت اصرف عيوني عنك لكن اعمل اي انتي مزه جامده وبحبك
انا: مش بحب المجملات انا
خالي:ومين قال اني بجامل ي بت.. حط ايدو على كتفي ونزلها شويه على صدري
انا: بس احسن يجي وشلت ايدو من عليا
خالي: طب هاتي بوسه بس.. وقرب منى وباسني كنت خلاص هسيح خفت حد يجي
انا: هروح اشتري اي حاجه اعمل عشى قبل ما ماما تيجي
خرجت ووصلت اول الشارع جبت الطلبات لسه هرجع لقيت ماما وجدتى
انا:كل دا جبتو السوق كلو ولا اي
ماما:طب شيلي من جدتك ولما نروح نتكلم
اخدت الشنط من جدتي وروحنا
خالي:اي ي عم كل دا دي بتك نازله فيا ضرب من الصبح
انا:انا روحت ناحيتك ولا كلمتك انا حتى كنت نايمه
خالى:بهزر ي عم..جبتو اي
ماما:جبنا هدوم وعبايات خروجي وفوط
فتحنا الحاجه وتفرجنا جدتي وخالي روحو مرضيوش يقعدو يتعشو
..بعد يومين
روحت عند بيت جدي اقعد مع جدتي عشان خالتي راحت الكليه ومفيش حد ف البيت وخالي ف الشغل..روحت ولبست هناك هوت شورت وبدي كت وجدتي نايمه وانا بمسح ف السلم بقماشه وموطيه ومره واحده حسيت بحاجه رشقت ف طيزي اتصدمت وفطيت
انا:انت جيت بدري يعني وبعدين اي اللي انت عملتو دا
خالى: اي الللي عملتو بعبصتك عارف انك جايه قولت اروح بدري اقعد معاكي شويه ف الوقت اللي جدتك بتنام فيه
انا:ابوا عايز اي يعني راح شايلني
خالي:عايز اي لا دا انا عايز كتير..خدني وهو طالع السلم
خالي:عايز اقطع شفايفك وارضع صدرك والحس كسك وامصو وانيك طيزك
انا:تنيك طيزي ازاي
خالي:زي ما شوفتي ف الفديوهات
انا:بس دا كان بينيكها ف كسها من قدام
خالي:مانا مينفعش انيك قدام فهنيك وراا
دخلنا شقتو رماني على السرير ونط فوقي وبدأ يبوس ف شفايفي جامد وانا متجاوبه معاه جدا وبعدين نزل على رقبتي وفضل يبوس وينزل لحد ما وصل اخر فتحت البدي ونزل رفع البدي من تحت وبدا بوس من صرتي ومسك صدري بايديه وفضل يطلع لحد ما وصل بزازي وفضل يرضع جامد قوووي بس كنت حابه الشعور دا قوووي فضل يرضع ونزل الشورت والاندر ونزل تاني لحس المرادي من صدري ولتحت لحد كسي وبدا يلحس جامد قوووي ويحرك لسانه بسرعه ويمص ف زنبوري وانا بتلوى تحت منه قام وانا قعدت وبدا يبوس فيا تاني وهو بيبوسني فكيت الحذام ونزلت البنطلون وهو ساعدني ونزل الشورت بتاعه نزلت على ركبي وبدأت الحس وامص وهو يدوس على دماغي وكنت هتخنق وهو بيدوس على راسي فضلت شويه ارضع وبعدين قالي اقعدي زي الكلب قعدت جاب كريم بتاعه من على التسريحه ودهن خرم طيزي ونام تحتي وبقى يلحس ف كسي ويدخل صباعو ف طيزي فضل كدا شويه وبعدين دخل الصباع التاني فضل يدخل ويطلع شويه وجدتي ندهت من تحت عليا اتخضينا قالي ردي عليها بدل ما تطلع لبست البدي ودريت عليها قولتلها بنفض الشقه هخلص وانزل قالتلي انها رايحه البيت التاني وجايه دخلت كنت خايفه لبست بسرعه ونفضت الشقه وقولتلو نكمل بكرا كان هو لبس وانا لبست ونفضت الشقه بسرعه ونزلت تحت ملقتش حد خليتو طلع ومشي
حصل اي بقااا نكمل الجزء اللي جاي