دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة حكايات واسرار الجزء الثالث 10/10/2020


وولفرين
10-01-2020, 12:22 PM
حكايات واسرار








بعض الامور تحدث تغير مجري الحياه

وفي بعض الاحيان تتغير مجري الامور. لتحدث فرقا في الحياه سواء كان هذا الفرق ايجابيا او سلبيا
هذا ما سوف نتعرف عليه من خلال قصتنا
في البدايه اقدم ابطال القصه
ماهر 25 سنه
زوجته عفاف 22 سنه
اخوه ايمن 32 سنه
زوجته كريمه 28 سنه
الاخ مراد 22 سنه
الاخت ابتهال 19 سنه

ايمن تزوج من كريمه وانجب منها ولد وبنت وكانت كريمه تعتبر الام لماهر ومراد وابتهال كانت الحياه تسير بشكل سلس في هذه الاسره الي ان تزوج ماهر. من عفاف قضي معها ثلاثه اشهر لم يخرج من البيت اطلاقا كان يقضي ليله ونهاره الي جانب عفاف تلك البنت الي دخلت عالم الجنس ولم تكن تشبع منه اطلاقا وماهر ايضا لم يكن يشبع من رحيق كس عفاف فكانت شهوتها كبيره جدا وكان ايضا جسدها يغمر ماهر بكل ما لذ وطاب منه فكانت ممشوقه القوام طولها 170 سم ووزنها 68 كيلوا وكان لديها مؤخره بارزه الي حد تجعل من ينظر اليها يقع في غرامها فورا.
اما بالنسبه لبزازها فكانت متوسطه الحجم في حجم ثمره الرومان. اما بالنسبه الي كسها فكان دائما رطبا في اي وقت تجد فيه رحيق عسلها
اما مراد فكان هوا الاخر لايخرج من غرفته الا الي ان يذهب الي عمله فكان يذهب من السابعه صباحا ويعود في الواحده ظهرا وباقي اليوم في غرفته امام شاشه الاب توب فكان مغرما بالسكس واي شات توجد به بنات
واما ابتهال فكانت دائما عند كريمه تعلمها اسرار الطبخ وتحكي لها عن حياتها فكانا مقربين من بعضهما البعض
ولاكنها كانت تحقد علي عفاف زوجه اخيها لانها شعرت انها اخذته من العائله
تحدثت بما في قلبها الي كريمه التي اخذت تضحك من قلبها
وقالت لها خليهم يفرحوا يومين كدا كدا اخوكي مسافر السعوديه وهايقعد سنه كامله بره بعيد عنها فبيحاول انه يشبع منها.
كريمه كانت تتكلم من منطلق انها تعرف معني الكلام التي تقوله بحكم انها امرأة متزوجه وتعرف معني الاشتياق الجنسي وعذابه ايضا
اما ابتهال فكانت تتكلم علي طبيعتها ولا تعرف معني الكلام الذي تحدثت به كريمه.
فقالت لها علي سبيل الاستفهام
يعني ايه يشبعوا بعض ماهوا كده كده هايسافر وهايتكلموا مع بعض زي ما كانوا مخطوبين ايه لزمتها القعده مع بعض دا حتي اخويا مانع اي حد يقرب من باب الشقه واطلقت نفس طويل يدل علي غضبها
وما كان من كريمه الا ان اطلقت هي الاخري ضحكه قويه وقالت لها
يخربيتك يابت دول متجوزين جديد وبقولك يشبع منها زي اتنين متجوزين وبعدين دا هايبعد عنها سنه كامله انتي مبتفهميش ولا ايه
ردت عليها ابتهال
افهم ايه.
كل الي عاوزه افهمه هما بيتنيلوا قاعدين فوق بيهببم ايه قاعدين في وش بعض كل دا ومزهقوش دا حتي لو بيتكلم في قضايا العالم كله كان زمانهم خلصوها وحلوها كماان بلا قرف ياشيخه
كريمه نظرت الي ابتهال نظره المشفق علي تلك الصغيره ليست في الجسم لا
ولاكن صغيره في تجارب الحياه فهي منذ ان توفي والديها وهي حبيسه المنزل من خوف اخوتها عليها لم تتعلم اي شي يخص الحياه فهي بالكاد اكملت الاعداديه وجلست في البيت الي ان تزوج ايمن من كريمه التي اصبحت اما لها

بصي يا ابتهال هما قاعدين فوق اها بيتكلموا وكل حاجه بس كماان بيعملوا زي اتنين متجوزين
بصت لها ابتهال بصه غريبه بغضب شديد هما المتجوزين بيعملوا ايه اصلا ما انتي متجوزه اهو واخويا من تاني اسبوع نزل شغله وانتي قاعده معايا بنروق البيت ونعمل الاكل دا الجواز
انما اخويا قاعد بيرروق البيت معاها وبيعمل الاكل هوا كماان
لثاني مره تطلق كريمه ضحكتها وتقول لها
ياحبيتي هوا الجواز ترويق البيت والطبخ بس
اجابتها ابتهال وهوا فيه حاجه غير كده
اجابتها كريمه بعد ان جلست بجانبها في ارضيه الصاله وقالت لها
ايوا فيه الحاجه الي الجواز اتعمل عشانها
قالت لها ابتهال بنبره فيها بعض من السخريه اي هيا الحاجات الي الجواز اتعمل عشانها ياختي
اجابتها كريمه بعد اخذت نفسا عميقا جدا وقالت لها بصي ياحبيتي وسكتت لمده لحظات لم تعرف كريمه من اي جانب تبدأ
فاجئتها ابتهال وقالت لها
ايه هيا صعبه اوي كده
ضربتها كريمه علي كتفها ضربه خفيفه وقالت لها
لا مش صعبه ولا حاجه دي حاجه حلوه بس هيا عيب شويه
بصي اي اتنين متجوزين بيعملوا مع بعض علاقه زوجيه مش ترويق البيت والطبخ لا دي علاقه بتبقي في السرير في اوضه النوم فهمتي ولا لسه
اجابتها ابتهال بالنفي
قالت لها كريمه انتي داهيه ومنيله علي عينك امال هاتتجوزي ازاي بصي يا منيله انتي عندك بين رجيلك ايه فرج صح ردت ابتهال ايوا قالت كريمه وعند الراجل حاجه بين رجيله اسمه ذكر دا بئا بيدخل في دا وبتبقي حاجه ممتعه جدا. دا بقي اسمه الجواز
نظرت كريمه الي ابتهال التي كانت تنظر الي كريمه بعيون كلها اسئله واستفسارات كثيره جدا وظلت صامته واخذت تشرد بذهنها. الي قاطعتها كريمه

مالك يابت مبلمه ليه كده.
ردت عليها ابتهال
وانتي وايمن بتعملوا كده
ماما زمان قالتلي اوعي حد يشوف الحته دي من جسمك. ولا يلمسها حتي لو هاتموتي
هنا ضحكت كريمه وقالت لها
مش اي حد هايلمسه دا جوزك حلالك فهمتي ياقطتي
انا مش عارفه انتي طالعه كده لمين دا حتي مراد اخوكي عارف كل حاجه
هنا ردت ابتهال
عارف ايه دا علي طول قافل علي نفسه دا اهبل
هنا ردت كريمه وقالت
دا انتي الي هبله طول ماهوا قاعد جوا اوضته قاعد بيتفرج علي افلام قله ادب وبيعلم نفسه
هنا تكلمت ابتهال مستفسره
يعني ايه افلام قله ادب يا كريمه ؟؟
وانتي عرفتي ازاي؟
هنا ترددت كريمه بعض الشي وقالت لا ابتهال
انا بدخل انضف اوضته بعد ما بيروح الشغل في مره شكله نسي يقفل الاب توب وكان لسه شغال
بفتح اخر حاجه كان موجوده لقيت الافلام دي
بدون تردد قالت ابتهال انا عاوزه اشوفها انا كماان

قالت كريمه بعد ان تذكرت ذالك الفلم الذي اثارها من قضيب الرجل الذي كان يتفنن وهو بينيك الفتاه التي كانت معه
ماشي يا حبيبتي بكره اصحي بدري وندخل نتفرج سوا ..
عند المساء تجمع الجميع غير ان ماهر وعفاف مازالوا في شقتهم
سهروا وتحدثوا واكلوا لاكن مراد اعتزلهم بعد فتره قصيره وذهب الي غرفته
وابتهال هي الاخري ذهبت غرفتها للنوم ولم يتبقي غير كريمه وزوجها ايمن اخذها وذهب الي غرفتهم
كانت كريمه تشعر ببعض الشهوه فقالت لايمن وهي تذهب الي حضنه
ايه يا راجل سايبني وهتنام
قال لها ايمن بلهجه شديده
انا تعبان وعاوز انام اتهدي ونامي انتي كماان
هنا شعرت كريمه بخيبه امل جديده واخذت تقول في نفسها يابختك ياعفاف كل يوم بتتناكي وتتمتعي وانا هنا كل اسبوعين مره وبالعافيه
واخذت كريمه تتحسس طريق كسها
بيدها واخذت تلعب فيه وتدخل صابع وصابعين الي ان اتت شهوتها ونامت
وهي تلعن الظروف التي ادت بها الي ان تفعل ذالك
واخذت تفكر هوا انا مش حلوه عشان ايمن يبعد عني كده
دا كل الي يشوفني يقولي جسمك صاروخ وكمان بتعاكس كل ما باخرج بره دا انا لما بخرج مع ابتهال المفروض يعكسوها هيا بيعكسوني انا
دا حظي اصلا مهبب انا عارفاه
نامت كريمه وفي الصباح الكل ذهب الي اشغاله ولم يتبقي الا كريمه وابتهال
اما ماهر وعفاف فما زالوا في شقتهم
ابتهال التي لم تنم جيد فهي طوال الليل تفكر في طبيعه الافلام التي يشاهدها مراد
ذهب ابتهال الي كريمه وقالت لها
تعالي بئا ندخل اوضه مراد ووريني الافلام دي
ردت كريمه وقالت لها مستعجله ليه اصبري
ردت ابتهال ياستي خلصي قبل ما حد منهم يجي
قالت كريمه طيب قدامي ياختي
ودخلوا غرفه مراد وذهبت كريمه واخذت تشغل الاب توب. وجلسوا قرب بعضهم البعض علي السرير ووضعو الاب فوق بعد الوسائد
واخذت كريمه تبحث عن الافلام الي وجدتها واخذت تشغل احدهم
كريمه لابتهال ايه رائيك بئا
ابتهال التي صدمت من اثار المنظر واخذت تركز في كل حركه يقوم بها البطل
الي ان ثارت قواها
اما كريمه فهي مشتاقه فعلا الي كل ذالك فاخذت يدها تداعب كسها من فوق تلك العبايه التي تلبسها واخذت تفرك في كسها ببطء الي اطلقت ااااه خفيفه سمعتها ابتهال التي نظرت الي كريمة
ولكن كريمه كانت خلاص هاجت علي الاخر ولم تعد تتحكم في اعصابها ابتهال التي شعرت بالخوف علي كريمه
كريمه انتي تعبانه ياحببتي مالك. فيه ايه
كريمه من اثار محنتها اخذت يد ابتهال ووضعتها علي كسها واخذت تفرك يد ابتهال علي كسها بقوه وابتهال لاحول لها ولا قوه ولا تعرف ماذا تفعل الي جاءت كريمه بشهوتها ونامت علي السرير وهي تنظر الي ابتهال التي لم تفهم ما حدث
كريمه انتي تعبانه مالك
حببتي الي حصل دا دلوقت لو حد عرفه هاتبقي مصيبه دا سر وانا هاعلمك واقولك كل حاجه. اتفقنا
ابتهال اتفقنا
فما كان من كريمه الا ان اخذت ابتهال من يدها بعد ان عدلت الغرفه كما كانت وذهبت بها الي غرفتها
ابتهال. انتي بتعملي ايه يا كريمه
كريمه. بقلع هدومي مش انتي عاوزه تتعلمي يبقي تسكتي خالص اقلعي انتي كماان
عيب يا كريمه اقلع ايه
ماتقلعي يابت احنا ستات زي بعض وهنا قلعت كريمه كل مالابسها ماعد الاندر والبر ووقفت ابتهال تنظر الي جسد كريمه فكانت كريمه تمتلك صدرا كبيرا الي حدا ومؤخره اذا جئنا الي التصنيف فانها كبيره وانها تمتلك فخذين ملفوفين ووجه تعتليه الحمره فانها كانت تمتلك جسدا اقرب في الوصف
الي جسد الراقصه صفيناز

خلعت كل ملابسها واتجهت الي ناحيه السرير ونامت واشارت الي ابتهال التي مازالت واقفه من هول الصدمه اشارت اليها ان تخلع ملابسها وبالفعل خلعت ابتهال البيچامه التي كانت تلبسها وبقيت بالاندر والبرا هي الاخري
وفتحت كريمه ذراعيها واشارت الي ابتهال ان تأتي اليها
ارتمت ابتهال في حضنها كأنها امها وبدت كريمه ترفع وجه ابتهال واخذت شفتيها وبدأت تبوس فيها كانت ابتهال ممتنعه بعض الشي في بدايه الامر ولكن سرعان ما تعملت من كريمه حركاتها واندمجت معها في اعنف بوسه علي الاطلاق
لم يسبق ان ايمن فعل مع كريمه هذا الامر بهذه الطريقه التي يمتلئ فيها الشهوه والحرمان والتعليم في آن واحد
بدأت كريمه التي اعجبت بجسد ابتهال فكان صدرها صغير الحجم الي حد ما وطيزها صغيره وبين جنبات الاندر يظهر بعض الشعر الخفيف حول كسها
ففكت البرا عن ابتهال التي اصابتها الخضه والخوف مره واحده وغطت صدرها بيدها فما كان من كريمه الا ان اخذتها في قبله مره اخري حتي ترفع عنها حاجز الخوف وبالفعل بدأت اعصاب ابتهال ترتخي مره اخري ومسكت كريمه بزها الايمن وبدأت تحرك صوابعها بحركات دائريه علي حلماتها شعرت كريمه بان ابتهال بدأت تندمج معها فخدت تمص بزازها الاتنين تتنقل بينهم كأسد جائع وابتهال تصدر اصوات غير مفهومه فتوقفت كريمه ونظرت الي ابتهال التي قالت لها
وقفتي ليه كملي كملي دا حلو اوي انا حاسه اني جسمي كله سايب قالتلها. تعرفي تعملي كده معايا
قالت لها ابتهال اتعلم وبعدين بزازك كبيره شويه عن بزازي وشكلهم حلوين ونفسي امسكهم واحسس عليهم
نامت كزيمه بعد فكت البرا وتحررا
قالت لها ابتهال عمالين زي الارانب كبار وملينين وبدأت تتحسسهم واخذت تضع فمها علي احدي الحلمات واخذت ترضع منهم كالاطفال
بزازك حلوين اوي ياكريمه رجعتني عيله لسه بترضع تاني امممممممممم اممممممممممممممممممم.
ارضعي يا حبيبتي ااااااااااااااااااااااااااه.
ارضعي كماااااااااااااااااااااااااااااان لغايه ماتشبعي واقرصي حلماتي برااحه وعضيهم برااحه ااااااااااااااااااااااااااه
شعرت ابتهال ان كريمه مستمتعه وهي الاخري كانت مستمتعه واخذت تنفذ ما تقوله كريمه بدون خطأ واحد قامت كريمه واخذت ابتهال وقلبتها وبدون مقدمات خلعت عنها الاندر
بس برااحه يا مجنونه بتعملي ايه
هاعمل ايه يتعني هاشوف كسك وهوا صغير وحلو كده
ورأت كريمه كس ابتهال الذي كان عليه طابع الطفوله فلم يمس قبل هذا وكانت تعرف انها اول شخص يلمس هذا الكس بقصد الشهوه
اخذت تقرب منه تشم رائحته وطبعت قبله عليه اخذت ابتهال تشعر بااحساسات مختلفه
صعدت كريمه الي وجه ابتهال وطبعت قبله علي جبينها. وقالت لها
اوعي تلعبي في كسك لوحدك احسن تفتحيج نفسك وتودينا في داهيه في اي وقت عاوزه ترتاحي فيه تعالي ليا وملكيش دعوه لغايه ما تتجوزي وجوزك الي يفتحك ماشي يا حبيبتي
اجابتهال ابتهال بالقبول مع بعض من الخوف اثر تلك الكلمات ونزلت كريمه الي كس ابتهال مره اخري واخذت تمطره بالقبلات واخذت تمشي علي كسها بلسانها
ااااااااااااااااااااااااااه بتعملي ايه ياكريمه انا حاسه ان جسمي مولع اوي ااااااااااااااااااااااااااه حلو اوي الي بتعمليه دا يا حبيبتي ااااااااااااااااااااااااااه
حاسبي حاسبي
وانفجرت اول شهوه لاابتهال التي اخرجت مايه غزيره انفجار كان بمعني الكلمه حيث انه اغرق وجه كريمه التي نظرت الي ابتهال وهيا مبتسمه وتقول لها
مبروك اول مره تنزلي شهوتك علي ايدي ادعيلي بئا واخذت كريمه تصعد مره اخري الي وجهه ابتهال وتاهت معها في قبله قويه وقالت لها ابتهال وهي تنظر في عين كريمه
اول مره احس اني مرتاحه كده تسلمي بجد انتي مش مرات اخويا وبس لا انتي اختي وامي وكل حاجه حلوه عندي
الدور عليا بئا اني اعملك زي ماعملتي ليا
ونزلت ابتهال تخلع الاندر حيث ظهر كس كريمه الذي كان اكبر من كس ابتهال ولا يوجد به شعره واحده
قالت ابتهال دا شكله حلو اوي امال الشعر الي هنا فين وليه انا عندي شعر اجابتها كريمه والمحنه علي ووجها من اثر الهيجان هابقي انضفك بس خلصي ابوس ايدك
نزلت ابتهال واخذت تتحس س كريمه واخذت تقبله من كل جانب
ااااااااااااااااااااااااااه كماااااااااااااااااااااااااااااان ياحبيبتي كماان واخذت ابتهال تخرج لسانها وتلحس كانها تلحس ايس كريم.
كانت عديمه الخبره واخذت كريمه تملي عليها التعليمات وابتهال تنفذها بدون خطأ واحد
دخلي صوبعك جوا كسي يا حبيبتي
كده.
ايوا كده دخلي وحركيه ااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه
كمان ااااااااااااااااااااااااااه
بسرعه شويه ااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه
دخلي كماان صوبع ااااااااااااااااااااااااااه
كماااااااااااااااااااااااااااااان ياحبيبتي ايو كده
الحسي وانتي بدخليهم وبطلعيهم ايوا
كده
ااااااااااااااااااااااااااه. خلاص مش قادره
ااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه
اوعي تقفي خليكي شغاله علي طول كده ااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه.
ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااه

كلمه اطلقتها كريمه بعد ان تناثرت مايه شهوتها علي وجه ابتهال التي لم تعرف ماذا تفعل غير انها ارتمت بحض كريمه
واخذتها كريمه واخذت تمسح من وجهها اثار المعركه وقبلتها
انتي حبيبتي يا هالو. انا هادلعك من هنا ورايح بهالو
بس اوعي مخلوق يعرف الي حصل دا حتي شيطانك نفسه ميعرفش واوعي تلعبي في نفسك من غير انا اقدر احافظ عليكي حتي من نفسك
انا عندي سؤال كلمه قالتها ابتهال لكريمه
كريمه اتفضلي يا روح الروح
ليه خلتيني ادخل صوابعي جوا وانتي مدخلتيش صوابعك عندي
بصي يا حبيبتي انا متجوزه اقدر اعمل كده ومخفش لاني خلاص اتجوزت
انما انتي لسه بنوته مفيش اي حاجه تقدر تدخل جوا عندك غير زوبر جوزك لما تتجوزي عشان لما بيدخل في حاجه اسمها غشاء بكاره لما بيدخله الغشاء دا بيبفتح وبينزل نقط دم صغير دا بيعرف جوزك انك بنت بنوت ومفيش حد لمسك ودا بيدل علي انك شريفه ومحترمه
انما انا بلعب في كسك من بره فهمتي يا قطتي
اجابتها ابتهال بالايجاب
قومي بئا عشان نستحما ونشوف الي ورانا زمان اخواتك راجين وعاوزين ياكلو
ابتهال وهيا بتقوم بتقول لكريمه بدلع
ما احنا اتجوزنا اهو نقوم بئا نشوف الي ورانا بس كل يوم هانعمل كده هوا ماهر ومراته مش زياده عننا في حاجه
وضحكت وضحكت كريمه ايضا

................................... .........................
الي القاء في الجزء الثاني
...........




الجزء الثاني



بعد ان علمت كريمه اخت زوجها ابتهال
كل ما يتعلق بفنون الجنس
وتعلقوا ببعض جدا واصبحوا لا يفارقون بعضهم البعض. ومرت الايام هما علي نفس المنوال لمده شهر بعدان يخرج مراد وايمن الي الشغل يذهبوا لكي يمتعوا بعضهم اصبحوا. كالمتزوجون او اكثر
طريقه التعامل مع بعضهم اصبحت اكثر احترافيه واصبح الجنس عندهم ادمان حتي ان كريمه لم تعد تتذمر من اهمال ايمن لها لانها تعوضه كل يوم مع ابتهال
واصبحت ابتهال ممتنه الي كريمه لانها هي من علمتها فنون الجنس والشي الاكثر التي تحبه ابتهال في كريمه ان كريمه تخاف عليها اكثر من اي شي خلال العلاقه بينهم مما دفع ابتهال الي تسليم زمام الامور دائما الي كريمه التي بخبرتها تعرف كيف توصل ابتهال الي درجه عاليه من الشهوه والراحه بدون اي. ايذاء لها

بعد شهر من هذه العلاقه بدأ ماهر يرتب احواله لكي يستعد الي السفر
فحاول ان يدمج عفاف مع كريمه وابتهال حتي لا تجلس وحدها في شقتها
فعند خروج مراد وايمن الي العمل
كانت كريمه وابتهال تتجهزان الي المعركه اليوميه بينهما الي ان رن جرس الباب.
ذهبت كريمه لتفتح االباب ووجدت ماهر وزوجته عفاف
اهلا اهلا بالعرسان اتفضلو
دخل ماهر وزوجته عفاف
وقال ماهر محدثا عفاف دي بئا ياستي الي مربياني وتعتبر ام لينا كلينا استحملتنا كتير وشالت همنا وتعبت معانا كتير وهيا اصلا ماكنتش مجبره علي دا كله بس بنت الاصول مفيش مخلوق يقدر يقول في حقها كلمه
قالت كريمه علي دا كله انتوا هنا كلكم اخواتي وانا معملتش حاجه عشان الكلام الكبير دا كله ياعم انت
مالك يا ابتهال ساكته ليه
مفيش يا ماهر حاسه اني مصدعه حبتين
قالتها ابتهال بغضب بعد ان علمت ان عفاف سوف تقضي اليوم هنا وانها اضاعت اليوم مع كريمه
انا هادخل اعملكم شاي
دخلت ابتهال الي المطبخ واخذت تكلم نفسها
دخلت عليها كريمه التي اخذتها بالحضن وطبعت علي شفتيها قبله وقالت لها
الجميل زعلان ليه عادي يوم ويتعوض دوبل بكره بس فكي كده احسن اخوكي يقول عليكي انك مش عاوزه عفاف معاكي او يحس انك بتكرهيها اتعاملي عادي كده وفكي كده وبكره نعوضها
وخرجت كريمه واخذت ابتهال تشعر برااحه بعد ان علمت ان المعركه ستكون علي اشدها غدا
خرجت ابتهال ومعها الشاي والابتسامه علي وجهها واخذت تداعب ماهر كما كانت تفعل قبل ان يتزوج
استأذن ماهر بالخروج لكي يكمل بعض اوراقه ويتسلم جواز السفر والفيزا ويحجز الطائرة.
وبقت عفاف معهم
قامتا كريمه وابتهال ليشرعوا في اعمال المنزل فاقمت معهم عفاف فما كان من كريمه الا الاعتراض
لا انتي هاتعملي ايه دا انتي عروسه ماينفعش وبعدين مفيش حاجه كبيره هاتتعمل دا احنا هانروق البيت والاكل كده كده مجهزينه من انمبارح يعني الحوار كله نص ساعه وهانقعد كلنا
رفضت عفاف وقالت
لا انا هابقي قاعده وانتم شغالين دا عيب حتي وبعدين عروسه ايه بقا معدي تلت شهور هوا انا هافضل عروسه العمر كله. قوليلي انتم هاتعملوا ايه عشان اعمل معاكم
احست كريمه ان عفاف امراة طيبه وشعرت بارتياح اتجاهها
اما ابتهال فما زالت تكن لها ببعض الكراهيه. لانها اخذت ماهر من العائله كلها . وانها اضاعت عليها فرصه الانفراد مع كريمه اليوم فلم تكن تتحدث معاها الا في نطاق ضيق .
انتهي اليوم وعاد كل من ماهر وايمن ومراد ولأول مره يجتمع كل افراد العائله مع بعضهم منذ ان تزوج ماهر من عفاف وبعد الانتهاء من العشاء ذهب مراد الي غرفته علي عجاله فنظرت ابتهال الي كريمه وابتسمت واستأذن ماهر واخذ. زوجته وصعد بها الي شقته.
وايمن الذي اعتذر الي كريمه وابتهال ودخل الي غرفته لكي ينام وبقي
كل من كريمه وابتهال التي تنظر الي كريمه بكل شوق واحتراق وسرعان ما انقضت عليها كأسد جائع لم يتذوق الطعام منذ اسبوعا
ايه يابت برااحه اخوكي لسه داخل اصبري حتي يكون راح في النوم
ولكن ابتهال التي هجمت علي وجهه كريمه واخذت تمطرها بالقبلات.
وحشناي اوي يا كرمله انا تعبانه ن الصبح وبنت المفكوكه بتتناك كل يوم مرتين تلاته وجايه تبوظ لينا الروتين بتاعنا
فجاءه نادي ايمن علي كريمه التي قامت لكي تلبي نداء زوجها
انا داخله اشوف اخوكي عاوز ايه ورجعالك استنيني انا جايه علي طول
ودخلت اليه غرفته
وتركت ابتهال التي تلعن حظها
ايوا يا ايمن في حاجه
مالك يابت ما تيجي جنمبي عاوزك ذهبت اليه كريمه ونامت الي جواره
ايه يابت موحشتكيش ولا ايه
كريمه ..انت علي طول واحشني بس انا الي مش بوحشك
ايمن .. انتي علي طول وحشاني حتي اسألي ايمن الصغير
ومسك يدها ووضعها فوق زوبره الذي كان في اشد حالات انتصابه
اخذت كريمه تلعب في زوبر ايمن واشتبكا في قبله جمعت كل انواع الشهوه والشوق
وفجأة تذكرت كريمه ابتهال التي تنتظرها
ثواني يا حبيبي راجعه تاني
وذهبت الي ابتهال التي ووجدتها في غرفتها ذهبت اليها وقبلتها
معلش يا هالو نعديها النهارده
وبكره نعوضها احنا الاتنين
قالت ابتهال وهي تكتم غيظها
عادي يا حبيبتي المهم انك تكوني مبسوطه
اخذتها كريمه في حضنها وقالت لها
ماتزعليش بكره هاعوضك واعيشك يوم ماتحلميش بيه وقبلتها وذهبت الي غرفتها
اتأخرت عليك ياحبيبي
رد ايمن .. لا ياحبي تعالي
ثواني بس انت مالك مستعجل ليه كده
وذهبت الي الدولاب الخاص بيها واخذت تختار قميص نوم وذهبت الي الحمام بدلت ملابسها ولبست القميص الذي يعشقه ايمن ودخلت اليه
ايه الحلاوه دي يابت ولبسالي القميص الي بحبه
وهجم عليها ايمن واخذ يقبلها وحرر صدرها من القميص واخذ يرضع منهم
برااحه يا راجل مالك كده
قالها انا جعان من بزازك دي واخذ يرضع فيهم بكل نهم وعطش وبدون مقدمات نزل الي كسها واخذ يدخل لسانه الي الداخل
ااااااااااااااااااااااااااه براااااااااااااااااااااااااااحه. يا ايمن انا مش قدك برااحه يا راجل ومسكت في شعره واخذت تدفع راسه الي كسها
كماان ياحبيبي لسانك حلو اوي
كماان ااااااااااااااااااااااااااه
كسك مولع يابت وطعمه لذيذ
انا جعان اوي
واخذ يلحس بكل قوه وكريمه تتلوي من المتعه
ااااااااااااااااااااااااااه ياحبيبي كماااااااااااااااااااااااااااااان بحبك وبموت فيك
ااااااااااااااااااااااااااه
ايوا كماااااااااااااااااااااااااااااان
هانزل اهو
ااااااااااااااااااااااااااه
مايتك طعمها حلو اوووووي يابت
انت الي لسانك حلو يا حبيبي
واخذ ايمن يلحس كل قطره ماء من شهوه كريمه حتي اخر قطره وطلع الي بزازها مره اخري واخذ يرضع منهم الي هاجت كريمه مره اخري
كزيمه ..هات ياحبيبي امصلك زوبرك
ايمن..لا مره تانيه ياحبيبتي انا عاوز امتعك انتي النهارده
وخلع ايمن البوكسر
ونزل بين ارجلها واخذ يفرك زبه فوق كسها وهي تتلوي من المتعه
دخله بئا ياراجل مش قادره اااااااااااااااه
ودخله ايمن مره واحده في كس كريمه التي اطلقه صرخه مكتومه
برااحه يا حبيبي. اختك واخوك زمانهم لسه صاحين وانت عارف انا مش بحب العنف
حاضر يا حبيبتي
واخذ ايمن يدخل ويخرج بكل هدوء
ااااااااااااااااااااااااااه بحبك يا ايمن وبموت فيك اوعي تسبني تاني ولا تحرمني من زوبرك جوا كسي ياقلبي
ددخله لاخره ياحبيبي
ايوا كده دخله لاخره
كماااااااااااااااااااااااااااااان. كماااااااااااااااااااااااااااااان ااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه
بحبك ايوا كماان دخله سرع شويه يا ايمن سرع شويه ااااااااااااااااااااااااااه

كده ياحبيبتي الي عاوزاه انا مليش غيرك
بحبك
كسك حلو اوي النهارده وبزازك الي بتكبر يوم عن يوم بموت فيها امممممممممم
انا هانزل اهو هانزل جوه كسك يا قلبي
اهوووو.....
وبعد ان انتهي ايمن نام الي جوار كريمه واخذ يقبلها واخذها في حضنه
ايه رائيك اتبسطي يا حبيبتي
كريمه ..ايوا ياقلبي بس انا عندي سؤال
ايمن .. قولي سؤال ايه بس
كريمه .. انت مالك النهارده مش عوايدك دي
ايمن. . اقولك ياستي ليا واحد صاحبي جاي من السعوديه انمبارح روحت اسلم عليه اداني حبايه وقالي خدها وانت هاتدعلي
بس ايه رائيك حاجه فله خالص واخر دلع
انا بفكر اقول لماهر وهوا جاي يدور علي الحبوب دي هناك ويجبلي علبتين تلاته
كريمه .. دا لسه ماهر هايقعد هناك سنه
ايمن .. وماله يا حبيبتي نصبر واهو نمشي حالنا بالحبوب المصري التعبانه دي لغايه ما يجي بالسلامه
انا هاقوم اخد شاور وهنام بقي عشان عندي شغل الصبح
ذهب ايمن الي الحمام واخذت كريمه تكلم نفسها
يعني لما قولت الراجل اتعدل والدنيا هاتتظبط اتاريه كان واخد حبايه ولسه هاصبر سنه لغايه اخوه مايرجع
انا مليش غير ابتهال حبيبتي في وقت البت عمرها ما تتأخر وجدعه وعندها اني ارتاح ومش مشكله هيا
بحبك يا ابتهال وبكره هايكون ليكي انتي لوحدك عشان اعوضها زمانها نامت زعلانه ..
دخل ايمن ونام الي جانب كريمه وماهي الي ثاواني معدوده حتي غط في نوم عميق
خرجت كريمه وذهبت الي غرفه ابتهال وجدتها نائمه هي الاخري
اخذت حماما سريعا ودخلت نامت

في الصباح

قامت كريمه من نومها كالمعتاد لكي تحضر فطار ايمن ومراد ووجدت ابتهال قامت وجهزت كل شيء.
كزيمه ..ايه انتي صاحيه من الفجر ولا ايه ياهالو
ابتهال ..لا ابدا انا صحيت بدري قولت اشغل نفسي باي حاجه. قولت احضر الفطار
ذهبت اليها كريمه واعطتها حضن دافئ. وقبلتها علي جبينها. وقالت لها
انا مش عارفه لما تتجوزي انا هاعيش من غيرك ازاي تسلميلي يا حبيبتي.
انا هادخل اصحي اخواتك علي ماتكوني خلصتي الي فاضل
وذهبت كريمه توقظ مراد وايمن
واجتمعوا الاربعه علي مائده الفطار وذهب ايمن ومراد الي عملهم وقامت ابتهال تعيد باقي الفطور الي المطبخ
نادت عليها كريمه من داخل غرفتها
ابتهال تعالي عاوزاكي بسرعه
وما ان دخلت ابتهال من باب الغرفه حتي هجمت عليها كريمه
وحشتيني اوي يابت
واخذت تقبل ابتهال من شفتيها بكل قوه
كريمه. اقعلي يابت العبايه دي بسرعه
اخذت ابتهال تقلع بسرعه وترتمي في خضن كريمه كطفل لم يرا امه منذ سنوات
وكريمه التي لم تدع فرصه الي ابتهال ختي في النطق بحرف واحد واخذت تمطرها بكل قوه بالقبلات واخرجت بزازها من البرا
واخذت ترضع فيهم
وخشاني بزازك الصغنتتين دول يا حبيبتي.
واخذت كريمه ترضع فيهم وتنتقل من واحد الي الاخر وابتهال التي ذهبت الي وادي اخر من المتعه فهي تتلوي مثل الافعي وتضع احد صوابعها داخل فمها وتمص فيه
بينما كريمه التي تعمل باحترافيه شديده في مص بزاز ابتهال
ابتهال .. كريمه انا علي اخري مصي كسي حاسه اني هانفجر
ريحي كسي عشان خاطري ابوس ايدك
نزلت كريمه الي كس ابتهال فوجدت الاندر غارق في المياه. وما ان نزعت كريمه الاندر عن كس ابتهال حتي
رن جرس الباب فتوقفت كريمه حتي تسمع بوضح هل هو فعلا جرس الباب
وبالفعل رن مره اخري
قالت كريمه لابتهال
خلكي انتي زي مانتي لغايه ما اشوف مين وارجع
ذهبت كريمه الي الباب وفتحت الباب فوجدت ماهر وزوجته عفاف
ماهر .. ايه انتوا نمتوا ولا ايه كل دا عشان تفتحوا
كريمه لا ابدا اصل احنا قاعدين في اوضتي وانت عارف اوضتي اخر الشقه والصوت مش بيوصل كويس للاخر اتفضلوا
دخل ماهر وعفاف
كريمه وهي تغلق الباب
حظك هباب معايا بقالوا يومين يا ابتهال
دخلت كريمه وجلست معهم
ماهر .. معلش بئا ياكريمه انتي عارفه اني مسافر بكره ومش عاوز اوصيكي علي عفاف دي زي اختك
كريمه .. عيب يا ماهر الكلام دا عفاف دي في عنيا هيا وابتهال ومن غير اي كلام انت هاتقوله ووفره عشان قلته احسن
وانتي يا عفاف اول ماتصحي من النوم تنزلي علي طول هنا تفطري معانا وتقضي يومك هنا واخر السهره تطلعي شقتك دا الي انا اعرفه مفهوم
ردت عفاف .. انا مش عارفه اقولك ايه يا. كريمه دا كله من زوءك وانتي فعلا زي ماقال ماهر ليا قبل كده
كريمه دي ام الكل هنا وفعلا
كريمه طب ثواني وراجعه
دخلت كريمه علي ابتهاال التي وجدتها جالسه بعد ان اردتت ملابسها وعلي وجهها غضب الكون كله
وقالت الي كريمه
ايوا ياختي ام الكل هنا
انتي تتناكي بليل من ايمن والست هانم تتناك من ماهر وانا اشوف كلبه يكون حظها دكر زي ونيك بعض
انفجرت كريمه من الضحك واخذتها في حضنها
ايه يابت يخربيتك. ايه الكلام الي زي القطران الي طالع منك علي الصبح دا
بصي بقا احنا هانغير الخطه ونشوف خطه تكون مناسبه عشان عفاف دي بقت امر واقع كل يوم هنا
يبقي نستحمل ونشوف حل تاني ولا نقعد نقول كلام زي الدبش كده وخلاص
يالا قومي اعملي نفسك كنتي نايمه وانا دخلت اصحيكي واطلعي سلمي علي اخوكي ومرات اخوكي
ابتهال ..مرات اخويا جاها خوت يخوتها

اطلعي ياختي وانا جايه وراكي عبو شكلك انتي كماان
ااه ما انتي اتناكتي انمبارح مش فارقه معاكي
اطلعي بقا عشان ما انفجرش في وشك دلوقتي
كريمه خرجت وهي تضحك علي كلام ابتهال
ماهر. امال ابتهال فين يا كريمه
كريمه. كانت نايمه ودخلت اصحيها
ماهر. طيب انا خارج دلوقتي. سلام.
وخرج ماهر وأتت ابتهال تسلم علي عفاف.
ابتهال. وانتي هاتقعدي معانا يا عفاف
عفاف. ايوا ولا انتي عندك رأي تاني
ابتهال. رأي تاني ايه دا حتي نبقي تلاته نونس بعض.
تدخلت كريمه علي الفور تنقذ الموضوع لانها تخاف من ابتهال التي لا تراعي الكلمات التي تخرج منها وخصوصا ان عفاف لاتعرف ابتهال حق المعرفه
دخلت ابتهال الي غرفتها
وقالت كريمه لعفاف
متزعليش من ابتهال اصلها مدب كده ودي طريقيتها بس دي اغلب من الغلب بس الي ميعرفهاش يقول عليها اسود كلام
بس قلبها طيب خالص وحنينه خالص لما تتعود عليكي هاتنسيني انا
عفاف. لا انساكي ازاي دا انتي الخير والبركه
والي اللقاء في الجزء القادم

الجزء الثالث


بعد ان دخلت ابتهال الي غرفتها واخذت تلعن وتسب عفاف واخوها ماهر الذي اتي بعفاف ال هنا
بعدها بلحظات دخلت كريمه علي ابتهال واغلقت باب غرفتها واخذت تعنف فيها علي اسلوبها المتدني منها اتجاه عفاف وقالت لها
احترمي اخوكي الي سافر وساب مراته امانه عندنا دا انتي اكترر واحده المفروض تعمليها كويس. والمفروض كماان يا ابله تحسي شويه بمشعرها
لو انتي اتجوزتي واخت جوزك عاملتك كده ايه هايكون رد فعلك يا هانم
مش هاتزعلي وتتقمصي وممكن كماان تقولي انا هاروح عند اهلي لغايه ماجوزي يرجع
ودي امانه اخوكي سايبها عندنا يبقي نحافظ عليها ونعاملها كويس وناخد بالنا من لسانا الي بيحدف طوب دا
دلوقتي تقومي تعتذري ليها واكن مافيش حاجه حصلت اوكي
ونبقي نقعد انا وانتي لوحدينا بليل نتكلم لما تكون طلعت شقتها واخواتك يكونوا ناموا
خرجت كريمه من غرفه ابتهال
اما ابتهال التي كانت تستمع الي كلمات كريمه وهي غير مصدقه ان كريمه تقول مثل هذه الكلمات ولاكن سرعان ما فكرت ابتهال في ما فعلته مع عفاف ومن اسلوبها الجامد معها فعفاف ليس لها ذنب فيما يحدث بينها وبين كريمه
وقالت لنفسها سوف اتدبر امر الجنس مع كريمه الليله
وخرجت ابتهال من غرفتها وذهبت الي المطبخ حيث ان كريمه وعفاف يشرعون في عمل الاكل
دخلت ابتهال المطبخ واتجهت الي عفاف وقبلت رأسها وقالت لها
متزعليش مني يا فوفه انا كنت مخنوقه شويه وجات فيكي انتي وبعدين انتي اختي ومفيش اخت بتزعل من اختها
قالت عفاف. مفيش حاجه يا حبيبتي انا مش زعلانه ولا حاجه وبعدين في حد يزعل من قمر زيك كده

مر اليوم دون اي جديد يذكر وفي المساء اجتمع كل افراد العائله وكانت عفاف تشعر بالغربه لان هذه اول ليله يبعد فيها ماهر عنها واحست بذالك كريمه فأخذت تتكلم معاها لكي تخرجها من هذا الشعور واخذ كل افراد العائله يتحدوث معها الا مراد الذي انهي العشاء وذهب الي غرفته
اخذهم الحديث الي اصبحت الساعه العاشره مساءاً فاستأذن ايمن لكي ينام
وتركهم وبعدها بنصف الساعه استأذنت عفاف لكي تذهب الي شقتها لكي تكلم ماهر وتطمأن عليه
اما كريمه وابتهال فجلسوا ينظرون الي بعضهم البعض ودخلوا غرفه ابتهال واغلقوا الباب
جلست ابتهال في منتصف السرير
وجلست كريمه علي طرف السرير واخذوا ينظرون الي بعضهم البعض دون اي كلمه لمده تفوق الربع ساعه
وبعدها نطقت كريمه
بصي يا حبيبتي هانتفق اتفاق انا وانتي
ابتهال. اتفاق ايه
كريمه. انا عارفه ان الاتفاق دا ميعجبكيش بس عشان نمشي الدنيا
مش شرط اننا نتمتع مع بعض كل يوم بس نختار الوقت المناسب الي مفيش حد يكشفنا فيه ولا حد يعكنن علينا فيه
ومفيش زعل ومفيش لوي بوز ومفيش برطمه
وبالنسبه لعفاف تعامليها كويس عشان لو معاملتك معاها معجبتنيش انا هازعل منك اوي
اوكي
ابتهال وهي تنفخ حاضر يا كريمه الي انتي شايفاه صح اعمليه
تصبحي علي خير انا هنام
واتعدلت ابتهال لكي تنام واتجهت ابتهال الي الجهه المقابله
اما كريمه فأخذت تضحك علي ابتهال وعلي افعالها
وصعدت كريمه الي جوارها ووضعت رأسها فوق رأس ابتهال وقالت لها

ايه هتنامي وانتي زعلانه كده انا ميرضنيش انك تنامي وانتي زعلانه ومكشره كده
ابتهال وهي تدمع وتقول لها
ما انا الي الكل بيجي عليا ولافيه حد بيحس بيا ولا حد بيعتبرني موجوده اصلا اكن مليش لزمه
كريمه وهي تمسح دموعها
ليه بتقولي كده دا انتي اختي حبيبتي دا انتي مش اختي وبس دا انتي بنتي
واكتر واحده بخاف عليكي وبعدين انتي اقرب واحده ليا في البيت دا
عيب تقولي كده وانتي اصلا بتعيطي ليه
انا عارفه انك زعلانه عشان كده مرضيتش امشي وجيت اصالحك اهو بس الاقيكي بتعيطي انا كده ازعل منك بجد

وقربت كريمه من وجهه ابتهال واخذت تقبلها. واندمجت معها ابتهال واخذت تمسك شفايف كريمه كأنها اول مره تراها
وفي بضع ثواني كانت ابتهال خلعت كل ملابسها وبقيت عاريه وكريمه هي الاخري شرعت في خلع ملابسها حتي بقيت عاريه واخذوا يقبلون بعض ويمتعون بعض حتي اتت كل واحده منهما بشهوتها اكثر من مره وقامت كريمه واخذت تلبس ملابسها وابتهال تنظر اليها وهي مبتسمه وتقول لها انتي احلي اخت في الدنيا دي كلها
وكريمه التي انهكت في امتاع ابتهال لكي تعوضها عن الايام التي بعدت عنها فيها
اخذت ترد عليها بصعوبه من التعب الذي الحق بها
ياريت تكوني اتبسطي وكسك هدي شويه عشان الصبح متجيش تقولي بياكلني وجعان وعاوزاكي
اخذت ابتهال تضحك وتقول لكريمه لا متخفيش. بكره اجازه بس لو فيه امكانيه اننا نعمل واحد بكره عادي نعمل مش هايخسر.
ضحكت كريمه وقالت لابتهال كسك دا مش هايشبع ابدا يابت
يالا قومي البسي هدومك ونامي عشان ماتخديش دور برد وابقي اصحي بدري خودي حمام قبل اخواتك ما يصحوا
يالا تصبحي علي خير
وخرجت كريمه وذهبت الي غرفتها ونامت الي جوار ايمن وما هي الا لحظات حتي خلدت ااي النوم من شده الارهاق

اما ابتهال التي اخذت تفكر في ان كريمه ضحت الليله بمتعتها مقابل ان تمتع ابتهال وكانت في قمه سعادتها وابتهال تأتي بشهوتها مرارا وتكراراً
واخذت ابتهال تلبس الاندر والبرا ونامت دون ان تلبس شيء اخر

في الصباح
استيقظت كريمه واخذت تجهز الفطار الي مراد وايمن. وبعدها قاما كل واحد منهم الي عمله واستغربت كريمه ان ابتهال لم تخرج من غرفتها حتي الان
وقامت لكي تدخل اليها فأذا بجرس الباب
فذهبت الي الباب وفتحت فكانت عفاف هي التي علي الباب
كريمه. صباح الورد يافوفه اتأخرتي كده ليه هوا كله رايح عليه نومه كده النهارده ولا ايه ادخلي يا حبي
عفاف. صباح الورد يا كرمله معلش اتأخرت وانا بكلم ماهر انمبارح.
كريمه. هوا عامل ايه استلم شغله والسكن ولا لسه
عفاف. ايوا استلم السكن الاول والنهارده هايكون اول يوم في الشغل
كريمه. علي خير يا حبيبتي
بقولك ايه ياعفاف معلش ادخلي صحي البت ابتهال مش عارفه هيا ماتت ولا ايه اول مره تتأخر في النوم كده
عفاف. حاضر يا كرمله من عيوني
دخلت عفاف عرفه ابتهال فوجدتها نائمه بالاندر والبرا فقط فاتكسفت عفاف منها وخرجت مسرعه واغلقت الغرفه ورئها وذهبت الي كريمه
كريمه. ايه مصحتيش البت ليه
عفاف. وهي متردده ووجها احمر من الخجل وقالت لكريمه اصلها نايمه من غير هدوم وانا اتكسفت اصحيها
كريمه وهي مندهشه من غير هدوم خالص ياعفاف يخربتها البت دي مش بتفهم ممكن يجلها دور برد
عفاف بسرعه لا لبسه بس لابسه اندر وبرا بس
كريمه وهي غاضبه
يافرحتي وهيا كده لابسه انا هادخل اشيل عليها هباب
دخلت كريمه غرفه ابتهال واغلقت الباب خلفها وضربت ابتهال علي طيزها
ففزعت ابتهال وقالت لكريمه ايه فيه ايه حد يصحي حد كده
فقالت لها كريمه وهوا فيه حد ينام كده بردو مش قولت بليل البسي هدومك عشان متخديش برد انتي مش هاتبطلي الكسل دا
ابتسمت ابتهال بكل برود وقالت لكريمه

صباح الورد علي اجمل ست في البيت دا كله صباح الصباح والي جاي احسن من الي راح
صباح ملون علي عيونك ياجميل انت ياحلو مالك فيه ايه خايف عليا اوي كده متخفش ياعم انا كويسه اهو
بقولك تعالى نضرب واحد علي السخان قبل عفاف متنزل ولا انت ملكش نفس
واخذت كريمه تنظر اليها وهي مبتسمه وقالت لها
عفاف بره ياختي ودخلت عشان تصحيكي لقيتك نايمه كده جات بسرعه تقولي ادخلي انتي صحيها عشان هيا نايمه من غير هدوم وانا اتكسفت منها
قومي بدل ما ابهدلك البسي هدومك وخدي حمامك ويالا عشان نفطر
وجع في قلبك يالا يابت ثواني والالقيكي جاهزه
وخرجت كريمه وذهبت الي المطبخ لكي تحضر الفطار مع عفاف
عفاف. هوا انتي مبتتكسفيش من ابتهال وبتدخلي عليها عادي كده
كريمه وهي تضحك. انا جيت البيت دا كانت ابتهال دي عندها 11 سنه كانت بتنام في حضني. اتكسف منها ازاي دي مش اختي دي بنتي
عفاف. اها علشان كده بحس انها متعلقه بيكي اوي وكل حاجه لازم تاخد رائيك الاول
كريمه. ابتهال غلبانه اخواتها مخلوهاش تكمل تعليمها وقعدوها في البيت فبقينا احنا الاتنين في وش بعض طول اليوم
علمتها كل حاجه تخص البيت وبقينا اكتر من الاخوات زي ما انتي شايفه كده بس الحاجه الوحيده الي مقدرتش اني اغيرها فيها لسانها الي بيحدف طوب دا

دخلت ابتهال عليهم المطبخ وصبحت علي عفاف وجلست بجوراها ونظرت الي كريمه وقالت
اكيد كنتي بتتكلمي عليا انا سمعت كلمه لسانها عرفت علي طول انك بتتكلمي عليا ماله لساني طب دا لساني دا زي العسل وبينقط شهد كماان هوا فيه حد عنده لسان زيي
ضحكت كريمه وعفاف وقالت كريمه
انتي كلك عسل ياقلبي يالا نفطر عشان انا جعانه اوي
وجلسوا يتنالون الفطار
واخذت كل واحده منهم في دورها في اعمال البيت حتي المساء
عدت بعض الايام وهم علي نفس الحال. الا في بعض الاوقات التي تصعد عفاف الي شقتها بعد تناول العشاء مباشره لكي تكلم ماهر زوجها ويذهب ايمن لكي ينام حينها تنفرد كريمه بابتهال
مرت الايام واخذ الجو العام بين الثلاثي يزداد ادنماجا حتي حدثت واقعه مع ابتهال

كانت ابتهال في غرفتها قرب المغرب تبدل ملابسها فلم تجد طقم داخلي خاص بها
نادت علي كريمه بكل غضب بعد قلبت غرفتها عليه فلم تجده
دخلت كريمه مسرعه الي غرفه ابتهال وتركت عفاف في المطبخ
كريمه. ايه يابت مالك بتزعقي ليه كده
ابتهال وهي غاضبه. البت الي بره دي حراميه
في ثواني كانت كريمه واضعه يدها علي فم ابتهال واخذت بسرعه واغلقت الغرفه
وطي صوتك يابت عيب تقولي كده
ليه ايه الي حصل
ابتهال. فيه طقم داخلي ليا مش موجود وقلبت عليه الاوضه زي ما انتي شايفه اهو ملقتوش هايكون مين الي خده
مفيش غيرها
نظرت كريمه الي ابتهال وهي لاتعرف ماذا سوف تفعل في هذه المشكله
بصي يا ابتهال البسي اي طقم تاني دلوقت وبعد ما تطلع شقتها هانتكلم عيب ومتتغيريش قدامها وعامليها عادي لما نقعد كده ونهدي ونعرف ازاي هانفكر
وخرجت كريمه وذهبت الي عفاف في المطبخ واخذت تكمل عملها وهي شارده الذهن
عفاف. مالها ابتهال يا كرمله
كرمله كررررررريمه انتي فين
كريمه بعد ان افاقت علي صوت عفاف
معلش يافوفه سرحت شويه كنتي بتقولي ايه
عفاف. مالها ابتهال كانت عاوزه ايه
كريمه لا ابدا انتي عارفه ان مخها طاقق شويه كبري دماغك
ضحكت عفاف واتت ابتهال تكمل معهم وجبه العشاء
وفي المساء تناولت العائلة العشاء واستأذنت عفاف لكي تصعد الي شقتها لان اليوم معاد التحدث مع زوجها ماهر
ومراد الذي ذهب الي غرفته وايمن الذي خرج الي مشوار يخص عمله
ودخلت كريمه وابتهال الي غرفه ابتهال
بسرعه واغلقوا الباب
كريمه. برااحه كده وقولي الي حصل عشان افهم ونتكلم برااحه عشان نوصل للي عمل كده ومانظلمش حد
ابتهال. انا كنت غسله الطقم الاسود الي كنتي شرياه ليا من شهرين اول انمبارح وحطاه في الدولاب قدامك لما كنا بنطبق الهدوم صح
كريمه .ايوا انا فاكره دا كويس
ابتهال. انا جيت النهارده اغير هدومي وجيت عشان اطلعه والبسه ملقتوش وقلبت عليه الدنيا في الاوضه هايكون راح فين
دا متاخد بالايد يا كريمه
وانا قولتلك البت دي حراميه
كريمه وهيا تحاول ان تمتص غضب ابتهال
بصي يا ابتهال تعالي نفكر بالراحه كده
عفاف من ساعت ما جات ونزلت قعدت معانا هنا وهيا الي طلبت انها ماتدخلش لا اوضتي ولا اوضه مراد ولا اوضتك والبنت قالت دي خصوصيات وانا محبش اكون متطفله عليها ومن ساعتها وهيا مادخلتش اي اوضه من دي
صح ولا مش صح
ابتهال. صح بس هوا راح فين بئا
كريمه. احنا بكره هانمسك الشقه كلها نقلبها حته حته لغايه ما نعرف هوا راح فين ومن غير ما نعرف عفاف حاجه اكننا بنضف الشقه عادي
لو لقيناه تبقي مسطوله وبتنسي انتي بتحطي هدومك فين
لو ملاقنهوش يبقي نقعد كده ونشوف هانعمل ايه برااحه
بس الاول مش عاوزين نظلم حد مفهوم
ابتهال .مفهوم ياكريمه مفهوم

في الصباح جهزت كريمه وابتهال الفطار الي مراد وايمن وذهب كل منهم الي عمله ونزلت عفاف من شقتها
وقالت كريمه معطيه اوامر الي الكل
احنا هانضف البيت كله النهارده اوضه اوضه حته حته عشان البيت شكله يقرف
اجابا الاثنين بالموافقه ولكن عفاف قالت بس يا كرمله معلش انا مش هدخل الاوض انا هانضف الصاله واوضه الجلوس بس مش داخله لاوضتك ولا اوضه مراد ولا اوضه ابتهال انتي عارفه اني مش هادخلهم ابدا
قالت كريمه ماشي ياعفاف واي حاجه تلقيها حطيها في سبت الغسيل انتي عارفه كل واحد بيكسل يقوم يحط هدومه في مكانها وممكن وهوا ماشي يرميها في اي حته
احنا عايشين مع عالم كسلانه بعيد عنك
وانتي يا ابتهال ادخلي نضفي اوضتك وانا هادخل انضف اوضتي
دخلت كريمه الي غرفتها وقلبتها رأساً علي عقب فلم تجد شيأ فعادت ترتبها كما كانت وخرجت تلتقط انفاسها
كانت ابتهال هي الاخري انتهت من غرفتها وجلست بجوار كريمه
كريمه. لقتيهم يابت
ابتهال. ابدا
كريمه. وانا قلبت عليهم الاوضه عندي ملقتش جاحه
تعالي ندخل اوضه مراد ندور فيها بالمره
ابتهال. لا ادخلي انتي وانا هاكمل مع عفاف بره هنا
دخلت كريمه الي غرفه مراد وقلبتها هي الاخري رأساً علي عقب فوجدتهم تحت مرتبه السرير ويوجد عليهم اثار سائل ولاكنه نشف فشمتهم كريمه فعرفت ان مراد يستمني علي ملابس اخته
فاخذتهم واعادت كل شيء الي مكانه وخرجت كانت عفاف وابتهال انتهوا
وجلس الثلاثه يلتقطون انفاسهم يعد المعركه هذه
استأذنت عفاف ان تدخل الحمام لكي تأخذ حماما
وبقي كريمه وابتهال فاخرجت كريمه الاندر والبرا من جيبها وقالت لابتهال خدي ياختي اخوكي كان بيضرب عليهم عشره
اتصدمت ابتهال وقالت لكريمه
ازاي دا يحصل وخدهم ليهم وازاي هوا اتجنن ولا ايه وخدهم امته اصلا دا بيدخل من بره علي اوضته وبيطلع عشان ياكل بالعافيه وثواني يكون داخل تاني
اخذت كريمه نفساً عميقا وقالت لابتهال
بعدين نتكلم ادخلي اغسلي دول بسرعه وبالليل نتكلم
والف مره اقولك اهدي اديكي كنتي هاتظلمي البت معاكي وهتطلعيها حراميه
قامت ابتهال وبقيت كريمه تفكر فيما فعله مراد. الي خرجت عفاف من الحمام ودخلت ابتهال بعدها ودخلت كريمه بعدها
وذهبوا لكي يشرعوا في عمل الطعام
وبدون اي مقدمات قامت ابتهال الي عفاف واخذتها بالحضن مره واحده
وجلست مره اخري في مكانها وسط اندهاش من عفاف
التي كانت تنظر الي ابتهال بدهشه وغرابه
قالت لها ابتهال ايه بتبصيلي كده ليه حسيت اني عاوزه احضنك مش انتي اختي ولا ايه
واخذت كريمه تقبل رأس ابتهال وتقول لعفاف دا حته من الجنان بتاعها عادي عادي لسه ياما هاتشوفي واخذ الثلاثه يضحكون
مر اليوم وبعد ان ذهب الجميع الي عرفه وصعدت عفاف الي شقتها بعد تناول العشاء دخلت ابتهال وكريمه الي غرفه ابتهال واغلقو الباب وجلسوا يتحدثون
كريمه.بصي ياحبي الي حصل النهارده دا مفيش مخلوق يعرفه لما نعرف هانعمل ايه مع اخوكي ونشوف هوا بيفكر في ايه ولازم نبعد عن بعض شويه احسن بيكون بيتصنت علينا واحنا مش واخدين بالنا
وانتي كماان يا ابتهال تقفلي اوضتك بالمفتاح وانتي داخله تنامي
لما نشوف هاترسي علي ايه
ممكن تكون نزوه وراحت لحالها
في الجهه المقابله غرفه مراد الذي اخذ يبحث عن الاندر والبرا الخاص بابتهال
اخذ يبحث كالمجنون فلم يجده واخذ يفكر في ان فعلته قد كشفت واخذ يكلم نفسه
طب مين الي دخل هنا ودور عليه وخده ابتهال اكيد لانها اول واحده هاتكتشف انه مش موجود.
بس اكيد هاتقول لكريمه عشان هيا مش بتخبي عنها حاجه خالص
طب انا شكلي هايبقي ايه قدامهم لو وحده فيهم اتكلمت وواجهتني
طب ماهما بيتساحقوا مع بعض كل يوم
لو حد منهم كلمني وقالي حاجه هاقوله ما انتوا بتناموا مع بعض وزي ما تيجي تيجي انا هاشغل دماغي ليه

في الجهه المقابله خرجت كريمه من عند ابتهال وتركتها وبعد ان خرجت قامت ابتهال واغلقت باب غرفتها بالمفتاح وجلست تفكر
ازاي اخويا يجي ويدخل وانا نايمه وياخد الاندر بتاعي
اكيد طبعا شاف جسمي وخصوصا انا بنام بقمصان قصيره
طب هوا بيجي كل يوم ولا ايه الي بيحصل وانا بنام زي القتيله كده مش بحس بحاجه خالص
بس الي يخليه ياخد الاندر بتاعي اكيد جسمي عجبه ومقدرش يمسك نفسه

واخذت ابتهال تخلع ملابسها وتتحس بزازها وتمسك فيهم بقوه واخذت تنزل بيدها الي كسها وتلعب فيه من الخارج كما علمتها كريمه الي ان اتت شهوتها بغزاره.
ونامت بعدها ولم تدري بأي شيء
في الجهه الاخري دخلت كريمه غرفتها بعد ان خرجت من عند ابتهال ووجدت ايمن يغط في نومه صعدت الي السرير
واخذت تفكر
ازاي مراد يفكر في اخته كده وطالما فكر في اخته يبقي اكيد فكر فيا
والبت ابتهال عمرها مانامت الا بقمصان نوم قصيره يعني اكيد شاف جسمها
ومش بعيد يكون بيتصنت عليا انا وهيا

واخذت قشعريره تسري في جسدها عندما فكرت في ان يكون مراد يشتهي جسدها واخذت تقاوم تلك الفكره ولكن في النهايه استسلمت لها واخذت تداعب كسها الي ان اتت بشهوتها ونامت

في الصباح قامت كريمه تعد الفطار لاايمن ومراد لكي يذهبوا الي عملهم
اما مراد فلم يجلس لتناول الفطار وخرج مسرعا متعللا بأنه قد تأخر
انتهي ايمن من تناول فطوره وذهب الي عمله
وذهبت كريمه الي غرفه ابتهال التي ما زالت نائمه حاولت الدخول ولكن الباب كان مقفلا فخبطت علي الباب الي قامت ابتهال وفتحت الباب
كريمه. كل دا نوم انتي مش بتشبعي ابدا
ابتهال. مالك داخله عليا كده الناس تقول صباح الخير صباح النور
فيه علي الصبح مالك.
كريمه. الواد مرضاش يفطر حتي مبصش فيا وطلع جري علي بره اخوكي ايمن بيقوله ما تيجي تفطر قاله انا متأخر هافطر في الشغل
ابتهال. ودا معناه ايه بئا يا فالحه
كريمه. دا ملوش غير معني واحد ومش محتاج ذكاء يعني انه عرف اننا لقينا الاندر الي كان مخبيه
ابتهال. ايوا طب هانعمل ايه يافالحه بئا
كريمه. ولا حاجه اكن مفيش حاجه حصلت بس احنا عاوزين نتأكد انه كان بيتصنت علينا ولا لاء
ابتهال. ودي هانعملها ازاي ياقلب اختك
كريمه. سهله خالص بعد ما الكل يروح مكانه هانعمل نفسنا داخلين اوضتك ونقفل الباب بس مش هاندخل هانروح المطبخ ونستني قد الوقت الي بنقعده مع بعض جوه ونشوف هوا هايطلع من اوضته ولا لاء وكده كده الي بيبقي في المطبخ محدش بيشوفه
ابتهال. دماغك دي سم يا كريمه طب لو كان بيتصنت علينا بئا هانعمل ايه
كريمه. مش عارفه بس نشوف الاول هوا بيتصنت علينا ولاء
ابتهال. اوكي هيا عفاف نزلت ولا لسه
كريمه .لسه زمانها نازله دلوقت يالا قومي خدي حمامك عشان لما تنزل نفطر علي طول عشان انا جعانه

نزلت عفاف من شقتها واجتمعوا وتناولوا الفطار وشرعوا في اعمال المنزل
الي اتي المساء وتناولوا العشاء وذهب كل واحد منهم الي مكانه وصعدت عفاف الي شقتها
واخذت كريمه وابتهال يشرعون في تنفيذ خطتهم وفتحوا باب الغرفة واقفلوا وذهبوا الي المطبخ منتظرين نتيجه هذه المحاوله
مر من الوقت ساعه ولم يفتح باب غرفه مراد واخذت ابتهال تشعر بالملل فاخذت تخرج بزاز كريمه لكي تمص فيهم
كريمه. بصوت خافت ودا وقته انتي كماان
ابتهال. ادينا بنتسلي اهو نضيع وقت بدل القعده دي
واخذت تمص في بزاز كريمه طوال ساعه اخري ولايوجد جديد قامت كريمه وقالت لابتهال
ادخلي اوضتك واقفلي الباب اوعي تنسي وانا هادخل انام
وبأت محاوله كريمه بالفشل ولاكنها لم تيأس وفي قراره نفسها انها سوف تفعلها كل يوم الي ان تتأكد من تلك الشكوك التي تساورها
مر حوالي اسبوع وهما علي نفس الحال ولم يحدث جديد كريمه وابتهال في المساء يذهبن الي المطبخ آملين في يوقعوا بمراد ولكن مراد يخيب ظنهم كل ليه
بدأت ابتهال تشتكي الي كريمه
ابتهال. يا كريمه انا كسي واكلني اوي وانتي منشفاها كده ليه مايتصنت علينا ولا يولع انا تعبانه
كريمه. ومين قالك ان انا كماان مش تعبانه بس لازم نتأكد الاول ملعش نصبر شويه مفيهاش حاجه
قالت ابتهال بغضب خاليني وراكي لما كسي ينشف خالص عشان تستريحي

في الصباح جلس مراد وايمن وتناولا الفطار وذهب كل واحد منهم الي عمله
وذهبت كريمه توقظ ابتهال ونزلت عفاف من شقتها وتناولا الفطار
وكان الجو شديد الحراره في هذا اليوم فنزلت عفاف بعبايه خفيفه وشفافه تظهر اكثر مما تخفي فهي تتصرف علي طبيعتها بحكم انه لايوجد رجال في المنزل وانهم كلهم نساء
تابعتها ابتهال بنظرات كلها شهوه وليست نظرات طبيعيه في تأملت كل جسد عفاف. واحست بالشهوه اتجاه عفاف ولاكنها تذكرت كريمه التي تقف بالمرصاد
ولكنها قررت ان تتقرب من عفاف وتجس نبضها خصوصا وانها تذكرت انها تحب الجنس وان فراق ماهر مؤثر عليها



هذا ما سوف نعرفه في الجزء القادم

الحر الجارح
10-01-2020, 06:26 PM
أكمل القصة حلوة أستمر

Sami Tounsi
10-02-2020, 05:45 AM
تم الاطلاع و اضافة لوجو المسابقه و سيتم اضافة القصه الى فهرس المسابقه ..

بالتوفيق

وولفرين
10-02-2020, 11:06 AM
تم الاطلاع و اضافة لوجو المسابقه و سيتم اضافة القصه الى فهرس المسابقه ..

بالتوفيق

تسلم ومشكور جدا

وولفرين
10-02-2020, 11:07 AM
أكمل القصة حلوة أستمر

شكرا علي دعمك

الرايق و بس
10-02-2020, 11:24 AM
حلوه اوووى استمر

وولفرين
10-02-2020, 11:32 AM
حلوه اوووى استمر

شكرا علي مرورك ودعمك

سوزان خليل
10-02-2020, 11:42 AM
قصة ممتازة واعجبني اكثر تقديمك ليعرف القارئ من البداية ابطال القصة

وولفرين
10-02-2020, 11:44 AM
قصة ممتازة واعجبني اكثر تقديمك ليعرف القارئ من البداية ابطال القصة

شكرا جدا علي مرورك ودعمك

العميــد
10-02-2020, 11:54 AM
بداية جميلة
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ أستمر ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
ومنتظرين باقي الأجزاء

وولفرين
10-02-2020, 12:01 PM
بداية جميلة
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ أستمر ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
ومنتظرين باقي الأجزاء

شكرا جدا علي مرورك ودعمك

كرمة آل عيدان
10-04-2020, 12:36 AM
قصتك فكرتها واحداثها جميلة بالتوفيق فى المسابقة

وولفرين
10-04-2020, 06:04 AM
قصتك فكرتها واحداثها جميلة بالتوفيق فى المسابقة

شكرا جدا علي مرورك ودعمك وبالتوفيق للكل

شوفوني
10-04-2020, 01:53 PM
تم اضافة الجزء الثاني

قراءة ممتعة للجميع

asad_alq8
10-04-2020, 03:02 PM
عزيزي الكاتب
اعتقد إن راعيت طول الجزء اكثر ليتسنى لك اثراء القصة بالحوار والظروف المحيطة بدل ان يكون الحوار في غالبه جنس او عن الجنس فقط سيجعل للقصة اهمية اكبر عند القارئ حتى لو كانت قصة جنسية في منتدى جنسي مكتوبة لمسابقة جنسية.
ليس معنى كلامي انها قصة سيئة بالعكس لغتك جميلة والفكرة جميلة وتستحق الدخول بالمنافسة لكن تحتاج مزيدا من الجهد لترتقي للمراكز الاولى.
شكرا لك ان قبلت ملاحظتي واعتذر ان لم تقبلها

وولفرين
10-04-2020, 04:19 PM
تم اضافة الجزء الثاني

قراءة ممتعة للجميع

شكوا جزيلا

وولفرين
10-04-2020, 04:20 PM
عزيزي الكاتب
اعتقد إن راعيت طول الجزء اكثر ليتسنى لك اثراء القصة بالحوار والظروف المحيطة بدل ان يكون الحوار في غالبه جنس او عن الجنس فقط سيجعل للقصة اهمية اكبر عند القارئ حتى لو كانت قصة جنسية في منتدى جنسي مكتوبة لمسابقة جنسية.
ليس معنى كلامي انها قصة سيئة بالعكس لغتك جميلة والفكرة جميلة وتستحق الدخول بالمنافسة لكن تحتاج مزيدا من الجهد لترتقي للمراكز الاولى.
شكرا لك ان قبلت ملاحظتي واعتذر ان لم تقبلها

شكرا جدا جدا صديقي علي هذا الانتقاد البناء
واشكرك علي نصيحتك وتحياتي اليك

أموت فى الجنس
10-05-2020, 01:58 AM
رووووووعة اووووووى تسلم ايدك

وولفرين
10-05-2020, 12:43 PM
رووووووعة اووووووى تسلم ايدك

شكرا جدا علي مرورك ودعمك

كراند
10-07-2020, 09:53 AM
لحد الان قصه جميله ومشيقه كمل ونحن نشكر مجهودك في كتابة قصتك الروعه

وولفرين
10-07-2020, 10:51 AM
لحد الان قصه جميله ومشيقه كمل ونحن نشكر مجهودك في كتابة قصتك الروعه

شكرا جزيلا علي مرورك ودعمك

HMnh
10-08-2020, 01:35 PM
قصة جميلة
🤩🤩🤩 أستمر 🤩🤩🤩
ومنتظرين باقي الأجزاء
وأتمنى لك النجاح

وولفرين
10-08-2020, 07:31 PM
قصة جميلة
🤩🤩🤩 أستمر 🤩🤩🤩
ومنتظرين باقي الأجزاء
وأتمنى لك النجاح

شكرا جدا علي مرورك ودعمك

شوفوني
10-10-2020, 04:57 PM
تم اضافة الجزء الثالث

قراءة ممتعة للجميع

وولفرين
10-10-2020, 05:55 PM
تم اضافة الجزء الثالث

قراءة ممتعة للجميع

شكرا جزيلا علي مجهودك

كراند
10-10-2020, 09:23 PM
جميل جدا الجزء الاخير وحلو اوي ومشهي واملائك واضح ياريت متتأخرش بسرد الاجزاء الباقيه

وولفرين
10-11-2020, 06:00 AM
جميل جدا الجزء الاخير وحلو اوي ومشهي واملائك واضح ياريت متتأخرش بسرد الاجزاء الباقيه

شكرا جدا علي دعمك ومرورك

HMnh
10-13-2020, 11:12 AM
قصة جميلة جدا
🤩🤩🤩 أستمر 🤩🤩🤩
ومنتظرين باقي الأجزاء

وولفرين
10-13-2020, 12:11 PM
قصة جميلة جدا
🤩🤩🤩 أستمر 🤩🤩🤩
ومنتظرين باقي الأجزاء

شكرا جدا علي مرورك ودعمك

شوفوني
11-05-2020, 09:46 AM
رد اداري لغايات الرفع

امنيات التوفيق

sekoseko87
11-14-2020, 10:15 AM
قصة جميلة
لكن لغاية دلوقتى وبعد نهاية الجزء الثالث تعتبر قصة سحاق
و مش عارف ليه داخلة قسم القصص العربية العام
اينعم يقى فيه تمهيد فى نهاية الجزء الثالث لدخول مراد فى الاحداث
وبكدة ممكن تقلب محارم
يبقى برضه مكانها يكون فى قصص المحارم
عموما
نستنى و نشوف
وهى باين عليها هتسخن و تبقى ضرب نااااار



/archive/index.php/t-291605.html/archive/index.php/t-534947.html/archive/index.php/t-8237.htmlقصص جنسيه شهر ‏3 2019سكس قصص العيلةقصص سحاق نيك لحس كس امهات وبنات مع بعض وصورقصص نيك مراكشي/archive/index.php/t-479536.html/archive/index.php/t-90984.htmlزوجتي تفتح الباب للعامل وهي مفصخهصورلحس.تحت.مقعدعايز أتنأك فونقصص سكس تجسس على الحريمقصص من ألف نيكهقصص خدمة سكس في اوتيل site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-268416.html/archive/index.php/t-449561.htmlصورصكس أمهت أسطريقصص سكس 1998/archive/index.php/t-513180.htmlسكس طيز خرم عربدةتحميل نيك بنات مركز نبروهمكتملة قصص سكس ايام الطفوله site:rusmillion.ruصور جنس ثالث نسوانجيﺍﻟﺨﻮﻝ ﺧﻼﻧﻲ ﺍﻧﻴﻚ ﺍﺧﺘﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﺎ ﻧﻜﺘﻪ site:rusmillion.ruقصص سكس انا و ابن زوجي في السفر /archive/index.php/t-7905.html/archive/index.php/t-525134.htmlقصصص زوجين مخنيث/archive/index.php/t-484713.html/archive/index.php/t-231902.htmlقصص سكس مصوره كرتوني عده اجزاء مع بعض/archive/index.php/f-77-p-14.html/archive/index.php/t-169035.html/archive/index.php/t-343284.html/archive/index.php/t-307203.html/archive/index.php/t-272033.html/archive/index.php/t-1391.html/archive/index.php/t-425958.html/archive/index.php/t-87535.htmlسكس مصري مطابقة شرميطxXxX/archive/index.php/t-448512.htmlالاخت الشقيه قصه نيك site:rusmillion.ruقصص سحاق شاهيناز.قصص سكس نرلي عسلك عليي/archive/index.php/t-305029.html/archive/index.php/t-16190.htmlصور من اينه زب اتنك البنت/archive/index.php/t-443662.htmlقصص نيك زب كبير بدون صور site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-297031.html/archive/index.php/t-373944.htmlعرض كامل الموضوع : مكتملة رحلة كفاح .. السلسلة الاولىابني يلمس صدري سكس نيك/archive/index.php/t-558381.html/archive/index.php/t-332320.html/archive/index.php/t-83302.html/archive/index.php/t-518864.html/archive/index.php/t-48749.htmlقصص سكس الحلاق site:rusmillion.ruقصص محارم البنت وابوها/archive/index.php/t-253126.htmlقصص نيك عرب "ميلف" هبة في منزل اسكندريةقصص نيك وتبادل زوجات في اليمنقصص محارم العمه وبنتهاوزوج بنتها/archive/index.php/t-311228.html/archive/index.php/t-157334.htmlحيرتي مع زوجتي الحلقة الاوليليش بنات صوروسكس ناكو/archive/index.php/t-434596.html/archive/index.php/t-36093.html/archive/index.php/t-431014.html/archive/index.php/t-227448.htmlسكس. ريم وخوهاء/archive/index.php/t-181330.htmlقصة نيك أقاربي rusmillion site:rusmillion.ruانا ورع ناكو طيزي في الاتوبيس/archive/index.php/t-589829.htmlالشورت الفلاحى قصص سكسقصص متسلسلة جنونة في الجنس ولشهوة/archive/index.php/t-239419.htmlقصص تبادل ودياثه يمني site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-165731.html/archive/index.php/t-63688.html/archive/index.php/t-55589.htmlسكس أفرقيت صقر في أكسن