leko987
10-07-2017, 12:18 AM
انا و خالتي المطلقة
الجزء الأول
/ />
خالتي امينة عمرها 43 سنة جسمها شبيه للبنت اللي بالصورة , خالتي متطلقة من 7 سنين بعد مشاكل كثيرة بينها و بين زوجها و حاليا هي عايشة مع والدة امي في بيت جدي , اشتهيتها كثيرا و لكن لم اجت أي طريقة لكي انيكهاا ..
كنت ابصبص عليها لما تيجي لعندنا ع البيت اما تدخل الحمام و اشوف كسها و طيزها و اهيج عليها بس مش عارف اعمل ايه ,,
مضت أيام و ليالي و انا اشتهي انيك خالتي و صارحت امي في الموضوع قالتلي امي انا مش ممكن افتح الموضوع ده مع امينة دي مجنونة و ممكن تعمل لينا فضيحة قيم الموضوع ده من راسك احسن ما تودينا و تودي نفسك في داهية ..
مرق اكثر من سنتين و انا هايج و نفسي انيك خالتي و اطفي ناري الهايجة عليها , لحد ما يوم اتصلت خالتي في امي و قالتلها ازا ممكن أي حد انا او اخوتي يروح ينام عندها لان ستي بالمستشفى و خايفة تنام بالبيت لوحديها فقالتلها امي اشوف مين يقدر يجي لعندك و ابعتو , أتت امي لغرفتي و قالتلي انك خالتك عايزة حد ينام عندها بالبيت لانها خايفة تنام لوحدها روح انت نام عندها بس حسك عينك يا تامر تعمل أي حاجة او تحاول تقرب من خالتك دي مجنونة و تفضحك و تفضحنا و احنا مش ناقصنا مشاكل قلتلها متخافيش مش حعمل حاجة و انا من جوة في قمة لسعادة , كانت الساعة ال 7 مساء , و فعلا اخدت بيجامتي و ذهبت ل عند خالتي فتحتلي الباب و كانت لابسة بلوزة و بنطلون محتشمين ,,
دخلت البيت و قلتلها : خالتو انا حنام فين ؟؟
قالتلي : في غرفة ستك احسن ..
قلتلها : لا لا خلاص انا حنام بالصالون ,,
قالتلي : لا مينفعش نام بالغرفة احسن ,,
قلتلهاا : طيب ماشي . اصلي جوعان يا خالتو , شو ممكن اكل ؟؟ ..
قالتلي : دلوقتي اعملك احسن و ازكى عشا يا خالتو ,,
راحت خالتي امينة للمطبخ غابت ساعة و انا اشاهد التلفاز , و نادتي يا توتو تعال تعشى يا حبيب خالتك ,,
روحت لعندها على المطبخ و اكلنا ستيك لحمة فاخر من تحت ايديها و رحنا نتفرج على التلفاز و هي أصلا مش مركزة بالتلفاز طول الوقت قاعدة و ماسكة التلفون , صارت الساعة ال 11 قالتلي انا فايتة انام عاوز حاجة ؟؟ قلتلها لا شكرا خالتو و راحت لغرفتها , قعدت نص ساعة في الصالون و من ثم دخلت لغرفتي , و انا عقلي و مخي مش متخيل ازاي انا و خالتي في بيت واحد لوحدينا و مش عارف اعمل معاها أي حاجة , مرقت ساعة و انا من كتر تفكيري بخالتي مش عارف انام , قلت أقوم اروح اشاهد فلما على التلفزيون و ارجع انام , و طلعت من غرفتي لقيت ضوء غرفة خالتي مضوي , فضلت واقف على باب غرفتي , فضلت واقف ربع ساعة تقريبا , روحت قربت على باب غرفتها سمعتها بتضحك و بعدين قالت ااااي ااااه , و انا لما سمعت كدة زادت دقات قلبي و اول شيء خطر في بالي ان في حد موجود معها في الغرفة و بتنتاك , فضلت واقف و انا سامعها لسا بتقول ااه اااي كسسي , فقررت اني اطلع برا البيت و أحاول اني اشوف حاجة من شباك غرفتها , فعلا خرجت من البيت بهدوء تام حتى لا تسمع صوت الباب ينفتح , وصلت شباك غرفتها و كان يادوب باين حاجة يادوب شايف حاجة , بس اللي شفتو انها كانت شالحة كل ملابسها و قاعدة قبال الكمبيوتر و ايدها على كسها , بس معرفتش هي بتكلم حد ولا بتحضر في شي فلم سكس لاني مكنتش شايف كويس , زبي قام و عقلي طار و قررت اني ادخل الغرفة عليها , بس برضو معرفتش ازاي ادخل الغرفة اذا كانت مسكرة باب الغرفة بالمفتاح ؟؟ ..
رجعت دخلت للبيت و وقفت على باب غرفتها و مسكت يد الباب بهدوء قلت اجرب ليكون الباب مفتوح , حاولت افتح الباب كان مغلق بالمفتاح , قلت خلاص مش حترك الليلة دي تعدي من غير ما انيكها مش ممكن !!!
روحت رجعت لغرفتي ضربت سيجارة حشيش و روحت لعندها , دقيت الباب , ردت بصوت مرتجف ميين ؟؟
قلتلهاا : مين يعني تامر يا خالتو افتحي الباب ..
قالتلي : دقيقتين اصلي بغير في هدومي ..
فتحتلي الباب و كان باين عليها متوترة و خايفة ..
قلتلها : مالك ايه يا خالتو ليش خايفة ؟؟..
قالتلي : مفيش حاجة , اصلي خفت لما سمعت الباب بيخبط ,,
قلتلها : يا خالتو انتي بتعملي كدة ليه ؟؟
قالتلي : بعمل اييه ي تامر ؟؟
قلتلهاا : انا شفت و سمعت كل حاجة كنتي بتعمليها ,,
قاللتي و هي مصدومة : ازاي شفت كل حاجة ؟؟؟؟؟؟
قلتلها : شوفي شباك الغرفة مش مسكر منيح , و انا ما اجاني نوم و قمت اقعد احضر فيلم سمعت صوتك روحت لفيت ورا شباك غرفتك و شفت اللي شفتو !!!! انتي يا خالتو بتعملي كدة ليه ؟؟؟ انا دلوقتي ازاي متكمش لحد على اللي شفتو ؟؟ ازاي ابقى واثق فيكي انك ما ترجعي تعملي الكلام ده ؟؟؟
قالتلي : تعالي اقعد هنا يا توتو و خليني افهمك كل حاجة ,, يا تامر انا ست و من7 سنين مطلقة عايزني اعمل ايه ؟؟ اروح اعمل الحاجة دي مع راجل و تبقى فضيحتي بجلاجل ولا اعمل الحاجة دي في بيتي و محدش يعرف عني حاجة ؟؟
قلتلهااا : بس انا سمعتك بتضحكي , كنتي بتضحكي لوحدك ؟؟؟
قالتلي : تامر ما زالك شفت كل حاجة انا حقولك , بصراحة انا بتكلم مع شب عايش ب الكويت و تقريبا كل ليلة بفتح انا وياه الكاميرا و هو بلعب في بتاعو و انا بلعب في بتاعي و مش ممكن حد يعرف انا بعمل ايه , انا عايزة اطفى عطش سنين من عمري راحت يا تامر
قلتلها : اما انتي تبقي عاوزة تطفي عطش سنين , بتطفي عطشك بايدك ؟؟ هو انا اعمل ايه ؟؟
قالتلي : مفهمتش .. قصدك ايه ؟؟
قلتلهاا : يعني اما تبقي عايزة و مشتهية كلميني و انا اعملك كل حاجة و اطفيلك عطشك عن السنين اللي راحت و 10 سنين ل قدام ..
قالتلي : لا يا حبيبي مش ممكن ده يحصل دنتا ابن اختي حبيبي مش ممكن اعمل معاك حاجة ه يبقى حرام ..
قلتلها : و اللي انتي بتعملي يبقى حلال برضو يا خالتي ؟؟ مهو برضو حرام ..
قالتلي : حرام عن حرام يختلف ..
قلتلهااا : ميختلفش حاجة يا خالتو , و بصراحة انا من زمان عيني عليكي و مش عارف اعمل معاكي ايه و اقولك ايه و افاتحك بالموضوع ازاي , و دلوقتي صار لازم اطفي ناري اللي الها سنين قايدة جواتي و انا نفسي فيكي ..
قالتلي : دلوقتي لا بس انا اوعدك اني افكر بالموضوع ..
قلتلها : مفيش وقت انك تفكري , لازم يحصل ده اليوم و دلوقتي , مش كل يوم احنى منبقى لوحدينا ,,
و روحت حطيت ايدي على بزازهااا , راحت ضربتني على ايدي و شالتها من على بزازها ,, و قالتلي : تامر متقلش ادبك معايا
قلتلهاا : يا خالتو انتي بتعمل كدة ليه , انتي عطشانة و انا عطشان , اروح اعمل مع بنت من الشارع و يحيني امراض احسن , و لا اعمل معاكي و انتي ست نظيفة و خالتي حبيبتي و اتمتع بيكي ,,
قالتلي : ماشي بس الكلام ده يحصل اليوم و مش حيرجع يتكرر تاني , فاهم ؟؟
قلتلها : فاهم يا خالتي .. انا داخل اخد حمام سريع و اجيلك ..
روحت اخدت الحشيش و دخلت الحمام , لفيت سيجارتين حشيش و شغلت الماء حتى لا تدري خالتي شيء و دخنت الحشيش و طلعت , روحت ل عند خالتي ع غرفتها , قلتلها ايه يا عروسة جهزتي نفسك ؟؟
قالتلي : مبلاش قلة ادب يا واد ..
روحت قربت عليها و هي قاعدى على التخت و مغطية نفسها بالحرام , صرت ابوس في شفايفهاا و ابوس في رقبتهاا و احرك لساني على لسانهااا , روحت رافع الحرام عن جسمها لقيتها شالحة كل ملابسها و مستعدة للنيك , قلتلهاا ايه الجسم الجميل دة يا خالتو دنتي لسا بنوتة صغيرة و جسمك فاجر قوي , ضحكة هاهاهاهاهاها , روحت امص في بزازها و الحس في حلماتهاا و امص و امص و الحس و مديت ايدي على كسهااا و قالت اااه و صرت احرك ايدي على كسها بالراحة و امص في حلماتها و هي بتأن ااه ااه بصوت خفيف و ايدها بتمشي على راسي و شعراتي و خدودي , صرت ابوس في بزازهااا بوس و الحس في طرف لساني حلماتهاا , روحت قايم من جنبهاا و نازل لعدن كسها , لقيت كسها شعر مش كثيف جدا لكن في كمية شعر موجودة على كسها , روحت فاتح كسها بايدي و صرت الحس و في رائحة اول مرة اشتمهاا غريبة عجيبة خارجة من كسهاا خلتي اهيج بزيادة صرت كلمجنون الحس في كسها و دحشت راسي بين رجليها و صرت احرك براسي يجين شمال و لساني خارج بقي و بلحس و هي اااه اااه ااحح اااااح ااااي يا مجنونن بتعمل اايه ااااه ااايي يا مولللع ااااه كسسسي انت بتعمل ايييه ايي اييي روحت قايم عن كسهاا و شلحت بلوزتي و الشورت بتاعي و البوكسر و اما شافت زبي واقف ..
قالتلي : اييه الزب ده يا تامر انت كبران اوي , انت زبك صحيح مش كبير كتير بس يجنن ..
قلتلها : مفعوله كبير اوي , دنتي محسستيني ان زبي صغير شوفي اهو اهو كبير و يدلعك ..
قامت خالتي عن التخت و قالتلي انتي نام و مسمعلكش صوت , نمت ع التخت , و لقيت بتحط ايدها على بيضاتي و في راس لساني بتلحس ب راس زبي و بتحط راسي زبي في بقهاا و بتطلعو و بترجع تلحس في زبي من تحت لفوق و بتدخل راس زبي في بقها و بتطلععو و بعدين دخلت زبي كامل في بقهاا و صارت تمص و يطلع منها أصوات ممممم ممممم ممممم و تطلعو تقولي يجنن و ترجع تدخلو في بقهاا و تمص مممممم مممممم و انا ماسك الحرام بيدي و شادد عليه و بحرك راسي يمين و شمال من متعتي و ترجع تلحس راسي زبي و تدخلو في بقهااا ممممم مممممو طلعو و تقولي يشهي يا تامر ,,
راحت قامت و قعدت بكسها على زبي بس خلت زبي برا كسها و صارت تحرك يمين يسار يسار يمين و لفوق و لتحت و تقولي زبك جامد اوي ااوووه ااوووه و انا مستمتع خالص من حك كسها بزبي مع شعرات كسها الخشنات شعوري كان لا يوصف في هذذه اللحظة و متعتي كانت عالية جدا و رحت قايللها يلااا يا خالتي يلاا يا حبيبتي ,,
قالتلي : ايه دنتا مستعجل قوي و ضحكت هاهاهااها ..
قلتلهااا : انتي هيجتيي كتير قوي قوي يا خالتي دخلييي في كسك ,,
راحت رفعت نفسها و مسكت زبي و رفعتو و نزلت هبوطااا على زبي و ياااااه ياااااه يااااه نار كانت شعلانة بكسهااا و لزوجة غير معقولة في كسها و صارت تطلع و تنزل على زبي و ايديها على بزازهاا و انا ايدي على طيازها و بتغنج اااه ااااي ايي اوووه انت زبرك حلو تامر حلللو ااه ااااه ااااه و راحت قامت و لفت نفسها و رجعت قعدت على زبي و دخلتو بكسهاا بس صار ظهرهااا مقابل وجهي و راحت نامت بظهرها على صدري و حطت ايدها على كسها و صارت تلعب بكسهاا و انا بحرك زبي بكسهاا و لساني بلحس بتحرك على رقبتهاا و هي بتغنج اااه ااااه اااي صرت اعض في رقبتهااا و مع كل عضى يعلى صوتهاا اااااااه اااااااااي و ابوس في رقبتهااا و ضربت على كسها ضربتين و مع صوت ماء كسها طلعت صوت طك طك طك طك و بتغنجج اااه كسسي اااي , و راحت قامت من على زبي و انا قمت وراها و صار ركبها على التخت و انا ركبي على التخت و جيتو وراها و حطيت زبي على حز طيزها و صرت ادفع صار زبي بين فلقات طيزهاا و انا بوستها بوسها من رقبتهاا و لحست ظهرهااا و قلتلهاا طوبزي راحت حطيت ايدها على رأسية التخت الحديدية و صرت طيزها مطوبزة و روحت نزلت بقي و بزقت على خرم طيزهاااااا و بوستهاا و مسكت زبي و حطيت راسو على خرم طيزها و صرت ادفع بجسمي اتجاه طيزهاا لحد ما دخل راسو قالت اااخ ااااخ انت راس زبك كبير كدة ليه روحت دافع كل زبي في طيزهاا صرخت اااااااي اااااي روحت ماسكها من خصرهاا و صرت احرك و احرك و هي تغنج اااخ ااااه ااااي و صرت اسرع بنيكي ليهاا و هي تزعق بصوت عالي اااهه اااي و انا صرت اسرع في نيكي ليها و الهث و اسرع جامد و هي صوت زعيقهاا صار عالي جداا ااااخ ااااي اااي يا ممحون اااخ يا مولع ااااي اااي يا مجون كفاية مش كدة مش كدة ااااي ااخ تامر تامر طيزي انت فشختها تامر فشخت طيزي اااااي اااي اصل خرم طيزي مش واسع كفاية ااااااااااي اااااي روحت مطلع زبي من طيزهاا و لفت هي علي و نا مازلت ركبي على التخت و صارت تمص في زبي و تدخلو في بقهاا و تقول مممممم و ايدها تلعب في بيضاتي و تمص ممممممممم ممممممم و تطلعو من بقهااا و تبزق عليه و تقولي يجنن زبك و ترجع تمص ممممم مممممم و صارت تمص جامد و بسرعة و انا ايدي على راسهاا و يغنج اووه اووه اوووه و راحت مطلعة زبي من بقها و صارت تممرج بزبي و لسانهاا على راس زبي و تمرج جامد و انا اغنج اااه ااااه و لقيتهاا بتقولي يخرب بيتك يا تامر متجيب لبنك مممممم ااااه جيبووو يخرب بيتك انت واخد ايييه لحتى لبنك لحد دلوقتي مش جاي قلتلها حقولك بعدين قومي دلوقتي قامت و نامت على ظهرهاا على التخت و نزلت الحس في كسها و حطيت اصبعين في كسها و صرت احرك في كسها و هي بتغنج و انا صرت الحس في زبنورهااا و افرك بكسهاا جامد قوي لحد ما لقيت بتصرخ اااااااااااه ااااااااااااي ااااااااااااه اااااااااه ااااااااااااااي و ارتعشت رعشة جامدة قوي و قالتلي يخرب بيتك انت عملت فيا ايييه قوم خلص قوم , روحت قايم و اخد رجليها و صرت الحس فيهم و امص في أصابع رجليهاا و الحس في قاع رجلها و هي بتحرك راسها يمين شمالل روحت بزقت على رجليها و حطيت زبي بين أصابع رجليها صرت احرك فضلنا كدة 5 دقايق و روحت رافع رجليها و حكيت زبي على شفرات كسها و شعرات كسهاا و صرت افرش بيه و افرش بييه و هي بتغنج اااح ااااح دخلو بقى ااااااه دخلو يا تامر و روحت دافع زبي بكسهاا و صرت انيك فيها اما اييه لزوجة كسها و حرارتو مش طبيعية بصراحة و صرت انيك فيها جامد قوي و مع كل مرة يضرب زبي بجدران كسها ازداد هيجان و شهوة و سرعت انيك جامد و انا رافع رجليها في الهوا و ماسكهم و بينك جامد و هي بتصوت اااي ااااي ااااي ااااي و من سرعة نيكها لها كلها صارت تهتزز و بزازهاا يتلاعبن و يهتزن و انييك انييييك لحد ما حسيت اني راح اجيب ظهري روحت مطلعو و صرت امرج بييه على شفرات كسها قالتييي لا لا هالتهولي عاوزة ادوق لبنك هاتهولي و ما لقيت حالي الا برشق المنبي بتاعي على كسهااا و لقيتها بتقول اااااااااااااااااااووووه و اخدت بصباعها المني الي على كسها و حطتو في بقها و قالتلي اهو اكلتو طعمو يجنن يا حبيبي , و انا كانت دقات قلبي سريعة جدا و بلهث من كتر النيك , و ارتميت بجنبها على التخت ,
قالتلي : يخرب بيتك انت عملت فيا اييه , اناا قلتلك اني حخليك تنكني بس المرة دي بس انا اوعدك كل فرصة حخليك تنكتني و تسمتع بيا و استمتع بييك انت اييه يا واااد هيجتني قوي ..
قلتلها : هو انا أصلا اقدر ابعد عنك بعد المتعة دي ..
قاالتلي : قلي دلوقتي انت ماخد حاجة ل حتى طولت كدة ل كبيت لبنك ؟؟؟
قلتلهااا: حقولك ماخد ايه بعدين مش دلوقتي ..
و فضلنا بعدها ساكتين و اما صحيت لقيت نفسي مش لابس ولا حاجة و كانت الساعة 2 الظهر , اتصلت بخالتي قلتلهاا انتي فيين قالتلي انا في المستشفى عن جدتك , اما يخرب بيتك على الليلة اللي فاتت انا مش قادرة امشي من التعب رديت عليها بضحكة و قلتلها ابقى اكلمك اما البس ..
انتظروني في الجزء القادم ,, و ازاي خليت خالتي تدمن على نياطتي لها و ازاي خليتهاا تدمن على الحشيش قبل النيك ..
رأيكم في القصة يجعلني اكتب كل مغامراتي الجنسية مع محارمي بالتفصيل .. !!
الجزء الثاني
انتهينا في الجزء الأول عند لما اتصلت بخالتي قلتلهاا انتي فيين قالتلي انا في المستشفى عن جدتك , اما يخرب بيتك على الليلة اللي فاتت انا مش قادرة امشي من التعب رديت عليها بضحكة و قلتلها ابقى اكلمك اما البس ..
المهم لبست ملابس و روحت للمستشفى و اما وصلت تكلمت انا و خالتي على انفراد و كانت عيون امي لا تفراقناا , و عندما ذهبت خالتي للحمام أتت امي بتقولي ايه يا تامر انت شكلك عامل حاجة مع خالتك قلتلها لا ليه ؟؟ قالتلي اصل علاقتك بيها مكنتش قوية للدرجة ايه اللي تغير ,
قلتلهاا : اصل مبارح سهرنا و تكلمنا و ضحكنا و ممكن خذا الشيء عمل علاقتنا قوية ..
قالتلي : كس الام يا تامر بيحس و انا حاسة انك عامل حاجة , يا ريت تكون صادق و مش عامل معاها حاجة ..
فضلنا في المستشفى لغاية الساعة 6 مساء , حين قالتلي خالتي اما كل العائلة انا تعبانة و عايزة اروح قوم وصلني للبيت و بالمناسبة كمان الليلة انا عايزة تنام عندي اصل بيتنا يخوف , قلتلها ماشي حنام عندك ,,
في طريقنا للبيت و نحن بالسيارة كنا تحدث و من خلال حديثنا قلت ل خالتي اني مشترك بموقع سكس عربي و بكتب كل تجارب الجنسية بيه و اني كتبت قصتي معها و ازاي نكتها بالتفصيل ..
قالتلي : يعني و ايه اللي انت كتبوتو ؟؟
قلتلها : اما نصل البيت و نرتاح ابقى اخليكي تقرأي كل القصة ..
قالتلي ماشي , بس قولي انت مبارح كنت ماخد ايه لحتى طولت ل جبت ظهرك ؟؟
قلتلهاا : برضو اما نصل البيت حفرجيكي كنت ماخد ايه , و المرة دي عايزك تجربي معايا ..
قالتلي : هو انا استنى اما اصل البيت اهو محنا منتكلم ..
قلتلها : انا بتمتع بالنيك اما اخد حشيش و يبقى دماغي عالي و راسي ثقيل ..
قالتلي : يا لهوي حشيش ؟؟ انت بتحشش يا تامر ؟؟ من ايمتى بتشرب الحاجة المهببة دي ؟؟
قلتلها : انا اكتر المرات اللي بشرب حشيش بيهم بكون عاوز انيك , انا تقريبا كل يوم بصرب حشيش , احس بمتعة الحياة اما احشش يا خالتو , و الليلة دي حخليكي جربي احساسي ..
قالتلي : لا يخوية مش عاوزة اجرب حاجة اعمل اللي انت عاوزه و حشش , بس اوعى حد ياخد بالو و تروح في داهية , انتبه على نفسك كويس يا حبيبي ..
قلتلها : متخافيش يا خالتو , بس بجد انا عايزك تجربي الحشيش حتحسي بمتعة النيك بجد ..
قالتلي : افكر اما نوصل البيت ..
وصلنا للبيت , و دخلنا غيرنا ملابسنا , قالتلي : انا حعمل اكل ناكلو ..
قلتلها : لا يا عروسة , مش حرام العروسة بليلة دخلتها تعمل اكل برضو ؟؟ انتي عايزة تاكلي ايه انا حوصي دليفري ,, ضحكت هاهاها عروسة هاهاها ..
قالتلي : اللي انت عاوزو اكلو ..
قلتلهاا : انا عاوزة تاكلي ده , و شاورت على زبي ..
قالتلي : انا ده التحلاية يا وااد هاهاهاا ..
اتصلت و وصيت على 2 بيرغر , وصل الاكل و اكلناا ..
و قامت و باستني من شفايفي و قالتلي شكرا يا حبيبي , انا عاوزة اعمل حمام و ارجع ..
قلتلها : العروسة متعملش حمام لوحديها , انا ح تحمم معاكي يا حبيبتي ..
قالتلي : لا انا عاوزة ادخل و انظف شعر كسي للعريبس بتاعي ههاهاهاها ..
قلتلها : لا عريسك مش عاوز تنظفي كسك , عريسك بحب الوساخة , خليكي كدة ..
مسكت ايدها و روحنا للحمام , شلحتها ملابسها و بوست شفايفها و شلحت ملابسي و دخلنا تحت الدش , روحت حاطط ايدي على طيازها و صرت اببوس في شفايفها و اشد باصابعي على طيازهاا و همست في اذنهاا , انا عاوز اديكي واحد هناا ..
قالتلي : لا يا حبيبي مبحبش اعمل حاجة بالحمام , خلينا نخلص ع السريع و اعمل اللي انت عاوزه برا ..
قلتلهااا : طيب يا عروسة ع راحتك ..
و تحممنا ع السريع و انا لبست البوكسر بتاعي فقط , هي لبسة كلسونها ..
خرجنا قعدنا بالصالون , لقيتها بتقولي : يلا يا تامر بدي اقرأي كيف كتبت اللي حصل بيني و بينك ,
قمنا انا وياها و قعدنا على الكمبيوتر بتاعها و فتحت موقع نسونجي ( أفضل موقع سكس عربي ) و فتحت على قصتي معها و قلتلها اقرأي اما الف سيجارة حشيش ..
رجعت لقيتها ماسكة بزازهاا و بتحرك ايدها على بزازهااا و قعدت جنبها و ولعت سيجارة الحشيش قلتها اسحبي نفس و قربت السيجارة على بقها و راحة ماخدة نفس و ساحباه لجوة جامد , ولقيتها بتقولي : ايه ده تصدق اني هجت على القصة و كأني انتاك ؟؟ انت عندك حتى طريقة بكتابتك للقصة خلتني اولع ع الاخر ..
قلتلهاا : اسحبي كمان نفس عشان تستمتعي ,,
راحت ماخدة نفس تاني , و قالتلي: وريني كل تجاربك اللي كاتبهم تامر ,
قلتلها : لا مش دلوقتي , دلوقتي وقتك يا عروسة قومي ..
مسكتها و اخدتها للصالون , و لفيت سيجارتين حشيش وحدة ليا و وحدة ليها , ولعت سيجارة و اديتها إياها قلتها دخنيها كاملة .. قالتلي : لا مقدرش اصل بلش راسي يلف ,
قلتلها : دخني قد ما بتقدر و اديني الباقي ..
دخنت نصف السيجارة و ادنتي الباقي و دخنتو لقيتها بتقولي : تامر عم بحس بحاجة غريبة براسي و بجسمي ..
قلتلها : معلش يا حبيبتي متخافيش دلوقتي مفعول الحشيش بيبان عليكي و بتنبسطي ..
قالتلي : استنى عاوزة ادلعك ..
قامن راحت للمطبخ و رجعت حاملة علبة شوكولاتة ..
و قالتلي : متتكلمش أي كلمة .. بس استمتع يا روح خالتك
و شلحتي البوكسر بتاعي و صارت تدهن شوكولاتة على زبي ..
دهنت زبي بالشوكولاتة .. و صارت تلحس بيه كأنه بتلحس بقطعة Ice Cream و تنزل ل بيضاتي تلحسهم و تطلع تلحس في راس زبي و تقولي بالشوكولاتة طعمو ازكى و تدخلو في بقها و تمص و تطلع صوت ممممممم و تطلعو من بقها و تقولي ايه الزب الزاكي ده يا تامر و تصير ب طرف لسانها تحرك على راس زبي و تلحس ب راس زبي و تدخل راس زبي في بقها و تطلعو و ترجع تلحس ل حتى خلصت الشوكولاتة عن زبي , لقيتها بتقولي : بدون الشوكولاتة ازكة و صارت تمص فيه جامد تدخلو و تطلعو في بقها بسرعة و سنانها بيضربو في زبي و يااه ع الشعور هيجان مع وجع خفيف اثارة غير معقولة كنت فيها , مسكتها من شعراتها و قومتهاا من على زبي و بوست شفايفها 5 دقايق تقريبا و انا الحس و امص في شفايفها ,و قلتلهاا : حندخل اخر سيجارة حشيش و أقوم عليكي ..
قالتلي: انا عاوزة افضل امص في زبك الزاكي و انت بتضرب الحشيش ..
لفيت سيجارة الحشيش و شعلتها و صرت اضرب حشيش و هي بتلحس في زبي و بتمص فيه و اعطيتها تدخن نفسن حشيش تانيات , قومتهاا و رميتها على الكنباي و فتحت رجليها و نزلت انا ركعت على الأرض و صرت الحس في كسها و الحس و امص الحس و امص فغي زنبورهاا و ادخل صباعي في كسها و هي بتغنج ااااه ااااه اااه يا روحي خالتك و صرت اعض في شفايف كسها و امص فيهم و هي بتغنج بزياده اااه احح اح احوووه تامر حبيبي مش قادرة يلا اعطيني زبك بكسي يلا حبيبي خالتك و انا ما اعطيتها أي اهتمام فضلت الحس في كسها الشهي و امص في زنبورهاا و هي تغنج اااه و انا ازيد بسرعة لحسي ل كسها و صوتها صار يعلى اكتر اااااه يا حبيبي ااح ااااح خلاص انا عاوزة اتناااك اااااي تامررر مجنون انت مجنون بتعمل ايييييه يلاااااااا كسي عاوز اااااي عاوز اااااه يتناك تاااامر قوم عن كسسي بقي و راحت مسكتني من شعرات و رفعتني لعندها و صارت تاكلي في شفايفي و تبوس بيهم و مسكت زبي و صارت تشد برجليها على ظهري ل حتى انزلق زبي بكسهاااا الساخن اللزج و فضلت مسكة شعري و كل شوي بتطلع لسانها و بتلحس شفايفي و انا بحرك زبي بكسهاا بالراحة و هي بتغنج اااااه اااه حبيبي اااااه ااااي حبيب خالتك اااه تااامر انا حاسة بحاجة غريبة بكسسي هو الحشيش بيعمل كده ااااي كسي بيحرق حرقااان تامر تااااامر اسرع اسرع برد كسسي و صارت باضافرهاا تشد على طيزي و انا صرت ازيد بسرعتي نياكتي لهااا و صار فخدي يفقع فيها فقع و صرت ازيد من سرعتي اكثر و بقي مفتوح و بلهث و هي بتلهث و بتغنج من هزي لهااا و نفسي السخن بيطلع في بقها و نفسها بطلع في بقي و هي صار تزعق اااي حبيبي خالتك ااااي كسسي يا تاااامر ارفع نفسك عنييي ارفع نفسك عني و راحت باديهاا من صدري دفعتني عنها لكن فضل زبي بكسهااا و صارت تلعب بكسهاا و تصوت كسسي تامر مش قادرررة عملت ايييه ااااااااي تاااامر اااي حبيب خالتك نييك نيييك نيييك متوقفش روحت من كتر سرعتي لها خلاص تعبت و بطلت قادر اخد نفس ف صرت احرك زبي بالراحة في كسها لاسترجع قواي و اخد نفس صارت تقول لا لا اسرع و صارت تضرب على طيزي اسرع تامررر يللللا مش قادر و بتلعب في كسهاااااا ااااي كسسي تااامر بيحرف حرك حرك زبك بسرعة حررررررك و مسكت طيزي بايدها و صارت تشد باظافرها على طيزيييي و تقول اااااااااي اسرع تااامر صرت اسرع شيئأ في شيئا و هي تشد على طيزي و تضرب عليها و بتقول اسرعع تاامر اااااه ااااااه اااااه اااااي ااااي يا كسسي ااااي محلاك يا خالتو اااه محلااااك حبيبببي ااااي ااااااااااااي و مرة وحدة خرمشت ظهري حسيت بكل اظفر من اظافرهااا بيخترق جلدي و انا صرخت اااااااااااااااااااه و لقيتها بتصرخ اااااااااااااااااااااااااااي و ارتعشششت رعشة غير طبيعية فضلت ترتعش دقتقتين تقريبا و قالتلي طلعو برا كسي طللعو مش قادرة و راح دفعتني عنهااا .. و بتقولي يخرب عقلك عملت بيا ايييه هو الحشيش بيعمل كل ده تامر ؟؟؟ انا مش قادر عايزة عايزة ارتعشت و كسي بيحرقق , روحت قايم و نزلت على كسها بلسانييي صرت اعض في شفايف كسهاا و امص في زنبورهااا و هي تصوت و تقوللل في اييه تامر ااااااي في اييييه و روحت مدخل اصبعيني في كسهااا و صرت افررك جامد و الحس في زنبورها بطرف لسانييييييي و امص في زنوبرهاااااا و صرت افرك باصابعي جوااا كسهاا و اقولهااااااا جيبي شهوتككك يا خالتوو حبيبتييييي يلااااا عايز يطلللع مي على بقييي يلااااا و صرت افررك اسرع بكسهاا و الحس في زنبروهاااا و هي بتوصت كسسسي تااامر اييي تاامر كسسي كسسسسي يا تامر خلاص مش قادرة ابعد عني و صارت تشد بشعر جامدد و انا موجوع بس مستمتع بيهاا و هي هايجة و صرت اشد اكتررر في لحسي و فركي ل كسهااا لحد ما لقيتهاااا مرة وحدة بتشد راسي ناحية كسهااا و بتشد جامد خنقتني بكسهااااا و سكرت افخادهااا على راسي و صرخت ااااااااااااااااااخ ااااااخ و جابت شهوتهااااا .. قمت عن كسها و قلتلهااا انا دلوقتي عايز اكمل حشيش عشان ارتااح و اكمل نياك .. قالتلي : لا تااامر مفيش تنيكني مش قادرة مش متسحملللة انا لحد دلوقتيي كسي عايز نييك بس مش قادرة دايخة اوي و راس ثقيل قوي يخرب عقللك .. قمت بلشت الف في سيجارة حشيش و لقيتها بتمد رجليها ناحية زبي و بتقولي حسيت بحاجة غريبة لما لحستلي رجلي و حطيتهم على زبك و انا عايز استمتع معاااك و صارت تلعب بكسها بالراحة و تلعب برجليها و انا لفيت سيجارتي و صرت احشش و هي بتفرك برجليها على زبي اعطيتهااا تسحب نفس ما رضتش فضلت وراها لحتى سحبت نفس حشيش .. قالتلي : اااه يا تامر انا مش قادرة بجد مش قادرة حاس نفسي هايجة قوي و عايز افضل اتناااك و في نفس الوقت مش قادرة دايخو و مش حاسة الا بكسي ..
قلتلها : دلوقتي حتحسي بطيزك يا خالتو حبيبتي ,, قومي طوبزيلي طيزي يا حبيبتي ..
قالتلي : لا لا مش قادرة تامر مش قادرة حبيبي خلاص تعالي امصهولك و جيب لبنك ..
قلتلهاا : خالتو حبيبتي مش ممكن اجيب لبني دلوقتي انا اهو محشش دلوقتي و هايج عاوز انيك , يلا طوبزي حبيبتي قومي ..
روحت ماسكها من ايدهاا و و قومتهاا و طوبزتهاا و نزلت لحست خرمهااا و هي تقولي اااح اااح يا روح خالتك احح محلاك ااااااح يلا حبيبي قوم قوم اعطيني زبك يلااا مش قادرة تامررر تامر انا حاس اني عايزة اتناك من كل حتى مش عارفة حصلي ايه مش عارفة شكلي حطلع حرمان سنيني اللي فاتو الليلة دي يلاااا حبيبي .. روحت قايم و حطيت زبري على خرم طيزهااا و دفعتو مرة وحدة قالتي بدلع اااااي حبيبييي ااااي و صارت تتغنوج بدلع اااي ااه اااه اوووه اوووه ااااح ااااي طيزي تامر طيزيي و تدلع و دلعها ده خلاني ثور هايج روحت ضرتها على فلقة طيزهاا و صرت انيك فيها جامد جاامد و اسرع و اسرع و صارت تصرخ ااااااي لا لا تامر بالراحة بالراحة بالراحة اااي طيزي طيزي انت بتعمل ايييييه بتعمل ااااااااااااخ بتعمل اييه تامر اااي ااي طيزي طيزي طيزي طيزي طيزي تاامر حبيبي خلاااص خلاااااص تااامر اااااخ روحت صفعتها كف جامد على طيزهااا حسيت انهااا انبسطت لما ضربتهاا روح صافعها تاني على طيزها قالت بدلع اااااي حبيبييي روحت معطيها صفعة تانية على طيزهاا حسيتها بتتمتع اكترر روحت مطلع زبي من طيزها و هي نزلتو و دخلتو بكسها و هي منطوزة اما ايييه الحلاوة دي عشان مطوبزة كسها اصبح ديق بعض الشي صرت روحت ماسكها من شعرهاااا و صرت انيك فيهااا جامد و اضغطط براسها على الكنباييي اخنقها و ارجع اسحبها من شعرها و انيك جاامد قوي و هي تصوت اااخ كسي تامر اااااي انتي هريتني انت فشختني فشخت تامر اااه حبيبي اااي حبيبي انتي متعتي متعتي ااااي ااااي كسي كسي كسي كسي كفاية هو انت حصلك اييه ليه كدة هايج و مولللع أي اااي اااي تامر تامر تامر كسي كسي تااامر انا قحبتك قلتلها اييه يا روحي قالت انا قحبتك اجمد حبيبيي اسرع اسرع اااااخ اااااخ كسسسي كسسسي كسسسي كسسسي كسسسي تاامر تااامر ااااي اااي كفاية كفاية حرام عليك كفاية حرااام عليييييك جيب لبنك ااااااه ااااه ااااي و انا صرت افشخ في كسها جامد الهث و اصرخ من متعتي ااه اااه ااا اوووه اوووه اااووهه اوووه اووه اههو روحت راشق لبني في كسهاااا و اما احى ظهري صرخنا احنا التنين اااااااااه .. روحت طلعت زبي من كسها و طلبت منها اصور صورة ل لبني و هو نازل من كسها لعيون كل النسونجية و صورتها و قمنا اخدناا حمام انا و خالتي عروستي حبيبتي ..
و قعدنا نشاهد فيلما على التلفاز و هي بحضني .. لقيتها بتقلي تامر حبيبي انا عايز اقرأ كل تجاربك الجنسية دلوقتي ممكن ؟؟
قلتلها : ممكن بس أي حاجة بتشوفيها بتبقى بيني و بينك يا خالتي ..
قالتلي : متخافش دحنا سرنا واحد يا حبيب خالتك ..
و بعد ما شافت من عنواين القصص اني نايك امي و مرات اخي طار عقلها .. و لقيتها بتقولي ايه ده ايييه ده يا تامر انت عامل اييه ؟؟ يا اخي مريانا مرات اخوك و قلنا ماشي اشتهيتهاا بس تنيك امك بتنيك امك يا تامر ازاي ؟؟ ازاي أصلا قبلت انك تنيكها ؟؟
قلتلها : بس تقرأي القصة بتعرفي ازاي وافقت .. بعدين يا خالتو اللي حصل حصل و انا داميا بكون ضارب حشيش و ماشي بالهدنيا و بيحصل معايا اللي حصل .. و ممكن لو انا ما بحشش كان ما نكت ولا وحدة فيهم .. بس اما احشش يزيد تفكيري فيهم ..
قالتلي : دنتااا فحل بجد و هايج على طول يا واااد .. انا عايز افضل قاعد اقرأ كل تجاربك يا فحل خالتك هاهاها ..
قلتلها : قبل أي حاجة ايه رأيك اعملك حساب على موقعنا نسونجي و تكوني تشوف ردود المتابعين على تجربتي معاكي ؟؟؟
قالتلي : انا أخاف يا تامر حد يكشفني ازا الموقع امان و مفيش حاجة تخوف انا موافقة ..
قلتلها : متخافيش الموقع امن و ممتاز ..
و اتفقنا اني اعمللها حساب على موقعنا المميز نسونجي و اتابع ردودكم الجميلو و ترد عليها و تكلمكم !!
ردودكم الجميلة بتخليني اعطيكم اكتر و اكتبلك تجربتي مع عروستي خالتي اللي كل مرة بيحصل معاها حاجة جديدة !!
المرة دي جبتلكم صورة لكس خالتي و لبني عليه .. المرة الجاية بعد ما اشوف تعليقاتكم و ارأكم بتجربتي اجيبلكم صورها كاملة ..
حصريا لعيون كل النسونجية صور لكس خالتي اللي عليه لبني
https://img1.mrkzgulf.com/i/00116/kyjvoy26ujhc_t.jpg (/ />
الجزء الثالث ..
بعد عدة أيام من نياكتي الأخيرة ل خالتي .. كانت ستي ترقد في المستشفى لانها مريضة و تعبانة .. فرحت انا و امي للمستشفى لزياراة جدتي .. ف لقينا خالتي امينة عندها .. قعدنا و تكلمنا انا و خالتي و امي بشكل طبيعي عشان جدتي ما تشك بحاجة .. و لقيت خالتي بتهمس في اذني و بتقولي : عروستك حتدلعك اخر دلع النهاردة ..
قلتلها : لا انا اللي حدلع عروستي النهاردة , و عندي مفاجأة ليها كمااان ..
قالتلي : ايه المفاجأة ؟؟
قلتلها : اما نروح على بيتنا يا عروسة تعرف مفاجأتك ..
فضلنا بالمستشفى حتى صارت الساعة 6 مساء .. قلت ل امي و خالتي انا عايز اروح تروحو معايا ؟؟
قالتلي امي : اه خلاص كفاية تعبنا خلينا نروح .. ودعنا جدتي و طلعنا ركبنا ب سيارتي و روحنا ل عندنا على البيت قعدنا نصف ساعة و انا روحت دخلت على خرفة امي اخدت الزب الصناعي بتاعها و حاجة كنت شاريها من السوق حاجة كأنها زطمة بتنحط بالكس او الطيز و بتعمل نخزات او هزات .. و اخدت خالتي و طلعنا بسيارتي لنروح على بيت جدي و انام عند خالتلي ..
بالطريق لقيتها بتقولي : هو ايه اللي بالكيس ده يا تامر ؟؟
قلتلها : دي الماجأة بتاعتك يا عروسة .. ازا عايزة تشوفيها شوفيها ..
فتحت الكيس و قالت : ايه ده يا تامر ؟؟ و ليه جايب الحاجات دي و جايبها منين أصلا ؟؟
قلتلها : ده الزب الصناعي بتاع اختك ( اللي هي امي ) و دي حاجة اشتريتها بتنحط بالكس او الطيز يا خالتو و بتعمل هزات او ذبذبات ..
قالتلي : و امك ليه عندها الزب الصناعي مهي عندها راجل هههههه ..
قلتلها : الراجل بتاعها مش مكفي رغباتها الجنسية و بتلعب بالصناعي ل تشبع نفسها ..
قالتلي : اوعى يا تامر نيك امك كل يوم احسن تطلع ل برا ههههه
قلتلها : انا نفسي انيكك و انيكها على نفس السرير و بنفس الوقت ..
قالتلي : انا حاولت اقنعها بالكلام ده و مش موافقة ولا راح توافق ..
قلتلها : انا ح خليها توافق و انيكك و انيكهااا مع بعض يا عروسة ..
قالتلي : طيب انت جايب الحاجات دي ليه ؟؟
قللتها : مش انتي يا خالتي عايزة تتناكي من تنين ؟؟ مش انتي عايزة تحسي بزبرين واحد في كسك و واحد في طيزك ؟؟ و انا مش عايز اخلي حاجة بنفسك يا عروستي يا حبيبتي
قالتلي : يا لهوي الليلة دي حتدخل تاريخ النياكة العالمي يا تامر ههههههه ..
وصلت خالتي للبيت و قلتلها : جهزي نفسك انا حروح اجيب حشيش و خمرة و ارجع ..
قالتلي : اوعى تتأخر علي يا تامر ..
روحت و جبت حشيش و خمرة و و رجعت ل عند خالتي ..دخلت البيت لقيتها لابسة قميص اسود قصير و نص جسمها باين و طار عقلي عليها روحت حطيت الأغراض على الطاولة و صرت الح في رقبتها و ابوس فيها لقيتها بتقولي : ايييه يا واااد ماللللك اصبر انا عملتلك اكل يا روح خالتك عشان تاكل و تنبسط بعدهااا .. دخلنا المطبخ لقيتها عاملة لحمة و كبدة .. قالتلي الاكل ده عشان انا عايزااك جامد يا روحي و باستني على رقبتي و قالتلي يلا كل يا حبيبي ..
خلصنا اكل و روحنا على الصالون قلتلها انا عايز ادخل اتحمم على السريع و اجيلك ..
دخلت الحمام شلحت ملابسي لقيتها بتدخل وراي و بتحضني من وراا و ماسكة زبي و بتبوس في رقبتي و بتقولييي حدلعك يا حبيب خالتك و عضت رقبتي و قالتلي يلا تحمم بسرعة و تعالل ..
دخلت تحممت على السريع و طلعت في الصالون لقيت عروستي خالتي بتصبلي كاسة خمرة و انا لفيت الحشيش و أعطيت سيجارة ليها و سيجارة ليا و قعدنا نحشش .. روحت صبيت كاسة خمرة ليها و لفيت كمان سيجارة حشيش قلتلها اشربي الكاسة و صرت اضرب احشيش و اشرب .. قمت و صرت احسس على جسمهاا و ابوس في رقبتهاا و اعض فيها ابوس في رقبتهاا و اعض فيها و الحس فيهاا و ابوس في شفايفهاا و روحت ماد ايدي على كسها و صرت افرك بكسها و الحس في رقبتها و هي بتحرك راسها يمين شماه و بتأن على الخفيف ااااممم ااااه اووه روحت نازل على بزازها و صرت امص بيهم و اعض في حلماتهااا و هي بتقولي ااي يا تامر وجعتني يا حبيبي و صرت احرك بطرف لساني على حلمات بزازها و ارجع احط حلماتها بين شفايفي و اشفطهم شفط و امص فيهم كالمجنون و روحت مقلعا القميص اللي لابسيتو و نزلت على مسها لقيتها حالقة كسها و نظيف مفيش ولا شعرة .. لقيتها بتقولي : ايه رأيك نظيف ؟؟
قلتلها : ده مش نظيف ده يتاكل اكل يا حياتي ..
و صرت الحس في زنوبرهاا و امص في شفرات كسهاا و اعض على زنبورهااااا و هي بتقول ااااه اااااي تامر اااي حبيبي روحت جايب الزب الصناعي و حاطو بكسهاا و صرت احركو بكسهاا و الحس في زنبورهااا و اقولهاا ايه الكس الزاكي ده يا حبيبتييي اييه الزكاوة دي كلهااا و هي بتقول اااه يا تامر اااي محلاك حبيبي ااااي يا روحي صرت احرك الزب الصناعي بكسها بسرعة و الحس في زبنورهااا و اعض فيه و هي بتغنج ااااه ااااي اااي كسي ااايي كسسي تامر اااي يا حبيبي ياا يا روحي ااااه ااااه كماان الحس الللحس روحت عاض زنورها لقيتها بتصوت ااااااااه ااااااااخ حبيبي كسسي ااي و مرة وحدة لقيتها بتصوت ااااه اااااااااااااه و بتضرب على كسها جامد و ارتعشت رعشة رهيبة و انا فضلت الحس في ماء كسها العسل اللي نازل و امص فيه و اعض في زنوبرهاااا و قالتلي خلااص يا واااد قوم يا حبيبي .. روحت قايم عنهااا لقيتها بتقولي : قوم لف حشيش ..
قمت و صرت الف في سجاير حشيش و اشرب في خمرة و هي مسحت كسها من المي و قعدت على الكنباي و مسكت الصناعي و صارت تلعب بيه في كسها و تدخلو في كسها روحت ماسك تلفوني و صرت اصور فيها و هي بتلعب بالصناعي و مدخلاه في كسها و و تطلعو من كسها و تلحسو و ترجع تدخلو بكسها .. قلتلها : تعالي قومي حششي .. قامت ضربت سيجارة الحشيش و نزلت تمص في زبي و تلحس بيه و تدخلو كلو في بقهاا لحد زورهاااا و تصير بزاقتها تنزل على بيضاتي و تطلعو و ترجع تدخلو كامل في بقهااا و تقول ممممممممم ممممممم و لسانها بتحرك على زبي و هو جوا بقها و تطلعو و تصير تمص فيه جامد و تمسكو بايدها و تمص في راس زبي و صارت تلعب بيه في ايدها و تلحس في بيضاتي و تدخل بيضاتي في بقهااا و تطلعهم و تمص بيضانيي و تبوس بيهم و تطلع و هي تلحس في زبي لحد ما تصل راس زبي و تصير تمص بيه و تلحس في راسو روحت مقومهااا و منيمهاا على ظهرها و حطيت زبي بين شفرات كسها و مسكتو بايدي و صرت افرفش ب كسها بزبي و افرك فيه و احرك زبي يمين شمال على شفرات كسها و هي بتقول ااااه اااح اااي تامر يلااا و انا مش سامع فضلت افرك بكسها و سرت اسرع بفرك كسهااا في زبي و اضغط بزبي على كسهاا و راحت مسكتو و حطتو على باب كسهااا و قالتلي دخلو يا حياتي و روحت مدخلو بكسهااا و رافع رجليهاا و صرت انيك فيها اسرع ما عندي جااامد جاامد و بسرعة عاليية و فخادي يصربو في فخادها و هي تصوت اااااه ااااي اااااي تامر تااامر في ايييه اااه ااااااه كسسي تامر و انا اسرع اسرع و هي تقولي مالللك ماللللك تامر ااااااه اااااه كسسسي و انا اسرع اكتر و بقي مفتوح و بلهث و بنيك جامد و روحت احرك زبي بكسها شوية شوية و ابوس في رقبتهاا و اعض فيها و مرة وحدة ازيد في سرعة نيكي لها و هي تصرخ اااااه اااااه ااااي ااااي تامر اااه حبيبييي اااااه ااااه في اييه تااامر مش قادرة مش قادرة اهدى اهدى بالراحة ااااي بالراحة ااااخ اخخ كسسي كسسي روحت ضربتها كف خفيف على خدها لقيتها بتضحك روحت ضربتها كف تاني لقيت بتضحك و بتقول اااااه روحت ضربتها كف تالت و رجعت ازيد بسرعة نيكي لهااا و هي تقول خلاص تامر مش قادرة دايخة دايخة تامر اااي مالك فيايييييه جرالك ايييه يا تاامر ااااه اااي كسي تامر روحت مطلعو من كسهااا و راحت متل المجنونة نزلت على زبي و صارت تمص بييه بسرعة و ايدها التانية بتلعب في بصاني و بتسحب فيهم لتحت و بتعض على زبي و بتقولي تامر عايز لبنك في بقيي يلااا حبيبي و صارت تلعب بيه في ايدهااا و تلحس في راسي زبي و تمرج بيه في ايدهااا و بتعض بييه لحد ما اجى لبني في بقهااا و صارت تقولي ياه يا تامر ما ازكى لبنك و صارت تشد على زبي لحتى يطلع كل لبني في بقها و بلعت كل لبني ..قالتلي تعال نتحمم خليني اصحصح شوية انا مش قادرة دايخة قوي يا تامر ..
دخلنا الحمام و صرنا تحت الدش روحت حاضنها من ورا و حاطط زبي بين فلقات طيزهاا قلتها ريحي نفسك على الحيط قالتللي لا لا تامر مبحبش نيكة الحمام خلص اوعدك المرة الجاية المرة دي تعبانة مش قادرة .. خلصنا الحمام و روحنا على الصالون لفيت سيجارتين حشيش و حطت راسها بحضني و صرنا نحشش و نسكر لقيتها بتقولي : انت مالك يا تامر ؟؟ نكتني بالجمادة دي لييه ؟؟ انت هايج كدة لييه ؟؟
قلتلها : اللي قبالو الجسم ده و مينيكهوش جامد و ميهيجش عليه بيكون حمااار
ضحكت ههيهيهه و قالتلي : اما نشوف بالظهر التاني حتكون قادر تعمل كدا ولا لا ..
قلتلها : انتي عارفة اني اقدر ..
فضلننا قاعدين نحضر على التلفزيون ساعة و احنا نسكر و منحشش ..
روحت حملتها و اخدت على التخت و شلحت كل ملابسي و طلعت فوقها صرت ابوس فيها و احك جسمي على جسمها و اضغط بزبي على كسها ابوس في شفايفها و ابزق في بقهاا و نلحس في لسان بعض و نضحك و روحت قايم عنها و جبت الحاجة اللي بتشبه الصناعي و و حطيتها بشرجها و صورتهااا و صرت الحس في كسهاا و اقولها الكس ده انا مش ممكن اشبع منو بيوم مش ممكن اشبع من ماء كسسسك يا حبيبتي و صرت الحس بيه و امص في زنبورهاا و الحس و امص في شفراهااا و روحت مقومهاا و قلتلها يلا يا عروسة طوبزي و راحت مطوبزهاا و فضل الرجاج ( شبيه الصناعي ) جوا شرجها و حطيت زبي بكسها و صرت انيك فيها و انا اصور بيها ( صورتها مقطع قصير لعيون كل النسونجية ) و صرت ازيد بسرعة نيكي لهااا و هي تتتوجع ااي اااي ااي يا حبيبي اااي خالتو اااي يا حياتي اه ااه محلاااك صرت اضرب بيها على فلقات طيزهاا و انيك و هي تقول اااح تامر و انيك انيك اسرع اسرع و هي تتوجع و تشد بعضلات كسها على زبي و ياااه ما اطيب و احلى الشعور و روحت مطلع زبي من كسها و نيمتها على التخت و رفعت رجليها و سكرته حتى يبان الهزاز و هو في شرجها و صورتها اكم صورة و روحت فاتح رجليها و ماخد أصابع رجليها في بقي و دخلت زبي بكسها صرت الحس في أصابع رجليها امصهم و احرك زبي بكسها شوي شوي و بالراحة و هي تغنج اااخ ااي ااه ااااي حبيبي اااي حبيبي اااااه و روحت نمت بكل جسمي و ثقلي فوقهاا و هي لفت رجليها ورا ظهري و حطيت ايدها على طيزي و صرت اهز فيها و احرك و ابوس رفبتها و اقولها بحبببك يا خالتييي بحببببك يا خالتيي و انيك فيهااا و هي تضرب عىل طيزي و تشد باصابعهااا روحت عضيت رقبتهاا و قمت و خليتها توقف على طرف التخت و راحت رفعت رجل على التخت و رجل فضلت على الأرض و طلعت الهزاز الصانعي من شرجها و رمتو و نزلت في بقي الحس في خرم طيزها و ابزق في خرمهااا و اعض في فلقات طيزهاا و اقولها اييه الطيز الجامدة دي و روحت وقفت و مسكت زبري و حطيت على خرم طيزها و صرت ادفع لحتى دخل كل زبي بطيزي و صرت اضرب فيها على طيزهااا ضضربات جامدة و انيك و كل ما اضرب تقولي ااااااااااي حبيبي اااااااااي و ازيد بسرعة نيكي لها و هي تصوت اااه تامر اااي ااااي حبيبي كفاية ااااه كفاية و انا اسرع و اضرب بيها على طيزهاا و هي تصوت باعلى صوتهااا كفااااااااااية تامر تاااامر ااااااه حبيبي اااااي بس كفاية كفاية تامر مش حاملة حالي مش قادرة اااي مش قادرة احمل حالي يا تامر طلعو بقى و انا عملت نفسي مش سامع حاجة و صرت اسرع اكتر و انا الهث و بزازهاا يهزو و كل ما يضرب جسمي في فلقات طيزهاا يهزو و ياااه المنظر افراني و صرت انيك اسرع و انا أصلا مش قادر اخد انفاس و بلهث و روحت مطلعو من طيزها و ارتميت على التخت .. و هي صارت تلعب بزبي بايديهاا و تمص بيه و تلحس في بيضاتي و تدخلو في بقهاا و تقول مممممم و تطلعو و تقولي يااه ما ازكى طعم زبك يا تامر و ترجع تدخلو كلو في بقها و تطلعو و راحت عضت زبي و قامت و قعدت على زبي و دخلتو في كسها و مسكت بزازها و صارت تطلع و تنزل على زبي و تغنج ااي ااه اااه تامر انت زبرك حلو قوي يا حبيبي زبرك حلو قوي يا روح خالتك و روحت ماسك حلمات بزازها و صرت اشد عليهم و هي تقول اااي يا تامر بيوجع بس بقى بيوجعني صرت افرك ببزاها فرك و هي تنط على زبي ترفع نفسها و تنزل و راحت قامت عن زبي و قعدت بكل كسها على بقي و قالتلي الحس يا روح خالتك و مدت ايدها على زبي و صارت تفرك بيه و صرت انا الحس و هي تتحرك على وجهي يمين و شمال و تضغط في كسها على وجهي لدرجة اني كنت بنخنق منهاا و ترفع كسها عن وجهي اخد نفس و ترجع تضغط و تشد شعراتي و تصير تحرك براسي يمين و شماللل و راحا قامت و قالتلي تامر مش قادرة عايزة اتناك يا تامر كسي بيحرقني , روحت نمت على جنبي و قلتلها اقعدي نفس ما انا قاعد و اعطيني ظهرك و قعدت هي على جنب و انا صرت وراها و ظهرها على صدري و روحت رافع رجلها و مدخل زبي فس كسها و صرت احرك و رجلها صارت مرفوعة بالهواااا و انا بنيييك فيها شوي شوي و لساني بحركو على رقبتهااا و كتافها و بعض في كتافها و هي بتغنج بدلع اااه اااااي اااااحو حبيبي ااااح و صرت ازيد بسرعة نيكي شوي شوي و صرت مرة وحدة احرك زبي بسكها بسرعة بسرعة و هي صارت تفرك بكسها و تغنج اااي اااه يا روحي اااه يا حبيبي اههه يا نياك خالتك ااااه نيك اللبوة خالتك نيكهاا اجمد نيكهاا اسرع تامر اااي كسي كسسي و لقيتها بتفرك بكسها جامد قوي اااه ااااي ااااه تامرر ايي يا خالتو يا حبيبي اسسرع و بتضرب على كسها و بتفرك و مرو وحدة حسيت بعضلااتت كسها بيمسكو زبي و هي صارت ترج و ترجف رجف من رعشتها و ارتمت على التخت ,
روحت نزلت على كسها و صرت الحس في مية كسها و افتح بسكها بايدي و ادخل لساني و اشفط في ماء كسهااا و قمت دخلت زبي بسكهااا و صرت انيك فيهااا لقيتها مسكت الزب الصناعي و صارت تمص بييه و تلحس بيه و تتطلع علي و تقول ااااه ااااه و روحت نايم فوقهاا و صارو شفايفي يبوسو بشفايفهااا و زبي بتحرك بكسها بس بالراحة و لقيتها بتحط الصناعي بين شفايفي و بين شفايفها و لتقولي الحس معايا و انا لا اراديا من هيجاني و شهوتي صرت الحس و امص في الصناعي راحت شالتو من بين شفايفنا و انا صرت ابوس في رقبتها و احرك زبي في كسها حسيت بايدهاا بتبعد فلقات طيزي عن بعض و ما لقيت حالي الا و انا بصرخ ااااااااااااااااااه و الصناعي داخل بطيزي و راحت عضت رقبتي و قالتي جيب لبنك تامر و صارت تحرك الصناعي بطيزي و انا صرت اشد على خرم طيزي عشان الصناعي ميدخلش و صرت انيك جامد و هي تقولي جيب لبنك تاامر ااااه اااه اااه و راحت طلعت الصناعي من طيزي و مصتو و صارت تضرب بالصناعي على طيزي يلاا تامر يلااا جيب ظهرك ارشق لبنك في كسسي يا روح خالتك يا نياك اللبوة خالتك يلااا اااااه ااااي اااي كسي ااااه اااه و صرت انا اصرخ اااااااااااه و كبيت لبني في كسهااا و ارتميت جنبها على التخت و فضلت الهث و مش قادر اتحرك .. لقيتها بتقول انت موتني اليوم مش قادرة حاسة كسي بيحرقني و راحت رفعتني و حطت راسي على بزازها و صارت تحرك ايدها على خدودي و تقولي بحببك و ما صحيتت على حالي الا تاني يوم الساعة 12 الظهر و انا بحضنها صحيتهااا و قلتلهااا قومي قومي يا حبيبتي و كان لبني ملزق على كسهااا و مسيل من كسها و ملزق و بصراحة كانت احلى نومة بحياتي بحضن خالتي ..
الجزء الرابع حيكون جزء جامد قوي و مفاجأة لكل النسونجية ..
و الصور دي من النيكة بتاعتي ل خالتي ..
يا ريت اشوف تعليقات عشان اجيب اصور اكتر ..
الفيديو من هنا
/ />
و دي الصور ..https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/a7ga9o5zsx0c.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/kwnhapthwzy7.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/gnf7n3dfz7ht.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/8or5jacigwou.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/t5az21k2dfgc.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/p7gu9ivtrake.jpg
الجزء الأول
/ />
خالتي امينة عمرها 43 سنة جسمها شبيه للبنت اللي بالصورة , خالتي متطلقة من 7 سنين بعد مشاكل كثيرة بينها و بين زوجها و حاليا هي عايشة مع والدة امي في بيت جدي , اشتهيتها كثيرا و لكن لم اجت أي طريقة لكي انيكهاا ..
كنت ابصبص عليها لما تيجي لعندنا ع البيت اما تدخل الحمام و اشوف كسها و طيزها و اهيج عليها بس مش عارف اعمل ايه ,,
مضت أيام و ليالي و انا اشتهي انيك خالتي و صارحت امي في الموضوع قالتلي امي انا مش ممكن افتح الموضوع ده مع امينة دي مجنونة و ممكن تعمل لينا فضيحة قيم الموضوع ده من راسك احسن ما تودينا و تودي نفسك في داهية ..
مرق اكثر من سنتين و انا هايج و نفسي انيك خالتي و اطفي ناري الهايجة عليها , لحد ما يوم اتصلت خالتي في امي و قالتلها ازا ممكن أي حد انا او اخوتي يروح ينام عندها لان ستي بالمستشفى و خايفة تنام بالبيت لوحديها فقالتلها امي اشوف مين يقدر يجي لعندك و ابعتو , أتت امي لغرفتي و قالتلي انك خالتك عايزة حد ينام عندها بالبيت لانها خايفة تنام لوحدها روح انت نام عندها بس حسك عينك يا تامر تعمل أي حاجة او تحاول تقرب من خالتك دي مجنونة و تفضحك و تفضحنا و احنا مش ناقصنا مشاكل قلتلها متخافيش مش حعمل حاجة و انا من جوة في قمة لسعادة , كانت الساعة ال 7 مساء , و فعلا اخدت بيجامتي و ذهبت ل عند خالتي فتحتلي الباب و كانت لابسة بلوزة و بنطلون محتشمين ,,
دخلت البيت و قلتلها : خالتو انا حنام فين ؟؟
قالتلي : في غرفة ستك احسن ..
قلتلها : لا لا خلاص انا حنام بالصالون ,,
قالتلي : لا مينفعش نام بالغرفة احسن ,,
قلتلهاا : طيب ماشي . اصلي جوعان يا خالتو , شو ممكن اكل ؟؟ ..
قالتلي : دلوقتي اعملك احسن و ازكى عشا يا خالتو ,,
راحت خالتي امينة للمطبخ غابت ساعة و انا اشاهد التلفاز , و نادتي يا توتو تعال تعشى يا حبيب خالتك ,,
روحت لعندها على المطبخ و اكلنا ستيك لحمة فاخر من تحت ايديها و رحنا نتفرج على التلفاز و هي أصلا مش مركزة بالتلفاز طول الوقت قاعدة و ماسكة التلفون , صارت الساعة ال 11 قالتلي انا فايتة انام عاوز حاجة ؟؟ قلتلها لا شكرا خالتو و راحت لغرفتها , قعدت نص ساعة في الصالون و من ثم دخلت لغرفتي , و انا عقلي و مخي مش متخيل ازاي انا و خالتي في بيت واحد لوحدينا و مش عارف اعمل معاها أي حاجة , مرقت ساعة و انا من كتر تفكيري بخالتي مش عارف انام , قلت أقوم اروح اشاهد فلما على التلفزيون و ارجع انام , و طلعت من غرفتي لقيت ضوء غرفة خالتي مضوي , فضلت واقف على باب غرفتي , فضلت واقف ربع ساعة تقريبا , روحت قربت على باب غرفتها سمعتها بتضحك و بعدين قالت ااااي ااااه , و انا لما سمعت كدة زادت دقات قلبي و اول شيء خطر في بالي ان في حد موجود معها في الغرفة و بتنتاك , فضلت واقف و انا سامعها لسا بتقول ااه اااي كسسي , فقررت اني اطلع برا البيت و أحاول اني اشوف حاجة من شباك غرفتها , فعلا خرجت من البيت بهدوء تام حتى لا تسمع صوت الباب ينفتح , وصلت شباك غرفتها و كان يادوب باين حاجة يادوب شايف حاجة , بس اللي شفتو انها كانت شالحة كل ملابسها و قاعدة قبال الكمبيوتر و ايدها على كسها , بس معرفتش هي بتكلم حد ولا بتحضر في شي فلم سكس لاني مكنتش شايف كويس , زبي قام و عقلي طار و قررت اني ادخل الغرفة عليها , بس برضو معرفتش ازاي ادخل الغرفة اذا كانت مسكرة باب الغرفة بالمفتاح ؟؟ ..
رجعت دخلت للبيت و وقفت على باب غرفتها و مسكت يد الباب بهدوء قلت اجرب ليكون الباب مفتوح , حاولت افتح الباب كان مغلق بالمفتاح , قلت خلاص مش حترك الليلة دي تعدي من غير ما انيكها مش ممكن !!!
روحت رجعت لغرفتي ضربت سيجارة حشيش و روحت لعندها , دقيت الباب , ردت بصوت مرتجف ميين ؟؟
قلتلهاا : مين يعني تامر يا خالتو افتحي الباب ..
قالتلي : دقيقتين اصلي بغير في هدومي ..
فتحتلي الباب و كان باين عليها متوترة و خايفة ..
قلتلها : مالك ايه يا خالتو ليش خايفة ؟؟..
قالتلي : مفيش حاجة , اصلي خفت لما سمعت الباب بيخبط ,,
قلتلها : يا خالتو انتي بتعملي كدة ليه ؟؟
قالتلي : بعمل اييه ي تامر ؟؟
قلتلهاا : انا شفت و سمعت كل حاجة كنتي بتعمليها ,,
قاللتي و هي مصدومة : ازاي شفت كل حاجة ؟؟؟؟؟؟
قلتلها : شوفي شباك الغرفة مش مسكر منيح , و انا ما اجاني نوم و قمت اقعد احضر فيلم سمعت صوتك روحت لفيت ورا شباك غرفتك و شفت اللي شفتو !!!! انتي يا خالتو بتعملي كدة ليه ؟؟؟ انا دلوقتي ازاي متكمش لحد على اللي شفتو ؟؟ ازاي ابقى واثق فيكي انك ما ترجعي تعملي الكلام ده ؟؟؟
قالتلي : تعالي اقعد هنا يا توتو و خليني افهمك كل حاجة ,, يا تامر انا ست و من7 سنين مطلقة عايزني اعمل ايه ؟؟ اروح اعمل الحاجة دي مع راجل و تبقى فضيحتي بجلاجل ولا اعمل الحاجة دي في بيتي و محدش يعرف عني حاجة ؟؟
قلتلهااا : بس انا سمعتك بتضحكي , كنتي بتضحكي لوحدك ؟؟؟
قالتلي : تامر ما زالك شفت كل حاجة انا حقولك , بصراحة انا بتكلم مع شب عايش ب الكويت و تقريبا كل ليلة بفتح انا وياه الكاميرا و هو بلعب في بتاعو و انا بلعب في بتاعي و مش ممكن حد يعرف انا بعمل ايه , انا عايزة اطفى عطش سنين من عمري راحت يا تامر
قلتلها : اما انتي تبقي عاوزة تطفي عطش سنين , بتطفي عطشك بايدك ؟؟ هو انا اعمل ايه ؟؟
قالتلي : مفهمتش .. قصدك ايه ؟؟
قلتلهاا : يعني اما تبقي عايزة و مشتهية كلميني و انا اعملك كل حاجة و اطفيلك عطشك عن السنين اللي راحت و 10 سنين ل قدام ..
قالتلي : لا يا حبيبي مش ممكن ده يحصل دنتا ابن اختي حبيبي مش ممكن اعمل معاك حاجة ه يبقى حرام ..
قلتلها : و اللي انتي بتعملي يبقى حلال برضو يا خالتي ؟؟ مهو برضو حرام ..
قالتلي : حرام عن حرام يختلف ..
قلتلهااا : ميختلفش حاجة يا خالتو , و بصراحة انا من زمان عيني عليكي و مش عارف اعمل معاكي ايه و اقولك ايه و افاتحك بالموضوع ازاي , و دلوقتي صار لازم اطفي ناري اللي الها سنين قايدة جواتي و انا نفسي فيكي ..
قالتلي : دلوقتي لا بس انا اوعدك اني افكر بالموضوع ..
قلتلها : مفيش وقت انك تفكري , لازم يحصل ده اليوم و دلوقتي , مش كل يوم احنى منبقى لوحدينا ,,
و روحت حطيت ايدي على بزازهااا , راحت ضربتني على ايدي و شالتها من على بزازها ,, و قالتلي : تامر متقلش ادبك معايا
قلتلهاا : يا خالتو انتي بتعمل كدة ليه , انتي عطشانة و انا عطشان , اروح اعمل مع بنت من الشارع و يحيني امراض احسن , و لا اعمل معاكي و انتي ست نظيفة و خالتي حبيبتي و اتمتع بيكي ,,
قالتلي : ماشي بس الكلام ده يحصل اليوم و مش حيرجع يتكرر تاني , فاهم ؟؟
قلتلها : فاهم يا خالتي .. انا داخل اخد حمام سريع و اجيلك ..
روحت اخدت الحشيش و دخلت الحمام , لفيت سيجارتين حشيش و شغلت الماء حتى لا تدري خالتي شيء و دخنت الحشيش و طلعت , روحت ل عند خالتي ع غرفتها , قلتلها ايه يا عروسة جهزتي نفسك ؟؟
قالتلي : مبلاش قلة ادب يا واد ..
روحت قربت عليها و هي قاعدى على التخت و مغطية نفسها بالحرام , صرت ابوس في شفايفهاا و ابوس في رقبتهاا و احرك لساني على لسانهااا , روحت رافع الحرام عن جسمها لقيتها شالحة كل ملابسها و مستعدة للنيك , قلتلهاا ايه الجسم الجميل دة يا خالتو دنتي لسا بنوتة صغيرة و جسمك فاجر قوي , ضحكة هاهاهاهاهاها , روحت امص في بزازها و الحس في حلماتهاا و امص و امص و الحس و مديت ايدي على كسهااا و قالت اااه و صرت احرك ايدي على كسها بالراحة و امص في حلماتها و هي بتأن ااه ااه بصوت خفيف و ايدها بتمشي على راسي و شعراتي و خدودي , صرت ابوس في بزازهااا بوس و الحس في طرف لساني حلماتهاا , روحت قايم من جنبهاا و نازل لعدن كسها , لقيت كسها شعر مش كثيف جدا لكن في كمية شعر موجودة على كسها , روحت فاتح كسها بايدي و صرت الحس و في رائحة اول مرة اشتمهاا غريبة عجيبة خارجة من كسهاا خلتي اهيج بزيادة صرت كلمجنون الحس في كسها و دحشت راسي بين رجليها و صرت احرك براسي يجين شمال و لساني خارج بقي و بلحس و هي اااه اااه ااحح اااااح ااااي يا مجنونن بتعمل اايه ااااه ااايي يا مولللع ااااه كسسسي انت بتعمل ايييه ايي اييي روحت قايم عن كسهاا و شلحت بلوزتي و الشورت بتاعي و البوكسر و اما شافت زبي واقف ..
قالتلي : اييه الزب ده يا تامر انت كبران اوي , انت زبك صحيح مش كبير كتير بس يجنن ..
قلتلها : مفعوله كبير اوي , دنتي محسستيني ان زبي صغير شوفي اهو اهو كبير و يدلعك ..
قامت خالتي عن التخت و قالتلي انتي نام و مسمعلكش صوت , نمت ع التخت , و لقيت بتحط ايدها على بيضاتي و في راس لساني بتلحس ب راس زبي و بتحط راسي زبي في بقهاا و بتطلعو و بترجع تلحس في زبي من تحت لفوق و بتدخل راس زبي في بقها و بتطلععو و بعدين دخلت زبي كامل في بقهاا و صارت تمص و يطلع منها أصوات ممممم ممممم ممممم و تطلعو تقولي يجنن و ترجع تدخلو في بقهاا و تمص مممممم مممممم و انا ماسك الحرام بيدي و شادد عليه و بحرك راسي يمين و شمال من متعتي و ترجع تلحس راسي زبي و تدخلو في بقهااا ممممم مممممو طلعو و تقولي يشهي يا تامر ,,
راحت قامت و قعدت بكسها على زبي بس خلت زبي برا كسها و صارت تحرك يمين يسار يسار يمين و لفوق و لتحت و تقولي زبك جامد اوي ااوووه ااوووه و انا مستمتع خالص من حك كسها بزبي مع شعرات كسها الخشنات شعوري كان لا يوصف في هذذه اللحظة و متعتي كانت عالية جدا و رحت قايللها يلااا يا خالتي يلاا يا حبيبتي ,,
قالتلي : ايه دنتا مستعجل قوي و ضحكت هاهاهااها ..
قلتلهااا : انتي هيجتيي كتير قوي قوي يا خالتي دخلييي في كسك ,,
راحت رفعت نفسها و مسكت زبي و رفعتو و نزلت هبوطااا على زبي و ياااااه ياااااه يااااه نار كانت شعلانة بكسهااا و لزوجة غير معقولة في كسها و صارت تطلع و تنزل على زبي و ايديها على بزازهاا و انا ايدي على طيازها و بتغنج اااه ااااي ايي اوووه انت زبرك حلو تامر حلللو ااه ااااه ااااه و راحت قامت و لفت نفسها و رجعت قعدت على زبي و دخلتو بكسهاا بس صار ظهرهااا مقابل وجهي و راحت نامت بظهرها على صدري و حطت ايدها على كسها و صارت تلعب بكسهاا و انا بحرك زبي بكسهاا و لساني بلحس بتحرك على رقبتهاا و هي بتغنج اااه ااااه اااي صرت اعض في رقبتهااا و مع كل عضى يعلى صوتهاا اااااااه اااااااااي و ابوس في رقبتهااا و ضربت على كسها ضربتين و مع صوت ماء كسها طلعت صوت طك طك طك طك و بتغنجج اااه كسسي اااي , و راحت قامت من على زبي و انا قمت وراها و صار ركبها على التخت و انا ركبي على التخت و جيتو وراها و حطيت زبي على حز طيزها و صرت ادفع صار زبي بين فلقات طيزهاا و انا بوستها بوسها من رقبتهاا و لحست ظهرهااا و قلتلهاا طوبزي راحت حطيت ايدها على رأسية التخت الحديدية و صرت طيزها مطوبزة و روحت نزلت بقي و بزقت على خرم طيزهاااااا و بوستهاا و مسكت زبي و حطيت راسو على خرم طيزها و صرت ادفع بجسمي اتجاه طيزهاا لحد ما دخل راسو قالت اااخ ااااخ انت راس زبك كبير كدة ليه روحت دافع كل زبي في طيزهاا صرخت اااااااي اااااي روحت ماسكها من خصرهاا و صرت احرك و احرك و هي تغنج اااخ ااااه ااااي و صرت اسرع بنيكي ليهاا و هي تزعق بصوت عالي اااهه اااي و انا صرت اسرع في نيكي ليها و الهث و اسرع جامد و هي صوت زعيقهاا صار عالي جداا ااااخ ااااي اااي يا ممحون اااخ يا مولع ااااي اااي يا مجون كفاية مش كدة مش كدة ااااي ااخ تامر تامر طيزي انت فشختها تامر فشخت طيزي اااااي اااي اصل خرم طيزي مش واسع كفاية ااااااااااي اااااي روحت مطلع زبي من طيزهاا و لفت هي علي و نا مازلت ركبي على التخت و صارت تمص في زبي و تدخلو في بقهاا و تقول مممممم و ايدها تلعب في بيضاتي و تمص ممممممممم ممممممم و تطلعو من بقهااا و تبزق عليه و تقولي يجنن زبك و ترجع تمص ممممم مممممم و صارت تمص جامد و بسرعة و انا ايدي على راسهاا و يغنج اووه اووه اوووه و راحت مطلعة زبي من بقها و صارت تممرج بزبي و لسانهاا على راس زبي و تمرج جامد و انا اغنج اااه ااااه و لقيتهاا بتقولي يخرب بيتك يا تامر متجيب لبنك مممممم ااااه جيبووو يخرب بيتك انت واخد ايييه لحتى لبنك لحد دلوقتي مش جاي قلتلها حقولك بعدين قومي دلوقتي قامت و نامت على ظهرهاا على التخت و نزلت الحس في كسها و حطيت اصبعين في كسها و صرت احرك في كسها و هي بتغنج و انا صرت الحس في زبنورهااا و افرك بكسهاا جامد قوي لحد ما لقيت بتصرخ اااااااااااه ااااااااااااي ااااااااااااه اااااااااه ااااااااااااااي و ارتعشت رعشة جامدة قوي و قالتلي يخرب بيتك انت عملت فيا ايييه قوم خلص قوم , روحت قايم و اخد رجليها و صرت الحس فيهم و امص في أصابع رجليهاا و الحس في قاع رجلها و هي بتحرك راسها يمين شمالل روحت بزقت على رجليها و حطيت زبي بين أصابع رجليها صرت احرك فضلنا كدة 5 دقايق و روحت رافع رجليها و حكيت زبي على شفرات كسها و شعرات كسهاا و صرت افرش بيه و افرش بييه و هي بتغنج اااح ااااح دخلو بقى ااااااه دخلو يا تامر و روحت دافع زبي بكسهاا و صرت انيك فيها اما اييه لزوجة كسها و حرارتو مش طبيعية بصراحة و صرت انيك فيها جامد قوي و مع كل مرة يضرب زبي بجدران كسها ازداد هيجان و شهوة و سرعت انيك جامد و انا رافع رجليها في الهوا و ماسكهم و بينك جامد و هي بتصوت اااي ااااي ااااي ااااي و من سرعة نيكها لها كلها صارت تهتزز و بزازهاا يتلاعبن و يهتزن و انييك انييييك لحد ما حسيت اني راح اجيب ظهري روحت مطلعو و صرت امرج بييه على شفرات كسها قالتييي لا لا هالتهولي عاوزة ادوق لبنك هاتهولي و ما لقيت حالي الا برشق المنبي بتاعي على كسهااا و لقيتها بتقول اااااااااااااااااااووووه و اخدت بصباعها المني الي على كسها و حطتو في بقها و قالتلي اهو اكلتو طعمو يجنن يا حبيبي , و انا كانت دقات قلبي سريعة جدا و بلهث من كتر النيك , و ارتميت بجنبها على التخت ,
قالتلي : يخرب بيتك انت عملت فيا اييه , اناا قلتلك اني حخليك تنكني بس المرة دي بس انا اوعدك كل فرصة حخليك تنكتني و تسمتع بيا و استمتع بييك انت اييه يا واااد هيجتني قوي ..
قلتلها : هو انا أصلا اقدر ابعد عنك بعد المتعة دي ..
قاالتلي : قلي دلوقتي انت ماخد حاجة ل حتى طولت كدة ل كبيت لبنك ؟؟؟
قلتلهااا: حقولك ماخد ايه بعدين مش دلوقتي ..
و فضلنا بعدها ساكتين و اما صحيت لقيت نفسي مش لابس ولا حاجة و كانت الساعة 2 الظهر , اتصلت بخالتي قلتلهاا انتي فيين قالتلي انا في المستشفى عن جدتك , اما يخرب بيتك على الليلة اللي فاتت انا مش قادرة امشي من التعب رديت عليها بضحكة و قلتلها ابقى اكلمك اما البس ..
انتظروني في الجزء القادم ,, و ازاي خليت خالتي تدمن على نياطتي لها و ازاي خليتهاا تدمن على الحشيش قبل النيك ..
رأيكم في القصة يجعلني اكتب كل مغامراتي الجنسية مع محارمي بالتفصيل .. !!
الجزء الثاني
انتهينا في الجزء الأول عند لما اتصلت بخالتي قلتلهاا انتي فيين قالتلي انا في المستشفى عن جدتك , اما يخرب بيتك على الليلة اللي فاتت انا مش قادرة امشي من التعب رديت عليها بضحكة و قلتلها ابقى اكلمك اما البس ..
المهم لبست ملابس و روحت للمستشفى و اما وصلت تكلمت انا و خالتي على انفراد و كانت عيون امي لا تفراقناا , و عندما ذهبت خالتي للحمام أتت امي بتقولي ايه يا تامر انت شكلك عامل حاجة مع خالتك قلتلها لا ليه ؟؟ قالتلي اصل علاقتك بيها مكنتش قوية للدرجة ايه اللي تغير ,
قلتلهاا : اصل مبارح سهرنا و تكلمنا و ضحكنا و ممكن خذا الشيء عمل علاقتنا قوية ..
قالتلي : كس الام يا تامر بيحس و انا حاسة انك عامل حاجة , يا ريت تكون صادق و مش عامل معاها حاجة ..
فضلنا في المستشفى لغاية الساعة 6 مساء , حين قالتلي خالتي اما كل العائلة انا تعبانة و عايزة اروح قوم وصلني للبيت و بالمناسبة كمان الليلة انا عايزة تنام عندي اصل بيتنا يخوف , قلتلها ماشي حنام عندك ,,
في طريقنا للبيت و نحن بالسيارة كنا تحدث و من خلال حديثنا قلت ل خالتي اني مشترك بموقع سكس عربي و بكتب كل تجارب الجنسية بيه و اني كتبت قصتي معها و ازاي نكتها بالتفصيل ..
قالتلي : يعني و ايه اللي انت كتبوتو ؟؟
قلتلها : اما نصل البيت و نرتاح ابقى اخليكي تقرأي كل القصة ..
قالتلي ماشي , بس قولي انت مبارح كنت ماخد ايه لحتى طولت ل جبت ظهرك ؟؟
قلتلهاا : برضو اما نصل البيت حفرجيكي كنت ماخد ايه , و المرة دي عايزك تجربي معايا ..
قالتلي : هو انا استنى اما اصل البيت اهو محنا منتكلم ..
قلتلها : انا بتمتع بالنيك اما اخد حشيش و يبقى دماغي عالي و راسي ثقيل ..
قالتلي : يا لهوي حشيش ؟؟ انت بتحشش يا تامر ؟؟ من ايمتى بتشرب الحاجة المهببة دي ؟؟
قلتلها : انا اكتر المرات اللي بشرب حشيش بيهم بكون عاوز انيك , انا تقريبا كل يوم بصرب حشيش , احس بمتعة الحياة اما احشش يا خالتو , و الليلة دي حخليكي جربي احساسي ..
قالتلي : لا يخوية مش عاوزة اجرب حاجة اعمل اللي انت عاوزه و حشش , بس اوعى حد ياخد بالو و تروح في داهية , انتبه على نفسك كويس يا حبيبي ..
قلتلها : متخافيش يا خالتو , بس بجد انا عايزك تجربي الحشيش حتحسي بمتعة النيك بجد ..
قالتلي : افكر اما نوصل البيت ..
وصلنا للبيت , و دخلنا غيرنا ملابسنا , قالتلي : انا حعمل اكل ناكلو ..
قلتلها : لا يا عروسة , مش حرام العروسة بليلة دخلتها تعمل اكل برضو ؟؟ انتي عايزة تاكلي ايه انا حوصي دليفري ,, ضحكت هاهاها عروسة هاهاها ..
قالتلي : اللي انت عاوزو اكلو ..
قلتلهاا : انا عاوزة تاكلي ده , و شاورت على زبي ..
قالتلي : انا ده التحلاية يا وااد هاهاهاا ..
اتصلت و وصيت على 2 بيرغر , وصل الاكل و اكلناا ..
و قامت و باستني من شفايفي و قالتلي شكرا يا حبيبي , انا عاوزة اعمل حمام و ارجع ..
قلتلها : العروسة متعملش حمام لوحديها , انا ح تحمم معاكي يا حبيبتي ..
قالتلي : لا انا عاوزة ادخل و انظف شعر كسي للعريبس بتاعي ههاهاهاها ..
قلتلها : لا عريسك مش عاوز تنظفي كسك , عريسك بحب الوساخة , خليكي كدة ..
مسكت ايدها و روحنا للحمام , شلحتها ملابسها و بوست شفايفها و شلحت ملابسي و دخلنا تحت الدش , روحت حاطط ايدي على طيازها و صرت اببوس في شفايفها و اشد باصابعي على طيازهاا و همست في اذنهاا , انا عاوز اديكي واحد هناا ..
قالتلي : لا يا حبيبي مبحبش اعمل حاجة بالحمام , خلينا نخلص ع السريع و اعمل اللي انت عاوزه برا ..
قلتلهااا : طيب يا عروسة ع راحتك ..
و تحممنا ع السريع و انا لبست البوكسر بتاعي فقط , هي لبسة كلسونها ..
خرجنا قعدنا بالصالون , لقيتها بتقولي : يلا يا تامر بدي اقرأي كيف كتبت اللي حصل بيني و بينك ,
قمنا انا وياها و قعدنا على الكمبيوتر بتاعها و فتحت موقع نسونجي ( أفضل موقع سكس عربي ) و فتحت على قصتي معها و قلتلها اقرأي اما الف سيجارة حشيش ..
رجعت لقيتها ماسكة بزازهاا و بتحرك ايدها على بزازهااا و قعدت جنبها و ولعت سيجارة الحشيش قلتها اسحبي نفس و قربت السيجارة على بقها و راحة ماخدة نفس و ساحباه لجوة جامد , ولقيتها بتقولي : ايه ده تصدق اني هجت على القصة و كأني انتاك ؟؟ انت عندك حتى طريقة بكتابتك للقصة خلتني اولع ع الاخر ..
قلتلهاا : اسحبي كمان نفس عشان تستمتعي ,,
راحت ماخدة نفس تاني , و قالتلي: وريني كل تجاربك اللي كاتبهم تامر ,
قلتلها : لا مش دلوقتي , دلوقتي وقتك يا عروسة قومي ..
مسكتها و اخدتها للصالون , و لفيت سيجارتين حشيش وحدة ليا و وحدة ليها , ولعت سيجارة و اديتها إياها قلتها دخنيها كاملة .. قالتلي : لا مقدرش اصل بلش راسي يلف ,
قلتلها : دخني قد ما بتقدر و اديني الباقي ..
دخنت نصف السيجارة و ادنتي الباقي و دخنتو لقيتها بتقولي : تامر عم بحس بحاجة غريبة براسي و بجسمي ..
قلتلها : معلش يا حبيبتي متخافيش دلوقتي مفعول الحشيش بيبان عليكي و بتنبسطي ..
قالتلي : استنى عاوزة ادلعك ..
قامن راحت للمطبخ و رجعت حاملة علبة شوكولاتة ..
و قالتلي : متتكلمش أي كلمة .. بس استمتع يا روح خالتك
و شلحتي البوكسر بتاعي و صارت تدهن شوكولاتة على زبي ..
دهنت زبي بالشوكولاتة .. و صارت تلحس بيه كأنه بتلحس بقطعة Ice Cream و تنزل ل بيضاتي تلحسهم و تطلع تلحس في راس زبي و تقولي بالشوكولاتة طعمو ازكى و تدخلو في بقها و تمص و تطلع صوت ممممممم و تطلعو من بقها و تقولي ايه الزب الزاكي ده يا تامر و تصير ب طرف لسانها تحرك على راس زبي و تلحس ب راس زبي و تدخل راس زبي في بقها و تطلعو و ترجع تلحس ل حتى خلصت الشوكولاتة عن زبي , لقيتها بتقولي : بدون الشوكولاتة ازكة و صارت تمص فيه جامد تدخلو و تطلعو في بقها بسرعة و سنانها بيضربو في زبي و يااه ع الشعور هيجان مع وجع خفيف اثارة غير معقولة كنت فيها , مسكتها من شعراتها و قومتهاا من على زبي و بوست شفايفها 5 دقايق تقريبا و انا الحس و امص في شفايفها ,و قلتلهاا : حندخل اخر سيجارة حشيش و أقوم عليكي ..
قالتلي: انا عاوزة افضل امص في زبك الزاكي و انت بتضرب الحشيش ..
لفيت سيجارة الحشيش و شعلتها و صرت اضرب حشيش و هي بتلحس في زبي و بتمص فيه و اعطيتها تدخن نفسن حشيش تانيات , قومتهاا و رميتها على الكنباي و فتحت رجليها و نزلت انا ركعت على الأرض و صرت الحس في كسها و الحس و امص الحس و امص فغي زنبورهاا و ادخل صباعي في كسها و هي بتغنج ااااه ااااه اااه يا روحي خالتك و صرت اعض في شفايف كسها و امص فيهم و هي بتغنج بزياده اااه احح اح احوووه تامر حبيبي مش قادرة يلا اعطيني زبك بكسي يلا حبيبي خالتك و انا ما اعطيتها أي اهتمام فضلت الحس في كسها الشهي و امص في زنبورهاا و هي تغنج اااه و انا ازيد بسرعة لحسي ل كسها و صوتها صار يعلى اكتر اااااه يا حبيبي ااح ااااح خلاص انا عاوزة اتناااك اااااي تامررر مجنون انت مجنون بتعمل ايييييه يلاااااااا كسي عاوز اااااي عاوز اااااه يتناك تاااامر قوم عن كسسي بقي و راحت مسكتني من شعرات و رفعتني لعندها و صارت تاكلي في شفايفي و تبوس بيهم و مسكت زبي و صارت تشد برجليها على ظهري ل حتى انزلق زبي بكسهاااا الساخن اللزج و فضلت مسكة شعري و كل شوي بتطلع لسانها و بتلحس شفايفي و انا بحرك زبي بكسهاا بالراحة و هي بتغنج اااااه اااه حبيبي اااااه ااااي حبيب خالتك اااه تااامر انا حاسة بحاجة غريبة بكسسي هو الحشيش بيعمل كده ااااي كسي بيحرق حرقااان تامر تااااامر اسرع اسرع برد كسسي و صارت باضافرهاا تشد على طيزي و انا صرت ازيد بسرعتي نياكتي لهااا و صار فخدي يفقع فيها فقع و صرت ازيد من سرعتي اكثر و بقي مفتوح و بلهث و هي بتلهث و بتغنج من هزي لهااا و نفسي السخن بيطلع في بقها و نفسها بطلع في بقي و هي صار تزعق اااي حبيبي خالتك ااااي كسسي يا تاااامر ارفع نفسك عنييي ارفع نفسك عني و راحت باديهاا من صدري دفعتني عنها لكن فضل زبي بكسهااا و صارت تلعب بكسهاا و تصوت كسسي تامر مش قادرررة عملت ايييه ااااااااي تاااامر اااي حبيب خالتك نييك نيييك نيييك متوقفش روحت من كتر سرعتي لها خلاص تعبت و بطلت قادر اخد نفس ف صرت احرك زبي بالراحة في كسها لاسترجع قواي و اخد نفس صارت تقول لا لا اسرع و صارت تضرب على طيزي اسرع تامررر يللللا مش قادر و بتلعب في كسهاااااا ااااي كسسي تااامر بيحرف حرك حرك زبك بسرعة حررررررك و مسكت طيزي بايدها و صارت تشد باظافرها على طيزيييي و تقول اااااااااي اسرع تااامر صرت اسرع شيئأ في شيئا و هي تشد على طيزي و تضرب عليها و بتقول اسرعع تاامر اااااه ااااااه اااااه اااااي ااااي يا كسسي ااااي محلاك يا خالتو اااه محلااااك حبيبببي ااااي ااااااااااااي و مرة وحدة خرمشت ظهري حسيت بكل اظفر من اظافرهااا بيخترق جلدي و انا صرخت اااااااااااااااااااه و لقيتها بتصرخ اااااااااااااااااااااااااااي و ارتعشششت رعشة غير طبيعية فضلت ترتعش دقتقتين تقريبا و قالتلي طلعو برا كسي طللعو مش قادرة و راح دفعتني عنهااا .. و بتقولي يخرب عقلك عملت بيا ايييه هو الحشيش بيعمل كل ده تامر ؟؟؟ انا مش قادر عايزة عايزة ارتعشت و كسي بيحرقق , روحت قايم و نزلت على كسها بلسانييي صرت اعض في شفايف كسهاا و امص في زنبورهااا و هي تصوت و تقوللل في اييه تامر ااااااي في اييييه و روحت مدخل اصبعيني في كسهااا و صرت افررك جامد و الحس في زنبورها بطرف لسانييييييي و امص في زنوبرهاااااا و صرت افرك باصابعي جوااا كسهاا و اقولهااااااا جيبي شهوتككك يا خالتوو حبيبتييييي يلااااا عايز يطلللع مي على بقييي يلااااا و صرت افررك اسرع بكسهاا و الحس في زنبروهاااا و هي بتوصت كسسسي تااامر اييي تاامر كسسي كسسسسي يا تامر خلاص مش قادرة ابعد عني و صارت تشد بشعر جامدد و انا موجوع بس مستمتع بيهاا و هي هايجة و صرت اشد اكتررر في لحسي و فركي ل كسهااا لحد ما لقيتهاااا مرة وحدة بتشد راسي ناحية كسهااا و بتشد جامد خنقتني بكسهااااا و سكرت افخادهااا على راسي و صرخت ااااااااااااااااااخ ااااااخ و جابت شهوتهااااا .. قمت عن كسها و قلتلهااا انا دلوقتي عايز اكمل حشيش عشان ارتااح و اكمل نياك .. قالتلي : لا تااامر مفيش تنيكني مش قادرة مش متسحملللة انا لحد دلوقتيي كسي عايز نييك بس مش قادرة دايخة اوي و راس ثقيل قوي يخرب عقللك .. قمت بلشت الف في سيجارة حشيش و لقيتها بتمد رجليها ناحية زبي و بتقولي حسيت بحاجة غريبة لما لحستلي رجلي و حطيتهم على زبك و انا عايز استمتع معاااك و صارت تلعب بكسها بالراحة و تلعب برجليها و انا لفيت سيجارتي و صرت احشش و هي بتفرك برجليها على زبي اعطيتهااا تسحب نفس ما رضتش فضلت وراها لحتى سحبت نفس حشيش .. قالتلي : اااه يا تامر انا مش قادرة بجد مش قادرة حاس نفسي هايجة قوي و عايز افضل اتناااك و في نفس الوقت مش قادرة دايخو و مش حاسة الا بكسي ..
قلتلها : دلوقتي حتحسي بطيزك يا خالتو حبيبتي ,, قومي طوبزيلي طيزي يا حبيبتي ..
قالتلي : لا لا مش قادرة تامر مش قادرة حبيبي خلاص تعالي امصهولك و جيب لبنك ..
قلتلهاا : خالتو حبيبتي مش ممكن اجيب لبني دلوقتي انا اهو محشش دلوقتي و هايج عاوز انيك , يلا طوبزي حبيبتي قومي ..
روحت ماسكها من ايدهاا و و قومتهاا و طوبزتهاا و نزلت لحست خرمهااا و هي تقولي اااح اااح يا روح خالتك احح محلاك ااااااح يلا حبيبي قوم قوم اعطيني زبك يلااا مش قادرة تامررر تامر انا حاس اني عايزة اتناك من كل حتى مش عارفة حصلي ايه مش عارفة شكلي حطلع حرمان سنيني اللي فاتو الليلة دي يلاااا حبيبي .. روحت قايم و حطيت زبري على خرم طيزهااا و دفعتو مرة وحدة قالتي بدلع اااااي حبيبييي ااااي و صارت تتغنوج بدلع اااي ااه اااه اوووه اوووه ااااح ااااي طيزي تامر طيزيي و تدلع و دلعها ده خلاني ثور هايج روحت ضرتها على فلقة طيزهاا و صرت انيك فيها جامد جاامد و اسرع و اسرع و صارت تصرخ ااااااي لا لا تامر بالراحة بالراحة بالراحة اااي طيزي طيزي انت بتعمل ايييييه بتعمل ااااااااااااخ بتعمل اييه تامر اااي ااي طيزي طيزي طيزي طيزي طيزي تاامر حبيبي خلاااص خلاااااص تااامر اااااخ روحت صفعتها كف جامد على طيزهااا حسيت انهااا انبسطت لما ضربتهاا روح صافعها تاني على طيزها قالت بدلع اااااي حبيبييي روحت معطيها صفعة تانية على طيزهاا حسيتها بتتمتع اكترر روحت مطلع زبي من طيزها و هي نزلتو و دخلتو بكسها و هي منطوزة اما ايييه الحلاوة دي عشان مطوبزة كسها اصبح ديق بعض الشي صرت روحت ماسكها من شعرهاااا و صرت انيك فيهااا جامد و اضغطط براسها على الكنباييي اخنقها و ارجع اسحبها من شعرها و انيك جاامد قوي و هي تصوت اااخ كسي تامر اااااي انتي هريتني انت فشختني فشخت تامر اااه حبيبي اااي حبيبي انتي متعتي متعتي ااااي ااااي كسي كسي كسي كسي كفاية هو انت حصلك اييه ليه كدة هايج و مولللع أي اااي اااي تامر تامر تامر كسي كسي تااامر انا قحبتك قلتلها اييه يا روحي قالت انا قحبتك اجمد حبيبيي اسرع اسرع اااااخ اااااخ كسسسي كسسسي كسسسي كسسسي كسسسي تاامر تااامر ااااي اااي كفاية كفاية حرام عليك كفاية حرااام عليييييك جيب لبنك ااااااه ااااه ااااي و انا صرت افشخ في كسها جامد الهث و اصرخ من متعتي ااه اااه ااا اوووه اوووه اااووهه اوووه اووه اههو روحت راشق لبني في كسهاااا و اما احى ظهري صرخنا احنا التنين اااااااااه .. روحت طلعت زبي من كسها و طلبت منها اصور صورة ل لبني و هو نازل من كسها لعيون كل النسونجية و صورتها و قمنا اخدناا حمام انا و خالتي عروستي حبيبتي ..
و قعدنا نشاهد فيلما على التلفاز و هي بحضني .. لقيتها بتقلي تامر حبيبي انا عايز اقرأ كل تجاربك الجنسية دلوقتي ممكن ؟؟
قلتلها : ممكن بس أي حاجة بتشوفيها بتبقى بيني و بينك يا خالتي ..
قالتلي : متخافش دحنا سرنا واحد يا حبيب خالتك ..
و بعد ما شافت من عنواين القصص اني نايك امي و مرات اخي طار عقلها .. و لقيتها بتقولي ايه ده ايييه ده يا تامر انت عامل اييه ؟؟ يا اخي مريانا مرات اخوك و قلنا ماشي اشتهيتهاا بس تنيك امك بتنيك امك يا تامر ازاي ؟؟ ازاي أصلا قبلت انك تنيكها ؟؟
قلتلها : بس تقرأي القصة بتعرفي ازاي وافقت .. بعدين يا خالتو اللي حصل حصل و انا داميا بكون ضارب حشيش و ماشي بالهدنيا و بيحصل معايا اللي حصل .. و ممكن لو انا ما بحشش كان ما نكت ولا وحدة فيهم .. بس اما احشش يزيد تفكيري فيهم ..
قالتلي : دنتااا فحل بجد و هايج على طول يا واااد .. انا عايز افضل قاعد اقرأ كل تجاربك يا فحل خالتك هاهاها ..
قلتلها : قبل أي حاجة ايه رأيك اعملك حساب على موقعنا نسونجي و تكوني تشوف ردود المتابعين على تجربتي معاكي ؟؟؟
قالتلي : انا أخاف يا تامر حد يكشفني ازا الموقع امان و مفيش حاجة تخوف انا موافقة ..
قلتلها : متخافيش الموقع امن و ممتاز ..
و اتفقنا اني اعمللها حساب على موقعنا المميز نسونجي و اتابع ردودكم الجميلو و ترد عليها و تكلمكم !!
ردودكم الجميلة بتخليني اعطيكم اكتر و اكتبلك تجربتي مع عروستي خالتي اللي كل مرة بيحصل معاها حاجة جديدة !!
المرة دي جبتلكم صورة لكس خالتي و لبني عليه .. المرة الجاية بعد ما اشوف تعليقاتكم و ارأكم بتجربتي اجيبلكم صورها كاملة ..
حصريا لعيون كل النسونجية صور لكس خالتي اللي عليه لبني
https://img1.mrkzgulf.com/i/00116/kyjvoy26ujhc_t.jpg (/ />
الجزء الثالث ..
بعد عدة أيام من نياكتي الأخيرة ل خالتي .. كانت ستي ترقد في المستشفى لانها مريضة و تعبانة .. فرحت انا و امي للمستشفى لزياراة جدتي .. ف لقينا خالتي امينة عندها .. قعدنا و تكلمنا انا و خالتي و امي بشكل طبيعي عشان جدتي ما تشك بحاجة .. و لقيت خالتي بتهمس في اذني و بتقولي : عروستك حتدلعك اخر دلع النهاردة ..
قلتلها : لا انا اللي حدلع عروستي النهاردة , و عندي مفاجأة ليها كمااان ..
قالتلي : ايه المفاجأة ؟؟
قلتلها : اما نروح على بيتنا يا عروسة تعرف مفاجأتك ..
فضلنا بالمستشفى حتى صارت الساعة 6 مساء .. قلت ل امي و خالتي انا عايز اروح تروحو معايا ؟؟
قالتلي امي : اه خلاص كفاية تعبنا خلينا نروح .. ودعنا جدتي و طلعنا ركبنا ب سيارتي و روحنا ل عندنا على البيت قعدنا نصف ساعة و انا روحت دخلت على خرفة امي اخدت الزب الصناعي بتاعها و حاجة كنت شاريها من السوق حاجة كأنها زطمة بتنحط بالكس او الطيز و بتعمل نخزات او هزات .. و اخدت خالتي و طلعنا بسيارتي لنروح على بيت جدي و انام عند خالتلي ..
بالطريق لقيتها بتقولي : هو ايه اللي بالكيس ده يا تامر ؟؟
قلتلها : دي الماجأة بتاعتك يا عروسة .. ازا عايزة تشوفيها شوفيها ..
فتحت الكيس و قالت : ايه ده يا تامر ؟؟ و ليه جايب الحاجات دي و جايبها منين أصلا ؟؟
قلتلها : ده الزب الصناعي بتاع اختك ( اللي هي امي ) و دي حاجة اشتريتها بتنحط بالكس او الطيز يا خالتو و بتعمل هزات او ذبذبات ..
قالتلي : و امك ليه عندها الزب الصناعي مهي عندها راجل هههههه ..
قلتلها : الراجل بتاعها مش مكفي رغباتها الجنسية و بتلعب بالصناعي ل تشبع نفسها ..
قالتلي : اوعى يا تامر نيك امك كل يوم احسن تطلع ل برا ههههه
قلتلها : انا نفسي انيكك و انيكها على نفس السرير و بنفس الوقت ..
قالتلي : انا حاولت اقنعها بالكلام ده و مش موافقة ولا راح توافق ..
قلتلها : انا ح خليها توافق و انيكك و انيكهااا مع بعض يا عروسة ..
قالتلي : طيب انت جايب الحاجات دي ليه ؟؟
قللتها : مش انتي يا خالتي عايزة تتناكي من تنين ؟؟ مش انتي عايزة تحسي بزبرين واحد في كسك و واحد في طيزك ؟؟ و انا مش عايز اخلي حاجة بنفسك يا عروستي يا حبيبتي
قالتلي : يا لهوي الليلة دي حتدخل تاريخ النياكة العالمي يا تامر ههههههه ..
وصلت خالتي للبيت و قلتلها : جهزي نفسك انا حروح اجيب حشيش و خمرة و ارجع ..
قالتلي : اوعى تتأخر علي يا تامر ..
روحت و جبت حشيش و خمرة و و رجعت ل عند خالتي ..دخلت البيت لقيتها لابسة قميص اسود قصير و نص جسمها باين و طار عقلي عليها روحت حطيت الأغراض على الطاولة و صرت الح في رقبتها و ابوس فيها لقيتها بتقولي : ايييه يا واااد ماللللك اصبر انا عملتلك اكل يا روح خالتك عشان تاكل و تنبسط بعدهااا .. دخلنا المطبخ لقيتها عاملة لحمة و كبدة .. قالتلي الاكل ده عشان انا عايزااك جامد يا روحي و باستني على رقبتي و قالتلي يلا كل يا حبيبي ..
خلصنا اكل و روحنا على الصالون قلتلها انا عايز ادخل اتحمم على السريع و اجيلك ..
دخلت الحمام شلحت ملابسي لقيتها بتدخل وراي و بتحضني من وراا و ماسكة زبي و بتبوس في رقبتي و بتقولييي حدلعك يا حبيب خالتك و عضت رقبتي و قالتلي يلا تحمم بسرعة و تعالل ..
دخلت تحممت على السريع و طلعت في الصالون لقيت عروستي خالتي بتصبلي كاسة خمرة و انا لفيت الحشيش و أعطيت سيجارة ليها و سيجارة ليا و قعدنا نحشش .. روحت صبيت كاسة خمرة ليها و لفيت كمان سيجارة حشيش قلتلها اشربي الكاسة و صرت اضرب احشيش و اشرب .. قمت و صرت احسس على جسمهاا و ابوس في رقبتهاا و اعض فيها ابوس في رقبتهاا و اعض فيها و الحس فيهاا و ابوس في شفايفهاا و روحت ماد ايدي على كسها و صرت افرك بكسها و الحس في رقبتها و هي بتحرك راسها يمين شماه و بتأن على الخفيف ااااممم ااااه اووه روحت نازل على بزازها و صرت امص بيهم و اعض في حلماتهااا و هي بتقولي ااي يا تامر وجعتني يا حبيبي و صرت احرك بطرف لساني على حلمات بزازها و ارجع احط حلماتها بين شفايفي و اشفطهم شفط و امص فيهم كالمجنون و روحت مقلعا القميص اللي لابسيتو و نزلت على مسها لقيتها حالقة كسها و نظيف مفيش ولا شعرة .. لقيتها بتقولي : ايه رأيك نظيف ؟؟
قلتلها : ده مش نظيف ده يتاكل اكل يا حياتي ..
و صرت الحس في زنوبرهاا و امص في شفرات كسهاا و اعض على زنبورهااااا و هي بتقول ااااه اااااي تامر اااي حبيبي روحت جايب الزب الصناعي و حاطو بكسهاا و صرت احركو بكسهاا و الحس في زنبورهااا و اقولهاا ايه الكس الزاكي ده يا حبيبتييي اييه الزكاوة دي كلهااا و هي بتقول اااه يا تامر اااي محلاك حبيبي ااااي يا روحي صرت احرك الزب الصناعي بكسها بسرعة و الحس في زبنورهااا و اعض فيه و هي بتغنج ااااه ااااي اااي كسي ااايي كسسي تامر اااي يا حبيبي ياا يا روحي ااااه ااااه كماان الحس الللحس روحت عاض زنورها لقيتها بتصوت ااااااااه ااااااااخ حبيبي كسسي ااي و مرة وحدة لقيتها بتصوت ااااه اااااااااااااه و بتضرب على كسها جامد و ارتعشت رعشة رهيبة و انا فضلت الحس في ماء كسها العسل اللي نازل و امص فيه و اعض في زنوبرهاااا و قالتلي خلااص يا واااد قوم يا حبيبي .. روحت قايم عنهااا لقيتها بتقولي : قوم لف حشيش ..
قمت و صرت الف في سجاير حشيش و اشرب في خمرة و هي مسحت كسها من المي و قعدت على الكنباي و مسكت الصناعي و صارت تلعب بيه في كسها و تدخلو في كسها روحت ماسك تلفوني و صرت اصور فيها و هي بتلعب بالصناعي و مدخلاه في كسها و و تطلعو من كسها و تلحسو و ترجع تدخلو بكسها .. قلتلها : تعالي قومي حششي .. قامت ضربت سيجارة الحشيش و نزلت تمص في زبي و تلحس بيه و تدخلو كلو في بقهاا لحد زورهاااا و تصير بزاقتها تنزل على بيضاتي و تطلعو و ترجع تدخلو كامل في بقهااا و تقول ممممممممم ممممممم و لسانها بتحرك على زبي و هو جوا بقها و تطلعو و تصير تمص فيه جامد و تمسكو بايدها و تمص في راس زبي و صارت تلعب بيه في ايدها و تلحس في بيضاتي و تدخل بيضاتي في بقهااا و تطلعهم و تمص بيضانيي و تبوس بيهم و تطلع و هي تلحس في زبي لحد ما تصل راس زبي و تصير تمص بيه و تلحس في راسو روحت مقومهااا و منيمهاا على ظهرها و حطيت زبي بين شفرات كسها و مسكتو بايدي و صرت افرفش ب كسها بزبي و افرك فيه و احرك زبي يمين شمال على شفرات كسها و هي بتقول ااااه اااح اااي تامر يلااا و انا مش سامع فضلت افرك بكسها و سرت اسرع بفرك كسهااا في زبي و اضغط بزبي على كسهاا و راحت مسكتو و حطتو على باب كسهااا و قالتلي دخلو يا حياتي و روحت مدخلو بكسهااا و رافع رجليهاا و صرت انيك فيها اسرع ما عندي جااامد جاامد و بسرعة عاليية و فخادي يصربو في فخادها و هي تصوت اااااه ااااي اااااي تامر تااامر في ايييه اااه ااااااه كسسي تامر و انا اسرع اسرع و هي تقولي مالللك ماللللك تامر ااااااه اااااه كسسسي و انا اسرع اكتر و بقي مفتوح و بلهث و بنيك جامد و روحت احرك زبي بكسها شوية شوية و ابوس في رقبتهاا و اعض فيها و مرة وحدة ازيد في سرعة نيكي لها و هي تصرخ اااااه اااااه ااااي ااااي تامر اااه حبيبييي اااااه ااااه في اييه تااامر مش قادرة مش قادرة اهدى اهدى بالراحة ااااي بالراحة ااااخ اخخ كسسي كسسي روحت ضربتها كف خفيف على خدها لقيتها بتضحك روحت ضربتها كف تاني لقيت بتضحك و بتقول اااااه روحت ضربتها كف تالت و رجعت ازيد بسرعة نيكي لهااا و هي تقول خلاص تامر مش قادرة دايخة دايخة تامر اااي مالك فيايييييه جرالك ايييه يا تاامر ااااه اااي كسي تامر روحت مطلعو من كسهااا و راحت متل المجنونة نزلت على زبي و صارت تمص بييه بسرعة و ايدها التانية بتلعب في بصاني و بتسحب فيهم لتحت و بتعض على زبي و بتقولي تامر عايز لبنك في بقيي يلااا حبيبي و صارت تلعب بيه في ايدهااا و تلحس في راسي زبي و تمرج بيه في ايدهااا و بتعض بييه لحد ما اجى لبني في بقهااا و صارت تقولي ياه يا تامر ما ازكى لبنك و صارت تشد على زبي لحتى يطلع كل لبني في بقها و بلعت كل لبني ..قالتلي تعال نتحمم خليني اصحصح شوية انا مش قادرة دايخة قوي يا تامر ..
دخلنا الحمام و صرنا تحت الدش روحت حاضنها من ورا و حاطط زبي بين فلقات طيزهاا قلتها ريحي نفسك على الحيط قالتللي لا لا تامر مبحبش نيكة الحمام خلص اوعدك المرة الجاية المرة دي تعبانة مش قادرة .. خلصنا الحمام و روحنا على الصالون لفيت سيجارتين حشيش و حطت راسها بحضني و صرنا نحشش و نسكر لقيتها بتقولي : انت مالك يا تامر ؟؟ نكتني بالجمادة دي لييه ؟؟ انت هايج كدة لييه ؟؟
قلتلها : اللي قبالو الجسم ده و مينيكهوش جامد و ميهيجش عليه بيكون حمااار
ضحكت ههيهيهه و قالتلي : اما نشوف بالظهر التاني حتكون قادر تعمل كدا ولا لا ..
قلتلها : انتي عارفة اني اقدر ..
فضلننا قاعدين نحضر على التلفزيون ساعة و احنا نسكر و منحشش ..
روحت حملتها و اخدت على التخت و شلحت كل ملابسي و طلعت فوقها صرت ابوس فيها و احك جسمي على جسمها و اضغط بزبي على كسها ابوس في شفايفها و ابزق في بقهاا و نلحس في لسان بعض و نضحك و روحت قايم عنها و جبت الحاجة اللي بتشبه الصناعي و و حطيتها بشرجها و صورتهااا و صرت الحس في كسهاا و اقولها الكس ده انا مش ممكن اشبع منو بيوم مش ممكن اشبع من ماء كسسسك يا حبيبتي و صرت الحس بيه و امص في زنبورهاا و الحس و امص في شفراهااا و روحت مقومهاا و قلتلها يلا يا عروسة طوبزي و راحت مطوبزهاا و فضل الرجاج ( شبيه الصناعي ) جوا شرجها و حطيت زبي بكسها و صرت انيك فيها و انا اصور بيها ( صورتها مقطع قصير لعيون كل النسونجية ) و صرت ازيد بسرعة نيكي لهااا و هي تتتوجع ااي اااي ااي يا حبيبي اااي خالتو اااي يا حياتي اه ااه محلاااك صرت اضرب بيها على فلقات طيزهاا و انيك و هي تقول اااح تامر و انيك انيك اسرع اسرع و هي تتوجع و تشد بعضلات كسها على زبي و ياااه ما اطيب و احلى الشعور و روحت مطلع زبي من كسها و نيمتها على التخت و رفعت رجليها و سكرته حتى يبان الهزاز و هو في شرجها و صورتها اكم صورة و روحت فاتح رجليها و ماخد أصابع رجليها في بقي و دخلت زبي بكسها صرت الحس في أصابع رجليها امصهم و احرك زبي بكسها شوي شوي و بالراحة و هي تغنج اااخ ااي ااه ااااي حبيبي اااي حبيبي اااااه و روحت نمت بكل جسمي و ثقلي فوقهاا و هي لفت رجليها ورا ظهري و حطيت ايدها على طيزي و صرت اهز فيها و احرك و ابوس رفبتها و اقولها بحبببك يا خالتييي بحببببك يا خالتيي و انيك فيهااا و هي تضرب عىل طيزي و تشد باصابعهااا روحت عضيت رقبتهاا و قمت و خليتها توقف على طرف التخت و راحت رفعت رجل على التخت و رجل فضلت على الأرض و طلعت الهزاز الصانعي من شرجها و رمتو و نزلت في بقي الحس في خرم طيزها و ابزق في خرمهااا و اعض في فلقات طيزهاا و اقولها اييه الطيز الجامدة دي و روحت وقفت و مسكت زبري و حطيت على خرم طيزها و صرت ادفع لحتى دخل كل زبي بطيزي و صرت اضرب فيها على طيزهااا ضضربات جامدة و انيك و كل ما اضرب تقولي ااااااااااي حبيبي اااااااااي و ازيد بسرعة نيكي لها و هي تصوت اااه تامر اااي ااااي حبيبي كفاية ااااه كفاية و انا اسرع و اضرب بيها على طيزهاا و هي تصوت باعلى صوتهااا كفااااااااااية تامر تاااامر ااااااه حبيبي اااااي بس كفاية كفاية تامر مش حاملة حالي مش قادرة اااي مش قادرة احمل حالي يا تامر طلعو بقى و انا عملت نفسي مش سامع حاجة و صرت اسرع اكتر و انا الهث و بزازهاا يهزو و كل ما يضرب جسمي في فلقات طيزهاا يهزو و ياااه المنظر افراني و صرت انيك اسرع و انا أصلا مش قادر اخد انفاس و بلهث و روحت مطلعو من طيزها و ارتميت على التخت .. و هي صارت تلعب بزبي بايديهاا و تمص بيه و تلحس في بيضاتي و تدخلو في بقهاا و تقول مممممم و تطلعو و تقولي يااه ما ازكى طعم زبك يا تامر و ترجع تدخلو كلو في بقها و تطلعو و راحت عضت زبي و قامت و قعدت على زبي و دخلتو في كسها و مسكت بزازها و صارت تطلع و تنزل على زبي و تغنج ااي ااه اااه تامر انت زبرك حلو قوي يا حبيبي زبرك حلو قوي يا روح خالتك و روحت ماسك حلمات بزازها و صرت اشد عليهم و هي تقول اااي يا تامر بيوجع بس بقى بيوجعني صرت افرك ببزاها فرك و هي تنط على زبي ترفع نفسها و تنزل و راحت قامت عن زبي و قعدت بكل كسها على بقي و قالتلي الحس يا روح خالتك و مدت ايدها على زبي و صارت تفرك بيه و صرت انا الحس و هي تتحرك على وجهي يمين و شمال و تضغط في كسها على وجهي لدرجة اني كنت بنخنق منهاا و ترفع كسها عن وجهي اخد نفس و ترجع تضغط و تشد شعراتي و تصير تحرك براسي يمين و شماللل و راحا قامت و قالتلي تامر مش قادرة عايزة اتناك يا تامر كسي بيحرقني , روحت نمت على جنبي و قلتلها اقعدي نفس ما انا قاعد و اعطيني ظهرك و قعدت هي على جنب و انا صرت وراها و ظهرها على صدري و روحت رافع رجلها و مدخل زبي فس كسها و صرت احرك و رجلها صارت مرفوعة بالهواااا و انا بنيييك فيها شوي شوي و لساني بحركو على رقبتهااا و كتافها و بعض في كتافها و هي بتغنج بدلع اااه اااااي اااااحو حبيبي ااااح و صرت ازيد بسرعة نيكي شوي شوي و صرت مرة وحدة احرك زبي بسكها بسرعة بسرعة و هي صارت تفرك بكسها و تغنج اااي اااه يا روحي اااه يا حبيبي اههه يا نياك خالتك ااااه نيك اللبوة خالتك نيكهاا اجمد نيكهاا اسرع تامر اااي كسي كسسي و لقيتها بتفرك بكسها جامد قوي اااه ااااي ااااه تامرر ايي يا خالتو يا حبيبي اسسرع و بتضرب على كسها و بتفرك و مرو وحدة حسيت بعضلااتت كسها بيمسكو زبي و هي صارت ترج و ترجف رجف من رعشتها و ارتمت على التخت ,
روحت نزلت على كسها و صرت الحس في مية كسها و افتح بسكها بايدي و ادخل لساني و اشفط في ماء كسهااا و قمت دخلت زبي بسكهااا و صرت انيك فيهااا لقيتها مسكت الزب الصناعي و صارت تمص بييه و تلحس بيه و تتطلع علي و تقول ااااه ااااه و روحت نايم فوقهاا و صارو شفايفي يبوسو بشفايفهااا و زبي بتحرك بكسها بس بالراحة و لقيتها بتحط الصناعي بين شفايفي و بين شفايفها و لتقولي الحس معايا و انا لا اراديا من هيجاني و شهوتي صرت الحس و امص في الصناعي راحت شالتو من بين شفايفنا و انا صرت ابوس في رقبتها و احرك زبي في كسها حسيت بايدهاا بتبعد فلقات طيزي عن بعض و ما لقيت حالي الا و انا بصرخ ااااااااااااااااااه و الصناعي داخل بطيزي و راحت عضت رقبتي و قالتي جيب لبنك تامر و صارت تحرك الصناعي بطيزي و انا صرت اشد على خرم طيزي عشان الصناعي ميدخلش و صرت انيك جامد و هي تقولي جيب لبنك تاامر ااااه اااه اااه و راحت طلعت الصناعي من طيزي و مصتو و صارت تضرب بالصناعي على طيزي يلاا تامر يلااا جيب ظهرك ارشق لبنك في كسسي يا روح خالتك يا نياك اللبوة خالتك يلااا اااااه ااااي اااي كسي ااااه اااه و صرت انا اصرخ اااااااااااه و كبيت لبني في كسهااا و ارتميت جنبها على التخت و فضلت الهث و مش قادر اتحرك .. لقيتها بتقول انت موتني اليوم مش قادرة حاسة كسي بيحرقني و راحت رفعتني و حطت راسي على بزازها و صارت تحرك ايدها على خدودي و تقولي بحببك و ما صحيتت على حالي الا تاني يوم الساعة 12 الظهر و انا بحضنها صحيتهااا و قلتلهااا قومي قومي يا حبيبتي و كان لبني ملزق على كسهااا و مسيل من كسها و ملزق و بصراحة كانت احلى نومة بحياتي بحضن خالتي ..
الجزء الرابع حيكون جزء جامد قوي و مفاجأة لكل النسونجية ..
و الصور دي من النيكة بتاعتي ل خالتي ..
يا ريت اشوف تعليقات عشان اجيب اصور اكتر ..
الفيديو من هنا
/ />
و دي الصور ..https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/a7ga9o5zsx0c.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/kwnhapthwzy7.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/gnf7n3dfz7ht.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/8or5jacigwou.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/t5az21k2dfgc.jpg
https://img1.mrkzgulf.com/i/00117/p7gu9ivtrake.jpg